[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:13
Ik vind Aatrox toch wel erg sterk nu met de Feral Flare. Voor de Feral Flare gebruikte ik hem ook al en toen was hij al niet zo slecht.

In deze matchup heb ik gekozen voor Aatrox aangezien ze allemaal wel erg squishy waren. Namelijk Vayne, Thresh, Rumble, Kha en Twisted Fate. Ik had kleine zorgen dat hun CC een probleem zou worden en dat Kha wel sterk is tegen Aatrox.

Om counter jungle tegen te gaan heb ik Exhaust genomen i.p.v. Flash, dat vond ik persoonlijk wel een fijne keuze want dan kon ik Kha exhausten als die kwam invaden. Verder gebruikte ik AS marks , AD Quints, flat armor Seals en flat MR. Echt heel veel keuze in runes heb ik niet, ik had liever Movement Speed quints gehad. Masteries waren 21/9/0

De matchup begon slecht, Kha kreeg al snel drie kills. Onze teemo top maakte gelukkig snel daarna een Kill en onze Caith kreeg al snel een dubble kill. Niet slecht. Bij mijn tweede red stond Kha te wachten, gelukkig checkte ik eerst de bosjes waardoor ik Kha zag. Ik gebruikte exhaust meteen maar Kha kon mij als nog neer krijgen, gelukkig had ik nog mijn passive waardoor ik weer tot leven kwam en daarna had ik Kha alsnog af gemaakt want die bleef toch in de buurt voor de kill.

Ik heb 2x voor level 6 geganked, 1x top met een kill en 1x mid met een kill. Later met Feral Flare en Botrk stonden we te ver voor waardoor we vrij gemakkelijk wonnen. Op minuut twintig heb ik nog de Baron bijna solo gedaan, tot 20% waarna mijn teammates kwamen. Het was mij anders niet in mijn eentje gelukt.

Samenvatting, Aatrox is erg sterk, kan goed ganken voor level 6, kan redelijk snel farmen en is later veel te sterk. CC kan een probleem zijn en zonder je passive ben je erg kwetsbaar maar dat is een kwestie van goed timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:28:
In deze matchup heb ik gekozen voor Aatrox aangezien ze allemaal wel erg squishy waren.
Namelijk Vayne, Thresh, Rumble, Kha en Twisted Fate.
Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

not sure if serious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Verander anders je AD marks naar attack speed. Zeker nu met feral flare is het in principe goed op elke champ die dat haalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Misschien overdreef ik een beetje :P
Maar met Rumble en Thresh had ik niet zo'n probleem. Beide zijn snel neer te krijgen.

Ik heb zelf geen AS quints, maar zodra ik die heb en er een rune page voor heb zal ik het ook eens problemen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 18:53
AS is een must tegenwoordig

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:25
Op m'n junglers test ik volgende rune page:

AS marks, Flat HP glyphs, Scaling MR, Armor Quints.

Weet nog niet goed of ik het zo ga houden maar de keren dat ik er mee speelde voelde het wel goed aan. Je bent net iets tankier en dat merk je wel aan je potion verbruik in de eerste clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

misterdoom schreef op maandag 28 april 2014 @ 23:57:
Op m'n junglers test ik volgende rune page:

AS marks, Flat HP glyphs, Scaling MR, Armor Quints.

Weet nog niet goed of ik het zo ga houden maar de keren dat ik er mee speelde voelde het wel goed aan. Je bent net iets tankier en dat merk je wel aan je potion verbruik in de eerste clear.
Je hebt 0.09 armor minder maar 30 hp meer als je voor HP Quints en Armor seals gaat ipv andersom ;) is dat geen optie?

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
McGryphon schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 00:45:
[...]

Je hebt 0.09 armor minder maar 30 hp meer als je voor HP Quints en Armor seals gaat ipv andersom ;) is dat geen optie?
9*1 armor of 3*4,26 armor vs 9*8 HP of 3*26 HP zijn volgens mij toch andere waarden hoor :p

Je hebt 8 meer health met de quints maar een stuk minder armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

misterdoom schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 00:54:
[...]

9*1 armor of 3*4,26 armor vs 9*8 HP of 3*26 HP zijn volgens mij toch andere waarden hoor :p

Je hebt 8 meer health met de quints maar een stuk minder armor.
Ah damn, ik had de oude data nog _O-
I stand corrected :+

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Ja, dat is de reden waarom ik het dus heb omgewisseld. Met de FF bij AS based junglers heb je de dmg niet echt nodig en hierdoor ben je net iets tankier early game.

Ik zie ook veel pro players scaling armor seals gebruiken of zelfs scaling health maar vind het maar niks aangezien dat late game veel minder van belang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Hoop dat de PBE change qua opbouwen van stacks voor Feral Flare live gaat zien. Dat zorgt er iig voor dat junglers weer wat actiever druk zetten op lanes ipv het risico lopen dat ze geen Feral Flare gaan zien totdat de game voorbij is. De damage en AS nerf is opzich niet zo'n probleem imo. Dit balanced het opzich aardig met de Spirit-junglers.
Feral Flare
Attack Speed lowered to 25% from 35%
Attack damage lowered to 10 from 15
Unique Passive - Maim now reads "Maim: Basic attacks deal (25 + Feral stacks) bonus magic damage (300% against minions and monsters) and heal 10 Health on hit. Kills, assists and large monster kills grant a Feral stack." from "Maim: Basic attacks deal 100 bonus magic damage (33% against champions) and heal 10 Health on hit. This damage and heal increases with kills, assists and large monster kills."
[Note: Tl;dr = Seems Feral Flare's heal no longer scales up with stacks and the initial damage after transformation is lower but scales up the same. ]
PBE Damage to Champions: [ 25 base + # of stacks ( stacks reset to 0 at transformation ) ] = 25 damage at initial transformation, +1 damage per large monster/kills/assist
Live Damage to Champions : [100 base + 3 per stack ( stacks reset to 0 at transformation )] x .33 = 33 damage at initial transformation, +1 damage per large monster/assist/kill

Madred's Razors
Attack speed lowerd to 12% from 15%
Unique Passive - Maim damage lowered to 50 from 60.

Wriggle's Lantern
Attack Speed lowered to 25% from 30%
Attack damage lowered to 10 from 12
Unique Passive: Maim damage lowered to 75 from 100.
Feral Flare transformation now lists "at 30 Feral Stacks. Kills, assists, and large monster kills granted a feral stack" from "at 30 large monster kills".

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 07:33:
Hoop dat de PBE change qua opbouwen van stacks voor Feral Flare live gaat zien. Dat zorgt er iig voor dat junglers weer wat actiever druk zetten op lanes ipv het risico lopen dat ze geen Feral Flare gaan zien totdat de game voorbij is. De damage en AS nerf is opzich niet zo'n probleem imo. Dit balanced het opzich aardig met de Spirit-junglers.

[...]
- Geen life on hit scaling meer
- Farmen gaat langzamer met nergs of Wriggles en Razors
- Minder AD en AS.

Vrij stevige nerfs, zeker die life-on-hit. Dit maakte het zo sterk naar mijn idee.
als je 40 stacks had dan kreeg je 50 health erbij. Wel leuk dat er meer focus komt op ganks, dit maakt het voor Nocturne nog niet eens zo heel slecht.

Ik ben benieuwd of deze veranderingen life gaan, dit geeft voor mij als jungler meer reden om Vi en Wukong weer te gaan spelen. Niet dat deze nu slecht zijn of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:32:
[...]

- Minder AD en AS.

Vrij stevige nerfs, zeker die life-on-hit. Dit maakte het zo sterk naar mijn idee.
als je 40 stacks had dan kreeg je 50 health erbij. Wel leuk dat er meer focus komt op ganks, dit maakt het voor Nocturne nog niet eens zo heel slecht.

Ik ben benieuwd of deze veranderingen life gaan, dit geeft voor mij als jungler meer reden om Vi en Wukong weer te gaan spelen. Niet dat deze nu slecht zijn of zo.
Ze proberen gewoon van alles uit, want één ding is iedereen het over eens, zoals het item nu is kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:32:
[...]

- Minder AD en AS.

Denk dat het probleem er nu meer in zit dat Feral Flare lichtelijk OP is. Zoals je al zegt scaling life on hit icm bijvoorbeeld een BotRK maakte het vrij lastig om desbetreffende jungler nog neer te krijgen (Xinzhao/Nocturne met passive lifesteal). En voordat mensen roepen: Dan moet je hem neer CC/bursten. Ja leuk en aardig, dat werkt misschien in team ranked 5v5's maar niet in solo aueue waar de focus vaak nergens te vinden is.

En zoals ik al aangaf, dit zorgt er iig voor dat de focus niet meer puur ligt op het verkrijgen van een FF jungler. Meer variatie maakt de game immers leuker (zegt degene die nu al 6 games op rij Ryze speelt...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik vind de tekst van die wriggles echt zo onduidelijk gemaakt. Dat moet toch simpeler kunnen? Ik moet die changes 3x doorlezen om te begrijpen wat ze nu precies doen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:39:
Ik vind de tekst van die wriggles echt zo onduidelijk gemaakt. Dat moet toch simpeler kunnen? Ik moet die changes 3x doorlezen om te begrijpen wat ze nu precies doen.
Komt denk omdat de tekst opmaak mist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:58
Ik vind het wel mee vallen hoe 'op' de feral flare nu is.. Vanaf de laatste nerf / aanpassing is naar mijn idee de impact al kleiner en zie ik ook weer steeds meer andere junglers 'gewoon weer' gepicked worden..

De visualisatie van het aantal stacks lijkt me wel een goede toevoeging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:49:
Ik vind het wel mee vallen hoe 'op' de feral flare nu is.. Vanaf de laatste nerf / aanpassing is naar mijn idee de impact al kleiner en zie ik ook weer steeds meer andere junglers 'gewoon weer' gepicked worden..

Dat ligt meer aan Rudy, met zijn Yi plays! Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png

<3 Rudy - nohomo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:49:

Het is gewoon 15 minuten farmen en daarna had je genoeg attack speed en ander item door farmen om door heel de map te rennen en iedereen neer te maaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:51:
[...]

Dat ligt meer aan Rudy, met zijn Yi plays! [afbeelding]

<3 Rudy - nohomo
Daar heb je een punt Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

But still..
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:52:
[...]

Het is gewoon 15 minuten farmen en daarna had je genoeg attack speed en ander item door farmen om door heel de map te rennen en iedereen neer te maaien.
Klopt, in theorie.. Maar als de andere jungler in die 15 min wel ganked kan prima een lead opgebouwd worden, om nog maar niet te spreken van de flamewar die ontstaat als een jungler niet elke minuut 7x elke lane ganked..

Dus al met al...

Enige twijfelachtige wat ik de feral flare wel vind houden, is dat verschillende (voorheen) niche jungle picks nu ineens baron solo kunnen doen door enkel dat item..

[ Voor 50% gewijzigd door Jaap. op 29-04-2014 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ben afgelopen paar dagen met elise en lee sin aan het oefenen, gaat steeds beter :) maar heb nog niet de zelfde impact in een game die ik bijvoorbeeld met kha'zix wel heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:52:
[...]

Daar heb je een punt [afbeelding]

But still..

[...]

Klopt, in theorie.. Maar als de andere jungler in die 15 min wel ganked kan prima een lead opgebouwd worden, om nog maar niet te spreken van de flamewar die ontstaat als een jungler niet elke minuut 7x elke lane ganked..

Dus al met al...

Enige twijfelachtige wat ik de feral flare wel vind houden, is dat verschillende (voorheen) niche jungle picks nu ineens baron solo kunnen doen door enkel dat item..
Baron Solo kan alleen als je behoorlijk fed bent. Ik probeerde het laatst met Aatrox en dat lukte net niet, kwam tot 10% HP.

Succesvol ganken is de counter tegen Feral Flare, maar als je ganks niet succesvol zijn dan loop je snel achter. Als de tegenstander dan Aatrox, Nocturne of Xin pakt die ook wel aardig kunnen ganken dan wordt het nog lastiger om een lead te krijgen.

Counter jungling is ook niet echt een optie aangezien Exhaust erg sterk is. Als een jungler die neemt, kan je het wel vergeten. Daarintegen sloopt exhaust een FF jungler ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:03:
[...]

Baron Solo kan alleen als je behoorlijk fed bent. Ik probeerde het laatst met Aatrox en dat lukte net niet, kwam tot 10% HP.

Succesvol ganken is de counter tegen Feral Flare, maar als je ganks niet succesvol zijn dan loop je snel achter. Als de tegenstander dan Aatrox, Nocturne of Xin pakt die ook wel aardig kunnen ganken dan wordt het nog lastiger om een lead te krijgen.

Counter jungling is ook niet echt een optie aangezien Exhaust erg sterk is. Als een jungler die neemt, kan je het wel vergeten. Daarintegen sloopt exhaust een FF jungler ook wel.
Daar kom je maar mee weg op slechts een beperkt aantal junglers. En 1 verkeerde countergank en dan sta je daar met je exhaust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wat mij verbaaste was dat toen ik met lee sin speelde, mensen mij kwamen counter junglen, dat is echt een free kill, ward sowieso altijd het bosje even bij m'n 2e buff en ja hoor. even pingen voor de zekerheid mid komt helpen first blood en assist voor mid en een jungler met een achterstand, vervolgens constant in zijn jungle lopen <3 (nouja hele potje, tot hij te tanky werd)

edit: owja het maakt het misschien nog iets grappiger om te vertellen dat het een nasus was. Misschien verwachte hij dat ik zijn rood ging pakken en dat hij dacht mij te slim af te zijn, dat zou kunnen.

[ Voor 26% gewijzigd door garriej op 29-04-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:13:
Wat mij verbaaste was dat toen ik met lee sin speelde, mensen mij kwamen counter junglen, dat is echt een free kill, ward sowieso altijd het bosje even bij m'n 2e buff en ja hoor. even pingen voor de zekerheid mid komt helpen first blood en assist voor mid en een jungler met een achterstand, vervolgens constant in zijn jungle lopen <3 (nouja hele potje, tot hij te tanky werd)

edit: owja het maakt het misschien nog iets grappiger om te vertellen dat het een nasus was. Misschien verwachte hij dat ik zijn rood ging pakken en dat hij dacht mij te slim af te zijn, dat zou kunnen.
Lee Sin zou ik ook niet zo snel counter junglen, ik zou juist wel wards plaatsen in zijn jungle, bij de Wraiths bijvoorbeeld. Dan zien je laners tenminste waar hij is, zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Dat ligt meer aan Rudy, met zijn Yi plays! [afbeelding]

<3 Rudy - nohomo
Ik stond overigens niet heel erg slecht. Van 2/1/2 naar 3/2/2 ofzo? In de eerste 5min bot en top succesvol geganked. Als je dan je lane nog niet wint... Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png nee geintje natuurlijk.

We hadden gewoon de comp er niet voor. Jungle late, top late, ADC late, mid late. Terwijl zij mid early, top mid, jungle early hadden. Te veel invades en onze mid werd gecounterpicked door een andere mid die niet te ganken valt als Yi.

Moeten we dan maar op letten, maar de sfeer was een beetje yolo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:19:
[...]

Ik stond overigens niet heel erg slecht. Van 2/1/2 naar 3/2/2 ofzo? In de eerste 5min bot en top succesvol geganked. Als je dan je lane nog niet wint... [afbeelding] nee geintje natuurlijk.

We hadden gewoon de comp er niet voor. Jungle late, top late, ADC late, mid late. Terwijl zij mid early, top mid, jungle early hadden. Te veel invades en onze mid werd gecounterpicked door een andere mid die niet te ganken valt als Yi.

Moeten we dan maar op letten, maar de sfeer was een beetje yolo.
Elk team met een Yi(olo) is de sfeer Yolo

was gister met annie, lucian tegen een katarina, kha'zix op bot, ik heb nog nooit zo hard een lane verloren.

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 29-04-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:21:
[...]

Elk team met een Yi(olo) is de sfeer Yolo
Ik heb me gisteren prima vermaakt, alleen zoals wel vaker was het troll gehalte weer erg hoog ;). Het is ook net alsof we niet serieus kunnen spelen. Voorbeelden: Staan we op een Nexus in te hakken zegt onze full HP Jax, even recallen ik ben wat low.

Dan hebben we nog de game gehad met een Shaco support die al breakdanced aan het splitpushen was. En gisteren in de eerste game nog een mooie, onze Kha'zix op 10 hp, wordt gekilled door Irelia, waarna er gelijk komt: "Als je haar nu niet killed report ik je!" <3 Rorda

Het schrikbewind van die Challenger, Diamond 1, Diamond 2 spelers is niet normaal meer.Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png Gelukkig kwam er later een Diamond 3 tegenstander voor ons op, door te zeggen dat die Vayne (Rorda) in onze game totaal niet kon spelen.Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:28:
[...]

Ik heb me gisteren prima vermaakt, alleen zoals wel vaker was het troll gehalte weer erg hoog ;). Het is ook net alsof we niet serieus kunnen spelen. Voorbeelden: Staan we op een Nexus in te hakken zegt onze full HP Jax, even recallen ik ben wat low.

Dan hebben we nog de game gehad met een Shaco support die al breakdanced aan het splitpushen was. En gisteren in de eerste game nog een mooie, onze Kha'zix op 10 hp, wordt gekilled door Irelia, waarna er gelijk komt: "Als je haar nu niet killed report ik je!" <3 Rorda

Het schrikbewind van die Challenger, Diamond 1, Diamond 2 spelers is niet normaal meer.[afbeelding] Gelukkig kwam er later een Diamond 3 tegenstander voor ons op, door te zeggen dat die Vayne (Rorda) in onze game totaal niet kon spelen.[afbeelding]
Ach ach ach, is toch mooi. af en toe even trollen moet kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het hangt ervan af wat voor trollen. Een beetje gekkigheid via (all)chat is allemaal prima, 300x suiciden om het hele enemy team te feeden kan ik minder waarderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:36:
Het hangt ervan af wat voor trollen. Een beetje gekkigheid via (all)chat is allemaal prima, 300x suiciden om het hele enemy team te feeden kan ik minder waarderen :+
Ach Rudy heeft ook ondanks dat nog wel een grappig inbreng op TS.Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:36:
Trollen en feeden vind ik dan ook niet het zelfde, trollen vind ik wat die jax in damien voorbeeld doet bijvoorbeeld of een split pushende shaco die constant aan het dansen is.

Gister ook met lee, lekker kill gepakt op bot met m'n ult. Dus ik ga naar mid, loop via hun jungle tussen de torens in om even hun mid naar mijn maatje te schoppen. Dus ik op TS "rob hij komt eraan" ik spring erop. "O kut mn ult is op cooldown" Gelukkig was mijn maatje er al opgesprongen, we pakken de kill en ik W weg met 20 HP. "nouja prima dive"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
Wazzaahhh schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:23:
je wint van veigar door hem sneller te slopen dan hij zijn ult kan indrukken :") als dat niet lukt ben je zo dood als mid haha
Gisteren gewonnen van Veigar met Nidalee, is niet de beste pick, was er ook ff niet bij met mijn gedachten toen ik pickte.

Maar ik rushde eigenlijk Quicksilver sash en daarna mana, je kan dan veilig farmen, en af en toe zie je een opening voor een speer, en die blijven hem genoeg damage doen.

Zowiezo altijd opletten in hoe hij zich beweegt/gedraaagt, je merkt vaak wel wanneer die een stun wil inzetten, gelukkig heeft Nidalee range, dus kan je lang genoeg blijven farmen van afstand.

Ik strafde m elke keer af als die zijn stun miste of ik de stun kon qss'en, ging ik meteen in cougar form in de aanval, waardoor die altijd wegrende en ik nog een speer in zijn rug kon gooien.

Als je dit maar lang blijft volhouden forceer je m om te recallen doordat die low health raakt, push je of je turret sneller of je kan m met beetje geluk killen, want hij raakt aardig in paniek wanneer je up close en personal bent en hij je niet kan stunnen.

Het is ook geen snelle farmer veigar, dus wanneer ik mijn lane had gepushed ging ik roamen om andere lanes te helpen, en 1 speer op bot lane raken maakt een groot verschil.

Die qss was echt de investering waard, want ze hadden veigar, amumu en renekton, ze konden telkens mij net niet pakken.

[ Voor 20% gewijzigd door Turismo op 29-04-2014 09:56 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:03:
[...]

Als je als Fizz zijnde Baron solo kan doen, vind ik dat twijfelachtig.. Was overigens geen AP Fizz, maar de jungle variant met FF, Sunfire, Wits End en een aantal andere items.. Weliswaar had hij enkele kills/assists maar het was niet zo dat hij overfed was..
Damienx2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:28:
[...]

Ik heb me gisteren prima vermaakt, alleen zoals wel vaker was het troll gehalte weer erg hoog ;). Het is ook net alsof we niet serieus kunnen spelen.
Ik heb me ook wel prima vermaakt, hoewel die tweede game echt afzien was. Die Lee liet me letterlijk alle hoeken van SR zien zonder dat ik ook maar kans maakte op CS, laat staan kills.. Er werd inderdaad goed geouwehoerd op TS.. Op zich wel geinig, maar het kwam het niveau niet echt ten goede :P

Met als toppunt toch wel: "Dont play Vayne if u suck at it.." #shotsfired.. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 29-04-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister 2 potjes ranked gedaan,

de 1e was een ramp, mede omdat ik mijn minst favoriete rol (ADC) moest spelen. Kan het wel enkel is het altijd maar de gok welke support je hebt, dit geval een Taric die het aardig deed maar gaf me geen vertrouwen dat ik all-in kon gaan met hem. (ik warde meer dan hem...)

de 2e was wel een heerlijke, mocht support spelen, wat ik toch fijner vind, meer opties, keuzes en grotere impact. Speelde op verzoek thresh die ik wel beheers, in begin gingen hooks nog 50/50 raak, na laning fase trok ik de 1 na de ander naar me toe ;) Mooiste momenten waren nog wel de Kha'zix leaps die ik met mijn E tegen hield (waren tranen op chat ;)) en de chat call dat ik terug moest terwijl ik perfecte hook op hen ADC had, mij erheen trok en ult midden in hen team gooide. Paniek was groot en terwijl ze probeerde te vluchten slachtte mijn team ze af, mooie Win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:06:
[...]

Als je als Fizz zijnde Baron solo kan doen, vind ik dat twijfelachtig.. Was overigens geen AP Fizz, maar de jungle variant met FF, Sunfire, Wits End en een aantal andere items.. Weliswaar had hij enkele kills/assists maar het was niet zo dat hij overfed was..

[...]
Geen kills en assists maar wel FF, sunfire, Wits end en nog meer? Dan heeft Fizz niet veel meer gedaan dan alleen maar farmen en moet ook een obscene hoeveelheid stacks habben.

Met Aatrox probeerde ik het met FF en Botrk. Ik had toen nog niet veel stacks op FF. Feral Flare was toen af rond minuut 16 á 17 maar in die game gankte ik best wel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:42

rSNNN

Titel ondertitel

Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:18:
[...]

Geen kills en assists maar wel FF, sunfire, Wits end en nog meer? Dan heeft Fizz niet veel meer gedaan dan alleen maar farmen en moet ook een obscene hoeveelheid stacks habben.

Met Aatrox probeerde ik het met FF en Botrk. Ik had toen nog niet veel stacks op FF. Feral Flare was toen af rond minuut 16 á 17 maar in die game gankte ik best wel vaak.
Weliswaar had die een aantal kills/assists ;)

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:18:
[...]

Er staat dat hij een aantal kills en assist had, als hij 4 kills heeft(en 1 daarvan een shutdown is) en 2-4 assist, is dat al aardig wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik weet de precieze stats niet meer, maar daar ging het me niet om. Ik vind gewoon dat het te denken geeft, wanneer een champion die enkel en alleen met AP scaled, met een alternatieve build door één enkel item ineens de mogelijkheid heeft tot het solo killen van Baron.. Natuurlijk had hij ook andere items die mee hielpen, maar het feit dat het hem lukte en hij niet doodging kwam enkel en alleen door FF.. Overigens was dit voordat de stacks voor transformation verhoogd werden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat jij geen pro Veigar speler bent.
[...]

Dat ligt meer aan Rudy, met zijn Yi plays!
Ik was meer toxic na de Swain game.

ItsNotRudy: Leblanc
gg
ez
ebay more accounts please
Leblanc: cancer

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:48:
[...]

O+ <3 Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png

[ Voor 18% gewijzigd door garriej op 29-04-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:48:
[...]
Graag niet zo op de man spelen. Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:29:
[...]

Er staat dat hij een aantal kills en assist had, als hij 4 kills heeft(en 1 daarvan een shutdown is) en 2-4 assist, is dat al aardig wat geld.
Ik kan niet lezen... excuses.

Dat is dan inderdaad wel aardig wat geld en items.
Ik ga het verder ook niet ontkennen dat Feral Flare gewoon broken is.
Ben benieuwd hoe het is na de nerfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:03:
[...]

Ik kan niet lezen... excuses.

Dat is dan inderdaad wel aardig wat geld en items.
Ik ga het verder ook niet ontkennen dat Feral Flare gewoon broken is.
Ben benieuwd hoe het is na de nerfs.
Het probleem is nu dat de powerspike die je krijgt gewoon zo belachelijk hoog is. Ik denk dat deze nerfs dat prima terugbrengen. De implementatie dat kills/assist ook meehelpen legt de focus voor de jungler weer terug bij het ganken en zorgt er voor dat deze meer risico neemt(gank mislukt en hij moet naar base of gaat zelfs dood). Ik denk dat deze changes voldoende zijn om de game weer zo balanced mogelijk te krijgen.

Op het moment is een goeie(early burst) spirit stone jungler pakken ook geen slecht plan(denk aan eve, elise en lee sin), de kans dat de andere jungler komt/gaat counter junglen is gewoon veel kleiner, zeker met lee en elise ben je best sterk 1 op 1 en kun je ook de farmende feral flare jungler invaden of zijn jungle packs killen(altijd 1 laten staan) hierdoor farmt hij minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Als die PBE changes doorgaan van de FF, wordt een Whit's End dan niet gewoon beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:13:
Als die PBE changes doorgaan van de FF, wordt een Whit's End dan niet gewoon beter?
wit's end word dan waarschijnlijk vaker gekocht, zou kunnen. Laten we daar even vanuit gaan, dan is het wel weer 2400G dat je eerst bij elkaar moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wits End helpt minder om de jungle snel te clearen en levert ook minder gold op. Ik verwacht dus niet dat Wits End een vervanger van Wriggles/Feral Flare zal worden. Eerder dat de spirit items weer populairder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:13:
Wits End om mee te junglen? Ik verwacht dat dan eerder de Spirit items weer populairder worden. Zie niet echt het nut om ineens als jungler een Wit's End te gaan rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:16:
[...]

wit's end word dan waarschijnlijk vaker gekocht, zou kunnen. Laten we daar even vanuit gaan, dan is het wel weer 2400G dat je eerst bij elkaar moet krijgen.
Hoogstens dat Wit's End samen met Feral Flare wordt gepakt, maar bij de meeste populaire junglers is Botrk toch beter. Botrk geeft meer 1vs1 kracht en lifesteal. De extra damage op Wit's End en de MR is vaak niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 29 april 2014 @ [b]11:18[/b]:
Wits End helpt minder om de jungle snel te clearen en levert ook minder gold op. Ik verwacht dus niet dat Wits End een vervanger van Wriggles/Feral Flare zal worden. Eerder dat de spirit items weer populairder worden.
Damienx2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ [b]11:18[/b]:
[...]

Wits End om mee te junglen? Ik verwacht dat dan eerder de Spirit items weer populairder worden. Zie niet echt het nut om ineens als jungler een Wit's End te gaan rushen.
Het is alsof we naast elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:19:
[...]

Hoogstens dat Wit's End samen met Feral Flare wordt gepakt, maar bij de meeste populaire junglers is Botrk toch beter. Botrk geeft meer 1vs1 kracht en lifesteal. De extra damage op Wit's End en de MR is vaak niet echt nodig.
Ik bedoelde ook i.c.m Feral Flare, even voor de duidelijkheid. Ik koop trouwens op de meeste mellee jungles eigenlijk altijd hydra(rush hem na jungle item). Voor snellere cleartime en er zit hogere flat AD op, vooral omdat ik toch later altijd nog wat tank items bouw, heb ik later in de game liever die flat AD, maar de twijfel is wel groot, al gaat op het moment hydra voor mij voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:21:
[...]

[...]

Het is alsof we naast elkaar zitten.
Ga nou eens koffie halen gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Uiteindelijk zien we straks weer alleen maar Vi en Wukong, net als een maand geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:25:
Uiteindelijk zien we straks weer alleen maar Vi en Wukong, net als een maand geleden
Vergeet mantheon niet.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wordt die range nerf op z'n ult nog doorgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:22:
[...]

Ik bedoelde ook i.c.m Feral Flare, even voor de duidelijkheid. Ik koop trouwens op de meeste mellee jungles eigenlijk altijd hydra(rush hem na jungle item). Voor snellere cleartime en er zit hogere flat AD op, vooral omdat ik toch later altijd nog wat tank items bouw, heb ik later in de game liever die flat AD, maar de twijfel is wel groot, al gaat op het moment hydra voor mij voor.
Je wilt niet echt AD met Feral Flare jungler op dit moment. De life-on-hit is daarvoor veel te sterk.
Zoveel mogelijk AS is veel beter, meer damage en heals met Feral Flare. Daarom zijn junglers met builtin AS zoals Nocturne, Aatrox, Xin en Master Yi zo goed.

Hydra bouw ik eigenlijk alleen maar op Kha, de rest krijgt gewoon Botrk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:23:
[...]

Ga nou eens koffie halen gast.
Zo zo, orders have been given.. Tempo Damien! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:31:
[...]

Zo zo, orders have been given.. Tempo Damien! 8)
Ik reageer zoveel beter op orders. Sterf maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:28:
[...]

Je wilt niet echt AD met Feral Flare jungler op dit moment. De life-on-hit is daarvoor veel te sterk.
Zoveel mogelijk AS is veel beter, meer damage en heals met Feral Flare. Daarom zijn junglers met builtin AS zoals Nocturne, Aatrox, Xin en Master Yi zo goed.

Hydra bouw ik eigenlijk alleen maar op Kha, de rest krijgt gewoon Botrk.
Klopt, compleet mee eens :P. ik doelde meer op de lee en de kha'zix. Al heb ik de afgelopen dagen ook hydra geprobeerd op xin en yi met genoeg succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:32:
[...]

Ik reageer zoveel beter op orders. Sterf maar ;)
Is dat het? Moet ik je in het vervolg gewoon opdracht geven?

Damien, we gaan nu een potje doen! in plaats van netjes vragen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
WW was ook niet leuk tegenover je trouwens. Loop je als Xin door je jungle, springt opeens WW op je terwijl je geen team members in de buurt hebt. Succes met dat overleven, WW met FF krijg je niet snel plat, vooral niet als hij ook nog BotRK heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:28:
[...]

wordt die range nerf op z'n ult nog doorgezet?
Dat is allang gebeurd toch? Zijn ult range is mini op lvl 6 :P Mantheon is wel OK, maar Eve, Vi, Lee Sin, Elise en Wukong zijn imo vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:37:
[...]

Is dat het? Moet ik je in het vervolg gewoon opdracht geven?

Damien, we gaan nu een potje doen! in plaats van netjes vragen? :P
Ik zou het gewoon proberen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:42:
[...]

Dat is allang gebeurd toch? Zijn ult range is mini op lvl 6 :P Mantheon is wel OK, maar Eve, Vi, Lee Sin, Elise en Wukong zijn imo vele malen beter.
Op PBE of in live? want live is hij geloof ik nog 5500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:47:
[...]

Op PBE of in live? want live is hij geloof ik nog 5500?
V4.5:
Aegis Protection
Will now block the next attack from a tower, champion, large monster or large minion attacks, instead of any attack that deal above a certain value of damage.

V4.2: Undocumented

New movement animations.

geen wijziging op geweest, en op de PBE zijn ze ook teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:49:
[...]

V4.5:
Aegis Protection
Will now block the next attack from a tower, champion, large monster or large minion attacks, instead of any attack that deal above a certain value of damage.

V4.2: Undocumented

New movement animations.

geen wijziging op geweest, en op de PBE zijn ze ook teruggedraaid.
Dank voor het opzoeken :D hoef ik dat lekker zelf niet te doen Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png. Maar geen echte nerfs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Zucht.. Je kan ook niet ongestraft 3x achter elkaar winnen.. Ik had beter moeten weten..

Als Riot nu eens consequent accounts delete van mensen die openlijk toegeven dat ze trollen en de game lopen te zieken.. Wellicht zou dat risico ze een keer extra laten nadenken voor ze de boel gaan lopen verstieren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:06:
Zucht.. Je kan ook niet ongestraft 3x achter elkaar winnen.. Ik had beter moeten weten..

Als Riot nu eens consequent accounts delete van mensen die openlijk toegeven dat ze trollen en de game lopen te zieken.. Wellicht zou dat risico ze een keer extra laten nadenken voor ze de boel gaan lopen verstieren..
Dan zouden Rorda en Rudy nooit een account boven level 3 hebben. Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Permabans voor trollers (intentional)feeders in ranked mag voor mij ook wel hoor, niet na 1 keer permabannen maar de 3e keer gewoon account delete. Misschien dat normal dan een zooitje wordt, maar dat is naar mijn beleving toch minder erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:09:
Permabans voor trollers (intentional)feeders in ranked mag voor mij ook wel hoor, niet na 1 keer permabannen maar de 3e keer gewoon account delete. Misschien dat normal dan een zooitje wordt, maar dat is naar mijn beleving toch minder erg :)
Zero tolerance; gewoon na 1x.. Als Rordarok op z'n brommer 100 rijd is ie 'm ook kwijt.. Ik zie niet in waarom je de mensen een vrijbrief zou geven om 2x rottigheid uit te mogen halen..

Sowieso had ik het over ranked aangezien ik normals praktisch nooit speel..

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 29-04-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:11:
[...]

Zero tolerance; gewoon na 1x.. Als Rordarok op z'n brommer 100 rijd is ie 'm ook kwijt.. Ik zie niet in waarom je de mensen een vrijbrief zou geven om 2x rottigheid uit te mogen halen..

Sowieso had ik het over ranked aangezien ik normals praktisch nooit speel..
Om het feit dat het nooit 100% goed gaat, als jij 4 keer door je team word gereport voor intentional feeding en je krijgt een permaban is dat best zuur.

ik speel bijna alleen nog maar normal omdat daar het flamegehalte een stuk lager ligt. De trollers zijn er, maar vind ik niet erg zolang ze niet opzettelijk verliezen. En feeders zijn er meestal alleen maar omdat ze met gekke champs spelen of toevallig keihard worden gecountered(nasus vs teemoo bijv.)

[ Voor 21% gewijzigd door garriej op 29-04-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:13:
[...]

Om het feit dat het nooit 100% goed gaat, als jij 4 keer door je team word gereport voor intentional feeding en je krijgt een permaban is dat best zuur.

ik speel bijna alleen nog maar normal omdat daar het flamegehalte een stuk lager ligt. De trollers zijn er, maar vind ik niet erg zolang ze niet opzettelijk verliezen. En feeders zijn er meestal alleen maar omdat ze met gekke champs spelen of toevallig keihard worden gecountered(nasus vs teemoo bijv.)
Jij begrijpt me verkeerd; zoals jij het stelt leg je de beslissing om een permaban uit te delen bij de teamspelers.. Ze mogen reporten wat ze willen; wat ik wil is dat Riot die reports behandeld (niet tribunal) en een zero tolerance beleid gaat voeren.. Zul je zien hoe snel het afgelopen is met die ongein..

Daarbij feeden kan gebeuren (nietwaar Rudy?), maar als je in all chat openlijk toe gaat geven dat je trollt omdat je je lane niet krijg; dat soort gedrag mag van mij dusdanig bestraft worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:18:
[...]

Jij begrijpt me verkeerd; zoals jij het stelt leg je de beslissing om een permaban uit te delen bij de teamspelers.. Ze mogen reporten wat ze willen; wat ik wil is dat Riot die reports behandeld (niet tribunal) en een zero tolerance beleid gaat voeren.. Zul je zien hoe snel het afgelopen is met die ongein..

Daarbij feeden kan gebeuren (nietwaar Rudy?), maar als je in all chat openlijk toe gaat geven dat je trollt omdat je je lane niet krijg; dat soort gedrag mag van mij dusdanig bestraft worden..
Oke elkaar inderdaad niet helemaal goed begrepen, jou manier direct implementeren :D

Wat mij ook opvalt is dat je over op internet leest dat iedereen het zat is, trollers, flamers, moederneukende kinderen, internional feeders. Maar ze er nog meer dan genoeg zijn, er moet toch iets aan gedaan kunnen worden en dan niet een week ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:23:
[...]

Oke elkaar inderdaad niet helemaal goed begrepen, jou manier direct implementeren :D

Wat mij ook opvalt is dat je over op internet leest dat iedereen het zat is, trollers, flamers, moederneukende kinderen, internional feeders. Maar ze er nog meer dan genoeg zijn, er moet toch iets aan gedaan kunnen worden en dan niet een week ban.
Hou er rekening mee, dat een hele hoop van die mensen die er flauw van is, zelf net zo hard trollers/flamers/ragers zijn. Waren ze maar net zo als ik ingame. Afbeeldingslocatie: http://www.chatslang.com/images/shortcuts/twitch/admins/kappa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:23:
[...]

Er is maar een reden waarom er niets aan gedaan wordt: centjes.. Zolang ook die groep geld uitgeeft voor RP snijden ze zichzelf in de vingers, uh portemonnee als ze een dusdanig beleid gaan invoeren..

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 29-04-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:25:
[...]

Er is maar een reden waarom er niets aan gedaan wordt: centjes.. Zolang ook die groep geld uitgeeft voor RP snijden ze zichzelf in de vingers, uh portemonnee als ze een dusdanig beleid gaan invoeren..
Mensen die zo blij zijn met de game dat ze, echt boos in hun kamer zitten jou uit te schelden omdat je dood gaat. geven meer dan genoeg om het spel om een nieuw account te maken en daar weer geld aan uit te geven, of ze stoppen met hun gedrag en blijven gewoon lekker geld uitgeven.

centjes is ook de reden dat EUW het nog niet normaal doet.. En ik denk toch echt dat EUW er genoeg geld in heeft gestopt, ik alleen al 90 euro sinds december en ik ben maar 1 van de velen miljoenen spelers.

[ Voor 14% gewijzigd door garriej op 29-04-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:30:
[...]

Mensen die zo blij zijn met de game dat ze, echt boos in hun kamer zitten jou uit te schelden omdat je dood gaat. geven meer dan genoeg om het spel om een nieuw account te maken en daar weer geld aan uit te geven, of ze stoppen met hun gedrag en blijven gewoon lekker geld uitgeven.
Dat denk ik ook, maar toch blijft het suggestief en maar de vraag of ze dat ook daadwerkelijk doen.. Een risico dat Riot niet durft te nemen, en aangezien het ook om hun boterham gaat kan je ze wat dat betreft ook weinig blamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JapieTalent schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:33:
[...]

Dat denk ik ook, maar toch blijft het suggestief en maar de vraag of ze dat ook daadwerkelijk doen.. Een risico dat Riot niet durft te nemen, en aangezien het ook om hun boterham gaat kan je ze wat dat betreft ook weinig blamen..
Al gaat de helf van de spelers weg, dan zijn ze nog steeds een hele grote speler en kunnen prima een bakker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zoals ze het bij Reignofgaming nu lezen met de veranderingen voor Feral Flare lijkt het alsof de stack nu blijven staan, na de upgrade. Die gingen namelijk altijd weg.

Ik blijf hopen dat Aatrox nog steeds goed blijft met Feral Flare. Aatrox hoeft niet full-time te farmen en kan goed ganken. Net als Nocturne, maar Nocturne vindt ik maar saai tegenover Aatrox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:35:
Zoals ze het bij Reignofgaming nu lezen met de veranderingen voor Feral Flare lijkt het alsof de stack nu blijven staan, na de upgrade. Die gingen namelijk altijd weg.

Ik blijf hopen dat Aatrox nog steeds goed blijft met Feral Flare. Aatrox hoeft niet full-time te farmen en kan goed ganken. Net als Nocturne, maar Nocturne vindt ik maar saai tegenover Aatrox.
er zat wel een bug die op het moment dat je FF kreeg de teller op 29 stond, deze ging na 1 pack killen weg. heb je tevens nog een directere link kan het zo 123 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:39:
[...]

er zat wel een bug die op het moment dat je FF kreeg de teller op 29 stond, deze ging na 1 pack killen weg. heb je tevens nog een directere link kan het zo 123 niet vinden.
Ik las het hier: http://www.reignofgaming....28-2014-vladimir#comments

Er wordt in de patch notes niks gezegd, maar bij de laatste paar comments hebben ze het er wel over.
Ik heb de bug ook gezien op de Feral Flare. Zodra je inderdaad de 30ste stack krijgt staat de teller even 29, daarna is het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:44:
[...]

Ik las het hier: http://www.reignofgaming....28-2014-vladimir#comments

Er wordt in de patch notes niks gezegd, maar bij de laatste paar comments hebben ze het er wel over.
Ik heb de bug ook gezien op de Feral Flare. Zodra je inderdaad de 30ste stack krijgt staat de teller even 29, daarna is het weg.
in de pagina die je stuurt staat bij item changes het volgende:
Feral Stacks are granted by kills,assists and large monster kills
Clarification tooltip now says: "Champions and monsters killed with Hunter's Machete and Madred's Razors grant Feral stacks"
wel lekker invade en eerste kill pakken, nog maar 29 te gaan!

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 29-04-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
garriej schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:30:
[...]

centjes is ook de reden dat EUW het nog niet normaal doet.. En ik denk toch echt dat EUW er genoeg geld in heeft gestopt, ik alleen al 90 euro sinds december en ik ben maar 1 van de velen miljoenen spelers.
Ik geloof dat Riot redelijk wat centjes heeft gestoken in het nieuwe datacenter wat in Amsterdam word gebouwd, alsook de afspraken met de ISP's waar ze het over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xevoo schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:09:
[...]

Ik geloof dat Riot redelijk wat centjes heeft gestoken in het nieuwe datacenter wat in Amsterdam word gebouwd, alsook de afspraken met de ISP's waar ze het over hebben.
Klopt, maar duuurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee jongens echt februari! 3 maanden later...

Also, toekomstblink: 1 jaar later...

Net als die hele mooie Magma Chamber denk ik dat een geheel nieuwe datacenter op de lijst fabeltjes van Rito word gegooid.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Een ping van 15 naar dat nieuwe DC zou wel leuk zijn. Kan misschien eindelijk "outplayed" zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:15:
Nee jongens echt februari! 3 maanden later...

Also, toekomstblink: 1 jaar later...

Net als die hele mooie Magma Chamber denk ik dat een geheel nieuwe datacenter op de lijst fabeltjes van Rito word gegooid.
Net als die replays :9

Maar ik geloof dat ze die hebben uitgesteld tot het nieuwe datacenter er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:19:
Een ping van 15 naar dat nieuwe DC zou wel leuk zijn. Kan misschien eindelijk "outplayed" zeggen :)
Zoveel verschil is er niet tussen 22 en 15 lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ping is bij mij ook nooit boven de 25, dat is het probleem ook niet. Wel het feit dat er soms opeens enorme lag is en onnodig veel disconnects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:21:
[...]

Zoveel verschil is er niet tussen 22 en 15 lijkt me...
Tja ik gok een death meer of minder vs een LeBlanc (Leblonk, Leblenk) Rudy.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 29-04-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:23:
[...]

Tja ik gok een death meer of minder vs een LeBlanc (Leblonk, Leblenk) Rudy.
uhu want 7 duizendste van een seconde merk je echt. of is het 70 duizendste van een seconde? ik ben in de war!

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 29-04-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Een fed leblanc is gelukkig toch niet zo gevaarlijk lategame :+ Maar Riot is wel een beetje aan het slacken met de grote zaken inderdaad (nieuw datacenter, replays). Tuurlijk, het zijn grote dingen, maar een beetje communicatie tussendoor mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik denk dat als LeBloh 999 ping had gehad Rudy misschien één keertje minder dood was gegaan. Ping = overrated.

En Tribunal werkt niet omdat het 1. letterlijk niet werkt op dit moment 2. de mensen die voten debielen zijn 3. er honderd-en-één manieren zijn om bans te omzeilen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tribunal gaat nooit goed werken denk ik. Lol spelers zijn gewoon veel te gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Rordarok schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:28:
Ik denk dat als LeBloh 999 ping had gehad Rudy misschien één keertje minder dood was gegaan. Ping = overrated.

En Tribunal werkt niet omdat het 1. letterlijk niet werkt op dit moment 2. de mensen die voten debielen zijn 3. er honderd-en-één manieren zijn om bans te omzeilen.
999 ping is nog niet eens een seconde! dat kan prima.

in tribunal zijn de mensen die gereport zijn vaak minder erg als de andere mensen uit zijn/haar team...

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 29-04-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:31:
Tribunal gaat nooit goed werken denk ik. Lol spelers zijn gewoon veel te gevoelig.
Mensen blijven gewoon klootzakken, sommige alleen als ze anoniem zijn, andere altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet tegen xPekes kassdin, dat word wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rordarok schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:28:
Had gewoon moeten komen in de post-screen met: If you suck as LB, don't play her
Democratie werkt sowieso niet als 99% van de kiesgerechtigden debielen zijn. Kijk maar naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:33:
Ik moet tegen xPekes kassdin, dat word wat
Wat is je Summoners name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
What's up met Twisted Fate de laatste tijd? Ik zie hem opeens weer voorbij komen. Laatste 5 potjes al 2x.
Pagina: 1 ... 14 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]