Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 47 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Fanatic_FS schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:41:
[...]

Inderdaad, en dan nog te bedenken dat het 10% CDR geeft en 120ap waardoor je Lichbane procs nog meer damage doen :9~
Paak daar nog een Archangelstaff bij en je kan skills spammen zonder OOM te gaan.
pfff wat een zwakke build, je moet gewoon voor de 6 tear build gaan (the QQ build) al die andere stats zijn useless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
ArgantosNL schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:48:
[...]

pfff wat een zwakke build, je moet gewoon voor de 6 tear build gaan als die andere stats zijn useless
Kunnen we hiermee stoppen? Is nu wel leuk geweest toch? Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:28:
[...]

Voeg me maar toe op EUW: ItsNotRudy. Ik wil graag weer eens een keer Bronze aantikken. En voordat je vraagt maar je heet toch Damien, klopt vandaar ook de naam ItsNotRudy want het is natuurlijk Damien hahahaha wat ben ik ook een grapjas. xDxDxD
Ahaha sterf af.

Ben ik al demoted naar Silver 1? Misschien toch maar eens inloggen om mijn rank van houtskool 5 te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:22
Zijn er meer mensen die op Ryze sorc boots, 4x Seraphs Embrace en een Rabadon's bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
TheBrut3 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:12:
Zijn er meer mensen die op Ryze sorc boots, 4x Seraphs Embrace en een Rabadon's bouwen?
Ja hoor die zijn er vast wel. Mooie trollbuild.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:54:
Eerst volle Rune set voor AP en AD dan ranked, als je eerder dan dat gaat verdien je reports imo.
Mijn neefje van 12 is Silver 5 en speelt zonder runes.
Sorry jou stelling gaat niet op. skill > runes.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

garriej schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:46:
[...]

Nee niet gek, het zijn gekkies, die term is er bij ons ingekomen. Ik heb die dag genoten van het plezier en de tijd en moeite die mensen hebben gestoken in hun kostuum. Maar de eerste impressie van ons was: "wat een gekkies joh". Na een dag is die mening aardig bijgedraaid en zijn het allemaal vrolijke gezellige mensen, maar de term gekkies is er nog niet uit, zie het ook niet als iets slechts, zie het als een lief koosnaampje :)
Aha op die manier.
Ach ik ga heen (yay voor geforceerd worden om te cosplayen -.-)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
jongens kom op gedraag je xD.

De enige echte build die werkt op alle champs is 5x warmogs en dan atma's impaler

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

blamauci schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:35:

De enige echte build die werkt op alle champs is 5x warmogs en dan atma's impaler
75 AD van allen de warmogs, #wurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 15:56

psyy138

blackbulls.nl

blamauci schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:35:

NOPE!

Spirit of the Ancient Golem, 4x Warmorgs en atmas
+ max HP runes op seal and quints 8) en ook genoeg points in HP stoppen mastery tree stoppen voor baddasity >:) ( >:) P.S. pak sion voor ultimate baddasity >:) )

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
garriej schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:42:
[...]

75 AD van allen de warmogs, #wurf
op mundo zijn dat zelfs nog kunnen werken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ArgantosNL schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:44:
[...]

Een beetje adc knalt alleen zo door je heen zonder armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ArgantosNL schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:44:
[...]

Ze hebben het getest en ik geloof dat hij een regen had van 3000 HP per 5 seconden :D Ohja, en 9998 health.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:47:
[...]

Ze hebben het getest en ik geloof dat hij een regen had van 3000 HP per 5 seconden :D Ohja, en 9998 health.
Spirit of the acient golem erbij. Dus mundo jungle. Sotag + 4x warmogs + atma's. UNIQUE: +25% bonus health door die sotag. Was hierboven ook al gezegd.

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 04-07-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 15:56

psyy138

blackbulls.nl

garriej schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:48:
[...]

Spirit of the acient golem erbij. Dus mundo jungle. Sotag + 4x warmogs + atma's. UNIQUE: +25% bonus health door die sotag. Was hierboven ook al gezegd.
NOPE!

Spirit of the Ancient Golem, 4x Warmorgs en atmas
+ max HP runes op seal and quints 8) en ook genoeg points in HP stoppen mastery tree stoppen voor baddasity >:) ( >:) P.S. pak sion voor ultimate baddasity >:) )

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:48:
[...]

Die test was met SoTAG en een zooi Warmogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:29:
[...]

Enorm veel skill vereist voor Silver V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:52:
[...]

Voor een 12-jarige zonder runes vind ik het best knap eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:52:
[...]

Nou volgens sommige hier is het moeilijk om uit Bronze te komen en ik geloof dat ze hier behoorlijk adolescent zijn.
Dus als het een manneke van 12 lukt dan moet het de mensen die hier zitten en in bronze zitten ook wel lukken toch ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:54:
[...]

Voor een 12-jarige zonder runes vind ik het best knap eerlijk gezegd.
Zolang het niet iemand betreft met een verstandelijke beperking zullen de meeste 12 jarigen je outplayen. Jongere generatie is opgegroeid met games jij en ik zijn er pas ingestapt op 14 jarige leeftijd.

Voorbeelden: Best Riven NA was ook niet ouder dan 14 toen hij bekend werd.

Laatst nog een jongen met maar 1 arm die Diamond aantiktte.

Runes zijn leuk en aardig voor de early game, maar zolang je die overleeft heeft het nog weinig impact op lategame. Dus dat een 12 jarige zonder speelt is leuk en aardig, maar Silver V is van een niveau dat je er zelfs terecht komt al zou je je placements volkomen verknallen.

En de mensen hier die in Bronze zitten en erover klagen. Het ligt toch echt aan de personen in kwestie. Als je op de trollposts na omtrent builds alleen al kijkt, zie je voldoende onderbouwing dat ze zelfs de basics van de game niet snappen. Laat staan dat ze dan fatsoenlijk lanecontrol hebben of uberhaupt in staat zijn een game te carryen.

Ik heb ook vaak genoeg dat ik schijtgames heb, maar ik probeer dan iig te letten op de punten die minder gingen voor de volgende game. En ja ik heb ook wel eens 5 games op rij een afk'er gehad, maar je kunt daarna ook 10 games hebben zonder die problemen. Dus als er hier mensen zitten die zich afvragen waarom ze in Bronze zitten is het misschien een idee dat ze een keer luisteren naar de adviezen die gegeven worden ipv alles als een aanval te beschouwen. Net als die koekebakker met zijn Udyr builds. Jongens ik speel Phoenix-stance maar heb vervolgens geen enkele atk speed in mijn build zitten. Nou dan heb je dus duidelijk je Udyr nog niet begrepen of hoe mechanics werken. Maar dan wel 20 pagina's lang lopen roepen hoe geweldig je Udyr wel niet is in een modus waarin ik me af en toe afvraag in wat voor geweldige drugs-trip deze betreffende forumgebruiker zich bevind.

[ Voor 67% gewijzigd door Damien op 04-07-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:56:
[...]

Zolang het niet iemand betreft met een verstandelijke beperking zullen de meeste 12 jarigen je outplayen. Jongere generatie is opgegroeid met games jij en ik zijn er pas ingestapt op 14 jarige leeftijd.
Ik denk dat ze uiteindelijk op een hoger niveau komen dan ik in de meeste games, daar ben ik het mee eens. Of ze dat op 12-jarige leeftijd al hebben betwijfel ik. Zeker in games als deze waarin strategie en gamekennis ook een belangrijke rol spelen. Mechanics zijn ook belangrijk, maar is niet het enige belangrijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ach als ik vorig season platinum kan worden met mijn shit mechanics zegt wat op zich. xD

Gameknowlegde en shotcalling werkt zelfs in soloqueue(soms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Als kind heb je echt wel meer potentie om hoger te komen dan oudjes, dat weet ik zeker. Maar het blijft toch van het individu afhangen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:29:
[...]

Nou wil ik niet lullig doen maar silver 5 is nou niet echt pro ofso :) En hij houd zijn team down door "gehandicapt" te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

er zijn in mijn opzicht 3 eisen voor ranked
1. Level 30 :+
2. Rune page (AP en AD)
3. Elke lane minstens 1 champion. liever 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:38
garriej schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:57:
3. Elke lane minstens 1 champion. liever 2.
Je hebt toch minimaal 16 champs nodig hiervoor.
6 bans +10 champs die gespeeld kunnen worden

Dus minimaal 2 op iedere lane moet makkelijk te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Suicyder schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:59:
[...]

Je hebt toch minimaal 16 champs nodig hiervoor.
6 bans +10 champs die gespeeld kunnen worden

Dus minimaal 2 op iedere lane moet makkelijk te doen zijn.
Ik heb een lange tijd met maar 1 adc in mn pool gespeeld(sivir) meestal als het moest kon ik dan die pakken, maar ik was direct ranked in gesprongen toen ik 30 was, bronze 3 geplaats(helmaal terecht naar mijn mening) gespeeld tot silver 3 en toen weer normals gaan doen, ik denk dat ik nu makkelijk silver uit kan komen maar cba om ranked te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:38
garriej schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:02:
[...]

Ik heb een lange tijd met maar 1 adc in mn pool gespeeld(sivir) meestal als het moest kon ik dan die pakken, maar ik was direct ranked in gesprongen toen ik 30 was, bronze 3 geplaats(helmaal terecht naar mijn mening) gespeeld tot silver 3 en toen weer normals gaan doen, ik denk dat ik nu makkelijk silver uit kan komen maar cba om ranked te spelen.
Zelfde hier, vlak voor einde season 3 level 30 geworden, direct ranked, Bronze 2 geplaatst, dropte eerst naar B3 om later tijdens promo van B1 -> S5 op season einde te zijn. Heb ranked ook nog niet weer op gepakt omdat ik pas sinds kort weer LoL speel.

Wel gisteren een paar heerlijke normal solo queue's gehad. 2 met Brand (free, maar wat een champ zeg) en 1 op lucian (ik speel vooral ADC).
Vooral de 1e, kwamen eigenlijk vrij snel achter te staan omdat bot/top veel verloren, op den duur met de rug tegen de muur, 1 inhib kwijt om vervolgens dankzij 1 fout van enemy team terug te kunnen slaan en de match om te draaien tot een win.
Wat gebeurde er nou, enemy J4 lockte zijn hele team in zijn cataclysm waardoor ik met een barrage of fire en ult + psn trail en ult van kog'maw hun hele team kon instablappen. Heerlijk gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig, laatst gespeeld op een bronze account, bronze was echt wtf man. Mensen hebben echt geen clue. Ging AD Katarina mid en stompte zo hard, zo slecht zijn mensen (Beide teams) maar wanneer je silver 4/3 aantikt krijg je toch wel spelers met een general idea wat te doen. Vaak is het mechanical skill en de drang om kills te scoren wat ze laag elo houdt.

De grap is dan ook dat speler te veel bezig zijn met "fouten" van andere, toen ik AD kata ging kreeg ik report x y z a b c terwijl ze zelf feeden. Niet dat ze het erg vinden wanneer ik voor ze won though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Mechanics vanaf silver zijn juist het probleem niet...meer gewoon dat ze totaal geen idee wtf ze aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Rordarok schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:09:
Mechanics vanaf silver zijn juist het probleem niet...meer gewoon dat ze totaal geen idee wtf ze aan het doen zijn.
Nouja, gister in LCS hadde de midlaners 300 farm op minuut 23, dat doen ze in silver niet hoor(ik ook bij lange na niet). maar vanaf silver is er nog een hoop mechanics te leren(of beter leren) Last hitten, drake/baron smites, positioning ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:12:
[...]

Nouja, gister in LCS hadde de midlaners 300 farm op minuut 23, dat doen ze in silver niet hoor(ik ook bij lange na niet). maar vanaf silver is er nog een hoop mechanics te leren(of beter leren) Last hitten, drake/baron smites, positioning ect.
Tja en wat hebben ze veel met die 300 farm gedaan he? :) Het was ook niets anders dan Mid -> Wraiths -> Wolves -> Mid. Denk ook niet dat de gemiddelde Silver-jungler blij met je zou zijn. Ik iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:54:
[...]

Nou wil ik niet lullig doen maar silver 5 is nou niet echt pro ofso :) En hij houd zijn team down door "gehandicapt" te spelen.
Ik zeg ook nergens dat hij pro is o.i.d
Ik geef gewoon aan dat je ondanks je geen runes heb je best een behoorlijke rating kan halen (het gros van de mensen zit in zilver geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:44:
[...]

Ik zeg ook nergens dat hij pro is o.i.d
Ik geef gewoon aan dat je ondanks je geen runes heb je best een behoorlijke rating kan halen (het gros van de mensen zit in zilver geloof ik)
Silver is geen behoorlijke rating, je zegt het zelf al het gros van de mensen speelt er, het is dus gewoon gemiddelde rating, niks speciaals aan. hij kan dus zonder runes op het gemiddelde spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:15:
[...]

Tja en wat hebben ze veel met die 300 farm gedaan he? :) Het was ook niets anders dan Mid -> Wraiths -> Wolves -> Mid. Denk ook niet dat de gemiddelde Silver-jungler blij met je zou zijn. Ik iig niet.
Klopt ben ik met je eens, maar trek er 100 vanaf wat ze uit de jungle gehaald hebben, dan halen nog heel weinig silvers het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iZO4BCs.png

Also, lol. De gemiddelde Silver breekt nauwelijks de 150 farm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Toen ik begon met spelen was er nog niet eens ranked. En uiteindelijk kon je zelfs al ranked doen vanaf level 20. Toen was het ook veel minder in trek/belangrijk als nu. Er waren zowiezo geen divisions maar gewoon rating.

Sinds ik nu weer ben begonnen heb ik ook nog geen ranked matches gedaan. Eerst weer gewoon goed worden in normals en dat lukt toch best aardig. Zeker omdat er in elke match 2-6 platinums zitten en regelmatig de diamond duo que met een lagere.
Verschil om te lanen tegen Silver of Platinum is behoorlijk. Silvers willen over het algemeen kills en engagen veel sneller en die kun je dan hard punishen. Als een platinum de eerste 1v1 heeft verloren dan speelt die veel passiever en wacht/bait voor ganks. De silvers proberen rustig nog een keer de 1v1 en zeggen dan: "Omg 2x lucker!".

Ook denken ze meteen dat de gehele match verloren is als ze hun lane verliezen. Ongeacht wat de rest van het team doet. Play safe and farm is onbekend.

Natuurlijk is dit zeer generaliserend en heb ik nog maar een beperkt aantal matches gespeeld sinds ik gestopt ben. Maar door die redenen 'durf' ik nooit ranked te doen.
Meestal word ik dan toch naar Botlane gepushed, ook al geef ik meerdere malen aan dat het veruit mijn slechtste rol is. En dan nog worden mensen boos als we de lane verliezen(lees verliezen niet keihard feeden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit is persoonlijk aanval. Het had ook wat netter/constructiever gekund, zoals:

Ik denk dat je misschien een beetje moet oppassen met hoe je dingen verwoord. De manier waarop je dingen verwoord en je gedrag is niet optimaal en het zou je wel eens in de weg kunnen zitten. Verder maakt het het ook niet aantrekkelijk voor nieuwelingen (van het spel, of het topic) om te posten.

[ Voor 50% gewijzigd door Gropah op 04-07-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:54:
Als kind heb je echt wel meer potentie om hoger te komen dan oudjes, dat weet ik zeker. Maar het blijft toch van het individu afhangen.
Potentie is er wel, maar er zit natuurlijk wel een minimum leeftijd aan voordat je daadwerkelijk iets van die potentie waar gaat maken. Als ik mijn zoontje van 4 laat spelen denk ik niet dat hij ver gaat komen. Waar die leeftijdsgrens ligt is moeilijk te bepalen, maar zeker bij een game als LoL waar ook veel kennis en strategie vereist is denk ik dat als je een 12-jarige laat starten gelijktijdig met een 14-jarige, dat de 14-jarige toch echt sneller een hoge rank heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:56:
[...]

Ik denk dat je misschien een beetje moet oppassen met hoe je dingen verwoord. De manier waarop je dingen verwoord en je gedrag is niet optimaal en het zou je wel eens in de weg kunnen zitten. Verder maakt het het ook niet aantrekkelijk voor nieuwelingen (van het spel, of het topic) om te posten.
ach doe niet zo zielig vrind. Damien is best een toffe gast als je door zijn sarcasme heenprikt. Wat jij doet is binnenvallen in een topic wat al jaren loopt. waarin de vaste bende hier nou eenmaal discussie met elkaar voert en ja inderdaad de trolls af en toe trolled. Ik vind je heel stoer vrind.

Ik was vorig season hoog platinum en damien heeft me vaak zat goed advies gegeven met een goede redenatie erachter. Kan mij het een bal schelen dat hij Gold 4 is. Soms is zijn advies goed en soms slecht. Shit happens filter het nuttige eruit en dump de rest GG WP

[ Voor 48% gewijzigd door Gropah op 04-07-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 13:09

rSNNN

Titel ondertitel

Snap sowieso niet dat mensen een probleem maken van dit soort dingen. Je ken die dingen die je niet intresseert toch gewoon negeren en overheen lezen. Word gewoon niet zosnel op je pikkie getrapt..

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
rSNNN schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:35:
Snap sowieso niet dat mensen een probleem maken van dit soort dingen. Je ken die dingen die je niet intresseert toch gewoon negeren en overheen lezen. Word gewoon niet zosnel op je pikkie getrapt..
Kijk jij begrijpt het _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakubi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 12:01
Damienx2 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 07:46:
[...]

Netjes hoor, net level 30 en nu al erg op de hoogte waar je gaat eindigen. :9~

Wat is je main champ? AD Sion? AP Jax? AP Zed of toch AP Riven?
Ik heb behoorlijk geno-lifed afgelopen maand, speel pas 1.5 maand of zo. Ik main zed AD, of Yasuo (deze vent heb ik kapot gespeeld en haal vaak al 200+ farm op 30 min), Syndra, omdat ik van ballen houd :+. Dat zijn champs die ik main en beheers naar mijn mening. Top heb ik uiteraard ook yasuo als het kan en anders darius of jax en soms aatrox. Bot heb ik helaas geen ervaring met adc's maar wel met support ( een van de leukste rollen) ik main thresh en heb net braum gekocht. (Probeer voor de lulz eens AD/AP braum, had laatst een quadra en mensen waren legit wtf'd.) Jungle pak ik rengar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

rSNNN schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:35:
Een forum in zijn essentie is een platform voor alle meningen: beginner t.e.m. ervaren. Een site als Tweakers begon met een niche publiek en is in de loop der jaren uitgebreid tot een breder publiek; daarnaast komen veel mensen ook met vragen. Nu heeft niet iedereen evenveel sympathie voor om bespot te worden of anderen bespot te zien als ze met een oprechte vraag zitten. Als beginner maak je fouten en denk je dit klinkt een goed idee, tot de solo queue je duidelijk maakt dat niet zo is.

De LoL gemeenschap is op zich al toxisch; als je dan nog eens afgezeikt wordt op het forum van je IT-website bij voorkeur; dan is er al helemaal niets aan. Er gaan mensen altijd komen trollen; maar om dan iedereen onmiddellijk af te vlaggen lijkt nu ook niet de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ok ENOUGH! :O

Terug naar de inhoud:

zijn er al aardige analyses/bevindingen/teleurstellingen/verrassingen t.a.v. het 'walhalla' dat patch 4.11 voor de tanky junglers zou moeten zijn?

Sinds de 4.11 intro heb ik Sejuani en Malph nog maar 1 keer gespeeld, dus kan nog niet niet heel veel zinnigs zeggen. En wat denken we van Maokai of andere junglers die al dan niet wat meer komen bovendrijven nu?

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 04-07-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:56:
[...]

Ook jij had de persoonlijke aanval achterwege kunnen laten
Hij plaatst gewoon iets relevants aangaande de manier van farmen van veel lcs midlaners. Also, als je vanuit het niets zulke rare en op de man gerichte uitspraken doet is dat ook niet uitnodigend voor buitenstaanders. Doe mij maar een paar stamgasten die gewoon leuk en onderbouwd over de game praten in plaats van randoms die met een sneer willen proberen aan te geven dat het anders "moet".

[ Voor 49% gewijzigd door Gropah op 04-07-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:23:
ok ENOUGH! :O

Terug naar de inhoud:

zijn er al aardige analyses/bevindingen/teleurstellingen/verrassingen t.a.v. het 'walhalla' dat patch 4.11 voor de tanky junglers zou moeten zijn?

Sinds de 4.11 intro heb ik Sejuani en Malph nog maar 1 keer gespeeld, dus kan nog niet niet heel veel zinnigs zeggen. En wat denken we van Maokai of andere junglers die al dan niet wat meer komen bovendrijven nu?
maokai 1 keertje gespeeld in de nieuwe patch. zeer goed met de nieuwe ult kon ik voor mijn adc peelen als een mothafocka. Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/9Wx0G/ff10892203.jpg

Moet er wel bij zeggen dat hij niet echt anders aanvoelde. Het is allemaal iets meer responsive. vooral W. helaas wel range nerf erop. plus in season 2 was maokai mijn favo tank support jungler dus speelde ik die kapot veel op toen gold 2-1 niveau in teamranked.

[twitchtv url="http://www.twitch.tv/blamauci/c/1868899"]

Edit: nevermind een twitch vid embedden lukt me niet GG WP

Edit2: Rip BULWARK

[ Voor 22% gewijzigd door blamauci op 04-07-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
wambamNL schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:10:
[...]

Ik heb het sinds de 4.10 update.
Heel irritant als je jungled want als je nidalee bent kan je je E niet gebruiken als je in de muur verspringt.
in een zekere zin blij te horen dat ik niet de enige ben. Ik heb het ook inderdaad sedert de 4.10 patch en het gaat soms beter en slechter.

Maar niets is meer vervelend als renekton naar je enemy dashen om plots te verspringen waardoor je of te dicht, of te ver staat waardoor je stun mist en je hele game verkloot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 13:09

rSNNN

Titel ondertitel

KS1987 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:55:
[...]

Een forum in zijn essentie is een platform voor alle meningen: beginner t.e.m. ervaren. Een site als Tweakers begon met een niche publiek en is in de loop der jaren uitgebreid tot een breder publiek; daarnaast komen veel mensen ook met vragen. Nu heeft niet iedereen evenveel sympathie voor om bespot te worden of anderen bespot te zien als ze met een oprechte vraag zitten. Als beginner maak je fouten en denk je dit klinkt een goed idee, tot de solo queue je duidelijk maakt dat niet zo is.

De LoL gemeenschap is op zich al toxisch; als je dan nog eens afgezeikt wordt op het forum van je IT-website bij voorkeur; dan is er al helemaal niets aan. Er gaan mensen altijd komen trollen; maar om dan iedereen onmiddellijk af te vlaggen lijkt nu ook niet de beste optie.
Een forum moet je ook op kunnen discussieren en dat is ook de essentie. Het enige probleem is als iemand kritiek geeft wordt die gelijk aangevallen, waarop er een actie reactie plaatsvind die vergaat. Weet niet of iemand op Gamelux gezeten heeft voordat de admins de touwtjes aangetrokken hebben, maar daar had je dan ook niet moeten zitten als je nergens tegen ken.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
rSNNN schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:51:
[...]

Een forum moet je ook op kunnen discussieren en dat is ook de essentie. Het enige probleem is als iemand kritiek geeft wordt die gelijk aangevallen, waarop er een actie reactie plaatsvind die vergaat. Weet niet of iemand op Gamelux gezeten heeft voordat de admins de touwtjes aangetrokken hebben, maar daar had je dan ook niet moeten zitten als je nergens tegen ken.
Gamelux, wat zijn we wat dat betreft lief tegen elkaar hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
haha gamelux

Overigens niemand reageert op mijn inhoudelijke post.... kunnen we kappen met de discussie over discussies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakubi
Ik zoek nog steeds iemand om mee te duoQ. In de GoT chat reageert er niemand, maar ik zoek dus nog steeds iemand en het zou wel fijn zijn als diegene skype/TS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1797111

Haha, geniaal. Die Rito toch!

En wat vinden jullie van de nieuwe quill coat? Moet het nog zelf proberen maar het ziet er wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Tweakubi schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:34:
Ik zoek nog steeds iemand om mee te duoQ. In de GoT chat reageert er niemand, maar ik zoek dus nog steeds iemand en het zou wel fijn zijn als diegene skype/TS heeft.
Rank en ingame naam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakubi
Bronze 2 en DoctorQB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Recrush schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:27:
Doe mij maar een paar stamgasten die gewoon leuk en onderbouwd over de game praten in plaats van randoms die met een sneer willen proberen aan te geven dat het anders "moet".
Doe mij maar een paar stamgasten die niet direct elke build die niet op maximale efficiëntie is gebouwd affakkelen en direct op de man beginnen te spelen. En ik noem expres geen namen, want ik ben er verder ook gewoon klaar mee.

Ik laat dit topic wel gewoon links liggen verder, iedereen meent toch altijd zelf te weten hoe het topic moet lopen, ik weet vooral dat hoe dit topic loopt mij niet meer aan staat.

Have fun guys, succes met in Diamond te komen, ga ik wel gewoon door met normals spelen en m'n eigen ding doen. En daar ga ik dan wel met andere mensen over 'theorycraften' en discussiëren, hebben jullie d'r geen last meer van.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:31

Pykow

Angelo OTR

Viper® schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:10:
Nou 2 vrienden kunnen morgen niet. 1 Heeft vrijgezellenfeest die dag en de ander is ziek }:|
Solo Epicon :)F
Bij mij was het een cadeau van me vriendin xD
Ze is zelf geen gamer of ja, ze speelt Disney infinity op de Wii hahaha.

ik weet niet wat me te wachten staat, maar ben wel zeer benieuwd.

Ben erg benieuwd naar LoL E-Sports, ik ben daar niet zo bekend mee.
ik heb alleen shooters meegemaakt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Damn, het is gelukt, het niveau van het topic zit nog lager dan dat het in LoL is!

Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken, maar ik ben het in grote lijnen met pcartigny en mcgryphon eens...
Eerst word er geroepen dat de lurkers eens wat meer moeten reageren als ze verandering in het topic willen zien, en word er eens een keer ergens iets over gezegd, dan is men op hun pik getrapt, en moet er gelijk kinderachtig gereageerd worden.

Al die onzin maakt het voor de niet-'stamgasten' (:')) steeds minder interresant om te lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
RonnieB82 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:41:
Damn, het is gelukt, het niveau van het topic zit nog lager dan dat het in LoL is!

Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken, maar ik ben het in grote lijnen met pcartigny en mcgryphon eens...
Eerst word er geroepen dat de lurkers eens wat meer moeten reageren als ze verandering in het topic willen zien, en word er eens een keer ergens iets over gezegd, dan is men op hun pik getrapt, en moet er gelijk kinderachtig gereageerd worden.

Al die onzin maakt het voor de niet-'stamgasten' (:')) steeds minder interresant om te lezen..
In dit geval ging het gewoon over de LCS en hoe hun wijze van spelen zich zou vertalen naar bijvoorbeeld solo- en duoqueue, waar cartigny vanuit het niets Damien persoonlijk begon aan te vallen (over kinderachtig gesproken). Mag jij mij vertellen hoe dat een goede bijdrage is aan het topic. Blijf dan gewoon lurken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakubi
Ieman danders ook problemen met inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Om te laten zien dat ik de minste niet ben. Ik zal jullie alle drie enorm missen.

pcartigny: Vanwege zijn vergaande inbreng in voormalige LoL-threads, waarin hij vaak op de vingers werd getikt door de Moderators die destijds actief waren. Om maar niet te roepen hoe hypocriet een persoon wel niet kan zijn.

McGryphon: Vanwege zijn diepgaande gesprekken omtrent het spelen van Udyr. Alleen als men dan vraagtekens zet bij de item-keuzes is onze goedlachse misantroop ineens niet meer zo vrolijk en is ineens iedereen erg gemeen op het subforum van Tweakers.

RonnieB82: Enorm respect voor je revalidatie, maar in deze thread komt je positieve inbreng in het leven alleen naar voren als een zeurkous die zelf geen enkele moeite doet om verandering aan te brengen.

En jullie mogen me alle 3 een eikel vinden, maar als je dan toch geen adviezen wilt hebben of reacties, post dan gewoon niet. Als je zo slecht tegen commentaar kunt, moet je misschien eerst eens bij jezelf te rade gaan voordat je met vingers naar anderen gaat lopen wijzen.
Tweakubi schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:53:
Ieman danders ook problemen met inloggen?
Ja ik ook Tweakubi, ik las op Reddit dat er meerdere mensen problemen hebben. Terwijl anderen wel gewoon kunnen inloggen. Toevallig xs4all?

[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 04-07-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Damien; voorop gesteld, ik vind je geen eikel. (ik heb persoonlijk helemaal niks tegen je, ik vind het bijvoorbeeld top dat je die toernooitjes hebt geregeld)

Ik probeer me soms in een discussie te mengen, maar regelmatig word het topic dan ineens weer overspoeld met troll posts, en dan heb ik weer zoiets van; 'laat maar'.

Dat nu pcatigny ineens flink ongenuanceerd uit de toon valt, is (denk ik) niet alleen om die eene post over de LCS. de afgelopen 2 dagen word er imo teveel onzin gepost.
Allerlei troll posts over diverse troll build... ja 1 of 2x is leuk, maar een hele pagina vol... komop, als iemand met wat minder league ervaring dit topic inkomt (of de vaste gasten niet kent), dan heeft ie ook direct zoiets van 'uhhhhh, laat maar'.

Ik heb gewoon het gevoel dat mensen zich te snel aangevallen voelen, en dan eerst een felle sneer terug tikken, ipv eerst eens adem te halen, en dan rustig (onderbouwd) reageren.

just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
RonnieB82 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:06:
Damien; voorop gesteld, ik vind je geen eikel. (ik heb persoonlijk helemaal niks tegen je, ik vind het bijvoorbeeld top dat je die toernooitjes hebt geregeld)

Ik probeer me soms in een discussie te mengen, maar regelmatig word het topic dan ineens weer overspoeld met troll posts, en dan heb ik weer zoiets van; 'laat maar'.

Dat nu pcatigny ineens flink ongenuanceerd uit de toon valt, is (denk ik) niet alleen om die eene post over de LCS. de afgelopen 2 dagen word er imo teveel onzin gepost.
Allerlei troll posts over diverse troll build... ja 1 of 2x is leuk, maar een hele pagina vol... komop, als iemand met wat minder league ervaring dit topic inkomt (of de vaste gasten niet kent), dan heeft ie ook direct zoiets van 'uhhhhh, laat maar'.

Ik heb gewoon het gevoel dat mensen zich te snel aangevallen voelen, en dan eerst een felle sneer terug tikken, ipv eerst eens adem te halen, en dan rustig (onderbouwd) reageren.

just my 2 cents...
Ik heb het gevoel dat ik genegeerd word. Plus ik ben een panda. #OppaPandaStyle #dealwithit #youareascrubandyouwillalwaysbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Mensen hou eens op met die persoonlijke aanvallen. De sfeer wordt er niet beter op!

Verder:
Damienx2 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:56:
En jullie mogen me alle 3 een eikel vinden, maar als je dan toch geen adviezen wilt hebben of reacties, post dan gewoon niet.
Je kan ook minder negatief commentaar op andere builds posten en op een wat positievere manier naar info/het verhaal te vissen. IPV "die built zuigt want Y", kun je ook vragen: "Waarom Y want het lijkt mij niet logisch"

Het topic moet een plek voor iedereen blijven en dat is het nu duidelijk niet. Dat is iets wat ik betreur en waar, naar mijn mening, verandering in moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
blamauci schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:08:
[...]

Ik heb het gevoel dat ik genegeerd word. Plus ik ben een panda. #OppaPandaStyle #dealwithit #youareascrubandyouwillalwaysbe
Blamauci, ik heb naar je post gekeken. Wat wil je horen? Je hebt een goede Maokai game gespeeld? :) Want ik zou niet weten waar ik iets over kan opmerken aan een lijstje met items (die er overigens prima uitzien) en een flinke score.

Dus vertel, waar wil je iets over horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
just tell me... is maokai just as OP as I think???? I wanna know am i the MaoMASTER??? #swagtree'

plus ik ben benieuwd wat je vind van de twitch vid van vroegah. Mijn eerste competitive teamerino. #bulwarkImissyou #RipHeartofGold #philostoneyouwillbemissed #RipDodge #ripoldudyrpassive #nerfnidaleesheistoxicasFUCK

[ Voor 55% gewijzigd door blamauci op 04-07-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
blamauci schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:13:
just tell me... is maokai just as OP as I think???? I wanna know am i the MaoMASTER??? #swagtree
Ik heb echt geen idee, heb hem nog niet gespeeld na de rework. Ik had eerst ook mijn twijfels over Nidalee totdat ik haar zelf ging spelen en imo is ze vrij sterk momenteel, de buffs vond ik dan ook wat overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Die changes op maoki hebben hem wel weer een stuk sterker gemaakt.
De ult is nu in ieder geval niet zo useless meer, ik vond hem niet bijzonder groot (en hem juist positioneren was ook lastig), dus hij was makkelijk te ontwijken. Nu kan je er dus een stuk meer mee doen.

Verder helpt de nieuwe ancient golem ook.. ik ben benieuwd welke andere tanky junglers er nog meer baat bij hebben...

Wat ik wel heel ruk vind, is dat de tenacity eraf is :( nu ben je bijna verplicht om merc boots te nemen.

[ Voor 12% gewijzigd door GeleFles op 04-07-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
RonnieB82 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:17:
Die changes op maoki hebben hem wel weer een stuk sterker gemaakt.
De ult is nu in ieder geval niet zo useless meer, ik vond hem niet bijzonder groot (en hem juist positioneren was ook lastig), dus hij was makkelijk te ontwijken. Nu kan je er dus een stuk meer mee doen.

Verder helpt de nieuwe ancient golem ook.. ik ben benieuwd welke andere tanky junglers er nog meer baat bij hebben...
Overigens excuses dat ik geen reactie gaf op je feedback, maar ik kan me hierin wel vinden. Ik verwacht dat Malphite ook wel aardig uit de verf komt hiermee en waarschijnlijk Rammus ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
qua clear tijden maakt het btw geen ruk uit. Mana regen eraf en tenacity eraf vind ik KUTTERINO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
lol
Weekend jongens, kleuterklas mag weer naar huis :+

Volgens mij zijn er weer wat server issues. Op twitch wordt er gezeurd over de NA servers. Dus zal EUW er wel weer helemaal uitliggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik vind de nieuwe maokai een pak sterker. De mana reductions doen hun werk goed (vooral q kan je goed spammen in de jungle nu) en met de %health damage op zijn w geeft hem lategame nog wat deftige damage als je fulltank gaat en het verwijderen van de cast delay voelt veel beter aan. De range is minder maar perfect begrijpelijk. Zijn e doet een pak minder schade maar heeft een erg bruikbare slow erop gekregen. Perfect om long range te kunnen peelen (beetje als een tegemoet shroom waarnaar gekite kan worden) of om te ganken.
En zijn ult is echt goed nu vind ik, je kan blijven peelen terwijl je zelf van de damage reduction kan blijven genieten.
De nieuwe golem is niet zo overweldigend qua jungle sustain passive, maar de scaling die het biedt is wel vrij goed! Met Maokai bv ben je vrij rap erg tanky als je wat health koopt, ook dankzij je ult die je gedurende de hele fight 20% damage reduction geeft.
Ik moet hem eerst wat meer testen in ranked maar hij is zeker viable nu. Het probleem met early invaden blijft natuurlijk. En als je red start zou ik niet spalings nemen en spammen voor spawn, pak dan liever q en vraag een sterke leash want anders zal je blue met aa's moeten afmaken :p.

[ Voor 3% gewijzigd door SemperEgo op 04-07-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Probleem met Mao's oude ulti was dat hij lastig te plaatsen was, iedereen liep er gewoon uit, hence > pretty useless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Wat pak je tegen een ryze top?

Ik speel altijd graag een melee top (jax/renekton/nasus), maar dat leek me sowieso geen goed plan, dus ben ik lulu gegaan.
Daarmee kon ik wel redelijk ryze onder zijn tower pushen, maar geen kills forceren. En als ryze net zoveel kan farmen als ik, dan gaat ryze een stuk harder in endgame (toch?).

Zijn er andere goede picks voor top vs ryze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:14

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jayce, Kennen, Kayle, Quinn ?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLarger1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:48
Nog mensen die een iets minder ervaren speler willen vergezellen?

Op dit moment lvl 20, een broertje die heeeel veeeel weet en me leuk op weg helpt maar er niet altijd is terwijl ik graag duo nl speel haha.

Username is: TheLargerNL

Vanaf nu hier maar wat blijven plakken :-)

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Welke rank is je broertje? Meteen wat slechte gewoonten afleren :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLarger1
Haha.. Die is bijna lvl 30. Ik meende 29 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
RonnieB82 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:49:

Ik speel altijd graag een melee top (jax/renekton/nasus), maar dat leek me sowieso geen goed plan, dus ben ik lulu gegaan.
Daarmee kon ik wel redelijk ryze onder zijn tower pushen, maar geen kills forceren. En als ryze net zoveel kan farmen als ik, dan gaat ryze een stuk harder in endgame (toch?).

Renekton kan ook winnen van Ryze als je weet hoe je het moet spelen. Het is riskant aangezien het afhangt of je de lvl 2 all-in wint en ofdat Ryze zelf geen fouten maakt.

Als je de level 2 all-in wint kan je hem gewoon zo hard bullyen dat hij niets meer waard is. Eenmaal je de voorsprong hebt op Ryze kan je gewoon iedere all-in trade hard winnen.

Lukt de lvl 2 all-in niet, dan is het een zeer moeilijk verhaal en naargelang hoe goed de ryze kan spelen ga je ofwel gelijk gaan ofwel zwaar verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Hoe gaat een Renekton de "level 2 all-in" winnen als hij niet eens in de buurt van Ryze kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:03:
Hoe gaat een Renekton de "level 2 all-in" winnen als hij niet eens in de buurt van Ryze kan komen?
Ik denk dat je moet flashen en een auto attack W doen. zorgen dat op dat moment ryze je snared zodat je snared bent maar hij niet weg kan lopen dankzij de stun en dan zo veel mogelijk auto's met je 2 E's landen maar het lijkt me bijna niet mogelijk nee

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:42:
[...]

Ik denk dat je moet flashen en een auto attack W doen. zorgen dat op dat moment je ryze snared bent en dan zo veel mogelijk auto's met je 2 E's landen maar het lijkt me bijna niet mogelijk nee
Je mag iig geen enkele fout maken bij het uitvoeren, want dan sta je voor zover mij bekend weer in je eigen fountain te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Ik denk dat je moet flashen en een auto attack W doen. zorgen dat op dat moment ryze je snared zodat je snared bent maar hij niet weg kan lopen dankzij de stun en dan zo veel mogelijk auto's met je 2 E's landen maar het lijkt me bijna niet mogelijk nee
high risk, no-reward dus. Die Ryze gebruikt dat beetje gold dat ie heeft binnengeharkt over time/paar last hits om zn tear af te maken en loopt/tped terug naar de lane. Ondertussen is Renekton's reward wat geld voor een paar pots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Meh, pre level 4/5 kan renekton best makkelijk traden. Ryze damage in die early levels wordt toch bijna direct tenietgedaan door lifesteal/Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:49
Wat ik wel bijzonder vind aan LoL streamers op Twitch. 9/10 gebruikt geen Facecam en ook geen microfoon. Je hebt dus 0.0% interactie met de streamer en van de meeste streamers is niet eens bekend of het een man/vrouw is.

Kijk je naar andere streamers op andere spellen zie je toch veel meer de interactie en probeert de streamer je ook daadwerkelijk te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ez money als je al een fanbase hebt en redelijk goed bent. Werkt bij fabbbyyyy en hi its gosu redelijk omdat ze (net als Best Riven NA vroeger) nog best goed zijn...maar de rest snap ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Zal wel aan mij liggen maar volgens mij hebben 9 v.d. 10 streamers, uiteraard uitgezonderd toernooien, toch echt wel een facecam.

@TheLarger1 en eventueel andere lurkers: je kunt gewoon het "GoT" channel joinen in League of Legends om het daar te vragen. Daar zitten de meeste wel (al dan niet afk).

[ Voor 83% gewijzigd door Thormodo op 05-07-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLarger1
Iemand die online is en een potje wil spelen? :P
Mijn username etc staat een paar posts terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Rordarok schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:55:
Ez money als je al een fanbase hebt en redelijk goed bent. Werkt bij fabbbyyyy en hi its gosu redelijk omdat ze (net als Best Riven NA) vroeger nog best goed zijn...maar de rest snap ik echt niet.
Ja precies daar noem je ze al. Gosu met 10-20k vieuwers en bakt er eigenlijk maar weinig van. En de chat die zich afvraagt of het een man/vrouw is.

Haalt gewoon normale scores, maar vraag me toch af wat er zo leuk is om naar zijn stream te kijken. Heeft bovendien ook wel FrameDrops van 140 > 13/14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Thormodo schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:03:
Omdat je E neemt en niet W. Als je er voor zorgt dat je de ryze weghoud van de minions of als hij gewoon te dicht staat E je erop en gaat er gewoon voor. Z'n dmg is nooit hoog genoeg als je natuurlijk zelf niet teveel poke hebt gehad.

Maar zoals ik al zei: Als de ryze het volledig perfect speelt heb je geen schijn van kans maar je moet paraat zijn om het kleinste window te gebruiken en jezelf een voorsprong te geven. Grote voordeel van ryze is z'n relatief kleine range én je moet natuurlijk wel zelf je wave pushen zodat ryze nog geen lvl 2 heeft en je dus niet kan snaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Oké, dus als Ryze volledig debiel is win je de "level 2". Duidelijk. :+
Daarnaast heb je natuurlijk weinig damage output zonder je W, dus wat je dan verstaat onder winnen?

[ Voor 103% gewijzigd door Thormodo op 05-07-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hmm van de gratis champs deze week heb ik toch weinig verstand.
Twitch / Yasuo misschien nog wel het meest effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ja, tegen een slechte ryze kan ik inderdaad wel winnen met renekton ;)

Maar dat weet ik in champ select nog niet, dus dan pak ik liever iets met wat meer kans op slagen.

Ik denk dat Kayle wel een veiligere pick is, dat zal ik de volgende keer eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Thormodo schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 19:57:
Oké, dus als Ryze volledig debiel is win je de "level 2". Duidelijk. :+
Daarnaast heb je natuurlijk weinig damage output zonder je W, dus wat je dan verstaat onder winnen?
Als je hem uit lane kan bullyen en hij bang is om te farmen/minions te krijgen heb je een voorsprong en zolang je die voorsprong hebt kan je met gemak traden en winnen.

Wat is winnen? Liefst een kill maar hem gewoon bang maken/weg pushen is ook goed.

En een Empowered Q heeft ook veel dmg mét heal wat je goed kan gebruiken.

Ik heb tevens niet gezegd dat het verstandig is om renekton in een ryze te picken, het is enkel niet volledig onmogelijk om te winnen. Zoals ik bij een ranked GoT team ook won van Vayne top door slimmer te spelen en omdat Vayne gewoon suckte. Iemand die Ryze gemastered heeft ga je inderdaad niet van winnen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

RonnieB82 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:49:

Lee Sin werkt ook wel goed als melee champion tegen hem, maar die vergt wel enige oefening om goed uit de verf mee te komen.
[...]

Als je vervolgens je lane wil verliezen, go ahead. Een zichzelf respecterende Ryze zorgt echt wel dat hij met full hp in de lane staat tegen een Renekton. Zelfs met full fury wordt het lastig om hem te killen met je burst als hij vol leven is. Veel veiliger is om gewoon op level 1 Q, op level 2 E te pakken en te traden met empowered Q. Zeker als je met je empowered Q naast Ryze ook wat minions raakt dan kun je wel zijn damage sustainen early game en dan is het wachten op een gank. Ryze is daar namelijk nogal gevoelig voor.

Puur 1v1 equal skill maakt Ryze Renekton natuurlijk helemaal kapot want Ryze farmt tot 6 en daarna ga je nooit meer in de buurt komen.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik hazmat heimer niet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
misterdoom schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 21:45:
[...]

Als je hem uit lane kan bullyen en hij bang is om te farmen/minions te krijgen heb je een voorsprong en zolang je die voorsprong hebt kan je met gemak traden en winnen.

Wat is winnen? Liefst een kill maar hem gewoon bang maken/weg pushen is ook goed.
Je moet wel uiterst naief zijn om te denken dat een kill/first blood je ticket naar een winning lane is tegen een character die je er mid/late uit scaled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:46:
[...]

Je moet wel uiterst naief zijn om te denken dat een kill/first blood je ticket naar een winning lane is tegen een character die je er mid/late uit scaled.
The punt van de lvl 2 dive is om constant pressure op te houden en ervoor te zorgen dat ryze geen farm krijgt. Als je geen lane dominance hebt is het dan ook nutteloos.

Het is een heel moeilijke lane maar als je jungler je goed helpt kan je de ryze scaling lang genoeg uitstellen tot je de game wint, tenzij je natuurlijk na 50 min nog bezig bent, dan gaat hij je inderdaad outscalen. Maar ik mag toch veronderstellen dat je een game snel eindigt wanneer je weet dat er champs zijn die je outscalen.

Zoals ik al zei, het gaat niet werken bij een ryze main, maar iemand die hem maar af en toe speelt is vaak niet aggresief genoeg en neemt gewoon enorm veel poke die hij niet zou moeten nemen. Maar dan kan je uiteraard stellen dat het niet de champions zijn die winnen maar de speler z'n skills, en laat dat nu eens voornamelijk een bepalende factor zijn in heel dit spel.

Het feit dat je die ryze kan diven en hem de lane kan uitpushen, betekend vaak dat ze voorzichtiger beginnen te spelen wat je dan weer voordeel oplevert. Het is niet persé wie de beste champion heeft maar wie hem het beste beheert en wie er begrijpt hoe je je laning phase moet spelen.

Het is dus niet de gold en exp gain die jij krijgt tov de gene die jij killt maar ook het psychologisch aspect errond wat er echt veel om doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 21:47:
Waarom kan ik hazmat heimer niet kopen?
http://euw.leagueoflegend...tes/patch/patch-411-notes onderaan:
The following skins will be released at various times throughout Patch 4.11
Dus hij komt nog.

@Misterdoom. Je hele argument is gebaseerd op het feit dat Renekton het perfect speelt en Ryze totaal geen idee heeft waar hij mee bezig is. Dat is een uitgangspunt zo krom, dat elke discussie zinloos wordt.
Daarnaast kan ik zelfs met Copyright Math niet uitrekenen hoe een empowered Q + eventueel een autoattack/ignite een Ryze uit de lane gaat pushen of zelfs gaat killen zoals je zegt (we hadden het over level 2).

[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 06-07-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Minion aggro, Als hij bang is om te csen en jouw wave groot is, als hij te dicht staat bij lvl 2 kan dat wel heel wat health kosten, zeker als hij gewoon wegloopt en zelf niet attackt.

Ik weet ook dat ik op een laag MMR speel en dat bijna iedereen bang is van renekton in lane waardoor je gemakkelijk een voorsprong kan nemen.

Bijkomend iets is ook gewoon het feit dat veel toplaners die iets ranged spelen er vanuit gaan dat de renekton mooi gaat farmen en veel poke gaat nemen terwijl als je aggresief speelt ze vaak niet weten wat ze moeten doen.

Tevens, masteries moeten wel 21/9 zijn of het gaat inderdaad heel moeilijk gaan maar ik heb nog geen enkele ryze tegengekomen die niet uit lane gebullied werd door mij, maar dat ligt dan ook weer aan het feit dat ik op een laag ELO speel.

Vanwaar heb ik deze strategie? SoloRenektonOnly. Ja, de ryze die spelen niet perfect en ja ze maken veel fouten maar het blijft nog steeds op Diamond I niveau.

[ Voor 26% gewijzigd door Death1ord op 06-07-2014 11:44 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]