Verwijderd
En maar klagen over de community, terwijl je mij continue persoonlijk aanvalt.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:45:
[...]
Thank you. Zoals ik al eerder zei Ronddraai, begrijpend lezen. Als je teruggescrolled was, kon je precies zien waar je op reageerde en waar ik origineel op reageerde:
[...]
[...]
TheBrut3 heeft het hier over LP, nergens zie ik hier iemand die over MMR-loss praat. Ik noem het woord MMR enkel om aan te duiden dat spelers met een zeer hoge MMR weinig LP verdienen (hoog MMR staat immers gelijk aan zeer hoge tier/div)
Daarna reageer je volledig zonder te begrijpen wat er nu geschreven is en word je zelfs door Thormodo en Vicarious nog even herinnert waar het over ging. En zelfs nadat ik het voor de kleuterklas zo duidelijk nog omschrijf kom je met hetzelfde argument nog een keer terug.
Hoe vaak moeten wij het je gaan vertellen dat jij de enige bent in dit topic dat het over MMR loss heeft?
*mompelt iets over borden en koppen*
Zoals je had kunnen lezen bepaalt je MMR hoeveel LP je krijgt per game en het bepaald tegen wie je gematched word.
Ook staat er dat als je hoge MMR hebt ten opzichte van je league dat je meer punten krijgt het tegenovergestelde van wat jij zegt.
Tuurlijk als jij aan je maximum niveau zit en je dodged een game als je op 90 lp staat terwijl je er 10 bij krijgt zal je 1 game extra moeten spelen voor je promo.
Maar als je zo dicht bij je maximum rank zit hoef je uberhaupt niet te klagen over het systeem want je zit precies waar je hoort.
http://www.lolking.net/summoner/euw/18988886#profile
Mijn smurf is aan het decayen dat komt elke week neer op hetzelfde als 8 games dodgen zonder het postieve punt dat je een rotgame ontloopt. Ik kan hem best laten decayen tot hetzelfde aantal LP als jij hebt. Dan zul je merken dat mijn account met hoge MMR veel sneller stijgt oftewel LP boeit geen fuck en MMR wel..
Aatrox is geen top champion maar is wel doenbaar hoor. Je kan er gewoon niet mee spelenPykow schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:01:
Iedere keer als ik me ulti aanzet is er weer zo'n eikel die alles voor je neus weghaalt !!.
aatrox is echt slecht of tenminste ik kan er totaal niet mee spelen.
zijn W doet totaal niksik zie hem niet meer damage doen of wat dan ook, echt nutteloos gewoon
ranger daarin tegen is wel leuk om te spelen.
Niet als belediging ofzo bedoelt maar ik ben ook geen ster speler maar er zijn zoveel champions die ik vroeger probeerde en gewoon echt slecht aanvoelden omdat je niets kon doen. Als ik deze champions nu gebruik, dan speel ik er een stuk beter mee omdat je het spel beter begrijpt. Dus gewoon op je gemak leren en het komt wel goed vanzelf.
Ik speel bv niet graag ranged AD champions, het is echt puur voorkeur en persoonlijk
En over z'n W => Het is enkel de 3e attack dat meer damage doet. Als je je W aanzet voor de damage, dan slaat hij 2x zonder extra damage en de 3e keer doe je meer damage. Vermoedelijk daarom dat je het niet echt ziet
Fanatic_FS schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 13:58:
YouTube: Instalok - Pantheon (Pokemon Theme Song Parody)
Dit moet je verplicht opzetten als je pantheon speelt
Mooi om te zien wat de community maakt af en toe
Vicariously I live while the whole world dies
Wijs eens aan waar ik klaag over mensen die elkaar persoonlijk aanvallen? Ze gaan hun gang maar. Entertaining, dat is het.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:00:
En maar klagen over de community, terwijl je mij continue persoonlijk aanvalt.
niet doen!
[ Voor 76% gewijzigd door BM op 20-07-2014 14:18 ]
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
http://www.reddit.com/r/l...an_overload_after_100_lp/
Volgens mij had ik op het moment van modbreakje al gezegd dat ik klaar was met de "discussie":iisschots schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:41:
[modbreak] Lord-Ronddraai en ItsNotRudy en nu stoppen jullie met op elkaar reageren![/]
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 21:09:
Je snapt het echt niet en ik ben er wel klaar mee, dat tegen een muurtje praten. Tis goed met je.
Verwijderd
Bronze spelers krijgen in bronze al te maken met lagere LP gains, omdat ze daar ongeveer 50/50 spelen.
Oh well, moving on.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

laatst ook weer is wat raars meegemaakt, ben support main en zeg in champion select; support.
niet opgelet wat iedereen pakte omdat nooit iemand support wil en ik dus als last pick nami pak en instalock.
kom ik ingame hebben we blijkbaar een leona, dacht van ja dan ga ik maar mid he yolo.
uiteindelijk pakte het prima uit, nami mid. damage heb je bijna niet maar de support ap style is prima te doen. late game was helemaal van ons.
maar nami is zowiezo mijn favorite champ, ze heeft alles wat je nodig hebt als support. zie match history
http://matchhistory.euw.l...tch-history/EUW1/41233282
P.S. warcryer is een account van een vriend van me, hij is op vakantie. altijd leuk om in silver te spelen.
gelukkig ben ik daar uit

[ Voor 26% gewijzigd door psyy138 op 21-07-2014 09:13 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Spijtig genoeg is Gold erger... Goed ik had gisteren ook een Xin Zhao (terwijl we de game aan het winnen waren) die AFK wou gaan omdat hij neergeschoten werd door een Jinx ult terwijl hij dragon stond te doen en ik de voorkeur gaf om mijn tower te beschermen. Heb hem gevraagd waarom hij AFK wou gaan, "I ping dragon noone comes". Dus ik legde hem de situatie uit en dat hij mij daar de schuld van mag geven maar dat we nu eerst even de game moesten afronden. Meneer ging verder, en gaf me na de game ipv een report een "Teamwork".psyy138 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:09:
P.S. warcryer is een account van een vriend van me, hij is op vakantie. altijd leuk om in silver te spelen.
gelukkig ben ik daar uit![]()
jezus wat een mongolen heb je daar zeg
![]()
ik moet ook elke game uitleggen dat je voor objectives, ala turrets/dragons moet gaan en niet elke keer zo greedy zijn voor die kills, ga rustig farmen bla bla bla. maar dat doen ze werkelijk bijna nooit.Damienx2 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:53:
[...]
Spijtig genoeg is Gold erger... Goed ik had gisteren ook een Xin Zhao (terwijl we de game aan het winnen waren) die AFK wou gaan omdat hij neergeschoten werd door een Jinx ult terwijl hij dragon stond te doen en ik de voorkeur gaf om mijn tower te beschermen. Heb hem gevraagd waarom hij AFK wou gaan, "I ping dragon noone comes". Dus ik legde hem de situatie uit en dat hij mij daar de schuld van mag geven maar dat we nu eerst even de game moesten afronden. Meneer ging verder, en gaf me na de game ipv een report een "Teamwork".
Zeg ook altijd tegen de jungler gank bot rond 8/9 minuten en doe drake daarna = win win situatie.
meestal willen ze nog wel luisteren maar soms heb je echt van die imbecielen er tussen zitten die gewoon niet willen/kunnen luisteren

flamen gebeurd ook de hele game door... top flamed dat mid niet moet feeden, jungler gaat zich ermee bemoeien en opeens flamed iedereen elkaar en dan gaat er 1 afk.. en dat begint allemaal door 1 persoon die niet overweg kan met de ander..

O.R.C. Black Bulls Rugby
Klopt, men is enorm greedy voor kills. Ik ben de afgelopen games op mijn smurf dan ook alle keren als hoogste qua CS geeindigd. Ik ben om 2 redenen ADC gaan spelen op de smurf, 1. om mijn ADC niveau wat te verhogen, want ik ben over het algemeen een vrij slechte ADC (positioning is het voornaamste probleem), 2. te zorgen dat we Dragon control houden. En eigenlijk als nog extra reden om samen met mijn duo-queue maatje te staan zodat we meer op elkaar ingespeeld raken. Zij is in Bronze I begonnen dit seizoen en begint nu langzamerhand te stijgen en wordt met de dag een betere support. Dus het werpt zijn vruchten afpsyy138 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:59:
[...]
ik moet ook elke game uitleggen dat je voor objectives, ala turrets/dragons moet gaan en niet elke keer zo greedy zijn voor die kills, ga rustig farmen bla bla bla. maar dat doen ze werkelijk bijna nooit.![]()
Zeg ook altijd tegen de jungler gank bot rond 8/9 minuten en doe drake daarna = win win situatie.
meestal willen ze nog wel luisteren maar soms heb je echt van die imbecielen er tussen zitten die gewoon niet willen/kunnen luisteren![]()
flamen gebeurd ook de hele game door... top flamed dat mid niet moet feeden, jungler gaat zich ermee bemoeien en opeens flamed iedereen elkaar en dan gaat er 1 afk.. en dat begint allemaal door 1 persoon die niet overweg kan met de ander..
klopt inderdaad, maar support moet dat eigenlijk doen, wards zeg ma...Damienx2 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:11:
[...]
Klopt, men is enorm greedy voor kills. Ik ben de afgelopen games op mijn smurf dan ook alle keren als hoogste qua CS geeindigd. Ik ben om 2 redenen ADC gaan spelen op de smurf, 1. om mijn ADC niveau wat te verhogen, want ik ben over het algemeen een vrij slechte ADC (positioning is het voornaamste probleem), 2. te zorgen dat we Dragon control houden. En eigenlijk als nog extra reden om samen met mijn duo-queue maatje te staan zodat we meer op elkaar ingespeeld raken. Zij is in Bronze I begonnen dit seizoen en begint nu langzamerhand te stijgen en wordt met de dag een betere support. Dus het werpt zijn vruchten af.
Ik zeg ook altijd botlane is net zoals pokemon, support is de trainer (iniatief nemer) en adc is de pokemon
paar leuke bot combo's;
jayce braum, passive procs
graves taric, nog steeds viable vind ik, zeker met de buff
lucian nami, passive proc met nami's e
kog nami, zo veel damage
sivir nami, movement speed ftw
varus leona, ults ults en nog is ults
tristana lulu, schiet alles kapot van afstand
[ Voor 4% gewijzigd door psyy138 op 21-07-2014 10:39 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Zelf als main jungler ben ik tegenwoordig echt iedereen in mijn team aan het vertellen wat ze moeten doen.
Laats bijv ik zat Vi jungle en ga na mijn sotel en frozen heart voor sightstone toen die af was heb ik ervoor gezorgd dat iedereen een sweeper nam en onze adc een scrying orb nam.
Ook zat ik continue zodra dragon nog 30 sec nodig had om te respawnen iedereen erheen te halen door hun lanes uit te pushen.
Iedereen luisterde en deed mee enemy jungler had maar 1 keer zijn blue buff in de hele game de rest van de tijd had ik hem in mijn bezig
Jammere vond ik wel dat de platinum jungler waar ik tegen zat geen objective control heeft.
We konden 3 keer een turret pakken omdat de enemy jungler in de jungle achter onze low hp support aan zat te chasen, hij kreeg de kill wel maar wij hadden een turret en hem dood.
Uiteindelijk met een gold difference van 25k in ons voordeel de game gefinished.
Soms heb je van die potjes dat mensen gewoon luisteren naar de jungler.
Ook wel leuk op 7 min ik ben red aant clearen en typ naar mijn mid (gragas) "ik kom mid na red ult syndra naar mij toe" wat doet hij stunt met body slam gebruikt enhanced aa (zn w dacht ik) en ult hem dan recht voor mn neis zodat ik mn combo kon doen. De syndra durfde niet meer onder de turret vandaan te komen en wij hadden een easy dragon ^.^
[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 21-07-2014 10:48 ]
Steam: Ryada.
Zo een extra sightstone is inderdaad erg handig. Map control is erg moeilijk te krijgen als je alleen een support hebt die ward en je medespelers bijna nooit hun trinket gebruiken. En als je Quill Coat als eerste bouwt kan je ook vrij veel map control hebben al early.
Level 3 summoner nu (woop woop!)
champions geprobeerd (let op! ik weet de namen nog niet)
1.) Jynx -> niet mijn champion.. kan er niet lekker mee spelen
2.) Gast met whirlwind en een W die een soort shield geeft. Gares oid? -> Speelt wel lekker, maar iedereen wil hem spelen merk ik
3.) scroll op z'n rug dude -> zie 1, maar dan 3 stappen erger
4.) Insect dude die evolved -> Mijn dude, echt wat speelt dat heerlijk. Je rent weg? Jump + Q en splat
Ja ik speel nog alleen tegen AI (net pas 3 dus kan nu pas PVP)
Wel wat kleine irritaties:
1.) sommige mensen doen echt 5 minuten over map laden >_>
2.) turkse spelers.. weigeren engels te spreken
3.) killstealing
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nu had ik er weer even zin in en kwam 'ARAM' tegen. Een voor mij nieuwe gamemode.
Erg leuk! Die korte potjes zijn prima om tussendoor even te spelen. Ze duren de helft zo lang als een normale 5vs5.
Gister had ik daar "Varus". Die summoner lijkt echt overpowered in ARAM, met zijn enorme range!
Geniaal potje. 'k Overweeg zeker om deze te gaan kopen met IP.
Anyway, kijk gewoon welke champions je lekker liggen en als je tips nodig hebt kun je hier terecht.
2. Yasuo?lanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:11:
2.) Gast met whirlwind en een W die een soort shield geeft. Gares oid? -> Speelt wel lekker, maar iedereen wil hem spelen merk ik
4.) Insect dude die evolved -> Mijn dude, echt wat speelt dat heerlijk. Je rent weg? Jump + Q en splat
3.) killstealing
3. Ryze?
4. Kha'Zix?
1. Niet iedereen heeft een SSD, helaas.
2. Turkse spelers op EUW? Heb je de verkeerde server gekozen? Misschien Fransen? Die doen ook niet aan engels!
3. In mijn ogen kan killstealen niet echt, zeker niet in PvP. Een kill is een kill en wanneer vind je het een steal? Soms ben je aan het vechten, komen mensen er heen lopen en zonder dat ze zelf damage doen (geen assist) roepen ze al killsteal.
Die wacht constant totdat ik de bots op 5-10% heb, springt er dan in. En dan bij Godlike shouts etc gaan chatten in zeer gebrekkig turks/engels "Omg I am so prooo" etc
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
2. Garen denk ik, lijkt populair te zijn, als je hem lekker vind spelen kan je ook andere top/tank champs proberen zoals Renektonlanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:11:
Gister begonnen met het spel
Level 3 summoner nu (woop woop!)
champions geprobeerd (let op! ik weet de namen nog niet)
3. Ryze of Zilean bedoel je denk ik, Ryze heeft echt een paper scroll op zijn rug, zilean een tandwiel.
4. Klinkt als Kha'Zix, assasin, niet mijn champion, je zou dan wel rengar ook kunnen proberen, zelfde idee als Kha'Zix
1. Ja daarom staat League bij mij niet op de SSDWel wat kleine irritaties:
3.) killstealing
2. Nog niet tegen gekomen, zal ook minder worden nu er een speciale turkse server is, ik speel alleen EUW.
3. Lastig punt, soms is het irritant, maar ik erger mij er weinig aan, vooral omdat het uiteindelijk toch een teamgame is. Het gebeurd, maar als ik ga klagen in chat krijg je frictie en gaat je team mogelijk minder samen spelen.
[ Voor 27% gewijzigd door Suicyder op 21-07-2014 12:06 ]
Hey lanerios jij ook hierlanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:56:
Ik had een turkse speler lopen naast me..
Die wacht constant totdat ik de bots op 5-10% heb, springt er dan in. En dan bij Godlike shouts etc gaan chatten in zeer gebrekkig turks/engels "Omg I am so prooo" etc
Zin om binnenkort dan samen ff een pothe te spelen?
@mebus 9 vd 10 keer ben ik de enige die aan het warden is en aan het counter warden (je zal maar 3 wards in enemy jungle zetten als een support op lvl 16 (sarcasme) word namelijk nooit gedaan
4× sweeper vind ik persoonlijk fijner want op de 1 of andere manier word sweeter sneller gebruikt dan ward totem scheelt mij ook een hoop werk met ward clearing mid game.
1.) Sommige mensen spelen nog op een baksteen of een aardappel, dat blijf je houden. Ik hou mijn hart vast voor het moment dat de SR update uitkomt, ondanks dat ze hebben geroepen dat het geen prestatievermindering oplevert;lanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:11:
3.) killstealing
2.) Turken kunnen over het algemeen nog wel spelen. Als je daarentegen Fransen/Italianen/Spanjaarden tegenkomt die kunnen dan gebrekkig engels en totaal niet spelen;
3.) bestaat niet. De game draait niet om kills, plus je krijgt assistgold. Ik zeg vaak in het begin van de game tegen mijn teammates afhankelijk waar ik sta dat ik er geen bezwaar tegen heb als ze de lasthit op een kill pakken omdat ik liever zeker ben dat de kill plaatsvind zodat ik een objective kan behalen dan dat diegene op 10 hp weghuppelt en terug TP'ed naar zijn lane.
@Wambamnl, jij grondlegger van de Riven jungle! Zie Shook bij Alliance dan nu al 2x succesvol Riven jungle te hebben gespeeld
[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 21-07-2014 12:20 ]
@Wam, YO! en sure
Ik heb nog een alt kan ik je ingame uitleggen hoe het beetje werktlanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:21:
Is het niet zo dat je meer gold krijgt als je de killing blow doet? Ik zie soms dingen over bounty gold langs vliegen voor degene die de killing blow doet? (ultra noob hier!)
@Wam, YO! en sureals ik wat beter idee heb wat ik doe ><
En een bounty krijg je vanaf het punt dat je 3+ kills hebt gemaakt zonder dood te gaan (als er killing spree word geroepen) en die word steeds hoger naarmate je meer kills krijgt.
Zodra iemand een bounty heeft en diegene gaat dood word er namelijk shutdown geroepen en degene die de killing blow deed krijgt de extra gold.
Een standaard kill is 300g waard voor één persoon. Als je met meerdere iemand killed krijgt degene die hem killed 300g en alle andere krijgen 150g (voor hun assist). Het is het dus altijd waard als iemand nog schade kan doen op iemand die jij al bijna in je eentje dood hebt. Daarnaast bestaat natuurlijk ook nog de kans dat die persoon weg komt als je niet geholpen wordt. Daarom zul je alleen maar idioten het zinsdeel "kill steal" zien gebruiken.lanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:21:
Is het niet zo dat je meer gold krijgt als je de killing blow doet? Ik zie soms dingen over bounty gold langs vliegen voor degene die de killing blow doet? (ultra noob hier!)
Wel kan het zo zijn dat je bijvoorbeeld liever geen kills op je support wilt hebben, maar op iemand anders. Dan bestaat soms de mogelijkheid dat de support de kill aan degene geeft i.p.v. hem zelf te pakken. Maar dat komt over het algemeen weinig voor.
Daarnaast heb je nog verschillende manieren waarop iemand meer/minder goud waard kan worden (bounties):
-Hij heeft een killing spree; X aantal kills zonder zelf dood te gaan. Die loopt op naarmate die persoon meer kils maakt tot een maximum van 500g bij 5 kills op rij.
-Hij heeft een death spree die oploopt naarmate je vaak op rij dood gaat. Tot een minimum van 58g bij 9 deaths op een rij. Assists en kills maken vergroot deze bounty weer. Iemand 10x op rij slachten levert dus lang niet zoveel op als kills verspreid over meerdere champions. Daarom is het het bijvoorbeeld vaak ook niet waard om zelf dood te gaan om iemand te killen die al 0-7 staat.
-De eerste kill van het spel is 400g waard. Echter geldt wel dat de eerste paar minuten van het spel kills minder goud waard zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 21-07-2014 12:56 ]
ik ga me er vanavond weer aan wagen. Even een andere domme vraag. Puur in eurie's, hoe duur is een champion ongeveer?
Heel veel info zoals hoeveel gold kills je opleveren, hoeveel een champion kost gemiddeld kan je hier vinden.lanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:53:
aaah thanks! Stuk duidelijker zo.
ik ga me er vanavond weer aan wagen. Even een andere domme vraag. Puur in eurie's, hoe duur is een champion ongeveer?
http://leagueoflegends.wikia.com/
Annie is bijv. een goedkope champ om aan te schaffen.
Cost: IP 450 or RP 260
Yasuo is weer een duurdere (omdat die als 1 van de recent uitgekomen champs)
Cost: IP 6300 or RP 975
Ziehier een conversie tabel op dezelfde site http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Riot_Points
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
In game kan je zien hoeveel RP je kan kopen voor centen, volgens mij 3600 voor €20,-. Zelf kan je ook in de store zien hoeveel een champ kost, dit is tussen de 260RP en 975RP. Dus zo kan je het zelf berekeken.lanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:53:
Even een andere domme vraag. Puur in eurie's, hoe duur is een champion ongeveer?
Elke 4 dagen zijn er 3 champs in de uitverkoop voor de helft van de RP prijs, persoonlijk wacht ik daar het liefst op als ik een champ wil (en dat kan even duren).
Verder is het zonde van je centen om de 260RP champs te kopen, deze kosten ook maar 450IP en dat heb je ook zo bij elkaar gespeeld.
Champions kun je kopen met RP of verdienen met IP.lanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:53:
aaah thanks! Stuk duidelijker zo.
1380 RP = $10.00 = € 7,39 +/-
De nieuwste champions zijn 975 en worden lager naarmate ze ouder worden.
Ook zijn er enkele champions elke week in de aanbieding voor een lagere RP prijs.
Als starter zou ik gewoon lekker beginnen met het uitgeven van verdiende RP aan champions.
Kopen kan daarna wel.
Het liefst zit ik tussen de khazex of Garen in xD
Wellicht is: Tryndamere dan wat voor jelanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:14:
Thanks, nog best te doen dus.. 2.50 voor sommige champs. Vanavond maar even kijken, wel lastig dat je de champions niet even kan testen of het wat is
Anders zijn dit ook nog leuke opties voor je.
Renekton
Jax
Darius
Rengar
Wu Kong
tip; raf2.com (Referral system) en ja is LEGAALlanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:14:
Thanks, nog best te doen dus.. 2.50 voor sommige champs. Vanavond maar even kijken, wel lastig dat je de champions niet even kan testen of het wat is
level 10
referral amount; 100
promo code for discount; EPVP
kost 35 euro krijg je;
25.000 IP
16975 RP
2 champion + 2 unieke skins en een rune page extra.
heb het zelf al gebruikt op 2 accounts. vergeleken met de riot ingame shop scheelt dit heel veel geld. maar je hebt wel een paypal account nodig.
heb het zelf ook aan vrienden vertelt en die vinden heb allemaal zo relaxt en dan kunnen wel lekker de heletijd skins mystery giften
O.R.C. Black Bulls Rugby
Daarom is er ook weekly free rotation, prima manier om champions te testen.lanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:14:
http://euw.leagueoflegend...pions-skins/free-rotation
Tussen Khazix en Garen.
Veel beginners vinden Xin Zhao en Master Yi fijn om mee t spelen.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Maar Tryndamere is in geen enkel aspect enigzins Kha'Zix of Garen, dus ook geen tussenbeide. Kha is een assassin en Garen is een (off)tank, waar Tryn een ADC is. Een tussenweg zou eerder richting Renekton of Rengar zijn. Tanky met nog redelijke flinke burst.
Je zegt het zelf al: Kha'zix is een Assassin en Garen is meer een Melee TankVerwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:32:
[...]
Maar Tryndamere is in geen enkel aspect enigzins Kha'Zix of Garen, dus ook geen tussenbeide. Kha is een assassin en Garen is een (off)tank, waar Tryn een ADC is. Een tussenweg zou eerder richting Renekton of Rengar zijn. Tanky met nog redelijke flinke burst.
Daartussen past Tryn perfect als Fighter, met meer damage output als Garen en minder squishy als Kha'zix zit je er mooi tussen.
Ook is Tryn vrij makkelijk om mee te beginnen.
Tryn heeft enkel meer HP/lvl, maar bouwt vrijwel geen defensive items, waar Kha'Zix dit wel doet. Cleaver, Randuins en stealth maken Kha'Zix vele malen meer durable dan Tryn, wiens ult zonder goede timing compleet waardeloos is. En om die reden vind ik hem ook totaal geen beginners-champ. Heb al zoveel droeftoeters op top lane of in de jungle die ult op compleet verkeerde tijden zien aanzetten en dus geen enkel resultaat behalen behalve een kleine heal. Tryn is high-risk, high-reward en dus zeker geen beginners-champ imo.Loadichus schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:37:
[...]
Je zegt het zelf al: Kha'zix is een Assassin en Garen is meer een Melee Tank
Daartussen past Tryn perfect als Fighter, met meer damage output als Garen en minder squishy als Kha'zix zit je er mooi tussen.
En met tussenweg bedoel jij dus "een compleet andere character", waar iemand normaal zou aanraden om een character te nemen die attributen van zijn twee favorieten heeft (waarom immers een geheel andere champ met compleet andere playstyle voorschrijven "op basis van?") Niet geheel logisch.
Tussen Assassin en Tank valt Bruiser en dit is Tryndamere sowieso niet.
Misschien is Warwick iets voor hem om te proberen? Ook een offtank/fighter (afhankelijk hoe je gaat bouwen) en door de lifesteal kan je soms nog eens een foutje maken en er mee wegkomen. Daarlangs heeft hij als jungler geen pots nodig, wat weer wat winst geeft.
Verwijderd
Annie is wel aardig te doen als je wilt leren met mages te spelen. Heel makkelijk last hitten met Q en niet echt skillshots.
Ranged zou ik voor Trist gaan die is erg sterk op het moment en heeft een goede range en jump.
Support is Nunu wel een aardige als je nieuw bent.
Als je tussen Garen en Khazix in wilt zitten zou ik kijken naar Jax en Irelia, kunnen beide redelijk tanky bouwen en toch goede damage doen. Ook hebben ze jumps en cc en beide zijn aardig te doen voor een beginner al zal de Irelia stun misschien niet zo simpel zijn om goed te timen.
Verder zou ik sowieso proberen elke free champion een keer te spelen. Soms kom je opeens een champ tegen die je heel leuk vind/ waar je goed mee bent waar je het niet van verwacht had.
En je leert dan ook veel sneller wat skills nou precies doen.
Gelukkig mogen meningen anders zijn! Feiten blijven gelukkig hetzelfde en maken het verhaal wel logisch.Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:59:
[...]
Tryn heeft enkel meer HP/lvl, maar bouwt vrijwel geen defensive items, waar Kha'Zix dit wel doet. Cleaver, Randuins en stealth maken Kha'Zix vele malen meer durable dan Tryn, wiens ult zonder goede timing compleet waardeloos is. En om die reden vind ik hem ook totaal geen beginners-champ. Heb al zoveel droeftoeters op top lane of in de jungle die ult op compleet verkeerde tijden zien aanzetten en dus geen enkel resultaat behalen behalve een kleine heal. Tryn is high-risk, high-reward en dus zeker geen beginners-champ imo.
En met tussenweg bedoel jij dus "een compleet andere character", waar iemand normaal zou aanraden om een character te nemen die attributen van zijn twee favorieten heeft (waarom immers een geheel andere champ met compleet andere playstyle voorschrijven "op basis van?") Niet geheel logisch.
Tussen Assassin en Tank valt Bruiser en dit is Tryndamere sowieso niet.
Elke champion heeft een andere playstyle dat geld voor Kha'zix, Garen maar ook voor Tryndamere.
En welk ult is niet afhankelijk van een goede timing?
Even de feiten op een rij (bron: euw.leagueoflegends.com)
Kha'zix: Primary: Assassin
Garen: Primary: Fighter, Secondary: Tank
Dan hebben we:
Tryndamere: Primary: Fighter, Secondary: Assassin
Daarbij geeft in ieder geval al aan dat Tryndamere een Fighter/ Bruiser type is.
Kwam hier al een mooie definitie tegen:
The definition of a bruiser: A champion with high survivability who's also a melee champion
Nu wordt er gevraagd naar een champion die tussen de roles van Assassin en Fighter/ Tank in zit.
Dan lijkt het mij dat je een Fighter/ Assassin type zoekt waardoor Tryndamere een logische keuze is.
@lanerios: Er zijn onlangs wel weer posts geweest richting een beginner die je ook kunt bekijken, zie bijvoorbeeld rond: Thormodo in "[PC] League of Legends - Deel 9"
Vanaf level 5/6 krijg je in ieder geval de free champion rotation waar Turismo het over heeft. En Garen, Tristana en Alistar kun je gratis unlocken via Twitter/Facebook/Youtube. Zie ook dit topic of Google.
[ Voor 29% gewijzigd door Thormodo op 21-07-2014 15:09 ]
Dan moeten er wel kills op tafel komen of veel lasthits. Tryn blijft natuurlijk ontzettend item-dependent wanneer je deze vergelijkt met een Garen, Renekton, Annie, Kha e.d. die met twee items al ver kunnen komen door hoge base stats.Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:42:
Tryndamere is een ideale noob champ, lekker simpel te spelen en moeilijk te handelen voor tegenstanders ook, zal je bijna altijd useful worden later in de game.
Gelukkig is de officiele site van LoL altijd erg correct, want maandenlang was Lux volgens de officiele site een character met een PetLoadichus schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:54:
[...]
Gelukkig mogen meningen anders zijn! Feiten blijven gelukkig hetzelfde en maken het verhaal wel logisch.
Elke champion heeft een andere playstyle dat geld voor Kha'zix, Garen maar ook voor Tryndamere.
En welk ult is niet afhankelijk van een goede timing?
Even de feiten op een rij (bron: euw.leagueoflegends.com)
Kha'zix: Primary: Assassin
Garen: Primary: Fighter, Secondary: Tank
Dan hebben we:
Tryndamere: Primary: Fighter, Secondary: Assassin

Overigens past de description van "Marksman" (exclusief ranged) meer bij Tryndamere dan de description van Fighter of Assassin, die omschrijven dat een Fighter bijvoorbeeld disables moet hebben (Situational slow is nauwelijks een disable) en dat een assassin met "deception" moet kunnen toeslaan.
"High survivability" is dat raampje van een paar seconden elke 100 seconden. Daarbuiten gaat hij net zo snel neer als een ADC en vind ik dat het label "high survivability" dan ook volledig misplaatst is.The definition of a bruiser: A champion with high survivability who's also a melee champion
Als de info van de publisher betrouwbaar en de definitie niet zo breed zou zijn, misschien. Blijft overigens nog dat Rengar het middenpunt van Garen <---> Kha beter vervult dan Tryn.Nu wordt er gevraagd naar een champion die tussen de roles van Assassin en Fighter/ Tank in zit.
Dan lijkt het mij dat je een Fighter/ Assassin type zoekt waardoor Tryndamere een logische keuze is.
De speelstijl tegen squishies is vrij identiek aan die van Kha, jumps, stealth, Q nuke en in lane heb je erg hoge regen en ben je met behulp van de bosjes en slow een erg vervelende bully die makkelijk wegspringt als de vijand wil traden.
Tot welk level dat is weet ik niet, ik dacht 5, 6 of 10. Daarna krijg je de "normale" free champ rotation.
Gewoon ignorenlanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:11:
Gister begonnen met het spel
3.) killstealing
Je bedankt me later wel zodra je wat meer ervaring hebt.
"Don't let your dreams be memes"
Er is geen killstealing in LoL en Gold/Exp-wise boeit het steeds minder wie de kill pakt. Mensen die niet "killstealen" en je vijand met 10 HP laten weglopen omdat jij onverwacht toch nog een een stun op je bakkes krijgt, daar kun je nog veel bozer om worden, trust melanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:11:
3.) killstealing
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 16:39 ]
En ook als je zelf al erg ver voor staat kan je proberen om anderen juist kills te laten pakken zodat ook hun betere items kunnen kopen. Voorbeeld: Ik heb eens een potje gehad waar de Katarina van de tegenstander echt alle kills pakte, zij werd dus extreem fed en haar teamgenoten kregen wel assists. Maar in de teamfights die uiteindelijk kwamen lag de focus op Katarina waarna het team van de tegenstander gewoon af ging omdat ze te weinig items hadden vergeleken met ons team.
Want of je als ADC 0/5/10 hebt of 5/5/5 scheelt aanzienlijk in goud.
[ Voor 41% gewijzigd door TheBrut3 op 21-07-2014 16:46 ]
Verwijderd
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Verwijderd
Een kill levert wel meer gold op als er een assist bij zit dus als dat mogelijk altijd een assistje weggeven is toch weer 150 gold = 1 wave minions. Meerdere assists op 1 kill maakt hem niet meer waard want dan word het geld gewoon onder meer spelers verdeelt.
Waarom voor mij? Ik ben niet toxic en al helemaal niet rasistisch. Ben op geen van mijn accounts ooit gebanned geweest, durf te wedden dat voor merendeel die hier zitten het tegenovergestelde geldt. Met name mbt chatrestricties etc.Vicarious schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:52:
Speciaal voor Rudy en Damien:
https://twitter.com/RiotLyte/status/491270902554689537
Moment dat je voor sarcasme wordt gebanned, ja dan ben ik zwaar de lul.
Overigens gisteren silver 1 bereikt op de smurf. Op maar Gold V.
Snap alleen niet hoe mensen constateren dat ik een smurf account ben...
no skill pure luckDamienx2 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 07:22:
[...]
Waarom voor mij? Ik ben niet toxic en al helemaal niet rasistisch. Ben op geen van mijn accounts ooit gebanned geweest, durf te wedden dat voor merendeel die hier zitten het tegenovergestelde geldt. Met name mbt chatrestricties etc.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ja wat is daarmee?
Niks, ik gebruik gewoon je quote
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ben al weken niet ingelogd, dus zal wel meevallenVicarious schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:52:
Speciaal voor Rudy en Damien:
https://twitter.com/RiotLyte/status/491270902554689537

http://www.lolking.net/summoner/euw/50267813#matches
Kan iemand zeggen of dit goede stats zijn voor een bginnende speler? of dat ik gewoon compleet ruk ben?
de 2x 0/0/0 waren 10 minuten loading screen -> laptop overheat -> crash
[ Voor 18% gewijzigd door corset op 22-07-2014 09:32 ]
Co-op is sowieso anders, maar verder niet verkeerd.lanerios schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:31:
WOOT! level 4
http://www.lolking.net/summoner/euw/50267813#matches
Kan iemand zeggen of dit goede stats zijn voor een bginnende speler? of dat ik gewoon compleet ruk ben?
de 2x 0/0/0 waren 10 minuten loading screen -> laptop overheat -> crash
Probeer champion item build/guides te zoeken op Mobafire, help veel om te weten te komen wat je moet bouwen op welke champ enz.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Zo bedoelde ik het ook nietDamienx2 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 07:22:
[...]
Waarom voor mij? Ik ben niet toxic en al helemaal niet rasistisch. Ben op geen van mijn accounts ooit gebanned geweest, durf te wedden dat voor merendeel die hier zitten het tegenovergestelde geldt. Met name mbt chatrestricties etc.
Meer dat jij en Rudy hier vaak hebben gepleit voor zwaardere straffen voor de toxic community. Nu lijken ze de boodschap (enigszins) begrepen te hebben.
edit: Rudy is natuurlijk wel "Toxic as fuck"
Waarom ik het vraag, ik zie soms mensen echt met 20-25 kills, en dan kom ik aan met 6.. Ik snap niet hoe zij dat zo voor elkaar krijgenpsyy138 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:35:
[...]
Co-op is sowieso anders, maar verder niet verkeerd.
Probeer champion item build/guides te zoeken op Mobafire, help veel om te weten te komen wat je moet bouwen op welke champ enz.
ligt ook aan de champion he, assasins hebben nou eenmaal makkelijker een kill dan bijvoorbeeld een bruiser of een tank, het is en zijn bots.lanerios schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:45:
[...]
Waarom ik het vraag, ik zie soms mensen echt met 20-25 kills, en dan kom ik aan met 6.. Ik snap niet hoe zij dat zo voor elkaar krijgen
sommige doen gewoon yolo en killen zoveel mogelijk (het levelen van hun smurf account voornamelijk),
sommige trainen het last hitten van minions
sommige proberen combo's uit enz enz enz.
Doel van co-op in low level is ook heel verschillend
O.R.C. Black Bulls Rugby
Niks van aan trekken, gewoon champions leren en vooral welke speelstijlen je leuk vind.
1.) Khazix (Jump -> Spread spikes -> Slash doet redelijk wat damage)
2.) Aatrox (moet alleen de W ability leren timen. Wanneer is het handig healen, wanneer is de damage nodig)
3.) Garen
4.) Jynx
5.) Ryze
boven 50% heal altijd de damage pakken,lanerios schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:51:
Jep, tot nu toe mijn top lijst:
2.) Aatrox (moet alleen de W ability leren timen. Wanneer is het handig healen, wanneer is de damage nodig)
3.) Garen
4.) Jynx
5.) Ryze
onder de 50% altijd de heal pakken.
dit omdat je heal sterker is als je onder 50% hp bent, waardoor je in "trades" met een andere champion meer damage doet en je daarna simpelweg terug healed als je w veranderd.
O.R.C. Black Bulls Rugby
- Probeer NIET dood te gaan tegen bots, soms moet je leren weg te rennen.lanerios schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:31:
- Probeer je masteries steeds aan te maken en aan te vullen wanneer je een lvl op gaat, maak pages voor Attack Damage, Ability Power, Support en Tank. Daar kom je al een heel eind mee.
- Als je crasht kan je altijd nog rejoinen zolang het potje nog bezig is.
dan leer je teminste rustig te farmen en niet puur alle kills willen pakken en iedereen constant te chases.
zoveel mensen doen dat, die denken KILLS KILLS KDA IK MOET GOEDE KDA HEBBEN KILLS KILLS.
terwijl je moet denken, towers, baron, map control, farmen, kills/trades maken wanneer het KAN
O.R.C. Black Bulls Rugby
Rustig farmen, ik weet niet tegen wat voor bots jij gespeeld hebt maar tegen een lux is er weinig rustig farmen. Meer snares ontwijken dan wat anderspsyy138 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:15:
[...]
dan leer je teminste rustig te farmen en niet puur alle kills willen pakken en iedereen constant te chases.
zoveel mensen doen dat, die denken KILLS KILLS KDA IK MOET GOEDE KDA HEBBEN KILLS KILLS.
terwijl je moet denken, towers, baron, map control, farmen, kills/trades maken wanneer het KAN
maar speel maar een custom game in je eentje zonder tegenstander en kijken hoeveel farm je hebt om na 10 minuten dan kun je zien of je redelijk kan farmen als je niet lastig gevallen wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door ArgantosNL op 22-07-2014 10:21 ]
Hoef ik niet , farmen , ben supportArgantosNL schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:20:
[...]
Rustig farmen, ik weet niet tegen wat voor bots jij gespeeld hebt maar tegen een lux is er weinig rustig farmen. Meer snares ontwijken dan wat anders![]()
maar speel maar een custom game in je eentje zonder tegenstander en kijken hoeveel farm je hebt om na 10 minuten dan kun je zien of je redelijk kan farmen als je niet lastig gevallen wordt.

en dan vind ik nog steeds en daar blijf ik bij, met support kan je veel games carryen da wilde nie weten nie
[ Voor 9% gewijzigd door psyy138 op 22-07-2014 10:31 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Doombots zijn lastig omdat ze lomp zijn. Dit betekent wel dat je als team samen moet spelen om te winnen. Het blijven natuurlijk bots, ze werken op basis van statisstieken en algoritmes. Rustig farmen is er al snel niet meer bij, dan wordt het ganks, objectives en lane pushing.psyy138 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:15:
[...]
Laat daar nou net goede communicatie voor nodig zijn, iets wat je in solo queue vaak niet hebt.
Doomed to defeat
bedoel ook meer PVP niet bots.Viper® schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:43:
[...]
Doombots zijn lastig omdat ze lomp zijn. Dit betekent wel dat je als team samen moet spelen om te winnen. Het blijven natuurlijk bots, ze werken op basis van statisstieken en algoritmes. Rustig farmen is er al snel niet meer bij, dan wordt het ganks, objectives en lane pushing.
Laat daar nou net goede communicatie voor nodig zijn, iets wat je in solo queue vaak niet hebt.
Doomed to defeat
O.R.C. Black Bulls Rugby
Doombots zijn lastig omdat ze cheaten, en dan bedoel ik niet de skills die zijn cool maar het feit dat ze altijd weten waar je bent op de map en in brushes kunnen zien. En het feit dat ze geen goud nodig hebben voor items.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik ben op dit moment level 19, je hebt nog een lange weg te gaan tot 30lanerios schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:51:
Jep, tot nu toe mijn top lijst:
3.) Garen
4.) Jynx
5.) Ryze
Ben begonnen met Garen. Imho een leuke champ om te spelen. Je bent tanky en kunt dus een foutje maken in teamfights zonder direct dood te zijn. Aatrox en Kha zijn ook toplaners en dus bouwen die lijkt mij ook tanky. Jinx geen ervaring mee. Ryze is leuk om te spelen, maar je moet goed zijn in last-hitten. Hij is erg gold dependant.
Ik zou je aanraden om met een 450 IP champ te beginnen. Leer die spelen en leer op die champ het spel. Ga daarna (lvl15/20?) eens verder kijken naar andere champs.
Guides zoeken helpt, maar vergeet niet dat je geen runes hebt. Sommige champs zijn moeilijk te spelen zonder runes en full-masteries.
Nog een tip: Koop geen tier 2 runes. Die zijn erg duur en leveren in vergelijk weinig op. Tier 1 runes zou kunnen, echter heb ik dat niet gedaan. De winst is marginaal, ben eerst gaan focussen op skill. Tier 3 runes mag je pas vanaf lvl 20 gebruiken, maar daar heb je dan ook veel, heel veel IP voor nodig. (10/12k per page!). Als je op lvl 20 dus 25k IP hebt staan dan ben je dat door twee pages te vullen dus meteen kwijt.
First post hier, iemand tips voor mij?
http://www.lolking.net/summoner/euw/57864030#matches
Minder dood gaan in non-bot (PvP) games.dramborleg schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:45:
First post hier, iemand tips voor mij?
Bij je Ryze game heb je bijv 2/11/5, in dat potje heb je vooral geluk dat jullie Panth de game wint, samen met Lucian. Daarlangs heeft Yi dik gefeed en quit hij samen met Xerath.
Verder zou je met Ryze kunnen overwegen om na je Seraph's nog een Tear te kopen om een Muramana te maken.
Maar focus vooral op het minder (niet) dood gaan en zoveel mogelijk farm pakken.
[ Voor 49% gewijzigd door TheBrut3 op 22-07-2014 11:52 ]
Iemand tips voor het engagen en disengagen van teamfights?
In de tijd dat je tot lvl20 lvl'ed kun je je mooi focusen op aspecten van het spel, camps, timers, last-hitting, enemy awereness, jungle routes etc.
persoonlijk adiversen?? nee gewoon altijd pas runes kopen vanaf level 20 ( tier 3 runes )Viper® schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:50:
Ik zou persoonlijk altijd adviseren om runes pas vanaf lvl20 te kopen. Tier1/2 runes doe je straks toch echt niks meer mee en zijn niet refundabel.
In de tijd dat je tot lvl20 lvl'ed kun je je mooi focusen op aspecten van het spel, camps, timers, last-hitting, enemy awereness, jungle routes etc.
tier 1 en 2 runes zijn totaal nutteloos, hier heb je werkelijk geen drol aan, alleen maar ip verspilling.
Maar ja riot is en blijft een bedrijf wat geld wil zien, zoals elk bedrijf. dus vind het nog niet zo heel raar dat ze dat niet veranderen maar ik verwacht wel dat het ooit komt (rito SOON TM)
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Maar vooral die AD is echt de moeite dat is zo 10% extra dat merk je best wel met last hitten zeker als je er nog niet zo goed in bent.
Ik vind het serieus een stuk lastiger last-hitten zonder runes.
kan je net zo goed 1 rune page vullen met alleen maar ad. anders heb je er nog steeds niet genoeg aan.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:42:
Ik zou juist wel aanraden om tier 1 runes te kopen. Ik denk dat je voor ongeveer 300 ip 1 page hebt met AD reds, armor yellow, MR blue en AD quints. Daar krijg je zo 5 AD en 4 armor en 4 mr van.
Maar vooral die AD is echt de moeite dat is zo 10% extra dat merk je best wel met last hitten zeker als je er nog niet zo goed in bent.
die 4 armor en mr is vrij nutteloos early game, daarin tegen als je 1 rune page vult met alleen maar ad zit je op 10 ad? maar dan alsnog is het een verspilling van ip, en het kost niet 300 eerder 500/600 ip
O.R.C. Black Bulls Rugby
Zie nu inderdaad dat een tier 1 runepage maar een paar honderd IP kost...dat is inderdaad wel de moeite.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:42:
Ik zou juist wel aanraden om tier 1 runes te kopen. Ik denk dat je voor ongeveer 300 ip 1 page hebt met AD reds, armor yellow, MR blue en AD quints. Daar krijg je zo 5 AD en 4 armor en 4 mr van.
Overigens vind ik die zogenaamde toxic community cleanse van meneertje RiotLyte weer zielig. Pak de echte problemen is een keer aan. Allemaal symboolpolitiek.
Verwijderd
Ok als je stelt dat je die runes in ieder geval gebruikt tot level 19 ben je 6x 15 = 90 kwijt voor je reds 6x15= 90 voor je yellows 6x15= 90 voor je blues 1 quint = 80 3x90 + 80 = 350 ip oftewel 2 games.psyy138 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:07:
[...]
kan je net zo goed 1 rune page vullen met alleen maar ad. anders heb je er nog steeds niet genoeg aan.
die 4 armor en mr is vrij nutteloos early game, daarin tegen als je 1 rune page vult met alleen maar ad zit je op 10 ad? maar dan alsnog is het een verspilling van ip, en het kost niet 300 eerder 500/600 ip
Verschil van mening maar ik heb het op mijn smurf gelijk gedaan en vervolgens denk ik er tussen de 150 en 200 games mee gespeeld tot ik ze allemaal vervangen had voor tier 3 runes.
En ik kan echt wel merken of ik 12 armor heb op lux of 16 en hetzelfde geld voor last hitten met 50 of 55 AD. Ik merk zelfs al vaak dat ik minions met 1 hp mis als ik een keer geen butcher heb op een champ waar ik het normaal wel mee heb

Tier 2 is wel de grootste bullshit ever dat moet niemand ooit halen.
Kijken allemaal.

huh wauuuw oja XD we kwamen ineens keihard terug door die tryn, hadden we bijna gewonnen maar toen werden we geraped omdat we full clear wilde doen en toen een 70 seconden death timerTheBrut3 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:59:
Uhmm... Het laatste potje waar je met een Tryn zat had je verloren
ps. Wat kan ik het best doen om beter te worden? Persoonlijk lees ik veel guides, ik kijk naar high ranked players en YouTube uitleg van Riot zelf om een champ te leren kennen. Verder probeer ik in game eigenlijk nooit te chatten, hooguit wanneer iemand een vraag stelt in de vorm van: Can I have next blue? En momenteel leg ik vooral mijn focus op last hitten en misschien nog wel meer op niet dood gaan, wat tijdens de lane phase redelijk lukt, maar daarna moeilijker wordt.
Als volgende stap wil ik mijn games gaan opnemen en soms eens terugkijken. Nu denk ik regelmatig na een actie: DOM! Maar dan is het natuurlijk al te laat. En dan kan ik zien hoeveel % van de loss daadwerkelijk mijn fout is.
Ik lees hier regelmatig dat iedereen zichzelf makkelijk tot gold moet kunnen carrien, maar daar ben ik het niet mee eens. Als iemand uiteindelijk laag in silver komt of hoog in gold zal deze persoon zichzelf niet alleen kunnen carrien maar heeft daarvoor het team nodig. Dat een D1 speler dit moet kunnen geloof ik gelijk, maar niet iedereen is early game zo goed.
Als voorkeur speel ik het liefst Warwick (jungle), als dit niet lukt ga ik voor Panth top, Ryze top, Tristana ADC of support (ik 'kan' Sona, Morgana en Blitz). Mid ontwijk ik het liefst, maar als ik dat echt moet spelen ga ik voor een relatief veilige keus (Lux, Brand).
Nee, Warwick wordt zelf niet visible.TheBrut3 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:26:
Wordt Warwick trouwens zichtbaar als hij iemand 'detect' met zijn E? Ik weet dat die persoon een icoon boven z'n hoofd krijgt, maar wordt Warwick zelf ook zichtbaar wanneer hij uit het zicht of in bosjes staat?
Verschilt per persoon. Ik heb gewoon altijd ranked gespeeld en naar de beste teams/spelers gekeken, maar dat hoeft jou niet per se te helpen. Youtube uitleg van Riot heb je vaak op de basis na niet speciaal veel aan. Ingame chat is overrated qua negatieve aspecten en underrated qua positieve aspecten. Het klinkt alsof je na de early game op strategisch inzicht nog wat moet verbeteren.ps. Wat kan ik het best doen om beter te worden? Persoonlijk lees ik veel guides, ik kijk naar high ranked players en YouTube uitleg van Riot zelf om een champ te leren kennen. Verder probeer ik in game eigenlijk nooit te chatten, hooguit wanneer iemand een vraag stelt in de vorm van: Can I have next blue? En momenteel leg ik vooral mijn focus op last hitten en misschien nog wel meer op niet dood gaan, wat tijdens de lane phase redelijk lukt, maar daarna moeilijker wordt.
Kan, maar ga er dan wel van uit dat je zelf niet alle fouten uit je plays gaat halen.Als volgende stap wil ik mijn games gaan opnemen en soms eens terugkijken. Nu denk ik regelmatig na een actie: DOM! Maar dan is het natuurlijk al te laat. En dan kan ik zien hoeveel % van de loss daadwerkelijk mijn fout is.
[ Voor 17% gewijzigd door Rordarok op 22-07-2014 19:16 ]
Persoonlijk heb ik zeker in het begin meer aan de guides gehad dan kijken naar de pro's. Goeie guides leer je als beginner veel meer van dan het kijken naar een match. Je moet tenslotte eerst de basis onder de knie krijgen, en in zo'n match komt er zoveel meer op je af.TheBrut3 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:26:
ps. Wat kan ik het best doen om beter te worden? Persoonlijk lees ik veel guides, ik kijk naar high ranked players en YouTube uitleg van Riot zelf om een champ te leren kennen.
Op het moment dat je via de guides en je eigen ervaringen een champ echt denkt te kennen, dan heeft het kijk naar pro's wat meer zin. Maar in zijn algemeenheid, kijk vooral natuurlijk
Klopt, is echt niet zo easy voor iedereen.TheBrut3 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:26:
Ik lees hier regelmatig dat iedereen zichzelf makkelijk tot gold moet kunnen carrien, maar daar ben ik het niet mee eens. Als iemand uiteindelijk laag in silver komt of hoog in gold zal deze persoon zichzelf niet alleen kunnen carrien maar heeft daarvoor het team nodig. Dat een D1 speler dit moet kunnen geloof ik gelijk, maar niet iedereen is early game zo goed.
Ik zou Lux en Brand niet als relatief veilige keus willen omschrijven. Dat is waarschijnlijk ook deels waarom je ze in deze 'meta' weinig ziet. Lux en Brand lijken safe in de zin dat ze vanaf lange afstand poken, maar ze hebben geen escape en met name Lux is erg kwetsbaar. Zet Lux tegen OP Yasuo en je kan enkel huilenTheBrut3 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:26:
Als voorkeur speel ik het liefst Warwick (jungle), als dit niet lukt ga ik voor Panth top, Ryze top, Tristana ADC of support (ik 'kan' Sona, Morgana en Blitz). Mid ontwijk ik het liefst, maar als ik dat echt moet spelen ga ik voor een relatief veilige keus (Lux, Brand).
Ziggs, Lulu, en Leblanc zijn bijvoorbeeld veiligere picks, in de zin dat ze allemaal vrij effectief weg kunnen komen en tevens ranged zijn.
Probeer Ziggs maar eens, leuke en niet heel moeilijke champ om op te pakken.
Zo denk ik dus ook, maar ik verlies vaak omdat mijn team er anders over denkt.psyy138 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:15:
[...]
dan is de vraag, wie is er in fout?
ik: mid/late-game: Farmen waar en wanneer ik kan. TF ga ik enkel op af, als ik zie dat mijn team duidelijk communiceert, en samenwerkt. maar vaak komen ze toevallig samen bij river met zn vieren, ik ben top/bot aan het farmen, omdat de creeps tot aan onze torens komen.
waarom TF:
als 2/3 lanes richting jouw torens pushen?
als hun team veel sterker is?
je in hun jungle bent waar je 0 vision hebt?
maar ja, hierdoor mis ik veel Teamfights, waardoor we alleen maar achterop geraken.
ik verlies zo vaak mijn games rond minuut 30, wanneer mijn team met vieren in een Teamfight gaat zonder mij.
langs de ene kant is het mijn fout dat ik er niet bij ben, maar tegelijkertijd ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid van die fights tactisch geen goede zet zijn.
mede hierdoor ben ik van Silver3 naar Silver5 gezakt in een week tijd.
Laning Fase win ik meer dan dat ik verlies. meestal is het gelijk eerlijk gezegd.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
2e potje was met mijn oude duo-queue buddy ItsNotRudy, zoals ik heb gezien heeft Riot nog steeds alle troll-spelers aan zijn account gekoppeld. Waar onze botlane (ik adc, Rudy support) opzich vrij goed ging, moest onze top Teemo (was schijnbaar boos dat ik ADC had gepakt ondanks dat meneer niets had gezegd dat hij ADC wou uberhaupt) neem daarbij onze klagende Gragas mid en onze twijfelende Evelynn jungle en het plaatje was compleet. Evelynn durfde geen gank op te zetten en gebruikte haar stealth tot in de puntjes door in elk bosje te blijven zitten omdat ze bang was gezien te worden -_-.
2 heerlijke ranked games met genoeg geflame in de laatste game met Rudy (tenminste voor de komende 28 dagen
Dit topic is gesloten.
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]