Ik ben me al een kleine maand aan het oriënteren voor een nieuw toestel. Ik heb op dit moment een Nexus 5 en ben daar erg tevreden mee. Maar hé, weer eens iets nieuws is altijd leuk

.
Anyway, ik ben open-minded en niet merk gebonden. iOS, Android of WP is voor mij prima, zolang het aan mijn wensen/eisen kan voldoen. Windows Phone spreekt mij erg aan en lees dan ook regelmatig dit en het WP8.1 topic.
Elke keer sta ik bijna op het punt om de Lumia 930 te kopen, maar elke keer doe ik het toch maar niet. Waarom toch niet de stap zetten?
- WP8.1 animaties op iig de Lumia 520 van mijn moeder gaan me denk ik storen (te langzaam)
- Blijkbaar kan je geen video's en/of andere attachments in je mail opslaan?
- Auto-correctie woorden kan je niet een voor een verwijderen
- IE lijkt mee een draak van een browser en ik zie in Youtube filmpjes regelmatig dat screen-draw achterloopt op het scrollen (witte stukken in beeld)
- Ik wil openVPN gebruiken voor veilig internetten via open wifi-spots, voor ziggoTV/Netflix in het buitenland, voor het accessen van mijn network op andere locaties, etc. Niet mogelijk met WP8.1?
- Lumia 930 is OMOLED. Helaas heb ik ervaring met het inbranden ervan (Galaxy S4; twee weken na aanschaf. Kwam door navigeren naar Spanje). Ik ben dus bang dat de Lumia ook inbrand.
- Nog wat quirks die gelezen hier in dit topic.
Wat is jullie mening? Hoe ervaren jullie het bovenstaande? Hoe gaan julie daarmee om?