Holy moly. Ga ik Duo Q omdat ik even genoeg had van Yolo Q maar wat een apen heb je daar toch zitten.
M'n buddy neemt Jax aangezien hij vrij is en first pick. Zegt al 3 keer dat hij top gaat. Volgende picked mid Karma en ik ga jungle Vi.
Vraagt de voorlaatste "top, mid or sup?" en ik zeg "top and mid are already taken" en dan gaat hij eerst braum terwijl de onderste sup zegt. Nu ja, zitten we plots met braum+blitzcrank. Zeg ik "one of you will have to change". Veranderd de ene in Thresh, de andere pannikeerd en Dr. Mundo komt eruit.
Heel de game gezeik van die Mundo "Noob team", "Report Vi pls", "Report team pls noob" omdat hij 1v5 erin duikt en verwacht dat het team, dat niet eens dichtbij is omdat hij onder een turret staat van de enemies, hem gaat helpen.
Thresh zit te klagen en te zagen dat Mundo z'n CS afneemt want hij ging ADC Thresh gaan omdat het niet anders kon. Blijkbaar was onze Mundo niet snugger genoeg om het hele concept te begrijpen.
Ganken was moeilijk bot omdat ze constant gepushed waren, mid was moeilijk omdat yasuo nogal mobiel is, zeker als je nog geen ult hebt als Vi en top ging wel redelijk.
Uiteindelijk hebben ik en jax de game zwaar gecarried en hebben we toch gewonnen door de big plays soms, hoewel Karma en Mundo altijd te veel extenden en gewoon werden neergehaald door 5 man.
Ach, wat was het weer leuk