Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:52
Dat was ergens een instelling in Moto Connect of Android Wear, dat de telefoon gemute wordt zodra de watch gekoppeld is, want die neemt de notificaties over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
pixels66 schreef op zondag 06 september 2015 @ 08:45:
Dat was ergens een instelling in Moto Connect of Android Wear, dat de telefoon gemute wordt zodra de watch gekoppeld is, want die neemt de notificaties over..
Ik ben wel gekoppeld met de Iphone 6.
Geldt dat daarvoor ook? Zo ja, waar vind ik deze instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Net de zwarte Moto 360 besteld bij Eglobalcentral voor 143 euro. Mooi prijsje lijkt mij.
De tweede generatie is wel erg prijzig en gezien de eerste nu de laatste Wear versie prima loopt lijkt mij dat voldoende. :) Ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Precies, Sledge Hammer (pica), euh, Xabre. Er zijn eigenlijk weinig redenen om een Moto 360-II te halen want de 1 draait gewoon vloeiend. Geen noemenswaardige stotteringen in de user interface.
Tenzij je een paar uur langer per dag het ding wilt aan laten staan, maar ja, hoeveel uur zitten er in een dag! Gewoon 's avonds aan de lader en 's morgens weer om de pols.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik ben van m'n oude Sony Xperia Z1 Compact weer terug op m'n Z3C, nadat ik enkele weken geleden een nieuwe had gekregen nadat m'n oude kapot was gegaan. Alleen had ik nog geen tijd/zin/enz. om weer alles over te zetten, in te stellen. Bij dat instellen hoort ook het koppelen aan m'n Moto 360. En dat wilde toch weer eens helemaal niet lukken.
Telefoon en horloge enkele malen opnieuw opgestart maar hoewel de biede apparaten wel wilden pairen via het bluetooth menu (op beide devices kwam een code die ik moest aantikken), wilde dat niet vanuit de Android Wear app, die vond geen horloge.

Uiteindelijk maar een Factory Reset gedaan. En kijk, in één keer werkt het. In tegenstelling tot hierboven waarop op beide devices een code kwam, hoefde ik die alleen op de telefoon te bevestigen waarna ik verder kon met installeren. Even een weetje voor de volgende keer :)

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
xabre16v schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:19:
Net de zwarte Moto 360 besteld bij Eglobalcentral voor 143 euro. Mooi prijsje lijkt mij.
De tweede generatie is wel erg prijzig en gezien de eerste nu de laatste Wear versie prima loopt lijkt mij dat voldoende. :) Ik kan niet wachten.
http://www.eglobalcentral...60-smart-watch-black.html
Ik kom op €150 uit, waar heb jij de laatste korting vandaan kunnen krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Dubbele post. Foutje.

[ Voor 91% gewijzigd door xabre16v op 07-09-2015 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
PetrCech_3 schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:20:
[...]

http://www.eglobalcentral...60-smart-watch-black.html
Ik kom op €150 uit, waar heb jij de laatste korting vandaan kunnen krijgen? :)
Ik kreeg de code THANKYOU699 als dank voor mijn vorige bestelling. Die kan je ook proberen. Als die niet werkt kan je ook BUY599 proberen.
Als je email adres nog niet gebruikt wordt voor de nieuwsbrief kan je ook NS201410EUR proberen. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Super! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 08:13

Reley

Zoom Zoom

En voor de 3e keer binnen een jaar gaat mijn 360 op reis naar een repair center. De beruchte scheur is terug.

Begin er schoon genoeg van te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:18
Ik heb ook al geruime tijd een scheurtje in de back-plate, maar ik stuur hem pas op tegen het einde van de garantie periode..

Anders blijf je inderdaad bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leons95
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-04 08:17
de moto 360 heeft toch ook wifi? zodat ie zonder mobiel werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
leons95 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:39:
de moto 360 heeft toch ook wifi? zodat ie zonder mobiel werkt
Hij werkt met en zonder mobiel ;)

Maar wil je de volledige functionaliteit van Android Wear, dan zal je toch gekoppeld moeten zijn met je mobiel. Dat kan dus via Bluetooth of als beide apparaten verbonden zijn met hetzelfde WiFi netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leons95
  • Laatst online: 28-04 08:17
GroeneThee schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:23:
[...]

Hij werkt met en zonder mobiel ;)

Maar wil je de volledige functionaliteit van Android Wear, dan zal je toch gekoppeld moeten zijn met je mobiel. Dat kan dus via Bluetooth of als beide apparaten verbonden zijn met hetzelfde WiFi netwerk.
ok thx voor de info lijkt me wel leuk zo'n smartwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Klopt het dat de Moto 360/Android Wear nog geen Nederlands ondersteund als systeem taal? (Instellingen menu enzo)

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
ja dat vroeg ik me dus ook af, wanneer komt er nederlands en nederlandse spraakherkenning zodat je miss berichten kunt dicteren ofzo?

• xabre16v
  • Niet online
Nou berichten dicteren in de zin van beantwoorden van WhatsApp berichten gaat prima in het Nederlands.
Wat ik meer bedoel is de menu's van Android Wear zelf, komen die nog in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Vannacht kwam ik er op dat het blauw van de screensaver, ineens een andere tint heeft. Meer appelblauwzeegroen, daar waar het voorheen lichtblauw was.
Mijn scherm geeft in normale modus de normale kleuren weer, dus daar ligt het niet aan. Heeft nog iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cocico schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:11:
Vannacht kwam ik er op dat het blauw van de screensaver, ineens een andere tint heeft. Meer appelblauwzeegroen, daar waar het voorheen lichtblauw was.
Mijn scherm geeft in normale modus de normale kleuren weer, dus daar ligt het niet aan. Heeft nog iemand dat?
De app connect heeft een update gekregen waardoor de kleuren van oa de screensaver instelbaar zijn geworden. Ook zijn er nieuwe wijzerplaten toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Thx, inderdaad! Ik heb het accent direct op rood gezet, benieuwd of dat wat rustiger is.
Voorts in deze update ook nieuwe/vernieuwde watchfaces, waaronder de 'Dials' die gebruikt werd in de voorstelling van de 360 2nd generation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 11:27
De dail update was mij nog niet opgevallen. Ontzettend cool dit, en ook aanpasbaar in kleur en snelkoppelingen. :)
cocico schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:49:
Thx, inderdaad! Ik heb het accent direct op rood gezet, benieuwd of dat wat rustiger is.
Voorts in deze update ook nieuwe/vernieuwde watchfaces, waaronder de 'Dials' die gebruikt werd in de voorstelling van de 360 2nd generation!

• xabre16v
  • Niet online
Iemand ervaring met imitatie oplaad cradles van Ebay?

Een goedkoop extra cradletje voor op kantoor leek me wel handig.

Bijvoorbeeld:
http://www.ebay.com/itm/Q...83163?hash=item33a88c0e9b

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:23
Ik heb net even zitten kijken maar ik kan de horlogebandjes niet los vinden in Nederland. Zijn die stalen horlogebandjes te krijgen hier in Nederland of moet je die uit de US bestellen?

Edit:
Ik zie nu net dat ik dus ook een scheur heb in de backplate :( ook maar even contact opnemen met Motorola hierover.

[ Voor 25% gewijzigd door Tripwire999 op 17-09-2015 11:54 ]

• TommyB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:08
xabre16v schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:48:
Iemand ervaring met imitatie oplaad cradles van Ebay?

Een goedkoop extra cradletje voor op kantoor leek me wel handig.

Bijvoorbeeld:
http://www.ebay.com/itm/Q...83163?hash=item33a88c0e9b
Ik heb een tijdje terug deze gekocht: http://www.ebay.nl/itm/It...Watch-Black-/191647328582? voor op werk. Doet het prima, zie/merk geen verschil met de officiële van Motorola, behalve de kleur van het ledje (rood ipv wit). Verder werkt het allemaal met Qi, dus geen problemen met overladen / piekspanningen etc. En een stuk goedkoper :)

• YellowCab
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 18:05
Ik heb zojuist mijn Moto 360 ontvangen na een aantal dagen wachten.
Als ik de Moto heb verbonden met mijn M8 krijg ik na een aantal minuten de foutmelding 'Google play service has stopped' en 'Unfortunately the proces com.google.process.gapps has stopped'.

Het horloge blijft deze melding weergeven en is dan eigenlijk nutteloos. Ik heb al van alles geprobeerd, zoals het horloge factory resetten, de google wear app verwijderen etc.

Het horloge draait nog een verouderde android wear versie, maar vanwege dit probleem kan ik het horloge niet updaten naar de nieuwste versie.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 11:27
oei lijkt me vervelend. Wat je kunt doen is even alles nogmaals van het toestel verwijderen. Ik weet niet of de m8 dat ook heeft net als de samsung toestellen maar kunt het toestel rebooten om vervolgens clear cache partition uit te voeren. Staan alle google services aan, staat google now aan? Mocht dit niet het geval zijn zou ik dat alsnog doen en nog een keer proberen. Download ook even de motorola connect app van de play store. Mocht dit allemaal niet lukken zou ik je willen aanraden om de horloge met een ander toestel proberen te connecten om uit te sluiten dat het aan de watch ligt.. Succes iig!
YellowCab schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:52:
Ik heb zojuist mijn Moto 360 ontvangen na een aantal dagen wachten.
Als ik de Moto heb verbonden met mijn M8 krijg ik na een aantal minuten de foutmelding 'Google play service has stopped' en 'Unfortunately the proces com.google.process.gapps has stopped'.

Het horloge blijft deze melding weergeven en is dan eigenlijk nutteloos. Ik heb al van alles geprobeerd, zoals het horloge factory resetten, de google wear app verwijderen etc.

Het horloge draait nog een verouderde android wear versie, maar vanwege dit probleem kan ik het horloge niet updaten naar de nieuwste versie.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
In het begin heb ik ook eenmalig een probleem gehad met Google Play Services. Na wat op internet te hebben gezocht bleek dat ik de cache van de 'Google Play Services'-app op mijn telefoon moest wissen. Vervolgens werd de app opnieuw geupdate door de Play Store en werkte alles zoals het hoort :)

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Ik heb dus maanden de aankoop van een smartwatch uitgesteld om te kijken wat de nieuwe moto 360 me zou bieden. Een iets grotere batterij, een iets beter scherm, een iets snellere processor... that's it? Moet ik daar (meer dan) het dubbele voor betalen? :/

Ik wil geen overhaaste beslissing nemen, dus ik slaap er nog een nachtje over, maar ik denk dat ik morgen de oude moto 360 maar bestel.

Of mis ik iets? Gaat er een nieuwe versie van wear aankomen die de oude moto 360 niet meer trekt? Is er iets anders waar ik de nieuwe moto 360 voor zou moeten kiezen?

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Datzelfde had ik dus ook, de nieuwe valt me tegen qua prijs in vergelijk met de oude.
xabre16v schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:24:
[...]

Ik kreeg de code THANKYOU699 als dank voor mijn vorige bestelling. Die kan je ook proberen. Als die niet werkt kan je ook BUY599 proberen.
Als je email adres nog niet gebruikt wordt voor de nieuwsbrief kan je ook NS201410EUR proberen. Succes :)
Ik heb 'm zojuist ook besteld en ook van je code gebruik gemaakt, dank je wel. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Shanquish op 19-09-2015 10:08 ]

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Na lang wikken en wegen ook maar voor de 'oude' 360 gegaan. Ook maar meteen besteld met de code van Xabre. Thanks!
Nu nog op zoek naar mooie zilveren metalen bandjes.

Ben benieuwd!

• Northside
Ook besteld, 146€ totaal. Op naar de wondere wereld van de smartwatch!

• Rasmalluin
Je zult er geen spijt van krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khalon
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:04
De prijs lijkt omlaag te zijn gegaan. Je kunt hem volgensmij als ik het juist heb voor 137 euro al krijgen! Via eglobalcentral.

[ Voor 8% gewijzigd door Khalon op 20-09-2015 11:45 ]

Verwijderd

Ik heb wel interesse om me in het smartwatch verhaal te wagen. Nu heb ik zelf wel een iPhone 6. Na veel Google werk wil ik wel een moto 360 uitproberen, nu vraag ik me wel een aantal dingen af.

Ik lees online dat deze moet werken met een iPhone (evt wel android nodig om te pairen maar dat is geen probleem voor me). Klopt dit? Gaat deze ook effectief werken icm iPhone zoals bij android? Wat ga ik evt missen?
Heeft dit effect op de duur van de batterij? (van zowel de watch als de iPhone).

Iemand die hier iets meer duidelijkheid in kan brengen?

Thanks!

(ps: stuur me niet door naar de Apple Watch, deze is voor 400+ me het echt niet waard)

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Inmiddels is er officiële support vanuit Google voor gebruik van Android Wear met iOS. In dit forum zijn er een aantal die bevestigd hebben dat dit prima werkt. Even terug lezen dus. ..

Verwijderd

kwaazaar schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:13:
Inmiddels is er officiële support vanuit Google voor gebruik van Android Wear met iOS. In dit forum zijn er een aantal die bevestigd hebben dat dit prima werkt. Even terug lezen dus. ..
Heb ik gedaan, maar ben er nog steeds niet uit.
In welke mate komen notificaties binnen? Sms, 3rd party apps etc?

• xabre16v
  • Niet online

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:55
Ik gebruik m'n Moto 360 ook al een tijdje i.c.m. mijn iPhone. Sinds gisteren na een jaar dan ook eindelijk over naar een bruin lederen bandje :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EIm83uN.jpg

Verwijderd

Oh thanks, die had ik precies gemist..

Ondertussen ook de beslissing gemaakt, morgen heb ik hem in huis :)

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 08:44
Kan iemand mij vertellen of er apps zijn waar ik een toetsenbord kan gebruiken om te antwoorden op bijvoorbeeld whatsapp ipv spraak?

Heb mijn telefoon geroot etc. en heb wear messenger al geprobeerd maar hier krijg ik alleen de standaard notificaties en dus alleen de standaard antwoorden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
poeh... vraag mij bijna af waarom je dat zou willen ;) Voor mij zou dat scherm echt te klein zijn om een keyboard op te gebruiken.
Herinner mij wel iets dat microsft had bedacht, kon je letters tekenen. Trouwens misschien dat dat ook kan met Google handschrift?

Edit : hetgene wat ik bedoelde van Microsft staat hier :
http://research.microsoft.../projects/analogkeyboard/
Geen idee of het werkt ;)

[ Voor 24% gewijzigd door GroeneThee op 24-09-2015 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

via spraak reageren is juist ideaal.... Vooral in de auto. Lekker in 'Knight Rider' stijl tegen je horloge lullen en nog reactie krijgen ook :p

Maar wat GroeneThee zegt, ik denk dat het scherm te klein is om fatsoenlijk te kunnen schrijven.

Horloge is weer terug van reparatie. Meteen SteelConnect besteld en een mooi zwart leren bandje. Hopen dat het helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:18
Weet iemand hoe je in het Nederlands de leestekens krijgt? Punt, of Komma zetten gewoon het woord weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 13:18

jacobras

Developer

J.Appleseed schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:06:
Ik gebruik m'n Moto 360 ook al een tijdje i.c.m. mijn iPhone. Sinds gisteren na een jaar dan ook eindelijk over naar een bruin lederen bandje :D

[afbeelding]
Dat lijkt de originele band.. mooi! Waar heb je die gescoord? Ik wil al sinds ik mijn Moto 360 heb een bruine band, maar nog steeds niet een manier gevonden om 'm te verkrijgen.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:55
jacobras schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:36:
[...]

Dat lijkt de originele band.. mooi! Waar heb je die gescoord? Ik wil al sinds ik mijn Moto 360 heb een bruine band, maar nog steeds niet een manier gevonden om 'm te verkrijgen.
Hij lijkt er aardig op, maar is het (helaas) niet. Die wilde ik namelijk ook ontzettend graag hebben, maar hij is echt nergens te krijgen en op eBay betaal je dan exhorbitant hoge verzendkosten. Ik heb voor deze via eBay zo'n 40 USD betaald (20 USD voor het bandje + 20 USD voor het verzenden) - hier heb je een link.

Het enige minpuntje is dat er een zwarte gesp bij zit, maar ik ben van plan die nog eens te gaan verwisselen voor een zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
jacobras schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:36:
[...]

ik heb van de week deze gekocht, ook erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet hij het niet!
Alle benodigde appstore zijn up to dateert ook horloge.
cocico schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:11:

• Prolix
  • Laatst online: 25-11-2024
Hoe werkt de nederlandse spraakbesturing?
Bij coolblue staat de moto 360 black metal nu 189, is hij ergens anders veel goedkoper verkrijgbaar?

• PetrCech_3
Ik heb hem binnen. Wat een heerlijk speeltje zeg! Ik heb een paar (kleine) vragen. Iemand die hier antwoord op kan geven?

1. Is het mogelijk om mijn telefoon op stil te zetten en mijn watch op trillen?
2. Is het mogelijk dat de watch op 10 procent automatisch naar vliegtuigstand gaat? Kan ik in ieder geval de tijd nog checken...
3. Welke apps zijn aanraders?

• PetrCech_3
Prolix schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:53:
Hoe werkt de nederlandse spraakbesturing?
Bij coolblue staat de moto 360 black metal nu 189, is hij ergens anders veel goedkoper verkrijgbaar?
1 of 2 pagina's terug vind je een link naar Eglobocentral. Daar kun je hem voor ongeveer €160 kopen. Scheelt toch weer 3 tientjes... :)

• Prolix
  • Laatst online: 25-11-2024
En hoe is de nederlandse besturing? Kan ik smsen laten versturen of zal dit in het engels moeten gebeuren?

• Shanquish
  • Niet online
PetrCech_3 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:23:
Ik heb hem binnen. Wat een heerlijk speeltje zeg! Ik heb een paar (kleine) vragen. Iemand die hier antwoord op kan geven?

2. Is het mogelijk dat de watch op 10 procent automatisch naar vliegtuigstand gaat? Kan ik in ieder geval de tijd nog checken...
3. Welke apps zijn aanraders?
Hier kreeg ik 'm gisteravond ook binnen (supersnel dat eglobal)
meteen op de lader gezet en gekoppeld maar terwijl die op de lader zat liepen de procenten toch terug 8)7
bleek dat ie een update aan het binnenhalen was, dat heeft eventjes geduurd want doordat ie langzaam leegliep brak ie dat telkens af :|
toen de update was binnengehaald liepen de procenten weer op tot de 80 en ging toen installeren.
geen idee hoe lang dat heeft geduurd want ben toen gaan slapen.

in elk geval druk bezig met alle watchfaces en apps te proberen :9 ik heb ook nog de eerste Pebble liggen maar dit is toch ff wat mooier allemaal.
tot op heden geen spijt van :)

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
PetrCech_3 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:23:

...
Volgens mij gaat dit automatisch als je hem gebruikt. Tenminste bij mij is het zo dat als ik de m360 van de lader haal de telefoon automatisch geen geluid/tril bij notificaties geeft. In de Android wear app op je telefoon bij settings zie je een optie "Mute notifications on this phone while it's connected to your watch" (of de NL vertaling), deze moet je aan hebben staan. Nadeel is wel dat je bij elke app waar je notificaties van krijgt de tril in de settings ook aan moet hebben staan om de horloge bij notificaties te laten trillen. Bij whatsapp bijvoorbeeld had ik de tril namelijk altijd uit (dus alleen geluidje) omdat ik een HTC One M7 heb en de trilfunctie is heel irritant als je die op tafel hebt liggen. Als ik het horloge nu dus niet gebruik schrik ik me altijd het leplazerus als mijn telefoon gaat trillen op tafel.

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 26-09-2015 15:16 ]

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 13:18

jacobras

Developer

J.Appleseed schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:12:
[...]

Hij lijkt er aardig op, maar is het (helaas) niet. Die wilde ik namelijk ook ontzettend graag hebben, maar hij is echt nergens te krijgen en op eBay betaal je dan exhorbitant hoge verzendkosten. Ik heb voor deze via eBay zo'n 40 USD betaald (20 USD voor het bandje + 20 USD voor het verzenden) - hier heb je een link.

Het enige minpuntje is dat er een zwarte gesp bij zit, maar ik ben van plan die nog eens te gaan verwisselen voor een zilveren.
Ik koop regelmatig op eBay maar loop toch nog tegen rare dingen aan.. als ik exact zoek naar "Brown Leather band for MOTO 360 Smart Watch Motorola with tool" krijg ik gewoon niet de listing van de link die je stuurt in beeld. Bedankt dus!

Inmiddels heb ik wel een aanbieder van de originele band gevonden: http://www.ebay.nl/itm/Ne...25379?hash=item48818b25e3. Die heb ik besteld :) 85 Canadese dollars inclusief verzending, zo'n 57 euro 59 euro (PayPal kiest een gunstige koers uit zie ik }:| ). Levering over twee weken.. dus 51 weken na ontvangst van mijn Moto dan toch eindelijk nog een bruine band..
shameete schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:30:
[...]

ik heb van de week deze gekocht, ook erg mooi.
Ook mooi, maar niet helemaal mijn smaak. Dank!

[ Voor 3% gewijzigd door jacobras op 26-09-2015 15:18 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Vandaag ook maar voor de oude 360 black metal gegaan. Nog erg getwijfeld over de Zenwatch gezien de performance en prijs, maar ben erg tevreden over de aankoop. Er zat nog de oude software op welke zo traag als dikke str#nt was, maar na twee updates draait hij als een zonnetje op 5.1.1. Ik ben wel als de dood voor krassen op de zwarte kast. Hoe is daar de ervaring mee?

[ Voor 0% gewijzigd door chrisr5gt op 27-09-2015 02:16 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:55
chrisr5gt schreef op zondag 27 september 2015 @ 02:15:
Ik ben wel als de dood voor krassen op de zwarte kast. Hoe is daar de ervaring mee?
Ik heb hem vanaf het begin en nog geen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb hem vanaf het begin en nog geen krassen.
Ik heb m ook vanaf het begin. Meerdere keren teruggestuurd vanwege scheurtjes in de achterkant. Een keer kreeg ik een nieuwe omdat hij zgn niet gerepareerd kon worden.
Ik had er nu een kras op het display zitten, met zwarte watchface valt het niet erg op, maar vanwege opnieuw een scheurtje in de achterkant weer teruggestuurd, in de hoop dat ze het hele klokje vervangen en het krasje dus ook weg is. Fingers crossed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:55
Ga mij vandaag ook wagen aan een moto 360 alleen twijfel ik nog welke kleur ik zal halen. Black metal of light metal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTonny
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 14:43
Ik heb er ook 1 besteld, morgen in huis. Hoop dat het mooi werkt met ene Iphone 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:57
Appleman schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:28:
Ga mij vandaag ook wagen aan een moto 360 alleen twijfel ik nog welke kleur ik zal halen. Black metal of light metal.
Ligt aan je voorkeur eigenlijk. De light metal vind ik het mooist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
Zou deze ook moeten passen (de 22mm)? --> http://www.ebay.de/itm/Uh...?var=&hash=item92d826bbbd

Niet dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Northside op 04-10-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:55
Amps schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:14:
[...]

Ligt aan je voorkeur eigenlijk. De light metal vind ik het mooist :)
Yes, uiteindelijk ook voor de light metal gegaan. De zwarte vond ik iets te 'sportief'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:13
Heb zelfs sinds gisteren de zwarte versie. Vooral omdat ik gek ben op zwarte horloges... maar het zonde vind om meerdere horloges te kopen a 150 euro per stuk :P. Nu kan ik lekker horloges "wisselen" voor 1x 150 euro.

Moet nog even een zwart metalen bandje kopen. Wss gewoon in China ivm de kosten.

Tot nu toe erg blij mee. Werkt allemaal prima, Voice recognition is nog wat lastig (denk door Fries accent) en hartslagmeter meet mijn hartslag bijna nooit (bij anderen wel, dus ligt aan mij).

Handigst vind ik dat ik de tv en verlichting nu kan aanzetten vanaf mijn horloge. Lekker lui vanaf de bank of voor je thuis komt al licht en muziek aanzetten :) erg blij mee en accu lijkt net een dagje te trekken zoals het nu lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Had het in het levertijden topic al geplaatst en me dus vergist, maar ben zelf heel erg aan het twijfelen tussen de 360 en de 360 2.
Die laatste kan best wel uitgebreid aangepast worden voor aanschaf.
gouden, zwarte, zilveren ring. Body idem. Verschillende bandjes.

Nadeel is dat je nu alleen kunt preorderen en dan specifieke modellen.
Terwijl er toch wel wat aanpassingen zijn die je via de site kunt doen en die ik dan wil hebben. Al was het alleen maar het schakelbandje. Tuurlijk, achteraf kan het ook. Maar leren bandjes vind ik hoe dan ook al vervelend.
Ben bang dat ik moet wachten totdat Motorola het beschikbaar maakt op de NL site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Waah schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:51:
Heb zelfs sinds gisteren de zwarte versie. Vooral omdat ik gek ben op zwarte horloges... maar het zonde vind om meerdere horloges te kopen a 150 euro per stuk :P. Nu kan ik lekker horloges "wisselen" voor 1x 150 euro.

Moet nog even een zwart metalen bandje kopen. Wss gewoon in China ivm de kosten.

Tot nu toe erg blij mee. Werkt allemaal prima, Voice recognition is nog wat lastig (denk door Fries accent) en hartslagmeter meet mijn hartslag bijna nooit (bij anderen wel, dus ligt aan mij).

Handigst vind ik dat ik de tv en verlichting nu kan aanzetten vanaf mijn horloge. Lekker lui vanaf de bank of voor je thuis komt al licht en muziek aanzetten :) erg blij mee en accu lijkt net een dagje te trekken zoals het nu lijkt.
Zodra je een zwart metalen bandje vanuit het buitenland hebt besteld, kun je dan melden hoe die bevalt?
Ik zit er ook over na te denken om er één te halen, maar twijfel nog. Mocht iemand een link hebben van een metalen bandje dat perfect past op de Moto 360 dan hoor ik het graag :)

Verder: hoe heb je je verlichting geregeld om dit te kunnen schakelen met je horloge? Via Spotify lukt het me wel om de muziek te regelen, maar verlichting aan/uit kunnen doen vanaf de bank nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Rasmalluin schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:35:
[...]

Zodra je een zwart metalen bandje vanuit het buitenland hebt besteld, kun je dan melden hoe die bevalt?
Ik zit er ook over na te denken om er één te halen, maar twijfel nog. Mocht iemand een link hebben van een metalen bandje dat perfect past op de Moto 360 dan hoor ik het graag :)

Verder: hoe heb je je verlichting geregeld om dit te kunnen schakelen met je horloge? Via Spotify lukt het me wel om de muziek te regelen, maar verlichting aan/uit kunnen doen vanaf de bank nog niet ;)
Ik heb eentje besteld uit china (officieel voor de Pebble steel, maar vind hem beter passen dan de "originele" variant van Moto zelf). dus zodra ik die binnen heb laat ik het weten.

En ik heb een Philips Hue thuis. Maar alles wat met IFTT werkt kan je koppelen aan een knop met de app "Do Button". Deze werkt perfect op de watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Sahi_NL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:01:
Weet iemand hoe je in het Nederlands de leestekens krijgt? Punt, of Komma zetten gewoon het woord weg.
Nee, hier heb ik mij ook al een paar keer over verbaasd bij Google spraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calomaris
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-08 10:24
Heeft iemand toevallig iets gehoord of Android Wear op iOS ooit apps & third party watchfaces gaat ondersteunen? Heb hier niet zoveel over kunnen vinden; alleen dat sommigen bewaren dat dit nooit gaat gebeuren. Eerst dacht ik dat alleen lezen van notifcaties genoeg zou zijn, maar nu lijken die extra opties me toch wel handig haha. Heb zelf een 5C op dit moment. Heb zelfs getwijfeld om de Moto E of G te nemen in plaats van mijn Iphone 5C.

Mischien ben ik wel keihard in de marketingstrategie van google getrapt, zodat ze me nu terughalen naar android haha. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben bang dat Apple juist die vooruitgang tegen houd.
Mijn vrouw zit op een iPhone 5s en zit eigenlijk met hetzelfde probleem.
De te dure Apple Watch of voor minder gaan met een Android watch op ios.

De kans dat er meer ondersteund gaat worden is eigenlijk nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Kun je third party watchfaces niet installeren met een ander android-apparaat? volgens mij eenmaal naar de watch gestuurd kan je ze ook zonder telefoon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calomaris
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-08 10:24
Helaas moet je de watch terugzetten naar fabrieksinstellingen, omdat hij een soort andere versie gebruikt voor iOS bij de eerste keer initialiseren. Je kan niet zomaar wisselen tussen Android en iOS helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Misschien een beetje een ouderwetse vraag, maar weet iemand toevallig of dit ding ook ergens in een winkel te bekijken is? Ik wil hem graag op mijn pols hebben ivm grootte enzo. Als de grote versie me bevalt, koop ik die en anders de kleine.

Kan eigenlijk alleen maar online dingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:28
kreator schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:13:
Misschien een beetje een ouderwetse vraag, maar weet iemand toevallig of dit ding ook ergens in een winkel te bekijken is? Ik wil hem graag op mijn pols hebben ivm grootte enzo. Als de grote versie me bevalt, koop ik die en anders de kleine.

Bij de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
kreator schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:13:

Crosspost maar:
Bij vodafone vandaag voor 100 euro (en de LG Watch R voor 125).

kun je hem bekijken (als je lief vraagt) en goedkoop halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Sinds gisteren ben ik ook eigenaar van de moto 360 (grijs).
Ik wil alleen nog een metalen bandje gaan aanschaffen, vind de prijs van de officiele band nogal duur, hebben jullie ervaringen met andere/goedkopere bandjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Kan iemand mij vertellen of bijvoorbeeld Whatsapp ook binnenkomt op de watch? en danvoornamelijk in combinatie met IOS.

Zit eraan te denken om deze aan te schaffen maar krijg volgende week de nieuwe iPhone ipv mijn inmiddels wel verouderde HTC M7 en vraag me nu af wat er allemaal wel en niet werkt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Jarrean schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:15:
Sinds gisteren ben ik ook eigenaar van de moto 360 (grijs).
Ik wil alleen nog een metalen bandje gaan aanschaffen, vind de prijs van de officiele band nogal duur, hebben jullie ervaringen met andere/goedkopere bandjes?
Ik heb het goedkope bandje gekocht die massaal te vinden is op Ebay. Voor de prijs is het echt een goed bandje. Het kan uiteraard niet tippen aan de bandjes van mijn horloges van een prijsklasse 150-250 euro. De bouwkwaliteit (vooral de sluiting) is van iets mindere kwaliteit. Het voelt net wat goedkoper aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Rubman schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:38:
Kan iemand mij vertellen of bijvoorbeeld Whatsapp ook binnenkomt op de watch? en danvoornamelijk in combinatie met IOS.
Of het werkt met ios weet ik niet maar aangezien je het voornamelijk schrijft. Ik gebruik android 5.1 (nexus 5) en een sony smartwatch 3. Daarmee kan ik wel inkomende berichten lezen en beantwoorden middels die spraak naar tekst functie of het tekenen van een emoji. Zelf gebruik ik dat eigenlijk nauwelijks, tenzij ik kort wil antwoorden maar m'n telefoon niet kan/wil gebruiken, maar een bericht kunnen lezen zonder de telefoon te pakken vind ik wel handig.
Volgens mij is het verder de zelfde android wear en is de functionaliteit gelijk (afgezien van bv gps) dus dat zou op een Motorola ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik dacht dat je geen 3rd party apps op een Android Wear kan installeren met IOS. Vandaar dat Google in Wear 1.3 standaard clock faces, Translate, Maps en Weather heeft geïnstalleerd om toch nog iets te kunnen met dat horloge behalve notificaties ontvangen.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:14
Ik ben in Dubio om de Moto360 aan te schaffen, maar heb nog een aantal vragen.
Ik heb laatst even met de Huawei SmartWatch mogen spelen en daar was onder andere de mogelijkheid om het in het nederlands te bedienen met je stem. Zo kon je bijvoorbeeld zeggen:
"Ok Google, navigeer naar het dichstbijzijnde tankstation" en dit werd vervolgens keurig uitgevoerd.

Kan dit op de Moto360 ook?

- Hoe lang doen jullie ongever met de accu, houdt deze het makkelijk een dag vol of merk je dat deze toch al na een dag leeg is?

- Nu je het apparaat hebt, is het echt een toegevoegde waarde of zou je het de volgende keer niet weer kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik doe er een dag mee.
Pak hem om 7 uur van de lader en ergens tussen 23 en 23.30 uur zet ik hem er op met nog 8 procent over.
Moet wel zeggen dat ik hem nu 1 dag in gebruik heb. Nahja, vandaag mijn tweede dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Robbie T schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:40:
- Hoe lang doen jullie ongever met de accu, houdt deze het makkelijk een dag vol of merk je dat deze toch al na een dag leeg is?
Ik heb hem nu 1 dag, ik heb de eerste dag (heb er best wat mee gespeeld) van 6.45 tot 22.30 gebruikt en had zo'n 20% over. Dat viel me heel erg mee.
Robbie T schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:40:
- Nu je het apparaat hebt, is het echt een toegevoegde waarde of zou je het de volgende keer niet weer kopen?
Ik vind het gewoon een heel mooi horloge, de functies zijn leuk maar niet onmisbaar. Ik kon voor 100 euro geen mooier horloge vinden ;) en het is natuurlijk een leuk hebbeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:14
En als ik kijk naar de spraakcommando's, werkt dat net zoals op de Huawei watch? Dus:

in het nederlands te bedienen met je stem. Zo kon je bijvoorbeeld zeggen:
"Ok Google, navigeer naar het dichstbijzijnde tankstation" en dit werd vervolgens keurig uitgevoerd.

Dit kan ik namelijk niet terug vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Robbie T schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:06:
En als ik kijk naar de spraakcommando's, werkt dat net zoals op de Huawei watch? Dus:

in het nederlands te bedienen met je stem. Zo kon je bijvoorbeeld zeggen:

Dit kan ik namelijk niet terug vinden op internet.
ja, is gewoon dmv google now :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

vanmorgen om 6u erafgehaald en nu op 72%
Ben best tevreden over accu gebruik.
Regelmatig dat ik savonds als ik hem afdoe nog 40% over heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
als je telefoon het kan, kan je horloge het ook
het meeste "smart" komt van je gsm, niet van de watch

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net de Mickey Mouse watchface apk van xda gedownload. Erg gaaf. Mickey tapt zijn schoen per seconde en zijn handen zijn de wijzers. Schijnbaar komt dit van de iWatch af. Hmm, weer een reden voor mijn vrouw om voor de iWatch te gaan >_< haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Arunia schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:26:
Net de Mickey Mouse watchface apk van xda gedownload. Erg gaaf. Mickey tapt zijn schoen per seconde en zijn handen zijn de wijzers. Schijnbaar komt dit van de iWatch af. Hmm, weer een reden voor mijn vrouw om voor de iWatch te gaan >_< haha.
Heb je daar een link van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
http://forum.xda-develope...ouse-wip-testers-t2908394

Weet niet hoe het accugebruik is overigens. Lijkt me dat hij wel wat meer verbruikt, maar dat zie ik wellicht vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb mijn Moto 360 nu een dagje, en helaas werkt hier de navigatie niet... Heb hem uitgeschakeld, apps gerecynced, en nu bezig met resetten, kijken of het daarna wel werkt.

Ohja, hoe verwijder je apps van het ding? Heb solitaire for wear gedownload, maar hoef het eigenlijk niet, dus van m'n telefoon gegooid, maar van de watch verdwijnt het niet (al zal het na de reset wel weg zijn :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderen zou gewoon na syncen moeten werken of vanuit Android Wear op je telefoon?

Zodra je 360 maps installeerd op je horloge, dan moet navigatie het doen zodra je op maps op je telefoon een route ingevoerd hebt. Hij start dan automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Arunia schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:39:
Verwijderen zou gewoon na syncen moeten werken of vanuit Android Wear op je telefoon?

Zodra je 360 maps installeerd op je horloge, dan moet navigatie het doen zodra je op maps op je telefoon een route ingevoerd hebt. Hij start dan automatisch.
Het werkt dus niet helaas, ook niet nadat maps wel werkt... Lees dat het een bekend probleem is, we zullen het zo zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Sinds ongeveer 3 maanden heb ik de moto 360 in gebruik en ik ben er zeer tevreden mee.
Wat betreft de batterijduur: meestal laadt ik m na 16 uur weer op een heeft de watch nog 5-20% batterij (afhankelijk van het gebruik qua meldingen).
Ter info: sinds vanmorgen 07.30 uur in gebruik en momenteel nog 52%.

Wat betreft de navigatie via maps: bij mij doet alles het prima. Zeker met lange afstanden is het navigeren via het horloge ideaal! Bij elke afslag trilt ie even en geeft ie aan over hoeveel meter je de afslag moet nemen.
Voor kortere afstanden (dus met meer bochten en dergelijke) vind ik het echter handiger om een beeldscherm (zoals telefoon of navigatie) voor me te hebben met een compleet overview i.p.v. een horloge die je toch naar je toe moet draaien om goed te kunnen zien.

PS: net ook even de mickey mouse watchface geïnstalleerd voor de fun. Thanks! :')

Edit: ook zojuist het bandje via eBay gekocht. Ik ben benieuwd!

[ Voor 3% gewijzigd door Rasmalluin op 09-10-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Navigatie werkt hier nu, maar heb nu een ander "probleem" (lijkt ook bekend te zijn), wat is die stappenteller ruk zeg! Soms telt hij gewoon niet, soms telt hij veel te veel... Beetje maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Arunia schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:26:
Dit was er al lang voor de Moto360, toen was de iWatch nog niet eens aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Sinds enige tijd stel ik soms watchfaces in met de WatchMaker Premium app. Waar ik tegenaan loop is dat (tijdens normaal gebruik) de face soms langzaam/traag tevoorschijn komt. Het lijkt alsof de face iedere keer moet worden geladen.

Met bijvoorbeeld de mickey mouse face, die los wordt geïnstalleerd i.p.v. via de WatchMaker app wordt ingesteld, heb ik hier geen last van.

Iemand anders die dit herkent? Is het te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik gok dat dat gewoon de traagheid van het ding is, zo'n custom watchface zal wel meer recourses vragen dan een standaard watchface. Misschien dat gewoon even aan/uit zetten helpt, trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook gekocht bij de Vodafone winkel voor (maar) €99,50. Tot nu toe ben ik er tevreden mee, alhoewel het meer een hebbeding is dan een noodzakelijk goed. Anyways, als ik de watch via bluetooth met mijn telefoon heb verbonden, dan is het toch niet noodzakelijk om WLAN aan te laten? Lijkt me dat dit vooral batterij kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Rasmalluin schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:13:
Sinds enige tijd stel ik soms watchfaces in met de WatchMaker Premium app. Waar ik tegenaan loop is dat (tijdens normaal gebruik) de face soms langzaam/traag tevoorschijn komt. Het lijkt alsof de face iedere keer moet worden geladen.

Met bijvoorbeeld de mickey mouse face, die los wordt geïnstalleerd i.p.v. via de WatchMaker app wordt ingesteld, heb ik hier geen last van.

Iemand anders die dit herkent? Is het te verhelpen?
Ik heb watchmaker ook gekocht, maar de custom watch faces uit de play store vind ik beter. Daarbij is watch maker ook nog eens langzamer, dus die keus is makkelijk. Dus ja, ik herken dit zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Zo ik heb de mijne nu twee maanden, en ik heb nu al last van een ingebrand brand scherm van het laden.
Geen idee wat ik er mee moet, gevalletje garantie?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Pagina: 1 ... 25 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports