[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.471 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Rordarok schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:43:
Rudy moet echt per direct uit het spel verwijderd worden.
Eens, valt niet te supporten...

Red je hem omdat hij wordt aangevallen door de Wight, door deze over de muur te knocken als Alistar, krijg je het om je oren dat je hem gekilled hebt. Zo jammer dat op de man gespeel...

Ik durf nu amper nog soloqueue in als support vanwege deze mentale afbranding :(

[ Voor 40% gewijzigd door Damien op 30-04-2014 23:58 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 18:53
als je ooit hulp nodig hebt damien help ik je wel hoor ben ik jou support :P

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wazzaahhh schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 00:26:
als je ooit hulp nodig hebt damien help ik je wel hoor ben ik jou support :P
Laten we dat maar niet doen ;) ik heb het namelijk niet zo op de ADC role.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Dus ik de laatste xx games gewonnen in 1 stuk door van Silver 1 naar promo's gold 4, de eerste games die ik verlies zijn 2/3 promo games :')
Vanavond weer een kans :9

Gisteren bleek maar weer hoeveel mensen WW onderschatten (of hij had ontzettend veel geluk) maar die stond uiteindelijk echt 17/5, liep gewoon door 3 personen heen om de ADC af te maken en ging daarna verder. Er zijn natuurlijk veel champs die dat kunnen en de rest van m'n team was ook een beetje hersendood maar dit ging wel redelijk ver :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als je met Warwick early een paar kills krijgt ben je midgame bijna niet af te stoppen, vooral in de wat kleinere skirmishes (omdat je dan wat minder snel neer te focussen bent en tijd hebt om te lifestealen). En lategame is Warwick sowieso meestal wel sterk genoeg om een AD carry uit te schakelen of in ieder geval lange tijd bezig te houden. Het is wel oppassen met iemand als thresh in enemy team omdat die je uit je ult kunnen smijten. In dat geval dus even wachten met ulten tot de fight al even bezig is.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Vicarious schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:02:
Als je met Warwick early een paar kills krijgt ben je midgame bijna niet af te stoppen, vooral in de wat kleinere skirmishes (omdat je dan wat minder snel neer te focussen bent en tijd hebt om te lifestealen). En lategame is Warwick sowieso meestal wel sterk genoeg om een AD carry uit te schakelen of in ieder geval lange tijd bezig te houden. Het is wel oppassen met iemand als thresh in enemy team omdat die je uit je ult kunnen smijten. In dat geval dus even wachten met ulten tot de fight al even bezig is.
Ik speelde zelf Thresh tegen die WW dus maar ook al onderbrak ik z'n ult, he didn't give a fck. Ze hadden gewoon een beter team dus ach, jammer maar volgende keer beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:02:
Enige jungler die ik al in tijden niet gebruikt heb en al helemaal niet met een FF, misschien toch maar eens proberen. Ik gok dat ik na gisteren namelijk nooit meer als support ga staan :+ .

Niet vaak meegemaakt dat mensen erom vechten om NIET bij mij in de lane te staan :(

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 01-05-2014 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Speelt iemand nog wel eens Cho'Gath? Zo nu en dan pak ik hem nog wel eens op top en een heel enkel keer als support.

Zeker tegen champions als Ryze, Malphite, Nasus, Darius en Kha doet hij het heel aardig. Als je de rapture kan landen, dan kan je zo hard traden. Je wordt meestal wel vaak geganked, maar met wards kom je een heel eind. En ganks zijn alleen een groot probleem als je minder 3 feast stacks hebt.

Tegen Riven, Jax, Trundle en Renekton heb ik iets minder succes gehad. Je kan wel winnen, maar het is lastig.

Edit:

Nog een leuk in-depth stukje over Feral Flare.
http://www.reignofgaming....flare-already-burning-out

Ik was al benieuwd of het niet gewoon een kwestie van tijd was voordat spelers zich gaan aanpassen aan de Feral Flare omdat die iets nieuws met zich mee brengt. Als een strategy of champion OP is, dan is het vaak een kwestie van tijd voordat hier counters op gevonden worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Xanthian op 01-05-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:26:
Speelt iemand nog wel eens Cho'Gath? Zo nu en dan pak ik hem nog wel eens op top en een heel enkel keer als support.

Zeker tegen champions als Ryze, Malphite, Nasus, Darius en Kha doet hij het heel aardig. Als je de rapture kan landen, dan kan je zo hard traden. Je wordt meestal wel vaak geganked, maar met wards kom je een heel eind. En ganks zijn alleen een groot probleem als je minder 3 feast stacks hebt.

Tegen Riven, Jax, Trundle en Renekton heb ik iets minder succes gehad. Je kan wel winnen, maar het is lastig.

Edit:

Nog een leuk in-depth stukje over Feral Flare.
http://www.reignofgaming....flare-already-burning-out

Ik was al benieuwd of het niet gewoon een kwestie van tijd was voordat spelers zich gaan aanpassen aan de Feral Flare omdat die iets nieuws met zich mee brengt. Als een strategy of champion OP is, dan is het vaak een kwestie van tijd voordat hier counters op gevonden worden.
Maar top als tank neem ik aan? Ik vind altijd dat ik zo afhankelijk ben van mijn team om wat damageoutput te leveren, ik bedoel die true damage ult is grappig, maar lategame ga je daar met een tanky build niemand mee doodkrijgen. Je bent wat dat betreft niets meer dan een meatshield en heb ook vaak het idee dat de enemy je grotendeels negeert en rustig je team zit af te maken terwijl je af en toe een knockup/silence erin gooit.

En het andere extreme is weer de puur AP build, ook leuk je doet dan iig flinke damage maar ook in dat geval vind ik het een beetje meh, nadat je je skills hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:15:
[...]

Enige jungler die ik al in tijden niet gebruikt heb en al helemaal niet met een FF, misschien toch maar eens proberen. Ik gok dat ik na gisteren namelijk nooit meer als support ga staan :+ .

Niet vaak meegemaakt dat mensen erom vechten om NIET bij mij in de lane te staan :(
Mijn ervaring is dat het op WW wel heeeeeel lang duurt voor je de FF transformatie hebt. Andere jungle items zijn dus ook te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:26:
[...]

Mijn ervaring is dat het op WW wel heeeeeel lang duurt voor je de FF transformatie hebt. Andere junglers zijn dus ook te overwegen.
FTFY :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:11:
[...]

Maar top als tank neem ik aan? Ik vind altijd dat ik zo afhankelijk ben van mijn team om wat damageoutput te leveren, ik bedoel die true damage ult is grappig, maar lategame ga je daar met een tanky build niemand mee doodkrijgen. Je bent wat dat betreft niets meer dan een meatshield en heb ook vaak het idee dat de enemy je grotendeels negeert en rustig je team zit af te maken terwijl je af en toe een knockup/silence erin gooit.

En het andere extreme is weer de puur AP build, ook leuk je doet dan iig flinke damage maar ook in dat geval vind ik het een beetje meh, nadat je je skills hebt gedaan.
Mijn ervaring Cho is dat je juist heel flexibel in je builds bent. Je kan inderdaad puur tank gaan en dan ben je niet veel meer dan een meatshield met serieuze CC.

Wat ik meestal doe is RoA bouwen, daarna Mercury threads. Dit is naar mijn idee een goede basis. Afhankelijk van hun team en hoe goed je het doet kan je gaan voor Abyssal, Liandry's, Frozen Hearth, Sunfire, Randuins en zo heb je nog wel een paar items. In ieder geval, ik ga wel voor tanky items maar niet alleenmaar. Een beetje a la Singed. Ik start meestal met Flask.

Met Cho top heb je niet veel AP nodig, zo'n 200 is wel oké. Magic Penetration is daarintegen wel heel handig. Als je in teamfights een Q kan landen op de ADC, kan je vaak genoeg er gewoon heen lopen opeten. Met een beetje AP, en Mpen kan je met Q, W en R een ADC wel neer krijgen. Ik zou Cho ook niet negeren.

Een 2 seconden, AoE silence is trouwens ook vrij uniek en erg sterk. Ik speel in low elo en dit werkt erg goed. In gold, platinum en diamond wordt het een heel ander verhaal met Cho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Mijn ervaring is dat het op WW wel heeeeeel lang duurt voor je de FF transformatie hebt. Andere jungle items zijn dus ook te overwegen.
Klinkt dus niet aanlokkelijk. Want eerlijk gezegd vind ik WW nou niet de meest magistrale ganker. Dacht dat het met FF nog wel grappig kon zijn, maar als ik jou zo hoor dan valt dat ook nog weer behoorlijk tegen.
Xanthian schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:30:
[...]

Mijn ervaring Cho is dat je juist heel flexibel in je builds bent. Je kan inderdaad puur tank gaan en dan ben je niet veel meer dan een meatshield met serieuze CC.

Wat ik meestal doe is RoA bouwen, daarna Mercury threads. Dit is naar mijn idee een goede basis. Afhankelijk van hun team en hoe goed je het doet kan je gaan voor Abyssal, Liandry's, Frozen Hearth, Sunfire, Randuins en zo heb je nog wel een paar items. In ieder geval, ik ga wel voor tanky items maar niet alleenmaar. Een beetje a la Singed. Ik start meestal met Flask.

Met Cho top heb je niet veel AP nodig, zo'n 200 is wel oké. Magic Penetration is daarintegen wel heel handig. Als je in teamfights een Q kan landen op de ADC, kan je vaak genoeg er gewoon heen lopen opeten. Met een beetje AP, en Mpen kan je met Q, W en R een ADC wel neer krijgen. Ik zou Cho ook niet negeren.

Een 2 seconden, AoE silence is trouwens ook vrij uniek en erg sterk. Ik speel in low elo en dit werkt erg goed. In gold, platinum en diamond wordt het een heel ander verhaal met Cho.
Mja zal wel aan mijn onkunde met Cho liggen dat ik hem vrij nutteloos vind.

[ Voor 56% gewijzigd door Damien op 01-05-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:37:
[...]

Klinkt dus niet aanlokkelijk. Want eerlijk gezegd vind ik WW nou niet de meest magistrale ganker. Dacht dat het met FF nog wel grappig kon zijn, maar als ik jou zo hoor dan valt dat ook nog weer behoorlijk tegen.
Blijft een char met een trage clear natuurlijk. WW was altijd heel safe, maar niet erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:39:
[...]

Blijft een char met een trage clear natuurlijk. WW was altijd heel safe, maar niet erg snel.
Tja, ik hoop dat dit na zijn rework wat beter gaat worden, tot op heden heb ik meer het idee dat ze hem nog verder proberen te slopen. Ult die als skillshot moet gaan fungeren klinkt mij een beetje meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heren,

binnekort ga ik even de Teamspeak server down brengen voor wat onderhoud op OS niveau, de downtime zal dus wat langer zijn dan normaal maar waarschijnlijk zal dit 's morgens vroeg/doordeweeks gedaan gedaan worden, zodat er minimaal overlast van is ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[...]

Als je toch FF op Warwick wil maken, kan je net zo goed Cho'Gath met Feral Flare doen.
Pomp wat lvl's in je E, klein beetje AP en gaan met die banaan.

Niet optimaal, wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:41:
[...]

Tja, ik hoop dat dit na zijn rework wat beter gaat worden, tot op heden heb ik meer het idee dat ze hem nog verder proberen te slopen. Ult die als skillshot moet gaan fungeren klinkt mij een beetje meh.
Hij mist gewoon een AoE skill zoals bijv. Nocturne op elke 3de hit. Met een snellere clear is hij een top tier jungler denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Gisteravond wel gelachen, ik stond op mid met akali tegen orianna, mijn eerste 3 items waren boots, negaton cloak, en gaints belt. En zij draait haar hele combo af, ik heb nog mijn halve levensbalk vol en pak haar onder de turret. Vervolgens wordt ze boos omdat ik tanky was en toen wie gaat nou tank met akali zat ze te schreeuwen. Daarna kwam Yi helpen maar net voordat hij in de buurt was had ik orianna als van 100-0 gebrecht ik nog halve levensbalk over en daarna ook nog een Yi gepakt. Helaas mocht de pret niet al te lang duren want ze surrenderde op 25 minuten :/
Vicarious schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:00:
[...]

Hij mist gewoon een AoE skill zoals bijv. Nocturne op elke 3de hit. Met een snellere clear is hij een top tier jungler denk ik.
dat was volgens mij aan de hand van een timer, 10 tot 12 seconden ofzo.

[ Voor 22% gewijzigd door ArgantosNL op 01-05-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Voor iedereen die nog weet hoe de rework van Warwick er tot dusver uit ziet heb ik hier maar even de tekst gestolen van Reignofgaming.net.

Als dit teveel tekst is, excuses.
Well, here's more information.
--------------------------------------------------------------------------------
(DISCLAIMER as always, this kit will almost definitely change before we ship. It's not been in actual production yet--that is to say we've not tested it with custom animations, models, particle effects, sounds and so on. We've been testing a prototype kit with art stolen from the rest of the game. So a lot may change. But this is what we have right now.)
--------------------------------------------------------------------------------
(ALSO SUPER EXTRA DISCLAIMER: We are not in production yet. It'll be many, many months before we will be. I HOPE we'll be able to release this rework in 2014, but no guarantees.)
PASSIVE: Eternal Thirst. AAs deal 2% of their target's max HP as magic damage and heal Warwick for 5 flat + (0.9-1.8% bonus hp) (scales with champ level) Every time this passive is procced, WW gains a stack of Eternal Thirst (max 10). Each stack of ET increases the self-heal effect by 11%. Stacks fall off after 1.8s (just enough time to keep the buff alive at lowest AS + a fleeing enemy) (if you're faster than them), they fall off one at a time at 4 stacks/second (sort of hyper-quick Jinx Q style).
Thoughts: This is where we lock the drain tanking away behind meaningful gating. You gotta be battling dudes to get full access to your drain tanking potential, and unless you open with your ult it'll take a while to build. The numbers sound really low, but between AAs and your much more spammable Q you'll get some meaningful heal out of this, especially in super tanky builds where heal is worth more (MR/Ar are multiplicative with healing, obviously.)
Q: Hungering Strikes. Double-attack a nearby enemy target. Deals a total of 80-200 + 0.6 AP magic damage, but does proc on-hits (and your passive) twice. Note: it's super weird that we have a skill that procs your AAs but ignores your AD. I know. This is a tradeoff the kit needed. Additionally, passive healing from this spell is further increased by 60-100% (so at 10 stacks you'd get 220% base heal from each proc for a total of 440% of the stated value; at level 18 that would be 5 + 1.8% bonus hp--a good value to hit here is about 35 by end game. This works out to about 180 hp healed, before spirit visage.) This Q is also super spammable (CD 9-5, mana cost 40-60 on a kit with better base mana and better mana regen) (these numbers will definitely change as we move into tuning later in the year)
Thoughts: Your bread and butter "click a unit and heal some" ability. Separating the offensive (AP) and defensive (max health/armor/mr) builds leads to a much more balanceable skill. If you want the damages, you'll be frail. If you want to be immortal dog, you'll take forever to kill a target.
W: Howl (all names placeholder, obviously). PBAOE terrify away from the center of the effect (NOT from WW; subtle distinction, but important for the E). 0.75s duration on the terrify and then a follow up slow, the duration of which scales with skill rank. This is how you gank pre-6 and why the enemy cannot ignore you in team fights. CD 12-8, mana cost 50 flat. Damage 70-190 + 0.6 AP.
Thoughts: 90% of the time you'll combo this with E. That's cool. There are cool uses of this as a standalone, and it helps your jungle clear.
E: Blood Scent / Hamstring. Passively this is still Blood Scent, with some tweaks (more range early on, shows an Orianna ball indicator under your feet toward the nearest revealed target, only gives MS when you move toward a revealed champ, also reveals big monsters at <50% hp (for the counter janglings), MS doesn't all kick in at once but becomes stronger as revealed target gets lower.) Active: Hamstring. This is the "boomerang move". You're standing at point A, click B, Warwick dashes A->B->A with no pause in between. He hurts all targets touched en route and puts a strong micro-slow on them (falls off almost immediately). You CAN use W and smite during this ability, but not Q (optimal use case became too micro intensive). The micro-slow BARELY allows you to catch a fleeing enemy, but if you E and they dodge, you'll lose distance. Mana cost 50 flat, CD 16 flat, damage 140-220 + 0.6 AP total. Does not proc passive, but keeps stacks alive. Slow 95% for 0.25s.
Thoughts: I hope this will be the cool skill that people really enjoy using. It sounds so dry on paper, but man it's fun in game. The E->W combo when pulled off right drives the enemy right into your arms. Dispersing an enemy team with a well timed E->W only to then get a clear shot onto their ADC for your R feels glorious. Use it to jump in front of a Jinx rocket, out of a Lucian ult for just long enough to live, out of tower range to swap aggro during a dive, or simply go over dragon wall, smite-steal dragon, and come back to safety for free.
R: Finite Duress (clearly a joke name ;P). Think Sejuani Q, but stun first enemy target hit for 2.5s while attacking them 6 times. Spell has its own base damage and AP ratio (180/240/300 + 0.9 AP), but also procs your passive 6 times, so it also does 18% of target max hp as magical damage.
Thoughts: I really dislike that this can now be used as an escape, but I'll just tune CDs such that it really hurts when you do that (think Malphite ult). Otherwise this is a straightforward improvement on live WW ult. The enemy gets counterplay (stand in the way), it is much clearer what happens, and when WW does hit, he hits hard. Even a tank will get seriously hurt. Plus 2.5s stun! (Oh yes, suppression is BS. That's a topic for a different thread tho ;P) I'll potentially do a thing where the CD is halved when you actually hit this to really reward in-combat usage. WW also gets a 20% damage reduction shield while he is in this ult. Plus did I mention that if you Q right after this, you get to start a fight at 8 stacks of your passive? Yeah. That's pretty sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmmm klinkt wel goed eigenlijk (snellere clear met E en betere gank mogelijkheden pre-6, precies de weaknesses van WW), maar Riot kennende zal het wel 3 jaar duren voor we deze live gaan zien.

[ Voor 29% gewijzigd door Vicarious op 01-05-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ArgantosNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:04:

dat was volgens mij aan de hand van een timer, 10 tot 12 seconden ofzo.
Je hebt gelijk: elke 10 sec. Echter verlaagt de CD met 1 sec per basic attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:38:
Hmmm klinkt wel goed eigenlijk (snellere clear met E en betere gank mogelijkheden pre-6, precies de weaknesses van WW), maar Riot kennende zal het wel 3 jaar duren voor we deze live gaan zien.
Ik heb juist meer, het klinkt goed, maar in de praktijk werkt het altijd net even anders dan beschreven. Rengar rework klonk opzich in het begin ook niet verkeerd, totdat je hem na release ingame zag en hij van een predator richting een onschuldige huis/tuin- en keukenkat was veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:40:
[...]

Ik heb juist meer, het klinkt goed, maar in de praktijk werkt het altijd net even anders dan beschreven. Rengar rework klonk opzich in het begin ook niet verkeerd, totdat je hem na release ingame zag en hij van een predator richting een onschuldige huis/tuin- en keukenkat was veranderd.
Weet je, Rengar was op zich nog wel oké. Ik snap de rework dan ook niet.
Met Warwick kan je niet veel verkeerd doen. Hij zal er niet veel slechter op worden, het word misschien alleen niet wat wij hopen dat hij wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:09:
[...]

Weet je, Rengar was op zich nog wel oké. Ik snap de rework dan ook niet.
Met Warwick kan je niet veel verkeerd doen. Hij zal er niet veel slechter op worden, het word misschien alleen niet wat wij hopen dat hij wordt.
Het probleem was dat je full tank kon gaan en met je Q toch nog even een tower in een paar seconden weghapt. Daarna met 10s stealth ervandoor banjeren als iemand komt.

Hadden we nou maar een consumable item dat tijdelijk stealth revealed, dan hadden we die vervelende stealthers niet hoeven bannen/nerfen... hmmm... Afbeeldingslocatie: http://forums.tr.leagueoflegends.com/board/image.php?u=14199&dateline=1348734430

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:12:
[...]

Het probleem was dat je full tank kon gaan en met je Q toch nog even een tower in een paar seconden weghapt. Daarna met 10s stealth ervandoor banjeren als iemand komt.

Hadden we nou maar een consumable item dat tijdelijk stealth revealed, dan hadden we die vervelende stealthers niet hoeven bannen/nerfen... hmmm... [afbeelding]
Dat kan nu toch nog steeds? Je hebt alleen een Empowered Q nodig voor de AS boost.
Je hebt nu alleen minder movementspeed als je stealth bent.

Daarnaast zijn er toch genoeg andere champions die een toren zo neer hebben met full tank?
Denk aan Shyvana, Trundle en Nasus. Wel eens waar geen stelath, maar Shyvana heeft een gap closer en MS boost, Trundle heeft nog pillars + Frozen ground. Nasus heeft Wither een een ulti.

Niet allemaal even goed, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Xanthian schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:24:
[...]

Dat kan nu toch nog steeds? Je hebt alleen een Empowered Q nodig voor de AS boost.
Je hebt nu alleen minder movementspeed als je stealth bent.

Daarnaast zijn er toch genoeg andere champions die een toren zo neer hebben met full tank?
Denk aan Shyvana, Trundle en Nasus. Wel eens waar geen stelath, maar Shyvana heeft een gap closer en MS boost, Trundle heeft nog pillars + Frozen ground. Nasus heeft Wither een een ulti.

Niet allemaal even goed, maar dan nog.
Q werkt niet meer op torens, en geeft dus ook geen attackspeed meer.

Shyv heeft niet zo snel een toren neer als die andere 2, Trundle moet zijn escape gebruiken wil die de toren snel neerkrijgen en Nasus heeft alleen een toren snel neer met een free farm en tevens ook geen escape. Stuur er 2 naartoe en hij is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:12:
[...]

Hadden we nou maar een consumable item dat tijdelijk stealth revealed, dan hadden we die vervelende stealthers niet hoeven bannen/nerfen... hmmm... [afbeelding]
Wow, iemand lijkt het met me eens te zijn: het verwijderen van Oracle was het slechtste wat ze ooit konden doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 18:53
maar wil je dan oracle terug die door dood heen blijft of niet? daar zit ook nog een verschil in.
want die blijft na je dood gaat vind ik te sterk, vind dat er meer risico aan moet zitten en je het gewoon kwijt raakt :D

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:26:
[...]

Wow, iemand lijkt het met me eens te zijn: het verwijderen van Oracle was het slechtste wat ze ooit konden doen
Het hele gekloot met wards vind ik ook niet echt een upgrade.

Limited amount of wards: Prima (alleen late-late game zorgt dit voor ellende vanwege het beperkte gebied van vision, zou ook een upgrade zijn als de trinket ward uiteindelijk 3 charges heeft na een bepaald aantal minuten/vanaf 35 min bijvoorbeeld of desnoods dat je extra charges erbij kan kopen in de shop);

Vision wards: Leuk bedacht dat ze nu gewoon visible zijn, maar het levert gewoon nog een extra inkomstenbron op voor champions als Evelynn die je ward stuk maken en 10 tellen later je alsnog ganken (mijn voorstel hier zou zijn om de beloning voor het stukmaken van de ward eraf te halen zodat het alleen een risico wordt om hem te slopen zonder dat het je qua inkomsten iets oplevert);

En ja Oracles verwijderen: Imo waren ze hier beter af geweest met het gewoon behouden van de 2 min durability ipv oneindig tot degene in kwestie sterft. Maak daar een combo van dat hij weg is als je doodgaat of anders na 2 min. Lijkt me niet lastig te programmeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 01-05-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Oracle zou nog te vervangen zijn door een trinket met active bijvoorbeeld, een upgrade/wijziging van de sweeper trinket zou zich hiervoor lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ero-Sensei schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:36:
Oracle zou nog te vervangen zijn door een trinket met active bijvoorbeeld, een upgrade/wijziging van de sweeper trinket zou zich hiervoor lenen.
Je bedoelt zoals deze, die al tijden in de game zit.

Maar zelfs dat is niet voldoende vanwege korte duration en area. Snap ook niet waarom ze niet a la Dota 2 gewoon de Pink/Green beide stealthed hebben en dan een active item voor de reveals. In Dota 2 heb je een consumable die 12s duurt, alle stealth units revealed in 1000 unit range en stealth tegenhoud met een cooldown van 60s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:33:
[...]

Het hele gekloot met wards vind ik ook niet echt een upgrade.

Limited amount of wards: Prima (alleen late-late game zorgt dit voor ellende vanwege het beperkte gebied van vision, zou ook een upgrade zijn als de trinket ward uiteindelijk 3 charges heeft na een bepaald aantal minuten/vanaf 35 min bijvoorbeeld of desnoods dat je extra charges erbij kan kopen in de shop);
Upgrade de groene trinket en je kan er 3 wards mee op de map droppen (geloof dat de wards 180sec blijven staan en er een CD van 90 sec opzitten)

Purple wards visable vind ik een gode keuze (ze konden ook niet anders met het verdwijnen van het oracle elixer)
Bovendien hebben ze 5 hits nodig om gesloopt te worden, hetgeen wat een risico is om te slopen lategame.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Check die bundel:

Fierce Feral Flarers Bundle — 50% off at 2437 RP (3825 RP if you need the champions)

Unleash your barbaric instincts and emerge from the fog of war an untamable beast with this brutal bundle of Feral Flare junglers!

Skins included: •Feral Warwick
•Winged Hussar Xin Zhao
•Frozen Terror Nocturne
•Ionia Master Yi
•Nemesis Jax

Champions included: •Warwick
•Xin Zhao
•Nocturne
•Master Yi
•Jax

Zul je net zien. Schaf ik deze pack aan, wordt die Feral Flare zometeen keihard generfed tot het niet meer bruikbaar is. Heb je meteen niks meer aan die mooie skins voor Yi, Nocturne en Zhao.
Ook apart dat Warwick erin zit terwijl Trundle, Shyvana en Aatrox allemaal beter zijn met de Feral Flare. Maar ja, zal wel met de prijs te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Xanthian schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:20:
Check die bundel:

Fierce Feral Flarers Bundle — 50% off at 2437 RP (3825 RP if you need the champions)

Unleash your barbaric instincts and emerge from the fog of war an untamable beast with this brutal bundle of Feral Flare junglers!

Skins included: •Feral Warwick
•Winged Hussar Xin Zhao
•Frozen Terror Nocturne
•Ionia Master Yi
•Nemesis Jax

Champions included: •Warwick
•Xin Zhao
•Nocturne
•Master Yi
•Jax

Zul je net zien. Schaf ik deze pack aan, wordt die Feral Flare zometeen keihard generfed tot het niet meer bruikbaar is. Heb je meteen niks meer aan die mooie skins voor Yi, Nocturne en Zhao.
Ook apart dat Warwick erin zit terwijl Trundle, Shyvana en Aatrox allemaal beter zijn met de Feral Flare. Maar ja, zal wel met de prijs te maken hebben.
Het is niet zo dat omdat er een item generfed wordt een champ waardeloos wordt...
Win zhao is ook erg sterk met elder lizard / golem jungle item.
Enige die je wellicht niet meer zult zien is Yi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:17:
[...]

Upgrade de groene trinket en je kan er 3 wards mee op de map droppen (geloof dat de wards 180sec blijven staan en er een CD van 90 sec opzitten)

Purple wards visable vind ik een gode keuze (ze konden ook niet anders met het verdwijnen van het oracle elixer)
Bovendien hebben ze 5 hits nodig om gesloopt te worden, hetgeen wat een risico is om te slopen lategame.
Jij kunt 3 wards achter elkaar droppen met een Greater Stealth Ward trinket?

Want ik zat het net na te zoeken op google omdat je het toch voor elkaar had gekregen om mij te laten twijfelen en dan zie ik quotes als:
Greater Stealth Totem allows you to keep 2 active wards at same time, because wards last longer, than trinket cooldown
Aangezien je wel een 120 sec CD hebt na het plaatsen. Dus hebben ze dat veranderd dan? Dat je nu ineens 3 wards achter elkaar kan planten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:30:
[...]

Jij kunt 3 wards achter elkaar droppen met een Greater Stealth Ward trinket?

Want ik zat het net na te zoeken op google omdat je het toch voor elkaar had gekregen om mij te laten twijfelen en dan zie ik quotes als:

[...]

Aangezien je wel een 120 sec CD hebt na het plaatsen. Dus hebben ze dat veranderd dan? Dat je nu ineens 3 wards achter elkaar kan planten?
nee je leest het verkeerd.
Je kan (in principe) 2 wards op de map hebben
quote: WoWwiki
Passive
This item cannot be purchased until level 9.

UNIQUE Active
Places an Stealth Ward that lasts 180 seconds (90 second cooldown). Limit 3 Stealth Wards on the map per player.
Moet je wel het trinket upgrade tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eve kun je tegenwoordig ook gewoon alleen met Smite spelen Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TAT4VbO.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:39:
[...]

nee je leest het verkeerd.
Je kan (in principe) 2 wards op de map hebben

[...]

Moet je wel het trinket upgrade tho.
Dus maw nog niet wat ik voorstelde, en heb je er alsnog geen drol aan qua vision. Aangezien je in een perfecte wereld al snel 2 á 3 sweepers per team wilt hebben en dan dus nog de ruimte hebt voor een support met 3 wards + 2 a 3 wards van je team. Waarmee je 2 wards al kwijt bent aan Baron/Dragon en dan dus nog 3 a 4 wards overhoud waar je misschien net de entrances van je jungle mee kunt warden. Ik vind dat vrij mager, maar goed dat is waarschijnlijk ook gedaan aangezien we geen oracles meer hebben.

En dan heb ik het over late-game, early game kun je uiteraard zelf nog wards bijkopen, maar ik heb het nu over 6 item build late-game. Dan zou je nog kunnen discuseren of je dragon nog zou willen warden, maar Baron lijkt me alsnog een must. En alleen al rond de Baron pit ben je gemiddeld 3 wards kwijt.

[ Voor 16% gewijzigd door Damien op 01-05-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:00:
[...]

Je bedoelt zoals deze, die al tijden in de game zit.

Maar zelfs dat is niet voldoende vanwege korte duration en area. Snap ook niet waarom ze niet a la Dota 2 gewoon de Pink/Green beide stealthed hebben en dan een active item voor de reveals. In Dota 2 heb je een consumable die 12s duurt, alle stealth units revealed in 1000 unit range en stealth tegenhoud met een cooldown van 60s.
Ja die ja, maar dan wat flexibeler. Met deze kan je net 80% van een Akali Shroud pakken, Waar je met Oracle bijvoorbeeld ook de Teemo Shrooms kon ontwijken, en een Twitch kon counteren.
Precies eigenlijk wat je zelf als kanttekening zette is wat ik bedoelde te zeggen. Vandaar ook de frase: "upgrade/wijziging Sweeper trinket"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

The Great HooD schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:26:
Nasus heeft alleen een toren snel neer met een free farm en tevens ook geen escape. Stuur er 2 naartoe en hij is dood.
Triple kill disagrees :+. Want normaal kan je er wel twee tanken en mocht het echt een probleem worden heb je wither + ghost + distortion om je al de mobility te geven (+ fots om te tanken) die je wensen kan; om maar te zwijgen over randuin of TF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:38
Wat is een redelijk leuke algemene runepage voor AD op mid? Yasuo/zed/kha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

llovesoccerx7 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:28:
Wat is een redelijk leuke algemene runepage voor AD op mid? Yasuo/zed/kha
Ik zelf gebruik sinds kort:

Marks: flat AD
Seals: Armor
Glyphs: Magic res/ lvl
Quints: Movementspeed

zelf werkt dit het beste voor mij maar dit kan waarschijnlijk meer persoonlijke voorkeur zijn dan algemeen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

wambamNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:31:
Seals: Armor
^ maar dan met AD quints en TP/F als SS + distortion

TP vind ik echt een ondergewaardeerde SS; CDR + distortion en de buff van enkele patches terug kan je hem vaak genoeg gebruiken voor map controle :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wambamNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:31:
[...]

Ik zelf gebruik sinds kort:

Op Yasuo gebruik je sowieso 5% Crit in Marks, rest AD.
En dat moet je op mid juist niet doen. De eerste paar levels heb je dus weinig tot geen bonus Mres en ben je een makkelijk doelwit voor een LeBlanc/Katarina/Syndra die je helemaal kapot maken.
zelf werkt dit het beste voor mij maar dit kan waarschijnlijk meer persoonlijke voorkeur zijn dan algemeen.
MS is wel heel erg specifiek. Misschien op een Ryze ofzo, maar zeker niet op alle mids. Yasuo (unlimited dash, knockup, dash+knockup), Zed (3 blinks) en Kha (MS buff, stealth, dash) zijn het schoolvoorbeeld van champs die geen MS quints moeten gebruiken maar AD.
KS1987 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:40:
[...]

^ maar dan met AD quints en TP/F als SS + distortion

TP vind ik echt een ondergewaardeerde SS; CDR + distortion en de buff van enkele patches terug kan je hem vaak genoeg gebruiken voor map controle :9.
Again, situationeel. Op een Zed mid ga je geen Teleport runnen. Sowieso op de meeste mobiele mids niet, want waarom zou je als de sidelanes beide in bereik zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Wat in de hemelsnaam is er opeens aan de hand met EULCS teams. Holy shiet die player swaps :o

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:30:
Wat in de hemelsnaam is er opeens aan de hand met EULCS teams. Holy shiet die player swaps :o
Valt best mee toch? Forg1ven is uit CW gestapt en gaat naar NiP waardoor Freeze momenteel teamloos is. Verder is Migxa van de Supa Hot Crew gebenched met vergelijkbare redenen als TSM Xpecial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Richard Lewis zit er wel vaker naast, die zou ik niet al te serieus nemen. Die verzamelt wat tweets, geeft er zijn eigen draai aan en schrijft er een artikel van 28 kantjes over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Er zijn genoeg mensen die het op dit moment lijken te bevestigen, ik zou het niet zo gek vinden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat ik dan niet begrijp is waarom ze Freeze dumpen voor Forg1ven. Naar mijn mening was Freeze een van de betere spelers in NiP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:38
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:01:
[...]

Op Yasuo gebruik je sowieso 5% Crit in Marks, rest AD.

[...]

En dat moet je op mid juist niet doen. De eerste paar levels heb je dus weinig tot geen bonus Mres en ben je een makkelijk doelwit voor een LeBlanc/Katarina/Syndra die je helemaal kapot maken.

[...]

MS is wel heel erg specifiek. Misschien op een Ryze ofzo, maar zeker niet op alle mids. Yasuo (unlimited dash, knockup, dash+knockup), Zed (3 blinks) en Kha (MS buff, stealth, dash) zijn het schoolvoorbeeld van champs die geen MS quints moeten gebruiken maar AD.

[...]

Again, situationeel. Op een Zed mid ga je geen Teleport runnen. Sowieso op de meeste mobiele mids niet, want waarom zou je als de sidelanes beide in bereik zijn?
Ik zoek inderdaad een algemene AD mid klopt :). Hoeft niet per se voor de champs die ik zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
llovesoccerx7 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:51:
[...]

Ik zoek inderdaad een algemene AD mid klopt :). Hoeft niet per se voor de champs die ik zei.
AD Quints, Armor Seals, AD Marks, Mres Glyphs. Alles flat, niet per level. Om Yasuo early goed te kunnen spelen heb je die 5% Crit wel nodig overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Ik versta niet waarom in SoloQ er niet loss forgiven is als jouw team een DC heeft. In teams weet je wie het is maar voor hetzelfde geld is het gewoon een grote noob die iedereen wil kloten.

Of toch ten minste niet de volle lap LP laat verliezen omdat je 1 man kort schiet. Zo een bullshit, is het makkelijk LP te verliezen (-20 LP vs +18 LP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
misterdoom schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:56:
Ik versta niet waarom in SoloQ er niet loss forgiven is als jouw team een DC heeft. In teams weet je wie het is maar voor hetzelfde geld is het gewoon een grote noob die iedereen wil kloten.
Omdat dan iedereen maar gaat `DCen` als de game niet meer te winnen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik verwacht niet dat we nog 2 extra teams gaan krijgen (zo wel dan kan ik ze nog altijd toevoegen morgen) maar bij deze de bracket indeling.

http://challonge.com/tweakerslolcup

Graag na de games de uitslag aan mij DMen (beide teamleaders) zodat ik deze kan doorvoeren. Zoals je kunt zien is het double elimination dus je ligt er niet uit na 1 loss. Tot de finale zijn alle games een knock-out. Dus winnaar gaat een ronde verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Thormodo schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:25:
[...]

Ik weet dat het onmogelijk is, het moest even van me af. Het is gewoon niet meer fun ranked. Het enige wat je krijgt zijn incompetente premades die eventjes als "forever Bronze V 0LP" met hun Bronze I makkertjes gaan spelen om dat te feeden omdat ze gewoon niet kunnen spelen.

Als je siver+thresh keihard verliest vs caitlyn solo, dan mag je van mijn part gewoon normals gaan spelen waar je niemand irriteerd met LP te laten verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ghehe, toestraks eens een match samen met mijn broertje van 15 gespeeld. Ziggs top, hij Annie mid. Hij bleef zich maar afvragen waarom ze banger van mij waren dan van hem en ik meer kills pakte met ongeveer gelijke AP.
Splashdamage, bitch :Y)

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
McGryphon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:58:
Ghehe, toestraks eens een match samen met mijn broertje van 15 gespeeld. Ziggs top, hij Annie mid. Hij bleef zich maar afvragen waarom ze banger van mij waren dan van hem en ik meer kills pakte met ongeveer gelijke AP.
Splashdamage, bitch :Y)
Maar de laatste 3 potjes toen ik Annie speelde poepte ze in hun broek van mij. Kon iedereen inclusief hun tank 100-0 binnen 0,1seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
misterdoom schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:54:
[...]

Ik weet dat het onmogelijk is, het moest even van me af. Het is gewoon niet meer fun ranked. Het enige wat je krijgt zijn incompetente premades die eventjes als "forever Bronze V 0LP" met hun Bronze I makkertjes gaan spelen om dat te feeden omdat ze gewoon niet kunnen spelen.

Als je siver+thresh keihard verliest vs caitlyn solo, dan mag je van mijn part gewoon normals gaan spelen waar je niemand irriteerd met LP te laten verliezen.
Ik moet toch ook even losragen atm, maar dan wel op normals... De welbekende 4 man premade uiteraard. Hoe die idioten soms gold en plat kunnen zijn begrijp ik echt niet, en dan hebben ze nog niet eens veel ranked gespeeld dus het zijn niet de ranked spelers die even wat komen uitproberen in een normal.
Tijd om terug ranked te spelen, in bronze 1 was het tenminste nog leuk. Ondertussen wel silver en krijg nog steeds 20 lp per win ofzo dus mss gaat het snel. Al heb ik zo de indruk dat de silvers een pak erger zijn dan de bronzies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

dr34m3dd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:40:
[...]

Maar de laatste 3 potjes toen ik Annie speelde poepte ze in hun broek van mij. Kon iedereen inclusief hun tank 100-0 binnen 0,1seconde.
We waren allebei niet uberfed maar wel flink pijnlijk, rond de 350 a 400 AP. Dan zou ik ook liever een Annie tegen hebben dan een Ziggs qua teamfights, 1v1 is iets anders :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Thormodo schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:25:
[...]

Dan doen ze dat, en krijgen ze 4 keer zoveel LP loss en wordt de game free to leave. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:01:
Ik vind TP voor iedere rol buiten jungle om (en zelfs dan nog...) een meerwaarde; het kan het verschil maken op een spannende wedstrijd dat je de tegenstander aced in jouw eigen basis en vervolgens hun basis net op tijd kan neerhalen (als in vayne/nidalee respawnen wanneer victory op het scherm komt :9).

Gisteren trouwens duo queue met iemand die zeven keer zoveel ervaring heeft als mij; instapick Nasus voor bot. Het is lang geleden dat mijn Q farm zo hoog was in zo een korte tijd en na enkele minuten had ik 5 1 bij mij op het bordje staan :9. Vervolgens de wedstrijd kunnen beslechten met 9 7 en dit in een wedstrijd waar ik by far de laagste elo was :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 07:45:
[...]

Ik vind TP voor iedere rol buiten jungle om (en zelfs dan nog...) een meerwaarde; het kan het verschil maken op een spannende wedstrijd dat je de tegenstander aced in jouw eigen basis
Heel situationeel dus en dan moet er wel heel wat van de enemy base kapot zijn (inhibs en 1 nexus turret zou je zonder creeps nog kunnen pakken in 60 sec) wil jij in je eentje binnen 40-60s de game nog even enden. Teleport heeft geen meerwaarde als je door gebrek aan Ignite/Heal je lane verliest aan iemand die het wel heeft. Deze spells zijn zeker wel cruciaal in een lane waar geen tanks duelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 07:57:
Heel situationeel dus en dan moet er wel heel wat van de enemy base kapot zijn (inhibs en 1 nexus turret zou je zonder creeps nog kunnen pakken in 60 sec) wil jij in je eentje binnen 40-60s de game nog even enden. Teleport heeft geen meerwaarde als je door gebrek aan Ignite/Heal je lane verliest aan iemand die het wel heeft. Deze spells zijn zeker wel cruciaal in een lane waar geen tanks duelleren.
Early game laat het je toe om sneller nieuwe items te halen / te gaan healen zonder farm te verliezen en later wat ik daarnet heb gezegd; twee turrets / nexus lukt met ADC Thresh (6 items) en Nasus (4 items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:00:
[...]

Early game laat het je toe om sneller nieuwe items te halen / te gaan healen zonder farm te verliezen en later wat ik daarnet heb gezegd; twee turrets / nexus lukt met ADC Thresh (6 items) en Nasus (4 items).
Dan blijft het nog steeds situational. Niet elke laner wil je met TP gaan spelen. Enige keren dat ik TP pak is als ik verwacht dat het een lastige lane gaat worden (en ik zelf weinig kill-potential ga hebben door bijvoorbeeld met ignite te spelen) en mijn tegenstander meer push-potential heeft dan ik of als ik verwacht dat we bijvoorbeeld een zwakke early game botlane hebben. Maar eerlijk gezegd voor de 2e optie kies ik amper tot niet, aangezien het wel mandatory is dat je botlane dan ook strategisch wards plant, dat hoef je in soloqueue in de lagere regionen (bronze/silver/gold) niet te verwachten.

Overigens in je voorbeeld, verwacht ik dat Nasus dat ook wel alleen af zou kunnen, dus daar hoef je geen ADC Thresh bij de te hebben, dus 1 TP was voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Damienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:25:
Overigens in je voorbeeld, verwacht ik dat Nasus dat ook wel alleen af zou kunnen, dus daar hoef je geen ADC Thresh bij de te hebben, dus 1 TP was voldoende.
Ik bedoelde dat het me gelukt is met ADC Thresh en met Nasus (in twee aparte games). Ik denk dat het een voorkeur is; ik vind de map controle gewoon te leuk, het laat toe om na laning nog wat te farmen en net op tijd voor de teamfight in te TP'en of als je yolo medespelers hebt, hun hachje te redden en als het al eens lastiger gaat geeft het ruimte om te splitpushen; voor dit en bovengenoemde redenen vind ik het de meeste gediversifieerde SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:30:
[...]

Ik bedoelde dat het me gelukt is met ADC Thresh en met Nasus (in twee aparte games). Ik denk dat het een voorkeur is; ik vind de map controle gewoon te leuk, het laat toe om na laning nog wat te farmen en net op tijd voor de teamfight in te TP'en of als je yolo medespelers hebt, hun hachje te redden en als het al eens lastiger gaat geeft het ruimte om te splitpushen; voor dit en bovengenoemde redenen vind ik het de meeste gediversifieerde SS.
Maar voor mapcontrole heb je of torens of wards nodig. Ik weet niet hoe actief de mensen in jouw games warden, maar ik vind het in het merendeel van de games vrij bedroevend. Plus heb je daar nog weer een setup bij nodig die in staat is te defenden terwijl jij aan het splitpushen bent. En ook in dat geval tref ik dat maar weer verdomd weinig aan. Zodra mensen een low-health enemy zien duiken ze er alsnog 4vs5 in, met alle gevolgen van dien. Dan mag je hopen dat je een plek hebt om naar toe te TPen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:30:
[...]
voor dit en bovengenoemde redenen vind ik het de meeste gediversifieerde SS.
Dat maakt het niet geschikt voor elke lane of character. Daar kom je vanzelf wel achter als je het niveau van AD Thresh games voorbij klimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mijn team werd in mijn laatste game hard geraped door een TP Feral Flare Yi. Gelukkig was ik malphite en kon ik hem in 2 teamfights snel knockuppen waarna twitch ult hem sloopte en wonnen we alsnog, maar het is echt lastig om Yi af te stoppen midgame als de warding matig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:34:
[...]

Dat maakt het niet geschikt voor elke lane of character. Daar kom je vanzelf wel achter als je het niveau van AD Thresh games voorbij klimt.
Bazinga.

Ik gebruik TP voor op een Shen of Panth bijvoorbeeld. Dan heb je door je ults de mogelijkheid een lane te helpen, én je eigen lane niet weg te geven. TP nemen alleen voor meer pressure te kunnen geven, eindigd net zo vaak goed als dat je te veel solo aan het overextenden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:34:
Toegegeven ik zit vaak top en dit kleurt natuurlijk ook mijn mening :). Wat is er mis met ADC Thresh op mijn MMR; hoogste AA mogelijkheid van iedere ranged, hybrid damage en hard CC. Zijn lackluster TB helpt voor de nodige mobiliteit die hij anders mist (niet de enige) en deels compenseert met tankiness over time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:55:
[...]

Toegegeven ik zit vaak top en dit kleurt natuurlijk ook mijn mening :). Wat is er mis met ADC Thresh op mijn MMR; hoogste AA mogelijkheid van iedere ranged, hybrid damage en hard CC. Zijn lackluster TB helpt voor de nodige mobiliteit die hij anders mist (niet de enige) en deels compenseert met tankiness over time.
Niet mis mee, AD Sion werkt ook heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ik vind de range van Thresh te kort om ADC te zijn, als ik thresh ADC ga heb ik het gevoel dat ik in hun team moet staan om dmg te doen. Daarnaast ben je als ADC nooit tanky genoeg om je ult efficiënt te kunnen gebruiken. Alleen de dmg van flay passive is leuk, voor de rest is het gewoon slecht als ADC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[...]

Thresh heeft een relatief korte AA, dat is wel een beetje een probleem aangezien helemaal weggepoked kan worden. Maar, als de early game overleeft of je komt zelfs op voorsprong dan is ADC thresh erg sterk.
Je kan met mazzel een ADC in twee AA dood krijgen je AA gecharged is.

Op mijn smurf, als Thresh vrij is doe ik dit wel eens. Leuk in combinatie met Blitz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Tel daarbij op dat een ADC het vooral moet hebben van autoattacks. Dat betekend dus dat je tijdens Thresh' Q al minimaal 3 autoattacks mist. Wat heb je lategame aan CC als je daarmee de damage niet doet?

Mij mogen ze 10 seconden stunnen als er toch geen dmg gedaan wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Thresh is een leuke gimmick om af en toe te doen, maar viable is het zeker niet. Neemt niet weg dat het leuk is om te doen. Zelfde met een katarina + leblanc botlane of een rengar en kha'zix, allemaal leuk en aardig maar uiteindelijk is het niet beter. Al kan je de lane soms vrij simpel keihard winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Ero-Sensei schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:04:
Tel daarbij op dat een ADC het vooral moet hebben van autoattacks. Dat betekend dus dat je tijdens Thresh' Q al minimaal 3 autoattacks mist. Wat heb je lategame aan CC als je daarmee de damage niet doet?

Mij mogen ze 10 seconden stunnen als er toch geen dmg gedaan wordt...
Q kan je gebruiken om tijdens het aarzelen voor een teamfight eentje er bij te nemen en er een 5v4 van te maken, wordt niet altijd verwacht; daarnaast geeft het je de mogelijkheid om nagenoeg ieder duel tegen een andere ADC te winnen tegen en kan je ulti's er mee cancellen als een baas :9. Ik vind het een utility skill (want dan heb je nog een extra set hard CC en een damage dealer). Net als W die je iets langer in leven kan houden en E + AA combo die best pijn kan doen :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:15:
[...]

Q kan je gebruiken om tijdens het aarzelen voor een teamfight eentje er bij te nemen en er een 5v4 van te maken, wordt niet altijd verwacht; daarnaast geeft het je de mogelijkheid om nagenoeg ieder duel tegen een andere ADC te winnen tegen en kan je ulti's er mee cancellen als een baas :9. Ik vind het een utility skill (want dan heb je nog een extra set hard CC en een damage dealer). Net als W die je iets langer in leven kan houden en E + AA combo die best pijn kan doen :*).
Het is een erg Als / Als verhaal. Als ik al mijn skills land met LeBlanc is ook iedereen dood. Je weet net zo goed als alle andere forumgebruikers dat Thresh zijn animatie op de Q een redelijke delay heeft in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blitzcrank, dus stel jij staat vs een Vayne, je doet je Q zij tumbled opzij. Dan sta jij al te kijken en moet je al dichtbij haar komen om nog succes te hebben met je E.

Nee ik vind het persoonlijk geen logische keuze om met een rijk aantal GOEDE ADC's om nog Thresh uit de kast te halen, met name omdat ze zijn ADC potential al grotendeels generfed hebben. Heb er zelf ooit een ranked game mee moeten spelen, door een hoop miscommunicatie en ook gecarried, maar ik zou het niemand verder aanraden, ik had geluk dat ik vs een vrij speciaal team speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:20:
[...]

Het is een erg Als / Als verhaal. Als ik al mijn skills land met LeBlanc is ook iedereen dood. Je weet net zo goed als alle andere forumgebruikers dat Thresh zijn animatie op de Q een redelijke delay heeft in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blitzcrank, dus stel jij staat vs een Vayne, je doet je Q zij tumbled opzij. Dan sta jij al te kijken en moet je al dichtbij haar komen om nog succes te hebben met je E.

Nee ik vind het persoonlijk geen logische keuze om met een rijk aantal GOEDE ADC's om nog Thresh uit de kast te halen, met name omdat ze zijn ADC potential al grotendeels generfed hebben. Heb er zelf ooit een ranked game mee moeten spelen, door een hoop miscommunicatie en ook gecarried, maar ik zou het niemand verder aanraden, ik had geluk dat ik vs een vrij speciaal team speelde.
en het "hahah een thresh ADC dit gaan we winnen" gehalte is ook altijd erg hoog bij de tegenstander, hoewel het geen goede keuze is, KAN het soms werken, zoals jij al zei tegen een vrij speciaal team, of tegen mensen die het onderschatten.

edit: Bedenk me ook dat ik vaker op tweakers moet zitten, zit er heel de dag op stage maar als ik thuis ben vergeet ik 't altijd :((

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 02-05-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:22:
[...]

en het "hahah een thresh ADC dit gaan we winnen" gehalte is ook altijd erg hoog bij de tegenstander, hoewel het geen goede keuze is, KAN het soms werken, zoals jij al zei tegen een vrij speciaal team, of tegen mensen die het onderschatten.

edit: Bedenk me ook dat ik vaker op tweakers moet zitten, zit er heel de dag op stage maar als ik thuis ben vergeet ik 't altijd :((
Klopt anders mis je alle FOTM, AD Sion, ADC Thresh, etc. Wat dat betreft zijn we hier op Tweakers wel de trendsetters, wat je hier ziet voorbij komen aan builds/champ keuzes is gewoon materiaal waar ze in de LCS pas over 2 jaar achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Damienx2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:35:
[...]

Klopt anders mis je alle FOTM, AD Sion, ADC Thresh, etc. Wat dat betreft zijn we hier op Tweakers wel de trendsetters, wat je hier ziet voorbij komen aan builds/champ keuzes is gewoon materiaal waar ze in de LCS pas over 2 jaar achter komen.
vertaling:
wat je hier ziet voorbij komen aan builds/champ keuzes is gewoon materiaal waar ze in de LCS pas over 2 jaar achter komen viable is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Toch die AD Tank Katarina Support maar weer uit de kast trekken Rordarok Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tank AP katarina speelde Voyboy nog een tijd terug met vrij veel succes. Volgens mij werkt het na enkele changes op Kat niet zo best meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:41:
Tank AP katarina speelde Voyboy nog een tijd terug met vrij veel succes. Volgens mij werkt het na enkele changes op Kat niet zo best meer.
Je mist het puntje: AD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Maar jongens, na de gragas changes. Volgens mij is hij nu best wel viable op top, riot wil hem als bruiser zien en top is toch de beste plaats voor een bruiser toch? ik ga het vanmiddag gewoon proberen.

en dan gewoon tanky bouwen met frozen heart ect. beetje een ryze idee

[ Voor 15% gewijzigd door garriej op 02-05-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
DiedB schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:54:
[...]

Dan doen ze dat, en krijgen ze 4 keer zoveel LP loss en wordt de game free to leave. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
En hoe ga jij het verschil tussen nep DCers ("even internet uit") en echte DCers ("kut Ziggo") bepalen?

En voor Thresh ADC is het een beetje laat. Die was leuk toen op zijn Q nog belachelijke AD scaling zat en dergelijke.

[ Voor 20% gewijzigd door Thormodo op 02-05-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Thormodo schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:47:
[...]

En hoe ga jij het verschil tussen nep DCers en echte DCers bepalen?
Als jij alt-f4 doet krijg je de vraag of je echt wilt leaven, dus disco faken met alf-f4 gaat niet. Dan kun je nog je internet uitgooien, dat is opzich een prima optie dan natuurlijk.

Daarnaast is de enige reden dat je niet terugkomt na een DC: stroomstoring en internet uitval, deze gebeuren niet zo vaak, dus denk aan een systeem waar je veel plegers pakt zou prima moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:45:
Maar jongens, na de gragas changes. Volgens mij is hij nu best wel viable op top, riot wil hem als bruiser zien en top is toch de beste plaats voor een bruiser toch? ik ga het vanmiddag gewoon proberen.

en dan gewoon tanky bouwen met frozen heart ect. beetje een ryze idee
Ik heb het niet al te lang geleden nog geprobeerd.
Moet zeggen dat het wel aardig werkt, alleen je hebt burst damage en geen sustained damage zoals sommige anderen dat hebben.

Sunfire, IBG zijn nu zo'n bettje core op hem. De Body Slam is niet echt effectief om te farmen. Dat werkte voorheen veel beter. Drunken Rage heeft nog wel een channel, maar je kan nu tenminste vrij bewegen en aanvallen zonder de channel te verbreken.

Als je top gaat, vraag dan de jungler om te komen ganken. Gragas is de top laner om ganks op te zetten. Zijn Body Slam, IBG, Cask en UIti hebben allemaal CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:51:
[...]

Ik heb het niet al te lang geleden nog geprobeerd.
Moet zeggen dat het wel aardig werkt, alleen je hebt burst damage en geen sustained damage zoals sommige anderen dat hebben.

Sunfire, IBG zijn nu zo'n bettje core op hem. De Body Slam is niet echt effectief om te farmen. Dat werkte voorheen veel beter. Drunken Rage heeft nog wel een channel, maar je kan nu tenminste vrij bewegen en aanvallen zonder de channel te verbreken.

Als je top gaat, vraag dan de jungler om te komen ganken. Gragas is de top laner om ganks op te zetten. Zijn Body Slam, IBG, Cask en UIti hebben allemaal CC.
en tegen een mellee kan je keihard farm stoppen door elke keer als hij een minion gaat pakke een tonnetje te gooien. En de passive op W is veranderd, dus als je niet vrij zou kunnen lopen is die passive helemaal useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:51:
[...]

Als jij alt-f4 doet krijg je de vraag of je echt wilt leaven, dus disco faken met alf-f4 gaat niet. Dan kun je nog je internet uitgooien, dat is opzich een prima optie dan natuurlijk.

Daarnaast is de enige reden dat je niet terugkomt na een DC: stroomstoring en internet uitval, deze gebeuren niet zo vaak, dus denk aan een systeem waar je veel plegers pakt zou prima moeten werken.
Mensen die alt-f4en worden al automatisch geregistreerd als leaver. Hetzelfde geldt voor mensen die DCen. Maar dat is nog wat anders dan maar loss forgiven of LP penalties in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Mensen die alt-f4en worden al automatisch geregistreerd als leaver. Hetzelfde geldt voor mensen die vaker DCen. Maar dat is nog wat anders dan maar loss forgiven of LP penalties invoeren.
Buiten dat: anders gaan mensen toch gewoon AFK? Als iemand wil trollen lukt dat toch wel. Het gaat erom dat de punishment veel hoger moet voor het opzettelijk vergallen van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:00:
[...]

Buiten dat: anders gaan mensen toch gewoon AFK? Als iemand wil trollen lukt dat toch wel. Het gaat erom dat de punishment veel hoger moet voor het opzettelijk vergallen van een game.
Tuurlijk het lukt altijd wel, maar maak het zo pijnlijk mogelijk voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Thormodo schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Mensen die alt-f4en worden al automatisch geregistreerd als leaver. Hetzelfde geldt voor mensen die DCen. Maar dat is nog wat anders dan maar loss forgiven of LP penalties in te voeren.
Dat lijkt me sterk toch? Ik neem aan dat je dan toch ook daadwerkelijk weg moet blijven?

Ik heb namelijk eens in de 15 a 20 games een compleet zwarte nexus; als ik dat zie weet ik dat ik bugged particles heb (grote blauwe vlakken etc), en dat is verdomd lastig lasthitten, zeker als ADcarry.. Dan alt+f4 ik en relog ik; probleem verholpen.. Maar dan zou ik dus een leave achter mijn naam krijgen? Dat zou wel verdraaid lelijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JapieTalent schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:15:
[...]

Dat lijkt me sterk toch? Ik neem aan dat je dan toch ook daadwerkelijk weg moet blijven?

Ik heb namelijk eens in de 15 a 20 games een compleet zwarte nexus; als ik dat zie weet ik dat ik bugged particles heb (grote blauwe vlakken etc), en dat is verdomd lastig lasthitten, zeker als ADcarry.. Dan alt+f4 ik en relog ik; probleem verholpen.. Maar dan zou ik dus een leave achter mijn naam krijgen? Dat zou wel verdraaid lelijk zijn..
nee een leave is tot het einde van de game, een reconnect is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:53:
[...]

en tegen een mellee kan je keihard farm stoppen door elke keer als hij een minion gaat pakke een tonnetje te gooien. En de passive op W is veranderd, dus als je niet vrij zou kunnen lopen is die passive helemaal useless.
Het valt mij persoonlijk erg tegen hoeveel schade die ton doet. Dat is echt weinig totdat je wat AP en levels erin hebt gestopt. Ik max altijd W eerst en dat gebruik om te poken. Die ton gebruik je alleen maar om iemand te slowen.

Pas later bij teamfights kan je de Q gebruiken om te poken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ero-Sensei schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:39:
[...]

Ik gebruik TP voor op een Shen of Panth bijvoorbeeld. Dan heb je door je ults de mogelijkheid een lane te helpen, én je eigen lane niet weg te geven. TP nemen alleen voor meer pressure te kunnen geven, eindigd net zo vaak goed als dat je te veel solo aan het overextenden bent.
Op een Shen gebruik je sowieso TP. 1v1 potential heb je niet echt op top en pushen kan hij ook niet. Shen moet het van roaming hebben.
Vicarious schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:39:
Mijn team werd in mijn laatste game hard geraped door een TP Feral Flare Yi.
Das sowieso een beetje de cookie cutter. Smite TP, je team ergens 4v5 laten towerhuggen en in een paar seconden een halve lane wipen, wegteleporten naar de andere lane en vrolijk doorgaan. Als je qua kills niet vooruit komt, dan maar de klootzak uithangen en backdooren :+
garriej schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:19:
[...]

nee een leave is tot het einde van de game, een reconnect is iets anders.
Een leave is minstens 5 minuten disconnected blijven. Als ik een minuut voordat de enemy de nexus in elkaar stampt al stop, krijg ik geen Leave.
[...]

Wat is er mis met ADC Thresh op mijn MMR; hoogste AA mogelijkheid van iedere ranged, hybrid damage en hard CC. Zijn lackluster TB helpt voor de nodige mobiliteit die hij anders mist (niet de enige) en deels compenseert met tankiness over time.
Geen idee hoe laag je MMR is en wat daar viable is. Alles denk ik wel als Nasus en Thresh beide bot kunnen staan en farmed kunnen raken. Je Teleport verhaal raakt in ieder geval kant noch wal voor de meeste MMR ranges. Twijfel dan ook ten zeerste of je al lv30 bent.

Defineer " hoogste AA mogelijkheid"? Voor zover ik weet zijn er genoeg AD carries met hogere range, Aspd en damage modifiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:27:

[...]

Geen idee hoe laag je MMR is en wat daar viable is. Alles denk ik wel als Nasus en Thresh beide bot kunnen staan en farmed kunnen raken. Je Teleport verhaal raakt in ieder geval kant noch wal voor de meeste MMR ranges. Twijfel dan ook ten zeerste of je al lv30 bent.

Defineer " hoogste AA mogelijkheid"? Voor zover ik weet zijn er genoeg AD carries met hogere range, Aspd en damage modifiers.
Z'n signature wijst naar een level 25 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:27:

Rustig, ik ben level 25 en speel nog maar enkele maanden :). TP werkt ook als ik queue met mensen met meer ervaring, soms is het beter om met een combinatie die jij gewoon bent die niet optimaal is voor het moment dan een optimale combinatie die bij jou onbekend is; dat laatste merk ik vaak als een meta opgedrongen wordt die men niet machtig is.

Hij heeft een passive op zijn AA die via zijn souls infinite kan scalen, doet altijd extra damage, zelfs als die niet volledig opgeladen is en dus iedere andere ranged AA kan overstijgen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

KS1987 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:40:
[...]

Rustig, ik ben level 25 en speel nog maar enkele maanden :). TP werkt ook als ik queue met mensen met meer ervaring, soms is het beter om met een combinatie die jij gewoon bent die niet optimaal is voor het moment dan een optimale combinatie die bij jou onbekend is; dat laatste merk ik vaak als een meta opgedrongen wordt die men niet machtig is.

Hij heeft een passive op zijn AA die via zijn souls infinite kan scalen, doet altijd extra damage, zelfs als die niet volledig opgeladen is en dus iedere andere ranged AA kan overstijgen :9.
Alleen kunnen andere adcs 3 keer schieten voordat jij een AA kunt doen :P. Het is gewoon NIET goed, leuk is het zeker, werkt het soms; tuurlijk. Maar je kan ook een game winnen met alleen supports, maakt dat het goed? Nee.
Pagina: 1 ... 16 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]