[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Hmmm oke wat jij zegt dat je soort van aparte/hidden MMR opbouwt kan misschien voor later nog wel wat betekenen, heel misschien maken ze apart system voor team build solo q ranked, maar dit is naar mijn mening te ver gezocht. Het is gewoon al absurd genoeg dat je niet normaal een potje kan spelen zonder gezeur of gedram... Maar wat je zegt qua vervanging kan ik me wel iets bij voorstellen!

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-07 22:06
SonOfTorture schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:27:
Trouwens wat is jullie mening over datgene waar nu veel mensen over discussiëren dat Team Building ook in het ranked-system moet gaan komen! Let me hear your opinion
Anoniem: 420148 schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:29:
Dat hele teambuilder kan me de pleuris krijgen tbh. Kan er niet warm voor worden met die belachelijke queue times.
^ what he said..

Heb een handvol games gedaan via Team Builder, waarbij de setup niet anders was dan in een normale normal game. Alleen de queue times waren huge, dus nee bedankt. Mijn ervaringen ermee zijn niet super, en van mij hoeft er qua ranked ook niets te veranderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 07-04-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06 16:24
Koekiemonsterr schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:40:
[...]

Graag!

Ja queue times kunnen wel tegenvallen afhankelijk van welke positie/rol je kiest (support is vaak instant team-join), maar dat valt mij nog wel mee. Als meer mensen ervan gebruik maken, zal de queue time ook nog verder verbeteren.

Grootste pluspunt: Het gebrek aan gezeur en gezeik is ronduit een verademing. Dit kan wat mij betreft de non-draft normal game mode zo vervangen. Draft/ranked wat mij betreft ook; kan niet zo moeilijk zijn dit ook te laten werken met bans.

Enige vreemde is dat ik tot voor kort regelmatig tegen Platinum/Diamonds zat te spelen. Bij team builder heb je kennelijk een aparte eigen hidden mmr. Tot voor kort had ik een vrij goede winrate in team builder, maar om nou aan Diamond/Platinum gasten gekoppeld te worden....
Best hard om via een publiek forum te roepen dat je liever niet met Rordarok samen speelt in ons team :(.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-07 03:19

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

SonOfTorture schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:43:
Het is gewoon al absurd genoeg dat je niet normaal een potje kan spelen zonder gezeur of gedram...
Ja helaas is dit de community waar me mee moeten dealen.

In non-draft normals is het steevast gezeik, maar ook draft/ranked heb je het regelmatig: mensen willen vaak graag 1 bepaalde rol/champ; krijgen ze die niet dan is het QQ.

Omdat het bij het traditionele systeem niet mogelijk is altijd eerste keus te hebben, moet je open staan voor alternatieven en flexibel zijn. Is men vaak niet, dus werd hoog tijd dat Riot een systeem zou introduceren dat het gezeur over het krijgen van een bepaald champ/positie volledig zou wegnemen. Dat is er nu eindelijk.

Eventuele langere queue times neem ik graag voor lief, wetende dat er zonder gezeik een game kan worden gestart.
Damienx2 schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:46:
Best hard om via een publiek forum te roepen dat je liever niet met Rordarok samen speelt in ons team :(.
Moest toch eindelijk een keer aan het licht komen :P ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-04-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 10:53
Teambuilder in ranked. Dat betekend dat je het hele counterpicken uit ranked haalt, wat me tactisch gezien niet leuk lijkt.

De game begint in selection screen, als de enemy firstpick zonodig mid moet, dat weet hij dat hij gecounterd gaat worden, waardoor je niet alleen maar firstpick mids krijgt (want iedereen wil mid of jungle lijkt het wel *bronze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Anoniem: 420148 schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:15:

Die andere AoE doe jij al om in range te komen en zal niet missen. Juist omdat het geen skillshot is, zal Wu vaker meerdere mensen raken. Ook zullen mensen na het activeren van ult uit elkaar lopen, in tegenoverstelling tot bvb Amumu's ult, waarbij het team toch gegroepeert blijft. Ook zal een Amumu minder geneigd zijn AP te hebben in tegenoverstelling tot Wukong, die toch snel al een SotEL en een Brutalizer in de pocket heeft.
Dus tegenwoordig is het al een nadeel dat amumu het enemy team op zijn plaats houdt lol? Als mensen weglopen uit wukong zijn ult is dat omdat ze dat nodig achten, dat is een keuze die ze kunnen maken. Als Carry zal je inderdaad daar zo rap mogelijk uit willen ja, maar ik als tank/support/jungler zal dat niet altijd doen.
Anoniem: 420148 schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:15:

Nog steeds niet banworthy imo. Niet over de andere voordehandliggende keuzes.
Ik ban wukong al niet dus dat is een ban die ik vrij heb 8) .

Maar misschien een goed moment om eens te horen wat iedereen zoal bant is zijn games tegenwoordig? Ik vind de meta is een vrij goede staat atm in die zin dat ik niet het gevoel heb dat ik per se iets moet bannen. Als er een powerpick genomen wordt zijn er genoeg andere om daar op te reageren.
Persoonlijk ga veelal voor kha zix, lee sin, leblanc, heimer, ryze of ban ik een boel veel gespeelde supports.
Wie bannen jullie en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Yasuo, kassadin en fizz. Vind het lastig om daartegen te spelen. Aangezien in mijn elo (s5) 1 vd 3 vaak al worden geband door enemy vraag ik het team wie ze nog meer geband willen. Meestal is dat dan Tresh/Leona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Overigens om nog even weer terug te komen op de discussies omtrent de LCS/pro-spelers. Nu Allstars eraan zit te komen, hoop ik dat NA de juiste keuze maakt qua ADC en dan doel ik op:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1MbbX8zf7d0]

Hij blijft in mijn ogen de beste AD Carry die er momenteel in NA rondloopt. (van het huidige aanbod in LCS spelers, dus http://lol.gamepedia.com/Vasilii niet meergerekend). En ja ik weet dat Sneaky een betere KDA heeft, maar dat is in mijn ogen een zelfde vergelijking als de discussie die eerder op de dag is geweest omtrent winratio. Wildturtle is ook geen slechte AD Carry alleen mechanisch gezien blijf ik een enorme fan van Doublelift die zich ook ten tijde dat CLG in Korea trainde duidelijk heeft laten zien.

Maar misschien hebben jullie daar andere meningen over, ik hoor het graag ;).

Linkje komt overigens van Reddit, vond sommige beelden wat van slechte kwaliteit maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715

Filmpje was wel tof sommige clips laten inderdaad erg goed zien wat een zieke mechanics hij heeft.
Wel heel veel oude clips, en die penta tegen het EU all star team probeert volgens mij niet eens iemand hem aan te vallen.
Denk dat Turtle, Double, QT en Sneaky allemaal een beetje op hetzelfde niveau zitten.
QT met waarschijnlijk de minste mechanics maar het meeste inzicht.
All-Stars vind ik sowieso weinig interessant de teams zijn toch niet op elkaar ingespeeld.
Zou liever nog een toernooi als IEM of IPL zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 147715 schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:00:
Filmpje was wel tof sommige clips laten inderdaad erg goed zien wat een zieke mechanics hij heeft.
Wel heel veel oude clips, en die penta tegen het EU all star team probeert volgens mij niet eens iemand hem aan te vallen.
Denk dat Turtle, Double, QT en Sneaky allemaal een beetje op hetzelfde niveau zitten.
QT met waarschijnlijk de minste mechanics maar het meeste inzicht.
All-Stars vind ik sowieso weinig interessant de teams zijn toch niet op elkaar ingespeeld.
Zou liever nog een toernooi als IEM of IPL zien.
Dat ben ik met je eens (omtrent dat het niet echt interessant is) maar als ze dan toch mensen sturen, dat het niet alleen gebaseerd is op een fanbase, maar ook daadwerkelijk op de skills van de speler. Vorig jaar bijvoorbeeld Yellowpete, terwijl ik die toch echt niet de beste ADC vond in EU.

Het is de Katarina gelukt overigens (waarvan ik de hexakill een keer heb gelinkt), hij zit in Diamond. Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GwzGFnA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 11:45
Ero-Sensei schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:53:
Teambuilder in ranked. Dat betekend dat je het hele counterpicken uit ranked haalt, wat me tactisch gezien niet leuk lijkt.

De game begint in selection screen, als de enemy firstpick zonodig mid moet, dat weet hij dat hij gecounterd gaat worden, waardoor je niet alleen maar firstpick mids krijgt (want iedereen wil mid of jungle lijkt het wel *bronze).
Je zou voor ranked teambuilder natuurlijk kunnen overwegen om het zo te maken dat mensen in de teambuilder de positie die ze spelen aangeven en dat na het samenstellen van het team bannen en champ picken komt. Met het risico dat iemand maar 1 champ in zo'n positie kan spelen en die gebanned wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Doublelift als ADC voor NA lijkt me een prima keuze. Toen CLG slecht presteerde was hij vaak het enige lichtpuntje van het team terwijl bijvoorbeeld QTpie me niet is opgevallen toen Dignitas slecht presteerde. Het format is dit jaar trouwens anders waardoor elke regio slechts 2 LCS spelers stuurt. Daarbij doen spelers die de spring split winnen niet mee hieraan, die zitten in een eigen toernooitje met hun hele team.

Mijn mening over wie EU en NA zouden moeten sturen:

NA:
Doublelift
Meteos
indien C9 of CLG spring split wint, dan Bjergsen

EU:
Froggen
Diamondprox
Indien Alliance of Gambit de Spring Split wint dan Rekkles

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk dat QT inderdaad het slechtste is van die 4 maar hij heeft ook weinig om mee te werken.
Dat double goed presteerde is logisch CLG focuste altijd al hun gold op hem.
Bjergsen zenden voor NA is wel lame.

Voor EU zou ik graag zien
Darien
Overpow

NA
Meteos
Shiphtur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 147715 schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:35:
Denk dat QT inderdaad het slechtste is van die 4 maar hij heeft ook weinig om mee te werken.
Dat double goed presteerde is logisch CLG focuste altijd al hun gold op hem.
Bjergsen zenden voor NA is wel lame.

Voor EU zou ik graag zien
Darien
Overpow

NA
Meteos
Shiphtur
Shiphtur ben ik het helemaal mee eens, zoals hij gisteren ook vs C9 weer liet zien dat hij toch echt tot de topspelers op mid hoort in NA. Bjergsen zou ook voor mij een lame choice zijn, maar goed volgens mij werkt het nog steeds via regio en niet nationaliteit. Shiphtur hoort in mijn ogen ook thuis in een beter team. Overigens vind ik Pobelter het ook niet gek doen in NA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pobelter is heel erg inconsistent vooral. Sommige games is hij erg goed, andere games weer onzichtbaar. Shiphtur vind ik wel een hele goede keuze overigens zeker omdat hij zo extreem goed presteert in een verder vrij matig team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:40:
Pobelter is heel erg inconsistent vooral. Sommige games is hij erg goed, andere games weer onzichtbaar. Shiphtur vind ik wel een hele goede keuze overigens zeker omdat hij zo extreem goed presteert in een verder vrij matig team.
Verschil zit hem met name erin, dat ik heel EG inconsistent vind, en dan is het lastig om je hoofd boven water te houden. Coast is juist zo'n team dat het bijna altijd wel weet te vergooien. Zoals Scarra gisteren ook aangaf, moment dat ze ruim voorstaan voor de win, weten ze het altijd wel weer te throwen. Individueel zijn het ook allemaal wel goede spelers, maar ik heb het idee dat ze echt een goede coach missen die ze kan vertellen hoe ze games moeten uitspelen.

Nu we het overigens toch over de prospelers hebben, ik weet niet of er hier iemand is die OGN etc volgt, maar ik zag laatst SKT T1 K vs KT Arrows. En een team dat vrij lang onverslaanbaar leek werd toch geconfronteerd met een behoorlijke stomp.

Nou kan het natuurlijk zijn dat ze niet helemaal lekker op elkaar ingespeeld waren aangezien Poohmandu er voor het eerst in lange tijd weer bijzat.

(matchsamenvatting: http://www.teamliquid.net...lysis-of-kt-a-vs-skt-t1-k)

Hij heeft zich wel aan zijn woord gehouden ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Damien op 07-04-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Damienx2 schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:38:
[...]

Shiphtur ben ik het helemaal mee eens, zoals hij gisteren ook vs C9 weer liet zien dat hij toch echt tot de topspelers op mid hoort in NA. Bjergsen zou ook voor mij een lame choice zijn, maar goed volgens mij werkt het nog steeds via regio en niet nationaliteit. Shiphtur hoort in mijn ogen ook thuis in een beter team. Overigens vind ik Pobelter het ook niet gek doen in NA.
Vond de graph over de gold distribution wanneer coast wint of verlies toch vrij verrassend (wat naar beneden scrollen): http://www.ongamers.com/a...-for-each-team/1100-1106/

Shiphtur can blijkbaar niet zo goed carrien. Natuurlijk zijn er wel weer wat games gespeeld sinds februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Waarom is het lame om Bjergsen te sturen?

En ik snap het hele format niet zo goed. Is het niet meer dat elke regio uit 5 spelers en dan die tegen elkaar laten strijden. Vond ik namelijk wel heel vet om te zien vorig jaar. En zeker met de rise of nieuwe spelers lijkt het me nog vetter om te kijken waar elke regio staat ten opzichte van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
SemperEgo schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:13:
[...]

Vond de graph over de gold distribution wanneer coast wint of verlies toch vrij verrassend (wat naar beneden scrollen): http://www.ongamers.com/a...-for-each-team/1100-1106/

Shiphtur can blijkbaar niet zo goed carrien. Natuurlijk zijn er wel weer wat games gespeeld sinds februari.
Nou ben ik wel van mening dat je daar toch echt nog steeds een team voor nodig hebt als mid. Neem bijvoorbeeld NiP destijds met Bjergsen en nu TSM met Bjergsen. In de tijd van NiP kon hij het nog zo goed doen op mid, als je team er niet is om dat op te volgen houd het ook voor een speler als Bjergsen (en daar reken ik Shiphtur ook toe) niet meer aan veranderen. Bij TSM speelt er een toplaner die wel in dienst van zijn mid wil spelen, waar Zionspartan (wat hij zelf ook toegeeft) de voorkeur geeft om carry toplaners te pakken. Als dat niet loopt dan kan Shiphtur nog zo zijn best doen, maar dan wordt het ook niets op zijn assassins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
The Great HooD schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:15:
Waarom is het lame om Bjergsen te sturen?
Omdat het van oorsprong een Deen is die juist afgelopen jaar (of het jaar ervoor?) de EU scene heeft verlaten en naar NA is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik neem aan dat hij nog steeds een Deen is. Hij heeft denk ik geen Amerikaans paspoort gehaald/kunnen krijgen in de tijd dat hij daar zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-07 03:19

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Anoniem: 147715 schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:03:
Ik neem aan dat hij nog steeds een Deen is. Hij heeft denk ik geen Amerikaans paspoort gehaald/kunnen krijgen in de tijd dat hij daar zit
Ik meen dat ie recentelijk ook een tijdje van het Amerikaanse toneel was verdwenen (en werd vervangen tijdens de LCS) omdat ie visa issues had. Dus ongetwijfeld is het nog een Deen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ja, dat ik neem ook aan dat het nog steeds een Deen is, excuses voor het eventuele vage verwoorden.
Maar wat ik dus bedoelde is dat het een Deen is die onlangs naar Amerika is gegaan en het dus dodgy is om hem te kwalificeren als 'beste midlaner NA'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-07 10:17
Damn, 2 promos verloren (Silver IV => III).

Eerste was ik Elise jungle en hoewel onze riven top het initieel goed deed tegen Yorick begon het snel slecht te worden. M'n cocoons waren vaak slecht en qua ganks was het ook niet denderend maar early game ging het redelijk met 4/2/2 stats. Enemies groepten samen en toen was het gedaan.

Lux+morgana+amumu zijn héél veel snares/stuns om te missen en aangezien amumu full tank ging konden ze nog eens diven ook met gemak.

2e game ging ik renekton, een champ die ik goed ken. Ik stond tegenover een Lee Sin. Leek me eerst relatief te doen early game maar al snel werd duidelijk dat z'n skills geen Bronze II waren (hij was premade met een Silver III lucian).

Z'n ward jumps waren perfect, het gebruik van z'n ult was doordacht (bv: Hij was lvl 5 en ik ook. Had hem tot 70 hp + ignite nog een tic over gekregen terwijl ik 500 hp was. Hij ward hopped in de bush bij z'n turret en wordt blijkbaar lvl 6 in de bush, kicked mij in de turret en z'n Q land en ik ben dood met lee sin 60 hp over).

Udyr begon al te klagen en ik moet zeggen, het voelde echt aan of ik feede. Hij kon me diven onder turret als ik zo goed als full health was, ik had geen farm omdat hij me vermoorde wanneer hij kon.

Onze bot was het ook niet al te goed aan het doen en het was ook gg. Ben 0/9/3 geëindigd, een beschamende score. Achteraf toch es wat gechecked en eigenlijk was het een Diamond 4 die z'n vriend wat wou boosten. Allemaal leuk en wel voor je vriend maar voor een volledig Silver V-IV team is het minder leuk om een D4 lee als enemy te hebben die iedereen outplayed alsof het hun eerste dag LoL is.

Hij was me altijd 2 stappen voor, kon me op afstand houden met z'n ult op de gepaste momenten in team fights en z'n InSec moves waren de beste die ik ingame al heb gezien waarin ikzelf speel.

Achja, op 64 LP, hopelijk snel omhoog en dan zonder smurfs in m'n promo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Speciaal voor de mensen die van verhaaltjes houden.

ItsNotRudy en Damien en de grote boze EUW server

Het was de avond van 7 april 2014, Damien had de gehele dag aandachtig het LoL topic in de gaten gehouden op het Tweakers forum. Opeens komt er een PM in LoL, het is ItsNotRudy, die wel weer eens zin had om te duo-queuen. Nou prima dacht Damien, dat doen wij wel even. In champselect zag alles er goed uit totdat onze lastpick ineens een support Zilean uit de hoed toverde. ItsNotRudy en Damien waren al aan het klagen op TS zoals het een goede boze broeder betaamt.

Ach fuck it, gonsde het op TS en de boze broeders besloten dan ook maar om de game in te gaan. Damien mocht helemaal alleen zijn blue gaan doen, omdat Renekton naast hem in slaap was gevallen. Geen probleem krokodil, ga jij maar lekker naar je lane, waarna Damien zijn route vervolgde richting wolves. Tot dan was er nog geen wolkje aan de lucht in Summoner's Rift. Helaas zag alles er al gauw anders uit voor boze broeder Damien, eenmaal bij zijn red aangekomen was deze door de enemy jungler meegenomen. Dan maar level 3 pakken op wraiths, dacht Damien. Waarna hij zijn weg baande richting mid waar broeder ItsNotRudy inmiddels bezig was om de enemy Fizz bezig te houden. De gank leverde helaas niet de gewenste kill op, waarna Damien weer verder ging farmen.

Renekton had inmiddels first blood weggegeven aan Shyvana en botlane was zo hard aan het pushen dat het slechts wachten was op een gank van de enemy Volibear. Damien, die overigens op Evelynn rustig zijn jungle verder aan het farmen was, besloot uiteindelijk maar eens top te ganken samen met broeder ItsNotRudy. Helaas reageerde de enemy jungler en midlaner hier ook op en werd 1 broeder (Damien) nodeloos afgeslacht. En nadat de game vorderde en Damien inmiddels wel kills oppakte besloot Renekton om broeder ItsNotRudy aan de hand mee te nemen richting de enemy jungle. Broeder Damien zette hier zijn vraagtekens al bij, maar besloot toch die kant op te gaan om zijn vrienden te helpen.

Broeder ItsNotRudy werd in de jungle afgeslacht en vervolgens volgden Renekton en Damien hem. Goede call klonk het op TS, waarna beide broeders besloten geen tactieken van Renekton meer toe te passen. De enemy had inmiddels de midlane tot en met de inhib. Vervolgens gebeurde iets wonderbaarlijks. Beide broertjes kregen een DC, waarna ze probeerden met alle macht terug te loggen. Niets mocht baten, tenminste zo leek het even! Na alle processen 3x te hebben afgesloten kwamen de broertjes terug in game. Maar helaas het was van korte duur, nog geen 3 minuten ingame verloren zij wederom connectie. De enemy had inmiddels alle torens down weten te krijgen maar waren ook gedced.

Na 3 minuten kwamen beide boze broeders terug in game, en boos dat ze waren! Rito plz! na veel over en weer gedruk wisten de broertjes toch de win naar binnen te slepen. Waarmee Damien gelijk bekroond werd tot beste Evelynn EUW omdat hij nog steeds op een 100% winrate staat! 66 minuten van ellende, de enemy kreeg een fijne loss (niets loss forgiven daar doet Riot niet aan). Oh ja en boze broeder Rudy kreeg van Riot net niet genoeg punten voor zijn promo's want het moet wel een grind blijven!

Verhaal wordt afgesloten met een paar plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://memecrunch.com/meme/1BZKD/evelynn/image.png
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/35329550.jpg
Afbeeldingslocatie: http://memecrunch.com/meme/7HZL/picks-evelynn/image.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7HqwIFw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xdTf4p5.png

Wat een game hahahaha

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 07-04-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dit soort verhaaltjes zijn dan weer WEL leuk om te lezen. Kun jij niet de wedstrijdverslagen van de voetbalweekenden ook even doen in de kranten, leest een stuk prettiger weg zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik vind dit soort plaatjes maar toxic voor de thread en ze slokken onnodig veel ruimte top. Ik heb het maar even gerapporteerd, want dit slaat natuurlijk nergens op.

Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Maar we zijn er dus uit, geen Team Builder voor ranked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480196

Moet ook zeggen dat ik het er mee eens ben dat Eve best erg vervelend is, nog altijd. Ban haar eigenlijk 90% van de tijd toch weg.

Wat bannen jullie eigenlijk zoal?

Ik heb een aantal priority bans afhanelijk van wat ik ga spelen:

*Vi (gewoon, nee. Echt klaar met dat druk op R en kills halen maar.)
* Kha'zix (behoeft lijkt me nog altijd geen uitleg)
* Eve (ook deze leek me toch duidelijk)
* Leblanc, hoewel ik over deze vaak twijfel. Vind de kwaliteit van Leblancs waar ik op het moment tegen / mee speel vaak erg bedroevend, waar ik wel bij moet zeggen dat ik er zelf ook geen klap van bak.
* Yasuo (deze kerel is echt een levende snowball. Als hij z'n lane ook maar gelijk speelt, en wat kills krijgt, berg je maar).

En dan hebben we deze patch Yi. Begin zwaar te overwegen deze kerel is fijn op de permaban lijst te zetten. Feral Flare lijkt hem goed te helpen, en de Yi mains vliegen mij rond Plat V om de oren. Dat líjkt niet zo'n probleem, maar deze champ maakt echt misbruik van slecht teamwerk, en dat komt in SoloQ nogal vaak voor. Zie regelmatig quadra's en penta's heen en weer vliegen, op het enemy team, alswel op 't mijne.

Iemand anders nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 480196 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 01:03:
Moet ook zeggen dat ik het er mee eens ben dat Eve best erg vervelend is, nog altijd. Ban haar eigenlijk 90% van de tijd toch weg.

Wat bannen jullie eigenlijk zoal?

Ik heb een aantal priority bans afhanelijk van wat ik ga spelen:

*Vi (gewoon, nee. Echt klaar met dat druk op R en kills halen maar.)
* Kha'zix (behoeft lijkt me nog altijd geen uitleg)
* Eve (ook deze leek me toch duidelijk)
* Leblanc, hoewel ik over deze vaak twijfel. Vind de kwaliteit van Leblancs waar ik op het moment tegen / mee speel vaak erg bedroevend, waar ik wel bij moet zeggen dat ik er zelf ook geen klap van bak.
* Yasuo (deze kerel is echt een levende snowball. Als hij z'n lane ook maar gelijk speelt, en wat kills krijgt, berg je maar).

En dan hebben we deze patch Yi. Begin zwaar te overwegen deze kerel is fijn op de permaban lijst te zetten. Feral Flare lijkt hem goed te helpen, en de Yi mains vliegen mij rond Plat V om de oren. Dat líjkt niet zo'n probleem, maar deze champ maakt echt misbruik van slecht teamwerk, en dat komt in SoloQ nogal vaak voor. Zie regelmatig quadra's en penta's heen en weer vliegen, op het enemy team, alswel op 't mijne.

Iemand anders nog ideeën?
Eerlijk gezegd sluit ik me juist aan bij jouw lijstje. Dit zijn inderdaad de redenen ook voor mij om deze champs uit de game te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ook ik heb min of meer hetzelfde lijstje alhoewel ik Yi nog niet ben tegengekomen. Van dit lijstje wil ik Eve of Vi nog wel eens zelf spelen dus die laat ik soms open. Leblanc is voor mij de ban met de laagste prio van dit lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Leblanc - de nieuwe Kassadin, maakt gebruik van slordig warden en missende teamplay om kills te scoren en vervolgens 3 muren over te flashen terug naar mid om te farmen.

Vi - Press R to win

Wukong - Press R to win

Kha - Wees maar niet bang enemy mid, ik heb slechts een Brutalizer dus ik two-shot je heus niet Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Eve - Sorry jongens ik heb even first win of the day nodig. Laners, zie je die tower? Dat is nu je enige positie op het veld glhf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-07 14:48

Wootlock

Evilution

SonOfTorture schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:41:
Maar we zijn er dus uit, geen Team Builder voor ranked :)
Opzich niet geheel mee eens.
Ze zouden het dan zo moeten verbouwen dat je alleen een rol kiest, en dan de champ die je wil spelen in champ select kiezen (wellicht dat je wel kan aangeven welke je beste 3 champs per rol zijn, ivm bans ect) zodat de teamcaptain dit kan zien en eventueel zijn bans hierop kan aanpassen.

Afgelopen zondag gepromoveerd van S3 naar S2 en gisteren de eerste twee games gespeeld in S2, eerste game een complete stomp, lanes die aan het verliezen waren negatieve teammates kortom typisch Silver gedrag.
Mijn jungle Shyv liep ook niet erg lekker.

Daarna een game gestart die als het ware een enorme stomp voor ons was, binnen 27 min stonden we op de nexus van de enemy te hakken.
Behoorlijke goede Leona gespeeld en mijn ADC (Cait) goed kunnen beschermen met shieldjes (Locket + faceless mountain) wel +25 LP gehad voor die game :)

Meer mensen die wel eens gestompt worden en de game erna precies de omgekeerde wereld is ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

Rordarok schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:40:
Ik vind dit soort plaatjes maar toxic voor de thread en ze slokken onnodig veel ruimte top. Ik heb het maar even gerapporteerd, want dit slaat natuurlijk nergens op.

[afbeelding]
:? moet toch kunnen vind ik

@damien, vond het ook prettig om je verhaaltje te lezen, ik zal ook een minderwaardige poging wagen (minder verhalende stijl)

07/04/2014
Na veel Hearthstone de afgelopen weken gespeeld te hebben en enkel wat first wins te halen in lol, kreeg ik plotseling een warning voor elo decay. Dan wordt het maar eens tijd om een ranked gamepje te spelen dacht Corvuz.

Champ select last pick en de calls vliegen in het rond. Botlane ligt me eigenlijk niet zo maar ik had me al neergelegd bij het feit dat ik waarschijnlijk support ging moeten spelen. Zeg ik lekker even dat ik alle champs heb en gerust wil traden, first pick mid en ik dacht al pffff ... mocht ik first pick mid gaan zou ik wel willen traden maar ok.
Onze Lucian vraagt als ik Leona wil spelen. Ik zeg ok maar ik ben er niet echt vertrouwd mee. Waarop hij zegt dat ik enkel moet warden en hem safe houden.
Game begint en early is het telkens net niet en ga ik vrij vlot naar 0/5/5 en is onze lucian al stevig aan het flamen maar het parelt van me af als water van een eend. Onze jungler waarschuwt Lucian dat hij moet stoppen met flamen maar ik zeg dat lucian wel gelijk heeft en dat ik niet zo goed bezig ben en dan doet lucian er natuurlijk nog een paar schepjes bovenop en begint ook onze top uit te schelden. Maar eenmaal de teamfights beginnen komen we aardig terug en wanneer de enemy met 5 mid komt pushen op de 2de toren sneak ik achter hen terwijl mijn team bij de toren gaat verdedigen. Ult op alle 5 en ik ga all in op hun vayne, mijn team komt naar voren en hun team begint te lopen en ik krijg zowaar een compliment van lucian en 5 minuten later verontschuldigt lucian zich voor zijn geflame en dat ons team het eigenlijk heel goed doet. Nog eens 5 minuten later en het is een win met complimentjes voor teamwork. 0/6/21 endscore, heel de game goed geward, goeie calls gemaakt voor dragon en baron voor ons team en hier en daar wards weggehaald en goed gepingd. Al bij al een heel prettige game.
Op dat ogenblik dacht ik bij mezelf: vanaf champ select had ik een naar gevoel maar ik heb me erover gezet en het liep vlot en werd toch een leuke game misschien doe ik er nog eentje.

Zo gezegd zo gedaan.
Weer last pick. Ik call fill :) Deze keer mocht ik adc zijn naast een taric en tegen een cait en een thresh. hmmmmm who to pick ... Jinx dan maar
Early game toch wel wat gezoned en behoorlijk lastig tegen die twee maar met mn lifesteal en tarics heals kan ik toch in lane blijven en mits wat achterstand in cs bijblijven in farm. Kills gaan gelijk op voor de teams.
Taric recallt rond lvl6-7 en ik moet de toren even alleen recht houden, speelde langs purple side en ik zie plots hun annie daar staan en een tp komen in de bush op een ward (singed incoming), te laat om weg te geraken en ik sta nog steeds (±30 cs) achter. Toren weg. Ok ik heb op dat moment dorans, BT, berserkers en ga beginnen aan mn IE. Dus ik denk laat ik maar gewoon wat meer farmen want de teamfights gaan beginnen en die cait gaat minder farmen dus misschien ga ik ze nog inhalen en het goedmaken.
Ik wil ook wel op hun toren pushen en weet dat ik overextend maar neem het risico en telkens komt singed af om me te grazen nemen wat ook nog wel eens gelukt is maar het word zo voorspelbaar dat mn team er goed op reageert en dat we hem telkens kunnen stoppen of killen. Props voor die taric die echt wel telkens de goeie calls maakte om of me achter te laten en zijn eigen vel te redden of om het tij te doen keren. Eenmaal mn IE af is gaat het farmen super easy en op de juiste momenten ga ik mee teamfighten of objectives securen en verder farmen.
Plots loop ik rond met een dikke 4K gold en ik b en koop me een PD en een zeal. We besluiten om te pushen op hun inhib torens en wanneer ze komen opdagen maak ik korte metten met de teamfight door mn rockets en terwijl zij hun wonden likken leggen we alle inhibs plat. Terwijl we daar nog even rondhangen proberen ze ons verspreid in te sluiten en ik 3shot met crit hun thresh en besluit voor achter hun annie aan te gaan maar tibbers stun + ace in the hole zijn me teveel terwijl mijn team hun annie nog kan killen.
Terugtrekken en even wachten op mij en dan finishen.
Iedereen met een goed gevoel het spel beeindigd want er was gewoon dikke teamplay, iemand maakt een call en het hele team reageerde erop, geen flame, af en toe een gj.
Ik voel me niet vaak geneigd om veel op honor te klikken maar in dit geval props waar ze moesten zijn en taric toch gehonord en hem gezegd dat het heel fijn was om met hem samen te spelen. 12/7/10 ofzo geeindigd en taric 0/2/26 ofzo mijn cs zat tegen de 300 en gemiddeld zaten de meeste maar aan 150-200.
Silver IV pffffffff toch wel duidelijk een fout dat iedereen daar early game bij de enemy voor lag in cs tov ons team en endgame was ik ze toch goed voorbij gestoken.
En nu heb ik weer zin om hearthstone even links te laten liggen en nog wat lol te spelen. Mijn doel is Gold binnen een maandje ofzo als ik tijd heb om voldoende te spelen. Met mijn zoon niet meer zo evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wootlock schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:02:
[...]

Meer mensen die wel eens gestompt worden en de game erna precies de omgekeerde wereld is ?
Pretty much elke LoL game, 2/10 zijn daadwerkelijk nek-aan-nek, verder zijn het vrij one-sided stomps, vooral vanwege afkers/trolls/etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 420148 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:20:
[...]

Pretty much elke LoL game, 2/10 zijn daadwerkelijk nek-aan-nek, verder zijn het vrij one-sided stomps, vooral vanwege afkers/trolls/etc
Gisteren anders vrij simpel de enemy gestompt na 68 min. Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Damienx2 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:21:
[...]

Gisteren anders vrij simpel de enemy gestompt na 68 min. [afbeelding]
Gisteren heeft Rito beide teams gestompt, wij maakten het slechts even af.
Ranked met Rudy is altijd dikke pret Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:37
Rordarok schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:40:

[afbeelding]
Ik sluit me hierbij aan. Dit is geen twitter/facebook/instagram met al die rare verhalen en plaatjes. Dit topic moet schoon blijven van dit soort onzin en er moet meer over serieuze LoL zaken gepraat worden.

Edit:
En mooi verhaal Damien! Dat toont maar weer dat hoe hard jij en Rudy ook altijd throwen, op een of andere manier komen jullie er mee weg. Rito pls :(

[ Voor 11% gewijzigd door Recrush op 08-04-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:28:
[...]

Ik sluit me hierbij aan. Dit is geen twitter/facebook/instagram met al die rare verhalen en plaatjes. Dit topic moet schoon blijven van dit soort onzin en er moet meer over serieuze LoL zaken gepraat worden.

[afbeelding]

Edit:
En mooi verhaal Damien! Dat toont maar weer dat hoe hard jij en Rudy ook altijd throwen, op een of andere manier komen jullie er mee weg. Rito pls :(
Tja mijn naam is maar 1 letter weg van nog een grote troll he, en die wint ook vaak zijn games.

Maarre Joomad, excuses voor mijn onserieuze plaatjes en verhaaltjes. Ik begrijp dat een persoon zoals jij liever praat over welke runes hij het beste kan selecteren en liever theorycraft of tier 2 quints niet beter zijn dan sommige tier 3 quints. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Runes zijn overrated, Incarnation speelde met t1 runes en was challenger. Conclusie: Runes zijn alleen voor noobs.

[ Voor 3% gewijzigd door Rordarok op 08-04-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:40:
Runes zijn overrated, Incarnation speelde met t1 runes en was challenger. Conclusie: Runes zijn alleen voor noobs.

[afbeelding]
Je hebt ook geen runes nodig om te ddos'en. Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

Ik vind het persoonlijk ergerlijker dat mensen zo persoonlijk op de bal spelen dan dat er eens plaatjes geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:46:
Ik vind het persoonlijk ergerlijker dat mensen zo persoonlijk op de bal spelen dan dat er eens plaatjes geplaatst worden.
Ter verduidelijking, we zitten gewoon wat te ouwehoeren ;) geen van bovenstaande "klagers" ligt echt wakker van de plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:37
Damienx2 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:48:
[...]

Ter verduidelijking, we zitten gewoon wat te ouwehoeren ;) geen van bovenstaande "klagers" ligt echt wakker van de plaatjes.
Plot twist; ik heb oprecht een hekel aan jou, Rudy en al jullie verhaaltjes en plaatjes Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Maarre, ik heb nu alleen tier 3 runes hoor :+ Het punt was gewoon, voordat ik tier 3 kon kopen had ik stomweg al een AD quint gekocht. Maar als je net je runepages kan vullen en je nog heul hard IP moet sparen voor champs, is zo'n tier 3 quint heel erg duur ten opzichte van eenzelfde tier 2 rune, voor wat je ervoor terug krijgt. Maar heb nu gewoon generfde LS quints erin gedonderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
JapieTalent schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:55:
[...]

Omdat het van oorsprong een Deen is die juist afgelopen jaar (of het jaar ervoor?) de EU scene heeft verlaten en naar NA is gegaan.
Dus we zullen de aankomende LMQ ook nooit kunnen sturen naar een All Star match?

Beetje raar. De beste mensen moeten naar All Stars. Het is toch alleen maar goed als Bjergsen naar de NA gaat en dan direct naar All Stars gaat. Betekent dat hij het niveau dus wel degelijk omhoog krikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:54:
[...]
Plot twist; ik heb oprecht een hekel aan jou, Rudy en al jullie verhaaltjes en plaatjes [afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20130319091548/leagueoflegends/images/thumb/2/2b/Tear_of_the_Goddess_item.png/32px-Tear_of_the_Goddess_item.png fully stacked...
The Great HooD schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:07:
[...]

Dus we zullen de aankomende LMQ ook nooit kunnen sturen naar een All Star match?

Beetje raar. De beste mensen moeten naar All Stars. Het is toch alleen maar goed als Bjergsen naar de NA gaat en dan direct naar All Stars gaat. Betekent dat hij het niveau dus wel degelijk omhoog krikt.
Het gaat niet om het niveau van Bjergsen, daar twijfelt niemand aan. Maar tegelijkertijd heeft NA ook een speler rondlopen die wel uit die regio oorspronkelijk komt en niet onder een visa hoeft te spelen, en eerlijk gezegd qua skills weinig onderdoet voor Bjergsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Ok, dus heeft afkomst er vrij weinig mee te maken. Je stuurt de beste. Als het LMQ team heel NA afslacht gaan we dan ook hen boycotten omdat ze oorspronkelijk Chinees zijn?

Is een beetje discriminerend niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
The Great HooD schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:07:
[...]

De beste mensen moeten ook in het Nederlands Elftal, maar dit wil niet zeggen dat je iedereen die toevallig in Nederland woont op kunt roepen.

Ik bedoel ook niet dat hij niet het niveau opkrikt of dat hij het niet verdiend, maar als je vraagt om de beste spelers van Amerika zou dat naar mijn idee ook iemand van daar moeten zijn en niet een of andere import Deen (in dit geval)..
The Great HooD schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:20:
Ok, dus heeft afkomst er vrij weinig mee te maken. Je stuurt de beste. Als het LMQ team heel NA afslacht gaan we dan ook hen boycotten omdat ze oorspronkelijk Chinees zijn?

Nee hoor; niets discriminerend aan. Als je vraagt om de beste Spaanse voetballer stuur je toch ook niet Cruijff omdat hij daar woont?

In het geval van All Stars moet je dan gewoon vragen om 'de beste spelers ongeacht platform ze spelen'.

[ Voor 43% gewijzigd door Jaap. op 08-04-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Zo geredeneerd zou betekenen dat LoL al een stuk verder is met "één Europa" als alle hoge heren in Brussel bij elkaar.
Wie had dat gedacht met zo'n community :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
The Great HooD schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:20:

Leuk voor die Amerikaanse jeugd die ook eens een kans wil maken ;). Staan alle Europeanen en Aziaten voor ze. Maar je hebt gelijk het is leuk voor China om met 2 teams aanwezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Recrush schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:54:
[...]

Plot twist; ik heb oprecht een hekel aan jou, Rudy en al jullie verhaaltjes en plaatjes Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png
My work here is done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:40:

[afbeelding]
Jij bent nu met (waarschijnlijk redelijk optimale) runes een Diamond 1 speler. Als je zonder runes zou spelen, wat zou je rating dan ongeveer zijn denk je? Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vicarious schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:50:
[...]

Jij bent nu met (waarschijnlijk redelijk optimale) runes een Diamond 1 speler. Als je zonder runes zou spelen, wat zou je rating dan ongeveer zijn denk je? [afbeelding]
Je gebruikt kappa heel gepast zie ik Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Hij zou nog steeds Dia1 zijn. Being pro is a lifestyle, not a rune page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Overigens even voor de srsness, recent weer Rumble opgepakt en die is in de loop van de jaren aardig in elkaar geslagen door Rito's nerfbat merk ik. Probeerde eerst een vrij squishie mage page van AP/Mpen/Armor/ScalingAP met 21/9, dit werkte totaal niet de eerste 20min, moest constant gebabysit worden tegen Yorick (nou is Yorick wel een megahufter top) tot ik eindelijk relevant werd (Farm hield ik opzich wel gelijk)

Een andere game was top tegen Wukong. Dit keer was ik met 2x HealthRegen, 1xAP/Mpen/Armor/Mres en 9/21/0 gestart. Dit ging opzich prima, kon de harrass early wel hebben, totdat meneer apenkop lv6 werd, me compleet zonede en 100-0de met 1 EQRE+Ignite combo.

De slow en shieldboost waren niet echt genoeg, en hij positioneerde zijn spin gewoon buiten mijn ult waar ik in liep.

Ik snap dat Rumble sterk is tegen bepaalde melee matchups, maar Flamespitter doet de eerste 8 levels sowieso niet echt damage en vanwege de facing kun je er niet mee kiten. Mijn laning phase bestaat vooral uit lasthitten onder tower met melee/Q/Overheat of bij de enemy laner wegblijven en lasthitten met E. Ook mis ik sustain, het enige wat je kunt doen is HealthRegen kopen, maar geen van Rumble's core items heeft dit, waar de meeste top laners vrolijk na lv6 Lifesteal items uit de hoed toveren.

tl;dr: Elke keer als ik Rumble speel ben ik early/mid vrij irrelevant of een easy mark, lategame vrij sterk, maar niet net zo sterk als andere champs die een shitty early game hebben (Vayne, Swain)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 08-04-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je hebt ongeveer dezelfde ervaringen met Rumble als ik, alhoewel ik hem mid game bij skirmishes in de jungle/dragon ook wel goed vind vanwege zijn ult. Bovendien vind ik het nog verdomd lastig farmen met die flamespitter als ik een keer naar mijn tower gepusht wordt.

Waar Rumble inderdaad wel aardig tegen werkt is champions zonder gap closers. Denk aan bijvoorbeeld Garen (alleen speed-up van Q), Shyvana (alleen ult), Malphite, Mundo etc. Deze champs kun je met je E enigszins van je afhouden. Echter krijg je ze dan weer moeilijker dood omdat je niet tijdens het teruglopen kan flamespitten voor damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 420148 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:07:
Overigens even voor de srsness, recent weer Rumble opgepakt en die is in de loop van de jaren aardig in elkaar geslagen door Rito's nerfbat merk ik. Probeerde eerst een vrij squishie mage page van AP/Mpen/Armor/ScalingAP met 21/9, dit werkte totaal niet de eerste 20min, moest constant gebabysit worden tegen Yorick (nou is Yorick wel een megahufter top) tot ik eindelijk relevant werd (Farm hield ik opzich wel gelijk)

Een andere game was top tegen Wukong. Dit keer was ik met 2x HealthRegen, 1xAP/Mpen/Armor/Mres en 9/21/0 gestart. Dit ging opzich prima, kon de harrass early wel hebben, totdat meneer apenkop lv6 werd, me compleet zonede en 100-0de met 1 EQRE+Ignite combo.

De slow en shieldboost waren niet echt genoeg, en hij positioneerde zijn spin gewoon buiten mijn ult waar ik in liep.

Ik snap dat Rumble sterk is tegen bepaalde melee matchups, maar Flamespitter doet de eerste 8 levels sowieso niet echt damage en vanwege de facing kun je er niet mee kiten. Mijn laning phase bestaat vooral uit lasthitten onder tower met melee/Q/Overheat of bij de enemy laner wegblijven en lasthitten met E. Ook mis ik sustain, het enige wat je kunt doen is HealthRegen kopen, maar geen van Rumble's core items heeft dit, waar de meeste top laners vrolijk na lv6 Lifesteal items uit de hoed toveren.

tl;dr: Elke keer als ik Rumble speel ben ik early/mid vrij irrelevant of een easy mark, lategame vrij sterk, maar niet net zo sterk als andere champs die een shitty early game hebben (Vayne, Swain)
Wees gerust broeder, een Rumble buff is in de maak op de PBE. Flamespitter gaat iets meer dmg doen.

Correctie:

Flamespitter ( Q ) damage reverted back to being half damage vs neutral monsters.
Scrap Shield (W ) Danger Zone bonus increased to 50% from 25%

Electro Harpoon ( E ) Danger Zone bonus increased to 50% from 25%

Zijn E doet dus meer ipv zijn Q.

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 08-04-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Damienx2 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:20:
[...]

Wees gerust broeder, een Rumble buff is in de maak op de PBE. Flamespitter gaat iets meer dmg doen.
Mooi. Early game letterlijk 12-15 damage per tick is vrij useless.

EDIT: Een E-buff is ook mooi meegenomen. Dat is toch je main harrass tool.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 08-04-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Misschien zouden ze op zijn Q een initial dmg moeten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
de skin van rumble vindt ik uber bruut :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Zijn er mensen hier die hun runepages aangepast hebben sinds 4.5? En zoja welke changes?

Bedenkingen:

Is een setup van AD marks en AS quints nu beter voor junglers waar je die AS voor wilt (ipv AS marks en AD quints)? Ik zie ook veel mengelingen van bv AD en ArP marks, zijn daar bepaalde drempelwaarden die dat een meerwaarde geven?

Ik zie wel wat mensen die hun armor seals vervangen hebben door scaling armor (vooral jungle dan) en health seals zijn ook meer in (was te verwachten), wat denken jullie daarvan?

Ik ben niet zo'n numbers theorycrafter dus heb daar niet zoveel inzicht in. Dat bv health seals en armor quints nu beter zijn dan health quints en armor seals dat zie ik dan weer wel :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SemperEgo schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:27:
Zijn er mensen hier die hun runepages aangepast hebben sinds 4.5? En zoja welke changes?

Bedenkingen:

Is een setup van AD marks en AS quints nu beter voor junglers waar je die AS voor wilt (ipv AS marks en AD quints)? Ik zie ook veel mengelingen van bv AD en ArP marks, zijn daar bepaalde drempelwaarden die dat een meerwaarde geven?

Ik zie wel wat mensen die hun armor seals vervangen hebben door scaling armor (vooral jungle dan) en health seals zijn ook meer in (was te verwachten), wat denken jullie daarvan?

Ik ben niet zo'n numbers theorycrafter dus heb daar niet zoveel inzicht in. Dat bv health seals en armor quints nu beter zijn dan health quints en armor seals dat zie ik dan weer wel :p.
Op de top laners Armor eigenlijk maar zo gelaten, evenals de ADC. een beetje health gaat vooral early game weinig helpen. Minder health en meer defense is makkelijker om terug te lifestealen dan een bak health en geen defense. Op mijn Irelia page ben ik van 15% AS / 6.8 AD door te schuiven met Marks/Quints naar 14% AS en 9 AD gegaan. Een ruil van 1% AS voor 2.2 AD is niet slecht. En met de junglers ook geschoven met Marks/Quints om meer yield uit AS/AD combo te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Tot nu toe heb ik alleen mijn support page aangepast. Ik ging van armor seals en health quintessences naar armor quintessences en health seals. Je hebt dan 6 health minder maar 3.8 armor meer dus dat is het zeker waard.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kqznifO.jpg

#outfarmed #rordarokiloveyou #ebaylife

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 08-04-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Die Volibear, die is wel heel goed in jullie team, loopt iig niet te feeden als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:23:
[...]

Die Volibear, die is wel heel goed in jullie team, loopt iig niet te feeden als een gek.
Tja, had die Wilco maar een naam moeten kiezen en ons niet boos moeten maken.. Dat was vragen om moeilijkheden..

Die Ziggs was wel heel vervelend trouwens, constant kills/cs komen pakken.. Konden amper normaal spelen op bot :( Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Manman ik denk dat ze die feral flare wel wat gaan bijtunen vrees ik. Ik was nu wel echt fed als nocturne maar ik stond gewoon tegen een toplane renekton, een mid akali en een sivir te vechten terwijl ze allemaal op me aan het hakken waren en ik lifesteal door alles door en win de fight. Ze hadden allen nochtans hun lane gewonnen maar ik heb eens echt gehardcarried deze game. Renekton deed minder damage dan ik van hem lifestealde lol, en hij had nochtans hydra + tank items af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SemperEgo schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:10:
Manman ik denk dat ze die feral flare wel wat gaan bijtunen vrees ik. Ik was nu wel echt fed als nocturne maar ik stond gewoon tegen een toplane renekton, een mid akali en een sivir te vechten terwijl ze allemaal op me aan het hakken waren en ik lifesteal door alles door en win de fight. Ze hadden allen nochtans hun lane gewonnen maar ik heb eens echt gehardcarried deze game. Renekton deed minder damage dan ik van hem lifestealde lol, en hij had nochtans hydra + tank items af.
Weet het ook bijna wel zeker. Wel lekker dat Warwick jungle weer eventjes viable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

En Yi (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat Yi daarvoor ook wel viable was met lizard elder, dat geld voor Warwick niet bepaald.
Yi was toen natuurlijk wel meer situationeel en nu bijna altijd sterk.
Wel jammer dat je op Warwick per se hunters machete moet starten als je feral flame wilt gaan zou liever met longsword starten voor snellere clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-07 19:42
Damienx2 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:23:
[...]

En dat allemaal halverwege silver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
DiedB schreef op woensdag 09 april 2014 @ 00:38:
[...]

En dat allemaal halverwege silver :)
Ikr. Challenger niveau jungler minimaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-07 19:42
Net trouwens twee gratis wins gehad in ranked. Vriend van me was vorig seizoen Plat 3, en pakte LoL deze week weer op, maar zijn ranked promo's gingen niet zo lekker. Ondertussen had hij Silver MMR dus gingen we duoqueue, komen we tegen full high gold. Heerlijk stompen :P

Volgens mij krijg ik straks een klap in mijn gezicht zodra ik bij mijn Diamond promo's kom, want mijn MMR stijgt hierdoor niet zo hard als mijn LP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:09:
[...]

Tja, had die Wilco maar een naam moeten kiezen en ons niet boos moeten maken.. Dat was vragen om moeilijkheden..

Die Ziggs was wel heel vervelend trouwens, constant kills/cs komen pakken.. Konden amper normaal spelen op bot :( [afbeelding]
Zal ik je zeggen, ik ging later op de avond nog een normal doen, zat die Ziggs weer in mijn game. Ditmaal als Rumble. Echt een toxic mannetje en dan ook nog de hele tijd yordles pakken om mee te spelen.

Ik hoop dat Riot iets doet met de reports...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 07:46:
[...]
Ik hoop dat Riot iets doet met de reports...
Dit zinnetje is eigenlijk nog wel de grootste grap uit je post Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op woensdag 09 april 2014 @ 07:57:
[...]

Dit zinnetje is eigenlijk nog wel de grootste grap uit je post [afbeelding]
Zal je zeggen dat ik daar niet eens op had gelet. Maar goed Rudy is echt een probleem in de games aan het worden, steelt mijn Wraiths 24/7 ook al ziet hij dat ik ermee bezig ben. Mijn blue heb ik een aantal keren gewoon moeten smiten om ervoor te zorgen dat hij die ook nog eens meenam, en tenslotte wou hij ook eenmaal mijn red stelen. Ik loop niet voor niets een level achter, maar goed alles om maar te laten lijken alsof hij goed kan lasthitten :(.

En dan maar klagen "Ik krijg geen blue's, kijk naar Orianna die heeft 24/7 een blue". Als je dan vervolgens voorstelt dat hij dan Orianna maar eens moet killen ben je ineens een toxic jungler. :(

Overigens is er gisteren nog iemand geweest op Reddit die een lijst had gemaakt met junglers die allemaal profijt hebben van het nieuwe jungle item. Jax kwam onder andere (betere formulering aangezien er meerdere beter dan Jax eruit kwamen) ook redelijk goed uit de bus.

Hier het complete lijstje van hem: https://docs.google.com/s...NN054ZGFSSmc&toomany=true

En hier een link naar de originele post op Reddit: http://www.reddit.com/r/l...st_from_mylixia_powerful/

[ Voor 22% gewijzigd door Damien op 09-04-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Damienx2 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:02:
[...]

Zal je zeggen dat ik daar niet eens op had gelet. Maar goed Rudy is echt een probleem in de games aan het worden, steelt mijn Wraiths 24/7 ook al ziet hij dat ik ermee bezig ben.
Alleen de kleintjes #creepboosting Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png
Mijn blue heb ik een aantal keren gewoon moeten smiten om ervoor te zorgen dat hij die ook nog eens meenam, en tenslotte wou hij ook eenmaal mijn red stelen. Ik loop niet voor niets een level achter, maar goed alles om maar te laten lijken alsof hij goed kan lasthitten :(.
Tl:dr; Ziggs staat mid maar is zo goed dat ie tegelijkertijd ook jungled Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png
Overigens is er gisteren nog iemand geweest op Reddit die een lijst had gemaakt met junglers die allemaal profijt hebben van het nieuwe jungle item. Jax kwam onder andere (betere formulering aangezien er meerdere beter dan Jax eruit kwamen) ook redelijk goed uit de bus.

Hier het complete lijstje van hem: https://docs.google.com/s...NN054ZGFSSmc&toomany=true

En hier een link naar de originele post op Reddit: http://www.reddit.com/r/l...st_from_mylixia_powerful/
Ze gaan die Flare vast nog wel omgooien. Wel leuk dat er wat meer viable word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:02:
[...]

Zal je zeggen dat ik daar niet eens op had gelet. Maar goed Rudy is echt een probleem in de games aan het worden, steelt mijn Wraiths 24/7 ook al ziet hij dat ik ermee bezig ben. Mijn blue heb ik een aantal keren gewoon moeten smiten om ervoor te zorgen dat hij die ook nog eens meenam, en tenslotte wou hij ook eenmaal mijn red stelen. Ik loop niet voor niets een level achter, maar goed alles om maar te laten lijken alsof hij goed kan lasthitten :(.

En dan maar klagen "Ik krijg geen blue's, kijk naar Orianna die heeft 24/7 een blue". Als je dan vervolgens voorstelt dat hij dan Orianna maar eens moet killen ben je ineens een toxic jungler. :(
Vreselijk! Hetzelfde was in die game waarvan je een screenshot stuurde. En niet te vergeten elke keer dat tenenekrommende zinnetje, waarmee hij al startte toen er gespawned werd op summoners rift: "Je kan mid ganken".. Zo jammer dat we die game feitelijk gewoon 4 tegen 5 speelden, meneer was alleen maar bezig met z'n creepscore en verder maalde hij nergens om :( Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png
Anoniem: 420148 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:31:
[...]

Tl:dr; Ziggs staat mid maar is zo goed irritant vervelend dat ie tegelijkertijd ook jungled
Zo, FTFY! Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 09-04-2014 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb alle kills die game eerlijk verdiend

Wilco pls add me to team

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 09-04-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 420148 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:40:
Ik heb alle kills die game eerlijk verdiend

[afbeelding]

Wilco pls add me to team
Waarom zou je een team van losers willen joinen? When you can be around true winners? ;) Plus we vinden het niet erg om je te carryen, zo hebben we iig nog een uitdaging op midlane liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-07 10:39

Lapras

Ice beam

Kan ik hieruit concluderen dat heal viable is in de bot lane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Lapras schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:22:
Kan ik hieruit concluderen dat heal viable is in de bot lane?
Mid/earlygame is het sterker dan Barrier, maar er zitten wel wat haken en ogen aan. Als er een heal-reduction op je word geplant (zoals Ignite, waar je vaak Barrier voor zou gebruiken) een Kat, MF of mage met Morello tegen je staat is die Heal dus vrij useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 420148 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:29:
[...]

Mid/earlygame is het sterker dan Barrier, maar er zitten wel wat haken en ogen aan. Als er een heal-reduction op je word geplant (zoals Ignite, waar je vaak Barrier voor zou gebruiken) een Kat, MF of mage met Morello tegen je staat is die Heal dus vrij useless.
Tja ik twijfel eerlijk gezegd, het hangt ook een beetje vanaf waar je tegenover staat. Weinig CC, dan zou een support of ADC met heal niet gek zijn, het geeft je immers een kleine speedboost, wat opzich nog handig kan zijn voor een escape. Plus de sort of cleanse erbij. Zitten toch een hoop pluspunten eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Anoniem: 420148 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:29:
[...]

Nee Rudy. Early game is Barrier juist sterker en naarmate de game vordert wordt Heal sterker. Je punt over ignites en morello klopt natuurlijk wel, maar daartegenover staat dat je met Heal ook een teamgenoot/teamgenoten kan redden.. Gevoelsmatig neig ik zelf naar Heal (afgaande op de laatste paar games die ik als adc speelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Heal wordt voor jezelf pas sterker dan Barrier op level 18 (pas op level 18 krijg je meer health dan shield).
Dit is puur gebaseerd op de platte cijfers. Daar komt bij:
- je support wordt ook geheald
- 30% movement voor escapes
- mini-cleanse
- veiliger te gebruiken dan Barrier (voorbeeld: je staat tegenover een Cait, en wil escapen, hiervoor gebruik je barrier... Cait wacht 1 seconde met ulten zodat Barrier voorbij is. Als je je heal 'te vroeg' gebruikt heb je effectief hetzelfde resultaat, waar Barrier verdedigend gezien meer op timing aankomt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ero-Sensei schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:51:
Heal wordt voor jezelf pas sterker dan Barrier op level 18 (pas op level 18 krijg je meer health dan shield).
Dit is puur gebaseerd op de platte cijfers.
En daar gaat het mis. Lategame heb je meer armor en MR dus haal je meer effective health uit je heal vandaan. Dat is omdat de damage op je shield wordt berekend VOORDAT je armor en MR worden meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:24

Meneer iCy

swarma

Gisteren 2 leuke potjes gedaan met Mebus, Chielz, Mvdbeld en Kilelord.

Wat blijft TF een leuke champ en doet nog steeds behoorlijk veel damage, maar waarom zie je TF zo weinig in solo?

Daarna een potje zonder chielz en mebus, maar dan met Grab You and Run. Was een leuk potje, maar als jungler zijnde in het begin weinig impact in het team gehad :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283702

iCy schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:17:

Wat blijft TF een leuke champ en doet nog steeds behoorlijk veel damage, maar waarom zie je TF zo weinig in solo?

Daarna een potje zonder chielz en mebus, maar dan met Grab You and Run. Was een leuk potje, maar als jungler zijnde in het begin weinig impact in het team gehad :-)
Was zeker leuke pot. TF heeft beetje te veel last gehad van de lichbane nerf denk ik. Maar vind dat hij prima past in sommige teamcomps. TF heeft op zich goede waveclear en splitpush potentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:17:

Vrij simpel, TF en Lichbane hebben beide voldoende nerfs ontvangen om hem niet meer een prio pick te maken in de huidige meta. Zijn waveclear is nog prima, maar zijn towerpushing potential is aardig hard naar beneden gehaald. En dat was toch wel zo'n beetje zijn kracht. Zijn lategame scaling is ook niet echt geweldig ten opzichte van de huidige opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Vicarious schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:00:
[...]

En daar gaat het mis. Lategame heb je meer armor en MR dus haal je meer effective health uit je heal vandaan. Dat is omdat de damage op je shield wordt berekend VOORDAT je armor en MR worden meegenomen.
Ah kijk, ik vermoede al zoiets, vandaar mijn opmerking 'gebaseerd op platte cijfers'. Buiten de 4 voordelen die ik al opnoemde van heal, zie ik ineens geen voordeel meer van barrier. Voor mij dus heal voortaan als ik adc speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Heal is altijd sterker dan barrier op dit moment. Sorry jongens (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Rordarok schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:39:
Heal is altijd sterker dan barrier op dit moment. Sorry jongens (:
Care to explain? Want volgens mij is op level 1 heal (85) tegenover barrier (115) toch echt zwakker :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:40:
[...]

Care to explain? Want volgens mij is op level 1 heal (85) tegenover barrier (115) toch echt zwakker :o
Multiply.

Heal:
Heals the caster and the target nearest to the cursor (prioritizes the most wounded allied champion if no allied champions are near the cursor) for 95-475 health (depending on level) and subsequently cleanses both of healing reduction effects, also granting +30% movement speed for 2 seconds.

Barrier:
Shields your champion for 95 + (20 × level) for 2 seconds.

Dus wat krijg je (uitgaand van een level 1):

Heal:
95 Health x 2 (jij + dichtsbijzijnde target) = 190 totaal
Cleanse healing reduction (dus ignite en daarna HP pot) x2
+30 Movement speed for 2 seconds

Barrier:
115 damage shield -> geen health terug, maar een tijdelijke health buff

Oftewel, in alle gevallen (ook meenemend de eerdere onderbouwing hoe Barrier werkt en hoe Heal werkt door onder andere Vicarious) heb je dus vanaf level 1 een betere summoner in Heal.

Overigens was dit volgens mij enkele dagen geleden nog helemaal uitgelegd op reddit. Dus als ik ergens een foutje heb gemaakt, dan hoor ik het wel.

[ Voor 69% gewijzigd door Damien op 09-04-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Heal geeft 30% MS, wat in situaties waarin je normaal gesproken barrier zou gebruiken (of wegrennen of last moment kill) heel handig is. Daarnaast counter je de healing reduction van ignite, wat zelfs early game genoeg verschil qua lifesteal maakt (ruwweg 4HP per hit, en latere levels (en na vamp scepter) nog meer). Ten derde is het een heal, waar in verhouding barrier niet per se helemaal opgebruikt hoeft te worden, terwijl heal altijd effective HP voor je geeft. En ten slotte heeft je lanepartner ook nog al deze effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:53:
Heal geeft 30% MS, wat in situaties waarin je normaal gesproken barrier zou gebruiken (of wegrennen of last moment kill) heel handig is. Daarnaast counter je de healing reduction van ignite, wat zelfs early game genoeg verschil qua lifesteal maakt (ruwweg 4HP per hit, en latere levels (en na vamp scepter) nog meer). Ten derde is het een heal, waar in verhouding barrier niet per se helemaal opgebruikt hoeft te worden, terwijl heal altijd effective HP voor je geeft. En ten slotte heeft je lanepartner ook nog al deze effects.
En anders typ je in gevolg wat sneller ;) scheelt mij weer een heel verhaal uittypen... echt die teammates moet je het niet van hebben. Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barrier cooldown is overigens wel lager. Misschien wel relevant voor de solo lanes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mening van een challenger speler op Reddit:
Hey everyone I feel like I need to get something off my chest I don't usually complain or care about the changes that go through or Riot's decision on anything, I don't care that much I just play the game, adapt and I happen to be pretty good, I've pretty much always been High elo or good enough to play at the top level of solo queue but I feel like there is changes that Riot is making that are fundamentally "breaking" solo queue.

Getting challenger at the start of season 4 was easy enough, so I started on my smurf. The game feels so...hard to grind now, it's so hard to carry yourself up the tiers once you lose the big MMr bump from your first few games and let me explain why. Riot's trying to shift the focus of League to a more team based game and at the same time they have repeatedly and historically nerfed snowballing from first bloods or good plays early, first blood now is practically worth nothing... I wouldn't even consider flashing for first blood worth it anymore. It's so much harder for a good player to snowball the game and get past the grind than it was before.

There is a reason you see challenger players only duo to climb now, it's actually very common for pro to lose games in gold/platinum tiers using their main champions which I find absurd. It feels like it's so much harder to punish bad players and that no matter how bad you lane you will always end up at least somewhat useful int he end from passive gold gain and extra experience for being behind. I'm not saying it's impossible to gain or anything but let's say a challenger player is smurfing and wants to climb, before he would have a chance of winning a game with a percentage of like 80% in a bracket below him now it feels more like 60% which statistically can mean hundreds of games more to reach your true tier. Games seem to be so much more luck based for example having 5 OK players can beat having 1 extraordinary player 2 OK players and 2 bad players. If you don't believe me just watch Regi whom was considered still on form when he came back to the LCS streaming solo queue the past few days and can't get back to diamond 1 after a few days which should not be the case.

I feel like bad players are getting way too much leeway, solo queue has become so much more about luck than ever before and I don't think you will ever see good players have multiple accounts in challenger again unless of course they duo with another challenger which is really easy to do. Just because it is way way too much hassle to do it alone.
Discuss.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-07 14:15
Absoluut mee eens, en ik merk het zelf ook. Ik lig al vrij dicht bij de league waar ik was geëindigd vorig seizoen en intussen ben ik echt wel gegroeid, maar ik heb de grootste moeite om mijzelf te carryen omdat 1 feeder/troller de impact van een game voor 100% kan beïnvloeden. Vroeger was het mogelijk om om een speler heen te spelen. Singed die 1-16-4 staat en de enemy in blijft rennen? Als je met zijn vieren wel hersens hebt en je gaat richting de andere lane en pakt een tower of 2 kun je de game nog steeds winnen.

Dat kan je nu echt wel vergeten. Ik heb maanden vast gezeten in Gold V, terwijl ik daar echt niet hoor (win 80% mijn lane), en had de grootste moeite om eruit te komen. Gisteren 7 games geduo-ed met een teammaat, 7 games achter elkaar gewonnen en allebei een divisie hoger.

Het is inderdaad dat de game meer om het team gaat dan om de soloQ power die je hebt. Je kunt een briljante speler zijn, maar het is eenvoudigweg niet meer mogelijk om elke game te carryen zoals dat in S3 mogelijk was. Als je je lane wint, win je ongeveer 60% van de games, maar een toplaner die feed heft de extra kans om te winnen volledig op. En zeker gezien mijn main role als ADC nog verder de grond in is geboord met S4 en Leona's mij tot level 8 1v1 kunnen aanpakken (met ignite that is) en supports tegenwoordig denken dat omdat ze extra items hebben nu niet meer hoeven te peelen (in Gold in ieder geval) kan ik het wel vergeten. Ik duo inderdaad alleen nog maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ja, 100 procent mee eens, maar wat hij er nu eigenlijk wil ontgaat me even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja het is een lastige balans. In solo que zijn al gigantisch veel games stomps omdat er zo hard gesnowballed word/het verschil in skill tussen de teams is heel groot. Dus op zich is het goed dat aan te pakken wat mij betreft. Van de andere kant is het heel moeilijk om zodanig hard te snowballen dat je je tegenstander uit de game weghoud.
Ik merk bijvoorbeeld dat ik met ezreal dezelfde winrate heb op mijn smurf als op mijn main account. Wat nergens op slaat gezien mijn main d3 is op dit moment en mijn smurf gold 1.
Heb wel veel betere kda op mijn smurf obviously
Pagina: 1 ... 6 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]