Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 23 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.483 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Braum, the Heart of the Freljord, will be released a bit later during Patch 4.7

Kunnen ze niet gewoon een datum zegge, dan weet ik of ik genoeg tijd heb om IP te sparen, of mijn RP ga bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
4.7 is hopelijk de oplossing voor Feral Flare. Gisteren 2 games op een rij gehad waarbij onze jungle gewoon 20 minuten mindless in zijn jungle loopt rond te rennen en in de eerste game de enemy Eve (die overigens ook Feral Flare was gegaan) wel pressure op de andere lanes uitoefende. Het is vrij frustrerend als je je jungler vraagt om even je lane te houden of een gank op te zetten omdat je enemy laner bewust de lane freezed en hij vervolgens alle communicatie bewust negeert.

Daarop zag ik mij niets anders dan genoodzaakt om elke ronde maar de topjungle mee te pakken zodat ik iig bij bleef in levels. Het is iets wat ik liever vermijd, maar compleet nutteloos in een game worden heeft wat mij betreft net zoveel zin. Dat Udyr vervolgens in elke 1v1 met Eve compleet in elkaar wordt gebeukt was ook niet echt motiverend.

Maar goed, de change is er en ik hoop dat we eindelijk weer een wat actievere game gaan zien ipv 20 min farm en zien welke van de 2 FF junglers het sterkste is.
garriej schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 07:47:

Kunnen ze niet gewoon een datum zegge, dan weet ik of ik genoeg tijd heb om IP te sparen, of mijn RP ga bewaren.
Het is binnen nu en enkele dagen, dus gewoon je IP bewaren als je hem wilt.

[ Voor 16% gewijzigd door Damien op 08-05-2014 08:04 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:02

Meneer iCy

swarma

Eindelijk die egoistische junglers weg en hebben we weer fatsoenlijke junglers. :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

iCy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:09:
[...]

Eindelijk die egoistische junglers weg en hebben we weer fatsoenlijke junglers. :)
Zo egoistisch was ik anders niet gister :3
Btw icy we moeten wel met het team nog wat meer oefenen.
Ik heb wat tips en tricks in het algemeen meegekregen van een paar mensen en als we die verbeteren zitten we wel goed waarschijnlijk.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 07:48:

Het is binnen nu en enkele dagen, dus gewoon je IP bewaren als je hem wilt.
Sowieso heeft het weinig nut om een nieuwe champ direct te kopen aangezien hij elke game toch ge-instalocked wordt :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:14:
[...]

Sowieso heeft het weinig nut om een nieuwe champ direct te kopen aangezien hij elke game toch ge-instalocked wordt :P
Of gebanned, maar goed je kunt natuurlijk altijd nog een paar games op hem doen in Teambuilder of Blind pick.
wambamNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:11:
[...]

Ik heb wat tips en tricks in het algemeen meegekregen van een paar mensen en als we die verbeteren zitten we wel goed waarschijnlijk.
Na de game van gisteren te hebben bekeken kan ik concluderen dat jullie team Coast zijn van het Tweakers Toernooi. Wat bedoel ik daarmee? Jullie stonden 5k gold voor, hadden de kans om de game winnend af te sluiten, maar lieten de tegenstander terug in de game komen ;). En verloren hierdoor alsnog.

[ Voor 48% gewijzigd door Damien op 08-05-2014 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:11
Vanochtend zag ik Trick2G alweer met de nieuwe Feral Flare. Die ging weer lekker met Udyr. Hij bouwt nu ook de Spirit Stone op hem, weet niet of hij dat voorheen ook deed maar rond minuut 27 ofzo deed hij solo de baron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:19:
[...]

Of gebanned, maar goed je kunt natuurlijk altijd nog een paar games op hem doen in Teambuilder of Blind pick.

[...]

Na de game van gisteren te hebben bekeken kan ik concluderen dat jullie team Coast zijn van het Tweakers Toernooi. Wat bedoel ik daarmee? Jullie stonden 5k gold voor, hadden de kans om de game winnend af te sluiten, maar lieten de tegenstander terug in de game komen ;). En verloren hierdoor alsnog.
Klopt.
Daarvoor hebben we ook wat algemene tips gekregen van het team waar we tegen speelden.
Ach voor een allereerste wedstrijd met zn 5en vond ik et wel redelijk gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Overigens verleng ik het toernooi bij deze met nog een week, aangezien ik niet verwacht dat we alle games gespeeld krijgen voor het weekend om dan de finale te houden. Dit geeft ook wat meer lucht voor de teams die pas nu in actie gaan komen voor een volgende ronde. Finale is dus bij deze volgend weekend als alles goed verloopt.

En nog even een update omtrent de rules, zie je dat een teammember met een verkeerde naam in de sheet staat en je hebt nog niet gespeeld, meld het bij mij en het wordt aangepast. Dit kan uitsluiting van het toernooi tegengaan.

Tevens subs die niet in het document staan kunnen nog worden toegevoegd mits het voor de te spelen game is gebeurt. Het is toegestaan om met mensen te spelen die niet op de lijst staan MITS het andere team daarmee instemt.

Wat dus gisteren gebeurde voor het team van Wambam. Zij gingen akkoord dat het enemy team spelers mee lieten spelen die niet op de lijst stonden waardoor het dus toegestaan is. Ik zou overigens ZwaarDeGekste wel aanraden om de subs nu wel door te geven, aangezien niet alle teams hiermee akkoord hoeven te gaan, en het zou zonde zijn om ineens een DQ te krijgen om iets knulligs als het niet opgeven van een sub.

[ Voor 56% gewijzigd door Damien op 08-05-2014 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Wat denken jullie dat de reden zal zijn dat Braum vlak na de release even disabled moet worden? Een shield skill die 100% turret damage blokkeert en daarme tower diving op level 1 of 6 veel te makkelijk maakt? Ult shield die niet verdwijnt? Of zullen ze wat anders buggy implementeren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wambamNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:11:
[...]

Ja ik ook en toen ik de beelden terug zag, zag ik mezelf dingen doe ik anders niet deed. Verdwaald rondlopen en damage pakken. :-)

Jammer dat ons team direct weg was na de game namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

iCy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:23:
[...]

Ja ik ook en toen ik de beelden terug zag, zag ik mezelf dingen doe ik anders niet deed. Verdwaald rondlopen en damage pakken. :-)

Klopt dat had ik ook namelijk en idd heel jammer dat ons team meteen weg was ik ben wel bezig om te proberen dit weekend iedereen bij elkaar te krijgen zodat we een dag gewoon met zn 5en gaan oefenen.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:23:
[...]

Zonder geluid hoop ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zorg jij nou maar dat je stekkers goed zitten de volgende keer. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:30:
[...]

Zorg jij nou maar dat je stekkers goed zitten de volgende keer. ;-)
Ik wou gewoon niet met Japie praten... alleen hij bleef op TS zitten dus toen moest ik het toch maar regelen...

<3 Japie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zo dat was een lange dag school, nu lekker naar huis league spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:32:
Zo dat was een lange dag school, nu lekker naar huis league spelen :)
Daar had ik gister last van alleen had ik wel een verjaardag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:33:
[...]

Daar had ik gister last van alleen had ik wel een verjaardag :(
Ga vanmiddag wel met mn pa mee (zee)aquarium halen. Als ik dan toch vrij ben.

Maar tot die tijd lekker met zed en yaauo oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:34:
[...]

Ga vanmiddag wel met mn pa mee (zee)aqarium halen. Als ik dan toch vrij ben.

Maar tot die tijd lekker met zed en yaauo oefenen
Veel succes met zed en yasuo.
Terwijl jij dat doet ga ik lekker genieten van 1kbps internet op de ICT opleiding :p

En lekker de lore van league beluisteren terwijl ik aan het "werk" ben op school.
YouTube: Lore of League of Legends - [Part 1] - What Is Going On In LoL?

[ Voor 26% gewijzigd door Ryada op 08-05-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:36:
[...]

Veel succes met zed en yasuo.
Terwijl jij dat doet ga ik lekker genieten van 1kbps internet op de ICT opleiding :p

En lekker de lore van league beluisteren terwijl ik aan het "werk" ben op school.
YouTube: Lore of League of Legends - [Part 1] - What Is Going On In LoL?
kut opleiding, ik ken je pijn. Bij mij opschool (ook IT) is het ook zo bagger. Al doet league het over het algemeen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:45:
[...]
kut opleiding, ik ken je pijn. Bij mij opschool (ook IT) is het ook zo bagger. Al doet league het over het algemeen prima.
Bij ons hebben ze alle poorten behalve poort 80 dicht gegooid dus we kunnen niet eens een spelletje spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Bij ons hebben ze alle poorten behalve poort 80 dicht gegooid dus we kunnen niet eens een spelletje spelen :(
Vpn over port 80 naar huis, al is dat meestal niet ideaal voor je ping. Daarnaast kun je beter aan school werken. Of guides ect lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:53:
[...]

Vpn over port 80 naar huis, al is dat meestal niet ideaal voor je ping. Daarnaast kun je beter aan school werken. Of guides ect lezen.
Klopt alleen soms heb je van die lessen waar je echt totaal niks te doen hebt :P
Over het algemeen ben ik anime aant kijken op school tho :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wambamNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Je bent toch een ICTer?! VPN tunnel hoppa!

Slinger thuis een Win2008 VM aan op je PC, koppelen aan je fysieke network voor NAT, in je router poort 80 portforwarden naar je VM en vanuit school VPNen naar je publieke IP-adres.

Klaar :) werkt zelfs achter de great firewall of China. Ben je ook nog eens indirect met school bezig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Met die sterkere J4 passive zie ik hem ook nog wel eens als support opduiken. Zijn lvl 2 burst is nu nóg harder. Zet er een oplettende adc naast met enige kill potential op lvl 2, en kassa!

En een J4 die je als tank support uitbouwt is ook bepaald niet onhandig voor het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:54:
[...]

Je bent toch een ICTer?! VPN tunnel hoppa!

Slinger thuis een Win2008 VM aan op je PC, koppelen aan je fysieke network voor NAT, in je router poort 80 portforwarden naar je VM en vanuit school VPNen naar je publieke IP-adres.

Klaar :) werkt zelfs achter de great firewall of China. Ben je ook nog eens indirect met school bezig.
Klopt maar met de internet snelheid en de gebruikelijke uitval van het internet zal dat niet lukken.
Ach ja laten we maar weer over LoL praten voordat we hier teveel offtopic gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Koekiemonsterr schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:56:
Met die sterkere J4 passive zie ik hem ook nog wel eens als support opduiken. Zijn lvl 2 burst is nu nóg harder. Zet er een oplettende adc naast met enige kill potential op lvl 2, en kassa!

En een J4 die je als tank support uitbouwt is ook bepaald niet onhandig voor het team.
Hmm nog niet over na gedacht, maar zou kunnen inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Heb een enkele keer J4 support gehad van een Fransman in ranked, ik dacht dit gaat helemaal mis. Ik sta rustig een wave te farmen en die kerel sloopt de enemy Sona en forceert de ADC de toren in op lv4. Ho-ly shit wat een beest was dat.

Het zal vast niet consequent werken, maar die ene game heeft me positief verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:02:
[...]

Heb een enkele keer J4 support gehad van een Fransman in ranked, ik dacht dit gaat helemaal mis. Ik sta rustig een wave te farmen en die kerel sloopt de enemy Sona en forceert de ADC de toren in op lv4. Ho-ly shit wat een beest was dat.

Het zal vast niet consequent werken, maar die ene game heeft me positief verbaasd.
En dan zeur je als je een keer een Alistar hebt met een Tiamat... zo jammer dit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:02:
[...]

En dan zeurt men over Syndra support, wat vaker positief dan negatief uitpakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
garriej schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 07:47:

"A bit later" stond altijd gelijk aan binnen een paar dagen. Maar als je IP te kort komt zou ik sowieso nog even wachten totdat hij van 7800 naar 6300 IP gaat, dan heeft hij ook gelijk zijn eerste nerf/buff/bugfix rondje er op zitten.
Damienx2 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:04:
[...]

En dan zeur je als je een keer een Alistar hebt met een Tiamat... zo jammer dit weer.
Met Tiamat heb je als Alistar i.i.g. nog wat te doen in teamfights. Anders loop je ook maar rondjes te lopen, totdat je skills met 8s cd (met max cdr ofc) weer beschikbaar worden -,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

wambamNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:54:
Over het algemeen ben ik anime aant kijken op school tho :3
/off-topic Welke anime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

offtopic: nu ben ik blade and soul aant kijken maar ben er met meerdere bezig atm.
One piece, nisekoi, black bullet, fairy tail (2014), infected selector wixoss, kill la kill, kanojo wa flag, no game no life en mahouka.
Ja ik heb niet veel tedoen op school en savonds ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Braum, ik ben benieuwd wat voor wonderschone plays hier uit zullen komen. Zit met smart te wachten totdat die 6300 IP is :-) Ga er geen 7800 voor neerleggen, ben wel een echte nederlander.
wambamNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:36:
[...]

Ja ik heb niet veel tedoen op school en savonds ook niet.
Yup, fappen duurt ook maar 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Overigens omtrent het toernooi zal ik voor het volgende deel wat verbeterpunten meenemen. Mochten er nog meer zijn dan hoor ik ze graag:
- Teamcaptains benoemen per team (voor het contact leggen);
- Tweakers namen toevoegen aan het document;
- Geen restricties meer voor spelers (oftewel iedereen is weer welkom);
- Vast aantal dagen per ronde (zodat we niet zitten zoals nu, dat ik het met een week moet uitbreiden);

Opzich vind ik het streamen/casten nog niet echt een gemis voor de knock-out rondes, maar misschien dat anderen er anders over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

underfed ap morgana "support" won me the first of my promos to silver 2 :)
Ik weet kda niet meer exact maar was iets van 3/4/16 ofzo en had niet super goed gespeeld door vermoeidheid.
Rond de 80 cs en die cs komt echt van te waveclearen op mid wanneer iedereen naar shop was, ik kwam uit de laning fase met max 10-15 cs. Cait werkt echt goed samen met morgana als je het zo speelt heb ik wel al willen merken. We stonden tegen Jinx + Soraka. En er zijn wel wat foutjes gemaakt langs onze kant maar het resultaat mocht er toch nog zijn. Onze Vi kwam vrij vroeg langs om hen te turret diven :s terwijl wij vroegen als ze top niet kon helpen, ochja. In teamfights vond ik mn extra damage wel goed om het verschil te maken voor het team.
Tja soloq heb ik niet altijd het gevoel dat auras en buffs er zoveel toe doen maar eerder wat je zelf op tafel kan smijten qua damage. Als het premade is, dan is het een ander verhaal en kan die extra utility wel een groot verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:20:
underfed ap morgana "support" won me the first of my promos to silver 2 :)
Ik weet kda niet meer exact maar was iets van 3/4/16 ofzo en had niet super goed gespeeld door vermoeidheid.
Rond de 80 cs en die cs komt echt van te waveclearen op mid wanneer iedereen naar shop was, ik kwam uit de laning fase met max 10-15 cs. Cait werkt echt goed samen met morgana als je het zo speelt heb ik wel al willen merken. We stonden tegen Jinx + Soraka. En er zijn wel wat foutjes gemaakt langs onze kant maar het resultaat mocht er toch nog zijn. Onze Vi kwam vrij vroeg langs om hen te turret diven :s terwijl wij vroegen als ze top niet kon helpen, ochja. In teamfights vond ik mn extra damage wel goed om het verschil te maken voor het team.
Tja soloq heb ik niet altijd het gevoel dat auras en buffs er zoveel toe doen maar eerder wat je zelf op tafel kan smijten qua damage. Als het premade is, dan is het een ander verhaal en kan die extra utility wel een groot verschil maken.
Meer info plx ;) wat was je uiteindelijke itembuild en hoelang duurde de game?

Anyway gz, maar 1 zwaluw maakt het nog geen zomer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:48:
[...]

Meer info plx ;) wat was je uiteindelijke itembuild en hoelang duurde de game?

Anyway gz, maar 1 zwaluw maakt het nog geen zomer ;).
35-40min ofzo
dorans dorans rubysightstone sorcshoes+homeguard rabcap (wou nog zhonyas voor flash ult )
21/0/9
magpen red armor yellow ap blue ap quint
flash exhaust

9k gold ofzo waarmee ik meer gold had dan hun support build soraka en 3/5 van hun team maar ik had beduidend minder gold dan mn teammates die minimum 11k hadden ofzo

paar mooie moves gedaan, team was nogal overhaast aan baron begonnen en dan heb ik toch even 3 man bezig gehouden tot we baron hadden, zelf gesneuveld maar met leblanc die naar het einde kwam helpen er toch 2 neergekregen

en verschillende malen q op trundle die op onze carries afdook en pool eronder, exhaust erop en ult aan, ult stunned en q again en dan was hij van full health al naar een vijfde of een zesde naar beneden gegaan terwijl mijn team full op hun backline kon duiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:59:
[...]

35-40min ofzo
dorans dorans rubysightstone sorcshoes+homeguard rabcap (wou nog zhonyas voor flash ult )
21/0/9
magpen red armor yellow ap blue ap quint
flash exhaust

9k gold ofzo waarmee ik meer gold had dan hun support build soraka en 3/5 van hun team maar ik had beduidend minder gold dan mn teammates die minimum 11k hadden ofzo

paar mooie moves gedaan, team was nogal overhaast aan baron begonnen en dan heb ik toch even 3 man bezig gehouden tot we baron hadden, zelf gesneuveld maar met leblanc die naar het einde kwam helpen er toch 2 neergekregen

en verschillende malen q op trundle die op onze carries afdook en pool eronder, exhaust erop en ult aan, ult stunned en q again en dan was hij van full health al naar een vijfde of een zesde naar beneden gegaan terwijl mijn team full op hun backline kon duiken
Dat je meer gold hebt dan hun support ligt waarschijnlijk ook aan het feit dat je meer torens/dragons had? ;) Over het algemeen is het maar erg sporadisch dat er in het enemy team iemand zit met meer gold als jij het winnende team bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:03:
[...]

Dat je meer gold hebt dan hun support ligt waarschijnlijk ook aan het feit dat je meer torens/dragons had? ;) Over het algemeen is het maar erg sporadisch dat er in het enemy team iemand zit met meer gold als jij het winnende team bent.
De Feral Flare jungler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08

Ja zo kan ik ook, J4 support een ADC én Kassa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:03:
[...]

Zeker waar, maar als ik specifiek kijk naar botlane en mn build keuzes dan zie ik ook bepaalde verbanden.
Dorans ipv spellthief geeft me meer hp, ap, manaregen (marginaal), minder gold
2 dorans ipv spellthief upgrade geeft me nog meer hp, 20 ap meer en nog wat meer manaregen en minder gold
Wat me wel in staat stelt om iets aggressiever uit de hoek te komen en iets harder te harassen.
Als dit als resultaat geeft dat de tegenstander sneller moet backen of gezoned word dan zorgt dit wel voor een voordeel voor mijn adc waarop hij kan kapitaliseren. Dit maakt ergens wel goed dat ik minder gold income heb in de laning phase. Tevens doet mijn meer ap gerichte build meer damage in teamfights en dat is ook een niet te onderschatten factor, in vergelijking healde die soraka veel minder doordat ze minder ap had dan dat ik kon bijdragen aan damage.

Maar soit, ik ga het verder laten voor wat het is. Het niveau verschil tussen mij en die soraka vond ik ook wel merkbaar en ik denk dat eenmaal ik tegen een tegenstander van gelijk of beter niveau sta deze build me wel zuur zal opbreken. Dan denk ik dat ik dat extra gold income + utility meer ga nodig hebben om op lange termijn niet te ver achter te hinken. Dus ik raad mijn build/strategie zeker niet aan. Nuja zoals ik al eerder had aangegeven op lower elo kan veel lukken en denk ik dat als je 100% zeker bent dat je onder je eigenlijke niveau aan het spelen bent het meestal zal lonen om aggressievere builds uit te proberen ipv standaard (plat-tot-LCS-niveau) builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mensen met update problemen: Rechtermuisknop op LOL en Run as Administrator.

LOL haalt dan wel de update op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Feral Flare naar de stront generfed. Ik ben weer terug naar Spirit Stone junglers.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Rordarok schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:57:
Feral Flare naar de stront generfed. Ik ben weer terug naar Spirit Stone junglers.
Enige uitleg zou ik fijn vinden aangezien ik een main jungler ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
wambamNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:34:
[...]

Enige uitleg zou ik fijn vinden aangezien ik een main jungler ben ;)
Nou, het staat in de patch notes ;). Feral Flare scaled niet meer zo hard met monster kills (geen bonus heal, nog wel bonus damage volgens mij) en de bonus monster damage voor de Feral Flare line is een stuk minder geworden. Daarnaast krijg je 3 minder AD en 5% minder AS.
Maar in ieder geval krijg je nu wel stacks voor kills en assists, dus hopelijk gaat men weer ganken i.p.v. de jungle farmen :P.
Met zo'n hele rits nerfs wordt bijv, Spirit of the Elder Lizard natuurlijk weer veel aantrekkelijker.

Madred's Razors
MAIM PASSIVE +60 damage against monsters ⇒ +50 damage against monsters

Wriggle's Lantern
NEW UTILITY Kills and Assists now count toward transforming into Feral Flare
MAIM PASSIVE +100 damage against monsters ⇒ +75 damage against monsters

Feral Flare
REMOVED HEAL SCALING Basic attack heal increases with stacks
REMOVED TRANSFORM STAT BONUS Gains Attack Damage + Attack Speed when transformed from Wriggle's Lantern
ATTACK DAMAGE +15 ⇒ +12 (Dit zijn dus de Wriggle Lantern stats)
ATTACK SPEED +35% ⇒ +30%

Fnatic tegen C9 is trouwens een tijdje terug begonnen: YouTube: ALL-STAR 2014 GROUP STAGE - DAY 1

[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 08-05-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:48:
[...]

Nou, het staat in de patch notes ;). Feral Flare scaled niet meer zo hard met monster kills (geen bonus heal, nog wel bonus damage volgens mij) en de bonus monster damage voor de Feral Flare line is een stuk minder geworden. Daarnaast krijg je 3 minder AD en 5% minder AS.
Maar in ieder geval krijg je nu wel stacks voor kills en assists, dus hopelijk gaat men weer ganken i.p.v. de jungle farmen :P.
Met zo'n hele rits nerfs wordt bijv, Spirit of the Elder Lizard natuurlijk weer veel aantrekkelijker.

Madred's Razors
MAIM PASSIVE +60 damage against monsters ⇒ +50 damage against monsters

Wriggle's Lantern
NEW UTILITY Kills and Assists now count toward transforming into Feral Flare

Feral Flare
REMOVED HEAL SCALING Basic attack heal increases with stacks
REMOVED TRANSFORM STAT BONUS Gains Attack Damage + Attack Speed when transformed from Wriggle's Lantern
ATTACK DAMAGE +15 ⇒ +12 (Dit zijn dus de Wriggle Lantern stats)
ATTACK SPEED +35% ⇒ +30%

Fnatic tegen C9 is trouwens een tijdje terug begonnen: YouTube: ALL-STAR 2014 GROUP STAGE - DAY 1
Ah op die manier.
Ik had de patch notes verkeerd gelezen dus ik dacht al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Rordarok schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:57:
Net goed, feral flare was te zot voor woorden.

Ben trouwens toch veel meer een aanhanger van de meer traditionele Spirit Stone junglers die niet uitsluitend farmen maar regelmatig lane ganks uitvoeren en dus ook early game presence hebben.

Eens kijken hoeveel beter J4 jungle is geworden met de kleine buffs. Lane ganks doet ie early game nu nog meer dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inb4 idiots gaan nu nog langer jungle farmen om nerf te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Koekiemonsterr schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:06:
[...]

Net goed, feral flare was te zot voor woorden.

Ben trouwens toch veel meer een aanhanger van de meer traditionele Spirit Stone junglers die niet uitsluitend farmen maar regelmatig lane ganks uitvoeren en dus ook early game presence hebben.

Eens kijken hoeveel beter J4 jungle is geworden met de kleine buffs. Lane ganks doet ie early game nu nog meer dmg.
Ik vind het belachelijk, nu was er eens extra diversiteit in de jungle. Feral flare moest wat aangepakt worden, maar ze zijn net iets te ver gegaan, de as en ad van feral niet veranderen en de voorgaande prijsverhoging ongedaan maken en het had goed geweest voor mij (eventueel de stacks terug verlagen ook). De nerf aan de damage vs monsters doet eig. niet veel voor de al snelle clearers, dat is gewoon het item onbruikbaar maken voor de onconventionele junglers.
Nu is het gewoon helemaal terug naar de spirit stone junglers, weinig variatie en sotel wat de klok slaat. Mij niet gelaten want ik speel genoeg sotel junglers en jarvan wil ik ook wel nog eens proberen.
Nu kan de discussie weer gaan over hoe OP Wukong wel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Allstar summoner icon in de shop voor 1 IP

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Fanatic_FS schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:15:
Allstar summoner icon in de shop voor 1 IP
Ik las Alistar :(. Maar toch maar gekocht, thanks :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Thormodo schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 00:04:
[...]

Ik las Alistar :(. Maar toch maar gekocht, thanks :P.
Je bent niet de enige, dat gebeurt mij ook de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
SemperEgo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:22:
[...]

Ik vind het belachelijk, nu was er eens extra diversiteit in de jungle. Feral flare moest wat aangepakt worden, maar ze zijn net iets te ver gegaan, de as en ad van feral niet veranderen en de voorgaande prijsverhoging ongedaan maken en het had goed geweest voor mij (eventueel de stacks terug verlagen ook). De nerf aan de damage vs monsters doet eig. niet veel voor de al snelle clearers, dat is gewoon het item onbruikbaar maken voor de onconventionele junglers.
Nu is het gewoon helemaal terug naar de spirit stone junglers, weinig variatie en sotel wat de klok slaat. Mij niet gelaten want ik speel genoeg sotel junglers en jarvan wil ik ook wel nog eens proberen.
Als de Feral Flare echt te zwak is dan doen ze daar wel weer wat aan. Ik werd er dood moe van om Yi elke keer gebanned te zien worden terwijl ik daar ook wel eens mee wil spelen.

Mensen vergeten ook wel eens hoe groot die range is waar je wards mee kan plaatsen met de Feral Flare. En volgens mij geeft die nog meer vision ook. Best nuttig. Ik speel nog steeds Feral Flare jungler, namelijk Aatrox en Nocturne. Die zijn nu minder "godlike" dan voorheen maar naar mijn idee nog steeds goed.

Wukong, Vi, Elise, Etc krijgen nu weer de voorkeur maar ik ben benieuwd hoe dit de komen de weken zal gaan. Ik denk ook dat junglers zoals Xin, Trundle, Aatrox en Nocturne een betere plaats krijgen in de jungle dan voor de Feral Flare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
SemperEgo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:22:
[...]

De nerf is misschien wat hard geweest, maar om nou te roepen dat er diversiteit was. Alle spirit item junglers werden zo goed als alle games aan de kant gezet. Diversiteit is inderdaad goed, maar dan moet je er niet 1 item laten uitspringen die het op papier beter doet in de soloqueue games dan alle andere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Stackable items zijn altijd verdomd lastig om te balancen, vooral als je geen cap op die stacks zet. En een jungler continue counterjunglen om te voorkomen dat hij stacks opbouwt vereist verdomd veel teamplay, dat is in soloqueue niet aanwezig. Daarentegen is het best makkelijk te coordineren om een Nasus top te campen om te voorkomen dat hij veel stacks opbouwt. Counterplay speelt dus ook mee in dit balancing issue. In LCS zag je namelijk amper feral flares, puur omdat teams daar beter op in kunnen spelen door hun communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:06:
Stackable items zijn altijd verdomd lastig om te balancen, vooral als je geen cap op die stacks zet. En een jungler continue counterjunglen om te voorkomen dat hij stacks opbouwt vereist verdomd veel teamplay, dat is in soloqueue niet aanwezig. Daarentegen is het best makkelijk te coordineren om een Nasus top te campen om te voorkomen dat hij veel stacks opbouwt. Counterplay speelt dus ook mee in dit balancing issue. In Allstars zag je namelijk amper feral flares, puur omdat teams daar beter op in kunnen spelen door hun communicatie.
FTFY

(LCS matches was Feral Flare patch nog niet live, en in de LCS promo's zaten wel games met Feral Flare junglers)

Overigens past een Feral Flare jungler ook niet in de strategie die de professionele teams willen spelen. Als jij 4v0 (objective based) wilt spelen, dan kun je niet verwachten dat je jungler ook nog een redelijk aantal stacks heeft op het moment dat de teamfights uitbreken.

En omtrent de cap, dat heb ik al eens eerder aangegeven ;) die had er allang op moeten zitten. Iets wat infinite scaled is vrij lastig te balancen.

[ Voor 21% gewijzigd door Damien op 09-05-2014 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
het probleem van de feral flare is dat hij geen cap heeft er ziek schaalt naar late game. Ik heb een pot gehad met een shyvana die had 60 stacks op haar FF zitten en de rest was ze volledig tank. Ze deed gewoon heel veel damage en was niet dood te krijgen.

Als de de FF een limiet van 20 zouden geven dan is het end game niet zo'n ramp. Ze gaven aan dat ze carry junglers weer bruikbaar maken, maar wat ze met de FF hebben gedaan gaat toch iets te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
ArgantosNL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:13:
het probleem van de feral flare is dat hij geen cap heeft er ziek schaalt naar late game. Ik heb een pot gehad met een shyvana die had 60 stacks op haar FF zitten en de rest was ze volledig tank. Ze deed gewoon heel veel damage en was niet dood te krijgen.

Als de de FF een limiet van 20 zouden geven dan is het end game niet zo'n ramp. Ze gaven aan dat ze carry junglers weer bruikbaar maken, maar wat ze met de FF hebben gedaan gaat toch iets te ver.
Met 60 stacks krijg je 70 HP per hit, als je dan ook nog Botrk had ging dat rusting richting de 100.
Dat klopt gewoon niet als je 2.0 attack speed hebt.

Naar mijn idee hadden ze er gewoon 10% lifesteal op moeten zetten.
Dat zou al een stuk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de lulz Quinn mid gespeeld tegen een Lux die het niet goed kon hebben. Ze liep de hele tijd te schelden en te tieren dat ik niet goed was omdat ik haar niet killde en zij met laser een kill had gescoord op bot. (CS stond op dit punt 70 tegen 32 en ze was haar tower ook kwijt) op een gegeven moment was ze missing, komt support Leblanc naar mid om te dekken, die ik al snel afmaak, daarna haar Twitch die hetzelfde lot onderging, gevolgd door een Lux die met half HP uit de jungle strompelt en door een enkele dash en auto plat lag.

Ik: "luckily im not that good, you three sure showed me"
Lux: "i hope they slash your face and you get raped quinn"

Zo mad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:19:
[...]

Met 60 stacks krijg je 70 HP per hit, als je dan ook nog Botrk had ging dat rusting richting de 100.
Dat klopt gewoon niet als je 2.0 attack speed hebt.

Naar mijn idee hadden ze er gewoon 10% lifesteal op moeten zetten.
Dat zou al een stuk beter zijn.
Of max 20 stacks en je krijgt alleen stacks van kills/assists/dragons/baron. Hierdoor is de jungler gelijk weer actiever aanwezig in de game. En gewoon zodra je dood neervalt verlies je stacks. Blue en Red buff zijn dan weer toegankelijk voor teamgenoten die er beter gebruik van kunnen maken.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:22:
Voor de lulz Quinn mid gespeeld tegen een Lux die het niet goed kon hebben. Ze liep de hele tijd te schelden en te tieren dat ik niet goed was omdat ik haar niet killde en zij met laser een kill had gescoord op bot. (CS stond op dit punt 70 tegen 32 en ze was haar tower ook kwijt) op een gegeven moment was ze missing, komt support Leblanc naar mid om te dekken, die ik al snel afmaak, daarna haar Twitch die hetzelfde lot onderging, gevolgd door een Lux die met half HP uit de jungle strompelt en door een enkele dash en auto plat lag.

Ik: "luckily im not that good, you three sure showed me"
Lux: "i hope they slash your face and you get raped quinn"

Zo mad.
Tribunal plz! Geef Rudy een chatrestrictie! :+

[ Voor 38% gewijzigd door Damien op 09-05-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeay silver 2 met 30W en 23L en daarmee terug waar ik vorig seizoen was geeindigd maar jammer gewoon dat ik niet zoveel tijd heb want ik speel nu wel veel meer ranked dan vroeger maar toen had ik meer tijd :)

op naar gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ben inmiddels gepromoveerd naar silver 4 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:38:
Ik ben inmiddels gepromoveerd naar silver 4 :')
Grats! Jij kunt gewoon geen afscheid nemen van Silver. En na wat games in Gold te hebben gespeeld inmiddels snap ik ook waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:25:
[...]

Of max 20 stacks en je krijgt alleen stacks van kills/assists/dragons/baron. Hierdoor is de jungler gelijk weer actiever aanwezig in de game. En gewoon zodra je dood neervalt verlies je stacks. Blue en Red buff zijn dan weer toegankelijk voor teamgenoten die er beter gebruik van kunnen maken.

[...]
Een cap voor stacks vind ik ook wel een idee, zodat je in iedergeval waar voor je geld krijgt.
Maar stacks verliezen op death die je niet makkelijk terug krijgt zuigt gewoon.

Je kan ook het aantal stack verhogen naar 35 en dan dubbele stacks krijgen voor baron/dragon/assists/kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Als je stacks verliest (of de helft van je stacks, wat imo iets beter is) denken mensen wel 2 keer na voordat ze yolo modus gaan met YI, ik denk dat het dan al aardig balanced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:46:
Als je stacks verliest (of de helft van je stacks, wat imo iets beter is) denken mensen wel 2 keer na voordat ze yolo modus gaan met YI, ik denk dat het dan al aardig balanced is.
Ja, maar hoeveel junglers gaan er wel niet als eerste erin? Nocturne, Xin, Shyvana, Aatrox en zo nog een paar. Als Shyvana ga ik regelmatig als eerste erin en overleef het lange na niet altijd, maar vervolgens maakt je team het af. Je wordt dan gestraft voor een goede play. Want ja, je maakt eerst kills\assists en dan ga je dood en verlies je er weer paar.

Als ze dat ding nou gewoon een cap van 20 geven was het goed genoeg.
Of alleen de healing weglaten en lifesteal ervoor in de plaats doen.

Maar we zien het wel. Ik wil eigenlijk nog geen conclusies trekken tot dat ik wat meer cijfers en ervaring heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:39:
[...]

Grats! Jij kunt gewoon geen afscheid nemen van Silver. En na wat games in Gold te hebben gespeeld inmiddels snap ik ook waarom.
Mn broertje is gold en steeds als we duo'en moeten we minimaal 1 of 2 teammates behoorlijk carryen terwijl dat over het algemeen ook gold spelers zijn. Ik kan me dus zomaar voorstellen dat het in gold allemaal niet zoveel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:55:
[...]

Ja, maar hoeveel junglers gaan er wel niet als eerste erin? Nocturne, Xin, Shyvana, Aatrox en zo nog een paar. Als Shyvana ga ik regelmatig als eerste erin en overleef het lange na niet altijd, maar vervolgens maakt je team het af. Je wordt dan gestraft voor een goede play. Want ja, je maakt eerst kills\assists en dan ga je dood en verlies je er weer paar.

Als ze dat ding nou gewoon een cap van 20 geven was het goed genoeg.
Of alleen de healing weglaten en lifesteal ervoor in de plaats doen.

Maar we zien het wel. Ik wil eigenlijk nog geen conclusies trekken tot dat ik wat meer cijfers en ervaring heb.
Een paar? Het is vrij standaard dat je maar 1 stack zou verliezen, net als alle andere stackende items met een penalty. Plus als jij doodgaat en alsnog de assists erbij krijgt, verlies je dus niets? Het is met name om ervoor te zorgen dat mislukte ganks in de laning phase alsnog een penalty opleveren zodat men niet maar blindelings towers gaat lopen diven (voorbeeld van Garriej met Yi). De game hoeft niet zo vergevend te zijn voor fouten die gemaakt worden door spelers.

Vooralsnog is LoL nog aardig lief vs hun spelers in tegenstelling tot de andere MOBA's.
Vicarious schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Mn broertje is gold en steeds als we duo'en moeten we minimaal 1 of 2 teammates behoorlijk carryen terwijl dat over het algemeen ook gold spelers zijn. Ik kan me dus zomaar voorstellen dat het in gold allemaal niet zoveel beter is.
Is het ook absoluut niet, al die fijne berichten die hier in het verleden gepost zijn over hoe zo'n heaven Gold wel niet is zijn zwaar overtrokken. Zelfs Japie (die ook zo'n post had) geeft toe dat het inderdaad niet allemaal zo geweldig is. Het probleem voornamelijk bij Gold spelers zit hem in het feit dat men ineens denkt dat ze geweldig zijn, omdat "not a silver scrub", maar ondertussen nog net zo spelen als in Bronze/Silver. Uit mijn ervaring: different rank, same shit.

[ Voor 24% gewijzigd door Damien op 09-05-2014 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Een paar? Het is vrij standaard dat je maar 1 stack zou verliezen, net als alle andere stackende items met een penalty. Plus als jij doodgaat en alsnog de assists erbij krijgt, verlies je dus niets? Het is met name om ervoor te zorgen dat mislukte ganks in de laning phase alsnog een penalty opleveren zodat men niet maar blindelings towers gaat lopen diven (voorbeeld van Garriej met Yi). De game hoeft niet zo vergevend te zijn voor fouten die gemaakt worden door spelers.

Vooralsnog is LoL nog aardig lief vs hun spelers in tegenstelling tot de andere MOBA's.
Ik speel geen andere MOBA's dus ik zou het niet weten.
Andere stackable items zoals Bloodthirsted (50% verlies), Sword of the Occult en Mejai's (30%) verliezen dus meer dan 1. Daar zat ik dan weer aan te denken. Maar 1 stack zou ook wel redelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:04:
[...]

Ik speel geen andere MOBA's dus ik zou het niet weten.
Andere stackable items zoals Bloodthirsted (50% verlies), Sword of the Occult en Mejai's (30%) verliezen dus meer dan 1. Daar zat ik dan weer aan te denken. Maar 1 stack zou ook wel redelijk zijn.
Kun je nagaan hoe vaak ik met Mejai's of SotO speel, want ik was ervan overtuigd dat het maar 1 stack was. Maar ik blijf erbij, 1 stack verliezen is imo meer dan voldoende al zou 30% ook geen ramp zijn. Maar goed, laat Riot het item maar eens fatsoenlijk balancen, want alle voorstellen die we hier maken komen er uiteindelijk toch niet in ;).

Atm ben ik het ermee eens dat de nerfhammer te hard geslagen heeft en met name verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:10:
[...]

Kun je nagaan hoe vaak ik met Mejai's of SotO speel, want ik was ervan overtuigd dat het maar 1 stack was. Maar ik blijf erbij, 1 stack verliezen is imo meer dan voldoende. Maar goed, laat Riot het item maar eens fatsoenlijk balancen, want alle voorstellen die we hier maken komen er uiteindelijk toch niet in ;).

Atm ben ik het ermee eens dat de nerfhammer te hard geslagen heeft en met name verkeerd.
1 stack, je loopt naar volgeltjes drukt op Q (met yi bijv) en je stack is terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:12:
[...]

1 stack, je loopt naar volgeltjes drukt op Q (met yi bijv) en je stack is terug.
Wat voor dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Je weet toch wel wat een volgeltje is? Prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
volgeltjes = vogeltjes = wraiths, duh.

[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 09-05-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Thormodo schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:44:
[...]

volgeltjes = vogeltjes = wraiths, duh.
Dus een wraith is een vogel? Vreemd dat het dan wordt omschreven als een geest ;). duh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:51:
[...]

Dus een wraith is een vogel? Vreemd dat het dan wordt omschreven als een geest ;). duh!
Ik kan ook niet helpen dat Garriej's geest zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:17
Je kan ook altijd bij de holndjes gaan natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:06:
Je kan ook altijd bij de holndjes gaan natuurlijk :P
of bij de vleermuis en de worm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

'T lijken net vogels, daarom noem ik ze altijd zo, als je het over geest heb, dan moet je aan die grote denken, zo houden ik en vrienden ze uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:08:
[...]

of bij de vleermuis en de worm
Enige wat jullie nog nodig hebben is: "SMIJT".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:10:
[...]

Enige wat jullie nog nodig hebben is: "SMIJT".
Nee dat is de gele bliksem.
"snel doe je gele bliksem om baron te stealen!"

trouwens is het raar dat ik mijn piemel vernoemd heb naar een LoL item:

spoiler:
needlessly large rod

[ Voor 19% gewijzigd door garriej op 09-05-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:12:
[...]

Oh jullie stelen wel in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:12:
[...]

Oh jullie stelen wel in het Engels?
Ja, want zo heet dat nou eemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:12:
[...]

trouwens is het raar dat ik mijn piemel vernoemd heb naar een LoL item:

spoiler:
needlessly large rod
tsk tsk
autocorrectie
snel doe je gele bliksem om de worm te stelen

hey piemel jij bent onnoodzakelijk grote staaf vanaf vandaag ahuh
ik weet het niet, klinkt toch beter als je het niet vertaalt

ik heb de mijne ook naar een lol item genoemd BFF:
big fucking fucker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Zo ongepast weer...

FF nerfen werkt niet met een stackcap. Dan wordt het de eerste 15-20 min hetzelfde met een race naar de cap en de jungler die wint slaat de rest de surrender vote in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:27:
[...]

tsk tsk
autocorrectie
snel doe je gele bliksem om de worm te stelen

hey piemel jij bent onnoodzakelijk grote staaf vanaf vandaag ahuh
ik weet het niet, klinkt toch beter als je het niet vertaalt

ik heb de mijne ook naar een lol item genoemd BFF:
big fucking fucker
Ik vertaal het iets minder letterlijk naar onnodig grote stok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:30:
Zo ongepast weer...

FF nerfen werkt niet met een stackcap. Dan wordt het de eerste 15-20 min hetzelfde met een race naar de cap en de jungler die wint slaat de rest de surrender vote in.
Met een cap op de stacks is het item toch gewoon minder sterk? Of moet er ook een damage reduction op champions op komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:30:
Zo ongepast weer...

Het gaat me ook niet om de race, het gaat mij om de pressence, vandaar dat ik ook zeg dat je niet overal nog een stack op kunt behalen. Dat is ook het voornaamste wat mij aan Feral Flare junglers irriteert, dat het maar de gok is of die random debiel die 20 min in de jungle rondhuppelt daadwerkelijk impact gaat hebben op de game. Want het is geen instant win na 20 min. Na 20 min komen beide junglers uit de jungle en dan is het zien wie er daadwerkelijk het spel begrijpt.

En die cap is er puur om de damage binnen de perken te houden.

Maar goed zoals ik al eerder zei, het maakt niet zoveel uit hoeveel goede ideeën we hier nog gaan posten, uiteindelijk is het Riot die de knoop doorhakt. Het zou overigens wel fijn zijn als ze eens wat bekwame testers gingen inhuren zodat er daadwerkelijk eens wordt gekeken naar goede opties voor items/champions/summoner's/whatever. Ipv de simpele test of het werkt zoals ze ontworpen hebben. Die intake-tests kan iedereen uitvoeren.

[ Voor 24% gewijzigd door Damien op 09-05-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:37:
[...]

De nerf is misschien wat hard geweest, maar om nou te roepen dat er diversiteit was. Alle spirit item junglers werden zo goed als alle games aan de kant gezet. Diversiteit is inderdaad goed, maar dan moet je er niet 1 item laten uitspringen die het op papier beter doet in de soloqueue games dan alle andere opties.
Ik heb daar andere ervaringen mee, ik zag nog genoeg sotel junglers (geen enkele reden om spirit stone te zeggen, want we weten allemaal dat we pre feral ook enkel sotels zagen). En ik speelde zelf ook nog genoeg Vi en Wukong, en deed het nooit slecht. Je moet wel early ganken en gaan voor de teamfights, want duelleren met een feral moet je niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik pakte vaak evelyn en ging gewoon alleen maar ganken, dan komt die FF jungler de game in terwijl mijn hele team allemaal assist en kills heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:53:
Ik pakte vaak evelyn en ging gewoon alleen maar ganken, dan komt die FF jungler de game in terwijl mijn hele team allemaal assist en kills heb.
Eve werkt ook prima met FF, maar ja wat werkt niet met Eve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:55:
[...]

Eve werkt ook prima met FF, maar ja wat werkt niet met Eve...
Ik vind AD/tank eve, met elder lizard Spirit stone het lekkerst werken. het mooie aan eve is gewoon dat je via de toren kan ganken en je pakt altijd wel een kill, assist of flash. eve is gewoon een hele sterke ganker en dat komt niet goed tot zijn recht als je FF gaat(mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:53:
En zo moet je het ook doen. Die conservation die je hebt op de spirit items maakt het ganken juist zo efficient. Je hoeft pas bij 70 á 80 conversation even twee camps te doen en je kan weer.

Trouwens, als je veel ganked en hun jungler doet echt niks anders dan farmen dan krijgt hun team ook een communication debuff. Iedereen wordt dan boos en gaan 10% minder goed spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:58:
[...]

En zo moet je het ook doen. Die conservation die je hebt op de spirit items maakt het ganken juist zo efficient. Je hoeft pas bij 70 á 80 conversation even twee camps te doen en je kan weer.

Trouwens, als je veel ganked en hun jungler doet echt niks anders dan farmen dan krijgt hun team ook een communication debuff. Iedereen wordt dan boos en gaan 10% minder goed spelen.
Exact 10%? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

10% is ongeveer, het ligt iets preciezer rond de 12,4573%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:04:
[...]

10% is ongeveer, het ligt iets preciezer rond de 12,4573%
Klinkt net als de rito stats. Did you know people who flame are <insert made up number% here> likely to win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ironisch dat alle emo-kindjes op Diamond niveau die zitten te janken om toxicity altijd slechte scores hebben en bagger spelen en dat alle flame 'kinderen' 99% van de keren prima spelers zijn en gewoon enorm geïrriteerd zijn dat ze weer meerdere idioten niet kunnen carryen. Die Tribunal statistics van Riot zijn sowieso lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Rordarok schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:58:
Ironisch dat alle emo-kindjes op Diamond niveau die zitten te janken om toxicity altijd slechte scores hebben en bagger spelen en dat alle flame 'kinderen' 99% van de keren prima spelers zijn en gewoon enorm geïrriteerd zijn dat ze weer meerdere idioten niet kunnen carryen. Die Tribunal statistics van Riot zijn sowieso lachwekkend.
Als ik een foutje maak, bijvoorbeeld ik overextend iets te ver, en ik wordt gelijk een retard genoemd door iemand die vermeend mijn moeder in de aars heeft geneukt, boeit het mij niet hoe goed die jonge is. Ik heb dan geen zin meer om te spelen en ga daardoor alleen maar slechter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:08:
[...]

Als ik een foutje maak, bijvoorbeeld ik overextend iets te ver, en ik wordt gelijk een retard genoemd door iemand die vermeend mijn moeder in de aars heeft geneukt, boeit het mij niet hoe goed die jonge is. Ik heb dan geen zin meer om te spelen en ga daardoor alleen maar slechter spelen.
Haha, maar waarom dan? Omdat de beste jongen een kern van waarheid aanboort? Nee even serieus, het boeit me niet veel wat mensen roepen in game, zodra het op die toon gaat, is het gewoon mute aan en in tegenstelling wat jij nu zegt ga ik juist nog wat extra mijn best doen om zijn ongelijk te bewijzen.

Ik ben nog nooit slechter gaan spelen omdat iemand mij dit soort onzin verkondigt.

Pagina: 1 ... 23 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]