Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 14:19
Weet iemand het spraakcommando om agenda afspraken toe te voegen? 'Herinner mij' werkt perfect, maar 'maak een afspraak' werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Helaas,

Mijn horloge mag weer weg voor RMA. Deze keer wat dode? Pixels onder in het scherm.

Kunnen ze gelijk de backplate weer vervangen.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/G5FTh-ptixTxPhwncq46pJPEhLS40cERRvPwnZggA05euBthzIKK_vw-0d8WqHDiFLaleebvy3DdnoGD8z2jcGM_yJaCgUY_Pm6_BQsOCuA4RsEf-33q1WjO9Shm-I7MjYVDgf4Gask0obK594iSdwwkJASfJNRozr7guzUu4RKYXUNtZ_ahQyFS15_Xqkz18fOr4m6KcRlm0pLNhz9Hrpm3mDv-fNP4n2xFVlftzTdExmdlNOdJOY0lf_tF9WiAA3fFBst7z9mI-j-GQo7rAgwsjdSZNmdzreZ2lqBEGlAYYuzVDNYTllg1FJvvx1_8pcSQnbRpDyRcKfbokI5cLYeRQKMG7jJ60eEEPMqZ43e2gWx1gjQBtaiw0brsCF612EBiTUtMSHVS6QQwgjpjtkPP78g6NvA78ssrY2upchv5YKyeo-e2mjIuktgK4VAY2TS_-jvuzzSQ5hcGZNewrJiukpNa_qmxf8Cc7rT4BoZfU-ZARXiH-tHkikoHL436TrJYOVqemUdOsUlTJuD9nMpUR6vQz4C3tHXfnBvFiWSb2gi1HVF5iQpc3D5BoNRS0iJ9sw=h400-no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Hmm, net zojuist gezien dat mijn Moto 360 (first gen) naast een crack in de backplate, ingebrand scherm door het opladen ook een lamme knop heeft gekregen... Wellicht tijd voor een repair!

Iemand ervaring met het laten vervangen van de Moto 360 onder de 2 jarige garantie met een importmodel?

Ik heb de watch sinds de release date (oktober 2014 via eGlobal). Via de eGlobal site wordt er uiteraard geen garantie op gegeven, maar wellicht dat Motorola er nog coulant tegenover staat vanwege de gescheurde backplate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:57
k5052 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:56:
Hmm, net zojuist gezien dat mijn Moto 360 (first gen) naast een crack in de backplate, ingebrand scherm door het opladen ook een lamme knop heeft gekregen... Wellicht tijd voor een repair!

Iemand ervaring met het laten vervangen van de Moto 360 onder de 2 jarige garantie met een importmodel?

Ik heb de watch sinds de release date (oktober 2014 via eGlobal). Via de eGlobal site wordt er uiteraard geen garantie op gegeven, maar wellicht dat Motorola er nog coulant tegenover staat vanwege de gescheurde backplate.
Ik heb het ook geprobeerd. Op de releasedate via de officiele webwinkel gekocht en laten afleveren is de VS. Ook hier een scheurtje in de backplate. Je kan hem voor reparatie opsturen naar de VS en dan moet je zelf voor de verzendkosten heen en terug betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:28
Blijkbaar een issue met mijn Moto360 1st gen.

Nam deze vanmorgen van de lader en scherm blijft volledig zwart. Indien ik deze terug op de lader leg zie ik het batterij icon oplichten op het scherm, na een tijdje gaat deze weer weg. Het lampje op de draadloze lader onderaan licht wel op dus er is wel stroom.
Power knop reeds 30sec ingedrukt maar geen reactie.

Iemand een idee? :(

Edit 27/04 8u47: het was dus blijkbaar de batterij die volledig plat was, nochtans heeft deze de nacht ervoor hele tijd op de lader gelegen. Nu zag ik gisterenavond dat de watch aan en uit sprong. Ook het lampje van de lader onderaan gaat aan/uit. Andere stroombron geprobeerd maar blijft hetzelfde. En plots ging hij wel opladen. Kan de watch ook niet verkeerd leggen op de lader. Echt vreemd. Iemand een idee of dit watch of lader of stroombron gerelateerd is?

[ Voor 37% gewijzigd door extreme8eight op 27-04-2016 08:47 ]

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Sahi_NL schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:21:
Helaas,

Mijn horloge mag weer weg voor RMA. Deze keer wat dode? Pixels onder in het scherm.

Kunnen ze gelijk de backplate weer vervangen.

<knip>afbeelding</knip>
Gisteren 'mijn' Moto teruggekregen. De bandjes zijn overgezet op een nieuw klokje, dus in principe een nieuw horloge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:57
Ik hoop die van mij vandaag ook terug te krijgen... Backplate en beweging sensor stuk. Niet echt onder de indruk van de kwaliteit... Vooral die backplate is wel een gaar ontwerp

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Ja, dat hadden ze helemaal anders aan moeten pakken. Ik snap ook niet dat de backplates nog steeds door dezelfde (met ontwerp fout) vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cskiwi
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-08-2022
Hey,

Ik ben aan het twijfelen om een 360 sport te kopen, nu deze op Bol.com aan 229 € staat. Maar zou er enige reden zijn om dit niet te doen?

bv: nieuwe versie binnenkort, een prijsdrop (voor de zwarte versie), ...?

also: Ik lees op een paar plaatsen dat de hartslag meter niet zo accuraat is, is dit nog altijd zo? of is er al een update uitgevoerd?

[ Voor 23% gewijzigd door cskiwi op 02-05-2016 11:38 . Reden: extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 13-09 11:22
cskiwi schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:28:
also: Ik lees op een paar plaatsen dat de hartslag meter niet zo accuraat is, is dit nog altijd zo? of is er al een update uitgevoerd?
Ik heb tijdens het sporten een Polar hartslagmeter om en wanneer ik op tussen de 140 en 170 zit geeft mijn horloge nog rustig 80 aan, mogelijk heb ik hem niet strak genoeg maar ik zou er niet teveel op vertrouwen... (ik heb trouwens een Moto 360 gen2, niet de sport.)

[ Voor 5% gewijzigd door Tovenaar op 02-05-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
cskiwi schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:28:

De hartslag meter die Motorola gebruikt, is nooit zo accuraat als een hartslagmeter via een borstband. Dat geldt overigens voor elke hartslag meter op dezelfde wijze geïmplementeerd, die van de Apple watch schijnt iets nauwkeuriger te zijn maar veel verschil is er niet. Als het een functie is waar je het apparaat voor koopt, dan zou ik het afraden. Is het een leuk iets voor erbij, niet een hals zaak dus, dan voldoet het prima. Zelfs hartslagmeters zoals die van de fenix 3 of iets dergelijks zullen nooit de nauwkeurigheid behalen als die met een borstband. Maar indien je dat echt zou zoeken, dan kijk je wat mij betreft sowieso niet naar de moto varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:19
Omdat ik de watch overweeg heb ik de topic terug gelezen vanaf begin januari en blijkbaar zijn er geen echte minpunten (buiten de flat tire dan...).

Is het correct dat deze in anderhalf uur opgeladen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
superiscch schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:54:

Dat klopt ongeveer wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Omdat ik de watch overweeg heb ik de topic terug gelezen vanaf begin januari en blijkbaar zijn er geen echte minpunten (buiten de flat tire dan...).
En die flat tire wen je heel snel aan (heb ik zelf en hoor ik van een hoop mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30

Ik laad de mijne in de nacht op dus heb er nooit last van. Gaat makkelijk 36 uur mee, meestal zelfs twee dagen in mijn geval :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Tovenaar schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:52:
[...]

En die flat tire wen je heel snel aan (heb ik zelf en hoor ik van een hoop mensen)
Heb ik ook gelezen. Heeft natuurlijk z'n voordeel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
lekzzz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:46:
[...]

Ik laad de mijne in de nacht op dus heb er nooit last van. Gaat makkelijk 36 uur mee, meestal zelfs twee dagen in mijn geval :)
Ik heb hem een uurtje geleden besteld bij bol :-)

Ik kan m'n uurwerk makkelijk 's nachts of op m'n werk opladen dus valt wel goed mee. Ik lees inderdaad dat het uurwerk wel 2 dagen mee gaat (ik ben ook geen die hard gebruiker, denk ik :-)).

Toch getwijfeld tussen 42 en 46mm en voor de 42 gegaan. Geen te grote polsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
superiscch schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:53:
Heb ik ook gelezen. Heeft natuurlijk z'n voordeel ook.
Ik vind ook de lichtsensor een grote meerwaarde hebben, dan maar een 'flat tire'... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Lap, bol.com beloofde snelle levering maar ze falen. Hopelijk morgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
Horloge is binnen! Leuk ding, zit echt goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:13
Tovenaar schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:28:
[...]

Ik vind ook de lichtsensor een grote meerwaarde hebben, dan maar een 'flat tire'... 8)
Yep, vind ik ook. Vind het wel jammer dat het geen amoled scherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

superiscch schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:07:
Horloge is binnen! Leuk ding, zit echt goed :-)
Veel plezier ermee!

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Beetje wennen eerst :-) en veel updates installeren :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Paar dingen die ik opmerk:
- fietsen telt mee als stappen, bizar
- standbyscherm is moeilijk leesbaar buiten
- maar 's nachts geeft dit zelfde scherm toch redelijk wat licht.

Maakt screen always on eigenlijk een groot verschil voor batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

superiscch schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 05:56:
Paar dingen die ik opmerk:
- fietsen telt mee als stappen, bizar
- standbyscherm is moeilijk leesbaar buiten
- maar 's nachts geeft dit zelfde scherm toch redelijk wat licht.

Maakt screen always on eigenlijk een groot verschil voor batterij?
Zelfs autorijden wordt af en toe gezien als lopen, als je maar genoeg hobbelweggetjes pakt...
Dat het standbyscherm overdag slecht te zien is (zeker met het zonnige weer van de afgelopen dagen) en 's nachts goed zichtbaar is, dat vind ik meer dan logisch. Dat is met elk scherm zo.

Screen always on zal altijd meer stroom verbruiken dan het scherm standaard uit. Als je het scherm alleen activeert door erop te tikken, dat is het meest zuinig. Persoonlijk gebruik ik de polsbeweging om het scherm aan te zetten.
Ik kan niet kwantificeren hoeveel % batterij het scheelt. Dat is ook afhankelijk van de watchface die je gebruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door Frans92 op 13-05-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Frans92 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:35:
[...]

Zelfs autorijden wordt af en toe gezien als lopen, als je maar genoeg hobbelweggetjes pakt...
Dat het standbyscherm overdag slecht te zien is (zeker met het zonnige weer van de afgelopen dagen) en 's nachts goed zichtbaar is, dat vind ik meer dan logisch. Dat is met elk scherm zo.

Screen always on zal altijd meer stroom verbruiken dan het scherm standaard uit. Als je het scherm alleen activeert door erop te tikken, dat is het meest zuinig. Persoonlijk gebruik ik de polsbeweging om het scherm aan te zetten.
Ik kan niet kwantificeren hoeveel % batterij het scheelt. Dat is ook afhankelijk van de watchface die je gebruikt.
Ik gebruik Fit voor het bijhouden van stappen. Die geeft volgens mij de stappenteller in mn telefoon voorrang. Fit detecteert bij mij altijd feilloos of ik loop, ren, fiets of autorijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Frans92 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:35:
[...]

S nachts 'stoor' ik me er wel aan dat het zo fel is. Maar daarnet gelezen dat dubbeltap op powerbutton het scherm afzet, dus dat is terug een probleem minder :-)

Voor de rest wel een zeer leuk ding! Blij met de aankoop tot nu toe, ik moest een nieuw uurwerk en dat hij alles van m'n telefoon door speelt is handig meegenomen :-D

De flat tire went inderdaad wel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
kwaazaar schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:56:
[...]

Ik gebruik Fit voor het bijhouden van stappen. Die geeft volgens mij de stappenteller in mn telefoon voorrang. Fit detecteert bij mij altijd feilloos of ik loop, ren, fiets of autorijd.
Zal ik eens testen. Het meer als een 'extra' dat ik het aanzie maar ik hou wel van statistieken :-D ik loop een goeie 40km per week, dus ik geraak wel aan m'n stappen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Heeft iemand hier ook af en toe last van een battery drain wanneer hij op idle is? Heb wel eens gehad dat het horloge 40% verloor overnacht terwijl deze op flight mode stond. Nu na een weekje van vakantie, blijkt de accu helemaal leeg te zijn. Meestal verlies ik 1-2% per dag als ik hem in flight mode heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:07

BlizZie

Keep Moving Forward

Amps schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:03:
Heeft iemand hier ook af en toe last van een battery drain wanneer hij op idle is? Heb wel eens gehad dat het horloge 40% verloor overnacht terwijl deze op flight mode stond. Nu na een weekje van vakantie, blijkt de accu helemaal leeg te zijn. Meestal verlies ik 1-2% per dag als ik hem in flight mode heb staan.
Het lijkt erop dat sinds de update naar 6.0 het bij mij mis gaat.
In flight mode haal ik de dag zeker (allen om te testen), maar connected moet ik hem sinds een week om de 6 uur laden |:(
Schiet echt niet op

Two is always better than one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:31
Na de update heb ik mijn moto360 (1st gen) een Factory reset gegeven, omdat ik ook last had van een slechte batterijduur. Nu gaat hij met gemak weer een dag mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 19:20
Normaal houdt die van mij het om principe de hele dag vol maar als het flink minder wordt zet ik hem gewoon terug naar de fabrieksinstelling. Merk dat het goed helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie
  • Laatst online: 07-05 16:07

BlizZie

Keep Moving Forward

Ga ik ook es ff proberen want het is niet te pruimen zo :p

Two is always better than one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie ervaring met het laten repareren (onder garantie) van de bekende barst in de achterkant van de V1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:40:
Heeft iemand van jullie ervaring met het laten repareren (onder garantie) van de bekende barst in de achterkant van de V1?
Ja, zonder problemen gerepareerd, gewoon nieuwe achterkant erop. Denk dat het over een paar maanden weer moet...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op zondag 29 mei 2016 @ 16:46:
[...]

Ja, zonder problemen gerepareerd, gewoon nieuwe achterkant erop. Denk dat het over een paar maanden weer moet...
Hmm dan laat ik het wel repareren aan het eind van de garantieperiode van twee jaar. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:24:
[...]

Hmm dan laat ik het wel repareren aan het eind van de garantieperiode van twee jaar. Thanks!
of bij de 3e keer een 360 v2 eisen ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
http://www.androidcentral...g-moto-360-2015-360-sport

Ik kreeg vanochtend de update al aangeboden op mijn 360. Aardig rap.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Net een van de te korten waardoor ik de mijne weggedaan heb :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hier ook een update voor de 360 2e generatie... maar dus een kleine update, ik dacht even Wear 2.0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
De 1st gen Moto 360 zal geen update krijgen naar Android Wear 2.0 volgens het Twitteraccount van Motorola Support: https://twitter.com/Moto_Support/status/741383438859685888 (via http://9to5google.com/201...-android-wear-2-0-update/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
3 maanden na de eerste reparatie van de gescheurde backplate nu weer contact opgenomen met moto support. Ik heb me voorgenomen geen genoegen te nemen met een nieuwe reparatie met hetzelfde slechte achterkantje.

na een lange chat met moto, waarin keer op keer werd aangegeven dat de enige oplossing een reparatie was, uiteindelijk toch een niveau doorgezet, ik mocht per mail foto's sturen van het probleem. De reactie was helaas hetzelfde, enige oplossing is opsturen ter reparatie.

vandaag het telefoon nummer gebeld in de mail met het verhaal dat ik niet akkoord ga met de geboden oplossing, ik heb geen zin om na de garantie periode met een gescheurde achterkant te zitten. Ik wil gewoon een degelijk product! Na 10 minuten hetzelfde verhaal aanhoren, toch weer een niveau verder geescaleerd :) nu wachten op antwoord of er nog een andere oplossing mogelijk is.

(geld terug is voor mij geen optie, dat zou ik in theorie met de winkel kunnen regelen, maar ik had een aanbieding van 100 euro, daar koop ik geen gelijkwaardige smartwatch voor...)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 08:13

Reley

Zoom Zoom

Mijn moto360 1 gen valt continue uit.
enige manier om aan te krijgen is op de oplader zetten.
Hij is inmiddels al buiten de garantie, dus ik denk dat het einde Moto is... :(
Naar fabrieksinstellingen helpt een paar dagen... Er staan bijna geen apps op...
jammer, vond het een fijn dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
accu stuk? of is geeft die wel gewoon een normaal percentage aan?

Ik krijg het op dit moment nog niet voor elkaar om een andere 360 te krijgen omdat het achterkantje weer stuk is. Ben nu wel aan het uitzoeken hoelang ik garantie heb.

- moto support via chat 1 jaar na aankoop
- vodafone (in de vf shop gekocht voor 100 euro) support via chat, 2 jaar na aankoop
- moto support via email een of andere datum, waarschijnlijk 2 jaar na productie datum, maar 15 maanden na aankoop

moet nu de bon naar moto support sturen voor een (hopelijk) definitieve uitspraak mbt de garantie periode

anyway, ben blij dat ik er niet meer aan uit heb gegeven.. ben bang dat deze geen lang leven is beschoren, maar ik ben nog niet klaar met support :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Hoe lang kunnen jullie eigenlijk met de accu op stand by met air plane mode aan? Op een of andere manier is die van mij na minder dan een week compleet dood, terwijl hij maar ongeveer 5% per dag verliest. Vaak moet ik hem dan op de lader houden en na 5 minuten gaat hij weer aan.. Ik heb trouwens de 42mm 2nd gen.

[ Voor 5% gewijzigd door Amps op 26-07-2016 22:21 ]

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
Heb de moto 360 1st gen in mei 2015 gekocht, maar in juli was de backplate al kapot. Heb hem bij mediamarkt gekocht, als ik hier naar toe ga wordt dit dan onder garantie gemaakt? Het is gewoon door die bandjes gekomen, niks anders mee gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
drusloos schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:17:
Heb de moto 360 1st gen in mei 2015 gekocht, maar in juli was de backplate al kapot. Heb hem bij mediamarkt gekocht, als ik hier naar toe ga wordt dit dan onder garantie gemaakt? Het is gewoon door die bandjes gekomen, niks anders mee gebeurd
Ja hoor, wordt netjes gedaan, ik kreeg na anderhalf jaar de mogelijkheid mijn volledige aankoopbedrag terug te krijgen omdat ze geen vervanger hadden liggen, heb daar de v2 van gekocht... (en die bevalt me aanzienlijk beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Tovenaar schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:39:
[...]

Ja hoor, wordt netjes gedaan, ik kreeg na anderhalf jaar de mogelijkheid mijn volledige aankoopbedrag terug te krijgen omdat ze geen vervanger hadden liggen, heb daar de v2 van gekocht... (en die bevalt me aanzienlijk beter)
Ohh dat is best netjes, als ik die optie krijg ga ik daar ook mee akkoord. Wat bedoel je met vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
drusloos schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:19:
[...]
Ohh dat is best netjes, als ik die optie krijg ga ik daar ook mee akkoord. Wat bedoel je met vervanger?
Ding had twee weken bij Motorola gelegen ter reparatie, normaal gesproken krijg je dan een nieuwe van MediaMarkt, aangezien ze dezelfde niet meer hadden liggen heb ik mijn aankoopbedrag terug gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Snap niet hoe jullie het voor elkaar krijgen. Die van mij (phone house versie) mankeert nog steeds niets. Achterkant is nog heel en verder niets vaags. Ben er niet zachtzinnig mee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om mijn iPhone + Apple watch combinatie te verruilen voor een Note 7 en een Motorola 360.

Nu viel me echter op dat de 360.2 nergens meer te krijgen is, komt er een nieuwe model aan of stopt Motorola met de Smartwatch?

Online kan ik hier namelijk niet echt iets over vinden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik kan er ook niks over vinden. Vorige werden in september uitgebracht, dat is het nu bijna. Men verwacht, als die komt, dat er een Snapdragon Wear 2100 in zal zitten en direct op Android Wear 2.0 zal draaien.. maar gezien die ook nog niet uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
xabre16v schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:04:
Ik kan er ook niks over vinden. Vorige werden in september uitgebracht, dat is het nu bijna. Men verwacht, als die komt, dat er een Snapdragon Wear 2100 in zal zitten en direct op Android Wear 2.0 zal draaien.. maar gezien die ook nog niet uit is...
Heb het topic terug zitten lezen maar kan zo 1.2.3 het antwoord niet vinden. Weet je toevallig of er veel tijd zat tussen onthullen en levering in Nederland?

Edit: Voor €250,- een 46mm besteld op Amazon.
Ben benieuwd. Niet zo goedkoop als ik had verwacht na een jaar maar nog wel interessant genoeg om niet te wachten op de derde generatie.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 18-08-2016 21:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:38
Ik heb net een puntgave moto360 2nd gekocht via MP voor een zacht prijsje. Nu heb ik deze gekoppeld aan een Iphone 6s. Bij een whatsapp trilt het horloge wel maar bij een nieuw mailbericht niet. Ik gebruik de default email app.

Iemand een idee?

Ik heb de iphone wel op stil staan, anders het het een beetje dubbel op

Update:
Inmiddels werkt het, alleen via de Gmail app

[ Voor 21% gewijzigd door Erik1805 op 24-08-2016 13:36 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:14
Erik1805 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:46:
Ik heb net een puntgave moto360 2nd gekocht via MP voor een zacht prijsje. Nu heb ik deze gekoppeld aan een Iphone 6s. Bij een whatsapp trilt het horloge wel maar bij een nieuw mailbericht niet. Ik gebruik de default email app.

Iemand een idee?

Ik heb de iphone wel op stil staan, anders het het een beetje dubbel op

Update:
Inmiddels werkt het, alleen via de Gmail app
Volgens mij moet je op je iPhone meldingen aanzetten, maar geluid bij die meldingen uit (in het meldingen menu). Niet alle geluid integraal uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Master Jeff schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:00:
Na een paar dagen een Samsung Gear S2 (sport) te hebben gehad heb ik deze teruggestuurd en een Moto 360 2nd bij Coolblue gekocht. De Moto 360 voelt voor mij meer aan als een horloge. Heb de 46mm versie met de cognac lederen band.

Omdat mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar de wat grotere horloges, voelde de Gear S2 klein aan en heeft de Sport versie een te hoog plastic gehalte. Het oled scherm van de Gear S2 is verbluffend mooi en de draairing een verdraaid goede uitvinding dat ongetwijfeld door andere merken wordt gekopieerd. Echter Tizen loopt zwaar achter m.b.t. apps dat ik als een groot minpunt ervaarde. De functionaliteit wordt hierdoor erg beperkt dat bij Android Wear niet het geval is. Ook de voice functie in Android Wear is uitgebreider en wordt beter ondersteund door verschillende apps. Ofwel ben nu wel erg enthousiast en blij met mijn nieuwe klokje :)

Heb wel een vraag aan de medegebruikers aangaande het lcd-scherm van de Moto 360. Als het contrast hoog is ingesteld dan resulteert een lichte druk met de vinger op het scherm of zijkant van de body al snel tot vlek op het scherm. Vooral aan de linkerzijde merk ik dit en lijkt het alsof er een minuscule speling zit tussen het glas en de body. Als het contrast laag staat dan is het niet tot nauwelijks zichtbaar. Waarschijnlijk is dit een producteigenschap van lcd techniek. Op lcd/led tv's is dit vaak ook zichtbaar als er zachtjes op de rand van de behuizing wordt gedrukt, maar wil het voor de zekerheid even nagaan of andere gebruikers dit ook zien om uit te sluiten of ik het horloge moet omruilen voor een nieuw exemplaar.l
Ik heb vandaag mijn 360 opgestuurd met betrekking tot dit probleem, blauwe vlekken in het scherm. Een hele tijd terug een ticket voor aangemaakt via motorola maar toen het niet erg genoeg gevonden. Tot ik me er laatst weer aan begon te ergeren. Zeker voor een horloge van 400 euro mag het wel goed zijn.

(moto 360 Gen2 46mm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Kan niet wachten tot Android wear 2.0 uit komt. Helaas is er vrij weinig bekend over de release date (herfst werd er volgens mij gecommuniceerd).

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:20
En nu dus een artikel op Tweakers dat Lenovo (Motorola) dit jaar niet met een nieuwe smartwatch komt.. Jammer, want ook ik wilde het wel eens gaan wagen, en hoopte op een Moto 3 omdat de 2 nergens meer te verkrijgen is.
Aangezien er geen nieuwe opkomst is vraag ik me wel af waarom er geen 2's meer te koop zijn...

• Arunia
En toch ook bij mij een beginnend scheurtje aan de onderkant. Het is nog maar een mm, maar het is er toch. Even kijken wanneer ik er wat aan kan laten doen.

• superiscch
*knip*. Waarde oordelen is niet toegestaan.

[ Voor 78% gewijzigd door rens-br op 19-09-2016 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 22:59
Gewetens vraag. Twijfel heel erg over een smartwatch. De 1e generatie Moto360 zijn in goede staat nu voor een redelijke prijs te verkrijgen op marktplaats.

Wat is jullie advies? Wel doen of links laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Gaan voor de 2de generatie puur om het feit dat Android wear 2.0 niet beschikbaar zal zijn voor de 1ste generatie Moto 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Ik vind de 2de gen bijna niet meer of tis duur...

• Tovenaar
JaMaaT schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:57:
Gewetens vraag. Twijfel heel erg over een smartwatch. De 1e generatie Moto360 zijn in goede staat nu voor een redelijke prijs te verkrijgen op marktplaats.

Wat is jullie advies? Wel doen of links laten liggen?
Ik heb, dankzij de reparatie bij de mediamarkt, mijn gen1 moeten wisselen voor een gen2 en moet eerlijk zijn, de gen2 is alles wat de gen1 had moeten zijn... (gen1 is zeker niet slecht, maar gen2 is echt merkbaar beter)

Als je de keuze en budget hebt, gen2...

• drusloos
Tovenaar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:56:
[...]

Ik heb, dankzij de reparatie bij de mediamarkt, mijn gen1 moeten wisselen voor een gen2 en moet eerlijk zijn, de gen2 is alles wat de gen1 had moeten zijn... (gen1 is zeker niet slecht, maar gen2 is echt merkbaar beter)

Als je de keuze en budget hebt, gen2...
Mijne moet dus ook gerepareerd worden door mediamarkt. Maar krijg je per definitie een gen 2 terug voor je gen 1?

• Tovenaar
drusloos schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:10:
[...]
Mijne moet dus ook gerepareerd worden door mediamarkt. Maar krijg je per definitie een gen 2 terug voor je gen 1?
Nee; mijn horloge werd niet binnen de gestelde tijd (twee weken dacht ik) gerepareerd door Motorola (MediaMarkt stuurt hem ook gewoon op), vervolgens mijn volledige aankoopbedrag teruggekregen en daar een gen2 van gekocht...

• drusloos
Tovenaar schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:43:
[...]

Nee; mijn horloge werd niet binnen de gestelde tijd (twee weken dacht ik) gerepareerd door Motorola (MediaMarkt stuurt hem ook gewoon op), vervolgens mijn volledige aankoopbedrag teruggekregen en daar een gen2 van gekocht...
Oke chill, ik ga hem ook maar binnenkort brengen, en dan hopen dat ze hem niet meer op tijd maken of kunnen maken. Heb liever mijn aankoop bedrag terug, heb er ondertussen 15 maanden van kunnen genieten. Moet wel zeggen dat die snel blijft. Batterij gaat met altijd aan modus en auto helderheid en noem maar op makkelijk de hele dag mee. Hij loopt nooit vast ofzo, dus in dat opzicht is die super. Maar die achterkant maakt dat die niet meer waterdicht is, en dat is jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
Heb sinds een week een Google play Store melding op mijn telefoon met de mededeling "controleren op updates voor je Android Wear apparaat". Zelfde soort melding als er app updates beschikbaar zijn voor je telefoon. Erop tikken geeft geen resultaat, maar de melding krijg ik ook niet weg. Iemand een idee om dit weg te krijgen? Bij instellingen van de play Store heb ik meldingen al uitgeschakeld maar dit heeft alleen invloed op update meldingen voor de telefoon. Telefoon is Nexus 6P met nougat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwaazaar
Zijn er meer mensen met vlekken in het scherm (vooral zichtbaar bij witte achtergrond)? Zo ziet het er bij mij uit: Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2496004/20161025_090041.jpg

Op XDA lees ik over mensen die hun batterij vervangen hebben en waarbij bleek dat de batterij was uitgezet en daardoor de oorzaak van die vlekken was. Zo'n vlek betekent dus twee dingen: batterij zet uit en levert minder capaciteit dan voorheen.

Ik heb Motorola support hier een vraag over gesteld. Als ik antwoord krijg, dan zal ik dat hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

kwaazaar schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:07:
Zijn er meer mensen met vlekken in het scherm (vooral zichtbaar bij witte achtergrond)? Zo ziet het er bij mij uit: [afbeelding]

Op XDA lees ik over mensen die hun batterij vervangen hebben en waarbij bleek dat de batterij was uitgezet en daardoor de oorzaak van die vlekken was. Zo'n vlek betekent dus twee dingen: batterij zet uit en levert minder capaciteit dan voorheen.

Ik heb Motorola support hier een vraag over gesteld. Als ik antwoord krijg, dan zal ik dat hier posten.
Ik heb dit op precies dezelfde plek zitten. Ben benieuwd wat je van Motorola te horen krijgt.

Volgens mij heb ik geen garantie meer. Even het bonnetje opzoeken vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik heb bevestiging dat je 2 jaar garantie hebt, heb namelijk erg lopen zeuren voor een 2nd gen bij de 2e x scheuren in de achterkant, maar daar wilde ze absoluut niet aan.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:08
Frans92 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:50:
[...]

Ik heb dit op precies dezelfde plek zitten. Ben benieuwd wat je van Motorola te horen krijgt.

Volgens mij heb ik geen garantie meer. Even het bonnetje opzoeken vanmiddag.
Ook hetzelfde, ligt nu al een paar weken bij Dynafix voor reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Bij mij was het nog een tik erger, de batterij drukte de pixels in het scherm kapot:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/l49iKko2K8DuPNSLnX682jyRhkIUUBWi7AZg0AulYgNznh-s42p5wDImoWUFB0hjMMj_sYa5n1wmkiBnKGzj6-O0oE9rxHCCZn6BIMko8S92Ky-a46iL7NBedDHYwdRrAaUsNLDrlhuD5obri3HRPR1hHagkJc23YqgTJn4ICKTxEORqXqkUMy6lTxAExnyUbQ6Tf2ym1xeuVrhz7avCHsA-8llQxKxJSQfL1F6CzUSLo6--1AFqtcKakCA05S-jYdMWCrf7tl9WTsWJ-DGk6xWBbebkz3RhOzqi5xbxP98j9NaGOk68OH61v7yt0Cgc9V5GGp59Le3UJyTTNdGv0pvPHnMKX4x8rO5XZJ7vFJY0FDYaNtkJaeO9OmS_K25hkFvE4pmx6HbHJ-GKU9emHU-ABi4ez7h4o-vH_mjsr57UPslJhftMBv11McVCmgJfMxVhbjF2hatH1fXzPZYf_VjiOtpULGDKtEFU3JlgWjIDBSmq_G5WzfWVdasW7MljAi7cPf6eKAK313SK_goveDcxylmXgMi2FHAaZovGLZ46KZ8XoPIjJj4pBf0nIPIoDo-JxP4s=s16383-h400-no

Ik heb gelukkig vervangende Moto360 gekregen..

Helaas heb ik nu sinds een paar dagen problemen met het opladen. Het horloge laadt niet altijd als hij op de docking ligt. Mijn garantie is bijna voorbij nu, even bekijken of het oplaad probleem nog erger wordt, anders nog snel een keer aanmelden.

Wel slecht dat zo'n horloge dus maar maximaal 2 jaar mee gaat. Op Reddit zijn ook aardig wat meldingen over vlekken in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Wel een beetje pijnlijk als die accu's nu, nu de eerste watches zo'n 2j oud zijn, massaal gaan beginnen te lekken/heet worden of zelfs 'exploderen'. Die bad press zullen ze toch niet op zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJHM
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-05-2018
Ik krijg geen mail meer binnen, iemand enig idee hoe dit kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
RJHM schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:16:
Ik krijg geen mail meer binnen, iemand enig idee hoe dit kan ?
gmail geblokkeerd? (checken in de wear app op je telefoon)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Virtual Reality schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

Ook hetzelfde, ligt nu al een paar weken bij Dynafix voor reparatie...
Ik mag hem ook op gaan sturen. Ze zeggen er wel bij dat de reparatie maximaal 7dg duurt. Paar weken kan toch helemaal niet? Lijkt me dat er dan qua communicatie ergens iets mis is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJHM
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-05-2018
Ben nog steeds aan het worstelen met mijn mail, er zou bij " INSTELLINGEN" een blok "MACHTIGINGEN"
moeten staan, kan dit echter niet vinden. ?????
De app van E-mail vind ik ook niet op mijn 360.

Ik ben maar een leek, kan dit met het verschil van Android-versie te maken hebben, 360 is 6.0.1,
GSM 5.0.2 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Jammer dat de 360 nergens meer te krijgen is hier in Nederland en dat er dus geen nieuwe komt, of is die statement nog niet officieel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Is het normaal dat je verzendkosten moet betalen als je de moto voor reparatie moet inzenden? Ik moet van Motorola de site drmobile.eu gebruiken, maar die rekenen 8-18 euro verzendkosten! Da's toch idioot veel? En gezien het risico dat ze oordelen dat het allemaal mijn eigen schuld is, moet ik nog onderzoekskosten betalen ook.Dit vind ik bijna oplichting, want zo wordt de garantie vrij zinloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Waar heb je je Moto 360 gehaald? De winkel waar je het gekocht hebt zou je reparatie af moeten handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
kwaazaar schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:43:
Is het normaal dat je verzendkosten moet betalen als je de moto voor reparatie moet inzenden? Ik moet van Motorola de site drmobile.eu gebruiken, maar die rekenen 8-18 euro verzendkosten! Da's toch idioot veel? En gezien het risico dat ze oordelen dat het allemaal mijn eigen schuld is, moet ik nog onderzoekskosten betalen ook.Dit vind ik bijna oplichting, want zo wordt de garantie vrij zinloos...
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Bij mij werd het onder de 2-jaar garantie gemaakt werd.
De webshop waar ik hem bij besteld had, wees mij simpelweg door naar Motorola. Ook al zat ik flink te hinten op het feit dat het hun verantwoordelijkheid was. Maar ik bleef een standaard reactie van hun krijgen. Dus toen contact opgenomen met Motorola. Motorola wees mij vervolgens weer door naar Dr. Mobile (Dynafix). En om hem inderdaad naar hen te sturen betaal je verzendkosten.
Voor zover ik weet zijn die verzendkosten wel voor eigen rekening. Dit is alleen niet het geval als het product niet voldoet aan de verwachtingen binnen het retourtermijn (vaak 14 of 30 dagen na aankoop) klik.
Voor zover ik weet rekent Dr. Mobile onderzoekskosten als het gebruikersschade ontdekt en je wilt het product ongerepareerd retour. Als zij beoordelen dat het product geen (flinke) gebruikersschade wordt het kosteloos gemaakt (en voor zover ik kan herinneren kosteloos teruggestuurd). En wil je dat ze het product maken als je (flinke) gebruikersschade hebt dan hangt er mogelijk een prijskaartje aan van €100 à €250 euro (als gokje).
Maar al het bovenstaande kan met een beetje research en goed lezen op hun website, voor zover ik weet, ook zelf achterhaald worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Darkermoon op 02-11-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb nu het probleem dat ik morgen langs de Vodafone winkel moet voor de achterkant van het horloge. Echter, de bon heb ik misplaatst. Vodafone al gemaild, maar dat kan 5 werkdagen duren. Dus morgen maar alles mee (lees, het horloge) en vragen en hopen dat zij de bon uit het systeem kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net bij de winkel geweest. Er zit schijnbaar maar 6 maanden tot 1 jaar garantie op wearables.
Ik ga nog wel even contact opnemen met Motorola om dit bij hen na te vragen.
Anders maar eens op zoek waar zo'n achterkantje los gekocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Dat is echt totale onzin, elke electronisch product heeft een Europese garantie van 2 jaar.
Tenzij het een consuable is zoals een accu oid.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:41:
Dat is echt totale onzin, elke electronisch product heeft een Europese garantie van 2 jaar.
Tenzij het een consuable is zoals een accu oid.
Dat is idd wat ik dus ook denk.
Maar ik heb een bericht gestuurd naar Motorola om dit na te vragen. Anders nog maar even verder onderzoeken. Er wordt wel veel met beperktere garantie gestrooid, maar zit er als het wel zo is, ook niet op te wachten om kosten te maken of om achteraf te moeten zeuren om niet te betalen of geld terug.

Als het twee jaar is, dan heb ik gelukkig nog de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
http://www.onemorething.n...t-met-maken-smartwatches/

Motorola/Lenovo stopt met smartwatches.

Hopen dat we nog wel de Wear 2.0 update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:46
Weet iemand waar je goede kwaliteit horlogebandjes kunt kopen voor de Moto 360 Gen 2.0? In het verleden heb ik ooit eens een bandje gekocht via Bol.com, maar de kwaliteit was om te huilen. :'(

Heb nu (nog) het originele Cognac-bandje en wil eens iets anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Yonix schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:57:
Weet iemand waar je goede kwaliteit horlogebandjes kunt kopen voor de Moto 360 Gen 2.0? In het verleden heb ik ooit eens een bandje gekocht via Bol.com, maar de kwaliteit was om te huilen. :'(

Heb nu (nog) het originele Cognac-bandje en wil eens iets anders. :)
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Heb inmiddels sinds juni een Moto 360 en het leren bandje dat werd meegeleverd is begin december kapot gegaan. De kwaliteit daarvan valt me dus een beetje tegen. Laatst had ik een 42 mm Milanese loop besteld bij bol.com, maar die bleek niet te passen om mijn Moto 360. Het bandje was veel te kort om om mijn Moto te passen. :(

Ik ben dus ook nog op zoek naar een goed bandje en ben wel benieuwd of en welke nieuwe bandjes jullie hebben gekocht en waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Hirsch (horlogebanden.com), Graf of Rios (dehorlogebandenspecialist.nl) zijn kwalitatief goede bandjes. Afhankelijk van de grootte van je Moto 360 een 22mm of 20mm nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
best apart. Ik heb mijn moto360 1st gen aangeboden ter reparatie bij mediamarkt omdat de backplate kapot is. Dit is gewoon onder garantie volgens mij. Maar een aantal mensen hier kreeg hun aankoopbedrag terug, bij mij zeiden ze dat ze het gingen repareren. Maar er zijn geen onderdelen meer voor beschikbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
drusloos schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:00:
best apart. Ik heb mijn moto360 1st gen aangeboden ter reparatie bij mediamarkt omdat de backplate kapot is. Dit is gewoon onder garantie volgens mij. Maar een aantal mensen hier kreeg hun aankoopbedrag terug, bij mij zeiden ze dat ze het gingen repareren. Maar er zijn geen onderdelen meer voor beschikbaar toch?
Mijn backplate is pas ook gewoon nog vervangen. Ik denk dat mensen geld terug kregen of een gen2 vanwege het meerdere keren scheuren van de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Arunia schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:28:
[...]

Mijn backplate is pas ook gewoon nog vervangen. Ik denk dat mensen geld terug kregen of een gen2 vanwege het meerdere keren scheuren van de achterkant.
Dan zou hij dus nog een keer moeten breken voordat ik mijn geld terug krijg. Inmiddels heb ik een iPhone, klinkt wat cru, maar zou het niet erg vinden mijn geld terug te krijgen omdat de moto360 slecht werkt i.c.m. iPhone. Ik koop dan liever over een paar maanden een android wear 2.0 horloge wat rond is want die zijn wel gangbaar met ios las ik net op tweakers. De apple watch vind ik maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
drusloos schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:50:
[...]

Dan zou hij dus nog een keer moeten breken voordat ik mijn geld terug krijg. Inmiddels heb ik een iPhone, klinkt wat cru, maar zou het niet erg vinden mijn geld terug te krijgen omdat de moto360 slecht werkt i.c.m. iPhone. Ik koop dan liever over een paar maanden een android wear 2.0 horloge wat rond is want die zijn wel gangbaar met ios las ik net op tweakers. De apple watch vind ik maar niks
Het terugkrijgen van geld is dan een kwestie van stampij maken als het niet aangeboden wordt. Het heeft iets te maken met een deugdelijk product krijgen wat ze niet waar kunnen maken, maar daar moet je dan wel stevig voor in je schoenen staan. Of het ook echt lukt, is weer een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Iemand die al Android wear 2.0 OTA heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Afgelopen november de achterkant laten vervangen. Uiteraard garantie. Kon ik hem begin deze week weer inleveren. Weer een scheur. Dat binnen 2 maanden is wel erg snel.
Nahja, we gaan het zien. Anders maar eens kijken wat ze kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Amps schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:37:
Iemand die al Android wear 2.0 OTA heeft ontvangen?
Ik denk dat dat nog wel even gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Dat vrees ik inderdaad ook :( Wacht al sinds herfst vorig jaar erop :P Heb trouwens wel gelezen dat Google hem vanaf morgen de firmware vrijgeven aan fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Binnenkort ga ik wisselen van telefoon, maar is er een manier om niet alles opnieuw te hoeven installeren? Een factory reset lijkt bijna de enige manier te zijn en dat is redelijk vervelend als je via Watchmaker honderden watchfaces hebt geinstalleerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Staan die watchfaces niet gewoon op je telefoon ipv op je horloge? Bij mij wordt alles vanaf mijn telefoon bij de eerste keer instellen gesynchroniseerd. Je moet dan wel de watchface weer selecteren, maar dat is mijn ervaring.
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports