Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:33
pixels66 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 22:20:

Vraag aan de Moto360 gebruikers:

In de lader gaat hij op een nachtklok stand, kan het beeldscherm met deze klok ergens gedimd worden? De hele slaapkamer is snachts blauw..
Even een snelle quote van de interwebs: "To enable developer options go to the "about" section and tap on the build number like 5 times. A prompt will pop up saying to tap a few more times. Then you'll see developer options at the bottom of the settings list.

There's a handy option there, at the very top: "Stay awake when charging".

Die laatste optie zorgt ervoor dat het scherm uit gaat tijdens het opladen, in tegenstelling tot wat er staat grappig genoeg. :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:52
Oke, uit is ook een optie, maar gedimd kan dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
JunkO schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:00:
[...]
There's a handy option there, at the very top: "Stay awake when charging".

Die laatste optie zorgt ervoor dat het scherm uit gaat tijdens het opladen, in tegenstelling tot wat er staat grappig genoeg. :)
Hij doet exact wat die optie aangeeft ... hij gaat niet in laad modus waardoor het scherm uit blijft maar hij blijft wel constant draaien. Heb het zelf 1x geprobeerd en smorgens was mijn moto gigantisch warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
DaRKie schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:43:
[...]

Hij doet exact wat die optie aangeeft ... hij gaat niet in laad modus waardoor het scherm uit blijft maar hij blijft wel constant draaien. Heb het zelf 1x geprobeerd en smorgens was mijn moto gigantisch warm.
Nou volgens anderen in dit topic is dat echt niet zo:

[Android Wear] Motorola Moto 360 Smartwatch

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Het is niet omdat niemand zegt dat hij daardoor warm loopt dat het niet zo is :-)

En probeert het zelf eens uit, het scherm blijft dan inderdaad uit, maar als hij dan zo warm loopt als bij mij dan vind ik dat geen oplossing.
Ik hou het bij mijn tijdschakelaar die mijn moto smorgens een uurtje oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
DaRKie schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:55:

Ik hou het bij mijn tijdschakelaar die mijn moto smorgens een uurtje oplaad.
een tijdschakelaar tussen lader en stopcontact bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Yep, old school but it works :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Je kunt ook handmatig even de theater mode aanzetten (2x klik op knop). Dan gaat het scherm helemaal uit. Dimmen doet hij toch sowieso al? Of vind je dat nog steeds te vel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ja dat is inderdaad nog erg fel.. Eens zoeken, wellicht is er een appje voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
pixels66 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 22:20:
In de lader gaat hij op een nachtklok stand, kan het beeldscherm met deze klok ergens gedimd worden? De hele slaapkamer is snachts blauw..[/i][/b]
Google Play: Slumber for Android Wear

Werkte bij mijn moto 360 wel perfect! Niet optimaal hoor..soms vraag ik me af hoe die app nou reageert dus het is even puzzelen hoe je hem nou goed neer zet zonder dat er iets reageert maar deze app werkte wel gewoon verder, je moet hem wel eerst aan zetten!
pixels66 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 01:12:
Ja dat is inderdaad nog erg fel.. Eens zoeken, wellicht is er een appje voor..
(zie boven)

[ Voor 39% gewijzigd door weszz op 06-08-2015 10:34 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Thnx voor de tip. Deze app heb ik ook geïnstalleerd, maar daarmee is alleen het scherm zwart te maken, niet te dimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-07 07:17
pixels66 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:47:
Thnx voor de tip. Deze app heb ik ook geïnstalleerd, maar daarmee is alleen het scherm zwart te maken, niet te dimmen?
Je kan ook als hij op de oplader ligt 2x op de knop aan de zijkant drukken (even oefenen met timing). Hier door gaat hij in theater mode en geeft hij geen licht meer. Deze optie is ook te benaderen door bij de klok van boven naar beneden te swipen en dan nog een keer naar links. Maar dat werkt niet als de moto op de lader ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Dvyss schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:48:
[...]

Je kan ook als hij op de oplader ligt 2x op de knop aan de zijkant drukken (even oefenen met timing). Hier door gaat hij in theater mode en geeft hij geen licht meer. Deze optie is ook te benaderen door bij de klok van boven naar beneden te swipen en dan nog een keer naar links. Maar dat werkt niet als de moto op de lader ligt.
Bij mij werkt dat prima! Ik zet hem altijd op theater mode voordat ik hem op de lader leg. Het scherm wordt dan zwart na een aantal seconden als je hem op de lader hebt gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:55
Buien radar en One note zijn mooie apps voor de Moto360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:24

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Denken de bedrijven nou echt dat de mensen nog geloven dat de filmpjes en foto's 'per ongeluk' online zijn gepost? :p

Of zijn er idd nog steeds mensen zo naief om dat te geloven?

Wel leuk dat er een sneak piek wordt gegevem steeds, maar om elke keer per ongeluk te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
Ik hoop alleen dat het niet klopt, want flat tire :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:18

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

PatrickH89 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:54:
Ik hoop alleen dat het niet klopt, want flat tire :(
Dit.. Zie geen reden om mn huidige moto 360 te vervangen met deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:57
Inderdaad. Zoals het er nu naar uit ziet, had ik hem overwogen als hij geen flat tire had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 21:16
Wat mij betreft liever een flat tire en kleine bezels en lichtsensor... Dan geen flat tire en geen licht sensor (of dikke bezels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik heb mijn telefoon helemaal gereset en daarmee dus ook opnieuw gepaired met de Moto.. Echter nu verliest hij af en toe de verbinding en duurt het heel lang voordat hij weer verbinding heeft (Bluetooth). Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:28

BramT

Rule #1

Beste moto360 dragers!
Vraagje: de eerste reviews spreken allemaal van een matige batterij en een stotter hier en daar. Deze reviews zijn echter allemaal 'oud' en inmiddels zou er een software update geweest moeten zijn die beide zaken verbeterd zou moeten hebben. Ik lees er hier en daar wat signalen over, maar deze zijn niet onverdeeld. Dus bij deze toch even de mening van tweakers polsen ;) Hoe ervaren jullie dat?

Met 220,- voor een metal-variant begint het wel heel aantrekkelijk te worden :)

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Overal in de diverse fora lees je over de Moto 360-2 dat de "flat tyre" verdwenen zou zijn. Ben benieuwd of ze hem op de IFA in Berlijn laten zien. Samsung heeft de nieuwe ronde Gear S2 aangekondigd voor 3 september, maar ik lees dat de IFA pas op 4 september begint.

Kan iemand mij hierover uitsluitsel geven??? Ik wil er naar toe, maar heb maar 3 uurtjes op 4 september en dan zou dan de reis naar Berlijn niet doorgaan.

[ Voor 3% gewijzigd door hjoels op 18-08-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

BramT schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:38:
Beste moto360 dragers!
Vraagje: de eerste reviews spreken allemaal van een matige batterij en een stotter hier en daar. Deze reviews zijn echter allemaal 'oud' en inmiddels zou er een software update geweest moeten zijn die beide zaken verbeterd zou moeten hebben. Ik lees er hier en daar wat signalen over, maar deze zijn niet onverdeeld. Dus bij deze toch even de mening van tweakers polsen ;) Hoe ervaren jullie dat?

Ik haal net geen twee volle dagen op 1 accu, als ik 's nachts het horloge uitzet. Dan is de accu op de tweede dag rond 20.00u wel leeg. Dit gebeurt alleen als ik onverwachts niet kan laden 's nachts. In de praktijk laad ik mijn horloge elke nacht op, want aan het einde van de avond is de accu zo'n 50%. Het scherm springt bij mij aan als ik mijn pols draai. Hierdoor staat het scherm soms onnodig aan, wat natuurlijk invloed heeft op de accu. Ik gebruik het horloge om de tijd te checken en notificaties te lezen. Af en toe de tegels van Google Now bekijken voor het weer en verkeer. Al met al ben ik tevreden over de batterijduur.

Héél af en toe ervaar ik een hapering in de software tijdens het navigeren naar bijvoorbeeld een app. Laten we zeggen dat 98% van de tijd het horloge vloeiend door de menu's gaat.
De duur van het opstarten van de app is afhankelijk van de grootte van de app. ING app start snel op, terwijl Maps best lang de tijd neemt. Dit zou ook kunnen afhangen van de snelheid van de gekoppelde telefoon (in mijn geval een Moto G 1st Gen (XT1032)).
Wat ik fijn vind op de fiets, is de functie 'wrist gestures'. Echter luistert het horloge niet altijd naar mijn polsbeweging. Of dat aan het horloge of aan mijn pols ligt, dat weet ik niet ;)

Ik hoop dat dit je een beetje helpt met je keuze voor de smartwatch :)

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Hier de nieuwe Moto 360-2. Dunner, smallere bezel,, knop op "2 uur",bandje gemakkelijker te wisselen.
Komt waarschijnlijk in 2 uitvoeringen. Small en Large.

De "flat tyre" is er nog steeds. Jammer.

http://www.androidcentral...odule&utm_campaign=nextv2

[ Voor 23% gewijzigd door hjoels op 22-08-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Moto 360 ziet er echt goed uit. Dat wordt mijn nieuwe smartwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:14:
De nieuwe Moto 360 ziet er echt goed uit. Dat wordt mijn nieuwe smartwatch.
Waarschijnlijk weten we meer als ze hem op de IFA in Berlijn presenteren op 4 september a.s. Ben ook benieuwd naar de nieuwe Samsung Gear S2 die op 3 september het licht zal zien.

We wachten maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

hjoels schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:18:
Hier de nieuwe Moto 360-2. Dunner, smallere bezel,, knop op "2 uur",bandje gemakkelijker te wisselen.
Komt waarschijnlijk in 2 uitvoeringen. Small en Large.

De "flat tyre" is er nog steeds. Jammer.

http://www.androidcentral...odule&utm_campaign=nextv2
Je vergeet één van de belangrijkste verbeterpunten:
"standard style lugs for swapping out watch bands"

Geen scheuren/breuken meer in de achterkant (hopelijk) en meer keuze in horlogebandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scherm kan nu ook always on blijven. Wat ik persoonlijk belangrijker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Op basis van de foto's is hij net niet voor mij. Flat tyre & vrij smalle lug breedte voor het formaat. Ziet er een beetje disproportioneel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
BramT schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:38:
Beste moto360 dragers!

Als ik hem uit zet als ik thuis kom, gaat hij bij mij zo'n 3 werkdagen mee. Als ik hem ook 's avond gebruik of wat meer intensiever mee bezig ben (navigeren, etc) dan om de twee dagen. Uiteraard wel de ambient mode uit en helderheid op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:28

BramT

Rule #1

Dat klinkt schappelijk. Bedankt voor de feedback.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:37

Geckoo

Good news, everyone!

Hoe zijn de ervaringen hier met de hartslag meter? Ik zit te twijfelen tussen een Moto 360 en de LG watch R maar neig nog naar geen van beide .

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
De hartslagmeter werkt vaker niet dan wel is mijn ervaring. Maar wellicht komt dat door mijn arm-beharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
ook met weinig beharing werkt die voor geen ene meter. Zit er gewoon voor niks op .. mijn hartslag is altijd 63.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Ken. schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 00:03:
[...]

Je vergeet één van de belangrijkste verbeterpunten:
"standard style lugs for swapping out watch bands"

Geen scheuren/breuken meer in de achterkant (hopelijk) en meer keuze in horlogebandjes.
Helemaal gelijk, was ik vergeten............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
Geckoo schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:38:
Hoe zijn de ervaringen hier met de hartslag meter? Ik zit te twijfelen tussen een Moto 360 en de LG watch R maar neig nog naar geen van beide .
De hartslag meter zit er voor de sier. Leuk voor een paar keer maar als je serieus wilt meten kan je overigens beide horloges laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:37

Geckoo

Good news, everyone!

GroeneThee schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:58:
[...]

De hartslag meter zit er voor de sier. Leuk voor een paar keer maar als je serieus wilt meten kan je overigens beide horloges laten liggen.
Welke smartwatch heeft dan wel een fatsoenlijke hartslag meter?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Hoe serieus wil je het gebruiken? Las dat de Apple watch een redelijk goede aan boord heeft, maar nogmaals, het blijft afhankelijk van je gebruik. Qua horloges kan je denken aan de Polar RS300X of de Suunto Quest maar die zijn misschien niet "smart" voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:15
Ik heb het originele bandje nog om mijn watch, heb hem denk ik 40 keer gedragen, maar nu zit er op de achterkant eeenn barstje in dat zwarte plasticje waar je bandje in loopt. Is die nu nog waterdicht, en heb je daar garantie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
drusloos schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:16:
Ik heb het originele bandje nog om mijn watch, heb hem denk ik 40 keer gedragen, maar nu zit er op de achterkant eeenn barstje in dat zwarte plasticje waar je bandje in loopt. Is die nu nog waterdicht, en heb je daar garantie op?
Ja, bekent probleem, Google maar eens, volgens mij bij iedereen zonder gezeur gemaakt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Ik heb gisteren geprobeerd op de oplader te gebruiken voor mn Samsung S6, die ook draadloos opladen ondersteund. Werkt niet helaas. Niet heel gek, gezien de vorm van de oplader, maar was best geinig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 14:14

Pinjataaa

Hit me!

drusloos schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:16:
Niet waterdicht (sowieso niet eigenlijk) en wel garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
hjoels schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:28:
[...]

Helemaal gelijk, was ik vergeten............
Vandaag ook een nieuw bandje gemonteerd. Het originele bandje was behoorlijk versleten.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto540-Y6B87CFP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto720-4CA4EBA8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
erg cool! Mooi bandje trouwens, heb je dara een linkje van? :D Hoe ging het vervangen, heeft dit bandje al een extra uitsparing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
GroeneThee schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:42:
erg cool! Mooi bandje trouwens, heb je dara een linkje van? :D Hoe ging het vervangen, heeft dit bandje al een extra uitsparing?
Bandje had geen uitsparing, maar dat heb ik gemakkelijk kunnen aanbrengen.
Link:
http://www.allesvoorhorlo...r-met-studs-22mm-k-469-9/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Heb zojuist een update ontvangen, nadat ik eerst m'n telefoon herstart heb en daarna de moto. Blijkt Android Wear 1.3 te zijn die onlangs werd aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Hier ook gisteren binnengekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

kwaazaar schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:28:
Heb zojuist een update ontvangen, nadat ik eerst m'n telefoon herstart heb en daarna de moto. Blijkt Android Wear 1.3 te zijn die onlangs werd aangekondigd.
Ik haal hem nu net binnen. Zijn er weer nieuwe dingen bij. Of gewoon een normale patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Cygnitr0n schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

Ik haal hem nu net binnen. Zijn er weer nieuwe dingen bij. Of gewoon een normale patch?
nieuws: Android Wear 1.3 introduceert interactieve wijzerplaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Dank je wel!

Heeft iemand ook last van het volgende:
-Bij het opladen is de horloge nog steeds aan. Ondanks de Dev instellingen met 'Stay awake when charging' op 'Enabled' staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Cygnitr0n schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:31:
[...]

Dank je wel!

Heeft iemand ook last van het volgende:
-Bij het opladen is de horloge nog steeds aan. Ondanks de Dev instellingen met 'Stay awake when charging' op 'Enabled' staat.
misschien een tikfout, maar bedoel je het niet net andersom? bij "stay awake enabled" lijkt het me namelijklogisch dat ie aanblijft

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Prulleman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:38:
[...]

misschien een tikfout, maar bedoel je het niet net andersom? bij "stay awake enabled" lijkt het me namelijklogisch dat ie aanblijft
Ja dat dacht ik eerst ook, hoe raar het ook klinkt. Zo staat het wel beschreven hier in dit topic een aantal keren. Disabled helpt ook niet, dat had ik al geprobeerd.

Edit: Voor de update werkte dit wel.

Edit2: Een dag later en het probleem heeft zich vanzelf opgelost (Staat nu op Enabled).

[ Voor 12% gewijzigd door DutchWalnut op 29-08-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
De Instaweather watchfaces zijn interactief! Verder heb je nog één nieuwe watchfaces van Wear zelf: Together. Leuk concept, maar het nut zie ik daar nog niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
Gebruikt iemand hier de voice command 'Bel [voornaam] [achternaam]' wel eens op zijn Moto 360?
Ik heb namelijk problemen met mensen die 2 of meer nummer hebben. Bij deze mensen krijg ik een grijs scherm met de melding 'Welk nummer?' die vervolgens niet reageert op stem/touch input. Vervolgens gaat hij weer terug naar de klok.
'Bel [voornaam] [achternaam] thuis/mobiel' of 'Bel [voornaam] [achternaam] 1/2' werken ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Laatst online: 22:58
Ik heb na de nieuwe update Ambient Screen aan gezet en Tilt to wake uit. Het scherm blijft dan echt altijd aan (wel gedimd). Nadeel hiervan is dat je op het scherm moet klikken om het scherm echt helder te krijgen. Eens kijken wat dit met de accuduur doet.
Hoop dat we in de volgende generatie hardware wel echte ambient screen met tilt to wake krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb die update gedaan naar de laatste versie, maar is de manier waarop je het menu nu oproept veranderd? Een tik op de wijzerplaat lijkt nu niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Je moet nu inderdaad naar rechts swipen voor het menu, waarschijnlijk omdat je nu op de watchface kunt tikken voor extra interacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
DaRKie schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:21:
Je moet nu inderdaad naar rechts swipen voor het menu, waarschijnlijk omdat je nu op de watchface kunt tikken voor extra interacties.
Is wel vervelend, want met Watchmaker zat die functionaliteit er natuurlijk ook al in en daar heb ik er nooit last van gehad. Jammer dat het niet in te stellen is, want vind tikken in plaats van swipen na zo lange tijd gebruiken toch wat makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:26
Dvyss schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:39:
Gebruikt iemand hier de voice command 'Bel [voornaam] [achternaam]' wel eens op zijn Moto 360?
Ik heb namelijk problemen met mensen die 2 of meer nummer hebben. Bij deze mensen krijg ik een grijs scherm met de melding 'Welk nummer?' die vervolgens niet reageert op stem/touch input. Vervolgens gaat hij weer terug naar de klok.
'Bel [voornaam] [achternaam] thuis/mobiel' of 'Bel [voornaam] [achternaam] 1/2' werken ook niet.
Ik heb dit opgelost door bij het contact het (mobiele) nummer als standaard in te stellen (nummer bij contact ingedrukt houden -> standaard instellen?)
Ik krijg het alleen niet voor elkaar mijn vrouw te bellen, hij verstaat standaard nooit haar naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Yes, the Moto 360 does work with the iPhone http://www.theverge.com/2...ocial&utm_source=twitter# via @verge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Afgelopen zondag nog, in een kledingwinkel in Breda: "Is dat de i-Watch?" . "Nee, een Apple Watch is een lelijk vierkant ding!" en daarna wat gedemo'ed, zoals de camera-afstandsbediening. De verkoper was er helemaal weg van.
"Maar het werkt alleen met Android." "Oh, ik heb een iPhone, maar ik vind het mooi genoeg om te switchen!"

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 14:55
:D :D :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iYwhJnVl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Laatst online: 22:58
Tovenaar schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:55:
[...]

Ik heb dit opgelost door bij het contact het (mobiele) nummer als standaard in te stellen (nummer bij contact ingedrukt houden -> standaard instellen?)
Ik krijg het alleen niet voor elkaar mijn vrouw te bellen, hij verstaat standaard nooit haar naam...
Je kunt in de contacts app van een Android telefoon een fonetische naam aanmaken. Ik heb redelijk wat Friese namen in mijn familie, dus daar maak ik dan een Nederlandse naam van. Meestal begrijpt Android het dan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
De nieuwe Moto 360-2 is te bestellen bij Mobilefun.nl en zou morgen al geleverd kunnen worden voor
€ 347,--

Begrijp niet goed hoe ze hier aan kunnen komen omdat hij deze week nog gepresenteerd moet worden op de IFA in Berlijn.

Update: het was een fout in hun systeem. Je kunt wel pre-orderen.

[ Voor 96% gewijzigd door hjoels op 01-09-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:48
hjoels schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:25:
De nieuwe Moto 360-2 is te bestellen bij Mobilefun.nl en zou morgen al geleverd kunnen worden voor
€ 347,--

Begrijp niet goed hoe ze hier aan kunnen komen omdat hij deze week nog gepresenteerd moet worden op de IFA in Berlijn.

Update: het was een fout in hun systeem. Je kunt wel pre-orderen.
Hier staat wat anders: http://www.mobilefun.nl/5...onker-stainless-steel.htm

[ Voor 0% gewijzigd door barrymossel op 01-09-2015 15:57 . Reden: Laat maar ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
barchettanl schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:18:
Afgelopen zondag nog, in een kledingwinkel in Breda: "Is dat de i-Watch?" . "Nee, een Apple Watch is een lelijk vierkant ding!" en daarna wat gedemo'ed, zoals de camera-afstandsbediening. De verkoper was er helemaal weg van.
"Maar het werkt alleen met Android." "Oh, ik heb een iPhone, maar ik vind het mooi genoeg om te switchen!"
Good guy Google http://googleblog.blogspo...w-works-with-iphones.html

edit: och ik snap de screenshot van J.Appleseed nu ook xD

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 01-09-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Het is dat Breda een goed uur rijden is, anders was ik terug gegaan met het goede nieuws dat hij geen Android meer hoeft te kopen ;)

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Hmm... De tweede generatie Moto 360 ziet er misschien toch nog best oké uit.

YouTube: Moto 360 2nd Gen Impressions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 15:40
Ik ben benieuwd naar de kleinste versie, hopelijk is de batterijduur daarvan goed. Heeft iemand een idee hoeveel milimeter bandjes daar in gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 16:21
Komt als een verrassing, had het een beetje verwacht maar nu ook niet dat MKBHD het onmiddellijk zou getest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Zo te zien is er een mannen- en vrouwenversie voor de 42mm model. Waarvan de vrouwenversie een 18mm bandje te bevatten en de mannenmodel een lug size van rond de 19-20mm. Blijkbaar is het een 16mm en 20mm lug size bij de 42mm. Dat laatste is best goed geproportioneerd.

Motorola heeft hem officieel op IFA bekend gemaakt. Er zijn inmiddels een handje vol videos beschikbaar op YouTube.

Edit: In deze video zijn de groottes van de verschillende modellen wat beter te zien. YouTube: Moto 360 (2015) Hands-on

In principe is een 42mm horloge zat groot voor mijn polsen, maar naast de 46mm lijkt die mini :P De 46mm heeft ook een relatief kleine flat tyre.

[ Voor 43% gewijzigd door Amps op 02-09-2015 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 11-09 10:14
Flat tire gemiste kans zeker met de nieuwe huawei watch

• kwaazaar
vegetto1983 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:27:
Flat tire gemiste kans zeker met de nieuwe huawei watch
Ik heb mijn moto nu een paar maanden, maar die hele flat tyre zie ik helemaal niet.Vanaf dag één eigenlijk al niet. Is dus heel persoonlijk of je je daaraan stoort. Het hangt ook erg af van de watchface die je gebruikt. Bij een klassieke wijzerplaat valt de "6" weg, maar bij een blits digitale variant zat daar misschien uberhaupt al geen content.

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Ik ben fan van de nieuwe standaard'live dial'', maar ik vind niet of ik die voor de 'oude' 360 kan downloaden. Iemand?

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat met de nieuwe Moto360 de oude wellicht niet zo'n slechte deal is voor ~160 euro of zie ik wat over het hoofd?

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Pfoeh, dat is een best flinke prijs voor de 360 2nd gen. Nu met de "dumpprijzen" die de 1st gen heeft nijg ik toch meer hier naar..

• pixels66
De nieuwe is best goedkoop nu ja voor wat hij kan en doet. Ik heb hem als coolblue tweedekansje gekocht, voor 141 euro met 21 maanden garantie(ipv 24). Ding zag er nog fantastisch uit.

Leuke gadget die ik voornamelijk op werk gebruik waar ik op sommige momenten niet met mijn telefoon mag en kan spelen. Batterij houdt het wel de hele dag uit, en de flat tire waar iedereen over klaagt, dat valt echt NIET op.. Ik heb daar geen enkel probleem mee..

Verwijderd

Tijd voor een nieuw topic voor de mensen die de nieuwe exemplaar willen kopen?

• Vegetto
  • Laatst online: 11-09 10:14
pixels66 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:12:
De nieuwe is best goedkoop nu ja voor wat hij kan en doet. Ik heb hem als coolblue tweedekansje gekocht, voor 141 euro met 21 maanden garantie(ipv 24). Ding zag er nog fantastisch uit.

Leuke gadget die ik voornamelijk op werk gebruik waar ik op sommige momenten niet met mijn telefoon mag en kan spelen. Batterij houdt het wel de hele dag uit, en de flat tire waar iedereen over klaagt, dat valt echt NIET op.. Ik heb daar geen enkel probleem mee..
valt NIET op? ik zie anders overal pictures met faces waar ik denk, leuk zo pronken met je eerste ronde smartwatch maar vervolgens geen rond scherm hebben met een balk die ze niet ergens anders kwijt kunnen maar de g watch r en huawei en andere watches wel?

het is gewoon lelijk een klassieke watchface mist gewoon een ronding onderin. kan gewoon niet imo

• Amps
Het valt na een tijdje niet meer op wanneer je het gebruikt. Heb ik vaker gehoord. Zal vast wel een kern van waarheid in zitten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Voor mij ligt het eraan welke watchface ik gebruik. Bij overwegend witte / lichte watchfaces die volledig rond bedoeld zijn (analoog) valt het het meest op. In sommige van die watchfaces is er daarom een simpele 'fade-out' gemaakt die het effect minder laat opvallen (minder plotselinge overgang), dat werkt best aardig. Bij meer donkere watchfaces of met rechthoekige onderdelen valt het sowieso minder op. Je went eraan, maar in mijn geval blijf ik me er soms aan storen. Echter de dunne bezel en het grote scherm zijn het waard.

Ik sla een generatie over denk ik. De tweede 360 is een goede stap vooruit, maar ik wil gewoon geen 'flat tire' meer in m'n volgende ronde smartwatch. De Huawei Watch komt aardig in de buurt van wat ik zou willen, maar heeft een te kleine batterij en diameter (ik wil ong. 46mm).

Ong. 46mm, volledig rond, dunne bezel, batterij die minimaal 2 volledige dagen meegaat met always-on (niet ambient), bij voorkeur met OLED of transflective LCD scherm. Als hij maar 2 of 3 dagen max. meegaat zal ik hem waarschijnlijk toch gewoon dagelijks laden, het is alleen fijn dat hij die extra capaciteit heeft als je eens een lange reis maakt b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwart/goud combinatie past goed bij een overhemd. Het meest toffe eraan is is dat het water resisitentie heeft. Nooit meer afdoen tijdens het handen wassen.

Afbeeldingslocatie: https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/zXSyzQ8Wn2UysxTPgmGF1y-E2xg=/1020x0/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/4021200/moto360-21.0.jpg

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs is het enige wat mij op dit moment weerhoud om er een direct te kopen. Overigens kun je in Nederland ook een volledig customized exemplaar bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:28
Dit is waarom ik de eerste generatie hebt afgewacht.
Nieuwe processor, grotere batterij. Ik stoor me denk ik niet aan de ''flat tire''
Wat ik wel erg jammer vind is dat de ''normale 360 (v2)'' geen GPS heeft.
Nu twijfel ik erg om op de sport versie te wachten, terwijl ik deze niet persé mooier vind.
Met de sportversie zou je gewoon kunnen zwemmen en Endomondo aan kunnen zetten.
Ik zwem namelijk nogal regelmatig :). Of zie ik dat verkeerd? Zou het met de normale ook mogelijk kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 02:15:
Nooit meer afdoen tijdens het handen wassen.
Dat doe ik sowieso al nooit. Ook heb ik hem per ongeluk al een paar keer volledig onder water gehad (tijdens leeglaten van opblaas-zwembad). Heb hem toen niet afgedroogd en ben gewoon doorgegaan met waar ik mee bezig was. Niets aan het handje.

Ik vind de prijzen niet zo relaxed. De Zenwatch 2 is de enige die ik persoonlijk 'betaalbaar' durf te noemen (EUR 169,-). Ik ben nog niet aan een opvolger toe, maar dat zou mijn keus zijn, op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Ik heb gisteren een fabrieksreset gedaan en daarna de laatste update erop gezet.
Ik krijg geen trillingen meer als er een nieuw bericht binnen komt.

Meerderen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 14:55
edwardmila schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:54:
Ik heb gisteren een fabrieksreset gedaan en daarna de laatste update erop gezet.
Ik krijg geen trillingen meer als er een nieuw bericht binnen komt.

Meerderen met dit probleem?
Die van mij doet 't gewoon. Als je het apparaat opnieuw opstart, trilt 'ie dan ook in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Staat het trillen op je telefoon dan wel aan? Want die instellingen neemt de watch over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 11:27
Ik overweeg toch de eerste generatie te halen omdat het design mij meer aanspreekt, maar ik ben bang dat de processor hiervan niet soepel loopt. Wat zijn jullie ervaringen daarin? En hoe reageert/is de moto ih dagelijks gebruik na de 1.3 android wear update?

En, ik zie de eerste generatie op amazon.de voor iets minder dan 150 euro. Iemand die de watch daar heeft besteld of met ervaring?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

edit:typo

[ Voor 5% gewijzigd door sawtomyer op 04-09-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calomaris
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-08 10:24
sawtomyer schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:20:
Ik overweeg toch de eerste generatie te halen omdat het design mij meer aanspreekt, maar ik ben bang dat de processor hiervan niet soepel loopt. Wat zijn jullie ervaringen daarin? En hoe reageert/is de moto ih dagelijks gebruik na de 1.3 android wear update?

En, ik zie de eerste generatie op amazon.de voor iets minder dan 150 euro. Iemand die de watch daar heeft besteld of met ervaring?

Hier ben ik ook benieuwd naar! Wil al heel graag een smartwatch, liefst rond. En deze lijkt nu perfect met de prijs, en het feit dat hij sinds gister met IOS te gebruiken is.

Voornaamste denkpunt is toch wel of die nog wel leven heeft, en niet over 2 maanden te traag om te werken is, zoals je ook al zei met de processor. Loopt hij nu nog wel volledig soepel?

Ik ben er op dit moment nog niet echt in thuis :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
sawtomyer schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:20:

Toen dit horloge net uitkwam zat er heel af en toe een hapering tussen bij interactie met de horloge, maar met elke update had ik het gevoel dat het minder werd. Op het moment heb ik 1.3 en is super vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 11:27
Bedankt! Dit heeft toch wel de doorslag gegeven hoor. Ik heb gen 1 besteld bij amazon.de voor 146 euro en dat is incl. verzendkosten en de verkoper is gewoon Moto zelf als het goed is. Daar kan ik geen buil aan vallen zo. Wel is de eerst mogelijke levertijd in de tussentijd verschoven van 9 naar 12 september en tel daar 2 a 3 dagen verzendtijd bij op dan kom ik uit op 14 september dat ik m binnen heb.

Ik ga de eerste generatie van de moto 360 proberen en dit wordt daarmee ook mijn eerste smart watch. Momenteel gebruik ik een swatch horloge (auto quartz) in combinatie met een Xaomi Mi Band. Ik zat nog wel te twijfelen of ik niet beter de asus zenwatch (1 danwel 2) kan nemen en dat is het uiteindelijk niet geworden want het design daarvan kon mij niet bekoren ook al heeft ie betere specs. Ook een rol speelt het feit dat de zenwatch niet draadloos op te laden is en de moto wel. Qua specs denk ik dat de moto eerste gen voor mij prima - lees voldoende - zal zijn voor het aflezen van de tijd en het bekijken van inkomende notificaties ivm mijn werk in de sales (veelvuldig klantcontact, dan is het niet zo beleefd om iedere keer mijn telefoon uit mijn zak te halen). Het zou anders zijn geweest als de moto 360 2e gen een betere display had gehad (lees amoled dan wel hogere resolutie). Ook vind ik de cleanere look van de gen 1 mooier dan de mijns inziens lomp ogende gen 2 ook al is de de knop op 2 uur gewoon beter doordacht dan de knop van de gen 1. Desondanks kan ik de positieve punten van gen 2 niet voor mezelf rechtvaardigen als ik de prijs in ogenschouw neem...
ulTimaS schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:37:
[...]

Toen dit horloge net uitkwam zat er heel af en toe een hapering tussen bij interactie met de horloge, maar met elke update had ik het gevoel dat het minder werd. Op het moment heb ik 1.3 en is super vloeiend.

[ Voor 14% gewijzigd door sawtomyer op 04-09-2015 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
J.Appleseed schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:05:
[...]

Die van mij doet 't gewoon. Als je het apparaat opnieuw opstart, trilt 'ie dan ook in het begin?
Ja dan trilt ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
pixels66 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:47:
Staat het trillen op je telefoon dan wel aan? Want die instellingen neemt de watch over..
Hoe bedoel je? Moet ik de telefoon op trillen zetten? Ik heb aan de instellingen namelijk niets gewijzigd. Voor reset deed ie het, daarna niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Bij bijvoorbeeld de whatsapp instellingen. Als daar trillen uit staat, trilt de 360 ook niet. Dus instellingen per app. Maar als je daar niets aan gewijzigd hebt weet ik het niet. Factory reset gedaan? Ik heb dat al een paar keer moeten doen, bijvoorbeeld bij koppelen met een nieuw of gereset toestel. Zonder factory reset blijft de verbinding anders niet stawiebel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
pixels66 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 08:30:
Bij bijvoorbeeld de whatsapp instellingen. Als daar trillen uit staat, trilt de 360 ook niet. Dus instellingen per app. Maar als je daar niets aan gewijzigd hebt weet ik het niet. Factory reset gedaan? Ik heb dat al een paar keer moeten doen, bijvoorbeeld bij koppelen met een nieuw of gereset toestel. Zonder factory reset blijft de verbinding anders niet stawiebel..
Yep...het is begonnen na een factory reset, zie ook eerder bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
edwardmila schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:56:
[...]

Yep...het is begonnen na een factory reset, zie ook eerder bericht
Ik heb de telefoon op trillen gezet.
Nu voel ik de telefoon EN het horloge trillen.

Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:43
Nee, als mijn watch gekoppeld is, is mijn foon helemaal stil. En die geeft dan ook aan 'muted by Android Wear'.
Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports