Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 46 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Rordarok schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:18:
Wat vinden jullie trouwens van AP zed? Ik ben wel hoge rank jongens dus met goede tegenargumenten komen!!1
Zed is sowieso een slechte champion waar niet mee te winnen valt, ongeacht je build.
Bron: Eigen ervaring.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 01-07-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat vinden jullie trouwens van AP zed? Ik ben wel hoge rank jongens dus met goede tegenargumenten komen!!1
AP zed is viable
fact
http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=3955200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

minstens zo viable als AP Olaf.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Laat eerst maar eens een 70% winrate zien voordat ik je hielen kus.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ben maar liefst Silver I, dus er is iets minder moeite nodig om mijn stelling te ontkrachten dat patch 4.11 bijna hier is...

...maar het onderstaande is moeilijker te weerleggen:

On 02/07/2014, starting at 03:30 GMT, ranked queues will be disabled in preparation for patch 4.11. At 05:00 GMT, the servers will be shut down and all games currently in progress will end in a draw and stats will not be recorded. We estimate the battlegrounds will be unavailable for 6 hours.

Eens kijken of de tank jungle meta een beetje van de grond gaat komen, inclusief onze rennende beukenboom.

[ Voor 9% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-07-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ah de beukenboom, één van de geliefde junglers van former player and now teamleader TSM TheOddOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:22

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ah 4.11 i welcome you, the resurrection of Maokai <3

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:41:
Ben maar liefst Silver I, dus er is iets minder moeite nodig om mijn stelling te ontkrachten dat patch 4.11 bijna hier is...
Ik vermoed dat je misschien eventueel wel eens gelijk kan hebben:
http://euw.leagueoflegend...tes/patch/patch-411-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mobafire gelezen dat het kan. Your move, meneer Dia1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

http://www.surrenderat20....-for-aatrox-and.html#more

OMFG MECHA MALPHITE EN MECHA AATROX
SHUT UP AND TAKE MY MONEYZ

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:55:
[...]

Ik vermoed dat je misschien eventueel wel eens gelijk kan hebben:
http://euw.leagueoflegend...tes/patch/patch-411-notes
Ziet er uit als een leuke patch voor mij. Ik was altijd het sterkste op tank junglers en wellicht maken die met de Quill coat weer een comeback. Ook de Maokai buffs zien er leuk uit. Binnenkort Malphite en Maokai maar eens proberen in de jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:31
Shit zeg, Jax krijgt aanpassingen... Moeten we weer opnieuw beginnen met de discussie.

Meh, ik jungle graag met Warwick. Maar ik vraag me af of dat nieuwe item voor hem een upgrade is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nee is niet echt een item voor Warwick, hij is meer een autoattacker dus meer wriggles of elder lizard user.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Fulltank(veel hp) Warwick misschien. Maar dan kun je beter een echte tank nemen met fatsoenlijke CC.

Nu kunnen we wel eindelijk de tank junglers weer eens afstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik bouw Warwick redelijk tanky, normaal bouw ik: SotAG, Ninja's, Wit's End, Frozen Heart en Spirit Visage eerst en ook maak ik ze meestal compleet in die volgorde (FH en SV wisselen soms). Als laatste item maak ik meestal een BotRK om nog wat extra dmg te doen, maar met de nieuwe SofAG is een Warmogs als laatste item misschien ook leuk, geeft dan ineens 1250 extra HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:21

Qon

Denken jullie dat er een kleine kans is dat malphite jungle dit item: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Atma%27s_Impaler

kan gaan gebruiken in aankomende meta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Kayle

Kayle gets less attack speed per level and her E scales less with ability power. Intervention's cooldown has been increased.

Kayle has a ton of strengths - good damage, safe laning, high utility, great wave clear, fancy wings - and not too many weaknesses. Initially we wanted to only hit Kayle's high offensive power so we could continue to emphasize her utility, but saw it just wasn't enough to reduce her fervor in a meaningful way. All of these changes, combined, should help in clipping some of Kayle's high power across the board.

General
ATTACK SPEED PER LEVEL +2.5 ⇒ +2.2
E - Righteous Fury
BONUS ABILITY POWER RATIO +0.4 ability power ⇒ +0.2 ability power
R - Intervention
COOLDOWN 90/75/60 seconds ⇒ 110/95/80 seconds

RIP Kayle, dit is echt een serieuze nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Kayle was dan ook wel heel erg sterk, zelfde geld voor Jax beide nerfs zijn verdient als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
ArgantosNL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:53:
Kayle was dan ook wel heel erg sterk, zelfde geld voor Jax beide nerfs zijn verdient als je het mij vraagt.
Ja en nee, Jax nerfs zijn perfect, iets zwakker late game en schaling maar nogsteeds een sterke pick, zal minder gebanned gaan worden en blijft leuk. Bij Kayle gaat haar damage op haar E (de core van Kayle's offensief) door de helft. Linch bane is ook al generfed en haar attack speed scaling gaat ook omlaag. Ik zal het nog eens gaan proberen, maar vraag me af hoe viable ze nu nog is. Het zal moeilijker worden om tot je linch bane te komen, en daarna doe je alsnog minder damage. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

ArgantosNL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:53:
Inderdaad, nou Braum nog iets meer nerfen, en lucian ook. Daarbij ook de attack speed van jinx naar 80% op max level en dan komt er weer een verschuiving in de adc lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Qon schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:03:
Denken jullie dat er een kleine kans is dat malphite jungle dit item: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Atma%27s_Impaler

kan gaan gebruiken in aankomende meta?
Kleine kans dat mensen onhandige items picken heb je altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Koekiemonsterr schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:06:
[...]

Kleine kans dat mensen onhandige items picken heb je altijd....
Ik bedoel natuurlijk of dat dat item vaak wordt gebruikt, als in, standard build op malphite jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Qon schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:09:
[...]

Ik bedoel natuurlijk of dat dat item vaak wordt gebruikt, als in, standard build op malphite jungle.
Nee dus. Qua stats heeft malph er ook weinig tot niets aan, zeker in vergelijking met andere items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Vicarious schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 07:44:
[...]

Ziet er uit als een leuke patch voor mij. Ik was altijd het sterkste op tank junglers en wellicht maken die met de Quill coat weer een comeback. Ook de Maokai buffs zien er leuk uit. Binnenkort Malphite en Maokai maar eens proberen in de jungle.
Ook Volibear zal er veel voordeel uit halen! (z'n W damage schaalt met HP)

Zijn er trouwens meer mensen die nog Draven ADC spelen?
De laatste potjes dat ik gedwongen adc moest spelen, heb ik hem gepickt, en die games gingen prima!
Vooral met IE, doen de axes flink pijn, ik knalde regelmatig 40% hp bij mijn tegenstander weg in 1 hit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Misschien dat hij nog gebouwd kan worden (als laatste item) op Mundo Jungle. Dat is zo de enige champion die ik me kan herinneren waar ik ooit Atma's voor heb gebouwd. Atma's heeft pas nut als je veel hp hebt, veel auto-attacked en ook al een hoge base damage (zoals Mundo's E) hebt voor de crit die er op zit.
Voor Malphite zou het ook wel kunnen, maar er zijn wel betere items voor hem imo, bijvoorbeeld iceborn gaunlets.

Nieuw Maokai lijkt trouwens een stuk fijner te werken dan de oude (ook i.c.m. het nieuwe item) in het potje dat ik net speelde. De kortere Twisted Advance range is alleen wel even wennen, zo kun je nog maar over vrij weinig muurtjes simpel heen springen.
Qon schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:59:
[...]

Inderdaad, nou Braum nog iets meer nerfen, en lucian ook. Daarbij ook de attack speed van jinx naar 80% op max level en dan komt er weer een verschuiving in de adc lane.
Jinx wordt al weinig/amper meer gespeeld? Helemaal sinds patch 4.10. Staat ook 46ste, na Lucian, Kog'Maw, Caitlyn, Corki, Ezreal en Twitch op probuilds.net. Braum is deze patch al wat generfed en Lucian daar werken ze nog aan.

[ Voor 51% gewijzigd door Thormodo op 02-07-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Atma's heb ik nog wel eens gebuild op Garen. Puur omdat de crits scaling met zijn E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mundo is straks toch gewoon 5x Warmog en de nieuwe SotAG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ja en dan komt Maokai langs met z'n W, BAM 40% max hp dmg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Nee. Crit en AD zijn niet echt stats waar je zoveel geld in wil investeren. Dan zou je nog beter voor Triforce/Iceborn kunnen gaan tegen het einde van de game, nadat je Sunfire/Abyssal/Randuins/FH af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Viper® schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:31:
Ja en dan komt Maokai langs met z'n W, BAM 40% max hp dmg :D
Dan heeft hij nog steeds 5k hp over. en zijn zet zijn ult aan en healed 400 hp per seconden. dan wordt mundo echt een unkillable tank.

[ Voor 19% gewijzigd door ArgantosNL op 02-07-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:32:
Nee. Crit en AD zijn niet echt stats waar je zoveel geld in wil investeren. Dan zou je nog beter voor Triforce/Iceborn kunnen gaan tegen het einde van de game, nadat je Sunfire/Abyssal/Randuins/FH af zijn.
Persoonlijk zou ik Triforce al eerder bouwen, als 2e item na je SotAG. Dat is weliswaar niet de geijkte route, maar Triforce is zeer goed voor Malph en helpt zijn jungle clear te versnellen. En omdat Malph met runes, masteries, passive en SotAG toch al redelijk tanky is, kan een Triforce als 2e item nog wel, om pas daarna weer tanky items te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Zo te zien willen ze ahri een buff geven :D Dankzij deze champion was ik in S3 toen in silver 4 gekomen maar had er daarna nooit meer echt gespeeld vanwege de nerfs die ze toen kreeg...

Fijn dat Braum, Kayle en Jax weer generfed zijn..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 22-09 10:11
Die skins voor Malphite and Aatrox zien er tof uit. Malphite speel ik eigenlijk nooit maar als Malphite weer goed wordt in de jungle dan ga ik hem weer oppakken. Aatrox speel ik nog wel eens top en soms jungle, die skin gaat er zeker weten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

RonnieB82 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:18:
[...]

De laatste potjes dat ik gedwongen adc moest spelen, heb ik hem gepickt, en die games gingen prima!
Vooral met IE, doen de axes flink pijn, ik knalde regelmatig 40% hp bij mijn tegenstander weg in 1 hit...
Als ik hem zelf speel in free week gaat dat meestal so/so, tenzij ik vroeg kills pak laat ik de ander niet achter me maar ik blijf toch meestal dan minimaal relevant.

Wel speel ik vaak samen met een vriend die Draven mainde begin season 3, die lane winnen we dan _bijna_ altijd. Of ik nu Alistar, Soraka, Ziggs of Mundo pak om te supporten... Of eigenlijk whatever met poke en/of CC, want als ze onder 60% health zijn kan de Draven ze prima doodmaken kennelijk :+

Oh, you, Evelynn. Trying to dive my Draven. *headbutt* PAK TURRETHITS DAN :+
Met andere woorden, ik vind Alistar best een leuke support :P

Overigens werkt Ziggs als mage-support gewoon. Je hebt een slow, een displacement met korte stun, en goddelijke poke. Al is die poke wel wat generfed, maar dat merk ik vanzelf. Z'n damage is hetzelfde, alleen je moet beter mikken :P

[ Voor 10% gewijzigd door McGryphon op 02-07-2014 13:23 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:26
[...]
Ja, maar ik speel momenteel erg weinig normale games. Draven kan verschrikkelijk zieke damage doen, maar je bent welk vrij afhankelijk van je earlygame vind ik. Mid/End-game met gelijkwaardige items kan je vrijwel alles platwalsen.

ps.
Welcome to the league of Draven!

[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 02-07-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

En dan kan ik daarbij zeggen dat in mijn ervaring met name engage-frontlinesupports zoals Alistar en Leona goed werken met Draven, met name indien er geganked wordt.
Als je echter zorgt dat je goeie vision hebt en kan positioneren worden enkele onconventionelere keuzes ineens aanzienlijk sterker: Ziggs heeft zelfs met weinig items behoorlijk significante burst op een grotere range dan Draven's autoattacks, dus in principe bijna van wherever you are (jaja, overdreven). En op lvl 3 is de full burst van een Ziggs en 2 Draven axes genoeg om de meeste lvl 3 ADC's te instagibben; zeker gezien je als het goed is al flink wat bouncing bombs op hun hoofd hebt gegooid.

Lucian/Nami is dan overigens wel ècht een vervelende lane om tegen te spelen; normaal als ik daar tegenover sta let ik op wanneer zij oom zijn, want dat is het moment om te gaan. Probleem: met Ziggs ben ik dat tegen die tijd meestal ook..

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik speelde gisteren als twitch met een karma support tegen lucian en leblanc support.
Had niet door dat leblanc net level 2 ging worden, maar poef daar ging m'n eerste death (werd level 2 under turret gepopt). En zo ging het eigenlijk door tot aan 0/7/0. Kon niet fatsoenlijk onder m'n turret farmen gewoon zodra hun minions bij de tower waren ging ik zo ver mogelijk weg staan, maar LB had boots gekocht en bleef me maar pakken (samen met lucian weleenswaar). Dat was echt een lane waar ik ziek tegen verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:56:
Ik speelde gisteren als twitch met een karma support tegen lucian en leblanc support.
Had niet door dat leblanc net level 2 ging worden, maar poef daar ging m'n eerste death (werd level 2 under turret gepopt). En zo ging het eigenlijk door tot aan 0/7/0. Kon niet fatsoenlijk onder m'n turret farmen gewoon zodra hun minions bij de tower waren ging ik zo ver mogelijk weg staan, maar LB had boots gekocht en bleef me maar pakken (samen met lucian weleenswaar). Dat was echt een lane waar ik ziek tegen verloor.
Twitch is geloof ik de meest squishy adc en leblanc en lucien hebben beide gap closers en hoge burst damage. Als dat in het begin misgaat en je support kan je niet goed beschermen dmv harde CC kan het hard gaan in zo'n lane. Enige wat je dan kan doen is echt onder je tower blijven, jungle hulp vragen en hopen dat ze een domme fout maken bij het towerdiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Qon schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:56:
Loop jij heen en weer terwijl je aan het farmen bent? Of sta je stil? Ik heb nog nooit echt moeite gehad met LB en twitch kan juist zijn range enorm misbruiken. Constant poken en als je onzichtbaar bent je combo gebruiken. Het zou opzich niet moeten uitmaken als ze level 2 raakt, je kan veilig een stuk achter je minions farmen. Verder moet je als adc nooit een assasin 1vs1 gaan. Gewoon poken en terugtrekken als ze in range komen. Met de range van twitch helemaal geen probleem. Anders kan je altijd voor een adc gaan met escape zoals ezreal of lucian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Stitch! schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:01:
[...]

Loop jij heen en weer terwijl je aan het farmen bent? Of sta je stil? Ik heb nog nooit echt moeite gehad met LB en twitch kan juist zijn range enorm misbruiken. Constant poken en als je onzichtbaar bent je combo gebruiken. Het zou opzich niet moeten uitmaken als ze level 2 raakt, je kan veilig een stuk achter je minions farmen. Verder moet je als adc nooit een assasin 1vs1 gaan. Gewoon poken en terugtrekken als ze in range komen. Met de range van twitch helemaal geen probleem. Anders kan je altijd voor een adc gaan met escape zoals ezreal of lucian.
Ja ik klik en schiet continu, sta nooit stil op dezelfde plek behalve als ik probeer te baiten (of ruig wil doen /taunt).
Ik sta dan ongeveer op 500-600 range achter mijn turret de minions onder de turret te farmen (om poke te voorkomen), maar zodra de tower begint te schieten op hun minions rende LB me gewoon achterna. Die eerste death was dom van me, omdat hij level 1 Q had gekozen, maar toen hij level 2 was pakte ie meteen W en boom, 60% hp eraf, vervolgens lucian Q + aa en dood (gebeurde echt in 0,5 seconde). De rest van de match gewoon geprobeerd te tower farmen maar ik kreeg 0 pressure van m'n jungler en hun konden dus zodra ik ook maar in minion range was mij towerdiven. Je weet wel hoe dat gaat bij LB, QWEQ en ik ben dood en zij stond weer vrolijk buiten turrent range haha.

Kon er in principe echt niks tegen doen, behalve beter lucians laser te ontwijken, lukte aardig maar niet goed genoeg :P

[ Voor 3% gewijzigd door Qon op 02-07-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Qon schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:07:
[...]

Ja ik klik en schiet continu, sta nooit stil op dezelfde plek behalve als ik probeer te baiten (of ruig wil doen /taunt).
Ik sta dan ongeveer op 500-600 range achter mijn turret de minions onder de turret te farmen (om poke te voorkomen), maar zodra de tower begint te schieten op hun minions rende LB me gewoon achterna. Die eerste death was dom van me, omdat hij level 1 Q had gekozen, maar toen hij level 2 was pakte ie meteen W en boom, 60% hp eraf, vervolgens lucian Q + aa en dood (gebeurde echt in 0,5 seconde). De rest van de match gewoon geprobeerd te tower farmen maar ik kreeg 0 pressure van m'n jungler en hun konden dus zodra ik ook maar in minion range was mij towerdiven. Je weet wel hoe dat gaat bij LB, QWEQ en ik ben dood en zij stond weer vrolijk buiten turrent range haha.

Kon er in principe echt niks tegen doen, behalve beter lucians laser te ontwijken, lukte aardig maar niet goed genoeg :P
Heb een aantal keer tegen talon+leblanc gestaan op bot, dat is ook geen pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

garriej schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:56:
[...]

Heb een aantal keer tegen talon+leblanc gestaan op bot, dat is ook geen pretje.
Laatst een keer rumble support gespeeld, solo blind pick = troll pick. Stond te carry-en totdat ik vergeten was dat Ziggo onderhoud zou plegen. :(

Dus buiten de meta om kan werken in enkele games, maar meestal werkt het niet. :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

De enigste waar ik constant problemen tegen heb is Yorick. Als je zijn minions tanked krijg je zoveel damage. Je kunt ze wel kiten, maar de range is ook echt megaveel. Onder turret vechten heeft ook geen zin, want de minions raken je toch.

Iemand daar nog tips tegen? Was wel een normal 5v5 en ik was Pantheon, dus zeker geen ideale matchup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Die nieuwe match history is ook nice! Je kan echt veel informatie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

steel123 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:30:
De enigste waar ik constant problemen tegen heb is Yorick. Als je zijn minions tanked krijg je zoveel damage. Je kunt ze wel kiten, maar de range is ook echt megaveel. Onder turret vechten heeft ook geen zin, want de minions raken je toch.

Iemand daar nog tips tegen? Was wel een normal 5v5 en ik was Pantheon, dus zeker geen ideale matchup.
Kill de rode creep ZSM, die zorgt voor life regen namelijk. Voor de rest zou Cho nog wel een leuke zijn. Behoorlijk tanky en zijn E damaged alle 3 zijn creeps.

Volgens mij is Trundle ook nog wel leuk ivm zijn passive, maar ik weet niet of dit veel effectiever is vs Yorick. Wel kan zijn rode creep biten.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Nasus is ook leuk tegen yorick, je stackt je Q met zijn ghosts... >:)

Je kan ook de bosjes inlopen zodra zo'n ghost naar je toe komt, als je uit vision bent, gaan ze naar een minion. (totdat die minion dood is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Standaard... volgens? Riot suggested items? Mobafire Bronze V guides? Of heeft er hier ergens een Diamond V met 0 LP een 70% winrate met hem en Atma's?
[...]

Ook Volibear zal er veel voordeel uit halen! (z'n W damage schaalt met HP)
Niet meer dan dat hij momenteel al deed.
Viper® schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:26:
Atma's heb ik nog wel eens gebuild op Garen. Puur omdat de crits scaling met zijn E.
Betere keuze zou dan een Ghostblade of Infinity Edge.

Atma's is simpelweg geen interessant item meer.
ArgantosNL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:39:
[...]

Dan heeft hij nog steeds 5k hp over. en zijn zet zijn ult aan en healed 400 hp per seconden. dan wordt mundo echt een unkillable tank.
Ja gelukkig zitten er geen items of champions in de game die %hp damage doen. Ignite en Morellonomicon zitten ook niet meer ingame.
Xanthian schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:43:
Die skins voor Malphite and Aatrox zien er tof uit. Malphite speel ik eigenlijk nooit maar als Malphite weer goed wordt in de jungle dan ga ik hem weer oppakken. Aatrox speel ik nog wel eens top en soms jungle, die skin gaat er zeker weten komen.
Malphite is momenteel in een prima staat om in de jungle te spelen. Dunno wat je er nog extra aan toe wilt voegen.
steel123 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:30:

Zijn ghouls baiten en de bushes inlopen. Met name early game kun je hiermee fatsoenlijk traden met Yorick aangezien hij dan nog niet over een tear beschikt. Simpelweg slimmer spelen dus. Ghouls volgen je niet in de bushes tenzij ze in de bushes gecast worden of dat de bushes geward zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Dit weekend is overigens epicon, gaan er nog mensen zaterdag ? Wordt ook League of Legends gespeeld
Zaterdag: League of Legends
10:30-11:30 uur Halve finale 1
11:30-12:30 uur Halve finale 2
12:45-13:45 uur 3e plaats match
14:00-17:00 uur Finale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Natuurlijk snap ik dat je die ghouls kunt baiten in de bush. En dat probeerde ik ook veel te doen. Maar dan kun je zowiezo niet traden en niet last hitten als je steeds helemaal in de bush bent.
Yorick is gewoon zeer moeilijk om uit de lane te pushen met crystalline flask.

Die ghosts zijn instant cast, dus zeker rond lvl 6-9 heb je echt geen kans. Range is ook echt mega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Viper® schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:09:
Dit weekend is overigens epicon, gaan er nog mensen zaterdag ? Wordt ook League of Legends gespeeld

[...]
Yup ik ga ook heen met een stel vrienden (je zult mij misschien aan mijn falende muay thai lee sin cosplay kunnen herkenen xd loop rond met een pool party graves een critplank en een nog onbepaalde skin morgana (volgens mij blade mistress)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Tegen Yorick pick ik The Dyr.

Outsustainen en doodslaan, in een notendop :P

Hmm, net weer Udyr op aram. Het begin van Bluedyr werkte al prima: iceborn gauntlet, frozen heart en onderdelen voor een frozen mallet :P

Meeste van hun damage was physical, dus maar voor boots of swiftness gegaan. The running manbearphoenixturtletiger :P

Hmm, maar even een itemset aangemaakt :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ARNG8RKizqaWAWJJfy2fYo3A/full.png

[ Voor 77% gewijzigd door McGryphon op 02-07-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
Iemand een idee waar je kan zien welke skins je allemaal hebt? iets van elophant ofzo heette die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
dr34m3dd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:09:
Iemand een idee waar je kan zien welke skins je allemaal hebt? iets van elophant ofzo heette die site?
Als je op elophant zoekt is dat toch de eerste hit?
Je moet alleen wel de client ook nog installeren: http://www.elophant.com/league-of-legends/champion-select

Site is wel tergend traag op het moment.

[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 02-07-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:29:

Hmm, net weer Udyr op aram. Het begin van Bluedyr werkte al prima: iceborn gauntlet, frozen heart en onderdelen voor een frozen mallet :P

Meeste van hun damage was physical, dus maar voor boots of swiftness gegaan. The running manbearphoenixturtletiger :P

[afbeelding]
Mooi hoor, ook erg goede items op Udyr. Vooral zo'n Rylai's met een Frozen Mallet. Teach us oh mighty Udyr-god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Damien, voor de zoveelste keer, ik speel niet om 100% effectiveness of voor de perfecte cijfertjes. Ik speel om lol te hebben. En deze build functioneert daar meer dan voldoende voor tegen enigszins AD-heavy teamcomps.

Oh, en Rylai's geeft health, iets sterkere shields en phoenix procs, en slow op m'n phoenix procs. Past prima in het idee van de build. Daarnaast doet Gauntlet niks met bonus AD, dus dan kan er prima wat AP bij.

[ Voor 33% gewijzigd door McGryphon op 02-07-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:45:
Damien, voor de zoveelste keer, ik speel niet om 100% effectiveness of voor de perfecte cijfertjes. Ik speel om lol te hebben. En deze build functioneert daar meer dan voldoende voor tegen enigszins AD-heavy teamcomps.

Oh, en Rylai's geeft health, iets sterkere shields en phoenix procs, en slow op m'n phoenix procs. Past prima in het idee van de build.
Voeg er dan iig wat attack speed into (in die core van je), want je phoenix-stance gaat zo weinig keren proccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Da's waar, wit's end staat ook bij situational offense, eens even naar meer alternatieven kijken.

Al is vooral dat beetje extra shield toch wel fijn, gezien je toch al redelijk wat armor hebt.

Ach ja, t blijft niet de meest ideale build, maar tegen ongecoördineerde teams werken de mass slows echt meer dan prima en je bent niet heel snel plat te krijgen.

[ Voor 62% gewijzigd door McGryphon op 02-07-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Hoe stacked de slow dan van zoveel items?
15*40*30= 59.8% slow?
Doe mij dan maar gewoon Gauntlet en dan koop ik wel wat meer raw damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:50:
Da's waar, wit's end staat ook bij situational offense, eens even naar meer alternatieven kijken.

Al is vooral dat beetje extra shield toch wel fijn, gezien je toch al redelijk wat armor hebt.

Ach ja, t blijft niet de meest ideale build, maar tegen ongecoördineerde teams werken de mass slows echt meer dan prima en je bent niet heel snel plat te krijgen.
Maar wat heb je aan zoveel items met een slow. 1 is meer dan voldoende. Plus je kunt het jezelf leuker/makkelijker maken. Trinity Force / Frozen Mallet (als je dan toch een slow wilt) / Boots of Speed / Frozen Heart / Wits End (voor de extra damage van je Phoenix Stance) / Zephyr (mocht je voor extra damage-output willen gaan en toch niet het slachtoffer willen worden van CC) of anders als je het op de tanky tour wilt gooien: Randuins Omen of Thornmail. En dan kun je al die andere zooi skippen.

En als je dan toch blue-build wilt gaan:

Iceborn Gauntlet
Blade of the Ruined King
Boots of Swiftness
Frozen Mallet
Zephyr
Banshee's Veil (vs balanced) of
Randuin's Omen (vs AD)

[ Voor 8% gewijzigd door Damien op 02-07-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ook niet helemaal waarom je een item set zou maken als het resultaat een build is die ongeveer net zo goed is als wanneer je willekeurige items combineert. Je core items zijn op FH na allemaal zeer situationeel en rylais is gewoon troep.

Wist je trouwens al dat Udyr een stun heeft, dus dat al die slowing effecten niet heel erg veel doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Gister 2 troll games gespeeld met ze 5e, helaas beide verloren, maar wel hard gelachen.

Eerste game: All random, Dit kwam eruit: Nunu, rengar, lux, teemo en sion. Moeilijk hard verloren omdat katarina sterk werd. We hadde wel ziek level 1 tactiek, hun rood gejat, katarina gedived op mid en de toren gepakt, tot minuut 10-12 hadden we een voorsprong, helaas was het daarna over.

2e game global wombo combo: Jinx en ezreal top(want fuck junglers) Karthus mid en draven ashe op bot. De wombo combos waren leuk, helaas was fiddle gefeed; dus allemaal ult op fiddle komt aanlopen "oke jongens: NU!" BAM ZHONYA'S. doei alle ults, allemaal even hard om gelachen. De reactie was vooral "ja dit was wel te verwachten" Iedereen heeft wel mooie snipes gehad met ults.

Al met al lang geleden dat ik zo veel gelachen heb in league.

Daarvoor nog 2 ranked 5s gedaan game 1 Game 2

Eerste game hebben we gewoon niet goed genoeg gespeeld, 2e game: waren er 3 afk(bij tegestanders), leona kwam nog redelijk op tijd terug.

Op level 1 op bot verloren van 1 cait die al level 2 was. Morgana root, ik gooi mn Lucian Q en doubleshot en ga AAen. Toen kreeg cait een double kill, wtf moment van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23

Wootlock

Evilution

McGryphon schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:29:

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/67/671256e55e7b94c478f77c4dd2aa2641afb98ec711bc9be66307aab25cd881fe.jpg

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

garriej schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:45:
Daarvoor nog 2 ranked 5s gedaan game 1 Game 2

Eerste game hebben we gewoon niet goed genoeg gespeeld, 2e game: waren er 3 afk(bij tegestanders), leona kwam nog redelijk op tijd terug.

Op level 1 op bot verloren van 1 cait die al level 2 was. Morgana root, ik gooi mn Lucian Q en doubleshot en ga AAen. Toen kreeg cait een double kill, wtf moment van de dag.
Lol, die troll build van jullie VI jungler. Waarom Iceborn en Trinity Force? Hij weet hopelijk toch wel dat die beide dezelfde unique passive hebben en dus absoluut niet gold efficient.
En die Wit's End nog lachwekkender. Alle skills van Vi doen physical damage. Hij heeft geen andere magic pen, dus die 42 bonus magic damage zal ook niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik bouw op Riven altijd als core een Lich Bane, Nashors en een Rageblade.
Ze heeft namelijk geen AP scaling dus dan is het beste om het op 2 verschillende manieren te krijgen. Ook de attack speed en cdr op nashors is erg sterk. Dan kan je je combos en lich bane procs makkelijker uitvoeren. Ik neem ook altijd attack speed boots erbij dat vind ik het best aanvoelen.
Situationeel vind ik Locket, Mikeals,Talisman en Runaans

En niet zeuren tegen me niet over deze build want ik win hiermee altijd mijn lane. Tegen garen kan het wel moeilijk zijn early maar later is mijn sustain te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

steel123 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:52:
[...]

Lol, die troll build van jullie VI jungler. Waarom Iceborn en Trinity Force? Hij weet hopelijk toch wel dat die beide dezelfde unique passive hebben en dus absoluut niet gold efficient.
En die Wit's End nog lachwekkender. Alle skills van Vi doen physical damage. Hij heeft geen andere magic pen, dus die 42 bonus magic damage zal ook niks doen.
Ja ik had hem ook al gezegt dat wat hij had gebouwd echt helemaal nergens over ging, voor de game zei ik nog tegen hem. Elder lizard --> triforce --> tank is altijd een goeie optie. Maar iceborn gauntlet+triforce is sowieso een no go en dan die wit's end om de troll helemaal af te maken :')
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:59:
Ze heeft namelijk geen AP scaling dus dan is het beste om het op 2 verschillende manieren te krijgen. Ook de attack speed en cdr op nashors is erg sterk. Dan kan je je combos en lich bane procs makkelijker uitvoeren. Ik neem ook altijd attack speed boots erbij dat vind ik het best aanvoelen.

En niet zeuren tegen me niet over deze build want ik win hiermee altijd mijn lane. Tegen garen kan het wel moeilijk zijn early maar later is mijn sustain te goed.
AP riven, dat is zo stom dat het niet eens op mobafire staat :+

[ Voor 34% gewijzigd door garriej op 03-07-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik speel tegenwoordig voornamelijk full HP-sight-guardian Teemo. Mijn build bestaat uit Boots of Mobility en 5 Sightstones. Je kunt immers nooit genoeg vision over de map hebben en dit icm met mijn mushrooms werkt erg goed. Teemo is ook erg underrated, maar enorm viable in de river. Ik kan het weten wat ik heb 70% winrate op mijn Diamond V Teemo-only smurf-account (het is een NA account en ik ben gebanned dus het kan zijn dat hij inmiddels gedemoted is naar Bronze V). Het voordeel van full HP stacken is dat je niet dood kunt gaan mocht je onverwachts iemand tegenkomen in de river. Tevens geeft je dit defenses vs AP en AD champions die zoiets niet verwachten. Het zal ook niet al te lang duren alvorens deze hidden OP de LCS/OGN bereikt. Maar ik wil natuurlijk mijn Tweaker vriendjes up-to-date houden met de allerlaatste builds in professional gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:40:
Ik snap ook niet helemaal waarom je een item set zou maken als het resultaat een build is die ongeveer net zo goed is als wanneer je willekeurige items combineert.
Lizard buff + Mallet + Gauntlet + Rylais quadruple slow too stronk. inb4 LCS build.
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:59:

Ik pak vaak ook wat spellvamp aangezien je caster bent heb je er veel aan. Veel AP Rivens pakken geen Gunblade en die winnen niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
15-5-15 Ziggs game, deed meer dan 2x zo veel damage als de 2e. Ze hadden 3 squishies die dus met 3 bommetjes <30% hp zaten (en leuke ult erbij is kill). Hele moeilijke game, maar uiteindelijk gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:46:
Ik kan het weten wat ik heb 70% winrate op mijn Diamond V Teemo-only smurf-account (het is een NA account en ik ben gebanned dus het kan zijn dat hij inmiddels gedemoted is naar Bronze V).
hoi exlaxl :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakubi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 12:01
Hallo iedereen!

ben zojuist level 30 geworden en zoek een ranked partner. Iemand interesse?
Ik kan elke rol spelen behalve ADC omdat ik nog geen ADC champs heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Tweakubi schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:02:
Hallo iedereen!

Voeg me maar toe op EUW: ItsNotRudy. Ik wil graag weer eens een keer Bronze aantikken. En voordat je vraagt maar je heet toch Damien, klopt vandaar ook de naam ItsNotRudy want het is natuurlijk Damien hahahaha wat ben ik ook een grapjas. xDxDxD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tweakubi schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:02:
Hallo iedereen!

Het klinkt niet heel aanlokkelijk om met een verse level 30 te gaan duo-en eerlijk gezegd :P Voor een normal kun je me altijd inviten, zelfs als je nog geen 30 bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Gewoon vanaf level 30 meteen rankeds gaan spelen, normals zuigen. En dat meen ik serieus.

[ Voor 15% gewijzigd door Rordarok op 03-07-2014 19:03 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-09 19:17
Lvl 30 betekent niet automatisch dat je moet overschakelen op ranked. Zorg dat je in ieder geval de basis van elke rol onder de knie hebt en dat je uberhaupt champions hebt voor elke rol.
Als je niet de positie krijgt die je wil zul je je aan moeten passen (of trollen/zin doordrukken). Doe het gewoon alsjeblieft niet. Op deze manier, met alle respect, verpest je het niet alleen voor jezelf, maar ook voor je medespelers.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wilt sowieso ranked spelen van normals leer je echt geen ene flikker.
Level 30 > ranked daarbij zal over een paar maanden toch weer een reset zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:02:
Gewoon vanaf level 30 meteen rankeds gaan spelen, normals zuigen. En dat meen ik serieus.
Op zich mee eens (in ranked tryhard je onbewust harder en ben je meer bezig met improvement), maar als hij wil duo'en als verse level 30 wil ik liever eerst zijn skillevel een beetje inschatten voordat ik samen met hem in Bronze V beland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst volle Rune set voor AP en AD dan ranked, als je eerder dan dat gaat verdien je reports imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:52:
[...]

Op zich mee eens (in ranked tryhard je onbewust harder en ben je meer bezig met improvement), maar als hij wil duo'en als verse level 30 wil ik liever eerst zijn skillevel een beetje inschatten voordat ik samen met hem in Bronze V beland :P
Als je jezelf niet uit Bronze V kunt carryen hoor je er ook nie ... oh ja dan hoor je er thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:56:
[...]

Als je jezelf niet uit Bronze V kunt carryen hoor je er ook nie ... oh ja dan hoor je er thuis!
als je solo gaat ben ik het daarmee eens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

"Let op:

Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier"
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JqNLttR.jpg
Ik heb geen problemen met het draaien van league of legends :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:19:
"Let op:

Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier"
[afbeelding]
Ik heb geen problemen met het draaien van league of legends :+
Ok, meneer die overal INGenieur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Heb een zeer rare bug. Het lijkt op lag maar dat is het niet. Als ik te dicht bij een wall sta of een minion, dan verspringt m'n champion plots een volledige minion (om de scale voor te stellen) waardoor ik dus dichter/verder sta dan ik denk waardoor vervelende problemen optreden.

Het is nog niet zo heel lang aan de gang. Ga m'n client eens laten repareren en hopen dat daar iets uitkomt want het is écht irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

misterdoom schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:23:
Heb een zeer rare bug. Het lijkt op lag maar dat is het niet. Als ik te dicht bij een wall sta of een minion, dan verspringt m'n champion plots een volledige minion (om de scale voor te stellen) waardoor ik dus dichter/verder sta dan ik denk waardoor vervelende problemen optreden.

Het is nog niet zo heel lang aan de gang. Ga m'n client eens laten repareren en hopen dat daar iets uitkomt want het is écht irritant.
Ik heb het sinds de 4.10 update.
Heel irritant als je jungled want als je nidalee bent kan je je E niet gebruiken als je in de muur verspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakubi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 12:01
Ben net in ranked gesprongen, nu bijna bronze 1, gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Tweakubi schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:42:
Ben net in ranked gesprongen, nu bijna bronze 1, gaat lekker.
Netjes hoor, net level 30 en nu al erg op de hoogte waar je gaat eindigen. :9~

Wat is je main champ? AD Sion? AP Jax? AP Zed of toch AP Riven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ik vermoed DFGaren

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 15:56

psyy138

blackbulls.nl

Zo heel slecht is dat nou ook weer niet, op die manier doet je ult NOG meer dmg!

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

psyy138 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:36:
[...]

Zo heel slecht is dat nou ook weer niet, op die manier doet je ult NOG meer dmg!
Inderdaad, en dan nog te bedenken dat het 10% CDR geeft en 120ap waardoor je Lichbane procs nog meer damage doen :9~
Paak daar nog een Archangelstaff bij en je kan skills spammen zonder OOM te gaan.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Dit forum is echt niet goed meer voor nieuwe mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 15:56

psyy138

blackbulls.nl

Fanatic_FS schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:41:
[...]

Inderdaad, en dan nog te bedenken dat het 10% CDR geeft en 120ap waardoor je Lichbane procs nog meer damage doen :9~
Paak daar nog een Archangelstaff bij en je kan skills spammen zonder OOM te gaan.
Juist, Thats the spirit! :P \

What would ap master garen do? 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
garriej schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:43:
Dit forum is echt niet goed meer voor nieuwe mensen :+
Inderdaad, snap de lol er ook niet zo van maargoed. Blijkbaar is het super grappig om trollbuilds te gaan verzinnen voor hypothetische mains van mensen die lager spelen dat jezelf. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:31

Pykow

Angelo OTR

Dit weekend ga ik naar Epicon, geen idee wat het was.
Zie ik finale LoL enzo.

Ik heb geen verstand van deze game, ja ik ken de spelregels en daar houd het bij op.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Pykow schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:05:
Dit weekend ga ik naar Epicon, geen idee wat het was.
Zie ik finale LoL enzo.

Ik heb geen verstand van deze game, ja ik ken de spelregels en daar houd het bij op.
Vooral de gekkies(cosplayers) ga je je erg mee vermaken d:)b rare mensen zijn dat, maar wel onwijs leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Nou 2 vrienden kunnen morgen niet. 1 Heeft vrijgezellenfeest die dag en de ander is ziek }:|
Solo Epicon :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

't Stond eerst op het programma om er een weekend heen te gaan, maar ik weet eigenlijk niet waarom we niet gaan, vergeten denk ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stitch! schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:48:
[...]

Inderdaad, snap de lol er ook niet zo van maargoed. Blijkbaar is het super grappig om trollbuilds te gaan verzinnen voor hypothetische mains van mensen die lager spelen dat jezelf. 8)7
Ja als een mod hier heel de tijd aan het trollen is krijg je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Viper® schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:10:
Nou 2 vrienden kunnen morgen niet. 1 Heeft vrijgezellenfeest die dag en de ander is ziek }:|
Solo Epicon :)F
Ga je zaterdag of zondag heen?

@garriej
En trouwens wat is er zo raar aan cosplay dat de mensen gek moeten zijn ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:42:
[...]

Ga je zaterdag of zondag heen?

@garriej
En trouwens wat is er zo raar aan cosplay dat de mensen gek moeten zijn ervoor?
Nee niet gek, het zijn gekkies, die term is er bij ons ingekomen. Ik heb die dag genoten van het plezier en de tijd en moeite die mensen hebben gestoken in hun kostuum. Maar de eerste impressie van ons was: "wat een gekkies joh". Na een dag is die mening aardig bijgedraaid en zijn het allemaal vrolijke gezellige mensen, maar de term gekkies is er nog niet uit, zie het ook niet als iets slechts, zie het als een lief koosnaampje :)
Pagina: 1 ... 46 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]