Lijkt me wel inderdaad.Dj Neo Ziggy schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:50:
Zo ik heb de mijne nu twee maanden, en ik heb nu al last van een ingebrand brand scherm van het laden.
Geen idee wat ik er mee moet, gevalletje garantie?
Valt me trouwens mee hoe de accu is; nu na een dag gebruik zit 'ie nog op 52 procent. Heb hem rond 8 uur 's ochtends van de lader gehaald, en gewoon normaal gebruikt, zelfs nog even kort mee genavigeerd
.
lcd displays kunnen niet inbranden. Wat je ziet is ghosting. Dit is geen blijvend probleem. Wanneer je de moto helemaal uitschakelt en na een paar uur weer opstart zul je merken dat het ghosting effect minder zal worden. Zelf had ik ook last van ghosting door de nachtklok modus. Ik druk nu iedere keer 2x op de knop om het display uit te schakelen voordat ik hem op de lader leg. Ik weet dat het niet ideaal is maar hiermee is mijn ghosting probleem na een week verdwenen.
Vreemd dit.. Mijn Moto360 en OneplusOne zijn al twee dagen aan het ruziën met elkaar. Heb vaak geen connectie. Moto360 inmiddels al twee keer naar fabrieksinstellingen gezet, maar het helpt nog niet. Zijn er meerdere mensen die dit probleem wel eens gehad hebben?
Dit heb ik inderdaad ook wel eens gehad. Wat ik had gedaan is het ontkoppelen van de watch en dan opnieuw koppellen.
Wat ook wel eens hielp is Bluetooth helemaal uitzetten, beide devices even opnieuw opstarten en daarna verbinding laten maken.
Het lijkt soms wel of ze totaal langs elkaar heen praten...
Wat ook wel eens hielp is Bluetooth helemaal uitzetten, beide devices even opnieuw opstarten en daarna verbinding laten maken.
Het lijkt soms wel of ze totaal langs elkaar heen praten...
net contact gehad met motorola, die gaan mijn horloge vervangen.
Maar het idee van een ingebrand scherm hadden ze nog nooit gehoord...
Right.
Right.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Wordt hier in het topic toch al aan je verteld dat inbranden niet kan op een LCD? maar dat het Ghosting is, en dat dat niet blijvend is?Dj Neo Ziggy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:00:
net contact gehad met motorola, die gaan mijn horloge vervangen.
Right.
Plasma en OLED branden in. LCD niet (gezien het een andere techniek is)
Dat lees je dan ongeveer 3 uur nadat ik hem hebt aangemeld,Waah schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:26:
[...]
Wordt hier in het topic toch al aan je verteld dat inbranden niet kan op een LCD? maar dat het Ghosting is, en dat dat niet blijvend is?
Ik ben al begonnen met het bovenstaande, ik heb hem nu uit staan, en zet hem morgen weer aan.
Kijken of het weg is.
Ik heb inmiddels ook de watch gehaald bij de Vodafone winkel! zeer blij mee en de mogelijkheden zijn ook nog groter dan ik dacht helemaal top!
Voor nu vind ik het standaard bandje prima, maar sinterklaas en kerst komt er weer aan dus dan is het een mooi moment om eens een ander bandje te "vragen". Kan ik elk standaard 22mm bandje gebruiken of alleen specifieke bandjes voor de moto360. (I.v.m de uitsparingen ofzo?)
Voor nu vind ik het standaard bandje prima, maar sinterklaas en kerst komt er weer aan dus dan is het een mooi moment om eens een ander bandje te "vragen". Kan ik elk standaard 22mm bandje gebruiken of alleen specifieke bandjes voor de moto360. (I.v.m de uitsparingen ofzo?)
Niet elk bandje past. Op internet kan je wat rondzoeken naar verschillende bandjes die (ook) op de Moto 360 passen.Robbie T schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:29:
Ik heb inmiddels ook de watch gehaald bij de Vodafone winkel! zeer blij mee en de mogelijkheden zijn ook nog groter dan ik dacht helemaal top!
Enkele posts geleden was een link geplaatst naar een stalen bandje op eBay. Deze heb ik zelf eind vorige week besteld, maar heb m nog niet binnen. Voor info, zie de post hieronder:
LoeWn schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:12:
[...]
Ik heb het goedkope bandje gekocht die massaal te vinden is op Ebay. Voor de prijs is het echt een goed bandje. Het kan uiteraard niet tippen aan de bandjes van mijn horloges van een prijsklasse 150-250 euro. De bouwkwaliteit (vooral de sluiting) is van iets mindere kwaliteit. Het voelt net wat goedkoper aan.
IGN: Rasmalluin
Er is dus:
- Google Fit
- Moto Body
Momenteel is beide ingeschakeld, maar voor zowel de telefoon als de smartwatch lijkt me het accuverbruik niet ideaal.
Op internet lees je tegenstrijdige berichten; wat is jullie ervaring kwa gemak, nauwekeurigheid? Moto Body of Fit?
- Google Fit
- Moto Body
Momenteel is beide ingeschakeld, maar voor zowel de telefoon als de smartwatch lijkt me het accuverbruik niet ideaal.
Op internet lees je tegenstrijdige berichten; wat is jullie ervaring kwa gemak, nauwekeurigheid? Moto Body of Fit?
Ik gebruik voor stappen / Hartslag (gebruik ik bijna niet, want onnauwkeurig) Moto-Body. Google Fit registreert alleen tijd/afstand. Ik vind stappen interessanter.
Voor mij is het meer voor de fun, dus precieze maakt me niet heel veel uit. Omdat alles bij mij via Google loopt maak ik gebruik van Fit. Heb me nooit echt verdiept in Moto Body, dus kan daar weinig over zeggen.Robbie T schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:49:
Er is dus:
- Google Fit
- Moto Body
PS: als ik ga hardlopen gebruik ik alsnog Runkeeper op mijn watch, dus nauwkeurig genoeg
Goedemorgen,
Sinds gisteren de Moto 360 gekocht.Voorheen had ik een Samsung gear.Hierin kon ik snel mijn whatsapps terug lezen en bekijken.Hoe doe ik dit bij de Moto 360?Ik heb gegoogeld maar ik kom er niet uit.
Tot slot ik heb via xda een apk gedownload(watchface van micky mouse).Ik krijg het niet werkend.Youtube erbij gepakt maar via het programma watchfaces lukte mij het niet om het bestand te openen.Iemand tips welk programma er handig is voor custom faces?
Sinds gisteren de Moto 360 gekocht.Voorheen had ik een Samsung gear.Hierin kon ik snel mijn whatsapps terug lezen en bekijken.Hoe doe ik dit bij de Moto 360?Ik heb gegoogeld maar ik kom er niet uit.
Tot slot ik heb via xda een apk gedownload(watchface van micky mouse).Ik krijg het niet werkend.Youtube erbij gepakt maar via het programma watchfaces lukte mij het niet om het bestand te openen.Iemand tips welk programma er handig is voor custom faces?
PSN:AssFire_NL
Als je een whatsapp bericht krijgt kun je die zien (als card) en een deel van het gesprek lezen.RainNl schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:35:
Goedemorgen,
Die Mickey apk moet je installeren op je telefoon en dan volgens mij via Android wear op je telefoon nog je apps syncen.RainNl schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:35:
Goedemorgen,
Bij mij werkte het op die manier iig wel.
@Thomas Ik kan whatsapp berichten wel lezen zodra ik ze binnen krijg.Maar ik kan ze niet terug vinden op mijn horloge.Ik zal wel wat verkeerd doen maar wat?
@Arunia Bedankt het is gelukt!
Voor zover ik weet... kun je berichten enkel lezen inderdaad, en met spraak reageren. Maar even whatsapp "openen" en een bericht opzoeken kan niet. Best jammer want even een bericht sturen zou wel handig zijn.RainNl schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:45:
@Thomas Ik kan whatsapp berichten wel lezen zodra ik ze binnen krijg.Maar ik kan ze niet terug vinden op mijn horloge.Ik zal wel wat verkeerd doen maar wat?
en om nou mijn vriendin te vragen of ze me appt, zodat ik haar iets kan appen...
Light Metal Moto 360 besteld bij Coolblue. Ik had altijd die met leren band en dat vond ik niet zo. terug gestuurd voor reparatie maar in plaats van repareren kreeg ik mijn geld terug
Dus nu een half jaar later maar een nieuwe besteld en deze doen! Moto 2 had alleen de S en dat voor 300. L kostte al 370 en dat is het dubbele wat ik nu betaal voor de moto 1. Misschien volgend jaar een gok wagen met de moto 2 maar voor nu is de moto 1 perfect!
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Via Google Now kun je wel whatsapjes sturen! Gewoon zeggen send a whatsapp message to *****, dan kun je of direct een bericht inspreken, of even wachten totdat je contact is geselecteerd en vervolgens een bericht insprekenWaah schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:58:
[...]
Voor zover ik weet... kun je berichten enkel lezen inderdaad, en met spraak reageren. Maar even whatsapp "openen" en een bericht opzoeken kan niet. Best jammer want even een bericht sturen zou wel handig zijn.
en om nou mijn vriendin te vragen of ze me appt, zodat ik haar iets kan appen...
Je kunt er in principe alles mee wat je ook met je telefoon kunt. Iets opzoeken, berichten sturen, een alarm o.i.d. instellen, maar bijvoorbeeld ook direct muziek afspelen op je telefoon.
[ Voor 12% gewijzigd door Thomas op 15-10-2015 13:44 ]
Niet als je primaire taal op Nederlands staat ingesteld lijkt het. Tenminste. Ik krijg het niet voor elkaar.ThomasXIV schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:42:
[...]
Via Google Now kun je wel whatsapjes sturen! Gewoon zeggen send a whatsapp message to *****, dan kun je of direct een bericht inspreken, of even wachten totdat je contact is geselecteerd en vervolgens een bericht inspreken.
OhSahi_NL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:58:
[...]
Niet als je primaire taal op Nederlands staat ingesteld lijkt het. Tenminste. Ik krijg het niet voor elkaar.

Taal van het horloge zit geen Nederlands in toch?
Telefoon zelf staat op Nederlands ingesteld. Maar horloge kon ik niet vinden.
Telefoon zelf staat op Nederlands ingesteld. Maar horloge kon ik niet vinden.
Het horloge kan enkel in het Engels.
Google Now op je telefoon kun je de spraak instellingen wel op Nederlands (en Engels) zetten, zodat je ook in het Nederlands kunt zoeken en dicteren in zowel NOW als op je horloge.
Google Now op je telefoon kun je de spraak instellingen wel op Nederlands (en Engels) zetten, zodat je ook in het Nederlands kunt zoeken en dicteren in zowel NOW als op je horloge.
Als ik een bericht open en reageer met google werkt het goed in het Nederlands.Ik kan niet altijd meteen reageren en dat wil ik dan later doen.Maar zoals ik heb begrepen kan ik Whatsapps niet terug vinden.Jammer maar toch bedankt voor de info.
WeChat heeft wel een Wear-app dat goed werkt, maar ik gebruik het eigenlijk nooit.
Dus idd jammer dat Whatsapp dat (nog) niet heeft
Dus idd jammer dat Whatsapp dat (nog) niet heeft
Misschien dat iemand een idee heeft; ik wil straks eigenlijk de 2e generatie moto 360 kopen en wel de zilveren 42mm variant.
Ik zie bij de diverse winkels enkel de 42mm in zwart, krijgen we deze wel in het zilver? Ook in de pricewatch zie ik hem (nog) niet terug...
Ik zie bij de diverse winkels enkel de 42mm in zwart, krijgen we deze wel in het zilver? Ook in de pricewatch zie ik hem (nog) niet terug...
Komt later uit...ook op de moto website staat er 'Coming soon' ben bang dat je nog even moet wachtenTovenaar schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:22:
Misschien dat iemand een idee heeft; ik wil straks eigenlijk de 2e generatie moto 360 kopen en wel de zilveren 42mm variant.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Kan iemand mij vertellen hoe ik een email stuur als volgt:
Ontvanger
Onderwerp:---
Tekst: ---
Wat ik nu doe is dit: Ok Google, stuur een email naar {ontvanger} {tekst}.
Ik ben er al achter als ik zeg: Ok Google, stuur een email naar {ontvanger} Onderwerp {onderwerp} dat hij keurig een onderwerp invult, maar geen idee hoe ik vervolgens een tekst kan dicteren. het "codewoord" tekst werkt niet.
Ontvanger
Onderwerp:---
Tekst: ---
Wat ik nu doe is dit: Ok Google, stuur een email naar {ontvanger} {tekst}.
Ik ben er al achter als ik zeg: Ok Google, stuur een email naar {ontvanger} Onderwerp {onderwerp} dat hij keurig een onderwerp invult, maar geen idee hoe ik vervolgens een tekst kan dicteren. het "codewoord" tekst werkt niet.
Toch kanik je mee delen dat ie nu een week uit is geweest en de ring er nog steeds is.Waah schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:26:
[...]
Wordt hier in het topic toch al aan je verteld dat inbranden niet kan op een LCD? maar dat het Ghosting is, en dat dat niet blijvend is?
Om een wifi issue met mn Nexus 5 (Android 6) te fixen heb ik de netwerk settings gereset.
Hierdoor werd blijkbaar ook zaken mbt bluetooth gereset.
Is er een manier om mn moto 360 weer te pairen, zonder dat ik een factory reset op mn moto 360 moet doen?
Is er een manier om mn moto 360 weer te pairen, zonder dat ik een factory reset op mn moto 360 moet doen?
Vergeten op je telefoon en gewoon weer opnieuw connecten?wezep schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:03:
Om een wifi issue met mn Nexus 5 (Android 6) te fixen heb ik de netwerk settings gereset.
In ander nieuws, mijn moto 360 gaat toch wel 2 dagen mee. Moet zeggen dat ik 'm niet heel veel gebruik, tijd checken en notificaties lezen is echt alles wat ik er mee doe, dan haalt hij wel 2 dagen. Zit meestal na een dag op zo'n 60% en dan is ie de volgende avond ook wel echt leeg.
kan je er een foto van maken?Dj Neo Ziggy schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:21:
[...]
Toch kanik je mee delen dat ie nu een week uit is geweest en de ring er nog steeds is.
Ik ga hem vanavond maken, Hij heeft nu nog twee dagen extra uit gestaan.
Ben benieuwd.
Sinds gisteren een 360 v1 van een collega overgenomen, meteen het standaard leren bandje vervangen door een bandje wat ik nog had liggen van een oud horloge. Even met de dremel het bandje op maat gemaakt (uitsparing aan het eind er uit gehaald) en de achterkant wat weggehaald zodat deze niet meer kan scheuren, geeft meteen meer het gevoel van een echt horloge 

Ik ben nu aan het kijken voor een 360 te kopen, maar ben ik beter af met de eerste gen? die zit momenteel rond de 190, of beter de 2nd gen waar ik niet de RVS zwarte band kan kiezen (die ik wel liever heb) voor 300 euro
Als je op het eerste zicht vergelijkt lijkt de 2nd gen gewoon ~110 euro duurder (http://www.smartwatchshop.nl/vergelijken/563975/651277 ) maar je leest wel hier en daar dat de sensors verbeterd zijn enzo, maar in hoeverre dit waar is kan ik niet echt achterhalen, iemand die mij kan verder inlichten?
Als je op het eerste zicht vergelijkt lijkt de 2nd gen gewoon ~110 euro duurder (http://www.smartwatchshop.nl/vergelijken/563975/651277 ) maar je leest wel hier en daar dat de sensors verbeterd zijn enzo, maar in hoeverre dit waar is kan ik niet echt achterhalen, iemand die mij kan verder inlichten?
Eerste gen had toen al een "verouderde" processor en dit is in Gen 2 gelijk getrokken met de concurrentie. Dat is een van de grotere verschillen volgens mij.cskiwi schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:20:
Ik ben nu aan het kijken voor een 360 te kopen, maar ben ik beter af met de eerste gen? die zit momenteel rond de 190, of beter de 2nd gen waar ik niet de RVS zwarte band kan kiezen (die ik wel liever heb) voor 300 euro
Als je snel bent kun je bij vodafone winkel Moto 360 1e generatie halen voor €100. Dan kun je de Pebble zwarte RVS band halen voor rond de €25. Dit heb ik ook gedaan en vond het een leuke probeersel voor eerste Smartwatch.cskiwi schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:20:
Volgens mij loopt deze actie van Vodafone tot eind deze maand!
Ik vind dit niet echt terug op hun site, maar ik ben ook van België dus ik denk ook dat dit niet gaat werken voor me.Ottovw schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:45:
[...]
Als je snel bent kun je bij vodafone winkel Moto 360 1e generatie halen voor €100. Dan kun je de Pebble zwarte RVS band halen voor rond de €25. Dit heb ik ook gedaan en vond het een leuke probeersel voor eerste Smartwatch.
Volgens mij loopt deze actie van Vodafone tot eind deze maand!
Maar toch bedankt voor de tip
[ Voor 3% gewijzigd door cskiwi op 21-10-2015 13:18 ]
Het staat niet op de Vodafone website. Dus je zult toch echt even naar Nederland moeten rijden (als ze nog op voorraad zijn...)
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ben in Zutphen even langs geweest maar aangezien de actie al even loopt is de voorraad momenteel niet heel boeiend meer, in ieder geval geen 360 meer...barchettanl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:07:
Het staat niet op de Vodafone website. Dus je zult toch echt even naar Nederland moeten rijden (als ze nog op voorraad zijn...)
Dat was in mijn omgeving ook het geval. Ze zijn bij mij vriendelijk geweest om vanuit een andere filiaal een over te laten komen, al ben ik er nog op aan het wachten.Tovenaar schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:42:
[...]
Ben in Zutphen even langs geweest maar aangezien de actie al even loopt is de voorraad momenteel niet heel boeiend meer, in ieder geval geen 360 meer...
Mocht ik er 2 kunnen krijgen, is er iemand dan geïnteresseerd om van mij over te nemen? Ik hoef er niets extra voor te hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Genestealer op 22-10-2015 13:36 ]
voor 100 euro kan ik misschien iemand blij maken!Ottovw schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:29:
[...]
Dat was in mijn omgeving ook het geval. Ze zijn bij mij vriendelijk geweest om vanuit een andere filiaal een over te laten komen, al ben ik er nog op aan het wachten.
Mocht ik er 2 kunnen krijgen, is er iemand dan geïnteresseerd om van mij over te nemen? Ik hoef er niets extra voor te hebben.
Ik heb bij 2 filialen een reservering staan voor de moto 360 grey (1e gen). Volgens heb ik net een oproep gemist maar ligt er in ieder geval 1 klaar.weszz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:50:
[...]
voor 100 euro kan ik misschien iemand blij maken!Ben alleen wel benieuwd welke versie je mee kan krijgen
Heeft er iemand ervaring met een toetsenbord op de moto 360 en dan met name de Minuum?
Ik heb me ingeschreven voor de mailinglist en zou binnen een paar uur een mail met installatie-instructies krijgen, na een aantal dagen nog niks ontvangen.
Ik heb me ingeschreven voor de mailinglist en zou binnen een paar uur een mail met installatie-instructies krijgen, na een aantal dagen nog niks ontvangen.
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Zo'n toetsenbord lijkt me nou niet zo handig, zou dan eerder m'n telefoon er bij pakken. Hoe werkt dat trouwens precies? Kun je bijv. Als je een appje of mail krijgt en er op antwoordt, gewoon dat toetsenbord gebruiken?
Nu ik er over nadenk is het niet eens zo gek, wil soms kort reageren, soms zijn de (Engelse) standaard quick replies afdoende, maar zelf iets kunnen typen en niet tegen je pols hoeven lullen is op zich best een goed idee. Ga me ook maar aanmelden
.
Nu ik er over nadenk is het niet eens zo gek, wil soms kort reageren, soms zijn de (Engelse) standaard quick replies afdoende, maar zelf iets kunnen typen en niet tegen je pols hoeven lullen is op zich best een goed idee. Ga me ook maar aanmelden
Haha dat is ook precies de reden waarom ik een toetsenbordje wil. Wil je het laten weten zodra je de installatie instructies heht gekregen en je hem geïnstalleerd hebt?ThomasXIV schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 01:37:
Zo'n toetsenbord lijkt me nou niet zo handig, zou dan eerder m'n telefoon er bij pakken. Hoe werkt dat trouwens precies? Kun je bijv. Als je een appje of mail krijgt en er op antwoordt, gewoon dat toetsenbord gebruiken?
Nu ik er over nadenk is het niet eens zo gek, wil soms kort reageren, soms zijn de (Engelse) standaard quick replies afdoende, maar zelf iets kunnen typen en niet tegen je pols hoeven lullen is op zich best een goed idee. Ga me ook maar aanmelden.
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Yup! Heb nu zelf een probleem; ik krijg steeds de melding: "unfortunately Android Wear has stopped". Ik kan niks met het ding, niet eens herstarten... Lees dat het soms over gaat en soms niet, hoop dat ik hem niet op hoef te sturen.
Wegens tijdgebrek nog niet verdiept in Android Wear, maar (als het hetzelfde is als smartphones) kun je niet via recovery in safe mode booten? Of evt opnieuw flashen?ThomasXIV schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:29:
Yup! Heb nu zelf een probleem; ik krijg steeds de melding: "unfortunately Android Wear has stopped". Ik kan niks met het ding, niet eens herstarten... Lees dat het soms over gaat en soms niet, hoop dat ik hem niet op hoef te sturen.
Nope... Inmiddels alles al geprobeerd, ik kan de interface gewoon niet meer gebruiken, en via de knop kun je hem enkel herstarten. Een factory reset zou het op moeten lossen maar die kan ik niet uitvoeren, dus hij gaat terug vandaag.DaLucovic schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:40:
[...]
Wegens tijdgebrek nog niet verdiept in Android Wear, maar (als het hetzelfde is als smartphones) kun je niet via recovery in safe mode booten? Of evt opnieuw flashen?
Dus bij deze kunnen we concluderen dat de minuum geen succes is?ThomasXIV schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:41:
[...]
Nope... Inmiddels alles al geprobeerd, ik kan de interface gewoon niet meer gebruiken, en via de knop kun je hem enkel herstarten. Een factory reset zou het op moeten lossen maar die kan ik niet uitvoeren, dus hij gaat terug vandaag.
Mensen nog tips voor leuke sites met watchfaces?
Verwijderd
Hallo,
IK zit te denken aan een motorola 360 gen2 voor te combineren met de BlackBerry Priv.
Nu is mijn vraag, is hij echt heel dik of lijkt dat maar zo op de foto?
IK zit te denken aan een motorola 360 gen2 voor te combineren met de BlackBerry Priv.
Huh??? Jij wilt van je precious iPhone 6S naar wat jij noemt "een poor mans iPhone" platform?
Maar om antwoord te geven op je vraag: hij is 0.1 mm minder dik dan de eerste moto360.
Ps. wel erg benieuwd wat je "over de grens" heeft getrokken om toch voor Android te gaan.
Maar om antwoord te geven op je vraag: hij is 0.1 mm minder dik dan de eerste moto360.
Ps. wel erg benieuwd wat je "over de grens" heeft getrokken om toch voor Android te gaan.
[ Voor 20% gewijzigd door GroeneThee op 27-10-2015 10:46 ]
Hij is voor mijn gevoel zeker niet dik, volgens mij net zoiets als de vorige... (nieuwe is 11.4 mm, zie pricewatch: Motorola Moto 360 (2015) (42mm) ZwartVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:17:
Hallo,
[ Voor 19% gewijzigd door Tovenaar op 27-10-2015 15:52 ]
Verwijderd
ivm fysiek toetsenbord en allemaal dingen die ook in bb10 zitten en ik op mijn iphone niet eens normaal bestandje kan bijvoegen als ik reageer op een email wat ik erg vaak doe, dingen als BlackBerry Hub , fysiek toetsenbord, notificatie ledje en andere BlackBerry eigenschappen hebben mij laten kiezen voor deze telefoon. Dingen zoals bv het onscreen BB10 toetsenbord met swipe up vind ik heel erg fijn en ik hoop ergens dat blackberry nog een skin gaat maken voor Android die de look en feel van BB10 geven.GroeneThee schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:36:
Huh??? Jij wilt van je precious iPhone 6S naar wat jij noemt "een poor mans iPhone" platform?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 15:58 ]
Mooie watchface. Welke is dat?Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:20:
Sinds gisteren een 360 v1 van een collega overgenomen, meteen het standaard leren bandje vervangen door een bandje wat ik nog had liggen van een oud horloge. Even met de dremel het bandje op maat gemaakt (uitsparing aan het eind er uit gehaald) en de achterkant wat weggehaald zodat deze niet meer kan scheuren, geeft meteen meer het gevoel van een echt horloge
[afbeelding]
Google Play: Dynamic Watch Face
maar draai ondertussen een zelf aangepaste versie van Carbon

lekker veel info op het scherm zonder dat het storend aanwezig is
Ik heb een vraagje. Stel ik krijg een whatsapp bericht binnen: Is het dan ook mogelijk om via mijn stem de reply optie te activeren? Ik heb van alles geprobeerd, maar volgens mij moet ik perse er op klikken. Niet zo handig op de fiets met handschoenen
Sinds vorige week heb ik de zwarte versie van het bandje binnen. Hij is (natuurlijk) zwaarder dan het standaard leren bandje, maar bevalt tot nu toe erg goed! Ik vind het horloge door een metalen bandje mooier ogen, dus voorlopig houd ik het zoLoeWn schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:12:
[...]
Ik heb het goedkope bandje gekocht die massaal te vinden is op Ebay. Voor de prijs is het echt een goed bandje. Het kan uiteraard niet tippen aan de bandjes van mijn horloges van een prijsklasse 150-250 euro. De bouwkwaliteit (vooral de sluiting) is van iets mindere kwaliteit. Het voelt net wat goedkoper aan.
Hierbij ter info wat pics:

weet iemand hoeveel invloed zo'n bandje heeft op de beruchte cracks?Rasmalluin schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:58:
[...]
Sinds vorige week heb ik de zwarte versie van het bandje binnen. Hij is (natuurlijk) zwaarder dan het standaard leren bandje, maar bevalt tot nu toe erg goed! Ik vind het horloge door een metalen bandje mooier ogen, dus voorlopig houd ik het zo
[afbeelding] [afbeelding]
Dat is een goede vraag... Toe nu toe nergens last van.Prulleman schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:59:
[...]
weet iemand hoeveel invloed zo'n bandje heeft op de beruchte cracks?
Eerlijk gezegd heb ik me er verder niet in verdiept. Ligt het er niet gewoon aan hoe voorzichtig je het bandje vervangt?
wellicht ook.., als je de horror stories leest op internet komen de cracks ook makkelijk door gewoon dragen, strak/los/leer/metaal/...
Niet lullig bedoeld, maar heb jij smalle polsen, of ziet dat ding er gi-gan-tisch uit?Rasmalluin schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:58:
[...]
Sinds vorige week heb ik de zwarte versie van het bandje binnen. Hij is (natuurlijk) zwaarder dan het standaard leren bandje, maar bevalt tot nu toe erg goed! Ik vind het horloge door een metalen bandje mooier ogen, dus voorlopig houd ik het zo
[afbeelding] [afbeelding]
vind het wel meevallen, het is zeker geen klein horloge, of zelfs een kleine smartwatch, maar gigantisch...? zeker niet.barrymossel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:15:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar heb jij smalle polsen, of ziet dat ding er gi-gan-tisch uit?
volgens mij gewoon gemiddelde polsen, net als ik (ben 1,86, 80kg)

de halve ambient mode werkt trouwens wel prima, om 8 uur van de lader en nu op 73%, prima om de dag mee door te komen. Full ambient is het niet voor mij, dan red ik het niet tot bedtijd (dus met "kantel scherm om te activeren uit", zodat het scherm altijd in dim mode aan blijft).
De halve ambient mode betekend voor mij dat ik vaker vanuit een ooghoek toch de tijd of card kan zien, zonder opzichtige pols bewegingen.
De reden voor mij om em niet bij launch te kopen was de slechte ambient mode, nu voor 99 toch bij vodafone gehaald en tot nu toe blij mee, ook ambient mode dus. (met dank aan alle updates!!)
[ Voor 40% gewijzigd door Prulleman op 28-10-2015 16:26 ]
Ook bij jouw pols vind ik hem best wel groot, maar de foto er boven vind ik echt veel te groot. Zelf heb ik ook redelijk dunne polsen en het moet er wel als een fatsoenlijk en subtiel horloge uit blijven zien wat mij betreft. Jammer er geen Pebble Round-achtig horloge draait op Android Wear...
Fotos met een telefoon zijn groothoek.... daardoor lijk het horloge nog groter dan het daadwerkelijk is (immers, dichtbij de camera lijkt extra groot, verder weg is extra klein).
het vertekend dus een beetje. Hoe dichterbij je de foto maakt hoe erger.
het vertekend dus een beetje. Hoe dichterbij je de foto maakt hoe erger.
Ja ik zit met hetzelfde probleem en zeker icm mijn iphone gaat het een pebble round worden.barrymossel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:26:
Ook bij jouw pols vind ik hem best wel groot, maar de foto er boven vind ik echt veel te groot. Zelf heb ik ook redelijk dunne polsen en het moet er wel als een fatsoenlijk en subtiel horloge uit blijven zien wat mij betreft. Jammer er geen Pebble Round-achtig horloge draait op Android Wear...
Als zelf op zulke polsen de moto 360 eruit ziet als een flinke schijf...
Heb nu een weekje de 42mm 360gen2 (na eerst een jaar de gen1 gehad te hebben, en ik vind de nieuwe (kleinere) maat aanzienlijk prettiger, meer als een regulier horloge... De 46mm is ook gewoon groot, zeker als je niet zulke grote horloges gewend bent...barrymossel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:15:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar heb jij smalle polsen, of ziet dat ding er gi-gan-tisch uit?
Als ik de foto's zo terug kijk dan lijkt het inderdaad een gigantisch horloge. Ik heb zelf smalle polsen, dus dat maakt het extra opvallend.barrymossel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:15:
[...]
Maar zoals al is aangegeven: in de realiteit valt het reuze mee. Qua formaat van het klokje is hij ongeveer even groot als normale horloges die ik heb (en dat zijn geen grote horloges ofzo). De Moto 360 is alleen dikker, waardoor het meer opvalt als ik m draag zonder lange mouwen zoals op de foto. Maar goed, het blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak
In het echt vind ik het ook een stuk meevallen, toen ik eerdere foto's voorbij zag komen in dit topic leek de moto360 mij ook te groot maar nu ik hem zelf heb valt het me reuze mee.
Overigens heb ik al van aardig wat mensen zelfs complimenten gekregen over de moto360. Veel mensen vinden het een mooie smartwatch, zeker vergeleken met de apple watch bijvoorbeeld (ook vrouwen
) Dus het is echt een kwestie van smaak.
Overigens heb ik al van aardig wat mensen zelfs complimenten gekregen over de moto360. Veel mensen vinden het een mooie smartwatch, zeker vergeleken met de apple watch bijvoorbeeld (ook vrouwen
Niet, gaat nog even duren, heb contact gehad met Motorola en zij vermelden dat ik de site van Expansys in de gaten moet houden, ze konden i.i.g geen datum noemen... Ik heb toen de zwarte maar gekocht...hjoels schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:32:
Kan iemand mij vertellen waar ik de 42 mm Moto 360-2 in zilver kan kopen (niet uit USA).
Dank.
De zilveren 42mm Moto 360 2nd gen met bracelet zou ook mijn keus zijn. Helaas nog niet te aanschouwen
Zo, m'n Moto 360 is na een klein weekje weer terug na de errors waar ik niks mee kon. Beschrijving geeft aan dat er een software update is uitgevoerd. Hij ligt nu op de oplader, dus ben benieuwd.
Gaat om dit probleem trouwens; http://forums.androidcent...oid-wear-has-stopped.html
Ik kon het helaas niet zelf fixen.
E: Nou hij werkt weer
. Lijkt er op dat ze hem gewoon een factory reset gegeven hebben.
Gaat om dit probleem trouwens; http://forums.androidcent...oid-wear-has-stopped.html
Ik kon het helaas niet zelf fixen.
E: Nou hij werkt weer

[ Voor 11% gewijzigd door Thomas op 02-11-2015 16:29 ]
Ik twijfel om eind van het jaar een 42 gen 2 te halen.
Maar iets houd me toch tegen. Ik weet te weinig over de werking van Wear.
Kan ik bijvoorbeeld groepsgesprekken uitschakelen en prive berichten wel in WhatsApp?
Anders blijft hij trillen. En wat is nu echt de toegevoegde waarde. Of blijft het meer dan een gimmick?
En hoe waterdicht is hij? Kan ik ermee zwemmen?
Kan ik bijvoorbeeld groepsgesprekken uitschakelen en prive berichten wel in WhatsApp?
Anders blijft hij trillen. En wat is nu echt de toegevoegde waarde. Of blijft het meer dan een gimmick?
Groepsberichten kun je gewoon uitschakelen, per groep... Ook is hij volgens mij IP67, dit is dompeldicht tot 1 meter (getest voor 30 minuten)... Echt zwemmen zou ik er dus mogelijk niet mee doen maar dat zou je even uit moeten kunnen zoeken...Dubrillion schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:55:
Ik twijfel om eind van het jaar een 42 gen 2 te halen.
Ik dacht zelf in de eerste instantie ook dat het enkel een gimmick is maar nadat ik hem een maandje kwijt ben geweest kwam ik er achter hoeveel ik er eigenlijk mee doe... Even een herinnering instellen voor als ik thuis kom, tijdens een film vragen hoe oud een acteur nu eigenlijk is, een berichtje terugsturen wanneer ik op de fiets zit door gewoon te dicteren, navigeren in een vreemde stad naar een mooie kerk en zo kan ik nog wel even doorgaan... Ik kan het je echt aanraden, al zul je soms wel vreemde blikken krijgen als je tegen je horloge aan het kletsen bent, het nerd gehalte is wel wat hoog...
Moet daarbij wel vermelden dat ik de maat van de gen2 een heel stuk prettiger vind, ook de afwerking t.o.v. het horlogebandje vind ik een stuk mooier, bij de eerste had ik altijd het gevoel dat ik zo'n grote damsteen om mijn pols had, de gen2 42mm is wat meer het formaat van een regulier horloge...
[ Voor 10% gewijzigd door Tovenaar op 03-11-2015 08:20 ]
Verwijderd
Eindelijk ook maar eens een moto 360 van de 1ste generatie gekocht. Meteen ook STEELCONNECT erbij besteld en nu nog een stalen band.
Accu was de eerste dag een drama. Na 6 uurtjes liep die leeg. Heb hem gereset en onderbroken tot 100% opgeladen. Heb nu einde vd dag ruim 50% over met ambient mode aan (dus gedimd).
Al met al zeer tevreden voor de eerste week.
Accu was de eerste dag een drama. Na 6 uurtjes liep die leeg. Heb hem gereset en onderbroken tot 100% opgeladen. Heb nu einde vd dag ruim 50% over met ambient mode aan (dus gedimd).
Die steelconnect is wel erg vet trouwens.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:35:
Eindelijk ook maar eens een moto 360 van de 1ste generatie gekocht. Meteen ook STEELCONNECT erbij besteld en nu nog een stalen band.
Zit net op de site te kijken.
Heb je hem ook op die site besteld? Of ergens anders vandaan?
En welk model van die steelconnect heb je besteld?
Ik wil uiteindelijk ook een stalen band hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 03-11-2015 11:49 ]
Verwijderd
Yep, besteld via originele site van steelconnect. Ik heb de 180 besteld. Het zou een gok worden of ik het wat zou vinden, vandaar toch niet de meerprijs betaald voor de haakse versie. Nu zeer tevreden over de 180.Arunia schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:49:
[...]
Die steelconnect is wel erg vet trouwens.
Zit net op de site te kijken.
Heb je hem ook op die site besteld? Of ergens anders vandaan?
En welk model van die steelconnect heb je besteld?
Ik wil uiteindelijk ook een stalen band hebben.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:58:
[...]
Yep, besteld via originele site van steelconnect. Ik heb de 180 besteld. Het zou een gok worden of ik het wat zou vinden, vandaar toch niet de meerprijs betaald voor de haakse versie. Nu zeer tevreden over de 180.
Ik denk dat ik zelf voor de 225 ga. Die vind ik net wat mooier ogen voor mezelf.
Alleen dan nog een mooi metalen bandje fixen.
Het liefste had ik die van Moto zelf gehad, maar die is natuurlijk niet los te krijgen.
Thanks voor de tip!
Ik heb de 225. AMA!

En WOW. Afgelopen weekend liet ik iemand m'n horloge zien. De gebruikelijke grapjes: "Hoe oud is Mark Rutte", "Wie is de president van Slovenië", "Hoe laat is het in Bali". Om er vervolgens achteraan te zeggen dat hij geen Nederlands kent, dus ik niet kan zeggen "Stuur een email".
En prompt vroeg hij aan wie ik een email wil sturen!
Net geprobeerd: "Start Buienradar" en jahoor, het appje wordt gestart op de moto!
Ook: "Start Translate", "Start PayPal", "Start Volume" (op z'n Nederlands uitgesproken), "Start Skype" (beetje nutteloos), "Start Stocard" (paar keer moeten trainen, spreek uit als stookaart" - dit is een heel cool appje!). Behalve Buienradar heb ik geen Nederlandstalige appjes op m'n moto staan. Iemand een suggestie?

En WOW. Afgelopen weekend liet ik iemand m'n horloge zien. De gebruikelijke grapjes: "Hoe oud is Mark Rutte", "Wie is de president van Slovenië", "Hoe laat is het in Bali". Om er vervolgens achteraan te zeggen dat hij geen Nederlands kent, dus ik niet kan zeggen "Stuur een email".
En prompt vroeg hij aan wie ik een email wil sturen!
Net geprobeerd: "Start Buienradar" en jahoor, het appje wordt gestart op de moto!
Ook: "Start Translate", "Start PayPal", "Start Volume" (op z'n Nederlands uitgesproken), "Start Skype" (beetje nutteloos), "Start Stocard" (paar keer moeten trainen, spreek uit als stookaart" - dit is een heel cool appje!). Behalve Buienradar heb ik geen Nederlandstalige appjes op m'n moto staan. Iemand een suggestie?
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Heb nog wel geregeld dat ik de melding krijg: Not connected to Google.
als ik mijn toestel (s6) vervolgens unlock werkt het daarna wel.
Google Now staat niet in bespaarstand. Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
android wear ook toestemming gegeven?
Hmm weinig mensen hebben nog de 2015 360 zie ik. Jammer, wil hem graag kopen maar twijfel of ik moet wachten op een lagere prijs, of de officiële metalen bandjes. Maar de bandjes zijn sowieso 22mm waarvan ik meerdere metalen heb liggen dus dat scheelt weer. Maar toch twijfel ik.
heb altijd geleerd... bij twijfel... NIET doen.
Dat gezegd hebbende... ben zo reteblij met mijn Moto360, dat het een grote factor is waarom ik nog steeds niet 100% gekozen heb voor de Microsoft Lumia 950XL
Dat gezegd hebbende... ben zo reteblij met mijn Moto360, dat het een grote factor is waarom ik nog steeds niet 100% gekozen heb voor de Microsoft Lumia 950XL
Houd er wel rekening mee dat bij de 42mm variant de bandjes 20mm zijn, ik kon mijn gen1 bandje in ieder geval niet overzetten... (pebble steel band) Ben overigens wel ontzettend tevreden over de 2015 versie, heeft toch echt een paar pijnpunten opgelost voor mij...Robin198 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:19:
Hmm weinig mensen hebben nog de 2015 360 zie ik. Jammer, wil hem graag kopen maar twijfel of ik moet wachten op een lagere prijs, of de officiële metalen bandjes. Maar de bandjes zijn sowieso 22mm waarvan ik meerdere metalen heb liggen dus dat scheelt weer. Maar toch twijfel ik.
[ Voor 9% gewijzigd door Tovenaar op 05-11-2015 08:16 ]
Het is alleen best veel geld (46mm). Zeker aangezien je bij de oude 360 ook steelconnects kan kopen waardoor het uiterlijk (vrijwel) hetzelfde is. EN dan betaal je dus bijna 200 euro voor een betere processor + knopje op een andere plek? Tja..
Klein vraagje, hoe gooi ik Moto Body er af? Het is me gelukt toen ik 'm net had, maar nu hij terug is van reparatie staat het er weer op vanwege de factory reset
.
Dit heb ik ook heel vaak, best wel irritant.Robbie T schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:53:
Heb nog wel geregeld dat ik de melding krijg: Not connected to Google.
Weet iemand ook of je kan reageren op notificaties zonder daadwerklijk op reply te drukken? Maar misschien met een gesture of voice action? Daarop voortboordurend, heeft iemand een overzicht met voice actions
Verwijderd
uk?hjoels schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:32:
Kan iemand mij vertellen waar ik de 42 mm Moto 360-2 in zilver kan kopen (niet uit USA).
Dank.
Wat is de maat van het bandje van de 42mm?
Misschien stel ik nu een hele domme vraag, maar ik wil er graag een andere bandje onder doen.
Misschien stel ik nu een hele domme vraag, maar ik wil er graag een andere bandje onder doen.
zeg het niet snel, maar inderdaad wel een beetje een domme vraag, dit is echt in 1 seconde te vinden:
https://www.google.nl/web...q=moto+360+42mm+band+size
eerste hit:
https://www.motorola.com/...Comparion_FitGuide_US.pdf
men: 20mm
women: 16mm
https://www.google.nl/web...q=moto+360+42mm+band+size
eerste hit:
https://www.motorola.com/...Comparion_FitGuide_US.pdf
men: 20mm
women: 16mm
Verwijderd
Heeft iemand enig idee waar ik het officiële zwarte leren bandje kan kopen? Ik heb de metalen maar vind die toch te onprettig zitten.
Even het topic doorgespit en ook google gebruikt maar ik kan het niet vinden. Sinds ik m'n OnePlus Two gebruik icm m'n Moto360 krijg ik een raar piep alarm binnen als de verbinding tussen telefoon en Moto wordt verbroken. Enig idee waar ik dit terug kan vinden?
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Ook hier een One+ Two, maar geen raar piep-alarm. Ik heb wel een app geïnstalleerd dat mijn horloge trilt als de verbinding verbroken wordt. Wellicht is het bij jou ook een app?
Sinds ik de update van Android Wear heb gedaan trilt m'n horloge alleen nog maar als ik Whatsapp berichten binnenkrijg. Wanneer ik een mail binnenkrijg kan ik het wel op de 360 lezen, maar hij trilt niet.
Heb al notificaties van Gmail aan en uit gezet, zowel telefoon als horloge gereboot, maar dit heeft het nog niet verholpen. Enige idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Heb al notificaties van Gmail aan en uit gezet, zowel telefoon als horloge gereboot, maar dit heeft het nog niet verholpen. Enige idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports