Ik vind het altijd zo lastig om een push-to-talk knop te kiezen. Heb nu de rechter Alt, maar bij LoL is dat niet altijd even handig.Xanthian schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:31:
[...]
Push-to-talk ftw.
Kan me nog herinneren in clans waar dit gewoon verplicht was te gebruiken.
Heb je ook niet zoveel last van ruis en andere geluiden.
ik vind skype sowieso niet goed. Best zwaar tegenover alternatieven en kwaliteit was ook niet echt goed. Weet niet of ze dit de afgelopen maanden nog verbeterd hebben.
Je hebt een KEUZE he om een sessie te starten/joinen. Het HOEFT niet. Ik zou het alleen aanzetten als ik met vriendjes speel. Daarom zeg ik ook: als alternatief voor TS als de server eruit ligt.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:31:
[...]
Lekker met randoms praten. Ook mooi verhaal van SIVHD gisteren. Ja jongens toen ik CS speelde vertelden we elkaar waar de bom lag enzo... ja met je vrienden zeker. Op elke random public had je gewoon schreeuwende (3 letterige sugar-coat)-kinderen en meestal nog in 1 of ander 3e wereld land taal die je wel even vertelde hoe hij/zij erover dacht. Helft ervan had nog niet eens de baard in de keel, maar goed voice-com werkte wel hoor in CS. Zo goed dat dat het eerste was wat ik gedisabled had in CS.
Vicariously I live while the whole world dies
In GO wordt de voice meestal goed gebruikt ( mensen zeggen waar ze mensen spotten waar de bom heen gaat, of mensen met een AWP lopen en waar. gewoon randoms.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:31:
[...]
Lekker met randoms praten. Ook mooi verhaal van SIVHD gisteren. Ja jongens toen ik CS speelde vertelden we elkaar waar de bom lag enzo... ja met je vrienden zeker. Op elke random public had je gewoon schreeuwende (3 letterige sugar-coat)-kinderen en meestal nog in 1 of ander 3e wereld land taal die je wel even vertelde hoe hij/zij erover dacht. Helft ervan had nog niet eens de baard in de keel, maar goed voice-com werkte wel hoor in CS. Zo goed dat dat het eerste was wat ik gedisabled had in CS.
Voice activation werkt prima, mensen horen alleen m'n vogel af en toeTheBrut3 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:33:
[...]
Ik vind het altijd zo lastig om een push-to-talk knop te kiezen. Heb nu de rechter Alt, maar bij LoL is dat niet altijd even handig.
edit: oops 2 posts :((
[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 09:37 ]
Dan is men inmiddels wat opgegroeid, het voorbeeld wat SIV gaf is leuk en aardig, en ook het verhaaltje van: "Mensen zullen niet snel via voicecom iets roepen", de meeste interesseert het maar weinig meer of ze het nou moeten typen of moeten roepen in een mic. Ze verschuilen zich hoe dan ook achter een nickname, of je het nou typt of in een voicecom roept.garriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:36:
[...]
In GO wordt de voice meestal goed gebruikt ( mensen zeggen waar ze mensen spotten waar de bom heen gaat, of mensen met een AWP lopen en waar. gewoon randoms.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Ik wist niet eens dat er voice activation was. Maar ik heb ook heel lang geen TS meer gebruikt.
Als curse voice uit beta is en geaccepteerd word dan pak ik het ook eens op. Ik heb nog steeds een goede headset in kast liggen.
Als curse voice uit beta is en geaccepteerd word dan pak ik het ook eens op. Ik heb nog steeds een goede headset in kast liggen.
Toch zitten er 1 van de 2-3 matches nog een ragende duitser, als ik het zo kan noemen, tussen... maar meestal trol ik die gewoon verdergarriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:36:
[...]
In GO wordt de voice meestal goed gebruikt ( mensen zeggen waar ze mensen spotten waar de bom heen gaat, of mensen met een AWP lopen en waar. gewoon randoms.
Zit er al in zolang ik me kan herinneren(een jaar of 8 gebruik ik het nu)Xanthian schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:39:
Ik wist niet eens dat er voice activation was. Maar ik heb ook heel lang geen TS meer gebruikt.
Laten we het er op houden dat ik regelmatig dingen zeg/roep die anderen niet hoeven te horengarriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:37:
[...]
Voice activation werkt prima, mensen horen alleen m'n vogel af en toe
Tuurlijk nietVerwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:22:
Ja ja, 2.2k investeren in AP heeft geen negatief effect op hoe tank je bent
![]()
![]()
Verwijderd
hahahahahaha... zo herkenbaarTheBrut3 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:41:
[...]
Laten we het er op houden dat ik regelmatig dingen zeg/roep die anderen niet hoeven te horen
Duitsers/Russen/Polen, hoevaak ik wel niet "kurwa" voorbij heb horen komen. Mooiste nog als je ze afknalt en ze joinen ineens je team om even hun mening te geven in het meest gebrekkige Engels ooit. Oh nog een goed voorbeeld omtrent voicecom. Ik speelde enkele maanden geleden de survival game Rust. Nou zal ik gelijk zeggen dat ik daar meer om de voicecom heb gelachen dan dat ik me er aan ergerde, aangezien het vaak van die lolbroeken waren die de theme-song van Nightrider zaten te spelen terwijl ze achter je aan renden om je neer te hoeken met een steen. Of eentje die "Haddaway - What is love" zat te spelen terwijl je bezig was zijn hutje af te breken. Dus ja voicecom kan wel, maar om nou te gaan roepen dat mensen dan ineens een stuk minder toxic zullen zijn, dat is echt volkomen onzin. Toxicity zit in een community en in de sfeer van een spel, niet in een optie tot voicecom of chat.i-peter schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:40:
[...]
Toch zitten er 1 van de 2-3 matches nog een ragende duitser, als ik het zo kan noemen, tussen... maar meestal trol ik die gewoon verderal een aantal keer gehad dat ze gekickt werden omdat ze teamkills maakten in spawn, zo mad soms.
In Rust was het vervelend als je doodging, maar niet het einde van de wereld. In een spel waarbij je toch meer richting een competitive scene gaat, is elke onnodige loss een vervelende die emoties opwekt. Dus als SIV HD denkt dat de gemiddelde LoL-speler die net Baron verliest omdat zijn jungler zijn smite niet weet te gebruiken, ineens gaat zeggenvia voicecom: "geeft niet knul, volgende keer pakken we hem wel", ga ik toch weer roepen: wishfull thinking.
[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 06-05-2014 09:53 ]
Wij(ik en vrienden) vonden het een goed plan om een My little pony clan te maken in CS:GO, in de opwarmronde lekker liedjes afspelen, hartstikke leuk. Mensen worden ook zo verschrikkelijk boos als ze aan het verliezen zijn. Beste keuze ooit om zo iets te doen.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:48:
[...]
Duitsers/Russen/Polen, hoevaak ik wel niet "kurwa" voorbij heb horen komen. Mooiste nog als je ze afknalt en ze joinen ineens je team om even hun mening te geven in het meest gebrekkige Engels ooit. Oh nog een goed voorbeeld omtrent voicecom. Ik speelde enkele maanden geleden de survival game Rust. Nou zal ik gelijk zeggen dat ik daar meer om de voicecom heb gelachen dan dat ik me er aan ergerde, aangezien het vaak van die lolbroeken waren die de theme-song van Nightrider zaten te spelen terwijl ze achter je aan renden om je neer te hoeken met een steen. Of eentje die "Haddaway - What is love" zat te spelen terwijl je bezig was zijn hutje af te breken. Dus ja voicecom kan wel, maar om nou te gaan roepen dat mensen dan ineens een stuk minder toxic zullen zijn, dat is echt volkomen onzin. Toxicity zit in een community en in de sfeer van een spel, niet in een optie tot voicecom of chat.
In Rust was het vervelend als je doodging, maar niet het einde van de wereld. In een spel waarbij je toch meer richting een competitive scene gaat, is elke onnodige loss een vervelende die emoties opwekt.
De ragende mensen die zo boos worden door de namen.. xD
Toch denk ik wel dat het een positieve toevoeging is aan lol, je kan gewoon blijven muten. En de kans is groter dat mensen minder toxic zijn als je een normaal iemand hoort. Dat denk ik dat voor mij geld iig. Gister nog een potje gespeeld met een vriend waarin ik geflamed werd door mijn adc, bindings waren veranderd dus was af en toe afk om te veranderen en soms gingen dingen gewoon niet goed.
Die adc flamede mij maar was echt slecht voor wat ik gewend ben... Dat was dus zo een typische flamer die je idd moet muten.
Toch zitten er genoeg mensen tussen die denk ik wel minder flamen.
Die adc flamede mij maar was echt slecht voor wat ik gewend ben... Dat was dus zo een typische flamer die je idd moet muten.
Ben er trouwens achter gekomen dat Smarcast een stuk sneller is dan smartcast met range indicators.
Op sommige champs kan dit echt een wereld van verschil zijn..
Iemand een idee of een mechanisch toetsenbord dit verandert?
smartcast activeert op indrukken
smartcast met range indi activeert op loslaten
Op sommige champs kan dit echt een wereld van verschil zijn..
Iemand een idee of een mechanisch toetsenbord dit verandert?
smartcast activeert op indrukken
smartcast met range indi activeert op loslaten
Verwijderd
onlangs nog een game gehad waar een speler zei in champ select
i warn you guys, the slightest sign of flaming and i afk
waarop ik zei
cool i hate flamers too
en hebben we keihard gestompt
i warn you guys, the slightest sign of flaming and i afk
waarop ik zei
cool i hate flamers too
en hebben we keihard gestompt
Ik hoop dat je gelijk hebt, al betwijfel ik het. Aangezien voicecom het nog makkelijker maakt om je gal te spuwen. En met name omdat je weet dat tribunal daar momenteel helemaal geen optie voor heeft, dus kun je helemaal los gaan in de voicecom. Het enige voordeel wat je er mee behaald is dat de minder-kundige mensen qua Engels wat meer hun smoel zullen houden.i-peter schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:55:
Toch denk ik wel dat het een positieve toevoeging is aan lol, je kan gewoon blijven muten. En de kans is groter dat mensen minder toxic zijn als je een normaal iemand hoort. Dat denk ik dat voor mij geld iig. Gister nog een potje gespeeld met een vriend waarin ik geflamed werd door mijn adc, bindings waren veranderd dus was af en toe afk om te veranderen en soms gingen dingen gewoon niet goed.
Dat is een fabeltje. Resistances hebben geen diminishing return:KS1987 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:45:
[...]
Tuurlijk niet. Er zijn vier "core" items die je samen + 200 def / res (vanaf 200 gaat de goud efficiëntie naar beneden per additionele def / res).
http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=2966773
Goed leesvoer voor degenen die anders denken.
Weinig Nasus spelers bouwen een GA. Meestal ben je toch de laatste die overblijft.Vervolgens heb je twee situationele items, met vaak GA als het laatste item door de utility.
Ik neem aan dat wij een andere definitie van core hebben, dus ook van eventuele items die buiten de eerste 4 items nuttig zijn. Buiten de standaard Triforce, Mercs/Tabis, Visage, Frozen Heart, Randuins/Banshees is een Morello qua CDR ook overkill. Je betaald voor CDR die je niet gebruikt en onnodige manaregen. Je hebt slechts 1 slot over, en daar prop je ook een defensive item in. Je damage scaled oneindig door farm en kills, en aangezien je top bent, ben je waarschijnlijk ook de enige tank.Dus heb je een item die meerwaarde moet bieden. Wat neem je op Nasus? AD / AP biedt weinig meerwaarde, crit geeft een zekere onzekerheid en armour pen is misschien nog viable. Ik vond het deze keer leuk om CDR / bleed gaan, dat laatste is leuk tegen bruiser / FF tegenstanders om een 1v1 gemakkelijk te winnen want
Je bent een character die na 15-20min farm de meeste nukes in de game kan overtreffen en daar ok nog vanaf lifestealed. Waarom zou je de focus leggen op items die je damage output minimaal zullen verhogen en niet gewoon gaan voor items die jou langer laten overleven om vaker met je absurde base damage mensen te kunnen bashen?
Healing reduction (niet bleed, je tegenstanders bleeden geen damage) in AoE is zwaar useless.
Die proccen pas de passive als je tegenstander <40% HP zit. Menig "Lifesteal bruiser" zou niet zo makkelijk in elkaar gebatst moeten worden door Nasus.sunfire, spirit fire en FOTS proc'en de bleed en zodoende outsustain je je tegenstander.
In Dota 2 zit ook ingebouwd voice com en daar heb ik ook weinig nuttig gehoord. Meer vloekende oostblokpaupers dan iemand die wat nuttigs heeft te melden.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:59:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt, al betwijfel ik het. Aangezien voicecom het nog makkelijker maakt om je gal te spuwen. En met name omdat je weet dat tribunal daar momenteel helemaal geen optie voor heeft, dus kun je helemaal los gaan in de voicecom. Het enige voordeel wat je er mee behaald is dat de minder-kundige mensen qua Engels wat meer hun smoel zullen houden.
Duitserts, altijd weer die Duitserts.
Gisteren ook weer 2 potjes verpest door dat soort volk. 1 zo'n kindje moest na een min of 10 gaan eten van z'n mammie en begon maar te flamen omdat we het potje niet snel genoeg deden, uiteindelijk had hij als midlaner (Aatrox) wel 2 kills(!) en ik als Sona support 7.
Ander potje ook 2 duitse mannekes, waren premade en moesten persee samen top als Jax en Jinx waardoor we geen ADC, maar alleen een Sona (tegen Blitz en Ashe) op bot hadden.
Gisteren ook weer 2 potjes verpest door dat soort volk. 1 zo'n kindje moest na een min of 10 gaan eten van z'n mammie en begon maar te flamen omdat we het potje niet snel genoeg deden, uiteindelijk had hij als midlaner (Aatrox) wel 2 kills(!) en ik als Sona support 7.
Ander potje ook 2 duitse mannekes, waren premade en moesten persee samen top als Jax en Jinx waardoor we geen ADC, maar alleen een Sona (tegen Blitz en Ashe) op bot hadden.
Ya duitsers zijn altijd heel snel aan het ragen, zal wel in het bloed zitte.
YouTube: Angry German Kid raging Soldier Frontgarriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:16:
Ya duitsers zijn altijd heel snel aan het ragen, zal wel in het bloed zitte.
Er staat toch dat op een gegeven moment de prijs per additionele armour hoger ligt dan de prijs per additionele HP en het aangeraden wordt om te diversifiëren.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:05:
Dat is een fabeltje. Resistances hebben geen diminishing return:
http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=2966773
Goed leesvoer voor degenen die anders denken.
Hoe dan ook, wil je mij eens een standaard 6 item build geven (in volgorde) die jij zou bouwen op Nasus; kan ik die gelijk eens uitproberen
Merc Threads, Frozen Heart, Spirit Visage, Trinity Force, Randuins Omen, Guardian Angel. Volgorde hangt af van waar je in lane tegen moet. Tegen een Ryze ga je uiteraard geen FH rushen. En boots maak je over het algemeen ook niet direct af.KS1987 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:25:
[...]
Er staat toch dat op een gegeven moment de prijs per additionele armour hoger ligt dan de prijs per additionele HP en het aangeraden wordt om te diversifiëren.
Hoe dan ook, wil je mij eens een standaard 6 item build geven (in volgorde) die jij zou bouwen op Nasus; kan ik die gelijk eens uitproberen.
[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 06-05-2014 10:28 ]
De beste rageduitsert blijft toch die jongen die UT99 aan het doen is, of dat nou gespeeld is of niet.
net wakker
[ Voor 169% gewijzigd door Viper® op 06-05-2014 10:33 ]
FTFY. Ik zie weinig heil in GA op een volwaardig tank. Nasus is sowieso de laatste die dood neervalt. GA is meer voor squishies die nadat ze assassinated zijn nog erg relevant zijn als ze reviven.Vicarious schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:27:
[...]
Merc Threads of Ninja Tabis, Frozen Heart, Spirit Visage, Trinity Force, Randuins Omen, Guardian Angel, Banshees Veil
Maar je uitspraak over 200 resistances als treshold staat hier volledig los van. Hoe kom je aan dat getal? Als je geen enkel HP item koopt is 200 resistances sowieso al niet de meest effectieve manier.KS1987 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:25:
[...]
Er staat toch dat op een gegeven moment de prijs per additionele armour hoger ligt dan de prijs per additionele HP en het aangeraden wordt om te diversifiëren.
Armor heeft geen diminishing returns, (effective HP) maar damage reduction wel als je geen HP koopt.
En toch als ik je posts lees, heb ik het idee dat we lichtelijk worden getrolled. Voor iemand die nog geen level 30 heeft, moet je haast wel ervaring hebben vanuit andere MOBA's. Dus vertel, waar komt u vandaan?KS1987 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:25:
[...]
Hoe dan ook, wil je mij eens een standaard 6 item build geven (in volgorde) die jij zou bouwen op Nasus; kan ik die gelijk eens uitproberen.
Je kan natuurlijk veel kennis over de game hebben zonder zelf level 30 te zijn, als je niet veel speelt maar wel veel leest en streams kijkt leer je een hoop.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:47:
[...]
En toch als ik je posts lees, heb ik het idee dat we lichtelijk worden getrolled. Voor iemand die nog geen level 30 heeft, moet je haast wel ervaring hebben vanuit andere MOBA's. Dus vertel, waar komt u vandaan?
Je kan ook 1000 games gespeeld hebben, nooit een stream gekeken hebben en alleen maar recommended items kopen, level en games played zegt helemaal niks over de kennis van een speler. Ook waar de speler speelt zegt niks over de kennis van een speler, je kan alles weten van de game, maar gewoon niet snel genoeg zijn of als je aan het spelen bent niet de juiste beslissingen kan maken maar als je naar je game kijkt van iemand anders wel de verkeerde beslissingen kan zien.
[ Voor 32% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 10:54 ]
Zolang hier nog level 30's hebben die roepen dat ze 21/0/9 Doran ring Morgana supports spelen en we AD Sions hebben, zal dat allemaal best zo zijn, maar deze jongen weet me net even wat teveel van het spelletje voor iemand die een account aan het levellen is.garriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:50:
[...]
Je kan natuurlijk veel kennis over de game hebben zonder zelf level 30 te zijn, als je niet veel speelt maar wel veel leest en streams kijkt leer je een hoop.
Dus ben ik gewoon benieuwd uit welke MOBA hij ineens in LoL is gekomen. Zie het als een compliment, en die zijn schaars vanuit moi.
[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 06-05-2014 10:55 ]
0/21/9 dorans, kun je je ult doen in 5 man en overleven!Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:52:
[...]
Zolang hier nog level 30's hebben die roepen dat ze 21/0/9 Doran ring Morgana supports spelen en we AD Sions hebben, zal dat allemaal best zo zijn, maar deze jongen weet me net even wat teveel van het spelletje voor iemand die een account aan het levellen is.
Dus ben ik gewoon benieuwd uit welke MOBA hij ineens in LoL is gekomen.
Je kan ook dorans shield nemen, pak je nog minder dmg!

[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 10:56 ]
Snap eerlijk gezegd niet waarom men dan niet gewoon full-manmode gaat en gewoon 0/30/0 + doran's shield + combo armor health runes, MundoMorgana ftw!garriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:54:
[...]
0/21/9 dorans, kun je je ult doen in 5 man en overleven!
[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 06-05-2014 10:56 ]
Ik heb wel een keer een support ashe tank gehad, dat was echt heel goed. Maar ik zou het niemand aanraden, ashe support met CritDmg runes heeft wel een sterke poke.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:55:
[...]
Snap eerlijk gezegd niet waarom men dan niet gewoon full-manmode gaat en gewoon 0/30/0 + doran's shield + combo armor health runes, MundoMorgana ftw!
Mugana!
Hoe belangrijk is Spell Vamp op Ryze in zijn runes? Ik gebruik nu AP/armor/ mr runes maar dat is natuurlijk niet helemaal ideaal.
Kan ik beter gaan voor Magic Penetration, Spell Vamp of puur Mana?
http://www.solomid.net/gu...guide-apc-by-secondcaller Dit is een erg mooie ryze guide. Komt er op neer dat er niet een beste set-up voor ryze is.Xanthian schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:22:
Hoe belangrijk is Spell Vamp op Ryze in zijn runes? Ik gebruik nu AP/armor/ mr runes maar dat is natuurlijk niet helemaal ideaal.
[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 11:28 ]
Persoonlijk ben ik van mening dat je voldoende spellvamp kunt halen uit de masteries tegenwoordig, dus extra spellvamp in runes is imo wat overkill.Xanthian schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:22:
Ik speel dus zelf mijn Ryze met 0/9/21 Masteries en rune-setup: Movementspeed Quints, Magic Pen Marks, Armor Seals (hier zou ik opzich nog wat kunnen schuiven met eventueel scaling Armor) en vervolgens Flat Mana glyphs.
[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 06-05-2014 11:30 ]
Daarnaast krijg je ook nog spellvamp met je ult op Ryze, en die cooldown is niet zo lang aangezien je abilities kan spammen.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:28:
[...]
Persoonlijk ben ik van mening dat je voldoende spellvamp kunt halen uit de masteries tegenwoordig, dus extra spellvamp in runes is imo wat overkill.
ook op probuilds.net kijken kan een hoop helpen. Kan je ook zien in welke volgorde en tegen wie ze wat halen.
er komt trouwens in mei een 2 voor de prijs van 1 runepage sale aan. Ga er denk 4 bijkopen, heb nadat ik gister All-in bundle heb gekocht nog 2800 RP over, denk dat ik een pack met RP koop en een pack met IP
Ik zocht namelijk een beetje early sustain aangezien je alleen je pots hebt in top lane. Maar om nu eerst zelf Spell Vamp runes te kopen en er daarna achterkomen dat het toch niet helpt vind ik zonde.
Ik zal de 0/15/16 build van Solomid eens proberen, ik deed namelijk 0/21/9. De Spell Penetration runes koop ik sowieso wel. Daarna nog 1 movement speed kopen want dat is ook nuttig voor junglers.
Guides opzoeken kan ik natuurlijk zelf ook wel, ik heb alleen meer vertrouwen in de ervaring hier dan een paar random comments op een guide.
Ik zal de 0/15/16 build van Solomid eens proberen, ik deed namelijk 0/21/9. De Spell Penetration runes koop ik sowieso wel. Daarna nog 1 movement speed kopen want dat is ook nuttig voor junglers.
Guides opzoeken kan ik natuurlijk zelf ook wel, ik heb alleen meer vertrouwen in de ervaring hier dan een paar random comments op een guide.
Verwijderd
ik heb nooit gezegd dat ik het aanraadde wel, maar die morgana support doet meer damage dan jouw setup voor morgana support en soms is het onverwachtte effect daarvan wel een pakje moeilijker om mee om te gaan dan de aanvaarde standaardDamienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:52:
[...]
Zolang hier nog level 30's hebben die roepen dat ze 21/0/9 Doran ring Morgana supports spelen en we AD Sions hebben, zal dat allemaal best zo zijn, maar deze jongen weet me net even wat teveel van het spelletje voor iemand die een account aan het levellen is.
Dus ben ik gewoon benieuwd uit welke MOBA hij ineens in LoL is gekomen. Zie het als een compliment, en die zijn schaars vanuit moi.
ik wil het gerust eens in een game aantonen
Klopt, maar doordat ik ervaring heb met die guide en ik er een hoop van heb geleerd over Ryze deed ik die specifieke guide aanraden.Xanthian schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:44:
Ik zocht namelijk een beetje early sustain aangezien je alleen je pots hebt in top lane. Maar om nu eerst zelf Spell Vamp runes te kopen en er daarna achterkomen dat het toch niet helpt vind ik zonde.
Ik speel Ryze zelf met MS quints, MP reds, armor yellows (zoals Damien al zei ga ik denken over scaling) en AP glyphs. 9/0/21 voor de AP/CDR bonus in het begin met de MS van de support tree.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Scaling is opzich een goede optie, op level 9 ga je over de flats heen en tot level 9 kun je de meeste mensen in de top lane zo hard poken dat het niet eens uitmaakt dat je daarvoor iets minder armor heb.Rordarok schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:52:
Ik speel Ryze zelf met MS quints, MP reds, armor yellows (zoals Damien al zei ga ik denken over scaling) en AP glyphs. 9/0/21 voor de AP/CDR bonus in het begin met de MS van de support tree.
Sowieso alles wat je op Ryze doet moet je grotendeels doen met uitzicht op de lategame, want daar komt hij het meest tot zijn recht.
[ Voor 11% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 11:54 ]
Maar daarmee moet je early niet vergeten te survivengarriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:54:
[...]
Scaling is opzich een goede optie, op level 9 ga je over de flats heen en tot level 9 kun je de meeste mensen in de top lane zo hard poken dat het niet eens uitmaakt dat je daarvoor iets minder armor heb.
Sowieso alles wat je op Ryze doet moet je grotendeels doen met uitzicht op de lategame, want daar komt hij het meest tot zijn recht.
Klopt je moet early niet doodgaan, maar overleven tot level 9 met scaling runes moet prima te doen zijn op ryze, de meeste toplaners kunnen jou niet snel genoeg neer burstenDamienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:56:
[...]
Maar daarmee moet je early niet vergeten te survivenvandaar dat ik zit te denken aan een mixje. 4 flat armor en 5 scaling armor bijvoorbeeld.
Gister muay thai Lee sin gekocht(zat in de all-in bundle) en het was gelijk de beste game die ik gespeeld heb met lee, ligt het aan de skin? waarschijnlijk niet, maar ik vind het wel leuk om dat te denken.
[ Voor 19% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 11:59 ]
Ligt wel aan de skin, BigCheeze won voor het eerst in tijden zijn lane! En ja nu komt het....... hij had de SKT T1 Zed skin!garriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:57:
[...]
Klopt je moet early niet doodgaan, maar overleven tot level 9 met scaling runes moet prima te doen zijn op ryze, de meeste toplaners kunnen jou niet snel genoeg neer bursten
Gister muay thai Lee sin gekocht(zat in de all-in bundle) en het was gelijk de beste game die ik gespeeld heb met lee, ligt het aan de skin? waarschijnlijk niet, maar ik vind het wel leuk om dat te denken.

Overigens was mijn skin stuk, want toen ik in 3 man dook op mijn SKT T1 Jax skin, ging niemand dood...behalve ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Damien op 06-05-2014 12:15 ]
In erg lange games vind ik het altijd wel fijn op Heca. Of ze focussen je niet en verliezen de ADC/APC wanneer je als initiatie hun team in ult, of ze focussen je en je gaat waarschijnlijk neer. Maar op Wood V niveau betekent neergaan met een GA dat er daarna 5 man braaf bovenop je zitten te wachten tot je terug komt, wat betekent dat, als je een niet volledig incompetent team hebt, je team ze kan opblazen (als je teamgenomen tenminste aoe skills hebben of goed kunnen focussen dus, anders moet je dat niet doen natuurlijk).Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:34:
[...]
FTFY. Ik zie weinig heil in GA op een volwaardig tank. Nasus is sowieso de laatste die dood neervalt. GA is meer voor squishies die nadat ze assassinated zijn nog erg relevant zijn als ze reviven.
Om terug te komen op die Morgana-discussie: Mijn kijk op Morgana support (Plat 2, 66.7% winrate over 21 games).
Build:
Early: Spellthiefs, sightstone rush vs burst/engage en anders eerst Frostfang
Mid: Als je vies hard snowballt Zhonyas Rush (Soms alleen Seeker's Armguard als je na die early kills weinig extra gold krijgt), maar in 90% van de gevallen Mikaels > Frost Queen's Clam (Meestal is de game al voorbij voordat je deze kan finishen).
Late: Mocht je onverhoopt het voor elkaar krijgen om zoveel gold te krijgen dat je een late game build kan maken; Randuins (tegen bruisers op je carry), Aegis (Tegen AoE casters ala Ziggs), Zhonya's Hourglass (als je niet hoeft te peelen voor je carry). Vaak is Void Staff beter dan Deathcap want tenzij de enemy carries retarded zijn ga je toch nooit een binding op ze hitten en gebruik je skills vooral op de enemy frontline.
Skill order: Q-E vs burst/engage, W-Q (of Q-W voor de lvl 1 fights) vs poke.
R > Q > E > W vs teams die je shield snel kunnen poppen, R - Q > W > E vs teams die je shield moeilijk kunnen poppen (dan heb je die extra magic shield niet nodig namelijk)
Runes: Ik gebruik nu regular AP runes (AP Quints, Mpen reds) door gebrek aan rune pages op mijn smurf, maar in principe alles met magic pen/health/armor werkt wel. Ligt er ook een beetje aan of je meer utility bot gaat of damage in de midgame.
Masteries: 0/13/17.
Misschien een beetje vaag voor sommige mensen; waarom zou ik geen offensive gaan met mijn geweldige binding skills? #morganacarry. Idee is simpel. Offensive masteries werken waarschijnlijk wel goed in lower elo's dus als het werkt voor je zeker doen, maar op een gegeven moment kom je op een niveau waar de enemies niet meer je bindings koppen en dan kan je niet meer bouwen op een Dark Binding hitten op een enemy carry. En zolang je geen skills raakt zijn de punten die je spendeert in offensive een beetje wasted. Het is leuk voor je W damage early game maar dat is vaak niet doorslaggevend voor een kill en dan ben je beter af met extra gold income om je midgame te versnellen.
13 points in defensive: Damage block, health regen, bonus armor/MR, 3x veteran's scars en Hardiness: +5 armor +36 hp is voor laning en je pakt geen Juggernaut want je bouwt geen hp items. Simpel.
17 points in utility: MS, Mregen, koekies, summoner spell CDR en gold income. Geeft je goede lane sustain en betere midgame. Je zou misschien ook points in intelligence kunnen gooien maar ik doe die liever in Bandit. Geeft niet zo heel veel gold maar toch een beetje en zorgt ervoor dat je niet zo snel CDR capped raakt.
Playstyle:
In lane: Als je carry onder je eigen tower staat te farmen kan je een beetje random bindings gooien en bidden dat er eentje raakt voor de harrass. Staat je ADC in een potentieel kwetsbare positie dan bewaar je die binding voor als ze op hem engagen en poke je met W. Bindings zijn veel makkelijker te hitten als je dichtbij staat en de enemy commit dan van ver weg en als je hem schiet dan geef je de enemy de kans om aggressive te gaan. Een beetje hetzelfde idee als een Blitz hook eigenlijk. Voor de rest een beetje net buiten de range van de enemy dansen en hem punishen als hij probeert te cs'en (bijvoorbeeld door de W te plaatsen op de plek vanaf waar hij de cs wil pakken, de binding daar te schieten of hem te autoattacken).
In midgame/teamfights: Tenzij je team 20 om 0 staat is het eigenlijk altijd beter om te peelen voor je carry. Divende bruisers kunnen bijna nooit je binding missen en de snare duration daarop is gewoon broken. Daarnaast maak je de enemy assassins useless met je Exhaust en Black Shield. Vaak is het niet verkeerd om naast de bruiser te gaan staan, binding erop te gooien en je ult te bewaren als die niet nodig is om de bruiser te peelen. Single target is die maar weinig nuttig en die kan je dan nog gebruiken voor de cleanup chase.
Build:
Early: Spellthiefs, sightstone rush vs burst/engage en anders eerst Frostfang
Mid: Als je vies hard snowballt Zhonyas Rush (Soms alleen Seeker's Armguard als je na die early kills weinig extra gold krijgt), maar in 90% van de gevallen Mikaels > Frost Queen's Clam (Meestal is de game al voorbij voordat je deze kan finishen).
Late: Mocht je onverhoopt het voor elkaar krijgen om zoveel gold te krijgen dat je een late game build kan maken; Randuins (tegen bruisers op je carry), Aegis (Tegen AoE casters ala Ziggs), Zhonya's Hourglass (als je niet hoeft te peelen voor je carry). Vaak is Void Staff beter dan Deathcap want tenzij de enemy carries retarded zijn ga je toch nooit een binding op ze hitten en gebruik je skills vooral op de enemy frontline.
Skill order: Q-E vs burst/engage, W-Q (of Q-W voor de lvl 1 fights) vs poke.
R > Q > E > W vs teams die je shield snel kunnen poppen, R - Q > W > E vs teams die je shield moeilijk kunnen poppen (dan heb je die extra magic shield niet nodig namelijk)
Runes: Ik gebruik nu regular AP runes (AP Quints, Mpen reds) door gebrek aan rune pages op mijn smurf, maar in principe alles met magic pen/health/armor werkt wel. Ligt er ook een beetje aan of je meer utility bot gaat of damage in de midgame.
Masteries: 0/13/17.
Misschien een beetje vaag voor sommige mensen; waarom zou ik geen offensive gaan met mijn geweldige binding skills? #morganacarry. Idee is simpel. Offensive masteries werken waarschijnlijk wel goed in lower elo's dus als het werkt voor je zeker doen, maar op een gegeven moment kom je op een niveau waar de enemies niet meer je bindings koppen en dan kan je niet meer bouwen op een Dark Binding hitten op een enemy carry. En zolang je geen skills raakt zijn de punten die je spendeert in offensive een beetje wasted. Het is leuk voor je W damage early game maar dat is vaak niet doorslaggevend voor een kill en dan ben je beter af met extra gold income om je midgame te versnellen.
13 points in defensive: Damage block, health regen, bonus armor/MR, 3x veteran's scars en Hardiness: +5 armor +36 hp is voor laning en je pakt geen Juggernaut want je bouwt geen hp items. Simpel.
17 points in utility: MS, Mregen, koekies, summoner spell CDR en gold income. Geeft je goede lane sustain en betere midgame. Je zou misschien ook points in intelligence kunnen gooien maar ik doe die liever in Bandit. Geeft niet zo heel veel gold maar toch een beetje en zorgt ervoor dat je niet zo snel CDR capped raakt.
Playstyle:
In lane: Als je carry onder je eigen tower staat te farmen kan je een beetje random bindings gooien en bidden dat er eentje raakt voor de harrass. Staat je ADC in een potentieel kwetsbare positie dan bewaar je die binding voor als ze op hem engagen en poke je met W. Bindings zijn veel makkelijker te hitten als je dichtbij staat en de enemy commit dan van ver weg en als je hem schiet dan geef je de enemy de kans om aggressive te gaan. Een beetje hetzelfde idee als een Blitz hook eigenlijk. Voor de rest een beetje net buiten de range van de enemy dansen en hem punishen als hij probeert te cs'en (bijvoorbeeld door de W te plaatsen op de plek vanaf waar hij de cs wil pakken, de binding daar te schieten of hem te autoattacken).
In midgame/teamfights: Tenzij je team 20 om 0 staat is het eigenlijk altijd beter om te peelen voor je carry. Divende bruisers kunnen bijna nooit je binding missen en de snare duration daarop is gewoon broken. Daarnaast maak je de enemy assassins useless met je Exhaust en Black Shield. Vaak is het niet verkeerd om naast de bruiser te gaan staan, binding erop te gooien en je ult te bewaren als die niet nodig is om de bruiser te peelen. Single target is die maar weinig nuttig en die kan je dan nog gebruiken voor de cleanup chase.
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Verklaart misschien waarom mijn eerste game ooit met Shockblade Zed ook goed is geëindigd, 19 / 8 / 12Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:11:
[...]
Ligt wel aan de skin, BigCheeze won voor het eerst in tijden zijn lane! En ja nu komt het....... hij had de SKT T1 Zed skin!
BigCheeze
Overigens was mijn skin stuk, want toen ik in 3 man dook op mijn SKT T1 Jax skin, ging niemand dood...behalve ik.
Hmm ja ik zou in support ticket inschieten bij riot, dat kan natuurlijk niet 3v1 doodgaan op impact's jax.
Het had wel een impact...garriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:19:
[...]
Verklaart misschien waarom mijn eerste game ooit met Shockblade Zed ook goed is geëindigd, 19 / 8 / 12![]()
Hmm ja ik zou in support ticket inschieten bij riot, dat kan natuurlijk niet 3v1 doodgaan op impact's jax.
@Slivv: nice guide. Al ben ik van mening dat je in lower elo (bronze/silver/gold) toch nog gewoon 0/9/21 of 9/0/21 zou gaan spelen afhankelijk van je lane-matchup. Maar mooi gedetaileerd.
[ Voor 20% gewijzigd door Damien op 06-05-2014 12:23 ]
Support ticket insturen:Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:11:
[...]
Ligt wel aan de skin, BigCheeze won voor het eerst in tijden zijn lane! En ja nu komt het....... hij had de SKT T1 Zed skin!
BigCheeze
RITO PLZ?! SKT T1 jax broken.
Quinn hoeft geen SKT 1 skin, die carried zo wel, hoe hard Damien ook zal haten

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2014 12:47 ]
Ik ben meestal juist niet degene die als laatste neervalt als ik Nasus speelVerwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:34:
[...]
FTFY. Ik zie weinig heil in GA op een volwaardig tank. Nasus is sowieso de laatste die dood neervalt. GA is meer voor squishies die nadat ze assassinated zijn nog erg relevant zijn als ze reviven.
Daarvoor moet je de TPA Shen skin hebben om te diven in een 1v3 fight. SKT is overrated, TPA is the shiz qua skins.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:11:
[...]
BigCheeze
(Eigenlijk boycot ik de SKT T1 skins omdat mijn banksaldo het niet toelaat :-), tot wanneer zijn de SKT skins available?)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
The five champion skins are 750 RP each and the ward skin is 640 RP. Snag all six in the SKT Championship bundle and see 25% off at 3292 RP (6513 RP if you need the champions). These skins will go on sale starting May 5 before going back into the vault on May 19.iCy schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:56:
[...]
Daarvoor moet je de TPA Shen skin hebben om te diven in een 1v3 fight. SKT is overrated, TPA is the shiz qua skins.
(Eigenlijk boycot ik de SKT T1 skins omdat mijn banksaldo het niet toelaat :-), tot wanneer zijn de SKT skins available?)
19 mei dus
We’re also bringing the Taipei Assassin skins out of the vault from May 6 through May 19. Each one will be 750 RP with the TPA bundle going for 2812 RP (5358 RP if you need the champions).
[ Voor 13% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 12:59 ]
TPA heb ik al :-)garriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:58:
[...]
The five champion skins are 750 RP each and the ward skin is 640 RP. Snag all six in the SKT Championship bundle and see 25% off at 3292 RP (6513 RP if you need the champions). These skins will go on sale starting May 5 before going back into the vault on May 19.
19 mei dus
We’re also bringing the Taipei Assassin skins out of the vault from May 6 through May 19. Each one will be 750 RP with the TPA bundle going for 2812 RP (5358 RP if you need the champions).
Nou eens kieken of ik voor de 19e nog wat geld ga sprokkelen en in LOL ga steken :-)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
De kans dat Quinn ooit een team-skin krijgt is sowieso zoooooooooooo enorm klein, enige die hem in soloqueue speelde was Imaqtpie, en de kans dat Dignitas World's wint, is net zo groot als dat ik vanmiddag miljonair wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:46:
Quinn hoeft geen SKT 1 skin, die carried zo wel, hoe hard Damien ook zal haten
[afbeelding]
Ik haat niet op Quinn, ik vind haar een erg sterke ADC, misschien wel de sterkste in zijn/haar soort.
[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 06-05-2014 13:32 ]
QTpie, geniet altijd erg van zijn stream. Vind het echt leuk om te kijken, hoe die gast daar altijd een beetje zit te brabbelen met z'n stoner uitstraling.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:05:
[...]
De kans dat Quinn ooit een team-skin krijgt is sowieso zoooooooooooo enorm klein, enige die hem in soloqueue speelde was Imaqtpie, en de kans dat Dignitas World's wint, is net zo groot als dat ik vanmiddag miljonair wordt.
Die gast is gewoon chill en grappig.garriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:07:
[...]
QTpie, geniet altijd erg van zijn stream. Vind het echt leuk om te kijken, hoe die gast daar altijd een beetje zit te brabbelen met z'n stoner uitstraling.
Geniet ook altijd van Sky, net een stand-up comedian.
Precies kan er echt uren naar kijken.(op 2e scherm dan)Xanthian schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:14:
[...]
Die gast is gewoon chill en grappig.
Geniet ook altijd van Sky, net een stand-up comedian.
YouTube: Ore Ida Pizza Bagel Bites Commercial - (1997).mpg
[ Voor 17% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 13:18 ]
Altijd handig! Kan er ook wel wat extra gebruiken nu ik steeds meer runes heb en verschillende lanes speel/wil spelen.garriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:33:
er komt trouwens in mei een 2 voor de prijs van 1 runepage sale aan. Ga er denk 4 bijkopen, heb nadat ik gister All-in bundle heb gekocht nog 2800 RP over, denk dat ik een pack met RP koop en een pack met IP
Zag toevallig zo een build laatst in 1 van dyrus zijn matches op twitch, werkte erg goed jadr34m3dd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:25:
http://www.reddit.com/r/l...kassadin_main_blue_build/
Ik heb een nieuwe troll champ gevonden.
Ja ik heb het zelfde dus, speel nu echt overal regelmatig, top niet heel veel, af en toe een ryze potje op z'n tijd. Met team builder is het wel te doen, champ kiezen, runes even aanpassen en gaan.Mebus schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:17:
[...]
Altijd handig! Kan er ook wel wat extra gebruiken nu ik steeds meer runes heb en verschillende lanes speel/wil spelen.
-knip-
Maar daar heb je in ranked en andere normals natuurlijk niks aan.
[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 13:20 ]
wat een kut spel. 20potjes achter elkaar verloren omdat er 1 autist in mn team zit die alles verpest.
20? Hoeveel tijd heb jij om handendr34m3dd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:37:
wat een kut spel. 20potjes achter elkaar verloren omdat er 1 autist in mn team zit die alles verpest.
Niet meer teamen met die autist dan?dr34m3dd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:37:
Ik stond op 18 lose 2 win(normal games) van het weekend, zaterdag en zondag echt alles verloren, speelde met vrienden en het ging gewoon niet... geen idee waarom meestal winnen we veel meer als dat we verliezen. Tevens, autisten zijn 8/10 keer de betere spelers.dr34m3dd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:37:
sta inmiddels op 11 wins 9 loses in de laatste 20 games.
TL;DR Achter de wolken(lose streak) schijnt de zon(wins).
Heb ook zin om te spelen ook, wil meer games met Zed spelen en wil yasuo ook proberen. Met voltijd stage heb ik gewoon te weinig tijd om te spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 13:43 ]
Tenzij je op een smurf speelt overdrijf je het denk ik een beetje. Ik tel 7 losses en 3 wins op je Match History.dr34m3dd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:37:
20 potjes en telkens 1 autist in het team. Ik zie maar één constante factordr34m3dd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:37:
Recrush schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:43:
[...]
20 potjes en telkens 1 autist in het team. Ik zie maar één constante factor
ja baron komt telkens terug in die game hij kiest nooit zijn team?
Xbox id: DHV Whitebird
Op level 6 grand skyfall op de emeny nexus, best tactic ever.
Recrush schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:43:
[...]
20 potjes en telkens 1 autist in het team. Ik zie maar één constante factor
toevallig ben ik net pantheongarriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:45:
Op level 6 grand skyfall op de emeny nexus, best tactic ever.
Xbox id: DHV Whitebird
Naja volgensmij zijn t er wel meer. Van een 65% winrate naar een +/- 40% winrate gegaan. Van plat 1 gedropt naar plat 5. Maakt niet uit hoe hard ik mijn best doe.
Of ik krijg een
- perma jungler die never nooit zijn jungle verlaat en toch pas na 40minute zijn FF heeft;
- feeding top
- feeding mid
- feeding bot
- feeding jungle
- afker
- dcer
- throws
noem maar alles wat fout kan gaan op en dat overkomt mij letterlijk. Ookal sta ik 20-0 met annie hun hebben 3 man die samen 40kills heeft tegenover mij.
Ik verlies mijn lane eens in de 10 potjes en nu ik hiero in die shit plat 5 zit verlies ik nooit mijn lane. Roamen doe ik dan ook maar dan is er altijd één persoon die gewoon wilt dat je verliest.
Volgende bushalte: Gold 1
en owjah nee recrush. Ben niet zo slecht als jou. en owjah, ben ook geen autist.
Of ik krijg een
- perma jungler die never nooit zijn jungle verlaat en toch pas na 40minute zijn FF heeft;
- feeding top
- feeding mid
- feeding bot
- feeding jungle
- afker
- dcer
- throws
noem maar alles wat fout kan gaan op en dat overkomt mij letterlijk. Ookal sta ik 20-0 met annie hun hebben 3 man die samen 40kills heeft tegenover mij.
Ik verlies mijn lane eens in de 10 potjes en nu ik hiero in die shit plat 5 zit verlies ik nooit mijn lane. Roamen doe ik dan ook maar dan is er altijd één persoon die gewoon wilt dat je verliest.
en owjah nee recrush. Ben niet zo slecht als jou. en owjah, ben ook geen autist.
Nou nou, die woededr34m3dd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:47:
Naja volgensmij zijn t er wel meer. Van een 65% winrate naar een +/- 40% winrate gegaan. Van plat 1 gedropt naar plat 5. Maakt niet uit hoe hard ik mijn best doe.
Of ik krijg een
- feeding top
- feeding mid
- feeding bot
- feeding jungle
- afker
- dcer
- throws
De comebacks!

Edit:
En dreamed dude, wel een lekkere persoonlijke aanval op mij terwijl je mij 1) niet kent en 2) ik alleen aangeef dat er maar 1 constante factor in al je games is. Basic knowledge & common sense

Edit:
En dreamed dude, wel een lekkere persoonlijke aanval op mij terwijl je mij 1) niet kent en 2) ik alleen aangeef dat er maar 1 constante factor in al je games is. Basic knowledge & common sense
[ Voor 41% gewijzigd door Recrush op 06-05-2014 13:52 ]
Ik ben degene die a. geen tijd heeft voor 20 games op rij, en b. geen 20 games op rij verliest. :xVerwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:49:
[...]
't lijkt Damien wel, nu nog even op de man spelen en ik kan jullie niet meer uit elkaar houden!
Als ze aan het feeden zijn doe je ze daar dan ook expliciet op aanspreken? en vraag je ook op een minder nette manier waarom de jungler aan het farmen is?dr34m3dd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:47:
Of ik krijg een
- feeding top
- feeding mid
- feeding bot
- feeding jungle
- afker
- dcer
- throws
dit zijn serieuze vragen, aan de hand hiervan kan ik beoordelen of ik medelijden met je moet hebben of niet.
er zat laatst de aardigste gast bij de tegenstanders op de wereld. Ik kreeg een DC(dankje Rito), op het moment dat ik erin ging om aan te vallen, BAM trying to recconect, kom terug. en die gast ging zijn exucces aanbieden en hij vond het jammer enzo. na de game in scorescreen weer helemaal "sorry ryze, i diddnt realize you dced"
[ Voor 16% gewijzigd door garriej op 06-05-2014 13:55 ]
Dat zullen we nog wel eens zien in je promos naar trash 4.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:50:
[...]
Ik ben degene die a. geen tijd heeft voor 20 games op rij, en b. geen 20 games op rij verliest. :x
gatekeeper activated
Het is inderdaad allemaal 1 groot complot om jou omlaag te trekken. Wat wil je nu precies horen?
Verwijderd
Kan me niet anders voorstellen dan het geheel je eigen fout is na het lezen van dit.dr34m3dd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:47:
Of ik krijg een
- feeding top
- feeding mid
- feeding bot
- feeding jungle
- afker
- dcer
- throws
Eens, helemaal nadat er zo belachelijk hatelijk gereageerd wordt op JooMadBro. Wel een sterk argument trouwens, vanaf nu elke keer dat ik er naast zit zal ik andere mensen thrash noemen want ELO>argumenten.
TL;DR NOOBS
TL;DR NOOBS
[ Voor 3% gewijzigd door Rordarok op 06-05-2014 14:04 ]
l2p diamond 1 skrup can't even challengerRordarok schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:04:
Eens, helemaal nadat er zo belachelijk hatelijk gereageerd wordt op JooMadBro. Wel een sterk argument trouwens, vanaf nu elke keer dat ik er naast zit zal ik andere mensen thrash noemen want ELO>argumenten.
TL;DR NOOBS
Zegt Rudy weer iets? Ik heb helaas mijn mentale silver-filter (dat rhymes) aan staan. Ik kan het me namelijk niet veroorloven nog meer hersencellen te verliezen op dit moment
.
wtf gebeurd hier nou weer stelletje noobs.. gedraag je is stelletje autisten.
Nou ff zonder gein. van de week Gold 2 geworden. daar zijn ze wel autistisch hoor xD.
Nou ff zonder gein. van de week Gold 2 geworden. daar zijn ze wel autistisch hoor xD.
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Huh...jij was toch plat??
En als ik dat woord een keer gebruik, wordt ik gereport of worden mensen boos. (ask Dragon Lunasablamauci schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:11:
wtf gebeurd hier nou weer stelletje noobs.. gedraag je is stelletje autisten.
vorig season. Nou was ik dus aan het ranken maar val ff stil in gold 2... want heb 3 maal op rij een feedende lee sin gehad.Rordarok schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:13:
Huh...jij was toch plat??
die gast was echt te dom voor woorden.
Maargoed dat logics ook right: 2nd pick naam = BEST JUNGLAH EUW better first pick lee sin jungle and feed.
Wat hebben mensen toch tegen autisten? Zijn prima gamers, durven niks te zeggen, hebben vaak betere focus en slaan de moeders de kamer uit als ze gestoord worden tijdens een game.
ik ben zelf ADHDer dus ik heb er verder niks tegen t was meer een geintje xD
Het had erger gekund, de persoon in kwestie had ook Elise kunnen junglen.blamauci schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:14:
[...]
vorig season. Nou was ik dus aan het ranken maar val ff stil in gold 2... want heb 3 maal op rij een feedende lee sin gehad.
Maargoed dat logics ook right: 2nd pick naam = BEST JUNGLAH EUW better first pick lee sin jungle and feed.
Damien plz.... 2 bad games met Elise en forever blijven mauwen over mijn Elise skillz... ik ben challenged tier op Elise klaar.Damienx2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:16:
[...]
Het had erger gekund, de persoon in kwestie had ook Elise kunnen junglen.
Ik weet niet of dit een grapje is of niet, maar BEST JUNGLAH EUW zit ook op tweakers, voor als je daar niet van op de hoogte was.blamauci schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:14:
[...]
vorig season. Nou was ik dus aan het ranken maar val ff stil in gold 2... want heb 3 maal op rij een feedende lee sin gehad.

edit: nvm
IK BEN BEST JUNGLAH EUW NOOBLORDgarriej schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:17:
[...]
Ik weet niet of dit een grapje is of niet, maar BEST JUNGLAH EUW zit ook op tweakers, voor als je daar niet van op de hoogte was.

[ Voor 7% gewijzigd door blamauci op 06-05-2014 14:19 ]
Ik vind je best goed met Elise.blamauci schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:17:
[...]
Damien plz.... 2 bad games met Elise en forever blijven mauwen over mijn Elise skillz... ik ben challenged tier op Elise klaar.
IK HAD MN POST AL GE-EDIT.blamauci schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:18:
[...]
IK BEN BEST JUNGLAH EUW NOOBLORD
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]