• Smobbo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:43
Xanion schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:19:
[...]

Ik haal met ambient mode aan rustig 18uur. Maar je moet je WIFI controleren, als ik WIFI aanzet is de accu na 8 uur leeg. Met WIFI uit is om 0730 van de lader en rond 12uur 's nachts op de lader met ongeveer 30% over.
Bedankt voor je reactie (en die van Rasmalluin)!
Dit klinkt hoopvol :) !
Alleen een domme vraag, hoe zet ik wifi op het apparaat uit?
Ik zie daar namelijk bij settings geen optie voor en in de app ook niet (of is dit een beperking van de koppeling met iOS?)...

EDIT: Google helpt hier natuurlijk: er zou een optie in de settings op het horloge moeten zijn. Die zie ik echter niet (ik heb geen 'wifi settings' of 'bluetooth devices'). Beperking iOS dus? De vraag is of het dan standaard aan of uit staat :+

[Voor 16% gewijzigd door Smobbo op 01-02-2016 12:49]

• Xanion
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-07 11:18
Smobbo schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:44:
[...]

Ik zie daar namelijk bij settings geen optie voor en in de app ook niet (of is dit een beperking van de koppeling met iOS?)...

EDIT: Google helpt hier natuurlijk: er zou een optie in de settings op het horloge moeten zijn. Die zie ik echter niet (ik heb geen 'wifi settings' of 'bluetooth devices'). Beperking iOS dus? De vraag is of het dan standaard aan of uit staat :+
Ok, strange idd. Bij mij zit er in het settings menu gewoon een optie 'WIFI settings' en als ik daarin ga kan ik WIFI aan of uit zetten.
WIFI aan heeft bij mij echt een enorme impact op de batterij, dus als je niet nodig hebt. Uit zetten.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Rasmalluin
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 15:11
Hier ook gewoon een 'Wifi settings' functie in het settings menu. Wifi gebruik ik nooit, omdat ik vrijwel altijd mijn mobiel in een range van 10 meter van mijn horloge heb.

Andere vraag: heeft iemand nog nieuwe, handige apps?

IGN LoL: Rasmalluin

• doenietzodom
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-01-2018
Vandaag mijn 360-2 besteld in Nederland, nu nog eventjes laten opsturen naar Ierland :)

Wilde hem eigenlijk goud maar ivm budget maar gewoon zwart gekocht.. is ook mooi :)

For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

• Master Jeff
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16:43
Na een paar dagen een Samsung Gear S2 (sport) te hebben gehad heb ik deze teruggestuurd en een Moto 360 2nd bij Coolblue gekocht. De Moto 360 voelt voor mij meer aan als een horloge. Heb de 46mm versie met de cognac lederen band.

Omdat mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar de wat grotere horloges, voelde de Gear S2 klein aan en heeft de Sport versie een te hoog plastic gehalte. Het oled scherm van de Gear S2 is verbluffend mooi en de draairing een verdraaid goede uitvinding dat ongetwijfeld door andere merken wordt gekopieerd. Echter Tizen loopt zwaar achter m.b.t. apps dat ik als een groot minpunt ervaarde. De functionaliteit wordt hierdoor erg beperkt dat bij Android Wear niet het geval is. Ook de voice functie in Android Wear is uitgebreider en wordt beter ondersteund door verschillende apps. Ofwel ben nu wel erg enthousiast en blij met mijn nieuwe klokje :)

Heb wel een vraag aan de medegebruikers aangaande het lcd-scherm van de Moto 360. Als het contrast hoog is ingesteld dan resulteert een lichte druk met de vinger op het scherm of zijkant van de body al snel tot vlek op het scherm. Vooral aan de linkerzijde merk ik dit en lijkt het alsof er een minuscule speling zit tussen het glas en de body. Als het contrast laag staat dan is het niet tot nauwelijks zichtbaar. Waarschijnlijk is dit een producteigenschap van lcd techniek. Op lcd/led tv's is dit vaak ook zichtbaar als er zachtjes op de rand van de behuizing wordt gedrukt, maar wil het voor de zekerheid even nagaan of andere gebruikers dit ook zien om uit te sluiten of ik het horloge moet omruilen voor een nieuw exemplaar.l

• Xanion
Kan niet wachten tot de update hier in Nederland uitrolt. Want de update schijnt de low-bit ambient mode uit te schakelen zodat watchfaces er eindelijk wel goed uit zien in ambient mode!!!

http://forum.xda-develope...ral/6-0-1-update-t3308914

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 17:48
Xanion schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:08:
Kan niet wachten tot de update hier in Nederland uitrolt. Want de update schijnt de low-bit ambient mode uit te schakelen zodat watchfaces er eindelijk wel goed uit zien in ambient mode!!!

http://forum.xda-develope...ral/6-0-1-update-t3308914
Is dat iets specifiek van de 2e moto?

Strava

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 16:56
Komt deze update ook naar de first gen moto's?

Xiaomi Mi 10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Prulleman
Op de frontpage stond dat alle wear horloges de update krijgen, niet letterlijk dus, maar in principe wel. Lastige is dat de soc van de 360 wat ongebruikelijk is, zal dus wel de laatste in de rij zijn

Strava

• Pinjataaa
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 26-11 14:02

Pinjataaa

Hit me!

Mijn Moto 360 eerste editie is alweer stuk, alweer was de backplane gescheurd en hierdoor is er (waarschijnlijk) water in mijn horloge gekomen tijdens een regenbui.
Nu heb ik een zwarte balk in mijn scherm :( Al met al vind ik niet dat ie lang mee is gegaan.

PSN: Pinjataaa

• Prulleman
Pinjataaa schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:19:
Mijn Moto 360 eerste editie is alweer stuk, alweer was de backplane gescheurd en hierdoor is er (waarschijnlijk) water in mijn horloge gekomen tijdens een regenbui.
Nu heb ik een zwarte balk in mijn scherm :( Al met al vind ik niet dat ie lang mee is gegaan.
inderdaad vervelend, maar valt toch ook gewoon onder garantie?
ik zie nu ook voor het eerst een scheurtje in de achterkant, ik heb em sinds 15 oktober. Altijd normaal gedragen met orginele leren armband. Eens kijken hoe dat zich ontwikkeld, ziet er nu niet uit dat er verder schade door kan komen.

/edit
Net aan de chat gezeten met motorola, heb een beetje zitten vissen naar replacement met de 2nd gen.. maar daar happen ze nog niet op:
"Once you send the device had been repaired you will not receive the same problem again."
we zullen zien :)
mijn strategie wordt, bij de eerste crack opsturen en na 3 x heb je volgens mij recht op geld terug, of wat beters.. nu is geld terug niet zo interessant (vodafone actie, 99,-) en 2nd gen zullen ze wel niet zo snel doen, maar we zullen zien

[Voor 26% gewijzigd door Prulleman op 09-02-2016 13:59]

Strava

• doenietzodom
Ik heb de v2 maar heb nog geen gear 1.4 update gekregen?

• Nomis
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:04
Prulleman schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:31:
[...]

inderdaad vervelend, maar valt toch ook gewoon onder garantie?
ik zie nu ook voor het eerst een scheurtje in de achterkant, ik heb em sinds 15 oktober. Altijd normaal gedragen met orginele leren armband. Eens kijken hoe dat zich ontwikkeld, ziet er nu niet uit dat er verder schade door kan komen.

/edit
Net aan de chat gezeten met motorola, heb een beetje zitten vissen naar replacement met de 2nd gen.. maar daar happen ze nog niet op:
"Once you send the device had been repaired you will not receive the same problem again."
we zullen zien :)
mijn strategie wordt, bij de eerste crack opsturen en na 3 x heb je volgens mij recht op geld terug, of wat beters.. nu is geld terug niet zo interessant (vodafone actie, 99,-) en 2nd gen zullen ze wel niet zo snel doen, maar we zullen zien
De mijne is 3x terug geweest. Bij de 3e keer scheuren in de achterkant, kreeg ik de optie een andere te nemen. Nu de v2 van de 360. Blij dat ik niet meer bang hoef te zijn voor scheurtjes. Ook de batterij van de v2 is een heel stuk beter. Daar eindigen echter wel de merkbare verschillen voor mij.

• Prulleman
Nomis schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:07:
[...]

De mijne is 3x terug geweest. Bij de 3e keer scheuren in de achterkant, kreeg ik de optie een andere te nemen. Nu de v2 van de 360. Blij dat ik niet meer bang hoef te zijn voor scheurtjes. Ook de batterij van de v2 is een heel stuk beter. Daar eindigen echter wel de merkbare verschillen voor mij.
is die van jou ook gerepareerd (en vervangen) door http://www.drmobile.eu/nl/ ?

Strava

• Ves
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14:36

Ves

A gadget addicted Bounty

Eerste melding dat de OTA binnen is voor de 1st gen.

• vuurtjih
Ves schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:19:
Eerste melding dat de OTA binnen is voor de 1st gen.
Hij komt ook naar de 1st gen zo te zien:
https://motorola-global-p...l/a_id/110124/p/2815,9141

• djoudman
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13-08 20:29
Op dit moment is mijn moto 360 1st gen de update aan het downloaden

• Fuske
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 28-11 11:11
Had enkele keren factory reset gedaan om update te forceren. Helaas zonder succes.

Daarna eens in het menu settings, about, check for update geklikt en daarna heel vaak achter elkaar op de tekst geklikt dat er nog geen update is. En voila de update starte daarna meteen!

• Prulleman
Fuske schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:45:
Had enkele keren factory reset gedaan om update te forceren. Helaas zonder succes.

Daarna eens in het menu settings, about, check for update geklikt en daarna heel vaak achter elkaar op de tekst geklikt dat er nog geen update is. En voila de update starte daarna meteen!
zit hier als een debiel op het "system is up to date" schermpje te tikken, maar er gebeurd niks.. :X

Strava

• Virtual Reality
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 17:46
Hier ook bezig met downloaden :) duurt wel erg lang...

• Nomis
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:04
Prulleman schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:52:
[...]

is die van jou ook gerepareerd (en vervangen) door http://www.drmobile.eu/nl/ ?
Ik heb geen idee waar hij gerepareerd is. Horloge had ik gekocht bij Coolblue en daar heb ik hem 3x naartoe moeten sturen, voordat ik van Coolblue een nieuwe kreeg.

• Smobbo
Gisteravond m'n Moto 360 Gen1 gekoppeld aan m'n nieuwe LG G2 en dus een factory reset gedaan (kwam van een iPhone 5s) en voila een update naar de nieuwe (Nederlandse!) versie!
Wel wat aan het klungelen met het aan het uitzetten van wifi...
Ik had de wifi connectie via de app uitgezet, maar blijkbaar was de watch nog aan het updaten en had die het niet door. Daardoor stond wifi aan op de watch, maar kon ik het niet meer uitzetten (floepte steeds weer aan).
Toen in de app de connectie weer aangezet en vervolgens wifi uit op de watch en de app uitgezet. Dan reset hij zich blijkbaar, irritant... Nu is hij dus aan het updaten (wat rete veel batterij kost) terwijl ik niet meer thuis (en dus niet meer bij mn charger) ben :+

Achja, morgen zal het allemaal wel werken!

• Kaa_GFV
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 26-04 11:11

Kaa_GFV

Groen schaap

Ik heb vanmorgen de update naar 6.0.1 binnen gekregen. :) Het is even wennen dat Nederlands. :') Het lijkt erop dat als je wifi uit wilt zetten hij vraagt of je het aan wilt zetten. Kleine vertaalfout. :=

Bij mij lukt het wel om via touch een whatsapp bericht in vorm van emoji te versturen, maar als ik het via nederlandse of engelse voice command doe kiest hij juiste ontvanger en correcte tekst, maar als de zandloper loopt tijdens het versturen geeft hij de melding dat hij het niet kan versturen. Heel vaag. Ik had verwacht dat het wel opgelost zou zijn in 6.0.1, maar misschien is er iets anders aan de hand?

Dubbel geruisloos ingebracht houdt beter! :+

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Is het eigenlijk platform afhankelijk of je de update krijgt?
Heb de Moto360 namelijk met een iPhone gekoppeld en vroeg me nu af of ik gewoon langer moet wachten of dat het net als de rest de komende dagen binnen komt?

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• Smobbo
Smobbo schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:44:
[...]

Ik heb de overstap van iPhone 5s naar LG G2 (met CM13) gemaakt, toch leuk om te zien hoe hij het op Android doet.
Even ter bevestiging, mocht iemand anders hier ooit naar zoeken in het forum.
Op iOS zit het WiFi knopje niet in settings
Op Android zit het WiFi knopje er wel :+

• doenietzodom
werd vanmorgen wakker en had opeens een update :) vind het niet echt snel nog steeds

• Smobbo
Is er een mogelijkheid om de Do Not Disturb mode zo in te stellen op je watch dat hij wisselt tussen uit en prioriteit? Hij wisselt nu tussen uit en alleen alarmen.
Google heeft me nog niet kunnen helpen, dus ik hoop dat iemand ditzelfde probleem al eens heeft willen tackelen ;)

• kwaazaar
  • Laatst online: 17:14
Krijgt de v1 ook een update naar 6.0?

• Prulleman
kwaazaar schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:25:
Krijgt de v1 ook een update naar 6.0?
volgende x beter lezen:
Ves in "[Android Wear] Motorola Moto 360 Smartwatch"
vuurtjih in "[Android Wear] Motorola Moto 360 Smartwatch"
djoudman in "[Android Wear] Motorola Moto 360 Smartwatch"

ik heb em inmiddels ook binnen (gisteravond), downloaden in installeren duurde best lang, maar alles draait soepel en ziet er net weer wat gelikter uit, de whatsapp integratie werkt bij mij prima! kan nu met een paar swipes en tikken een "ik ben wat later" berichtje sturen :9

Strava

• djoudman
Prulleman schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:37:
[...]

volgende x beter lezen:

ik heb em inmiddels ook binnen (gisteravond), downloaden in installeren duurde best lang, maar alles draait soepel en ziet er net weer wat gelikter uit, de whatsapp integratie werkt bij mij prima! kan nu met een paar swipes en tikken een "ik ben wat later" berichtje sturen :9
Alleen jammer dat er alleen integratie is, en niet een volledige wear-whatsapp. Zo kun je nog niet een groepsgesprek openen.

• Prulleman
djoudman schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Alleen jammer dat er alleen integratie is, en niet een volledige wear-whatsapp. Zo kun je nog niet een groepsgesprek openen.
nee klopt, maar dat is aan whatsapp, die moeten een companion app mee leveren met hun APK (of hoe je dat ook precies noemt)

Strava

• Xanion
Zo, vanochtend stond de update bij mij ook klaar. Eindelijk kan ik die mooie analoge watchface erop zetten ipv een digitaal klokje. ;-) In ambient mode ziet het er nu wel lekker goed uit.

• kwaazaar
Prulleman schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:37:
[...]

volgende x beter lezen:

Hmm ik mis normaal geen enkel bericht hier. Snap niet dat ik daar overheen heb gelezen...

• Walkman
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Vraag me af of m'n eerste generatie Moto de geest gaat geven. Batterij was bijna leeg, dus hij reageerde niet toen ik er op wilde kijken. Net op de lader gezet en alhoewel hij aan het laden is blijft het scherm zwart (je ziet wel dat hij iets oplicht, maar je ziet geen klok)...toen ik er vervolgens ligt tegenaan drukte knipperde het klok en de oplaadstatusscherm steeds....dus ziet er uit als een los contact.

• Rubman

Rubman

Hier kwam gisteren de update binnen heeft zowat de hele dag lopen downloaden (in de cradke), uiteindelijk kijk ik er even op zie de download bijna klaar dus zet hem terug van dat komt wel goed.

Ga ik savonds naar bed en check het helemaal niks meer te zien geen download geen update binnen oude versie van wear er nog op.
Ook wanneer ik heck voor update zegt hij watch is up to date.

Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 13:04
Ik heb sinds een week last van dat ik bij een whatsapp melding niet op mijn moto 360 meer op een whatsapp bericht kan klikken en vervolgens de hele chat kan lezen als je naar links veegt. Dit kon vroeger wel altijd. Icm note 4. Maar moet ik daar iets voor instellen ofzo?

• Amps
  • Laatst online: 01:48
Fuske schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:06:
Vandaag, na lang wachten en gezeur met Motorola dan eindelijk m'n Moto 360 2015 42mm silver/cognac mogen ontvangen.
Erg tevreden mee zover! Ik moest wel even een oudere versie van Android Wear gebruiken, kreeg op het begin de Google Play Service melding.
Waar heb je deze gekocht? Vind de zilveren veel mooier dan de zwarte, maar helaas is deze niet te verkrijgen in NL :(

• Fuske
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 28-11 11:11
Enkel alleen via motorola Duitsland of uk te bestellen. Heb via een collega die in Duitsland woont hem kunnen bestellen.

Moet worden afgeleverd op Duits adres en betaald worden met een creditcard die geregistreerd staat op datzelfde adres.

• vuurtjih
drusloos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 11:26:
Ik heb sinds een week last van dat ik bij een whatsapp melding niet op mijn moto 360 meer op een whatsapp bericht kan klikken en vervolgens de hele chat kan lezen als je naar links veegt. Dit kon vroeger wel altijd. Icm note 4. Maar moet ik daar iets voor instellen ofzo?
Dit viel mij net ook op. Ik draai AW1.4, misschien dat het daar aan ligt? Zal even kijken of het vaker voorkomt.

• drusloos
Walkman schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:35:
Vraag me af of m'n eerste generatie Moto de geest gaat geven. Batterij was bijna leeg, dus hij reageerde niet toen ik er op wilde kijken. Net op de lader gezet en alhoewel hij aan het laden is blijft het scherm zwart (je ziet wel dat hij iets oplicht, maar je ziet geen klok)...toen ik er vervolgens ligt tegenaan drukte knipperde het klok en de oplaadstatusscherm steeds....dus ziet er uit als een los contact.
Ik heb dat heel vaak, als ik door menu's wil scrollen dan loopt hij soort van vast, zie je een opgelicht zwart display. Vervolgens de knop indrukken, en dan na een paar keer gaat hij weer aan. En werkt het weer. Het lijkt wel alsof de processor het niet meer trekt, wat ik overigens belachelijk vind voor een apparaat wat ik pas 9 maanden heb. Eigenlijk zou je je moto v1 moeten kunnen inruilen voor een v2 met een lichte bijbetaling

• drusloos
Overigens heeft de v1 ookal de 6.0 update? Blijft nog aardig stil hier bij updates checken

• Amps
Fuske schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:43:
Enkel alleen via motorola Duitsland of uk te bestellen. Heb via een collega die in Duitsland woont hem kunnen bestellen.

Moet worden afgeleverd op Duits adres en betaald worden met een creditcard die geregistreerd staat op datzelfde adres.
Ah oké thanks!

• Helga
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
drusloos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:18:
Overigens heeft de v1 ookal de 6.0 update? Blijft nog aardig stil hier bij updates checken
Hier ook nog geen update. Komt vanzelf wel. :)

• speedme
  • Laatst online: 14:14
Ik had de update (voor mijn gen 1) afgelopen vrijdag al,
Moest wel eerst even mijn watch resetten naar factory defaults, maar daarna kwan hij binnen.

Ik lees wel op XDA dat er mensen zijn, waarvan de watch niet meer opstart na het updaten.
Dan blijft hij in het M logo hangen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Nu online

Yonix

Gamertag: Yonix360

Hier afgelopen zaterdag de update ontvangen op mijn Moto 360 Gen. 2.

Trouwens, leuk dat je nu ook horizontaal door de kaarten kunt 'swipen', maar de bewegingen die je daarvoor moet maken zijn wel knullig; lekker overdreven met je arm omhoog of omlaag. Daar is niets subtiel aan. :P

[Voor 61% gewijzigd door Yonix op 15-02-2016 08:25]

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• Rubman

Rubman

Is er een manier om de update te forceren? Twee dagen terug aan het downloaden maar inmiddels is hij om onduidelijke reden niet verder gegaan met downloaden en nu ook geen update meer te vinden.
Moto 360 gen1

• speedme
Rubman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:37:
Is er een manier om de update te forceren? Twee dagen terug aan het downloaden maar inmiddels is hij om onduidelijke reden niet verder gegaan met downloaden en nu ook geen update meer te vinden.
Moto 360 gen1
Probeer eens je Moto te resetten naar factory defauls.
Daarna opnieuw opzetten.
Bij mij kwam vrij snel daarna de melding dat er een update was.

Toen ik deze melding kreeg, heb ik wifi aangezet en BT uitgezet.
Dan download de update namelijk sneller, want anders wordt via de BT verbinding gedownload.

Nadat de update gedownload was, heb ik weer wifi uitgezet (want het zuipt je batterij enorm snel leeg) en pas daarna heb ik de update laten uitvoeren.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• kwaazaar
Vorige keer had ik de update als een van de eersten. Nu wacht ik nog steeds. 2x factory reset en een reinstall van Android Wear was allemaal zonder resultaat.

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 28-11 14:04
Wacht ook nog steeds maar ben er niet zo panisch over. Hij doet het uitstekend en hoewel de huidige update weer leuks brengt, voel ik absoluut niet de noodzaak om een factor reset oid uit te voeren.

• Xanion
De nieuwe update is wel impressive qua batterijduur.
Gisteren rond 0730 van de lader en 's avonds om 12uur nog 45% over. Dat haalde ik eerst niet. Ik heb WIFI uit en een watchface met gekleurde ambient klok. (welke extra batterij zou trekken)

We hebben geen watchfaces topic geloof ik? Ik ben wel benieuwd naar de watchfaces die iedereen gebruikt. Gebruik zelf nu Google Play: Modern Times watchface by Plut – Android Apps on Google Play

• lubbertkramer
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:39
Xanion schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:14:
De nieuwe update is wel impressive qua batterijduur.
Gisteren rond 0730 van de lader en 's avonds om 12uur nog 45% over. Dat haalde ik eerst niet. Ik heb WIFI uit en een watchface met gekleurde ambient klok. (welke extra batterij zou trekken)

We hebben geen watchfaces topic geloof ik? Ik ben wel benieuwd naar de watchfaces die iedereen gebruikt. Gebruik zelf nu Google Play: Modern Times watchface by Plut – Android Apps on Google Play
Dat is een mooie, ik heb momenteel Skymaster als watchface. Volgens mij is er geen (het grote) watchface topic inderdaad, ik lurk daarom zowel hier als in het Huawei topic (en reddit)

• Annie1980
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 28-11 14:13
Zo ik heb er eentje besteld

• lubbertkramer
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:39
Leuk, maar welke heb je besteld? #dekeuzeisreuze :) Krijg je hem al snel binnen of?

[Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 16-02-2016 15:10]

• Annie1980
oh sorry was te snel met drukken, de nieuwere versie bij coolblue, thuis even internetbankieren en dan heb ik hem morgen

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
lubbertkramer schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:43:
[...]

Dat is een mooie, ik heb momenteel Skymaster als watchface. Volgens mij is er geen (het grote) watchface topic inderdaad, ik lurk daarom zowel hier als in het Huawei topic (en reddit)
Ik heb nu al een tijdje pujie black met een zelf gemaakte watchface https://facerepo.com/app/faces/details/ghost-152ee3cc11a blijft een berg werk om zo'n watchface op je telefoon te designen, maar nu heb ik in ieder geval iets uit eigen hand

Mijn paludarium // iRacing Profiel

• Prulleman
Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:19:
[...]

Ik heb nu al een tijdje pujie black met een zelf gemaakte watchface https://facerepo.com/app/faces/details/ghost-152ee3cc11a blijft een berg werk om zo'n watchface op je telefoon te designen, maar nu heb ik in ieder geval iets uit eigen hand
Netjes! Gebruik ook sinds deze week deze app, erg makkelijk en uitgebreid! Ben nog aan het fine tunen :)
Pujie is echt een aanrader

Strava

• Frans92
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 26-11 07:12

Frans92

VFR800

Is er iemand die nog een bestand heeft van de watchface IWC Ingenieur Perpetual? De 'gouden' versie van deze watchface.

Ik heb mijn telefoon opnieuw moeten configureren na het rooten en ik ben de watchface kwijtgeraakt. Op www.facerepo.com is-ie niet meer te vinden.

XBL: DonFrans

• kwaazaar
Way is de status van de ota uitrol? Dat was eerder toch altijd met 1 a 2 werken klaar?

• speedme
kwaazaar schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:27:
Way is de status van de ota uitrol? Dat was eerder toch altijd met 1 a 2 werken klaar?
Volgens geruchten is Google gestopt met de uitrol van de update voor de Moto 360 (1st en 2nd gen), want na 12 februari zijn er geen meldingen meer dat iemand een update heeft ontvangen.

Er zijn namelijk een aantal mensen, waarvan de watch niet meer opstart na de update.

Mogelijk heeft Motorola/Google inderdaad een fout in de update gevonden en werken ze nu aan de nieuwe update.

Geduld is een schone zaak dus, ik neem aan dat je geen risico wilt lopen dat jouw watch niet meer opstart na de update.

• djoudman
Draait hier prima hoor!

• speedme
Op mijn Moto 360 heb ik ook al de update draaien en werkt inderdaad prima.

Zelfs op mijn Gear 2 heb ik al een geporte versie van 6.0.1 draaien (dankzij een geskilde dev op XDA).
Nog niiet alles werkt, maar genoeg voor een daily driver.

Grappig dat zelfs mijn Gear 2 nu al de nieuwe versie heeft en de rest van de grote watches (Huawei, Asus, Sony) nog op hun update aan het wachten zijn >:) :P 8)

• Annie1980
Wat een superfijne smartwatch is dit, heb hem sinds 17 februari en hij bevalt echt heel goed. Gaat vanaf dag 1 meer dan een dag (overdag) mee qua accugebruik en heerlijk gebruiksvriendelijk. Deze kon ik vrij snel updaten, gedaan en geen problemen mee gehad tot nu toe.
Het gaat om de moto 360 2 black leather die ik heb.

• Gh0stw4lk3r
  • Nu online
de update is eindelijk begonnen op mijn 360 gen1
heb het horloge gereset en tijdens het syncen van de apps naar het settings menu gegaan en gecheckt voor een update en toen begon hij met downloaden

• Frans92

Frans92

VFR800

Frans92 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:02:
Is er iemand die nog een bestand heeft van de watchface IWC Ingenieur Perpetual? De 'gouden' versie van deze watchface.

Ik heb mijn telefoon opnieuw moeten configureren na het rooten en ik ben de watchface kwijtgeraakt. Op www.facerepo.com is-ie niet meer te vinden.
Niemand die hierbij kan helpen?

Buiten deze schaamteloze BUMP: de update draait hier ook goed. Nu kan ik nog debieler met mijn arm lopen schudden om dat ding te bedienen :+

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Nu online

Yonix

Gamertag: Yonix360

Ik stoor mij de laatste dagen wel steeds meer aan de plaatsing van de microfoon, want dat is gewoon niet handig gedaan. Het komt vaak voor dat het 'Ok Google'-commando niet wordt verstaan, omdat de mouw van een shirt net voor of over de microfoon valt. In dat geval moet ik het horloge dan overdreven voor mijn mond houden.

Bij de 'LG G Watch' had ik dit probleem niet, omdat de microfoon aan de onderkant was geplaatst.

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• Mr Eekii
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06-12-2019
Hoi jongens,

Een tip als je net als ik alle 22mm bandjes erop wil zetten kwam deze tegen op internet heet moto 360 steelconnect.

kun je eindelijk makkelijk bandjes wisselen.

eindresultaat ziet er zo uit

kan nu eindelijk mijn rubber band erop zetten :*)

Heb hem besteld in zwart en zal het posten wanneer het binnen is

Orgin limited199

• Amps
Heb eindelijk de 2de generatie Moto 360 mogen aanschouwen in het echie. Ik ben weer heel erg geneigd om de 42mm zilveren versie uit de Duitse Moto maker te bestellen. Echter, zit ik nog met twee vragen:
- Hoe future-proof denken jullie dat deze smartwatch is? M.a.w., gaat dit ding enige tijd mee zonder haperingen e.d.? Of kan je eigenlijk gewoon 2 jaar aanhouden, niet langer.
- Wordt er van tijd tot tijd korting gegeven in de Duitse moto maker store? Volgens mij gebeurde dit wel in de Amerikaanse moto maker (voor de Moto X toestellen dacht ik).

• makkie ;)
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 16:37

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ik heb de steelconnects al in het zwart, heel nice. Zelfs met het originele bandje erop ziet het er leuk uit. net even anders.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• Rubman

Rubman

Eindelijk de update binnen kunnen halen, moest via Bluetooth ivm ios connect waar nog geen wifi in te vinden is dus duurt laaaaannggg.

Maar lijkt verder gewoon goed te draaien.

• drusloos
Update ook ontvangen. Ja reset lijkt alles weer super vlot te werken. Laatste tijd had ik toch dat hij haperde en niet reageerde ondanks reset. Maar na deze update lijkt het weer vlot. Hopelijk blijft het zo

• kwaazaar
Denk dat iedereen de update nu wel heeft.

Persoonlijk vond ik het meest opvallendst dat alles nu in NL is. Verder merk ik weinig verschil.

• GroeneThee
Bij mij is de batterijduur achteruit gegaan. En behoorlijk ook. Morgen maar eens een factor reset doen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sgouman
  • Laatst online: 27-11 20:35
Ik heb een probleem.
Als ik naar Settings>about>software update ga dan staat er charge your watch to receive update MEC23l Maar mijn 360 is tot 100% opgeladen.

Enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drusloos
sgouman schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:14:
Ik heb een probleem.
Als ik naar Settings>about>software update ga dan staat er charge your watch to receive update MEC23l Maar mijn 360 is tot 100% opgeladen.

een reset zou moeten helpen

• Helga
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
sgouman schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:14:
Ik heb een probleem.

Bluetooth op telefoon uit doen en wifi aan op je horloge.

• lekzzz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 26-11 16:24
Ik heb al een tijdje de 1st gen. Echter waar ik maar niet vanaf kom is het volgende. M'n telefoon begint te piepen als ik te ver uit het bereik kom met m'n moto. Ik heb van alles en nog wat uitgezocht maar ik kan het gewoon niet vinden. In de nacht zet ik hem nu op airplane mode zodat er niets aan is, lijkt me alleen niet nodig. Blijkbaar ben ik niet de enige die hier last van heeft. Iemand hier al ervaring mee?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ OnePlus Two 64GB / OnePlus3 64GB / Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10Pro 256GB

• Rasmalluin
In de app 'Wear Mini Launcher' is op het tabblad 'Gedrag' een optie om een notificatie te krijgen als de telefoon buiten bereik is. Wellicht dat dit zorgt voor het piepen?

• lekzzz
Rasmalluin schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:43:
In de app 'Wear Mini Launcher' is op het tabblad 'Gedrag' een optie om een notificatie te krijgen als de telefoon buiten bereik is. Wellicht dat dit zorgt voor het piepen?
Bedankt, dan moet ik die app erop zetten dus dat is het helaas niet. Ik keek in Android Wear en Android Connect maar daar kan ik het niet in vinden helaas.

Edit: wel vond ik dit nog: The Android Wear app works in two basic ways. If you start to walk away from your phone, your smart watch will vibrate to let you know. There is a snooze option, so your watch won't constantly harass you if you're walking around while your phone is on the charger.

Dat kan ik dan alleen weer niet bij m'n instellingen vinden of dit ook op m'n telefoon is.

[Voor 30% gewijzigd door lekzzz op 14-03-2016 10:18]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ OnePlus Two 64GB / OnePlus3 64GB / Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10Pro 256GB

• Gh0stw4lk3r
  • Nu online
gebruik je nog een aparte app voor je watchfaces? ik weet dat watchmaker ook een optie heeft om notificaties te geven als je horloge buiten bereik is

• lekzzz
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:21:
gebruik je nog een aparte app voor je watchfaces? ik weet dat watchmaker ook een optie heeft om notificaties te geven als je horloge buiten bereik is
Ja die gebruik ik maar sinds gisteren. Daar staat de mogelijkheid ook uit. Ik heb meerdere apps na gekeken maar nog niets gevonden helaas.

• Gh0stw4lk3r
  • Nu online
ook niet toevallig de app "Pear" of "top wear apps" geïnstalleerd? dat zijn de enige boosdoeners die ik zo snel kan vinden via google

• lekzzz
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:50:
ook niet toevallig de app "Pear" of "top wear apps" geïnstalleerd? dat zijn de enige boosdoeners die ik zo snel kan vinden via google
nee heb eigenlijk redelijk standaard apps erop, niets extra behalve watchfaces

• speedme
Probeer eerst eens je Moto 360 te resetten naar fabriekswaarden (vergeet niet in de AW app de telefoon te "vergeten) en daarna opnieuw koppelen met je telefoon.

Krijg je daarna nog steeds de meldingen, dan is het waarschijnlijk een app die op je telefoon is geinstalleerd en naar de Moto 360 wordt gesynchroniseerd. Dus kijk eens in de geinstalleerde apps op je telefoon.

• lekzzz
speedme schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:37:
Probeer eerst eens je Moto 360 te resetten naar fabriekswaarden (vergeet niet in de AW app de telefoon te "vergeten) en daarna opnieuw koppelen met je telefoon.

Krijg je daarna nog steeds de meldingen, dan is het waarschijnlijk een app die op je telefoon is geinstalleerd en naar de Moto 360 wordt gesynchroniseerd. Dus kijk eens in de geinstalleerde apps op je telefoon.
Inmiddels gedaan, ook niet het gewenste resultaat helaas. Ik zag dat apps verwijderen alleen lukt via ADB?

• speedme
lekzzz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:55:
[...]

Inmiddels gedaan, ook niet het gewenste resultaat helaas. Ik zag dat apps verwijderen alleen lukt via ADB?
Nee hoor, niet dat ik weet.

Door de factory reset worden alle apps op de Moto verwijderd.

Maar de meeste apps worden op jouw telefoon (dus niet je Moto) geinstalleerd, waarna ze gesynchroniseerd worden met je Moto. Dus een factory reset heeft dan weinig nut, omdat daarna de apps weer vrolijk op je Moto gezet worden. Dan kun je dus beter kijken wat er geinstalleerd is op je telefoon, wat voor die meldingen kan zorgen.

• Amps
Mijn all-silver 42mm Moto 360 heeft Duits grondgebied bereikt. Dit weekend haalt mijn collega hem op. Can't wait! :D

• lekzzz
lekzzz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:52:
Ik heb al een tijdje de 1st gen. Echter waar ik maar niet vanaf kom is het volgende. M'n telefoon begint te piepen als ik te ver uit het bereik kom met m'n moto. Ik heb van alles en nog wat uitgezocht maar ik kan het gewoon niet vinden. In de nacht zet ik hem nu op airplane mode zodat er niets aan is, lijkt me alleen niet nodig. Blijkbaar ben ik niet de enige die hier last van heeft. Iemand hier al ervaring mee?
Even een update is wel op zijn plaats :) Inmiddels ben ik erachter wat het veroorzaakte. Het was geen app die op m'n moto stond maar wel met m'n moto verbinding maakte. Het gaat hier om CTA Rit Registratie. In de instellingen staat een mogelijkheid om bij bluetooth "vergeet mij niet" aan of uit te zetten. Tevens kan je hiervoor de 'gevoeligheid' instellen. O-)

• Amps
Heb hem inmiddels binnen en wat een gaaf dingetje is het zeg! Maar wat is het metalen bandje ruk. Ik heb ervaring met het sizen van bandjes, maar wat is deze pin and collar systeem ruk zeg. Sommige pins had echt veel te veel frictie. Met grof geweld het pinnetje eruit gerukt :p Denk dat ik binnenkort maar een leren bandje ga halen.

• jacobras
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:22

jacobras

Developer

Een aantal weken geleden heeft de Moto 360 (1st gen) volgens mij een update gehad.. niemand anders daar last van? Mijn horloge is er behoorlijk op achteruit gegaan.

Last van de volgende problemen (geprioriteerd), zelfs na een hard reset:
  • Horloge aan, swipen en na eerste of tweede swipe gaat scherm op zwart 8)7
  • Horloge aanslingeren middels polsbeweging werkt niet goed, voor hard reset zelfs compleet niet
  • Als ik 'm in lader zet blijft watchface regelmatig in beeld staan, pas bij tweede keer erop komt het nachtklokje in beeld
Bovenstaande en daarnaast tweemaal een vastloper ervaren in de afgelopen weken, waar het horloge voorheen haast perfect werkte. Zal voor de zekerheid nog eens een hard reset doen en -bedenk ik me nu- de stock watchface gebruiken, misschien heeft Facer er iets mee te maken.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

• Amps
De problemen die je daar schetst heb ik ook geregeld. Vaak opereert hij erg soepel, maar van tijd tot tijd is hij echt tergend langzaam. Heb ook een keer gehad dat hij vastliep en ging rebooten tijdens het connecten. Een hard reset is toch gewoon je watch unpairen en weer pairen?

• Frans92

Frans92

VFR800

jacobras schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:06:
Een aantal weken geleden heeft de Moto 360 (1st gen) volgens mij een update gehad.. niemand anders daar last van? Mijn horloge is er behoorlijk op achteruit gegaan.

Last van de volgende problemen (geprioriteerd), zelfs na een hard reset:
  • Horloge aan, swipen en na eerste of tweede swipe gaat scherm op zwart 8)7
  • Horloge aanslingeren middels polsbeweging werkt niet goed, voor hard reset zelfs compleet niet
  • Als ik 'm in lader zet blijft watchface regelmatig in beeld staan, pas bij tweede keer erop komt het nachtklokje in beeld
Bovenstaande en daarnaast tweemaal een vastloper ervaren in de afgelopen weken, waar het horloge voorheen haast perfect werkte. Zal voor de zekerheid nog eens een hard reset doen en -bedenk ik me nu- de stock watchface gebruiken, misschien heeft Facer er iets mee te maken.
Ik heb precies deze problemen ook. Zoals Amps beschrijft komen en gaan deze problemen weer. Probeerde gisteren op de fiets met mijn pols door berichten te scrollen: werkte niet. 5 minuten later wel weer...

• jacobras

jacobras

Developer

Amps schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:14:
De problemen die je daar schetst heb ik ook geregeld. Vaak opereert hij erg soepel, maar van tijd tot tijd is hij echt tergend langzaam. Heb ook een keer gehad dat hij vastliep en ging rebooten tijdens het connecten. Een hard reset is toch gewoon je watch unpairen en weer pairen?
Dat heb ik geprobeerd. Ik koos "unpair" maar na een reboot van de watch connecte mijn telefoon automatisch weer en was alles weer gepaird. Kreeg niet de indruk dat er veel gereset werd.
Frans92 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:30:
[...]

Ik heb precies deze problemen ook. Zoals Amps beschrijft komen en gaan deze problemen weer. Probeerde gisteren op de fiets met mijn pols door berichten te scrollen: werkte niet. 5 minuten later wel weer...
Ik ben de grootste ergernis zelfs nog vergeten te melden: onder bepaalde lichtomstandigheden (bijv. in kroeg) wil het scherm totaal niet inschakelen. Als ik 'm even onder mijn mouw houd lukt het soms eventjes maar daarna blijft het scherm doodleuk op zwart |:(

• Frans92

Frans92

VFR800

jacobras schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:16:

Ik ben de grootste ergernis zelfs nog vergeten te melden: onder bepaalde lichtomstandigheden (bijv. in kroeg) wil het scherm totaal niet inschakelen. Als ik 'm even onder mijn mouw houd lukt het soms eventjes maar daarna blijft het scherm doodleuk op zwart |:(
Ik heb hier ook af en toe last van. Als mijn horloge lang in mijn mouw zit, is het scherm soms niet leesbaar. Komt door de adaptieve helderheid van het scherm.

Misschien dat even uitzetten en kijken of je er nog steeds last van hebt?

• jacobras

jacobras

Developer

Frans92 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:28:
[...]

Ik heb hier ook af en toe last van. Als mijn horloge lang in mijn mouw zit, is het scherm soms niet leesbaar. Komt door de adaptieve helderheid van het scherm.

Misschien dat even uitzetten en kijken of je er nog steeds last van hebt?
Het is niet de adaptieve helderheid, het scherm is gewoon echt compleet uit. Soms springt-ie heel even aan en de helderheid is dan zo'n 80-100% maar meestal krijg ik 'm niet aan. Adaptieve helderheid uitzetten is wel een goed idee om te proberen, thanks.

• GroeneThee
Na de laatste update(s) helemaal niet meer tevreden met mijn Moto360. Heb vaker niet(75%) dan wel (25%) connectie via bluetooth en zelfs via wifi is het veel slechter geworden. Batterijduur is slechter geworden en dat alles onder hetzelfde verbruik.

Complete resets van moto360 en telefoon (Nexus 6P) gedaan en zelfs met oude telefoon is het niet zoals het was.Nee, voor het eerst sinds dat ik het toestel heb (okt 2014) twijfel ik of hij maar niet in de la moet...

• lekzzz
GroeneThee schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:25:
Na de laatste update(s) helemaal niet meer tevreden met mijn Moto360. Heb vaker niet(75%) dan wel (25%) connectie via bluetooth en zelfs via wifi is het veel slechter geworden. Batterijduur is slechter geworden en dat alles onder hetzelfde verbruik.

Complete resets van moto360 en telefoon (Nexus 6P) gedaan en zelfs met oude telefoon is het niet zoals het was.Nee, voor het eerst sinds dat ik het toestel heb (okt 2014) twijfel ik of hij maar niet in de la moet...
Huh :? Vreemd zeg ik heb nergens last van na de update icm OnePlus2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kwaazaar
Bij mij geeft de weer app op de moto v1 de temperatuur aan in Fahrenheit, terwijl de test van het horloge geheel in het Nederlands is. Heeft iemand een idee hoe dat aan te passen is?

• Rasmalluin
Bij mij wordt de temperatuur op de achtergrond van een wijzerplaat weergegeven.
Door naar de wijzerplaat instellingen te gaan, kan ik selecteren dat ik de temperatuur op een bepaalde plek wil weergeven en wordt daar vervolgens gevraagd in welke eenheid dat moet.

Wat betreft de Weer-app: bij mij wordt dit in Celcius weergegeven, maar weet eigenlijk niet waarom... :')

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GroeneThee
lekzzz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:23:
[...]

Huh :? Vreemd zeg ik heb nergens last van na de update icm OnePlus2
Heb opnieuw reset uitgevoerd en op de telefoon ook alle relevante cache geleegd. Hij doet het weer als vanouds....

Heppiedepeppie weer 😇

• Robbie T
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 28-11 14:19
Kan iemand mij vertellen hoe ik een App start door middel van spraak?
Voorheen kkon ik roepen: OK google start Shazam en Shazam werd geopend op het horloge zelf.

Tegenwoordig, sinds de update met Nederlandse spraakondersteuning krijg ik aleen maar de mogelijkheid om de App op de telefoon zelf te openen als ik dat commando gebruik.
Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee