Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 26 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 21:24
Ik vind support wel leuk, alleen heb ik een schijt hekel aan het warden aspect haha... Vind ik zo zonde van m'n geld.

Over het algemeen kan je aan de start items vaak zien of een support graag druk zet, als ze met een Spellthief's edge beginnen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Datacenter Amsterdam zit er nu toch wel echt bijna aan te komen; http://www.reddit.com/r/l..._made_this_thread/ch0o9n5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
garriej schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:40:
Datacenter Amsterdam zit er nu toch wel echt bijna aan te komen; http://www.reddit.com/r/l..._made_this_thread/ch0o9n5
Lekker vlot ;).

Maar serieus, een miljoenenconcern als Riot heeft dit toch echt onderschat nadat ze hun eerste prognose hadden gemaakt wanneer dit opgeleverd zou worden. Wat creëer je hierdoor? Juist een community die weer wat heeft om te morren. Ze hadden beter kunnen zeggen: Begin 2015 is er een datacenter in Amsterdam, alles eerder wordt dan als positief ervaren.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Woohoo, pings tussen de 10 en 20ms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:42:
[...]

Lekker vlot ;).

Maar serieus, een miljoenenconcern als Riot heeft dit toch echt onderschat nadat ze hun eerste prognose hadden gemaakt wanneer dit opgeleverd zou worden. Wat creëer je hierdoor? Juist een community die weer wat heeft om te morren. Ze hadden beter kunnen zeggen: Begin 2015 is er een datacenter in Amsterdam, alles eerder wordt dan als positief ervaren.
https://ams-ix.net/connected_parties?# ze hebben gewoon 2 100 Gigabit verbindingen :P, kan helaas niet pingen :((

zie dat the brute wel kan pingen, ik krijg time-outs!

Maar goed de load balancing werkt dus nog niet helemaal goed.

[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 13-05-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
TheBrut3 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:44:
Die heb ik nu al ;) dus zal er niets veranderen. Enige waar ik op hoop is meer stabiliteit. De ping geloof ik dan verder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:42:
[...]

Lekker vlot ;).

Riot doet zeer slecht aan verwachtingsmanagement. Ook bij bijvoorbeeld de replays is het helemaal misgegaan. Ze hebben het werkend gepubliceerd op de PBE, dus verwacht de community dat het er bijna aan komt. Vervolgens houden ze een vaag verhaal over scaling en hoor je er nooit meer iets van.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:45:
[...]

Riot doet zeer slecht aan verwachtingsmanagement. Ook bij bijvoorbeeld de replays is het helemaal misgegaan. Ze hebben het werkend gepubliceerd op de PBE, dus verwacht de community dat het er bijna aan komt. Vervolgens houden ze een vaag verhaal over scaling en hoor je er nooit meer iets van.
op zich snap ik dat wel, we testen het nu in ons PBE en vanuit die feedback/tests gaan we verder ontwikkelen.

Maar inderdaad die ping kan ik niet wakker van liggen, het gaat mij om de stabiliteit.

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 13-05-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheBrut3 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:27:
Ik vind support wel leuk, alleen heb ik een schijt hekel aan het warden aspect haha... Vind ik zo zonde van m'n geld.

Over het algemeen kan je aan de start items vaak zien of een support graag druk zet, als ze met een Spellthief's edge beginnen bijv.
Support gaat ook over het maximaliseren van het geld van je lane partner, niet dat van jezelf :p
TheBrut3 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:44:
Zit nu al op de 20 op een Ziggo kabel, denk niet dat een ping drop op dit punt nog verschil gaat maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:45:
[...]

Denk dat jij het nu inderdaad beter hebt beschreven. Wat dat betreft zou ik ze adviseren het Blizzard-systeem te hanteren. Wanneer komt iets uit? When it's done/ready. Enorm vaag, maar zo kun je iig nooit afgerekend worden op een datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zouden mensen er aub op willen letten niet in slowchat te vervallen

Persoonlijk vind ik het niet erg dat het wat langer duurt met features en dingen zoals de server. Ik zit nu al constant onder de 50ms ping en ik merk zelf vrij weinig van server uitval/instabiliteit, maar goed ik kan ook geluk daarin hebben. Daarnaast heb ik liever dat het wat langer duurt zodat de overgang een stuk beter gaat, waardoor de downtime voor de spelers een stuk lager is/kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:46:
[...]

op zich snap ik dat wel, we testen het nu in ons PBE en vanuit die feedback/tests gaan we verder ontwikkelen.
De feedback was: OMG HET IS GOED ZO, GIEF!

En vervolgens hoor je nooit meer iets. Het probleem van Riot is dat het heel veel dataruimte gaat kosten om al die replays op te slaan; er worden miljoenen games per dag gespeeld. Alleen hadden ze dat ook kunnen bedenken VOORDAT ze het op de PBE publiceerden, of in ieder geval duidelijk moeten communiceren dat hoewel de functionaliteit klaar is, ze het nog lang niet kunnen uitbrengen. Dat bedoel ik dus met verwachtingsmanagement. Als je een aankondiging doet gaat de community bepaalde dingen van je verwachten. Dat moet je op de juiste manier inschatten en daar op de juiste manier mee omgaan. Dat doen ze gewoon niet zo heel goed bij Riot.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gropah schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:48:
[mbr]Zouden mensen er aub op willen letten niet in slowchat te vervallen[/]

Persoonlijk vind ik het niet erg dat het wat langer duurt met features en dingen zoals de server. Ik zit nu al constant onder de 50ms ping en ik merk zelf vrij weinig van server uitval/instabiliteit, maar goed ik kan ook geluk daarin hebben. Daarnaast heb ik liever dat het wat langer duurt zodat de overgang een stuk beter gaat, waardoor de downtime voor de spelers een stuk lager is/kan zijn
Mag toch hopen dat jij wel gebruik maakt van het RUG netwerk ;), dan zou je toch amper aan de 50 ms moeten zitten, eerder 10 ~15 ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
wambamNL schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:02:
[...]

Klopt ikzelf weet waar het aan ligt bij mij met bepaalde champs maarja na een tijdje gaat die turret echt wel neer hoor.
Leuk dat er iemand mijn standpunt begrijpt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Support gaat ook over het maximaliseren van het geld van je lane partner, niet dat van jezelf :p

[...]

Zit nu al op de 20 op een Ziggo kabel, denk niet dat een ping drop op dit punt nog verschil gaat maken :p
Weet ik, maar ik ben zelf ook graag rijk! Itamz plix! Hoe meer geld hoe beter ik kan supporten toch? En nee, ik probeer heen minions of champions te killen.

Ik heb ook Ziggo, niet draadloos en zit meestal rond de 40-50ms. Vrij hoog, vergeleken met BF4 waar ik tegen de 20 aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Deefje85 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:53:
[...]

Leuk dat er iemand mijn standpunt begrijpt 8)
Altijd fijn toch? :P

Met de release van Braum kost fizz 4800IP

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:07:
[...]

MF 3150 en xin is nu 1350

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 13-05-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
wambamNL schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:07:
[...]

Waren ze maar zo fijn in het spel soms ook. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
garriej schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:07:
[...]

MF 3150 en xin is nu 1350
Is Xin eigenlijk nog steeds goed met FF? Ik zie hem niet meer namelijk.
Ik weet dat hij zonder FF ook nog wel redelijk sterk kon zijn.

En hoe zit het met Xin top, dat heb eigenlijk nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Xin is nog steeds zowel als jungle als top een sterke champ, alleen zou ik hem wel eerder aanraden als Jungle :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Thrace Grumble schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:42:
[...]

Klinkt goed! Kan ik een keer joinen/teamen? Ben zelf lvl 15, zou t tof vinden om een keer niet soloq te joinen en goed samen te werken :) Ben nu de altijd de bemiddelaar tussen de flamers in een soloq team :p
ingame naam is D3xstro, stuur maar een invite;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Overigens omtrent het toernooi krijg ik geen uitslagen meer binnen, dus ga ik het als volgt doen. Het team dat het verst is gekomen in het toernooi is aankomend weekend de winnaar.

Waarbij ik gelijk als leerpunt meeneem voor het volgende toernooi dat er minimaal 2 dagen per ronde zijn om te spelen en kan 1 van de teams dan niet, dan gaat het andere team automatisch door. Want schijnbaar mensen vrijheid geven in het plannen van 1 game is teveel verantwoordelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damien ikzelf kan niet verder met mijn team ondanks dat ik dat wel zou willen maar onze tegenstander is nog niet bekend (helaas) dus ik kan niet een game plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:45:
Damien ikzelf kan niet verder met mijn team ondanks dat ik dat wel zou willen maar onze tegenstander is nog niet bekend (helaas) dus ik kan niet een game plannen.
Ik weet het Wambam, het is aan de winnersbracket om jullie tegenstander te bepalen, maar daar schijnen teams in te zitten die maar op 1 dag kunnen spelen als Pasen en Pinksteren op 1 dag valt en als alle planeten in 1 rij staan.

Maar nu even serieus, hoe moeilijk kan het zijn om 5 mensen bij elkaar te krijgen voor een game van max 40 minuten. Het hele best of 3 is er uitgehaald en nog kan men geen game spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:51:
[...]

Ik weet het Wambam, het is aan de winnersbracket om jullie tegenstander te bepalen, maar daar schijnen teams in te zitten die maar op 1 dag kunnen spelen als Pasen en Pinksteren op 1 dag valt en als alle planeten in 1 rij staan.

Maar nu even serieus, hoe moeilijk kan het zijn om 5 mensen bij elkaar te krijgen voor een game van max 40 minuten. Het hele best of 3 is er uitgehaald en nog kan men geen game spelen.
Klopt ach ik vind het best het is jammer maar ik kan niet 2 teams forceren om een game te gaan spelen ;)
Maarja zoals het er nu uit ziet gaat jou team winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb je waarschijnlijk geluk, ik kan het aantal games met lag of Loss Prevented (dus halve punten bij ranked wins) al niet meer op 2 handen tellen. Gisteren ook een vijftal spikes naar 300+ ping gehad waardoor mijn character te lang doorliep, gelukkig geen kills aan weggegeven. Dit terwijl TS zonder lag/disconnect doorging en de muziekstream ongestoord doorging, dus rito was wel weer even aan het klooien.

Kan me ook nog wel een paar games herinneren niet al te lang geleden waar beide teams aan het disconnecten waren en het spelletje werd bepaald door wie de snelste PC had om weer terug te loaden. Zo had ik onlangs een game met Damien waar tijdens de disconnects onze lanes gepushed waren, maar niets ernstigs. De vijandelijke ADC connecte als eerste en wij komen terug naar 2 kapotte inhibs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:12:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk geluk, ik kan het aantal games met lag of Loss Prevented (dus halve punten bij ranked wins) al niet meer op 2 handen tellen. Gisteren ook een vijftal spikes naar 300+ ping gehad waardoor mijn character te lang doorliep, gelukkig geen kills aan weggegeven. Dit terwijl TS zonder lag/disconnect doorging en de muziekstream ongestoord doorging, dus rito was wel weer even aan het klooien.

Kan me ook nog wel een paar games herinneren niet al te lang geleden waar beide teams aan het disconnecten waren en het spelletje werd bepaald door wie de snelste PC had om weer terug te loaden. Zo had ik onlangs een game met Damien waar tijdens de disconnects onze lanes gepushed waren, maar niets ernstigs. De vijandelijke ADC connecte als eerste en wij komen terug naar 2 kapotte inhibs.
paar dagen terug ook gehad dat alle 10 de mensen disconnecte, vervolgens iedereen die NIET eigenwijs was en de game had afgesloten waren terug op minuut 6, vervolgens was het 4 tegen 2... in ons voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:55:
[...]

Klopt ach ik vind het best het is jammer maar ik kan niet 2 teams forceren om een game te gaan spelen ;)
Maarja zoals het er nu uit ziet gaat jou team winnen ;)
Ik wed dat Rorda blij gaat zijn met dat chopperstuurtje op zijn brommer van het prijzengeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Damienx2 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:51:
[...]

Tjah, als er teams (zoals onze huidige tegenstander) meedoen die maar 1(!) dag/week kunnen (wij kunnen praktisch elke dag wel) wordt het voor ons ook lastig... Vorige week maandag hadden wij bijvoorbeeld ook wel gelijk de match kunnen spelen, na hun eerste, maar dat kon blijkbaar ook niet.
Ik zou voor de volgende keer zeggen, zorg dat de teams in elk geval in het weekend kunnen spelen o.i.d.. Of doe het gewoon weer op vaste tijden/dagen (hoewel dat ook kut organiseren is...), want dit werkt dus ook niet echt. Alternatief zou je er een langlopend toernooi van kunnen maken, maar dan wel met een deadline voor elke match.
Ik heb al eerder eens een Hearthstone toernooitje georganiseerd op deze manier, dat is dus 1vs1, maar zelf daarbij bleek het nog onmogelijk om binnen 2 weken een fatsoenlijk aantal potjes afgerond te hebben...

Maar vanavond zou het dan toch echt zo ver moeten zijn (Herp Derp Unicorn vs CarryingMC), hoewel een exacte tijd nog niet bekend is -,-.
[mbr]Zouden mensen er aub op willen letten niet in slowchat te vervallen[/]
Persoonlijk vind ik het niet erg dat het wat langer duurt met features en dingen zoals de server. Ik zit nu al constant onder de 50ms ping en ik merk zelf vrij weinig van server uitval/instabiliteit, maar goed ik kan ook geluk daarin hebben.
Als je nooit last hebt gehad van matige servers speel heb je inderdaad "geluk" gehad (of je speelt weinig/nooit als het drukker is). Er is nu ook nog wel praktisch elke week één avond waarop de servers op zijn minst laggy zijn (gisteravond bijvoorbeeld). Het is niet zo dramatisch meer als "vroeger", maar nieuwe servers zijn toch wel meer dan welkom.

[ Voor 40% gewijzigd door Thormodo op 13-05-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 22:36
Nu kan ik helaas al een paar weken niet spelen maar voorafgaand heb ik ook echt praktisch nooit last van lag of disconnects. Misschien heb ik geluk of is het dat ik op glasvezel zit maar ik heb altijd een ping van 11-22ms, en in de laatste 75-100 games misschien één, MAXIMAAL twee keer last gehad van attempting to reconnect of een iets verhoogde ping. Terwijl ik ook altijd op drukke momenten speel. Heb wel vaker gezien dat andere mensen disconnects kregen maar dat kan ook aan meerdere factoren liggen.

Verder over het toernooi; nu heb ik er deze keer ook helaas niet veel van meegekregen maar ik gok dat de eerste toch beter ging. Gewoon vaste tijden/dagen, en als je dan niet kan heb je pech. Als je mensen vrijheid geeft zijn er altijd wel een x aantal die het vergeten. Daarnaast vond ik de sfeer de vorige keer super, vooral omdat alles live gestreamed werd. Zorgt imo voor meer participatie en een gevoel van "ik was erbij" of "ik heb eraan meegedaan". Ik snap dat het lastiger is ivm streamen en casten maar qua event en algemene sfeer was het wel top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Recrush schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:02:
Nu kan ik helaas al een paar weken niet spelen maar voorafgaand heb ik ook echt praktisch nooit last van lag of disconnects. Misschien heb ik geluk of is het dat ik op glasvezel zit maar ik heb altijd een ping van 11-22ms, en in de laatste 75-100 games misschien één, MAXIMAAL twee keer last gehad van attempting to reconnect of een iets verhoogde ping. Terwijl ik ook altijd op drukke momenten speel. Heb wel vaker gezien dat andere mensen disconnects kregen maar dat kan ook aan meerdere factoren liggen.

Verder over het toernooi; nu heb ik er deze keer ook helaas niet veel van meegekregen maar ik gok dat de eerste toch beter ging. Gewoon vaste tijden/dagen, en als je dan niet kan heb je pech. Als je mensen vrijheid geeft zijn er altijd wel een x aantal die het vergeten. Daarnaast vond ik de sfeer de vorige keer super, vooral omdat alles live gestreamed werd. Zorgt imo voor meer participatie en een gevoel van "ik was erbij" of "ik heb eraan meegedaan". Ik snap dat het lastiger is ivm streamen en casten maar qua event en algemene sfeer was het wel top.
Qua streamen en casten valt opzich wel mee.
Het is met dit toernooi pittig lastig om zelf optijd de wedstrijd tijd te krijgen en dan eromheen te plannen wat er tot nog toe voor heeft gezorgd dat ik niet heb gestreamed met casters.
Ach het is een experiment voor een toernooi setup.
We weten dat dit niet werkt dus moeten we een andere manier gebruiken ;)
(Niets tegen jou bedoelt hoor damien ik zeg het in het algemeen namelijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Recrush schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:02:

Van het weekend meerdere keren gehad dat er 10 mensen disconnecte op het zelfde moment, MEERDERE keren, denk niet dat het probleem dan bij de spelers ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Thormodo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:46:
Tjah, als er teams (zoals onze huidige tegenstander) meedoen die maar 1(!) dag/week kunnen enz enz enz.
Ik doe zelf niet mee maar snap de frustraties wel. Er zijn online toch genoeg van die kalender-achtige dingen die een oplossing kunnen bieden?

Of je laat teams bij inschrijving al data opgeven dat ze niet kunnen (max 2 of 3 per week), anders maar een reserve pakken of een ander team samenstellen.

Dit zijn lessen die je leert na het organiseren van iets dergelijks en waarover je goed nadenkt wil je het nog eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:02
TheBrut3 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:09:
[...]

Ik doe zelf niet mee maar snap de frustraties wel. Er zijn online toch genoeg van die kalender-achtige dingen die een oplossing kunnen bieden?

Of je laat teams bij inschrijving al data opgeven dat ze niet kunnen (max 2 of 3 per week), anders maar een reserve pakken of een ander team samenstellen.

Dit zijn lessen die je leert na het organiseren van iets dergelijks en waarover je goed nadenkt wil je het nog eens doen.
Je moet gewoon heel simpel niet meedoen als je maar 1x per week kan. Ik heb wat belangrijke dingen af moeten zeggen zodat ik kan spelen op HUN gekozen datum. Ik ben hier dus de dupe van...

@damien
Vanavond krijg je de uitslag van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
garriej schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:09:
[...]

Van het weekend meerdere keren gehad dat er 10 mensen disconnecte op het zelfde moment, MEERDERE keren, denk niet dat het probleem dan bij de spelers ligt.
Dat heb ik in een vol jaar tijd maar letterlijk twee keer meegemaakt, terwijl ik ook altijd op de piekdagen en uren speel. En ik heb er toch aardig wat matches op zitten.

Ik zeg niet dat alles altijd aan de spelers ligt, want als 10 man disconnect is het gewoon de server, maar wat ik hier moet geloven zijn de servers altijd kut en altijd lag en altijd disconnects. Terwijl ik daar praktisch nooit last van heb. Dus het zal ook niet áltijd puur aan de Rito servers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Recrush schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:47:
[...]

Dat heb ik in een vol jaar tijd maar letterlijk twee keer meegemaakt, terwijl ik ook altijd op de piekdagen en uren speel. En ik heb er toch aardig wat matches op zitten.

Ik zeg niet dat alles altijd aan de spelers ligt, want als 10 man disconnect is het gewoon de server, maar wat ik hier moet geloven zijn de servers altijd kut en altijd lag en altijd disconnects. Terwijl ik daar praktisch nooit last van heb. Dus het zal ook niet áltijd puur aan de Rito servers liggen.
Vast niet altijd maar heel vaak wel, ik heb zelf ook regelmatig disco's maar TS, twitch en eventueel muziek stream loopt gewoon door. Heb nooit problemen met m'n internet, packet loss of dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Recrush schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:47:
[...]

op de bronze servers is het ook lekker rustig :+

Er zijn inderdaad veel aanstellers die bij elke death "laggen" maar wel razendsnel kunnen antwoorden als je roept dat ze moeten kappen met duelleren, maar er is ook té vaak legitiem iets aan de hand, dat er weer een rode ! bovenaan staat dat er weer iemand tegen de servers heeft aan staan zeiken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Edit: nvm, irrelevant 8)7

[ Voor 120% gewijzigd door Recrush op 13-05-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik ben nu trouwens een update binnen aan het trekken en deze gaat maar met 100-150kb/s, iemand hetzelfde probleem? Is wel extreem langzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheBrut3 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:29:
Ik ben nu trouwens een update binnen aan het trekken en deze gaat maar met 100-150kb/s, iemand hetzelfde probleem? Is wel extreem langzaam!
Client opnieuw opstarten werkt bij mij vaak als het afzakt naar 10kb/s of zoiets onzinnigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:23

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Stitch! schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:36:
[...]

ingame naam is D3xstro, stuur maar een invite;)
Done, ThraceG is de naam :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:02
Herp derp unicurn HDU heeft gewonnen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nPaBnxN.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door dr34m3dd op 13-05-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
De game Herp Derp Unicorn vs CarryingMC is gespeeld. Ik heb gestreamd, maar vergeten de stream hier te spammen :X . De VoD staat wel op mijn Twitch, het einde is i.i.g. de moeite waard om te kijken.
http://www.twitch.tv/thormodo/b/528503294

Edit: YouTube link: YouTube: Herp Derp Unicorn vs CarryingMC. Moet nog wel even processen en ik kwam er achter dat in OBS mijn mic nog gemute was..(niet dat ik zoveel boeiends zei).

[ Voor 74% gewijzigd door Thormodo op 14-05-2014 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:45
dr34m3dd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:54:

[afbeelding]
Gefeliciteerd!

Plannen van onze match wordt wel lastig though; wij spelen alleen wanneer er volle maan is en de letter C in de maand zit.. Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
JapieTalent schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:00:
[...]

Gefeliciteerd!

Plannen van onze match wordt wel lastig though; wij spelen alleen wanneer er volle maan is en de letter C in de maand zit.. [afbeelding]
october? :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Nee. Maart.

Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

[ Voor 71% gewijzigd door Rordarok op 14-05-2014 00:22 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
dr34m3dd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:54:

[afbeelding]
Gefeliciteerd, ik zal kijken of we zo snel mogelijk de volgende ronde kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Thormodo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:55:
De game Herp Derp Unicorn vs CarryingMC is gespeeld. Ik heb gestreamd, maar vergeten de stream hier te spammen :X . De VoD staat wel op mijn Twitch, het einde is i.i.g. de moeite waard om te kijken.
http://www.twitch.tv/thormodo/b/528503294

Edit: YouTube link: YouTube: Herp Derp Unicorn vs CarryingMC. Moet nog wel even processen en ik kwam er achter dat in OBS mijn mic nog gemute was..(niet dat ik zoveel boeiends zei).
Hij is niet op een mobiel bekijkbaar ? :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Waarom is Trundle eigenlijk niet zo'n beste keuze als jungler? 1vs1 kan hij heel veel champions hebben.
Ik ben gisteren namelijk twee keer een Trundle tegen gekomen, 1x als Wukong en 1x met Evelynn.

Met beide champions had ik een voorsprong op Trundle met kills en assists maar Trundle had meer farm.
Beide potjes overigens wel gewonnen omdat Trundle voor minuut 15 maar 1x heeft geganked en ik veel vaker. Daardoor stonden mijn lanes op voorsprong en konden we winnen.

Ik heb nog steeds een hoge winrate met Trundle, ook na de FF nerfs. Ik kies hem dan ook alleen als er een Shyvana, Amumu of een andere sterke tank aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Xanthian schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:09:
Waarom is Trundle eigenlijk niet zo'n beste keuze als jungler?
Wie zegt dat? Niks mis met Trundle.
Lonestander schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:13:
[...]

Hij is niet op een mobiel bekijkbaar ? :)
Bij mij werkt hij gewoon op mijn mobiel. En dan zou ook moeten, want hij is "Overal" op beschikbaar.

[ Voor 54% gewijzigd door Thormodo op 14-05-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:18

m0nk

16-09-2003 15.15

Idd snelle jungle clear, en als je die pillar goed weet te gebruiken goede ganks.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Trundle jungle is mijn inziens vooral fijn als je laners enige vorm van CC (vooral stun/bind) hebben. Dan plaats je je pillar makkelijker, en ben je niet degene die engaged, hoewel ik dat laatste sowieso niet prettig vind als jungler- het is makkelijker dat je laner engaged en jij bijspringt, op die manier dwing je de enemy laner tot een all-in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
m0nk schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:24:
Idd snelle jungle clear, en als je die pillar goed weet te gebruiken goede ganks.
Die pillar maakt of breekt hem wel inderdaad.

CC is altijd handig maar naar mijn idee niet noodzakelijk. Die pillar, mits goed geplaatst doet een "knock back" en kan tegenstanders "klem" zetten waardoor ze een flink eind moeten omlopen.

Ik vind Trundle ook sterk omdat je continue in de jungle kan blijven en ook goed kan counter-junglen, je kan immers de tegenstander toch wel 1vs1 aan.

Verder bouw ik altijd Feral Flare, (klaar met minuut 16 o.i.d.) Botrk, Randuins, SV (is OP trundle) en GA als ik de game moet carrien. Ik ben blij dat meer mensen het met mij eens zijn dat Trundle niet slecht is. Veel vreemd dat de pick rate zo laag blijft. Er zijn immers genoeg tanks in de jungle en op top lane te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:42:
[...]

Die pillar maakt of breekt hem wel inderdaad.

CC is altijd handig maar naar mijn idee niet noodzakelijk. Die pillar, mits goed geplaatst doet een "knock back" en kan tegenstanders "klem" zetten waardoor ze een flink eind moeten omlopen.

Ik vind Trundle ook sterk omdat je continue in de jungle kan blijven en ook goed kan counter-junglen, je kan immers de tegenstander toch wel 1vs1 aan.

Verder bouw ik altijd Feral Flare, (klaar met minuut 16 o.i.d.) Botrk, Randuins, SV (is OP trundle) en GA als ik de game moet carrien. Ik ben blij dat meer mensen het met mij eens zijn dat Trundle niet slecht is. Veel vreemd dat de pick rate zo laag blijft. Er zijn immers genoeg tanks in de jungle en op top lane te vinden.
Klopt, ik koop alleen liever niet GA op tanks, koop er liever een warmogs of banshees bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
garriej schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:51:
[...]

Klopt, ik koop alleen liever niet GA op tanks, koop er liever een warmogs of banshees bij.
En dan eerder Warmogs om meer aan je lifeleech te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:53:
[...]

En dan eerder Warmogs om meer aan je lifeleech te hebben :)
Klopt daarom zei ik die ook als eerst, maar een banshee heeft soms ook voordelen, bij veel CC of veel AP champs, bijv als ze een AP support, mid en jungler hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
GA doe ik vooral als support (als hun hele team boven op mij zit te wachten om me te killen kan mijn team of weg komen of ze nuken), en als 6e item op een hard engage tank (Heca bijvoorbeeld). Maar als tank moet ik meer Warmogs gaan gebruiken, ga te vaak voor 'nog meer' armor wanneer de winst te laag begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb zelf nog nooit met Trundle gespeeld, hooguit in Aram. Maar als ik dit zo lees krijg ik er een beetje hetzelfde gevoel bij als bij Warwick, welke ik ook wel fijn vind in de jungle.

Gisteren een potje Ww jungle gedaan en de Kha'zix van de tegenstander had weinig te zeggen. Misschien was het een total-n00b, want met Kha'zix heb ik ook nooit gespeeld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Op streams zie ik altijd dat het hele team zo'n beetje een GA bouwt als 6e items, maar op bronze, silver zie je er zelden eentje. Dat ding wordt gewoon ondergewaardeerd. Als ik met Trundle de meeste damage doet bij champions omdat je fed bent en ook al ben je meer tanky dan damage dan is de GA gewoon fijn. Je kan dat later altijd nog verkopen voor een Banshee, warmogs, sunfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:46:
GA doe ik vooral als support (als hun hele team boven op mij zit te wachten om me te killen kan mijn team of weg komen of ze nuken), en als 6e item op een hard engage tank (Heca bijvoorbeeld). Maar als tank moet ik meer Warmogs gaan gebruiken, ga te vaak voor 'nog meer' armor wanneer de winst te laag begint te worden.
Hoezo de winst te laag begint te worden? vs een Fed ADC heb ik liever wat extra armor dan health want dat is toch binnen no time weg, aangezien het geen effective health meer betreft met een laag armor percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Warmogs gebruik ik alleen tegen een full AD team. Want dan kan Ninja Tabi's, Randuins, Sunfire, Thornmail doen + warmogs. Dan zit zit je op zo'n 300 armor en 4200 HP.

Ik heb dat laatst nog gebouwd op Shyvana, die was niet dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:03:
Warmogs gebruik ik alleen tegen een full AD team. Want dan kan Ninja Tabi's, Randuins, Sunfire, Thornmail doen + warmogs. Dan zit zit je op zo'n 300 armor en 4200 HP.

Ik heb dat laatst nog gebouwd op Shyvana, die was niet dood te krijgen.
Oh jullie bouwen zelf geen damage items ;).

Maar goed nu praat je over een full AD team, die kom ik ongeveer 1x per 10 matches tegen. Dan kan het nog, al ben ik dan nog sterk geneigd om voor iets anders te kiezen dan een Warmogs. Ben persoonlijk geen fan van Warmogs, maar als het voor jullie werkt, wie ben ik dan nog.

[ Voor 25% gewijzigd door Damien op 14-05-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:05:
[...]

Maar goed nu praat je over een full AD team, die kom ik ongeveer 1x per 10 matches tegen. Dan kan het nog, al ben ik dan nog sterk geneigd om voor iets anders te kiezen dan een Warmogs. Ben persoonlijk geen fan van Warmogs, maar als het voor jullie werkt, wie ben ik dan nog.
Haha, nou ja in theorie, als je zoals hij zegt écht niet dood te krijgen bent hoeft dat ook niet. Thormail en Sunfire doen dan hun werkt wel :D

Overigens had ik het over Warmogs op Trundle, meer HP synergised als een malle met je lifeleech en passive. en ult zorgt voor extra hp armor en mr.

[ Voor 11% gewijzigd door Ero-Sensei op 14-05-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:05:
[...]

Ik heb geen damage nodig op volibear.
5x warmogs werkt veel beter. Doe je echt ziek veel damage met je bite :)
En 2k HP erbij healen met je passive is ook OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:01

Meneer iCy

swarma

Gisteravond outplayed/gefailed met garen tegen een Lee Sin. Kon hem makkelijk hebben maar 1x een fout gemaakt en daarna 3x geganked op top met 2/3 enemy's. 2x met mid en adc en 1x met enkel jungler en mid.

Maarja zoals ik Bruce Banner (De Hulk) uit the Avengers mag misbruiken:"

That's my secret captain. I'm always failing.

:9

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
iCy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:26:
Gisteravond outplayed/gefailed met garen tegen een Lee Sin. Kon hem makkelijk hebben maar 1x een fout gemaakt en daarna 3x geganked op top met 2/3 enemy's. 2x met mid en adc en 1x met enkel jungler en mid.

Maarja zoals ik Bruce Banner (De Hulk) uit the Avengers mag misbruiken:"

That's my secret captain. I'm always failing.

:9
Volgens mij was het: That's my secret captain. I'm always mad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ero-Sensei schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:43:
[...]

Je hoeft de grap niet uit te leggen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Net mn eerste potje riven.
Helaas verloren maar ben wel 20/10/10 geindigd.
Jammer dat ik niet kon carryen (4v1 kan ik niet aan met mn eerste keer riven ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
zijn hier ook al mensen die braum op vinden? ik wilde hem gister spelen in ranked maar het werd al gebanned.
In een normal ging de enemy nida mij ook eens goed vertellen hoe op braum is.

Ik vind hem persoonlijk balanced, redelijk makkelijk te outlanen voor 6 en zijn q doet goede dmg maar is makkelijk te dodgen.

Ik denk wel dat braum te sterk kan zijn in competitive, zijn ult en e kunnen echt gamechangers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Zijn Q schijnt te hard/te makkelijk te scalen, verder heb ik nog weinig van hem gezien dus kan er niet echt een oordeel over vellen.

GA als 6de item vind ik eigenlijk niet meer zo geweldig...Banshee of Randuins op de ADC/Mid vind ik in 99% van de gevallen veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
Mwa zijn q is ook de enige harras die hij heeft.
Als ze iets willen nerfen is het misschien de slow erop. Als ze de dmg nerfen wordt het wel een heel zwakke lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Rordarok schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:07:
Zijn Q schijnt te hard/te makkelijk te scalen, verder heb ik nog weinig van hem gezien dus kan er niet echt een oordeel over vellen.

GA als 6de item vind ik eigenlijk niet meer zo geweldig...Banshee of Randuins op de ADC/Mid vind ik in 99% van de gevallen veel beter.
beetje overdereven, 2.5% max HP op 1k hp doet het 25 magic damage. te hard schalen vind ik ook wel mevallen. Zeg je heb 5k HP aan het einde van de game die je Q 125 extra magic damage, echt OP schaling zeg.

De GA vind ik in veel situaties nou ook niet zo super nuttig, ga je neer sta 5 seconde later weer op om door 5 man opgeblazen te worden.

[ Voor 10% gewijzigd door ArgantosNL op 14-05-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik herhaal alleen wat er in mijn matches gezegd wordt, geen idee of dat ook klopt. Ik kan me hoe dan ook weinig drukmaken om Braum, weer een inspiratieloze champion die gedesigned is om zijn graphical design heen en niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Hij is zeker niet inspiratieloos, hij is zelfs best wel vernieuwend. Mensen vinden alles dat nieuw is of heel erg OP of heel erg slecht. kijk naar lucian bijvoorbeeld; mensen waren blij als ze tegen lucian kwamen omdat free win, vervolgens is het 1 van de beste ADC's in het spel geworden. Braum is gewoon een support tank die heel weinig damage doet, overpowered is hij zeker niet, zijn Q is makkelijk te ontwijken en zijn ult is te overzien(met een Yasuo in het team is het wel sterk waarschijnlijk, maar dat zijn wukong, oriana en malphite ook).

Tot nu toe hoor ik alleen maar mensen klagen dat zijn shield te sterk is, maar dat is denk ik een kwestie van wenne. er zit al een vrij hoge CD op(18 seconde op lvl 1) en duurt maar rond de ~3 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Dit is puur gewoon een gevalletje van mensen zijn niet gewent aan een nieuwe champ en is alles OP terwijl dat best wel mee valt. Je moet voorzicht zijn en die Q ontwijken door achter minions te blijven, maar hetzelfde geld voor een thresh, blitz of nidalee.

Ik denk wel dat op den duur de damage op zijn passive wat generfed wordt maar dat zal ook niet al te veel zijn denk ik. Misschien ook de sterkte/duur van de slow want vaak wordt je wel gepakt als de Q raak is en de ADC reageerd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ArgantosNL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:19:
Dit is puur gewoon een gevalletje van mensen zijn niet gewent aan een nieuwe champ en is alles OP terwijl dat best wel mee valt. Je moet voorzicht zijn en die Q ontwijken door achter minions te blijven, maar hetzelfde geld voor een thresh, blitz of nidalee.

Ik denk wel dat op den duur de damage op zijn passive wat generfed wordt maar dat zal ook niet al te veel zijn denk ik. Misschien ook de sterkte/duur van de slow want vaak wordt je wel gepakt als de Q raak is en de ADC reageerd goed.
Als leona je pakt en de adc goed reageerd ben je ook kapot. Dat is niks nieuws, daarnaast heeft braum alleen zijn passive, Q en AA als dmg en dat valt dus reuze mee. Z'n ult doet ook dmg(MAGIC DAMAGE: 150 / 250 / 350 (+ 60% AP)) natuurlijk, maar dat is niet heel veel voor een ult en de CD is hoog(140 / 120 / 100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
zijn ult is wel heel handig om te kunnen ontsnappen via de jungle. ult door de hele gang heen en je kunt wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:01

Meneer iCy

swarma

Ero-Sensei schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:43:
[...]

ZOEEEEEMMM Wrong, het is I'm always angry ;-) Daarom zeg ik ook misbruiken door de quote anders te maken.

De Mad slaat op Damien of Damien nou Nie Mad?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:30:
[...]

ZOEEEEEMMM Wrong, het is I'm always angry ;-) Daarom zeg ik ook misbruiken door de quote anders te maken.

De Mad slaat op Damien of Damien nou Nie Mad?
Que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Damienx2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:52:
[...]

Hoezo de winst te laag begint te worden? vs een Fed ADC heb ik liever wat extra armor dan health want dat is toch binnen no time weg, aangezien het geen effective health meer betreft met een laag armor percentage.
Wanneer ik al iets van 350 armor heb als Heca is 1k health misschien nuttiger dan 50 armor ;)
Als hun ADC tegen die tijd nog steeds mij binnen een paar hits neer kan krijgen moeten we em toch proberen te nuken en gaat iets meer armor ook niet meer helpen.
Meestal doe ik op Heca GA als 6e item wanneer ik eigenlijk alles al een tijdje kan tanken maar ofwel hun APC me kan opblazen met een combo, of mijn team niet zo snel is met reageren. Of beide.
Door het gebruik van Flash (waar ik wel aan denk) ipv Ghost (wat ik altijd vergeet) kan ik vaak zelfs nog wegkomen als mijn team helemaal niet reageert, of besluit dan een engage van de tank het signaal is om naar Baron te rennen of zo.

Maar ik heb eerlijk gezegd sinds URF niet meer Heca gespeeld, en daarvoor ook al een paar maanden niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:18:
Hij is zeker niet inspiratieloos, hij is zelfs best wel vernieuwend. Mensen vinden alles dat nieuw is of heel erg OP of heel erg slecht. kijk naar lucian bijvoorbeeld; mensen waren blij als ze tegen lucian kwamen omdat free win, vervolgens is het 1 van de beste ADC's in het spel geworden. Braum is gewoon een support tank die heel weinig damage doet, overpowered is hij zeker niet, zijn Q is makkelijk te ontwijken en zijn ult is te overzien(met een Yasuo in het team is het wel sterk waarschijnlijk, maar dat zijn wukong, oriana en malphite ook).

Tot nu toe hoor ik alleen maar mensen klagen dat zijn shield te sterk is, maar dat is denk ik een kwestie van wenne. er zit al een vrij hoge CD op(18 seconde op lvl 1) en duurt maar rond de ~3 seconde.
Ik heb er nog niet zo veel mee of tegen gespeeld. Maar van wat ik ervan gezien heb denk ik dat hij net zo broken is als Thresh op zijn release. Bij Thresh moesten ze uiteindelijk ongeveer alles wat te nerfen valt nerfen omdat hij zo sterk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:58:
[...]

Ik heb er nog niet zo veel mee of tegen gespeeld. Maar van wat ik ervan gezien heb denk ik dat hij net zo broken is als Thresh op zijn release. Bij Thresh moesten ze uiteindelijk ongeveer alles wat te nerfen valt nerfen omdat hij zo sterk was.
Denk dat dat reuze meevalt met braum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:04:
[...]

Denk dat dat reuze meevalt met braum
Totdat hij wordt opgepakt in LCS/OGN/GPL en de pro-spelers er compleet misbruik van maken, op manieren dat de gemiddelde Henk in solo-queue er nog nooit over na had gedacht.

It's just a matter of time :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:06:
[...]

Totdat hij wordt opgepakt in LCS/OGN/GPL en de pro-spelers er compleet misbruik van maken, op manieren dat de gemiddelde Henk in solo-queue er nog nooit over na had gedacht.

It's just a matter of time :).
Ik zal ook niet beweren dat er niks aan veranderd zal worden, maar het is niet dat hij super uber duber OP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zag gisteren Krepo een paar potjes met hem doen en dat ging nergens meer over. Denk dat die shield sowieso te sterk is als je een goede reactietijd hebt kan je echt zo veel blocken.
Denk inderdaad niet dat hij voor de gemiddelde speler te sterk is maar in Challenger/hoge Diamond word hij bijna zeker permaban status zoals hij nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
misschien dat ze net zoals yasuo windwall de timing wat veranderen op zijn shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
i-peter schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:11:
misschien dat ze net zoals yasuo windwall de timing wat veranderen op zijn shield
Ik zie de Irelia patchnotes binnenkort wel voorbij komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamf
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
Jeuj demoted naar silver 4 door een trundle die midden in een tf na 30 minuten een beetje minions zit aan te vallen. Echt zilver logica is no brain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Hoe moet je aan iemand die nog nooit een moba heeft gespeeld lol leren?
Heeft iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren mijn promo verloren in 30 minuten speeltijd. De eerste was 4v5 en na 5 minuten hield onze mid het ook voor gezien en was het 3v5. Toen de 2e game moest ik top firstpicken, werd mijn match up Trundle tegen Rumble. Ik en mid werden kapot geganked door khazix die op 10 minuten al 5-0 stond terwijl onze jungler zijn eerste gank nog moest doen. Dat werd dus double buffs feeden voordat ik uberhaupt in een positie was iets te doen. Daarna een ragequit van hem en onze mid. Dat maakte ook niet zoveel meer uit want inmiddels stond het 1-25 ofzo. Dus die verloren we ook voor de 20 minuten.
Was best grappig dat ik dan bijna precies even lang in de que/lobby/het loading screen had gezeten als gespeeld.
Daarna trouwens wel 3 games op rij gewonnen en mijn promo gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:18

m0nk

16-09-2003 15.15

wambamNL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:48:
Weet je nog toen je zelf je eerste moba game speelde? Ja? Nou zo.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Installeer LoL
2 Maak een account
3 Start LoL
4 Druk op de Play knop
5 Je kan nu alleen tegen bots doe dit.
6 Als je hiermee klaar bent doe normal games
7 ???
8 Profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

m0nk schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:50:
[...]

Weet je nog toen je zelf je eerste moba game speelde? Ja? Nou zo.. :P
eerste moba was LoL maar toen was ik iig al een "echte" gamer dus ik heb alles aan mezelf moeten leren :P

@hierboven ja dat heb ik we spelen nu samen tegen bots maar hij snapt er nog niks van van target priority en wanneer weglopen en aanvallen en dergelijke ;)

@hieronder ja behalve als die persoon helemaal geen engels kan XD

[ Voor 28% gewijzigd door Ryada op 14-05-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Toen ik begon wist ik ook nog niet wat een moba was.
De tutorial was in mijn geval voldoende.

Rule 1: Don't get hit by towers
Rule 2: Destroy Towers
Rule 3: Kill Champions
Rule 4: Destroy Nexus

Win game. Klaar!
De rest komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:51:
[...]

@hieronder ja behalve als die persoon helemaal geen engels kan XD
Eerst school afmaken dan spelletjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:54:
[...]

Eerst school afmaken dan spelletjes spelen.
Naja zeg wat ben jij weer gemeen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:56:
[...]

Naja zeg wat ben jij weer gemeen :P
Het is alleen gemeen als je afmaken te letterlijk neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:58:
[...]

Het is alleen gemeen als je afmaken te letterlijk neemt.
true that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Xanthian schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:52:
[...]

Toen ik begon wist ik ook nog niet wat een moba was.
De tutorial was in mijn geval voldoende.

Rule 1: Don't get hit by towers
Rule 2: Destroy Towers
Rule 3: Kill Champions
Rule 4: Destroy Nexus

Win game. Klaar!
De rest komt vanzelf wel.
Hoe iemand een moba leren durf ik niet te zeggen, ik heb het zelf geleerd door hier en daar eens een moba geprobeerd een paar potjes. Het hangt heel er vanaf hoe snel de betreffende speler nieuwe spellen oppakt. Als iemand geen diehard gamer is gaat het een heel stuk langer duren dan iemand die wel een fanatieke gamer is. Daarnaast kan het bij een fanatieke gamer ook lang duren voordat hij of zo alles begrijpt.

Ik denk dat je het beste gewoon coop met hem bot games kan gaan doen en dat uitleggen wat te doen en kopen. Dat is het enige wat je kan doen, en dan aan de hand van het tempo dat hij of zij alles op pikt aanpassen.

edit:
En als ze ADC spelen voorkom dat ze AS gaan kopen, anders heb je dalik een lvl 30 die eerst runaan's haal omdat het zo makkelijk is op minions dood te schieten, zonder door te hebben dat ze 70% missen.

[ Voor 9% gewijzigd door ArgantosNL op 14-05-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ach tegenwoordig is het allemaal niet zo lastig meer.
Turret range is aangegeven op je scherm tegen bots, dus vertel dat ze niet in het cirkeltje mogen komen als er geen minions in staan, en dat ze nooit champions mogen aanvallen in het cirkeltje.
Daarnaast zijn alleen de 10 'prefered' champions beschikbaar, dus geef hem Ashe en laat hem daarmee leren lasthitten.

Vertel dat score er niets toe doet, maar dat hij een kut game speelt als je niet meer dan 100 minions hebt.
Ga meteen tegen mensen spelen wanneer het kan, en blijf niet tegen bots hangen. Eenmaal 10 potjes tegen echte mensen en er kunnen 2 dingen gebeuren:
* Hij baalt dat hij zo makkelijk alles verlies en alleen maar naar zijn death timer zit te kijken en dus doet hij zijn huiswerk, zoekt dingen op en zorgt dat hij beter word in het spel.
* Hij baalt dat hij zo makkelijk alles verlies, noemt het een kut spel en raakt het nooit meer aan.

Je kan ook met hem gaan spelen op een smurf, na 10 potjes tegen echte mensen kunnen er twee dingen gebeuren:
* Hij vindt het geweldig dat hij alle games wint en met goede scores eindigt (terwijl jij hem de kills geeft)
* Hij vind het maar een simpel kinderachtig spelletje, noemt het een kut spel en raakt het nooit meer aan

Conclusie: je kan weinig anders doen dan het uitleggen, wat makkelijker is als je zelf niet speelt (zodat je constant mee kan kijken), voor de rest moet iemand zich zelf gaan interesseren.
Pagina: 1 ... 26 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]