Elise kom ik zelf niet vaak meer tegen. Ik weer dat ze nog zeer sterk is en haar lategame is beter dan vroeger door haar stunduration op e. Maar sotag is ook generfed onlangs (voor haar toch,byebye tenacity) dus ik zou inderdaad niet te rap afkomen met elise nerfs atm.Lennyz schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:33:
[...]
Elise moet naar mijn mening helemaal niet generfed worden. Ze is prima op het moment. Ze is sterk early en mid, maar late heeft ze grote moeite om te carryen.
Nightblue ookViper® schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:26:
TheOddOne speelt nog vaak met Elise
Elise is ook early nog hartstikke sterk. Misschien wat minder damage, maar dat doet naar mijn mening niet veel af van haar effectiviteit. ± 5 games gespeeld de afgelopen week, alle 5 gewonnen.
Kijk dit dan... Lee (Bronze 4) + Poppy (Silver 2) trollpicken en lopen alleen mid te feeden vanaf het begin. In de game zeggen ze dat het smurfs zijn, als dat zo is moeten dergelijke spelers gewoon een ban krijgen op alle accounts. Dit gaat helemaal nergens over, zeker niet in ranked!
http://matchhistory.euw.l...EUW1/1575896676/207737617
http://matchhistory.euw.l...EUW1/1575896676/207737617
Op 0 gezet om precies te zijn.ArgantosNL schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:08:
[...]
Als het aan mij ligt mag die cooldown wel nog verder omhoog, ze hadden de mana cost een tijdje terug al omlaag gehaald.
Durf nog wel te stellen dat ik Elise goed beheers en vind haar nog erg leuk ook....rickzh schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:49:
Elise is ook early nog hartstikke sterk. Misschien wat minder damage, maar dat doet naar mijn mening niet veel af van haar effectiviteit. ± 5 games gespeeld de afgelopen week, alle 5 gewonnen.
....en toch speel ik haar nauwelijks in ranked.
Ik heb met Elise altijd het idee dat ik te weinig impact heb, zeker late game. Al zal dat ongetwijfeld deels aan mij liggen
Early is ze zonder meer sterk ja en kan zelfs een Lee Sin aan. Maar als het lanen eenmaal voorbij is vind ik met name een J4 of Vi veel meer disruptive en sterker in teamfights. Zoals zij via abilities + ulti in een flits een flinke afstand kunnen overbruggen en een carry de grond in stampen, dat mist Elise. Of bijv de aoe power van een Wukong.
[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 16-07-2014 20:36 ]
unbanned enzo. hallo iedereen
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Sorely missed!blamauci schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:52:
nu al?blamauci schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:52:
LoL in een nutshell, het slachtoffer wordt gestraft en de dader komt er ongestraft mee wegTheBrut3 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:30:
Die ene keer van de 20 ranked games dat je het bij de champ select al krijgt kan je ook dodgen. Krijg je wel een 6 min Q penalty en een 3lp penalty, maar daarna kan je wel een "normale" game spelen.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Mensen mogen toch spelen hoe ze zelf willen
laat ze toch lekker een AD als jungler gebruiken of wat dan ook, niemand heeft het recht om ze te bannen.
Votekick lijkt me ook niet de oplossing, want dan speel je met minder spelers.
Als je er niet tegen kan, dan moet je gewoon de game verlaten of gewoon je best doen en voor eigen succes gaan.
ik heb al eerder gezegd, het is een FREE2PLAY game en Multiplayer game. dan heb je gewoon grapjassen en daar moet je maar mee leren leven.
Als je er niet tegen kan, dan moet je gewoon de game verlaten of gewoon je best doen en voor eigen succes gaan.
ik heb al eerder gezegd, het is een FREE2PLAY game en Multiplayer game. dan heb je gewoon grapjassen en daar moet je maar mee leren leven.
Angelo NL / Global Cargo VTC
free2play =/= doe maar waar je zelf zin in hebt.Pykow schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:40:
Mensen mogen toch spelen hoe ze zelf willenlaat ze toch lekker een AD als jungler gebruiken of wat dan ook, niemand heeft het recht om ze te bannen.
Iedereen heeft volgens mij het recht om een plezierige game-ervaring te hebben, dus nee je hoeft niet alles te accepteren. En de oplossing die jij bied is zoals ik al eerder noemde het straffen van een onschuldige door de terreur van een ander.
Wat is het probleem om de desbetreffende speler weg te voten? Dan heeft hij een iets langere wachttijd, maar hij kiest daar toch ook zelf voor? De rollen zijn omgekeerd momenteel in LoL, als jij een eikel wilt zijn dan is dat allemaal prima, maar wil je gewoon voor je plezier spelen dan kan dat ineens niet?
Och zo had ik gisteren een match waarbij de enemy Jinx zichzelf iedere keer door onze turret liet killen waarin ze in allchat aangaf beide teams te punishen omdat we LoL spelers zijn en Dota 100000x beter is dan LoL 
Uiteindelijk heeft iedereen haar maar geignored en DC'de ze.
Uiteindelijk heeft iedereen haar maar geignored en DC'de ze.
"Don't let your dreams be memes"
Na lang dit spel genegeerd te hebben ben ik er ook maar mee begonnen
Ik moet zeggen dat ik Dota 2 ook een kans gegeven heb, maar dit speelt net iets lekkerder weg, hoewel om een of andere reden Dota 2 mij iets meer aanspreekt. Al mijn vrienden spelen LoL, dus dat is ook nog een reden 
Ik speel nu ongeveer een week en heb wel nog steeds moeite om te zien welke champ voor wat gebruikt wordt, en verlies soms snel het overzicht in een battle. Zeker als er meer dan 4 champs vechten.
Het geklaag en gezaag in pugs is wel opvallend...
Ik speel nu ongeveer een week en heb wel nog steeds moeite om te zien welke champ voor wat gebruikt wordt, en verlies soms snel het overzicht in een battle. Zeker als er meer dan 4 champs vechten.
Het geklaag en gezaag in pugs is wel opvallend...
Na 2 potjes ranked spelen weet ik ook weer waarom ik daar nooit zin in had. Man, man, man...
Mensen lopen zo veel te zeiken dat ze niet eens meer doorhebben hoe hard ze zelf falen. Een Fizz die vanaf de champion select al loopt te zeiken op mijn Teemo pick. Dat ik vervolgens binnen de kortste keren 5 kills binnenhark (2 op top, 1 op de jungler en 2 voor midlane) en 3x zoveel cs heb als de enemy laner boeit verder niet. Want hij flamed de rest van de game vrolijk door, zonder ook maar iets nuttigs te doen. Dan heb je nog een gast die leuk denk te zijn met zijn Shaco jungle, maar de hele game niks doet, geen splitpush, geen ganks en geen dragons. Die dan ook maar gaat flamen op alles en iedereen en bovendien steeds in zijn uppie in een groepje tegenstanders springt.
De game gisteren ging prima doordat ze steeds 4 man ganks deden bot (ik stond mid), totdat Shen bedacht dat een Zhonya's + Wit's End vast heel goed werkt op Shen (op Plat MMR) en Tryndamere fed raakte. Dat kwam ook doordat "we toch voorstaan" en dat volk maar de debielste dingen ging doen*. Het feit dat ik dan 1x een Ziggs bommetje mis (die splash is laatst generfed) is uiteraard weer reden tot ragen door o.a. een Morgana die nog geen fatsoenlijke binding geland heeft.
<Plek voor de rant over die game die ik nu ga beginnen>
Tussenstand: Het zijn weer retards. Een nocture die een blitz+corki turret dived met zijn ultimate zonder ons (botlane) erbij. Een cait die niet kan csen en niet weet dat je achter minions kunt staan om niet gegrabbed te worden etc.
Eindstand: Deze game wil ik zo snel mogelijk weer vergeten.
<4e game>
Arrogant volk dat bijv. niet naar back pings wil luisteren. Eventje nog hun blue doen terwijl ze net zijn gerespawned -> enemy double kill. Ook een loss dus.
En zo valt er nog veel meer te ranten over die twee games, maar eigenlijk was ik helemaal niet van plan om een rant te typen
.
Helaas ook nog 25 LP extra er af, omdat ik een dag te laat was. Dus sta nu weer op Gold 2 0 LP.
*Zie deze mooie goldchart: http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1575920204/22344345
Mensen lopen zo veel te zeiken dat ze niet eens meer doorhebben hoe hard ze zelf falen. Een Fizz die vanaf de champion select al loopt te zeiken op mijn Teemo pick. Dat ik vervolgens binnen de kortste keren 5 kills binnenhark (2 op top, 1 op de jungler en 2 voor midlane) en 3x zoveel cs heb als de enemy laner boeit verder niet. Want hij flamed de rest van de game vrolijk door, zonder ook maar iets nuttigs te doen. Dan heb je nog een gast die leuk denk te zijn met zijn Shaco jungle, maar de hele game niks doet, geen splitpush, geen ganks en geen dragons. Die dan ook maar gaat flamen op alles en iedereen en bovendien steeds in zijn uppie in een groepje tegenstanders springt.
De game gisteren ging prima doordat ze steeds 4 man ganks deden bot (ik stond mid), totdat Shen bedacht dat een Zhonya's + Wit's End vast heel goed werkt op Shen (op Plat MMR) en Tryndamere fed raakte. Dat kwam ook doordat "we toch voorstaan" en dat volk maar de debielste dingen ging doen*. Het feit dat ik dan 1x een Ziggs bommetje mis (die splash is laatst generfed) is uiteraard weer reden tot ragen door o.a. een Morgana die nog geen fatsoenlijke binding geland heeft.
Tussenstand: Het zijn weer retards. Een nocture die een blitz+corki turret dived met zijn ultimate zonder ons (botlane) erbij. Een cait die niet kan csen en niet weet dat je achter minions kunt staan om niet gegrabbed te worden etc.
Eindstand: Deze game wil ik zo snel mogelijk weer vergeten.
<4e game>
Arrogant volk dat bijv. niet naar back pings wil luisteren. Eventje nog hun blue doen terwijl ze net zijn gerespawned -> enemy double kill. Ook een loss dus.
En zo valt er nog veel meer te ranten over die twee games, maar eigenlijk was ik helemaal niet van plan om een rant te typen
Helaas ook nog 25 LP extra er af, omdat ik een dag te laat was. Dus sta nu weer op Gold 2 0 LP.
*Zie deze mooie goldchart: http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1575920204/22344345
[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 17-07-2014 14:33 ]
Hoe staan jullie eigenlijk tegenover tank junglers?
Ik probeer er wel een paraat te hebben, maar kan er nooit echt mee domineren/carryen.
Volgens mij is die speelstijl gewoon niet geschikt voor mij. Ik houd er meer van om te counterjungle/counterganken. In plaats van continue weg moeten rennen van de enemy jungle omdat je een duel niet kunt winnen.
Dit wordt uiteindelijk wel een bruiser, maar soms bestaat je team gewoon uit allemaal squishy champs. Dan zou een echte tank perfect zijn. Alleen ik slaag er maar niet in om er een game mee te winnen.
Ik probeer er wel een paraat te hebben, maar kan er nooit echt mee domineren/carryen.
Volgens mij is die speelstijl gewoon niet geschikt voor mij. Ik houd er meer van om te counterjungle/counterganken. In plaats van continue weg moeten rennen van de enemy jungle omdat je een duel niet kunt winnen.
Dit wordt uiteindelijk wel een bruiser, maar soms bestaat je team gewoon uit allemaal squishy champs. Dan zou een echte tank perfect zijn. Alleen ik slaag er maar niet in om er een game mee te winnen.
I feel your pain. En dan lopen hier mensen nog te roepen dat Gold wel leuk is of dat als je een troll in je team hebt dat je dan zelf een troll bent. En als je een flamer in je team hebt, ben je natuurlijk zelf ook een flamer. En waarom we niet allemaal minimaal Plat zijn, want ranked spammen is me toch een potje leuk. Rewards binnenharken en op naar het volgende seizoen.Thormodo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:59:
Na 2 potjes ranked spelen weet ik ook weer waarom ik daar nooit zin in had. Man, man, man...
En zo valt er nog veel meer te ranten over die twee games, maar eigenlijk was ik helemaal niet van plan om een rant te typen.
Niets mis mee, zolang je de kans krijgt om ook daadwerkelijk tanky te kunnen spelen. Maar meestal zie je die fase van de game niet en verlies je alsnog de strijd. Ik heb het laatst met Volibear geprobeerd, en uiteindelijk de game met hem kunnen carryen maar je begint pas mid-game op gang te komen. Uit ervaring is dan de game merendeel van de tijd al gespeeld. Want schijnbaar moet je de enemy ADC 10 kills geven.steel123 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:05:
Zelfs als je enkel squishy teammates hebt kan je perfect nog een damage item bouwen voor je tank gaat op powerpicks. Jarvan is hier uitermate geschikt voor als je echt geen tank hebt. Goeie damage early, kan het duel aangaan of makkelijk escapen en is een zeer goede tank/initiator mid/lategame.steel123 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:05:
Van de echte tank junglers is Maokai imho de beste atm. Uiteraard nog een moeizame 1e clear zoals de meeste tank junglers maar hij scaled vrij snel, heeft goede ganks en doet lategame nog wat damage door zijn %health skill.
Maar amumu en rammus bv zijn ook nog prima picks. Maak gewoon niet de fout van een "zwakke" jungler te kiezen als al je lanes early zwak zijn. Niets frustrerender dan alle lanes die verliezen en je er niet veel aan kan doen door een groot gebrek aan damage en sterke enemy jungle pressure.
Ja maar sommige hebben plezier aan het trollen en andere niet, dus iedereen zijn eigen plezierige game-ervaring.Damienx2 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:47:
[...]
free2play =/= doe maar waar je zelf zin in hebt.
Iedereen heeft volgens mij het recht om een plezierige game-ervaring te hebben, dus nee je hoeft niet alles te accepteren. En de oplossing die jij bied is zoals ik al eerder noemde het straffen van een onschuldige door de terreur van een ander.
Wat is het probleem om de desbetreffende speler weg te voten? Dan heeft hij een iets langere wachttijd, maar hij kiest daar toch ook zelf voor? De rollen zijn omgekeerd momenteel in LoL, als jij een eikel wilt zijn dan is dat allemaal prima, maar wil je gewoon voor je plezier spelen dan kan dat ineens niet?
Oftewel vote systeem, en dan komt de troll vanzelf bij zijn vriendjesPykow schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:21:
[...]
Ja maar sommige hebben plezier aan het trollen en andere niet, dus iedereen zijn eigen plezierige game-ervaring.
QFT. Als iemand het leuk vindt om op het veldje hiernaast tijdens het voetballen de bal random in z'n hand te pakken en driekwart planeet wegramt, dan kick (letterlijk (?)) je die toch ook het veld af. Geen enkele reden om dat soort mensen te accepteren.Damienx2 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:27:
[...]
Oftewel vote systeem, en dan komt de troll vanzelf bij zijn vriendjeskunnen ze met z'n 5en trollen. Iedereen blij.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Lijkt me een leuk idee voor irlDamienx2 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:27:
Oftewel vote systeem, en dan komt de troll vanzelf bij zijn vriendjeskunnen ze met z'n 5en trollen. Iedereen blij.
Acceptabel op Karton 5 misschien, maar op hogere MMR niveaus krijg je <10 LP per win (op Diamond slechts 5) dus dan klinkt -3 ineens niet meer zo verleidelijk.TheBrut3 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:30:
Die ene keer van de 20 ranked games dat je het bij de champ select al krijgt kan je ook dodgen. Krijg je wel een 6 min Q penalty en een 3lp penalty, maar daarna kan je wel een "normale" game spelen.
Dat bestaat al, dat heet de gevangenis.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 12:55 ]
Die doom bots zijn best sterruk! Haha... Early gaat het nog wel, maar late game doen ze echt veel dmg.
ps. Die Tibbers is HUGE!
ps. Die Tibbers is HUGE!
Even Doombot game gedaan, maar sowieso al die skills.TheBrut3 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:19:
Die doom bots zijn best sterruk! Haha... Early gaat het nog wel, maar late game doen ze echt veel dmg.
ps. Die Tibbers is HUGE!
Overigens vind ik de belichting van de map wel gaaf.
Ook maar eens proberen binnenkort, die doombots.
Over soloqueue rants: buiten de overduidelijke trolls om hebben mensen soms ook gewoon een slechte game of maken ze gewoon een hele domme fout. Er zitten 10 man in een game dus grote kans dat er altijd wel zo eentje in je game zit. Het enige wat je kan doen is je er niet al te druk over maken en je realiseren dat als je zelf consistent goed speelt je uiteindelijk zult stijgen. En ja, dat is een grind, en nee dat is niet altijd leuk. Maar blijkbaar toch leuk genoeg om het te blijven doen aangezien iedereen blijft doorspelen
Over soloqueue rants: buiten de overduidelijke trolls om hebben mensen soms ook gewoon een slechte game of maken ze gewoon een hele domme fout. Er zitten 10 man in een game dus grote kans dat er altijd wel zo eentje in je game zit. Het enige wat je kan doen is je er niet al te druk over maken en je realiseren dat als je zelf consistent goed speelt je uiteindelijk zult stijgen. En ja, dat is een grind, en nee dat is niet altijd leuk. Maar blijkbaar toch leuk genoeg om het te blijven doen aangezien iedereen blijft doorspelen
[ Voor 84% gewijzigd door Vicarious op 17-07-2014 14:44 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Game 5 wordt ook een loss. Jesus wat een game -,-. Ben zo weer gezellig gold 3 denk ik
Ik moet maar pre-maden denk ik. Want al die duo's zijn stuk voor stuk waardeloos.
Edit: Nog niet eens demoted, Mijn MMR is wel van ~Plat 4 naar Gold 2 gegaan inmiddels. Dus 35 LP voor een win en 10 LP voor een loss zal er wel niet meer in zitten.
Op naar game 6
Game 6 gaat ook verloren. Heb ergens een potje retards gevonden deze middag zeg. Ga je dan maar ADC is je support weer een baklap. Ben wel nog steeds Gold 2. Dit was mijn vierde loss op 0 LP.
Nu is de vraag. Ga ik door totdat ik er één win ?
Ben blij dat ik strak uit mijn promo's in Gold 3 ben beland. Want nu hoef ik inderdaad niet meer de grind naar Gold te doen voor mijn rewards.
Edit: Nog niet eens demoted, Mijn MMR is wel van ~Plat 4 naar Gold 2 gegaan inmiddels. Dus 35 LP voor een win en 10 LP voor een loss zal er wel niet meer in zitten.
Op naar game 6
Game 6 gaat ook verloren. Heb ergens een potje retards gevonden deze middag zeg. Ga je dan maar ADC is je support weer een baklap. Ben wel nog steeds Gold 2. Dit was mijn vierde loss op 0 LP.
Nu is de vraag. Ga ik door totdat ik er één win ?
Ben blij dat ik strak uit mijn promo's in Gold 3 ben beland. Want nu hoef ik inderdaad niet meer de grind naar Gold te doen voor mijn rewards.
Daarom moet je nog wel een extra potje winnen om je LP terug te krijgen?Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:54:
[...]
Je verliest geen MMR door te dodgen dus die LP die je kwijtraakt maakt helemaal 0,0 uit.
[ Voor 128% gewijzigd door Thormodo op 17-07-2014 15:41 ]
Verwijderd
Je verliest geen MMR door te dodgen dus die LP die je kwijtraakt maakt helemaal 0,0 uit.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:54:
[...]
Acceptabel op Karton 5 misschien, maar op hogere MMR niveaus krijg je <10 LP per win (op Diamond slechts 5) dus dan klinkt -3 ineens niet meer zo verleidelijk.
stel je bent gold 5 , dat is 1400 mmr geloof ik, en je zit op 50 lp. (zeg ma wa)Thormodo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:46:
Game 5 wordt ook een loss. Jesus wat een game -,-. Ben zo weer gezellig gold 3 denk ikIk moet maar pre-maden denk ik. Want al die duo's zijn stuk voor stuk waardeloos.
Edit: Nog niet eens demoted. Op naar game 6
[...]
Daarom moet je nog wel een extra potje winnen om je LP terug te krijgen?
je dodged 1 game in champion select en je verliest -5 lp. dan heb je na de game het volgende
1400 mmr en 45 lp.
je joined een nieuwe game en die verlies je, dan zit die 5 lp daar al bij inbegrepen.
dus zegma je verliest normaal 10 lp bij een loss, dan krijg je nu -5 lp en sta je op 40lp met een mmr van 1390 ofzo.
en als je die game wint ipv verlist krijg je die 5lp er weer bij terug. dus stel je wint 10 lp normaal dan win je deze game 15lp vanwege die ene game die je dodged.
en schiet je mmr van 1400 naar 1410 ofzo, ( gaat om het idee ff
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Gister gereport omdat ik: "cait aan het campen was"
Was ik ook
Normal games zijn echt leuk.
Was een cait Top FYI.
Was ik ook
Normal games zijn echt leuk.
Was een cait Top FYI.
Waarom heb je trouwens maar 1 map en niet meerdere (ik praat hier over de standaard modus)
al verander ze alleen de visuele stijltje steeds.
een keer in de sneeuw, Desert, Strand, bos, moeras, parkeerplaats etc.
dat maakt het toch wel wat leuker en zal de gameplay niet moeten beinvloeden.
Heeft Dota 2 wel meer maps ?
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 17-07-2014 15:43 ]
2 woorden; riot gamesPykow schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:43:
Waarom heb je trouwens maar 1 map en niet meerdere (ik praat hier over de standaard modus)
O.R.C. Black Bulls Rugby
Bekijk de "making off" van de visual update voor summoners rift eens voor de grap en hoeveel werk daar in gaat zitten. "Eventjes" wat nieuwe skins maken is er dan niet bij. Daarnaast maakt het voor de lol die je met de gameplay hebt geen bal uit en brengt het alleen maar complicaties met zich mee (zoals skillshots die slecht zichtbaar worden). Als ze al een nieuwe map maken, kunnen ze beter gewoon meer game modi doen.Pykow schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:43:
Verwijderd
Zon soort van feestdagen map net als lol had. Maar die kun je alleen in die periode spelen.Pykow schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:43:
Wel heeft Dota dag/nacht effecten en weers effecten.
YouTube: Dota 2: Store - Compendium Weather Effects - Weather Rain/ Moonbeam/ Snow
nou het spel is al vanaf 2009 op dezelfde map, ik weet nog dat ik de eerste keer dit spel speelde en ook toen was het vrijwel hetzelfde. ik weet natuurlijk niet ieder detail wat er veranderd is.Thormodo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:55:
[...]
Bekijk de "making off" van de visual update voor summoners rift eens voor de grap en hoeveel werk daar in gaat zitten. "Eventjes" wat nieuwe skins maken is er dan niet bij. Daarnaast maakt het voor de lol die je met de gameplay hebt geen bal uit en brengt het alleen maar complicaties met zich mee (zoals skillshots die slecht zichtbaar worden). Als ze al een nieuwe map maken, kunnen ze beter gewoon meer game modi doen.
http://na.leagueoflegends...ch-summoners-rift-previewPykow schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:05:
[...]
nou het spel is al vanaf 2009 op dezelfde map, ik weet nog dat ik de eerste keer dit spel speelde en ook toen was het vrijwel hetzelfde. ik weet natuurlijk niet ieder detail wat er veranderd is.
Iets met rots.
Game 7:
Je kunt dan wel fed raken e.d.. Het helpt geen fuck.
Nog een nieuw type grapjas deze game trouwens: "Ik ben diamond smurf". Gaat vervolgens akali en feed riven als een gek met de helft v.d. cs.
En nu wel demoted. Ze brengen het wel lief trouwens: "Moved to":
[ Voor 37% gewijzigd door Thormodo op 18-07-2014 01:10 ]
Tja niet de juiste engages gehad, zo te zien kilde Tristana late game iedereen, en dan moet je een manier te vinden om haar op te blazen
En balen, maar teams kan je niks aan doen, enige wat je kan is harder carryen. Eens won ik een game met 24/3 Katarina terwijl me hele team geen fck deed, moest ook nog 1v4 Quadra halen, maar dat is me ook maar eens gelukt, sommige teams zijn echt uncarryable

Ik zeg net dus, dat deze niet viel te carryen (dit was game 6 op een rij). Verder kun je een game niet analyseren a.d.v. het scorescherm. Tristana an sich was het probleem niet. Die profiteert alleen maar van de omstandigheden.
[ Voor 35% gewijzigd door Thormodo op 17-07-2014 18:14 ]
Trouwens, commentaar hebben op andere spelers kunnen mensen nogal snel, je maakt zelf Ardent Censer op Nami wat echt een "meh" item is.
En op dit forum wordt vooral geklaagd over teammates? We zijn elkaars teammates en je teammates zijn random, dus het boeit niet en zeuren erover helpt ook niet? Dus als je wilt winnen, moet je maar harder carryen
En op dit forum wordt vooral geklaagd over teammates? We zijn elkaars teammates en je teammates zijn random, dus het boeit niet en zeuren erover helpt ook niet? Dus als je wilt winnen, moet je maar harder carryen
Lekker boeiend wat ik bouw als ze op de nexus lopen in te hakken. Maar leuk hoor dat je de moeite hebt genomen om mijn history door te spitten om iets te vinden om over te zeuren.Santee schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:31:
Trouwens, commentaar hebben op andere spelers kunnen mensen nogal snel, je maakt zelf Ardent Censer op Nami wat echt een "meh" item is.
Daarnaast klaag/zeur ik niet. Zo negatief waren mijn posts nu ook weer niet geschreven + nog wat blije smilies erbij ook. Het zal me persoonlijk een worst wezen waar in Gold ik aan het einde van het seizoen zit.Santee schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:31:
Ik deed alleen wat feitelijke constateringen over mijn eerste 7 ranked games sinds tijden. Wat dus toevallig allemaal losses waren met de wat minder begaafde kant van de LoL community.
En dat harder carryen argument geldt dus ook lang niet voor alle games <smiley face>.
Game 8: De manier om je lose streak te onderbreken is blijkbaar om een nieuwe champion te kopen (zag hem vanmiddag op Froggen's stream) en dan gelijk in ranked te springen na één potje tegen doom bots. Niet dat ik nu zo briljant speelde, maar de rest van mijn teammates waren ook gewoon goed bezig. Elise heeft mij bijvoorbeeld een hele bulk aan kills bezorgt (uiteraard moest ik daarvoor ook mijn eigen skillshots raken).
Sowieso wat een bazen champ eigenlijk. Een hele lange poke, een AoE slow en een stun waar je in tegenstelling tot die van brand ook nog niks anders voor hoeft te doen. Daarnaast is de stun voor mijn gevoel makkelijker te raken, waarschijnlijk is hij sneller of heeft hij een bredere hitbox. En mochten ze op low hp wegkomen dan zet je gewoon je ultimate aan die, kwam ik op het laatst achter, nog vision geeft ook.
[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 18-07-2014 00:37 ]
Haha ik kijk gewoon ff door je history heen, maar dat is een argument dat veel mensen aanhalen, als me toplane feed wat maakt het dan uit of ik BT of IE bouw op me adc? GenoegThormodo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:01:
[...]
Lekker boeiend wat ik bouw als ze op de nexus lopen in te hakken. Maar leuk hoor dat je de moeite hebt genomen om mijn history door te spitten om iets te vinden om over te zeuren.^10
[...]
Daarnaast klaag/zeur ik niet. Zo negatief waren mijn posts nu ook weer niet geschreven + nog wat blije smilies erbij ook. Het zal me persoonlijk een worst wezen waar in Gold ik aan het einde van het seizoen zit.
Ik deed alleen wat feitelijke constateringen over mijn eerste 7 ranked games sinds tijden. Wat dus toevallig allemaal losses waren met de wat minder begaafde kant van de LoL community.
En dat harder carryen argument geldt dus ook lang niet voor alle games <smiley face>.
Moet ik een situatieschets maken of zo? Dan kun jij mij vertellen hoe een locket het (dode) team uit die situatie gaat redden. Het maakt inderdaad geen bal uit wat je bouwt als de tegenstander al op je nexus staat in te hakken. Dat ik dan even een Ardent Censer koop, omdat ik dat ding ook nooit haal, is blijkbaar een reden om nogmaals wijsneuzig te gaan doen. Je vorige post allez, maar dat je jezelf nu nog eens moet herhalen....(Zie "je team meer baat heeft bij een Locket".)Santee schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 00:35:
[...]
Haha ik kijk gewoon ff door je history heen, maar dat is een argument dat veel mensen aanhalen, als me toplane feed wat maakt het dan uit of ik BT of IE bouw op me adc? GenoegDenk dat je team meer baat heeft bij een Locket oid, maar goed, en je doet of ik moeite doe om je af te zeiken, nej, ik zie je gewoon dingen posten en probeer alleen te zeggen dat je beter kan letten op wat je zelf doet, aangezien 80% van de community alleen bezig is te zeggen hoe slecht andere het doen in hun team
glhf
Daarnaast heb ik het helemaal niet over mezelf gehad of beweert dat ik alle potjes perfect heb gespeeld. Ik heb het alleen gehad over het aantal bizar slechte spelers die ik ben tegengekomen. En hier wil ik het bij laten, zoals er weer over wat zinnigs gesproken kan worden, zoals OP Xerath. Dank u.
[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 18-07-2014 00:51 ]
Ik zou me niet al te druk maken om 1 of andere random naam die hier voorbij komtThormodo schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 00:44:
[...]
Moet ik een situatieschets maken of zo? Dan kun jij mij vertellen hoe een locket het (dode) team uit die situatie gaat redden. Het maakt inderdaad geen bal uit wat je bouwt als de tegenstander al op je nexus staat in te hakken. Dat ik dan even een Ardent Censer koop, omdat ik dat ding ook nooit haal, is blijkbaar een reden om nogmaals wijsneuzig te gaan doen. Je vorige post allez, maar dat je jezelf nu nog eens moet herhalen....(Zie "je team meer baat heeft bij een Locket".)
Daarnaast heb ik het helemaal niet over mezelf gehad of beweert dat ik alle potjes perfect heb gespeeld. Ik heb het alleen gehad over het aantal bizar slechte spelers die ik ben tegengekomen. En hier wil ik het bij laten, zoals er weer over wat zinnigs gesproken kan worden, zoals OP Xerath. Dank u.
Gelukkig voor jou heb je iig de loss-spree doorbroken. In other news, ik zag gisteren toch een partij Fantasy points binnenkomen!

En ook heerlijk hoe hij tekeer ging op Vayne. Wat ook maar weer laat zien dat het opzich weinig uitmaakt in welke patch we zitten, Vayne komt altijd nog goed uit de verf. Qua skillset blijf ik haar ook wel 1 van de weinige AD Carry's vinden die een kit heeft die goed in elkaar zit. Of het nu een tank-meta of een assassin-meta betreft, Vayne valt nooit echt buiten de boot.
Overigens ook erg genoten van de Doombots op level 5. 2x van verloren maar dan uiteindelijk toch de win. Wat ik er met name wel leuk aan vind is dat je opzich het goed kunt gebruiken als training voor het dodgen van skillshots etc. Wat dat betreft mogen ze van mij dit niveau bots ook wel in customs toevoegen zodat je met betrekking tot lasthitten nog wat beter kunt oefenen. Tot dusver ben ik dus wel tevreden over de gamemode.
[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 18-07-2014 08:33 ]
Altijd geloofwaardig als deze "diamond smurf" 400 games heeft gespeeld en nog steeds in brons hangt.Thormodo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:08:
[...]
http://na.leagueoflegends...ch-summoners-rift-preview
Iets met rots.
Game 7:
Je kunt dan wel fed raken e.d.. Het helpt geen fuck.
Nog een nieuw type grapjas deze game trouwens: "Ik ben diamond smurf". Gaat vervolgens akali en feed riven als een gek met de helft v.d. cs.
En nu wel demoted. Ze brengen het wel lief trouwens: "Moved to":
Is dit niet hypocriet dan?Santee schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:31:
[ Voor 28% gewijzigd door Fanatic_FS op 18-07-2014 09:23 ]
Iemand een verschil gemerkt tussen de lvl 1, 2 en 5 doombots? Ik heb het idee dat ze gewoon hetzelfde zijn.
Ik merk vooral dat je zeer afhankelijk bent van je team, verder is 1 vs 2 top bijna onmogelijk (of ik gebruik de verkeerde champ) en je bent ook nog afhankelijk welke doombots je tegen krijgt.
Verder wel een leuke game mode, één die goed beter door ragekids ontweken kan worden.
Ik merk vooral dat je zeer afhankelijk bent van je team, verder is 1 vs 2 top bijna onmogelijk (of ik gebruik de verkeerde champ) en je bent ook nog afhankelijk welke doombots je tegen krijgt.
Verder wel een leuke game mode, één die goed beter door ragekids ontweken kan worden.
poppy speelt relaxt tegen doom bots vanwege zijn passive, verder spelen ze altijd ap champs, dus galio werkt verder ook prima. heb 2 potjes gespeeld, lvl 1 en lvl 2, beide best makkelijk gewonnen.TheBrut3 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:32:
Iemand een verschil gemerkt tussen de lvl 1, 2 en 5 doombots? Ik heb het idee dat ze gewoon hetzelfde zijn.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Nou het verschil tussen 2 en 5 heb ik wel gemerkt. Het zijn ook voornamelijk de combo's die je de das om doen. Ik had 1 game een Ziggs / Karthus / Ezreal / Annie / Morgana. Nou als je al bij ze in de buurt kwam en je wist toch nog te ontsnappen krijg je een Ziggs / Karthus / Ezreal ult achter je aan, en hop daar lag ik weer.TheBrut3 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:32:
Persoonlijk heb ik mij wel kunnen vermaken maar het gaat natuurlijk snel vervelen om tegen AI te spelen.
Heb mijn laatste game met Kayle gespeeld en een pink ward dicht bij hun basis geplaatst zodat ik met TP kon splitpushen.
[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 18-07-2014 09:37 ]
Hier ook wel verschil gemerkt mbt burst tussen doom 2 en 5.
5 nu wel gewonnen, maar puur door splitpushing met jinx & jax. Push ze superminions in vanaf 2 kanten, blijf warden in de buurt van hun basis zodat je daar heen kan teleporten.
5 nu wel gewonnen, maar puur door splitpushing met jinx & jax. Push ze superminions in vanaf 2 kanten, blijf warden in de buurt van hun basis zodat je daar heen kan teleporten.
Bij doom bots kun je maar 1 ding doen en dat is pushen pushen en nog een pushen.Suicyder schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:38:
Hier ook wel verschil gemerkt mbt burst tussen doom 2 en 5.
en btw het verschil tussen de verschillende levels is zeker merkbaar op 5 omdat de mindere spelers gewoon niet mee kunnen omdat de tegenstander veel makkelijker items kan kopen en ze gewoon niet daarmee omgaan.
Gister doom 5 2 keer gedaan, eerste keer was pittig lanes gingen aardig gelijk op maar we wonnen wel. tweede game met een vriend premade en meteen 3 scrubs er bij die hun lanes zo hard verliezen dat ze beide 2 torens kwijt waren om het moment dat wij onze 2de tower neer hadden. Deze game hebben we dus verloren omdat ze ook nog kills gingen chasen om vervolgens dood te gaan.
De meeste zijn AP, maar er zijn ook Ez en Wukong doombots.
Gragas is relatief goed tegen doombots.
1 & 2 makkelijk gehaald met goede scores, aan 5 nog niet aan toegekomen wellicht vanavond
1 & 2 makkelijk gehaald met goede scores, aan 5 nog niet aan toegekomen wellicht vanavond
Dat zeg ik ook niet. Begrijpend lezen a.u.b.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:54:
[...]
Je verliest geen MMR door te dodgen dus die LP die je kwijtraakt maakt helemaal 0,0 uit.
Ik zei: Op hogere MMRs (dus Plat 2+ niveau, je MMR moet immers wel van redelijk niveau zijn om daar uberhaupt te komen) is je LP gain vrij laag, Diamond 1 bijvoorbeeld +5 LP. Dan 3 LP verliezen (dus bijna een hele win aan LP) op een dodge is niet echt een optie in vergelijk met bvb Gold-niveau, waar je per game 20-30 LP binnenharkt.
Ook maar weer eens een bijdrage vanuit mij over de community. Ik heb een lev 30 account op EUNE omdat mijn neefje en zijn vriendinnetje daar lev 30 waren. Uiteindelijk is zij vanuit Oost Europa hierheen gekomen en heb ik dus voor niets RP gekocht en gelevelled. Maar dat is ff background info en geklaag aan mijn zijde. Pffft en dan nu de post.
Ik heb mijzelf en hem een referral link gestuurd op mijn EUW account om samen te kunnen spelen dus leuk voor de extra boosts/icoontjes + andere meuk (ik heb nu 3 succesvolle referrals). Ik heb bij "are you a beginner or a pro" MOBA player aangeklikt dat ik "pro" ben. Ik kom alleen maar bij smurfs, die ook van te voren aangeven dat ze smurfs zijn. Ze zijn allemaal Gold 2/3 en Plat, zoals ze zelf aangeven. Er was een dude uit EUNE in mijn team die redelijk goed was (carriede hele games als Kata) en wel behulpzaam maar godkolere wat was hij arrogant zeg. Tweede potje waren we aan het stompen en vond meneer het leuk om semi te flamen door bijdehande opmerkingen te maken. Door deze hele discussie bleek dat het enemy team bestond uit 1 LoL player met ervaring en 4 van zijn vrienden. Ze waren niet eens zo slecht maar onze arrogante dude bleef maar opmerkingen maken door "tips" te geven. Voor mijzelf ging het nog net maar het enemy team heeft hem waarschijnlijk voor flamen gerapporteerd.
Wat ik met deze hele ongeorganiseerde post probeer te zeggen; als dit is wat de gemiddelde nieuwe speler te zien krijgt en meemaakt dan is het wat mij betreft niet vreemd dat de community gevoed blijft worden met afk'ers, flamers en andere soorten eikels. Het was voor mij zelfs erger dan ranked.
Zelfs: OMG report top for feeding... Waarop ik reageerde; dude he's level 3 , you can expect him to feed, he's lev 3 versus a lev 21 and he is still learning the game
En: vechten voor positie. I SAID TOP FIRST OR AFK! En dat in lev 3-5 waar jungle niet echt viable is).
En: I'M GOING TO TROLL THE SHIT OUT OF YOU AND KILL MYSELF.
Dit hele verhaal in slechts 3 potjes, inclusief 3 dodges.
Ik heb mijzelf en hem een referral link gestuurd op mijn EUW account om samen te kunnen spelen dus leuk voor de extra boosts/icoontjes + andere meuk (ik heb nu 3 succesvolle referrals). Ik heb bij "are you a beginner or a pro" MOBA player aangeklikt dat ik "pro" ben. Ik kom alleen maar bij smurfs, die ook van te voren aangeven dat ze smurfs zijn. Ze zijn allemaal Gold 2/3 en Plat, zoals ze zelf aangeven. Er was een dude uit EUNE in mijn team die redelijk goed was (carriede hele games als Kata) en wel behulpzaam maar godkolere wat was hij arrogant zeg. Tweede potje waren we aan het stompen en vond meneer het leuk om semi te flamen door bijdehande opmerkingen te maken. Door deze hele discussie bleek dat het enemy team bestond uit 1 LoL player met ervaring en 4 van zijn vrienden. Ze waren niet eens zo slecht maar onze arrogante dude bleef maar opmerkingen maken door "tips" te geven. Voor mijzelf ging het nog net maar het enemy team heeft hem waarschijnlijk voor flamen gerapporteerd.
Wat ik met deze hele ongeorganiseerde post probeer te zeggen; als dit is wat de gemiddelde nieuwe speler te zien krijgt en meemaakt dan is het wat mij betreft niet vreemd dat de community gevoed blijft worden met afk'ers, flamers en andere soorten eikels. Het was voor mij zelfs erger dan ranked.
Zelfs: OMG report top for feeding... Waarop ik reageerde; dude he's level 3 , you can expect him to feed, he's lev 3 versus a lev 21 and he is still learning the game
En: vechten voor positie. I SAID TOP FIRST OR AFK! En dat in lev 3-5 waar jungle niet echt viable is).
Old school gamer met een lag en een traan.
Verwijderd
Denk aub na voordat je nog een keer dezelfde foute aanname post, als je in de eerste league van een divisie zit krijg je minder lp per win. Maar dat is omdat je een minimum aan MMR moet bereiken voordat je verder kan dat geld ook voor van D1 naar challenger gaan. Dus het lijkt misschien of je wat verliest maar dat is niet zo.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:02:
[...]
Dat zeg ik ook niet. Begrijpend lezen a.u.b.
Ik zei: Op hogere MMRs (dus Plat 2+ niveau, je MMR moet immers wel van redelijk niveau zijn om daar uberhaupt te komen) is je LP gain vrij laag, Diamond 1 bijvoorbeeld +5 LP. Dan 3 LP verliezen (dus bijna een hele win aan LP) op een dodge is niet echt een optie in vergelijk met bvb Gold-niveau, waar je per game 20-30 LP binnenharkt.
je kan je account transferen voor ongeveer 10euro naar EUWPete_Sampras schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:10:
Ook maar weer eens een bijdrage vanuit mij over de community. Ik heb een lev 30 account op EUNE omdat mijn neefje en zijn vriendinnetje daar lev 30 waren. Uiteindelijk is zij vanuit Oost Europa hierheen gekomen en heb ik dus voor niets RP gekocht en gelevelled. Maar dat is ff background info en geklaag aan mijn zijde. Pffft en dan nu de post.
Volgens mij zelfs gratis de eerste keer binnen de EU.
Maar je klikt aan "MOBA player" en dan vind je het gek dat je met smurfs gematched wordt? Dat is juist de hele insteek van die vraag om je te matchen met dezelfde mensen..
Maar je klikt aan "MOBA player" en dan vind je het gek dat je met smurfs gematched wordt? Dat is juist de hele insteek van die vraag om je te matchen met dezelfde mensen..
Volgens mij zelfs gratis tegenwoordig, mijn probleem is dat die accounts dezelfde naam hebben.dr34m3dd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:19:
[...]
je kan je account transferen voor ongeveer 10euro naar EUW
Dit is de situatie:
1 lev 30 account op EUW met silver rewards in S3.
1 lev 30 account op EUNE met dezelfde naam zonder ranked history.
1 smurf account voor het spelen met het neefje.
Wat ik eigenlijk zou willen is alle gekochte zooi op EUNE terugkrijgen (alle IP en RP) en alle IP/RP transferren naar EUW zodat ik op EUNE alleen een "lege" lev 30 account heb. Daarmee kan ik dan als EUW down is toch spelen. Bij de implementatie van de servers in Amsterdam heb ik de verwachting dat ik mijn EUNE niet meer nodig heb maar mocht ik echt keihard willen spelen en er is EUW downtime, dan is dit een mooie oplossing. Ik heb geen idee of dit kan, ik hoor wel hier en daar dat Riot support best meegaand is, als je het maar lief vraagt (extra RP ofzo omdat je net iets te kort komt bijv).
Heeft iemand ervaring met zo'n situatie?
Nee, ik vind het niet gek voor mijzelf maar vind het wel jammer dat er toch blijkbaar ook nieuwe spelers bij deze pool gegooid worden die geflamed to high hell worden door bestaande spelers.Fanatic_FS schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:24:
Volgens mij zelfs gratis de eerste keer binnen de EU.
Je naam wordt automatisch veranderd dus het maakt niet uit.
Maar ik wil mijn RP/IP terug of overdragen 
Dus liever een account "merge" dan een migratie zodat ik daarna 3 accounts op EUW heb.
Weet je, ik ga gewoon een liefdesbrief sturen naar Riot, kijken wat er gebeurt.
Dus liever een account "merge" dan een migratie zodat ik daarna 3 accounts op EUW heb.
[ Voor 73% gewijzigd door Pete_Sampras op 18-07-2014 11:29 ]
dat kan niet, wel kan je giften, dus van het ene account naar het andere (moet zeflde regio zijn dus allebei op EUW, of EUNE enzo)Pete_Sampras schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:27:
Maar ik wil mijn RP/IP terug of overdragen
O.R.C. Black Bulls Rugby
Wat jij dus eigenlijk wilt is je account kopieren naar EUW en de die op EUN ook behouden?
Dat zal sowieso niet gaan gebeuren want dat zou iedereen dan wel willen gratis een account op andere server
Dat zal sowieso niet gaan gebeuren want dat zou iedereen dan wel willen gratis een account op andere server
Specifieker; ik wil die account strippen. Maar als de enige manier is om het te migreren naar EUW en daarna te strippen... Ook goedFanatic_FS schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:31:
Wat jij dus eigenlijk wilt is je account kopieren naar EUW en de die op EUN ook behouden?
offtopic
[ Voor 28% gewijzigd door BM op 19-07-2014 12:50 ]
Je kan je accounts niet mergen of iets dergelijks. Wees blij dat je al van de ene server naar de andere kan. Ik als NA speler kon dat voor 3jaar lang niet
Dr34m3dd, thanks. Omdat ik nou eenmaal een stugge eigenwijze klootzak ben, ga ik het toch proberen
Heb het zelf al 1.5jaar lang geprobeerd zonder succes.Pete_Sampras schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:35:
Dr34m3dd, thanks. Omdat ik nou eenmaal een stugge eigenwijze klootzak ben, ga ik het toch proberen
rito wil geld zien dus dat zullen ze nooit doen, als de één er door komt volgen er meer en dat kost ze klauwen met geld dus nee zul je krijgen van ritoPete_Sampras schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:35:
O.R.C. Black Bulls Rugby
Nieuwe spelers worden daar enkel bij gezet als ze aangeven dat ze geen beginner zijn OF als ze in party zijn met iemand die dat heeft aangegeven. Eigen schuld dus.Pete_Sampras schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:26:
[...]
Nee, ik vind het niet gek voor mijzelf maar vind het wel jammer dat er toch blijkbaar ook nieuwe spelers bij deze pool gegooid worden die geflamed to high hell worden door bestaande spelers.
Als je voor een nieuwe vriend een smurf aan maakt moet je dus altijd voor beginner kiezen als je niet wil dat hij tegen andere smurfs komt met jou.
Ik heb ook een NA account die ik niet gratis naar EUW mag versturen omdat hij was aangemaakt toen EUW al bestond....
Verwijderd
Je kan beter gewoon op je main normals spelen met vrienden. Al die smurfs verpesten het spelplezier van noobs. Al helemaal als de gevorderde spelers dan gaan doen alsof ze beginners zijn. Daarbij leer je veel sneller van mensen die weten hoet het spel werkt dan in een game met 9 noobsTheBrut3 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:44:
[...]
Nieuwe spelers worden daar enkel bij gezet als ze aangeven dat ze geen beginner zijn OF als ze in party zijn met iemand die dat heeft aangegeven. Eigen schuld dus.
Als je voor een nieuwe vriend een smurf aan maakt moet je dus altijd voor beginner kiezen als je niet wil dat hij tegen andere smurfs komt met jou.
Enige legit redenen om te smurfen zijn het maken van een alt-account voor Ranked/Aram. Of als je op een andere server opnieuw begint.
offtopic
@Damien: Yellowstar heeft ook weer leuk punten binnen geharkt zoals altijd. Komt ook omdat hij een champion als Thresh vaak speelt en die pakt lekker veel assists mee met zijn lantern. Kerp heeft het ook weer leuk gedaan op, je raadt het nooit, "OP" Xerath.
In het begin had ik nog veel Dignitas leden. Maar dan kreeg je potjes waar ze met een 15k lead winnen, terwijl er ondertussen 5 kill gemaakt zijn en je dus zo goed als geen punten krijgt. Wat dat betreft werkt die hele fantasy LCS niet zo denderend. Verder nog één keer verloren met 0.3 punt verschil en week met minder dan 10.
Trouwens het is me a.d.v. deze video net pas opgevallen, maar Yellowstar is mij toch een partij afgevallen.
In mijn ogen woog hij nog wat meer, zeg maar. YouTube: Behind the Screens: Fnatic's YellOwStaR
@Damien: Yellowstar heeft ook weer leuk punten binnen geharkt zoals altijd. Komt ook omdat hij een champion als Thresh vaak speelt en die pakt lekker veel assists mee met zijn lantern. Kerp heeft het ook weer leuk gedaan op, je raadt het nooit, "OP" Xerath.
In het begin had ik nog veel Dignitas leden. Maar dan kreeg je potjes waar ze met een 15k lead winnen, terwijl er ondertussen 5 kill gemaakt zijn en je dus zo goed als geen punten krijgt. Wat dat betreft werkt die hele fantasy LCS niet zo denderend. Verder nog één keer verloren met 0.3 punt verschil en week met minder dan 10.
Trouwens het is me a.d.v. deze video net pas opgevallen, maar Yellowstar is mij toch een partij afgevallen.
[ Voor 70% gewijzigd door BM op 19-07-2014 12:50 ]
Waar staat deze regel geschreven? Voor Aram een smurf aanmaken is in dat opzicht net zo zielig. Voor ranked is het logisch, dat kan niet anders.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:49:
[...]
Enige legit redenen om te smurfen zijn het maken van een alt-account voor Ranked/Aram.
Laten we deze discussie niet weer ophalenTheBrut3 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:54:
[...]
Waar staat deze regel geschreven? Voor Aram een smurf aanmaken is in dat opzicht net zo zielig. Voor ranked is het logisch, dat kan niet anders.
Ik heb ook geen bezwaar tegen smurf accounts zolang men zich gedraagd. Echter wat mij opvalt is dat de smurfaccounts voornamelijk van mensen zijn die recentelijk zijn gebanned en je ziet in hun gedrag meestal gelijk wel waarom dat is gebeurt.
[ Voor 8% gewijzigd door Damien op 18-07-2014 12:08 ]
offtopic
[ Voor 102% gewijzigd door BM op 19-07-2014 12:50 ]
Not sure if dense, or just really really stupid. Laat ik het even simpel maken:Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:17:
[...]
Denk aub na voordat je nog een keer dezelfde foute aanname post, als je in de eerste league van een divisie zit krijg je minder lp per win. Maar dat is omdat je een minimum aan MMR moet bereiken voordat je verder kan dat geld ook voor van D1 naar challenger gaan. Dus het lijkt misschien of je wat verliest maar dat is niet zo.
Je verliest bijna een volledige game aan LP op hogere niveaus en volgens mij heb je er 100 nodig om te promoveren. Hoezo "lijkt het dan zo" dat je iets verliest? Je verliest gewoon 3 punten. Zonder die dodge kun je dus van D1 naar Challenger promo door 20 keer achter elkaar te winnen.1. Rudy heeft 5 appels. Rudy verlaat de tuin en laat 3 appels vallen. Hoeveel appels heeft Rudy nog over?
Antwoord: 2 appels.
Als je dodged, word deze requirement 21 wins, omdat je LP verliest. Ik demonstreer dit weer met basisschool rekenen:2. Rudy en zijn 19 klasgenoten hebben per persoon 5 appels. Ze leggen deze appels allemaal in dezelfde mand. Hoeveel appels liggen er in de mand?
Antwoord: 100 appels.
Zo duidelijk dan?3. Rudy telt de appels in de mand en ziet dat er 3 rotte appels in de mand zitten, die hij alle drie weggooit. Het aantal appels in de mand is nu 97. Rudy vraagt de leraar, die ook 5 appels draagt om ook zijn appels in de mand te leggen, om zo weer aan de 100 appels te komen. Hoeveel mensen hebben er in totaal hun appels in de mand gelegd?
Antwoord: 21
Hoeveel LP verlies je dan als je het potje met die troll daadwerkelijk speelt en verliest? Ten eerste verlies je meer tijd, als je dodget krijg je een 6 min penalty en een potje is nooit in 6 min afgelopen. De extra tijd die je verliest kon je dus spenderen aan een nieuw potje.
Verder weet ik dus niet hoeveel LP je verliest door een normale loss in de hogere tiers.
Verder weet ik dus niet hoeveel LP je verliest door een normale loss in de hogere tiers.
Dia1 is geloof ik hetzelfde als je wint en verlies, ergens van 4 tot 6 LP. 5 gemiddeld dus, liggend aan enemy team. Minder vergevend dan Plat 5 - Hout 5 waar je +20/30 krijgt en -14/-18 verliest o.i.d.TheBrut3 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:29:
Als je dodged moet je dus sowieso een game extra spelen om te promoveren en een tijd wachten tot je volgende game (kun je net zo goed doorspelen, toch?), met een klootviool in je team heb je nog kans om te winnen, of je moet, net als bij dodgen, nog een extra game spelen tot je promos, maar heb je wel extra IP in de pocket en eventuele speelervaring.
offtopic
[ Voor 98% gewijzigd door BM op 19-07-2014 12:50 ]
offtopic
[ Voor 92% gewijzigd door BM op 19-07-2014 12:50 ]
offtopic
@Rudy
Daar heeft iedereen een eigen view op.
@Rudy
Daar heeft iedereen een eigen view op.
[ Voor 37% gewijzigd door BM op 19-07-2014 12:51 ]
offtopic
ontopic:
Ik heb al heel lang geen ranked gedaan, maar als pech hebt en je zou een loss incasseren door wel met een troll te spelen, welke niet perse -4-6 LP is, maar als je voor jou speelstijl hoog geplaatst bent zal je ook -18 LP kunnen incasseren waar je maar +5 haalt bij een win, dat is nogal wat om weg te poetsen.
ontopic:
Ik heb al heel lang geen ranked gedaan, maar als pech hebt en je zou een loss incasseren door wel met een troll te spelen, welke niet perse -4-6 LP is, maar als je voor jou speelstijl hoog geplaatst bent zal je ook -18 LP kunnen incasseren waar je maar +5 haalt bij een win, dat is nogal wat om weg te poetsen.
[ Voor 27% gewijzigd door BM op 19-07-2014 12:51 ]
Ik denk dat hij simpelweg bedoelt dat omdat je LP verliest maar je MMR hetzelfde blijft, dat je in volgende games een (iets) hogere LP gain zou moeten hebben omdat je MMR na de dodge in verhouding ietsje hoger is dan je LP.
En toch verwacht ik dat dit echt heel minimaal zal zijn, iets als 1 LP verschil. Aangezien al aangegeven is dat je op een gegeven moment het dak qua MMR hebt behaald. Oftewel dodgen en 3 LP verliezen of spelen en 5 LP verliezen maar de kans nog hebben om te winnen eventueel.Vicarious schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:29:
[...]
Ik denk dat hij simpelweg bedoelt dat omdat je LP verliest maar je MMR hetzelfde blijft, dat je in volgende games een (iets) hogere LP gain zou moeten hebben omdat je MMR na de dodge in verhouding ietsje hoger is dan je LP.
Ik gok dat ik eerder geneigd zou zijn om dan toch maar de minimaal 20 minuten aan ellende door te maken.
Als je een 55% winrate hebt all the way to challenger en je moet per 10 games die speelt dodgen dan kom je misschien na 300 games op 100LP uit (voor een gemiddeld persoon een taak voor máánden). No way in hell dat je dan die dodges accepteert.
[ Voor 11% gewijzigd door Rordarok op 18-07-2014 14:43 ]
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Je MMR is onbelangrijk op het moment dat je gains en losses onder de 10 LP hangen. Rito heeft volgens mij dat kunstmatig de boot afhouden bij te weinig MMR ook verminderd/afgeschaft, dus 0LP gains zijn een stuk zeldzamer geworden dan vroeger.Vicarious schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:29:
[...]
Dat en wie weet wat voor tuig er in het enemy team zit. Ook vraag ik me af hoe ernstig het moet zijn om in de queue al te roepen dat het hem niet word. Dat gebeurt mij meestal pas als de game gestart is.Damienx2 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:33:
[...]
Ik gok dat ik eerder geneigd zou zijn om dan toch maar de minimaal 20 minuten aan ellende door te maken.
Nouja als men al roept dat met met zijn tweetjes mid gaat waarvan er eentje teemo is dan weet je wel hoe laat het is
META-CHANGE! En zoals we hier op Tweakers hier vaak voor openstaan, gewoon gaan jonguh!Vicarious schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:48:
Nouja als men al roept dat met met zijn tweetjes mid gaat waarvan er eentje teemo is dan weet je wel hoe laat het is
Beetje intolerant weer. Iedereen weet dat Teemo hulp nodig heeft om mid te winnen. Helpt je team elkaar, is t nog niet goedVicarious schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:48:
In een normal geen probleem, in een ranked overweeg ik serieus een dodge.Damienx2 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:49:
[...]
META-CHANGE! En zoals we hier op Tweakers hier vaak voor openstaan, gewoon gaan jonguh!
1 AFK, 2 feeders en een leuke fight.
Kost me jammer genoeg 21 LP maar het was wel een leuke game. Stond als Renekton vs een Gangplank die bijna nooit z'n parrrley op mij gebruikte wat het voor mij wel makkelijk maakte.
Wat ik wel nog nooit heb gezien is een GP die dorans ring start O.o
Kost me jammer genoeg 21 LP maar het was wel een leuke game. Stond als Renekton vs een Gangplank die bijna nooit z'n parrrley op mij gebruikte wat het voor mij wel makkelijk maakte.
Wat ik wel nog nooit heb gezien is een GP die dorans ring start O.o
Verwijderd
Je doet wel erg kinderachtig.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:01:
[...]
Not sure if dense, or just really really stupid. Laat ik het even simpel maken:
[...]
Je verliest bijna een volledige game aan LP op hogere niveaus en volgens mij heb je er 100 nodig om te promoveren. Hoezo "lijkt het dan zo" dat je iets verliest? Je verliest gewoon 3 punten. Zonder die dodge kun je dus van D1 naar Challenger promo door 20 keer achter elkaar te winnen.
[...]
Als je dodged, word deze requirement 21 wins, omdat je LP verliest. Ik demonstreer dit weer met basisschool rekenen:
[...]
Zo duidelijk dan?
Riot zegt zelf dit over ranked games
https://support.leagueofl...ason-Ranked-Play-FAQ#h2q1
Hier kan je dus lezen dat je LP niks uitmaakt voor de matchmaking alleen MMR bepaald je tegenstandersMatchmaking isn’t affected by your league. You’ll compete against opponents of various skill levels, which are represented by a hidden Matchmaking Rating (MMR). Your league placement indicates your progress against a set of opponents who’re similar to you in skill level, but it doesn't restrict competition solely to players in your league.
Na je placements word je naargelang je MMR in een divisie geplaatst. Dus zelfs in je placements dodgen is zo erg. Je komt dan waarschijnlijk wel in een lagere divisie omdat je feitelijk minder games hebt om je MMR op te krikken maar vervolgens kan je nog heel snel stijgen omdat je MMR met zo weinig games gespeeld nog steeds heel rap stijgt of daalt.After your placement matches are over, your final MMR is used to determine your placement in a specific tier and division. After placement, your MMR rises or falls depending on whether you win or lose games. This value is hidden and is used to find opponents for each match.
Hier kan je lezen dat het enige wat uitmaakt voor je LP gains je MMR ten opzichte van je tegenstander is.There is only one factor that affect the amount of LP you get - the perceived difficulty of the match, which is based on the MMR difference between the two teams.
Hier kan je lezen dat als je een hoge MMR hebt je meer LP krijgt.If your MMR is significantly lower than where the system believes you should be for the division you are in, then your LP gains will be reduced and LP loss will be increased. Alternatively, if your MMR is significantly higher compared to the average for any given tier or division, you will gain more LP and lose less. You may even skip promotion series or advance multiple tiers if your MMR significantly outweighs your league.
en dit over dodgen
https://support.leagueoflegends.com/entries/22000259
Hier kan je dus lezen dat er geen MMR afgetrokken word voor een dodge.Solo Ranked Queue
1 queue dodge: 6 minute queue penalty. Lose 3 LP.
2+ queue dodges: 30 minute queue penalty. Lose 10 LP.
Dus volgens Riot gaat progressie in divisions gewoon over je MMR en is LP alleen maar een slechte manier van dit weergeven. Stel je hebt na je verloren promo een game gewonnen en je staat ergens in de 90 LP. Dan kan je naar mijn weten gewoon dodgen en ook al sta je dan wat lager in LP komt je promo gewoon nog de volgende game.
Een Challenger zal ook sowieso niet dodgen na 20+ minuten que tijd.
Als je nog verder wilt argumenteren kom dan alstjeblieft met Riot posts of iets dergelijks en niet met debiele jip en janneke uitleg.
Niet om het 1 of ander maar jullie praten beide over iets anders.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:11:
[...]
Je doet wel erg kinderachtig.
Riot zegt zelf dit over ranked games
https://support.leagueofl...ason-Ranked-Play-FAQ#h2q1
[...]
Hier kan je dus lezen dat je LP niks uitmaakt voor de matchmaking alleen MMR bepaald je tegenstanders
[...]
Na je placements word je naargelang je MMR in een divisie geplaatst. Dus zelfs in je placements dodgen is zo erg. Je komt dan waarschijnlijk wel in een lagere divisie omdat je feitelijk minder games hebt om je MMR op te krikken maar vervolgens kan je nog heel snel stijgen omdat je MMR met zo weinig games gespeeld nog steeds heel rap stijgt of daalt.
[...]
Hier kan je lezen dat het enige wat uitmaakt voor je LP gains je MMR ten opzichte van je tegenstander is.
[...]
Hier kan je lezen dat als je een hoge MMR hebt je meer LP krijgt.
en dit over dodgen
https://support.leagueoflegends.com/entries/22000259
[...]
Hier kan je dus lezen dat er geen MMR afgetrokken word voor een dodge.
Dus volgens Riot gaat progressie in divisions gewoon over je MMR en is LP alleen maar een slechte manier van dit weergeven. Stel je hebt na je verloren promo een game gewonnen en je staat ergens in de 90 LP. Dan kan je naar mijn weten gewoon dodgen en ook al sta je dan wat lager in LP komt je promo gewoon nog de volgende game.
Een Challenger zal ook sowieso niet dodgen na 20+ minuten que tijd.
Als je nog verder wilt argumenteren kom dan alstjeblieft met Riot posts of iets dergelijks en niet met debiele jip en janneke uitleg.
Jij hebt het over MMR loss. Rudy heeft het over LP loss.
Die 2 hebben totaal niets met elkaar te maken.
Het feit is echter, dat je in Diamond I minder LP gain hebt dan bijvoorbeeld in Silver. Dus stel je krijgt maar 5 LP per win en verliest ongeveer 4 LP per loss. Dan zul je minder snel geneigd zijn om te dodgen dan in het geval van een Silver speler die hoogstwaarschijnlijk over -14 LP praat ipv de -3 LP van een dodge.
Dat was waar de gehele discussie over ging. En hoewel je hele verhaal goed onderbouwd is en ook volledig correct, heeft Rudy het over LP gains/losses en niet zozeer om MMR gains/losses.
Thank you. Zoals ik al eerder zei Ronddraai, begrijpend lezen. Als je teruggescrolled was, kon je precies zien waar je op reageerde en waar ik origineel op reageerde:Damienx2 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 19:20:
[...]
Niet om het 1 of ander maar jullie praten beide over iets anders.
Jij hebt het over MMR loss. Rudy heeft het over LP loss.
Die 2 hebben totaal niets met elkaar te maken.
Het feit is echter, dat je in Diamond I minder LP gain hebt dan bijvoorbeeld in Silver. Dus stel je krijgt maar 5 LP per win en verliest ongeveer 4 LP per loss. Dan zul je minder snel geneigd zijn om te dodgen dan in het geval van een Silver speler die hoogstwaarschijnlijk over -14 LP praat ipv de -3 LP van een dodge.
Dat was waar de gehele discussie over ging. En hoewel je hele verhaal goed onderbouwd is en ook volledig correct, heeft Rudy het over LP gains/losses en niet zozeer om MMR gains/losses.
TheBrut3 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:30:
TheBrut3 heeft het hier over LP, nergens zie ik hier iemand die over MMR-loss praat. Ik noem het woord MMR enkel om aan te duiden dat spelers met een zeer hoge MMR weinig LP verdienen (hoog MMR staat immers gelijk aan zeer hoge tier/div)Acceptabel op Karton 5 misschien, maar op hogere MMR niveaus krijg je <10 LP per win (op Diamond slechts 5) dus dan klinkt -3 ineens niet meer zo verleidelijk.
Daarna reageer je volledig zonder te begrijpen wat er nu geschreven is en word je zelfs door Thormodo en Vicarious nog even herinnert waar het over ging. En zelfs nadat ik het voor de kleuterklas zo duidelijk nog omschrijf kom je met hetzelfde argument nog een keer terug.
Hoe vaak moeten wij het je gaan vertellen dat jij de enige bent in dit topic dat het over MMR loss heeft?
*mompelt iets over borden en koppen*
Verwijderd
Wat Lord-Ronddraai volgens mij bedoelt, is het niet de hoogte in MMR wat je LP inkomsten bepaalt, maar het verschil in league bij dezelfde MMR.
Bijvoorbeeld, ik ben zilver 1, word 9/10 keer gematcht tegen gold 4-2. Omdat mijn league veel lager is, maar mijn MMR net zo hoog, krijg ik een lekkere 23-27 LP per win.
Zou ik nu ook gold 3 zijn, en zit ik daar al een game of 50, dan krijg ik dus waarschijnlijk iets in de range van 5-10 LP per win, wat sommige mensen dan mijn elo-hell noemen, feit is gewoon dat je te hard zuigt om bij een betere division/league te horen.
Bijvoorbeeld, ik ben zilver 1, word 9/10 keer gematcht tegen gold 4-2. Omdat mijn league veel lager is, maar mijn MMR net zo hoog, krijg ik een lekkere 23-27 LP per win.
Zou ik nu ook gold 3 zijn, en zit ik daar al een game of 50, dan krijg ik dus waarschijnlijk iets in de range van 5-10 LP per win, wat sommige mensen dan mijn elo-hell noemen, feit is gewoon dat je te hard zuigt om bij een betere division/league te horen.
Iedere keer als ik me ulti aanzet is er weer zo'n eikel die alles voor je neus weghaalt !!.
aatrox is echt slecht of tenminste ik kan er totaal niet mee spelen.
zijn W doet totaal niks
ik zie hem niet meer damage doen of wat dan ook, echt nutteloos gewoon
ranger daarin tegen is wel leuk om te spelen.
aatrox is echt slecht of tenminste ik kan er totaal niet mee spelen.
zijn W doet totaal niks
ranger daarin tegen is wel leuk om te spelen.
Dat werd ook niet in twijfel gesteld, dus was ook totaal niet aan de orde. TheBrut3's argument was dat je kunt queue dodgen als het team je niet aan staat en mijn antwoord was dat dit voor mensen in lagere tiers (in Gold en Silver pak je in elke divison gemakkelijk 15-20 punten per win) misschien niet uitmaakt, maar voor mensen met bijzonder veel MMR (dus hoog Plat-Diamond) die -3LP hard aantikt, aangezien de dagen van +20LP voor een win dan allang voorbij zijn. In die tiers heb je ook geen bijzonder hoog MMR-verschil (anders kom je er simpelweg niet eens in) dus ook geen hoge LP gains.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:29:
Wat Lord-Ronddraai volgens mij bedoelt, is het niet de hoogte in MMR wat je LP inkomsten bepaalt, maar het verschil in league bij dezelfde MMR.\
Ashe ulti blijft geweldig 
lekker van de ene kant naar de andere kant schieten en gewoon dikke damage doen. 2x iemand zo neer kunnen halen en 1 assist
lekker van de ene kant naar de andere kant schieten en gewoon dikke damage doen. 2x iemand zo neer kunnen halen en 1 assist
zo tijdje hier niet meer geweest (druk met guildwrs2 en hearthstone
) maar van de week toch maar weer eens een potje gespeeld
Ging nog redelijk maar merkte wel dat ik een hoop alweer kwijt was zeg
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]