Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 33 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.488 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:05:
[...]

Waar haal je die vandaan? Of ben je subscriber?
Zoek op Youtube eens naar het kanaal Epic Skillshot Asia Senpai

Daar staan alle Aziatische games op, ook van de LPL bijvoorbeeld uit China, tevens zijn de OGN VoD's daar ook terug te vinden met het Engelse commentaar. (Monte/DoA ftw :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:12:
[...]

Weer met ongeloof gekeken vorige week naar Blue, mijn god wat is Dade ook een god in mid, 180 graden rotatie van wat er op Worlds met hem gebeurde.

Ik ben ook èrg onder de indruk van Deft trouwens, man man man wat is die jongen goed.. onze koreaanse alpaca :+
Dade was op Worlds met name zwak omdat hij een zeer beperkte championpool voor mid had. Daar heeft hij inmiddels hard aan gewerkt en het werpt zijn vruchten af. Tot dusver is de wisseling van spelers in de Samsung teams nuttig geweest. Hopelijk houden ze deze lijn aan. Al hoop ik natuurlijk op een opmars van CJ Entus Blaze. Wil toch wel graag Flame en consorten op Worlds zien.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:17:
[...]

Zoek op Youtube eens naar het kanaal Epic Skillshot Asia Senpai

Daar staan alle Aziatische games op, ook van de LPL bijvoorbeeld uit China, tevens zijn de OGN VoD's daar ook terug te vinden met het Engelse commentaar. (Monte/DoA ftw :D)
Ik kan daar de Chinese LPL games wel vinden, maar niet de Koreaanse OGN... Ik zal wel iets verkeerd doen :(

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:32:
[...]

Ik kan daar de Chinese LPL games wel vinden, maar niet de Koreaanse OGN... Ik zal wel iets verkeerd doen :(
korealol

Daar staan ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rengar buffs balanced :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UvBm476.gif

Moet wel bijgezegd worden, je hebt wel iets van items nodig om dit resultaat te boeken ;) Maar zoals ik al eerder zei in dit topic, er is momenteel weinig tot geen counterplay mogelijk. Op misschien een Zhonya's (ja serieus op een ADC) en sweeper trinket upgraden na.

[ Voor 34% gewijzigd door Damien op 26-05-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah dit is inderdaad de vid waar we het over hadden. Deze video zegt eigenlijk alles, veel meer discussie is er niet nodig imo

@Damien, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Daar kan je echt niets tegen beginnen. Zelfs al heb je Zhonyas, in 8/10 gevallen was hij gewoon 1 shot. Je hebt zelfs de tijd niet op het te activeren of je hebt nog 1 HP over als je terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
misterdoom schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:00:
[...]

Daar kan je echt niets tegen beginnen. Zelfs al heb je Zhonyas, in 8/10 gevallen was hij gewoon 1 shot. Je hebt zelfs de tijd niet op het te activeren of je hebt nog 1 HP over als je terug komt.
Zodra je de ! krijgt, is het een teken dat Rengar in de buurt is en is het dan goed gokken of dus je geupgrade Sweeper trinket gebruiken. En hij was wel aardig fed de Rengar in het filmpje.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 26-05-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:21:
[...]

Dade was op Worlds met name zwak omdat hij een zeer beperkte championpool voor mid had. Daar heeft hij inmiddels hard aan gewerkt en het werpt zijn vruchten af. Tot dusver is de wisseling van spelers in de Samsung teams nuttig geweest. Hopelijk houden ze deze lijn aan. Al hoop ik natuurlijk op een opmars van CJ Entus Blaze. Wil toch wel graag Flame en consorten op Worlds zien.
Zijn zoveel mensen die ik op Worlds wil zien aankomend jaar :o

MadLife, Watch, Save etc. :D

Maar denk dat het SKT K, Samsung Galaxy Ozone & Samsung Galaxy Blue gaan worden.
Althans, als er geen huge upsets komen, naar circuit points kijkende zou het ^ dit ongeveer wel worden. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

misterdoom schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:00:
[...]

Je hebt echt wel de tijd om Zhonya's te gebruiken voor de leap impact als je een reactiesnelheid hebt van minder dan een halve seconde. Probleem is inderdaad dat een Zhonya's bouwen op iets anders dan AP mid nogal wasted is dus dat is over het algemeen gratis kills voor Rengar.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het altijd wel grappig dat je eerst het activatie geluid hoort van Youmou's en dan gewoon weet van ....... 'ik ben zòòòò dood' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:09:
[...]

Zijn zoveel mensen die ik op Worlds wil zien aankomend jaar :o

MadLife, Watch, Save etc. :D

Maar denk dat het SKT K, Samsung Galaxy Ozone & Samsung Galaxy Blue gaan worden.
Althans, als er geen huge upsets komen, naar circuit points kijkende zou het ^ dit ongeveer wel worden. ^^
Ach opzich moet het te doen zijn voor CJ Entus Blaze, had begrepen dat ze een top 4 notering nodig hebben voor het summer gedeelte om nog te plaatsen voor de kwalificaties. Dus hou ik me daar voorlopig maar aan vast :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Volgens mij overleef je een Rengar combo redelijk als je Randuins koopt, maar goed.

Vermakelijk maar teleurstellend LCS weekend, NA nog slechter dan EU..Wel flink wat Fantasy punten gefarmed :D

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Rordarok schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:34:
Volgens mij overleef je een Rengar combo redelijk als je Randuins koopt, maar goed.

Vermakelijk maar teleurstellend LCS weekend, NA nog slechter dan EU..Wel flink wat Fantasy punten gefarmed :D
Ik heb me prima vermaakt met de NA, vooral de C9 - CoL match was erg leuk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach op Silver II zijn ze toch allemaal bagger slecht met rengar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:37:
[...]

Ik heb me prima vermaakt met de NA, vooral de C9 - CoL match was erg leuk om te kijken.
Ik vond DIG - C9 ook echt super, was erg onder de indruk van Crumbzz, die map pressure niet normaal.
Damienx2 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:26:
[...]

Ach opzich moet het te doen zijn voor CJ Entus Blaze, had begrepen dat ze een top 4 notering nodig hebben voor het summer gedeelte om nog te plaatsen voor de kwalificaties. Dus hou ik me daar voorlopig maar aan vast :).
Laten we het hopen, ben ook wel erg gecharmeerd van Flame :*)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:38:
[...]

Ik vond DIG - C9 ook echt super, was erg onder de indruk van Crumbzz, die map pressure niet normaal.
Crumbz is inderdaad wel een baas.

@Rengar is slecht in silver II is geen reden, als iets op de hogere divisies te sterk is, dan is het niet balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:34:

vs een underfed Rengar, geloof ik het best. Maar met de itembuild in dat filmpje geloof ik het niet. Er is simpelweg teveel armorpen op hem om dat nog te mitigaten met een randuins.

Omtrent je NA vs EU statement, mee eens ik vond ze beide vrij bedroevend, het was op een gegeven moment meer kijken naar welk team het minste throwde. Dignitas deed daar gisteren ook weer dapper aan mee. Zoals ik ook al zei in de voorspelling die ik je deed omtrent wie welke games zou winnen. (100% goed ;)).

De OGN finale was leuker om te zien, al gaf Najin Shield daar ook 1 game vrij dom weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:46:
[...]

vs een underfed Rengar, geloof ik het best. Maar met de itembuild in dat filmpje geloof ik het niet. Er is simpelweg teveel armorpen op hem om dat nog te mitigaten met een randuins.

Omtrent je NA vs EU statement, mee eens ik vond ze beide vrij bedroevend, het was op een gegeven moment meer kijken naar welk team het minste throwde. Dignitas deed daar gisteren ook weer dapper aan mee. Zoals ik ook al zei in de voorspelling die ik je deed omtrent wie welke games zou winnen. (100% goed ;)).

De OGN finale was leuker om te zien, al gaf Najin Shield daar ook 1 game vrij dom weg.
De games zijn sowieso vrij saai, niemand neemt risico. Meestal is het zo, farm 300 jaar, vecht voor baron, win het gevecht, win de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:50:
[...]

De games zijn sowieso vrij saai, niemand neemt risico. Meestal is het zo, farm 300 jaar, vecht voor baron, win het gevecht, win de game.
Dan raad ik je aan om eens wat meer CLG games te kijken ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:50:
[...]

Nou ja als ik alleen al kijk naar mijn favoriete team in de EU LCS (Alliance). Elke game hetzelfde geouwehoer. Het begin is strategisch goed. Maar voor de kijker is er simpelweg niets aan. De jungler + toplaner in de enemy jungle en de ADC + support die toplane proberen door te pushen. Waarna het ineens vervalt in een kill-hunt. Want Alliance heeft zo'n beetje elke dragon elke game verloren (iets wat andere teams veel beter deden).

Objectives werden amper gerealiseerd en er werd simpelweg gewonnen omdat met individueel en in teamfights beter was dan hun tegenstander. Maar tactisch uitgespeeld? Nope geen van de games. Ik ben blij met de 3-1 die ze hebben gehaald, maar ik hoop toch wel dat er gewerkt wordt aan het strategische aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:06

m0nk

16-09-2003 15.15

garriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:37:
[...]

Ja was idd een erg leuke match.

spoiler:
Vooral RobertXLee was lekker op dreef, en die mislukte TP van balls.. lol

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
die tp van balls was meer zijn mislukte dive, of goed gespeeld van shyvana. hij had nooit weggekomen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

m0nk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:13:
[...]

Ja was idd een erg leuke match.

spoiler:
Vooral RobertXLee was lekker op dreef, en die mislukte TP van balls.. lol
spoiler:
Die teleport was zijn witte vlag van overgave, hij had toch niet meer weg gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
hoezo een spoiler voor iets dat 0 over de impact van de game verteld jongens? is weer een beetje overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
blamauci schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:48:
mijn moeder is een kutwijf. Zo das er ook weer uit. xD.
spoiler:
Dat is wel te hopen, anders was het niet je moeder he ;).

Anyway genoeg offtopic geneuzel.

Het toernooi begint binnenkort willen alle teams die nog niet compleet zijn zo spoedig mogelijk hun aanvullingen doen? Zodat ik hem eventueel morgen al kan starten?

Al dat offtopic in spoiler geneuzel hoeft niet en is naar de TC gegaan

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 26-05-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

i-peter schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:34:
hoezo een spoiler voor iets dat 0 over de impact van de game verteld jongens? is weer een beetje overdreven
Maar als je het niet gezien heb, maar wel gelezen dan is het moment veel minder leuk om te zien. Het heeft nauwelijks impact op de game, maar als je het al weet is het minder entertainment om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:53:
[...]

Maar als je het niet gezien heb, maar wel gelezen dan is het moment veel minder leuk om te zien. Het heeft nauwelijks impact op de game, maar als je het al weet is het minder entertainment om te zien.
spoiler:
Hij heeft meer dan 1 tp die game gedaan toch? ;) dus blijft het nog altijd de gok wanneer het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 23-09 14:13

Pablo

Rito pls

Nog even een vraagje over de Tweakers Cup

Ik zie dat kansloos en team solo schaap nog geen volledig team hebben ingevuld.
Wij zijn op het moment Team 9.
Als ik vanavond mijn Team bij elkaar hebt gesprokkeld...... hebben wij dan garantie dat wij mee kunnen spelen...of hoef ik de moeite niet te doen ?

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
R.plas schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:23:
Nog even een vraagje over de Tweakers Cup

Ik zie dat kansloos en team solo schaap nog geen volledig team hebben ingevuld.
Wij zijn op het moment Team 9.
Als ik vanavond mijn Team bij elkaar hebt gesprokkeld...... hebben wij dan garantie dat wij mee kunnen spelen...of hoef ik de moeite niet te doen ?
Volledige teams krijgen de voorkeur over onvolledige teams, lijkt me vrij common sense. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:48
Ik zal even kijken wat wij doen niet meer over na gedacht en overgehad eigenlijk wie verder bij ons kwam.
Leuker natuurlijk als iedereen gewoon mee kan doen ^^ anders voegen wij ons wel bij ander team als kan en anders stappen wij eruit als die plaatsen bij ons niet gevuld krijgen.

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
garriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:53:
[...]

ITT: Mensen die lol tournaments te serieus nemen. 9/10 zal ook op de spoilerbalk klikken want human nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:29:
[...]

ITT: Mensen die lol tournaments te serieus nemen. 9/10 zal ook op de spoilerbalk klikken want human nature.
Ja ach, dat mensen lol tournaments serieus nemen is niet aan mij om dat dan voor hun te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:42
Wazzaahhh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:28:
Ik zal even kijken wat wij doen niet meer over na gedacht en overgehad eigenlijk wie verder bij ons kwam.
Leuker natuurlijk als iedereen gewoon mee kan doen ^^ anders voegen wij ons wel bij ander team als kan en anders stappen wij eruit als die plaatsen bij ons niet gevuld krijgen.
Niet om lullig te doen, maar ooit gehoord van interpunctie? Wellicht handige stof om eens door te nemen:

de interpunctie zelfst.naamw. (v.)
Uitspraak: [ɪntərˈpʏŋksi]

(het zetten van) punten, komma's en andere tekens in een tekst
Voorbeeld: `Het ontbreken van interpunctie maakt een tekst moeilijker leesbaar.`

Daarnaast: http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:48
Dus omdat ik moeite heb met Nederlandse zinsopbouw krijg ik elke keer kritiek als ik wat post?
Ik wil graag dat voor mensen uit mijn team goedkomt en ook voor andere mensen die mee willen doen. maar blijkbaar is dat minder belangrijk dan op mijn zinsopbouw te reageren...

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkvinger
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01-2019
Ik zou nog graag mee doen alleen heb ik geen team. Dus voor de teams die nog iemand zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wazzaahhh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:56:
Dus omdat ik moeite heb met Nederlandse zinsopbouw krijg ik elke keer kritiek als ik wat post?
spoiler:
Welkom op het internet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:42
Wazzaahhh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:56:
Ik wil graag dat voor mensen uit mijn team goedkomt en ook voor andere mensen die mee willen doen. maar blijkbaar is dat minder belangrijk dan op mijn zinsopbouw te reageren...
Elke keer kritiek? Volgens mij is het de eerste keer dat ik een aanmerking maak. Daarnaast moet je zelf weten wat je er mee doet, je posts zijn gewoon lastig tot niet leesbaar waardoor de kern van wat je nu eigenlijk wil zeggen niet duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ben ik weer eens met een 'pleidooi' voor een off-meta pick: Diana Jungle

In de laatste 3 solo normal games met Diana jungle scoorde ik 5/1/7, 5/1/4 en 15/4/17; allemaal wins.

Diana ken ik door en door, en ik heb haar eerder al wel eens in de jungle gespeeld, maar het verbaasde me toch nog wat een impact je (nu in seizoen 4) kan hebben ondanks de bekende beperkingen van Diana jungle.

Uiteraard heeft ze tot lvl 6 weinig tot geen ganking potentieel, is ze geen tank, en is Diana in zijn algemeenheid echt een high reward/high risk jungle champion. Als je niet een beetje lekker meekomt, dan heb je er weinig aan, aangezien Diana zich enkel aan de frontlinie kan manifesteren door erin te duiken.

Maar dan de pluspunten. Je hebt een vrijwel ideale jungle kit: goeie sustain en goeie clear speed. Met name als ik rond lvl 10-12 een Stinger koop, gaat je clear speed sky high. Dan is jungle farmen echt een breeze. Daar komt bij dat je vóór lvl 6 misschien geen echt ganks kan doen, maar vanaf 6 zijn je ganks ongeëvenaard sterk.

Ik run haar nu met 15% as marks, armor yellows, ap quints en ap glyphs.

Zou ik zowaar ook een keer in ranked aandurven? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamf
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik speel de laatste tijd cho gath top. Erg leuk, vooral wanneer je level 6 wordt, maar ik zit nu met een 3 loose streak op ranked met hem. Zoals het laatste potje, dan gaan alle andere van mijn team rond de 4/11 en ik heb dan als enige meer kills dan deaths.

Weet iemand wat me kan helpen om te gaan stijgen in de silver league want ik ben vandaag daardoor gedemote naar silver 4, lol account: william fr. (kun je de matches nog even terugzien op lolking als je dat wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Net een team ranked gespeeld waarbij ik Rengar speelde, en we kwamen alle 5 tot de conclusie dat Rengar goed gebalanced is. Dus hier hoeft Rito niets meer aan te doen! Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/keepo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Holy moly. Ga ik Duo Q omdat ik even genoeg had van Yolo Q maar wat een apen heb je daar toch zitten.

M'n buddy neemt Jax aangezien hij vrij is en first pick. Zegt al 3 keer dat hij top gaat. Volgende picked mid Karma en ik ga jungle Vi.

Vraagt de voorlaatste "top, mid or sup?" en ik zeg "top and mid are already taken" en dan gaat hij eerst braum terwijl de onderste sup zegt. Nu ja, zitten we plots met braum+blitzcrank. Zeg ik "one of you will have to change". Veranderd de ene in Thresh, de andere pannikeerd en Dr. Mundo komt eruit.

Heel de game gezeik van die Mundo "Noob team", "Report Vi pls", "Report team pls noob" omdat hij 1v5 erin duikt en verwacht dat het team, dat niet eens dichtbij is omdat hij onder een turret staat van de enemies, hem gaat helpen.

Thresh zit te klagen en te zagen dat Mundo z'n CS afneemt want hij ging ADC Thresh gaan omdat het niet anders kon. Blijkbaar was onze Mundo niet snugger genoeg om het hele concept te begrijpen.

Ganken was moeilijk bot omdat ze constant gepushed waren, mid was moeilijk omdat yasuo nogal mobiel is, zeker als je nog geen ult hebt als Vi en top ging wel redelijk.

Uiteindelijk hebben ik en jax de game zwaar gecarried en hebben we toch gewonnen door de big plays soms, hoewel Karma en Mundo altijd te veel extenden en gewoon werden neergehaald door 5 man.

Ach, wat was het weer leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
misterdoom schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:13:
Holy moly. Ga ik Duo Q omdat ik even genoeg had van Yolo Q maar wat een apen heb je daar toch zitten.

M'n buddy neemt Jax aangezien hij vrij is en first pick. Zegt al 3 keer dat hij top gaat. Volgende picked mid Karma en ik ga jungle Vi.

Vraagt de voorlaatste "top, mid or sup?" en ik zeg "top and mid are already taken" en dan gaat hij eerst braum terwijl de onderste sup zegt. Nu ja, zitten we plots met braum+blitzcrank. Zeg ik "one of you will have to change". Veranderd de ene in Thresh, de andere pannikeerd en Dr. Mundo komt eruit.

Heel de game gezeik van die Mundo "Noob team", "Report Vi pls", "Report team pls noob" omdat hij 1v5 erin duikt en verwacht dat het team, dat niet eens dichtbij is omdat hij onder een turret staat van de enemies, hem gaat helpen.

Thresh zit te klagen en te zagen dat Mundo z'n CS afneemt want hij ging ADC Thresh gaan omdat het niet anders kon. Blijkbaar was onze Mundo niet snugger genoeg om het hele concept te begrijpen.

Ganken was moeilijk bot omdat ze constant gepushed waren, mid was moeilijk omdat yasuo nogal mobiel is, zeker als je nog geen ult hebt als Vi en top ging wel redelijk.

Uiteindelijk hebben ik en jax de game zwaar gecarried en hebben we toch gewonnen door de big plays soms, hoewel Karma en Mundo altijd te veel extenden en gewoon werden neergehaald door 5 man.

Ach, wat was het weer leuk :p
Apart dat je niets over je Morgana game zegt. Hoor je de laatste tijd alleen maar roepen over noobjes stompen (letterlijk) en carryen. Alleen verklaard dat niet de negatieve win/loss ratio of het feit dat je nog steeds in dezelfde divisie zit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:14:

In de laatste 3 solo normal games met Diana jungle scoorde ik 5/1/7, 5/1/4 en 15/4/17; allemaal wins.

Diana ken ik door en door, en ik heb haar eerder al wel eens in de jungle gespeeld, maar het verbaasde me toch nog wat een impact je (nu in seizoen 4) kan hebben ondanks de bekende beperkingen van Diana jungle.

Uiteraard heeft ze tot lvl 6 weinig tot geen ganking potentieel, is ze geen tank, en is Diana in zijn algemeenheid echt een high reward/high risk jungle champion. Als je niet een beetje lekker meekomt, dan heb je er weinig aan, aangezien Diana zich enkel aan de frontlinie kan manifesteren door erin te duiken.

Maar dan de pluspunten. Je hebt een vrijwel ideale jungle kit: goeie sustain en goeie clear speed. Met name als ik rond lvl 10-12 een Stinger koop, gaat je clear speed sky high. Dan is jungle farmen echt een breeze. Daar komt bij dat je vóór lvl 6 misschien geen echt ganks kan doen, maar vanaf 6 zijn je ganks ongeëvenaard sterk.

Ik ben nog steeds niet overtuigd en blijkbaar jij zelf ook niet echt als je haar na al die pleidooien NOG STEEDS niet in ranked geprobeerd heb. Ik denk niet dat het superslecht is, maar ik denk dat er zo 10 betere junglers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:16:
[...]

Ik ben nog steeds niet overtuigd en blijkbaar jij zelf ook niet echt als je haar na al die pleidooien NOG STEEDS niet in ranked geprobeerd heb. Ik denk niet dat het superslecht is, maar ik denk dat er zo 10 betere junglers zijn.
Hangt er een beetje vanaf of Koekie het in normal blind pick doet of in normal draft pick ;). Als al deze scores hebben plaatsgevonden in normal draft pick dan zou hij het opzich ook gewoon in ranked kunnen spelen. Aangezien hij over het algemeen in normals hoger gerankte spelers tegen zal komen dan momenteel in Silver I. En anders kan hij het altijd een keer proberen in de teamranked games, zoals ik gisteren Rengar erbij pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-09 10:29
Gisteren weer een jammere loss. We stonden redelijk goed voor (11-3 in kills, turrets voor, uiteindelijk zelfs als eerste inhib down). Maar onze mid was enorm slecht aan het spelen, ook nul inzicht, liep constant te splitpushen en werd dan ook constant 1vs4 gecaught. Wij maar pingen gelijk zot, maar hij reageerde er niet op. De sfeer in chat bleef wel vrij oké, maar op het einde had iedereen het wel gehad. Typt die doodleuk: yeah sorry, I was on the phone the entire game. Ja oké, dank daarvoor. Ik had evenveel damage on champs met mijn nami als hij als mid...
Verder wel enorm tevreden van hoe ik nami heb gespeeld. Bijna geen paniek-bubbles ^^ altijd wachten tot Yi zijn alpha strike deed alvorens hem te pakken. Goed healen, adc de E buff geven op het goede moment en met de ult paar keer situaties omgedraaid. Moet alleen nog wat beter de enorm lange animaties van nami inschatten. Zo'n Q of ult kan echt een eeuwigheid duren alvorens die afgevuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koekiemonsterr schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:14:

Laatst ook een keer Diana jungle gespeeld en ook lekker mee gescored. Ganken voor 6 kan wel als je achter in de lane binnenkomt op over pushed enemies. Dan komen zo ook niet meer weg door redbuff + E en je laner. Uiteindelijk stond ik in het begin zwaar voor, maar de enemy jungler kon onze schaapjes sneller afslachten dan dat ik dat kon. We stonden allebei 6/0 ofzo tot de game volledig hun kant op draaide. Probleem met Diana is dat ze hard afvalt. Ze is Akali zonder de absurde magic damage en meer melee power. Probleem is dat je tijdens teamfights die melee weinig kan gebruiken. Zelfs met Abyssal + Hourglass sterf je snel af en als full AP squish heb je geen escapes.Vooral in de jungle zul je vrijwel nooit scalen naar het niveau van 600 AP / 2.5k HP zoals de meeste mages, dus je ligt altijd achter.

Veel zou al opgelost zijn met meer dashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:28:
[...]

Hangt er een beetje vanaf of Koekie het in normal blind pick doet of in normal draft pick ;). Als al deze scores hebben plaatsgevonden in normal draft pick dan zou hij het opzich ook gewoon in ranked kunnen spelen. Aangezien hij over het algemeen in normals hoger gerankte spelers tegen zal komen dan momenteel in Silver I. En anders kan hij het altijd een keer proberen in de teamranked games, zoals ik gisteren Rengar erbij pakte.
Toevallig de laatste 2/3 weken ook weer Rengar aan 't spelen, gister effe 1x ge-mystery gift met een vriend en toen kreeg ik die nieuwe Rengar skin :9~

Echt vet die particles, vooral die W :D

Maar goed, daarna natuurlijk soloQ maar weer even onveilig gemaakt .. kan me zo voorstellen dat meerdere mensen mij wel konden doodschieten gister 8)7 O-) .. vooral die ADC's en Midlaners die je lekker kan 1 shotten en beetje bang kan maken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:36:
[...]
Veel zou al opgelost zijn met meer dashes.
Dan zou ze gelijk weer in de OP-tier komen denk ik, omdat je dan ook weer meer dashes hebt als je mid speelt natuurlijk :D

So, ain't gonna happen probably

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:39:
[...]

Dan zou ze gelijk weer in de OP-tier komen denk ik, omdat je dan ook weer meer dashes hebt als je mid speelt natuurlijk :D

So, ain't gonna happen probably
Meer dan 1 dash geven werkt op Riven (4), Ahri (3), Nidalee (1 per 2sec), Akali(3 + 1 per assist/kill) klaarblijkelijk ook prima zonder de game te breken. Ik zou al blij zijn met 2 dashes + 1 stack als je Q raakt oid.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

williamf schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:53:
Ik speel de laatste tijd cho gath top. Erg leuk, vooral wanneer je level 6 wordt, maar ik zit nu met een 3 loose streak op ranked met hem.
Sorry; maar ik vind niets aan Cho top momenteel. Als je hem speelt tegen een andere top champion heb je tot lvl 6 een voordeel (je hoort me goed). Als je hem puur voor damage bouwt heb je mooie harass, maar ben je squishy; bouw je hem anders, dan kan je negeert worden. Ik speelde een tijdje terug tegen een battlecast versie en ik vond het initieel balen (legendary skin = goede cho speler dacht ik) en in het begin was hij te tanky maar kon ik quasi freefarmen rond lvl 8 en een gank later was het een zorg minder (eerlijk is eerlijk; goed inzicht bij de jungler).
Damienx2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 05:15:
Apart dat je niets over je Morgana game zegt. Hoor je de laatste tijd alleen maar roepen over noobjes stompen (letterlijk) en carryen. Alleen verklaard dat niet de negatieve win/loss ratio of het feit dat je nog steeds in dezelfde divisie zit. :+
#shotsfired

Ik vind het altijd karma om te braggen op het forum, gisteren tegen Rudy en een wedstrijd gehad om bij te wenen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:51:
[...]

Meer dan 1 dash geven werkt op Riven (4), Ahri (3), Nidalee (1 per 2sec), Akali(3 + 1 per assist/kill) klaarblijkelijk ook prima zonder de game te breken. Ik zou al blij zijn met 2 dashes + 1 stack als je Q raakt oid.
Uhu, klopt ik snap je punt, maar ik vind meerdere dashes bij een Nidalee/Riven toch minder sterk dan als je Diana nog een extra dash zou geven, aangezien haar kit wel echt extreem sterk is.
KS1987 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:54:
Sorry; maar ik vind niets aan Cho top momenteel. Als je hem speelt tegen een andere top champion heb je tot lvl 6 een voordeel (je hoort me goed). Als je hem puur voor damage bouwt heb je mooie harass, maar ben je squishy; bouw je hem anders, dan kan je negeert worden. Ik speelde een tijdje terug tegen een battlecast versie en ik vond het initieel balen (legendary skin = goede cho speler dacht ik) en in het begin was hij te tanky maar kon ik quasi freefarmen rond lvl 8 en een gank later was het een zorg minder (eerlijk is eerlijk; goed inzicht bij de jungler).
Cho te squishy als je hem DMG build? :/
Ja hij is wel squishier met DMG i.p.v. Tanky maarja das natuurlijk common sense, anyhow als je 6 stacks hebt ben je ècht wel tanky hoor.

Maar inderdaad, je kunt wel semi free-farmen als je tegen een Cho moet, en dat is dan ook de reden dat hij ook niet zoveel meer gespeeld wordt, en als ik een Cho zie ga ik lekker voor Nasus, weet je iig dat je erg sterk word. _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:57:
[...]

Uhu, klopt ik snap je punt, maar ik vind meerdere dashes bij een Nidalee/Riven toch minder sterk dan als je Diana nog een extra dash zou geven, aangezien haar kit wel echt extreem sterk is.
Nidalee en Riven zijnal jaren twee top-tier characters... Diana zou met een extra dash waarschijnlijk nog niet eens in de buurt komen. Blijft een squishy zonder escapes die makkelijk aan stukken wordt geblazen in teamfights.
[...]
gisteren tegen Rudy en een wedstrijd gehad om bij te wenen :X.
que? Welke game was dit?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

[...]

#shotsfired

Ik vind het altijd karma om te braggen op het forum, gisteren tegen Rudy en een wedstrijd gehad om bij te wenen :X.
Cho top is jezelf onnodig pijn doen. Er zijn zoveel betere opties waarmee je ook nog daadwerkelijk nuttig kunt zijn lategame. Ik heb deze discussie laatst al gehad met een andere Tweaker en daar kwam ook uit voort: "Ja als je alles land dan ben je vrij nuttig". Alleen is de knockup vrij makkelijk te ontwijken en een ult die opzich leuke true damage doet, maar ja wat dan? Dan ga je ronddansen als tank terwijl je mensen omhoog wipt en een silence erop gooit? Als tank doe je amper tot geen damage en bij je afhankelijk van je team en als DPS ben je vrij vlot het slachtoffer van zo'n beetje elke ADC. Dus tips? Leer nieuwe toplaners.

En wat betreft het 2e stukje. Ik vind het prima als iemand eens zijn goede games naar voren haalt, maar termen als noobjes stompen vind ik een beetje onnodig als je zelf met een MMR speelt in Silver V dat je gematched wordt met Bronze I en II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar termen als noobjes stompen vind ik een beetje onnodig als je zelf met een MMR speelt in Silver V dat je gematched wordt met Bronze I en II.
Damn, that shit must hurt. :N

Welke ELO/Division zitten jullie eigenlijk allemaal?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:19:
[...]

Damn, that shit must hurt. :N

Welke ELO/Division zitten jullie eigenlijk allemaal?
Gold III momenteel, hopelijk binnen een paar dagen in II, moet ik alleen niet zo belabberd spelen als gisteren. En ook nog eens alt-tabbend Fantasy LCS zitten te doen terwijl ik in een ranked game zit ;). Nu is Lord Ronddraai met al mijn Chinezen aan de haal gegaan! :+

[ Voor 28% gewijzigd door Damien op 27-05-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik zie nog steeds 2 incomplete teams in het Tweakers toernooi terwijl het morgen van start zou moeten gaan. Kom op mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Damienx2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 05:15:
[...]

M'n zwaar negatieve win/loss is te wijten aan m'n loosing streak van S III naar S V in het begin. Ik speel zodanig weinig ranked dat het maar langzaam omhoog gaat.

Die morgana game was gewoon kut. Het grote probleem was dat onze ezreal gewoon te passive speelde en altijd op plaatsen was waar hij niet moet zijn en zo altijd over extended was.

Onze jungler deed z'n best maar Ez zat te klagen dat hij lane verloren had door geen ganks, terwijl hun jungler ook nooit bot is geweest. Er werd teveel gedived, te veel gechased en m'n morgana plays zijn niet echt denderend.

Achja, ik hoop ooit m'n neg win/loss weg te werken maar het zal nog even duren :+

Heb de DXRACER Fnatic edition besteld, zal ik misschien nog wat meer games gaan carrien :+

[ Voor 4% gewijzigd door Death1ord op 27-05-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
misterdoom schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:31:
[...]

M'n zwaar negatieve win/loss is te wijten aan m'n loosing streak van S III naar S V in het begin. Ik speel zodanig weinig ranked dat het maar langzaam omhoog gaat.

Die morgana game was gewoon kut. Het grote probleem was dat onze ezreal gewoon te passive speelde en altijd op plaatsen was waar hij niet moet zijn en zo altijd over extended was.

Onze jungler deed z'n best maar Ez zat te klagen dat hij lane verloren had door geen ganks, terwijl hun jungler ook nooit bot is geweest. Er werd teveel gedived, te veel gechased en m'n morgana plays zijn niet echt denderend.

Achja, ik hoop ooit m'n neg win/loss weg te werken maar het zal nog even duren :+

Heb de DXRACER Fnatic edition besteld, zal ik misschien nog wat meer games gaan carrien :+
Nou wat dat betreft hebben we dan dezelfde games. Al waren gisteren 3 van mijn 4 games mijn eigen schuld van de slechte prestatie. (3 wins 1 loss) Gelukkig weet ik wat ik verkeerd deed dus is het gewoon aanpassen en opnieuw proberen. 1 van de games was waar ik dacht dat het een goed idee zou zijn om Kennen into Ryze te picken (want ik wou een ranged top vs Ryze). Nou prima je kunt hem niet killen en hij kan jou niet killen, maar je weet gewoon dat hoe langer de game gaat duren des te harder Ryze je gaat outscalen (doe ik dus niet weer). Traden is ook vrij hopeloos, Ryze straft je elke keer netjes af zodra jij je charged shuriken wilt gooien.

Ryze pakte uiteindelijk toch een kill door geblunder van mijzelf. Ik wou een wave clearen, druk met mijn kromme vingers op Zhonya's en vervolgens zie ik Ryze naar me toelopen en die gooit zijn hele burst eruit en daar lag dan een dode eekhoorn. Gelukkig deed de rest van het team het aanzienlijk beter. En heb ik uiteindelijk nog wat kills kunnen oppakken voordat de game voorbij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jij speelt toch ook regelmatig Kayle? Was dat geen goede pick geweest? Zodra hij burst ult je en je hebt ranged met je E en Q + sustain met je heal.

[ Voor 32% gewijzigd door Vicarious op 27-05-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:41:
Jij speelt toch ook regelmatig Kayle? Was dat geen goede pick geweest? Zodra hij burst ult je en je hebt ranged met je E en Q + sustain met je heal.
Ik was al Kayle mid, dus dat werd em sowieso niet. Verder zie ik Damien weinig Kayle spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:43:
[...]

Ik was al Kayle mid, dus dat werd em sowieso niet. Verder zie ik Damien weinig Kayle spelen...
Oh dan haal ik jullie misschien door elkaar, dacht dat Damien ook regelmatig Kayle speelde. En als jij al Kayle mid speelde was het sowieso geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Verloren :|?

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/agywYw1_700b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit was de game overigens. Stond je toch nog netjes 6/1/6 met je triple kill en ik met m'n quadra :p

http://www.lolking.net/su...249746#matches/1493995401

EDIT: QQ ik was lowest rank...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:45:
Dit was de game overigens. Stond je toch nog netjes 6/1/6 met je triple kill en ik met m'n quadra :p

http://www.lolking.net/su...249746#matches/1493995401
Helaas zijn scores vaak geflatteerd ;). Want de game ging simpelweg niet lekker voor me. Net als de andere 2 erna. Pas bij de Rengar game had ik het idee dat ik er langzamerhand in begon te komen (goed moment om dan te stoppen :D)

En overigens heb ik idd laatst een paar keer Kayle top gespeeld Vic ;) alleen probeer ik Kayle te mijden aangezien ze toch binnenkort een klap van de nerfhammer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maarre... welke game mag dit dan zijn? Op mijn history zie ik geen games tegen "Steenlandt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Had gisteren voor het eerst Kayle in ARAM (ook verder nog nooit gespeeld). Dat ging vrij aardig, daar kan je makkelijk squishies mee opruimen (en de eerste tijd hield ik me ook bezig met mijn team healen).
Daarvoor een potje Gangplank (ook eerste keer), dat ging een stuk minder goed. Ik kon af en toe iemand afmaken, maar in ARAM naar iemand toe moeten lopen om AAs te kunnen doen is niet zo'n goed idee als je niet full tank gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:43:
[...]

Gebruik je die nieuwe Koreaanse build met Runaan's Hurricane? :D

Daar speelde ik laatst namelijk effe mee, jezus gristus dan chop je iedereen in de pan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:30:
[...]

Je weet wat ze zeggen: If you can't beat 'em, 그들과 합류.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:34:
[...]

Je weet wat ze zeggen: If you can't beat 'em, 그들과 합류.
Join them, was het toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:30:
[...]

Daar speelde ik laatst namelijk effe mee, jezus gristus dan chop je iedereen in de pan :/
Aangezien ik geen idee had hoe Kayle gespeeld moest worden had ik ook ff op LOLBuilder gekeken en ook Runaan's gekocht op basis daarvan. Pakte meteen een triple kill toen ik terug liep (teamgenoten sloopten de andere 2 ook nog). Nashar's + Berserkers + Runaan's geeft lekkere AS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Skyclad schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:41:
[...]

Aangezien ik geen idee had hoe Kayle gespeeld moest worden had ik ook ff op LOLBuilder gekeken en ook Runaan's gekocht op basis daarvan. Pakte meteen een triple kill toen ik terug liep (teamgenoten sloopten de andere 2 ook nog). Nashar's + Berserkers + Runaan's geeft lekkere AS!
Waarom Berserker's? Met Runaan's, Runes, Masteries en Nashor heb je al bakken Aspd. Kun je beter voor Sorc Shoes gaan aangezien al je splash damage magic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:16:
Ik ben nog steeds niet overtuigd en blijkbaar jij zelf ook niet echt als je haar na al die pleidooien NOG STEEDS niet in ranked geprobeerd heb.
Komaan, ik ben bezig met 'baanbrekend pionierswerk' hier; zonder dit soort pioniers was de LoL-community nooit zover ge........ 8)

De enige reden dat ik het nog niet in ranked heb gedaan, is het feit dat je daar niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Als je een stel halve gare Gold ... figuren als teammates hebt (zoals laatst een LB die op lvl 5 13 cs had) dan kun je het je vaak niet permitteren om tot aan lvl 6 vooral te junglen.

Vannacht trouwens nog een 7/2/3 win game met Diana jungle gedaan. Had verreweg het meeste gold binnen geharkt (zat maar 10 cs van de adc af) en had van mijn team de beste score. We moesten trouwens tegen 2 Plats en 1 Gold V.

Wat me steeds zo opvalt is hoezeer je met Diana goeie scores kan combineren met zeer goeie cs scores. Dat betekent dat ze zowel heel wat aandeel heeft in teamfights e.d., maar tegelijkertijd ook uitstekend kan farmen. Zo vanaf lvl 12 ongeveer met je eerste jungle item en iets van een Sheen(Lich Bane) en/of Stinger en je bent jungle packs soms bijna letterlijk aan het one-shotten.
Laatst ook een keer Diana jungle gespeeld en ook lekker mee gescored. Ganken voor 6 kan wel als je achter in de lane binnenkomt op over pushed enemies. Dan komen zo ook niet meer weg door redbuff + E en je laner.
Yup, ik heb in zo'n beetje alle games pre lvl 6 al een assist/kill kunnen oppakken, puur door inderdaad goed positioneren en redbuff + E pull/slow
Probleem met Diana is dat ze hard afvalt. Ze is Akali zonder de absurde magic damage en meer melee power. Probleem is dat je tijdens teamfights die melee weinig kan gebruiken. Zelfs met Abyssal + Hourglass sterf je snel af en als full AP squish heb je geen escapes.Vooral in de jungle zul je vrijwel nooit scalen naar het niveau van 600 AP / 2.5k HP zoals de meeste mages, dus je ligt altijd achter.
Nah ze valt niet hard af imo. Haar AP scalings zijn bepaald niet slecht; late game en met wat items gaan de squishy targets een bezoekje van Diana niet gezellig vinden. Het feit dat je misschien niet de tijd krijgt om 3 aa's te landen voor de passive burst, is vaak nog niet eens een echt probleem omdat je toch genoeg power hebt. Dat is ook je doel: de carries uitschakelen. En uiteraard ben je dan zelf ook kwetsbaar, maar goed, daar hebben we hourglass voor en in ieder geval nog een W shield die ook scaled met ap. Je hoeft dus ook niet perse te scalen naar het niveau 600 AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:55:
[...]

Komaan, ik ben bezig met 'baanbrekend pionierswerk' hier; zonder dit soort pioniers was de LoL-community nooit zover ge........ 8)

De enige reden dat ik het nog niet in ranked heb gedaan, is het feit dat je daar niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Als je een stel halve gare Gold ... figuren als teammates hebt (zoals laatst een LB die op lvl 5 13 cs had) dan kun je het je vaak niet permitteren om tot aan lvl 6 vooral te junglen.

Vannacht trouwens nog een 7/2/3 win game met Diana jungle gedaan. Had verreweg het meeste gold binnen geharkt (zat maar 10 cs van de adc af) en had van mijn team de beste score. We moesten trouwens tegen 2 Plats en 1 Gold V.

Wat me steeds zo opvalt is hoezeer je met Diana goeie scores kan combineren met zeer goeie cs scores. Dat betekent dat ze zowel heel wat aandeel heeft in teamfights e.d., maar tegelijkertijd ook uitstekend kan farmen. Zo vanaf lvl 12 ongeveer met je eerste jungle item en iets van een Sheen(Lich Bane) en/of Stinger en je bent jungle packs soms bijna letterlijk aan het one-shotten.

[...]

Yup, ik heb in zo'n beetje alle games pre lvl 6 al een assist/kill kunnen oppakken, puur door inderdaad goed positioneren en redbuff + E pull/slow

[...]

Nah ze valt niet hard af imo. Haar AP scalings zijn bepaald niet slecht; late game en met wat items gaan de squishy targets een bezoekje van Diana niet gezellig vinden. Het feit dat je misschien niet de tijd krijgt om 3 aa's te landen voor de passive burst, is vaak nog niet eens een echt probleem omdat je toch genoeg power hebt. Dat is ook je doel: de carries uitschakelen. En uiteraard ben je dan zelf ook kwetsbaar, maar goed, daar hebben we hourglass voor en in ieder geval nog een W shield die ook scaled met ap. Je hoeft dus ook niet perse te scalen naar het niveau 600 AP.
Ik weet een makkelijker project Koekie! Rengar! Geen skillshots; 100% kills op squishy's; en een gegarandeerd gefrustreerde tegenstander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:00:
Ik weet een makkelijker project Koekie! Rengar! Geen skillshots; 100% kills op squishy's; en een gegarandeerd gefrustreerde tegenstander!
Ook goed, maar dan wel zonder die foeilelijke dreadlock-skin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:01:
[...]

Ook goed, maar dan wel zonder die foeilelijke dreadlock-skin :P
Nu doe je gewoon haten omdat ik half Jamaicaans ben. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:55:
Ze valt harder af dan andere junglers die dit carry-rapen beter uitvoeren. Ik vind Diana erg leuk om te spelen, maar ze is lategame niet erg interessant imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:00:
[...]

Rengar's E is een skillshot. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:17:
[...]

Rengar's E is een skillshot. *O*
Alsof je die nog nodig hebt om de squishy af te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:26:
[...]

Alsof je die nog nodig hebt om de squishy af te maken ;)
True dat, alhoewel ik niet verwacht dat je hier nog lang van kan genieten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:29:
[...]

True dat, alhoewel ik niet verwacht dat je hier nog lang van kan genieten :'(
Dat betwijfel ik ook idd. Verwacht binnenkort wel een update op de PBE hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Ben ook benieuwd of ze weer iets aan kayle gaan veranderen. Ik meen gelezen te hebben dat op de pbe server haar E range was verkort maar dat dit inmiddels weer terug gedraaid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

isimba schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:40:
Ben ook benieuwd of ze weer iets aan kayle gaan veranderen. Ik meen gelezen te hebben dat op de pbe server haar E range was verkort maar dat dit inmiddels weer terug gedraaid is.
Vind Kayle opzich wel aardig balanced atm, ze is wel gewoon een lane-bully maar ze heeft geen gap closers of iets dus ze is wel heel vulnerable voor ganks.

Tuurlijk is die ult wel sterk, maar zolang duurt die nou ook weer niet en er kan maar 1 carry geult worden, dus dan volledig focussen op die andere carry en dan moet je als het goed is aardig uit de bus komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
kayle heeft een sterke slow en een speed buff, dus dat valt ook wel mee dat ze geen gap closers heeft. Het is geen dash maar ze kan iemand makkelijk pakken of wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
ArgantosNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:07:
kayle heeft een sterke slow en een speed buff, dus dat valt ook wel mee dat ze geen gap closers heeft. Het is geen dash maar ze kan iemand makkelijk pakken of wegkomen.
Slow en speed buff zijn leuk, totdat je vs bijv Irelia staat en ze via de minions alsnog naast je staat of eventueel Renekton. Plus die speedup level je pas als laatste in de meeste gevallen, dus tot die tijd heb je weinig tot geen escapes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Status Update: de zegetocht van Diana in het oerwoud houdt aan....

Weer 2 wins op mijn palmares kunnen schrijven.

Het zal toch niet enkel aan mijn eventueel aanwezige jungle skills of puur geluk toe te schrijven zijn dat ik nu iets van 6 a 7 Diana jungle games op rij heb gewonnen, en bijna elke keer heb kunnen carryen met goede scores en relatief veel cs.

Conclusie: op Silver/Gold niveau is Diana jungle een prima keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:35:
Status Update: de zegetocht van Diana in het oerwoud houdt aan....

Weer 2 wins op mijn palmares kunnen schrijven.

Het zal toch niet enkel aan mijn eventueel aanwezige jungle skills of puur geluk toe te schrijven zijn dat ik nu iets van 6 a 7 Diana jungle games op rij heb gewonnen, en bijna elke keer heb kunnen carryen met goede scores en relatief veel cs.

Conclusie: op Silver/Gold niveau is Diana jungle een prima keuze.
Dan wordt het nu tijd om te zien of je er echt mee kunt carryen. team ranked met de Boze Broeders! Ik zeg doen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:38:
Dan wordt het nu tijd om te zien of je er echt mee kunt carryen. team ranked met de Boze Broeders! Ik zeg doen! :o
Oerwoud-Diana zegt: a new meta is rising!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:42:
[...]

Oerwoud-Diana zegt: a new meta is rising!
TONIGHT! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan verwacht ik wel de Jungle book of Lion King themesong in loading screen, voor net dat beetje extra oerwoud gevoel. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:50:
[...]

Dan verwacht ik wel de Jungle book of Lion King themesong in loading screen, voor net dat beetje extra oerwoud gevoel. oOo
Goed punt, moeten we ook meteen Panter-Nida en Aapje-Wukong nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:52:
[...]

Goed punt, moeten we ook meteen Panter-Nida en Aapje-Wukong nemen
Ali + Twitch bot, hele beestenbende bij elkaar :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soujah
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 16:58
Zitten hier ook nog wat Diamond spelers die mogelijk zin hebben in een 3v3 teampje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Soujah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:02:
Zitten hier ook nog wat Diamond spelers die mogelijk zin hebben in een 3v3 teampje? :)
Heb al verschillende posts gemaakt op het LoL forum zonder succes, ik ben zeker van plan fanatiek 3v3 te spelen !
add me maar ingame : AE SonOfTorture

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soujah
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 16:58
SonOfTorture schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:03:
[...]

Heb al verschillende posts gemaakt op het LoL forum zonder succes, ik ben zeker van plan fanatiek 3v3 te spelen !
add me maar ingame : AE SonOfTorture
Top, zal je deze week even toevoegen! Ben woensdag/donderdag pas online vanwege werk. Nog 1tje te gaan hoewel een paar extra wel handig is om wat vaker te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Soujah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:05:
[...]

Top, zal je deze week even toevoegen! Ben woensdag/donderdag pas online vanwege werk. Nog 1tje te gaan hoewel een paar extra wel handig is om wat vaker te kunnen spelen.
Helemaal prima, inderdaad vandaag en morgen nog dan lekker lang weekend ! Prima ik zou je accepteren , wat is je summoners dan 8)7

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Soujah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:02:
Moet je perse diamond zijn?

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
wambam dan kom je toch bij mijn GoT 3v3 Elite team?

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/93jEr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/93jGc.jpg

Fuck wambam je zit er al in.. FAIL MUCH OMG

[ Voor 64% gewijzigd door blamauci op 27-05-2014 14:37 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

blamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:33:
wambam dan kom je toch bij mijn GoT 3v3 Elite team?

[afbeelding]

[afbeelding]

Fuck wambam je zit er al in.. FAIL MUCH OMG
Yup zullen we vandeweek weer eens een paar matches doen?
Was gezellig de vorige keer :)
En waarom heb je mijn lee sin uitgekozen om een screenshot van te maken :+

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 27-05-2014 14:45 ]

Steam: Ryada.

Pagina: 1 ... 33 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]