Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Heb wat vraagjes:

1. Wat kan ik doen: Wanneer ik een foto heb gemaakt, en die via foto's wil sharen naar viber/ whatsAPP crasht telkens me telefoon. Elke keer krijg ik een wit scherm, en dan druk je op terug, en dan zit je meteen weer op je home-scherm. Maar wanneer je het meteen uit viber / whatsapp verstuurt geen problemen :S

2. is er een manier om mappen te maken in je e-mail apps? Ik kan namelijk nergens vinden hoe je mappen aan kan maken, en dan daar me mail naar toe kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:55

GerCor

Zonder dallen geen pieken

1. Hoezo sharen met Viber/WhatsApp? Welke camera-app gebruik je dan daarvoor?

2. Welke e-mail apps? Als je een outlook/live/hotmail bedoelt dan doe je dat het makkelijkste bij Outlook.com

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik had al eerder gemeld dat mijn Lumia op tegelvloer was gekletterd en toen dat gebeurde kwam de achterkant voor een klein stukje los. Met een plectrum en preyer had ik de achterkant volledig los gehaald en opnieuw erop gezet. Tot zover niet nieuwswaardig dus toen ook maar niet vermeld maar wat nu wel nieuwswaardig is, is dat mijn achterkant niet meer kraakt :D

Blijkbaar is met de assemblage de achterkant nooit goed erop gezet, mocht je een krakende achterkant hebben dan kun je dat dus zelf verhelpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playah007
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 11:41

playah007

live life and be proud!

Ik ben hardstikke blij met mijn 930.
Heb prive een 930 en voor werk een iPhone 5S.
Ik mis echter een hele hoop functionaliteit/gemak bij de 5S die ik bij de lumia wel heb waardoor ik vaak gefrustreerd raak bij 5S, deze heeft mij trouwens ook al 1x in de steek gelaten (blauw scherm en gelijk reboot).
Er is echter iets wat ik vrij frequent zie bij mijn lumia.
Ik maak veel gebruik van 'swipen' en hij laat altijd vaag bij eerste swipe een paar minuten lang het beginnetje vaag in beeld staan.
Zie foto voor fenomeen (bij letter t).
iemand anders die dit ook wel eens heeft?? het is geen probleem verder maar valt me wel op.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/25znom0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Ik heb dat ook en verbaas me er ook over, dacht eerst dat het ingebrand was ofzo maar het is een softwarematige bug waar je verder geen last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playah007
  • Laatst online: 18-09 11:41

playah007

live life and be proud!

MTDjassen schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:30:
Ik heb dat ook en verbaas me er ook over, dacht eerst dat het ingebrand was ofzo maar het is een softwarematige bug waar je verder geen last van hebt.
Inderdaad, overlast of problemen heb je er niet van.
Maar ik ben dus duidelijk niet de enige die dit fenomeen heeft. Ik heb wel het idee dat dit probleem zich enkel voordoet bij whatsapp. Het is mij in ieder geval niet opgevallen bij het maken van een mailtje of smsje.
Verder is het ook heel gek want de hele app opnieuw opstarten maakt niet dat het ineens weg is, het blijft echt een aantal minuten en opeens na een aantal swipes verdwijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
GerCor schreef op zondag 08 februari 2015 @ 00:44:
1. Hoezo sharen met Viber/WhatsApp? Welke camera-app gebruik je dan daarvoor?

2. Welke e-mail apps? Als je een outlook/live/hotmail bedoelt dan doe je dat het makkelijkste bij Outlook.com
1. Als ik een foto heb gemaakt, en die wil ik meteen delen met mensen, dan wanneer ik de foto heb gemaakt en naar de foto ga, en deze op delen druk, en dan naar viber of whatsapp persoon wil opsturen, krijg ik telkens een wit scherm :( , hij loopt niet vast maar gaat niet verder dan dat. En dat heb ik altijd al, en ik gebruik gewoon de standaard camera-app gebruik geen andere.

2. Toen ik was ingelogd met mijn microsoft-account, kreeg ik ik een inbox (Outlook) daarin kan ik niet maken. Maar maakt niet uit, in alle andere kan ik ook niet, in me chello (mail.) kan ik ook niet.
Je kan wel alle mappen zien, maar ik kan nergens iets aanmaken :( is wel jammer dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

theduke1989 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:44:
[...]

1. Als ik een foto heb gemaakt, en die wil ik meteen delen met mensen, dan wanneer ik de foto heb gemaakt en naar de foto ga, en deze op delen druk, en dan naar viber of whatsapp persoon wil opsturen, krijg ik telkens een wit scherm :( , hij loopt niet vast maar gaat niet verder dan dat. En dat heb ik altijd al, en ik gebruik gewoon de standaard camera-app gebruik geen andere.

2. Toen ik was ingelogd met mijn microsoft-account, kreeg ik ik een inbox (Outlook) daarin kan ik niet maken. Maar maakt niet uit, in alle andere kan ik ook niet, in me chello (mail.) kan ik ook niet.
Je kan wel alle mappen zien, maar ik kan nergens iets aanmaken :( is wel jammer dit...
1. Ik heb geen optie om te delen met WhatsApp (Viber heb ik niet) als ik naar mijn fotoalbum ga. Vreemd dat jij die optie wel hebt...

2. Ga via de website naar outlook.com en maak daar de mappen aan die je wilt. Deze mappen worden vanzelf overgenomen door de mail app op je telefoon. Helaas kan het (nog) niet vanuit de app zelf...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik merk dat als ik een foto maak en de camera app uitzet, deze alsnog blijft draaien op de achtergrond (gsm wordt heet en accu sneller leeg) en pas sluit als ik deze vanuit de task manager weg duw. Did I miss something ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:58
Er is iets vreemds aan de hand met Whatsapp op mijn telefoon. De foto's en video's worden de laatste tijd al zeer traag ontvangen en verstuurd, maar ook trekt Whatsapp mijn complete dataverbinding vol.

Ik krijg net weer een smsje van Hi dat ik over de helft van mijn 8GB bundel zit. Data inzicht zegt dat Whatsapp al 3,8Gb heeft verstookt in de afgelopen 8 dagen. Dit lijkt mij absurd.
Vorige maand hetzelfde verhaal, toen ging ik ruimschoots over mijn databundel heen en wederom was Whatsapp de boosdoener.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4pBxQZnl.png
Screenshot van vorige maand

Ik heb Whatsapp al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en net mijn telefoon een soft reset gegeven. Lijkt me niet helemaal normaal dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Hahahahaha nee dat is niet "niet helemaal" normaal, dat is compleet absurd. Mijn whatsapp verstookt momenteel 38MB(!) in een maand op mobiel internet en ik ben geen zuinige apper. Er is geen reden dat hij zoveel moet verstoken, foto's en video's worden gecomprimeerd, text is amper data. Hard reset is wellicht een goede optie, ik denk dat het ergens in je OS fout gaat. Draai je preview of heb je die ooit gedraaid? Ik had daar ook issues mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:17
Dat is de nieuwe techniek van KPN, werkt goed zo te zien ;). Ik zou snel een fabrieksreset doen, indien opnieuw installeren etc. niet werkt.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Cronimet schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:23:
[...]

Geen idee wat je hiermee bedoelt??
Instellingen-->e-mail & accounts --> google --> geavanceerde instellingen --> (onderste witte balk/agendaserver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wellicht is het een instelling maar als ik een foto heb gemaakt en deze daarna via de 'foto app' terug kijk dan zie ik bij deze foto's eerst 2 sec beweging (filmpje) en als dit stopt dan zie ik de daadwerkelijke foto. Is sinds Denim. Kan zelf niet vinden waar het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Aghanim schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:04:
Wellicht is het een instelling maar als ik een foto heb gemaakt en deze daarna via de 'foto app' terug kijk dan zie ik bij deze foto's eerst 2 sec beweging (filmpje) en als dit stopt dan zie ik de daadwerkelijke foto. Is sinds Denim. Kan zelf niet vinden waar het zit.
Je hebt bij de eerste keer opstarten van de foto app bij Denim zelf toestemming gegeven voor Levende Beelden (Rich Capture). Dit kan je bij instellingen uitschakelen onder tabblad foto (Levende Beelden).

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
dubbeldekkert schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:25:
Er is iets vreemds aan de hand met Whatsapp op mijn telefoon. De foto's en video's worden de laatste tijd al zeer traag ontvangen en verstuurd, maar ook trekt Whatsapp mijn complete dataverbinding vol.

Ik krijg net weer een smsje van Hi dat ik over de helft van mijn 8GB bundel zit. Data inzicht zegt dat Whatsapp al 3,8Gb heeft verstookt in de afgelopen 8 dagen. Dit lijkt mij absurd.
Vorige maand hetzelfde verhaal, toen ging ik ruimschoots over mijn databundel heen en wederom was Whatsapp de boosdoener.

[afbeelding]
Screenshot van vorige maand

Ik heb Whatsapp al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en net mijn telefoon een soft reset gegeven. Lijkt me niet helemaal normaal dit?
Ik had het whatsapp probleem ook vandaag.
Softreset werkte niet, toen maar whatsapp verwijderd en nu kan ik hem niet meer instaleren :(.
Krijg een fout melding dat er iets is met mijn windows account en moet het later nog eens proberen.

Kan op het moment niets in de appstoren downloaden, maar kom wel in mijn windows account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

ErwinJ schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:36:
[...]

Ik had het whatsapp probleem ook vandaag.
Softreset werkte niet, toen maar whatsapp verwijderd en nu kan ik hem niet meer instaleren :(.
Krijg een fout melding dat er iets is met mijn windows account en moet het later nog eens proberen.

Kan op het moment niets in de appstoren downloaden, maar kom wel in mijn windows account.
Staat de datum en tijd van de telefoon nog wel goed? Bij een soft reset kan de tijd (datum) verkeerd komen te staan waardoor de store en enkele andere diensten problemen ondervinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Swerfer schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:24:
[...]

Je hebt bij de eerste keer opstarten van de foto app bij Denim zelf toestemming gegeven voor Levende Beelden (Rich Capture). Dit kan je bij instellingen uitschakelen onder tabblad foto (Levende Beelden).
Hmm dat was wel heel eenvoudig. Ik dacht dat deze instelling HDR betekende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
Swerfer schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:09:
[...]

Staat de datum en tijd van de telefoon nog wel goed? Bij een soft reset kan de tijd (datum) verkeerd komen te staan waardoor de store en enkele andere diensten problemen ondervinden...
Dat was idd het geval 8)7
zie je hoe vaak ik naar de tijd kijk....hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Swerfer schreef op zondag 08 februari 2015 @ 17:01:
[...]

1. Ik heb geen optie om te delen met WhatsApp (Viber heb ik niet) als ik naar mijn fotoalbum ga. Vreemd dat jij die optie wel hebt...

2. Ga via de website naar outlook.com en maak daar de mappen aan die je wilt. Deze mappen worden vanzelf overgenomen door de mail app op je telefoon. Helaas kan het (nog) niet vanuit de app zelf...
Helaas het maken van de mappen in me browser (outlook applicatie) zelf werkt niet op de telefoon :(
Jammer dit, want dit is wel een must voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:10:
[...]

Helaas het maken van de mappen in me browser (outlook applicatie) zelf werkt niet op de telefoon :(
Jammer dit, want dit is wel een must voor mij....
Als je in Outlook op je browser zit... Wordt deze standaard geopend als mobile versie.. Klik eens op Pc-versie. Links in je venster staat je postvak in, archief etc.... En helemaal onderin als oranje link --> nieuwe map, klik erop en Viola, je kan een map aanmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
jorisjan schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:13:
[...]

Instellingen-->e-mail & accounts --> google --> geavanceerde instellingen --> (onderste witte balk/agendaserver)
Apidata.googleusercontent.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Cronimet schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:12:
[...]

Apidata.googleusercontent.com
Oke, die is goed, dus dan ligt het daar niet aan.
Heb je nog steeds last van het probleem?

En weet je 100% zeker dat je niet per ongeluk een andere agenda gebruikt af en toe? Of een gedeelde agenda?

Agenda app openen --> ... --> instellingen en dan alle vinkjes aanzetten. Niet dat je per ongeluk soms de hotmail agenda gebruikt en soms de google agenda??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonasVanO
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-07-2024
Zijn er nog mensen die last hebben van de "no sim card found / geen simkaart gevonden" error?

Ik heb vorig weekend gespeeld met een spiksplinternieuwe Lumia 930.
Alles zag er geweldig uit tot ik ineens meldingen kreeg dat er geen simkaart gevonden werd... Na reboot werkte het soms voor even.
Maandag een nieuwe simkaart gehaald, maar dat leek niet te helpen.

Ter info:
Ik zit op het Proximus netwerk (België)
Regio settings had ik veranderd naar US (voor Cortona) en daarna alle mogelijke updates gedaan voordat ik er simkaart in had gestoken.

Telefoon is opgestuurd naar Microsoft, hopelijk vinden ze iets.

Zijn er nog mensen met simproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 15:40
Meer mensen met slijtage van de buttons aan de zijkant van de telefoon?
Ik heb zelf een Lumia 930 - groen en de knop voor het vergrendelen van het scherm is inmiddels meer zwart als zilver.

Het toestel is van begin Augustus, en dit lijkt mij niet normaal voor gebruiksslijtage.
De button van de camera begint ook te faden aan de bovenkant.
De volume knop is volledig onaangetast, even zilver als de rest van het frame.

Bedankt voor het lezen.
JonasVanO schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:45:
Zijn er nog mensen die last hebben van de "no sim card found / geen simkaart gevonden" error?

...Knip...

Zijn er nog mensen met simproblemen?
Bij de Lumia 930 nog geen problemen mee gehad.
Maar bij m'n vorige toestel(een lumia 920) heb ik er heel veel last van gehad.
Toen het toestel opgestuurd en de nokia care service heeft toen de sim reader in het toestel vervangen,
Daarna nooit meer problemen mee gehad.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is het echt slijtage of is het vuil? Je kunt met een beetje milde alcohol proberen de knop schoon te maken. Voor zover ik weet is de aluminium rand van de wite, groene of oranje versie niet geverfd of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 15:40
Frietsaus schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:44:
Is het echt slijtage of is het vuil? Je kunt met een beetje milde alcohol proberen de knop schoon te maken. Voor zover ik weet is de aluminium rand van de wite, groene of oranje versie niet geverfd of iets dergelijks.
De aluminium rand is ook helemaal in orde.

Het is echt het plastic knopje voor het locken van het scherm wat zwart word.
En het is vrij zeker geen vuil.(Ik wil eigenlijk geen sterkere schoonmaakmiddelen gebruiken om dit te testen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Pmleader schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:39:
Meer mensen met slijtage van de buttons aan de zijkant van de telefoon?
Ik heb zelf een Lumia 930 - groen en de knop voor het vergrendelen van het scherm is inmiddels meer zwart als zilver.

Het toestel is van begin Augustus, en dit lijkt mij niet normaal voor gebruiksslijtage.
De button van de camera begint ook te faden aan de bovenkant.
De volume knop is volledig onaangetast, even zilver als de rest van het frame.

Bedankt voor het lezen.

[...]

Bij de Lumia 930 nog geen problemen mee gehad.
Maar bij m'n vorige toestel(een lumia 920) heb ik er heel veel last van gehad.
Toen het toestel opgestuurd en de nokia care service heeft toen de sim reader in het toestel vervangen,
Daarna nooit meer problemen mee gehad.

Succes!
Heb zelf de l930 sinds de release en heb geen last van verkleuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:55

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Misschien een keer schoonmaken? Bij mij geen spoor van verkleuring te zien.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
jorisjan schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:16:
[...]

Oke, die is goed, dus dan ligt het daar niet aan.
Heb je nog steeds last van het probleem?

En weet je 100% zeker dat je niet per ongeluk een andere agenda gebruikt af en toe? Of een gedeelde agenda?

Agenda app openen --> ... --> instellingen en dan alle vinkjes aanzetten. Niet dat je per ongeluk soms de hotmail agenda gebruikt en soms de google agenda??
Heb de agenda gewist en erna opnieuw geïnstalleerd.
Nu werkt het wel, al duurt het soms wel even voordat de agenda's gesynchroniseerd worden, ook al druk ik handmatig op synchroniseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Hetzelfde probleem hier. Allemaal zwarte spikkeltjes slijtage op de unlock knop.

• theduke1989
heb wat vraagjes.

1. Zijn er apps voor e-mail? Wat niet standaard op je telefoon zit.
Want bijvoorbeeld wanneer ik de berichten uit ''postvak in'' heb verwijderd, en ik ga naar de map verwijderd.
Moet ik ze alsnog 1voor1 verwijderen, en kan niet alles selecteren, en dat is gewoon vervelend werken.

En zijn er VR games voor Windows Phone 8.1 ? Heb namelijk een Google Cardboard maar geen VR games, zou tof zijn als ze er waren.

• vali
theduke1989 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 00:32:
heb wat vraagjes.

Want bijvoorbeeld wanneer ik de berichten uit ''postvak in'' heb verwijderd, en ik ga naar de map verwijderd.
Moet ik ze alsnog 1voor1 verwijderen, en kan niet alles selecteren, en dat is gewoon vervelend werken.

En zijn er VR games voor Windows Phone 8.1 ? Heb namelijk een Google Cardboard maar geen VR games, zou tof zijn als ze er waren.
Bedoel je games zoals Coptar ?

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:49
theduke1989 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 00:32:
heb wat vraagjes.

Gebruik je mail via Outlook.com of Gmail?
Want in dat geval kun je de mail gewoon laten staan in de verwijderde items.. dan wordt dat na een maand vanzelf wel opgeruimd.

En anders.. één voor één hoeft niet. Open het menu onderin (de 3 puntjes) en zie daar de optie "map leegmaken"

[ Voor 7% gewijzigd door DeCo op 12-02-2015 13:32 ]

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Zo ff nieuwsgierig, maar wie van jullie gebruikt er Cortana ? En zo ja, waarvoor zoal ?

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 13:33

Magure

Bla....

Mhmm Windows 10 TP uitgekomen.. Maar nog niet voor L930... Nog ff geduld dus... Mensen hier die het straks al aandurven?

• theduke1989
Ik ga sowieso proberen :D
wil alleen weten hoe je hem kan krijgen....

• Miki
  • Nu online
Magure schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:41:
Mhmm Windows 10 TP uitgekomen.. Maar nog niet voor L930... Nog ff geduld dus... Mensen hier die het straks al aandurven?
Ik wacht nog een een ronde of twee voordat ik er echt in stap. Als ze echt je partitie moeten vergroten ben je je data waarschijnlijk ook kwijt als er onverhoopt door de bug wat mis gaat

Mocht je geduld trouwens opraken dan kun je straks ook in maart een Galaxy S6 kopen. Die wordt straks standaard met de meest recente Microsoft apps geleverd ;)

• vali
Miki schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:06:
[...]

Ik wacht nog een een ronde of twee voordat ik er echt in stap. Als ze echt je partitie moeten vergroten ben je je data waarschijnlijk ook kwijt als er onverhoopt door de bug wat mis gaat

Mocht je geduld trouwens opraken dan kun je straks ook in maart een Galaxy S6 kopen. Die wordt straks standaard met de meest recente Microsoft apps geleverd ;)
Of je koopt hem niet?

• Magure

Magure

Bla....

theduke1989 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:44:
Ik ga sowieso proberen :D
wil alleen weten hoe je hem kan krijgen....
nieuws: Microsoft brengt Technical Preview van Windows 10 uit voor smartphones
Miki schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:06:
[...]

Android :F , deze Nokia is beste toestel sinds jaren (laatste was N97 *; ) , heb van alles gehad laatste jaren, android en ios, maar deze bevalt prima!

• Miki
  • Nu online
Of je hapt niet :+

• vali
Ik hap nooit :-) dacht ik reageer net zo droog terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Beetje teleurgesteld in (1 van de eigenschappen van) het scherm in de 930.

Ik heb in de slaapkamer een Galaxy Tab S 10.5 'als TV' (vanwege het mooie OLED scherm). En omdat deze vreselijk veel minder helder kan dan mijn 1520 heb ik, hopende dat het OLED schermpje van de 930 dat ook kom, een 930 gekocht.
Helaas komt er een enorme bak licht uit de telefoon, ook met alles op Low en batterijbesparing aan.

Ik weet dat er nergens wordt beweerd dat deze dezelfde eigenschappen heeft als het scherm van mijn tablet, maar dat hij zó veel helderder is dan mijn 1520 vindt ik wel jammer (laat staan het scherm van de tablet).
Iemand een tip?

[ Voor 40% gewijzigd door jodeltje op 13-02-2015 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan (ergens) in de settings ook nog de waardes van de 3 profielen (low,normal,high) apart aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 07:36:
Je kan (ergens) in de settings ook nog de waardes van de 3 profielen (low,normal,high) apart aanpassen.
ja

Settings -> display -> brightness profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

vali schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:14:
[...]

ja

Settings -> display -> brightness profile
Klopt, maar als je brightness op auto zet wordt hij zwakker dan dat je hem op low zet... Maar desalniettemin je telefoon is nog erg fel en dat is s avonds in bed best irri.. Mijn iPhone kon veel zwakker branden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Magure schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:37:
[...]

Klopt, maar als je brightness op auto zet wordt hij zwakker dan dat je hem op low zet... Maar desalniettemin je telefoon is nog erg fel en dat is s avonds in bed best irri.. Mijn iPhone kon veel zwakker branden..
Ja herkenbaar probleem. Vind het zelf ook jammer dat low net echt laag is op een Lumia 930. Heeft voornamelijk te maken dat het een amoled scherm is, mijn l520 is stukken minder bright op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Magure schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:37:
[...]

Mja gewoon op Auto houden, dan wordt ie voor mij prima laag.

Ik vind het echter belangrijker dat ie goed fel kan zodat ie in de zomer gewoon prima leesbaar blijft.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Laatst online: 13:19
bhorvers schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:36:
Zo ff nieuwsgierig, maar wie van jullie gebruikt er Cortana ? En zo ja, waarvoor zoal ?
Ik gebruik het eigenlijk alleen in de auto. Bellen, playlists opzetten, volgende nummer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Martinspire schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:45:
[...]

Mja gewoon op Auto houden, dan wordt ie voor mij prima laag.

Ik vind het echter belangrijker dat ie goed fel kan zodat ie in de zomer gewoon prima leesbaar blijft.
Das waar, want hoe fel de zon ook is, je kan altijd prima het scherm zien :) , ach we zijn wel ergere dingen in de wereld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
bhorvers schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:36:
Ik gebruik het om reminders te zetten, dat de was over 2:45 uit de droger moet, of om wekkers te zetten (wake me in 1 hour). Verder gebruik ik GEO-fencing reminders, als ik iets op de post moet doen als op het station kom, of geld moet pinnen ofzo. En ik laat haar me reminden als het vuilnis aan de straat moet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Bedankt voor de suggesties jongens.

Het is inderdaad geen groot probleem, blij om te horen dat hij het in de zon goed doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

MTDjassen schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:50:
[...]

Ik gebruik het om reminders te zetten, dat de was over 2:45 uit de droger moet, of om wekkers te zetten (wake me in 1 hour). Verder gebruik ik GEO-fencing reminders, als ik iets op de post moet doen als op het station kom, of geld moet pinnen ofzo. En ik laat haar me reminden als het vuilnis aan de straat moet etc.
WTF? Ben je zeker half jaar bezig geweest om alles in te stellen..?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Nee? Het hele idee van Cortana is dat ze begrijpt wat je zegt? En lastige dingen typ ik vaak. Voorbeelden:

Gesproken:
  • Wake me up in one hour.
  • Remind me of the laundry in two hours and twenty-five minutes
  • Remind me of the garbage every tuesday night at 8
Getypt:
  • Remind me to go to the ATM when I arrive at Utrecht Central Station
Weinig problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
iemand enig idee waarom ik via de windows insider app niet de build voor W10 TP kan krijgen?
Wanneer ik inlog via mijn microsoft-account wordt k er heletijd uitgekickt, echt vervelend...

Meer mensen hier last van ???

Wil het op me primaire LUMIA 930 doen...

[ Voor 9% gewijzigd door theduke1989 op 13-02-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Omdat de preview niet uitgebracht is voor de Lumia 930, zoals uitgebreid in zowel dit topic als het nieuwsbericht is besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

theduke1989 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:25:
iemand enig idee waarom ik via de windows insider app niet de build voor W10 TP kan krijgen?
Wanneer ik inlog via mijn microsoft-account wordt k er heletijd uitgekickt, echt vervelend...

Meer mensen hier last van ???

Wil het op me primaire LUMIA 930 doen...
Kan nog niet op de 930. Neem een kijkje in het WP10 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
thanks, zag het ja, raar dat de low-mid-end telefoons eerder krijgen dan de wat high-end telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

MTDjassen schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:04:
Nee? Het hele idee van Cortana is dat ze begrijpt wat je zegt? En lastige dingen typ ik vaak. Voorbeelden:

Gesproken:
Getypt:
Weinig problemen mee.
Vet... Misschien toch ook maar eens gaan proberen :)
theduke1989 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:33:
thanks, zag het ja, raar dat de low-mid-end telefoons eerder krijgen dan de wat high-end telefoons.
Paar regels naar boven en daar hadden we het al over gehad, (tis al bijna weekend :Y) ) , maar we moeten nog ff geduld hebben.. Maar opzich vindt ik dat niet erg, kunnen ze eerste bugs er al uit halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
MTDjassen schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:04:

Gesproken:
Getypt:
Weinig problemen mee.
En welke taal/country settings heb jij dan exact ingesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Region US, regional format Dutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik overweeg een Nokia Lumia 930 te kopen, maar ben niet zeker vanwege de beschikbare apps.
B.v. een sms of call block, zit dat op de telefoon al ingebouwd? Of is daar een app voor?
Ik woon in het buitenland en bijna elke dag ontvang ik ongewenste calls of smsjes specifiek van de provider alhier. Die wil ik blokken zoals ik dat nu ook op mijn Android telefoon doe.

Hoe zit het met de meest gangbare apps voor de Windows phone? Zijn die beschikbaar?
Ik wil graag van Android (lees Google) af, maar het enige voordeel wat ze hebben zijn de vele apps.

Voor ik een besluit neem, wil ik zeker weten niet achteraf een teleurgestelde grote aankoop te hebben gedaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
SMS en phone blocken is in het OS geregeld:

Afbeeldingslocatie: Http://i.imgur.com/zHoqmcN.jpg

Of je gangbare apps beschikbaar zijn ligt helemaal aan wat jij gangbaar vindt! Geef ons een lijstje met apps die je eigenlijk niet kunt missen en dan kunnen we je wel vertellen wat is wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Heb sinds kort een 930, overgestapt vanaf een iphone, moet zeggen bevalt me prima, mis alleen een do not distrurb optie. Nu lees ik hier een daar dat je daar cortana voor nodig heb, laat ik die nu ook net niet hebben op de een of andere manier.

Verder puik toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Yes, do not disturb werkt prima met cortana. Even regio op US zetten, reboot en hops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
MTDjassen schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 09:36:
Yes, do not disturb werkt prima met cortana. Even regio op US zetten, reboot en hops.
Taal dan ook ff op Engels US zetten of regio en taal op Engels UK

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb Cortana icm Engels UK. Dan heb je iig een 24 uurs klok en geen irritante am en pm. Of is dat inmiddels met de laatste update (Denim) ook verholpen ? Grote nadeel vind ik dat ik alles nu in Engelse Ponden heb staan. Zou mooi zijn als ik alles weer op US kon zetten en ook een 24uurs klok heb.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 20:06
Bij mijn 930 heb ik cortana pas kunnen aanzetten na een hard reset, want met US ingesteld op zowel language als region werkte het steeds niet. Een hard reset heeft dat kunnen oplossen, en gelukkig met een goeie backup is alles weer zoals het was. Alleen mijn opgeslagen muziek is weg, en alle foto's ook. Gelukkig staan de foto's in onedrive. Muiziek kan ik er zo weer opzetten vanaf de laptop.

Language staat op English (United States), Region staat op united States, Regional format op Dutch (Nederlands)
Ik heb gewoon alles in euro's, en een 24 uursklok. Alleen als ik Cortana naar het weer vraag dan geeft ze de temperatuur in Fahrenheit. Ik vraag dan of ze het in Celsius kan doen, en dat doet ze daarna keurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:53:
Ik heb Cortana icm Engels UK. Dan heb je iig een 24 uurs klok en geen irritante am en pm. Of is dat inmiddels met de laatste update (Denim) ook verholpen ? Grote nadeel vind ik dat ik alles nu in Engelse Ponden heb staan. Zou mooi zijn als ik alles weer op US kon zetten en ook een 24uurs klok heb.
Heb het nu op UK gezet alles, en inderdaad Cortana komt door middels van een update naar de telefoon toe.

Echter wat een onzin systeem zeg, heel cortana intresseert me sowieso weinig eerlijk gezegd, maar Quiet Hours zeer veel, Maar de voorwaarde die daar aan kleven, GPS moet aan, battery saver uit en Drive Mode ofzoiets mag ook niet aan staan.

Ik snap niet wat die met elkaar te maken hebben. Ik heb liever GPS per definitie uit tenzij ik die nodig heb ( Navigatie ) Ik ga wel weer terug naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

mja ik maar steeds meer gebruik van Cortana. Als ik thuis kom roep ik: Lights set scene to normal en dan gaan mijn lampen in de woonkamer aan in een bepaalde scene (Philips Hue lampen)

Als ik naar bed ga dan roep ik: Lights good night en alles gaat uit. Als ik ga roeien (op de roeitrainer op zolder) dan roep ik: Play my music en de playlist begint te spelen. Best wel handig maar je moet er even aan wennen om tegen je telefoon te praten.
unimatrix zero schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 14:03:
Language staat op English (United States), Region staat op united States, Regional format op Dutch (Nederlands)
Ik heb gewoon alles in euro's, en een 24 uursklok. Alleen als ik Cortana naar het weer vraag dan geeft ze de temperatuur in Fahrenheit. Ik vraag dan of ze het in Celsius kan doen, en dat doet ze daarna keurig.
Heb je ook een 24 uurs klok als je in je agenda een nieuwe afspraak maakt ? Volgens mij was dat het probleem in bepaalde applicaties.

[ Voor 39% gewijzigd door MRE-Inc op 14-02-2015 16:40 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bij mij kost het al 6x roepen voordat mevrouw reageert en dan ben ik er eigenlijk al wel klaar mee want het was dan sneller geweest om het met de hand te doen. Had toen ook veel moeite om de tutorial door te komen omdat je een x aantal keer op dezelfde manier moet praten. Blijkbaar heb ik een flexibele stem ofzo :)
Kan me wel voorstellen dat als je een paar commando's vaker gebruikt het prettig werkt. Ik weet sowieso ook niet wat ik haar kan laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hmm, ik ben ongeduldig, net als met Denim... Dus ga ik dit eens proberen om Win 10 TP op m'n L930 te krijgen:

http://forum.xda-develope...indows-10-phones-t3030105

Ben benieuwd of het werkt.

Edit: Oef, traag internet hier... gaat wel even duren. Ik laat weten hoe het afloopt :P.
Edit 2: En mijn L930 draait nu Windows 10 Tech Preview :P.
Edit 3: Na wat rondspelen ook weer heel hard terug naar 8.1...

[ Voor 30% gewijzigd door Propane op 14-02-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Aghanim schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:43:
Bij mij kost het al 6x roepen voordat mevrouw reageert en dan ben ik er eigenlijk al wel klaar mee want het was dan sneller geweest om het met de hand te doen. Had toen ook veel moeite om de tutorial door te komen omdat je een x aantal keer op dezelfde manier moet praten. Blijkbaar heb ik een flexibele stem ofzo :)
Kan me wel voorstellen dat als je een paar commando's vaker gebruikt het prettig werkt. Ik weet sowieso ook niet wat ik haar kan laten doen.
Ik heb hey cortana! ook uitgezet hoor, dat werkte voor geen meter bij mij, en, volgens mij, uberhaubt heel sketchy bij non-native speakers. Desalniettemin is het nog steeds sneller om even die zoekknop in te drukken en dan te praten dan om het handmatig in te stellen. Als je de "hey cortana" skipt, maar wel gebruik maakt van cortana acties heb je er (imho) nog steeds veel profijt van.
Propane schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:35:
-knip-

Edit 3: Na wat rondspelen ook weer heel hard terug naar 8.1...
Haha. Dat is de allround mening geloof ik over die 10TP. Jammer dat men dan commentaar gaat leveren als 'ik hoop echt dat ze dit en dit en dit nog aan gaan passen', of 'ik hoop echt dat ze voor de final release nog een paar dingen veranderen want dit leek nergens op :('. Dat men niet begrijp dat windows probeert hen vroeg in het proces te betrekken en dat daar bugs juist bij horen. |:(

[ Voor 23% gewijzigd door MTDjassen op 14-02-2015 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Och, ik zal er niet te ver op in gaan. Maar ik heb geen tijd en zin om door zeeën van Feedback topics heen te gaan om ergens een +1 te geven en ik ben niet naïef genoeg om te denken dat Microsoft de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen met app design nu nog even compleet om gaat gooien...

En dat is wat mij betreft het grootste knelpunt. Weg zijn de pivots en opties binnen duim bereik... Nee, zorg maar dat men gedwongen wordt beide handen te gebruiken met non-swipable tabbladen en een menu knop in de hoek zover mogelijk van de duim af :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Propane schreef op zondag 15 februari 2015 @ 01:35:
Och, ik zal er niet te ver op in gaan. Maar ik heb geen tijd en zin om door zeeën van Feedback topics heen te gaan om ergens een +1 te geven en ik ben niet naïef genoeg om te denken dat Microsoft de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen met app design nu nog even compleet om gaat gooien...
Je hoeft geen Feedback topics af te gaan. Net als in de preview van Windows 10 op de desktop zijn is er een feedback systeem in Windows 10 ingebouwd en net als in Windows 10 voor de desktop luistert Microsoft juist wel naar zijn gebruikers. In de laatste build voor de desktop zijn heel wat zaken aangepast omdat de gebruiker dat wilde. Dat is juist de hele opzet om previews uit te brengen bij Microsoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MTDjassen schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 09:15:
SMS en phone blocken is in het OS geregeld:

Of je gangbare apps beschikbaar zijn ligt helemaal aan wat jij gangbaar vindt! Geef ons een lijstje met apps die je eigenlijk niet kunt missen en dan kunnen we je wel vertellen wat is wat.
Dank je. Mijn meest gebruikte apps zijn:
Whatsapp, Viber, Skype, Facebook, Twitter, Aldiko of wat anders dat e-books bestanden leest, Instagram, Google earth, Rabobank en ICS, Volkskrant, Nu-Sport en Nos, 364Scoores, OfficialF1, Krudoku, Woordfeud, (deze laatste twee minder belangrijk) OsmAnd (dat is zoiets als TomTom en gratis), HP ePrint (dit is heel handig, vooral omdat mijn touch screen op de printer kapot is)

Dat is het wel zo'n een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 12:13
MTDjassen schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 21:49:
[...]

Ik heb hey cortana! ook uitgezet hoor, dat werkte voor geen meter bij mij, en, volgens mij, uberhaubt heel sketchy bij non-native speakers. Desalniettemin is het nog steeds sneller om even die zoekknop in te drukken en dan te praten dan om het handmatig in te stellen. Als je de "hey cortana" skipt, maar wel gebruik maakt van cortana acties heb je er (imho) nog steeds veel profijt van.

[...]

Haha. Dat is de allround mening geloof ik over die 10TP. Jammer dat men dan commentaar gaat leveren als 'ik hoop echt dat ze dit en dit en dit nog aan gaan passen', of 'ik hoop echt dat ze voor de final release nog een paar dingen veranderen want dit leek nergens op :('. Dat men niet begrijp dat windows probeert hen vroeg in het proces te betrekken en dat daar bugs juist bij horen. |:(
Ja mooi is dat he. Ik ben ZZP-er videoproducties en hetgeen wat ik absoluut niet meer doe is een montage naar iemand sturen die nog niet voor 99,9% af is. Gaan ze altijd zeuren over dingen die al lang op je to-do lijstje stonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:58
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:54:
[...]

Whatsapp, Viber, Skype, Facebook, Twitter, Aldiko of wat anders dat e-books bestanden leest, Instagram, Google earth, Rabobank en ICS, Volkskrant, Nu-Sport en Nos, 364Scoores, OfficialF1, Krudoku, Woordfeud, (deze laatste twee minder belangrijk) OsmAnd (dat is zoiets als TomTom en gratis), HP ePrint (dit is heel handig, vooral omdat mijn touch screen op de printer kapot is)

Even snel gekeken:

Beschikbaar in officiele vorm:
Whatsapp
Facebook
Twitter
Rabobank
NOS
Nu-Sport/Nu.nl
Instagram (Beta)

Met voetnoten:
Woordfeud - gratis versie beetje wankel, betaalde versie wel stabiel

OsmAnd (dat is zoiets als TomTom en gratis) - Here Drive is gratis en erg goed

Google Earth - voor de maps? Probeer Here Maps - gratis, offline en prima. Google Earth app zelf niet beschikbaar...

Volkskrant niet native, maar wel toe te voegen in de News-app van MS zelf... Mobiele site ook erg prettig.

eBook reader - keus uit zat opties.

ePrint - zo te zien wel 3rd party, maar zie van HP zelf alleen de enterprise versie. Maf, want wel voor Windows RT beschikbaar.

Als je verder gaat zoeken zullen er voor de ontbrekende dingen misschien ook nog wel dingen te vinden zijn. Ook iets om in het achterhoofd te houden: de browser is in WP met iets meer compatible, dus dat biedt ook nog wel eens uitkomst. Helemaal omdat je favorieten/websites op je home screen kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Twam, nou dat is de keuze niet moeilijk meer. Zelf werk ik op mijn PC met win10 Pro Technical Preview en ben behoorlijk enthousiast geworden over Windows. Zeker nu dat het ook op de Nokia Lumia (930) je persoonlijke desktop terug kan ziet.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmrlopez
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-09-2022
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:54:
[...]

Whatsapp, Viber, Skype, Facebook, Twitter, Instagram, Rabobank, Nu-sport, Hp ePrint zijn gewoon beschikbaar en te downloaden, als sport uitslagen app gebruik ik Sporty-Trader, leuk doelpunten een paar minuten later bekijken, realtime goal scores etc..
In Lumia phones zitten Here drive+ voor navigatie helemaal gratis app is van zeer hoog niveau.
ICS app heb ik helaas niet kunnen vinden en of er goede google earth alternatieven zijn weet ik niet ik weet dat Gmaps+ een populaire app is
Games ben ik zo niet in thuis Wordfreud heb ik volgens mij wel gezien.

Hoop dat dit een stukje verheldering brengt, ik heb voor veel apps zelfs betere alternatieven gevonden dan mijn Android avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jmrlopez, Dank je, hier kan ik zeker wat mee en ga deze week er eentje aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:25:
@jmrlopez, Dank je, hier kan ik zeker wat mee en ga deze week er eentje aanschaffen.
Je krijgt er echt geen spijt van! Na vooral iOS en een paar jaar Android ook de gok gewaagd en ik ga nooit meer terug (tenzij een van de systemen compleet verandert en daardoor een andere ervaring biedt). De enige overstap die ik nog wil maken is naar een nieuwe Lumia die qua specs vergelijkbaar is met de 930 maar een fijnere vorm heeft om vast te houden. Een iPhone6 of Nexus 5 liggen vanwege de rondingen veel lekkerder in de hand vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
echt slecht dit IE op WP8.1
thedailyshow.cc.com krijg ik telkens meldingen:

Je hebt Android 4.3 of hoger nodig, of iOS6 of hoger. Of download chrome.
Dus is wel erg slecht, dat de APP VAN MICROSOFT zelf het niet opent, enig idee hoe dit te fixen?
Want een CHROME-app voor WP8.1 is er niet in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Niet zo mekkeren. Negen van de tien keer als een site niet werkt ligt dat aan de developers van de site, en niet aan de browser. Dat gezegd hebbende:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/joJeNEp.jpg

- edit ah, je bedoelt het afspelen van Video. Dat ligt inderdaad hartstikke helemaal aan de site zelf. Streaming video werkt prima op WP. Het advies om chrome (android) of safari (iOS) te gebruiken is omdat ze merken dat je op mobiel zit maar niet in een browser die ze ondersteunen. Daar kan MS weinig aan doen.

[ Voor 43% gewijzigd door MTDjassen op 17-02-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
En switchen naar Desktop modus werkt ook niet?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Ik heb er ook 1 gekocht als opvolger van mijn 920 welke onwijs betrouwbaar is daar ik een rode had nu voor een paar tinten lichtere variant gegaan oranje 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Las dat Tweakers WP 10tp al op een 830 had getest, moet zeggen ziet er nice uit, vooral "homescreen" is mooi dat het wat doorzichtig is, komt je achtergrond nu ook eens mooi naar voren :) , verder ben ik wel benieuwd hoe "hij" straks draait op de L930 icm fullhd screen en de SD800 cpu, ga er vanuit dat het even snel of misschien sneller en beter draait. Maar nu rest mij nog een vraag... tussen de desktop windows en wp zit geen verschil meer, hoe zal dat zitten met virussen... die zijn nu wel makkelijker te maken of heeft microsoft dat iets voor bedacht..

reviews: Windows 10 voor telefoons: een vroege blik op een nieuwe richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Magure schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:27:
Las dat Tweakers WP 10tp al op een 830 had getest, moet zeggen ziet er nice uit, vooral "homescreen" is mooi dat het wat doorzichtig is, komt je achtergrond nu ook eens mooi naar voren :) , verder ben ik wel benieuwd hoe "hij" straks draait op de L930 icm fullhd screen en de SD800 cpu, ga er vanuit dat het even snel of misschien sneller en beter draait. Maar nu rest mij nog een vraag... tussen de desktop windows en wp zit geen verschil meer, hoe zal dat zitten met virussen... die zijn nu wel makkelijker te maken of heeft microsoft dat iets voor bedacht..

reviews: Windows 10 voor telefoons: een vroege blik op een nieuwe richting
Dit is meer een vraag voor het [WP10] Windows Phone 10 - OS Discussie en ervaringen topic want dit geldt natuurlijk voor meer telefoons dan de 930 ;). Maar om antwoord te geven op je vraag: dat Windows 10 nu op alles draait betekent natuurlijk niet dat alle programmas voor Windows nu ook op de telefoon draaien. Immers, de processorarchitectuur blijft anders en het zal nog steeds niet mogelijk (moeten) zijn om ongeautoriseerde software (software die niet uit de store komt) te draaien op je telefoon.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Wat mj opviel bij het uitpakken van de 930
Dat er geen hoofdtelefoon meer bijzit

Iemand een tip voor een goede compatibel headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 09:39
bacardifrans schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 00:38:
Wat mj opviel bij het uitpakken van de 930
Dat er geen hoofdtelefoon meer bijzit

Iemand een tip voor een goede compatibel headset?
Ik heb JBL in-ears, type J22a. Bevalt me goed, platte kabels raken niet zo snel in de knoop. Waren 30 euro bij BCC. Geluid is goed, maar ik ben geen audiofiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Twam schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:43:
[...]

Even snel gekeken:

Beschikbaar in officiele vorm:
Whatsapp
Facebook
Twitter
Rabobank
NOS
Nu-Sport/Nu.nl
Instagram (Beta)
Toch even corrigeren: Facebook voor WP is niet de officiële versie maar een third-party app van ... Microsoft. Is de laatste maanden fel verbeterd met vrij regelmatig updates.

MS maakte ook Youtube app voor WP maar Google heeft deze app geblokkeerd wegens ... Tja, zoek het maar eens op.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
dEX2340 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:37:
[...]

Toch even corrigeren: Facebook voor WP is niet de officiële versie maar een third-party app van ... Microsoft. Is de laatste maanden fel verbeterd met vrij regelmatig updates.

MS maakte ook Youtube app voor WP maar Google heeft deze app geblokkeerd wegens ... Tja, zoek het maar eens op.
Zal ik jou even corrigeren, deze app is wel degelijk officieel, evenals FB Messenger.
Voor Youtube bestaat Metrotube.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Wietsee. schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:48:
[...]

Zal ik jou even corrigeren, deze app is wel degelijk officieel, evenals FB Messenger.
Voor Youtube bestaat Metrotube.
De FB app is inderdaad officieel, echter heeft Microsoft de app ontwikkeld en in de store wordt ie gepubliceerd door Microsoft en niet door Facebook Inc. Dus Microsoft is verantwoordelijk voor de officiele Facebook app. De FB Messenger is inderdaad officieel van Facebook.

Dus feitelijk heeft dEX2340 wel gelijk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DeCo op 17-02-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
DeCo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:00:
[...]

De FB app is inderdaad officieel, echter heeft Microsoft de app ontwikkeld en in de store wordt ie gepubliceerd door Microsoft en niet door Facebook Inc. Dus Microsoft is verantwoordelijk voor de officiele Facebook app. De FB Messenger is inderdaad officieel van Facebook.

Dus feitelijk heeft dEX2340 wel gelijk ;)
De app is geen third-party app.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Welles!

Nietes!

spoiler:
Welles!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Wietsee. schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:44:
[...]

De app is geen third-party app.
Microsoft Corp. is Facebook Inc.?

Als dat zo is, hebben we hier nu een wereldprimeur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
DeCo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:05:
[...]

Microsoft Corp. is Facebook Inc.?

Als dat zo is, hebben we hier nu een wereldprimeur ;)
Ik heb idd getwijfeld om te schrijven dat FB voor WP een third-party app is. Maar volgens mij toch correct:

"In computer programming, a third-party software component is a reusable software component developed to be either freely distributed or sold by an entity other than the original vendor of the development platform." (Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Third-party_software_component)

Ivm "Voor Youtube bestaat Metrotube". Metrotube is dan wel een officiële app op zich maar niet de officiële Youtube app van Google voor WP.

[ Voor 8% gewijzigd door dEX2340 op 17-02-2015 12:29 ]

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Als je het serieus gaat bekijken zou het alleen een third-party app zijn als iemand anders dan Microsoft de app maakt ;). Als maker van het platform zijn zij hoe dan ook de first-party. Dingen als de klok en calculator apps worden soms ook wel first-party apps genoemd.
In Information Technology, a "third-party source" is a supplier of software (or a computer accessory) which is independent of the supplier and customer of the major computer product(s).
:P

Anyway, Microsoft maakt en published de app in samenwerking met Facebook, dus de discussie is vrij nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Ik gebruik zelf Mytube! als Youtube client. Vindt ik een stuk prettiger dan Metrotube, sneller, vloeiender, en de bediening is erg goed.
Pagina: 1 ... 30 ... 43 Laatste

Let op:
Accessoires hebben ook hun [Nokia Lumia 930] Accessoires eigen topic. Reacties van die strekking worden hier verwijderd.