[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Toevallig gister als Teemo top gespeeld, besloot een tanky build uit te proberen(BotrK, Frozen Mallet, Wit's End etc). Geheel toevallig stond ik tegenover een andere Teemo die Full AP ging, dat was wel een spannend potje zeg.

Elkaar de hele tijd blinden proberen te poken en wegrennen, toen we eenmaal level 6 waren was het helemaal een slagveld. Overal mushrooms op top lane, we werden allebei nauwelijks geganked door onze jungler hierdoor dus we waren op elkaar aangewezen. Hij had echter Ignite en ik had Teleport waardoor hij me wel één pre level 6 wist te killen.

Maar toen ik eenmaal mijn cutglass en frozen mallet had won hij niet meer :D Late game is deze build echt niet zo handig dus heb wat andere items moeten kopen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Waarom denkt bijna elke Yi speler dat ze onsterfelijk zijn?
Echt, elke keer als een Yi fed wordt gaan ze er als eerste in.
Laatst een Yi in onze team die een voorliefde had voor Morgana's Bind.

GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySleeve schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:12:
Toevallig gister als Teemo top gespeeld, besloot een tanky build uit te proberen(BotrK, Frozen Mallet, Wit's End etc). Geheel toevallig stond ik tegenover een andere Teemo die Full AP ging, dat was wel een spannend potje zeg.

Elkaar de hele tijd blinden proberen te poken en wegrennen, toen we eenmaal level 6 waren was het helemaal een slagveld. Overal mushrooms op top lane, we werden allebei nauwelijks geganked door onze jungler hierdoor dus we waren op elkaar aangewezen. Hij had echter Ignite en ik had Teleport waardoor hij me wel één pre level 6 wist te killen.

Maar toen ik eenmaal mijn cutglass en frozen mallet had won hij niet meer :D Late game is deze build echt niet zo handig dus heb wat andere items moeten kopen.
9/21/0 masteries
AS red
armor yellow
ap blue
AS quints

dorans blade start
frozen mallet
berserker greaves
botrk
black cleaver
zephyr
infinity edge

strategie : splitpush en als je iemand kan 1v1en dan is het perfect want ze geraken bijna onmogelijk van je weg en ze gaan meestal je tankyness + blind onderschatten en vrij snel zelf kapot gaan
je shrooms zijn gewoon free wards om ongestraft te kunnen split pushen maar doen geen damage
in teamfights moet je je wat als anti adc of adc opstellen
werkt nog redelijk goed eigenlijk, geloof het of niet maar ooit een penta gehaald met die build :) trololololol

ap build is natuurlijk wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:48:
Waarom denkt bijna elke Yi speler dat ze onsterfelijk zijn?
Echt, elke keer als een Yi fed wordt gaan ze er als eerste in.
Laatst een Yi in onze team die een voorliefde had voor Morgana's Bind.

GG
Nou niet elke yi hoor, ik had er gister 1 "when they CC me im dead" en ging tijdens teamfights lekker door farmen in zn jungle. Oftewel hij deed niet vechten, gelukkig hebben we hem rond minuut 40 toch over kunnen halen en de game gewonne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
garriej schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:00:
[...]

Nou niet elke yi hoor, ik had er gister 1 "when they CC me im dead" en ging tijdens teamfights lekker door farmen in zn jungle. Oftewel hij deed niet vechten, gelukkig hebben we hem rond minuut 40 toch over kunnen halen en de game gewonne :)
Als ik top of jungle speel is het voornamelijk zo dat ik mijn team moet overtuigen dat we wel teamfights kunnen aangaan. Maar de jungler die je omschrijft heb ik helaas ook vaak genoeg mee gemaakt. De types die roepen: "Let's not engage but farm the lanes some more". Waarna je na verloop van tijd bij je eigen Nexus staat en vraagt wanneer hij denkt dat het goede moment er is om eindelijk eens iets te gaan doen. Waarna meestal een surrender vote komt. Sommigen denken volgens mij ook dat als je maar lang genoeg wacht dat de torens vanzelf omvallen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:12:
[...]

Als ik top of jungle speel is het voornamelijk zo dat ik mijn team moet overtuigen dat we wel teamfights kunnen aangaan. Maar de jungler die je omschrijft heb ik helaas ook vaak genoeg mee gemaakt. De types die roepen: "Let's not engage but farm the lanes some more". Waarna je na verloop van tijd bij je eigen Nexus staat en vraagt wanneer hij denkt dat het goede moment er is om eindelijk eens iets te gaan doen. Waarna meestal een surrender vote komt. Sommigen denken volgens mij ook dat als je maar lang genoeg wacht dat de torens vanzelf omvallen.
Ja het was telkens 4 tegen 5, op een gegeven moment zijn we maar met ze 4e overal mensen die overextenden enzo gaan pakken, gelukkig had yi wel het geniale idee om baron even te soloen(dat lukte wel dus dat is mooi) we konden ze redelijk af houden met ze 4e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:16:
[...]

Ja het was telkens 4 tegen 5, op een gegeven moment zijn we maar met ze 4e overal mensen die overextenden enzo gaan pakken, gelukkig had yi wel het geniale idee om baron even te soloen(dat lukte wel dus dat is mooi) we konden ze redelijk af houden met ze 4e.
Als ik een Feral Flare jungler speel (Alleen Noc en Aatrox) dan ga ik na mij Feral Flare veel meer ganken en groupen. Alleen na een teamfight of gank ga ik even farmen en dan weer spullen kopen.

Na je Feral Flare ben je zo sterk, daar moet je gebruik van maken.
De stacks komen toch wel met assists en kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:16:
[...]

Het zijn een beetje dezelfde mensen als die Leona pakken als support en vervolgens 20 min in lane achter je gaan hangen terwijl jij AD Carry speelt, dat jij alle harras mag vangen en alle poke mag leveren. Heerlijke mensen, maar nee liever zie ik dit grut gelijk uit de game verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014

[ Voor 41% gewijzigd door The Great HooD op 05-05-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:20:
[...]

Het zijn een beetje dezelfde mensen als die Leona pakken als support en vervolgens 20 min in lane achter je gaan hangen terwijl jij AD Carry speelt, dat jij alle harras mag vangen en alle poke mag leveren. Heerlijke mensen, maar nee liever zie ik dit grut gelijk uit de game verwijderd worden.
Uhu de supports die plays moeten maken, thresh en leona vooral, snappen dat niet. Daarnaast kun je ze keihard zonen als je samen met een leona staat, maar ook dat snappen ze niet..

Laatste tijd met lucian aan het oefenen geweest en begin het naar eigen zeggen aardig door te krijgen. Pas 13 potjes gespeeld, sta overall nu nog negatief, maar ik ben snel richting de positiefe KDA aan het gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door garriej op 05-05-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:21:
[...]

Uhu de supports die plays moeten maken, thresh en leona vooral, snappen dat niet. Daarnaast kun je ze keihard zonen als je samen met een leona staat, maar ook dat snappen ze niet..

Laatste tijd met lucian aan het oefenen geweest en begin het naar eigen zeggen aardig door te krijgen. Pas 13 potjes gespeeld, sta overall nu nog negatief, maar ik ben snel richting de positiefe KDA aan het gaan.
Ik moet zeggen dat er ook AD carries zijn die niet weten wanneer Leona soms alleen wil traden en niet all in gaan. Vaak genoeg doe ik alleen E > W > Q > AA en dan terug. Daarna kan je weer je cookie gaan eten en wat HP terug krijgen. Daarna ga je pas all-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:32:
[...]

Ik moet zeggen dat er ook AD carries zijn die niet weten wanneer Leona soms alleen wil traden en niet all in gaan. Vaak genoeg doe ik alleen E > W > Q > AA en dan terug. Daarna kan je weer je cookie gaan eten en wat HP terug krijgen. Daarna ga je pas all-in.
Vaak doe je dus de volledige skillset en verwacht je dat je ADC dat niet ziet als een ALL-in, tja duidelijk.

Misschien nog even uitleggen wat je verstaat onder een all-in ;). Want in zo'n geval kan ik je ADC geen ongelijk geven om te volgen. Een Leona die al haar skills raakt, maar het is geen all-in.

[ Voor 16% gewijzigd door Damien op 05-05-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:32:
[...]

Als ik een leona erop zie springen dan ga ik als ADC aanvallen, als ik leona dan weer weg zie lopen, dan stop ik ook, gaat leona door, ga ik ook door.

Sowieso heb ik een hekel aan random botlane, speel eigelijk alleen maar premade bot :P

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 05-05-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:36:
[...]

Vaak doe je dus de volledige skillset en verwacht je dat je ADC dat niet ziet als een ALL-in, tja duidelijk.
Een goed teken is misschien dat ik mijn ulti niet gebruik, of als ik weg ren. Het enige wat die ADC hoeft te doen is één á twee AA op hem te krijgen, meer niet. Maar zo vaak gaat de ADC dan dieper terwijl ik als Leona dan al terug loop om dan zelf niet een bak met poke en AA op me krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:39:
[...]

Een goed teken is misschien dat ik mijn ulti niet gebruik, of als ik weg ren. Het enige wat die ADC hoeft te doen is één á twee AA op hem te krijgen, meer niet. Maar zo vaak gaat de ADC dan dieper terwijl ik als Leona dan al terug loop om dan zelf niet een bak met poke en AA op me krijgen.
Die is lekker ;) Dus als het icm is met je ult, dan moet hij wel all-in gaan. Dat kan je toch niet gaan verwachten dat je AD Carry weet wat jij wel en niet gaat casten? Ik zou daarentegen Leona ook niet gebruiken als ik puur de hele tijd wil poken/harassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Xanthian schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:39:
[...]

Weinig tijden dat ik na level 6 nog een cookie heb. 170 hp na 15 seconden op een HP pool van 1.200 hp.
Het heeft zo weinig zin zoals jij het omschrijft. Ook je tegenstander kan een potion/cookie gebruiken in je disengage tijd, en de ADC heeft op lvl 6 wellicht wat life leech.

Een ADC die 1 á 2 AA moet doen, dat noem je poken, geen full-combo-Leona-niet-all-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de laatste tijd met redelijk wat succes morgana support en speel haar full ap met als enige support item (ruby) sightstone, vanaf sightstone de sweeper trinket en als je lane even platligt gaan roamen
dorans + dorans + sightstone + sorc shoes + rabcap + een beetje afhankelijk van teamcomps maar wel grote voorkeur voor een zhonyas als volgende item

eerste levels niets van farm pakken en gewoon poken met je snare
als je adc er iets van kan dan komen de kills en assists vanzelf en krijg je genoeg gold om te doen wat je wil
door je aggressieve plays + pool pak je wel wat cs maar ik heb nog niet veel adcs horen klagen als ze voldoende kills halen en vlug toren kunnen pushen
als je adc er niet van kan dan begin je gewoon zelf te farmen :) soloq tja
totnogtoe is dit steeds redelijk goed gegaan en het voegt wel een surprise factor voor de vijanden als ze plots merken dat die support morgana toch echt wel bakken damage doet en eigenhandig al roamend een jungler of mid aankan
endgame heb je gewoon een goeie siege ap champ, ipv een echte support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:34:
Ik speel de laatste tijd met redelijk wat succes morgana support en speel haar full ap met als enige support item (ruby) sightstone, vanaf sightstone de sweeper trinket en als je lane even platligt gaan roamen
dorans + dorans + sightstone + sorc shoes + rabcap + een beetje afhankelijk van teamcomps maar wel grote voorkeur voor een zhonyas als volgende item

eerste levels niets van farm pakken en gewoon poken met je snare
als je adc er iets van kan dan komen de kills en assists vanzelf en krijg je genoeg gold om te doen wat je wil
door je aggressieve plays + pool pak je wel wat cs maar ik heb nog niet veel adcs horen klagen als ze voldoende kills halen en vlug toren kunnen pushen
als je adc er niet van kan dan begin je gewoon zelf te farmen :) soloq tja
totnogtoe is dit steeds redelijk goed gegaan en het voegt wel een surprise factor voor de vijanden als ze plots merken dat die support morgana toch echt wel bakken damage doet en eigenhandig al roamend een jungler of mid aankan
endgame heb je gewoon een goeie siege ap champ, ipv een echte support
Ik doe alleen altijd een spellthiefs edge kopen, verder doe ik het zelfde en speel toch met een groot deel utility masteries, die heb je icm spellthief edge wel echt nodig imho, voor mana regen extra start gold, meer gold income.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

garriej schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:44:
[...]

Ik doe alleen altijd een spellthiefs edge kopen, verder doe ik het zelfde en speel toch met een groot deel utility masteries, die heb je icm spellthief edge wel echt nodig imho, voor mana regen extra start gold, meer gold income.
Neuh, 0/21/9 werkt ook perfect voor Morgana, zeker omdat (als je je ult goed wilt landen) je toch midden in het enemy team staat.
Extra defense gaat voor mij boven dat extra beetje gold (wat verwaarloosbaar is) en de manaregen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Enige wat ik vooral anders doe is eerste item zhonyas en niet deathcap.

De build naar Zhonyas is prettig botlane door de armor (tegen poke), daarnaast heb je met een vroege Zhonyas een mooie mogelijkheid om een keer te diven, en elke gank is double kill met je ult + active.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:58:
[...]

Neuh, 0/21/9 werkt ook perfect voor Morgana, zeker omdat (als je je ult goed wilt landen) je toch midden in het enemy team staat.
Extra defense gaat voor mij boven dat extra beetje gold (wat verwaarloosbaar is) en de manaregen.
Zhonya's is er natuurlijk ook nog, en dat gold is best wel veel, elke poke gold en 2g(?) per minion die dood gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:58:
[...]

Ja items voor extra defense zijn immers overbodig he... Is toch onlogisch, dus je verkiest 21 punten in de defensive tree omdat jij als ranged AP caster wilt gaan tanken. Ja bij je ult moet je in het midden van het team staan, dan kun je toch net zo goed een Zhonya's aanschaffen (dat is de enige reden waarom men je in het midden van een enemy team wil hebben) En door middel van de 21 punten in utility heb je dat item immers eerder. 21 punten in de defensive tree gaan jou echt niet een burst laten overleven met alleen een sightstone en een spellthief (want veel meer items zul je op dat moment niet hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:02:
[...]

Ja items voor extra defense zijn immers overbodig he... Is toch onlogisch, dus je verkiest 21 punten in de defensive tree omdat jij als ranged AP caster wilt gaan tanken. Ja bij je ult moet je in het midden van het team staan, dan kun je toch net zo goed een Zhonya's aanschaffen (dat is de enige reden waarom men je in het midden van een enemy team wil hebben) En door middel van de 21 punten in utility heb je dat item immers eerder. 21 punten in de defensive tree gaan jou echt niet een burst laten overleven met alleen een sightstone en een spellthief (want veel meer items zul je op dat moment niet hebben).
2 Dorans ringen, spellthiefs kocht hij niet, opzich wel wat extra hp door die ringen, maar inderdaad een volle burst op je ga je niet overleven, al heb je 30 punten in def.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:06:
[...]

2 Dorans ringen, spellthiefs kocht hij niet, opzich wel wat extra hp door die ringen, maar inderdaad een volle burst op je ga je niet overleven, al heb je 30 punten in def.
Dan ontgaat mij het helemaal wat men wil spelen? 2 Doran's Ringen? Laten we even serieus blijven. Je kunt een item aanschaffen dat gold opbrengt en dan kies je er maar voor om alleen via masteries je gold te verzamelen en vervolgens nog een paar Doran's ringen aan te schaffen.

Is dit serieus nog als een support Morgana spelen, of gewoon trololol soloqueue.

Klinkt erg als een game die ik eens had met wat Tweakers, waar de support ijskoud vertelde dat hij geen sightstone ging halen, want dat kostte alleen maar gold. En bleef gedurende de gehele game gewoon losse wards kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 05-05-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:10:
[...]

Dan ontgaat mij het helemaal wat men wil spelen? 2 Doran's Ringen? Laten we even serieus blijven. Je kunt een item aanschaffen dat gold opbrengt en dan kies je er maar voor om alleen via masteries je gold te verzamelen en vervolgens nog een paar Doran's ringen aan te schaffen.

Is dit serieus nog als een support Morgana spelen, of gewoon trololol soloqueue.

Klinkt erg als een game die ik eens had met wat Tweakers, waar de support ijskoud vertelde dat hij geen sightstone ging halen, want dat kostte alleen maar gold. En bleef gedurende de gehele game gewoon losse wards kopen.
Nee de masteries ook niet, die zitte allemaal in def.

Ik ben het met jou eens trouwens, dorans ringen en def masteries op morgana supp is echt no-go.

Ha-ha, 10 wards kopen en je bent bijna duurder uit, je wilt er 3 teglijk op de map hebben, 9 minuten speeltijd dus. Ik kende ook zo iemand, maar die deed het niet omdat hij vision niet belangrijk genoeg vond, gelukkig snapt hij het tegenwoordig wel.

[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 05-05-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:13:
[...]

Nee de masteries ook niet, die zitte allemaal in def.

Ik ben het met jou eens trouwens, dorans ringen en def masteries op morgana supp is echt no-go.
Ik lees DarkCorvus over Doran's Ringen en Wootlock over 0/21/9. Dus 2 verschillende personen, met beide bedenkelijke acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:15:
[...]

Ik lees DarkCorvus over Doran's Ringen en Wootlock over 0/21/9. Dus 2 verschillende personen, met beide bedenkelijke acties.
mijn masteries zijn 21/0/9
en red magpen yellow manaregen blue ap quint ap
en dorans ring geeft meer ap dan die spellthief
lvl binding dan pool dan shield
en ja het is niet de echte support way of things maar je moet het maar eens proberen
het is wel wat trol maar dat trek ik me niet aan zolang het maar werkt en echt veel mensen lopen er zich op kapot want als ze gesnared worden + pool + wat hits van adc dan is het worstcase uit je lane gebullied en bestcase een kill in elk geval profit voor jouw team
enkel nog maar ranked mee verloren als ik echt een noob naast me had staan
nuja zit ook maar in silver 3 dus euh ..
ik gaf gewoon even mij dat het wel leuk speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:02:
[...]

Voordat je een zhonya's hebt ben je +- 25 min verder en is de laningphase over.
Met die defensive masteries kan je goed meekomen in de lane en wat poke pakken.
Ik heb liever dat ik iets wat durable ben dan dat ik die 1 extra gold per dode minion krijg. voor die zhonya's maakt dat niets uit, die komt vanzelf in mijn build (na een mikaels / locket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:23:
[...]

en ja het is niet de echte support way of things maar je moet het maar eens proberen
het is wel wat trol maar dat trek ik me niet aan zolang het maar werkt en echt veel mensen lopen er zich op kapot want als ze gesnared worden + pool + wat hits van adc dan is het worstcase uit je lane gebullied en bestcase een kill in elk geval profit voor jouw team
We zeggen ook niet dat het niet kan werken, er zijn alleen gewoon betere opties. Vergeet niet dat je spellthief kan upgraden voor meer gold income en later nog naar frost queens, wat een heel mooi item is, je dorans ring is niet te upgraden en is echt weg gegooit geld voor een support.

Frost queens stats:

Frost Queen's Claim

+50 ability power
+10% cooldown reduction
+10 mana regeneration
+4 gold per 10 seconds

Passive UNIQUE - TRIBUTE: Your next damaging ability or autoattack against a champion or structure will deal 15 additional damage and grant 10 gold. You generate one charge of Tribute every 10 seconds, storing up to 3.

Active UNIQUE - ARCTIC EMBRACE: Fire an ice lance that detonates at the target location, dealing 50 (+5 per level) magic damage to enemies and slowing them by 80%, decaying over 2 seconds. 60 second cooldown. (850 range, 225 radius)

Item cost 2200g (515g)
Sell value 880g
Item Code 3092

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Maar dit is dus een volwaardige underfed AP mage spelen als support, klinkt een beetje erg "support" Nidalee achtig.
Wootlock schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:26:
[...]

Voordat je een zhonya's hebt ben je +- 25 min verder en is de laningphase over.
Met die defensive masteries kan je goed meekomen in de lane en wat poke pakken.
Ik heb liever dat ik iets wat durable ben dan dat ik die 1 extra gold per dode minion krijg. voor die zhonya's maakt dat niets uit, die komt vanzelf in mijn build (na een mikaels / locket)
Leuk verhaal, maar alsnog met deze mastery selectie, zul je wel defensive items in je bezit moeten hebben aangezien merendeel van de masteries multipliers zijn. Oftewel ze worden pas echt efficiënt met enkele items onder je riem. In dit geval dus een underfed tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:33:
Leuk verhaal, maar alsnog met deze mastery selectie, zul je wel defensive items in je bezit moeten hebben aangezien merendeel van de masteries multipliers zijn. Oftewel ze worden pas echt efficiënt met enkele items onder je riem. In dit geval dus een underfed tank.
Ben wel benieuwd hoe jij een support speelt dan, gezien je iedere build / masterie van mede forum gebruikers zo wegwuift. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
9/0/21 is goed op morgana, in een lane waar je niet uit gebullied wordt. Dan nog 5% in je runes, heb je 15% cdr op lvl 1. Dorans ring start is echt useless op morgana, met spelthief heb je veel meer gold income. aka je scaled veel beter mid game in. en de active is handig in combinatie met je ult of binding. Als je veel tf's hebt en je adc kan een beetje positionen is het zeer aan te raden om early zhonias te halen (na 40% cdr en sightstone) dus boots of lucidity, frost queen, sighstone.

Als je iemand in je team hebt die veel cought raakt is het t beste om voor zhonias nog mikaels te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door i-peter op 05-05-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:51:
[...]

Ben wel benieuwd hoe jij een support speelt dan, gezien je iedere build / masterie van mede forum gebruikers zo wegwuift. ;)
Ik speel voornamelijk de ranged casters niet met een 0/21/9 mastery setup. Puur omdat ze een ult heeft waarmee je midden in een team dient te staan, betekent niet dat ik gedurende de laningphase continue in melee range sta. Na de laningphase heb ik inmiddels genoeg gold bij elkaar gesprokkeld om minimaal een Zhonya's te kunnen bouwen icm, Sightstone en eventueel nog een defensive item ben ik dan tanky genoeg om niet met 021/9 te hoeven spelen.

Leona daarentegen zou ik mij hier meer kunnen vinden, gezien die een skillset bevat die je ook daadwerkelijk vraagt om in melee range te staan. En tevens haar natuurlijke tankyness wel voordelen heeft met de mastery setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Dus, Cho'gath jungle kan ik echt met leven. Het feit dat er geen spirit item wordt gebouwd en hij gewoon z'n machete houd begrijp ik niet.

Dat is toch het eerste wat je gaat doen, al is het maar de spirit stone voor de HP en mana regen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:51:
[...]

Met SUPPORT masteries natuurlijk, niet met 21/x/x of x/21/x maar gewoon met x/x/21 zoals het hoort.
misterdoom schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:57:
Dus, Cho'gath jungle kan ik echt met leven. Het feit dat er geen spirit item wordt gebouwd en hij gewoon z'n machete houd begrijp ik niet.

Dat is toch het eerste wat je gaat doen, al is het maar de spirit stone voor de HP en mana regen...
nog gekker, op shaco lekker dorans blade kopen :)

[ Voor 37% gewijzigd door garriej op 05-05-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik kwam laatst een Nocturne tegen die geen Feral Flare bouwde. Ik vroeg toen aan hem waarom niet? Hij beweerde dat het één van de meest slechte items op hem was. Vervolgens bouwde hij SotaG Brutalizer en randuins.

Die gozer stond overigens wel 8/0/4, dus ik heb het gelaten voor wat he was. Ben er alleen nog niet over uit of hij aan het trollen was of gewoon blind is naar de Feral Flare toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:07:
Ik kwam laatst een Nocturne tegen die geen Feral Flare bouwde. Ik vroeg toen aan hem waarom niet? Hij beweerde dat het één van de meest slechte items op hem was. Vervolgens bouwde hij SotaG Brutalizer en randuins.

Die gozer stond overigens wel 8/0/4, dus ik heb het gelaten voor wat he was. Ben er alleen nog niet over uit of hij aan het trollen was of gewoon blind is naar de Feral Flare toe.
Als die er niet van houd om veel te farmen en liever constant map presure heeft, dan heeft hij groot gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Xanthian schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:07:

Feral flare is ook niet zo goed. Misschien miste jullie een tank? Niks mis mee met tank Nocturne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
dr34m3dd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:13:
[...]

Feral flare is ook niet zo goed. Misschien miste jullie een tank? Niks mis mee met tank Nocturne.
Mee eens, mensen roepen al snel dat het een OP item is, maar vergeten dat dat mede komt door een gering aantal stacks en niet puur op het moment dat je hem transformeert. Als Riot het zou beperken tot een bepaald aantal stacks dan zou je het item al balancen, het is nu simpelweg als de game te lang duurt dan wordt het steeds lastiger om de feral flare jungler af te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Afgelopen weekend m'n promo naar Gold 4 gehaald, ik ben weer gelukkig :9

Overigens ook de reacties in dit topic nog even gelezen met betrekking tot de dingen die er mis zijn met de cliënt, waarom hebben zoveel mensen het idee dat degene die met champions bezig zijn, dit ook degene zijn die over bug fixes gaan etc. Ook moet je rekening houden dat ongeveer 30% op hun tosti ijzer speelt, 40% op hun Gameboy colour en de rest willicht een redelijke PC heeft om Worms 2 te draaien. Op het moment dat ze een nieuwe cliënt uitbrengen moet het op alle PC's werken en je hebt nu eenmaal niet te maken met een omgeving waarin iedereen dezelfde hard- en software heeft. Ik denk dat daar meer tijd in gaat zitten dan sommige mensen denken.

Het is alleen jammer dat je er nooit wat over hoort / eventuele vooruitgangen er van hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Onlangs nog een load gehad van 8 min. Geen idee op welke pre-historische computer die speelde :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik verbaasde me gewoon dat hij het allemaal maar slecht vond. Dat iemand liever iets anders wil bouwen kan ik nog wel op in komen, maar om nou te zeggen dat healing en de extra damage nutteloos zijn omdat het volgens hem toch maar op alleen de monsters werken snapte ik niet.

En dan heb je ook nog spelers die niet eens weten wat de Feral Flare is... maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:17:
[...]

Mee eens, mensen roepen al snel dat het een OP item is, maar vergeten dat dat mede komt door een gering aantal stacks en niet puur op het moment dat je hem transformeert. Als Riot het zou beperken tot een bepaald aantal stacks dan zou je het item al balancen, het is nu simpelweg als de game te lang duurt dan wordt het steeds lastiger om de feral flare jungler af te stoppen.
Hm, Had pas een shyvana die op 25 min uit de jungle kwam en een 400 stacks nasus met 2 kills 1v1 aan kon. Sorry maar feral flare is gewoon broken. Vooral op hogere elo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
i-peter schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:21:
[...]

Hm, Had pas een shyvana die op 25 min uit de jungle kwam en een 400 stacks nasus met 2 kills 1v1 aan kon. Sorry maar feral flare is gewoon broken. Vooral op hogere elo's.
en wat vind jij hoge elo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
[...]

De reden op higher ELO is omdat ze daar niet om de 2 seconden hulp nodig hebben omdat ze zelf aan het extenden zijn en dan is het de jungler zijn fout dat hij na 5 min game nog niet gegankt heeft.

Als je goed kan farmen en je ganks zijn efficient, is een feral flare zeker een sterk item. Eenmaal je wat achterstaat en je counter jungled wordt en amper kan farmen, is het vrij nutteloos en is een spirit item beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Maar nu zeg je toch ook precies wat ik zelf aangeef? Het item opzich is alleen broken hoe langer de game duurt, een zojuist gecomplete Feral Flare is niet broken. Maar het werkt nu als bijvoorbeeld een Mejai's zonder stacklimiet. Ja iets wat oneindig gaat stacken, is OP. Dat lijkt me niet meer dan duidelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:33:
[...]
Maar dit is dus een volwaardige underfed AP mage spelen als support, klinkt een beetje erg "support" Nidalee achtig.
ja underfed wel een beetje maar ik prefereer met 50 ap in lane te beginnen en early game echt een groot voordeel te hebben tegen elke andere bot combo
spellthief 5 ap dorans 20 ap is toch een vrij groot verschil om het zomaar af te schrijven ook al heb je die gold income dan niet - zeker zijn van assists kan dat wel compenseren
en die snare poket hard zeker als je nog wat aa's kan doen en adc ook
pool is echt een heel goeie zoning skill eenmaal ze low zijn en je wel wat ap hebt
eenmaal hun bottoren down is, ga je roamen en ga je qua speelstijl wel meer als ap mage spelen ipv support
en ja ik zeg niet dat het de optimale build is maar op silver niveau heb ik er nog niet veel weten het goed te counteren
als je kan kapitaliseren op je early game advantage in lane dan loopt je adc hard uit en kan jij zelf wat meesnowballen
ik ga dan ook door mijn roaming hier en daar wat cs gaan stelen van andere lanes als zijzelf uit hun lane zijn en ik mag dan een underfed mage zijn toch heb ik het gevoel dat het de mindere supportstijl en meer magestijl voor morgana gewoon goed voelt naar lategame toe

het argument dat die dubbele dorans weggesmeten geld is, tja hangt ervan hoe je het bekijkt de meeste games zijn voorbij eenmaal ik dorans dorans sightstone sorc shoes rabcap zhonyas heb en met scores als 6-2-20 120cs, waarvan een deel van mijn cs ook komt van hun jungle in lategame te invaden en warden of te counterpushen

ik wil zeker niet beweren dat dit de manier is waarop ze moet gespeeld worden maar ik merk wel dat ik op dit zilverniveau er heel aardig mee wegkom en ik heb er meer fun mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:23:
[...]

Maar nu zeg je toch ook precies wat ik zelf aangeef? Het item opzich is alleen broken hoe langer de game duurt, een zojuist gecomplete Feral Flare is niet broken. Maar het werkt nu als bijvoorbeeld een Mejai's zonder stacklimiet. Ja iets wat oneindig gaat stacken, is OP. Dat lijkt me niet meer dan duidelijk :).
Als een item te goed scaled is het toch broken?
misterdoom schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:23:
[...]

De reden op higher ELO is omdat ze daar niet om de 2 seconden hulp nodig hebben omdat ze zelf aan het extenden zijn en dan is het de jungler zijn fout dat hij na 5 min game nog niet gegankt heeft.

Als je goed kan farmen en je ganks zijn efficient, is een feral flare zeker een sterk item. Eenmaal je wat achterstaat en je counter jungled wordt en amper kan farmen, is het vrij nutteloos en is een spirit item beter.
Juist, mensen weten dat ze geen ganks gaan krijgen. Zorgen er voor dat ze niet feeden als ze lane verliezen. Enige probleem is dat er mensen tussen blijven zitten die te vroeg opgeven als ze lane verloren hebben.
dr34m3dd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:22:
[...]

en wat vind jij hoge elo?
diamond

[ Voor 21% gewijzigd door i-peter op 05-05-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:57:
[...]

Ik speel voornamelijk de ranged casters niet met een 0/21/9 mastery setup. Puur omdat ze een ult heeft waarmee je midden in een team dient te staan, betekent niet dat ik gedurende de laningphase continue in melee range sta. Na de laningphase heb ik inmiddels genoeg gold bij elkaar gesprokkeld om minimaal een Zhonya's te kunnen bouwen icm, Sightstone en eventueel nog een defensive item ben ik dan tanky genoeg om niet met 021/9 te hoeven spelen.

Leona daarentegen zou ik mij hier meer kunnen vinden, gezien die een skillset bevat die je ook daadwerkelijk vraagt om in melee range te staan. En tevens haar natuurlijke tankyness wel voordelen heeft met de mastery setup.
:')
Bij deze neem ik jou niet meer serieus, ik stel je gewoon een vraag en wat krijg ik terug; juist een compleet irrelevant antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Je gooit dus alle Gold masteries uit het raam op een caster support. Oke, niet echt een slimme keuze. Waarom vol voor de early game AP gaan (Wanneer je dit het minst nodig hebt) als je je gold income en supporting ook kunt verhogen door item actives, gold en cooldown kan verbeteren?
Waarom zou je als support uberhaupt je pool willen levelen? Ik pak liever een mooie shield die de volledige combo van de enemy support of jungler tenietdoet.
Vaak zat geprobeerd. Dat heet mid Morgana. Op bot is het the-AP-carry-that-couldn't.
Daar ligt dus het probleem. Jij ziet de best case als een kill. Ik zie de best case als de enemy zonen en de ADC laten farmen of een tower pakken. Zeg maar, waar daadwerkelijk geld verdiend word.
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:25:
[...]

spellthief 5 ap dorans 20 ap is toch een vrij groot verschil om het zomaar af te schrijven ook al heb je die
Doran's is 15 AP en het verschil van die 10 AP is weinig vergeleken met het opgebouwde Gold-verschil na een aantal minuten. Ook is Doran's Ring passive waardeloos zonder last-hits, maar die zul je vast pakken met maxed bind en pool.
het argument dat die dubbele dorans weggesmeten geld is, tja hangt ervan hoe je het bekijkt de meeste games zijn voorbij eenmaal ik dorans dorans sightstone sorc shoes rabcap zhonyas heb en met scores als 6-2-20 120cs, waarvan een deel van mijn cs ook komt van hun jungle in lategame te invaden en warden of te counterpushen
Een volledige jungle clear is 16 creeps. Lijkt me sterk dat een groot deel van die 120 daaruit komt en niet van jouw gemaxte W in de lane, waar de ADC vast dankbaar voor is.
ik wil zeker niet beweren dat dit de manier is waarop ze moet gespeeld worden maar ik merk wel dat ik op dit zilverniveau er heel aardig mee wegkom en ik heb er meer fun mee
Op Silverniveau kun je overal wel mee wegkomen. Daar is het vaak afwegen wie de grootste troll in het team heeft. Dat maakt het geen argument.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
ap morg kan wel werken op bot. Vooral als je lager speelt dan je echte elo. Dan kan je eigenlijk doen wat je wilt. Ligt puur aan je playstyle tbh. En ik lvl ook vaak genoeg pool als 2e om frostfang te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
i-peter schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:38:
ap morg kan wel werken op bot. Vooral als je lager speelt dan je echte elo. Dan kan je eigenlijk doen wat je wilt. Ligt puur aan je playstyle tbh. En ik lvl ook vaak genoeg pool als 2e om frostfang te stacken.
Maar hij haalt geen frostfang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
daar heb je gelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daar zeg je het misschien wel ...ik speel op lager dan mn elo niveau aangezien ik met mn zoon niet alle tijd van de wereld heb om veel te spelen van silver 4 naar silver 3 tot 3x mn promos opnieuw moeten doen door trolls of iets gelijkaardig
gisteren deed ik mn promos naar silver 2 en eerste game begon het vrij slecht voor zowat alle lanes en na 10 minuten had onze mid zed het gehad en besloot surrender at 20 ill feed until then, werd volledig woest toen niet iedereen wou opgeven ... fun fun fun
tweede game sta ik naast een ashe ... lang geleden dat ik zo'n sukkel heb bezig gezien .. kon werkelijk niet lasthitten, geen map awareness, en als onze jungler langskwam liep ie weg ... als hij out lane werd gepushed trok hij nooit terug achter de toren en tegen jinx en thresh is dat gewoon kill op kill op kill weggeven ..
eerste item na dorans en botten was die crit cloak .... lachen
tja daar gingen mn promos weer, boeit me ook niet zo heel erg, ik weet dat wanneer ik weer tijd heb om te spelen ik wel weer in mn promos zal komen en er uiteindelijk wel zal doorgeraken want het niveau is echt soms om bij te wenen. Gold zal ik uiteindelijk wel halen. Nog maar 50tal ranked games gedaan dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Level van een skill heeft helemaal niets te maken met Frostfang. Die "stack" je ook helemaal niet, dit gaat gewoon over tijd, net als Relic Shield.

UNIQUE - TRIBUTE: Your next damaging ability or autoattack against a champion or structure will deal 15 additional damage and grant 10 gold. You generate one charge of Tribute every 10 seconds, storing up to 3. Killing a minion disables this passive for 12 seconds.
You may only be in possession of 1 Gold Income item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
Ja ik heb een tijdje geleden iemand geholpen met zijn plat promo's, ik heb een aantal games thresh gespeeld en als je een hogere elo bent dan waar je tegen speelt zie je zo veel fouten waarop je kan afstraffen.
Ik zit nu in diamond 5, was bijna 3 maar dat was wel in een winning streak. iig, ik loop nu tegen mijn max elo op. Weet niet precies meer wat ik moet verbeteren.
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:56:
[...]

Level van een skill heeft helemaal niets te maken met Frostfang. Die "stack" je ook helemaal niet, dit gaat gewoon over tijd, net als Relic Shield.

UNIQUE - TRIBUTE: Your next damaging ability or autoattack against a champion or structure will deal 15 additional damage and grant 10 gold. You generate one charge of Tribute every 10 seconds, storing up to 3. Killing a minion disables this passive for 12 seconds.
You may only be in possession of 1 Gold Income item.
Ja, maar heb het ook over 1x w pakken op lvl 2. Dat die mogelijkheid er zeker wel is.

[ Voor 48% gewijzigd door i-peter op 05-05-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
i-peter schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:59:

Ja, maar heb het ook over 1x w pakken op lvl 2. Dat die mogelijkheid er zeker wel is.
Het ging hier over het maxen van W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
i-peter schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:25:
[...]
Als een item te goed scaled is het toch broken?
Het item alleen scaled helemaal niet, het zijn de stacks die het laten scalen, waardoor ik ook nogmaals mijzelf zal herhalen. De infinite stacks maken het item momenteel niet balanced, ben sowieso geen voorstander van Champions/items waar infinite stacks op gehaald kunnen worden, want er is naar verloop van tijd geen houden meer aan. Ze roepen altijd bij Riot dat counter-play mogelijk moet zijn, counter-play is niet mogelijk op het moment dat je iets (item of champion) dicht tegen 1-shots aan laat zijn. Dan kunnen mensen roepen: Ja dan moet je de game maar eerder eindigen, dat is natuurlijk een redenatie van niets, aangezien je door omstandigheden alsnog richting late-game gedwongen wordt.
Wootlock schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:34:
[...]

:')
Bij deze neem ik jou niet meer serieus, ik stel je gewoon een vraag en wat krijg ik terug; juist een compleet irrelevant antwoord.
Het spijt me dat jij niet het geestelijk vermogen hebt om het verband tussen ranged AP caster te zien en de naam Morgana. Je hoeft mij ook absoluut niet serieus te nemen, mensen met zulke kromme builds mogen wat mij betreft doen wat ze willen, zolang ze maar niet in mijn game zitten :').

[ Voor 44% gewijzigd door Damien op 05-05-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:36:
[...]

Het spijt me dat jij niet het geestelijk vermogen hebt om het verband tussen ranged AP caster te zien en de naam Morgana. Je hoeft mij ook absoluut niet serieus te nemen, mensen met zulke kromme builds mogen wat mij betreft doen wat ze willen, zolang ze maar niet in mijn game zitten :').
En dan wordt je boos wanneer jij hier gereport wordt terwijl jij zelfs zulke reacties maakt... kom op hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
dr34m3dd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:43:
[...]

En dan wordt je boos wanneer jij hier gereport wordt terwijl jij zelfs zulke reacties maakt... kom op hé
Sorry ik was de sugar-coating vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Klinkt met alle respect als een prima conclusie. Als jij hier als 'nieuwe user' binnen komt wandelen en allemaal dingen begint te roepen en dan verwachten dat er serieus gereageerd wordt - en als dat niet gebeurt ook nog mensen voor paal gaat zetten - jouw probleem. Ik vind dat eigenlijk allemaal wel meevallen, maar blijkbaar zijn we het nog steeds niet eens over welk gedrag wel en niet door de bocht kan. Hou dat dan ook lekker in het moderatie-topic.

En verder sluit ik me inhoudelijk aan bij alles wat Rudy en Damien gezegd hebben. Ze mogen dan wel geen Diamond zijn, ze denken ten minse wel zo. Bij andere schiet die game-knowledge blijkbaar pijnlijk te kort.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:53:
[...]

Sorry ik was de sugar-coating vergeten.
Om één of andere manier klinkt in het mijn ogen al een stuk minder 'agressief' als je het woord "geestelijk" weglaat, vraag me niet waarom.
In dit geval heb je natuurlijk gewoon gelijk. Je steekt tijd en moeite in het duidelijk maken van een geldig punt, richting een speler die blijkbaar graag vasthoudt aan zijn 'waanbeelden'. Geeft vervolgens nog een inhoudelijke reactie, veralgemeniseert het zelfs, en dan komt wootlock aan met een " :')" reactie.

Blijkbaar is het voor veel spelers moeilijk om te aanvaarden dat ze het fout hebben. Dat zag ik gisteren ook in een game die ik met Wambam speelde. Dat was een game vol met brons spelers.
Een positief voorbeeld was dan weer een paar dagen geleden waar ik Karma support speelde voor een brons Caitlyn ADC. Die nam mijn tips dan weer van harte en heeft me nu zelfs als vriend toegevoegd en wil met me op Skype e.d. (moet nog even nadenken wat ik daar aan ga doen :+).

@AP Support spelen (op lagere ELO). Probeer Karma eens, die kan veel harder poken dan Morgana. Zeker aangezien haar Q praktisch niet te missen valt. Overigens zou ik dan sowieso alsnog gewoon 9/0/21 pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:16:
[...]

Om één of andere manier klinkt in het mijn ogen al een stuk minder 'agressief' als je het woord "geestelijk" weglaat, vraag me niet waarom.
In dit geval heb je natuurlijk gewoon gelijk. Je steekt tijd en moeite in het duidelijk maken van een geldig punt, richting een speler die blijkbaar graag vasthoudt aan zijn 'waanbeelden'. Geeft vervolgens nog een inhoudelijke reactie, veralgemeniseert het zelfs, en dan komt wootlock aan met een " :')" reactie.

Blijkbaar is het voor veel spelers moeilijk om te aanvaarden dat ze het fout hebben. Dat zag ik gisteren ook in een game die ik met Wambam speelde. Dat was een game vol met brons spelers.
Een positief voorbeeld was dan weer een paar dagen geleden waar ik Karma support speelde voor een brons Caitlyn ADC. Die nam mijn tips dan weer van harte en heeft me nu zelfs als vriend toegevoegd en wil met me op Skype e.d. (moet nog even nadenken wat ik daar aan ga doen :+).

@AP Support spelen (op lagere ELO). Probeer Karma eens, die kan veel harder poken dan Morgana. Zeker aangezien haar Q praktisch niet te missen valt. Overigens zou ik dan sowieso alsnog gewoon 9/0/21 pakken.
Over welke speler(s) hebben we het dan? :+

Trouwens dat met die cait was ook in een game met mij :P
Had het net ff opgezocht haha.

Is ook een mooi voorbeeld ik moest een keer tegen een ahri en ik zat met katarina.
De ahri was diamond 5 en na afloop van de game gepraat en heb ik tips gekregen en nog steeds krijg ik tips van die speler.
Hij Spectate me om de zoveel tijd en dan krijg ik allemaal tips.
Dat soort mensen zouden er echt wel meer mogen zijn vind ik zeker met deze community zijn dat soort mensen moeilijk te vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryada op 05-05-2014 19:19 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluit me buiten de wijze van hoe 't gezegd word aan bij de mensen die 9/0/21 als de 'norm' zien, en ook Frostfang promoten. Je kan met welke build dan ook succes boeken, dat wil nog niet zeggen dat de build optimaal is, of 'goed'.

Er is door mensen die vele malen beter spelen, en langer theorycraften, al uitgezocht wat de betere buildpaths, en efficientere masteries zijn, en daar valt eigenlijk weinig discussie over te voeren. Voor een bepaald doeleinde is een bepaalde combinatie masteries & items optimaal. Je kunt daar van afwijken - maar het zal nooit beter zijn, ook niet anders, het is gewoon minder dan wat het had kúnnen zijn.

En overigens is Dorans Ring support onacceptabel - het levert geenzins op wat je wil hebben in lane, (o.a., control, CD's, GP/5 en buildpath), en is daarom ook precies NIET wat je wil. Elke AP caster botlane (Lees: Morgana / Lulu / etc.) zou goed moeten kijken naar hun teamcomp, bijna altijd wil je Spellthiefs Edge openen, en in sommige randgevallen pak je Ancient Coin (Annie, erg goed om Talisman of Ascencion te hebben inc. met de ult voor initiates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

AOE Nasus = Morello + Sunfire + FOTS

Het zal nu niet onmiddellijk de meta veranderen, maar het helpt tegen een LS team O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KS1987 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:15:
AOE Nasus = Morello + Sunfire + FOTS

Het zal nu niet onmiddellijk de meta veranderen, maar het helpt tegen een LS team O-).
:') ik hoop waarlijk dat je aan het trollen bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Zo te zien is er een match met het tweakers toernooi, indien je mee wilt kijken dan kan dat hier: http://www.twitch.tv/xdmebusdx

Wie tegen wie speelt weet ik overigens niet..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je gaat streamen, moet je misschien de gigantische chatbox niet midden in het scherm zetten. Thormodo is wel een lieve jongen maar ik ga niet zitten kijken hoe jullie chatten o_x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Mebus schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:43:
Zo te zien is er een match met het tweakers toernooi, indien je mee wilt kijken dan kan dat hier: http://www.twitch.tv/xdmebusdx

Wie tegen wie speelt weet ik overigens niet..
Dit zijn de teams: http://www.lolnexus.com/E...me=wintersleep&region=EUW (Kebab Mix versus CarryingMC)

Blijkbaar is het CarryingMC team ook sterker dan het in eerste instantie lijkt: 2 Gold, 2 Diamond (moeten nog aan ranked beginnen) en 1 brons.
Dus @JapieTalent, plekken 1 en 2 zijn nog zo zeker niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:55:
Als je gaat streamen, moet je misschien de gigantische chatbox niet midden in het scherm zetten. Thormodo is wel een lieve jongen maar ik ga niet zitten kijken hoe jullie chatten o_x
Bedankt voor de tip :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Freezed trouwens ook als een malle. Maar ik zie het al. Nexus bijna plat in 15min gg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:00:
Freezed trouwens ook als een malle. Maar ik zie het al. Nexus bijna plat in 15min gg :p
Was een kort potje ja :) Jammer dat alt+tab alleen niet goed werkt tijdens het streamen..... Nog tips hiervoor iemand?

[ Voor 3% gewijzigd door Mebus op 05-05-2014 22:05 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Mebus schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:04:
[...]

Was een kort potje ja :) Jammer dat alt+tab alleen niet goed werkt tijdens het streamen..... Nog tips hiervoor iemand?
Run lol in windowed borderless mode dat werkt het beste naar mijn bevindingen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Zo openingsmatch is gespeeld.

Benieuwd naar de opvolgende matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Pfff, enkele rotgames gespeeld. Eerst als renekton top. Hard aan het winnen tegen een twijfelende irelia. Jammer genoeg feede de rest van het team (allemaal premades met CPC in hun nick).
Xin Zhao had blijkbaar ook het gedacht dat lantern overrated is, dus hield hij het maar de hele game (40 min) bij een machete enkel. Tja, wat moet je daar op zeggen?

Dan met caitlyn. M'n ADC is m'n slechste rol maar ik had een goed gevoel. Veel poken, veel damage ontwijken.
Jammer genoeg dacht onze thresh daar anders over om even 0/7/0 te staan na 10 minuten. Ook mid LB was aan het verliezen van een Lucian. Ook hier hard op onze bek gegaan.

Ik was overigens ook crap als caitlyn maar als je niet kan farmen omdat ze je zo kunnen jumpen en all-in gaan had ik gewoon geen damage tov van de fed lucian en twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
wambamNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:13:
[...]

Run lol in windowed borderless mode dat werkt het beste naar mijn bevindingen.
Dat werkt beter ja :) Dankje!

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Update naar aanleiding van laatst gespeelde match:

http://challonge.com/tweakerslolcup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 22:51
Thormodo schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:55:
Dus @JapieTalent, plekken 1 en 2 zijn nog zo zeker niet :P
Oh ik wilde geenszins suggereren dat wij tweede zullen gaan worden.. Echter wanneer je een vol plat/diamond team opstelt in een toernooi waarvan het gros brons/zilver en gold is: vergroot je je eigen winkansen aanzienlijk uiteraard.. ;)

Maar om JooMadButVeryAbsentLatelyBro nog te quoten: "skill-level van de enemies boeit geen biet, wij zijn mentally al lang Challenger".. :P 8)

Wat een amusante discussie over Morgana trouwens.. Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

[ Voor 8% gewijzigd door Jaap. op 05-05-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 18:53
1. iedereen mocht zelf kiezen wie ze mee namen
2. wij hebben gewoon mensen gepakt die nog geen team zaten rest kon dat ook doen
3. morgana qq is stom iedereen weet je gewoon 9/21/0 gaat als morgana geld heb je niet nodig kills ook niet gaat erom je enemy forced uit elkaar te blijven damg boeit geen zak alleen overleven en dat doe je snel genoeg met dat ap/5g item
4. solo skill is anders dan een team skill die wij niet hebben dno van andere teams maar boze broeders hebben dat vast wel meer :P
5. vast nog wel ergens een punt te verzinnen waar andere niet mee eens zijn etc :D

beste sup atm is karma anyway! :D of top

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:29:
[...]

Oh ik wilde geenszins suggereren dat wij tweede zullen gaan worden.. Echter wanneer je een vol plat/diamond team opstelt in een toernooi waarvan het gros brons/zilver en gold is: vergroot je je eigen winkansen aanzienlijk uiteraard.. ;)

Maar om JooMadButVeryAbsentLatelyBro nog te quoten: "skill-level van de enemies boeit geen biet, wij zijn mentally al lang Challenger".. :P 8)

Wat een amusante discussie over Morgana trouwens.. [afbeelding]
Het zou toch wat zijn als we niet eerste of tweede worden. Mijn moeder kijkt me waarschijnlijk nooit meer aan! ;)

Meedoen = belangrijker dan winnen, dat sommige full tryhard willen gaan moeten ze zelf weten. Ik vermaak me wel met de games :). Hoop wel dat ik de befaamde Tweakers-builds ga zien. En ik eis mininaal 1 AD Sion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 12:48
Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:52:
[...]

Het zou toch wat zijn als we niet eerste of tweede worden. Mijn moeder kijkt me waarschijnlijk nooit meer aan! ;)

Meedoen = belangrijker dan winnen, dat sommige full tryhard willen gaan moeten ze zelf weten. Ik vermaak me wel met de games :). Hoop wel dat ik de befaamde Tweakers-builds ga zien. En ik eis mininaal 1 AD Sion.
Zed top O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Die heb ik inmiddels genoeg gezien en voordat Rudy het roept: nee ook geen Quinn. Kkthnxbye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:02:
[...]

Die heb ik inmiddels genoeg gezien en voordat Rudy het roept: nee ook geen Quinn. Kkthnxbye
Quinn top sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vooruit, het is vast beter dan mijn Jayce top.

Gisteren overigens de trial van CLG in actie gezien, en dat ziet er toch vrij goed uit van wat ik zag. Nogmaals ik vond Nien absoluut niet slecht, maar deze jongen liet toch dingen zien waarvan ik af en toe behoorlijk onder de indruk was. Ik hoop voor hem dan ook dat het makkelijk aanpassen word in het CLG team/wonen in de US en dan heeft NA er wat mij betreft een erg sterk team staan vanuit het CLG camp. Over het algemeen lijkt de summer-split van NA aantrekkelijker dan EU, door de vele swaps die er zijn gemaakt. EU moet ik nog maar zien, ik ben benieuwd wie Gambit erbij gaat halen om Alex Ich te vervangen.

Overigens zelf gisteren nog weer een fijne ranked game gedaan, waarbij onze Cait vastberaden was om ons te trollen, dus dat ik dan 11/4/* op Wukong ging maakte niets uit, want ze had haar best al gedaan om Lucian te feeden en besloot vervolgens om maar niet aan de teamfights deel te nemen. En ongestraft natuurlijk want al zou het tribunal werken, dan komt dit gespuis er gewoon doorheen omdat ze a.) niet flamed, b.) wel haar farm hoog houd waardoor het lastig in te schatten is of iemand trolled, c.) het bij 4 deaths liet en vervolgens haar team liet stikken. Toon dan maar eens aan dat iemand moedwillig aan het trollen is op dat ene zinnetje na in het begin van de game waar ze zegt: "I can troll you know?". En aangezien tribunal nog nooit volledige chatverslagen heeft meegezonden maar simpel kleine stukjes komt er weer iemand ongeschonden mee weg.

Vervolgens nog een teambuilder game gedaan, waarna ik aan het eind van de avond aan het evalueren was wat ik ook alweer zo leuk aan dit spelletje vind.

Maar he! In ieder geval hebben we nu de SKT T1 skins! En Japie je kunt binnenkort je Shen skin aanschaffen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 22:51
Ik zeg toch nergens dat ik het een probleem oid vind.. Sterker nog: ik hoop dat we jullie tegenkomen.. Desondanks kan je slecht ontkennen dat jullie niet een grote kanshebber zijn..
Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 07:29:
Maar he! In ieder geval hebben we nu de SKT T1 skins! En Japie je kunt binnenkort je Shen skin aanschaffen ;).
*O* *O* *O*

[ Voor 27% gewijzigd door Jaap. op 06-05-2014 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 07:29:
[...]

Ik zeg toch nergens dat ik het een probleem oid vind.. Sterker nog: ik hoop dat we jullie tegenkomen.. Desondanks kan je slecht ontkennen dat jullie niet een grote kanshebber zijn..
Hey het kan nog best lastig worden die bronze/silver/gold scrubs te stompen! Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png

Overigens ben ik van plan om na dit toernooi nog eentje te houden voor alleen Bronze/Silver en eventueel Gold (al denk ik niet dat Gold erbij gaat komen). Zodat het voor bepaalde teams ook een leuk toernooi kan zijn. Nu bestaat de kans natuurlijk dat er weer dappere e-strijders zijn die op smurf-accountjes gaan loggen, maar dat valt snel genoeg op. :)

Ik verwacht helaas dan dat ik niet meer dan ongeveer 4 teams zal hebben, maar ik zal eens kijken of ik op andere forums ook nog wat reclame er voor kan maken.

[ Voor 35% gewijzigd door Damien op 06-05-2014 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:52:
[...]

Rumble Mid ftw.

Gisteren 1 van de 3 potjes gefaald met Rumble, andere 2 lane gewonnen game verloren :X Wel op Top lane uiteraard.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Gister die all-in bundle gekocht, Leblanc skin <3 Lee sin skin <3. En ik had AD mids nodig dus heb er nu zed en yasuo bij :D 1 Potje met zed kunnen spelen; 19-8-12 geëindigd, vond hem erg leuk spelen. Bijhouden waar je shadows ect zijn is wel lastig, maar wel super leuk.

Begon de lane heel veilig, op een gegeven moment in een fight op mid double kill kunnen pakken en toen had ik cutlass en brutalizer, daarna was het berg afwaarts met hun team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:05
En tot zover Curse Voice Timers
Based on a recent announcement from Riot, and our desire to always remain in compliance with their wishes, we have taken the proactive step of removing Ultimate, Dragon, and Baron timers from Curse Voice. We are happy to oblige in any way we can to provide the best experience possible for our users and trust their judgement in setting those guidelines.

We strongly believe in the core functionality of the product, and that is to allow players to choose, or not choose, to speak with other gamers in the best VoIP solution for gamers. It is also our understanding that this change in functionality falls within the new guidelines set by Riot.

Thank you for your continued support as a beta user.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:34:
:') ik hoop waarlijk dat je aan het trollen bent
Het is me toch gelukt :P.

Het geeft een grotere DPS (zonder in te boeten op tankiness!) en helpt in duel met een LS bruiser o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
KS1987 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:15:
[...]

Het geeft een grotere DPS (zonder in te boeten op tankiness!) en helpt in duel met een LS bruiser o.i.d.
Nou mooi toch, dat out-of-the-box denken komt nog wel ergens. Kan niet wachten tot ik de eerste LCS matches zie met deze build. Ik bedoel we hebben immers ook al gezien dat Zhonya's op Renekton/Shyvana/Riven prima werkt, waarom dit dan niet zeg ik maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KS1987 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:15:
[...]

Ja ja, 2.2k investeren in AP heeft geen negatief effect op hoe tank je bent

:') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Turismo schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:14:
En tot zover Curse Voice Timers

[...]
Rito, Nooooooooooo. Nu zie ik geen echte goede reden meer om Cursevoice weer te installeren :')

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:22:
[...]

Rito, Nooooooooooo. Nu zie ik geen echte goede reden meer om Cursevoice weer te installeren :')
Ik had het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

iCy schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:22:
[...]

Voor het voicedeel als de teamspeak eruit ligt :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
Zonder die timers indd niets meer aan.
Ik heb het eraf gehaald. Geluidskwaliteit van skype is toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

xamirz schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:28:
[...]

Zonder die timers indd niets meer aan.
Ik heb het eraf gehaald. Geluidskwaliteit van skype is toch beter.
Bij skype zijn er altijd mensen met een ruis, achtergrondgeluiden ect. Geef mij maar TS, vent of mumble, voorkeur gaat uit naar TS omdat ik dat gewoon al heel lang gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:27:
[...]

Voor het voicedeel als de teamspeak eruit ligt :P
Lekker met randoms praten. Ook mooi verhaal van SIVHD gisteren. Ja jongens toen ik CS speelde vertelden we elkaar waar de bom lag enzo... ja met je vrienden zeker. Op elke random public had je gewoon schreeuwende (3 letterige sugar-coat)-kinderen en meestal nog in 1 of ander 3e wereld land taal die je wel even vertelde hoe hij/zij erover dacht. Helft ervan had nog niet eens de baard in de keel, maar goed voice-com werkte wel hoor in CS. Zo goed dat dat het eerste was wat ik gedisabled had in CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:29:
[...]

Bij skype zijn er altijd mensen met een ruis, achtergrondgeluiden ect. Geef mij maar TS, vent of mumble, voorkeur gaat uit naar TS omdat ik dat gewoon al heel lang gebruik.
Push-to-talk ftw.
Kan me nog herinneren in clans waar dit gewoon verplicht was te gebruiken.
Heb je ook niet zoveel last van ruis en andere geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voice detect met treshold, nog beter. Geen achtergrond geneuzel, alleen detectie op je stem.
Pagina: 1 ... 19 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]