Wat vinden jullie van Jax en Kayle in patch 4.11? nog steeds "insta ban/picks"?
Jax vind ik eigenlijk al tijden geen instalock meer waard in soloQ, Kayle is hard generfed en daarvoor geldt hetzelfde.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Verwijderd
Heb nog bijna niet op deze patch gespeeld maar ik denk dat ik meestal jax nog wel zou durven first picken.
Alleen denk ik dat renekton wel heel lastig word.
Alleen denk ik dat renekton wel heel lastig word.
Doom bots stream http://www.twitch.tv/godverdekutjonguh
Waarom zou Ryze minion aggro hebben? lolmisterdoom schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:41:
Minion aggro, Als hij bang is om te csen en jouw wave groot is, als hij te dicht staat bij lvl 2 kan dat wel heel wat health kosten, zeker als hij gewoon wegloopt en zelf niet attackt.
De eerste SoloRenektonOnly video (171) doet hij zijn combo op lv2 tegen lv2 Ryze (die geen creep aggro heeft, ik bedoel waarom de fuck zou een Ryze een hele wave op zich hebben) en komt hij slechts tot ongeveer de helft HP met een combo. Later op Lv4 staat ryze met full HP en Renekton met half terwijl Renek al een gank had gekregen. (die door Ryze in elkaar gebatst word for gratis moneys)Vanwaar heb ik deze strategie? SoloRenektonOnly. Ja, de ryze die spelen niet perfect en ja ze maken veel fouten maar het blijft nog steeds op Diamond I niveau.
Klik nu net weer op een video tegen Ryze (114) en hij word ditmaal weer in elkaar gebatst door Ryze. Ik weet niet waarom je deze gast als voorbeeld neemt in dit argument.
Misschien een betere role model zoeken.
je moet echt iets aan je bitrate doen, ik moet aan het geluid horen dat je met udyr speelt
Inderdaad wat een bout programma dat xsplit 
Bijna net zo crap als die doom bots gamemode, bugged geluid, bugsplats....
[ Voor 45% gewijzigd door Fanatic_FS op 06-07-2014 14:54 ]
gewoon obs gebruiken, werkt 10x beter... (en gratis)Fanatic_FS schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:53:
Inderdaad wat een bout programma dat xsplit
Verwijderd
Lijkt me logisch dat die doombots niet zo leuk zijn de AI is gewoon te dom maar wel mechanisch perfect. Wat me wel leuk lijkt is bronze misschien silver met doomchamps tegen diamond met gewone champs.
OBS had ik geinstalleerd maar werkte helemaal niet.
Doombots is wel leuk maar nog te bugged, geluid dat bugged en heel irritant is en heel vaak bugsplat.
Doombots is wel leuk maar nog te bugged, geluid dat bugged en heel irritant is en heel vaak bugsplat.
[ Voor 50% gewijzigd door Fanatic_FS op 06-07-2014 16:23 ]
Moet je het wel goed doenFanatic_FS schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:22:
OBS had ik geïnstalleerd maar werkte helemaal niet.
Overigens kan ik momenteel niet met de chat/pvp.net connecten qq. (edit: nog steeds niet
@ItsNotRudy: fijn dat je even hebt bewezen dat ik niet gek ben geworden.
[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 06-07-2014 19:50 ]
De AI van de Doom Bots is helemaal niet te dom. Ik denk dat ze goed vergelijkbaar zijn met een Silver 3-5 speler.Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:06:
Lijkt me logisch dat die doombots niet zo leuk zijn de AI is gewoon te dom maar wel mechanisch perfect. Wat me wel leuk lijkt is bronze misschien silver met doomchamps tegen diamond met gewone champs.
Het probleem is gewoon dat er zo weinig variatie is en er teveel bugs zijn.
Meer mensen die niet kunnen connecten to chat? Heel de dag al niet kunnen chatten met de lieve LoL community
Mijn oplossing was TCP Optimizer. Programma dat je runt vervolgens optimale settings kiest, je reboot je PC en hoppa chat doet het weer.Junia schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:18:
Meer mensen die niet kunnen connecten to chat? Heel de dag al niet kunnen chatten met de lieve LoL community
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Gambit overweegt Diamond te benchen...lolggwp
Helaas, heeft het ook niet opgelost.Damienx2 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:38:
[...]
Mijn oplossing was TCP Optimizer. Programma dat je runt vervolgens optimale settings kiest, je reboot je PC en hoppa chat doet het weer.

Chat inderdaad al de hele dag drama. Vanaf 10:00 tot nu, dus een dikke 19 uur. Bijzonder en de oplossingen die ik vond werken niet. Apart dat niet iedereen er last van heeft, maar het werkt wel bijzonder kut.
Tja die TCP Optimizer werkte wel, maar ik zat alsnog met een ping van 60. Wel speelbaar maar toch vreemd als je eindelijk gewend was geraakt aan de 13...rolandos582 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 04:54:
Chat inderdaad al de hele dag drama. Vanaf 10:00 tot nu, dus een dikke 19 uur. Bijzonder en de oplossingen die ik vond werken niet. Apart dat niet iedereen er last van heeft, maar het werkt wel bijzonder kut.
Na wat matches gezien te hebben op EpiCon dit weekend, heb ik besloten om de game te gaan spelen.
Echter ben ik dus nog echt een beginner.
Iemand tips voor de meest makkelijkste class en skills om mee te beginnen ?
Tips and tricks zijn ook altijd welkom.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Probeer elke week alle free champions een keer te spelen als je de tijd hebt. Op die manier leer je snel veel verschillende champions kennen en weet je wat ze doen. Ook kom je er op die manier achter of je een champion leuk vindt en hem wil komen en voorkom je een miskoop.Pykow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:29:
Na wat matches gezien te hebben op EpiCon dit weekend, heb ik besloten om de game te gaan spelen.
Daarnaast is de allerbelangrijkste vaardigheid in LoL het last hitten d.w.z. altijd de laatste attack op een minion krijgen zodat je de gold ervan krijgt. Het maakt niet uit hoeveel kills je hebt zolang je maar veel minions hebt word je vanzelf wel sterk.
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Meest makkelijke hangt er natuurlijk wel vanaf waar jij de voorkeur bij hebt:Pykow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:29:
- Wil je ranged of melee spelen?
- Voorkeur voor casters of auto-attack champs?
- Wil je de frontline zijn van een team of liever de backline?
- Wil je duelen of gaat je voorkeur uit naar ganks opzetten?
En ik denk aan de hand van deze vragen dat we dan wel wat advies kunnen geven omtrent classes/champions.
Eerlijk gezegd heeft LoL een vrij lage drempel voor beginners, dus echt specifiek iets makkelijks is er niet. De champions zijn vrij straight-forward, met een enkele uitzondering. Overigens als je begint met de game (en dus nog geen runes/masteries hebt) zou ik het afraden om alvast op de jungle te focussen. Puur omdat je volgens mij nog steeds zonder eerdergenoemde onderdelen vrij hard in elkaar gebeukt wordt.
Speel in ieder geval elke week de free champions en probeer te vinden wat je echt leuk vind zodat je deze uiteindelijk met IP (of als je niet wilt wachten met RP) kunt aanschaffen.
Die free champion rotation waar ze het over hebben krijg je pas vanaf level 5 trouwens. Daarvoor krijg je een andere pool van champions die volgens Riot makkelijk zijn voor beginners.
@iCy: Ik zit bij Concepts. Dus het lijkt een keer niet ziggo gerelateerd te zijn
.
Mijn chat werkte vandaag ook nog niet, dus heb die TCP Optimizer maar eens gebruikt (met 'optimale' settings) en het werkt hier ook. Mijn ping is nu 10 (was eerder 12 denk ik). Hoewel het me eerder een Riot probleem lijkt, maar de vraag is natuurlijk wanneer ze het gaan fixen.Damienx2 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:25:
[...]
Tja die TCP Optimizer werkte wel, maar ik zat alsnog met een ping van 60. Wel speelbaar maar toch vreemd als je eindelijk gewend was geraakt aan de 13...
@iCy: Ik zit bij Concepts. Dus het lijkt een keer niet ziggo gerelateerd te zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 07-07-2014 11:18 ]
Mensen met chat problems, toevallig ziggo?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Mijn chat was ook broken, zit bij XMS. Heb die TCP Optimizer gebruikt en mijn ping is hetzelfde gebleven (9), en ja de chat werkt nu.
Belachelijk overigens dat Riot er geen gehoor aan geeft, het probleem ligt duidelijk bij wijzigingen die zij doorgevoerd hebben en ook het EUW LoL forum staat vol met topics over dit issue.
Belachelijk overigens dat Riot er geen gehoor aan geeft, het probleem ligt duidelijk bij wijzigingen die zij doorgevoerd hebben en ook het EUW LoL forum staat vol met topics over dit issue.
Ik heb er totaal geen last van om eerlijk te zijn mijn chat werkt gewoon nog. Zit bij kpn.
Steam: Ryada.
Bij mij was gisteren niet alleen de chat kapoet, maar ik kon ook geen uitnodiging krijgen van vrienden. Alleen de soloQ kon ik in, dat vind ik veel erger dan niet kunnen chatten.
Omdat dat hele gare systeem via PvP.net werkt. Blijkbaar vond iemand bij Rito het een praktisch idee om de chat client ook direct de game lobby's af te handelen.TheBrut3 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:43:
Bij mij was gisteren niet alleen de chat kapoet, maar ik kon ook geen uitnodiging krijgen van vrienden. Alleen de soloQ kon ik in, dat vind ik veel erger dan niet kunnen chatten.

Ondanks dat je disconnected bent van de chat kun je gewoon met vrienden spelen waarbij de chat wel werkt, je moet alleen zelf de invites sturen. Op het scherm waarin je kunt aangeven wie je wilt inviten kun je aan de rechterkant de summoner name intypen en op de invite list zetten. Druk op invite en voila, zij krijgen hem gewoon binnen, mits zij dus wel connected zijn met de chat. Zo heb ik ook met vrienden gespeeld ondanks dat bij mij alles broken was.
ik zal even antwoord geven op je vragen:Damienx2 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:16:
[...]
Meest makkelijke hangt er natuurlijk wel vanaf waar jij de voorkeur bij hebt:
En ik denk aan de hand van deze vragen dat we dan wel wat advies kunnen geven omtrent classes/champions.
Eerlijk gezegd heeft LoL een vrij lage drempel voor beginners, dus echt specifiek iets makkelijks is er niet. De champions zijn vrij straight-forward, met een enkele uitzondering. Overigens als je begint met de game (en dus nog geen runes/masteries hebt) zou ik het afraden om alvast op de jungle te focussen. Puur omdat je volgens mij nog steeds zonder eerdergenoemde onderdelen vrij hard in elkaar gebeukt wordt.
Speel in ieder geval elke week de free champions en probeer te vinden wat je echt leuk vind zodat je deze uiteindelijk met IP (of als je niet wilt wachten met RP) kunt aanschaffen.
Dat zal voornamelijk Ranged zijn, als melee class zal ik te veel ingesloten worden.
Tot hoever gaat auto-attack ? niet dat hij er echt achterna gaat rennen of iets dergelijks.
Maar dat moet ik gewoon uitvogelen.
Liever backline en zelfs jungler (zover ik dat opgevangen had) leek mij een zeer leuke gamestijl.
als jungler ben je vooral bezig om te ganken (zover dat bij mij bekend is)
Verwijderd
Diamond speelt ook echt verschrikkelijk, slechtse jungler in LCS. Nouja misschien dat Helios en Kez slechter zijn maar dat is moeilijk vergelijken.Rordarok schreef op zondag 06 juli 2014 @ 23:33:
Gambit overweegt Diamond te benchen...lolggwp
Maar in ieder geval is het echt lang geleden dat ik Diamond echt iets zie doen in games. Meestal is hij gewoon aan het farmen en word zijn team gekilled, terwijl hij eerst juist een koning in counterganken was. Sure Edward en Darien zijn ook niet echt top of the league atm maar in het geval van Darien is het ook bijna onmogelijk om het goed te doen gezien geen van de andere lanes pressure heeft en zijn jungler ook niet.
Heel Gambit is verpest, Moscow5, good old days
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Als je wil, kunnen we (via teamspeak) wel een keer samenspelen. Heb nog een lvl 4 account waar ik zowaar af en toe nog op speel.Pykow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:29:
Kan je meteen eventuele vragen kwijt, want in het prille begin komt er nogal wat op je af...
Voeg me main account 'koekie26' maar toe, dan verwijs ik je wel door naar mijn smurf.
Misschien eerst eens de tutorial doen en een aantal games spelen zodat je een beetje het gevoel van het spel krijgt en daarna iets meer gerichte vragen stellen?
Verder zijn er veel champs die 450IP kosten, probeer er eens een aantal van. Annie en Ryze zijn ranged ability power (AP, zie het als mage) en Ashe en Sivir zijn ranged attack damage (AD, auto attacks).
Voor die 400 gratis RP zou ik trouwens een champ kopen die in de sale 395RP kost, komende 3 dagen is dat Katarina en zij is vrij makkelijk om te spelen als beginner en nog sterk ook. Dit alleen als je geen extra RP bij gaat kopen, anders kan je ze natuurlijk ook gewoon bewaren. Probeer géén 260RP champ te koppen, deze kosten maar 450IP welke je in game zo bij elkaar hebt.
[ Voor 38% gewijzigd door TheBrut3 op 07-07-2014 16:39 ]
Eens TheBrut3, dat kun je het beste doen,
Ik heb ook nog een level 2 of 3 waar ik nieuwe mensen mee ondersteun, wellicht als je daar
interesse in hebt kun je mij een PM sturen !
Ik heb ook nog een level 2 of 3 waar ik nieuwe mensen mee ondersteun, wellicht als je daar
interesse in hebt kun je mij een PM sturen !
Darien verliest ook vaak gewoon 1v1's waarbij de junglers er nog niet eens aan te pas zijn gekomen. Hij speelt momenteel net als Diamond gewoon super ruk. De enige die een beetje consistent een goed niveau haalt is de nieuwe speler Niq.Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:20:
[...]
Diamond speelt ook echt verschrikkelijk, slechtse jungler in LCS. Nouja misschien dat Helios en Kez slechter zijn maar dat is moeilijk vergelijken.
Maar in ieder geval is het echt lang geleden dat ik Diamond echt iets zie doen in games. Meestal is hij gewoon aan het farmen en word zijn team gekilled, terwijl hij eerst juist een koning in counterganken was. Sure Edward en Darien zijn ook niet echt top of the league atm maar in het geval van Darien is het ook bijna onmogelijk om het goed te doen gezien geen van de andere lanes pressure heeft en zijn jungler ook niet.
Vicariously I live while the whole world dies
Ik voeg je vanavond even toe, ik heb ongeveer 5 potjes gespeeld volgens mij, maar dat is alweer een tijdje geleden.Koekiemonsterr schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:54:
[...]
Als je wil, kunnen we (via teamspeak) wel een keer samenspelen. Heb nog een lvl 4 account waar ik zowaar af en toe nog op speel.
Kan je meteen eventuele vragen kwijt, want in het prille begin komt er nogal wat op je af...
Voeg me main account 'koekie26' maar toe, dan verwijs ik je wel door naar mijn smurf.
in het begin is het inderdaad heel erg onduidelijk, want precies de abilities zijn en waar je op moet richten.
uit mijn hoofd weet ik nu alleen nog de basis dingen.
1) Als je een minion killed krijg je Money voor upgrades, dus zorg dat je zoveel mogelijk minions killed, (dus de zwakste eerst raken)
2) Level die je in de game ziet, heeft te maken met de aantal upgrades die je uitkunt voeren op je skill. (Q,W,E)
3) Als je bijna bij de basis bent van de tegenstander heb je een toren die voor super minions zorgt.
4) Achter de minions blijven als je de torens wilt neerhalen.
5) Als jungler heb je random minions die veel geld opleveren.
6) je kan 1x je flash gebruiken om weg te komen. Daar moet ik heel zuinig op zijn.
7) in de bosjes ben je onzichtbaar.
9) iedere class heeft 1 ulti attack.
10) Top,mid line bespeel je meestal met 1 speler
11) bottom line speel je met twee spelers, waarbij 1 healer
12) de Jungler zorgt voor ganks en ondersteund de linie waarbij het nodig is.
Correct me if im wrong, dit is de info die ik heb.
1) Je hebt 3 type lane minions, melee, ranged en tank, die laatste is het meest waard (48 gold dacht ik), probeer die altijd te pakkenPykow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:54:
[...]
Ik voeg je vanavond even toe, ik heb ongeveer 5 potjes gespeeld volgens mij, maar dat is alweer een tijdje geleden.
in het begin is het inderdaad heel erg onduidelijk, want precies de abilities zijn en waar je op moet richten.
uit mijn hoofd weet ik nu alleen nog de basis dingen.
1) Als je een minion killed krijg je Money voor upgrades, dus zorg dat je zoveel mogelijk minions killed, (dus de zwakste eerst raken)
2) Level die je in de game ziet, heeft te maken met de aantal upgrades die je uitkunt voeren op je skill. (Q,W,E)
3) Als je bijna bij de basis bent van de tegenstander heb je een toren die voor super minions zorgt.
4) Achter de minions blijven als je de torens wilt neerhalen.
5) Als jungler heb je random minions die veel geld opleveren.
6) je kan 1x je flash gebruiken om weg te komen. Daar moet ik heel zuinig op zijn.
7) in de bosjes ben je onzichtbaar.
Ook al ben je lagere level dan je tegenstander, Verberg je dan en probeer ze met een verassing neer te halen (alle skills te gebruiken)
9) iedere class heeft 1 ulti attack.
10) Top,mid line bespeel je meestal met 1 speler
11) bottom line speel je met twee spelers, waarbij 1 healer
12) de Jungler zorgt voor ganks en ondersteund de linie waarbij het nodig is.
Correct me if im wrong, dit is de info die ik heb.
2) Skill levels zijn gebonden aan een bepaald champion level. Je kan Niet alleen maar 1 skill tot max levellen.
3) Je hebt 4 toren divies (tiers), outer turrets, inner turrets, inhibitor turrets, main turrets.
Superminions krijg je als de inhibitor vernietigd is in die specifieke lane. Deze respawned weer na een x aantal minuten
4) De toren schiet pas op champions als deze voor aggro zorgen of als er geen minions meer zijn om te schieten. Aggro krijg je door enemy champions damage te doen.
5) De map bevat neutral creep camps, deze kan iedereen aanvallen. Meestal is diegene die de jungler taak heeft hier mee bezig. Echter is het niet raar als een lane champion een creep camp meepakt. Dit om de lane niet teveel door te pushen en toch gold en exp mee te pakken.
6) elke champion kiest 2 summoner skills. Flash is hier één van. Deze hebben bijna allemaal een vrij hoge cooldown (200+ sec), smite weer niet. Flash wordt vaak genomen omdat deze breed inzetbaar is. Je kan hiermee over muren, obstakels. Ook kan je bij een chase deze inzetten om nog net skillshots te halen etc.
7) In bosjes kunnen ook wards aanwezig zijn, in de bosjes staan wil dus niet altijd zeggen dat je onzichtbaar bent.
9) Elke champion heeft 4 spells QWER, R is hierbij vaak ene ultimate welke meestal vanaf lvl6 pas geskilled kan worden. Echter zijn er ook champs zoals Nidalee waarbij R in principe geen directe spell is maar een transformatie. Ook belangrijk is dat sommige champs een skill vaker kunnen gebruiken voordat deze op cooldown gaat, bij Lee Sin bijvoorbeeld.
10) De opzet is/was meestal top lane 1 champion (bruizer/tank). In ieder geval een champion die redelijk sterk is of mogelijkheden heeft om weg te komen bij een eventuele gank. Top lane heeft vaak pressure van de enemy jungler. Mid lane staat meestal een AP hero, welke als hij de kans krijgt midgame gaat roamen over de map (top/bot).
11) Bot staat meestal de ADC i.c.m. support. Dit hoeft niet direct een healer te zijn maar een champion met stun, slow, shield etc.
Niet alles klopt misschien 100%, ik speel niet veel ranked normale games.
Tactieken en champs veranderen nog wel eens.
Paar toevoegingen:
-Sowieso heb schijt aan de "meta" op lagere summoner levels, speel gewoon wat je leuk lijkt. Lekker belangrijk als er 2 melee champions bot staan.
-Junglers hebben amper meerwaarde voor level X (20 of zo), want zonder runes en masteries is het lastig jungelen. Maar met bijvoorbeeld Nunu is het wel te doen.
-Vanaf level 20 kun je overigens de beste runes (tier 3) kopen, daarvoor is IP uitgeven aan runes dus eigenlijk zonde van je IP.
-Naast meer/sterkere abilities krijg je ook statistieken zoals health en attack damage van levelen.
-Minion worden overigens meer waard naarmate de game vordert.
-(Bijna) alle champions die 450 IP kosten zijn de moeite waard van het kopen en zeker niet per definitie zwakker dan duurdere (wel zijn ze over het algemeen simpeler om te spelen). Daarnaast zijn er ook zat sterke voor 1350 IP. Paar voorbeelden: Ashe, Annie, Kayle, Yi, Ryze (450), Jax, Nasus, Teemo, Tryndamere, Eve (1350).
De rest is eigenlijk de moeite wat het opschrijven niet waard, dat komt allemaal wel als je meer speelt.
En voor alle vragen over hoe dingen werken kun je ook terecht in de wiki: http://leagueoflegends.wikia.com/
De terminologie kan ook handig zijn om te bekijken: http://leagueoflegends.wi..._of_Legends_terminology#M
-Sowieso heb schijt aan de "meta" op lagere summoner levels, speel gewoon wat je leuk lijkt. Lekker belangrijk als er 2 melee champions bot staan.
-Junglers hebben amper meerwaarde voor level X (20 of zo), want zonder runes en masteries is het lastig jungelen. Maar met bijvoorbeeld Nunu is het wel te doen.
-Vanaf level 20 kun je overigens de beste runes (tier 3) kopen, daarvoor is IP uitgeven aan runes dus eigenlijk zonde van je IP.
-Naast meer/sterkere abilities krijg je ook statistieken zoals health en attack damage van levelen.
-Minion worden overigens meer waard naarmate de game vordert.
-(Bijna) alle champions die 450 IP kosten zijn de moeite waard van het kopen en zeker niet per definitie zwakker dan duurdere (wel zijn ze over het algemeen simpeler om te spelen). Daarnaast zijn er ook zat sterke voor 1350 IP. Paar voorbeelden: Ashe, Annie, Kayle, Yi, Ryze (450), Jax, Nasus, Teemo, Tryndamere, Eve (1350).
De rest is eigenlijk de moeite wat het opschrijven niet waard, dat komt allemaal wel als je meer speelt.
En voor alle vragen over hoe dingen werken kun je ook terecht in de wiki: http://leagueoflegends.wikia.com/
De terminologie kan ook handig zijn om te bekijken: http://leagueoflegends.wi..._of_Legends_terminology#M
[ Voor 29% gewijzigd door Thormodo op 07-07-2014 18:04 ]
Gezellig, Ziggo is er vanmiddag uitgevallen, waardoor de game opnieuw geupdate moet worden 
Dus ik moet nog wat geduld hebben.
Dus ik moet nog wat geduld hebben.
Verwijderd
Ja dat is ook waar, die gasten gaan gewoon bijna zeker een BO5 moeten spelen om erin te blijven. Die ze dan na een bootcampje waarschijnlijk gewoon winnen en dan kunnen ze nog minimaal een seizoen onderaan blijven hangen denk ik.Vicarious schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:18:
[...]
Darien verliest ook vaak gewoon 1v1's waarbij de junglers er nog niet eens aan te pas zijn gekomen. Hij speelt momenteel net als Diamond gewoon super ruk. De enige die een beetje consistent een goed niveau haalt is de nieuwe speler Niq.
Mijn eerste potje LoL zit er op.
Officieel heb ik er misschien 4 gespeeld nu, waarbij bij de andere 3 meer dan een jaar geleden.

Ik mag op zich denk ik niet klagen, hoewel ik toch de store beter moet gaan gebruiken.
pas tegen het einde kwam ik erachter dat je items moest gaan verkopen om betere te krijgen.
Oja let niet op me naam, ik snap niet hoe ik daar aangekomen ben.
volgens mij een grap toenertijd.
Officieel heb ik er misschien 4 gespeeld nu, waarbij bij de andere 3 meer dan een jaar geleden.

Ik mag op zich denk ik niet klagen, hoewel ik toch de store beter moet gaan gebruiken.
pas tegen het einde kwam ik erachter dat je items moest gaan verkopen om betere te krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 07-07-2014 22:19 ]
Wow, die items inderdaad (eigenlijk van alle spelers, maar die hebben i.i.g. hun goud uitgegeven). Hoe verzin je het om alleen dat te kopenPykow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:18:
Aan de andere kant kun je op die rating prima lifesteal stacken (BotRK + Bloodthirster) want niemand snapt toch hoe traden werkt.
Dat deed ik dus en vergat ze gewoon verkopen en had geen free slots.Thormodo schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:23:
[...]
Wow, die items inderdaad (eigenlijk van alle spelers, maar die hebben i.i.g. hun goud uitgegeven). Hoe verzin je het om alleen dat te kopen. In plaats van alleen doran blades te kopen doe je er beter aan om te sparen voor sterkere items. Als je je gewoon houdt aan de recommended items in de shop kom je al een heel eind.
Heel erg stom van me, maar was zeer vermakelijk om te spelen.
1 nadeel, ik was steeds op Bottom line bezig en steeds kwam er een teammaat die me kill afpakte, vandaar de hoge Assist.
Daarnaast had ik heel veel druk gezet en konden we bijna via Bottom line hun basis inkomen.
Ik had de super minions unlocked in ieder geval.
Maar toen kwam ik erachter dat de mid line helemaal doorbroken was en dus was er geen houden meer aan.
jammer dat er geen communicatie was.
Najah, ook al wist je niet dat je het kon verkopen, je had in elk geval je potion kunnen gebruiken voor een slotPykow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:28:
[...]
Dat deed ik dus en vergat ze gewoon verkopen en had geen free slots.
Heel erg stom van me, maar was zeer vermakelijk om te spelen.
Als je naam je niet bevalt kun je trouwens beter gewoon met een nieuwe account beginnen als je dan toch bezig bent.
[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 07-07-2014 22:42 ]
Ach joh. Verander me naam nog wel eens als ik genoeg punten heb.
Ik heb inderdaad nooit me potion gebruikt. Maar wel de heal en mana skill. Erg handig als support.
Ik heb inderdaad nooit me potion gebruikt. Maar wel de heal en mana skill. Erg handig als support.

Hoooly shit wat een game. Eerste keer dat ik Rammus top uitprobeer... Na first blood gegeven te hebben op lv 1 aan gangplank (lolwut) en daarna nog eens te sterven bij een gank aardig kunnen terugkomen. En wat is een fullbuild Rammus sterk! Er was niemand die ik niet 1v1 aankon lategame. Maar het duurde allemaal zo lang, slechte positioning van jayce constant en maokai die eerst quasi full damage gegaan was.
Konden niks doen tegen een yi en jax die constant probeerde backdooren, en die Nidalee was ook enorm goed.
Als iemand nog interesse heeft in een platinum 3 3vs3 team (4W-1L) dan PM me maar. Ik heb hem niet nodig.
Blugh... Ik dacht gisteren vlug even m'n promo's te doen, maar helaas. Eerste potje met Brand op mid tegen Akali. Nadat ik de eerste kill maakte ging hij ragen en even afk, dus hun jungler (Warwick) moest mid bijhouden tot Akali terug kwam. Helaas maakte onze Lee daar geen gebruik van en onze bot lane (Cait + Thresh) was hun bot lane (MF + Morgana) flink aan het feeden en ze waren ook flink op elkaar aan het ragen, ook onze top lane (Elise vs Nasus) was het flink aan het afleggen. Helaas dus dik ingemaakt terwijl we dik hadden gewonnen als iedereen gewoon normaal deed. Elise is ook afk gegaan in de loop van het potje.
Het 2e potje begint al slecht, nadat ik blue had gepakt met Warwick ging ik naar red waar de tegenstander mij op stond te wachten en ik ping dus 100x maar van niemand reactie, dus de tegenstander komt er mee weg. Vooruit, achterstand tegen Volibear maar goed in te halen. Toen blue weer respawnde zag ik dat Volibear weer klaar stond, dit keer zag ik het (dus weer pingen) en maakte ik hem wel af maar Kat kwam mij ophalen als kill en mijn laners reageerde weer niet, 2e keer dat ze een makkelijke kill laten schieten. Daarna is mijn team helemaal niet meer in het potje gekomen omdat bot (Ez + Braum vs Vayne + Morgana) weer dik aan het feeden was. Braum ging ook maar even 15 min afk omdat het moest eten en wij nog niet wilden surrenderen.
Laatste potje was jammer. Maar ik ben zelf ook wat in de war, met Ww ging ik altijd vrij tanky jungle (SotAG) maar nu deze aangepast is weet ik niet of deze nog wel handig is. FF kan natuurlijk ook, maar gekeken naar mana vind ik deze minder handig en dan wordt de build gelijk heel wat meer AD.
Het 2e potje begint al slecht, nadat ik blue had gepakt met Warwick ging ik naar red waar de tegenstander mij op stond te wachten en ik ping dus 100x maar van niemand reactie, dus de tegenstander komt er mee weg. Vooruit, achterstand tegen Volibear maar goed in te halen. Toen blue weer respawnde zag ik dat Volibear weer klaar stond, dit keer zag ik het (dus weer pingen) en maakte ik hem wel af maar Kat kwam mij ophalen als kill en mijn laners reageerde weer niet, 2e keer dat ze een makkelijke kill laten schieten. Daarna is mijn team helemaal niet meer in het potje gekomen omdat bot (Ez + Braum vs Vayne + Morgana) weer dik aan het feeden was. Braum ging ook maar even 15 min afk omdat het moest eten en wij nog niet wilden surrenderen.
Laatste potje was jammer. Maar ik ben zelf ook wat in de war, met Ww ging ik altijd vrij tanky jungle (SotAG) maar nu deze aangepast is weet ik niet of deze nog wel handig is. FF kan natuurlijk ook, maar gekeken naar mana vind ik deze minder handig en dan wordt de build gelijk heel wat meer AD.
Zonde van je geld (€7,50)/tijd (100-150 potjes). Nu kost het ongeveer niks en kan je makkelijk gelijk het tutorial opnieuw doen. Dit zal alvast genoeg informatie geven, ook over de shop.Pykow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:48:
Ach joh. Verander me naam nog wel eens als ik genoeg punten heb.
Wow, geen ragers of smurfs! Dat is meer uniek dan al het anderePykow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:18:
Mijn eerste potje LoL zit er op.
Gister teambuilder potje gewonnen tegen 2 S3-Challengers, blijven leuk. In lane verloren ze (waarschijnlijk champions die ze niet vaak spelen), maar je zag kort daarna in skirmishes hoe goed hun teamplay/communicatie/splitpush is. Het was erg close!
Dat is hoe je zo hoog komt, alleen je lane winnen en betere mechanics dan je tegenstander win je de game niet mee. Teamplay en communicatie is belangrijker dan dat.
Gister potje gespeeld met een kameraad van me op mijn smurf ( ivm de nieuwe regel dat ik anders niet met hem kan ranken ) De morgana die botlane speelde begon heel enthousiast, maar na 4 min. ging onze ADC dood en hij begon heel erg toxic te raken. dit is de eerste keer dat ik iemand zo boos heb zien worden om 1 death.
Nu snap ik ook best dat veel mensen stoppen met LoL door dit soort gedrag, bah !
Nu snap ik ook best dat veel mensen stoppen met LoL door dit soort gedrag, bah !
Herkenbaar, ik reageer zelden tot nooit tegenwoordig hoe hard men ook jankt.SonOfTorture schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:08:
Gister potje gespeeld met een kameraad van me op mijn smurf ( ivm de nieuwe regel dat ik anders niet met hem kan ranken ) De morgana die botlane speelde begon heel enthousiast, maar na 4 min. ging onze ADC dood en hij begon heel erg toxic te raken. dit is de eerste keer dat ik iemand zo boos heb zien worden om 1 death.
Is het terecht zal ik proberen mijn spel aan te passen zodat hopelijk bij trekt (maar ik jungle zelden, omdat ik er best slecht in ben)
Ik reageer ook zelden meer, zeker niet als het direct tegen mij is gericht. Soms als 2 anderen bitchen wil ik nog wel eens wat zeggen. Maar een fout maken kan iedereen, we zijn niet allemaal challengers (ookal denken sommigen dat wel).
En ach, mensen geven elkaar standaard de schuld. Als top of mid dood gaat ligt het aan de jungler, als de adc dood gaat ligt het aan de supp, als de supp gaat ligt het aan de adc en als ze beide in bot dood gaan ligt het aan de jungler. Verder blamen alle lanes elkaar dat ze te weinig pushen, te weinig farmen of te veel feeden. Dit alleen als men verliest, wanneer men hetzelfde doet en wint is er niets aan de hand. Lang leven LoL! Om nog maar niet te beginnen over spelers met dik over de 1000 leave points!
Die leave points zijn trouwens wel fijn, voor de game start (tijdens het laden) kijk ik altijd naar de leave points van de tegenstanders, dan weet ik welke het makkelijkst op de kast te jagen is als het wat minder gaat. Laatste een potje gehad waar iemand met promo's bezig was (onze adc) en een tegenstander (adc) had 1800 leave points. Op het begin van het potje zei ik al gratz with your promo, just make the adc rage. En ja hoor, na 4 ganks (niet eens allemaal een succes) was de adc weg xD
En ach, mensen geven elkaar standaard de schuld. Als top of mid dood gaat ligt het aan de jungler, als de adc dood gaat ligt het aan de supp, als de supp gaat ligt het aan de adc en als ze beide in bot dood gaan ligt het aan de jungler. Verder blamen alle lanes elkaar dat ze te weinig pushen, te weinig farmen of te veel feeden. Dit alleen als men verliest, wanneer men hetzelfde doet en wint is er niets aan de hand. Lang leven LoL! Om nog maar niet te beginnen over spelers met dik over de 1000 leave points!
Die leave points zijn trouwens wel fijn, voor de game start (tijdens het laden) kijk ik altijd naar de leave points van de tegenstanders, dan weet ik welke het makkelijkst op de kast te jagen is als het wat minder gaat. Laatste een potje gehad waar iemand met promo's bezig was (onze adc) en een tegenstander (adc) had 1800 leave points. Op het begin van het potje zei ik al gratz with your promo, just make the adc rage. En ja hoor, na 4 ganks (niet eens allemaal een succes) was de adc weg xD
Let me fix that for youSuicyder schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:19:
[...]
Herkenbaar, ik reageer zelden tot nooit tegenwoordig hoe hard men ook jankt.
Is het terecht zal ik proberen mijn spel aan te passen zodat hopelijk bij trekt (maar ik jungle zelden, omdat ik er best slecht in ben)
code:
1
2
3
4
| 1. Go to C:\Riot Games\League of Legends\Config 2. Open the file named 'game.cfg' with notepad 3. Under the heading '[HUD]' find the line 'ChatScale=' 4. Change the value of 'ChatScale=' to -100 |
Ik gebruik de chat al eeuwen niet meer
heerlijk deze !Viper® schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:39:
[...]
Let me fix that for you
code:
1 2 3 4 1. Go to C:\Riot Games\League of Legends\Config 2. Open the file named 'game.cfg' with notepad 3. Under the heading '[HUD]' find the line 'ChatScale=' 4. Change the value of 'ChatScale=' to -100
Ben ik de enige die de machete changes als een early game nerf vind voor de AS jungler; daar ik vroeger de jungle (lvl 1 leash; excl. large wraith) zonder een potion kon clearen heb ik er nu drie nodig. Een tanky jungler (e.g. Dr. Mundo) heb ik ook eenmalig geprobeerd om het nieuwe jungle item te toetsen en de early clear was moeizaam.
De nieuwe machete vind ik overall een nerf (niet alleen voor AS junglers), zowel qua stats als het feit dat je nu met 1 pot minder het strijdtoneel kan betreden.KS1987 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:15:
Ben ik de enige die de machete changes als een early game nerf vind voor de AS jungler
Gisteren met Warwick had ik het idee dat het wat trager ging, maar niet veel. Sommige monsters moest ik 1x meer hitten.
Persoonlijk vind ik het vooral jammer dat Tenacity weg is van de SotAG. Kan opzich opgelost worden door SotAG te combineren met Mercs ipv Ninjas.
Persoonlijk vind ik het vooral jammer dat Tenacity weg is van de SotAG. Kan opzich opgelost worden door SotAG te combineren met Mercs ipv Ninjas.
Even over de Warwick jungle over het algemeen, wat vinden jullie van deze jungler, naar mijn mening is het meer farmen totdat je 6 bent en dan pas ganken.
Dat is wel zo'n beetje algemeen bekend toch? Voor level 6 heeft hij waardeloze ganks dus kun je eigenlijk alleen counterganken of ZWAAR overextended poppetjes met low health killen.
Vicariously I live while the whole world dies
Ja inderdaad, maar toch zie ik er mensen flink mee ownen vandaar.
Toch maar een tweede account gemaakt, vanavond even inloggen om hem aan te maken.TheBrut3 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:52:
Zonde van je geld (€7,50)/tijd (100-150 potjes). Nu kost het ongeveer niks en kan je makkelijk gelijk het tutorial opnieuw doen. Dit zal alvast genoeg informatie geven, ook over de shop.
heeft hier iemand als die doombots geprobeerd op de PBE??
Je kan er erg veel kanten op, ik vind hem heel fijn. Het is wel een vrij makkelijke champ, je doet niet veel meer dan W spammen en wanneer nodig je Q gebruiken. Het moeilijkste is nog om je ult te timen.SonOfTorture schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:30:
Even over de Warwick jungle over het algemeen, wat vinden jullie van deze jungler, naar mijn mening is het meer farmen totdat je 6 bent en dan pas ganken.
Qua builds kan je ook kiezen tussen tanky of AD, afhankelijk van je speelstijl en matchup.
Het grootste nadelen zijn dat je mana vrij snel op raakt in fights, tijdens het junglen eigenlijk nooit. En dat je pre lvl 6 niet kan ganken. Maar in mijn ogen moet je team daar ook gewoon rekening mee houden.
Een voordeel is dat ik merk dat veel junglers je niet willen/durven counter junglen omdat je zeker vanaf midgame bijna alles 1 vs 1 wint en ook weer snel full health bent.
Bedankt voor je info!
Ik ga hem maar eens weer een keer proberen, en inderdaad je team moet erop voorbereidt zijn!
Ik ga hem maar eens weer een keer proberen, en inderdaad je team moet erop voorbereidt zijn!
Ik ben maar Bronze 1 he, niet te veel van mij aannemen!
Want op GoT mag je alleen luisteren naar mensen die Plat of Dia zijn, alleen die spreken de waarheid en hebben ervaring! (volgens sommigen dan)
Want op GoT mag je alleen luisteren naar mensen die Plat of Dia zijn, alleen die spreken de waarheid en hebben ervaring! (volgens sommigen dan)
TheBrut3 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:10:

Dat heeft dus echt helemaal niemand ooit gezegd. Mensen die onzin praten spreken niet de waarheid of dat nu bronze of challenger spelers zijn.
Voorbeeldje: "Warwick is echt verreweg de sterkste jungler ooit, ik win er al mijn matches mee". Dat type uitspraken komen hier soms voorbij.
[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 08-07-2014 16:36 ]
Rank is totaal niet van belang, zorg er gewoon voor dat de argumenten die je gebruikt goed zijn. (A la MonteCristo). Hoewel het feit blijft dat mensen die hogere rating zijn het over het algemeen vaker bij het juiste eind zitten.
Ik ben diamond V maar speel lang niet alle champions, vandaar de vragen over Warwick waar ik werkelijk 1x mee heb gespeeld in de afgelopen 3 jaar
even een vragen (sorry ik ben nieuw/noob)
een Trinket Item zoals Warding Totem is een soort dispenser, waarbij de cooldown versnelt ?
of heb ik dit misschien verkeerd gelezen ?
Ik ben nu vooral bezig met Ashe, deze sprak mij het meeste aan.
Ik wil ranged carry of support spelen.
Ook ben ik er achtergekomen dat moving speed zeer belangrijk is voor Ashe en volgens mij voor alle ranged chars, of zie ik dat ook verkeerd
een Trinket Item zoals Warding Totem is een soort dispenser, waarbij de cooldown versnelt ?
of heb ik dit misschien verkeerd gelezen ?
Ik ben nu vooral bezig met Ashe, deze sprak mij het meeste aan.
Ik wil ranged carry of support spelen.
Ook ben ik er achtergekomen dat moving speed zeer belangrijk is voor Ashe en volgens mij voor alle ranged chars, of zie ik dat ook verkeerd
@Pykow.
Een Trinket moet je gewoon zien als een gratis '7de' time (in dit item slot kan je alleen een trinket en niets anders). Hierin kan je een
A. Ward Kopen
B. Een Sweeper kopen (deze kan wards weghalen)
C. Een Scrying Orb kopen (deze geeft je vision op een plek in de verte).
De cooldown is voor de Ward 120 seconden, voor de sweeper en de scrying orb 60 seconden.
--
Ashe is inderdaad een ranged AD (Attack Damage) Carry (ook wel AD/ADC genoemd). Ze is vrij makkelijk te spelen maar leert je wel veel belangrijke spelaspecten, dus lekker blijven spelen.
Move Speed is inderdaad redelijk belangrijk voor Ashe, ze heeft verder geen echte abilities om te ontsnappen dus je kan bijvoorbeeld de Attack Speed boots kopen met een Shatikk Shiv of een Phantom Dancer. Één van deze items moet je dus kopen. Koop ze wel pas nadat je een Bloodthirster en/of Infinity Edge hebt gekocht, want met alleen Attack Speed doe je weinig damage.
Een Trinket moet je gewoon zien als een gratis '7de' time (in dit item slot kan je alleen een trinket en niets anders). Hierin kan je een
A. Ward Kopen
B. Een Sweeper kopen (deze kan wards weghalen)
C. Een Scrying Orb kopen (deze geeft je vision op een plek in de verte).
De cooldown is voor de Ward 120 seconden, voor de sweeper en de scrying orb 60 seconden.
--
Ashe is inderdaad een ranged AD (Attack Damage) Carry (ook wel AD/ADC genoemd). Ze is vrij makkelijk te spelen maar leert je wel veel belangrijke spelaspecten, dus lekker blijven spelen.
Move Speed is inderdaad redelijk belangrijk voor Ashe, ze heeft verder geen echte abilities om te ontsnappen dus je kan bijvoorbeeld de Attack Speed boots kopen met een Shatikk Shiv of een Phantom Dancer. Één van deze items moet je dus kopen. Koop ze wel pas nadat je een Bloodthirster en/of Infinity Edge hebt gekocht, want met alleen Attack Speed doe je weinig damage.
[ Voor 9% gewijzigd door Rordarok op 08-07-2014 16:50 ]
Wat een trinket precies doet kon/kan je dus ook mooi lezen op de wikipedia die ik eerder linkte (of je moet echt geen Engels kunnen): http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Trinket_item
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 08-07-2014 16:52 ]
Hoi jongens
Ik speel ook league en ben soms actief op Tweakers, maar dit topic eigenlijk nooit opgevallen tot nu ^^
Dit ben ik, mazzel
http://www.lolking.net/summoner/euw/26460139
Dit ben ik, mazzel
Als je red hebt en iemand is ver gepushed kan je misschien ganken, maar vrijwel niet nee, gewoon power farmen tot 6 en als je laner beetje ok is is lvl 6 gegarandeerde kill (of flash)SonOfTorture schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:30:
Chat gebruik ik nog wel. Ik mute meestal mn maatje waarna ik '/ignore all' gebruik. Op die manier kan ik nog prima communiceren met mn maatje en is de rest genegeerdViper® schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:39:
[...]
Let me fix that for you
code:
1 2 3 4 1. Go to C:\Riot Games\League of Legends\Config 2. Open the file named 'game.cfg' with notepad 3. Under the heading '[HUD]' find the line 'ChatScale=' 4. Change the value of 'ChatScale=' to -100
Iemand nog een mogelijkheid om die irritante pings van spammers tegen te gaan? Dat is ondertussen wel ergenis nummer 1 geworden.
Ok een warrick kan Ashe zo verslaan.
Er is geen ontkomen aan, ik vlucht als een gek maar toch ben je binnen een seconde dood.
Er is geen ontkomen aan, ik vlucht als een gek maar toch ben je binnen een seconde dood.
Ja dat geldt voor de meeste bruiser achtige types: warwick, xin zao, jax, irelia.Pykow schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:24:
Die hebben allemaal een gap closer waardoor ze in een flits via een 'sprong' voor je neus staan. Warwick rent dan ook in potentie nog eens sneller via zijn passive. En ze volgen hun duik op jou ook nog op met een stun of knockup. Daar heb je als adc zonder escape (zoals Ashe, Varus of Kogmaw) vaak niet van terug.
Dus zeker met adc's zoals Ashe is het des te belangrijker heel goed te positioneren. Hou daartoe ook heel goed je minimap in de gaten, zodat je niet zo eenvoudig verrast kan worden
Ik zag net een Gold Ezreal Trinity Force en Iceborn bouwen. Alle hoop is verloren...
Alle hoop is verloren....steel123 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:47:
Ik zag net een Gold Ezreal Trinity Force en Iceborn bouwen. Alle hoop is verloren...
Zouden mijn teammates dat ook denken als ik Lux support, Morde top of Lulu jungle in ranked in lock?
Die hartverzakking zal ik ze maar besparen ^^
Vandaag in 2 normals eens Lulu jungle geprobeerd. Zette verrassend goeie scores neer met mijn hybrid ad/ap build incl feral flare en flink wat attack speed. De early clear problemen en sustain viel nog wel mee en Lulu ganks zijn natuurlijk zeer sterk.
In ieder geval erg leuk dit soort off-meta picks te laten werken
Weer een paar keer Poppy gespeeld. Maar die champ heeft zoveel bugs. Vooral E, die wallbash, wordt door bijna elke skill geblocked/interrupted.
Als ze dat nu eens fixen.
Als ze dat nu eens fixen.
Dat is gewoon intentional.
Hi wil er iemand een keertje DuoQ? word echt Gek van alle Toxische lieden, AFKers, Random Noobs, Mid of Afkers en Trollers. Met duoQ heb je toch al gauw 1 idioot minder in je team en dat speelt wel chiller. laatste tijd speel ik erg veel Supp (aggresve playstyle) en af en toe een bruiser top! PM of reageer!
Ben overigens niet belachelijk PRO maar ik denk toch echt dat ik uit Silver kan komen
Ben overigens niet belachelijk PRO maar ik denk toch echt dat ik uit Silver kan komen
Zojuist een Dragonslayer Pantheon skincode gekocht op ebay voor 3.40 die op alle servers zou moeten werken, geen slechte koop lijkt me zo aangezien ik nog een NA account heb waar ik de champ nog geeneens heb, dus mocht iemand er ook nog zoeken op ebay staan er nog genoeg van Animecon van afgelopen week, dacht dat de codes rond vrijdag expiren.
Hangt helemaal van de "feed" af, als je ongeveer even sterk bent kleine kans, je kan hem wel kiten met je Q arrors, W en nog stunnen met je ult. Als je dan genoeg dmg hebt kan je hem killen of naar een tower rennen. 1v1 in the middle of nowhere ben je wsl wel de sjaak, zeker als je <50% hp bent waardoor z'n E speed geeft.Pykow schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:24:
[ Voor 5% gewijzigd door Santee op 09-07-2014 10:42 ]
Gisteren met me nieuwe account (om toch me naam aan te passen)Santee schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:42:
[...]
Hangt helemaal van de "feed" af, als je ongeveer even sterk bent kleine kans, je kan hem wel kiten met je Q arrors, W en nog stunnen met je ult. Als je dan genoeg dmg hebt kan je hem killen of naar een tower rennen. 1v1 in the middle of nowhere ben je wsl wel de sjaak, zeker als je <50% hp bent waardoor z'n E speed geeft.
Speelde ik co-op vs AI op beginners mode.
er gingen 3 top lane, 1 mid lane en 1 bottom lane (en de bottom was ik met Ashe)
ik stond steeds tegenover 2 champions bots en had 0,0 hulp van me team.
Toch tot aan de laatste toren kunnen komen.
Uiteindelijk hadden ze met zn vieren de mid lane aangepakt en zo de match gewonnen.
Ik vond het erg raar, dat ze allemaal bij elkaar bleven en niet verspreid speelde, zover ik dat geleerd had.
BTW: ik had op mijn oude account 750 punten ( om dingen te kopen uit de store en mij nieuwe account heeft nog steeds 0 ?) kan ik de punten traden ? of hoe kom ik aan die punten ?
Ben nu rank 2 en op me oude account was ik rank 3 en had ik dus 750 punten voor de store.
had je 750RP of 750IP?Pykow schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:00:
[...]
Gisteren met me nieuwe account (om toch me naam aan te passen)
er gingen 3 top lane, 1 mid lane en 1 bottom lane (en de bottom was ik met Ashe)
Uiteindelijk hadden ze met zn vieren de mid lane aangepakt en zo de match gewonnen.
Ik vond het erg raar, dat ze allemaal bij elkaar bleven en niet verspreid speelde, zover ik dat geleerd had.
BTW: ik had op mijn oude account 750 punten ( om dingen te kopen uit de store en mij nieuwe account heeft nog steeds 0 ?) kan ik de punten traden ? of hoe kom ik aan die punten ?
Ben nu rank 2 en op me oude account was ik rank 3 en had ik dus 750 punten voor de store.
met RP kun je eventueel nog een mystery gift doen. Maar RP of IP kan niet worden getrade
Het waren RPBakkertje_01 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:06:
[...]
had je 750RP of 750IP?
met RP kun je eventueel nog een mystery gift doen. Maar RP of IP kan niet worden getrade
Als het RP is kan je gewoon een gift doen waardoor je het vanop je oud account koopt maar dat het op je nieuw account wordt gegeven wat dus je probleem oplost.
Dat is volgens mij wel gebonden aan level restricties. Volgens mij moet de gifter 20 zijn en de ontvanger minimaal 10misterdoom schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:09:
[...]
Als het RP is kan je gewoon een gift doen waardoor je het vanop je oud account koopt maar dat het op je nieuw account wordt gegeven wat dus je probleem oplost.
+ 2 weken bevriend zijnSuicyder schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:12:
Dat is volgens mij wel gebonden aan level restricties. Volgens mij moet de gifter 20 zijn en de ontvanger minimaal 10
Het is in ieder geval mooi dat je al een beetje een idee hebt van hoe men zich doorgaans over de map verspreidt.Pykow schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:00:
[...]
Echter, als je tegen bots speelt zul je zelden zien dat er standaard 1 top, 1 mid, 1 jungler en een adc en support naar bot lane gaan.
Pas zodra je normal matches tegen menselijke tegenstanders gaat spelen, zul je zien dat je medespelers in het chat scherm voorafgaand aan de match al meteen posities/lanes gaan claimen. Kortom, dan zul je wel die verdeling over de map zien.
Zie matches tegen bots dan ook vooral als een manier om te lvlen en om een specifieke champion een beetje te leren kennen. De dynamiek van laning en alles wat daarbij komt kijken, dat is pas in normal matches aan de orde.
in de chat werdt er wel een lane geclaimed.Koekiemonsterr schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:41:
[...]
Het is in ieder geval mooi dat je al een beetje een idee hebt van hoe men zich doorgaans over de map verspreidt.
Echter, als je tegen bots speelt zul je zelden zien dat er standaard 1 top, 1 mid, 1 jungler en een adc en support naar bot lane gaan.
Pas zodra je normal matches tegen menselijke tegenstanders gaat spelen, zul je zien dat je medespelers in het chat scherm voorafgaand aan de match al meteen posities/lanes gaan claimen. Kortom, dan zul je wel die verdeling over de map zien.
Zie matches tegen bots dan ook vooral als een manier om te lvlen en om een specifieke champion een beetje te leren kennen. De dynamiek van laning en alles wat daarbij komt kijken, dat is pas in normal matches aan de orde.
3 man zeiden TOP.
Als je friends wordt met jezelf voor minimaal 2 weken kun je gewoon spul kopen op je andere account voor je nieuwe account via het gifting center (niet alleen mystery skins, je zou ook bijv. een 750RP skin kunnen giften). Iedereen account krijgt 400 RP gratis op level 4 of zo en die andere 250 RP zul je wel een keer hebben gekregen voor server problemen o.i.d..
Edit: Laat maar je account moet ook level 15 zijn
https://support.leagueofl...872-Gifting-Guide-and-FAQ
@Fanatic_FS: Thanks, heb er zelf 3,41 euro voor betaald (Paypal krijgt blijkbaaar 11 cent, want volgens ebay was het 3,30) via deze pipo http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=121381707053
Blijkbaar heeft hij gewoon 30 van die codes ergens vandaan gejat of zo, maar goed.
Ook weer een champion + skin erbij voor mijn NA account.
Moet hem overigens nog wel krijgen, maar ik gok dat hij nu slaapt
[ Voor 22% gewijzigd door Thormodo op 09-07-2014 12:44 ]
Pykow bedoelt waarschijnlijk dat ze alle 4 naar de midlane gingen rond de 15-25 minuten. Niet dat iedereen daar begon.Pykow schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:25:
[...]
in de chat werdt er wel een lane geclaimed.
3 man zeiden TOP.
Er is een verschil tussen het begin(laning phase) en mid/endgame (roaming/teamfighting phase).
Uit je eerdere posts merk ik op dat je ALTIJD in je eigen lane blijft en die maar blijft doorpushen in je eentje.
Dit is zowiezo zeer gevaarlijk, omdat je dan dichter bij het vijandelijke team komt en dus geganked kunt worden.
De reden dat mensen roamen/ganken is makkelijkere kills en om objectives(dragon, baron nashor) te pakken. Ook kun je met 5 man zeer snel turrets neerhalen en een lane pushen. De teamfights komen dan vanzelf aangezien het andere team hun turrets zal willen verdedigen of ook dezelfde objective(dragon, baron) willen pakken.
Als ik jou was zou ik ook eens een paar streams/full gameplays kijken van AD carry's. Zodat je kunt volgen wat zij doen, vaak leggen ze ook uit wat ze doen en vooral waarom. Dit zal je een goed beeld geven van waar je zoal op moet letten als AD carry.
Al moet je dit wel met een korreltje zout nemen, want de streamers zijn waarschijnlijk Diamond+. En zeker op <lvl30 wordt er veel minder waarde gehecht aan objectives, maar meer aan kills. Terwijl de gold rewards van een Dragon kill hoger zijn dan van een champion kill.
steel123 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:42:
[...]
Pykow bedoelt waarschijnlijk dat ze alle 4 naar de midlane gingen rond de 15-25 minuten. Niet dat iedereen daar begon.

Hij bedoelt gewoon dat er 3 spelers naar de toplane gingen (in plaats van twee wat normaal is tegen bots), omdat ze huilie deden en niet normaal konden afspreken waar iedereen heen ging.
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 09-07-2014 12:44 ]
Hij had het erover dat ze met 4 man de midlane pushte en dat is wat hij niet snapte. Dat die met zijn 3en graag de toplane claimde is hoogstwaarschijnlijk omdat ze premade waren en/of smurfs. Ze wilde de game gewoon snel beindigen.
Als het geen smurfs waren dan doen ze echt geen huilie en weten ze ook niet dat het een troll move is om met 3 man top te gaan. Dit ging over lvl 2 verplichte matches tegen beginner bots he.
Als het geen smurfs waren dan doen ze echt geen huilie en weten ze ook niet dat het een troll move is om met 3 man top te gaan. Dit ging over lvl 2 verplichte matches tegen beginner bots he.
ik zal inderdaad wat streams gaan bekijken en ik blijf inderdaad op mijn lane, als AD carry dus Bottom lane. Ik ben gewent van andere games om je vooral te focussen op je eigen objective en daarna pas je team verder te helpen indien nodig.steel123 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:42:
[...]
Pykow bedoelt waarschijnlijk dat ze alle 4 naar de midlane gingen rond de 15-25 minuten. Niet dat iedereen daar begon.
Er is een verschil tussen het begin(laning phase) en mid/endgame (roaming/teamfighting phase).
Uit je eerdere posts merk ik op dat je ALTIJD in je eigen lane blijft en die maar blijft doorpushen in je eentje.
Dit is zowiezo zeer gevaarlijk, omdat je dan dichter bij het vijandelijke team komt en dus geganked kunt worden.
De reden dat mensen roamen/ganken is makkelijkere kills en om objectives(dragon, baron nashor) te pakken. Ook kun je met 5 man zeer snel turrets neerhalen en een lane pushen. De teamfights komen dan vanzelf aangezien het andere team hun turrets zal willen verdedigen of ook dezelfde objective(dragon, baron) willen pakken.
Als ik jou was zou ik ook eens een paar streams/full gameplays kijken van AD carry's. Zodat je kunt volgen wat zij doen, vaak leggen ze ook uit wat ze doen en vooral waarom. Dit zal je een goed beeld geven van waar je zoal op moet letten als AD carry.
Al moet je dit wel met een korreltje zout nemen, want de streamers zijn waarschijnlijk Diamond+. En zeker op <lvl30 wordt er veel minder waarde gehecht aan objectives, maar meer aan kills. Terwijl de gold rewards van een Dragon kill hoger zijn dan van een champion kill.
Precies, Tijdens het selecteren van je champion, waren er 3 spelers die TOP aangaven en zo begon de game ook. Ik stond gelijk in me eentje op bottom met 2 bot champions en dat is nogal best pittig.Thormodo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:43:
[...]
![]()
Hij bedoelt gewoon dat er 3 spelers naar de toplane gingen (in plaats van twee wat normaal is tegen bots), omdat ze huilie deden en niet normaal konden afspreken waar iedereen heen ging.
Inderdaad na 20 minuten ging men met 4 man door mid en ik bleef op me eigen lane en dat begreep ik even niet, hiervoor gaf steel123 mij een goede tip om wat meer filmpjes te gaan kijken (normaal doe ik dit ook meestal wanneer ik er zelf niet uit kom)
Je bent als lvl2 volgens mij niet verplicht om tegen bots te spelen, maar het is een manier om de game te leren kennen. Volgens mij als je zelf lvl 6 bent, kan je beginners co-op niet meer spelen.steel123 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:46:
Dit ging over lvl 2 verplichte matches tegen beginner bots he.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]