Kaap schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:12:
[...]
Ik zeg niet dat je liegt, maar toch wil ik wel die discussie aan.
Waarom denk jij dat het zo is dat zoveel vrouwen niet geïnteresseerd zijn in een jongen/man van Marokkaanse afkomst

Precies, dat is wat ik ook direct dacht.. Waarom denk je dat de meeste Nederlandse vrouwen er totaal geen interesses in hebben?
Uiteraard zullen er Nederlandse vrouwen zijn die op een Marokkaan zouden vallen (hun keuze), maar de meeste hebben genoeg redenen om er met een grote boog omheen te lopen/fietsen/rijden.
Niemand vind het leuk om na gePSST te worden, of uitgescholden voor hoer of dit of dat.
Ik heb toevallig 2 Marokkaanse stagiaires, waarvan de 1 het gewoon goed doet, goed Nederlands spreekt en vriendelijk is. Terwijl ik de ander misschien al 20x heb horen roepen: ik sla je kop eraf, en: Nederlandse vrouwen zijn HOEREN.
Dit zijn gewoon een paar kleine voorbeeldjes, ik wil niet eens beginnen over wat ik of mijn familie heeft meegemaakt.
Maar gelukkig voor ons is er iemand als Geert Wilders die voor veel Nederlanders spreekt, daarbij vind ik het afschuwelijk dat er veel Marokkanen nu zijn die zeggen: Geert is ziek, geert is dit of dat... Waarom zou jij (niet persoonlijk, maar in het algemeen) een crimineel supporte, want nogmaals, Geert heeft meerdere malen aangegeven dat hij niks tegen de ''normale'' allochtoon heeft, maar tegen de uitkering trekkende crimineel..
Je zou dan verwachtten dat alle goed werkende/functionerende allochtonen opstaan en zeggen: GEERT je hebt gelijk!, 6/10 of zelfs 7/10 Marokkanen verpesten het voor ons, maar nee hij word beschuldigd van racisme en krijgt tig aangiftes tegen zich.
Waarom zou je een crimineel verdedigen?
Gister avond nog op het nieuws/tv: Overval deurne, er staan gewoon tientallen allochtonen te schreeuwen met doeken dat de juweliers moordenaars zijn..
Waarom staan die allochtonen de criminelen (overvallers) te verdedigen?
Wat zouden deze demonstranten doen wanneer er een Nederlander in hun huis staat met een geweer? Uitmaken voor een racist? En vervolgens alle spullen in tassen doen en dat aan de Nederlander meegeven?
Kom op zeg.