[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.476 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Wootlock schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:19:
[...]

Juist iets voor lagere elo ;-)
Leona is in principe een harde counter voor Annie gezien je met 2 stuns + passive proc haar zo goed als dood hebt.
Thresh blijft gewoon een hele goede allrounder (peelen voor de ADC, engage d.m.v. Hook)
Lulu is OP. niets meer aan toe te voegen.
Lulu is inderdaad erg goed, speel haar zelf ook vaak. Maar Lulu is ook relatief moeilijk. Je abilities kan offensief en defensief gebruiken dat zorgt nogal voor wat denk werk. Wil ik extra damage op hun ADC of squishy support of een shield voor mijn ADC? Wil ik movement speed of wil ik een schattige schaap?

Ik zag laatst een Lulu die vanaf level 1 glitter lance begon te spammen, misste de helft ook nog!.
Met Leona heb ik toen even rustig afgewacht tot level 3 toen Luly OOM was. Daarna all in en mooie dubbel kill gescoord voor mijn ADC.

Maar vreemd, ik zie Annie nooit meer. Ik zal haar zelf eens proberen te spelen als er geen Leona op het veld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
[...]
Woot? Ja, ze heeft een leuke kit, maar OP als support? Niet bepaald.
Een argument als "niets meer aan toe te voegen" is natuurlijk ook van topkwaliteit.
Xanthian schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:35:
[...]
Maar vreemd, ik zie Annie nooit meer. Ik zal haar zelf eens proberen te spelen als er geen Leona op het veld staat.
Annie haar stun is een aardig stuk korter gemaakt (1.25/1.5/1.75 seconds at levels 1/6/11 (from 1.75 seconds at all levels), waardoor ze een wat minder goede support is geworden. Daarentegen heeft ze nu wel een kortere cd op tibbers. Cooldown reduced to 120/100/80 seconds (from 120 at all ranks)

En Lulu vind ik ook wel de moeilijkste support om écht goed te spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Thormodo op 02-05-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ga het eens proberen met Morgana. Vreemd genoeg zie je die ook niet.
Ook als je ziet hoe slecht de meeste mensen spelen op bot moet je toch makkelijk een binding kunnen plaatsen? Ik bedoel, als je een Thresh hook en een Blitz grab kan doen, moet een binding ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:48:
Ook als je ziet hoe slecht de meeste mensen spelen op bot moet je toch makkelijk een binding kunnen plaatsen? Ik bedoel, als je een Thresh hook en een Blitz grab kan doen, moet een binding ook wel lukken.
Ik kom morgana best vaak tegen, zeker tegen een leona, gister zelf ook nog een potje met morg gespeeld, is echt leuk :)

9 - 12 - 30 geëindigd, zat op bot met een vriend die voor het eerst met jinx(zelfs eerste keer adc), lane ging niet zo goed maar daarna wel terug kunnen komen.

[ Voor 13% gewijzigd door garriej op 02-05-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
In gold word Morgana best vaak gespeeld, in Silver kwam ik haar ook al redelijk vaak tegen op bot. Erg sterke counter tegen Thresh en Leona omdat je je carry black shield kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Morgana tegen Blitz, heerlijk, hoe vaak je hem niet kan triggeren te hooken, en dan gauw je E erop. Heb je toch week 10 seconden free roam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
Ik heb op morgana een winrate van 65% (was hoger) ze is echt broken en echt niet leuk om tegen te spelen. Die binding van 3 seconden is en te makkelijk te raken en gewoonweg te lang(duratie) Als je iemand raakt is ie vrijwel dood.

http://www.probuilds.net/guide/NA/1365874263/19302712 dit is lemonNation van c9, bekijk zijn runes en masteries dan zul je zien dat hij 15% cdr op lvl 1 heeft, zeer handig tegen bv. een thresh(omdat thresh hook een korte cd heeft dan morgana e) Als je dan eenmaal cd boots en frostfang hebt, heb je 40% cdr

Misschien ga ik wel wat te diep in op deze kwestie, vind ik gewoon leuk :)

[ Voor 3% gewijzigd door i-peter op 02-05-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Thormodo schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:38:
[...]

Woot? Ja, ze heeft een leuke kit, maar OP als support? Niet bepaald.
Een argument als "niets meer aan toe te voegen" is natuurlijk ook van topkwaliteit.
een slow (80% als ik me niet vergis), een shield, extra movementspeed, een knockup welke erg disruptive is + die je een dijk HP geeft.
Wil je nog meer argumenten ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:01:
[...]

een slow (80% als ik me niet vergis), een shield, extra movementspeed, een knockup welke erg disruptive is + die je een dijk HP geeft.
Mensen zien OP direct als: "ZE MOET WORDEN GENERFT OMGFWTFBBQ" dat is echter niet wat jij bedoeld neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

MEt zo'n lijstje kan ik Darius ook OP laten klinken:
Een AoE damage, een pull, een slow op movement EN AS en een ultimate die TRUE damage doet, scalet met AD en een CD van 0 seconden heeft als hij er iemand mee killt. Als passive heeft hij een bleed die SCALET MET AD!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
[...]

Ja dat is haar leuke kit. Haar slow is geen fixed 80% trouwens, maar gaat terug naar 0% over de duur. Waarom maakt die kit haar OP? Dat zou pas zo zijn als de nummers op haar abilities niet kloppen. Er zijn veel meer champions met een flexibele kit (Jayce, Elise, Sion, weet ik het).
garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:04:
[...]

Mensen zien OP direct als: "ZE MOET WORDEN GENERFT OMGFWTFBBQ" dat is echter niet wat jij bedoeld neem ik aan.
Dat is dan ook exact de definitie van OP: Overpowered (té sterk, dient zwakker gemaakt te worden). Dan moet je geen term als OP gebruiken, maar gewoon het woord "sterk" o.i.d. gebruiken.

@Damien: je Challonge trouwens ook die Byes laten genereren (wordt er overigens niet (veel) anders van.)

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 02-05-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
[...]

Op botlane vind ik haar niet op, wordt outranged door meerdere supports en adc's, is vrij mana hungry, je kan alle 3 je skills lvlen en ze heeft een vrij lage base movementspeed

Je kan bv poke picken (lucian/cait met karma) en dan outtrade je ze makkelijk voor lvl 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Thormodo schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:06:
[...]

Ja dat is haar leuke kit. Haar slow is geen fixed 80% trouwens, maar gaat terug naar 0% over de duur. Waarom maakt die kit haar OP? Dat zou pas zo zijn als de nummers op haar abilities niet kloppen. Er zijn veel meer champions met een flexibele kit (Jayce, Elise, weet ik het).

[...]

Dat is dan ook exact de definitie van OP: Overpowered (té sterk, dient zwakker gemaakt te worden). Dan moet je geen term als OP gebruiken, maar gewoon het woord "sterk" o.i.d. gebruiken.
Dan is alles te sterk, OP wordt tegenwoordig gebruikt om uit te drukken dat iets heel sterk is een fed kha'zix is ook OP.

Als iets kapot is dan moet het generft worden.

tl;dr OP wordt tegenwoordig niet meer gebruikt zoals dat vroeger werd gebruikt. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Als je met Leona tegen een Morgana staat kan je na je E even je Q afwachten en kijken wat Morgana met haar shield doet (meestal instant shielden ze zichzelf als je op Morgana komt). Zo kan je bijvoorbeld alsnog Flash+Q op de adc gaan als ze de shield op haarzelf heeft gebruikt. Als je ook nog je ult hebt is dat helemaal mooi. Probeer dit wel te doen als Morgana haar Q op cooldown is natuurlijk :)

Dit heeft voor mij al best vaak goed gewerkt..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:11:
Als je met Leona tegen een Morgana staat kan je na je E even je Q afwachten en kijken wat Morgana met haar shield doet (meestal instant shielden ze zichzelf als je op Morgana komt). Zo kan je bijvoorbeld alsnog Flash+Q op de adc gaan als ze de shield op haarzelf heeft gebruikt. Als je ook nog je ult hebt is dat helemaal mooi. Probeer dit wel te doen als Morgana haar Q op cooldown is natuurlijk :)

Dit heeft voor mij al best vaak goed gewerkt..
natuurlijk wachten met shielden tot leona haar shield oplicht, al ben ik daar nooit snel genoeg voor, dus dan maar op de gok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:09:
[...]

Die Trist jump heeft we nogal eens een wat te hoge bloeddruk opgeleverd. Vind het persoonlijk erg irritant dat je mid jump geinterupt kan worden. Word nog schreeuwend wakker van dat moment dat ik door de lucht vloog en middenin de Blitz-fist kreeg. Of wanneer je dus mid jump zit, en op je oude locatie CC word gegooid, dat je dan nog altijd CC'd bent. Top.
Van de andere kant, als die jump niet te interrupten was zou het echt gigantisch OP zijn met die range en de resets, laat staan instant cast. En mensen lijken te vergeten dat je de jump ook pro-actief kan gebruiken om een veiligere positie op te zoeken, in plaats van enkel als escape (waar hij vaak dus idd net te langzaam voor is). Je hebt range, en flink ook, gebruik dat dan :+

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:06:
[...]

MEt zo'n lijstje kan ik Darius ook OP laten klinken:
Een AoE damage, een pull, een slow op movement EN AS en een ultimate die TRUE damage doet, scalet met AD en een CD van 0 seconden heeft als hij er iemand mee killt. Als passive heeft hij een bleed die SCALET MET AD!
AoE slow, AoE Silence, AoE knockup, +900 HP self-buff, 30-50% HP True Damage nuke, AP Ratios tussen 0.7-1.0, self-heal

Alles kan zonder context OP worden bevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:09:
[...]

Dan is alles te sterk, OP wordt tegenwoordig gebruikt om uit te drukken dat iets heel sterk is een fed kha'zix is ook OP.

Als iets kapot is dan moet het generft worden.

tl;dr OP wordt tegenwoordig niet meer gebruikt zoals dat vroeger werd gebruikt. :-(
Ja, in-game misschien (en op rage fora). Maar ik mag toch hopen dat dat soort termen hier wat fatsoenlijker worden gebruikt.
McGryphon schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:16:
[...]

Van de andere kant, als die jump niet te interrupten was zou het echt gigantisch OP zijn met die range en de resets, laat staan instant cast. En mensen lijken te vergeten dat je de jump ook pro-actief kan gebruiken om een veiligere positie op te zoeken, in plaats van enkel als escape (waar hij vaak dus idd net te langzaam voor is). Je hebt range, en flink ook, gebruik dat dan :+
Dat hij zo traag is, is vooral irritant in de 2vs2 lane (waar je range sowieso nog niet zo hoog is). En daar wil je je jump toch graag gebruiken als het echt moet (i.e. om iets te dodgen) en niet proactief om een stukje verder weg te springen. Bijvoorbeeld Lucian zijn Dash is daar veel geschikter voor.

[ Voor 44% gewijzigd door Thormodo op 02-05-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Thormodo schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:15:
[...]

Ja, in-game misschien (en op rage fora). Maar ik mag toch hopen dat dat soort termen hier wat fatsoenlijker worden gebruikt.

[...]

Dat hij zo traag is, is vooral irritant in de 2vs2 lane (waar je range sowieso nog niet zo hoog is). En daar wil je je jump toch graag gebruiken als het echt moet (i.e. om iets te dodgen) en niet proactief om een stukje verder weg te springen.
Bijvoorbeeld Lucians Dash is daar veel geschikter voor.
Wishfull thinking

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik noem het liever educatie. "Mag toch hopen" is dan ook over het algemeen te vertalen in "Doe dit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Klopt, maar als je Trists jump bufft wordt ze té sterk in lane gok ik. Je hebt nu al enorme burst op level 2 door er bovenop te springen en je E te gebruiken, icm een support met een goeie initiate wet ik bijna altijd wel een of twee kills te pakken op level 2 of 3. Als je nog ignite hebt is je burst helemaal belachelijk.

Richting midgame ga ik meestal voor eerst een BFS of vampscepter, afhankelijk van hoe veel gold ik heb, en daarna een Zeal. Dan kan ik in ieder geval turrets en waves pushen, maar verlies ik meestal wel trades. Als ik meteen voor een Bloodthirster ga zitten de trades beter, maar heb ik aanzienlijk minder map pressure. Pas richting lategame wordt Tristana weer sterker dan de meeste andere ADC's.

Imo is Tristana best balanced nu, je hebt een goeie early en een beestachtige late maar in de midgame maakt bijna elke andere ADC je helemaal kapot als je niet goed oplet. AP Tristana is een heel ander verhaal, maar daar heb ik veel minder over te melden :+

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Thormodo schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:22:
[...]

Ik noem het liever educatie. "Mag toch hopen" is dan ook over het algemeen te vertalen in "Doe dit".
Can't teach an old dog new tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McGryphon schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:27:
Klopt, maar als je Trists jump bufft wordt ze té sterk in lane gok ik. Je hebt nu al enorme burst op level 2 door er bovenop te springen en je E te gebruiken, icm een support met een goeie initiate wet ik bijna altijd wel een of twee kills te pakken op level 2 of 3. Als je nog ignite hebt is je burst helemaal belachelijk.

Richting midgame ga ik meestal voor eerst een BFS of vampscepter, afhankelijk van hoe veel gold ik heb, en daarna een Zeal. Dan kan ik in ieder geval turrets en waves pushen, maar verlies ik meestal wel trades. Als ik meteen voor een Bloodthirster ga zitten de trades beter, maar heb ik aanzienlijk minder map pressure. Pas richting lategame wordt Tristana weer sterker dan de meeste andere ADC's.

Imo is Tristana best balanced nu, je hebt een goeie early en een beestachtige late maar in de midgame maakt bijna elke andere ADC je helemaal kapot als je niet goed oplet. AP Tristana is een heel ander verhaal, maar daar heb ik veel minder over te melden :+
Op het moment valt Tristana best weg in de meta, gewoonweg vanwege die wat unreliable escape, en het feit dat ze inderdaad midgame niet genoeg doet. Je ziet (terecht) meer Lucian / Graves / Cait, met wat verdwaalde Corki's en Ezreals er tussen.

Het probleem met die escape van haar is dat je het best 'proactief' kan gebruiken, maar daarna buiten je ult dus bar weinig self peel over houdt, en dat is best lastig wanneer de bruisers de duik maken. En dat gáan ze doen. Ook is ze enorm itemafhankelijk. Ik speel haar persoonlijk graag - maar doe het niet meer. Heb dan veel liever Caitlyn, die al meteen gebruik kan maken van haar range, een meer reliable (alsnog niet feilloos) escape heeft, en midgame niet net zo hard afvalt.

Edit - zit net zo is te kijken naar wat winrates, en het lijkt er op dat Miss Fortune ineens weer sterk is. Kan iemand mischien toelichten wát haar nu zo sterk maakt? Heb haar gespeeld na de patches, maar pak het zelf duidelijk verkeerd aan!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:58:
[...]

Het probleem met die escape van haar is dat je het best 'proactief' kan gebruiken, maar daarna buiten je ult dus bar weinig self peel over houdt, [...] en ten wát haar nu zo sterk maakt? Heb haar gespeeld na de patches, maar pak het zelf duidelijk verkeerd aan!
Trist bar weinig peel? Meer dan alle andere ADCs. Ult + jump heeft meer escape potentie dan welke ADC dan ook.

MF applied nu haar W stacks op ult en doet meer damage geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Tristana valt inderdaad een beetje weg in de meta, maar dat wil niet zeggen dat ze niet viable is. De zwakke midgame is wel een behoorlijk probleem in de huidige "midgame? PUSH PUSH PUSH" meta, maar dat is tot op zekere hoogte af te vangen. En als je midgame overleeft heb je wel een gigantische hoop damage in de lategame, en dat kan toch wel eens heel lekker uitpakken ;)
Ben wel eens van 1/9/1 naar 2x/10/2x gegaan, omdat ik na een verloren lane wat kon splitpushen en wat items kopen. Waarom dat gebeurde? Omdat ik een BFS en een Zeal had tegen de tijd dat de teamfightphase begon, en hun Varus 2 grote items en een BFS. Ik had niet genoeg impact in de teamfight om te verantwoorden daar te blijven in de tijd dat ik ook flink farm kon pakken. En omdat ik zo weinig impact had deden ze nauwelijks moeite om me te stoppen.

En geef Tristana nooit gratis farm als je tegen haar speelt, want ze beukt je schedel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:03
Ligt er beetje aan welk niveau je speelt denk.. Ik ben wel eens met wat je schrijft, maar ervaar in mijn games met Gold/Plat spelers dat ze nog prima werkt.. Ze snowballed net iets harder dan een Caitlyn en is voor mij daarom op het moment de eerste pick, gevolgd door Cait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niks mis met Tristana. Die heeft geen tweaks of fixes nodig aangezien ze al bij de beste ADCs hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ja hee, voortaan wel eerst even mij als groot Lulu-fan consulteren voordat er allemaal rare dingen over 'mijn Lulu' worden gezegd :P
Tja de discussie of een champ OP is kent altijd voor- en tegenstanders. Zoals Thormodo al aangaf, nee ze is niet OP. Anders zou je Lulu support ook wel meer zien; zie haar vrij weinig.

Echter, je hebt wel van die champs die behoorlijk wat potentie hebben en wat dan door de grote meute niet helemaal wordt herkend. Zo vond ik Sejuani erug sterk voordat patch 3.6 haar (in mijn ogen) verknalde. Alleen vrijwel niemand die dat doorhad :P Zelfde kun je van Lulu zeggen: ze kan buitengewoon sterk zijn als support, alleen heeft men dat (om verschillende redenen) niet zo heel erg goed door.
Xanthian schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:35:
Lulu is inderdaad erg goed, speel haar zelf ook vaak. Maar Lulu is ook relatief moeilijk. Je abilities kan offensief en defensief gebruiken dat zorgt nogal voor wat denk werk. Wil ik extra damage op hun ADC of squishy support of een shield voor mijn ADC? Wil ik movement speed of wil ik een schattige schaap?
Thormodo zei ook al dat hij Lulu de moeilijkste support vind om echt goed te spelen. Ben ik het echter niet helemaal mee eens. Ja haar abilities zijn grotendeels op twee manieren te gebruiken, en ze heeft niet echt zo'n defining ability die iedereen kent, maar goed, maakt haar niet perse moeilijk.
Early game moet je gewoon (E+)Q's landen, opvolgen met (en tussendoor) poken met aa's, en eventueel nog polyen die handel om je adc nog meer tijd te geven dmg te doen. Je moet het als Lulu hebben van je early game poke en burst dmg.
i-peter schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:07:
Op botlane vind ik haar niet op, wordt outranged door meerdere supports en adc's, is vrij mana hungry, je kan alle 3 je skills lvlen en ze heeft een vrij lage base movementspeed
- Dat outrangen valt wel mee, ik kan vaak genoeg gratis aa's landen (hallo Leona) en via E + Q heb je helemaal easy range.
- Mana hungry? Nog weinig van mana problemen gemerkt al die keren dat ik haar op bot speel. Zorg dat je sowieso 18 punten in Utility gooit en dan heb je alvast een paar van die mana talents. Voor de rest veel autoattacken en niet voortdurend je skills spammen. Problem solved.
- Je kunt alle 3 je skills lvlen, je dat kan elke champ :P Als je bedoelt dat het niet duidelijk is welke de prioriteit heeft voor lvlen: Q,E,Q,W,Q,R etc. Altijd eerst R, Q, E, W. Je moet zeker early game simpelweg Q maxen: geeft je de meeste dmg en de slow werkt prima voor followup dmg van je adc; tevens werkt je Q uiteraard ook defensief.
- Lage base movementspeed zou ik niet eens weten. Kan niet zeggen dat ik daar nadeel van ondervind op bot lane, en anders gooi je toch W op jezelf?

Zoals ik een paar dagen geleden al poste hier, moet je Lulu in mijn ogen wel een beetje onorthodox spelen als support: veel ap (via runes) en niet (meteen) die standaard support item build bouwen. Op Bronze/Silver/Gold niveau werkt dat iig wel.
Zal de tekst van mijn eerdere post hieronder ff plakken:

Ik bouw Lulu support met flat hp seals, een paar armor reds, merendeel hybrid pens, flat ap quints en flat ap glyphs. Afhankelijk van wat ik tegenover me krijg ga ik voor een agressieve 12/0/18 spec (incl arcane en martial mastery) of een meer defensieve 0/12/18 spec. Met name als je die eerste combineert met Spellthief Edge (een Dorans ring start kan ook) dan is de dmg die je als Lulu tentoonspreidt nogal hard, zeker op lvl 2. Als je dan ook nog een adc hebt die adequaat en snel reageert op de slow+dmg van een rake E + Q combo, dan is je target niet happy ^^ Daarmee kun je in één klap de lane omdraaien of naar je hand zetten.

Als je Lulu echter meer traditioneel bouwt conform de gebruikelijke support way met veelal defensive items, dan vind ik support Lulu een stuk fletser en kun je niet zo hard early game de lane domineren. Bovendien heb je met de traditionele build een stuk minder ap, waarmee ook al je support abilities minder sterk zijn. Vleesch noch visch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Holy shit, wat is Trundle toch sterk met de Feral Flare met een beetje voorsprong. Ik zag dat de enemy team een Shyvana had dus dat gaf mij een reden om Trundle in de Jungle te spelen.

Mastiers 21/0/9, met AD Quints, AS Marks, Flat MR Glyphs en flat Armor Seals. (Jaja, ik weet AS quints beter zijn).

Trundle heb ik niet veel gespeeld, eerste keer pas in de jungle. Viel mij meteen op hoe goed zijn sustain is. Clear was iets trager dan die van Shyvana maar zeker niet slecht.

Match ging heel goed, Top was Zac tegen Darius. Ik heb Zac geholpen op voorsprong te komen door een goede gank. Helaas geen kill maar weel flash. Hierna kon Zac de lane overnemen en winnen. Daarna paar keer bot ganked, kreeg daar zelf een dubbel kill. Dit kwam omdat Shyvana erbij kwam en ik al level 6 was. Ulti op Shyvana en ik was niet dood te krijgen voor hun.

Later in het spel was een kwestie van een ult op Shyvana of anders Darius en iedereen dood meppen.
Viel mij wel op dat als je de ult niet goed kan gebruiken op Shyvana of Darius dat je dan meteen vrij squishy bent. Maar dit viel grotendeels goed te maken door de achterlijke hoeveelheid AS die ik had.

Potje gewonnen met 14/4/xx.

Dankzij de grote voorsprong die ik kreeg heb ik niet veel nadelen kunnen vinden. Voor level 6 ben je erg zwak en zonder ult nog vrij squishy, zeker als je eerst FF en pas Botrk gaat. Dan duurt het even voordat je tanky bent.

Ik ga zeker nog een keer met Trundle weer in de jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:01
JapieTalent schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:17:
[...]

Ligt er beetje aan welk niveau je speelt denk.. Ik ben wel eens met wat je schrijft, maar ervaar in mijn games met Gold/Plat spelers dat ze nog prima werkt.. Ze snowballed net iets harder dan een Caitlyn en is voor mij daarom op het moment de eerste pick, gevolgd door Cait..
Tristana is gewoon slecht in deze meta.

3/4 van haar spells zijn magic damage. De enigste steroids die ze heeft is haar Q, attack speed.
Aan attack speed heb je niks totdat je items hebt. Ook moet deze spell een hoog level zijn om niet nutteloos te zijn. Dan level je bv. die spel als eerst. Dan is je early game heel slecht.... Ze is 100% item dependent.

De populaire adcs van het moment:

Jinx: grote range met aoe of snel aanvallen, goede poke, gnare en een global range AOE. Passive geeft movement speed burst bij assist/kill.

Lucian: Veel burst, goede wave clear.

Caitlyn. Poke, snare en grote range basic attack.

Tristana heeft een redelijke burst totdat er MR wordt gebuild. Haar steroids hebben alleen zin met hoge AD.
Ze is te outdated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Trist heeft 2 steroids, haar Q en haar Passive.

Trist is niet te outdated, enige probleem is dat games minder vaak tot lategame komen waar trist domineert.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ennnnn we kunnen Curse Voice weer uninstallen:
http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=4491087

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ach, ik vraag me af hoe zij dit gaan controleren. Ik blijf het in ieder geval gewoon lekker gebruiken. Laat ze lekker hun concentratie op iets anders richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
De dragon en baron timer => kijk op je minimap
De ult timer => die is wel handig voor TF maar ook niet noodzakelijk.

Ik heb geen nood om Curse Voice te gebruiken maar om nu te zeggen dat ze zooo een groot voordeel krijgen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Great HooD schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 08:36:
Ach, ik vraag me af hoe zij dit gaan controleren. Ik blijf het in ieder geval gewoon lekker gebruiken. Laat ze lekker hun concentratie op iets anders richten.
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
int main(int argc, char* argv[])
{

bool bCurseIsOpen = false;

if ( FindProcessId(L"curse.exe") )
  {
     bCurseIsOpen = true;
  }

return 0;
}

Geen dank Rito, geld mag via PayPal worden overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Najah ze moeten de TOU (Terms of Use) nog updaten, voordat het niet meer toegestaan is. Dat kan nog wel wat weken duren.
Overigens heb ik hem er een tijdje geleden al weer afgegooid.
The Great HooD schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 08:36:
Laat ze lekker hun concentratie op iets anders richten.
Alsof dit niet belangrijk is? Een deel van de community heeft meer in-game informatie (maakt niet uit wat voor informatie) dan een ander deel. Dat trekt alles gewoon scheef.
misterdoom schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 10:11:
De dragon en baron timer => kijk op je minimap
De ult timer => die is wel handig voor TF maar ook niet noodzakelijk.

Ik heb geen nood om Curse Voice te gebruiken maar om nu te zeggen dat ze zooo een groot voordeel krijgen weet ik niet.
Baron/Dragon timer kun je beter gewoon even in de chat typen. Je kunt timestamps in de chat aanzetten en dan zie je dus precies (mits je er vision) op hebt op welke tijd ze gesloopt zijn.
Het is een voordeel, of dat nu groot of klein is, maakt geen bal uit.

[ Voor 58% gewijzigd door Thormodo op 03-05-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Toernooi is bij deze gestart:

Om te kijken tegen wie je moet en wanneer je het moet regelen:
http://challonge.com/tweakerslolcup

De mensen die er per team inzitten:
https://docs.google.com/s...ZldFNWc&usp=sharing#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 22:09

Ryada

She/Her

Ter aanvulling op dat het toernooi gestart is.

Zou elk team a.u.b. een lolreplay kunnen maken van ELKE match die ze spelen in het toernooi.
Ik ben van plan na afloop van het toernooi de matches te streamen met casting maar dan heb ik wel de replay files nodig ;)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
wambamNL schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:22:
Ter aanvulling op dat het toernooi gestart is.

Zou elk team a.u.b. een lolreplay kunnen maken van ELKE match die ze spelen in het toernooi.
Ik ben van plan na afloop van het toernooi de matches te streamen met casting maar dan heb ik wel de replay files nodig ;)
Ik vroeg me al eerder af er überhaupt mensen zijn die daar naar gaan kijken. Helemaal omdat het spelletje dan al gespeeld is. Ik zou me persoonlijk gewoon richten op de (semi)-finales om die live te streamen.

Maar wordt nu alles op willekeurige tijden gespeeld inclusief de (semi)-finales, want ik dacht dat die laatste op za/zo gedaan werden? Overigens sowieso wel handig om een aantal regels op Challonge te zetten, bijvoorbeeld tussen wanneer en wanneer de matches gespeeld moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Thormodo schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:30:
[...]

Ik vroeg me al eerder af er überhaupt mensen zijn die daar naar gaan kijken. Helemaal omdat het spelletje dan al gespeeld is. Ik zou me persoonlijk gewoon richten op de (semi)-finales om die live te streamen.

Maar wordt nu alles op willekeurige tijden gespeeld inclusief de (semi)-finales, want ik dacht dat die laatste op za/zo gedaan werden? Overigens sowieso wel handig om een aantal regels op Challonge te zetten, bijvoorbeeld tussen wanneer en wanneer de matches gespeeld moeten worden.
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trollgehalte op LoL is weer lekker hoog vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Top.
Een nadeel is nu wel dat teams elkaar nu kunnen op houden. Als de eerste teams uit Ronde 1 bijvoorbeeld besluiten pas donderdag te spelen, moet de rest v.h. toernooi daar op wachten.
Maar ik zie zo 1,2,3 ook geen simpele oplossing. Eventueel zou je Ronde 1 bijvoorbeeld vóór datum X moeten spelen, Ronde 2 voor datum Y etc., maar dat is ook niet echt een fijn systeem.
Wazzaahhh schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:26:
hadden gewoon een poule moeten maken zijn maar 6 teams kijken wie beste eindigd
Daarmee houdt je het zelfde probleem en moeten er nog meer games worden gespeeld. Tenzij je exacte tijden/datums wilt gaan afspreken, maar dat werkt ook niet, en kan met dit systeem ook.

Overigens w.b.t. regel "Afwijkingen in ingame names ten opzichte van het document resulteren in een instant diskwalificatie;", er zijn sowieso wel wat mensen die daar hun Tweakers naam hebben staan i.p.v. hun in-game naam.

[ Voor 38% gewijzigd door Thormodo op 03-05-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 18:53

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wazzaahhh schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:26:
Das niet zo lastig in te schatten toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
Ik vind wel leuk meerdere games te spelen hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Iemand heeft mijn naam verandert in het document. Hoort Arclight Varus te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wazzaahhh schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:55:
Ik vind wel leuk meerdere games te spelen hoor :D
Ik ook wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 10:35:
[...]

C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
int main(int argc, char* argv[])
{

bool bCurseIsOpen = false;

if ( FindProcessId(L"curse.exe") )
  {
     bCurseIsOpen = true;
  }

return 0;
}

Geen dank Rito, geld mag via PayPal worden overgemaakt.
Tsja, als het allemaal goed geregeld was dan was dit niet zo moeilijk geweest. Anders hadden bijv. Quinn bugs, Rengar bugs, Nidalee bugs, Lissandra bugs, etc. etc. etc. wel niet meer gezien nowadays.

Ik kan me er wel een beetje over opwinden. De tijd besteden aan programma's die in mijn ogen niets afdoen aan de spelervaring, in plaats van of Tribunal, Client of champions bugs. Maar goed. Er is daar niets meer te halen.

Durf het bijna niet te zeggen maar het lijkt ofdat Riot al weet dat dit hele LoL + eSports niet meer zo lang gaat duren en dus de korte termijn problemen snel oplossen. Snel nog wat geld maken voordat alles instort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Het grapje is alleen dat 99% van de mensen die verstand hebben van programmeren weten dat het tien keer zo moeilijk is om bugs te vinden in een ''slecht'' gecodeerd spel van bijna 20GB aan data dan om een een of andere add-on voor jouw spel uit te sluiten.

Maar goed, ik ben het hoe dan ook niet eens met jouw lijstje van prioriteiten. CV was dom, is dom en zou voor het algemeen welzijn voor het spel dom zijn geweest om toe te staan. Er is letterlijk geen enkel argument waarom ze geïntegreerd zouden moeten worden behalve het 'maar ik ben lui' argument. Jammer dan. Moet je maar moeite doen.

En ten slotte begrijp je denk ik ook wel het argument wat in elke discussie over Riot's resource verdeling gaat. Tribunal team =/= Client team =/= Bug team/Design team.

Ik denk eigenlijk dat Riot nog heel lang nr. 1 blijft in de eSport scene, of dat verder nou met LoL is of niet.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rordarok schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:37:
Het grapje is alleen dat 99% van de mensen die verstand hebben van programmeren weten dat het tien keer zo moeilijk is om bugs te vinden in een ''slecht'' gecodeerd spel van bijna 20GB aan data dan om een een of andere add-on voor jouw spel uit te sluiten.

Maar goed, ik ben het hoe dan ook niet eens met jouw lijstje van prioriteiten. CV was dom, is dom en zou voor het algemeen welzijn voor het spel dom zijn geweest om toe te staan. Er is letterlijk geen enkel argument waarom ze geïntegreerd zouden moeten worden behalve het 'maar ik ben lui' argument. Jammer dan. Moet je maar moeite doen.

En ten slotte begrijp je denk ik ook wel het argument wat in elke discussie over Riot's resource verdeling gaat. Tribunal team =/= Client team =/= Bug team/Design team.

Ik denk eigenlijk dat Riot nog heel lang nr. 1 blijft in de eSport scene, of dat verder nou met LoL is of niet.
Neemt verder niet weg dat die client en bugs nou wel eens gefixed mogen worden. Riot is inmiddels een multinational met meer dan zat geld (en dus resources) om zoiets te doen. Enige reden om het niet te doen is omdat het simpelweg niet meer geld oplevert. Of een andere reden bij Riot die mij ontgaat waardoor ze zit blijkbaar niet belangrijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Iedereen weet dat het verdomd belazerd gecodeerd is, zelf Riotters zeggen het. Het feit dat ze meer nadruk leggen op CV vind ik gewoon ontzettend gek als er veel grotere problemen zijn.
Wauw. Een voicechat integratie, en timers voor je teammates ults zijn gewoonweg gezonder voor het spel. Ult timers van je mates zorgen ervoor dat teamspel beter mogelijk is. Voicechat hoef ik niet over uit te wijden geloof ik. Zo wel, dan moet je dat even aangeven, maar het lijkt mij dat jij een gezond verstand hebt. De games dat ik Voicechat kon activeren doordat meerdere mensen CV hadden maakte het spel zo gigantisch veel leuker.

Doet niets af aan mijn argument. We zitten nu al meer dan 4 jaar met deze game. Zelfde client, zelfde game-client. Het feit dat 1 (!!!!) iemand in zijn vrije tijd een mooiere, snellere en functionelere client heeft opgezet om vervolgens keihard afgeschoten te worden zegt mij genoeg. Het is gewoon een grote kenkerzooi bij Riot.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:45:
[...]

Neemt verder niet weg dat die client en bugs nou wel eens gefixed mogen worden. Riot is inmiddels een multinational met meer dan zat geld (en dus resources) om zoiets te doen. Enige reden om het niet te doen is omdat het simpelweg niet meer geld oplevert. Of een andere reden bij Riot die mij ontgaat waardoor ze zit blijkbaar niet belangrijk vinden.
Daarom ook mijn opmerking. Ik vermoed dat Riot ook ziet dat dit spel geen gigantisch langere levensduur heeft, waardoor zij geen geld meer steken in de lange termijn projecten. Op korte termijn geld verdienen om er later mee vandoor te gaan heeft meer prioriteit geloof ik.

Riot is 1 van de grootste bedrijven in de game industrie. Hou toch eens op met het verdedigen van deze mensen als zij zoo fout bezig zijn, en sloppy zijn in het verhelpen van bugs. De input vanuit de community wordt keihard afgeschoten onder het mom van, "hee maar da kan niet". Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Mee eens. Wat mij betreft releasen ze één champ per 3 maanden en gaan ze verder met balancen en het fixen van bugs. Ook een goed AFK-systeem mag er wel eens komen. Bovendien moet er wat worden gedaan aan de toxicity van de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
DiedB schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:53:
Mee eens. Wat mij betreft releasen ze één champ per 3 maanden en gaan ze verder met balancen en het fixen van bugs. Ook een goed AFK-systeem mag er wel eens komen. Bovendien moet er wat worden gedaan aan de toxicity van de community.
We kunnen de hele avond doorgaan met van dit soort lijstjes. Waarom hebben we dit niet bij Dota2? HoN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
The Great HooD schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:54:
[...]

We kunnen de hele avond doorgaan met van dit soort lijstjes. Waarom hebben we dit niet bij Dota2? HoN?
Bedoel je een discussie over deze onderwerpen of de features? AFK-systeem zit volgens mij wel goed bij DotA, maar daar mist voor zover ik weet een ranked-systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
DiedB schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:55:
[...]

Bedoel je een discussie over deze onderwerpen of de features? AFK-systeem zit volgens mij wel goed bij DotA, maar daar mist voor zover ik weet een ranked-systeem.
Waarom Dota2 niet zulke grote problemen heeft. Weinig bugs (of snel gefixed, hotpatching ftw), een vrij milde community in vergelijking met LoL, Voicechat, etc.

Beetje beide dus. Het is toch raar dat LoL de grootste van allemaal eigenlijk het slechtst in elkaar zit. Dat hoort niet. Ook hoe er naar de community geluisterd wordt is in vergelijking met LoL ook fenomenaal. Het is allemaal zo bizar slecht eigenlijk als je het gaat vergelijken met concurrenten. Dat het gratis is gaat ook niet op, al de concurrenten zijn ook gratis, en verdienen lang niet zo veel als Riot. Servers zijn dan eindelijk eens wat aan gedaan, maar hoelang heeft dat moeten duren?

[ Voor 24% gewijzigd door The Great HooD op 03-05-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Er is letterlijk geen enkel argument waarom ze geïntegreerd zouden moeten worden behalve het 'maar ik ben lui' argument. Jammer dan. Moet je maar moeite doen.
Niet om jou, heb al meerdere iets in deze trant horen zeggen, maar ik vind dit zo'n bullshit argument.. Overal wordt geautomatiseerd en zaken vergemakkelijkt.. En wanneer er nu in de game een dergelijke innovatie komt moet het worden afgeschaft omdat je het ook handmatig kunt timen; beetje omgekeerde wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
Zelf time is een taak extra blijkbaar te moeilijk voor de meeste mensen :P
Ik vind zelf CV voor luie mensen je hoeft al niet veel te weten voor de timers en dan word het nog makkelijker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
JapieTalent schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 19:12:
[...]

Niet om jou, heb al meerdere iets in deze trant horen zeggen, maar ik vind dit zo'n bullshit argument.. Overal wordt geautomatiseerd en zaken vergemakkelijkt.. En wanneer er nu in de game een dergelijke innovatie komt moet het worden afgeschaft omdat je het ook handmatig kunt timen; beetje omgekeerde wereld..
Het argument is niet (zou niet moeten zijn) of je nu wel of niet geautomatiseerde timers wil (Riot zou er zelf ook naar kijken, whatever that may mean), maar dat je een apart programma moet gebruiken voor die voordelen.
In Smite (overigens al weer een tijdje gereleased) krijg je bijvoorbeeld standaard alle timers. Of dat nu wel of niet goed is, is meer een kwestie van "smaak" dan wat anders.

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 03-05-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Trek sowieso alsjeblieft HoN niet in deze discussie, je hebt blijkbaar geen idee hoe dat spel in de loop der jaren gelopen heeft.

En het punt waar mensen gewoon omheen blijven draaien is dat als je CV toestaat, je andere add-ons vrij baan geeft om meer van dat soort dingen bij te gaan houden. CV was handig door het Voice gedeelte, dan hadden ze het daar op moeten houden en het spel niet nog makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Great HooD schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 19:06:
[...]

Waarom Dota2 niet zulke grote problemen heeft. Weinig bugs (of snel gefixed, hotpatching ftw), een vrij milde community in vergelijking met LoL, Voicechat, etc.
Dota 2 heeft ook de nodige bugs (gehad) en die waren ook niet allemaal 1.2.3 gefixed, dus weet niet waar je dat vandaan hebt.
Beetje beide dus. Het is toch raar dat LoL de grootste van allemaal eigenlijk het slechtst in elkaar zit. Dat hoort niet. Ook hoe er naar de community geluisterd wordt is in vergelijking met LoL ook fenomenaal. Het is allemaal zo bizar slecht eigenlijk als je het gaat vergelijken met concurrenten. Dat het gratis is gaat ook niet op, al de concurrenten zijn ook gratis, en verdienen lang niet zo veel als Riot. Servers zijn dan eindelijk eens wat aan gedaan, maar hoelang heeft dat moeten duren?
Servers zijn nog steeds slecht en HoN is fucking slecht en ligt dood te gaan. Dota 2 is wat HoN had moeten zijn.
JapieTalent schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 19:12:
[...]

Ja maar waar houd dat op... "ik had ook handmatig op Heal/Zhonya/Flash kunnen drukken, maar met add-in is veel handiger. Heb een beetje het idee dat WoW alles maar vrij baan liet gaan en het spel een macro-feest werd.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:08:

Servers zijn nog steeds slecht en HoN is fucking slecht en ligt dood te gaan. Dota 2 is wat HoN had moeten zijn.
Wat een haat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren, het niveau van de gemiddelde Yi die van een AD Sion verliest :')

artomu: i could kill you with about 5 hits
artomu: yi with 3
You: bad lee sin with like 2 different lcs teams in his name
artomu: if we had jax stun + dmg
You: lel
artomu: would be 100% win
BesiBobi: go fuk ur self sion
BesiBobi: ur just a gay
BesiBobi: i know you
BesiBobi: u made that parade of gay
BesiBobi: nude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 18-09 20:49
@Damien ik had je nog een berichtje gestuurd om een teamgenoot toe te voegen.
Heb je die misschien gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
The Great HooD schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 19:06:
[...]
Beetje beide dus. Het is toch raar dat LoL de grootste van allemaal eigenlijk het slechtst in elkaar zit.
Ben het ermee eens dat Riot veel te lang over dingen doet die een groot bedrijf in no-time zou moeten kunnen doen.

LoL is sterk in andere aspecten dan Dota: het is relatief makkelijk te leren en er is een ranked-systeem waardoor je je met andere spelers kunt vergelijken. Ik denk ook dat een spel op deze manier een beetje ten onder kan gaan aan de populariteit, want ik heb het gevoel dat het flamers aantrekt door zijn populariteit. Kan natuurlijk ook komen door de aard van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

De community in Dota is net zo slecht als die van League maar daar doen ze niet zo moeilijk over flaming.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar daar ben ik het toch niet mee eens. Ik mute zelden mensen in Dota en heb over 500 games nog nog nooit een doodsverwensing gehad of iets over mijn moeder gehoord.

Tuurlijk. Het blijft een moba dus frustraties zijn er soms maar de community is toch echt minder verrot dan die van Lol hoor.

Kan er deels geluk mee hebben maar Dota heeft ook een low priority queue waar ik nooit inzit.

Tevens heeft Dota wel mmr dus een ladder systeem a la sc2 is een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 00:45:
Sorry maar daar ben ik het toch niet mee eens. Ik mute zelden mensen in Dota en heb over 500 games nog nog nooit een doodsverwensing gehad of iets over mijn moeder gehoord.
Sorry, maar daar geloof ik dus helemaal niks van. Van beginnersniveau tot spelen met meer ervaren mensen heb ik vaak zat oostblokkers gehad die los gingen in de chat om niets.

Grappig videootje voor bewijs:

Dit is dus een compilatie uit meerdere games waarin geflamed/getrolled (lol CM die jankt over creeps) word. Maar goed, Dota 2 community is heilig en liev Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Overigens vind ik de details waar Dota 2 op let zeer nice. Zo heeft elke champ zijn/haar skills in een bepaalde kleur, waardoor het heel makkelijk word om te zijn wie wat heeft gecast. DK heeft alles oranje, DS heeft alles paars, CM heeft alles wit, Outworld heeft alles turqouise etc.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
dr34m3dd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:57:
Iemand heeft mijn naam verandert in het document. Hoort Arclight Varus te zijn.
Ik heb eens gekeken naar het allereerste moment dat jullie je team hadden toegevoegd en vanaf dat punt staat er al dr34m3dd, een beetje lame om dit soort uitspraken te doen terwijl het simpelweg niet is gebeurt. Ik heb iig de naam aangepast en je kunt verder dus ook gewoon meedoen, maar dit was een fout van je eigen kant en niet door iemand anders opzettelijk veranderd.

@Carrying MC: Jullie reserve spelers is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Tuurlijk. Het blijft een moba dus frustraties zijn er soms maar de community is toch echt minder verrot dan die van Lol hoor.

Kan er deels geluk mee hebben maar Dota heeft ook een low priority queue waar ik nooit inzit.

Tevens heeft Dota wel mmr dus een ladder systeem a la sc2 is een kwestie van tijd.
In wat voor droomwereld leef jij eigenlijk? Er is geen game-variant te noemen waar geen toxic-community achter zit. Of het nu Battlefield 4, World of Warcraft, League of Legends, Dota2, Heroes of Newerth, Counter-Strike Global Offensive, Diablo 3 en noem zo nog willekeurig wat andere populaire games, overal zitten ragende/flamende/trollende kinderen aan de knoppen. Dus nee, er is geen toxic-vrije community. De kans bestaat alleen dat je in sommige spellen er minder last van hebt aangezien men meer actie heeft om zich mee bezig te houden, maar het moment dat ze de tijd hebben om iets te typen, krijg je al die shit om je oren.

En dat zit hem niet in de spellen, maar simpelweg in de mens zelf. Iemand kan niet beter zijn dan jou zonder dat hij gebruik maakt van 3rd party programs, hacks of luck. Dat is tenminste de denkwijze van 99% van alle game-communities. Dat die ene % doorheeft dat iemand gewoon beter dan hem is, is leuk, maar die ben jij niet 500 games in Dota2 tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:02
Damienx2 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 11:06:
[...]

In wat voor droomwereld leef jij eigenlijk? Er is geen game-variant te noemen waar geen toxic-community achter zit. Of het nu Battlefield 4, World of Warcraft, League of Legends, Dota2, Heroes of Newerth, Counter-Strike Global Offensive, Diablo 3 en noem zo nog willekeurig wat andere populaire games, overal zitten ragende/flamende/trollende kinderen aan de knoppen. Dus nee, er is geen toxic-vrije community. De kans bestaat alleen dat je in sommige spellen er minder last van hebt aangezien men meer actie heeft om zich mee bezig te houden, maar het moment dat ze de tijd hebben om iets te typen, krijg je al die shit om je oren.

En dat zit hem niet in de spellen, maar simpelweg in de mens zelf. Iemand kan niet beter zijn dan jou zonder dat hij gebruik maakt van 3rd party programs, hacks of luck. Dat is tenminste de denkwijze van 99% van alle game-communities. Dat die ene % doorheeft dat iemand gewoon beter dan hem is, is leuk, maar die ben jij niet 500 games in Dota2 tegengekomen.
Ik heb zelf nu een kleine 2300 uur in Dota2 zitten volgens mijn steamprofiel, en het klopt inderdaad wel wat Damien2x aangeeft, de community in Dota2 is ook net zo beroerd. Maar dat is ook een beetje het probleem bij dit soort spellen, je drukt een aantal mensen maar bij elkaar en je hoopt dat ze gaan samenwerken.

Wat hierbij altijd het belangrijkste is, is dat je zelf geen onderdeel van het probleem gaat worden. Als je zelf positief blijft is de kans ook groter dat dit overslaat op je teamgenoten.

Mooi stukje leesvoer: http://www.reddit.com/r/D...de_affects_others_ingame/

En nu ga ik weer naar het Dota2 topic, succes met LoL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Dit ben jij, in de Dota 2 thread:
Blijft het zo dat elke game minstens 3 mensen leaven als het ze niet aanstaat?

Heb er minder dan 50 gespeeld tot nu toe maar het lijkt wel alsof degene in het team met minste leavers wint gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn die placement matches als je net begint. Die zijn niet representatief. Zowel qua niveau als qua leavers.

Ik zeg ook niet dat de Dota community heilig is. Ik zeg dat hij beter is fan die van Lol door de band genomen. Niet goed maar iets beter toch zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Connection failure...

Well, atleast that doesn't happen with dota 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Net weer een leuke ranked game gehad met Rudy. Matchmaking too stronk en Full AD also too stronk!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eSx43Bb.jpg

Overigens het werk als Gatekeeper goed uitgevoerd, Thresh zat namelijk in zijn promo's.

[ Voor 29% gewijzigd door Damien op 04-05-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Damienx2 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:30:
Net weer een leuke ranked game gehad met Rudy. Matchmaking too stronk en Full AD also too stronk!

[afbeelding]

Overigens het werk als Gatekeeper goed uitgevoerd, Thresh zat namelijk in zijn promo's.

wards bought: 1
very very stronk.

vision>rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Trinkets + Map awareness > wards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wards zijn voor tryhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:33:
Trinkets + Map awareness > wards
Signed, maar in gevolg weet ik wat ik moet doen, stack van wards meenemen in een lane die ik snowball, want stel je voor dat ik niet zie waar mijn slachtoffers zich bevinden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
enemy nexus down> wards! ik win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wazzaahhh schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:57:
enemy nexus down> wards! ik win
U heeft het internet gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
En zijn er al matches gespeeld in het toernooi? Het weekend leek me daar toch ideaal voor :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:01:
En zijn er al matches gespeeld in het toernooi? Het weekend leek me daar toch ideaal voor :p.
Gaat niet zo heel makkelijk als er niemand van het enemy team te bereiken is op LoL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
wambamNL schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:03:
[...]

Gaat niet zo heel makkelijk als er niemand van het enemy team te bereiken is op LoL :P
Ja, daarom is het sowieso wel handig om de tweakers tag van de captain in het document te zetten lijkt me. ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:06:
[...]

Ja, daarom is het sowieso wel handig om de tweakers tag van de captain in het document te zetten lijkt me ^.^.
Ja dat lijkt mij idd ook een goed idee (in mijn geval is het makkelijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 18-09 20:49
Voor het toernooi doen we dan best out of 3 of gewoon 1 potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xepos schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:06:
Voor het toernooi doen we dan best out of 3 of gewoon 1 potje?
Double elimination. Je speelt je rondes tot de finale single games. Dus geen best of three.

En tot op heden geen DM's dus ik ga ervan uit dat er nog geen games gespeeld zijn. Geen ramp opzich het is nog vroeg in het toernooi, als vandaag de eerste resultaten langzamerhand binnenstromen kan het allemaal nog prima verlopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Damien op 05-05-2014 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het handing dat er onder leiding van wat mensen vanavond dan de eerste toernooien beginnen. Dan bedoel ik casting e.d. erbij. Ik wil best helpen met het organiseren. Als de team captains vandaag nou even in deze thread posten kunnen we wat data vaststellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darji
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-04-2024
Heb je een bericht gestuurd wambam :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:41:
Misschien is het handing dat er onder leiding van wat mensen vanavond dan de eerste toernooien beginnen. Dan bedoel ik casting e.d. erbij. Ik wil best helpen met het organiseren. Als de team captains vandaag nou even in deze thread posten kunnen we wat data vaststellen
Goed punt, ik zal eens kijken of ik de mensen ook kan aanspreken in LoL omtrent de status. Want er zal langzamerhand wel gespeeld moeten worden, willen we het halen qua tijdsbestek in dit toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Goed punt, ik zal eens kijken of ik de mensen ook kan aanspreken in LoL omtrent de status. Want er zal langzamerhand wel gespeeld moeten worden, willen we het halen qua tijdsbestek in dit toernooi.
Ik denk dat een groot appeal van de vorige de organisatie/casting was en iedereen tegelijk on was (min of meer, Rorda was illegaal brommerrijden) voor spectates en comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:48:
[...]

Ik denk dat een groot appeal van de vorige de organisatie/casting was en iedereen tegelijk on was (min of meer, Rorda was illegaal brommerrijden) voor spectates en comments
Klopt, alleen er was zoals ook nu weer veel geklaag, dat men wilde spelen zonder alle games af te moeten wachten. Schijnbaar is dit ook lastig voor de meesten, nu ze wat vrijheid krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik zoek een counter tegen een Teemo. Ik heb Jax al geprobeerd met wisselend succes.

Ik zat zelf te denk aan Aatrox, Ryze, Akali. Maar ik heb absoluut geen ervaring met deze champions tegen Teemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:29:
Ik zoek een counter tegen een Teemo. Ik heb Jax al geprobeerd met wisselend succes.

Ik zat zelf te denk aan Aatrox, Ryze, Akali. Maar ik heb absoluut geen ervaring met deze champions tegen Teemo.
Je zou Wukong of Irelia kunnen proberen. Ryze werkt opzich ook wel en is niet erg lastig te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
Cho, yoric,karma, pantheon,
alles behalve tryndamere xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Cho'Gath lijkt mij wel een goeie inderdaad. Die speel ik zo nu en dan ook nog wel eens.
Ik heb alleen moeite om te bedenken hoe je Teemo ooit killed, maar je kan natuurlijk makkelijk farmen.

Pantheon, Karma en Yorick heb ik allemaal niet maar de potentie zie ik er wel in.
Met Ryze had ik het idee dat je hem makkelijk kan neer poken want, je hebt meer range en poke dan teemo. En met je root kan je ook nog eens goeie ganks opzetten.

Aatrox met zijn sustain moet ook erg sterk zijn. Wachten tot Teemo zijn blind gebruikt, dan all-in. Samen met je knockup en Slow moet je ver komen.

Wukong lijkt mij ook wel een optie, alleen heb je voor level 6 denk ik wel een probleem.

In iedergeval bedankt voor het advies. Hopelijk kan ik binnenkort een verhaaltje plaatsen hoe ik Teemo totaal gesloopt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:51:
Cho'Gath lijkt mij wel een goeie inderdaad. Die speel ik zo nu en dan ook nog wel eens.
Ik heb alleen moeite om te bedenken hoe je Teemo ooit killed, maar je kan natuurlijk makkelijk farmen.

Pantheon, Karma en Yorick heb ik allemaal niet maar de potentie zie ik er wel in.
Met Ryze had ik het idee dat je hem makkelijk kan neer poken want, je hebt meer range en poke dan teemo. En met je root kan je ook nog eens goeie ganks opzetten.

Aatrox met zijn sustain moet ook erg sterk zijn. Wachten tot Teemo zijn blind gebruikt, dan all-in. Samen met je knockup en Slow moet je ver komen.

Wukong lijkt mij ook wel een optie, alleen heb je voor level 6 denk ik wel een probleem.

In iedergeval bedankt voor het advies. Hopelijk kan ik binnenkort een verhaaltje plaatsen hoe ik Teemo totaal gesloopt heb.
gewoon niet gekilled worden, teemo is in teamfights/ganks en pushes al dood als je naar hem kijkt, gewoon lekker farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel zelf regelmatig teemo en als ik de volgende champs zie bij de vijand dan weet ik al dat het pijn gaat doen:
AKALI (vanaf lvl6 is het gewoon gg)
Pantheon (die jump stun + gank is gg + je kan ook poken met je speer om dan all in te gaan met je stun)
Wukong (indien goed gespeeld met je W en als je early een kill haalt snowball je zo hard tegen een teemo)
Yorick (kan je als teemo lastig bullyen)

tevens is hecarim jungle een nachtmerrie voor teemo top, teemo zn escape is movement speed en die hecarims als ze niet over je shrooms lopen dan halen je die toch in en meestal is dat niet zo goed nieuws
een combinatie van heca jungle en 1vd4 hierboven dan speel je gewoon onder je toren en vraag je regelmatig jungle hulp of je gaat gewoon keihard feeden en je kan soms beter hun jungle gaan shroomen en samen met je jungler regelmatig invaden en je outer turret gewoon als lost beschouwen

cho ryze aatrox irelia lijken me veel minder lastig
karma mja misschien, nog nooit die matchup gehad
lulu bully vs bully :) is misschien een idee, wel nog nooit zelf die matchup gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Je kan ook Lulu tegen Teemo pakken. Heb je meteen een 'top champ' die wél goeie teamfights heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Akali is geen counter. Hij harrassed je hard voor 6 en blind zorgt ervoor dat je je Q niet kan proccen op hem, wat dus op zijn beurt weer tegenhoudt dat jij spellvamped en bonus magic damage doet. Ook revealed mushroom jou in stealth. Degene boven die roept na 6 = GG heeft nog nooit als ervaren Akali tegen een ervaren Teemo gestaan. Zo "GG" is dat namelijk niet als je door een mushroom heen R'd en vervolgens niet kan stealthen.

Aatrox is natuurlijk als auto-attacker sowieso geen counter. Hij blind je en kite je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:58:
[...]

ik speel zelf regelmatig teemo en als ik de volgende champs zie bij de vijand dan weet ik al dat het pijn gaat doen:
AKALI (vanaf lvl6 is het gewoon gg)
Pantheon (die jump stun + gank is gg + je kan ook poken met je speer om dan all in te gaan met je stun)
Wukong (indien goed gespeeld met je W en als je early een kill haalt snowball je zo hard tegen een teemo)
Yorick (kan je als teemo lastig bullyen)

tevens is hecarim jungle een nachtmerrie voor teemo top, teemo zn escape is movement speed en die hecarims als ze niet over je shrooms lopen dan halen je die toch in en meestal is dat niet zo goed nieuws
een combinatie van heca jungle en 1vd4 hierboven dan speel je gewoon onder je toren en vraag je regelmatig jungle hulp of je gaat gewoon keihard feeden en je kan soms beter hun jungle gaan shroomen en samen met je jungler regelmatig invaden en je outer turret gewoon als lost beschouwen

cho ryze aatrox irelia lijken me veel minder lastig
karma mja misschien, nog nooit die matchup gehad
lulu bully vs bully :) is misschien een idee, wel nog nooit zelf die matchup gehad
Ik denk dat ik met Irelia gewoon gewend ben geraakt aan Teemo's top, en over het algemeen weinig tot geen last van ze heb. Het is waarschijnlijk geen counter, maar gewoon mijn eigen voorkeur. Farmen gaat opzich prima, dmv bushes gebruiken (zelfde als Nidalee) en er alleen uit te komen voor last hits, zodat je niet continu een poison dart op je hoofd hebt.

Pagina: 1 ... 18 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]