Hij was in de lcs gespeeld, maar het blijft een niet al te best poppetje. In de lcs hadden ze er een mooi team omheen, en voor de waveclear tegen een kayleXanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:36:
What's up met Twisted Fate de laatste tijd? Ik zie hem opeens weer voorbij komen. Laatste 5 potjes al 2x.
Inderdaad, tegen een Orianna.
Saillant detail: de game erna speelt hij zelf met Ori vs een Kass. Ook gewonnen met een score van: 10/1/5 vs de Kass met 5/4/4
Saillant detail: de game erna speelt hij zelf met Ori vs een Kass. Ook gewonnen met een score van: 10/1/5 vs de Kass met 5/4/4
Xpeke is dan ook wel een stukje beter dan de gemiddelde D1 speler. Alleen hebben niet alle pro's voldoende tijd en/of motivatie om hoog in de challenger regionen mee te doen.
Vicariously I live while the whole world dies
Nee, je ziet het al aan zijn aantal games, die zijn vrij minimaal. Kan me ook zo voorstellen dat hij smurft om dingen uit te proberen en zijn reputatie niet te grabbel te gooien.
dit is zo te zien een smurf of een account van iemand anders idd... zijn main is denk ik fnatic xpeke: http://www.lolking.net/summoner/euw/174035Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:17:
Nee, je ziet het al aan zijn aantal games, die zijn vrij minimaal. Kan me ook zo voorstellen dat hij smurft om dingen uit te proberen en zijn reputatie niet te grabbel te gooien.
Ik had laatst ook een Kassadin in onze team, moest tegen Nidalee dacht ik zo.
Die gozer stond al kills te maken vanaf level 4. Die had in no time 4 kills achter zijn naam.
Daar had ik dan wel weer even respect voor, dat iemand na de veranderingen nog zo goed is met Kassadin.
Ik heb op dit moment geen comfortabele mid meer. Ik ging altijd met Gragas, maar die is niet meer zo makkelijk. Mijn laatste potje met Fizz was ook geen succes. Stond in no time 0/3/0 tegen Orianna. Later nog wel enigzins goed kunnen maken met roamen en team fights.
Het punt is, ik speel altijd jungle/top/support en zelden mid. Maar als ik gedwongen word om mid te spelen weet ik nooit wat ik moet doen en ga ik feeden.
Die gozer stond al kills te maken vanaf level 4. Die had in no time 4 kills achter zijn naam.
Daar had ik dan wel weer even respect voor, dat iemand na de veranderingen nog zo goed is met Kassadin.
Ik heb op dit moment geen comfortabele mid meer. Ik ging altijd met Gragas, maar die is niet meer zo makkelijk. Mijn laatste potje met Fizz was ook geen succes. Stond in no time 0/3/0 tegen Orianna. Later nog wel enigzins goed kunnen maken met roamen en team fights.
Het punt is, ik speel altijd jungle/top/support en zelden mid. Maar als ik gedwongen word om mid te spelen weet ik nooit wat ik moet doen en ga ik feeden.
Speel een champion als katarina, is simpel spelen en als je je lane verliest ben je niet compleet kansloos(je ult doet dmg, je ben niet gefeed dus ze focussen je niet) niet te hard de andere mid feede. Je heb een escape met je E en een poke met je QXanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:29:
Of neem veigar dan wordt jij sterker als je feed

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 29-04-2014 15:40 ]
Ziggs is veilig en vrij makkelijk als je een beetje kunt richten.Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:29:
Katarina is een vrij mobiele mid mage die a la Yi rustig 0/x/x kan staan en met een goede ult/paar kills weer helemaal terug is.
Leblonk Q W R E = kill
Akali Q R W Q R = kill
Leblanc single target is neem ik aan Q R W E voor dubbele Q proc?Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:52:
[...]
Ziggs is veilig en vrij makkelijk als je een beetje kunt richten.
Katarina is een vrij mobiele mid mage die a la Yi rustig 0/x/x kan staan en met een goede ult/paar kills weer helemaal terug is.
Leblonk Q W R E = kill
Akali Q R W Q R = kill
ik zal Q R W E doen
en DFG - Q - W op een ADC zonder magic resist
[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 29-04-2014 15:56 ]
Je W heeft veel meer damage door het vroeg levelen en de mimic versie is altijd sterker dan mimic Q. Ook kun je met een 2e W jezelf beter positioneren voor een chain (als de enemy flashed/dashed e.d.)garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:55:
[...]
ik zal Q R W E doen
en DFG - Q - W op een ADC zonder magic resist
Pas na lv11 oid zou ik een Q R W E eruit gooien.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 16:02 ]
Je W geeft meer dmg door het levelen ja, dat heeft geen invloed op je mimic en je W doe je sowieso. En volgens mij doet je mimic Q op level 1(ult) 200 dmg(incl. ontploffing door je volgende abilitie) en je mimic W maar 150.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:59:
[...]
Je W heeft veel meer damage door het vroeg levelen en de mimic versie is altijd sterker dan mimic Q. Ook kun je met een 2e W jezelf beter positioneren voor een chain (als de enemy flashed/dashed e.d.)
Al doet je mimic W wel beter scalen met AP. Maar 1 ding is zeker, dood is de tegenstander toch wel.
Voor mij is het vooral veiligheid om de E te landen als je tegen zo'n vieze rat als Ziggs, Ahri o.i.d. staat die er maar al te graag vandoor dashen. Ik heb ook wel situaties waar ik 2x E cast. Zelfde damage in de hele combo, meer CC.garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:05:
[...]
Je W geeft meer dmg door het levelen ja, dat heeft geen invloed op je mimic en je W doe je sowieso. En volgens mij doet je mimic Q op level 1(ult) 200 dmg(incl. ontploffing door je volgende abilitie) en je mimic W maar 150.
Al doet je mimic W wel beter scalen met AP. Maar 1 ding is zeker, dood is de tegenstander toch wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 16:11 ]
Het is inderdaad soms ook situatie afhankelijk, ik dubbel chain vaak als ik naar top ga om te roamen op de tanks, die gaan niet instand dood maar dubbel snare kan mijn toplaner wel lekker hakken.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:11:
[...]
Voor mij is het vooral veiligheid om de E te landen als je tegen zo'n vieze rat als Ziggs, Ahri o.i.d. staat die er maar al te graag vandoor dashen. Ik heb ook wel situaties waar ik 2x E cast. Zelfde damage in de hele combo, meer CC.
Hmm, is er wel 1 om over na te denken. Ik ult Q altijd voor de extra proc, wanneer ik tegen 2 of 3 sta dicht bij elkaar (botlane gank bijv. dan ult ik w voor meer aoe.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BUAva2C2k5M]Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:52:
[...]
Ziggs is veilig en vrij makkelijk als je een beetje kunt richten.
Leblonk Q W R E = kill
Akali Q R W Q R = kill
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Dat is pas zuur als je op 97 lp staat, tot die tijd maakt het niet ui
We waren gisteren aan het 5v5 Ranked doen toen Rorda me die video linkte, vergat een champ te selecten. Bam -3 LP for allgarriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:12:
[...]
Dat is pas zuur als je op 97 lp staat, tot die tijd maakt het niet ui
We won't forget...Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:26:
[...]
We waren gisteren aan het 5v5 Ranked doen toen Rorda me die video linkte, vergat een champ te selecten. Bam -3 LP for all
Hoi, ik zag de modbreak voorbij komen over de cursevoice keys met een verwijzing naar Vraag en Aanbod, maar niet echt een logische plek denk ik voor de Curse Voice keys. Staan daar straks alle vragen van mensen die er één willen en hier zitten gewoon de mensen die er nog 5 hebben liggen waar ze niks mee doen. Geen rede voor hen om in V&A te kijken.
Ik ga er van uit dat met vraag en aanbod niet één of ander topic wordt bedoeld op GoT of heb ik dat fout?
Ik ga er van uit dat met vraag en aanbod niet één of ander topic wordt bedoeld op GoT of heb ik dat fout?
[ Voor 3% gewijzigd door Ras op 30-04-2014 00:35 ]
Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB
Lulu free to play, altijd al een keer willen proberen op mid, tijd om te gaan!
Speciaal voor Rudy:
Er worden hier vrij frequent keys gepost, dus ik denk dat vragen uberhaupt niet erg veel zin heeft, degenen die over hebben, delen het klaarblijkelijk graag.Ras schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:56:
Hoi, ik zag de modbreak voorbij komen over de cursevoice keys met een verwijzing naar Vraag en Aanbod, maar niet echt een logische plek denk ik voor de Curse Voice keys. Staan daar straks alle vragen van mensen die er één willen en hier zitten gewoon de mensen die er nog 5 hebben liggen waar ze niks mee doen. Geen rede voor hen om in V&A te kijken.
Ik ben ook op zoek naar zo'n key...
Jammer dat je haar niet hebt gespeeld vóór de Lich Bane nerf en voordat haar E (zonder enige goeie reden) werd generfd. Maar goed, Lulu mid kan nog steeds wel prima.garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:02:
Lulu free to play, altijd al een keer willen proberen op mid, tijd om te gaan!
Je kan haar ook een beetje oefenen door haar als support te spelen trouwens. Dan leer je wat sneller al haar abilities en de verschillende manieren om ze te gebruiken.
Zorg in ieder geval dat je haar E + Q combo leert. E + Q direct op de enemy is natuurlijk de meeste damage, maar vaak moet je tegen een ranged opponent E op een vooruitgeschoven minion gooien en direct van daaruit je Q schieten. Dat is een flinke range boost om toch nog je Q te kunnen raken.
Run Lulu ook met hybrid pen marks; haar auto attacks met die Arcane Blade mastery talent zijn behoorlijk sterk.
Stond tegen een winter wonderland lulu, lane ging eerlijk op, zelfde farn, zelfde aantal kills inlane, na een roam had ik een vooraprongKoekiemonsterr schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:43:
[...]
Jammer dat je haar niet hebt gespeeld vóór de Lich Bane nerf en voordat haar E (zonder enige goeie reden) werd generfd. Maar goed, Lulu mid kan nog steeds wel prima.
Je kan haar ook een beetje oefenen door haar als support te spelen trouwens. Dan leer je wat sneller al haar abilities en de verschillende manieren om ze te gebruiken.
Zorg in ieder geval dat je haar E + Q combo leert. E + Q direct op de enemy is natuurlijk de meeste damage, maar vaak moet je tegen een ranged opponent E op een vooruitgeschoven minion gooien en direct van daaruit je Q schieten. Dat is een flinke range boost om toch nog je Q te kunnen raken.
Run Lulu ook met hybrid pen marks; haar auto attacks met die Arcane Blade mastery talent zijn behoorlijk sterk.
Gisteren 2 ranked games gedaan met Rudy. (Dit hadden overigens 5v5 ranked games moeten zijn, maar helaas hadden we wat miscommunicatie omtrent de tijd). Eerste game als Ryze top vrij simpel een Jayce uit de lane weten te schoppen en daarna lategame alles kunnen opblazen samen met onze AD Carry. Overigens vond ik onze jungler in deze game vrij matig. We speelden vs een poke comp en zijn idee was maar om ons gewoon te laten poken zonder een initiate te plaatsen. Nadat ik er maar een paar keer in gelopen was en mijn burst had geland snapte Udyr dat het idd beter is om de initiate op een poke-comp te doen ipv afwachten tot we allemaal low waren. (misschien heeft hij er wat van geleerd!) Nadat ik iets vastzette als Ryze kon Rudy het vrij simpel opblazen met LeBlanc.
2e game verliep wat moeizamer voor de andere lanes (speelde zelf Renekton top vs Vladimir) Maar na wat tanky stats te hebben verkregen (enemy team ging voor een wombo-combo aoe setup zoals het leek, Vladimir, Amumu, Kennen, Fiddlesticks), kon ik vrij simpel de ulti's tanken terwijl mijn team zat te wachten tot deze voorbij waren om er dan in te gaan. Opzich ook een vrij simpele win.
En zo hebben we er weer 2 ranked wins bij en sta ik (mede dankzij enige wins tijdens server issues, waardoor je maar 8lp krijgt ipv de normale 22) op 98LP... jeehj. Rito plz.
2e game verliep wat moeizamer voor de andere lanes (speelde zelf Renekton top vs Vladimir) Maar na wat tanky stats te hebben verkregen (enemy team ging voor een wombo-combo aoe setup zoals het leek, Vladimir, Amumu, Kennen, Fiddlesticks), kon ik vrij simpel de ulti's tanken terwijl mijn team zat te wachten tot deze voorbij waren om er dan in te gaan. Opzich ook een vrij simpele win.
En zo hebben we er weer 2 ranked wins bij en sta ik (mede dankzij enige wins tijdens server issues, waardoor je maar 8lp krijgt ipv de normale 22) op 98LP... jeehj. Rito plz.
Gelukkig was Amumu erg slecht met zijn ult, waardoor Fiddle eigenlijk nooit kans kreeg damage te doen (ondat hij zelf nog slechter was met ult plaatsen)
Gisteravond even 1 potje teambuilder rumble gedaan en kwam tegenover irelia te staan. Eerste 5 levels even wat moeite gehad tegen haar poke, maar daarna kon ik haar moeiteloos poken. Zelfs 1 tegen 2 kon ik haar hebben. Trundle dacht even te kunnen ganken met 3kwart leven en irelia had ik al naar halflife gepoked, goedgeplaatste ULT en trundle ging neer en kon irelia nog chasen voor de double kill, maar wel helaas te ver gechased want een minion zorgde ervoor dat ik dood ging 
Nog even wat meer oefenen met Rumble voordat ik hem in ranked ga gebruiken :-)
Nog even wat meer oefenen met Rumble voordat ik hem in ranked ga gebruiken :-)
[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 30-04-2014 08:16 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Standaard Silver/Gold niveau. Over het algemeen zijn de ults redelijk random... tevens het eeuwige gechase voor een kill.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 07:52:
Gelukkig was Amumu erg slecht met zijn ult, waardoor Fiddle eigenlijk nooit kans kreeg damage te doen (ondat hij zelf nog slechter was met ult plaatsen)
Ik first pick Volibear, krijg meteen een Teemo tegenover mij.
Het was ook wel duidelijk dat Master Yi aan onze kant de jungle in ging met de OP Feral Flare.
Gelukkig waren de goden met mij en was de Teemo niet zo heel best. Farmen ging natuurlijk niet zo heel best, maar Teemo ging wel zwaar pushen waardoor ik terug kon teleporteren naar de bushes in de river and Teemo van achteren gepakt.
Al hoewel het farmen heel lastig was kon ik Teemo met een paar verassingsacties vanuit de bushes makkelijk killen. Teemo is een meester in kiten, maar also Volibear bij je komt, dan ben je dood. Flip, AA, AA, slow, AA en een bite was vaak genoeg voor een kill.
Wat trouwens goed werkt tegen Teemo is om proberen all in te gaan als hij net zijn blind heeft gebruikt. Dan kan de Q gebruiken om dichterbij te komen en E om hem te slowen. Tegen de tijd dat je dan face to face staat heb je geen blind meer. Houd er wel rekening mee dat je meestal niet zomaar bij Teemo komt.
Het was ook wel duidelijk dat Master Yi aan onze kant de jungle in ging met de OP Feral Flare.
Gelukkig waren de goden met mij en was de Teemo niet zo heel best. Farmen ging natuurlijk niet zo heel best, maar Teemo ging wel zwaar pushen waardoor ik terug kon teleporteren naar de bushes in de river and Teemo van achteren gepakt.
Al hoewel het farmen heel lastig was kon ik Teemo met een paar verassingsacties vanuit de bushes makkelijk killen. Teemo is een meester in kiten, maar also Volibear bij je komt, dan ben je dood. Flip, AA, AA, slow, AA en een bite was vaak genoeg voor een kill.
Wat trouwens goed werkt tegen Teemo is om proberen all in te gaan als hij net zijn blind heeft gebruikt. Dan kan de Q gebruiken om dichterbij te komen en E om hem te slowen. Tegen de tijd dat je dan face to face staat heb je geen blind meer. Houd er wel rekening mee dat je meestal niet zomaar bij Teemo komt.
Ik speelde gister ook ranked. Ik had een bot lane die elkaar na 3 minuten ingame al kanker toewenste en een mid Xerath die vorig seizoen gold was en ondanks dat ik 300x ping dat enemy olaf en katarina in onze jungle zitten gewoon die brushes gaat facechecken en doodgaat. Dan maakt het allemaal niet zoveel meer uit dat je 7/2/3 gaat als Warwick en eindig je alsnog met een score van 8/9/X. Silver V 0 LP nu. Ik ben echt goedDamienx2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 07:48:
Gisteren 2 ranked games gedaan met Rudy. (Dit hadden overigens 5v5 ranked games moeten zijn, maar helaas hadden we wat miscommunicatie omtrent de tijd). Eerste game als Ryze top vrij simpel een Jayce uit de lane weten te schoppen en daarna lategame alles kunnen opblazen samen met onze AD Carry. Overigens vond ik onze jungler in deze game vrij matig. We speelden vs een poke comp en zijn idee was maar om ons gewoon te laten poken zonder een initiate te plaatsen. Nadat ik er maar een paar keer in gelopen was en mijn burst had geland snapte Udyr dat het idd beter is om de initiate op een poke-comp te doen ipv afwachten tot we allemaal low waren. (misschien heeft hij er wat van geleerd!) Nadat ik iets vastzette als Ryze kon Rudy het vrij simpel opblazen met LeBlanc.
En dan ga je volgende week als een speer naar Silver 4 of misschien wel 3 en een week later ga je weer naar Silver 5 door super geweldige teamsVicarious schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:28:
[...]
Ik speelde gister ook ranked. Ik had een bot lane die elkaar na 3 minuten ingame al kanker toewenste en een mid Xerath die vorig seizoen gold was en ondanks dat ik 300x ping dat enemy olaf en katarina in onze jungle zitten gewoon die brushes gaat facechecken en doodgaat. Dan maakt het allemaal niet zoveel meer uit dat je 7/2/3 gaat als Warwick en eindig je alsnog met een score van 8/9/X. Silver V 0 LP nu. Ik ben echt goed
Ik was al bijna demoted naar Bronze 1
Al een heletijd geen ranked meer gespeeld, ben eigenlijk van plan om een 5v5 team te beginnen voor 2-3 vaste dagen in de week en daarnaast als het toevallig uitkomt of als iedereen online is.
Zelfde hier blijf tussen silver 4/5 terugbouncen, elke keer in het weekend gaat het fout, en maak ik het door de weeks weer dikwijls goed.iCy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:46:
[...]
En dan ga je volgende week als een speer naar Silver 4 of misschien wel 3 en een week later ga je weer naar Silver 5 door super geweldige teams
Ik was al bijna demoted naar Bronze 1Zit nu weer in silver 4 ergens in het midden qua LP.
Ga dus in het weekend geen ranked spelen voorlopig, kijken of dat verandering gaat geven.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
De manier om te stijgen in solo-queue
We hebben het hier al vaak besproken en zijn tot redelijke conclusies gekomen hoe we zouden moeten stijgen, maar naar enig onderzoek zijn de volgende opties niet meer relevant:
- Jezelf carryen uit "elo-hell";
- Broken champions spelen;
- De meta spelen;
- Warden;
- Carry-junglers spelen;
- Feral Flare junglers spelen;
Nee de enige opties tot stijgen in ranked is het volgende:
- Ritueel offeren van een schaap;
- Aanschaf van geluksamuletten (klavertjes vier, konijnenpootjes etc);
- Bidden dat je botlane langer dan 10 minuten overeind blijft;
- Bidden dat je midlaner geen skillshot champion neemt of als dat wel het geval is deze beperkt tot Ziggs;
- Bidden dat je Top/Mid/Botlaners niet per ongeluk de buff van je jungler pakken waardoor deze ragequit omdat hij zijn red/blue kwijt is;
- Bidden dat je midlaner voor een keer niet met AD runes speelt op zijn AP champ omdat "Oops wrong runes";
- Bidden dat je toplaner niet te vaak bezoek krijgt van de enemy jungler omdat anders "Omg mij jungler never ganks"-afk-ragequit;
Met deze simpele stappen zul je al een behoorlijk verschil zien in wins en losses. En ben je binnen no-time Challenger!
Graag gedaan mensen, het was even wat uitzoekwerk, maar all for science!
We hebben het hier al vaak besproken en zijn tot redelijke conclusies gekomen hoe we zouden moeten stijgen, maar naar enig onderzoek zijn de volgende opties niet meer relevant:
- De meta spelen;
- Warden;
- Carry-junglers spelen;
- Bidden dat je midlaner geen skillshot champion neemt of als dat wel het geval is deze beperkt tot Ziggs;
- Bidden dat je Top/Mid/Botlaners niet per ongeluk de buff van je jungler pakken waardoor deze ragequit omdat hij zijn red/blue kwijt is;
- Bidden dat je midlaner voor een keer niet met AD runes speelt op zijn AP champ omdat "Oops wrong runes";
- Bidden dat je toplaner niet te vaak bezoek krijgt van de enemy jungler omdat anders "Omg mij jungler never ganks"-afk-ragequit;
Met deze simpele stappen zul je al een behoorlijk verschil zien in wins en losses. En ben je binnen no-time Challenger!
TL;DR, SoloQ is vooral luckDamienx2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:24:
De manier om te stijgen in solo-queue
- De meta spelen;
- Warden;
- Carry-junglers spelen;
ben het er trouwens wel volledig mee eens.
Altijd geweldig die s02/s03 Golds die denken dat ze de man zijn en de huidige Silvers wel even vertellen wat ze moeten doen. Dat ze nog serieus denken dat ze beter zijn terwijl ze als Gold 4 met Silver 1/2/3's worden gematched is nog het grappigst.
Oh Damien, ook even toevoegen: Don't negotiate with terrorists.
Die Yi laatst die wel even dacht mij af te persen door te roepen dat ie afk ging als ik niet exact deed wat hij vroeg. Daar heb ik tegenwoordig echt geen boodschap meer aan behalve: "cry like a little bitch elsewhere, enjoy the ban" plotsklaps blijft meneer dan toch ineens in de game.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 09:46 ]
Of de mensen die vorig seizoen naar gold gecarried zijn en nu in bronze 4 spelenVerwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:42:
[...]
Altijd geweldig die s02/s03 Golds die denken dat ze de man zijn en de huidige Silvers wel even vertellen wat ze moeten doen. Dat ze nog serieus denken dat ze beter zijn terwijl ze als Gold 4 met Silver 1/2/3's worden gematched is nog het grappigst.
Mooie ironie Damien, maar het kan wel degelijk.
Ik ben dit seizoen getart in Bronze 5, en sta nu op 75 LP Silver 5.
- Vaste champions spelen, maar wel met een grote pool. Ik heb bijna alle champions, wat in Bronze zeker niet gangbaar is. Dit betekend dat tegenstanders alle champions kúnnen bannen, wat de kans iets kleiner maakt dat net jou champion gebanned wordt.
- Rustig blijven, ook na een loss snel vergeten en weer op 0 beginnen. Val niet in de flame-val, gewoon niet reageren. Als er iemand roept "OMFG DIE AT CANCER WITH YOU STUPID SOLO PLAYS" denk dan gewoon 'ja, ik werd wat te overmoedig en overextende'. De rest geen aandacht aan schenken.
- Zorg dat je alle lanes beheerst. Mijn zwakste lane is top, dus als ik top kom speel ik gewoon heel safe.
- Zorg dat je meerdere champions per lane kan: Als je alleen maar Leona support kan, en die wordt gebanned krijg je het al moeilijk. Ik kan ondertussen per lane 4 champions prima (goed genoeg) spelen, met de juiste diversiteit.
Support: Blitz, Leona, Morgana, Thresh
Top: Jax, Shyvana, Garen, Darius, Vayne
Mid: Morgana, Ziggs, Leblanc, Diana
Jungle: Jax, Yi, Xin, Shyvana, Hecarim
ADC: Vayne, Ashe, Caitlyn en wat minder Jinx
Ik kan nu dus altijd redelijk counteren/ picken wat het team nodig heeft. Enige manco wat ik in mijn pool is het gebrek aan een AP jungle.
- Vaste champions spelen, maar wel met een grote pool. Ik heb bijna alle champions, wat in Bronze zeker niet gangbaar is. Dit betekend dat tegenstanders alle champions kúnnen bannen, wat de kans iets kleiner maakt dat net jou champion gebanned wordt.
- Rustig blijven, ook na een loss snel vergeten en weer op 0 beginnen. Val niet in de flame-val, gewoon niet reageren. Als er iemand roept "OMFG DIE AT CANCER WITH YOU STUPID SOLO PLAYS" denk dan gewoon 'ja, ik werd wat te overmoedig en overextende'. De rest geen aandacht aan schenken.
- Zorg dat je alle lanes beheerst. Mijn zwakste lane is top, dus als ik top kom speel ik gewoon heel safe.
- Zorg dat je meerdere champions per lane kan: Als je alleen maar Leona support kan, en die wordt gebanned krijg je het al moeilijk. Ik kan ondertussen per lane 4 champions prima (goed genoeg) spelen, met de juiste diversiteit.
Ik kan nu dus altijd redelijk counteren/ picken wat het team nodig heeft. Enige manco wat ik in mijn pool is het gebrek aan een AP jungle.
Platinum van vorig seizoen zijn ook juweeltjes. Ook al spelen ze momenteel in Gold V, ze weten het altijd beter, de rest van zijn/haar team zijn gold/silver scrubs en als hij/zij hun zin niet krijgt dan gaan ze AFK.garriej schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:43:
[...]
Of de mensen die vorig seizoen naar gold gecarried zijn en nu in bronze 4 spelen
Leuk hé, die mensen, omdat ze vorig seizoen geluk hebben gehad(want als ze echt goed genoeg waren zaten ze nu weer in plat) denken dat ze een fucking koning van het spel zijn en niks komt ooit door hun. Wat me nog het meest opvalt is dat ze altijd zo kill geil zijn en objectives ze veel minder boeit.Damienx2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:50:
[...]
Platinum van vorig seizoen zijn ook juweeltjes. Ook al spelen ze momenteel in Gold V, ze weten het altijd beter, de rest van zijn/haar team zijn gold/silver scrubs en als hij/zij hun zin niet krijgt dan gaan ze AFK.
Ik vind het nog wat vroeg om al iemand's bitch te worden. Degene die dat tegen mij roept, gaat instant op mute en krijgt een report na de game. Kom op zeg, zal een beetje zelf het boetekleed aan gaan trekken na zo'n comment.Ero-Sensei schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:49:
En wat betreft meerdere champions, dat is iets wat kan maar niet noodzakelijk is. Als jij als 1 trick pony je kunstje elke game netjes kunt uitvoeren ben je binnen no time geranked. Ja het is handig, maar het is niet noodzakelijk.
Wat betreft rustig blijven, ja dat ben ik met je eens, je moet vooral veel geduld hebben in ranked.
Je erkent dat het ironisch bedoelt is, en... laat maar. -smh-Ero-Sensei schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:49:
Niet zo'n grote vooruitgang als het lijkt. Het merendeel van de spelers begon al in Silver.Ik ben dit seizoen getart in Bronze 5, en sta nu op 75 LP Silver 5.
Ik heb de bans in low Silver gezien en daar op inspelen of denken dat jouw champ pool enig impact heeft is nutteloos. Captains bannen vaak de champ waar ze in de vorige games door geroflstompt zijn, niet daadwerkelijk sterke champs. Heb tijdens mijn Silver 4 avonturen vaak genoeg stupide shit als Fiora, Maokai, Riven en Vayne bans gezien.- Vaste champions spelen, maar wel met een grote pool. Ik heb bijna alle champions, wat in Bronze zeker niet gangbaar is. Dit betekend dat tegenstanders alle champions kúnnen bannen, wat de kans iets kleiner maakt dat net jou champion gebanned wordt.
Dat is vaak ook het hele punt van top... weinig doen en farmen tot je jungler eventueel komt of je een goede kans ziet.dus als ik top kom speel ik gewoon heel safe.
Haha, gelijk heb je, wat ik bedoel te zeggen is dat het met een reden geroepen wordt, en ipv je eraan te ergen (en dus slechter gaat spelen) pak er het stukje uit waar je lering uit trekt. Dat iemand die dat roept een volslagen idioot is staat voor mij ook wel vast.Ik vind het nog wat vroeg om al iemand's bitch te worden. Degene die dat tegen mij roept, gaat instant op mute en krijgt een report na de game. Kom op zeg, zal een beetje zelf het boetekleed aan gaan trekken na zo'n comment.
Ook waar, ik gaf alleen maar aan wat mij heeft geholpen om uit Bronze te komen. Dat is niet de enige manier natuurlijk. De enige manier is beter zijn dat de meeste om je heen in je league en goed omgaan met tegenslagen. Daarnaast besef ik ook wel dat Silver net zo'n grind wordt dan Bronze was.En wat betreft meerdere champions, dat is iets wat kan maar niet noodzakelijk is. Als jij als 1 trick pony je kunstje elke game netjes kunt uitvoeren ben je binnen no time geranked. Ja het is handig, maar het is niet noodzakelijk.
Waarschijnlijk nog wel groter. Zo rond mid-Silver hebben veel heren grootheidswaanzin. Ze "mainen" wel even champ x/y en carryen wel even. Not.Daarnaast besef ik ook wel dat Silver net zo'n grind wordt dan Bronze was.
Ook ben ik er na een groot aantal games wel achter dat je de lane(s) die je wil, toch vaak wel kan krijgen en dat alle lanes even goed kunnen spelen een overgewaardeerd idealisme en een verre droom is voor iedere LoL speler.
Mijn 10 meest gespeelden zijn dan ook:
Champion | Wins | Losses | Win % |
Akali | 21 | 9 | 70% |
Ziggs | 16 | 8 | 66.7% |
Irelia | 8 | 3 | 72.7% |
Swain | 7 | 5 | 58.3% |
Nasus | 5 | 2 | 71.4% |
Lucian | 4 | 1 | 80% |
Quinn | 4 | 4 | 50% |
Mordekaiser | 3 | 0 | 100% |
Leona | 3 | 3 | 50% |
Riven | 3 | 1 | 75% |
Zoals je ziet zijn dat ook vooral mid en top laners en ook altijd als support kan ik de enige support die ik leuk vind spelen. Dus je mag best een specialisatie hebben en 4 champs per lane masteren is uberhaupt niet nodig om te klimmen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 10:33 ]
Die Quinn stats
Mijn 10 meest gespeelde:
Lijkt me duidelijk dat ik Jinx maar wat meer links laat liggen
Ik heb ondertussen dit seizoen al 42 verschillende champs gebruikt, wat één van de redenen is dat ik in het begin erg veel moeite had om Bronze 5 uit te komen: promote/demote/promote/demote enz.
Champion | Wins | Losses | Win % |
Cailtyn | 31 | 17 | 64.6% |
Ziggs | 21 | 5 | 80.8% |
Blitz | 13 | 8 | 61.9% |
Jinx | 7 | 13 | 35.0% |
Xin Z | 11 | 8 | 57.9 |
Jax | 11 | 8 | 57.9 |
Heca | 10 | 8 | 55.6% |
Leona | 9 | 5 | 64.3% |
Thresh | 9 | 4 | 69.2% |
Ik heb ondertussen dit seizoen al 42 verschillende champs gebruikt, wat één van de redenen is dat ik in het begin erg veel moeite had om Bronze 5 uit te komen: promote/demote/promote/demote enz.
Haha ik heb niet eens 42 verschillende champsEro-Sensei schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:38:
Mijn 10 meest gespeelde:
Champion Wins Losses Win % Cailtyn 31 17 64.6% Ziggs 21 5 80.8% Blitz 13 8 61.9% Jinx 7 13 35.0% Xin Z 11 8 57.9 Jax 11 8 57.9 Heca 10 8 55.6% Leona 9 5 64.3% Thresh 9 4 69.2%
Zolang in de meerderheid van games qua CS en kills vrij goed ervoor sta, kan het er prima mee door
De beste pick? Vast niet. Zul je van mij ook niet horen. Het is solo queue dus hoeft ook niet, als er mensen puur met Veigar en Morde Dia1 kunnen worden, kun je ook Quinn picken. Ze is wat dat betreft niet meer of minder viable dan een Ryze, Karma e.d.
Ze is een counter op top en als je Quinn bot speelt moet je voor een kill-lane gaan met een Leona/Karma/Thresh of je hebt er lategame weinig aan.
Met een paar QoL changes zou ze veel hoger in de lijst staan denk ik. Voornamelijk:
- 525 AA range
- Geen passive in Tag Team
- Grote hitbox van Q
Het was ook meer om deze reactie uit je te lokkenVerwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:12:
[...]
Zolang in de meerderheid van games qua CS en kills vrij goed ervoor sta, kan het er prima mee doorer zijn momenteel maar een aantal ADCs die daadwerkelijk veel sterker zijn en dan bedoel ik niet in duels houden met Quinn, wat de meeste ADCs verliezen. Quinn heeft een extreem hoog 100-0 potential op squishes met Tag Team, enkel zijn er vrij weinig mensen die zich eerst even hebben ingelezen op haar passive en dus bijna nooit een dubbele passive proc pakken of uberhaupt over terrain dashen met E.
De beste pick? Vast niet. Zul je van mij ook niet horen. Het is solo queue dus hoeft ook niet, als er mensen puur met Veigar en Morde Dia1 kunnen worden, kun je ook Quinn picken. Ze is wat dat betreft niet meer of minder viable dan een Ryze, Karma e.d.
Ze is een counter op top en als je Quinn bot speelt moet je voor een kill-lane gaan met een Leona/Karma/Thresh of je hebt er lategame weinig aan.
Met een paar QoL changes zou ze veel hoger in de lijst staan denk ik. Voornamelijk:Zijn dingen die beter kunnen. iirc zijn er genoeg spelers die Quinn ook in high Elo gebruiken.
- 525 AA range
- Geen passive in Tag Team
- Grote hitbox van Q

Dat is wat ik leuk vind aan Nasus, die trouwens niet slecht staat met een IEDamienx2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:53:
En wat betreft meerdere champions, dat is iets wat kan maar niet noodzakelijk is. Als jij als 1 trick pony je kunstje elke game netjes kunt uitvoeren ben je binnen no time geranked. Ja het is handig, maar het is niet noodzakelijk.
Iedereen mag z'n faves hebben, ookal zijn ze geen tier 1 op alle pro listsDamienx2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:15:
[...]
Het was ook meer om deze reactie uit je te lokken. Ik kan ook prima leven hoor met Quinn, en die changes zou ik ook alleen maar aanmoedigen. Maar je praat altijd met zoveel passie over haar, ik kon dit niet laten liggen zonder er misbruik van te maken.
Het enige wat me nu niet aanstaat over haar ult is dat het een beetje onnatuurlijk is voor een ADC. Je Vault (E) is in ranged mode ook een dash naar achteren en reset je passive. Dus standaard combo is wachten tot je passive je enemy marked, Q > AA > E > AA > AA. Dat is de meest gangbare harrass combo en daar pak je op lv9 een mooie 450 damage mee, wat niet gek is voor een combo die elke 10s~ kan uitgevoerd worden. In Tag Team word het alleen wat lastig. Je E marked niet en dashed ook niet terug, je hebt enkel +100% MS en (wel vreselijk hoge) burst als je R uitzet.
Dit is geweldig voor over de muur springen en chases, maar in een 5v5 in open gebied zit je nu midden in een team en ben je ook je MS buff kwijt om weer weg te komen. Je zit dus in een niet-stomp game altijd vast aan CDR bouwen en iets van een Randuins/Banshees, ook in de ADC role. Je combo is bijna geheid altijd een kill, maar lategame vaak ook een death of zo'n klap dat je niet meer mee kunt doen aan het teamfight Een mini-knockback in 300-400 range om je heen zou al helpen... Rito pls.
Een dodge in placements heeft verder geen penalties iirc, aangezien je enkel LP kan verliezen. In eerdere seasons was je wel een placement kwijt.KS1987 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:25:
[...]
Dat is wat ik leuk vind aan Nasus, die trouwens niet slecht staat met een IE. Nu is het de bedoeling om hem te gebruiken voor placement matches in de toekomst, maar word je bestraft voor een dodge buiten de gebruikelijke timer?
Dubbele dodge toch wel? Dus als je de eerste dodged en je wacht de penalty timer af, de 2e dodge direct daarna telde toch wel als een "lose" in je placements?Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:31:
[...]
Een dodge in placements heeft verder geen penalties iirc, aangezien je enkel LP kan verliezen. In eerdere seasons was je wel een placement kwijt.
Kan ook zijn dat ik even verkeerd aan het denken ben :-)
Hier moest ik even op inhaken, want totaal niet mee eens.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:31:
[...]
Iedereen mag z'n faves hebben, ookal zijn ze geen tier 1 op alle pro lists![]()
Het enige wat me nu niet aanstaat over haar ult is dat het een beetje onnatuurlijk is voor een ADC. Je Vault (E) is in ranged mode ook een dash naar achteren en reset je passive. Dus standaard combo is wachten tot je passive je enemy marked, Q > AA > E > AA > AA. Dat is de meest gangbare harrass combo en daar pak je op lv9 een mooie 450 damage mee, wat niet gek is voor een combo die elke 10s~ kan uitgevoerd worden. In Tag Team word het alleen wat lastig. Je E marked niet en dashed ook niet terug, je hebt enkel +100% MS en (wel vreselijk hoge) burst als je R uitzet.
Dit is geweldig voor over de muur springen en chases, maar in een 5v5 in open gebied zit je nu midden in een team en ben je ook je MS buff kwijt om weer weg te komen. Je zit dus in een niet-stomp game altijd vast aan CDR bouwen en iets van een Randuins/Banshees, ook in de ADC role. Je combo is bijna geheid altijd een kill, maar lategame vaak ook een death of zo'n klap dat je niet meer mee kunt doen aan het teamfight Een mini-knockback in 300-400 range om je heen zou al helpen... Rito pls.
Ik speel Quinn ook heel vaak en in mijn ogen is ze of een ADC of Mid. Top is hedendaags met de tank meta niet meer te doen (tenzij je tegen een carry top staat) dus eigenlijk alleen een counterpick.
Maar als ADC moet je haar gewoon full damage bouwen, ik ga meestal BT > IE > LW om daarna een Stattick of een Phantom Dancer op te pakken. Om de stomp games maar even aan de kant te schuiven want die zijn met Quinn wel heel erg makkelijk. Zodra jij de core hebt (i.m.o dus BT + IE en LW) dan ben je een hele gevreesde ADC als je haar goed speelt. Kiten, kiten, kiten. Met de passive proc in combinatie met je passive W en je Vault ben je niet te pakken te krijgen als je het goed speelt. Ook al stomp je niet, je bent op dit moment heel erg relevant. Wat betreft je ult, gebruik ik eigenlijk alleen om iemand te bursten als hij out of position is, of een cleanup move te maken (die quadra kill met 4 low tegenstanders is zo heerlijk) want met de execute AoE van Valor kan je dat zo heerlijk doen. Ik ben zelf fan van helemaal geen defensive items, misschien een GA, maar je zou als ADC zijnde, met alleen goede positioning al teamfights moeten kunnen winnen, je hebt een defensive item in mijn ogen niet nodig.

Ik had een mooie winrate van 70% met haar gehaald, maar daar is het ietsjes onder gezakt. Wordt deze week vast wel weer goed gezet. Een paar QoL changes heeft ze wel nodig, er zijn te vaak bugs met haar passive. Maar ze is in een goede positie, speelt wat anders dan andere ADC maar ik houd er wel van. Feitelijk is ze een ADC en assassin in 1. En zo speel ik haar dan ook.
Iedereen weet toch dat je easy ELO haalt door Draven te spelen nadat je een moustache hebt laten staan? Komop iedereen. Zoek je Draven diep in je!
Ik zie haar waarde op mid niet helemaal. Wel geprobeerd, maar tegen zeer mobiele mids (Die ook nog eens lak hebben aan je Blind) vind ik dat je bitter weinig kunt beginnen. Ik noem maar eens een Leblonk, Akali e.d. ik heb de grootste successen tegen Shyvana's en Darius spelers gehad, die je met de blind (geen E voor Shyv en geen stacks voor Darius) en kiten volledig kapotspeelt. Enkel weinig ranked gespeeld omdat Damien anders zo boos word ):The Great HooD schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:46:
[...]
Hier moest ik even op inhaken, want totaal niet mee eens.
Ik speel Quinn ook heel vaak en in mijn ogen is ze of een ADC of Mid. Top is hedendaags met de tank meta niet meer te doen (tenzij je tegen een carry top staat) dus eigenlijk alleen een counterpick.
Als ADC moet je die items inderdaad wel pakken, maar ik voel me vaak te squishy, dus er gaat sowieso altijd een Randuins/Banshee/GA in de build, het liefst niet als 6e item. Ook start ik graag Brutalizer voor de CDR/ArPen, wat je early burst aanzienlijk verhoogt. Je kunt de Brutalizer altijd nog verkopen tegen minieme verliezen of upgraden. (het ligt er maar net aan hoe lang en hoe goed de match is)Maar als ADC moet je haar gewoon full damage bouwen, ik ga meestal BT > IE > LW om daarna een Stattick of een Phantom Dancer op te pakken.
Ik gebruik de ult ook vaak 1v1/als cleaner, maar er zijn vaak games waar je die luxe niet hebt. Waar jouw 400-600 damage het hele enemy team moet raken als je als team nog wil winnen. Zo heb ik laatst dus wel een aantal games gehad.Wat betreft je ult, gebruik ik eigenlijk alleen om iemand te bursten als hij out of position is, of een cleanup move te maken (die quadra kill met 4 low tegenstanders is zo heerlijk) want met de execute AoE van Valor kan je dat zo heerlijk doen.
Nette scoreIk had een mooie winrate van 70% met haar gehaald, maar daar is het ietsjes onder gezakt. Wordt deze week vast wel weer goed gezet. Een paar QoL changes heeft ze wel nodig, er zijn te vaak bugs met haar passive. Maar ze is in een goede positie, speelt wat anders dan andere ADC maar ik houd er wel van.
Mooi verwoord, maar er zit wel een "maar" aan- ze is in beide rollen niet de beste en je zult dit wel goed moeten afstemmen door Tag Team goed te gebruiken a la Nidalee.Feitelijk is ze een ADC en assassin in 1. En zo speel ik haar dan ook.
Top is mine! En ik speel geen kreupele AD Carry's, echte mannen spelen Ryze/Renekton/Irelia/Jax. En zolang ik daar Shyvana's/Trundles/Lee Sins/Garen's/Vladimieren mee uit de lane krijg is het goed.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:04:
[...]
Enkel weinig ranked gespeeld omdat Damien anders zo boos word ):
er zijn geen kreupele AD carry's meer nu twitch over benen beschiktDamienx2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:09:
[...]
Top is mine! En ik speel geen kreupele AD Carry's, echte mannen spelen Ryze/Renekton/Irelia/Jax. En zolang ik daar Shyvana's/Trundles/Lee Sins/Garen's/Vladimieren mee uit de lane krijg is het goed.

Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik dit geflikt heb.
Kan ik met deze game zeggen dat ik het heb gecarryd?
Penta was ook wel fijn met nog een quadra erna :3
Steam: Ryada.
Ik snap er ook werkelijk niks van. een DFG? geen abyssal scepter?wambamNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:34:
[afbeelding]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik dit geflikt heb.
Kan ik met deze game zeggen dat ik het heb gecarryd?
Penta was ook wel fijn met nog een quadra erna :3
maar als je eenmaal een paar kills heb met katarina ben je best wel sterk en als je je resets krijgt ben je niet te stoppen.
DFG is om in lane te kunnen zorgen dat mijn burst op de mid laner komt en die dood is voordat ie het door heeft.garriej schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:41:
[...]
Ik snap er ook werkelijk niks van. een DFG? geen abyssal scepter?
maar als je eenmaal een paar kills heb met katarina ben je best wel sterk en als je je resets krijgt ben je niet te stoppen.
abyssal scepter was in de maak kon em kopen maar we hebben besloten om de game te enden omdat de enemies ziek hard aan het flamen waren in all chat.
Was ook mn eerste game met MS quints ipv flat AP quints en ik moet zeggen dat speelt zo veel beter op kata, weg met flat ap runes en MS quints ftw :3
[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 30-04-2014 12:44 ]
Megic pen heb je veel meer aan op Kata, boots - scepter en guise moet(niks moet, maar naar mijn ervaring is dat wel het sterkst) je echt als eerst kopen. je tegen laner kill je toch wel nadat je een paar mesjes op hem heb gegooit.wambamNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:42:
[...]
DFG is om in lane te kunnen zorgen dat mijn burst op de mid laner komt en die dood is voordat ie het door heeft.
abyssal scepter was in de maak kon em kopen maar we hebben besloten om de game te enden omdat de enemies ziek hard aan het flamen waren in all chat.
Dat is bij uitstek het eerste Kata itemgarriej schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:41:
[...]
Ik snap er ook werkelijk niks van. een DFG?
Je AP ratios zijn aardig sterk, dus Sorc+DFG+Deathcap is over het algemeen veel beter dan zoveel geld steken in Mpen. Je base damage is niet bijzonder.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 12:46 ]
Je maakt je team vaak kreupel, aangezien objectives vaak alsnog niet gepushed worden en je uiteindelijk achter de feiten aanloopt met 2 AD Carry's. Ja ik heb het wel eens zien werken, maar ook net zo vaak, misschien zelfs vaker, zien falen.garriej schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:22:
[...]
er zijn geen kreupele AD carry's meer nu twitch over benen beschikt
Iets waar men in LoL ook heel erg goed in is, niet kijken naar wat voor teamcomp men speelt en maar willekeurig wat doen omdat het poppetje nou eenmaal zo'n mooie kleur heeft. Hetzelfde voorbeeld dus gisteren met onze Udyr jungle, die niet begreep wat de kracht is van een poke-comp vs een standaard comp. En dus ook geen idee had wat te doen vs een poke-comp, waarna ik lichtelijk geïrriteerd maar zelf ben gaan initiaten als Ryze zijne (kan gelukkig, was inmiddels tanky zat).
Ik heb laatste tijd naar TiensiNoAkuma gekeken (volgens vele de beste katarina van iedereen speelt op challenger niveau met katta)garriej schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:44:
[...]
Megic pen heb je veel meer aan op Kata, boots - scepter en guise moet(niks moet, maar naar mijn ervaring is dat wel het sterkst) je echt als eerst kopen. je tegen laner kill je toch wel nadat je een paar mesjes op hem heb gegooit.
En hij schijnt DFG als eerste te bouwen veel meer damage output te geven samen met een zhonyas erachter aan en dan kan je bijna in elke matchup overleven als je het slim speelt.
zou kunnen hoor, misschien moet ik dan toch maar is m'n build opnieuw gaan bekijken. Las toendertijd in alle(de meeste) guides dat guise en scpeter (voor magic pen, hp en MR) de beste opties waren om snel te kopen.wambamNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:46:
[...]
Ik heb laatste tijd naar TiensiNoAkuma gekeken (volgens vele de beste katarina van iedereen speelt op challenger niveau met katta)
En hij schijnt DFG als eerste te bouwen veel meer damage output te geven samen met een zhonyas erachter aan en dan kan je bijna in elke matchup overleven als je het slim speelt.
Flat Mpen stacken is ook waardeloos op Kat zoals een Elise of Brand dat bvb kan.wambamNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:46:
[...]
Ik zie daar eigenlijk nergens veel damage. Ondertussen ben je wel 5k Gold verder... Dat kan echt niet op een character met lage base damage.garriej schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:47:
[...]
zou kunnen hoor, misschien moet ik dan toch maar is m'n build opnieuw gaan bekijken. Las toendertijd in alle(de meeste) guides dat guise en scpeter (voor magic pen, hp en MR) de beste opties waren om snel te kopen.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 12:49 ]
Ik zelf doe altijd DFG - Zhonyas - Rabadons - en dan de rest (boots koop ik zsm na mn dfg wanneer ik geld heb)garriej schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:47:
[...]
zou kunnen hoor, misschien moet ik dan toch maar is m'n build opnieuw gaan bekijken. Las toendertijd in alle(de meeste) guides dat guise en scpeter (voor magic pen, hp en MR) de beste opties waren om snel te kopen.
Wel een boots + pots start neem ik aan?wambamNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:48:
[...]
Ik zelf doe altijd DFG - Zhonyas - Rabadons - en dan de rest (boots koop ik zsm na mn dfg wanneer ik geld heb)
Ofc. das de start die ik zelf het meestviable vind op kata.
je hebt geen mana dus op dorans ring betaal je meer dan dat het waard is.
Doran's Shield + pot kan ook nog.wambamNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:51:
[...]
Ofc. das de start die ik zelf het meestviable vind op kata.
je hebt geen mana dus op dorans ring betaal je meer dan dat het waard is.
en toch zijn mensen dan met mesje - spring - W - (ignite) - ult dood. die items geven samen rond de 250 dmg op je ult en daarnaast heb je heb best wel veel magic pen.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:48:
[...]
Flat Mpen stacken is ook waardeloos op Kat zoals een Elise of Brand dat bvb kan.
[...]
Ik zie daar eigenlijk nergens veel damage. Ondertussen ben je wel 5k Gold verder... Dat kan echt niet op een character met lage base damage.
Ik vind het altijd erg goed werken.
Is ook prima ja, maar alleen tegen een mellee champ, tegen een ranged heb ik liever meer pots om langer in lane te kunnen blijven.
[ Voor 20% gewijzigd door garriej op 30-04-2014 12:54 ]
Zou in zekere zin ook nog kunnen ja maar zelf vind ik dat niet zo heel fijn want dan zit je met maar 1 pot en als je een goede mid laner hebt bullied je dan meteen je eigen turret in.
Want dan mis je vaak een tanky top en heb je plots drie kill hungry teamledenDamienx2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:45:
Je maakt je team vaak kreupel, aangezien objectives vaak alsnog niet gepushed worden en je uiteindelijk achter de feiten aanloopt met 2 AD Carry's. Ja ik heb het wel eens zien werken, maar ook net zo vaak, misschien zelfs vaker, zien falen.
DFG is gewoon essential op Katarina omdat het je die eerste reset geeft die het verschil maakt tussen de teamfight winnen en verliezen.
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Zeker maar soms als je een slim team hebt heb je die niet eens nodig of als je het slim speelt.Slivv schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:56:
DFG is gewoon essential op Katarina omdat het je die eerste reset geeft die het verschil maakt tussen de teamfight winnen en verliezen.
Ze is heel erg mobile. Sowieso met haar ult ben je zo snel bot (of top for that matter) dat zelfs met wards de lane niet kan reageren. Heb meer succes gehad met haar mid dan top, maar dat zal wel aan de matchups hebben gelegen.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:04:
[...]
Ik zie haar waarde op mid niet helemaal. Wel geprobeerd, maar tegen zeer mobiele mids (Die ook nog eens lak hebben aan je Blind) vind ik dat je bitter weinig kunt beginnen. Ik noem maar eens een Leblonk, Akali e.d. ik heb de grootste successen tegen Shyvana's en Darius spelers gehad, die je met de blind (geen E voor Shyv en geen stacks voor Darius) en kiten volledig kapotspeelt. Enkel weinig ranked gespeeld omdat Damien anders zo boos word ):
Wat betreft top, je hebt inderdaad tot level 8-9 als je het goed doet het erg makkelijk, een probleem is echter, en dat merk ik vaak, is dat tanky tops een gigantische sustain hebben waardoor het erg lastig wordt om de matchup te winnen, denk aan een Renekton, Garen en een Trundle. De transition naar late werkt ook niet echt mee als jij een assassin bent die erg squishy is en niet bekend staat om de erg impactvolle teamfights (als top zijnde dan). Ik leg het erg vaak af tegen tanks die dan nog heel erg relevant zijn.
Squishy blijf je inderdaad altijd, goede positioning moet ervoor zorgen dat je alsnog je damage kan pakken. 6e item wordt inderdaad erg vaak een defensive item. Ben zelf geen fan van Brutalizer, zeker in de botlane ga ik met Quinn erg graag voor het all-in systeem (dus een Leona, Thresh, etc.) waardoor je vrij weinig sustain hebt. Als ik de 1ste back geen BF kan kopen (wat een powerspike is dat) dan ga ik toch liever voor het lifesteal item en een boots of een longsword erbij die ik later uitbouw tot LW. Brutalizer komt in mijn kit bijna niet voor (maar gebruik ook ArmPen runes).Als ADC moet je die items inderdaad wel pakken, maar ik voel me vaak te squishy, dus er gaat sowieso altijd een Randuins/Banshee/GA in de build, het liefst niet als 6e item. Ook start ik graag Brutalizer voor de CDR/ArPen, wat je early burst aanzienlijk verhoogt. Je kunt de Brutalizer altijd nog verkopen tegen minieme verliezen of upgraden. (het ligt er maar net aan hoe lang en hoe goed de match is)
Ja zeker waar. Maar je bent als ADC ook heel veel afhankelijk van je mates. Als zij niet voor jouw peelen of iets, dan heb je er ook vrij weinig aan als jij als enigste een beetje normaal speelt. Maar dat geldt natuurlijk ook wel een beetje voor elke rol (al vind ik ADC daar het meeste last van hebben.)Ik gebruik de ult ook vaak 1v1/als cleaner, maar er zijn vaak games waar je die luxe niet hebt. Waar jouw 400-600 damage het hele enemy team moet raken als je als team nog wil winnen. Zo heb ik laatst dus wel een aantal games gehad.
Jep, CS is niet al te best, maar komt omdat ik op een gegeven moment mijn gold haal via killsNette scoreCS kan nog wel wat extra's gebruiken though? Ik kom vaak boven de 200 uit en hang daar ook gemiddeld wel boven. Ik vind het inderdaad jammer dat de passive vaak creeps pakt wanneer dit niet hoort. Haar range zou ik sowieso graag iets hoger zien, al is het maar 25 range extra.
Haar passive is tegenwoordig getimed, zie bij je skills linksonder. Op het moment dat hij bijna nul is en je right clicked een enemy komt hij heel vaak op die enemy. Werkt een stuk beter als eerst, waar je dat niet had. Je een range buff is altijd chill, maar is niet nodig.
Zeker waar, ze is een allrounder, maakt haar divers, maar is in beide rollen niet hoogstaand, al kan je beide rollen heel goed combineren. Toch wel mijn favo champ. Quinnetje.Mooi verwoord, maar er zit wel een "maar" aan- ze is in beide rollen niet de beste en je zult dit wel goed moeten afstemmen door Tag Team goed te gebruiken a la Nidalee.
Urgh weer eentje...The Great HooD schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:03:
Toch wel mijn favo champ. Quinnetje.
Dus ik heb hierbij de enige 2 Quinn spelers in EU getraceerd.
[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 30-04-2014 13:12 ]
Verwijderd
Ik ben toch het meest fan van Quinn top ze countered bruisers echt heel hard en met ganks heb je een hele grote kans op outplay en double kill. Ook is de range daar niet echt een probleem. Vind haar nog een sterkere lane bully dan teemo.
Ik heb het zelf alleen nog niet in ranked gespeeld omdat ik niet zo goed ben in de assasinations/teamfights met haar, dat is niet echt mijn stijl maar is wel nodig om games te finishen.
Zie haar tegenwoordig ook wel regelmatig langskomen.
Qua build zou ik ook armor pen over ad gaan.
Ik heb het zelf alleen nog niet in ranked gespeeld omdat ik niet zo goed ben in de assasinations/teamfights met haar, dat is niet echt mijn stijl maar is wel nodig om games te finishen.
Zie haar tegenwoordig ook wel regelmatig langskomen.
Qua build zou ik ook armor pen over ad gaan.
Een DFG geeft 120 * 2,5 = 300 damage op je ult van de AP. Stel we gaan van een level 2 ult uit:garriej schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:54:
[...]
en toch zijn mensen dan met mesje - spring - W - (ignite) - ult dood. die items geven samen rond de 250 dmg op je ult en daarnaast heb je heb best wel veel magic pen.
Ik vind het altijd erg goed werken.
(575 + 300) * 1,2 = 1050 damage van enkel DFG active + Ult. De active voegt daar ook nog eens 15% max health aan toe, dus minstens 100 damage.
Om aan die damage te komen via Abyssal, zul je ook je Guise in een Torment moeten veranderen, waar je dus al 6k voor moet uitgeven. Daar komt nog eens bij dat je vooral early-midgame te veel Mpen hebt. ADCs en mages hangen altijd op 30-40 Mres en daar ga je met Masteries, Runes, Abyssal, Sorcs en Guise zwaar overheen, tot op het punt waar het geen nut meer heeft, want Mpen gaat niet onder 0, slechts Mres shred kan dit.
Beetje domme opmerking natuurlijk. Dan kan ik ook Lich Bane Garen gaan als mijn team goed genoeg is. DFG is en blijft gewoon een keiharde core item op Kat.wambamNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:00:
[...]
Zeker maar soms als je een slim team hebt heb je die niet eens nodig of als je het slim speelt.
Uiteindelijk zul je het lategame niet winnen 1v1 tegen die tanks, de Shyvana's, Mundo's etc. Daar val je voor terug op je team. Maar je hebt wel efficient werk geleverd als je een aantal vroege kills hebt kunnen pakken en tientallen CS voorstaat. Dat is hetzelfde voor een Riven of Zed top natuurlijk. Die tanks gaan je er met genoeg tijd vaak wel uitscalen door gewoon unkillable te worden. Meestal smeer ik em ook naar mid om daar de squish te pakken met ult.The Great HooD schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:03:
[...]
Ze is heel erg mobile. Sowieso met haar ult ben je zo snel bot (of top for that matter) dat zelfs met wards de lane niet kan reageren. Heb meer succes gehad met haar mid dan top, maar dat zal wel aan de matchups hebben gelegen.
Wat betreft top, je hebt inderdaad tot level 8-9 als je het goed doet het erg makkelijk, een probleem is echter, en dat merk ik vaak, is dat tanky tops een gigantische sustain hebben waardoor het erg lastig wordt om de matchup te winnen. De transition naar late werkt ook niet echt mee als jij een assassin bent die erg squishy is en niet bekend staat om de erg impactvolle teamfights (als top zijnde dan). Ik leg het erg vaak af tegen tanks die dan nog heel erg relevant zijn.
Mijn grootste probleem met mid is dat de harrass altijd in het voordeel van de caster. Quinn zal altijd creep aggro pakken, een LB/Zed/Ziggs nooit. Als een tank top mij harrassed, krijgt hij sowieso mijn wave achter zich aan of ik kan snel in een bosje duiken als zijn wave mij pakt.
Ligt dan eventueel aan je Runes inderdaad. Met ArPen is het misschien inderdaad beter om gelijk maar vol AD te gaan. Aangezien je ult CD erg hoog is op lv1/2 prefereer ik AD/AS in runes op bot en een Brutalizer in de hand. Damage zal wel gelijkwaardig zijn, maar de cooldown waardeer ik erg. Mijn core items zijn dan ook vaak Doran's Blade, Berserkers, Brutalizer en Bloodthirster. Als ik niet het gevoel heb kills te kunnen halen of niet tegen een tank sta laat ik de Brutalizer achterwege, dan heb je er immers weinig aan. Mijn top runes zijn ook ArPen.Squishy blijf je inderdaad altijd, goede positioning moet ervoor zorgen dat je alsnog je damage kan pakken. 6e item wordt inderdaad erg vaak een defensive item. Ben zelf geen fan van Brutalizer, zeker in de botlane ga ik met Quinn erg graag voor het all-in systeem (dus een Leona, Thresh, etc.) waardoor je vrij weinig sustain hebt. Als ik de 1ste back geen BF kan kopen (wat een powerspike is dat) dan ga ik toch liever voor het lifesteal item en een boots of een longsword erbij die ik later uitbouw tot LW. Brutalizer komt in mijn kit bijna niet voor (maar gebruik ook ArmPen runes).
Als ADC met een suicide-dive in je kit ben je daar inderdaad heel gevoelig voor (Zie ook Trist), veel midlane assassins hebben ook weer een manier om na de leap A>B terug te gaan naar A. (Akali, LB, Ahri, Zed)Ja zeker waar. Maar je bent als ADC ook heel veel afhankelijk van je mates. Als zij niet voor jouw peelen of iets, dan heb je er ook vrij weinig aan als jij als enigste een beetje normaal speelt. Maar dat geldt natuurlijk ook wel een beetje voor elke rol (al vind ik ADC daar het meeste last van hebben.)
Nodig, nee. Ik denk wel dat het haar een niveau hoger zou tillen, mocht Rito ooit de meta willen verschuiven.Je een range buff is altijd chill, maar is niet nodig.
oneofus oneofus oneofus
gooble gobble
Teemo is sowieso wel een beetje uitgekauwd en afgetrapt. Die zie ik gelukkig ook nauwelijks meer.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:15:
Ik ben toch het meest fan van Quinn top ze countered bruisers echt heel hard en met ganks heb je een hele grote kans op outplay en double kill. Ook is de range daar niet echt een probleem. Vind haar nog een sterkere lane bully dan teemo.
Met ArPen kun je vooral early game inderdaad sterke plays op top maken, mits de jungler ook een bruiser is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 13:24 ]
volgens mij ging er bij wambam iets fout
maar @ rudy, ik denk inderdaad dat je gelijk heb, ga het de volgende keer proberen. Ik heb wel altijd succes gehad met m'n vertrouwde build, maar verandering kan geen kwaad
dank voor de informatie/discussie
Nee hoor, ik speel dr ook regelmatig (met wisselend succes) en enkel als ADC..Damienx2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:12:
[...]
Urgh weer eentje...
Dus ik heb hierbij de enige 2 Quinn spelers in EU getraceerd.
Blijft jammer..Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:22:
Teemo is sowieso wel een beetje uitgekauwd en afgetrapt. Die zie ik gelukkig ook nauwelijks meer.
[ Voor 30% gewijzigd door Jaap. op 30-04-2014 14:51 ]
kwam een keer tegen lulu + quinn, dat is OP en moet verbannen worden uit het spel.
Ik kan mij nog een stream herinneren van qtpie, die speelde eind season 3, begin season 4 met 0/30/0 masteries quinn, won toen 3x achter elkaar. Ik was best wel onder de indruk. Kan me niet herinneren of het nu ADC of top was, ik dacht top maar ik weet het niet zeker.
Lulu + Quinn is op zich niet meer of minder sterk dan met welke andere adc dan ook. Niet OP.garriej schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:51:
kwam een keer tegen lulu + quinn, dat is OP en moet verbannen worden uit het spel.
Echter, als je Lulu support lichtelijk onorthodox speelt zoals ik vaak doe, kan het wel OP aanvoelen, zeker als je een early game sterke adc hebt die Lulu's poke goed opvolgt.
Ik bouw Lulu support met flat hp seals, een paar armor reds, merendeel hybrid pens, flat ap quints en flat ap glyphs. Afhankelijk van wat ik tegenover me krijg ga ik voor een agressieve 12/0/18 spec (incl arcane en martial mastery) of een 0/12/18 spec. Met name als je die eerste combineert met Spellthief Edge (een Dorans ring start kan ook) dan is de dmg die je als Lulu tentoonspreidt nogal hard, zeker op lvl 2. Als je dan ook nog een adc hebt die adequaat en snel reageert op de slow+dmg van een rake E + Q combo, dan is je target niet happy ^^ Daarmee kun je in één klap de lane omdraaien of naar je hand zetten.
Als je Lulu echter meer traditioneel bouwt conform de gebruikelijke support way met veelal defensive items, dan vind ik support Lulu een stuk fletser en kun je niet zo hard early game de lane domineren. Bovendien heb je met de traditionele build een stuk minder ap, waarmee ook al je support abilities minder sterk zijn. Vleesch noch visch
Met wisselend succes bedoel je: "Alle games waar jij inzit, feed ik, alle andere dan sta ik 19/0/3". Got it!JapieTalent schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:47:
[...]
Nee hoor, ik speel dr ook regelmatig (met wisselend succes) en enkel als ADC..
[...]
Blijft jammer..
Denk dat ie doelde op de burst damage, aangezien geen enkele ADC het aantal damage dat Quinn binnen enkele seconden doet kan overtreffen met Passive > AA > R > E > Q > AA > R, wat op dat moment neerkomt op een maximum van 90 + 90 + 75 + 165 + 230 = 650 waar ongeveer 15-20% afgesnoept word door resists. Pleur daar nog een vrolijke Lulu Q/E/R/Ignite op en de meeste ADCs zijn wel deleted of zo laag dat ze de lane uit moeten (liggend aan wat hun support hiervan kan verminderen en of hij/zij escaped/flashed)Koekiemonsterr schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:26:
[...]
Lulu + Quinn is op zich niet meer of minder sterk dan met welke andere adc dan ook. Niet OP.
Niet OP, maar de damage zal zich meer geconcentreerd in een aantal seconden bevinden dan over time met die twee. Net als dat een Cait en Sona over het algemeen meer damage over een verlengde periode doen en daarna de klus afmaken met ult(s)
FTFY.Skyclad schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:30:
qtpie Quinn met Lulu support op bot:
YouTube: Imaqtpie - Quinn - Ultra Raped
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 15:49 ]
OP.is het ook niet, maar werden helemaal afgeslacht, was een normal game en wij hadde annie .+ lucianVerwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:48:
[...]
Denk dat ie doelde op de burst damage, aangezien geen enkele ADC het aantal damage dat Quinn binnen enkele seconden doet kan overtreffen met Passive > AA > R > E > Q > AA > R, wat op dat moment neerkomt op een maximum van 90 + 90 + 75 + 165 + 230 = 650 waar ongeveer 15-20% afgesnoept word door resists. Pleur daar nog een vrolijke Lulu Q/E/R/Ignite op en de meeste ADCs zijn wel deleted of zo laag dat ze de lane uit moeten (liggend aan wat hun support hiervan kan verminderen en of hij/zij escaped/flashed)
Niet OP, maar de damage zal zich meer geconcentreerd in een aantal seconden bevinden dan over time met die twee. Net als dat een Cait en Sona over het algemeen meer damage over een verlengde periode doen en daarna de klus afmaken met ult(s)
[...]
FTFY.
I take my job as gatekeeper quite seriouslyDamienx2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:30:
[...]
Met wisselend succes bedoel je: "Alle games waar jij inzit, feed ik, alle andere dan sta ik 19/0/3". Got it!

Maar zonder gekheid; met wisselend bedoel ik; wisselend..
9 played, 5 won, 4 lost 9.2 6.9 7.4 en 190 cs..
[ Voor 23% gewijzigd door Jaap. op 30-04-2014 16:09 ]
Die is goed, met afbeeldingen!JapieTalent schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:04:
[...]
I take my job as gatekeeper quite seriously [afbeelding]

Ik heb m'n rito paycheck net vd week binnen, jij ook?
Ik moest Damien naar Gold toe helpen om hem valse hoop te geven, hij weet nog niet wat hem te wachten staat tijdens alle Gold promo's...

Ik ben inderdaad niet zo goed met die internetcodes hahaVerwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:07:
[...]
Die is goed, met afbeeldingen! [afbeelding]
Ik heb m'n rito paycheck net vd week binnen, jij ook?
Ik moest Damien naar Gold toe helpen om hem valse hoop te geven, hij weet nog niet wat hem te wachten staat tijdens alle Gold promo's...[afbeelding]
Ik krijg 'm vaak op donderdag, dus morgen denk ik.. Kan ik weer RP kopen
Leuk om te lezen dat ze toch wel gespeeld wordt nog. Ik houd van de onconventionele picks. Dat hier ook nog Quinn
rondlopen doet me wel weer goed. Op naar de 75% winrate 
Goede combo's met Quinn vind ik overigens:
Lulu//Leona/Nami en Thresh. Annie support is ook gigantisch vet. Ik had een potje tegen een Cait en Thresh geloof ik. Ik zei tegen Annie, laat ze maar lekker razen tot level 6, op het moment dat de laatste van ons zes aantikt duiken we erop. Het moment dat zij 6 aantikte waren ze binnen 3 seconden weg.

Goede combo's met Quinn vind ik overigens:
Lulu//Leona/Nami en Thresh. Annie support is ook gigantisch vet. Ik had een potje tegen een Cait en Thresh geloof ik. Ik zei tegen Annie, laat ze maar lekker razen tot level 6, op het moment dat de laatste van ons zes aantikt duiken we erop. Het moment dat zij 6 aantikte waren ze binnen 3 seconden weg.
Ik heb me promo's als karma gedaan mid,sup,top overal is ze een biatch.
De poke is te sterk en shield en snare zijn ook niet de slechste. Vooral als sup kan je zo makkelijk mensen de lane uitkrijgen met een adc die niet achterlijk is.
De poke is te sterk en shield en snare zijn ook niet de slechste. Vooral als sup kan je zo makkelijk mensen de lane uitkrijgen met een adc die niet achterlijk is.
Xbox id: DHV Whitebird
Vanavond 3 zeer leuke potjes gehad, 1 er van verloren en 1 er van gewonnen met een DC shen van 23 minuten.
Rumble Top tegen Garen, altijd lastig maar ik had hem in mijn broekzak
Udyr met FF, sjah meestal is dat al GG maar de enemy Nautilus dacht Feral Flare OP = Kopen, nou FF werkt niet op Nautilus
3e potje Galio last second gepicked tegen brand. Potje gecarried, ipv dat zijn passive extra damage doet healt hij mij
http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#matches
En nu tijd voor ouderwets analoog gamen, Monopolie!
Rumble Top tegen Garen, altijd lastig maar ik had hem in mijn broekzak
Udyr met FF, sjah meestal is dat al GG maar de enemy Nautilus dacht Feral Flare OP = Kopen, nou FF werkt niet op Nautilus
3e potje Galio last second gepicked tegen brand. Potje gecarried, ipv dat zijn passive extra damage doet healt hij mij
http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#matches
En nu tijd voor ouderwets analoog gamen, Monopolie!
[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 30-04-2014 21:51 ]
Shyvana moet echt per direct uit dit spel verwijdert worden.
Rudy moet echt per direct uit het spel verwijderd worden.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]