Damienx2 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:51:
[...]
Ik weet het Wambam, het is aan de winnersbracket om jullie tegenstander te bepalen, maar daar schijnen teams in te zitten die maar op 1 dag kunnen spelen als Pasen en Pinksteren op 1 dag valt en als alle planeten in 1 rij staan.
Tjah, als er teams (zoals onze huidige tegenstander) meedoen die maar 1(!) dag/week kunnen (wij kunnen praktisch elke dag wel) wordt het voor ons ook lastig... Vorige week maandag hadden wij bijvoorbeeld ook wel gelijk de match kunnen spelen, na hun eerste, maar dat kon blijkbaar ook niet.
Ik zou voor de volgende keer zeggen, zorg dat de teams in elk geval in het weekend kunnen spelen o.i.d.. Of doe het gewoon weer op vaste tijden/dagen (hoewel dat ook kut organiseren is...), want dit werkt dus ook niet echt. Alternatief zou je er een langlopend toernooi van kunnen maken, maar dan wel met een deadline voor elke match.
Ik heb al eerder eens een Hearthstone toernooitje georganiseerd op deze manier, dat is dus 1vs1, maar zelf daarbij bleek het nog onmogelijk om binnen 2 weken een fatsoenlijk aantal potjes afgerond te hebben...
Maar vanavond zou het dan toch echt zo ver moeten zijn (Herp Derp Unicorn vs CarryingMC), hoewel een exacte tijd nog niet bekend is -,-.
Gropah schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:48:
[mbr]Zouden mensen er aub op willen letten niet in slowchat te vervallen[/]
Persoonlijk vind ik het niet erg dat het wat langer duurt met features en dingen zoals de server. Ik zit nu al constant onder de 50ms ping en ik merk zelf vrij weinig van server uitval/instabiliteit, maar goed ik kan ook geluk daarin hebben.
Als je nooit last hebt gehad van matige servers speel heb je inderdaad "geluk" gehad (of je speelt weinig/nooit als het drukker is). Er is nu ook nog wel praktisch elke week één avond waarop de servers op zijn minst laggy zijn (gisteravond bijvoorbeeld). Het is niet zo dramatisch meer als "vroeger", maar nieuwe servers zijn toch wel meer dan welkom.
[
Voor 40% gewijzigd door
Thormodo op 13-05-2014 14:57
]