Dat nieuwe item met AD + mana recovery/basic attack ziet er wel leuk uit voor iemand als Ashe bijvoorbeeld. Als het tesamen werkt met je Q kan je veel beter poken early game zonder dat je er gigantische hoeveelheden mana voor moet inleveren.
Vraag me iig af hoe de nieuwe BT gaat spelen hoewel ADC niet echt m'n geprefereerde rol is
Hoe denken jullie eigenlijk over toplaners die standaard aan hun turret gaan staan en niet eventjes bij Blue/Red buff gaan staan als de jungler met de andere buff begint?
Is het altijd de taak van de jungler om het te vragen? Zou een toplaner het altijd standaard moeten doen (indien ze zeker een counterjungler hebben)?
Ikzelf doe het standaard altijd en probeer nu met de vernieuwe trinkets een early ward te plaatsen bij de enemy buff. Als ik jungle zie ik beide. Sommige staan gewoon aan de turret te wachten en dan vraag ik het (en overigens gaan ze altijd dan eens checken, wel vervelend als er al een ward staat natuurlijk) en sommigen kijken vanzelf voor de game.
Stel nu dat ze je blue hebben geward en ze hebben al laten blijken dat ze die graag zouden stelen. Wat is het beste dat je dan doet? Je Blue toch doen met grote leash+goede smite of gewoon naar je Red lopen en je Blue warden?
Ik vind dat altijd een zeer moeilijke situatie in Ranked (in normals maakt het minder uit) omdat ik voel dat je echt moet vertrouwen op je team om de juiste beslissingen te nemen zoals bv je helpen bij een invade, of als je weet dat ze je red nemen snel de enemy red nemen e.d.
Wat wel heel vervelend was, ik was Wukong jungle en Nidalee had geward nadat we een failed FB probeerden te halen. Ik doe m'n Blue en als hij gedaan was krijg ik plots een max-ranged spear in m'n gezicht én m'n red was gestolen door Panth omdat ze dus wisten dat ik Blue begon en top laner niet naar m'n red wou lopen. Door die speer heb ik meer potions moeten gebruiken én stond ik nog eens lvls achter. Weinig ganks kunnen doen en panth stond zo ver voor door slechte calls van m'n team én geen ganks van mij dat het snel verloren was.
[
Voor 72% gewijzigd door
Death1ord op 18-06-2014 12:54
]