http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Doen we houd ik je aan.blamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:46:
[...]
Zolang mijn midlaners pc nog niet gefixed is is dat prima ja. Het is tijd om gold te worden op de 3v3 Elite
Mischien gaan we wel voor challengerino.
Donderdag hemelsvaart dus kunnen we mooi ff een dagje vooruit trekken
Steam: Ryada.
Ach ik ben high gold low plat level. Niet denderend in dit spelletje dus.SonOfTorture schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:47:
ik wil ook best wat potjes meespelen met jullie blaumauci, maar ook preffer ik een team waar alleen dia's in zitten
Verwijderd
Laatst nog een diagram gezien, meerendeel van de League community zit in Gold, dus je bent gewoon averageblamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:48:
[...]
Ach ik ben high gold low plat level. Niet denderend in dit spelletje dus.
Ach speel ook nig niet zo heel lang en ik ben eigenwijs met geen wards neerzetten omdat mensen in mijn regio 9 vd 10 keer niet kunnen ganken
Pakte gewoon de aangeboden build, was te laat om er over na te denkenVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:51:
[...]
Waarom Berserker's? Met Runaan's, Runes, Masteries en Nashor heb je al bakken Aspd. Kun je beter voor Sorc Shoes gaan aangezien al je splash damage magic is.
(en voor sorc boots had ik langer moeten sparen)
http://www.lolsummoners.com/stats/euw
Aka het klopt wat ik zeg de silver tier is het meest gevuld.wambamNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:01:
Voor EUW zijn dit de aantallen.
http://www.lolsummoners.com/stats/euw
Nu ben ik wel benieuwd naar je build(s) voor Diana, (items, masteries en runes)Koekiemonsterr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:35:
Status Update: de zegetocht van Diana in het oerwoud houdt aan....
Weer 2 wins op mijn palmares kunnen schrijven.
Het zal toch niet enkel aan mijn eventueel aanwezige jungle skills of puur geluk toe te schrijven zijn dat ik nu iets van 6 a 7 Diana jungle games op rij heb gewonnen, en bijna elke keer heb kunnen carryen met goede scores en relatief veel cs.
Conclusie: op Silver/Gold niveau is Diana jungle een prima keuze.
Verwijderd
Oh dan heb ik het door de war gehaald denk ikblamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:02:
[...]
Aka het klopt wat ik zeg de silver tier is het meest gevuld.

No worries zijn we gewoon lekker allemaal terrible hierro
yep i agreeblamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:10:
ja maar ik ben in principe gewoon terrible. Vraag iedere high diamond speler en die zullen hetzelfde zeggen. Zolang je geen diamond 1 30lp bent ben je gewoon terrible klaar.
No worries zijn we gewoon lekker allemaal terrible hierro
Geloof me ik kon me eigen jungle niet eens in komen... hij had me helemaal onder controle.
Sorry maar op zijn profiel zie ik nu niet echt games staan waarvan ik moet zeggen dat hij de touwtjes in handen heeft gehadblamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:26:
nou ik moest pas geleden scrimmen met ons team en wij zijn allemaal gold/plat spelers op 1 na die is echt laag silver nivo en onze scrimpartner had een sub in de jungle. namelijk dewindsurfer: http://www.lolking.net/summoner/euw/25592201
Geloof me ik kon me eigen jungle niet eens in komen... hij had me helemaal onder controle.

2x ranked verloren 2x normal gewonnen
Vanavond maar eens even WatchDogs spelen, dus lol people tot het toernooi/andere keer
[ Voor 37% gewijzigd door Meneer iCy op 27-05-2014 15:30 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
ahahaha dewindsurfer ja? nice nice , mee in het team gezeten met Thomblamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:26:
nou ik moest pas geleden scrimmen met ons team en wij zijn allemaal gold/plat spelers op 1 na die is echt laag silver nivo en onze scrimpartner had een sub in de jungle. namelijk dewindsurfer: http://www.lolking.net/summoner/euw/25592201
heb met de windsurfer in een team gezeten, maar hij is nu ook niet meer d1.blamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:26:
laning phase ging vrij goed, even of zelfs gewonnen sommige lanes.
helaas verloren op rotations en hun bot die zo hard freezde dat we niks meer konden op bot(was een goede cait)
zijn beide een beetje afgezakt naar d5 haha
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
komt hem bekend voorSonOfTorture schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:44:
Komt me bekent voor ! ooh dat is iets minder natuurlijk ! Ik zou je eens adden vanavondBen je ook nog zoekend naar een team?
blijkbaar zijn er toch een paar die het wisten
Ook die kunnen nog best terrible zijn hoor. Er zijn best veel high ranked spelers die 1 lane echt mega goed kunnen, maar het op een andere lane tegen een silver best eens kunnen afleggen.blamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:10:
Zolang je geen diamond 1 30lp bent ben je gewoon terrible klaar.
EensTheBrut3 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:24:
[...]
Ook die kunnen nog best terrible zijn hoor. Er zijn best veel high ranked spelers die 1 lane echt mega goed kunnen, maar het op een andere lane tegen een silver best eens kunnen afleggen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Nu kan dat laatste team ook nog mee doen
Xbox id: DHV Whitebird
DM me even plz
[ Voor 8% gewijzigd door blamauci op 27-05-2014 18:08 ]
oh Btw Thomas is onze analyst. XDSonOfTorture schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:31:
[...]
ahahaha dewindsurfer ja? nice nice , mee in het team gezeten met Thom
En wat is de desbetreffende analyse voor je team?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Iets wat het grootste probleem is bij ons. Is onze communicatie.
EDIT: Kijk Damien showen met z'n RP/IP. Echt zo'n rijkeling.
[ Voor 40% gewijzigd door Rordarok op 27-05-2014 19:59 ]
Betere analyse: Je flamed veel tijdens games als er iets niet goed gaat. Je speelt weinig champs/rollen op een degelijk niveau, en je "one-trick-pony" heeft ook geen goede stats. Wellicht als je meer tijd zou steken in 1 account en niet telkens smurfs aanmaken, zou je kunnen verbeteren.blamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:40:
De analyze is dat we zeer slecht samenwerken en op elkaar lopen te flamen. zeer regelmatig.
Iets wat het grootste probleem is bij ons. Is onze communicatie.
Daarbij is de rest van je team volgens mij low Silver en heb je niet eens genoeg leden met genoeg niveau op een andere lane dan hun eigen om swaps in rollen te kunnen maken. Bij een degelijke pick van de enemy zijn bepaalde mensen in jouw team dus sowieso al fucked.
Verder zou ik dus eerst focussen op uberhaupt een lineup krijgen, edit edit edit gropah dont ban me pls, facebook-pagina's, analyses en bravoure voordat je ranked gaat spelen met het doel te promoveren naar een hoger rank.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 20:31 ]
trolol...
Ik flame helemaal niet in games.
Ik speel prima de laaste tijd jungle wise. Je kijkt nou puur naar mij en das prima kerel.
volgens mij is nino16 toch echt platinum.
volgens mij is Dragon Jeffro toch echt gold 1-2
volgens mij ben ik dat ook op best junglah euw...
dat dragon rurah laag silver is klopt als een bus.
xThebeast is ook silver maar speelt een stuk beter als een silver.
We hebben vaak genoeg in games gezeten om te weten dat er minstens 1 persoon van tweakers het wel eens beu was op elke misstap gewezen te worden. Nabespreken doe je na de game.blamauci schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:36:
Ik flame helemaal niet in games.
Ik speel prima de laaste tijd jungle wise. Je kijkt nou puur naar mij en das prima kerel.
Ik zag geen nino in je team net, maar goed. Je hebt dus sowieso 2 Gold en 2 Silvers. In deze iteratie van LoL is je team zo goed als je zwakste schakel. Je kunt roepen dat iemand beter is dan een Silver, maar ondertussen hangt je team wel in Bronze something. Iets om over na te denken. Je analyst houd teveel een blad voor de mond.volgens mij is nino16 toch echt platinum.
volgens mij is Dragon Jeffro toch echt gold 1-2
volgens mij ben ik dat ook op best junglah euw...
dat dragon rurah laag silver is klopt als een bus.
xThebeast is ook silver maar speelt een stuk beter als een silver.
Mechanical skill is altijd leuk om beter de laning phase uit te komen, maar ik heb genoeg diamonders zien verliezen tegen gold teams omdat ze het spel vreemd genoeg niet begrijpen. Viva la rotations.
Maar goed, ik kan natuurlijk niet precies weten wat er gebeurd, maar misschien is het inderdaad handig dan om iedereen op één lijn te krijgen qua doelen voor je ranked team. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het voor jullie leuk is om systematisch te onderpresteren.
[ Voor 28% gewijzigd door Rordarok op 27-05-2014 20:47 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:40:
[...]
Je kunt roepen dat iemand beter is dan een Silver, maar ondertussen hangt je team wel in Bronze something. Iets om over na te denken. Je analyst houd teveel een blad voor de mond.

Op de man spelen is niet toegestaan
[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 28-05-2014 09:30 ]
Dat heeft ook vooral met hun individuele ranking te maken.Thormodo schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:52:
[...]
Ze hebben net 6 games gespeeld, waarvan 3 gewonnen, dan wordt je gewoon in Brons geplaatst.
De Oerwoud-Diana zegetocht is trouwens voorbij; al lag dat vooral aan een matchup met louter Diamond/Platinum tegenstanders en een game waarin Nasus afk ging.Refragmental schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:05:
Nu ben ik wel benieuwd naar je build(s) voor Diana, (items, masteries en runes)
Ehm even uit mijn hoofd: Ik run Diana uiteraard met 21/9/0 masteries (waarbij ik 3/4 cd reduction en 4/4 attack speed meepak).
Daarbij qua runes: 26 ap, 10% attack speed, iets van 3 magic pen en 9 armor. Dat is dus ap quints, flat ap glyphs, armor seals en iets van 4 magic pen marks en de rest as marks.
Qua items is het natuurlijk dat AP jungle item rushen, al pak ik vaak ook nog een Dorans Ring bij de eerste recall omdat je dan toch veelal nog niet genoeg gold voor dat AP jungle item hebt. Daarna hangt het er een beetje vanaf. Soms is een Sheen --> Lich Bane een goeie, maar soms rush ik ook een Hourglass. En vaak probeer ik daarbij ook een Stinger te nemen (die ik lang niet altijd uitbouw naar een Nashor's). De Stinger is betrekkelijk waardeloos voor ganks, maar de stats maken dat Diana als een gek de jungle cleart.
[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-05-2014 21:15 ]
je word helemaal niet standaard in Bronze geplaatst als je een promo of twee verliest. Die zooi word door je algemene MMR berekent.Thormodo schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:52:
[...]
Ze hebben net 6 games gespeeld, waarvan 2 of 3 gewonnen, dan wordt je gewoon in Brons geplaatst.
Op de man spelen is niet toegestaan
Het is Rito's schuld:
Ze plaatsen zomaar iedereen in Bronze
Verloren want server lag
We worden altijd tegen Challengers gematched
Rengar is OP
[ Voor 25% gewijzigd door Gropah op 28-05-2014 09:32 ]
Op de man spelen is niet toegestaanVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:20:
[...]
Daar komen de vriendjes-van al \o/ hallooo. En je word helemaal niet standaard in Bronze geplaatst als je een promo of twee verliest. Die zooi word door je algemene MMR berekent.
Het feit is dat jij zegt dat iemand in brons blijft hangen, terwijl er maar 6(!) games gespeeld zijn. Wat per definitie van het zinsgedeelte “blijven hangen” onzin is. Zelf had je meer dan 200 games (en duo queue) nodig om uit Silver te komen…Volgens je eigen logica had je na 10 games al moeten concluderen dat je in Silver thuis hoorde.
Vorig jaar werd ik met een volledig Silver/Gold team ook gewoon in brons ingedeeld na slechts 1 of 2 v.d. 5 promos te hebben gewonnen.
[ Voor 46% gewijzigd door Gropah op 28-05-2014 09:32 ]
Sorry, maar kun je me even naar de post verwijzen waar ik heb aangegeven totaal niet in Silver thuis te horen? Die mis ik even. Volgens mij heb ik zijn team nooit met mijn eigen prestaties vergeleken, dat doe jij nu (op een erg achterlijke manier) en als je Bronze 3 geplaatst word, dan zit je sowieso met een 50%~ winrate nog minstens 10 games per bracket plus promos (als je deze gelijk haalt) 10 + 2 + 10 + 2 + 10 + 3 = 37 games. Minimaal. Promo's verliezen gooit daar sowieso al 3-4 games bovenop per mislukte poging, dus ja, je hangt. De enige optie is remaken. Als er echt zoveel Platinums in zitten, dan kun je met betere placements wel in hoog Silver/low Gold gezet worden. Overigens is high Silver - low Plat solo queue all the same. Ik merk geen verschil in het niveau van Silver I/II en Gold I/Plat V waar ik de laatste tijd mee gematched word.Het feit is dat jij zegt dat iemand in brons blijft hangen, terwijl er maar 6(!) games gespeeld zijn. Wat per definitie van het zinsgedeelte “blijven hangen” onzin is. Zelf had je meer dan 200 games (en duo queue) nodig om uit Silver te komen…Volgens je eigen logica had je na 10 games al moeten concluderen dat je in Silver thuis hoorde.
Net als dat het mij vanaf het begin af aan al minimaal al 50 games ging kosten om vanuit een 6/4 placement in Silver IV naar Gold V te komen. Als ik alle games achter elkaar zou winnen.
Daar ga je dus al. Je wint <50% van de games. Natuurlijk word je dan in Bronze geplaatst. Hetzelfde gebeurd als je met neutraal MMR <5 van je placements wint in solo queue.Vorig jaar werd ik met een volledig Silver/Gold team ook gewoon in brons ingedeeld na slechts 1 of 2 v.d. 5 promos te hebben gewonnen.
Op de man spelen is niet toegestaan. Je kan beter een TR maken
[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 28-05-2014 09:34 ]
Gengar tegenwoordig trouwens een instant ban. Had 1 Gengar die graag top wilde. Ik zei laat mij top met Lulu en ga Gengar support. Afgeslacht. Maakt niet uit waar je die Gengar gooit. Hij is zo ontzettend OP. Al moet ik toegeven dat het in deze comp waarschijnlijk werkte omdat er een support top stond.
[ Voor 3% gewijzigd door The Great HooD op 28-05-2014 11:23 ]
Verkeerde game jong. X/Y Friend Code?The Great HooD schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:22:
Gengar tegenwoordig trouwens een instant ban. Had 1 Gengar die graag top wilde. Ik zei laat mij top met Lulu en ga Gengar support. Afgeslacht. Maakt niet uit waar je die Gengar gooit. Hij is zo ontzettend OP. Al moet ik toegeven dat het in deze comp waarschijnlijk werkte omdat er een support top stond.
Heb hem niet meer kutspel
Haha, nah geef champions altijd een bijnaam. Rengar = Gengar. Fizz = Fish
Kan ook nooit begrijpen dat sommige mensen niet begrijpen wie ik bedoel als ik Gengar of Fish zeg maar goed...
[ Voor 6% gewijzigd door The Great HooD op 28-05-2014 11:38 ]
Resourceless = best idea everRordarok schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:33:
Nou, Gengar ganked vrij hard. Ach ja, weer een champion die lastig te balancen is. Dat krijg je met dom design.
hence de reden waarom je het beste gewoon kan lurken ipv postenVicarious schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:35:
Grappig dat het hier altijd persoonlijk lijkt te moeten worden. Gewoon over de game lullen zonder elkaar af te zeiken is blijkbaar niet mogelijk. Jammer.
"Don't let your dreams be memes"
Maar Riven brengt ook een hele hoop moeilijkheden met zich mee.The Great HooD schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:41:
Resourceless is inderdaad een beetje jammer tegenwoordig. Het idee erachter is wel goed, maar tegenwoordig slaat het nergens meer op. Riven is wat mij betreft nog steeds het perfecte voorbeeld ervan. Zogenaamd tradeoff in damage omdat je je skills kunt spammen
Ik heb zat rivens gezien die gewoon 0 om 10 hun lane uitkomen.
Zeker tegen een champion met silence is een slechte Riven zo dood.
Hoe jammer dat je haar potentie niet eerder hebt ontdekt, toen Lulu's E nerf nog niet was doorgevoerd en de oude Lich Bane nog in het spel wasThe Great HooD schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:22:
Soms moet je de champions zelf spelen om de potentie ervan te kunnen inzien. Heb altijd een Lulu mid despised, en top was in mijn ogen toegekend aan de tanks. Alleen Lulu is zo ontzettend tof om te spelen. En met heer ult kan je feitelijk iedereen tijdelijk een tank maken. Je kunt je eigen lane heel gemakkelijk winnen en door haar kit is de carry potential die je vanuit daar hebt ontzettend vet. Anders dan bijvoorbeeld een Yasuo of Riven waar je iedereen 1v5 kunt slachten kan je met de voorsprong die je in lane hebt opgebouwd transferren naar je mates. Op dit moment een 100% winrate met 4-5 potjes gespeeld. Ben helemaal om. Lulu TP top of mid en je mates zijn zo ontzettend blij met je
Al is het lurken ook steeds minder interessant aan het worden door al die onzin...Wootlock schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:46:
[...]
hence de reden waarom je het beste gewoon kan lurken ipv posten
Qua niveau is het inmiddels al wel gelijk met de LoL community, al weet ik niet of je daar trots op moet zijn...
Tegenwoordig? Dit begon al met Vlad in Season 1. Invincible + projectile dodge in pool, zijn HP/AP passive gaf twee keer zoveel stats en zijn ult ampte damage vele malen hoger. En spellvamp stackte ook nogThe Great HooD schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:41:
Resourceless is inderdaad een beetje jammer tegenwoordig. Het idee erachter is wel goed, maar tegenwoordig slaat het nergens meer op. Riven is wat mij betreft nog steeds het perfecte voorbeeld ervan. Zogenaamd tradeoff in damage omdat je je skills kunt spammen
Maar ik ben net RobiN HooD (see what I did there), want ik deel het wel met de armenRordarok schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:44:
EDIT: Kijk Damien showen met z'n RP/IP. Echt zo'n rijkeling.
Damn is Kha'zix even in elkaar gebeukt met de nerfhammer op de PBE, gevolgd door Braum (waar ik het wel mee eens ben)
[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 28-05-2014 12:13 ]
Tips en tricks om het te verbeteren dan? Erg makkelijk om te klagen over matige kwaliteit, probeer zelf dan is een keer een nuttige impuls te geven. Of zeg niks.RonnieB82 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:55:
[...]
Al is het lurken ook steeds minder interessant aan het worden door al die onzin...
Qua niveau is het inmiddels al wel gelijk met de LoL community, al weet ik niet of je daar trots op moet zijn...
Paar topics ( of iig een paar pagina's terug) terug is hier al een discussie over geweest, check het zou ik zeggen.Rordarok schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:12:
[...]
Tips en tricks om het te verbeteren dan? Erg makkelijk om te klagen over matige kwaliteit, probeer zelf dan is een keer een nuttige impuls te geven. Of zeg niks.
Ik denk dat we een analist nodig hebben voor dit topic.Rordarok schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:15:
En volgens mij zei ik toen exact hetzelfde en kwam er zoals altijd geen resultaat?
Klinkt goed.Koekiemonsterr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:10:
[...]
De Oerwoud-Diana zegetocht is trouwens voorbij; al lag dat vooral aan een matchup met louter Diamond/Platinum tegenstanders en een game waarin Nasus afk ging.
Ehm even uit mijn hoofd: Ik run Diana uiteraard met 21/9/0 masteries (waarbij ik 3/4 cd reduction en 4/4 attack speed meepak).
Daarbij qua runes: 26 ap, 10% attack speed, iets van 3 magic pen en 9 armor. Dat is dus ap quints, flat ap glyphs, armor seals en iets van 4 magic pen marks en de rest as marks.
Qua items is het natuurlijk dat AP jungle item rushen, al pak ik vaak ook nog een Dorans Ring bij de eerste recall omdat je dan toch veelal nog niet genoeg gold voor dat AP jungle item hebt. Daarna hangt het er een beetje vanaf. Soms is een Sheen --> Lich Bane een goeie, maar soms rush ik ook een Hourglass. En vaak probeer ik daarbij ook een Stinger te nemen (die ik lang niet altijd uitbouw naar een Nashor's). De Stinger is betrekkelijk waardeloos voor ganks, maar de stats maken dat Diana als een gek de jungle cleart.
Eigenlijk nooit bij stilgestaan om een doran-item te pakken als jungler.
Momenteel ben ik redelijk verslaafd aan warwick, al moet ik toch eens kijken of ik wat meer kan oefenen met m'n Kha'zix, Nasus, Shyvana, en Hecarim, en misschien zelfs een Diana koop. Altijd goed om te varieren.
Ben gisteren eindelijk gerankt als bronze 1, ondanks dat ik maar 3 van de 10 provisionals heb gewonnen.
Zeker 4 potjes verloren vanwege smurf trolls en flamers, en nog een potje omdat m'n internet eruit klapte tijdens een onweersbui.
1 potje gewonnen met een kameraad die zelf in silver zit. Speelde daardoor tegen een team van silvers en heb die flink gewonnen. Volgens mij maakt dat wel veel verschil.
Jep, realiseerde ik me laatst ook. Haar E gaf een hele zooi AP toch?Koekiemonsterr schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:49:
[...]
Hoe jammer dat je haar potentie niet eerder hebt ontdekt, toen Lulu's E nerf nog niet was doorgevoerd en de oude Lich Bane nog in het spel was
Maat van me speelde altijd Lulu support, was altijd eeeerg relax. Solo lane vind ik haar toch wat leuker. Maar goed, ze is meer balanced zo he?
Verder vind ik Lulu top niet heel erg interessant. Daar word ze makkelijker weggepest en krijgt ze geen blue buff, wat je opzich best nodig hebt om een tank neer te kunnen klappen voordat hij je mana bar eruit healed.
Tijdje geleden ook al aangegeven, werdt gelijk weggewuift als troll zijnde.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:56:
@ randoms die ineens uit lurkmodus kruipen: Als jullie zo goed weten wat voor content jullie willen zien, kom er dan mee
Ik pas wel op
Blugh, ik heb er nu volgens mij 7 of 8 gedaan en pas 1 gewonnen waarvan de meeste puur om trolls en afk'ers en dan steeds bij mij in het team. Gewoon vette pech dus. Want er zaten ook potjes bij waar we zelfs met 4 man nog aardig weerstand konden bieden.Refragmental schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:38:
ondanks dat ik maar 3 van de 10 provisionals heb gewonnen.
Zeker 4 potjes verloren vanwege smurf trolls en flamers
1 potjes was trouwens mijn schuld, er zat weer zo'n Nederlands kindje in het team (ADC) wat niet lekker ging. Het kwam natuurlijk allemaal door de rest en vanzelfsprekend kon ook alles en iedereen kanker krijgen. Ik heb voor mezelf besloten dat ik dit soort potjes voortaan gewoon afkap. Dan reporten ze me maar, maar ik ben dit gedrag (nu) al kotsbeu.
Speel trouwens ook graag Ww jungle. Ben alleen nog met mijn build en volgorde aan het puzzelen.
En Gropah deze is toch speciaal voor jou:
[ Voor 43% gewijzigd door Damien op 28-05-2014 13:20 ]
Prima! Blijf jij toch lekker in Silver met Quinn top?Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:56:
@ randoms die ineens uit lurkmodus kruipen: Als jullie zo goed weten wat voor content jullie willen zien, kom er dan mee
Verder vind ik Lulu top niet heel erg interessant. Daar word ze makkelijker weggepest en krijgt ze geen blue buff, wat je opzich best nodig hebt om een tank neer te kunnen klappen voordat hij je mana bar eruit healed.
Even zonder dollen. Manurame is heerlijk om die Nasus, Mundo en Trundle goed aan te pakken dat ze niet meer mogen healen. En teamfights, dat is met Lulu gewoonweg heerlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door The Great HooD op 28-05-2014 13:23 ]
Verwijderd
Ik werd op een gegeven moment echt pissig van die klote trolls.TheBrut3 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:06:
[...]
Blugh, ik heb er nu volgens mij 7 of 8 gedaan en pas 1 gewonnen waarvan de meeste puur om trolls en afk'ers en dan steeds bij mij in het team. Gewoon vette pech dus. Want er zaten ook potjes bij waar we zelfs met 4 man nog aardig weerstand konden bieden.
1 potjes was trouwens mijn schuld, er zat weer zo'n Nederlands kindje in het team (ADC) wat niet lekker ging. Het kwam natuurlijk allemaal door de rest en vanzelfsprekend kon ook alles en iedereen kanker krijgen. Ik heb voor mezelf besloten dat ik dit soort potjes voortaan gewoon afkap. Dan reporten ze me maar, maar ik ben dit gedrag (nu) al kotsbeu.
Speel trouwens ook graag Ww jungle. Ben alleen nog met mijn build en volgorde aan het puzzelen.
Was ook een smurf van een diamand speler die percé zijn jungler wilde trainen, ookal had ik als eerste aangegeven jungler te willen zijn en eerder was in de pickorder. Pakt die klootzak alsnog een jungler en zegt doodleuk "nouja, dan verliezen we dit potje maar". Om vervolgens het hele potje m'n buffs en farms te jatten en constant dwars te liggen.
En inderdaad veel afk'ers die na 10 minuten zeggen dat ze eigenlijk geen tijd meer hebben en we maar moeten surrenderen of verliezen. Heel fijn!
En dan heb ik het ook niet over de matchmaking die helemaal krom is. Waarbij een team met gemiddeld 100 wins tegen een team moet waarbij ze gemiddeld 400+ wins hebben. En uiteraard zit ik altijd bij het verkeerde team.
Mijn ww build is als volgt:
Machette en 1 potion als starting items. Potion gebruik ik vaak niet eens.
Vervolgens na 1 run door de jungle te hebben gedaan m'n machette upgraden naar die klauw (razor nogwat) en ook boots erbij (450+325=775 gold totaal).
Daarna zo snel mogelijk de cooldown items kopen van de frozen heart (950 gold) en de cooldown item van Spirit Visage (850 gold), lage cooldown is fijn voor ganks.
Daarna ga ik zo snel mogelijk voor een wriggle lantern en ga ik farmen voor een feral flare.
Daarna in willekeurige volgorde, ligt eraan of ik meer tanky moet of meer damage:
Boots of swiftness met alacrity enchantment. (icm de ghost spell en bloodscent ben je echt supersnel)
Ravenous Hydra
Frozen Heart
Spirit Visage
Bloodthirster / Blade of the Ruined King / Black Cleaver / Frozen Mallet
Ik zat hier ook aan te denken, alleen hoor ik veel mensen altijd klagen bij de Twitch chat dat ook hun betaalde abbo lagged als een tierelier. Nu weet ik niet of dat standaard zo is, maar de laatste 2x dat ik keek (Samsung Blue vs Najin Shield en de andere game ben ik helaas vergeten) was er erg veel lag op de stream.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:21:
Ben het wel eens zit eigenlijk meer en meer te denken om gewoon te stoppen met LCS volgen en abbonementje OGN te nemen. Die games zijn gewoon hogere kwaliteit en spannender omdat er daadwerkelijk wat kan gebeuren. De 28 games tot de play-offs zijn echt ongeloofelijk saai.
Maar ik kijk het nog even aan en anders ga ik het er toch een keer op wagen, zo ongelooflijk duur is het nu ook weer niet immers.
Oneens. Ik vind de LCS dusdanig interessant dat we er misschien zelfs een apart topic voor moeten maken hier.Damienx2 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:17:
Prima, de LCS zowel NA als EU wordt elke seizoen minder boeiend in vergelijking met OGN/LPL. Discuss.
Maar dat ben je toch ook, lekkere troll van meWootlock schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:59:
[...]
Tijdje geleden ook al aangegeven, werdt gelijk weggewuift als troll zijnde.
Ik pas wel op

Bijna Gold IV jaThe Great HooD schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:21:
[...]
Prima! Blijf jij toch lekker in Silver met Quinn top?![]()
Lulu's E deed voorheen meer magic dmg, én Pix bleef een paar seconden langer op je target hangen. Dat betekende dat je met voldoende cd reduction zelfs 2 x (vanuit Pix) een Glitterlance kon afvuren. Dat was altijd erg leuk als de enemy laner met 1 hp zich veilig waande achter zijn turret. Dat 2 x Q schieten ken nu niet meer.The Great HooD schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:51:
[...]
Jep, realiseerde ik me laatst ook. Haar E gaf een hele zooi AP toch?
Maat van me speelde altijd Lulu support, was altijd eeeerg relax. Solo lane vind ik haar toch wat leuker. Maar goed, ze is meer balanced zo he?
Gewoon Chalice rushen. En omdat de kans dat Lulu op top een melee tegenstander krijgt veel groter is dan op mid, kan ze veel meer poken door gewoon aa's te landen. Op mid is dat vaak lastiger omdat je daar vaker ranged opponenten treft. Dus valt wel mee met die mana issues. Bovendien is Lulu early vrij sterk, en ontsnappen aan ganks kan Lulu behoorlijk goed, dus het wegpesten zal eerder andersom zijn.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:56:
Oh en wat betreft runes en masteries.Refragmental schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:24:
[...]
Ik werd op een gegeven moment echt pissig van die klote trolls.
Was ook een smurf van een diamand speler die percé zijn jungler wilde trainen, ookal had ik als eerste aangegeven jungler te willen zijn en eerder was in de pickorder. Pakt die klootzak alsnog een jungler en zegt doodleuk "nouja, dan verliezen we dit potje maar". Om vervolgens het hele potje m'n buffs en farms te jatten en constant dwars te liggen.
En inderdaad veel afk'ers die na 10 minuten zeggen dat ze eigenlijk geen tijd meer hebben en we maar moeten surrenderen of verliezen. Heel fijn!
En dan heb ik het ook niet over de matchmaking die helemaal krom is. Waarbij een team met gemiddeld 100 wins tegen een team moet waarbij ze gemiddeld 400+ wins hebben. En uiteraard zit ik altijd bij het verkeerde team.
Mijn ww build is als volgt:
Machette en 1 potion als starting items. Potion gebruik ik vaak niet eens.
Vervolgens na 1 run door de jungle te hebben gedaan m'n machette upgraden naar die klauw (razor nogwat) en ook boots erbij (450+325=775 gold totaal).
Daarna zo snel mogelijk de cooldown items kopen van de frozen heart (950 gold) en de cooldown item van Spirit Visage (850 gold), lage cooldown is fijn voor ganks.
Daarna ga ik zo snel mogelijk voor een wriggle lantern en ga ik farmen voor een feral flare.
Daarna in willekeurige volgorde, ligt eraan of ik meer tanky moet of meer damage:
Boots of swiftness met alacrity enchantment. (icm de ghost spell en bloodscent ben je echt supersnel)
Ravenous Hydra
Frozen Heart
Spirit Visage
Bloodthirster / Blade of the Ruined King / Black Cleaver / Frozen Mallet
Runes:
Marks op AD
Seals op scaling Armor
Glyphs op scaling Magic Resist
Quints op AD
Masteries
21/0/9 of 22/0/8 dacht ik.
in ieder geval voor de utility tree de verlenging van buffs (maar niet de potions en cookies) en bij de offense tree vol op AD.
Oh wow. Netjes! Elo heaven en hell bestaat niet. Gewoon grinden totdat je eruit bentVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:28:
Bijna Gold IV jawaar de supports Annie's into Leona's picken en de top lane Wukong bij je wegrent en z'n ult mist. Elo Heaven als het ware
Oh sh*t. Dat is wel heel erg OP. Vind haar nu al heel erg sterk, zeker omdat die glitterlance met behulp van Pixie een heel stuk verder komt. (Weet trouwens nou nog steeds niet of je een range hebt, nee toch?)Koekiemonsterr schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:33:
[...]
Lulu's E deed voorheen meer magic dmg, én Pix bleef een paar seconden langer op je target hangen. Dat betekende dat je met voldoende cd reduction zelfs 2 x (vanuit Pix) een Glitterlance kon afvuren. Dat was altijd erg leuk als de enemy laner met 1 hp zich veilig waande achter zijn turret. Dat 2 x Q schieten ken nu niet meer.
Ja inderdaad. Ervaar het vooral andersom. Je Q doet ontzettend veel damage, en met de juiste Masteries (30/0/0) doe je met on-hit damage van je masteries, hybrid penetration en haar passive hele goede damage met je auto's. Als je een manuramene erin toevoegt (zoveel meer waarde met de grievious wounds (in ieder geval op top)) dan kunnen ze mestal vrij weinig meer beginnen. Gisteravond tegen Trundle een beschamend potje gespeeld. De zone control met de gigantische damage en harass is niet leuk meer om tegen Lulu te spelen. Ze wordt wel heel gemakkelijk aangepakt door bijvoorbeeld een Irelia en andere hele snelle gapclosende tegenstanders. Maar dan alsnog is ze niet kansloos. Kayle heeft het wat dat betreft al een heel stuk moeilijker tegen deze tegenstanders (waar ik eerst mee klom). Ben de tank meta een beetje zat en ga daar nu zelf wat aan doen[...]
Gewoon Chalice rushen. En omdat de kans dat Lulu op top een melee tegenstander krijgt veel groter is dan op mid, kan ze veel meer poken door gewoon aa's te landen. Op mid is dat vaak lastiger omdat je daar vaker ranged opponenten treft. Dus valt wel mee met die mana issues. Bovendien is Lulu early vrij sterk, en ontsnappen aan ganks kan Lulu behoorlijk goed, dus het wegpesten zal eerder andersom zijn.
Lol
[ Voor 3% gewijzigd door The Great HooD op 28-05-2014 13:52 ]
Precies wat ik zei dus. Direct na je placements kun je heel eenvoudig laag eindigen. Je zegt al dat je zelf ook vele games nodig had om hoger op te komen, wat dus ook voor hun geldt.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:21:
[...]
Daar ga je dus al. Je wint <50% van de games. Natuurlijk word je dan in Bronze geplaatst. Hetzelfde gebeurd als je met neutraal MMR <5 van je placements wint in solo queue.
[ Voor 24% gewijzigd door Thormodo op 28-05-2014 14:59 ]
Tot je waar uit bent? Is er een geheim level in LoL waar je ineens in een game terechtkomt met redelijke mensen? Damn grinding it is.The Great HooD schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:50:
[...]
Oh wow. Netjes! Elo heaven en hell bestaat niet. Gewoon grinden totdat je eruit bentAl dan niet met 1 trick pony.
Uit Bronze en Silver. Je kan zeggen over die mensen wat je wilt. Maar het spelinzicht en mechanische skill level in deze 2 divisies ligt gemiddeld gezien een stuk lager dan Plat +Damienx2 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:50:
[...]
Tot je waar uit bent? Is er een geheim level in LoL waar je ineens in een game terechtkomt met redelijke mensen? Damn grinding it is.
Ragers en flamers boeien mij een stuk minder, aangezien dit alleen maar aangeeft hoe graag zij willen winnen. En ja, dit zijn er een heel stuk meer dan in de onderste regionen, maar het mooie is dat zij altijd willen winnen en doorspelen, een handjevol gaat AFK. Bronze, zilver en sporadisch goud is gewoonweg een tyvusbende met pus en talg wat daar rustig door blijft broeien. Zo snel mogelijk eruit klimmen is mijn advies.
Gold daar heb ik het specifiek even niet over, omdat dit een mix van beide is.
Kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk raak van de gemiddelde plat speler in mijn games. Dus ik ga de balk gelijk wat hoger leggen: Diamond+. Dan kan dit weer onderuit geschopt worden door Rordarok die ons dan verteld dat er ook in Diamond mensen zijn met het spelinzicht van een cavia.The Great HooD schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:00:
[...]
Uit Bronze en Silver. Je kan zeggen over die mensen wat je wilt. Maar het spelinzicht en mechanische skill level in deze 2 divisies ligt gemiddeld gezien een stuk lager dan Plat +
Ragers en flamers boeien mij een stuk minder, aangezien dit alleen maar aangeeft hoe graag zij willen winnen. En ja, dit zijn er een heel stuk meer dan in de onderste regionen, maar het mooie is dat zij altijd willen winnen en doorspelen, een handjevol gaat AFK. Bronze, zilver en sporadisch goud is gewoonweg een tyvusbende met pus en talg wat daar rustig door blijft broeien. Zo snel mogelijk eruit klimmen is mijn advies.
Gold daar heb ik het specifiek even niet over, omdat dit een mix van beide is.
Waarom zijn er dan nog mensen in Bronze en Platinum als het niveau vrijwel gelijk is?Damienx2 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:02:
[...]
Kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk raak van de gemiddelde plat speler in mijn games. Dus ik ga de balk gelijk wat hoger leggen: Diamond+. Dan kan dit weer onderuit geschopt worden door Rordarok die ons dan verteld dat er ook in Diamond mensen zijn met het spelinzicht van een cavia.
Mensen hebben altijd slechte games, maar de combinatie van spelinzicht, spelkennis, mechanische skills geeft wel aan of je thuishoort in een bepaalde divisies. Prima dat iemand in Silver of Gold blijft vastzitten, maar dat hoeft niet te betekenen dat alleen Challenger players echt beter zijn dan de rest. Onzin natuurlijk.
Als je zelf niet hoger komt hoef je de mensen die dat wel lukt niet minder toe te schrijven
Er is prima content in dit topic, maar er komt teveel rotzooi omheen... (flames/trolls/bullshit/hoe je het wilt noemen)Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:56:
Dat maakt het minder uitnodigend om in een discussie te mengen...
On-topic; ik volg voornamelijk LCS (vanwege EUW/NA), wat maakt OGN zoveel beter/spannender dan?
En waarom worden die taktieken niet in LCS toegepast?
Wie heeft het over vastzitten? Tot nu toe ben ik alleen nog maar gestegen en ik zeg je simpelweg dat er maar een gros van spelers is die ook daadwerkelijk VELE malen beter zijn. Maar over het algemeen is het niet meer dan een game waar je te maken hebt met ragers/afkers/trolls/unskilled players. En daar komt uiteindelijk naast je eigen inbreng nog een hoop geluk bij kijken.The Great HooD schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:10:
[...]
Waarom zijn er dan nog mensen in Bronze en Platinum als het niveau vrijwel gelijk is?
Mensen hebben altijd slechte games, maar de combinatie van spelinzicht, spelkennis, mechanische skills geeft wel aan of je thuishoort in een bepaalde divisies. Prima dat iemand in Silver of Gold blijft vastzitten, maar dat hoeft niet te betekenen dat alleen Challenger players echt beter zijn dan de rest. Onzin natuurlijk.
Als je zelf niet hoger komt hoef je de mensen die dat wel lukt niet minder toe te schrijven![]()
Wat ik tot dusver opmerk is dat hoe hoger je komt, men des te eigenwijzer is. En juist die eigenwijsheid kost je vaak een hoop games. Vind het daarom ook niet vreemd dat hoe hoger je komt je ook ineens meer mensen ziet met 400 games in bijv een Plat division. Dat is niet omdat ze zo extreem goed zijn, maar wel omdat ze zo extreem eigenwijs zijn.
Overigens spreek je jezelf ook lekker tegen in je stukje tekst, maar dat terzijde, ik zal ook even een kleine font gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 28-05-2014 15:18 ]
Het is gewoon een grind en daar moet je gewoon veel voor spelen. Ja, van al m'n games die ik verloren heb zijn er redelijk wat terecht, maar er zijn ook enkel games met AFK, troll of gewoon bar slechte spelers die zwaar feeden zodat de game gewoon over is.
Maar ik weet van m'n eigen dat ik soms ook gewoon slechte dagen en games heb en eenmaal je enemy je onder je turret kan 100-0 zonder zelf dood te gaan weet je dat het spel gedaan is als de andere lanes het niet zeer goed doen.
Zou ik zeggen speel wat meer normals maar dan krijg je ook een paar Nidalee/katarina mid troll picks, niet waar
Excuses u heeft gelijk. Ik ga er gelijk mee aan de slag.Vicarious schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:07:
@Damien, begint vandaag het Tweakers toernooi nou? Volgens mij moet de loting nog definitief gemaakt worden enzo zodat teams elkaar kunnen gaan contacten.
Oh dus wat op die challonge staat is nog niet zeker? ffsVicarious schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:07:
@Damien, begint vandaag het Tweakers toernooi nou? Volgens mij moet de loting nog definitief gemaakt worden enzo zodat teams elkaar kunnen gaan contacten.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
I told you sorSNNN schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:09:
[...]
Oh dus wat op die challonge staat is nog niet zeker? ffs
Maar in andere woorden: er is al een afspraak gemaakt tussen beide teams (SoloFanatiek/PuppyPower). Dus het zou wel praktisch zijn als die match-up gewoon blijft staan
[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 28-05-2014 16:12 ]
Ja kut, je kan die kansloos toch vervangen met dat reserve team? Dan is het toch goed?Thormodo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:12:
[...]
I told you so.
Maar in andere woorden: er is al een afspraak gemaakt tussen beide teams (SoloFanatiek/PuppyPower). Dus het zou wel praktisch zijn als die match-up gewoon blijft staan.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Dit topic is gesloten.
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]