Hmm, als ik nou eens Feral Flare, Statikk, Mallet, Visage en Randuin's op Udyr zou bouwen, met swiftnessboots+alacrity... Mogelijk een Zephyr ipv Statikk. Volgens mij ben ik dan ontzettend sticky, met prima damage en redelijke tankstats. Zou dat wat zijn, en zo ja, wat is dan waarschijnlijk na Flare het meest logische buildpath?
steel123 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:00:
[...]
Toch zou ik als lane Udyr toch iets meer damage bouwen dan fulltank. En ook geen manamune? Lategame heb ik zelden last van manatekort.
Persoonlijk zou ik Triforce bouwen in plaats van manamune. Eventueel met een frozen heart in plaats van nerfed randuins als je nog iets meer max mana nodig hebt.
Ben zelf een grote fan van Iceborn Gauntlet op Udyr. Mooie slows en wat AoE damage als je toch midden tussen de vijanden staat.
Ik heb als eerste een Randuin's gebouwd om Yasuo te counteren, ik had het aanzienlijk zwaarder in lane dan ik verwacht had. Na Warden's mail een tear gebouwd, ninja tabi. Spectre's Cowl gehaald voor de roamende Akali, manamune afgebouwd. Om turtle, bear en tiger te blijven spammen

Visage klaar, en al een splitpush waar je U tegen zegt. Muramana geeft toch ook best wat AD, icm de singletarget focus van Tiger durfde al niemand me meer te 1v1'en. Ik heb alacrity gehaald voor m'n Tabi, een sunfire cape gebouwd, en afgesloten met een Wit's end. Ik had minder damage in de teamfights dan wanneer ik, zoals normaal, triforce of hydra had gebouwd ipv manamune en phoenix had gemaxed, maar lategame moesten ze minimaal 3 champs paraat hebben staan om te zorgen dat ik niet tot aan de nexus zou splitpushen. Door m'n tankstats had ik geen minionwave nodig, ik kon die turrets prima tanken
Wat je zegt klopt allemaal, ik heb gewoon de hele match vooral naar de situatie gebouwd met slechts een vaag idee van een lategamebuild in mijn achterhoofd
[
Voor 74% gewijzigd door
McGryphon op 26-06-2014 16:09
]