Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 43 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 09:20

Qon

Naast de discussie of Karma nu wel of niet beter is dan Allistar, denk ik dat buiten kijf staat dat dit item wel goed is op Alistar AP + CDR zijn gewoon goede stats op Alistar. Je healt ook de minions met je heal, waardoor deze dus ook 25% sneller aanvallen.

Ik denk dat je met Alistar misschien wel wat builds gaat vinden met Banner of command en Ardent Censer, ookal is het alleen in fun matches, omdat het lijkt dat deze items goede synergie geven. Ik denk dat ik het ook eens ga proberen om vanavond zoiets te spelen. Lijkt me wel lache als je met twee of drie volle minions wave aankomt lopen met die twee items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Xanthian schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:57:
Ik heb voor de grap Nidalee jungle eens geprobeerd, ging niet heel slecht.
Begonnen met Q, spear op blue buff > Naar cougar, smite, Takedown, aa, aa, Takedown en weg is die golem. Ik kan niet zeggen dat het geweldig is, de clear is matig, de sustain is okay.

Ganken is ook maat matig, meestal eerst een speer gooien, hopen dat die raak is en dan er op af met in cougar form. De traps leggen in de enemy jungle is echt geweldig, die lopen er constant door heen. Buffs stelen met een spear is ook leuk. Zolang je maar farmed met cougar form heb je ook niet echt mana problemen.

Items die ik heb gebouwd: Sprectral Wraith > Sorcere Shoes > IBG en een Deathcap.
Mijn team deed het erg goed en ik heb helaas niet super veel impact gehad.

Ik ga nog eens meer experimenteren met Nidalee jungle, want volgens mij kan het nog wel beter op bepaalde punten.
Geen CC, maar als je je speren inderdaad een beetje goed gooit dan hebben andere champions geen leuke laningphase, vooral niet als je geen sustain hebt als lifesteal of spellvamp :)

Zie nu ook Dexter van CLG (in de jungle) er mee spelen op twitch en dat gaat hem aardig goed af (6/3/5 momenteel). Heb het gevoel dat Nidalee meer een buff heeft gekregen dan ook daadwerkelijk is aangepast.. Vooral als ik zie dat een full hp champion nog steeds +50% van zijn hp bar zie verdwijnen.

Of heb ik het nu mis en is nidalee wel gewoon helemaal de grond in getrapt net zoals Kha'zix?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Mebus schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:52:
[...]

Geen CC, maar als je je speren inderdaad een beetje goed gooit dan hebben andere champions geen leuke laningphase, vooral niet als je geen sustain hebt als lifesteal of spellvamp :)

Zie nu ook Dexter van CLG (in de jungle) er mee spelen op twitch en dat gaat hem aardig goed af (6/3/5 momenteel). Heb het gevoel dat Nidalee meer een buff heeft gekregen dan ook daadwerkelijk is aangepast.. Vooral als ik zie dat een full hp champion nog steeds +50% van zijn hp bar zie verdwijnen.

Of heb ik het nu mis en is nidalee wel gewoon helemaal de grond in getrapt net zoals Kha'zix?
Imo is ze er op vooruit gegaan qua teamplay. Bischu was voornamelijk aan het klagen over de changes en riep dat ze alleen als bruiser op top nog viable zou zijn of in erg lage elo-ranges, maar volgens mij is het gewoon gewenning en dan komt het wel weer goed. Kha'zix is een ander verhaal daar zijn ze iets te ver gegaan imo qua nerfs. Maar Kha'zix is ook zo'n geval net als Rengar, of te sterk of te slap.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:04:
[...]

Imo is ze er op vooruit gegaan qua teamplay. Bischu was voornamelijk aan het klagen over de changes en riep dat ze alleen als bruiser op top nog viable zou zijn of in erg lage elo-ranges, maar volgens mij is het gewoon gewenning en dan komt het wel weer goed. Kha'zix is een ander verhaal daar zijn ze iets te ver gegaan imo qua nerfs. Maar Kha'zix is ook zo'n geval net als Rengar, of te sterk of te slap.
Zoiets ongeveer met Kha'zix: YouTube: NOT AGAIN!

Maar is het ook weer niet gewoon zoeken naar een build die hem meer viable maakt? Zag toen op LCS of zo een toernooi (zaten Aziaten in) en die bouwde Kha'zix gewoon tank, het andere team (was een van EU/NA) wist gewoon niet hoe ze tegen hem moesten spelen of wat ze moesten doen (hadden dus ook verloren).

Deze game geloof ik: YouTube: Fnatic vs KT Rolster Bullets | Game 2 Grand Finals IEM Katowice WC LOL 2014 | FNC vs KTB

Hoewel ik me ook kan herinneren dat ie een Maw of Malmortius had..

[ Voor 11% gewijzigd door Mebus op 19-06-2014 11:19 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:12:
[...]

Maar is het ook weer niet gewoon zoeken naar een build die hem meer viable maakt? Zag toen op LCS of zo een toernooi (zaten Aziaten in) en die bouwde Kha'zix gewoon tank, het andere team (was een van EU/NA) wist gewoon niet hoe ze tegen hem moesten spelen of wat ze moesten doen (hadden dus ook verloren).

Deze game geloof ik: YouTube: Fnatic vs KT Rolster Bullets | Game 2 Grand Finals IEM Katowice WC LOL 2014 | FNC vs KTB

Ik denk dat ik mij ietswat verkeerd heb verwoord. Kha'zix is imo nog steeds wel viable maar heeft een erg zwakke early/mid game nu, waardoor je afhankelijk van je team wordt of je die lategame nog gaat zien. Voor lanes zijn er simpelweg veel betere keuzes momenteel en hetzelfde geldt eigenlijk voor de jungle. Neemt niet weg dat hij niet nuttig kan zijn, maar je moet er simpelweg vanuit gaan dat je early/mid weinig impact gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Damienx2, awhh oké. Dan maar weer eens Kha'zix spelen en zien of het nog werkt.. Ga dan wel meer de tank kant op net zoals met evelynn dan dat ik glass/assassin ga :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Mebus schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:12:
[...]

Ik weet de redenen even niet meer, maar weet wel dat ze deze build hard generfed hebben, vooral door de ult damage reduction volgens mij. Deze build werkte omdat hij nog zieke Q damage had zonder items, en als tank kon hij het team in springen, alle damage tanken (en verwarring veroorzaken met zijn ult), en er weer uit springen.
Nu heeft hij volgens mij geen damage reduction meer op zijn ult en is zijn Q hard generfed. Als je goed speelt zal hij vast nog wel sterk zijn, maar lang niet meer zo sterk als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Hoe hard kan het zijn om eens als Yasuo op R te drukken als ik een jungler speel met een knock up? Dit is al de tweede keer dat ik zo een retard heb in mijn team die het blijkbaar te moeilijk vind en te vermakelijk om niet op R te drukken.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
In de 4.11 update forecast las ik dat ze wat willen doen aan de tanky junglers , yes!
Kan ik weer met een gerust hart Sejuani, Volibear en Zac ranked gaan spelen.

Ze zeggen dat sommige junglers meet utility krijgen en er komt een nieuwe/aanpassing aan de jungle items voor tanky junglers.

Ik speel zo af en toe nog wel eens met Sejuani en Volibear, voornamelijk in normals. En daar zijn ze nog goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Xanthian schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:30:
In de 4.11 update forecast las ik dat ze wat willen doen aan de tanky junglers , yes!
Kan ik weer met een gerust hart Sejuani, Volibear en Zac ranked gaan spelen.

Ze zeggen dat sommige junglers meet utility krijgen en er komt een nieuwe/aanpassing aan de jungle items voor tanky junglers.

Ik speel zo af en toe nog wel eens met Sejuani en Volibear, voornamelijk in normals. En daar zijn ze nog goed te doen.
Ik denk dat het zeer balanced zou zijn en helemaal niet OP als ze het tank jungle item 40% CDR zouden geven.
Nog 2 andere items en dan is helicopter Heca ook buiten URF mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ik zit de afgelopen dagen echt in een dipje, ik eindig met slechte scores, doe stomme dingen ect.. geen idee hoe dat komt. Kan komen omdat de tv aanstaat met voetbal en iets met afleiding :') nu ik erover nadenk zou dat het wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14

Meneer iCy

swarma

Skyclad schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:52:
[...]

Ik denk dat het zeer balanced zou zijn en helemaal niet OP als ze het tank jungle item 40% CDR zouden geven.
Nog 2 andere items en dan is helicopter Heca ook buiten URF mogelijk ;)
Nope nope nope nope, 40% is de max (gecapped). Hoef je iig geen andere CDR items te kopen als het zo zou zijn ;-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:12:
Ik zit de afgelopen dagen echt in een dipje, ik eindig met slechte scores, doe stomme dingen ect.. geen idee hoe dat komt. Kan komen omdat de tv aanstaat met voetbal en iets met afleiding :') nu ik erover nadenk zou dat het wel zijn.
Ik heb ook erg slechte games de laatste tijd, maar dat komt helaas niet door voetbal. Neem daarbij nog een stuk of 3 games met AFK'ers in het team en je hebt het gehele plaatje compleet. Gisteren een Tristana die 0/2/0 ging en AFK ging, kijk ik vervolgens naar haar matchhistory en zie ik 5 games in de laatste 10 ranked matches die ze heeft geleaved. Dit was voor mij voldoende aanleiding om maar een support ticket te sturen. NIet dat ik LP terug wil, maar wel dat deze persoon nu eindelijk eens een ban krijgt voordat ze nog meer games voor anderen verziekt in de toekomst. Mijn laatste ranked game van gisteren had het geluk dat onze Jax die 2/0/0 ging vervolgens AFK ging en een Annie mid die 24/7 aan het DCen/Reconnecten was. Beide maar gereport.

Ranked is echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteren maar 1 ranked aan gezet na sinds afgelopenw eekend, waar ik tot 4x toe de promo niet zijn doorgekomen door de duoQ teams in mijn team :(

Ging wel aardig. Jungler zat als een gek te pingen voor hulp. Top kwam er ook naar toe, maar liep ineens weg waardoor ik dus in mijn 1tje tegen de jungler en achter mij de enemy top/midlaner had. Ging even met Yasuo, maar door deze actie niet meer. Ook nog een towerdive waardoor ik dus 0/2 stond. Potje alsnog gewonnen doordat Yasuo alle kills overal pakte en sjah, malzahar de selfstunning champ kan hun carry gewoon wegnuken/stunnen zodat Yasuo waardeloos was in teamfights.

Heb wel in een normal een vloekende tweaker gereport, tenminste ik ga er van uit dat het een tweaker is aangezien die in het GOT kanaal zit. :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 20-06-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:15:
[...]

Gisteren maar 1 ranked aan gezet na sinds afgelopenw eekend, waar ik tot 4x toe de promo niet zijn doorgekomen door de duoQ teams in mijn team :(

Ging wel aardig. Jungler zat als een gek te pingen voor hulp. Top kwam er ook naar toe, maar liep ineens weg waardoor ik dus in mijn 1tje tegen de jungler en achter mij de enemy top/midlaner had. Ging even met Yasuo, maar door deze actie niet meer. Ook nog een towerdive waardoor ik dus 0/2 stond. Potje alsnog gewonnen doordat Yasuo alle kills overal pakte en sjah, malzahar de selfstunning champ kan hun carry gewoon wegnuken/stunnen zodat Yasuo waardeloos was in teamfights.

Heb wel in een normal een vloekende tweaker gereport, tenminste ik ga er van uit dat het een tweaker is aangezien die in het GOT kanaal zit. :-)
Oeh oeh, welke tweaker ging ragen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 16:18

Wootlock

Evilution

Dat nieuwe support item (Argent Cresent) is momenteel bugged, geeft iedereen binnen jou team een movementspeed buff i.p.v alleen jezelf.
Snap niet dat dit soort buggs gefixed worden voordat het live gaat >.<

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:06:
[...]

Ik heb ook erg slechte games de laatste tijd, maar dat komt helaas niet door voetbal. Neem daarbij nog een stuk of 3 games met AFK'ers in het team en je hebt het gehele plaatje compleet. Gisteren een Tristana die 0/2/0 ging en AFK ging, kijk ik vervolgens naar haar matchhistory en zie ik 5 games in de laatste 10 ranked matches die ze heeft geleaved. Dit was voor mij voldoende aanleiding om maar een support ticket te sturen. NIet dat ik LP terug wil, maar wel dat deze persoon nu eindelijk eens een ban krijgt voordat ze nog meer games voor anderen verziekt in de toekomst. Mijn laatste ranked game van gisteren had het geluk dat onze Jax die 2/0/0 ging vervolgens AFK ging en een Annie mid die 24/7 aan het DCen/Reconnecten was. Beide maar gereport.

Ranked is echt leuk.
zit al 2 weken in Silver II tussen de 1LP en de 97LP te dartelen. Elke keer dat ik net men promos kan halen heb ik wel 2 of 3 games achter mekaar. Leavers. ragers , feeders. :) The joy ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Overigens nog iets anders, is het meerdere mensen opgevallen dat pings random over de map verschijnen? Een maat van mij pingde gisteren mid en ik kreeg de pings op top, waardoor ik dus terug liep omdat ik dacht dat er iemand aankwam. Dit gebeurde in verschillende matches en maakte het vrij irritant. Elke ping op mid verscheen op de map op top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerras
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 08:30
Yup, volgens mij is dit de riot-YOLO patch.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:34:
Overigens nog iets anders, is het meerdere mensen opgevallen dat pings random over de map verschijnen? Een maat van mij pingde gisteren mid en ik kreeg de pings op top, waardoor ik dus terug liep omdat ik dacht dat er iemand aankwam. Dit gebeurde in verschillende matches en maakte het vrij irritant. Elke ping op mid verscheen op de map op top.
Niet opgevalle, maar gister een paar potjes gespeeld waar ik in mn kont geboord werd door mid laners die zonder missing mij even kwamen ganken.(ofwel er werd niet bepaald veel gebruik gemaakt van pings)

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 20-06-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
iCy schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:18:
[...]

Nope nope nope nope, 40% is de max (gecapped). Hoef je iig geen andere CDR items te kopen als het zo zou zijn ;-)
Aw... Dacht dat vanwege de 80% bij URF dat dat de max zou zijn :(

Dan is nog meer CDR niet erg nuttig, aangezien je zowieso Frozen Heart neemt als Heca, en er meestal nog wel 1 of 2 items zullen zijn met CDR.

Nog maar een 30% extra damage reflection die stackt met Thornmail dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Gister een avondje kunnen spelen met de nieuwe Blue build, vereist wel skill(die ik niet altijd heb), maar wat is die leuk om mee te spelen. Support was dood, stond alleen onder de turret en heb hun adc, support en jungler allemaal kunnen slopen, nadat je ibg hebt komen ze ook niet meer weg. Niet de hoogste dps maar je bent enorm lastig dood te maken. Essence reaver lijkt in eerste instantie misschien een slap end build item, maar hij werkt enorm fijn samen met de rest. Ziet ook veel challengers succes met de build hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Ik kocht gisteren twee champions en ze staan bij mijn purchases, maar ik kan ze niet selecteren in de lobby en bij de store kan ik ze nogmaals unlocken. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
NoFearz schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:00:
Ik kocht gisteren twee champions en ze staan bij mijn purchases, maar ik kan ze niet selecteren in de lobby en bij de store kan ik ze nogmaals unlocken. Hoe kan dit?
Gevalletje voor de support afdeling van Rito lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Nou een plusje voor de Riot support. Heb bericht gekregen op mijn support ticket omtrent de leaver en zijn matchhistory. De beste jongen zal iig nu een passende straf krijgen en ik kreeg de excuses voor het niet goed functioneren van de leaver buster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
gister potje tegen hrqbot gespeeld, vorige jungler van sk, hij speelt nu alleen maar mid lijkt wel, echt een gevaarlijke ahri heeft ie, wel gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Gisteren avond 8 draft pick normal potjes gedaan, continue leavers en flamers.
Niveau gaat wel erg goed omhoog de laatste tijd.

Wordt weer eens tijd het spel in de ijskast te pleuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
.je schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:50:
Gisteren avond 8 draft pick normal potjes gedaan, continue leavers en flamers.
Niveau gaat wel erg goed omhoog de laatste tijd.

Wordt weer eens tijd het spel in de ijskast te pleuren...
Ik heb echt 10x liever de flamers dan de leavers. Maar ja vaak staat het gelijk aan. Ze flamen en gaan vervolgens leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Damienx2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:51:
[...]

Ik heb echt 10x liever de flamers dan de leavers. Maar ja vaak staat het gelijk aan. Ze flamen en gaan vervolgens leaven.
Spel is nog enigszins speelbaar na een '/ignore all' in chat, helaas blijft het dat mensen die pings kunnen abusen, gek wordt je ervan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
met ignore moet je als het goed is ook geen pings meer horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
.je schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:53:
[...]

Spel is nog enigszins speelbaar na een '/ignore all' in chat, helaas blijft het dat mensen die pings kunnen abusen, gek wordt je ervan :(
Met ignore command schakel je ook de pings uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Skyclad schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:42:
[...]

Aw... Dacht dat vanwege de 80% bij URF dat dat de max zou zijn :(

Dan is nog meer CDR niet erg nuttig, aangezien je zowieso Frozen Heart neemt als Heca, en er meestal nog wel 1 of 2 items zullen zijn met CDR.

Nog maar een 30% extra damage reflection die stackt met Thornmail dan? ;)
Frozen Hearth op Heca? Andere build dan dat ik hem bouw. Ik bouw vrijwel altijd:

SotEL
Schoenen afhankelijk van enemy team
Randium of Sunfire cape
Trinity of MR+Health
MR+Health of Trinity
Laatste item haal je vaak al niet meer en indien wel kan je zelf het e.e.a. invullen wat voor item. Ligt puur aan hoe de game haal.

Ben wel benieuwd naar jouw heca build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Lizard of the Elder Spirit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Carrot on a Stick, meer heb je niet nodig voor Heca :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Moest gisteren wel lachen om de stream van Seraph, hij werd de hele game gecamped door een Hecarim op top, waarna in Twitch chat het volgende kwam: "They need to build a stable on toplane for that horse" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Is al te lang geleden om het nog op Lolking terug te vinden helaas. Start over het algemeen ook Lizard, schoentjes tegenwoordig vaak swiftness, aangezien ik niet movement wil verliezen zodra ik mijn Q spam, en daarna meestal direct FH. Wat daarna volgt is erg afhankelijk van hun team, meestal zowieso Spirit Visage, en dan ofwel Banshees als het team vooral AP heeft (of hun APC fed is), als het vooral AD is ga ik meestal voor Sunfire en Thornmail. Of GA.

Ik zou voor meer health kunnen gaan, maar met die items heb je zoveel armor dat zelfs hun adc er niet makkelijk door komt, en door die berg armor kan je ook gewoon beide nexus turrets tanken zonder dat je snel dekking hoeft te zoeken.

Ben meestal puur tank ;)

(Maar als we vanaf het begin aan het winnen zijn ga ik ook voor meer schade, dan haal ik inderdaad Trinity)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Gisteren nog eens aan ranked gewaagd. Sta al een tijd op 0 LP dus het was tijd om even wat te winnen om zeker niet te zakken.

Eerste game ga ik Gragas support. Het team is er niet echt enthousiast over en vind dat het een mid champion is.

Ga ik even 2/1/21 en carry heel het team in goed geplaatste ults in teamfights/body slams op de WW ult.

Juij! +12LP

Gezien het goed ging waag ik me nog eens aan een ranked. Ga ik top Renekton wat een gamble was aangezien er al een kayle was ingelockt en ik hoopte dat deze dus mid ging.

Dat was jammer genoeg niet het geval. Een of andere eikel moest natuurlijk yasuo jungle gaan wat het er ook niet veel op verbeterde.

Maar goed, lane begon en het was geen lolletje. Yasuo kwam vroeg en met wat plays kayle kunnen doden. Achteraf heeft ze me nooit kunnen killen én ik had meer CS dan dat zij had terwijl ze dus constant aan eht pushen was, wat zeer lief was zodat ik onder turret kon farmen :p

Eenmaal m'n hexdrinker af was, kon ik wat "veiliger" farmen. De combinatie van een slechte kayle zorgde ervoor dat ik 8/4/4 ging vs 2/5/5 Kayle met meer CS.

Jammer genoeg had enemy tristana bot 9/x na 12 min en ging Veigar 0/10 mid vs een Kha'zix.

;w 12 LP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:47:
Moest gisteren wel lachen om de stream van Seraph, hij werd de hele game gecamped door een Hecarim op top, waarna in Twitch chat het volgende kwam: "They need to build a stable on toplane for that horse" :')
Ach, heb zelf een keer als opmerking tegen me gekregen of het gras @ botlane lekkerder was dan mid/toplane :')

@Damien, aangepast hoor. Had even een andere gedachte in mijn hoofd :')

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 20-06-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
misterdoom schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:19:
Gisteren nog eens aan ranked gewaagd. Sta al een tijd op 0 LP dus het was tijd om even wat te winnen om zeker niet te zakken.

Eerste game ga ik Gragas support. Het team is er niet echt enthousiast over en vind dat het een mid champion is.

Ga ik even 2/1/21 en carry heel het team in goed geplaatste ults in teamfights/body slams op de WW ult.

Juij! +12LP

Gezien het goed ging waag ik me nog eens aan een ranked. Ga ik top Renekton wat een gamble was aangezien er al een kayle was ingelockt en ik hoopte dat deze dus mid ging.

Dat was jammer genoeg niet het geval. Een of andere eikel moest natuurlijk yasuo jungle gaan wat het er ook niet veel op verbeterde.

Maar goed, lane begon en het was geen lolletje. Yasuo kwam vroeg en met wat plays kayle kunnen doden. Achteraf heeft ze me nooit kunnen killen én ik had meer CS dan dat zij had terwijl ze dus constant aan eht pushen was, wat zeer lief was zodat ik onder turret kon farmen :p

Eenmaal m'n hexdrinker af was, kon ik wat "veiliger" farmen. De combinatie van een slechte kayle zorgde ervoor dat ik 8/4/4 ging vs 2/5/5 Kayle met meer CS.

Jammer genoeg had enemy tristana bot 9/x na 12 min en ging Veigar 0/10 mid vs een Kha'zix.

;w 12 LP
Als ik je advies mag geven zal het zijn dat het leuker is om te spelen om beter te worden en niet om een hogere rank te krijgen. Vooral in het begin en in lowere elo's werkt dit goed naar mijn idee. Leer van je eigen fouten want je team zal er toch niet beter op worden, je speelt wrs toch nooit meer met ze. Wat ook kan helpen is om veel te pingen waar de jungler is, of ze moeten pushen of bijvoorbeeld terug moeten komen om te defenden. Als jij dit zelf allemaal onder de knie hebt zal je echt meer plezier in het spel beleven en meer winnen.

er zijn heel wat guides die hierop in gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
i-peter schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:28:
[...]

Als ik je advies mag geven zal het zijn dat het leuker is om te spelen om beter te worden en niet om een hogere rank te krijgen. Vooral in het begin en in lowere elo's werkt dit goed naar mijn idee. Leer van je eigen fouten want je team zal er toch niet beter op worden, je speelt wrs toch nooit meer met ze. Wat ook kan helpen is om veel te pingen waar de jungler is, of ze moeten pushen of bijvoorbeeld terug moeten komen om te defenden. Als jij dit zelf allemaal onder de knie hebt zal je echt meer plezier in het spel beleven en meer winnen.

er zijn heel wat guides die hierop in gaan
Ik heb fun in the game hoor. Vond het een leuke game maar ik had het "geluk" om tegen een slechte kayle te staan waardoor ik m'n lane wel won. Het is niet dat ik strak gefocust ben op m'n LP of rank, je moet het allemaal met een korreltje zout nemen.

Daarbij, er waren zoveel popcorn moments in de chat dat het gewoon grappig was. Ik weet wat ik fout doe, ik weet hoe ik kan verbeteren maar m'n mechanics zijn niet zo goed en m'n reactievermogen is ook niet denderend maar ach, ik heb fun in bijna iedere game die ik speel, dus zo erg vind ik het allemaal niet.

YouTube: SKINS GET WINS II

Iemand een Black Allistar skin kopen? Voor maar €699 :')

edit:

Ooh ja, over dat pingen en zeggen waar de jungler is: Als ik de jungler top zie of een ward zie passeren vermeld ik dat altijd. Maar jammer genoeg is m'n MMR mid-bronze nu en je mag 20x pingen om niet achter een champ te chasen maar dat werkt niet. Ook het zeggen in chat werkt niet dus al bij al is het zeer goed advies dat vaak moeilijk is om het team duidelijk te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Death1ord op 20-06-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Dat had ik pas ook tijdens een potje aram... Ik was (dis)engage tanky taric tank as shit, maar 20 retreat pings op je hoofd als de taric ze continu vertraagt en ophoudt betekent kennelijk "re-engage op 15% health, je kunt het!"

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zo hadden we (ook op ARAM) net een Renekton die continu terwijl we niet in de buurt waren 1 vs 5 ging engagen, en dan kwaad op ons was wanneer ie dood ging. En als we met zijn allen vochten en hij toch dood ging gaf hij ons ook de schuld, want dan hielpen we natuurlijk ook niet. Dreigde een paar keer afk te gaan, maar aangezien niemand reageerde en we iedere keer weer terug kwamen hielp hij uiteindelijk ook maar weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Skyclad schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:09:
Zo hadden we (ook op ARAM) net een Renekton die continu terwijl we niet in de buurt waren 1 vs 5 ging engagen, en dan kwaad op ons was wanneer ie dood ging. En als we met zijn allen vochten en hij toch dood ging gaf hij ons ook de schuld, want dan hielpen we natuurlijk ook niet. Dreigde een paar keer afk te gaan, maar aangezien niemand reageerde en we iedere keer weer terug kwamen hielp hij uiteindelijk ook maar weer mee.
Sowieso ben ik op een gegeven moment gestopt met daaraan toegeven, die terroristjes die je game willen gijzelen. De laatste keer dat een jungler dat probeerde stelde ik dat ie op mocht rotten en dat ie de ban wel tegemoet zag komen. Ineens is meneer dan niet meer afk.

Vind het nog steeds belachelijk dat er geen mechanisme voor het team dat de afker heeft is ingebouwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:48

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

omg die maokai changes op pbe, geweldig
manacost reductions en het belangrijkste....ZIJN ULT VOLGT HEM!!!!
Eindelijk wat liefde voor een van mijn favo champs
YouTube: \[ 6/20 PBE ] Maokai R Changes

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Z'n ult die hem volgt is wel leuk want nu is het gewoon een paar stappen zetten en je bent ervan verlost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Fanatic_FS schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:20:
omg die maokai changes op pbe, geweldig
manacost reductions en het belangrijkste....ZIJN ULT VOLGT HEM!!!!
Eindelijk wat liefde voor een van mijn favo champs
YouTube: \[ 6/20 PBE ] Maokai R Changes
Slow op Sapling Toss en de instant Twisted Advance is ook niet verkeerd. Daarnaast doet zijn Twisted Advance veel meer schade late game gok ik, doordat hij nu een percentage of max health doet. Daardoor wordt het denk ik ook nuttiger als jungle skill, aangezien je die vaak als laatste maxde.
In combinatie met de geplande veranderingen voor tanky junglers zou hij zomaar weer goed kunnen worden: http://community.na.leagu...tch-forecast?show=rundown

Krijg zowaar zin om Goalkeeper Maokai te kopen. Ondanks dat Totemic Maokai al heb. :P

Primetime Draven is ook uit trouwens en kost 975RP: YouTube: Full - Primetime Draven League of Legends Skin Spotlight

[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 21-06-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

enige nerf op maokai is zijn W cast range van 650 naar 500 gegaan :(
E minder damage, maar zijn W doet veel meer damage dus dat compenseert weer.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Fanatic_FS schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:10:
enige nerf op maokai is zijn W cast range van 650 naar 500 gegaan :(
E minder damage, maar zijn W doet veel meer damage dus dat compenseert weer.
Zijn sapling rent nu wel sneller als je boots heb, dus meer kans dat je hem daadwerkelijk raakt. In tegenstelling tot eerst toen je hem gewoon kon "outrunnen" met tier 2 boots. Daarom is de damage blijkbaar omlaag gegaan. En daarnaast als je raakt is de kans op follow-up een stuk groter vanwege de 50% slow. Ik weet niet of dat de kortere cast range op W compenseert, maar dat komt een heel eind gok ik (edit: staat ook in die reddit link lees ik net). En je hebt nog een extra wapen tijdens ganken, want momenteel heb je weinig aan je sapling dan.

http://www.reddit.com/r/l...7s/620_pbe_update/cid4gao

[ Voor 22% gewijzigd door Thormodo op 21-06-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Primetime Draven is echt een heerlijke skin :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Maokai E had altijd al belachelijke damage dus die damagenerf is te overzien, met die nieuwe R kun je ook makkelijker de damage ermee doen ipv mensen die eruit lopen voordat je de damage laat afgaan :P

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zo, daar ben ik weer na 2 weken vakantie. Nog belangrijke dingen gemist? Patchnotes lees ik vanavond wel door dus die hoeven niet gepost te worden :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:43
staan 2 pagina's terug volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik ben opzich zeer tevreden met de Nidalee changes, ze speelt echt heerlijk momenteel. Het blijft echter een champion die je slechts in bepaalde comps echt goed tot haar recht laat komen. Heb haar de afgelopen dagen voornamelijk op top gespeeld en dat ging vrij goed op de ene game na waar ik vs een Plat II Tryn kwam te staan die mij toch vrij vlot de lane uitschopte. Ik had er simpelweg geen antwoord op, maar dat lag meer aan mijn eigen onervarenheid met de matchup Nid vs Tryn.

Verder ook nog even Jayce weer gespeeld, en dat ging opzich ook wel lekker, helaas ook bij Jayce weer in de situatie terechtgekomen dat je er wel een beetje de comp bij moet hebben om goed uit de verf te komen en geen Jarvan IV die full atk speed bouwt en al dood was voordat hij zijn ult kon casten. Maar goed iig weer wat geleerd met 2 champs die ik al in tijden niet meer gespeeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Lief dagboek,

dit weekend was iedereen het huis uit dus ik had tijd om wat te gamen. We hebben een Tweakers team gemaakt dat best interessant potjes opleverde. Helaas werd het tweede potje mijn lieve morgana geband en ging ik Blitz. Reminder: Blitz is niet lief, pak dan of nami of Tresh dan gaat het beter. Ook niet lief: firewall errors in het begin van het tweede potje. WHY MEEEEE.

Vervoglens wat potjes normal gespeeld om Blitz weer wat in de vingers te krijgen. Dat ging niet zo goed, vandaar maar liever niet meer Blitz.

Ik heb toen maar een lijstje gemaakt van 3 champs per lane waar ik me op ga focussen. 1 op die lijst was Ziggs mid. Wat een lol is dat :D Echt hilarische situaties met midair kills en helaas ook midair kills tegen mij. Reminder: als ik satchel gebruik ben ik blijkbaar meteen doelwit voor Yasuo's ult. Dat wist ik niet!!' Pijn doet het ook. Toch redelijk positief uit die game gekomen, volgens mij ook gewonnen.

Vervolgens midden in het volgende potje begeeft mijn gamemuis het en zoek ik terwijl het spel bezig is snel een andere muis. Het is een oude muis die zelf besluit om in- en uit te zoomen. Dat speelt niet echt nice. Potje verloren vanwege gewenning aan de muis dat niet wilde lukken.

Nieuwe fijnere muis gezocht en nog 1 potje Ziggs gespeeld, dat ging beter. Toch verloren :(

Dag lief dagboek tot de volgende keer.

Vraagje om een discussie aan te zwengelen; wat is jouw ideale team composition?
Ik had gisteren yasuo top, lee jungle, ziggs mid, blitz + draven bot. Flink wat knockups maar geen tank.
Dit team had best een flink combo potentieel en de meeste teamfights over 2 potjes hebben we dan ook gewonnen.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:30:
Verder ook nog even Jayce weer gespeeld, en dat ging opzich ook wel lekker, helaas ook bij Jayce weer in de situatie terechtgekomen dat je er wel een beetje de comp bij moet hebben om goed uit de verf te komen en geen Jarvan IV die full atk speed bouwt en al dood was voordat hij zijn ult kon casten. Maar goed iig weer wat geleerd met 2 champs die ik al in tijden niet meer gespeeld had.
Heb Jayce toevallig ook weer eens uit de kast gehaald, met name om die Essence Reaver eens op hem te testen.

Ging ook wel leuk, maar die Essence Reaver is toch eigenlijk alleen op papier een 'godsend' voor Jayce. Het probleem met dat item is dat de componenten geen mana geven. Die % bonus mana per aa krijg je dus pas als het item is afgebouwd; het mist toch een beetje zoals bij Athene's dat je zeg maar 'onderweg' al een Chalice krijgt. Leuk voor adc casters, maar voor Jayce is het minder geschikt omdat hij vooral early mana issues heeft.

Komt nog bij dat je na alle nerfs op Jayce het early game wel goed moet doen, anders krijg je op top doorgaans te maken met bruisers die gewoon armor bouwen en je gaan negeren en je dan aan kunnen. En je moet er inderdaad wel een goede comp bij hebben.

Maar oh oh wat was het een heerlijke (en als shapeshifter een originele) champ in season 3 vóórdat al die belachelijker nerfs eroverheen kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik had in een custom die essence reaver gebruikt, maar vond hem eerlijk gezegd alleen nuttig in combo met Manamune, dus toen had ik zoiets van ik haal hem volledig uit de build en bouw gewoon op de traditionele manier. En dat beviel opzich wel goed aangezien die BT natuurlijk wel een fijn shieldje geeft en wat extra defenses zijn altijd welkom. Ook al is het maar beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:56:
Ik had in een custom die essence reaver gebruikt, maar vond hem eerlijk gezegd alleen nuttig in combo met Manamune, dus toen had ik zoiets van ik haal hem volledig uit de build en bouw gewoon op de traditionele manier. En dat beviel opzich wel goed aangezien die BT natuurlijk wel een fijn shieldje geeft en wat extra defenses zijn altijd welkom. Ook al is het maar beperkt.
Precies, ik zat ook alweer Tear te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Essence reaver is denk meer een item die je koopt als je goed gaat en al wat items hebt zoals een BF sword/bloodthirster.. Gezien een BF sword alleen al 50 AD geeft wat essence reaver pas doet als ie compleet is. En dat een BF sword samen met een vamp scep ~2300 gold is. Dan heb ik liever die 50 extra raw dmg dan wat stats als 10% CD, wat extra lifesteal en mana gain. Dan maar op m'n mana pool letten. Dus tegen de tijd dat je wat meer zou kunnen gaan 'spammen' met je skills mis je gewoon veel (misschien zelfs al teveel) early game dmg.

Leek mij ook een leuke item in combo met een mura op Evelynn, maar dat was het eigenlijk niet echt.. Kost gewoon teveel tijd om het te bouwen, vooral in de jungle. Naast dat mis je gewoon je tank, die lifesteal zal je niet veel helpen iniedergeval.

Las op internet ook al dat kwa gold efficiëntie de item niks voorstelt.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Zelfs op Ezreal met Muramana is het eigenlijk het gold niet waard in vergelijking met andere items, vanwege de weinige stats die het item biedt voor het gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Thormodo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:47:
Zelfs op Ezreal met Muramana is het eigenlijk het gold niet waard in vergelijking met andere items, vanwege de weinige stats die het item biedt voor het gold.
Mee eens, potjes gingen nog wel goed, maar dat was meer omdat ik een goed team had. Ik ga nu voor de vamp en boots, dan infinity, dan triffore, botrk en de rest afhankelijk van de situatie. Ik weet dat de extra damage van de botrk niet crit, maar het geeft je wel een kans tegen de tanks late game, Phantom dancer en last whisper zijn meestal mijn laatste items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Een of andere Riot dude over mogelijke toekomstige Diana changes:

Proposed change list:
Stats - Increase Base AS
P - Greatly increase base damage and AP ratio
Q - Decrease AP ratio
W - Unchanged
E - Turn into an actual vacuum (increase pull distance and radius)
R - Remove Damage (Lowers burst and incentivizes using for movement, no more double tapping a guy 2 feet from you to secure a kill)

Er wordt wel bij gezegd dat het hoogst speculatief is....gelukkig maar.

Want hiermee wordt Diana een echte AP bruiser/fighter en is ze niet langer meer een assassin. Haar burst wordt weggehaald ten faveure van meer CC en melee power. In feite is haar (mid) laning potentie hiermee ook foetsie.

Het zou haar wel een beest in de jungle maken. Vanaf lvl 6 is Diana nu al ontzettend disruptive met haar ganks en met een sterkere passive, betere E en eventueel een R die je mobieler maakt....

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-06-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm ik vond haar wel leuk als een soort akali-achtige assassin. Als dat weggehaald wordt bljift er denk ik maar een suffe matige ap bruiser over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:30:
Hmm ik vond haar wel leuk als een soort akali-achtige assassin. Als dat weggehaald wordt bljift er denk ik maar een suffe matige ap bruiser over.
En ze is nu een Akali die niet zo goed als de echte Akali, maar in ruil daarvoor matig kon junglen.

Snap de veranderingen niet heel erg. Q doet dus bijna geen dmg, R helemaal niets, E is een CC en W blijft W.

Snap ook niet volledig waarom Koekie zegt in favor of CC... ze krijgt er niets bij. Die E wordt pas interessant als deze ranged gecast kan worden en mensen over walls heen kan sleuren o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De range van de E wordt groter (ik denk vergelijkbaar met orianna ult maar dan minder damage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:46:
De range van de E wordt groter (ik denk vergelijkbaar met orianna ult maar dan minder damage).
E heeft momenteel geen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:41:
Snap ook niet volledig waarom Koekie zegt in favor of CC... ze krijgt er niets bij.
In die cursieve tekst die ik had gepost staat dat haar nieuwe E grotere pull range krijgt. Soort Orianna ult ja zoals Vica al zei. Zal dan wel geen dmg krijgen zoals haar E nu ook niet is. Wellicht niet heel spectaculair, maar maakt haar CC wel beter.

Maar goed, ik vind het ook niks deze hersenspinsels inzake Diana.

Alle burst eruit en in return in feite iets meer CC en enkel een betere passive voor leukere jungle clear en wat extra melee power.

Dit zou hooguit kunnen werken als ze E en R omdraaien, niet alle burst/dmg verwijderen en R pre lvl 6 inzetbaar maken. Dan zou haar jungle potentie flink toenemen en kan ze van daaruit nog relevant worden, maar qua laning potentie is het zo drie keer niks.

[ Voor 28% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-06-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:50:
[...]

E heeft momenteel geen damage.
technisch gezien klopt het dan dus wat ik zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Er is ook nadrukkelijk geroepen dat geen van deze changes waarschijnlijk ooit live zal zien.

Ik zie haar persoonlijk ook liever als Assassin, maar goed je kunt er niet teveel aan veranderen of je hebt een 2e Akali.

Mijn idee (en dan lijkt ze idd op een 2e Akali):

Q: Laten zoals hij nu is
W: Misschien iets het schildje tweaken zodat het weer richting defense gaat
E: Laten voor wat het is
R: 2 Charges (Kans op refresh bij het hitten van een target die de Q debuff heeft) en Movementspeed buff a la Jinx bij een succesvolle kill

Goed misschien niet ideaal idee, maar imo voor haar rol als Assassin wel wat meer toepasselijk. Want niemand heeft iets aan een Assassin zonder escapes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Moet de AP ratio op de R wel omlaag, anders wordt het doubletappen wel heel makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat het argument ook is, E range boosten, spells kapotslopen en on-hit damage buffen gaat Diana niet echt viable maken. Glassy melee zuigt in deze game nogal en Diana was al een slechte assasin. Tenzij je keihard snowballde was haar dmg al ondergeschikt aan een Akali, Zed, Yasuo om er een paar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
"Nieuwe" video over de nieuwe SR: YouTube: Summoner's Rift Preview
Met wat extra uitleg over het één en ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:34:
Mijn idee (en dan lijkt ze idd op een 2e Akali):

Q: Laten zoals hij nu is
W: Misschien iets het schildje tweaken zodat het weer richting defense gaat
E: Laten voor wat het is
R: 2 Charges (Kans op refresh bij het hitten van een target die de Q debuff heeft) en Movementspeed buff a la Jinx bij een succesvolle kill

Goed misschien niet ideaal idee, maar imo voor haar rol als Assassin wel wat meer toepasselijk. Want niemand heeft iets aan een Assassin zonder escapes.
Dat zou al wel aardig zijn ja.

Ik zou een extra werking van Q en R toevoegen om een escape te creëren, die niet afhankelijk is van het maken van een kill:

Zorg dat Q altijd een Moonlight debuff achterlaat, ook al is ie mis. Dan zou er dus een (statische) Moonlight achter kunnen blijven op de plek waar Q landde. Dan kun je voor de normale duur van Moonlight (3 secs) de kans krijgen daarheen te jumpen met R, die dan wél meteen op cooldown raakt. Dat is dan de prijs voor het krijgen van een escape.

Dat lijkt me niet overpowered gezien de R die dan op cooldown gaat, waarmee echte offensive followup niet mogelijk is. Bovendien kun je je op deze manier niet direct wegkomen nadat je met Q + R op iemand bent gejumped, want je Q cooldown zul je dan eerst moeten afwachten. Misschien is een dergelijke escape daarmee te zwak voor teamfights als het mis gaat, maar het geeft je in ieder geval wel de mogelijkheid om te ontsnappen als je bijvoorbeeld in de jungle ineens verrast wordt. En met Q op rank 5 en wat cd reduction heb je na 5 secs alweer je Q, dus in late game teamfights met hourglass enzo moet je die 5 secs kunnen doorkomen.

Afijn, leuk zo zinloos filosoferen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Snap niet waarom Maurice nog niet gepost heeft maar hij is currently bezig met een 24 uur Pink Taric only stream!

Laten we hem allemaal volgen en kijken naar zijn goddelijke Taric play :D

http://www.twitch.tv/best_junglah_euw

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Het simultane commentaar inclusief overdreven accent tijdens het spelen is in ieder geval vermakelijk:

"Big crocodile gets bigger" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:22:
Het simultane commentaar inclusief overdreven accent tijdens het spelen is in ieder geval vermakelijk:

"Big crocodile gets bigger" :D
Hahaha ja daar moest ik wel een beetje om lachen (ben op kantoor xD).

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Hmm, stream wil bij mij niet laden :(

edit: fixed it! Pink taric OP :+

[ Voor 32% gewijzigd door McGryphon op 24-06-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Heeft iemand al de nieuwe skarner uitgeprobeerd met zijn re-re-rework? Ik heb namelijk nog wel 4800 IP over en Skarner lijkt mij wel een interessante aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:28:
Heeft iemand al de nieuwe skarner uitgeprobeerd met zijn re-re-rework? Ik heb namelijk nog wel 4800 IP over en Skarner lijkt mij wel een interessante aanschaf.
Niet geprobeerd, wel tegen gespeeld, heel vervelend die slow en die ult, daarnaast is het een prima tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Voor de rework was die al leuk. Ben benieuwd hoe die na de rework speelt.

Gisteren Silver 2 gehaald en kom vanuit bronze 5 (:() dit seizoen.

Na een 8 winningstreak kon het ook niet anders, 3x achter elkaar een behoorlijk flamende team en 1 ervan ragequit zelfs olaf.

1. Volibear top tegen een gefeedde shen, lastig. Na 10 minuten ging onze olaf weg. Hele team op elkaar aan het flamen (behalve mij, wie zich stil houdt krijgt vaak geen gezeur). Olaf ragequitte @ 7 minuten en had shen al 2 kills cadeau gegeven.

2. Sjah als Garen hoor je te winnen van Tryndamere, maar early is nog wel een beetje lastig. Early hard verloren door de gank van onze jungler. Hij pingt jumpt op een full life tryndamere terwijl ik half life had en hij had nog iets van 300hp. Dus de lane keihard verloren omdat hij firstblood + een extra kill had. Na deze actie van Rengar is rengar nooit meer wezen ganken at top (heb niet geflamed of gezegd dat hij zijn fout was), maar na 20 minuten begint rengar wel in all chat te zeuren dat ze mij moeten reporten omdat ik van Tryndamere verlies. Gelukkig was de enemy trynda een capabele speler en gaf eerlijk toe dat het kwam door zijn actie en als we op die reden moeten reporten, dat we rengar hadden moeten reporten.

3. Onze ADC was niet te redden als morgana zijnde. Stond continue in de range van Leona en stond minions van 1cm afstand te farmen. Kreeg van onze jungler gezeur dat ik hem niet zou supporten. Zou niet weten wat ik anders had moeten doen dan proberen ezreal te stunnen, E te geven aan ashe en eventueel een ult. Onze jungler vond het alleen leuk om tot 3x toe de red buff proberen te pakken van de enemy en tot 3x toe gepakt te worden omdat hij niets had geward toen hij de red buff aan het stelen was. Wel zeuren dat onze botlane, die wij gelukkig wel volgde, hem te pakken had. Sjah, die hebben een behoorlijke voorsprong als ze lopen. Wij moeten eerst nog langs 2x een minion wave lopen voordat we op dezelfde stand zijn als de enemy.

Dat was mijn dagboekje van gisteravond de laatste 3 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Op basis hiervan:
http://www.lolking.net/summoner/euw/45128403#matches

Moet ik asocialer gaan spelen? Ik heb meestal 'support scores' (x/x/xx), en als ik ADC ben krijg ik vaak zo weinig kills dat ik niet snel genoeg items kan kopen (wat trouwens ook komt omdat ADC niet mijn favoriet is). Op het moment focus ik meer op het team dan op mezelf, wat betekent dat ik vaak gewoon doodga om te zorgen dat mijn team kills of objectives kan pakken. Maar dat betekent ook dat ik met slechte teams meestal niet kan carryen omdat ik ook niet veel gold krijg.

Die Orianna game bijvoorbeeld (eerste keer Orianna op een custom game na) waren een aantal deaths zelfmoord om te zorgen dat we turrets kregen of dat we een TF zouden winnen. Omdat mijn team goed genoeg was werkte dat, maar bij die Alistar game van zondag gingen teamgenoten eerst nog even minions farmen wanneer ik iemand naast ze aanviel, en in plaats van te wachten op heals gingen ze met 10% health towerdiven. Nou is Alistar zowieso niet een champ die makkelijk kan carryen, maar met dat soort teams is het ook moeilijk te winnen met andere champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Je speelt ARAM, dan kun je er niet heel veel over zeggen. Veel te random en btw veel doodgaan en je opofferen voor je teammates heeft vaak geen zin want ARAM spelen de meeste mensen YOLO stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 15:56

psyy138

blackbulls.nl

Heb al veel games met skarner achter de rug, vond hem voor de rework sterker vanwege zijn passive.
de stun in zijn nieuwe passive vind ik early veels te kort, in duurt te lang om de stun te plaatsen.
om de volledige combo to doen moet je. het liefst w-q-e-q-stun, maar w-e-q-q-stun kan ook maar duurt langer.
hier heb je immers veel tijd voor kwijt. eerst zien om bij de enemy te komen, als je erbent duurt het nog steeds 2 seconden gemiddeld ( met aa ertussen) voordat de stun komt, waarvan die early game maar 0.5 is.

wat wel veel mensen onderschatten is zijn slow op e en zijn dmg van q icm met auto attacks. met elder lizard item is het early game echt ziek, trouwens, zijn q dmg is best generfed vind ik naar daar in tegen is de mana kosten weer omlaag gegaan als ik me niet vergis, wel is het een van de enige champions waarbij hij zijn mana terug krijgt in de jungle van de jungle item.
dus spam je abilities mensen met skarner in de jungle.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 16:18

Wootlock

Evilution

Hij is net als voor zijn rework nog steeds erg makkelijk te kiten.
Passive is wel leuk gedaan en zijn jungle clear is goed :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wootlock schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:32:
[...]

Hij is net als voor zijn rework nog steeds erg makkelijk te kiten.
Passive is wel leuk gedaan en zijn jungle clear is goed :)
Hoezo is hij makkelijk te kiten? Hij heeft een sterke en relatief lange slow, 2,5 seconden en begint al met 45% Hij heeft twee abilities met movement speed increases en als je ook nog de masteries en runes neemt met Movement speed dan lijkt hij mij helemaal niet zo makkelijk te kiten.
psyy138 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:24:
[...]

Heb al veel games met skarner achter de rug, vond hem voor de rework sterker vanwege zijn passive.
de stun in zijn nieuwe passive vind ik early veels te kort, in duurt te lang om de stun te plaatsen.
om de volledige combo to doen moet je. het liefst w-q-e-q-stun, maar w-e-q-q-stun kan ook maar duurt langer.
hier heb je immers veel tijd voor kwijt. eerst zien om bij de enemy te komen, als je erbent duurt het nog steeds 2 seconden gemiddeld ( met aa ertussen) voordat de stun komt, waarvan die early game maar 0.5 is.
Is het niet handiger om dan niet wat eerder je R te activeren? Ik weet dat hij meer damage doet met meer stacks, maar dan kan in ieder geval wat meer doen. Trouwens, voor level 6 gank ik toch maar 1 á 2 keer met junglers die het echt moeten hebben van hun ultimate om te ganken.

Maar onder de streep klinkt hij zeer positief. Ik denk dat ik hem maar eens ga aanschaffen. Bedankt voor de info allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Xanthian schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:56:
Hoezo is hij makkelijk te kiten? Hij heeft een sterke en relatief lange slow, 2,5 seconden en begint al met 45% Hij heeft twee abilities met movement speed increases en als je ook nog de masteries en runes neemt met Movement speed dan lijkt hij mij helemaal niet zo makkelijk te kiten.
Alle champions zonder gap closers zijn makkelijk te kiten omdat je volledig afhankelijk bent van movement speed. Het maakt niet uit hoe snel je bent, als je een 90% Wither slow op je krijgt als je wil ganken dan kan je nog zo hard bewegen maar je gaat niet op die enemy komen. Een gap closer is niet afhankelijk van movement speed en daardoor preferabel. Je kunt bijvoorbeeld tijdens die Wither nog steeds je Vault Breaker casten en de target stunnen ondanks dat je MS zwaar gereduceerd is.

Overigens ben ik zeer tevreden over de veranderingen aan Skarner. De belangrijkste verandering was de increased movement speed op Q. Dat zorgt ervoor dat je op je target kan blijven om je passive te triggeren. Ik ben blij om te zien dat mijn meestgespeelde champion in season 2 weer een comeback maakt.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
ArgantosNL schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:10:
Je speelt ARAM, dan kun je er niet heel veel over zeggen. Veel te random en btw veel doodgaan en je opofferen voor je teammates heeft vaak geen zin want ARAM spelen de meeste mensen YOLO stijl.
Doe ARAM momenteel om meer champs te leren kennen. Aangezien ik een paar champion packs en een zooi losse champs die in de aanbieding waren erbij kocht ging ik in een korte tijd van iets van 14 champions naar meer dan 60, en ARAM leek mij de beste manier om de skills een beetje te leren kennen en ook de zwakheden te ontdekken.

Ik ben zowieso beter met champions die skillshots gebruiken dan degenen die het van AAs moeten hebben, en ik denk dat ADC altijd mijn minst favoriete positie zal blijven. Top heb ik nu wat meer champions die ik leuk vind te spelen, en ook Mid heb ik met Karthus een nieuwe favoriet erbij.
Oh, en Jayce vind ik niks, maar misschien dat ik die ooit nog leer waarderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Skyclad schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:03:
[...]

Doe ARAM momenteel om meer champs te leren kennen. Aangezien ik een paar champion packs en een zooi losse champs die in de aanbieding waren erbij kocht ging ik in een korte tijd van iets van 14 champions naar meer dan 60, en ARAM leek mij de beste manier om de skills een beetje te leren kennen en ook de zwakheden te ontdekken.

Ik ben zowieso beter met champions die skillshots gebruiken dan degenen die het van AAs moeten hebben, en ik denk dat ADC altijd mijn minst favoriete positie zal blijven. Top heb ik nu wat meer champions die ik leuk vind te spelen, en ook Mid heb ik met Karthus een nieuwe favoriet erbij.
Oh, en Jayce vind ik niks, maar misschien dat ik die ooit nog leer waarderen ;)
Ik zeg je speel Dominion om de limits van je champ te leren XD
Constant fighting. in en uit poken constant.

Plus het is fast en fun.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Skyclad schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:03:
[...]

Ik zou dan gewoon dominion doen als je geen zin hebt in SR. Daar kun je wat beter oefenen met de skills en kun je tenminste ook nog zelf kiezen =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

dominion <3 kun je ook de champ nog is kiezen ook.

Xerath gekocht, nu 2 games mee gespeeld, gingen redelijk. Veelte veel dood gegaan, maar dat heb ik op het moment met elk char. Met xerath 12-10-9 en 9-9-4 geëindigd. Ook 3 dagen terug leblanc weer is uit de kast gehaald, eerste game tegen een draven :') 13-0-1. 2e game 2 dagen gelede ging iets minder goed: 6-6-7, begon goed in lane, maar bot had een alistar + talon gefeed.

[ Voor 94% gewijzigd door garriej op 25-06-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Ik ga toch nog eens Dominion moeten spelen. Het is al zo lang geleden maar het is inderdaad dé ideale plek om een champion te leren aangezien je toch geen KDA krijgt op het einde van het spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Xanthian schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:56:
[...]

Inderdaad...Skarner is echt niet makkelijk te kiten.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Overigens in de pink Taric stream gisteren was er een Dominion game waar Skarner iedereen gewoon hard pwnde. Akalis, riven, noem maar op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ja klopt, heb zitten genieten van die stream :+
18 uur volhouden is nog steeds best een accomplishment, jammer dat ie de 24 niet haalde maar begrijpelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
McGryphon schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:40:
Ja klopt, heb zitten genieten van die stream :+
18 uur volhouden is nog steeds best een accomplishment, jammer dat ie de 24 niet haalde maar begrijpelijk :P

Dank je gryphon alleen jammer dat toen ik stopte ik die dominion leavde die gast zo zielig deed. Ik had 0,0 motivatie over en mijn hoofd draaide, mijn borst deed zeer. Ik was er gewoon klaar mee xD.
misterdoom schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:19:
Overigens in de pink Taric stream gisteren was er een Dominion game waar Skarner iedereen gewoon hard pwnde. Akalis, riven, noem maar op :+
Skarner stronk as FUCK. Ik ben 100% klaar met Taric voor de komende 3 maanden ofzo nu

[ Voor 40% gewijzigd door blamauci op 25-06-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

:D
Ik heb prima lol gehad van je stream dude d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ik kan nou weer ARAMS spelen ben ik blij mee gast niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Slivv schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:25:
[...]

Alle champions zonder gap closers zijn makkelijk te kiten omdat je volledig afhankelijk bent van movement speed. Het maakt niet uit hoe snel je bent, als je een 90% Wither slow op je krijgt als je wil ganken dan kan je nog zo hard bewegen maar je gaat niet op die enemy komen. Een gap closer is niet afhankelijk van movement speed en daardoor preferabel. Je kunt bijvoorbeeld tijdens die Wither nog steeds je Vault Breaker casten en de target stunnen ondanks dat je MS zwaar gereduceerd is.

Overigens ben ik zeer tevreden over de veranderingen aan Skarner. De belangrijkste verandering was de increased movement speed op Q. Dat zorgt ervoor dat je op je target kan blijven om je passive te triggeren. Ik ben blij om te zien dat mijn meestgespeelde champion in season 2 weer een comeback maakt.
Ik ga hem binnenkort ook maar weer eens proberen. Hij was inderdaad ook een van mijn favorieten in season 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
blamauci schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:03:
ik kan nou weer ARAMS spelen ben ik blij mee gast niet normaal
Krijg je Taric toegekent en zijn je re-rolls op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:53
Curse Voice zit daar ook timers bij van de jungle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:01:
Curse Voice zit daar ook timers bij van de jungle?
Niet meer, vanwege aangescherpte regels van RIOT, zijn die er weer uitgehaald.

Nu is het alleen nog maar een voice chat programma.
Pagina: 1 ... 43 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]