Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.484 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Hmm, dat punt begrijp ik ook wel. Maar even serieus, hoe vaak gebeurt dat nou echt? 99% van het geflame in LoL is 'dude wtf are you doing' OMG TOXIC REPORT WOW GG IM AFK NOT GOING TO PLAY WITH THIS TOXIC DUDE WOW GG.

Die mensen die doorslaan en alleen nog maar beledigingen zitten te typen mag je van mij ook meteen een ban geven, en aan de andere kant heb je ook gewoon nog een mute button.

Ik vind zelf dat al die whiteknights die zogenaamd zeuren om een betere community en vervolgens 13 regels breken omdat iemand 'toxic' is, meteen een maand een ban kunnen krijgen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Voor mij zou het idealiter ongeveer zo werken:
- Mensen moeten iets minder gevoelig zijn voor kritiek en een beetje flame
- Alleen mogelijkheden tot reporten voor: AFK, intentional feeding en racisme, discriminatie en/of bedreigingen
- Mensen die voor AFK of intentional feeding gestraft worden relatief streng straffen: 1 dag ban bij eerste keer, week bij tweede keer, maand bij derde keer, jaar bij vierde keer. Als je een lange periode geen AFK hebt zak je weer een punishment tier terug (vooral voor degenen die hun leven beteren of per ongeluk een DC hadden vanwege provider of stroomuitval).
- Mensen die voor racisme, discriminatie of bedreigingen worden gestraft krijgen een wat minder zware straf, maar ook oplopend bij herhaling.

Op deze manier pak je denk ik de daadwerkelijke excessen (mensen die bewust AFK gaan of feeden) aan, weten mensen dat ze niet zo moeten janken over een beetje kritiek en kan het straffen allemaal veel sneller omdat er niet zo'n enorme backlog is omdat iedereen en zn moeder gereport wordt omdat hij een keer heeft gezegd dat iemand safe onder zijn tower moet farmen na 3 deaths in zijn toplane.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:11:
Voor mij zou het idealiter ongeveer zo werken:
- Mensen moeten iets minder gevoelig zijn voor kritiek en een beetje flame
- Alleen mogelijkheden tot reporten voor: AFK, intentional feeding en racisme, discriminatie en/of bedreigingen
- Mensen die voor AFK of intentional feeding gestraft worden relatief streng straffen: 1 dag ban bij eerste keer, week bij tweede keer, maand bij derde keer, jaar bij vierde keer. Als je een lange periode geen AFK hebt zak je weer een punishment tier terug (vooral voor degenen die hun leven beteren of per ongeluk een DC hadden vanwege provider of stroomuitval).
- Mensen die voor racisme, discriminatie of bedreigingen worden gestraft krijgen een wat minder zware straf, maar ook oplopend bij herhaling.

Op deze manier pak je denk ik de daadwerkelijke excessen (mensen die bewust AFK gaan of feeden) aan, weten mensen dat ze niet zo moeten janken over een beetje kritiek en kan het straffen allemaal veel sneller omdat er niet zo'n enorme backlog is omdat iedereen en zn moeder gereport wordt omdat hij een keer heeft gezegd dat iemand safe onder zijn tower moet farmen na 3 deaths in zijn toplane.
Ik vind dat alle handelingen die gedaan worden om het spel voor je team te benadelen gewoon gelijk mogen resulteren in een perma-ban of dat nu is door AFK gaan of door moedwillig (en deze is lastig te constateren dat besef ik mijzefl ook wel) zorgen dat je team altijd een 4vs5 speelt.

Alle andere vormen, het zal allemaal wel.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nouja direct een perma ban na 1x AFK gaan in een noodgeval gaat mij wel een tikje ver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Rordarok schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:11:
Hmm, dat punt begrijp ik ook wel. Maar even serieus, hoe vaak gebeurt dat nou echt? 99% van het geflame in LoL is 'dude wtf are you doing' OMG TOXIC REPORT WOW GG IM AFK NOT GOING TO PLAY WITH THIS TOXIC DUDE WOW GG.

Die mensen die doorslaan en alleen nog maar beledigingen zitten te typen mag je van mij ook meteen een ban geven, en aan de andere kant heb je ook gewoon nog een mute button.

Ik vind zelf dat al die whiteknights die zogenaamd zeuren om een betere community en vervolgens 13 regels breken omdat iemand 'toxic' is, meteen een maand een ban kunnen krijgen.
de 'due wtf are you doing' is ook niet erg, ik zeg ook meestal gelijk whoops sorry guys, diddnt mean to do that, we got this. voordat er al iemand anders iets zegt over mijn fout. Als ze dan nog boos worden dan heb ik er geen zin meer in.

mute is voor mij sowieso een no-go gezien communicatie nog best wel belangrijk is en als de persoon die ik gemute heb zegt: 'bait dragon fight' ofzo en ik mis dat is het alleen maar vervelend voor het team.

Maar waarom zou je uberhaupth echt boos op iemand worden als deze een foutje maakt. Heb een keer gehad dat ik 5-0-3 stond met lee sin en ik dacht te gaan counter junglen vervolgens komen top en jungle naar me toe en stompen mij; wordt onze top(die uiteraard niet SS heeft gedaan) boos op mij dat ik zijn tegenstander een kill geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:15:
Nouja direct een perma ban na 1x AFK gaan in een noodgeval gaat mij wel een tikje ver :D
Volgens mij ben je bij je volle verstand op het moment dat je een game ingaat en dus ook in staat om te zien of jij je minimaal een uur kunt dedicaten om een game te spelen. Ik zie niet in waarom we dit nog mild dienen aan te pakken.

In zeer extreme noodgevallen moet het mogelijk zijn dat ze contact opnemen met Riot voor herziening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het heeft geen nut om boos te worden, maar wat maakt jou beter als jij er vol tegenin gaat op het moment dat iemand boos op jou wordt vanwege een van jouw acties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:19:
Het heeft geen nut om boos te worden, maar wat maakt jou beter als jij er vol tegenin gaat op het moment dat iemand boos op jou wordt vanwege een van jouw acties?
Ik ga er niet tegenin, ik speel gewoon rustig verder, maar ben wel geïrriteerd en hierdoor is de focus op de game gewoon minder en ik heb minder zin om verder te spelen, uiteraard probeer ik er het beste van te maken maar dat gaat vaak gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:19:
[...]

Volgens mij ben je bij je volle verstand op het moment dat je een game ingaat en dus ook in staat om te zien of jij je minimaal een uur kunt dedicaten om een game te spelen. Ik zie niet in waarom we dit nog mild dienen aan te pakken.

In zeer extreme noodgevallen moet het mogelijk zijn dat ze contact opnemen met Riot voor herziening.
Ik kan wel tig dingen verzinnen die voor zouden gaan ten opzichte van een lol game. Als er tijdens mijn game iets gebeurt met mijn vriendin, zoon of ander direct familielid en ik moet direct ingrijpen dan doe ik dat, ongeacht mijn lol game. Verder heb je in US natuurlijk regelmatig aardbevingen en tornado's e.d. , dat lijkt me ook een vrij legitiem excuus. Voor de enkele keer dat zoiets gebeurt kan ik me niet zo druk maken om een afk'er. Zolang ik maar het idee heb dat de echte trolls eruit gefilterd worden met permabans als ze het vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:22:
[...]

Ik kan wel tig dingen verzinnen die voor zouden gaan ten opzichte van een lol game. Als er tijdens mijn game iets gebeurt met mijn vriendin, zoon of ander direct familielid en ik moet direct ingrijpen dan doe ik dat, ongeacht mijn lol game. Verder heb je in US natuurlijk regelmatig aardbevingen en tornado's e.d. , dat lijkt me ook een vrij legitiem excuus. Voor de enkele keer dat zoiets gebeurt kan ik me niet zo druk maken om een afk'er. Zolang ik maar het idee heb dat de echte trolls eruit gefilterd worden met permabans als ze het vaker doen.
Ja en hoe wil riot gaan controleren of er echt iets aan de hand is. Ik kan prima zeggen dat mijn zoon van de trap was gevallen en ik daarom AFK was, wordt ik niet gebannen, ik heb niet eens een zoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:21:
[...]

Ik ga er niet tegenin, ik speel gewoon rustig verder, maar ben wel geïrriteerd en hierdoor is de focus op de game gewoon minder en ik heb minder zin om verder te spelen, uiteraard probeer ik er het beste van te maken maar dat gaat vaak gewoon niet.
Hoezo heb je minder zin om te spelen? Dit hoort ik overigens meer, maar ik kan me niet in die mindset verplaatsen dus zou je dat verder kunnen toelichten?
Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:22:
[...]

En onder deze noemer, kan iedereen er dus mee weg komen. "Yeh sorry, the chat says I was going AFK, but that was because an earthquake hit my town"...

Nee, gewoon niet. Je wilt AFK? Prima dan boeit het je ook niet dat je gewoon weer overnieuw kunt starten. En zoals ik al zei, extreme noodgevallen moeten gewoon behandeld kunnen worden voor herziening.

(dit kan door middel van een account review om te zien of het vaker bij je voorkomt etc etc, genoeg opties)

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 09-05-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:51

rSNNN

Titel ondertitel

garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:21:
[...]

Daar hebben ze die mute knop voor uitgevonden. Is en blijft een SoloQ dus je ken met pingen genoeg communiceren.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ja, dan komt iemand er dus 1x (!) mee weg. Tenminste, hij heeft nog steeds een weekban. Dus leuk is het alsnog niet. De volgende keer wordt het alweer een stuk zwaarder. Nogmaals: het gaat erom om de echte trolls eruit te vissen. Niet om de mensen die heel sporadisch 1x in de 1000 games een keer AFK gaan vawege een noodgeval. Dan hou je weinig spelers over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:24:
[...]

Hoezo heb je minder zin om te spelen? Dit hoort ik overigens meer, maar ik kan me niet in die mindset verplaatsen dus zou je dat verder kunnen toelichten?
Ik wordt er gewoon heel moedeloos van. Het is denk ik een gevoelskwestie, ik kan het verder ook niet onderbouwen, het VOELT gewoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:26:
Ja, dan komt iemand er dus 1x (!) mee weg. Tenminste, hij heeft nog steeds een weekban. Dus leuk is het alsnog niet. De volgende keer wordt het alweer een stuk zwaarder. Nogmaals: het gaat erom om de echte trolls eruit te vissen. Niet om de mensen die heel sporadisch 1x in de 1000 games een keer AFK gaan vawege een noodgeval. Dan hou je weinig spelers over.
Ik zal je een voorbeeld geven uit mijn tijd dat ik WoW speelde. Er waren soms avonden bij dat je wist dat je niets ging killen en dat je dus een avond voor niets achter je pc zat. In het begin kwam het regelmatig voor dat er een aantal mensen gewoon ineens gingen DC'en. Heel toepasselijk de hele week ervoor geen enkel probleem als er loot te halen viel, maar juist op de momenten dat je progressie moest maken hadden mensen ineens last van disconnects. Tot op de avond dat ik riep: "Everyone with an unstable connection is not eligible for getting any loot the upcoming 3 weeks". Hoppa 3 weken lang geen enkele DC.

Het kan dus wel ;).

Wat ik dus hiermee bedoel, zodra mensen weten dat ze een perma-ban kunnen verwachten bij een AFK, zal het aantal al enorm afnemen. Het gaat dus nog niet eens zozeer om de actie als om de consequenties. Momenteel weet iedereen in LoL dat er toch amper tot niets gaat gebeuren, dus wat zal het ze boeien hoe toxic ze zijn ingame?
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Ik wordt er gewoon heel moedeloos van. Het is denk ik een gevoelskwestie, ik kan het verder ook niet onderbouwen, het VOELT gewoon zo.
Fair enough, ik probeer er dan juist altijd het beste uit te halen en met name om de flamer op zijn woorden terug te pakken. ;) Maar goed dat zal wel mijn eigen zieke geest zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Damien op 09-05-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat is puur omdat er geen punishment op een DC zit momenteel. Als je voor een enkele DC al een weekban uitdeelt (overkomelijk voor iemand die daadwerkelijk een noodgeval, stroomstoring of ISP probleem had) en bij vervolgstappen nog veel grotere bans denk ik niet dat er veel mensen 'for teh lulz' afk zullen gaan of disconnecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:33:
Dat is puur omdat er geen punishment op een DC zit momenteel. Als je voor een enkele DC al een weekban uitdeelt (overkomelijk voor iemand die daadwerkelijk een noodgeval, stroomstoring of ISP probleem had) en bij vervolgstappen nog veel grotere bans denk ik niet dat er veel mensen 'for teh lulz' afk zullen gaan of disconnecten.
Een week stelt niets voor Vic, en dat weet jij ook. Dan speelt hij een week op zijn smurf. Gewoon desnoods 3 maanden geen toegang tot het main account. LoL moet wat minder lief zijn. Al weet ik ook wel waarom ze niet harder willen optreden aangezien het een gemis in inkomsten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:31:
[...]

Ik zal je een voorbeeld geven uit mijn tijd dat ik WoW speelde. Er waren soms avonden bij dat je wist dat je niets ging killen en dat je dus een avond voor niets achter je pc zat. In het begin kwam het regelmatig voor dat er een aantal mensen gewoon ineens gingen DC'en. Heel toepasselijk de hele week ervoor geen enkel probleem als er loot te halen viel, maar juist op de momenten dat je progressie moest maken hadden mensen ineens last van disconnects. Tot op de avond dat ik riep: "Everyone with an unstable connection is not eligible for getting any loot the upcoming 3 weeks". Hoppa 3 weken lang geen enkele DC.

Het kan dus wel ;).

[...]

Fair enough, ik probeer er dan juist altijd het beste uit te halen en met name om de flamer op zijn woorden terug te pakken. ;) Maar goed dat zal wel mijn eigen zieke geest zijn.
Klopt maar in WoW ben je zelf baas over je eigen guild. Ik stelde als eis 99,9% aanwezigheid (alleen afwezigheid bij noodgevallen en dan nog verwacht ik dat je het doorgeeft in een ingame-mail/app/normale mail) anders was het gewoon -DKP en een andere eis was gewoon niet te veel DC's en niet meer meer als 2-3 keer per maand, meer is gewoon slecht en dat moet je dan maar fixen(zat 1 iemand in mn guild, die had altijd een DC als die op release drukte, die zag ik dan maar door de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:35:
[...]

Een week stelt niets voor Vic, en dat weet jij ook. Dan speelt hij een week op zijn smurf. Gewoon desnoods 3 maanden geen toegang tot het main account. LoL moet wat minder lief zijn. Al weet ik ook wel waarom ze niet harder willen optreden aangezien het een gemis in inkomsten is.
jahaaa die week valt reuze mee. En wat dan nog? Je weet wel dat hij in het vervolg veel harder aangepakt wordt. Hoe zou jij het vinden als je 3 maanden geen lol kan spelen omdat je internetconnectie eruit klapt of de stroom in je straat uitvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:37:
[...]

jahaaa die week valt reuze mee. En wat dan nog? Je weet wel dat hij in het vervolg veel harder aangepakt wordt. Hoe zou jij het vinden als je 3 maanden geen lol kan spelen omdat je internetconnectie eruit klapt of de stroom in je straat uitvalt?
Very unlucky. Maar so be it. Nogmaals ik kan me de frustraties voorstellen die mensen ondergaan in zo'n geval. Maar zoals ik al zei daarom ook een review-team erop zetten. Die kunnen zien hoe vaak DC's voorkomen op een account en aan de hand daarvan een uiteindelijk vonnis geven. Mits diegene natuurlijk netjes contact opneemt met de helpdesk.

[ Voor 28% gewijzigd door Damien op 09-05-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

nouja, lets agree to disagree dan maar ;) anders wordt het een herhaling van zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:37:
[...]

Slappe excuses, internet klapt er eigenlijk nooit uit, anders heb je nog hotspot op je telefoon. Dan is er vast wel een laptop in huis met een accu voor als de stroom uitvalt. Ook verwacht ik dat je een back-up generator en zonnen panelen op het dak heb voor als je accu opeens stuk blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:38:
[...]

Very unlucky. Maar so be it. Nogmaals ik kan me de frustraties voorstellen die mensen ondergaan in zo'n geval. Maar zoals ik al zei daarom ook een review-team erop zetten. Die kunnen zien hoe vaak DC's voorkomen op een account en aan de hand daarvan een uiteindelijk vonnis geven. Mits diegene natuurlijk netjes contact opneemt met de helpdesk.
Als jij je modem uit het stopcontact haalt zien hun niet of het met opzet was of niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:42:
[...]

Slappe excuses, internet klapt er eigenlijk nooit uit, anders heb je nog hotspot op je telefoon. Dan is er vast wel een laptop in huis met een accu voor als de stroom uitvalt. Ook verwacht ik dat je een back-up generator en zonnen panelen op het dak heb voor als je accu opeens stuk blijkt te zijn.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:42:
[...]

Slappe excuses, internet klapt er eigenlijk nooit uit,
Je klinkt als de rep van Ziggo die dit ook beweerde toen ik een zondag bijna back-to-back disconnects had en de router aangaf geen publiek IP/DNS te kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:43:
[...]

Als jij je modem uit het stopcontact haalt zien hun niet of het met opzet was of niet hoor.
Maar beste Garriej ze kunnen wel aan je account zien of jij elke week er 4 maal uitklapt of over een tijdsbestek van een jaar 1x een DCtje hebt gehad. Dat in combinatie met het aantal reports dat jij op dagelijkse basis binnensleept zou voldoende onderbouwing moeten zijn. ;)

Dacht dat Tweakers toch wel wat meer op de hoogte waren van databases ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 09-05-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:45:
[...]

Maar beste Garriej ze kunnen wel aan je account zien of jij elke week er 4 maal uitklapt of over een tijdsbestek van een jaar 1x een DCtje hebt gehad.

Dacht dat Tweakers toch wel wat meer op de hoogte waren van databases ;).
klopt ook wel natuurlijk, maar er zijn nog genoeg landen waar internet uitval niet zo raar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:48:
[...]

klopt ook wel natuurlijk, maar er zijn nog genoeg landen waar internet uitval niet zo raar is.
Tja in zo'n geval ben ik geneigd om te zeggen: "Good riddance"... (<- dit zou op Reddit toch minimaal 900 downvotes waard zijn)

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 09-05-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:49:
[...]

Tja in zo'n geval ben ik geneigd om te zeggen: "Good riddance"... (<- dit zou op Reddit toch minimaal 900 downvotes waard zijn)
uhu maar op reddit zitten veel mensen uit de US of A en daar is internet op veel plaatsen nog bagger. Aan de andere kant heb je gelijk natuurlijk, ik heb ze ook liever weg als dat ze er zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:54:
[...]

uhu maar op reddit zitten veel mensen uit de US of A en daar is internet op veel plaatsen nog bagger. Aan de andere kant heb je gelijk natuurlijk, ik heb ze ook liever weg als dat ze er zijn..
Komt ook meer omdat ik uit het CS wereldje kom. Daar kwam je uberhaupt nergens met een slechte verbinding. Een MMO of MOBA is daarin weer wat milder, maar niet minder frustrerend als je continu has connected has disconnected messages krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:58:
[...]

Komt ook meer omdat ik uit het CS wereldje kom. Daar kwam je uberhaupt nergens met een slechte verbinding. Een MMO of MOBA is daarin weer wat milder, maar niet minder frustrerend als je continu has connected has disconnected messages krijgt.
Ik heb ook veel CS gespeeld en zag altijd mensen gekickt worden omdat de ping te hoog was :') zelf nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:32
in een MOBA is het op een gegeven moment net zo goed nodig om een net zo goeie verbinding te hebben als voor CS nodig is.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
ik heb de laatste tijd dat ik in 30% van de matches die ik speel 1x random dc... pas aan t begin van game en daardoor echt lane verloren. Ik zit wel weer ingame binnen 20 seconden.. Ik dc niet meteen maar de game freezed gewoon met een schermpje dat doet alsof het reconnect, dan dc ik zelf om sneller te reconnecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

i-peter schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:05:
ik heb de laatste tijd dat ik in 30% van de matches die ik speel 1x random dc... pas aan t begin van game en daardoor echt lane verloren. Ik zit wel weer ingame binnen 20 seconden.. Ik dc niet meteen maar de game freezed gewoon met een schermpje dat doet alsof het reconnect, dan dc ik zelf om sneller te reconnecten.
Heb ik laatste tijd ook vaker, heel vervelend, ligt echt aan die client, muziek en/of stream en teamspeak lopen gewoon door.
ocwil schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:02:
in een MOBA is het op een gegeven moment net zo goed nodig om een net zo goeie verbinding te hebben als voor CS nodig is.
klopt maar ik heb liever niet dat rito mensen kickt als ze boven de 50 ping zitten.

[ Voor 22% gewijzigd door garriej op 09-05-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
precies, ik vraag ook altijd aan vrienden op ts of ik dc maar nee zij horen mij gewoon goed :( froggen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:01

Meneer iCy

swarma

i-peter schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:05:
Dat genoemde probleem heb ik minder frequent, maar ik heb iets in 1 van de 50 games een DC die niet reconnect vanaf mijn werklaptop (deze is sneller dan mijn privé laptop :')). Mijn privé laptop heb ik dit probleem niet.

Wellicht dat ik de cliënt eens moet herinstalleren.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Laatst online: 11:32
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:06:

klopt maar ik heb liever niet dat rito mensen kickt als ze boven de 50 ping zitten.
Klopt maar eeuh 100ms is ook nog niet een probleem. het echte probleem krijg je pas als er daadwerkelijk een instabiele verbinding is met 10% of meer packet loss. << dit probleem kennen we natuurlijk niet in nederland

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
En dan kijk ik voor de grap eens met Elophant hoeveel skins ik nou daadwerkelijk heb...

http://www.elophant.com/l...mmoner/euw/21183997/skins

Ik heb Riot lopen sponsoren :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke grap een permaban voor een dc. 1 april is al geweest though. De volgende stap 0-3-0 staan met minder dan 100 cs permaban.
Sowieso werkt leaverbuster gewoon goed, heb een vriend van me die na 5 minuten afken in game en dan nog voor het einde terugkomt gelijk een weekban krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamenuubzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-11-2020
Beste Tweakers,

Ik en een paar andere vrienden (allemaal 20+) zijn nog opzoek naar wat mature gasten om samen mee potjes te spelen en daarnaast ook een vast team weer te gaan bouwen voor 5 vs 5! We zijn allemaal silver of hoger maar meeste zijn toch wel silver waaronder ikzelf. stuur me een ingame berichtje (Haldira)of (Snelrenner) mocht je zin hebben!

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:10:
Leuke grap een permaban voor een dc. 1 april is al geweest though. De volgende stap 0-3-0 staan met minder dan 100 cs permaban.
Sowieso werkt leaverbuster gewoon goed, heb een vriend van me die na 5 minuten afken in game en dan nog voor het einde terugkomt gelijk een weekban krijgt.
Hmm ik heb dit ook wel een paar keer gehad en heb zelfs nog nooit een warning gehad. Denk dat je vriend nog niet zoveel games heeft gespeeld dan. Dan is het percentage leaves gelijk vrij hoog bij 1 leave.

@Damien: heb je al aan Riot gevraagd hoeveel geld je in totaal geinvesteerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:14:
[...]

Hmm ik heb dit ook wel een paar keer gehad en heb zelfs nog nooit een warning gehad. Denk dat je vriend nog niet zoveel games heeft gespeeld dan. Dan is het percentage leaves gelijk vrij hoog bij 1 leave.

@Damien: heb je al aan Riot gevraagd hoeveel geld je in totaal geinvesteerd hebt?
Jawel hij heeft denk ik 2000 games gespeeld ofzo. En hij had een tijdje dat hij echt veel afk ging. Omdat hij ragede/ eten ging maken whatever. Maar nu is het echt na elke afk actie raak, heeft hij ook verdiend hoor..
Maar daarmee wil ik dus alleen maar aangeven dat als je het bont maakt je echt wel lang gebanned word voor weinig. Zelf keek ik laatst op op.gg en mijn eigen leaver score is 0.
Wat mij betreft kan riot qua leavers dus ook niet veel verbeteren, ze zijn sowieso wel goed bezig. Tribunal werkt al tijden niet meer en ik ben dan ook al een jaar of meer niet gebanned en qua trolls en flamers is het al tijden hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:43
Elke keer dat ik LOL wil downloaden blijft die haken op 389 mb.Downloaden gaat wel vlot met 35000 KBps maar valt dan ook terug tot 0.

[ Voor 12% gewijzigd door sevinc op 09-05-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

sevinc schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:48:
Elke keer dat ik LOL wil downloaden blijft die haken op 389 mb.Downloaden gaat wel vlot met 35000 KBps maar valt dan ook terug tot 0.
Heb je geprobeerd de installer als admin te runnen.
Is het het spel zelf downloaden of updaten?

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:01

Meneer iCy

swarma

Support rumble bitches, where is your god now.

Afbeeldingslocatie: http://home.familie-vandoorn.nl/supportrumbleop.png

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 09-05-2014 19:52 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:52
Wij gaan zo onze match spelen, eerst nog ff wachtenAfbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jTEWHP4VMqI]
ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ Boze Broeders ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

[ Voor 45% gewijzigd door Jaap. op 09-05-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

http://www.twitch.tv/damienlolx

Toernooitje is up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Zo de eerste semi-finalist is bekend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iCy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:52:
Support rumble bitches, where is your god now.

[afbeelding]
RoA voor de mana regen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Arm team. Moeten ze al met een rumble support spelen, bouwt hij ook nog slechte items :D Gelukkig was de tegenstander dusdanig veel slechter dat het niet veel uithaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vicarious schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Arm team. Moeten ze al met een rumble support spelen, bouwt hij ook nog slechte items :D Gelukkig was de tegenstander dusdanig veel slechter dat het niet veel uithaalde.
Mijn acties waren niet veel beter op lvl 4 een aatrox turret diven 8)7 was vergeten dat hij ook nog een passive had :'(
De andere 3 deaths heb ik alleen maar omdat ik domme keuzes maakte (eerste keer fiora nonetheless)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Zo te zien heeft Hai van C9 de tijd van zijn leven: http://www.twitch.tv/hail9

Afbeeldingslocatie: http://mijngamepc.nl/c9hai.png

[ Voor 25% gewijzigd door Mebus op 10-05-2014 12:19 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
ლ(ಠ益ಠლ) But at what cost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, gister kwam ik eindelijk in de promo's voor Gold I (ben in Silver II begonnen).
Ik speel voornamelijk support, dus het is wat lastig te carrïen, maar door mijn adc's veel kills te geven komt het meestal wel goed.

Eerste pot van de promo's ging, door een invade van enemy Lee sin jungle, vrij slecht. Hij kwam na onze red buff meteen bot (als lvl 2 dus). Hij had ons niet gekilled, maar daardoor kwamen we in lane op een achterstand tegen een Ez/Soraka, waardoor we ze niet meer uit lane konden forceren.
Met een dergelijke loss kan ik nog leven.

Maar vervolgens potje twee. Onze jungle was een Kha'zix. de eerste vijf minuten gingen gelijk op, beide teams hadden twee kills. Vervolgens roept Kha dat we allemaal mid moeten komen, omdat hij over vijf minuten moet gaan. Heel ons team zei, blijf nog 15 minuten want deze pot kunnen we makkelijk winnen. Helaas was hij het daar niet mee eens. Hij gaat vervolgens mid, dived de turret, krijgt nog wel een kill, maar hij gaat dood en vervolgens verlaat hij het spel.

Helaas was onze teamcomp niet sterk genoeg om een 4v5 te winnen en verloor ik uiteindelijk mijn tweede promo. Ik heb Kha gereport voor leaving/afk, als je weet dat je na 10 minuten moet gaan, begin dan geen ranked pot.

Gelukkig ben ik zelf een rustige speler en rage ik bijna nooit. Ik kom wel weer in de promo's terecht en dan gaan we het gewoon weer proberen.
Ik had sinds Silver II geen last meer van leavers/trolls en dan moet ik er net een tegen komen in mijn promo's..

Voor de geintereseerde mijn lolking pagina:
http://www.lolking.net/summoner/euw/20171414
Let niet op de Trundle top en Udyr jungle, want die gingen bizar slecht :+
Ik bouw de laatste tijd op Leona vaker de Face of the Mountain, voor de active shield die ik op mijn ADC kan gooien. Omdat ik hiermee (zeker in lane phase) mijn ADC net wat meer kan beschermen, dan met de speedboost van de Talisman of Ascension

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zou wel wat meer internationale competitie mogen zijn. EU en NA LCS bieden gewoon weinig ruimte voor de top teams om te verbeteren heb ik het idee. Daarbij zijn de internationale toernooien ook het leukst om te kijken alhoewel deze wel erg eenzijdig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:08:
Er zou wel wat meer internationale competitie mogen zijn. EU en NA LCS bieden gewoon weinig ruimte voor de top teams om te verbeteren heb ik het idee. Daarbij zijn de internationale toernooien ook het leukst om te kijken alhoewel deze wel erg eenzijdig is.
Op zich mee eens, alhoewel ik denk dat de NA LCS het komende seizoen best een sterke competitie is. C9 en TSM zijn natuurlijk beide topteams waarbij TSM zijn roster en mindset nu (als het goed is) flink verbeterd heeft. C9 is met Hai vanzelfsprekend sterker dan met Link omdat Hai al veel langer met dat team speelt en ook een belangrijke shotcaller is voor C9. CLG heeft zijn zwakste punt (Nien) weggedaan en er een sterke Koreaanse top laner voor in de plaats genomen en ook Dignitas ziet er met Shiphtur en Zionspartan een stuk sterker uit. Dan hebben we natuurlijk nog Curse dat met de toevoeging van Xpecial hopelijk ook nog iets sterker voor de dag komt en LMQ zou het elk team in de LCS ook moeilijk moeten kunnen maken. Dan speel je dus wekelijks met flinke tegenstand, dat zou het algehele niveau ten goede moeten komen.

De EU LCS is een iets ander verhaal, die lijkt met het seizoen zwakker te worden. Goede spelers vertrekken naar NA of retiren en ik zie er nou niet echt toptalent bij komen. Ik hoop dat Alliance flinke stappen kan maken want Gambit zonder Alex Ich zal denk ik toch wel een stuk minder zijn en Fnatic lijkt ook niet echt beter te worden maar stil te staan (en stilstand is achteruitgang in dit geval).

[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 10-05-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat mogen 90% van de mensen in solo queue toch hard doodvallen, tjonge jonge, wil zelf het spuitje nog wel voor ze lappen ook

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:37:
Wat mogen 90% van de mensen in solo queue toch hard doodvallen, tjonge jonge, wil zelf het spuitje nog wel voor ze lappen ook
De gatekeepers op zaterdag zijn helaas too stronk... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Heb even wat technische tips nodig. Ik gisteren helemaal blij omdat ik nasus op top kon, favo lane en favo champion. Kom ik zo op mn lane en blijkt dat de enemy me probeer te shut downen ofzo door een laneswap uit te voeren, bot was top en andersom. Wat kan je hier het beste tegen doen? Mn team deed er niet veel aan en ik begon maar de jungle te farmen, want meer kon ik niet. Ze hadden een blitzcrank en caitlyn tegenover mij gezet.

Ik zit nu in gold 5, als dat wat uitmaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skwzR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 16:10
kaaskoekie schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:47:
Heb even wat technische tips nodig. Ik gisteren helemaal blij omdat ik nasus op top kon, favo lane en favo champion. Kom ik zo op mn lane en blijkt dat de enemy me probeer te shut downen ofzo door een laneswap uit te voeren, bot was top en andersom. Wat kan je hier het beste tegen doen? Mn team deed er niet veel aan en ik begon maar de jungle te farmen, want meer kon ik niet. Ze hadden een blitzcrank en caitlyn tegenover mij gezet.

Ik zit nu in gold 5, als dat wat uitmaakt. :)
proberen te farmen onder de tower. Meestal nadat ze jouw tower pakken gaan ze naar de andere lane.
en teleport nemen is ook handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Ik had teleport genomen ja en heb ook geprobeerd onder de tower te farmen. Maar als je een cait tegenover je hebt die je letterlijk geestelijk kapot zit te maken en een blitz die je zoned... Kwam niet veel van terecht dus. En ze pushten de lane niet eens, ze deden het echt om mij geen farm te geven, ze deden het dus niet voor een early tower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Lekker naar bot lopen/TPen en samen met hun een stuk of dertien turrets wegrammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:21

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

En wat deed jouw botlane en je jungler?
Lijkt mij als die bot turret met hun 3 neerhalen en dan top komen dat het toch wel worth moet zijn.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Jungler zat door te farmen en bot liet hun tryndamere lekker farmen (vraag niet hoe). Ze pushten ook niet door en op den duir had hun tryndamere die dus bot stond meer farm dan onze adc. Maar inderdaad, we hadden door moeten pushen en dan was het wel worth geweest, maar dit is de eerste meer dat zoiets gebeurde voor mij, dus wist ik niet wat ik het best kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Is dit normaal dat ik veel spelers zie spelen voor hun stats zonder dan ze farmen of hun lane pushen???
Op het einde... iedereen ken dit verhaal al: Report, flame,blame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Deefje85 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:24:
Is dit normaal dat ik veel spelers zie spelen voor hun stats zonder dan ze farmen of hun lane pushen???
Op het einde... iedereen ken dit verhaal al: Report, flame,blame :)
Ja dat gebeurt vaak.
Of je moet net als wat ik heb met bepaalde champions (katarina) dat ik heel moeilijk de enemy tower neer kan krijgen maar wel een kda van 5+ weet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
wambamNL schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:38:
[...]

Ja dat gebeurt vaak.
Of je moet net als wat ik heb met bepaalde champions (katarina) dat ik heel moeilijk de enemy tower neer kan krijgen maar wel een kda van 5+ weet te krijgen.
Is soms wel redelijk irritant als je van die spelers heb.
Dat is nu eenmaal het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Deefje85 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:48:
[...]

Is soms wel redelijk irritant als je van die spelers heb.
Dat is nu eenmaal het spel.
Klopt ik probeer er zelf ook steeds meer wat aan te doen en als de mogelijkheid er is heb ik liever een turret an een kill maar met katarina is dat wat moeilijker dan met een adc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 18-09 08:25
Klinkt als een game die ik gespeeld heb, enkel waren het 2 trolls die top stonden. Ik was renekton en heb m'n turret kunnen houden. Farm is inderdaad een probleem, zeker als nasus als je niet kan stacken. En het enige wat er moet gedaan worden dan is zorgen dat je bot de turret snel neemt aangezien die minder defense heeft de eerste 8 of 10? minuten.

Als je botlane geen pressure uitoefent en net hard pushed om de turret neer te halen, dan zijn ze verkeerd bezig. Tryndamere kan zeker geen probleem zijn early game en je kan hem zo wegpoken indien nodig.

Jammer genoeg verloor mijn botlane hard 2 vs 1 terwijl ik gewoon vaak 1v3 stond omdat Lee Sin zeer regelmatig kwam ganken.

[ Voor 10% gewijzigd door Death1ord op 11-05-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20
Grappig hoe hard je geflamed word door mr. pro met master yi en dat je nunu moet focussen (ik speel sona) nadat we 4-12 stonden quit hij en eindigen we easy met 32-16....

ben lvl 14 dus ik doe nog genoeg fout : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Het is m'n dagje niet vandaag.

Eerst eens Udyr jungle proberen. Niet echt m'n type champion. Hij is sterk 1v1 maar aangezien ik niet echt counterjungle e.d. was ik niet zo relevant ingame. 3/9/9 geëindigd en game verloren. De lanes deden het ook niet lekker.

Daarna m'n vertrouwde renekton top. Jammer genoeg tegen een Gold III Main Wukong. Ik dacht dat de lane ging gaan, maar hij deed gewoon teveel damage. Z'n clone gebruik was goed om m'n stuns te dodgen en z'n dmg was te hoog. Aangezien de rest van m'n team aan het trollen was, was het gewoon een troll game en gaf ik het op.

Achja, niet m'n dagje vandaag blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

misterdoom schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:46:
Eerst eens Udyr jungle proberen. Niet echt m'n type champion. Hij is sterk 1v1 maar aangezien ik niet echt counterjungle e.d. was ik niet zo relevant ingame. 3/9/9 geëindigd en game verloren. De lanes deden het ook niet lekker.
Wat voor items heb je gebouwd? Ook zonder te counterjunglen kan je met Udyr zeker relevant zijn namelijk :)

Damn ik hou van ARAM. Lekker a-serieus gewoon teamfighten :+
Renekton kreeg ik dus ook op een gegeven moment, stiekem best een leuke champ. Ook een potje op Rift geprobeerd, hij valt lategame wel hard af vergeleken bij mijn 2 standaard toplaners... Maar dat zijn dan ook Mundo en Udyr :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Braum in de champion spotlight :)
http://euw.leagueoflegend...ight-braum-heart-freljord

Zeker een must buy, maar eerst doorsparen voor de runepage sales eind deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Heb ook gisteren ARAM 'ontdekt'. Had het eerder 2x gedaan, maar daarna nooit meer. Had gisteren geen zin in farming, dus besloot ik toch weer eens ARAM te doen, vooral ook omdat ik nogal wat champions had aangeschaft (via bundles). Ik zit nu op 52 champs. Begon met Garen (die ik al had en dus vaker had gespeeld), en iemand wilde ruilen met Cho'Gath. Nooit gespeeld, had ik net, dus maar eens geprobeerd. Verloren, 1/7/4, maar het hielp ook niet dat we een voornamelijk melee team met 1-3 afkers hadden tegen een bijna volledig ranged team (3 ADCs, Morgana en Taric).
Tweede potje Yi, die ik ook al langere tijd had, maar iemand wilde ruilen met Shyv. Die had ik nog niet en had ik ook nog nooit gespeeld (kocht prompt mana regen aan het begin :D), maar ik eindigde wel 12/10/21. (potje gewonnen)
Daarna een gewonnen potje als Morgana (6/9/23), en nog een verloren potje als Sivir (3/13/15). Begon wat te slaperig te worden (dacht op een gegeven moment dat ik nog in de spawn stond, klikte om naar het team fight te rennen, en ging toen dood. Stond namelijk al in het teamfight :D), dus ben toen maar gestopt.

Edit: Oh btw, heeft iemand suggesties voor een build (en waarmee te beginnen) voor ADC in ARAM? Begon op Sivir een bloodthirster te bouwen toen ik zag dat die helemaal niet bestond in ARAM.

[ Voor 7% gewijzigd door Skyclad op 12-05-2014 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 10:11
Van het weekend heb ik voor het eerst met Evelynn gespeeld en dat beviel mij prima. Het viel mij op dat er op dit moment vrij veel builds zijn met Eve.

De build die ik met Eve gebruik bestaat uit Spirit of the Spectral Wrath, Sorceress shoes, Frozen Hearth en Rylais. Deze build bevalt mij prima, je hebt al snel 35% CDR, je bent tanky en je damage is niet eens zo heel slecht.

Verder probeer ik altijd wel een sheen te bouwen, soms naar Triforce, some naar IBG.

Het leuke aan Evelynn is natuurlijk haar stealth. Dit maakt het zoveel makkelijk om ganks te timen. Zo kan je rustig achter iemand staan die over-extended is. Dit geeft je laner de kans om de aanval te starten. Vaak als jungler ben ik wel eens die de aanval start en dan reageert de laner te sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:19:
Van het weekend heb ik voor het eerst met Evelynn gespeeld en dat beviel mij prima. Het viel mij op dat er op dit moment vrij veel builds zijn met Eve.

De build die ik met Eve gebruik bestaat uit Spirit of the Spectral Wrath, Sorceress shoes, Frozen Hearth en Rylais. Deze build bevalt mij prima, je hebt al snel 35% CDR, je bent tanky en je damage is niet eens zo heel slecht.

Verder probeer ik altijd wel een sheen te bouwen, soms naar Triforce, some naar IBG.

Het leuke aan Evelynn is natuurlijk haar stealth. Dit maakt het zoveel makkelijk om ganks te timen. Zo kan je rustig achter iemand staan die over-extended is. Dit geeft je laner de kans om de aanval te starten. Vaak als jungler ben ik wel eens die de aanval start en dan reageert de laner te sloom.
Als indicatie dat Evelynn geen build nodig heeft om succesvol te zijn. Want persoonlijk vind ik je itemkeuze/synergy ronduit slecht, maar je toont maar weer aan dat het op Evelynn niets uitmaakt wat je ook bouwt. Zolang mensen geen rekening houden met een Evelynn in de game kun je overal mee weg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik bouw elder lizard, mercs(of sorc shoes, als ze neit heel veel cc hebben) een BotK en daarna randuins en SV.

Als de ganks goed gaan, anders bouw ik eerst def.

[ Voor 19% gewijzigd door garriej op 12-05-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 12 mei 2014 @ 07:51:
Edit: Oh btw, heeft iemand suggesties voor een build (en waarmee te beginnen) voor ADC in ARAM? Begon op Sivir een bloodthirster te bouwen toen ik zag dat die helemaal niet bestond in ARAM.
wat ik leuk vind om te doen met adc's op aram is een full ad page + 21/0/9
koop me pickaxe + short sword + paar pots om een sanguine blade als eerste te halen (de bloodthirster van aram)
en dan begin je de game met 100+ ad zeker bij champs als sivir of varus of cait die long range hebben werkt dit super goed, poke ze gewoon dood
voor de rest bouw je gewoon standaard adc build, tenzij als je je abilities wil kunnen spammen en dan bouw je een manamune ergens tussendoor en het manaprobleem is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:26:
[...]

Als indicatie dat Evelynn geen build nodig heeft om succesvol te zijn. Want persoonlijk vind ik je itemkeuze/synergy ronduit slecht, maar je toont maar weer aan dat het op Evelynn niets uitmaakt wat je ook bouwt. Zolang mensen geen rekening houden met een Evelynn in de game kun je overal mee weg komen.
Misschien, ik ben geen fan van de elder lizard + botrk build. Ik heb dat 1x gedaan toen er twee tanks in game zaten. Ging niet slecht, maar ik had het idee dat het met Frozen Hearth, rylais en Spectral Wrath beter ging. Daarna een sheen en nog meer tanky items.

Ik vind het heel fijn om CDR en mana op Evelynn te hebben.

Ik ben geen fan van SV in deze build, maak liever een Banshee voor de MR.

De komende tijd ga ik zeker meer Evelynn spelen en ook wat andere builds proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xanthian schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:54:
[...]

Misschien, ik ben geen fan van de elder lizard + botrk build. Ik heb dat 1x gedaan toen er twee tanks in game zaten. Ging niet slecht, maar ik had het idee dat het met Frozen Hearth, rylais en Spectral Wrath beter ging. Daarna een sheen en nog meer tanky items.

vens

De komende tijd ga ik zeker meer Evelynn spelen en ook wat andere builds proberen.
Dan had je gewoon mindere tegenstanders, want de build is gewoon erg matig. Rylais levert je minimale extra damage en een slow op, maar je hebt al een slow op je ult en (als het goed is) je randuins en BotRK. Tevens maakt Randuins je veel tankier voor de skirmishes omdat je toch redelijk melee bent. Frozen Heart geeft je CDR en dat is leuk, maar er zijn genoeg andere items die je ook CDR geven en meer synergy hebben met de kit en overige itembuild van Eve. Spectral Wraith geeft je wat extra AP en spellvamp maar de extra AP levert je door de matige scaling niet heel veel meer op dan extra AD en extra sustain heb je niet meer nodig als je BotRK hebt. Bovendien mis je de burn damage van Elder lizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:54:
[...]

Met Randuins heb je armor/hp zodat je die Rylais uit je build kunt laten en eventueel kunt vervangen voor wat magic pen door middel van Liandy's. CDR kun je met Elder Lizard halen waarmee je eigenlijk al grotendeels op genoeg CDR zit voor Evelynn, gezien al haar skills bijna tot geen lange CD's hebben. Sorceror shoes zou je dan kunnen inwisselen voor Merc's voor nog meer mobiliteit vs teamfights.

Maar goed zoals ik al aangaf, er is geen standaard build voor Eve, alles werkt wel op haar. Vandaar dat ik ook zeg dat het een erg lowskill cap champion is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:01:
[...]

Met Randuins heb je armor/hp zodat je die Rylais uit je build kunt laten en eventueel kunt vervangen voor wat magic pen door middel van Liandy's. CDR kun je met Elder Lizard halen waarmee je eigenlijk al grotendeels op genoeg CDR zit voor Evelynn, gezien al haar skills bijna tot geen lange CD's hebben. Sorceror shoes zou je dan kunnen inwisselen voor Merc's voor nog meer mobiliteit vs teamfights.

Maar goed zoals ik al aangaf, er is geen standaard build voor Eve, alles werkt wel op haar. Vandaar dat ik ook zeg dat het een erg lowskill capped champion is.
Eve is inderdaad een hele simpele champ, zeker op lagere elo pushen mensen gewoon door en zetten geen pink ward neer. dan is het gewoon E en Q spammen en als je een slow op je knar krijgt op W drukken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Welke runes adviseren jullie dan op Eve met botrk en SotEL? Ik gebruik nu AP quints, AD marks, Armor Seals en MR glyphs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:14:
Welke runes adviseren jullie dan op Eve met botrk en SotEL? Ik gebruik nu AP quints, AD marks, Armor Seals en MR glyphs.
Ook deze is weer vrij globaal, je kunt bijvoorbeeld met 15 AD spelen, Armor seals, Mr Glyphs, ikzelf daarentegen speel momenteel met Eve 8.5 AD, Armor Seals en 26 AP (flat AP quints + flat AP glyphs). Maar nogmaals alles werkt wel...

behalve dan energy runes :+

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 12-05-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

AP quints, AD marks, armor seals en CDR glyphs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:16:
[...]
ikzelf daarentegen speel momenteel met Eve 8.5 AD, Armor Seals en 26 AP (flat AP quints + flat AP glyphs).
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Bedankt voor de info.
Hier kan ik wel wat mee.
We gaan maar weer eens een paar potjes doen met Evelynn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Een goede 6 item build voor Eve zou zijn:
- Spirit of the Elder Lizard
- Boots (mobility, ninja tabi, merc threads en sorc boots zijn afhankelijk van enemy team allemaal viable)
- Blade of the Ruined King
- Randuin's Omen
- Trinity Force
- Banshee's Veil

En dan met bovenstaande runepage van Damien en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:44:
[...]

wat ik leuk vind om te doen met adc's op aram is een full ad page + 21/0/9
koop me pickaxe + short sword + paar pots om een sanguine blade als eerste te halen (de bloodthirster van aram)
en dan begin je de game met 100+ ad zeker bij champs als sivir of varus of cait die long range hebben werkt dit super goed, poke ze gewoon dood
voor de rest bouw je gewoon standaard adc build, tenzij als je je abilities wil kunnen spammen en dan bouw je een manamune ergens tussendoor en het manaprobleem is opgelost
Thanks. Mana was niet mijn grootste probleem (dankzij Spell Shield), half in slaap vergeten het op tijd te casten tegen een janna/nid combo (knockup, waarna ik niet op tijd kon casten wanneer nid's speer mijn kant op kwam) was een veel groter probleem ;)
Had alleen wel na het maxen van mijn Q moeten werken aan mijn E ipv W. Had de lagere CD hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wat vinden jullie van de lucker roepers, ik moet daar altijd zo hard om lachen. maar dan vooral als het niet in mijn lane is. vorobeeld:

onze top: lucker!
hun top: hah you died.

onze top: fucking lucker noob champion

vervolgens staat onze top laner 0-10-0

uhu t is inderdaad allemaal luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:06:
Wat vinden jullie van de lucker roepers, ik moet daar altijd zo hard om lachen. maar dan vooral als het niet in mijn lane is. vorobeeld:

onze top: lucker!
hun top: hah you died.

onze top: fucking lucker noob champion

vervolgens staat onze top laner 0-10-0

uhu t is inderdaad allemaal luck.
9 van de 10 keer is het om te lachen idd.
Wat wel hinderlijk is als mensen denken pro te zijn en als jij iets anders doet ze meteen gaan ragen op je bijv:

Ik: 4 people are dead the lanes are pushing in our favour lets get mid inhib.

Teamlid1: ok (loopt met mij mee en we pushen naar de inhib)

Teamlid2: gaat b omdat hij 10%hp mist

Andere 2 teamleden die premade waren: lopen naar baron en wipen erop omdat ze de adc en supp zijn hun reactie: omg noobs we need baron to win fking bronze scrubs gg we lost wipe at baron please report katarina(ik) and (teamlid1)

Was gister gebeurd op mn smurf zo hinderlijk is dat.
Ach ik kan er wel om lachen maar het is wel heel hinderlijk omdat je team geen bal ervan snapt wat ze fout doen en dan alsnog jou de schuld geven.

En even ter verduidelikking hun mid inhib turret had nog maar 50%hp over voordat we er 4 doodkregen dus was eigenlijk een free inhib.
De respawn timers stonden ook op 60 seconden dus we konden het makkelijk redden.
Helaas toch nog het potje verloren omdat de premade ging trollen omdat ze zogenaamd niet met skilless people wilden spelen ;)
Ik heb mezelf aardog vermaakt dat potje met mezelf dood te lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:21:
[...]

9 van de 10 keer is het om te lachen idd.
Wat wel hinderlijk is als mensen denken pro te zijn en als jij iets anders doet ze meteen gaan ragen op je bijv:

Ik: 4 people are dead the lanes are pushing in our favour lets get mid inhib.

Teamlid1: ok (loopt met mij mee en we pushen naar de inhib)

Teamlid2: gaat b omdat hij 10%hp mist

Andere 2 teamleden die premade waren: lopen naar baron en wipen erop omdat ze de adc en supp zijn hun reactie: omg noobs we need baron to win fking bronze scrubs gg we lost wipe at baron please report katarina(ik) and (teamlid1)

Ach ik kan er wel om lachen maar het is wel heel hinderlijk omdat je team geen bal ervan snapt wat ze fout doen en dan alsnog jou de schuld geven.

En even ter verduidelikking hun mid inhib turret had nog maar 50%hp over voordat we er 4 doodkregen dus was eigenlijk een free inhib.
De respawn timers stonden ook op 60 seconden dus we konden het makkelijk redden.
Helaas toch nog het potje verloren omdat de premade ging trollen omdat ze zogenaamd niet met skilless people wilden spelen ;)
Je had waarschijnlijk kunnen winnen, die baron call was echt heel slecht van die premades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:24:
[...]

Je had waarschijnlijk kunnen winnen, die baron call was echt heel slecht van die premades.
Hadden we kunnen winnen idd maarja wat maakt het uit tis maar een spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
McGryphon schreef op maandag 12 mei 2014 @ 04:48:
[...]

Wat voor items heb je gebouwd? Ook zonder te counterjunglen kan je met Udyr zeker relevant zijn namelijk :)
Wriggle's => BotRK => Randuins

Achteraf gezien had ik gewoon full tank moeten gaan met golem => randuins = SV

Achja, oefening baard kunst vermoed ik :+ pun intended

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:26:
[...]

Hadden we kunnen winnen idd maarja wat maakt het uit tis maar een spelletje ;)
En weer 40+/- minuten van je leven die je hebt moeten doorbrengen met 4 personen die je hoopt nooit weer tegen te komen. Ik vind het nogal wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik zie nog steeds veel Feral Flare junglers. Kan niet zeggen dat ze het heel goed doen.
Master Yi zie ik nog steeds, word ook nog regelmatig gebanned maar wel minder. Rengar FF zie ik nog wel eens. Shyvana FF zie ik ook nog steeds en natuurlijk Trundle.

Ik ben wel weer terug bij de Spirit junglers op Wukong en Eve. Ganken is toch het leukste van het hele junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

gister(of de eergister) met shyv Ff gespeeld, gewoon ganken waar je een kans ziet en je krijg stacks :) FF vind ik op het moment prima balanced en het is zeker nog wel viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:24
wambamNL schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:21:

Gisteren had ik ook zo'n soort potje, maar dan was ik de andere kant van het verhaal. Ik (Teemo, top) was van ons team best aardig gefeed en had m'n full build al terwijl sommige van het team nog lvl 16 waren. De tegenstanders waren veel beter dan ons, hadden maar 4.5 speler en stonden in onze basis (1 nexus turret) te kloten. Toen ben ik overal tussendoor naar hun basis (1 inhib, 2 nexus turrets) gelopen met Kha achter me aan en hebben alles gepakt, hun allemaal boos op elkaar omdat maar 1 iemand ging recallen. _/-\o_

Ik was al blij dat we gewonnen hadden, dus weinig tijdverspilling. Achteraf ook 50k champ dmg gedaan (tegenover 110k van het totale team) en 250k totale damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Damienx2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:29:
[...]

En weer 40+/- minuten van je leven die je hebt moeten doorbrengen met 4 personen die je hoopt nooit weer tegen te komen. Ik vind het nogal wat.
Als je niet ook wat lol uit verloren potjes kunt halen, kun je imo beter geen League of Legends spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Thormodo schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:57:
[...]

Als je niet ook wat lol uit verloren potjes kunt halen, kun je imo beter geen League of Legends spelen.
De lol uit een verloren pot:

- Kijken hoe je team een slachtoffer zoekt om de schuld te geven;
- De /all report this and this and this because of this and this and this;
- Provocatie van het enemy team;
- De standaard dansjes bij je Nexus van het winnende team;

Sorry maar vertel eens, wat is het LEUKE aan een loss? Dat je weer een nieuw potje mag beginnen en weer een geit mag offeren in de hoop dat je niet dezelfde scumbags krijgt van het vorige potje?

Pagina: 1 ... 24 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]