Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:14:
Heeft iemand enig idee waar ik het officiële zwarte leren bandje kan kopen? Ik heb de metalen maar vind die toch te onprettig zitten.
Heb je de officiele metalen band? Of een neppe?
De officiele zoek ik eigenlijk nog. Heb zelf een licht bruinachtig originele leren bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Sahi_NL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:39:
Ook hier een One+ Two, maar geen raar piep-alarm. Ik heb wel een app geïnstalleerd dat mijn horloge trilt als de verbinding verbroken wordt. Wellicht is het bij jou ook een app?
Ja daar dacht ik ook al aan maar ben redelijk standaard in het gebruik van m'n Moto360. Kan dus geen bijzonder app o.i.d. vinden vreemd genoeg. Alarm instellingen is normaal ook een ander deuntje dan deze piep :?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Heb sinds 2 dagen de 2015 versie. Nou heb ik een vraagje.
De WIFI is alleen maar voor notificaties te kunnen ontvangen als de telefoon en horloge elkaar niet via Bluetooth kunnen vinden? Als ik dus telefoon altijd in de buurt heb kan ik dan de wifi uitzetten? En bespaart dit veel batterij?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:01
Ik wil een horloge kopen voor mezelf. Ik merk dat ik steeds meer op mijn simpele G-shock kijk voor de tijd. Nu wil ik graag een ander horloge. Een beetje horloge kost al 200 euro en wil eigenlijk een Android Wear horloge. Nu vind ik de 360 toch wel de meest interessante. Maar om nu 300 euro neer te tellen om er vervolgens achter te komen dat ik het niet gebruik...

Daarom heb ik wat vragen. Als iemand er een beetje antwoordt op kan geven zou dat top zijn.

Flat tire vind ik niet erg. Wel vind ik het ''erg'' als je een watch face heb die ''door loopt'' over de flat tire. Zijn er veel echte 360 watch faces die hier omheen werken? Is het ook makkelijk om zelf een watch face te maken? Bijvoorbeeld voor op werk een ''nette'' en voor thuis een andere. Kan ik prive Whatsappjes laten doorkomen naar de horloge en groepsgesprekken niet? Of het ene groepsgesprek wel en de andere niet? Wat zijn nu de apps die ik echt MOET hebben? Apps die het gebruik makkelijker maken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 13:43

nitrodesign

There is more joy on a ...

Sinds kort gebruik ik een Apple iPhone 6, alleen ik ben niet zo kapot van de Apple Watch.
Ik ben rond aan het kijken voor een Smartwatch, en is mijn oog gevallen op de Moto 360 2nd Gen.

Een half jaar geleden heb ik een week met de Moto 360 1st Gen mogen spelen, deze beviel me opzich goed voor een van de eerste Smartwatches.

Nu is mijn vraag, in hoeverre kan ik een Moto 360 2nd Gen in combinatie met een Apple iPhone 6 gebruiken.
Kan ik dan nog steeds van alle features gebruik maken, of worden de features beperkt omdat het een Apple toestel is en een Android Smartwatch ?

De vragen die bij mij opkomen zijn:
- Kan ik bellen via de Moto
- Kan ik in het Nederlands tegen mijn Moto praten
- Worden alle notificaties naar mijn Moto gestuurd
- Zitten alle contacten gekoppeld
- Worden er E-mails gepushed
- Worden er agenda punten gepushed

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje weg wijs maken :).

[ Voor 3% gewijzigd door nitrodesign op 21-11-2015 21:41 ]

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

nitrodesign schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:38:
Sinds kort gebruik ik een Apple iPhone 6, alleen ik ben niet zo kapot van de Apple Watch.
Ik ben rond aan het kijken voor een Smartwatch, en is mijn oog gevallen op de Moto 360 2nd Gen.

Een half jaar geleden heb ik een week met de Moto 360 1st Gen mogen spelen, deze beviel me opzich goed voor een van de eerste Smartwatches.

Nu is mijn vraag, in hoeverre kan ik een Moto 360 2nd Gen in combinatie met een Apple iPhone 6 gebruiken.
Kan ik dan nog steeds van alle features gebruik maken, of worden de features beperkt omdat het een Apple toestel is en een Android Smartwatch ?

Weet niet in hoeverre het met een iPhone werkt, maar ja je kan bellen via de Moto (voice command) (i.i.g. als je hem op Engelstalig hebt staan), ik weet niet of je in het Nederlands kan praten (heb hier en daar gelezen dat het kan, maar heb het zelf nooit geprobeerd), al herkent hij wel veel Nederlandse namen als 'ie op Engels staat.

Alle notificaties worden inderdaad naar je Moto gestuurd, i.i.g. met Android, waaronder mails (die je ook kunt lezen) en agendapunten. Veel watch faces laten zelfs (visueel) zien wanneer je afspraken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Is er een site/zijn er sites die faces maken specifiek voor de 360?
Dus faces die ''samenwerken'' met de flat tire. Ik vind het zonde om bijvoorbeeld de 6 maar voor de helft te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:07
nitrodesign schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:38:

Helaas is Android wear een stuk minder uitgebreid op iOS dan op Android.

- nee je kan niet bellen via je Moto (voice command icm Siri werkt ook niet bijvoorbeeld)
- Android Wear 1.4 ondersteunt nu ook nederlands, maar dan alleen binnen de Android wear apps, praten tegen je moto en die dat dan weer doorgeeft aan je telefoon werkt helaas niet.
- Alle Notificaties worden doorgestuurd
- Wat wil je met die contacten doen?Je kan geen mail/sms/app/wat dan ook starten vanaf je telefoon.
- Als je Gmail hebt dan kan je via een rich notification enkele handelingen doen (archive onder andere), via een andere mail client niet helaas, komt alleen binnen als notificatie.
- Agenda afspraken kan aflezen via je horloge.

Helaas zijn de functies beperkt, te beperkt vind ik. Er is ook verder geen mogelijkheid om je Android wear watch uit te breiden op dit moment, je moet het doen met de apps/watchfaces van google die er op staan omdat iOS geen andere appstore toe laat. Hierdoor wordt de functionaliteit nog beperkter.

Ik vond het zelf eerst ook een leuk idee, Android Wear op iOS, maar je kan echt zo goed als niks. Ik ga daarom binnenkort aan de Pebble, ook een stuk minder uitgebreid op iOS dan op Android, maar wel een stuk kleiner, lichter en past beter bij mijn pols dan de grotere Android Wear/Apple Watch dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Dubrillion schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:42:
Is er een site/zijn er sites die faces maken specifiek voor de 360?
Dus faces die ''samenwerken'' met de flat tire. Ik vind het zonde om bijvoorbeeld de 6 maar voor de helft te zien
Alles face zijn gewoon volledig zichtbaar dus ook de zes in dit geval

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
lekzzz schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:18:
[...]

Alles face zijn gewoon volledig zichtbaar dus ook de zes in dit geval
Ik bedoelde eigenlijk meer in de zin dat je soms ronde watchfaces ziet.
En de 360 is niet volledig rond, waardoor de onderkant niet netjes verwerkt is.

Goed:
http://www.smartwatch.me/.../203/276c0812323cdc43.jpg

Niet goed:
http://www.wearwizard.com...h-Faces-Of-Moto-360-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Dubrillion schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:36:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk meer in de zin dat je soms ronde watchfaces ziet.
En de 360 is niet volledig rond, waardoor de onderkant niet netjes verwerkt is.

Goed:
http://www.smartwatch.me/.../203/276c0812323cdc43.jpg

Niet goed:
http://www.wearwizard.com...h-Faces-Of-Moto-360-1.jpg
Duidelijk verhaal maar er zijn er standaard al voldoende in mijn ogen, die aan jouw wensen voldoen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:26
barchettanl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 06:00:
En WOW. Afgelopen weekend liet ik iemand m'n horloge zien. De gebruikelijke grapjes: "Hoe oud is Mark Rutte", "Wie is de president van Slovenië", "Hoe laat is het in Bali". Om er vervolgens achteraan te zeggen dat hij geen Nederlands kent, dus ik niet kan zeggen "Stuur een email".
En prompt vroeg hij aan wie ik een email wil sturen!
Net geprobeerd: "Start Buienradar" en jahoor, het appje wordt gestart op de moto!

Ook: "Start Translate", "Start PayPal", "Start Volume" (op z'n Nederlands uitgesproken), "Start Skype" (beetje nutteloos), "Start Stocard" (paar keer moeten trainen, spreek uit als stookaart" - dit is een heel cool appje!). Behalve Buienradar heb ik geen Nederlandstalige appjes op m'n moto staan. Iemand een suggestie?
Naar aanleiding van jou post even wat geprobeerd en de volgende commando's werken:
  • Stuur Telegram / whatsapp naar <naam>
  • Bel <naam>
  • Navigeer naar <adres>
  • Herinner mij om 5 uur smiddags dat ik een pakketje op de post moet doen
Inderdaad WOW :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
En dat met Wear 1.3 !

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:26
Mijn versies zijn op dit moment:

Telefoon
Android OS: 6
Android Wear app:1.4

Watch
Android Wear: 1.3
Android OS: 5.1.1

Zou het te maken kunnen hebben met Android 6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Telefoon
Android Wear app:1.4.0.2412408

Watch
Android Wear: 1.3.0.2166028

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuffedPanda
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-05-2020
Het achterkantje van mijn moto 360 is onlangs kapot gegaan, weet iemand waar ik deze zou kunnen laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hebben jullie de taal op Nederlands of Engels staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36
BuffedPanda schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:23:
Het achterkantje van mijn moto 360 is onlangs kapot gegaan, weet iemand waar ik deze zou kunnen laten repareren?
Garantie? Bekende scheuren bij de inkeping voor de band?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuffedPanda
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-05-2020
Prulleman schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:14:
[...]

Garantie? Bekende scheuren bij de inkeping voor de band?
Ja, precies zoals ik bij meer mensen heb gelezen. de bekende scheuren bij de band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36
BuffedPanda schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:29:
[...]

Ja, precies zoals ik bij meer mensen heb gelezen. de bekende scheuren bij de band.
Dan moet je gewoon garantie claimen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vraag me af: waarom is de 360 beter dan de Huawei Watch? Is dat de lichtsensor, want ik vind de flat tire niet zo mooi :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:55
Dubrillion schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:32:
Ik vraag me af: waarom is de 360 beter dan de Huawei Watch? Is dat de lichtsensor, want ik vind de flat tire niet zo mooi :$
Die flat tire zie je na een paar uur niet meer als je hem om je pols hebt :P

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
GermanPivo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:33:
[...]

Die flat tire zie je na een paar uur niet meer als je hem om je pols hebt :P
En welke watch face heb je dan? Want een halve 6 vind ik niet zo heel netjes :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:46
Dubrillion schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:32:
In de reviews prijzen ze juist de Huawei als beter, mede door het amoled scherm wat een mooier beeld geeft (vooral in always on mode) + volledig rond. Verder heeft het dezelfde functies als de 360. Pluspunt van 360 is dat hij beter kan registreren dat je naar je horloge kijkt (polsbeweging) en helderheid zelf kan aanpassen (flat tire).360 heeft standaard een dock/draadloos opladen wat ook als pluspunt gezien kan worden. De huawei heeft weer gorilla glas waar de 360 sapphire heeft wat toch krasgevoeliger is.

Welke beter is is uiteindelijk je eigen mening maar ik ben blij met mijn Huawei :P

edit:
Gizmag heeft een vergelijking en een vergelijking in plaatjes.

Computerworld heeft ook een mooie vergelijking met daar ook duidelijk het verschil in scherm benoemd en getoond

[ Voor 53% gewijzigd door lubbertkramer op 01-12-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:26
lubbertkramer schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:43:
[...]
De huawei heeft weer gorilla glas waar de 360 sapphire heeft wat toch krasgevoeliger is.
Volgens mij is het precies andersom... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Laatst online: 15:18
Oh oh..

Dat wordt dus toch aanmelden voor garantie. Bij het scheurtje in m'n backplate lijkt nu ook een soort folie aan de binnenkant los te laten?

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/8UfLj9qaoLZG44dbt0XuLiynhTNUAMoC7Ukjn3STe3Cq18fkSkD16ilKpHHQIgcRZgcvHLf0JeHxhzdA1wjbr8G2FBGYsB_1fhzhm5HezF_JRdLAOft8MZq1TAIqY_E1rMhBubZat0EmLC2elZ76Br_V0qmjrUqtlVnL4SrByHe2zcy1XigjK22GwomBjcX8REWe4OHMZArYct6_porduFVexZ7zQzzsBe_8EAD-cD3Izh8uJ1oM7ebsbnbrX7pOboW7gJyQ-uFMYo1BiARBSx-loyRIeMVJziDW3R41XCudKfy2LOigQDPvhB_Pl5q3oZgyM8HvhBZFccV1y1e5RSXqGFrZe2YmrVNxWvK6cIcsw1cJ8hK306ig1JRKSaFGb8ox5s-MYHyo1Eonch2qNiBvErYzc32jsc1LEP1zSomHTW6AFyxhJDor9FoK9kWXtwZhUw1d-MMeJgy_t0-6awJkBH8Wbvbz3pgBQORQcnEhP1Ck4fvGgDLqcRPUGQXt7C8NXHpvdzCNtXFbtU6tYwVmgVmM5VI_VCIQBaMfXVZL=w600-h672-no

Hebben jullie dit al eerder gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:46
Tovenaar schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:22:
[...]

Volgens mij is het precies andersom... ;)
haha andersom idd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:18
Ik zag gisteren nog een Moto 360 in de vodafone winkel liggen, in hoeverre kan de eerste generatie nog even mee? Hoe vinden jullie dat de watch performed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
Meer dan prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:18
Vanmiddag de Moto 360 gekocht bij Vodafone, hij heeft zichzelf bijgewerkt naar de nieuwste versie. Alleen merk ik dat dicteren in het Nederlands werkt, maar beperkt. Ik kan bijvoorbeeld geen navigatie starten.

Komt volledige Nederlandse support in een latere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik kan alles wat ik wil starten... Waar is *straat/plaatsnaam* is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
.NCK schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:33:
Vanmiddag de Moto 360 gekocht bij Vodafone, hij heeft zichzelf bijgewerkt naar de nieuwste versie. Alleen merk ik dat dicteren in het Nederlands werkt, maar beperkt. Ik kan bijvoorbeeld geen navigatie starten.

Komt volledige Nederlandse support in een latere versie?
'navigeer naar Amsterdam' werkt perfect mij mij.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxic Waste
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-06 15:56
kan iemand hier toevallig bevestingen of de nieuwe versie ooit configureerbaar wordt in Europa, of is dit weer enkel voor de mensen op US soil (zucht)? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:19

Ves

A gadget addicted Bounty

Meer keuze uitstandaard modellen maar geen Moto Maker.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Moto360 bij de vodafone winkel gekocht tijdens die 99 euro actie.
nu zit er een scheurtje in de achterplaat.
moet ik hiervoor bij Vodafone zijn of heeft motorola een eigen afdeling hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik heb best wel vaak (i.c.m. de Sony Xperia Z5) dat de watch niet kan verbinden met google (er staat dan een wolke met een streep er door). Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:23:
Ik heb de Moto360 bij de vodafone winkel gekocht tijdens die 99 euro actie.
nu zit er een scheurtje in de achterplaat.
moet ik hiervoor bij Vodafone zijn of heeft motorola een eigen afdeling hiervoor?
Garantie altijd eerst claimen bij de verkopende partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bij Vodafone. Ik had een error waar ik niet meer vanaf kwam (een soort red ring of death maar dan voor Android Wear :p), is zeer goed afgehandeld door Vodafone, hij wordt opgestuurd naar Dynafix.

• Xanion
ThomasXIV schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:04:
Bij Vodafone. Ik had een error waar ik niet meer vanaf kwam (een soort red ring of death maar dan voor Android Wear :p), is zeer goed afgehandeld door Vodafone, hij wordt opgestuurd naar Dynafix.
Voor je happy wordt eerst het antwoord van Dynafix afwachten. Waarschijnlijk constateren die waterschade of verzinnen een andere reden om geen garantie te geven... :o
https://nl.trustpilot.com/review/web.dynafix.com

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Xanion schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:09:
[...]

Voor je happy wordt eerst het antwoord van Dynafix afwachten. Waarschijnlijk constateren die waterschade of verzinnen een andere reden om geen garantie te geven... :o
https://nl.trustpilot.com/review/web.dynafix.com
Tot nog toe zelf geen klachten gehad over het bedrijf. Weet ook niet of ze daar uberhaupt over kunnen zeuren als je hem door VF laat opsturen. Denk dat klagen pas op z'n plaats is als je er daadwerkelijk van wordt beschuldigd dat de schade door jou is aangericht.

E: Bovendien zijn dit soort sites denk ik ook niet erg betrouwbaar, men zal eerder op het internet ervaringen posten, zeker op een dergelijke site als trustpilot, als er iets niet goed gaat dan wanneer er iets wel goed gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Thomas op 10-12-2015 12:16 ]

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:26
Gisteren mijn moto360 gen1 ingeruild voor de Moto360 gen2.
Alhoewel de smartwatch geen nieuwe functionaliteiten biedt, bevalt deze toch een stuk beter.
Het design is ietwat eleganter (andere uitvoering, bruin vs gen 1 zwart). De knop voelt veel beter.
Maar wat het meest bevalt is de verbeterde accuduur icm screen always on.
Heeft nu veel meer weg van een horloge, dan de gen1 die bijna hele dag het scherm uit had.

De snapdragen 400 ipv de omap maakt de smartwatch ook een stuk snappier en fijner in gebruik. Nu wachten op nieuwe updates van wear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Laatst online: 15:18
ThomasXIV schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:15:
[...]

Tot nog toe zelf geen klachten gehad over het bedrijf. Weet ook niet of ze daar uberhaupt over kunnen zeuren als je hem door VF laat opsturen. Denk dat klagen pas op z'n plaats is als je er daadwerkelijk van wordt beschuldigd dat de schade door jou is aangericht.
Precies.

Mijn Moto is ook (via bol.com) bij Dynafix geweest. hebben hem prima (en onder garantie) gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:29
Ligt het aan mij of is de 2de generatie Moto 360 in 42mm zilver nog steeds niet beschikbaar in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Ik vind dat de 2de generatie vrij slecht te verkrijgen is als je ziet welke opties er zijn zonder Moto Maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Na een paar dagen de Moto 360 (2015) in gebruik ben ik nog zeer te spreken. Echter ook enkele mindere punten:

- De bluetooth verbinding met mijn S6 is minder dan de Moto360 1. Ik heb al een paar de Moto 360 opnieuw moeten opstarten om verbinding met de telefoon te herstellen.

- Ook de wifi verbinding is minder. Deze heb ik al een paar keer handmatig moeten herstellen

Mogelijk heeft dit te maken dat ik android wear op mijn S6 niet heb gedeinstalleerd, maar direct de nieuwe moto 360 heb gekoppeld. Het kan zijn dat de oude Moto360 in android wear de nieuwe in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Xanion schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:22:
[...]

'navigeer naar Amsterdam' werkt perfect mij mij.
Dit werkte bij mij in eerste instantie ook niet - werkte alleen in het Engels omdat ik m'n telefoon op Engels had ingesteld. Nu ik die ook op NL heb ingesteld (voice input voor Google Now had ik nl al op NL staan, maar is blijkbaar niet voldoende) werkt het wel in NL. Jammer dat dat moet want ik haat NL interfaces - in principe zie ik ook niet het probleem waarom dat niet zou kunnen: hij kan een actie die NL wordt gesproken natuurlijk prima onderwater vertalen naar een actie die in een Engels app wordt uitgevoerd (aan de actie ansich verandert natuurlijk niks). Maar goed: het werkt in iig ☺

Heb m'n Moto 360 (1st gen) nu 1 dag en het ziet er naar uit dat ik de avond niet ga halen.... hoop dat dat nog beter wordt (batterij calibratie en minder er 'mee klooien'). Qua werking / look&feel (stalen band) en functionaliteit iig helemaal tevreden!

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mijn interface is Engels maar Nederlandse input accepteert hij ook, heb enkel de voice input op NL staan.

W.b.t. de batterij, hier gaat 'ie nu 2 dagen mee (al gooi ik hem wel vaak gewoon op de lader). Voornamelijk omdat ik er minder mee klooi, check gewoon af en toe de tijd en m'n notificaties, stuur af en toe wat terug als ik niet in het openbaar ben en m'n telefoon niet bij de hand heb, dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Hmm apart - heb het nogmaals geprobeerd (telefoon ingesteld op Engels) en dan op m'n Moto 360 "navigeer naar Amsterdam" ingesproken: ipv daadwerkelijk te navigeren gaat hij dan via Google zoeken op die input. Direct daarna de taal op NL ingesteld en wederom hetzelfde ingesproken: hij start dan meteen de navigatie.

Heb overigens een Galaxy S6 op Android 5.1.1 - wellicht dat jij Android 6 draait en dat het daarbij verholpen is / het iets is dat Samsung niet goed in z'n schil heeft geintegreerd (?)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Amps schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:41:
Ligt het aan mij of is de 2de generatie Moto 360 in 42mm zilver nog steeds niet beschikbaar in Nederland?
Nee helaas, komt volgens mij ook niet. Heb contact gezocht met Motorola Nederland en hun geven aan enige optie is buitenland. Erg kort door de bocht antwoord van hun helpdeskmedewerker overigens...
In het buitenland (duitsland/engeland etc) zijn ook enkel de "standaard" modellen nog maar te krijgen. Een 2 weken geleden stonden er nog op internet op bijvoorbeeld eglobal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
goofer_nieuw schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:23:
Na een paar dagen de Moto 360 (2015) in gebruik ben ik nog zeer te spreken. Echter ook enkele mindere punten:

- De bluetooth verbinding met mijn S6 is minder dan de Moto360 1. Ik heb al een paar de Moto 360 opnieuw moeten opstarten om verbinding met de telefoon te herstellen.

- Ook de wifi verbinding is minder. Deze heb ik al een paar keer handmatig moeten herstellen

Mogelijk heeft dit te maken dat ik android wear op mijn S6 niet heb gedeinstalleerd, maar direct de nieuwe moto 360 heb gekoppeld. Het kan zijn dat de oude Moto360 in android wear de nieuwe in de weg zit.
Probleem opgelost door naar Android wear 1.3 terug te gaan. 1.4 geeft veel problemen.....

• BaT

BaT

Kan iemand mij vertellen wat die Battery Saving bij 15% precies allemaal doet?

Ik lees overal dat die automatisch de Ambient mode voor je uitzet (die heb ik echter al uit staan). In mijn geval wordt de smartwatch haast onbruikbaar: reageert niet altijd op de knop/scherm blijft helft van de tijd op zwart. Zodra ik in die battery saving uitzet (links swipen in de destrebreffende card) werkt de Moto 360 pas weer normaal.

Ook jammer dat je die battery saving niet gewoon permanent uit kan zetten in settings (?)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Herkenbaar. Ik kreeg de battery saving pas als optie te zien nadat ik onlangs een factory reset had gedaan. Nu weet ik dus pas dat dat de oorzaak van het onbruikbaar worden was. Geen idee of ik het nu eenmalig of definitief heb uitgezet :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

BaT schreef op donderdag 24 december 2015 @ 07:55:
Kan iemand mij vertellen wat die Battery Saving bij 15% precies allemaal doet?

Ik lees overal dat die automatisch de Ambient mode voor je uitzet (die heb ik echter al uit staan). In mijn geval wordt de smartwatch haast onbruikbaar: reageert niet altijd op de knop/scherm blijft helft van de tijd op zwart. Zodra ik in die battery saving uitzet (links swipen in de destrebreffende card) werkt de Moto 360 pas weer normaal.

Ook jammer dat je die battery saving niet gewoon permanent uit kan zetten in settings (?)
Tril wordt o.a. uitgeschakeld.

Ben zelf nog niet onder de 15% geweest mijn SW3 maar met de 360 wel vaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ok thnx voor de feedback. Merk dat de Moto 360 na een paar keer laden nu veel langer mee gaat (als in: ik kom nu makkelijk de dag door en hou nog wat juice over ook).

Ik moet wel zeggen dat ik een aantal bugs ben tegengekomen (en na wat ge-Google ook tot de conclusie ben gekomen dat ik niet de enige ben):

-Wanneer je van boven naar beneden swiped zie je even het batterij percentage - deze fade na een paar tellen weg: er verschijnt dan meestal een kleine glitch naast het batterij percentage (klein blokje in random kleuren) vlak voordat het verdwijnt. Verder niet heel erg storend, maar goed...

-Moto 360 laadt af en toe niet op (zit stevig in de dock, ledje onder de dock brandt ook en het ' nachtklokje' verschijnt ook netjes): oplossing is dan om de stekker van de dock even er in/er uit te doen (nu 2 keer gebeurd). Valt me op dat soms het ledje van de dock brandt wanneer er geen horloge op ligt (volgens mij laadt hij dan ook niet op - wanneer je hem er dan wel op legt zeg maar).

-Met het commando bellen startte de Moto 360 bij mij standaard Skype ipv het belgedeelte van m'n telefoon (GalaxyS6) - dit commando kan je niet bij acties aanpassen (bij mij tenminste niet zichtbaar in Android Wear) en Skype is een standaard niet te verwijderen App op m'n Galaxy S6. Oplossing was om Skype tijdelijk te disablen op m'n telefoon - hierna pakt hij wel 'gewoon' bellen (ook wanneer je Skype daarna weer enabled). Maar als ik het weer terug zou willen zetten naar Skype: geen flauw idee hoe dat vervolgens in z'n werk gaat (en is gelukkig ook niet aan de orde)

-Battery Saving mode werkt krampachtig - mijn eigen ervaring is dat het horloge haast onbruikbaar wordt - ik had nog het eea hierover opgezocht en gelezen (maar nog niet zelf getest: ik kom na een normale dag gelukkig nu niet meer in de buurt van de 15%): het schijnt dat de backlight in deze modus soms volledig wordt uitgezet: maw de Moto 360 lijkt dan niet te reageren (zwart beeld), maar in werkelijkheid gaat het scherm wel 'aan' (echter totaal niet te zien in normale daglicht omstandigheden/kijkafstand). Als dit het geval is: beetje een misser, want door dat soort grappen wordt het een onbruikbaar ding - doe dan niks.

Tot slot het enige wat ik ik out of the box 'mis':

-integratie met Outlook 365 (weet het - ligt meer bij Microsoft, maar jammer dat ze bij Google hier niet even achteraan zijn gegaan of iig MS hebben gepushed) - Gelukkig werkt MS wel aan ondersteuning voor Android Wear (aangezien One Note er al wel in zit). En ja, ik weet dat het mogelijk is met third party Apps, maar ik hou gewoon van oplossingen out of the box. Het gaat dan met name om het tonen van de agenda en volledige emails (ipv alleen de header) + acties uitvoeren bij mails.

Vooralsnog erg tevreden met m'n Moto 360 Light Steel - ik zie het ook meer als een (vergeleken met de concurrentie relatief goedkoop) experiment om te kijken of een smartwatch iets is waar ik me helemaal in kan vinden en zoals het er naar uit ziet is dat wel het geval :)

edit: nog een paar zaken die me 'dwars' zitten en volgens mij al lang in het ding zouden moeten zitten (lijkt me allemaal '5 minuten werk' voor de programmeurs @ Motorola):

- Als je de brightness wil aanpassen (standaard setting op horloge): de 5 opties die je naast ' auto' kan selecteren zijn allemaal hartstikke bright vergeleken met hoe laag het scherm gedimmed kan worden in auto... ipv 5 stappen hadden ze bv voor 10 kunnen kiezen (die dan nog minder bright zijn).

-Sommige opties zitten wel erg verstopt in de Android Wear app op je telefoon (zoals kantelen om te 'activeren') - dit had imho ook gewoon bij settings in het horloge moeten zitten.

-De mogelijkheid om de sensoren voor hartslag ed helemaal uit te zetten: ik gebruik die onzin totaal niet en naar wat ik begrijp moet je het eea rooten voordat je dit zelf kan uitzetten. Ik dacht gelezen te hebben dat er door de Moto 360 automatisch om de 5 minuten wordt 'gemeten' - dat is 12 keer per uur en dus 120+ keer op een dag: volgens mij aardig wat stroom wat wordt verkwanseld (in mijn geval dan).

-De mogelijkheid om de battery saving mode aan/uit te zetten in settings op horloge ipv alleen tonen in een card wanneer de Moto 360 geforceerd/ongevraagd in deze modus stapt (bij 15%).

[ Voor 35% gewijzigd door BaT op 29-12-2015 16:48 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Mooi overzicht BaT. Was helemaal mooi geweest als Google/Motorola ook mee zou lezen :-)

Zelf vind ik het af en toe onduidelijk waarom sommige notificaties niet aankomen. Soms komt dat doordat ik de vorige naar beneden heb geswiped, waardoor de rest daar 'onder' komt. Oplossing is dan om even naarboven te swipen om te checken of er nog een 'verborgen' notificatie klaar stond om te lezen. Daarna trilt het horloge weer bij iedere notificatie.

Sinds kort hebben we ook Google Now op het horloge. Dit wil ik helemaal niet! Op mn telefoon prima, niet op mn watch. Krijg nu allemaal nutteloze notificaties met informatie die ik vaak al via een andere app als notificatie had gehad. Zo krijg ik van AccuWeather, Android Wear en een watchface weerinformatie. Nu komt daar ook nog eens Google Now bij.

Ook zou ik de gevoeligheid van het 'kantelen om te activeren' willen kunnen instellen. Van mij mag dat ietsie gevoeliger. Ik hou toch altijd minstens 30% over aan het eind van de dag, dus het extra stroomverbruik boeit me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:33
kwaazaar schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:23:
Sinds kort hebben we ook Google Now op het horloge. Dit wil ik helemaal niet! Op mn telefoon prima, niet op mn watch. Krijg nu allemaal nutteloze notificaties met informatie die ik vaak al via een andere app als notificatie had gehad. Zo krijg ik van AccuWeather, Android Wear en een watchface weerinformatie. Nu komt daar ook nog eens Google Now bij.
Je zou kunnen overwegen deze "nutteloze meldingen" te blocken op je horloge, krijg je een melding op je horloge... Net zolang naar links swipen totdat de optie Block App verschijnt en deze klikken. En klaar....

• kwaazaar
ipje schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:49:
[...]

Je zou kunnen overwegen deze "nutteloze meldingen" te blocken op je horloge, krijg je een melding op je horloge... Net zolang naar links swipen totdat de optie Block App verschijnt en deze klikken. En klaar....
Omdat dit over Google now gaat, blockt hij de app "Telefoon". Dat leek me ook niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
Ik heb sinds kort het probleem dat er geen enkel notificaties meer binnen komen. Het horloge is wel verbonden (gecheckt in de Wear app) en het gekke is dat ik ook gewoon mijn watchface kan veranderen via m'n telefoon. De connectie is er dus wel degelijk.

Ik heb de watch meerdere malen gereset, de Wear app opnieuw geïnstalleerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Gecheckt:
  • Het lijst bij "App-Meldingen blokkeren" is leeg, behalve de Agenda. Dit staat volgens mij standaard zo ingesteld.
  • Android Wear heeft toegang tot meldingen
  • De Moto 360 staat tussen "trusted devices" bij Smart Lock
  • Horlogemeldingen uit proberen via de Wear app werkt ook niet
Ik draai Cyanogenmod 12.1 op een OnePlus One.

Zie ik iets over het hoofd misschien?!

[ Voor 11% gewijzigd door JunkO op 02-01-2016 12:20 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmfkaa
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-03-2016
JunkO ja hier heb ik dus ook last van. Mijn moto360 werkte type nu toe goed maar nu is het een gewoon ⌚ geworden.. ben benieuwd of iemand een oplossing weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Heb je notificaties op je telefoon nog wel aan staan? Als je de telefoon op stil zet, dan wordt de watch ook 'stil'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmfkaa
  • Laatst online: 17-03-2016
kwaazaar schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:07:
Heb je notificaties op je telefoon nog wel aan staan? Als je de telefoon op stil zet, dan wordt de watch ook 'stil'.
Bedankt voor het mee denken maar alles staat gewoon zoals het moet. Ik heb vandaag gemerkt dat een app als Runtastic wel gewoon goed werkt richting de watch. Erg vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
JunkO schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:16:
Ik heb sinds kort het probleem dat er geen enkel notificaties meer binnen komen. Het horloge is wel verbonden (gecheckt in de Wear app) en het gekke is dat ik ook gewoon mijn watchface kan veranderen via m'n telefoon. De connectie is er dus wel degelijk.

Ik heb de watch meerdere malen gereset, de Wear app opnieuw geïnstalleerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Gecheckt:
  • Het lijst bij "App-Meldingen blokkeren" is leeg, behalve de Agenda. Dit staat volgens mij standaard zo ingesteld.
  • Android Wear heeft toegang tot meldingen
  • De Moto 360 staat tussen "trusted devices" bij Smart Lock
  • Horlogemeldingen uit proberen via de Wear app werkt ook niet
Ik draai Cyanogenmod 12.1 op een OnePlus One.

Zie ik iets over het hoofd misschien?!
Misschien in het bezit van een Nexus (6P)?

nieuws: Gebruikers Nexus-smartphones hebben problemen met notificaties Gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Zoals ik schreef heb ik een OnePlus One ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Moto 360 1st Gen voor 135 euro is dat een goede deal nu? Of kan ik dan beter iets anders nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Aardige deal zou ik zeggen, je kunt hem 2e hands goedkoper vinden maar voor een nieuwe 360 is het een redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
ThomasXIV schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:07:
Aardige deal zou ik zeggen, je kunt hem 2e hands goedkoper vinden maar voor een nieuwe 360 is het een redelijke prijs.
Ja het is een "nieuwe" bij een outlet shop voor 135 euro. Doos is beschadigd, voor de rest niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nou dan is hij dus nieuw! Ik heb de mijne onlangs verkocht, maar wel voor 100 euro gekocht toendertijd bij Vodafone. Heb wel eens met wat "snellere" watches gespeeld zoals de LG G Watch R, en in praktijk is dat verschil ontzettend miniem. Het is een prima smartwatch die doet wat hij moet doen, en Android Wear prima draait. Accuduur is ook een dag of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
ThomasXIV schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:15:
Nou dan is hij dus nieuw! Ik heb de mijne onlangs verkocht, maar wel voor 100 euro gekocht toendertijd bij Vodafone. Heb wel eens met wat "snellere" watches gespeeld zoals de LG G Watch R, en in praktijk is dat verschil ontzettend miniem. Het is een prima smartwatch die doet wat hij moet doen, en Android Wear prima draait. Accuduur is ook een dag of 2.
Ooh dat is goed om te horen. En hoe zit het met de updates van de Moto 360 door die oude processor die er in zit, dat is mijn hekel punt die ik nou nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

CokeZero schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:50:
[...]

Ooh dat is goed om te horen. En hoe zit het met de updates van de Moto 360 door die oude processor die er in zit, dat is mijn hekel punt die ik nou nog heb.
Dat is niet te voorspellen helaas, maar met de huidige versie heeft hij geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
CokeZero schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:50:
[...]

Zou ik mij echt niet druk over maken. heb 'm sinds dag 1 sinds hij in de states uitkwam (was er toevallig) en hij is alleen maar beter geworden. Draait soepel Android Wear, batterijduur is echt een volle dag en de looks zijn wat mij betreft nog onovertroffen. Voor de huidige prijs is het echt een "good steal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Na een (lang vermeden) factory reset van m'n telefoon werken de notificaties weer na behoren. Helaas weet ik nu niet precies wat de oorzaak is geweest maar het zij zo.

[ Voor 11% gewijzigd door JunkO op 14-01-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik heb sinds deze week een 2e hands Moto 360 op de kop getikt voor 80 euro.

Ik heb ook nog een Gear 2 met AW (custom rom) erop, maar ik wil even kijken of een ronde watch niet mooier is dan deze vierkante display.

Ik ga dus de 2 watches met elkaar vergelijken om te zien wat voor mijn gebruik mooier/beter is.

Voordelen Moto 360 : rond display, mooiere watch faces, origineel AW OS.
Voordelen Gear 2 : in-build speaker (voor aankomende AW versie met watch-call support), OLED scherm

twijfel, twijfel, twijfel.... :P

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik word zo moe van mensen die vragen of dit de "iWatch" is. Ten eerste: het ding heet "Apple Watch" en ten tweede: Apple zou willen dat ze zo'n mooi rond klokje hadden ontworpen!

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
barchettanl schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:48:
Ik word zo moe van mensen die vragen of dit de "iWatch" is. Ten eerste: het ding heet "Apple Watch" en ten tweede: Apple zou willen dat ze zo'n mooi rond klokje hadden ontworpen!
Inderdaad, eerst vragen ze of het "dat horloge van Apple" is en vlak erna "of die van Samsung?" Valt me sowieso op dat mensen die niet-techminded zijn alleen maar (deze) 2 merken schijnen te kennen. Hoe vaak mijn OnePlus One wel niet voor een Samsung wordt aangezien, irritant!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Voor vele is Android gelijk aan Samsung, vandaar dat Google ook de branding van 'Power by Android' doordrukte bij OEMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
En ik vind Samsungs nog wel zo irritant dat ze de 2 buitenste buttons hebben omgekeerd tov stock Android en dat deze 2 buttons ook niet zichtbaar zijn tot je er op drukt.

En dan dat BLOEP-geluidje bij alles wat aangeraakt wordt op het scherm. Okay, dat kan je vast wel wijzigen/uitzetten maar blijkbaar hebben mensen met Samsung-toestellen geen idee dus hoor ik die geluidjes om mij heen...

Wat Samsung wel weer heeft zijn mooie Amoled-schermpjes en die ring om hun laatste (niet-Android) smartwatch.

Om nog even on-topic te blijven: ik had bij de oudjaarsreceptie m'n nette pak aan met een net analoog horloge. Dan valt pas op hoe vaak je op je smartwatch kijkt als je je telefoon in je broekzak voelt trillen B)

(en ja, ik heb ook wel een mooie analoge watchface voor m'n Moto hoor)

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:51
Gisteren overgestapt van een android telefoon naar een iphone. Was al aan het voorbereiden om mijn moto 360 te verkopen. Tot mijn grote verbazing werkt deze ook tegenwoordig met IOS samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
M-slayer schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:33:
Gisteren overgestapt van een android telefoon naar een iphone. Was al aan het voorbereiden om mijn moto 360 te verkopen. Tot mijn grote verbazing werkt deze ook tegenwoordig met IOS samen.
Dit was al even hoor. Google is nog steeds bezig met de Android Wear app waardoor er steeds meer mogelijk is.
Het enige is, dat je wel Ok Google kunt gebruiken, maar geen Siri.
Verder alles wat op je scherm wordt weergegeven zoals popups van Whatsapp e.d. zijn beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
speedme schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:38:
Voordelen Moto 360 : rond display, mooiere watch faces, origineel AW OS.
Voordelen Gear 2 : in-build speaker (voor aankomende AW versie met watch-call support), OLED scherm

twijfel, twijfel, twijfel.... :P
De Gear2 draait niet op Android Wear, dus zou niet al te lang wachten op de volgende AW update voor dit horloge. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Xanion schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:54:
[...]

De Gear2 draait niet op Android Wear, dus zou niet al te lang wachten op de volgende AW update voor dit horloge. :+
Jawel hoor, maar niet standaard nee.
Standaard draait Tizen op de Gear 2, maar ik ben toch een tweaker ?
Dus zet ik er lekker AW op en dat werkt perfekt :+

(niet mijn eigen ROM hoor, maar een port van AW gemaakt door een dev op XDA).

Die dev hoeft alleen maar de nieuwe versie van AW geschikt te maken voor de Gear 2 en dan geniet ik ook van alle nieuwe functies. Hij is trouwens al begonnen met een vroege beta-release en heeft hem al bootable.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
speedme schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:07:
[...]

Jawel hoor, maar niet standaard nee.
Standaard draait Tizen op de Gear 2, maar ik ben toch een tweaker ?
Dus zet ik er lekker AW op en dat werkt perfekt :+

(niet mijn eigen ROM hoor, maar een port van AW gemaakt door een dev op XDA).

Die dev hoeft alleen maar de nieuwe versie van AW geschikt te maken voor de Gear 2 en dan geniet ik ook van alle nieuwe functies. Hij is trouwens al begonnen met een vroege beta-release en heeft hem al bootable.
Ah, ok. Had nog niet gezien dat dat al mogelijk was. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:27
Ik krijg regelmatig de melding op mijn Moto 360 (Gen 2) dat de wi-fi uit is geschakeld om de levensduur van de batterij te besparen, maar vaak heeft de batterij dan nog zo'n 80-90% aan 'juice'. :s

Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Yonix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:11:
Ik krijg regelmatig de melding op mijn Moto 360 (Gen 2) dat de wi-fi uit is geschakeld om de levensduur van de batterij te besparen, maar vaak heeft de batterij dan nog zo'n 80-90% aan 'juice'. :s

Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem?
Ik ken het van mijn v1. Volgens mij geldt voor Android Wear dat WiFi vooral bedoeld is als backup wanneer de bluetooth verbinding verloren is en niet als fulltime alternatief. Die timeout kun je overigens in de watch zelf instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
Gebruikt iemand hier zijn moto 360 met IOS? Hij is 1 keer verbonden geweest maar nu kan ik hem niet meer opnieuw laten verbinden er staat de hele tijd touch to reconnect.

Iemand een idee? Ik heb beide al opnieuw opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJHM
  • Laatst online: 27-05-2018
Ben net op tweakers, heb dus ook scheuren in de afdekplaat.

Wat kan er gebeuren als ik er geen nieuwe op laat zetten ?

Kan ik dit ook zelf doen. (wil horloge geen 2 weken missen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
je bedoeld aan de onderkant? volgens mij niets, althans ik heb het al een jaar of zo. Ding doet het verder perfect en ik zie het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
sthij schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:58:
Gebruikt iemand hier zijn moto 360 met IOS? Hij is 1 keer verbonden geweest maar nu kan ik hem niet meer opnieuw laten verbinden er staat de hele tijd touch to reconnect.

Iemand een idee? Ik heb beide al opnieuw opgestart.
Je moet de moto 360 eerst even een factory reset geven.
En op je phone moet in AW aangeven dat het de watch moet vergeten/verwijderen.

Daarna kun je, als het goed is, opnieuw een verbinding maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Weet iemand hoe je het alarm kan uitzetten als ik te ver bij m'n telefoon vandaan ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Heh wat?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qWSPcrg.png

Ik denk trouwens dat ik nu voor de Huawei Watch ga, na ruim een jaar de 360 gehad te hebben.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
barchettanl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:54:
Heh wat?

[afbeelding]

Ik denk trouwens dat ik nu voor de Huawei Watch ga, na ruim een jaar de 360 gehad te hebben.
want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Want nu 17% korting; AMOLED scherm (dus altijd-aan) met iets hogere resolutie; luidspreker (ondersteund in Wear 1.4); voor de heb :)

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Heh wat?

[afbeelding]

Dit heb ik ook een aantal keer gehad. Volgens mij heb ik hem toen laten syncen. Dat of opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Heh wat?

[afbeelding]

Via APKmirror versie 1.1 downloaden en installeren op je watch. Daarmee alles initieel syncen. Zodra dat werkt upgraden via de play store and you're in business.

Idiote bug, maar helaas herkenbaar :X

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
barchettanl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:17:
Want nu 17% korting; AMOLED scherm (dus altijd-aan) met iets hogere resolutie; luidspreker (ondersteund in Wear 1.4); voor de heb :)
hehehe ok ok.. zeker dat laatste herken ik. heb mijn Moto360 zelf opgepikt in de US de dag dat hij uitkwam, via Bestbuy.
Heb al een paar keer gekeken naar een 'upgrade' maar wil perse een GPS module ivm hardlopen en waterdicht zou ook erg fijn zijn. Bijna zelfs op het punt gestaan om een sporthorloge te kopen welke dat had maar dan helaas geen Android Wear (wel notoficaties etc), namelijk de Fenix 3 Titanium.

Al is dat wel iets overkill qua features ;)

Afbeeldingslocatie: https://static.garmincdn.com/en/products/010-01338-41/v/cf-lg.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 27-01-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ALvjfTv.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N8I5rz5.png

De 'flat tire' heeft zo'n voordelen!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/69j2RzR.png
(plaatje wat ik hier eerst had staan was niet helemaal eerlijk: de Moto 360's font was groter dan die van de Huawei)

[ Voor 105% gewijzigd door barchettanl op 27-01-2016 21:21 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik had die melding een paar uur geleden ook nadat ik Android Wear had geupdate op m'n toestel.
Een restart op m'n moto was al voldoende.

Ongeveer maand geleden kreeg ik ook regelmatig last van zo'n Google Play Service melding. Vaak ging het vanzelf weg, maar soms moest ik m'n moto wel resetten.
Jammer dat het daarin soms enigszins aanvoelt alsof het nog in de beta-fase zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Darkermoon op 27-01-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Vandaag, na lang wachten en gezeur met Motorola dan eindelijk m'n Moto 360 2015 42mm silver/cognac mogen ontvangen.
Erg tevreden mee zover! Ik moest wel even een oudere versie van Android Wear gebruiken, kreeg op het begin de Google Play Service melding.

Vanavond eens even alle functies uitspitten en een mooie watchface maken/uitzoeken.

Qua uiterlijk vind ik dit de meest "normaal" uitziende smartwatch ertussen, heb nog getwijfeld over de Huawei vanwege het scherm(amoled) Maar het LCD scherm is in het donker erg zwart! Had meer backlight bleeding verwacht maar kan het bijna niet onderscheiden van een amoled scherm denk ik.
De flat-tire, tja jammer maar een lichtsensor vind ik erg fijn, zeker bij de always-on modes. Mensen hebben niet snel in de gaten dat het een smartwatch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 17-09 22:32
Ik ben ondertussen ook maar aan de smartwatch gegaan, kon het niet laten ;) .
Ik heb een 2e hands Moto360 (de originele) op de kop getikt.
Nu ben ik even benieuwd of de batterij resultaten die ik tot nu toe haal representatief zijn, of dat ik hier nog iets op verbeteren kan!
Ik haal met ambient ON en wrist gestures ON ongeveer 8-10 uur (toch wel een tegenvaller, had gehoopt op 12 uur).
Ik haal met ambient OFF en wrist gestures ON ongeveer 12-14 uur (matig, net genoeg voor een werkdag, maar niet voor een hele dag, had hier 16-18 uur verwacht).

Ik heb hem gekoppeld met een iPhone 5s, dus geen apps er op staan. Er komen wat whatsappjes, mailtjes en agenda herinneringen langs verder niet.
Android Wear versie 1.3.0.2166028 en Google Play versie 8.2.99 (2339544-534).

Is dit 'as good as it gets' of kan ik hier meer uit halen?
Met name de ambient mode vind ik erg handig, maar of ik daar ooit een volle werkdag mee haal betwijfel ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Standaard heb ik de ambient modus aan staan en ik haal ongeveer 15-16 uur, afhankelijk van het gebruik. Dit betekent: de hele dag door whatsappjes, mails, agenda, spotify, nu.nl en google now meldingen ontvangen. Alleen bij het gebruik van navigatie gaat de batterij echt sneller leeg.

Ik heb trouwens gewoon een normale watchskin aanstaan, dus geen externe app (zoals WatchMaker) die wellicht de batterij ook beïnvloed. Daarnaast gebruik ik de watch voornamelijk ter informatie van de meldingen en reageer ik meestal gewoon via mijn telefoon (dus geen spraakberichten e.d.).

[ Voor 15% gewijzigd door Rasmalluin op 01-02-2016 12:16 ]

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Smobbo schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:56:
Ik ben ondertussen ook maar aan de smartwatch gegaan, kon het niet laten ;) .
Ik heb een 2e hands Moto360 (de originele) op de kop getikt.
Nu ben ik even benieuwd of de batterij resultaten die ik tot nu toe haal representatief zijn, of dat ik hier nog iets op verbeteren kan!
Ik haal met ambient ON en wrist gestures ON ongeveer 8-10 uur (toch wel een tegenvaller, had gehoopt op 12 uur).
Ik haal met ambient OFF en wrist gestures ON ongeveer 12-14 uur (matig, net genoeg voor een werkdag, maar niet voor een hele dag, had hier 16-18 uur verwacht).

Ik heb hem gekoppeld met een iPhone 5s, dus geen apps er op staan. Er komen wat whatsappjes, mailtjes en agenda herinneringen langs verder niet.
Android Wear versie 1.3.0.2166028 en Google Play versie 8.2.99 (2339544-534).

Is dit 'as good as it gets' of kan ik hier meer uit halen?
Met name de ambient mode vind ik erg handig, maar of ik daar ooit een volle werkdag mee haal betwijfel ik...
Ik haal met ambient mode aan rustig 18uur. Maar je moet je WIFI controleren, als ik WIFI aanzet is de accu na 8 uur leeg. Met WIFI uit is om 0730 van de lader en rond 12uur 's nachts op de lader met ongeveer 30% over.

Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports