Hierboven staat ergens AD Sion. Ik speelde gisteren 2x tegen een AD Sion (niet in lane) maar wat moet je daar tegen doen ? Lifesteal als een gek, niet neer te krijgen.
En alsnog een AA die langzamer is dan merendeel van de ADC's, als ik dan vervolgens met een Caitlyn vs je sta (die je al outranged) dan mag jij extra damage doen, terwijl je minimaal 2 headshots vangt. Kortom als Thresh nu nog steeds zo'n geweldige ADC zou zijn, zag je hem allang opgepakt worden door alle ADC's. En prima als jij een ADC met TP speelt, het voordeel wat je noemt, kan net zo hard een nadeel worden op het moment dat je dus NIET je lane aan het winnen bent en juist een summoner zou willen die je wel in leven houd ipv 1 die je sneller terug brengt naar je al verliezende botlane.KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:40:
[...]
Rustig, ik ben level 25 en speel nog maar enkele maanden. TP werkt ook als ik queue met mensen met meer ervaring, soms is het beter om met een combinatie die jij gewoon bent die niet optimaal is voor het moment dan een optimale combinatie die bij jou onbekend is; dat laatste merk ik vaak als een meta opgedrongen wordt die men niet machtig is.
Hij heeft een passive op zijn AA die via zijn souls infinite kan scalen, doet altijd extra damage, zelfs als die niet volledig opgeladen is en dus iedere andere ranged AA kan overstijgen.
Niet met TP gaan spelen maar gewoon ouderwets ignite, early game de grond in stompen en zorgen dat je hem zijn farm denied. Voor de rest handig om het moment dat hij zijn ult popped bij hem weg te lopen en te re-engagen zodra de ult op CD is. Sion is niet zo'n menace als mensen het hier hebben doen voorkomen. Alles kan unstoppable worden als je het simpelweg zijn gang laat gaan in de game.Bakkertje_01 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:45:
Hierboven staat ergens AD Sion. Ik speelde gisteren 2x tegen een AD Sion (niet in lane) maar wat moet je daar tegen doen ? Lifesteal als een gek, niet neer te krijgen.
[ Voor 20% gewijzigd door Damien op 02-05-2014 10:48 ]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Als je Thresh dmg wilt spelen, neem hem dan op top als Bruiser. Ook niet de beste optie, maar mijn inziens beter: hij wordt wat meer tanky (Bork, Trinity, Sunfire, Randuims, Banshee/ SV, Boots).
Je kan ideaal poken, en kan met je lantarn en CC de beste ganks opzetten. Ook een dive is mogelijk omdat een escape hebt met je Q richting Golem of ... ughm... die nieuwe
.
Still, er zijn betere opties, maar je kan er een leuke lane mee spelen, en nog eens dik tanky worden.
Je kan ideaal poken, en kan met je lantarn en CC de beste ganks opzetten. Ook een dive is mogelijk omdat een escape hebt met je Q richting Golem of ... ughm... die nieuwe
Still, er zijn betere opties, maar je kan er een leuke lane mee spelen, en nog eens dik tanky worden.
Een hit die magic damage doet, die je verder niet met Penetration kan bouwen als de vijand MR heeft. Nu zal dit op lv25 niet vaak gebeuren, maar lopen er later genoeg mensen met MR rond. Een Banshees, GA of Spirit Visage reduceert jouw magic damage met 50% als je geen Mpen koopt. Daarbij heeft deze tijd nodig om op te bouwen, waarin je niet mag auto-attacken.KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:40:
Hij heeft een passive op zijn AA die via zijn souls infinite kan scalen, doet altijd extra damage, zelfs als die niet volledig opgeladen is en dus iedere andere ranged AA kan overstijgen.
Oneindige scaling is grappig op papier, maar je krijgt 2 stacks per creepwave, later 1. Je moet dus veel free farm kunnen krijgen wil je zoveel stacks opbouwen om je AA relevant hoger te krijgen dan een ADC die sowieso hogere base Aspd heeft (en er dus beter mee scaled) en vaak ingebouwde steroids. Je zult honderden stacks moeten verzamelen, wil je boven de mid/lategame DPS van bvb. een Draven, Vayne of Cait.
Ook heb je als ADC niet echt een hard CC. Je enige hard CC is je chain, die effectief ook jouw eigen auto-attacks tegenhoudt. Jij en je vijand doen dus geen damage tijdens je Q, behalve de initiele (lage) damage die de chain doet.
Er zijn veel argumenten omtrent ADC Thresh, in de gevallen die ik hem gebruikt heb lukte het mij aardig. Hij past dan ook in mijn speelstijl waar ik het merendeel TOP speel (niet met Thresh). Ik heb er alle begrip voor dat jullie allemaal meer ervaring hebben, maar ik kan enkel spreken over mijn eigen ervaring en misschien dat ik er een andere mening op na zal houden een seizoen later, loopt het voorlopig aardig waar ik nu zit. Verder had ik het vooral over ADC Thresh als voorbeeld in het TP verhaal, niet als een nieuwe meta
. Voorlopig hou ik het wel bij Nasus, misschien Morellonomicon eens proberen
.
Runaan's als je dan een echte bikkel wilt zijn.KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:15:
Er zijn veel argumenten omtrent ADC Thresh, in de gevallen die ik hem gebruikt heb lukte het mij aardig. Hij past dan ook in mijn speelstijl waar ik het merendeel TOP speel (niet met Thresh). Ik heb er alle begrip voor dat jullie allemaal meer ervaring hebben, maar ik kan enkel spreken over mijn eigen ervaring en misschien dat ik er een andere mening op na zal houden een seizoen later, loopt het voorlopig aardig waar ik nu zit. Verder had ik het vooral over ADC Thresh als voorbeeld in het TP verhaal, niet als een nieuwe meta. Voorlopig hou ik het wel bij Nasus, misschien Morellonomicon eens proberen
.
Kijk als je hem als ADC bouwt op Aram kan ik het nog begrijpen, dat is uberhaupt een trollmode..
Maar er zijn gewoon zoveel adcarry's die zoveel beter zijn, zowel individueel als in teamverband..
Ik zou je toch aanraden als je ADcarry wil spelen, een 'traditionele' adcarry te pakken. Bij voorkeur een met een soort van escape (Ezreal, Caitlyn, Tristana) omdat deze vergevingsgezinder zijn wanneer je onverhoopt toch een misplay maakt..
Maar er zijn gewoon zoveel adcarry's die zoveel beter zijn, zowel individueel als in teamverband..
Ik zou je toch aanraden als je ADcarry wil spelen, een 'traditionele' adcarry te pakken. Bij voorkeur een met een soort van escape (Ezreal, Caitlyn, Tristana) omdat deze vergevingsgezinder zijn wanneer je onverhoopt toch een misplay maakt..
+ goedkope CDR (2.2 K)Damienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:16:
Runaan's als je dan een echte bikkel wilt zijn.
+ verhoogt je AOE van FOTS (samen met TF)
+ kan je SC nemen i.p.v. FH
+ goed voor je W/E (vluchtende tegenstanders)
+ hybrid damage
Hybrid damage is idd een must in League.KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:25:
[...]
+ goedkope CDR (2.2 K)
+ hybrid damage
Ik hou wel van dat out-of-the-box-denken, ik zat zelf te denken aan een lichbane op Nasus.
+ hybrid damage
+ goed voor je Q
+ je kan Hydra nemen i.p.v. TF
+ goedkope damage
[ Voor 22% gewijzigd door Damien op 02-05-2014 11:30 ]
Nog een Morello gebruiker, toch fijn dat meer mensen mijn visie delen op Nasus.KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:25:
[...]
+ goedkope CDR (2.2 K)
+ hybrid damage
Overigens wil ik nog wel even toevoegen dat je het best Ancient Coin op Nasus kan beginnen, goede regen en als de lasthits niet helemaal lukken krijg je toch nog wat gold per creep en met die 200g die je dan pakt, kun je zonder moeite alvast je Morellonomicon starten. Als de support em niet koopt of zuigt, zorg ik dat ik em in mijn inventory houd, anders verkopen.
Vaak overtuig ik de mid laner geen ignite te nemen in champ select omdat ik toch Morello passive in mijn Spirit Fire ga toepassen.
Verder prefereer ik na de Morello een Lich Bane, omdat het wel lekker scaled met elkaar. Dan ontbreekt wel de AD, MS en AS van een Triforce, dus is het beste dan nog een Gunblade of een Guinsoo's. Verder daarna vol tank, Warmogs erbij en een Frozen Mallet voor een heerlijke permanente slow. W + Mallet en niemand komt meer weg.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 11:45 ]
Jezus christus Rudy dat lijkt natuurlijk helemaal nergens op. Iedereen weet dat je Nasus vol AP moet bouwen. Je rusht eerst een sheen, dan bouw je een deathcap voor voldoende AP. Op dat moment wordt Lich Bane effectiever dan de sheen, dus dan bouw je die. Vervolgens heb je magicpen nodig dus ga je voor void staff.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:42:
[...]
Nog een Morello gebruiker, toch fijn dat meer mensen mijn visie delen op Nasus.
Overigens wil ik nog wel even toevoegen dat je het best Ancient Coin op Nasus kan beginnen, goede regen en als de lasthits niet helemaal lukken krijg je toch nog wat gold per creep en met die 200g die je dan pakt, kun je zonder moeite alvast je Morellonomicon starten.
Vaak overtuig ik de mid laner geen ignite te nemen in champ select omdat ik toch Morello passive in mijn Spirit Fire ga toepassen.
Verder prefereer ik na de Morello een Lich Bane, omdat het wel lekker scaled met elkaar. Dan ontbreekt wel de AD, MS en AS van een Triforce, dus is het beste dan nog een Gunblade of een Guinsoo's. Verder daarna vol tank, Warmogs erbij en een Frozen Mallet voor een heerlijke permanente slow. W + Mallet en niemand komt meer weg.
Vicariously I live while the whole world dies
Maar je bouwt TF eerst neem ik aan... en Tier2 boots, met het oog op ganks, en de aankomende teamfights lijkt het me toch echt verstandiger om een defensive item te kopen voor dat gold.KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:25:
[...]
+ goedkope CDR (2.2 K)
+ hybrid damage
Wil je CD reduction, ga lekker voor een Spirit Visage, kan je beginnen met een Kindlegem wat je géén AP geeft. Je bent Nasus, je wilt niet in een kill lane staan, je wilt farmen. De AP waar jij het over hebt is extra AOE damage. Extra AOE dmg betekend meer push, en minder minions om te lasthitten met je Q.
Vaak je E gebruiken betekend ook mana costs: minder Q beschikbaar pre 6. Je E kan je gebruiken voor zoning, want trades win je ook niet snel zonder je Q er aan te verspillen (weer een minion Q minder).
Dus: meer AOE wil je niet in lane (persé)
Hybrid damage snap ik sowieso niet wat je voordeel ervan is (je hebt je TF al)
Vluchtende tegenstander heb je 1 punt in je W voor... 5 minions pre 6 missen met je Q omdat je achter een tegenstander aan rent hoeft ook niet voor die kill: als hij moet recallen heb je ook freefarm, en pre6 is de respawn tijd nou niet echt de moeite voor risico's.
Uiteindelijk is het dus 2.200 gold waarvan je meest zinvolle waarde CDR is, waar je op andere items meer stats ervoor terug krijgt. En dan noem je het nog goedkope CDR ook.
Nasus is niet voor de AOE / AP damage. Als je zorgt dat je goed kan Q-farmen komt daar vanzelf heel veel dmg uit, daarom bouw je hem full-tank, zodat je zoveel mogelijk Q eruit kan pompen later in je teamfights, door je ult+Q doe je al zoveel damage dat je ze kan acen als ze je niet focussen, en de rest kan dat doen als ze je wel focussen.
Overigens, probeer het gerust, daar leer je van, maar als er betere opties zijn, neem die dan.
Teamfights na 2 items op Nasus? dacht het niet gewoon lekker heel de game farmen en dan iedereen stompen.Ero-Sensei schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:47:
[...]
Maar je bouwt TF eerst neem ik aan... en Tier2 boots, met het oog op ganks, en de aankomende teamfights lijkt het me toch echt verstandiger om een defensive item te kopen voor dat gold.
Wil je CD reduction, ga lekker voor een Spirit Visage, kan je beginnen met een Kindlegem wat je géén AP geeft. Je bent Nasus, je wilt niet in een kill lane staan, je wilt farmen. De AP waar jij het over hebt is extra AOE damage. Extra AOE dmg betekend meer push, en minder minions om te lasthitten met je Q.
Vaak je E gebruiken betekend ook mana costs: minder Q beschikbaar pre 6. Je E kan je gebruiken voor zoning, want trades win je ook niet snel zonder je Q er aan te verspillen (weer een minion Q minder).
Dus: meer AOE wil je niet in lane (persé)
Hybrid damage snap ik sowieso niet wat je voordeel ervan is (je hebt je TF al)
Vluchtende tegenstander heb je 1 punt in je W voor... 5 minions pre 6 missen met je Q omdat je achter een tegenstander aan rent hoeft ook niet voor die kill: als hij moet recallen heb je ook freefarm, en pre6 is de respawn tijd nou niet echt de moeite voor risico's.
Uiteindelijk is het dus 2.200 gold waarvan je meest zinvolle waarde CDR is, waar je op andere items meer stats ervoor terug krijgt. En dan noem je het nog goedkope CDR ook.
Nasus is niet voor de AOE / AP damage. Als je zorgt dat je goed kan Q-farmen komt daar vanzelf heel veel dmg uit, daarom bouw je hem full-tank, zodat je zoveel mogelijk Q eruit kan pompen later in je teamfights, door je ult+Q doe je al zoveel damage dat je ze kan acen als ze je niet focussen, en de rest kan dat doen als ze je wel focussen.
Overigens, probeer het gerust, daar leer je van, maar als er betere opties zijn, neem die dan.
Je snapt ook niks van Nasus, Q doet physical damage, dus Mpen helpt alleen voor Spirit Fire en Lich Bane. Verder ben je EEN TANK geen Mage en doe je hybrid damage, niet alleen magic want daar heb je niks aan als iemand mres bouwt helpt zelfs een Void Staff niet meer en dan kun je beter nog wat AD achter de hand hebben want beide resists bouwen ze nooit op mijn MMR.Vicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:45:
[...]
Jezus christus Rudy dat lijkt natuurlijk helemaal nergens op. Iedereen weet dat je Nasus vol AP moet bouwen. Je rusht eerst een sheen, dan bouw je een deathcap voor voldoende AP. Op dat moment wordt Lich Bane effectiever dan de sheen, dus dan bouw je die. Vervolgens heb je magicpen nodig dus ga je voor void staff.
Ik heb het hele stuk nog eens nagelezen, en ik zie nergens staan teamfights na 2 items, wellicht heb ik je dat in een PM gestuurd, maar dat kan ik me niet herinnerengarriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:48:
[...]
Teamfights na 2 items op Nasus? dacht het niet gewoon lekker heel de game farmen en dan iedereen stompen.
En ik weet niet of je het ironisch bedoeld, maar je team steeds dood laten gaan om zelf te farmen wordt je niet vaak in dank afgenomen
Hadden ze maar geen meta schapen moeten zijn en out of the box denken en een comp kiezen die 4v5 kan houden. Sowieso dat ik als Nasus een half uur moet farmen. Uiteindelijk carry je vrij hard en hou je alle heals tegen als Nasus, dus een paar verloren towers of dragons maken niet uit. Als de top laner naar dragon is verdien ik gemakkelijk die 650 Gold terug in farm en towers en uit Ancient Coin, het is niet zo'n groot probleem. Mensen overraten dragon een beetje. Ze realiseren zich later nog wel dat het eigenlijk weinig nut heeft als je een goede farmer hebt die stevig door kan pakken.Ero-Sensei schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:52:
[...]
En ik weet niet of je het ironisch bedoeld, maar je team steeds dood laten gaan om zelf te farmen wordt je niet vaak in dank afgenomen
Iedereen zit gewoon zo vast in z'n meta en gedachtengang na al die jaren LoL en daar probeer ik gewoon omheen te denken weet je. Die mensen zitten een beetje vast in tunnelvisie en een frisse blik staat nooit mis
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 11:59 ]
Maar goed het was niet heel serieus bedoeld m'n reactie, maar mensen schijnen dat niet te zien zonder dat hoofdEro-Sensei schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:47:
[...]
Maar je bouwt (item1)TF eerst neem ik aan... en (item 2)Tier2 boots, met het oog op ganks, en de aankomende (en daar zijn ze dan)teamfights lijkt het me toch echt verstandiger om een defensive item te kopen voor dat gold.
Een Assassin-Mage-Tank die ook kan junglen. Overigens zou ik niet vergeten om een Zhonya's in de build op te nemen, want uiteindelijk wil je wel extra armor en de AP zorgt voor extra hybrid damage. En de active zal je enemy flink op het verkeerde been zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:50:
[...]
Je snapt ook niks van Nasus, Q doet physical damage, dus Mpen helpt alleen voor Spirit Fire en Lich Bane. Verder ben je EEN TANK geen Mage en doe je hybrid damage, niet alleen magic want daar heb je niks aan als iemand mres bouwt helpt zelfs een Void Staff niet meer en dan kun je beter nog wat AD achter de hand hebben want beide resists bouwen ze nooit op mijn MMR.
Ik denk dat ik ook zou spelen met Movement Quints, gewoon zodat je iedereen kunt inhalen, Hybrid Pen Marks icm Attack Speed voor betere attack-animaties. Dan zou ik vervolgens Attack Speed Seals nemen zodat je nog sneller je stacks kunt halen en dan afsluiten met extra mana/5 Glyphs zodat je iig altijd mana hebt met misschien nog een paar magic pen Glyphs voor extra hybrid damage output.
Summoners: Revive + Teleport om wel snel terug te zijn in je lane mocht je een keer niet in staat zijn om te 1v5'en vanwege mana-issues. Zal overigens niet vaak voorkomen want met deze build heeft het enemy team geen kans, ze weten immers niet wat voor damage je doet, vanwege al die hybrid damage.
[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 02-05-2014 12:00 ]
Wellicht wel, laten we dan ook advies pakken als het gegeven wordt..Ero-Sensei schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:53:
Wellicht is het prettig als we de ironie een beetje achterwegen laten en niet doen alsof we zelf op level 25 met Challengers gequeue'd werden.
Beetje jammer dat je de draak zo met me aansteekt, ik probeer gewoon goede punten op de tafel te leggen kom jij met die trollige summoners en runes. Je neemt natuurlijk hybrid pen, AP quints, armor/lvl en mres/lvl runes omdat je vooral lategame een goed character bent moet je je runes daar ook op afstemmen maar dat snap je zelf ook wel. Sowieso dat je altijd teleport pakt en natuurlijk ghost. Zo heb je 2 spells waarmee je snel terug je lane in kan gaan of naar een andere lane kan komen. Armor heb je al in runes dus gewoon een warmogs kopen geen zhonyas want dan lopen ze gewoon bij je weg en dat is jammer want met hybrid doen je ult en spirit fire wel veel damage.Damienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:58:
[...]
Een Assassin-Mage-Tank die ook kan junglen. Overigens zou ik niet vergeten om een Zhonya's in de build op te nemen, want uiteindelijk wil je wel extra armor en de AP zorgt voor extra hybrid damage. En de active zal je enemy flink op het verkeerde been zetten.
Ik denk dat ik ook zou spelen met Movement Quints, gewoon zodat je iedereen kunt inhalen, Hybrid Pen Marks icm Attack Speed voor betere attack-animaties. Dan zou ik vervolgens Attack Speed Seals nemen zodat je nog sneller je stacks kunt halen en dan afsluiten met extra mana/5 Glyphs zodat je iig altijd mana hebt met misschien nog een paar magic pen Glyphs voor extra hybrid damage output.
Summoners: Revive + Teleport om wel snel terug te zijn in je lane mocht je een keer niet in staat zijn om te 1v5'en vanwege mana-issues. Zal overigens niet vaak voorkomen want met deze build heeft het enemy team geen kans, ze weten immers niet wat voor damage je doet, vanwege al die hybrid damage.
Als je zo op de man blijft spelen en expres rare dingen post dan ben ik helaas genoodzaakt een topic report te doen, net als een aantal anderen hier ben ik daar geen fan van Damien, eerst pest je die andere jongen al weg en nu ga je over op mij... erg jammer dit.
Het concept out-of-the-box denken is je ontgaan of niet? Met je standaard build..Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:05:
[...]
Beetje jammer dat je de draak zo met me aansteekt, ik probeer gewoon goede punten op de tafel te leggen kom jij met die trollige summoners en runes. Je neemt natuurlijk hybrid pen, AP quints, armor/lvl en mres/lvl runes omdat je vooral lategame een goed character bent moet je je runes daar ook op afstemmen maar dat snap je zelf ook wel. Sowieso dat je altijd teleport pakt en natuurlijk ghost. Zo heb je 2 spells waarmee je snel terug je lane in kan gaan of naar een andere lane kan komen. Armor heb je al in runes dus gewoon een warmogs kopen geen zhonyas want dan lopen ze gewoon bij je weg en dat is jammer want met hybrid doen je ult en spirit fire wel veel damage.
Als je zo op de man blijft spelen en expres rare dingen post dan ben ik helaas genoodzaakt een topic report te doen, net als een aantal anderen hier ben ik daar geen fan van Damien, eerst pest je die andere jongen al weg en nu ga je over op mij... erg jammer dit.
Zo jammer dat je op dit forum altijd zo hard moet worden aangepakt als je eens niet een meta-schaap wilt zijn. Ik bedoel, heb je ooit mijn build geprobeerd? Hoe weet je dat het niet zal werken? Ik heb hier vrij veel uren in gestoken en nu schop jij het zo onderuit. Erg jammer dit, en dan gelijk dreigen met topic-reports. Ik vind dat persoonlijk niet kunnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 02-05-2014 12:11 ]
Met rudy en damien weet je nooit in hoevere je ze serieus moet nemen tegen elkaar... erg vervelend.
Laten we het nou eens serieus houden mensen...al die rare builds ik snap er niks meer van.
Nasus moet je gewoon heel veel Attack Speed bouwen en probeer ongeveer 70% Cooldown Reduction te halen, als dat eenmaal gelukt is kan je namelijk heel snel slaan en dan gebruik je ook nog je eerste ability en dan doe je samen ook best veel damage zeg maar. Je kan ook nog een Warmogs halen want dan ga je minder snel dood en dat is fijn want dan heb je meer tijd om mensen te slaan. Ook als je je ult gebruikt wordt je een erg grote hond en ik heb gelezen dat 21% van de mensen bang is voor honden dus dan win je je lane al bijna meteen.
Nasus moet je gewoon heel veel Attack Speed bouwen en probeer ongeveer 70% Cooldown Reduction te halen, als dat eenmaal gelukt is kan je namelijk heel snel slaan en dan gebruik je ook nog je eerste ability en dan doe je samen ook best veel damage zeg maar. Je kan ook nog een Warmogs halen want dan ga je minder snel dood en dat is fijn want dan heb je meer tijd om mensen te slaan. Ook als je je ult gebruikt wordt je een erg grote hond en ik heb gelezen dat 21% van de mensen bang is voor honden dus dan win je je lane al bijna meteen.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Dank je dat je iig mijn attack speed keuzes wel ondersteund. Dat ze dit in de lagere elo-ranges nog niet spelen is beschamend te noemen. Maar gelukkig begrijpen ze het in Gold allemaal wel (en schijnbaar Diamond ook).Rordarok schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:10:
Laten we het nou eens serieus houden mensen...al die rare builds ik snap er niks meer van.
Je kan maar 40% CDR hebben, en ik denk dat meer als 21% van de mensen bang zijn voor honden, ook renekton is nog steeds een beetje bang voor Nasus. Nasus moet je trouwens uitspreken zoals ze met jesus doen in mexico.Rordarok schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:10:
Nasjoesh?garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:13:
[...]
Je kan maar 40% CDR hebben, en ik denk dat meer als 21% van de mensen bang zijn voor honden, ook renekton is nog steeds een beetje bang voor Nasus. Nasus moet je trouwens uitspreken zoals ze met jesus doen in mexico.
Ok wacht even, zijn we elkaar nou allemaal aan het trollen of beginnen sommige mensen serieus op de posts in te gaan?
Volgens mij is het 1 grote troll war op 't moment.The Great HooD schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:16:
Ok wacht even, zijn we elkaar nou allemaal aan het trollen of beginnen sommige mensen serieus op de posts in te gaan?
Meteen weer af doen als trollen...Hatelijk gewoon.
Ik ben super-serial. Out-of-the-box denken moet gepromote worden, anders kunnen we hier nooit eens fatsoenlijk theorycraften.The Great HooD schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:16:
En Hybrid damage wordt enorm onderschat. Ze zijn er in Korea al een tijdje mee bezig, maar het wil nog niet echt overwaaien naar Europa. Daarom ben ik wel blij dat het nu eindelijk eens wordt aangekaart door een forumgebruiker.
[ Voor 24% gewijzigd door Damien op 02-05-2014 12:22 ]
Damienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:19:
[...]
Ik ben super-serial. Out-of-the-box denken moet gepromote worden, anders kunnen we hier nooit eens fatsoenlijk theorycraften.

Volgens mij begon het al met getroll met Morellonomicon NasusThe Great HooD schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:16:
We kunnen altijd nog een out-of-the-box team maken.
Top: Ad Sion
Jungle: Trundle
Mid: AP Nasus
ADC: Thresh
Support: Ashe
Jammer dat je het zo op de man speelt. Ik probeer hier een serieuze discussie op te zetten. Maar goed ik merk het alweer, het wordt weer niet gewaardeerd.
support ashe met crit dmg runes is best sterk hoor.Xanthian schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:23:
We kunnen altijd nog een out-of-the-box team maken.
Vergeet de CDR quints ook niet.garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:23:
[...]
support ashe met crit dmg runes is best sterk hoor.
Correct ik doe hetzelfde overigens met Teemo, ik heb ook een volledige page met crit-damage, want als je dan een keer crit met Teemo doe je big damage.garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:23:
[...]
support ashe met crit dmg runes is best sterk hoor.
Nee die zijn niet nodig, Ashe heeft natuurlijk van haar passive crit chance, dus als je gewoon elke keer een pijl schiet als die op 100 staat + crit dmg runes = win.
Een goede crit kan het verschil zijn tussen early je game winnen of verliezen. Als ze op je mushroom stappen heb je niet echt Aspd nodig, ze kunnen toch niet bij je in de buurt komen, dus veel Crit en AD om 2 goeie hits te landen en daarna met W gewoon wegrennen en ze kunnen niks. Gewoon nog veel hardere burst als Kha Q.Damienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:24:
[...]
Correct ik doe hetzelfde overigens met Teemo, ik heb ook een volledige page met crit-damage, want als je dan een keer crit met Teemo doe je big damage.
Met cooldown krijg je natuurlijk sneller passive stacksgarriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:26:
[...]
Nee die zijn niet nodig, Ashe heeft natuurlijk van haar passive crit chance, dus als je gewoon elke keer een pijl schiet als die op 100 staat + crit dmg runes = win.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 12:27 ]
Teemo is wat dat betreft ook een enorm sterk poppetje, ik vergelijk hem soms wel eens met Quinn, maar in theory natuurlijk iets sterker qua map pressence.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:26:
[...]
Een goede crit kan het verschil zijn tussen early je game winnen of verliezen. Als ze op je mushroom stappen heb je niet echt Aspd nodig, ze kunnen toch niet bij je in de buurt komen, dus veel Crit en AD om 2 goeie hits te landen en daarna met W gewoon wegrennen en ze kunnen niks. Gewoon nog veel hardere burst als Kha Q.
[...]
Met cooldown krijg je natuurlijk sneller passive stacks
Als dat 2e echt waar is, dit wist ik nog niet, bedankt.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:26:
[...]
Een goede crit kan het verschil zijn tussen early je game winnen of verliezen. Als ze op je mushroom stappen heb je niet echt Aspd nodig, ze kunnen toch niet bij je in de buurt komen, dus veel Crit en AD om 2 goeie hits te landen en daarna met W gewoon wegrennen en ze kunnen niks. Gewoon nog veel hardere burst als Kha Q.
[...]
Met cooldown krijg je natuurlijk sneller passive stacks
en on a serious note, is het nou slim om met kha eerst de "kleine" jungle mobs te killen zodat je de grote isolate?
Teemo is veel beter, zijn dmg is veel hoger, zijn escape is beter en hij is veel meer tankyDamienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:28:
[...]
Teemo is wat dat betreft ook een enorm sterk poppetje, ik vergelijk hem soms wel eens met Quinn, maar in theory natuurlijk iets sterker qua map pressence.
[ Voor 20% gewijzigd door garriej op 02-05-2014 12:30 ]
Ik zou sowieso een kleine jungle mob laten staan om counterjunglen tegen te gaan. Zeker nu de Feral Flare zo populair is, kun je het beste 1 kleine mob laten staan in je jungle zodat de enemy jungler niet aan de haal gaat met je grote mobs.garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:29:
[...]
Als dat 2e echt waar is, dit wist ik nog niet, bedankt.
en on a serious note, is het nou slim om met kha eerst de "kleine" jungle mobs te killen zodat je de grote isolate?
Het zal ook de enemy jungler demotiveren nog je jungle in te lopen. Scheelt je weer een ward!
[ Voor 8% gewijzigd door Damien op 02-05-2014 12:33 ]
Het probleem is dat je jezelf een bepaalde speelstijl aan leert.KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:15:
Er zijn veel argumenten omtrent ADC Thresh, in de gevallen die ik hem gebruikt heb lukte het mij aardig. Hij past dan ook in mijn speelstijl waar ik het merendeel TOP speel (niet met Thresh). Ik heb er alle begrip voor dat jullie allemaal meer ervaring hebben, maar ik kan enkel spreken over mijn eigen ervaring en misschien dat ik er een andere mening op na zal houden een seizoen later, loopt het voorlopig aardig waar ik nu zit. Verder had ik het vooral over ADC Thresh als voorbeeld in het TP verhaal, niet als een nieuwe meta. Voorlopig hou ik het wel bij Nasus, misschien Morellonomicon eens proberen
.
Als je tegen echte newbies speelt zou je waarschijnlijk zelfs met ADC Blitz nog goed kunnen scoren. Maar zodra je betere tegenstanders tegen komt heb je dan vrijwel niets meer aan al het oefenen daarmee. Op zich kan het geen kwaad in zover dat het belangrijkste is om gewoon lol te hebben, maar je wilt ook niet iedere game door 9 man gereport worden
Ik zou Thresh de eerste tijd gewoon als support spelen, met quick casting uit. Dan kan je je cast range zien, en kan je oefenen met je Q skillshot. Ik heb dat tijden gedaan met Blitz, wat betekent dat nu ik quick casting gebruik ik snel kan reageren en niet al te veel mis (en ook redelijk de max range weet in te schatten). Ook met Morgana merk ik dat ik daar profijt van heb aangezien ik me ook heb aangeleerd om te voorspellen waar mensen zullen staan tegen de tijd dat mijn skillshot arriveert. Zit nog bij lange na niet op Gold niveau ermee, maar ook niet meer op Wood V
Ik ga altijd cold turkey smat caste, leer de range vanzelf in lane even kijken hoe ver het ongeveer is met behulp van het bosje ect. en daarna gewoon gaan. Je moet toch ook aan de snelheid wennen enzo neem maar gelijk de range mee. Daarnaast als ik niet smartcast dan denk ik te veel na over skill-shots en zit ik veel langer te mikken. Natuurlijk is dit allemaal persoonlijk.Skyclad schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:31:
[...]
Het probleem is dat je jezelf een bepaalde speelstijl aan leert.
Als je tegen echte newbies speelt zou je waarschijnlijk zelfs met ADC Blitz nog goed kunnen scoren. Maar zodra je betere tegenstanders tegen komt heb je dan vrijwel niets meer aan al het oefenen daarmee. Op zich kan het geen kwaad in zover dat het belangrijkste is om gewoon lol te hebben, maar je wilt ook niet iedere game door 9 man gereport worden
Ik zou Thresh de eerste tijd gewoon als support spelen, met quick casting uit. Dan kan je je cast range zien, en kan je oefenen met je Q skillshot. Ik heb dat tijden gedaan met Blitz, wat betekent dat nu ik quick casting gebruik ik snel kan reageren en niet al te veel mis (en ook redelijk de max range weet in te schatten). Ook met Morgana merk ik dat ik daar profijt van heb aangezien ik me ook heb aangeleerd om te voorspellen waar mensen zullen staan tegen de tijd dat mijn skillshot arriveert. Zit nog bij lange na niet op Gold niveau ermee, maar ook niet meer op Wood V
Op mijn MMR werkt AP/Crit Nasus anders erg goed! Ik zal wel ff mijn results linken.. Heb er zelfs nog een mooie tekening bijgemaakt
let niet op de data; rito fix client pls

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 02-05-2014 12:46 ]
thresh op een andere positie valt mid late game gewoon af... qua dmg en qua tank zal hij geoutscaled worden door champs die daar voor bedoelt zijn. Het sterkste blijft 40% cdr thresh en je q maxen.
als iemand vragen heeft over item builds oid vraag maar
als iemand vragen heeft over item builds oid vraag maar
Next level junglingDamienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:30:
[...]
Ik zou sowieso een kleine jungle mob laten staan om counterjunglen tegen te gaan. Zeker nu de Feral Flare zo populair is, kun je het beste 1 kleine mob laten staan in je jungle zodat de enemy jungler niet aan de haal gaat met je grote mobs.
Het zal ook de enemy jungler demotiveren nog je jungle in te lopen. Scheelt je weer een ward!
THE CANE IS REALJapieTalent schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:45:
Op mijn MMR werkt AP/Crit Nasus anders erg goed! Ik zal wel ff mijn results linken.. Heb er zelfs nog een mooie tekening bijgemaaktlet niet op de data; rito fix client pls
[afbeelding]
de iceborn gauntlet op de rechthand is goed gelukt.JapieTalent schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:45:
Op mijn MMR werkt AP/Crit Nasus anders erg goed! Ik zal wel ff mijn results linken.. Heb er zelfs nog een mooie tekening bijgemaaktlet niet op de data; rito fix client pls
[afbeelding]

Ik kan er overigens echt niet bij dat mensen nog steeds Golem op Udyr bouwen. Feral flare is zo veel sterker op hem...
Oh, en ik had vandaag een Voli in m'n team. Die tankte wel zo gigantisch hard

Visage on my chest, Warmog's armor under there!
[ Voor 43% gewijzigd door McGryphon op 02-05-2014 12:51 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Ik kan er niet bij dat mensen met udyr spelen. ik vind hem echt zo slecht. Maar dat kan ook komen door de ervaring die ik heb met mensen die met udyr spelen.
Wou iCynl weer eens wat proberen?garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:52:
Ik kan er niet bij dat mensen met udyr spelen. ik vind hem echt zo slecht. Maar dat kan ook komen door de ervaring die ik heb met mensen die met udyr spelen.
Dat is die gast die alleen maar met rumble kan spelen toch? ^^
http://www.twitch.com/trick2ggarriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:52:
Damienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:28:
[...]
Teemo is wat dat betreft ook een enorm sterk poppetje, ik vergelijk hem soms wel eens met Quinn, maar in theory natuurlijk iets sterker qua map pressence.
[ Voor 33% gewijzigd door The Great HooD op 02-05-2014 12:55 ]
gister een potje gespeeld, ik ben support main, speelde leona(zij hadden vrij veel poke dus leona is handig voor engage) Udyr kwam na 15 min uit de jungle, paar redelijke ganks, na 25 min had hij feral flare trinity en een defensive item. op 30 min 4 items... die gast ging 1v4 terwijl ik hun backline disrupte... en we stonden voor in global gold.
dit is op euw dia elo.
speel als je udyr speelt vooral heel erg egocentrisch
dit is op euw dia elo.
speel als je udyr speelt vooral heel erg egocentrisch
Udyr is potentieel een enorm sterke champion, maar veel mensen weten niet hoe met hem te spelen. Je hebt movespeed nodig, en een triforce of mallet, en dan zijn ze doorgaans redelijk fucked. Jax is bijna de enige andere melee toplaner die lategame consequent de 1v1 van een goede Udyr wint, en Renekton kan je outsustainen vanaf lvl 2.garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:52:
Daarnaast is het natuurlijk heel grappig om AP Udyr te spelen met Nashor's en een Lich Bane; niet het meest effectieve wat je kan doen, maar de phoenix AoE en je 600hp shields elke 4 seconden maken het nog redelijk viable.
@hierboven: Toplane Udyr kan dat ook: als ik Phoenix lane speel pak ik ghost en teleport. Je pest ze de lane uit, pusht de wave naar de turret, recall, en teleport terug om nog veel meer druk te zetten. De lane presence van een phoenix Udyr is echt belachelijk, en als je wat items bent ben je een van de vervelendste splitpushers in het hele spel. Tanky, mixed damage, een stun, bakken vol lifesteal, en je kan rennen zoals weinig champs dat kunnen.
[ Voor 21% gewijzigd door McGryphon op 02-05-2014 12:57 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
De deadline voor het inschrijven van een team voor de Tweakers cup eindigt om 16:00:
Voor de huidige indeling:
http://challonge.com/tweakerslolcup
Voor het inschrijven:
https://docs.google.com/s...ZldFNWc&usp=sharing#gid=0
Voor de huidige indeling:
http://challonge.com/tweakerslolcup
Voor het inschrijven:
https://docs.google.com/s...ZldFNWc&usp=sharing#gid=0
Voor het toernooi kan ik dan gewoon mijn team in het Google Docs formulier invullen? En we hebben niet echt vaste posities moet ik dat dan toch gewoon invullen?
Gewoon willekeurig invullen dan
Zo we staan ingeschreven.
Iemand zit blijkbaar te trollen in het inschrijfformulier.
Iemand zit blijkbaar te trollen in het inschrijfformulier.
[ Voor 55% gewijzigd door Xepos op 02-05-2014 13:09 ]
Was het dit weekend? En zo ja, welke dagen/tijden?
Wel even serieus nu: Het is totaal niet grappig om full retard te gaan met dat Google document. Hou je gemak gewoon.
@Skyclad: Zelf afspreken met je tegenstander in de loop van komende week..
Wat ik niet kan zien op die eerste site is wie er in welk team zit? Of moet ik daarvoor gewoon de google doc gebruiken Damien?
Wat ik niet kan zien op die eerste site is wie er in welk team zit? Of moet ik daarvoor gewoon de google doc gebruiken Damien?
waarom niet inschrijven via hier en dan dat docs document voor je zelf houden
Slimme keuze om het document dicht te gooien, kun je zien wie er zit te kutte.
Probleem is al opgelost
kan ongeveer wel nagaan waar dit hoge niveau wegkomt.

Oh dit had een Kappa gezichtje moeten zijn. Nou ja

[ Voor 50% gewijzigd door Damien op 02-05-2014 13:18 ]
Je kunt toch zien per account wie zit te kloten?
Wat is er allemaal gebeurd dan? Ik zag dat iemand Swaglord achter Rordarok had gezet en uit reactie heb ik achter Damien 'Best AD Sion EU' gezet, maar daar is het dus niet bij gebleven?
Hele teams waren weg, de kleuren klopte niet meer ect.Vicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:18:
Wat is er allemaal gebeurd dan? Ik zag dat iemand Swaglord achter Rordarok had gezet en uit reactie heb ik achter Damien 'Best AD Sion EU' gezet, maar daar is het dus niet bij gebleven?
kinderachtig. Permaban van het forum imo.garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:20:
[...]
Hele teams waren weg, de kleuren klopte niet meer ect.
Graag hier houden, anders hebben we niemand meer voor de topicreports
Ik kan jullie geruststellen, als het niet op het forum gebeurd zullen er voor dit soort dingen geen repercussies op het forum volgen in normale gevallen. In principe ligt de verantwoordelijkheid voor een Google-document niet bij Tweakers 
Maar goed. Vanavond waarschijnlijk weer een paar potjes Tristana gaan spelen, blijft een leuke ADC.
Maar goed. Vanavond waarschijnlijk weer een paar potjes Tristana gaan spelen, blijft een leuke ADC.
Anders doe ik er nu wel eentje. Heb je het document nog kunnen redden?Damienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:21:
[...]
Graag hier houden, anders hebben we niemand meer voor de topicreports.
voordat hij dicht ging voor iedereen zag hij er alweer goed uit gelukkig.Vicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:24:
[...]
Anders doe ik er nu wel eentje. Heb je het document nog kunnen redden?
Ja hoor, alle gegevens staan er nog in. Inclusief onze creatieve forumgebruikerVicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:24:
[...]
Anders doe ik er nu wel eentje. Heb je het document nog kunnen redden?
McGryphon schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:24:

Je hoort tristana AP mid te spelen =\
Xbox id: DHV Whitebird
zo irritant als ze weer met 50 hp weg springt.
Astu: https://docs.google.com/s...RpZUNfZldFNWc&usp=sharing
Hij staat nu in weergave modus, dus mochten er nog mensen hun team willen opgeven dat kunnen ze dat door middel van DM met mij regelen.
Hij staat nu in weergave modus, dus mochten er nog mensen hun team willen opgeven dat kunnen ze dat door middel van DM met mij regelen.
gewoon thresh pakken en dan wachten op de animatie, lekker terug flayenArgantosNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:34:
[...]
zo irritant als ze weer met 50 hp weg springt.
garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:29:
[...]
Als dat 2e echt waar is, dit wist ik nog niet, bedankt.
Is dit een stille hint naar Mebus?Damienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:16:
Probleem is al opgelostkan ongeveer wel nagaan waar dit hoge niveau wegkomt.
[afbeelding]
Wie?
Nee. Het is geen stille hint
edit: ik zie dat ik een OP Karthus ben
[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 02-05-2014 13:53 ]
Ook mogelijk, niet mijn ding. Ik stamp liever van een afstandje iedereen kapot met crits van >800Wazzaahhh schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:30:
Je hoort tristana AP mid te spelen =\
Oh hai Olaf. *jump wall*
Verwijderd
Die Trist jump heeft we nogal eens een wat te hoge bloeddruk opgeleverd. Vind het persoonlijk erg irritant dat je mid jump geinterupt kan worden. Word nog schreeuwend wakker van dat moment dat ik door de lucht vloog en middenin de Blitz-fist kreeg. Of wanneer je dus mid jump zit, en op je oude locatie CC word gegooid, dat je dan nog altijd CC'd bent. Top.McGryphon schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:05:
[...]
Ook mogelijk, niet mijn ding. Ik stamp liever van een afstandje iedereen kapot met crits van >800
Oh hai Olaf. *jump wall*
Ik zag het ook staan. Maar goed, dit was de meest recente change waarin alle teams nog stonden. Dus wat onzin is waarschijnlijk er doorheen geschoten.Vicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:52:
[...]
Nee. Het is geen stille hint
edit: ik zie dat ik een OP Karthus benHeb ik iets gemist?
Oh ik lig er niet wakker van hoor, maar ik kan me gewoon niet herinneren wanneer ik voor het laatst karthus gespeeld hebDamienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:15:
[...]
Ik zag het ook staan. Maar goed, dit was de meest recente change waarin alle teams nog stonden. Dus wat onzin is waarschijnlijk er doorheen geschoten.
Eerlijk gezegd kan ik me niet eens herinneren dat ik je ooit mid heb zien staanVicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:17:
[...]
Oh ik lig er niet wakker van hoor, maar ik kan me gewoon niet herinneren wanneer ik voor het laatst karthus gespeeld heb
Nee dat heb ik nog nooit geprobeerd. Heel af en toe speel ik mid als ik moet fillen en een enkele keer pick ik dan wel eens karthus, maar volgens mij is de laatste keer echt al maanden terug. Degene die dat neergezet heeft moet dus wel een heel goed geheugen hebben
Of hij word 's nachts nog steeds badend in het zweet wakker omdat je hem ontzettend vernederd hebt met KarthusVicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:21:
Nee dat heb ik nog nooit geprobeerd. Heel af en toe speel ik mid als ik moet fillen en een enkele keer pick ik dan wel eens karthus, maar volgens mij is de laatste keer echt al maanden terug. Degene die dat neergezet heeft moet dus wel een heel goed geheugen hebben
Dat lijkt me heel sterk aangezien mid na adc mijn zwakste rol is en ik sowieso maar een schamel silver V spelertje ben.
fixed, overigens heeft het nog geen zin om nu te kijken waar je tegen moet, er gaat namelijk nog een shuffle plaatsvinden voordat ik op start druk.dr34m3dd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:21:
Wij als HDU moeten tegen een team dat niet meer meedoet?
[ Voor 29% gewijzigd door Damien op 02-05-2014 14:32 ]
Ik zie Support Annie niet meer... Alleen maar Leona, Thresh en Lulu.
Is Support Annie iets voor hogere Elo of zo?
Juist iets voor lagere elo ;-)Xanthian schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:13:
Ik zie Support Annie niet meer... Alleen maar Leona, Thresh en Lulu.
Leona is in principe een harde counter voor Annie gezien je met 2 stuns + passive proc haar zo goed als dood hebt.
Thresh blijft gewoon een hele goede allrounder (peelen voor de ADC, engage d.m.v. Hook)
Lulu is OP. niets meer aan toe te voegen.
"Don't let your dreams be memes"
Je kunt haar vaak ook nog wel hooken. Het duurt namelijk wel even voordat ze daadwerkelijk in de lucht zit nadat je op je skill drukt (de raketten moeten even opwarmen o.i.d.).i-peter schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:36:
[...]
gewoon thresh pakken en dan wachten op de animatie, lekker terug flayen
En ik zeg het nog een keer. Als je ADC Thresh succesvol wilt spelen, moet je even de client van vorig jaar downloaden toen dat nog sterk was. Met een argument als "voor mij werkt het toch" zal jezelf nooit verbeteren. Maar als je daardoor altijd in de regionen blijft waar je zat, merk je dat natuurlijk niet.
@JapieTalent: Je moet wel een tijdje (5 min o.i.d.) uit de game zijn, voordat je op het eind als leaver wordt aangemerkt. Je kunt het ook zien als de naam in rood is op het eindscherm of het systeem een auto report doet voor leaven.
[ Voor 29% gewijzigd door Thormodo op 02-05-2014 15:39 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]