Ik ben er achter dat cinema mode aan of uitzetten op het woord "cinema" zelf prima werkt maar niet op het logotje wat ik dus deedkwaazaar schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:24:
[...]
Klopt. Voor de factory reset was dat eerder niet nodig, enkel voor de update. Best irritant als je dat midden op de dag doet, want dan heb je niets meer aan je watch tot je weer kunt opladen. Aan de andere kant: resetten zou eigenlijk vrijwel nooit nodig moeten zijn.
[...]
Gebruik de knop aan de zijkant: als scherm geactiveerd is en je drukt er 2x op (niet te snel achter elkaar), dan schakelt hij ook naar theater mode. Om uit te zetten precies dezelfde routine: scherm activeren (met druk op die knop) en daarna nogmaals 2x klikken. Vanuit het menu is inderdaad erg lastig.
Persoonlijk vind ik het een update met nog wel de nodige (schoonheids)foutjes. Ook de wifi-implementatie is niet perfect: ik had theater mode actief, liet de watch thuis, maar was een aantal uur weg met m'n telefoon. Toen ik terug kwam bleek ik een battery drain van 20% in 10 min te hebben gehad en verscheen de melding dat WiFi was uitgeschakeld om batterij te besparen. Ik heb WiFi daarom maar uitgezet.
Daarnaast kreeg ik laatst de melding dat de connectie met de telefoon verbroken was en een factory reset nodig was. Dit was echter helemaal niet zo: eenmaal binnen bluetooth bereik werkte alles weer.
De factory reset wilde ik doen omdat mijn patern op mijn telefoon niet werkte (zonder patern unlocken)
EDIT:
Weer was de 360 leeg voor 12 uur
Ik heb nu maar eens die wifi meuk uitgezet want ik denk dat dit het probleem is.
[ Voor 4% gewijzigd door tlpeter op 01-07-2015 18:59 ]