Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 27 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:51:
[...]
1 Installeer LoL
2 Maak een account
3 Start LoL
4 Druk op de Play knop
5 Je kan nu alleen tegen bots doe dit.
6 Ga nu ranked spelen
7 ???
8 Bronze/Silver
Fixed. Er zijn tegenwoordig zat lv30s <150 normal wins...
Xanthian schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:52:
[...]

Rule 1: Don't get hit by towers
Rule 2: Destroy Towers
Rule 3: Kill Champions
Rule 4: Destroy Nexus
Theoretische regels.

Silver-Platinum regels:
[...]
Rule 1: Kill enemy laner
Rule1a: Call 0/1 teammate faggot
Rule 1b: Report support or jungler for KS
Rule 2: Dive towers
Rule 2a: Fail the dive, blame lag
Rule 3: Kill Baron
Rule 3a: Smite on cooldown from wraiths
Rule 3b: Miss Smite, blame lag
Rule 4: Win teamfight
Rule 5: Buy items
Een voor de grap corrigeer ik ze ook nog even serieus:
[...]
Rule 1: Niet all-in onder tower of zonder vision
Rule 2: Destroy Towers
Rule 3: Farm minions
Rule 4: Destroy Nexus
Het hele champ killen aspect is vrij optioneel en pas nodig als je weg naar de tower/dragon/nexus geblocked word. Iemand naar 10-20% HP jagen en hem zijn minions denyen of laten recallen is mij ook prima. Zo heb ik een Riven 5min aan het lijntje gehouden terwijl zij per wave een enkele melee minion kon snoepen met E>melee gevolgd door Q>Q>Q om weer weg te komen. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Heb een discussie atm met een buddy, denken jullie dat ik het in dit filmpje;

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1Emg6lq-4Jc]

Het overleefd had als Nocturne niet was gekomen?

Ik denk van niet omdat Nidalee haar pounce en takedown ieder moment up konden komen, ik weet jammer genoeg niet of ik dicht bij mijn passive zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Wat betreft de OP-heid van Braum:
Skyclad schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:51:
Wat denken jullie dat de reden zal zijn dat Braum vlak na de release even disabled moet worden? Een shield skill die 100% turret damage blokkeert en daarme tower diving op level 1 of 6 veel te makkelijk maakt? Ult shield die niet verdwijnt? Of zullen ze wat anders buggy implementeren? ;)
;)

Wat betreft de video Stevke, misschien wel en misschien niet. Wil je op zo'n moment dat risico nemen? Nu is het een kill en assist voor je team, anders was het misschien ook een kill voor nid geweest. En als Noct te lang gewacht had mogelijk zelfs een kill voor nid en niets voor jullie. Als nid terug was geswitched en een Q had gegooid had je dat op die afstand waarschijnlijk zowieso niet meer kunnen dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Skyclad schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:56:
Wat betreft de OP-heid van Braum:

[...]

;)

Wat betreft de video Stevke, misschien wel en misschien niet. Wil je op zo'n moment dat risico nemen? Nu is het een kill en assist voor je team, anders was het misschien ook een kill voor nid geweest. En als Noct te lang gewacht had mogelijk zelfs een kill voor nid en niets voor jullie. Als nid terug was geswitched en een Q had gegooid had je dat op die afstand waarschijnlijk zowieso niet meer kunnen dodgen.
Ik ben het volledig met je eens, vriend van me zegt dat het een kill steal ( :') ) was van Nocturne, waar ik vind dat het een save was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
StevenzeN schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:58:
[...]

Ik ben het volledig met je eens, vriend van me zegt dat het een kill steal ( :') ) was van Nocturne, waar ik vind dat het een save was.
Ontvriend hem (zeker als hij de Ziggs was die al zijn skills mist en dan gaat klagen over een "kill steal"). Als het zo close is, is het nooit een kill steal. Daarnaast is dit gewoon 150g extra voor het team. Het hele begrip kill steal bestaat sowieso niet en iedereen die het gebruikt mag #)(##*)%_)( gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 14-05-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:58:
[...]

Zelfs als je Nidalee 1v1 had gekilled was het een 300 gold bounty geweest, terwijl jullie nu netto 450 gold verdient hebben (Als nidalee geen spree had, welke kant dan ook op), op de assist. Daarnaast inderdaad het risico dat jij zelf dood was en het een 1 om 1 was, wat jullie netto 150 gold had opgelevert. Dit is in principe een heel erg goede uitkomst, en zeker geen ' ks '.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Killsteal is een useless begrip, er bestaat niet zoiets in een team spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nidalee's had je kunnen killen voordat Noc aan kwam rollen. Ze gebruikte haar skills erg inefficient, dus het zal erom gespannen hebben. Wie de eerste Q/E eruit kreeg had gewonnen op het laatste moment.

Je had dit makkelijk solo kunnen winnen als je tijdens je escape niet je bommetje ver achter Nidalee gooide, maar voor haar (en haar dan stunned+wegknocked als ze in de buurt komt) of onder jezelf om weg te vliegen. Satchel kan mid air al activated worden, zodat deze tijdens de landing al ontploft en een mini-stun veroorzaakt of een tijdige dash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Thormodo schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:59:
[...]

Ontvriend hem (zeker als hij de Ziggs was die al zijn skills mist en dan gaat klagen over een "kill steal"). Als het zo close is, is het nooit een kill steal. Daarnaast is dit gewoon 150g extra voor het team. Het hele begrip kill steal bestaat sowieso niet en iedereen die het gebruikt mag #)(##*)%_)( gaan.
Ik was de Ziggs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:13:
Nidalee's had je kunnen killen voordat Noc aan kwam rollen. Ze gebruikte haar skills erg inefficient, dus het zal erom gespannen hebben. Wie de eerste Q/E eruit kreeg had gewonnen op het laatste moment.

Je had dit makkelijk solo kunnen winnen als je tijdens je escape niet je bommetje ver achter Nidalee gooide, maar voor haar (en haar dan stunned+wegknocked als ze in de buurt komt) of onder jezelf om weg te vliegen. Satchel kan mid air al activated worden, zodat deze tijdens de landing al ontploft en een mini-stun veroorzaakt of een tijdige dash.
Thanks! Handige tip! Bronze 3 hier :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Hahahahaha

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:17
Je hoort het, unfriend jezelf maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Nog een tip dan; de volgende keer dat er een speer op je af komt, doe even een halve stap opzij zodat het een minion raakt :+. Of beter nog zorg dat je aan de kant staat waar je vision hebt als je op een turret inhakt, in dit geval dus net de andere kant (zeker tegen een Nid).

Wel props voor je dat je op Bronze 3 league speelt en bijna 10k subs hebt weten te vergaren :).
Recrush schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:55:
[...]

Je hoort het, unfriend jezelf maar :+
Dat was voor de combinatie Ziggs play + Kill Steal whine. Maar hij deed dus alleen het eerste :P.

[ Voor 49% gewijzigd door Thormodo op 14-05-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Sowieso had je tijdens zijn chase een Q moeten gooien, en gezien de positie waarop je toch besluit te vechten.. waarom loop je niet de andere kant van de lane op, waar Noc zich toch al bevond, dan had je zijn hulp gehad zonder dat hij hoefde te ulten.

Maar goed opgelet van die Noc iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:48
Hij KSD niet hij secured de kill gewoon, je kan geen kill stelen als je hem niet gemaakt hebt :D
Regel nummer 1; Dood=dood wie het ook maakt, wees blij jij het niet was

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Ero-Sensei schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:13:
Sowieso had je tijdens zijn chase een Q moeten gooien, en gezien de positie waarop je toch besluit te vechten.. waarom loop je niet de andere kant van de lane op, waar Noc zich toch al bevond, dan had je zijn hulp gehad zonder dat hij hoefde te ulten.

Maar goed opgelet van die Noc iig.
Achteraf allemaal handige tips hehe, volgende keer opletten inderdaad! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .pointer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-09 12:47
Hallo,

Brons II hier. Van brons 3 60lp naar brons II 70 lp en stopte doen met duoQ, direct naar 15 lp en toen begreep ik dat gezanik over een 'slecht team': 2 potjes afk'er gehad, 'n potje een rager en natuurlijk mist de troller niet.

Echter mijn duoQ partner is maar beperkt beschikbaar en zoek nog iemand om fanantiek silver mee te halen :) Ik main zelf mid.

Er moet wel iemand zijn die denkt op hoger niveau dan brons x te kunnen spelen toch?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Xanthian schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:09:
Waarom is Trundle eigenlijk niet zo'n beste keuze als jungler? 1vs1 kan hij heel veel champions hebben.
Ik meen dat het verhaal daarbij is dat Trundle in de jungle niet snel genoeg aan zijn farm komt om echt (snel genoeg) een factor van betekenis te worden, zoals hij dat via top farm wel sneller bereikt.

Nou geldt dat natuurlijk wel voor meer junglers, maar Trundle scaled pas echt gaandeweg. Shyvana of Udyr hebben early zonder (al teveel) items al meer impact. Daar komt bij dat hij ondanks een redelijke jungle kit, niet heel snel cleared en niet de beste ganks heeft. Sure hij kan zijn movement speed bootsen en pillar werkt prima, maar het blijft zo dat hij tijdens een tank (net als Olaf bijv) nog wel eerst in melee range moet komen en daartoe geen gap closer heeft a la Vi of J4.

Maar goed, late game en met wat items is hij een beest ja en kan ie iedereen 1v1 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teemo is the official Satan of Satanists. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

scattered dolphin miners got raped :(

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:58:
[...]

Ik meen dat het verhaal daarbij is dat Trundle in de jungle niet snel genoeg aan zijn farm komt om echt (snel genoeg) een factor van betekenis te worden, zoals hij dat via top farm wel sneller bereikt.

Nou geldt dat natuurlijk wel voor meer junglers, maar Trundle scaled pas echt gaandeweg. Shyvana of Udyr hebben early zonder (al teveel) items al meer impact. Daar komt bij dat hij ondanks een redelijke jungle kit, niet heel snel cleared en niet de beste ganks heeft. Sure hij kan zijn movement speed bootsen en pillar werkt prima, maar het blijft zo dat hij tijdens een gank (net als Olaf bijv) nog wel eerst in melee range moet komen en daartoe geen gap closer heeft a la Vi of J4.

Maar goed, late game en met wat items is hij een beest ja en kan ie iedereen 1v1 aan.
Een movement speed buff + een dikke slow/terrain block op de tegenstander is ook best effectief als gap closer. Die beide ook nog eens geen harde skillshots zijn, dus noob friendly. Daarnaast blijft hij prima kleven op zijn targets door de slow op zijn Q. Als je je Q goed timed (tussen AA's door) cleared hij ook wel best.

Edit: Net een potje gespeeld en hij is nogal meh.

[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 14-05-2014 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

J4 outganked Trundle echt enorm. Probleem met Trundle in the Jungle (ha-ha) is dat hij een Jack of All Trades is, but Master of None.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Rordarok schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:44:
J4 outganked Trundle echt enorm. Probleem met Trundle in the Jungle (ha-ha) is dat hij een Jack of All Trades is, but Master of None.
Haha, je hebt zeker nog een J4 game van gister (eh vannacht) in je hoofd :P
Maar klopt ja, J4 is een echte ganker en dat type junglers bevalt mij iig beter.
Thormodo schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:41:
[...]
Een movement speed buff + een dikke slow/terrain block op de tegenstander is ook best effectief als gap closer. Die beide ook nog eens geen harde skillshots zijn, dus noob friendly. Daarnaast blijft hij prima kleven op zijn targets door de slow op zijn Q. Als je je Q goed timed (tussen AA's door) cleared hij ook wel best.
Hmja het kan ook wel werken zijn ganks, maar het zijn niet de meest ideale ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Thormodo schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:41:

Edit: Net een potje gespeeld en hij is nogal meh.
In het kader van empirisch wetenschappelijk experimenteel onderzoek, heb ik de koe bij de horens gevat en Trundle in the jungle ook maar eens geprobeerd.

Moet zeggen, hij verraste me enigszins.

Zoals Rorda al zei hierboven, bijv een type jungler als J4 zou Trundle compleet outganken. Dat bleek de eerste game. Enemy Lee Sin jungle was all over the place voortdurend aan het ganken, steeds met succes. Dat laatste lag voor een aanzienlijk deel ook aan de dombo's van laners die Lee Sin op de minimap konden zien aankomen en dan vaak nog daarop konden anticiperen. Maar goed. Daar zag ik dus wel gedemonstreerd worden hoe een meer gankende jungler even het verschil kon maken.

Echter, in de tweede game waren de laners gelukkig iets minder een vogel voor de kat, en kon ik vóór lvl 6 via ganks al een paar kills meepakken, had redelijk snel me Feral Flare, en veranderde in een beest late game.

Via mijn Q, W, E en BotRK active kon bijv een Graves onmogelijk aan me ontsnappen. En met die attack speed van zijn Frozen Domain, FF, BotRK en mijn runes, is zijn wave clear prima en towers eet ie in een mum van tijd op (helemaal met Q).

Vond overigens op lvl 2 en 3 zijn jungle clear speed een stuk beter dan ik had gedacht, en ook zijn sustain via zijn passive was beter dan ik had ingeschat.

De moeite waard het 'experiment' voort te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:38:
scattered dolphin miners got raped :(
Vertel wat is er gebeurt?
Koekiemonsterr schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 01:48:
[...]

In het kader van empirisch wetenschappelijk experimenteel onderzoek, heb ik de koe bij de horens gevat en Trundle in the jungle ook maar eens geprobeerd.

Moet zeggen, hij verraste me enigszins.

Zoals Rorda al zei hierboven, bijv een type jungler als J4 zou Trundle compleet outganken. Dat bleek de eerste game. Enemy Lee Sin jungle was all over the place voortdurend aan het ganken, steeds met succes. Dat laatste lag voor een aanzienlijk deel ook aan de dombo's van laners die Lee Sin op de minimap konden zien aankomen en dan vaak nog daarop konden anticiperen. Maar goed. Daar zag ik dus wel gedemonstreerd worden hoe een meer gankende jungler even het verschil kon maken.

Echter, in de tweede game waren de laners gelukkig iets minder een vogel voor de kat, en kon ik vóór lvl 6 via ganks al een paar kills meepakken, had redelijk snel me Feral Flare, en veranderde in een beest late game.

Via mijn Q, W, E en BotRK active kon bijv een Graves onmogelijk aan me ontsnappen. En met die attack speed van zijn Frozen Domain, FF, BotRK en mijn runes, is zijn wave clear prima en towers eet ie in een mum van tijd op (helemaal met Q).

Vond overigens op lvl 2 en 3 zijn jungle clear speed een stuk beter dan ik had gedacht, en ook zijn sustain via zijn passive was beter dan ik had ingeschat.

De moeite waard het 'experiment' voort te zetten.
Er is niets mis met Trundle als jungler, maar het is net als Amumu is het met name early game overleven. Vanaf mid-game doe je het verder prima. Maar hij valt simpelweg uit de gratie omdat de meeste carry-junglers al vanaf level 3 / 4 voor een flinke impact in de game zorgen. Heb je zoals je al aangeeft spelers om je heen staan die zich prima zelf kunnen redden dan is er niets aan het handje, maar in de meeste soloqueue games rond het niveau waar we zitten ga je dat maar erg sporadisch zien.

Men heeft blijkbaar de urge om zo vaak mogelijk op de enemy te diven en dood te gaan aan de enemy jungler dat een game voor en Trundle niet meer te carryen valt. Eerlijk gezegd heb ik hetzelfde gevoel een beetje bij Xin Zhao, terwijl die toch opzich behoorlijke ganks kan leveren op level 3/4, maar gevoelsmatig te squishy aanvoelt en bij gebrek aan follow-ups van de verschillende laners niet altijd even lekker uit de ganks komt.

Trundle is dus echt een situational pick voor mij in de jungle (same met Amumu, Volibear, Sejuani), en zijn clearspeed is opzich ook wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xin Zhao speel je normaal gesproken 21/9/0, maar ik heb er wel eens aan zitten denken om hem 9/21/0 te maken om hem early game wat minder squishy te maken. Maar eens proberen, want in theorie is het inderdaad een prima jungler: redelijk goede clear speed, goede ganks al vanaf level 2 (als je E + Q hebt) en hij kan lategame aardig initiaten OF peelen. Zijn grootste nadeel vind ik dat als je er eenmaal induikt met E er ook geen weg terug meer is.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 07:09:
[...]

Vertel wat is er gebeurt?
We hadden geen enkele kans in de game gister.
Waren totaal outskilled in die match jammer genoeg.
Dus helaas ligt scattered dolphin miners uit het toernooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:14:
[...]

We hadden geen enkele kans in de game gister.
Waren totaal outskilled in die match jammer genoeg.
Dus helaas ligt scattered dolphin miners uit het toernooi :(
Bij deze dan:

http://challonge.com/tweakerslolcup

Had overigens geen bericht ontvangen van jullie teams ;)
Vicarious schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:08:
Xin Zhao speel je normaal gesproken 21/9/0, maar ik heb er wel eens aan zitten denken om hem 9/21/0 te maken om hem early game wat minder squishy te maken. Maar eens proberen, want in theorie is het inderdaad een prima jungler: redelijk goede clear speed, goede ganks al vanaf level 2 (als je E + Q hebt) en hij kan lategame aardig initiaten OF peelen. Zijn grootste nadeel vind ik dat als je er eenmaal induikt met E er ook geen weg terug meer is.
Full manmode!

Ik vind de Pantheon ult tegenwoordig wel fijn, klik ergens op, ga even koffiezetten, hond uitlaten, douchen, even wat series afkijken en dan ben je net op tijd terug om jezelf te zien landen. Goede feature.

[ Voor 50% gewijzigd door Damien op 15-05-2014 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

http://fantasy.lolesports.com/
Vette shit! Toch leuk om iemand om voor te rooten te hebben vanwege je fantasy team. Maakte formule 1 voor mij als relatief neutrale kijker met een lichte ferrari voorkeur ook een stukje leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

*edit oops wrong thread* :P

[ Voor 89% gewijzigd door bstard op 15-05-2014 09:55 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
bstard schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:55:
*verhaaltje waar wordt aangegeven dat hij zich voelt als iemand die voetbal zit te kijken maar niet weet wat buitenspel is*
Een vrouw?

[ Voor 32% gewijzigd door Damien op 15-05-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
moet toch wel zeggen dat braum wel wat sterk is, http://www.lolking.net/su...974572#matches/1475227971 moet er ook wel bij zeggen dat ik de enemy vrij slecht vond(ze stonden early heel dik voor, met meer dan 1k gold op 10 min).

we stonden gelijk voor lvl 6 op bot en hun eve stond 7/2. Bij een gank het makkelijk overleefd, blijf gewoon ff de eve tanken en dan spring ik of op minions of op mijn adc.

replay is hier http://euw.op.gg/match/observer/id=1475227971 voor de gene die misschien nog wat over braum willen leren, spelen in teamfights en in lane. Lijkt me handig als je braum wil leren in bronze-gold en je nog niet zo lang speelt

[ Voor 5% gewijzigd door i-peter op 15-05-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Over 3 minuten begint hier de eerste semi-finale van de http://challonge.com/tweakerslolcup.

http://www.twitch.tv/thormodo

[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 15-05-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De semifinals gaat naar De Boze Broeders!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4H1eejy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Nou aangezien ik niet verwacht dat de rest van de matches nog gaat plaatsvinden, hebben de Boze Broeders de 2e Editie gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

ALTIJD BOOS WOOOHOOOOOO

BOOS = BEST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
Staat dus 1-1 vorige wonnen wij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Damienx2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:03:
Nou aangezien ik niet verwacht dat de rest van de matches nog gaat plaatsvinden, hebben de Boze Broeders de 2e Editie gewonnen :)
Match H uit de losers bracket staat al 1,5 week klaar, dus die zou je ook gewoon kunnen schrappen.

Overigens leef de volgende keer je eigen regels ook even na, wel zo handig:
3. De mensen opgegeven in het document: https://docs.google.com/s...ZldFNWc&usp=sharing#gid=0
dienen aanwezig te zijn bij de matches, invallers resulteren in een instant diskwalificatie van het team;
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/33wur2r.png

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 15-05-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wazzaahhh schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:09:
Staat dus 1-1 vorige wonnen wij xD
Volgende toernooi, met betere setup (want dit was ruk), revenge! :P

Thormodo, ik heb jullie de optie gegeven om er niet mee akkoord te gaan ;) jullie vonden het niet erg, dus is het doorgegaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Damien op 15-05-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

We hadden JooMadBro kunnen schrappen voor de vorm en dan die naam neer kunnen zetten. Had dat je tevreden gesteld dan?

Maar goed, GGWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:45
Thormodo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:11:
[...]

Match H uit de losers bracket staat al 1,5 week klaar, dus die zou je ook gewoon kunnen schrappen.

En niet om flauw te doen, maar leef de volgende keer je eigen regels ook even na:
3. De mensen opgegeven in het document: https://docs.google.com/s...ZldFNWc&usp=sharing#gid=0
dienen aanwezig te zijn bij de matches, invallers resulteren in een instant diskwalificatie van het team;
[afbeelding]
Das wel flauw Thormodo.. Volgens mij hadden wij zelfs 8 mensen online en hebben we je vooraf gevraagd of het een probleem was.. Daarnaast zit RazzaDazz al eeuwen in ons team, waarom hij niet op die lijst stond; iParesh mag het weten Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Even iets heel anders waren er meerdere teams met mensen die bestonden uit mensen die niet hoger dan gold zijn of waren wij weer de enige die totally outranked waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Damienx2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:11:
[...]
Thormodo, ik heb jullie de optie gegeven om er niet mee akkoord te gaan ;) jullie vonden het niet erg, dus is het doorgegaan.
Volgens mij zijn we er niet expliciet mee akkoord gegaan (enige wat ik las was iemand anders die het opmerkte), maar je zegt natuurlijk ook geen nee. En het staat natuurlijk los van de win/stomp. Maar al die regels gebruiken heeft dan ook niet zo veel nut.
Voor het volgend toernooi zou ik dan weer flying i.p.v. vaste subs gebruiken.

Hier de replay, kunnen jullie al mijn Karma plays nog eens zien waardoor we hebben verloren :') :
http://www.twitch.tv/thormodo/c/4260907
Niet echt de moeite waard van het op YouTube zetten imo.
En Ziggs bannen hoefte niet, want dat was ItsNotRudy maar :+.

@Wambam, i.i.g. één van de twee teams die nu match H moeten doen zijn van jullie niveau dacht ik.
http://challonge.com/tweakerslolcup

[ Voor 101% gewijzigd door Thormodo op 15-05-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
knipsel

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:43:
[...]

Nice edit, maar te laat tho. Om first + second blood support hoeven wij ons ook niet druk te maken. Kom dan zelf mid staan, even lekker railen op de Silver die je halve team eruit speelt ;)

[afbeelding]

"gg easy"

Waarom zijn al onze tegenstanders zo onsportief dit toernooi. Beetje jammer.
Baklap }:|. Ik suggereerde om Ziggs te bannen, maar dat was niet nodig volgens mijn team, daarom heb ik het er iets anders neer gezet.
First blood was jammer ja, we/ik hadden niet verwacht dat jullie zo snel van onze red terug kwamen naar jullie eigen red. Dus daarom ging ik dood na het warden. Vervolgens een nette binding bot en 2nd blood, want mijn flash was down.

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 15-05-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Thormodo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:46:
[...]

Kneusje }:|. Ik suggereerde om Ziggs te bannen, maar dat was niet nodig volgens mijn team, daarom heb ik het er iets anders neer gezet.
Goed mensen kan het weer wat vriendelijker? Het was gewoon een toernooi voor de lol, jullie maken het allemaal net wat te persoonlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het kwam er niet erg subtiel uit Thormodo <_<

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
zij waren vandaag de betere team klaar ermee verder volgende keer weer revenge voor ons hoop ik dan
Altijd leuk te winnen maar als je niet tegen verlies kan blijf dan soloq, en andere blame heeft ook geen zin.
ik maakte fouten en zo deed elke andere lane

[ Voor 44% gewijzigd door Wazzaahhh op 15-05-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Waarom moeilijk doen over één speler? Zo te zien hebben de Boze Broeders verdiend gewonnen. Beginnen over dat soort zaken doet alleen maar afbreuk aan die overwinning.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wazzaahhh schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:54:
zij waren vandaag de betere team klaar ermee verder volgende keer weer revenge voor ons hoop ik dan
Altijd leuk te winnen maar als je niet tegen verlies kan blijf dan soloq, en andere blame heeft ook geen zin.
ik maakte fouten en zo deed elke andere lane
En ik deed niet eens mee! ;) Maar goed, ik sluit me hier dus ook bij aan.

En wat betreft de regels, je hebt gelijk Thormodo, die gaan gewoon nogmaals op de schop en ik ga tevens de ban verwijderen van 1 forumlid zodat deze de volgende keer gewoon weer kan deelnemen bij welk team dan ook. Ik zit alleen nog even te twijfelen qua niveau verschillen, want het moet natuurlijk wel leuk blijven voor de gemiddelde forumgebruiker.

Als iemand hier nog suggesties voor heeft, feel free om het even in een DM te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Slivv schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:54:
Waarom moeilijk doen over één speler? Zo te zien hebben de Boze Broeders verdiend gewonnen. Beginnen over dat soort zaken doet alleen maar afbreuk aan die overwinning.
Niemand doet daar moeilijk over. Het ging om het erop hameren dat er perse de juiste spelers in dat document moesten staan, om de regel vervolgens (volgens mij ook voor andere teams) maar te laten vervallen.
Zit weer zo'n irritant toontje achter mijn stream. Blijkbaar gebeurt dat als ik mijn mic aan zet in OBS. Iemand daar toevallig ervaringen mee?

[ Voor 136% gewijzigd door Thormodo op 16-05-2014 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thormodo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:58:
[...]

Niemand doet daar moeilijk over. Het ging om het erop hameren dat er perse de juiste spelers in dat document moesten staan, om de regel vervolgens (volgens mij ook voor andere teams) maar te laten vervallen.

[...]

Zit weer zo'n irritant toontje achter mijn stream. Blijkbaar gebeurt dat als ik mijn mic aan zet in OBS. Iemand daar toevallig ervaringen mee?
Ik kreeg dit als ik de functie push to talk in OBS gebruikte. Probeer eens zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 00:10:
[...]

Ik kreeg dit als ik de functie push to talk in OBS gebruikte. Probeer eens zonder?
Die stond niet aan. Zal misschien van de mic/aux boost kunnen komen, die staat blijkbaar op 3.
En ik zie ook nog een optie "Noise Gate", ook wel handig als ik daar eens naar kijk. :P
YouTube: How to Remove Background Noise from Open Broadcasting Software

[ Voor 34% gewijzigd door Thormodo op 16-05-2014 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 22-09 10:11
Gisteren een vreemde matchup op top gehad. Shyvana (ik) vs Draven.
Ik werd vanaf level 1 keihard gezoned. Kwam snel op achterstand en mijn jungler weigerde te helpen.
Wat doe je hier dan tegen?

Nadat Draven ging roamen kon ik gelukkig weer een beetje farmen.
Later veel armor gebouwd en toen kon ik hem wel makkelijk hebben. Maar tot level 8 á 9 was het een ramp.

Helaas het potje niet gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik ben even zo vrij geweest om even wat random results er aan toe te voegen zodat ik het toernooi verder kon afsluiten (fout geweest met de vrijheid qua speelschema, ik neem deze voor mijn rekening).

De uitslag is dus als volgt geworden:

Supreme Champion: De Boze Broeders
Worthy Adversary: Herp Derp Unicorn
Maybe Next Time: ZwaardeGekste
4th place: CarryingMC
5th place tie: Kebab Mix
Scattered Dolphin Miners

De benamingen komen rechtstreeks uit Challonge.

Nu de warmere periode aanbreekt, hebben mensen zin in nog zo'n toernooi of moet ik even de zomer afwachten alvorens we een nieuwe starten?

Ik had als idee ditmaal:
- Per ronde max 2 speeldagen (dus binnen die dagen het plannen anders gaat 1 van de teams door naar de andere ronde en de ander eindigt gelijk in de loserbracket) - ik zal zelf als jury optreden tussen de 2 betreffende teams;
- 8 of 16 teams, maar dan ook teams buiten Tweakers toelaten (was nu al mogelijk maar helaas te weinig tijd gehad om hier reclame voor te maken);
- Weer aanmelden via Google docs, alleen ditmaal uitgebreider met Tweakersnamen (zodat er sneller contact gelegd kan worden, en mensen niet hoeven te zoeken naar wie/wie is);
- Prijzengeld opschroeven naar 50 euro;
- Geen uitsluitingen meer van spelers, drama-gehalte zo laag mogelijk houden ditmaal ;), dus ook onze paarse vriend is weer welkom;
- Doorlooptijd van 2 weken, 1 week is net wat te kort om alle rondes tot stand te laten komen, met een finale in het weekend dat een best of 3 of 5 gaat worden;
- Regels aanpassen omtrent het laten spelen van niet genoemde subs (in het google doc), maw wel toelaten op voorbehoud dat het enemy team ermee akkoord gaat en niet meer dan 2 "nieuwe" namen;
- Winners/Loser bracket houden we erin, maar weer onder hetzelfde principe als bovengenoemde omtrent te spelen dagen;

Ben ik nog iets vergeten?

Oh ja, misschien moeten we kijken of we nog iets aan de balance kunnen doen, zodat het voor alle teams leuk is om mee te doen. Ik heb alleen zelf nog niet echt een idee hoe. Want er zijn een aantal teams, waaronder HDU waar iedereen volgens mij Gold+ is, terwijl het team van Wambam volgens mij Bronze/Silver betrof.

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 16-05-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je zou er een draft toernooi van kunnen maken. Je maakt eerst een grote pool met spelers die mee willen doen en zet bij iedereen de rank erbij in soloqueue. De 8 hoogste spelers worden teamcaptain en mogen na een loting om de volgorde te bepalen ieder een speler kiezen. De tweede ronde gaat precies andersom (laatste mag eerst, dus mag eigenlijk 2x achter elkaar picken). Je speelt dan niet met je standaard vriendjes maar leert ook andere mensen binnen de community kennen en de teams zijn als het goed is allemaal balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:07

m0nk

16-09-2003 15.15

Lastige is dan wel dat je dan geen rekening kunt houden met main rollen. Wordt het een soort van soloque tournament. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
m0nk schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:12:
Lastige is dan wel dat je dan geen rekening kunt houden met main rollen. Wordt het een soort van soloque tournament. :)
Klopt, qua balance zoeken heb ik er net zoveel moeite mee als Riot :+ . Al vind ik Vicarious zijn idee wel wat hebben, alleen wil ik er wel voor zorgen dat mensen toch de kans hebben met mensen te spelen waar ze bekend mee zijn.

Ik hoef namelijk niet zo nodig in een team met iCynl :+ :+ :+

[ Voor 27% gewijzigd door Damien op 16-05-2014 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-09 20:12
Ik ben ook wel geïntresseerd om mee te doen. Ik zou het sowieso wel leuk vinden om eens in een team te spelen, dus als iemand een plekje over heeft laat maar weten.

ATM Gold 5 speler, main jungle. Naam ingame is CrossSide

[ Voor 5% gewijzigd door AequitasII op 16-05-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:04:
Oh ja, misschien moeten we kijken of we nog iets aan de balance kunnen doen, zodat het voor alle teams leuk is om mee te doen. Ik heb alleen zelf nog niet echt een idee hoe. Want er zijn een aantal teams, waaronder HDU waar iedereen volgens mij Gold+ is, terwijl het team van Wambam volgens mij Bronze/Silver betrof.
Klopt mijn team bestond uit bronze/silver en 1 gold 5.
Ach we hebben het leuk gehad daar niet van maarja als je net als onze laatste match geen enkele kans krijgt om terug in de game te komen omdat ze zo veel beter zijn dan ons zit je daar wel zo van. Ja eeehh dit was een beetje oneerlijk mijn hele team bij elkaar had maar 4 kills en 1 turret :(.
Desondanks was het toch leuk om mee te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:40:
[...]

Klopt mijn team bestond uit bronze/silver en 1 gold 5.
Ach we hebben het leuk gehad daar niet van maarja als je net als onze laatste match geen enkele kans krijgt om terug in de game te komen omdat ze zo veel beter zijn dan ons zit je daar wel zo van. Ja eeehh dit was een beetje oneerlijk mijn hele team bij elkaar had maar 4 kills en 1 turret :(.
Desondanks was het toch leuk om mee te doen ;)
Goed om te horen ;) hopelijk doet je team ook weer mee bij de volgende editie.

Overigens toch het bewijs gekregen dat ik niet gek was geworden omtrent de Pantheon ult. Ik speelde hem enkele dagen na de patch en had het idee dat ik geen enkele gank met mijn ult gedaan kreeg.

Nou het klopt dus: http://www.reddit.com/r/l...heon_changes_in_patch_47/

Volgens Riot verwoording hebben ze hem "gefixed", alleen is het vrij frustrerend om iedereen uit je ult te zien lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:52:
[...]

Overigens toch het bewijs gekregen dat ik niet gek was geworden omtrent de Pantheon ult. Ik speelde hem enkele dagen na de patch en had het idee dat ik geen enkele gank met mijn ult gedaan kreeg.

Volgens Riot verwoording hebben ze hem "gefixed", alleen is het vrij frustrerend om iedereen uit je ult te zien lopen.
En dan nog de skillshots en aoe die je kan raken voordat panth is neergekomen.. :(( Vraag me toch echt af of dit express er is uitgelaten omdat er een skin uitkwam en ze die meer willen verkopen of dat ze het echt vergeten zijn, dat laatste kan natuurlijk gewoon gebeuren maar wel toevallig :+

[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 16-05-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Wel schandalig dat ze dit hebben achtergehouden tot NA de skin release. En dan claimen "foutje bedankt" :') Yeah, right. Zijn skins refundable? Niet dat ik een skin gekocht heb, maar in dit geval vind ik dat mensen in hun recht zouden staan als ze een refund zouden willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:01:
[...]
Wel schandalig dat ze dit hebben achtergehouden tot NA de skin release. En dan claimen "foutje bedankt" :') Yeah, right. Zijn skins refundable? Niet dat ik een skin gekocht heb, maar in dit geval vind ik dat mensen in hun recht zouden staan als ze een refund zouden willen.
Je kan emailen als de character te veel verandert na aankoop champ/skin. Dan krijg je een refund.

support.leagueoflegends.com

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:01:
[...]
"ik wil een refund omdat mijn ult nu anders werkt als dat deze eerst deed" lijkt me een niet erg ondergronden reden.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:02:
[...]

Je kan emailen als de character te veel verandert na aankoop champ/skin. Dan krijg je een refund.

support.leagueoflegends.com
Het is nou niet echt te veel.

[ Voor 21% gewijzigd door garriej op 16-05-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

niet ondergronden? Wat bedoel je nou? gegronde reden? Niet gegronde reden? Niet ongegronde (dubbele ontkenning) reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

[...]

Waarschijnlijk doen we wel gewoon weer mee ;)
Maar dan moet de rest van het team ook willen haha was een beetje depressie na onze laatste match ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:04:
niet ondergronden? Wat bedoel je nou? gegronde reden? Niet gegronde reden? Niet ongegronde (dubbele ontkenning) reden?
Slechte reden. Slap excuus. Een argument dat geen onderbouwing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Waarom is dat een slap excuus? Als ik een skin koop en direct daarna de champion significant slechter wordt waardoor hij een veel slechtere pick wordt en ik hem amper zal gebruiken voel ik me wel genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:10:
Waarom is dat een slap excuus? Als ik een skin koop en direct daarna de champion significant slechter wordt waardoor hij een veel slechtere pick wordt en ik hem amper zal gebruiken voel ik me wel genaaid.
Het zijn bug fixes, waarom die er nu pas zijn is mij een raadsel, ze gaan waarschijnlijk nog wel veranderen dat je al aangevallen kan worden voordat je land en dan is er niks meer mee aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik had nog wat vrije minuten over ;) Dus heb een nieuwe sign-up sheet gemaakt, zodat mensen alvast kunnen registreren voor het volgende toernooi. Ik heb nog geen exacte datum voor wanneer het gaat starten, maar ik stop er sowieso een week tussen, dus volgende week zal het nog niet starten.

Ik heb tevens de optie nu toegevoegd voor mensen om zich in te schrijven die geen team hebben en daaraan toegevoegd dat ze hun dagen die ze kunnen spelen eraan toe kunnen voegen.

https://docs.google.com/s...FHN3J4SXVnNGc&usp=sharing

Note: Dit is dus voor het 3e deel van het GoT LoL toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:13:
Ik had nog wat vrije minuten over ;) Dus heb een nieuwe sign-up sheet gemaakt, zodat mensen alvast kunnen registreren voor het volgende toernooi. Ik heb nog geen exacte datum voor wanneer het gaat starten, maar ik stop er sowieso een week tussen, dus volgende week zal het nog niet starten.

Ik heb tevens de optie nu toegevoegd voor mensen om zich in te schrijven die geen team hebben en daaraan toegevoegd dat ze hun dagen die ze kunnen spelen eraan toe kunnen voegen.

https://docs.google.com/s...FHN3J4SXVnNGc&usp=sharing

Note: Dit is dus voor het 3e deel van het GoT LoL toernooi.
Hoe gaan de wedstrijden worden gespeeld, dan kan ik of wel of niet mijn team bij elkaar roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:14:
[...]

Hoe gaan de wedstrijden worden gespeeld, dan kan ik of wel of niet mijn team bij elkaar roepen.
Knock-out phase met een winner/loserbracket. Dus zelfde eigenlijk als voorgaande. Alleen heb je nu maar 2 dagen per ronde. Zodat er een goed verloop in zit, en niet dat we weer dagen moeten wachten voor een game om gespeeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
garriej schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:59:
[...]

En dan nog de skillshots en aoe die je kan raken voordat panth is neergekomen.. :(( Vraag me toch echt af of dit express er is uitgelaten omdat er een skin uitkwam en ze die meer willen verkopen of dat ze het echt vergeten zijn, dat laatste kan natuurlijk gewoon gebeuren maar wel toevallig :+
Ik denk niet dat dit werkelijk de bedoeling is geweest, Riot maakt wel vaker fouten als ze aan de code van een champ zitten te kloten. Dit is nogmaals bewijs van de kunde van Riot, het zou een beetje idioot zijn als je pant dood kan bursten voordat hij de grond raakt. Dit maakt zijn ult volledig nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ArgantosNL schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:28:
[...]

Ik denk niet dat dit werkelijk de bedoeling is geweest, Riot maakt wel vaker fouten als ze aan de code van een champ zitten te kloten. Dit is nogmaals bewijs van de kunde van Riot, het zou een beetje idioot zijn als je pant dood kan bursten voordat hij de grond raakt. Dit maakt zijn ult volledig nutteloos.
Dat krijg je als je zulk soort changes niet eerst in de PBE test maar ze gewoon naar de live servers gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:32:
[...]

Dat krijg je als je zulk soort changes niet eerst in de PBE test maar ze gewoon naar de live servers gooit.
Het probleem zit hem er meer in, dat Riot de PBE niet gebruikt naar waar ze het voor zouden kunnen gebruiken. Het komt regelmatig voor dat de community hun input geeft op het desbetreffende PBE forum en er vervolgens niets mee gebeurt. Hier zit natuurlijk ook een keerzijde aan, merendeel van de PBE accounts zit er puur om een nieuwe champion of skin te testen waarna er geen input wordt geleverd en men weer uitlogged.

De PBE is momenteel niets meer dan een monitoring tool om te kijken hoe stabiel de patch gaat fungeren. (ook hier gaan ze af en toe lelijk mee in de mist) Het daadwerkelijke testen gebeurt al een stap eerder, alleen het kwalijke aan bijvoorbeeld deze Pantheon nerf (ja ik noem het simpelweg een nerf ipv een fix) is dat ze het vervolgens ook gewoon niet noemen in hun patchnotes. Echter pas op het moment dat een skin is uitgebracht en er genoeg mensen zijn die hem inmiddels hebben aangeschaft. Overigens doe ik er zelf geen refund op want ik verwacht dat men ook bij Riot wel inziet dat je een champion enigszins speelbaar moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
garriej schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:03:
[...]

"ik wil een refund omdat mijn ult nu anders werkt als dat deze eerst deed" lijkt me een niet erg ondergronden reden.

[...]

Het is nou niet echt te veel.
Van Rito support page:
Champion Gameplay Rework
If a champion or skin had a graphical or kit (play style) update after your purchase, you have the option to refund them without spending any refund tokens. This refund is for gameplay reworks only. Buffed and nerfed champions do not count as full reworks and, as a result, are not eligible for a refund.

To be eligible for this refund, you must request a refund on a visual/gameplay rework within 90 days after the update happening. We will not be able to give you a refund beyond the initial 90 days.

To request a refund for a reworked champion/skin, please submit a ticket with the following information:

SUBJECT: Champion Rework Refund Request

- Username:

- Summoner Name:

- Server:

- Champion/Skin you would like refunded:
Ik vind dit wel een dusdanige rework van zijn hele ulti en W interactie dat het gegrond is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:38:
[...]

Het probleem zit hem er meer in, dat Riot de PBE niet gebruikt naar waar ze het voor zouden kunnen gebruiken. Het komt regelmatig voor dat de community hun input geeft op het desbetreffende PBE forum en er vervolgens niets mee gebeurt. Hier zit natuurlijk ook een keerzijde aan, merendeel van de PBE accounts zit er puur om een nieuwe champion of skin te testen waarna er geen input wordt geleverd en men weer uitlogged.

De PBE is momenteel niets meer dan een monitoring tool om te kijken hoe stabiel de patch gaat fungeren. (ook hier gaan ze af en toe lelijk mee in de mist) Het daadwerkelijke testen gebeurt al een stap eerder, alleen het kwalijke aan bijvoorbeeld deze Pantheon nerf (ja ik noem het simpelweg een nerf ipv een fix) is dat ze het vervolgens ook gewoon niet noemen in hun patchnotes. Echter pas op het moment dat een skin is uitgebracht en er genoeg mensen zijn die hem inmiddels hebben aangeschaft. Overigens doe ik er zelf geen refund op want ik verwacht dat men ook bij Riot wel inziet dat je een champion enigszins speelbaar moet blijven.
Dat je geen abilities kan casten als je er nog niet ben is niet meer dan logish imo, dat je 0,5 later pas zichtbaar ben is ook geen ramp, de tijd dat de ult duurt en land is nog wel het zelfde. Echter is het wel heel broken dat je al dmg kan pakken voordat je er bent, ik er dan ook vanuit dat dit gewoon een bug is en gefixt wordt, als het dan fixed is, dan is het gewoon nog een prima champ.

Maar man man man wat is die skin mooi, zelfs de splash art is echt in een hoog detail. Zag hem gister naast een sion splash art staan, dat was wel even lachen geblazen.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:44:
[...]

Van Rito support page:

[...]

Ik vind dit wel een dusdanige rework van zijn hele ulti en W interactie dat het gegrond is.
Klopt, maar riot ziet het niet als een rework of nerf. Ze zien het als een fix, dus ik weet niet zo zeker of ze een refund gaan geven.

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 16-05-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 07:53:
Gisteren een vreemde matchup op top gehad. Shyvana (ik) vs Draven.
Ik werd vanaf level 1 keihard gezoned. Kwam snel op achterstand en mijn jungler weigerde te helpen.
Wat doe je hier dan tegen?

Nadat Draven ging roamen kon ik gelukkig weer een beetje farmen.
Later veel armor gebouwd en toen kon ik hem wel makkelijk hebben. Maar tot level 8 á 9 was het een ramp.

Helaas het potje niet gewonnen.
Eigenlijk hetzelfde wat je bij elke ranged matchup zou doen als melee champion. Gebruik maken van je bushes (dus in-out, lasthit pakken op creep, terug de bosjes in), zorgen voor goede sustain, in zo'n geval dus niet een Doran's Blade, maar gewoon Cloth + 5 pots (uit te bouwen naar Ninja Tabi's) / Doran's Shield + pot / Rejuvenation Bead + pots (uit te bouwen naar Tiamat of Warmogs). Vraag je jungler of hij wat druk kan uitoefenen op top zodat de enemy Draven weet dat hij rekening dient te houden met de jungler. Zorg asap voor wat damage-reduction door middel van Ninja Tabi's + eventueel Sunfire / Warden's Mail.

Ik zou in dit geval overigens ook zorgen dat je je W of E gaat levellen, afhankelijk van de situatie waar je in komt. Wordt het toren farmen dan kan W eventueel handig zijn om de wave sneller te clearen (alleen heb je hiermee het risico dat de enemy Draven je lane gaat freezen) en anders dus E zodat je vanaf range je lasthits kunt pakken.

Ranged skills eerst levellen en teleport runnen ipv ignite, of eventueel exhaust als je kill potential ziet.

Voor de rest zou ik ook niet weten eerlijk gezegd. Over het algemeen win ik mijn ranged matchups wel, maar het blijft gewoon situational.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 16-05-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:21:
[...]

Voor de rest zou ik ook niet weten eerlijk gezegd. Over het algemeen win ik mijn ranged matchups wel, maar het blijft gewoon situational.
Met een Irelia of Renekton lukt dat inderdaad wel, maar de meeste ADCs poepen hard op melee die geen gap closer hebben (Olaf, Nasus, Shyvana, Darius)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
adc's op top vallen af, gewoon uitfarmen tot mid-lategame en dan de tf's joinen of splitpushen als je iedereen 1v1 aankan of goede escapes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 22-09 10:11
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:28:
[...]

Met een Irelia of Renekton lukt dat inderdaad wel, maar de meeste ADCs poepen hard op melee die geen gap closer hebben (Olaf, Nasus, Shyvana, Darius)
Met een gap closer was het al snell GG geweest voor Draven, maar ik had de pech dat ik eerst Shyvana koos en toen hij Draven. Ik had geen idee dat Draven top zou gaan.

De matchup was veel makkelijker geweest met een jungler die kwam helpen, maar Jarvan had het te druk met bot lane. Die van bushes vind ik wel een goede, ik heb daar eigenlijk geen gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zo m'n team is ingeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Top, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

We zijn allemaal niet heel hoog gerankt maar spelen wel al een aantal maanden samen, vaak samen, bijna elke avond. Ik hoop dat we daar een voordeel uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:03:
[...]

Met een gap closer was het al snell GG geweest voor Draven, maar ik had de pech dat ik eerst Shyvana koos en toen hij Draven. Ik had geen idee dat Draven top zou gaan.

De matchup was veel makkelijker geweest met een jungler die kwam helpen, maar Jarvan had het te druk met bot lane. Die van bushes vind ik wel een goede, ik heb daar eigenlijk geen gebruik van gemaakt.
Draven, Vayne en Quinn zijn wel voorbeelden van top ranged characters die niet met 1 gap closer te pakken zijn. Draven doet een knockback en MS boost en weg is ie, Vayne heeft push+dash en Quinn knock+dash en MS buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:12:
[...]

We zijn allemaal niet heel hoog gerankt maar spelen wel al een aantal maanden samen, vaak samen, bijna elke avond. Ik hoop dat we daar een voordeel uit kunnen halen.
Dat kan vaak genoeg al in je voordeel werken inderdaad. Ik heb overigens zo'n beetje iedereen die in het verleden een team heeft ingeschreven even een DM gestuurd met de link erin aangezien ik verwacht dat we deze over enkele posts niet meer gaan terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkvinger
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01-2019
Ik wil graag mee doen maar ik heb geen team. is het ook mogelijk om een random team te maken? (als er meer mensen zijn in het zelfde schuitje!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Pinkvinger schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:28:
Ik wil graag mee doen maar ik heb geen team. is het ook mogelijk om een random team te maken? (als er meer mensen zijn in het zelfde schuitje!)
Ja, kijk rechts in het document.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkvinger
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01-2019
Dankje! Starter of sub wat houd dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Pinkvinger schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:34:
Dankje! Starter of sub wat houd dat in?
starter wil je zeg maar eke match meedoen, als sub speel je alleen als een starter niet kan.

van persie = starter
hunterlaar = sub

:'))

[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 16-05-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
heb me ook los ingeschreven, tijden waarop ik kan kunnen erg verschillen maar meestal wel doordeweeks in de avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Och weer een juweeltje op Reddit, met als titel: Allow yourself to be carried and you will win so much more:
So many people come into ranked with the wrong mindset, thinking they have to carry every game. If you are losing lane, all you have to do is try your best to stay relevant, especially if another lane is winning. Don't give up because you aren't able to carry, allow someone else to carry you and help them stay alive and do your part for the team. Going into games with this mindset will help you win a lot more often :)
Nou dan maar vanuit mijn eigen ervaring, zodra ik het slecht doe in lane, dan kan ik ervan uitgaan dat hetzelfde geval gebeurt op mid/jungle/bot. Die ene enkele keer dat ik ook daadwerkelijk iemand in mijn game zie die het gehele team op zijn rug neemt is enorm sporadisch, misschien dat dit in NA anders is dat weet ik niet. Maar over het algemeen voelt het alsof het team altijd meer op jou leunt dan de andere kant op.

Plus dan nog eens het feit dat als je dan dit advies volgt en ze daadwerkelijk in leven wilt houden dat ze altijd vol YOLO mode 1vs5's gaan doen. Maar goed, werkt dit wel bij jullie divisies? Graag wat feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:09:
Och weer een juweeltje op Reddit, met als titel: Allow yourself to be carried and you will win so much more:

[...]

Nou dan maar vanuit mijn eigen ervaring, zodra ik het slecht doe in lane, dan kan ik ervan uitgaan dat hetzelfde geval gebeurt op mid/jungle/bot. Die ene enkele keer dat ik ook daadwerkelijk iemand in mijn game zie die het gehele team op zijn rug neemt is enorm sporadisch, misschien dat dit in NA anders is dat weet ik niet. Maar over het algemeen voelt het alsof het team altijd meer op jou leunt dan de andere kant op.

Plus dan nog eens het feit dat als je dan dit advies volgt en ze daadwerkelijk in leven wilt houden dat ze altijd vol YOLO mode 1vs5's gaan doen. Maar goed, werkt dit wel bij jullie divisies? Graag wat feedback.
Soms werkt het wel ja, maar meestal als er 1 lane een keer te vaak doodgaat beginnen de flamewars al en daardoor verlies je. als de flamewars echter niet komen heb ik vaak genoeg andere mensen zien dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:09:
misschien dat dit in NA anders is dat weet ik niet.
nope.

source: jaartje in NA gespeeld en een paar maanden in Singapore. EUW en NA zijn eigenlijk allebei hetzelfde, Singapore server zit vol met Malaysian idioten en overpriced content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:14:
[...]

Soms werkt het wel ja, maar meestal als er 1 lane een keer te vaak doodgaat beginnen de flamewars al en daardoor verlies je. als de flamewars echter niet komen heb ik vaak genoeg andere mensen zien dragen.
Nou dat valt nog wel mee opzich. Ik bedoel ik gaf gisteren nog aan een aantal wat voorbeelden wat ik tegenkom in ranked. Renekton's die op level 3 doodgaan vs een Nasus, Oriana's die op level 3 doodgaan vs een Nidalee (door elke fucking speer te vangen die gegooid wordt) etc etc. En het ergste is, het houd niet op bij die ene death, men blijft erin duiken keer na keer.

Dan ben ik niet degene die gaat lopen typen met deze mensen, op het feit misschien na dat ik zeg: careful and just farm. Maar dan krijg je al gauw comments terug van: "OMG HE DIVED ME". Juist op level 3 ben je gedived en je hebt er niets uit weten te slepen...

Nee dat get-carried-by-your-team gehalte is echt enorm laag in soloqueue iig in mijn games. Misschien duo ik wel met de verkeerde persoon :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:18:
[...]

Nou dat valt nog wel mee opzich. Ik bedoel ik gaf gisteren nog aan een aantal wat voorbeelden wat ik tegenkom in ranked. Renekton's die op level 3 doodgaan vs een Nasus, Oriana's die op level 3 doodgaan vs een Nidalee (door elke fucking speer te vangen die gegooid wordt) etc etc. En het ergste is, het houd niet op bij die ene death, men blijft erin duiken keer na keer.

Dan ben ik niet degene die gaat lopen typen met deze mensen, op het feit misschien na dat ik zeg: careful and just farm. Maar dan krijg je al gauw comments terug van: "OMG HE DIVED ME". Juist op level 3 ben je gedived en je hebt er niets uit weten te slepen...

Nee dat get-carried-by-your-team gehalte is echt enorm laag in soloqueue iig in mijn games. Misschien duo ik wel met de verkeerde persoon :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
Ik heb sowieso al heeeeel lang geen ranked meer gespeeld, binnekort ga ik aan 5s beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Nee dat get-carried-by-your-team gehalte is echt enorm laag in soloqueue iig in mijn games. Misschien duo ik wel met de verkeerde persoon
Ik vind dit wel de uitspraak van het jaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:33:
[...]

Ik vind dit wel de uitspraak van het jaar :9
Want er is een duo-queue optie in ranked? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:36:
[...]

Want er is een duo-queue optie in ranked? ;)
Ik snap je, het is geen aanval, ik zag slechts de humor van de tegenstelling in.

Owh, en ja, er is een duoQuue optie in ranked, aangezien je de queue pas ingaat nadat je het team compleet hebt.
Pagina: 1 ... 27 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]