Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 54 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister level 5 geworden.. maar niet gezien wat ik als perks kreeg. Ging gelijk van Game won naar het hoofscherm, geen result scherm niks.. Niet de eerste keer dat dit gebeurde, is dat een bug oid? :)

En een andere vraag, ik kon het niet echt vinden. Maar waar kan ik zien wat ik per level unlock?

Oh en Lux getest, ik denk dat die gemaakt is voor de wat betere speler.. ik zuig er erg hard mee >_>

11/0/15 op AI beginner ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:32
11/0/15 is toch niet slecht? Afhankelijk hoe lang het potje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
volgens mij rond de 20-25 minuten. En vind zelf dat ik beter moet kunnen, vooral tegen beginner bots >_<

Je ziet dat ze nog 1 hit nodig hebben, en ze rennen net hun eigen turret range in.. ga je ze dan achterna of niet? Antwoord, nee. Maar blijft vervelend :p

[ Voor 43% gewijzigd door corset op 23-07-2014 08:45 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
lanerios schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:39:
volgens mij rond de 20-25 minuten. En vind zelf dat ik beter moet kunnen, vooral tegen beginner bots >_<

Je ziet dat ze nog 1 hit nodig hebben, en ze rennen net hun eigen turret range in.. ga je ze dan achterna of niet? Antwoord, nee. Maar blijft vervelend :p
Ligt er maar net aan hoeveel leven je zelf hebt, over het algemeen kan dat prima.
Die rewards kan ik zo ook nergens vinden, maar zou kunnen dat je op level 5 niks krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 23-07-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Elk level krijg je 1 mastery punt en 1 rune plek.

Je krijgt bij level 3 400 RP en nog een keer een aantal RP (volgens mij nog 400 bij level 10). Verder unlock je game modes bij bepaalde levels (dit kan je zien als je ze aanklikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik denk dat hij de summoner spells bedoelt, in het menu heb je ergens een scherm zitten waar ze allemaal staan, en op welk level ze beschikbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga vanavond weer even kijken. Maar vind het wel irritant dat het results scherm en het "nachatten" met de spelers soms niet komt en gewoon overgeslagen wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
lanerios schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:13:
Ik ga vanavond weer even kijken. Maar vind het wel irritant dat het results scherm en het "nachatten" met de spelers soms niet komt en gewoon overgeslagen wordt :(
Klikken jullie niet gewoon te snel? Want dat is de enige keer dat ik het niet zie als ik dat skip voor blabla aanklik voor de rest zie ik altijd een endscreen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik klik nergens op.. zit gewoon met "pugs" in de groep (heb geen vaste groep om mee te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
lanerios schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:18:
ik klik nergens op.. zit gewoon met "pugs" in de groep (heb geen vaste groep om mee te spelen)
Bedoel meer als: zodra je het Victory/Defeat screen ziet dat je dan niet snel dubbelklikt en per ongeluk waiting for stats voorbij klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat zou kunnen, thanks :)

Vraagje, zit er uberhaupt iets van een clan/group/guild system in? Of waar zou ik moeten zoeken hiervoor? Lijkt me echt geweldig om dit in groepsverband te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
lanerios schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:21:
Dat zou kunnen, thanks :)

Vraagje, zit er uberhaupt iets van een clan/group/guild system in? Of waar zou ik moeten zoeken hiervoor? Lijkt me echt geweldig om dit in groepsverband te spelen.
Ik zou je aanraden om het GoT channel bijvoorbeeld te joinen in chat (topicstart staat wel hoe het moet) en voor de rest kun je op het forum van LoL kijken naar clans/groepen. Daar wordt over het algemeen wel vrij actief gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Damienx2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:22:
[...]

Ik zou je aanraden om het GoT channel bijvoorbeeld te joinen in chat (topicstart staat wel hoe het moet) en voor de rest kun je op het forum van LoL kijken naar clans/groepen. Daar wordt over het algemeen wel vrij actief gebruik van gemaakt.
Volgens mij zijn de public chatrooms verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
The Great HooD schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:01:
[...]

Geen idee, zit er nooit in. Maar zou best kunnen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Ik heb gisteren ook meerdere keren met mijn quatro queue dat er iemand het end game scherm niet kreeg. Het lijkt mij een nieuwe bug.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

[...]

Die bestaan gewoon nog geloof ik.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Pete_Sampras schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:29:
Ik heb gisteren ook meerdere keren met mijn quatro queue dat er iemand het end game scherm niet kreeg. Het lijkt mij een nieuwe bug.
Enige bug die weer terug lijkt te zijn (die ik heb opgemerkt) is dat het weer lijkt alsof iemand terug naar zijn lane is geteleport zodra hij uit de fog of war stapt. Die was er dus een tijdje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
[...]

Stond laatst in een patch ja. En anders kan googlen ook geen kwaad: http://www.polygon.com/20...fficial-public-chat-rooms
https://www.google.com/we...ds%20patch%20chat%20rooms
http://na.leagueoflegends...s#patch-public-chat-rooms
http://boards.na.leagueof...qAe5-chat-systems-forecas

Er is wat mee gebeurd. Maar het GoT channel kom ik gewoon nog in op LoL. Wat het verder voor impact heeft weet ik niet.
Damienx2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:30:
[...]

Enige bug die weer terug lijkt te zijn (die ik heb opgemerkt) is dat het weer lijkt alsof iemand terug naar zijn lane is geteleport zodra hij uit de fog of war stapt. Die was er dus een tijdje uit.
Hier heb ik nog weleens last van.. Maar wel stukken minder dan voorheen het geval was :)

[ Voor 23% gewijzigd door Mebus op 23-07-2014 10:34 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:24
Vet filmpje van Riot weer, wel iets ander stijltje dan de vorige.

Nautilus OP gg :P, is dit een subtiele hint dat de tank junglers nog meer viable gaan worden :P

[ Voor 13% gewijzigd door Turismo op 23-07-2014 10:48 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd last van een bug, kan dan een enemy minion niet selecteren met rechts.

Ook heb ik als ik mijn client opnieuw moet starten dat in game de summoner shortcuts niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Vind jullie dat het uitbrengen van nieuwe champions nu iets te langzaam gaat? Vroeger vond ik het te snel achter elkaar maar nu lijkt het wel heel erg traag. Nog maar 2 in 2014.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Euphanasia schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:17:
Vind jullie dat het uitbrengen van nieuwe champions nu iets te langzaam gaat? Vroeger vond ik het te snel achter elkaar maar nu lijkt het wel heel erg traag. Nog maar 2 in 2014.
Persoonlijk zie ik liever wat meer reworks / bugfixes / balancing dan nog meer champions. Op een gegeven moment krijg je namelijk champions met teveel van hetzelfde. Het wordt ook steeds lastiger om te kiezen wat je wilt bannen per game omdat er teveel champions in de game zitten met een enorme snowball potential (Fizz/LeBlanc/Jax(ja nog steeds)/Yasuo/Akali/Katarina/Rengar/Master Yi/Talon) en dat in combinatie met weer een nieuwe ongebalanceerde champion? Nee voor mij mag het lekker in dit tempo blijven en laat ze maar focussen op eerder genoemde. Ik zie overigens ook liever wat meer aandacht aan itemization. Ze zijn er al aan begonnen met wat nieuwe items, maar er is meer mogelijk. Breng variatie aan in de game, laat het wat meer een denkproces worden bij wat aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Turismo schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:47:
Vet filmpje van Riot weer, wel iets ander stijltje dan de vorige.

[video]

Nautilus OP gg :P, is dit een subtiele hint dat de tank junglers nog meer viable gaan worden :P
Hoezo OP? Hij kill stealed Jax en Ahri vlucht voor een beetje stof dat hij doet opwaaien. Graves was ook al aangeslagen van eerdere gevechten en kilt zichzelf. Zoveel doet Nautilus niet eigenlijk ...
Euphanasia schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:17:
Ik vind 1 champ per 3 maanden eigenlijk prima.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Damienx2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:26:
[...]

Persoonlijk zie ik liever wat meer reworks / bugfixes / balancing dan nog meer champions. Op een gegeven moment krijg je namelijk champions met teveel van hetzelfde. Het wordt ook steeds lastiger om te kiezen wat je wilt bannen per game omdat er teveel champions in de game zitten met een enorme snowball potential (Fizz/LeBlanc/Jax(ja nog steeds)/Yasuo/Akali/Katarina/Rengar/Master Yi/Talon) en dat in combinatie met weer een nieuwe ongebalanceerde champion? Nee voor mij mag het lekker in dit tempo blijven en laat ze maar focussen op eerder genoemde. Ik zie overigens ook liever wat meer aandacht aan itemization. Ze zijn er al aan begonnen met wat nieuwe items, maar er is meer mogelijk. Breng variatie aan in de game, laat het wat meer een denkproces worden bij wat aan te schaffen.
Maar dat zou toch gewoon naast elkaar moeten kunnen? Het lijkt me dat daar aparte teams op ziten.
En voor mij mogen ze juist meer champions buffen richting OP niveau, ze nerfen teveel naar mijn mening waardoor de game juist saai wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Euphanasia schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:33:
[...]

Maar dat zou toch gewoon naast elkaar moeten kunnen? Het lijkt me dat daar aparte teams op ziten.
En voor mij mogen ze juist meer champions buffen richting OP niveau, ze nerfen teveel naar mijn mening waardoor de game juist saai wordt.
Je wilt nog meer champions hebben die geen counterplay mogelijkheden bieden? Tja, alsof een game daar zo spannend van wordt. Als je instagib wil spelen start je volgens mij Unreal Tournament op en niet een MOBA die toch enigszins wordt gebruikt voor strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Damienx2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:35:
[...]

Je wilt nog meer champions hebben die geen counterplay mogelijkheden bieden? Tja, alsof een game daar zo spannend van wordt. Als je instagib wil spelen start je volgens mij Unreal Tournament op en niet een MOBA die toch enigszins wordt gebruikt voor strategie.
Dat zeg ik nergens, en champions zijn niet standaard OP kijk naar Vel'Khoz. OP hoeft niet alleen instagib te zijn. Champions met veel utility en escapes zijn op dit moment veel meer OP dan puur damage en is ook leuk om te spelen. Veel champions die nu niet worden gepicked hebben geen gapcloser of escape die mogen ze van mij best buffen ipv alle populaire (ik vind ze vaak niet eens OP) te nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Euphanasia schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:42:
[...]

Dat zeg ik nergens, en champions zijn niet standaard OP kijk naar Vel'Khoz. OP hoeft niet alleen instagib te zijn. Champions met veel utility en escapes zijn op dit moment veel meer OP dan puur damage en is ook leuk om te spelen. Veel champions die nu niet worden gepicked hebben geen gapcloser of escape die mogen ze van mij best buffen ipv alle populaire (ik vind ze vaak niet eens OP) te nerfen.
Denk dat je je definitie voor overpowered enigszins moet bijwerken. Omdat een champion een escape heeft =/= gelijk aan OP. Dat OP maakt de speler zelf. Hoe vaak ik wel niet Irelia spelers zie die een enorme gapcloser hebben vs een enemy team door middel van minion waves maar vervolgens niet wordt gebruikt door de onkunde van de spelers.

Toen Zed net uitkwam, kon 90% van de playerbase geen ontsnapping maken, totdat er ineens een Koreaan opstond die liet zien hoe verschrikkelijk mobiel Zed wel niet was. Vel'koz overigens is niet in een slechte positie. Prima nuke en goede CC. Zelfde verhaal voor Syndra en die wordt wel regelmatig opgepakt.

Dus nogmaals nee ik vind niet dat er meer champions richting OP gebracht dienen te worden. Laat de balance teams maar eens kijken welke champs momenteel echt een hinder zijn en bijna ongestraft kunnen traden/kills oppakken (Lee Sin bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Damienx2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:49:
[...]

Denk dat je je definitie voor overpowered enigszins moet bijwerken. Omdat een champion een escape heeft =/= gelijk aan OP. Dat OP maakt de speler zelf. Hoe vaak ik wel niet Irelia spelers zie die een enorme gapcloser hebben vs een enemy team door middel van minion waves maar vervolgens niet wordt gebruikt door de onkunde van de spelers.

Toen Zed net uitkwam, kon 90% van de playerbase geen ontsnapping maken, totdat er ineens een Koreaan opstond die liet zien hoe verschrikkelijk mobiel Zed wel niet was. Vel'koz overigens is niet in een slechte positie. Prima nuke en goede CC. Zelfde verhaal voor Syndra en die wordt wel regelmatig opgepakt.

Dus nogmaals nee ik vind niet dat er meer champions richting OP gebracht dienen te worden. Laat de balance teams maar eens kijken welke champs momenteel echt een hinder zijn en bijna ongestraft kunnen traden/kills oppakken (Lee Sin bijvoorbeeld).
En daar ben het dus juist niet mee eens. Lee Sin is juist een champ die OP is in de juiste handen en waar skill echt zichtbaar is. En zo zouden ze dus meer champions moeten maken, en niet gelijk de nerfbat gaan zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dat heeft dus met skills te maken en niet met OP? In mijn ogen is een OP champ een champ die in de handen van een B5 speler nog een D1 speler af maakt (bij wijze van spreken). Met skills kan bijna elke champ in een bepaald opzicht OP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
TheBrut3 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:55:
Dat heeft dus met skills te maken en niet met OP? In mijn ogen is een OP champ een champ die in de handen van een B5 speler nog een D1 speler af maakt (bij wijze van spreken). Met skills kan bijna elke champ in een bepaald opzicht OP zijn.
Prima verwoord. Dat is dus ook zo. Vandaar dat ik ook zeg, er hoeven niet meer champions in de game te komen die OP zijn. We hebben genoeg noobstompers in de game zitten. Dat Riot af en toe doorslaat in het nerfen ben ik het wel mee eens, maar meer OP champions, nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Euphanasia schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:53:
[...]

En daar ben het dus juist niet mee eens. Lee Sin is juist een champ die OP is in de juiste handen en waar skill echt zichtbaar is. En zo zouden ze dus meer champions moeten maken, en niet gelijk de nerfbat gaan zwaaien.
Als een champ "OP" is op wat voor manier dan ook, dan is er dus wat mis mee. Als Lee Sin in "de juiste handen" sterker is dan andere champs die ook "in de juiste handen" worden gebruikt, is er dus iets mis mee. Dat is overigens al jaren zo. Lee heeft veel nerfs en changes gehad en wat mij betreft kan daar nog wel wat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Kunnen we in de OP/niet OP discussie misschien een voorbeeld geven?

Cho'gath, mijn favoriet is wat mij betreft een goede champion. Hij heeft lane presence, CC en sustain maar hij is niet OP zoals bijvoorbeeld Renekton.

Waar ligt dat verschil dan? Ik denk dat je het misschien per punt moet gaan vergelijken.

Cho vs Renek:
Tankyness score 1:1. Ik denk dat ze allebei gezien hun skillsets en ook de items, waarvan verwacht wordt dat je die bouwt op ongeveer dezelfde score uitkomt.
CC score: 2:1. Ik ken Renek niet zo goed (added: hij heeft dus CC een stun). Cho heeft een silence en een knockup.
Sustain: 1:1. Renek heeft ook sustain via W. Cho heeft dat door zijn passive.
Mobility/Escapes: 0:2 Renek heeft slice & dice die volgens mij wel 2 punten waard is.
Late game damage: 0:2 (?) Volgens mij heeft Renek meer damage dan Cho late game.
Late game tankyness presence: 1:1 Cho heeft vanwege zijn ult meer HP maar volgens mij is Renek hier beter in.

Totale score Cho 5 - Renek 8. Als ik het zo bekijk is Renek OP omdat hij een escape heeft en damage? Wat maakt hem nou zoveel beter en een veel betere pick dan Cho? Zit ik ver naast mijn berekeningen (allemaal uit de hand he, dus met een korreltje zout nemen aub).
Toegevoegd: Voor het commentaar was de score 5-6 nu begint het wat duidelijker te worden.

Added: commentaar van hieronder toegevoegd.
En nee, ik kan nergens skillsets checken want mijn werk blokt alles ;)
Youtube filmpjes net gecheckt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Pete_Sampras op 23-07-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Lees aub eerst in ieder geval de skills van Renekton door voordat je een vergelijking maakt.
Renekton heeft een stun met zijn W en sustain door zijn Q. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Pete_Sampras schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:07:
Kunnen we in de OP/niet OP discussie misschien een voorbeeld geven?

Cho'gath, mijn favoriet is wat mij betreft een goede champion. Hij heeft lane presence, CC en sustain maar hij is niet OP zoals bijvoorbeeld Renekton.

Waar ligt dat verschil dan? Ik denk dat je het misschien per punt moet gaan vergelijken.

Cho vs Renek:
Tankyness score 1:1. Ik denk dat ze allebei gezien hun skillsets en ook de items, waarvan verwacht wordt dat je die bouwt op ongeveer dezelfde score uitkomt.
CC score: 2:0. Ik ken Renek niet zo goed maar volgens mij heeft hij geen CC. Cho heeft een silence en een knockup.
Sustain: 1:0. Volgens mij (nogmaals ken Renek niet zo goed) heeft Renek geen sustain. Cho heeft dat door zijn passive.
Mobility/Escapes: 0:2 Renek heeft slice & dice die volgens mij wel 2 punten waard is.
Late game damage: 0:2 (?) Volgens mij heeft Renek meer damage dan Cho late game.
Late game tankyness presence: 1:1 Cho heeft vanwege zijn ult meer HP maar volgens mij is Renek hier beter in.

Totale score Cho 5 - Renek 6. Als ik het zo bekijk is Renek OP omdat hij een escape heeft? Wat maakt hem nou zoveel beter en een veel betere pick dan Cho? Zit ik ver naast mijn berekeningen (allemaal uit de hand he, dus met een korreltje zout nemen aub).
Qua CC kun je Renekton een punt geven ondanks dat het niet per definitie Crowd Control betreft maar een single target stun.

Sustain, de reden waarom Renekton zo'n enorme lane-bully (of zoals iemand hier ooit zei: land-billy). Met zijn full rage Q geeft hem life terug.

Overigens vind ik Renekton niet thuishoren in de categorie OP. Een voorbeeld zou zijn release Xin Zhao, pre-rework Jax (icm met dodge-runes). release Vayne valt ook wel in die categorie, Kha'zix pre-nerfs, AP Tryndamere pre-nerfs, AP Yi pre-rework. Kassadin pre-rework, Evelynn op release. Laat ik daar nog even pre-nerfs Graves aan toevoegen die elke Taric/Graves lane een complete hell maakte als tegenstander.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 23-07-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:37
Dat champion A beter is dan champion B maakt hem natuurlijk niet OP, elke champion heeft zijn kwaliteiten, sterke en zwakke punten en gunstige/ongunstige matchups. OP vind ik een champion pas als hij dusdanig sterk/dominant is dat je er zonder items of zelfs lack of skill nog mee kunt stompen en/of waar geen/weinig counterplay tegen mogelijk is. Daar valt Renekton imo totaal niet onder, eerder een pre-rework Kassadin bijvoorbeeld inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pete_Sampras schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:07:
Wikipedia: Confirmation bias

Cho is "oke" at best en Renekton is niet OP. Er bestaan zat characters die even potent zijn, Renekton is een tijdje te sterk geweest, maar dat is ondertussen al fijn gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Precies, hoe bepaal je of een champ sterk (OP vind ik zo'n verkeerde term) is? Door te vergelijken tegen wat voor een champ je staat... (als je skill er even buiten laat)

Jax zie je veel games carry'en, nadat hij de tegenstander op top een paar keer gesloopt heeft. Zet hem tegen een goede teemo, en jax durft niet meer onder zijn toren vandaan te komen, en is zo goed als useless de rest van de game.
Maar als je dezelfde teemo tegen een goede singed speler zet, dan zit je met een compleet nutteloze rat in de toplane...

M'n punt dus:
Elke champ heeft z'n counters... En met de huidige 'meta'-champpool, zie je daardoor bepaalde champs niet veel, omdat je het dan jezelf gewoon te moeilijk maakt.
Maakt dat bepaalde champs 'slecht'? IMO niet, alleen de situaties dat ze wel erg goed uit de verf komen, komen niet vaak voor, daardoor zijn die champs niet altijd een goede pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 13:28
Lucian is pas OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Dank je voor het delen van deze welgeformuleerde post met onderbouwing.

Lucian zijn nerf heeft hem inderdaad beter gemaakt dan wat de bedoeling was. Maar OP? Nee, genoeg voorbeelden van ADC die hem late-game nog makkelijk kunnen hebben. Enkele voorbeelden: Caitlyn, Tristana, Kog'maw.

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 23-07-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 13:28
Damienx2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:01:
[...]

Dank je voor het delen van deze welgeformuleerde post met onderbouwing.

Lucian zijn nerf heeft hem inderdaad beter gemaakt dan wat de bedoeling was. Maar OP? Nee, genoeg voorbeelden van ADC die hem late-game nog makkelijk kunnen hebben. Enkele voorbeelden: Caitlyn, Tristana, Kog'maw.
Ik denk niet dat de genoemde adc lucian aankunnen. Als we vanuit gaan dat allebei 6items hebben. Late game heeft E van lucian bijna geen cooldown. Hij wordt niets voor niet zomaar gebanned tijdens LCS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik ben van mening dat in de ELO's tot high D weinig ADC's OP zijn, daar heb je echt met de speler te maken en het verschil en skills. Genoeg Silver/Gold Ashe's die een Lucian/Tristana helemaal afmaken.

Er zijn maar weinig champs die in mijn ogen echt OP zijn (dus B5 maakt een G1 ermee af). En ik denk dat er ook héél veel champs underrated zijn, maar wel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
xamirz schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:07:
[...]

Ik denk niet dat de genoemde adc lucian aankunnen. Als we vanuit gaan dat allebei 6items hebben. Late game heeft E van lucian bijna geen cooldown. Hij wordt niets voor niet zomaar gebanned tijdens LCS..
Met die onderbouwing is Vayne ook zwaar OP ;). En 6 item Kog'maw / Tristana blazen een Lucian op voordat hij uberhaupt in de buurt is. Ondanks zijn E met een lage cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Hoe vinden jullie Kennen nog in zijn huidige status?
Hij is/was altijd een van mijn favoriete champions, maar tegenwoordig zie je hem zelden.
Ik vind hem ook een beetje underpowered aanvoelen.

Zijn AP ratio's zijn gewoon te laag om lategame te carry'en. Zijn teamfighting ability is ook flink aangepast door de mobiele meta van de laatste tijd. Alles en iedereen dashed uit zijn ult weg of je wordt zelf weggeschoten(Lee Sin, Gragas, Tristana).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:27
TheBrut3 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:09:
Ik ben van mening dat in de ELO's tot high D weinig ADC's OP zijn, daar heb je echt met de speler te maken en het verschil en skills. Genoeg Silver/Gold Ashe's die een Lucian/Tristana helemaal afmaken.

Er zijn maar weinig champs die in mijn ogen echt OP zijn (dus B5 maakt een G1 ermee af). En ik denk dat er ook héél veel champs underrated zijn, maar wel sterk.
Eens, wel zijn er een aantal champs die gewoon ziek kunnen bursten, maar wederom kan de speler dat goed gebruiken of niet.

Zo had ik gisteren Gragas top vs een shyvana. Die heeft niet meer kunnen doen dan onder de turret staan door de inmense harass die ik met gragas neer kon leggen. En met 'Sheen' + W (drunken rage) en dan met een E (body slam) erin rammen kan je onder de turret ook nog een keer een flinke beuk uitdelen en weer een stapje terug doen, na de 2e keer kon ik heb Q / R afmaken als dat nog nodig was.
steel123 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:31:
Hij is/was altijd een van mijn favoriete champions, maar tegenwoordig zie je hem zelden.

Zijn AP ratio's zijn gewoon te laag om lategame te carry'en. Zijn teamfighting ability is ook flink aangepast door de mobiele meta van de laatste tijd. Alles en iedereen dashed uit zijn ult weg of je wordt zelf weggeschoten(Lee Sin, Gragas, Tristana).
Nog steeds aardig, ik speel hem zelf niet, een kennis wel. Maar je gaat vrij snel plat heb ik het idee, denk dat hij vooral in een teamfight uit kan blinken met ult + zonya's. Moet je natuurlijk wel een engage hebben als malphite / J4 of andere mass stun/slow.

[ Voor 29% gewijzigd door Suicyder op 23-07-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
steel123 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:31:

Was een enorm goede lane-bully, maar te hard aangepakt door Riot imo. En voelt inderdaad momenteel erg lackluster aan tenzij je early wat kills kunt pakken. Maar wat mij betreft mag de hamster wel iets gebuffed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Gisteren weer eens allistar erbij gepakt als support.
Blijft verdacht leuk om te spelen die koe :) ook voor de fun dat item gebouwd welke een attackspeed buff geeft bij een heal (Ardent nog iets geloof ik)
Leuk item, erg situational dat wel.
Ook de kleine rework van Alistar voelt goed aan, zijn ult die direct de damage reductie geeft ipv eerst de animatie heeft me behoorlijk geholpen bij het soaken van behoorijk wat damage :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ali blijft een geweldige tower diver, met ult aan kan hij zo makkelijk tower shot tanken waardoor op op lvl 6 eigenlijk al "veilig" kunt diven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:33:
[...]

Was een enorm goede lane-bully, maar te hard aangepakt door Riot imo. En voelt inderdaad momenteel erg lackluster aan tenzij je early wat kills kunt pakken. Maar wat mij betreft mag de hamster wel iets gebuffed worden.
Vind ik ook zijn poke is best matig als je het vergelijkt met andere mids, en ook toplane hebben lulu en gragas veel meer poke.
En omdat ondanks dat zijn ulti best goed is hij eigenlijk alleen echt goed te plaatsen is met flash want als je er gewoon in probeert te lopen met E dan word je bijna zeker gecc'ed. Daarbij moet je om goede ult damage af te krijgen ook nog eens in range blijven wat lastig is op een squishy of als je Zhonya'ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vraagje, waarom is er zo'n verschil tussen welke hero goed is voor top, middle of bottom lanes? Ik snap dat je bij mid meer gevoelig bent voor mensen die in de 'Jungle' rondhangen, maar top en bottom zijn toch gelijk aan elkaar qua opbouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragon is bot en die kan je pakken early, dat scheelt veel gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Zoals ik de meta (=de soort van algemeen geaccepteerde manier van teamopbouw) begrijp is:
Top: tanky AD dudes of AD fighters vs ranged AP's als "natuurlijke" tegenhanger
Mid: Mage vs mage
Jungle: Tanky jungle, AD/AP junglers die def bouwen
Bot: "standaard" ADC + support. Tegenwoordig is bijna niets meer standaard als ook Gragas support gespeeld wordt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Pete_Sampras op 23-07-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ja, maar waarom? Omdat spelers dat zo besloten hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
lanerios schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:00:
Vraagje, waarom is er zo'n verschil tussen welke hero goed is voor top, middle of bottom lanes? Ik snap dat je bij mid meer gevoelig bent voor mensen die in de 'Jungle' rondhangen, maar top en bottom zijn toch gelijk aan elkaar qua opbouw?
Op top en mid sta je solo zodat je meer XP krijgt van minion kills. De jungler kan in zijn eigen XP-behoefte voorzien door (ook solo) jungle mobs te killen. Dat is efficiënter dan met twee man op top te gaan staan. Zodoende is de opbouw van top en bottom dus niet gelijk. Daarnaast zit de dragon zoals gezegd op bottom en als je die op low-levels wilt pakken is het niet verstandig om dat in je eentje te doen.

Als je dat aanhoudt kom je vanzelf tot de conclusie welke champions beter zijn voor welke positie.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
lanerios schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:15:
Ja, maar waarom? Omdat spelers dat zo besloten hebben? :P
Omdat dat het best werkt en het zo gegroeid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Aah, dus een ongeschreven regel door/voor spelers :) dan is het een stuk duidelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Wat betreft OP:

Stel dat de gemiddelde 'simpele' champ 100 schade per skill zou doen. Degene met lastige skill shots (die dus echte skills vereisen) doen 120 schade met die skills. Dan is er een champ (laten we hem Rengar noemen) die niet erg eenvoudig is om goed te spelen, maar als je het goed uitvoert 100k global aoe schade doet per ult, en dus iedere keer dat hij ult direct een penta krijgt.

Is dat dan balanced als maar 10% van de spelers het kan? Of 1%? 0.1%? Nee, in verhouding tot de rest is die gewoon veel te sterk, en dus Over Powered. OP is niet 'sterk in de juiste handen', het is 'veel te sterk om in verhouding tot de rest gebalanceerd te zijn'.

Stel dat ze Teemo's shrooms een poison geven die 50 damage per tick doet (non-scaling) welke alleen met cleanse (of wanneer je dood gaat) te verwijderen is. Door de CDs op cleanse wordt het hele enemy team dan in feite gedwongen om zodra iemand Teemo kiest allemaal Cleanse te nemen en ook een QS te halen zodra Teemo level 6 wordt. Dan is die skill OP. Geven ze de combo van Lee Sin zo'n poison dan is die misschien heel moeilijk om succesvol te triggeren, maar dan is ie nog steeds OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

lanerios schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:24:
Aah, dus een ongeschreven regel door/voor spelers :) dan is het een stuk duidelijker :P
Nee dus:
Rone schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:15:
[...]
Op top en mid sta je solo zodat je meer XP krijgt van minion kills. De jungler kan in zijn eigen XP-behoefte voorzien door (ook solo) jungle mobs te killen. Dat is efficiënter dan met twee man op top te gaan staan. Zodoende is de opbouw van top en bottom dus niet gelijk. Daarnaast zit de dragon zoals gezegd op bottom en als je die op low-levels wilt pakken is het niet verstandig om dat in je eentje te doen.

Als je dat aanhoudt kom je vanzelf tot de conclusie welke champions beter zijn voor welke positie.
Dragon geeft gewoon zeer veel gold advantage voor je gehele team. Daarom wil iedereen zo snel mogelijk die dragon killen en blijven killen. Daarom is de duo lane op bot, zodat meer mensen van je gehele team erbij kunnen zijn. En ook de mogelijke teamfights rondom dragon kunnen winnen.

Midlane is een sterke burst/roam champion. Deze zijn meestal AP of AD casters, want deze scalen voornamenlijk met level advantage. Alle damage wordt gedaan door spells.
Een AD carry bijvoorbeeld niet, deze scaled voornamelijk door items. Alle damage wordt gedaan door auto attacks.

Toplane is voornamelijk bruister/tanky omdat ze zo ver van alle actie afzitten. En dus goed zichzelf moeten kunnen redden. Al vind ik persoonlijk dat toplane vanalles kan zijn, ligt er vooral aan wat je team nodig heeft. Als je een tanky support en tanky jungler hebt dan kun je gerust een damage toplaner kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Tja, zo is het ook een ongeschreven regel om soep met een lepel te eten. Het is gewoon efficiënter dan met een vork of mes. :P

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
En we kunnen ook weer Icons kopen, dat vind ik echt onzin! RP voor een icoontje van een team, come on!

Zijn er echt mensen die dat doen? Ik vind het een beetje uitmelkerij zo, bij elk tournooi staan ze er weer.

Doe dan net als bij SKT die skins + ward skins + icoon voor RP, dat is nog wel leuk... Maar alleen een icoontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

TheBrut3 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:15:
En we kunnen ook weer Icons kopen, dat vind ik echt onzin! RP voor een icoontje van een team, come on!

Zijn er echt mensen die dat doen? Ik vind het een beetje uitmelkerij zo, bij elk tournooi staan ze er weer.

Doe dan net als bij SKT die skins + ward skins + icoon voor RP, dat is nog wel leuk... Maar alleen een icoontje...
Als jij een icoon koopt van bv. CLG / TSM dan worden de opbrengsten daarvan aan het team gegegeven.
Dus indirect sponsor jij het team waar je voor root.
Geen onzin imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan je beter doneren denk ik Riot zal sowieso wel wat voor zichzelf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:37:
Dan kan je beter doneren denk ik Riot zal sowieso wel wat voor zichzelf houden.
Daarnaast is niet te bepalen hoeveel euro die RP gekost heeft of je zou elke koop de betaal geschiedenis van de speler moeten nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ArgantosNL schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:42:
[...]

Daarnaast is niet te bepalen hoeveel euro die RP gekost heeft of je zou elke koop de betaal geschiedenis van de speler moeten nakijken.
quote: LoLWiki
These icons were made so that summoner's could show their support for their favorite NA or EU eSports team during the LCS summer games. All of the icons are unlockable for RP 250 with a percentage of the money going directly to the team. These icons are permanent and are said to remain in the store for purchase until the end of the 2013 Summer Split. Behind each team logo you can see three lines representing season 3
Oh het is een percentage lees ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
20% gaat naar het team, staat op de site. Maar je weet niet welke RP bundel de speler gekocht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nouja het is wel uitgebreid beschreven hoor, vooral als je de early competitive scene een beetje gevolgd hebt weet je precies waarom het zo gegroeid is.

Kort (en misschien daarom enigszins kort door de bocht) geschiedenislesje:
Het eerste "wereldkampioenschap" LoL was Dreamhack in juni 2011. Het was geen echt wereldkampioenschap omdat veel regio's niet meededen omdat ze nog niet competitief waren, maar het was het officiele Riot kampioenschap voor season 1. In dat kampioenschap "clashten" twee verschillende meta's (beide meta's hadden een jungler)
- De Noord Amerikaanse speelstijl met een AD carry mid zodat die solo kon farmen en veel levels kon krijgen. De AP carry ging dan top in de andere solo lane en bottom werd dan vaak een bruiser en een support gespeeld waarbij de support vaak ook kon roamen over de map met Gold/10 items. Support zodat de bruiser toch ook solo farm had, en roamen voor extra lane pressure en zodat de bruiser ook meer XP kreeg bottom. De (halve) duo lane was meestal bottom omdat de bruiser en de support met zijn tweetjes waren en vaak ook nog CC hadden, en dat was beter om dragon te controleren (global gold, dus belangrijk).
- De Europese speelstijl. Zij deden een AP carry mid en een AD carry + support bottom. De voornaamste reden was dat de AD carries niet zoveel in damage scaleden door hun levels, maar door hun items. In een duo lane krijgen ze nu wel minder XP, maar kunnen ze wel veiliger farmen door de aanwezigheid van de support en krijgen ze nog steeds net zoveel gold als in een solo lane. Top speelden ze vaak een bruiser of een tweede AP (vaak tankier dan de mid die puur mage was). Bruisers scalen harder met levels dan AD carries vanwege hun hogere base stats en omdat ze tanky moeten zijn in teamfights dus konden deze solo lane ook goed gebruiken (meer XP). Dit is de meta die we nu eigenlijk nog steeds kennen en als superieur beschouwen.

Later werd deze Europese meta steeds verder verfijnd en kwamen er varianten. Zo worden er vaak laneswaps gedaan waarbij de duo lane top gaat om zo de bruiser van de tegenstander laag te houden. Dit gebeurt dan ook bij je eigen bruiser omdat die ook tegen een ad + support staat, maar soms heb je een betere pick weten te bemachtigen voor die 1v2 of durft je team het gewoon niet aan om de tops 1v1 te laten gaan (top lane kan aardig snowballen omdat hij zo geisoleerd is). Ook kwamen er AD mids zoals Pantheon en Lee Sin tijdelijk op en was er een tijdje een meta waarin assassins zoals Akali, Talon en Diana heel sterk waren en werden gebruikt in plaats van mages mid of soms zelfs in de top lane. Ook was bruiser duo bot een tijdje populair omdat dat in principe een ADC + support kan counteren (zeker toen Thresh e.d. nog niet bestonden).

Op dit moment is er veel mogelijk door de uitgebreide champion pool, maar meestal wordt in solo queue toch een duo lane bot gespeeld voor de betere dragon control en meestal is dat nog altijd ADC + support. Mid is momenteel meestal een AP mage of een goed scalende AD assassin of AD carry (Zed, Yasuo). Top is meestal een bruiser, en dat kan zowel een AD als een AP bruiser zijn (gragas is daarvan het populairst). En er is altijd een jungler om te zorgen dat er 3 lanes zijn die solo gold kunnen halen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Nou ik kan me nog zeer goed de meta herinneren met een AD carry mid. En dat was ook gewoon in Europa.

Ik weet dan niet meer precies hoe en wanneer die overgang kwam naar AP mid. Weet dus ook niet wie dat verzonnen heeft, maar wij hebben in Europa ook zeer lang de AD carry mid gedaan.
Bot was meestal een duo lane met een tank. Er werd bijna altijd iemand naar de tank role gepushed, zoals vooral in season 3 iemand werd gedwongen om support te spelen.

Oh die tijden met Ashe mid in elke game...
Ashe ben ik echt al lang niet meer tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

steel123 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:59:
Nou ik kan me nog zeer goed de meta herinneren met een AD carry mid. En dat was ook gewoon in Europa.

Ik weet dan niet meer precies hoe en wanneer die overgang kwam naar AP mid. Weet dus ook niet wie dat verzonnen heeft, maar wij hebben in Europa ook zeer lang de AD carry mid gedaan.
Bot was meestal een duo lane met een tank. Er werd bijna altijd iemand naar de tank role gepushed, zoals vooral in season 3 iemand werd gedwongen om support te spelen.

Oh die tijden met Ashe mid in elke game...
Ashe ben ik echt al lang niet meer tegen gekomen.
Die overgang is vooral na dreamhack gekomen. Voor die tijd speelden we in EU ook ad carry mid, maar de pro's hadden uitgevonden dat er een efficientere manier is. En wat de pro's spelen sijpelt vaak door naar beneden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Vicarious schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:01:
[...]

Die overgang is vooral na dreamhack gekomen. Voor die tijd speelden we in EU ook ad carry mid, maar de pro's hadden uitgevonden dat er een efficientere manier is. En wat de pro's spelen sijpelt vaak door naar beneden ;)
Dat zag ik vandaag met een game op twitch waarbij Faker van SKT Zilean mid stond tegen ziggs. Dan zou je denken dat Zilean deze matchup standaard zou moeten verliezen maar dat was niet het geval. En als je dan een Lulu in je team hebt zodat je een Twitch een massive speedboost kan geven en een extra leven :) Moet er wel bij gezegd worden dat zoiets dan alleen weer werkt in teamverband en dit al minder snel gaat werken in SoloQ.. Naast dat heeft Zilean dan denk ook wel weer een leuke waveclear op een gegeven moment in de game :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mebus schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:18:
[...]

Dat zag ik vandaag met een game op twitch waarbij Faker van SKT Zilean mid stond tegen ziggs. Dan zou je denken dat Zilean deze matchup standaard zou moeten verliezen maar dat was niet het geval. En als je dan een Lulu in je team hebt zodat je een Twitch een massive speedboost kan geven en een extra leven :) Moet er wel bij gezegd worden dat zoiets dan alleen weer werkt in teamverband en dit al minder snel gaat werken in SoloQ.. Naast dat heeft Zilean dan denk ook wel weer een leuke waveclear op een gegeven moment in de game :)
dafuq ben jij op dezelfde dag jarig als ik? Gratz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Vicarious schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:24:
[...]

dafuq ben jij op dezelfde dag jarig als ik? Gratz.
Lol, blijkbaar ja! Zolang je maar niet zegt dat je ook in '90 ben geboren! :p Jij ook Gratz! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mebus op 23-07-2014 23:27 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Haha nee, 7 jaar eerder.

OT: Lustboy naar TSM en Gleeb eruit. Op zijn facebook zegt hij de beslissing te begrijpen en vindt hij van zichzelf dat hij niet goed genoeg was voor TSM. Hoewel hij imo een beetje te hard voor zichzelf is snap ik hem wel. Thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo stop je even een maand of 8/9, faal je verschrikkelijk de eerste paar potjes, en beland je in Silver IV.

Ach, al weer hard aan het stijgen.

In Silver is het wel heel leuk om tegen de meta in te gaan.

Caitlyn mid, hoe reageert de enemy Ahri :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:18:
[...]

Waarna ze daarna 3 games op rij verliezen. Eerste setup van SKT T1 K had Samsung White wat verrast, maar dat maakten ze de andere 3 games meer dan goed. Plus met de setup die SKT T1 K de eerste match speelde moesten ze early ook hard druk zetten want de lategame comp van Samsung White zou anders hard over ze heen walsen. Dus een leuke early game setup, maar voor de rest valt hij over het algemeen hard af.

@TSM nieuws: Lijkt erop dat TSM zich puur op de playoffs richt, want ik betwijfel dat ze genoeg synergy op botlane gaan krijgen om nog een enorm verschil te zien in de overige 6 LCS Matches. Overigens snap ik de wisseling wel, maar betwijfel ik of dit hun botlane gaat helpen. Wildturtle lijkt momenteel namelijk ook in een behoorlijke vormcrisis te zitten. Met name qua besluitnames lijkt hij af en toe net een Bronze V die hongerig is voor een kill. Amazing & Bjergsen hebben beide ook nog lang niet het niveau bereikt waar ze vorig seizoen zo over geprezen werden. Amazing waarschijnlijk vanwege zijn erg beperkte champion pool en Bjergsen omdat de huidige meta niet past bij zijn speelstijl. Enige redelijk constante factor momenteel lijkt Dyrus te zijn, maar daar win je geen Worlds mee (wat toch de doelstelling elk seizoen is voor TSM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Aah, dat klinkt een stuk logischer :)

Probleem is alleen, dan kom je op een toernooi, en heeft de tegenstander een totaal andere aanpak. Dan ben je dus fucked omdat je jarenlang in dezelfde mindset bent geforceerd. Dat is dan wel weer het gevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
lanerios schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:05:
[...]

Aah, dat klinkt een stuk logischer :)

Probleem is alleen, dan kom je op een toernooi, en heeft de tegenstander een totaal andere aanpak. Dan ben je dus fucked omdat je jarenlang in dezelfde mindset bent geforceerd. Dat is dan wel weer het gevaar.
Hoezo is dat een probleem? Net als in voetbal is het anticiperen op speelstijlen. Niet elk team speelt immers 4-3-3. Dat brengt het strategie-aspect in de game. Zoals je nu in EU bijvoorbeeld veel duo jungle ziet (meestal toplaner + jungler) die early game door de jungle heen gaan XP leechen om vervolgens de toplaner in een 1v2 te zetten vs ADC/Support. Komt er echter te veel druk op die lane dan komt de jungler vervolgens die toplaner helpen om de toren te behouden.

Juist die keuzes/vision control die een team neemt, maken het verschil. Niet de "standaard" meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Skarner is ook balanced hoor, 2 item skarner (SoTEL + Frozen gauntlets) en ik kon een 3 item lucian 1v1'en en hield nog ruim 40% van me leven over :')
Maar zolang mijn bugvriend niet gebanned wordt pak ik me wins en hoop ik volgende maand gold aan te tikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Slechte lucian dan. Die kan toch gewoon van je wegdashen? Je zou niet eens bij hem moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:05:
Slechte lucian dan. Die kan toch gewoon van je wegdashen? Je zou niet eens bij hem moeten komen.
Hij dashte uit het slowfield van de gauntlets, waarna ik hem slow met de E-skill. dus wegkomen was wellicht mogelijk als hij zijn passive goed gebruikte welke hij niet deed :)
Net ff gechecked op welke rank Lucian zit, Gold 4. Dus Gold is volgens mij net zo erg als hoog silver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wootlock schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:10:
[...]
Dus Gold is volgens mij net zo erg als hoog silver :D
Vanuit ervaring zelfs erger, mensen die van Silver naar Gold zijn gegaan denken ineens dat ze god op aarde zijn en in Diamond thuishoren en buiten de meta kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Wootlock schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:10:
[...]
Hij dashte uit het slowfield van de gauntlets, waarna ik hem slow met de E-skill. dus wegkomen was wellicht mogelijk als hij zijn passive goed gebruikte welke hij niet deed :)
Net ff gechecked op welke rank Lucian zit, Gold 4. Dus Gold is volgens mij net zo erg als hoog silver :D
Dat is dus wat Vicarious bedoelde. Hoezo komt Lucian uberhaupt in je gauntlet slow field terecht?
Hij kan toch ook ruim van te voren wegdashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
steel123 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:41:
[...]

Dat is dus wat Vicarious bedoelde. Hoezo komt Lucian uberhaupt in je gauntlet slow field terecht?
Liggend aan de afstand, kan Skarner die dash eruit rennen. Hij heeft een 20-40% MS buff en een line skillshot die slowed. Ook krijgt hij van Q stacks nog meer MS. Die mini-dash van Lucian kan daar echt niet tegenop als hij de halve lane nog moet doorhuppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

steel123 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:41:
[...]

Skarner heeft een speedup hé, ik zag lucian. Hij dashed en ik zet me W aan voor extra movement speed.
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:36:
[...]

Vanuit ervaring zelfs erger, mensen die van Silver naar Gold zijn gegaan denken ineens dat ze god op aarde zijn en in Diamond thuishoren en buiten de meta kunnen spelen.
Dat beloofd nog veel goeds dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:46:
[...]

Skarner heeft een speedup hé, ik zag lucian. Hij dashed en ik zet me W aan voor extra movement speed.

[...]

Dat beloofd nog veel goeds dus :9
Hou er rekening mee dat niet iedereen altijd zijn main role speelt. En zeker in soloqueue pakken nog genoeg mensen een champion die ze voor de eerste keer aanraken. Dat is geen indicatie van elke Gold IV speler natuurlijk. Al moet ik zeggen dat het niveau in Gold bedroevend slecht is, Silver is zo gek nog niet iig qua teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Nu we het toch over Zilean hebben. Mijn neefje kwam er op ARAM achter dat het zowel heel effectief als hilarisch is als je jouw bom op een Voidling van Malzahar plaatst.

Voidling rent achter jou aan. Plaats bom op voidling. Ren terug. Voidling "warpt" terug naar zijn baasje en bom ontploft. Zo heeft hij een aantal keer kills gemaakt waarvan 1 zelfs een triple ver achter de defensive tower van dat team.

Creatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:49:
[...]

Hou er rekening mee dat niet iedereen altijd zijn main role speelt. En zeker in soloqueue pakken nog genoeg mensen een champion die ze voor de eerste keer aanraken. Dat is geen indicatie van elke Gold IV speler natuurlijk. Al moet ik zeggen dat het niveau in Gold bedroevend slecht is, Silver is zo gek nog niet iig qua teamplay.
Ik duo vaak met mn broertje (gold 2) en ik ben ook niet erg onder de indruk. Qua laning en mechanics zijn de meesten wel ok, maar er worden nog altijd fouten gemaakt waar mensen bronzies om uitlachen. Gister wel grappig trouwens: uit ons team gingen er een paar ouwehoeren in allchat over onze Hecarim (die inderdaad DRAMATISCH slecht was), kreeg ik van de tegenstanders te horen dat ik de enige goede speler van het team was (support Janna) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:48:
[...]

Ik duo vaak met mn broertje (gold 2) en ik ben ook niet erg onder de indruk. Qua laning en mechanics zijn de meesten wel ok, maar er worden nog altijd fouten gemaakt waar mensen bronzies om uitlachen. Gister wel grappig trouwens: uit ons team gingen er een paar ouwehoeren in allchat over onze Hecarim (die inderdaad DRAMATISCH slecht was), kreeg ik van de tegenstanders te horen dat ik de enige goede speler van het team was (support Janna) 8)
Het enige wat ik altijd doe is zodra men 1 speler loopt af te branden in het enemy team (door het enemy team zelf, wat vaak degene is met de slechtste prestatie) dan zeg ik altijd: "Atleast he/she knows what he's/she's doing, you should take an example". Waardoor het enemy team nog meer raged en ik een gratis win te pakken heb. Wat dat betreft bevalt me deze ragende/flamende community wel. Ze zijn zo makkelijk te manipuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Niets is zo grappig als een flamed enemy team.
En dan subtiel extra olie op het vuur gooien zodat niemand gaat reporten. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maand geen LOL gespeeld, kwam maatje met die DOOM mode. Niveautje 1, 2 en 5 gedaan. Erg leuk! 1 en 2 waren redelijk faceroll, maar 5 was best lastig (duurde 55 minuten). Onze splitpush teemo maakte het verschil haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik die TSM swap echt hilarisch vind. Dat hele team bestaat wat mij betreft sowieso uit gasten die ik graag zie verliezen. Bjergsen en Amazing zijn echt veel te arrogant. Wildturtle kan alleen maar zeggen so Troll, Dyrus lijkt al een jaar burned out en zegt nu helemaal niks meer. Wat opzich wel een verbetering is ten opzichte van het kind uithangen met zijn kussentjes. En dan kicken ze de enige gast die een beetje oké lijkt omdat hij zogenaamd personality issues heeft XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:03:
Ik moet zeggen dat ik die TSM swap echt hilarisch vind. Dat hele team bestaat wat mij betreft sowieso uit gasten die ik graag zie verliezen. Bjergsen en Amazing zijn echt veel te arrogant. Wildturtle kan alleen maar zeggen so Troll, Dyrus lijkt al een jaar burned out en zegt nu helemaal niks meer. Wat opzich wel een verbetering is ten opzichte van het kind uithangen met zijn kussentjes. En dan kicken ze de enige gast die een beetje oké lijkt omdat hij zogenaamd personality issues heeft XD
Tja zo zit ik er ook in eigenlijk. Van mij mag dat hele team de afgrond in, puur vanwege persoonlijkheden. Locodoco ben ik ook absoluut geen fan van, om dezelfde redenen die je aangeeft bij Bjergsen en Amazing.

Dyrus is ook niet meer de Dyrus van het tijdperk Epik Gamer toen hij daadwerkelijk nog grappig was zonder het een plichtmatige show te maken. Met name zijn opmerkingen tijdens Worlds eind vorig seizoen waren wat mij betreft de druppel qua Dyrus. Een arrogant mannetje (waarschijnlijk mede door Reginald gecreeerd) dat weinig tot geen respect heeft voor andere teams.

Overigens als ik het zo lees op surrender@20, dan kunnen we vrij vlot 4.13 in ontvangst nemen aangezien de client update er weer af is en ook de SRU er uit is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:03:
Tja ik volg eigenlijk al sinds het begin (toen CLG nog het beste team van de wereld was) TSM het meeste, maar het wordt wel steeds moeilijker om die gasten nog aardig te vinden. Zo zie je wat een beetje internet-fame met mensen kan doen.

Dyrus ging van dit:
Afbeeldingslocatie: http://31.media.tumblr.com/tumblr_m8d2h5fKmp1r0bjono1_400.jpg

naar dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/a9V6qLp27ZE/maxresdefault.jpg

En dan heeft ie hier nog niet eens die vieze neckbeard. Bovendien zegt hij inderdaad vrijwel niets meer.

De roster changes an sich zijn allemaal redelijk logisch geweest:
- Rainmain eruit voor Dyrus was omdat Rainman zich niet wilde committeren aan het scrim schema. Pakte goed uit.
- Reginald eruit voor Bjergsen is duidelijk goed uitgepakt. Regi had het te druk met het managen van het team, de website en het solomid merk en Bjergsen is gewoon een betere speler
- Chaox eruit voor Wildturtle: Goed uitgepakt. Chaox werkte niet hard genoeg meer en veroorzaakte daarmee irritaties bij meerdere teamgenoten. Wildturtle bleek een meer dan uitstekende vervanger
- Xpecial eruit voor Gleeb: Xpecial eruit was een teambeslissing omdat hij de moraal van het team omlaag haalde. Wij weten niet wat er zich allemaal in dat huis afspeelt, maar als het hele team het ermee eens is kunnen we er denk ik van uitgaan dat het een terechte beslissing is geweest om Xpecial eruit te gooien. Of de vervanger Gleeb een goede keuze is geweest is de vraag, maar die had al goed contact met de ADC Wildturtle.
- Oddone eruit voor Amazing: Oddone is uit eigen beweging eruit gestapt en dan ook nog eens 3 dagen voordat het papierwerk rond het roster rond moest zijn. Regi moest dus snel handelen en dit was de beste jungler die hij op zo'n korte termijn binnen kon halen. Op zich doet Amazing het niet slecht, maar ik ben niet echt onder de indruk. Heb ook het idee dat dit wel eens de volgende roster change zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:28:
[...]
De roster changes an sich zijn allemaal redelijk logisch geweest:
- Rainmain eruit voor Dyrus was omdat Rainman zich niet wilde committeren aan het scrim schema. Pakte goed uit.
En Rainman zijn enorm beperkte champion pool. Teemo en Yorick, al het andere wat hij aanraakte was een drama vs elke andere toplaner destijds. Tevens 1 van de spelers die ik het minste mis van de uit de gratie geraakte pro-spelers. Tegenwoordig netjes op Twitch met 290 viewers, meer dan voldoende imo.
- Reginald eruit voor Bjergsen is duidelijk goed uitgepakt. Regi had het te druk met het managen van het team, de website en het solomid merk en Bjergsen is gewoon een betere speler
Reginald kon niet meekomen met de meta. Met zeer dramatische optredens op Twisted Fate / Zed. Blue card anyone? Neem er dan nog een summersplit bij waarbij meneer een record had in doodgaan. Dat managen van het team had hij ook kunnen uitbesteden als hij daadwerkelijk een goede mid was voor het team. Het bleek makkelijker om hem te vervangen dan iemand aan te nemen om het team/website te managen. Wederom een persoonlijkheid van TSM die ik niet zal missen.
- Chaox eruit voor Wildturtle: Goed uitgepakt. Chaox werkte niet hard genoeg meer en veroorzaakte daarmee irritaties bij meerdere teamgenoten. Wildturtle bleek een meer dan uitstekende vervanger
Tijd lang vond ik hem 1 van de betere AD Carry's die NA had. Totdat het gescrim met M5 begon en hij letterlijk alles zat te kopieren wat Genja speelde/deed. Raakte zijn eigen gezicht qua speelstijl helemaal kwijt en begon steeds meer te focussen op randzaken ipv zich te focussen om weer zijn eigen speelstijl te creeeren. Persoonlijkheid was over het algemeen goed tot op het punt dat hij naast zijn schoenen ging lopen. Zou hem toch opzich nog wel weer terug willen terug zien in de pro-scene.
- Xpecial eruit voor Gleeb: Xpecial eruit was een teambeslissing omdat hij de moraal van het team omlaag haalde. Wij weten niet wat er zich allemaal in dat huis afspeelt, maar als het hele team het ermee eens is kunnen we er denk ik van uitgaan dat het een terechte beslissing is geweest om Xpecial eruit te gooien. Of de vervanger Gleeb een goede keuze is geweest is de vraag, maar die had al goed contact met de ADC Wildturtle.
Xpecial vond ik een vervelend mannetje qua persoonlijkheid en vaak toch overrated. Echter had hij af en toe wel goede punten waarom TSM games verloor die dan hard onderuit werden geschopt door Reginald die altijd de schuld bij anderen neerlegde. (Zie Youtube video Xpecial vs Reginald argument). Of Gleeb de oplossing was? Nee in mijn ogen niet. Dit was meer een persoonlijke keuze van Reginald dan van het gehele team. Want wat me vaker is opgevallen bij TSM, zodra Reginald iets beslist durft niemand er amper nog tegen in te gaan. Want ze zijn allemaal bang voor hun inkomsten. Hoe er vervolgens met Gleeb is omgesprongen toont ook weer geen enkel respect voor die jongen. Hij begon eindelijk zijn draai te vinden in TSM en dan wordt hij verwijderd omdat Locodoco zijn holmaatje uit Korea kan binnenhalen. Echter bied niet elke Koreaan een standaard win voor een team.
- Oddone eruit voor Amazing: Oddone is uit eigen beweging eruit gestapt en dan ook nog eens 3 dagen voordat het papierwerk rond het roster rond moest zijn. Regi moest dus snel handelen en dit was de beste jungler die hij op zo'n korte termijn binnen kon halen. Op zich doet Amazing het niet slecht, maar ik ben niet echt onder de indruk. Heb ook het idee dat dit wel eens de volgende roster change zou kunnen zijn.
Oddone, de reden dat ik nog wat respect kon opbrengen voor TSM. Altijd in het belang van het team spelen en strategisch goed ontwikkeld. Heeft het team veel wins opgeleverd en het was dan ook spijtig om te zien dat hij ermee ging stoppen. Blijft toch zeker mijn all-time favorite TSM speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Als ik dit lees, toch maar wat meer tournaments kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Persoonlijk kijk ik eigenlijk alleen de streams van TheOddOne en Scarra. Misschien niet de beste spelers van LoL maar om de één of andere reden kijkt het lekker weg.

Is een combinatie van:
- karakter
- informatie over de game
- uitleg over champions, werking van skills
- ingame choices
- item builds, waarom wel/niet
- normale reactie op twitch chat vragen
- soms grappig, maar niet overdreven

Dyrus keek ik ook wel eens maar daar heb ik tegenwoordig het idee bij dat hij half depressief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:46:

Oddone, de reden dat ik nog wat respect kon opbrengen voor TSM. Altijd in het belang van het team spelen en strategisch goed ontwikkeld. Heeft het team veel wins opgeleverd en het was dan ook spijtig om te zien dat hij ermee ging stoppen. Blijft toch zeker mijn all-time favorite TSM speler.
Is ook altijd mijn favoriete speler geweest. Jammer inderdaad om te zien dat hij ermee stopt. De nadruk wordt altijd gelegd op het feit dat zijn mechanics niet top zijn, maar hij speelt bijvoorbeeld ook een prima Elise. Het enige wat hij niet kan is een goede Lee Sin spelen, maar wat ik van Amazing op Lee Sin heb gezien is ook niet heel bijzonder.

MAarja, hij streamt in ieder geval nog en zijn stream is vaak ook behoorlijk entertaining (en soms leerzaam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:00

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Volgens mij verwar je TheRainMan met Hotshotgg, Hotshot kon maar 3 champs spelen, TRM veel meer tijdens zijn pro days. Teemo, Yorick, Irelia, Singed, Jarvan, Cho, Tryndamere, Nidalee om maar wat te noemen. Hotshot was juist degene die alleen Nidalee, Cho of Galio kon spelen.

En Xpecial overrated? Echt niet.
Als Doublelift zegt dat hij samen met Xpecial best botlane world is, dan kan je nooit overrated zijn O-)

[ Voor 20% gewijzigd door Fanatic_FS op 25-07-2014 09:25 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Fanatic_FS schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:20:
Volgens mij verwar je TheRainMan met Hotshotgg, Hotshot kon maar 3 champs spelen, TRM veel meer tijdens zijn pro days. Teemo, Yorick, Irelia, Singed, Jarvan, Cho, Tryndamere, Nidalee om maar wat te noemen. Hotshot was juist degene die alleen Nidalee, Cho of Galio kon spelen.

En Xpecial overrated? Echt niet.
Als Doublelift zegt dat hij samen met Xpecial best botlane world is, dan kan je nooit overrated zijn O-)
Nee ik verwar Rainman niet met Hotshot. Rainman had in de dagen met M5 maar 2 opties. Teemo of Yorick en de andere champions die je noemt gebruikte hij hoofdzakelijk in solo-queue waar hij er ook niet bepaald geweldig mee was. Absoluut geen loss geweest toen hij bij TSM wegging.

Omtrent Hotshot, had inderdaad een beperkte Champion pool, maar had dan wel in ieder geval die 3 champions gemastered. Vooralsnog kan ik Hotshot wel waarderen, ook hoe kritisch hij naar zijn eigen team kijkt met betrekking tot de LCS. En ondanks dat hij misschien mechanisch niet tot de beste spelers behoort is zijn overal gameknowledge prima op orde. Ondanks dat veel mensen hem alleen kennen als iemand die klaagt op zijn team in soloqueue. Ik kan zijn stream af en toe wel waarderen.

Doublelift zei hetzelfde toen hij met Madlife speelde op Allstars. Is dat niet gewoon een gebrek aan weten hoe andere spelers spelen? Met Aphromoo speelt hij momenteel ook geweldige games, en dat was een support die door menig speler (ook hier op Tweakers) was afgebrand als niet goed genoeg. Kijk eens waar Aphromoo nu staat en waar Xpecial zit ;).

[ Voor 17% gewijzigd door Damien op 25-07-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Aphromoo is gewoon flink verbeterd omdat hij support leuk is gaan vinden. In zijn eerste split als support was hij in zijn hoofd eigenlijk nog ADC speler en vond hij support niet leuk. Dan werk je er ook niet echt hard voor. In deze split lijkt hij het prima naar zijn zin te hebben en dat scheelt een hoop. Overigens blijf ik Xpecial nog altijd een speler van grote klasse vinden. Dat hij nu met Curse laag staat ligt meer aan de rest van het team (Cop lijkt af en toe niet te weten hoe hij moet auto-attacken) dan aan hem imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

Als ik al die namen langs zien komen in combinatie met alle champions namen die ik nog niet goed ken, dan is het hier net alsof ik in Turkije ben :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Pykow, dan ben ik gelukkig niet de enige ±p

Pagina: 1 ... 54 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]