moet toch kunnen vind ik
@damien, vond het ook prettig om je verhaaltje te lezen, ik zal ook een minderwaardige poging wagen (minder verhalende stijl)
07/04/2014
Na veel Hearthstone de afgelopen weken gespeeld te hebben en enkel wat first wins te halen in lol, kreeg ik plotseling een warning voor elo decay. Dan wordt het maar eens tijd om een ranked gamepje te spelen dacht Corvuz.
Champ select last pick en de calls vliegen in het rond. Botlane ligt me eigenlijk niet zo maar ik had me al neergelegd bij het feit dat ik waarschijnlijk support ging moeten spelen. Zeg ik lekker even dat ik alle champs heb en gerust wil traden, first pick mid en ik dacht al pffff ... mocht ik first pick mid gaan zou ik wel willen traden maar ok.
Onze Lucian vraagt als ik Leona wil spelen. Ik zeg ok maar ik ben er niet echt vertrouwd mee. Waarop hij zegt dat ik enkel moet warden en hem safe houden.
Game begint en early is het telkens net niet en ga ik vrij vlot naar 0/5/5 en is onze lucian al stevig aan het flamen maar het parelt van me af als water van een eend. Onze jungler waarschuwt Lucian dat hij moet stoppen met flamen maar ik zeg dat lucian wel gelijk heeft en dat ik niet zo goed bezig ben en dan doet lucian er natuurlijk nog een paar schepjes bovenop en begint ook onze top uit te schelden. Maar eenmaal de teamfights beginnen komen we aardig terug en wanneer de enemy met 5 mid komt pushen op de 2de toren sneak ik achter hen terwijl mijn team bij de toren gaat verdedigen. Ult op alle 5 en ik ga all in op hun vayne, mijn team komt naar voren en hun team begint te lopen en ik krijg zowaar een compliment van lucian en 5 minuten later verontschuldigt lucian zich voor zijn geflame en dat ons team het eigenlijk heel goed doet. Nog eens 5 minuten later en het is een win met complimentjes voor teamwork. 0/6/21 endscore, heel de game goed geward, goeie calls gemaakt voor dragon en baron voor ons team en hier en daar wards weggehaald en goed gepingd. Al bij al een heel prettige game.
Op dat ogenblik dacht ik bij mezelf: vanaf champ select had ik een naar gevoel maar ik heb me erover gezet en het liep vlot en werd toch een leuke game misschien doe ik er nog eentje.
Zo gezegd zo gedaan.
Weer last pick. Ik call fill

Deze keer mocht ik adc zijn naast een taric en tegen een cait en een thresh. hmmmmm who to pick ... Jinx dan maar
Early game toch wel wat gezoned en behoorlijk lastig tegen die twee maar met mn lifesteal en tarics heals kan ik toch in lane blijven en mits wat achterstand in cs bijblijven in farm. Kills gaan gelijk op voor de teams.
Taric recallt rond lvl6-7 en ik moet de toren even alleen recht houden, speelde langs purple side en ik zie plots hun annie daar staan en een tp komen in de bush op een ward (singed incoming), te laat om weg te geraken en ik sta nog steeds (±30 cs) achter. Toren weg. Ok ik heb op dat moment dorans, BT, berserkers en ga beginnen aan mn IE. Dus ik denk laat ik maar gewoon wat meer farmen want de teamfights gaan beginnen en die cait gaat minder farmen dus misschien ga ik ze nog inhalen en het goedmaken.
Ik wil ook wel op hun toren pushen en weet dat ik overextend maar neem het risico en telkens komt singed af om me te grazen nemen wat ook nog wel eens gelukt is maar het word zo voorspelbaar dat mn team er goed op reageert en dat we hem telkens kunnen stoppen of killen. Props voor die taric die echt wel telkens de goeie calls maakte om of me achter te laten en zijn eigen vel te redden of om het tij te doen keren. Eenmaal mn IE af is gaat het farmen super easy en op de juiste momenten ga ik mee teamfighten of objectives securen en verder farmen.
Plots loop ik rond met een dikke 4K gold en ik b en koop me een PD en een zeal. We besluiten om te pushen op hun inhib torens en wanneer ze komen opdagen maak ik korte metten met de teamfight door mn rockets en terwijl zij hun wonden likken leggen we alle inhibs plat. Terwijl we daar nog even rondhangen proberen ze ons verspreid in te sluiten en ik 3shot met crit hun thresh en besluit voor achter hun annie aan te gaan maar tibbers stun + ace in the hole zijn me teveel terwijl mijn team hun annie nog kan killen.
Terugtrekken en even wachten op mij en dan finishen.
Iedereen met een goed gevoel het spel beeindigd want er was gewoon dikke teamplay, iemand maakt een call en het hele team reageerde erop, geen flame, af en toe een gj.
Ik voel me niet vaak geneigd om veel op honor te klikken maar in dit geval props waar ze moesten zijn en taric toch gehonord en hem gezegd dat het heel fijn was om met hem samen te spelen. 12/7/10 ofzo geeindigd en taric 0/2/26 ofzo mijn cs zat tegen de 300 en gemiddeld zaten de meeste maar aan 150-200.
Silver IV pffffffff toch wel duidelijk een fout dat iedereen daar early game bij de enemy voor lag in cs tov ons team en endgame was ik ze toch goed voorbij gestoken.
En nu heb ik weer zin om hearthstone even links te laten liggen en nog wat lol te spelen. Mijn doel is Gold binnen een maandje ofzo als ik tijd heb om voldoende te spelen. Met mijn zoon niet meer zo evident.