Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
kwaazaar schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:24:
[...]

Klopt. Voor de factory reset was dat eerder niet nodig, enkel voor de update. Best irritant als je dat midden op de dag doet, want dan heb je niets meer aan je watch tot je weer kunt opladen. Aan de andere kant: resetten zou eigenlijk vrijwel nooit nodig moeten zijn.

[...]

Gebruik de knop aan de zijkant: als scherm geactiveerd is en je drukt er 2x op (niet te snel achter elkaar), dan schakelt hij ook naar theater mode. Om uit te zetten precies dezelfde routine: scherm activeren (met druk op die knop) en daarna nogmaals 2x klikken. Vanuit het menu is inderdaad erg lastig.

Persoonlijk vind ik het een update met nog wel de nodige (schoonheids)foutjes. Ook de wifi-implementatie is niet perfect: ik had theater mode actief, liet de watch thuis, maar was een aantal uur weg met m'n telefoon. Toen ik terug kwam bleek ik een battery drain van 20% in 10 min te hebben gehad en verscheen de melding dat WiFi was uitgeschakeld om batterij te besparen. Ik heb WiFi daarom maar uitgezet.
Daarnaast kreeg ik laatst de melding dat de connectie met de telefoon verbroken was en een factory reset nodig was. Dit was echter helemaal niet zo: eenmaal binnen bluetooth bereik werkte alles weer.
Ik ben er achter dat cinema mode aan of uitzetten op het woord "cinema" zelf prima werkt maar niet op het logotje wat ik dus deed :)

De factory reset wilde ik doen omdat mijn patern op mijn telefoon niet werkte (zonder patern unlocken)

EDIT:

Weer was de 360 leeg voor 12 uur :(
Ik heb nu maar eens die wifi meuk uitgezet want ik denk dat dit het probleem is.

[ Voor 4% gewijzigd door tlpeter op 01-07-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10-2022
Hmmm ben dus niet de enige die het horloge na de update niet meer kan gebruiken. Haal hem 's-ochtends van de lader en draag hem totaal niet. Als ik dan in de avond naar bed ga is de accu nog maar 10% ofzo en dat dus ongedragen.....
Iemand nog een goede tip?
Kan hem nu enkel gebruiken als "nachtlampje" :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Nu online
Omdat de 360 gisteren leeg was deze maar op de lader gezet en net er weer afgehaald.
Geeft dat ding aan dat er een factory reset nodig is omdat deze de connectie heeft verloren.
Wat een kut update is dit zeg, alleen maar gezeik terwijl alles prima werkte.

edit: wanneer je een factory reset uitvoerd dan moet je de 360 even op de lader zetten al is deze dus 100% vol!!!
Je kunt dus geen factory reset uitvoeren zonder dat je een lader bij je hebt!
Ik was heel positief maar ik begin de 360 zat te worden.

[ Voor 33% gewijzigd door tlpeter op 02-07-2015 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Vind dat je een beetje klaagt, een reset na zn update is toch helemaal niet erg? Ik heb na de reset geen enkel problem ondervonden en batterij is zeer netjes.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
tlpeter schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 06:59:
Geeft dat ding aan dat er een factory reset nodig is omdat deze de connectie heeft verloren.
Wat een kut update is dit zeg, alleen maar gezeik terwijl alles prima werkte.
Zie mijn opmerking hierboven: die reset is niet nodig! De melding hoort niet te verschijnen. Vandaar dat ik spreek over schoonheidsfoutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Nu online
Punkbuster schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:38:
Vind dat je een beetje klaagt, een reset na zn update is toch helemaal niet erg? Ik heb na de reset geen enkel problem ondervonden en batterij is zeer netjes.
Na de update OK maar die heb ik een week geleden al gehad en gereset.
Dit komt out of the blue nadat de 360 compleet is leeggelopen binnen twee uur.
Zie mijn opmerking hierboven: die reset is niet nodig! De melding hoort niet te verschijnen. Vandaar dat ik spreek over schoonheidsfoutjes.
De reset was wel nodig want er kon geen verbinding meer worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:29
Een timer zetten werkt nu ook in het NL. "ok google" "zet een timer voor 15 minuten" erg handig in de keuken.

[ Voor 12% gewijzigd door cctl01 op 06-07-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:26
Ik meende gisteren ook te zien dat gedicteerde berichtjes eindelijk netjes voorzien zijn van een hoofdletter... Ben benieuwd of interpunctie ook al fatsoenlijk werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 21:34
Bij binnenkomst van een nieuw bericht trilt het horloge en laat een pop-up onder in het scherm zien.
Deze pop-up krijg ik soms wel, soms niet te zien.
Als ik de pop-up niet krijg, trilt de Moto wel. Als ik dan naar boven swipe komt de pop-up in beeld.

Hoe komt het dat het tonen van de pop-up wisselt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
wellicht staat je telefoonscherm aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
GroeneThee schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:43:
wellicht staat je telefoonscherm aan?
Ah oke, in dat geval komt er dus geen pop-up en alleen een tril?
Dat wist ik niet, Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Niet 100% zeker maar was eerste wat in mij op kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Ik heb sinds gisteren ook een Moto 360, dus ik ben al druk met apps installeren en alles uit te proberen. Tot nu toe zijn mijn ervaringen erg positief, het is een erg stijlvol horloge met een mooi scherm en hij draagt ook erg prettig.

De accuduur valt me echter wel wat tegen. Ik heb ‘m vanmorgen om 8 uur van de lader gehaald met 100% en nu heb ik nog maar 40% procent over. Ik heb “ambient screen” aan en de brightness op “auto” en er komen natuurlijk af en toe wat notificaties binnen. Nu snap ik dat ik ‘m wat vaker gebruik omdat alles nieuw voor me is, maar dit gaat wel érg snel zo. Herkennen de ervaren gebruikers zich hierin? Wordt het nog wat minder na verloop van tijd? Ik zit overigens op Android 5.1.1. Ik zit er sterk over te denken om een extra laaddock voor op het werk aan te schaffen zo. ;(

Daarnaast heb ik developer options aangezet in de settings, maar ik zie nou niet echt van waarde toevoegende opties. Iemand tips hiervoor misschien?

Nu snel weer verder kloten! :9

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
JunkO schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:16:
Ik heb sinds gisteren ook een Moto 360, dus ik ben al druk met apps installeren en alles uit te proberen. Tot nu toe zijn mijn ervaringen erg positief, het is een erg stijlvol horloge met een mooi scherm en hij draagt ook erg prettig.

De accuduur valt me echter wel wat tegen. Ik heb ‘m vanmorgen om 8 uur van de lader gehaald met 100% en nu heb ik nog maar 40% procent over. Ik heb “ambient screen” aan en de brightness op “auto” en er komen natuurlijk af en toe wat notificaties binnen. Nu snap ik dat ik ‘m wat vaker gebruik omdat alles nieuw voor me is, maar dit gaat wel érg snel zo. Herkennen de ervaren gebruikers zich hierin? Wordt het nog wat minder na verloop van tijd? Ik zit overigens op Android 5.1.1. Ik zit er sterk over te denken om een extra laaddock voor op het werk aan te schaffen zo. ;(

Daarnaast heb ik developer options aangezet in de settings, maar ik zie nou niet echt van waarde toevoegende opties. Iemand tips hiervoor misschien?

betreft de batterij die word nog wel beter, ik haal makkelijk een dag soms zelfs 2 als ik hem s'nachts uitzet.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Dat houdt straks wel op en dan zul je zien dat het beter gaat. Ik heb zelf en tijdje ambient aan gehad. Ik redde het daarmee krap aan, waarbij ik tijdens auto rijden theater mode aan zette (ivm sturen/kantelen pols). Zoveel meerwaarde vond ik dat uiteindelijk niet, dus staat het nu weer uit. Daardoor redt hij het nu makkelijk de hele dag, ook als ik er wat meer mee "kloot" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-09 17:06
Ik gebruik de developer options om er voor te zorgen dat mijn scherm uit gaat tijdens het laden. Er zijn gevallen van inbranding bekend. 'Stay awake when charging' moet dan gek genoeg op 'enabled' staan bij mij....

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Nu online
Met theatre mode aan dan gaat het scherm ook uit tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:06
Graizie schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:50:
[...]

Ik gebruik de developer options om er voor te zorgen dat mijn scherm uit gaat tijdens het laden. Er zijn gevallen van inbranding bekend. 'Stay awake when charging' moet dan gek genoeg op 'enabled' staan bij mij....
Stay awake while charging is wel een goede! Ik moet hem inderdaad ook op 'enabled' zetten om het scherm uit te laten gaan tijdens opladen.

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

GermanPivo schreef op zondag 12 juli 2015 @ 10:09:
[...]

Stay awake while charging is wel een goede! Ik moet hem inderdaad ook op 'enabled' zetten om het scherm uit te laten gaan tijdens opladen.
Ik was net aan het zoeken in dit forum hoe ik dat uit kon zetten :) Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Cygnitr0n schreef op zondag 12 juli 2015 @ 10:51:
[...]

Ik was net aan het zoeken in dit forum hoe ik dat uit kon zetten :) Thanks! :)
Kan dat alleen via de telefoon uitgezet worden?
Ik zie deze optie namelijk niet op het horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

edwardmila schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:20:
[...]

Kan dat alleen via de telefoon uitgezet worden?
Ik zie deze optie namelijk niet op het horloge.
Het moet lukken via je Wearable.

Ga naar:
  • Settings
  • About
  • 5x tikken op Buildnumber
  • Daarna verschijnt de 'developer options' onder 'Settings'.
  • 'Stay awake when charging' op 'Enabled' zetten.
:*)

[ Voor 14% gewijzigd door DutchWalnut op 12-07-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Je hebt ook de optie 'force burn in protection'
Is dat nuttig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Cygnitr0n schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:27:
[...]

Het moet lukken via je Wearable.

Ga naar:
  • Settings
  • About
  • 5x tikken op Buildnumber
  • Daarna verschijnt de 'developer options' onder 'Settings'.
  • 'Stay awake when charging' op 'Enabled' zetten.
:*)
Super, Thanks!
Zitten daar nog meer leuke functies tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Eek2nd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:13:
Je hebt ook de optie 'force burn in protection'
Is dat nuttig?
Volgens mij is dat voor ontwikkelaars van watchfaces, zodat ze hun watchface kunnen testen terwijl burn-in protection aan staat. Voor zover ik weet betreft dit de burn-in protection zoals de LG Watch R gebruikt, door het beeld telkens een pixeltje te verschuiven. Op de Moto360 heb ik dit nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
kwaazaar schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:07:
[...]

Dat houdt straks wel op en dan zul je zien dat het beter gaat. Ik heb zelf en tijdje ambient aan gehad. Ik redde het daarmee krap aan, waarbij ik tijdens auto rijden theater mode aan zette (ivm sturen/kantelen pols). Zoveel meerwaarde vond ik dat uiteindelijk niet, dus staat het nu weer uit. Daardoor redt hij het nu makkelijk de hele dag, ook als ik er wat meer mee "kloot" ;)
Inmiddels zijn we een paar dagen verder en gaat het met de batterij een stuk beter inderdaad! Ik heb ambient mode nu uitgezet, want het scherm gaat anders te vaak onnodig aan. Theater mode aanzetten tijdens autorijden is trouwens wel een goeie tip, ga ik ook even proberen.

Ik was er trouwens vanuit gegaan dat de Moto 360 uit zichzelf een melding zou geven als je uit het bereik van je telefoon komt, maar dit is niet zo. Ik heb hiervoor de app "Wear Aware" gevonden, erg simpel en doeltreffend. Misschien een goeie tip voor mensen die zoiets zoeken: Google Play: Wear Aware - Phone Finder – Android Apps on Google Play

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 13:18

jacobras

Developer

JunkO schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:32:
[...]

Ik was er trouwens vanuit gegaan dat de Moto 360 uit zichzelf een melding zou geven als je uit het bereik van je telefoon komt, maar dit is niet zo.
Volgens mij trilt mijn horloge als ik buiten bereik van mijn telefoon kom.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

JunkO schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:32:
[...]

Inmiddels zijn we een paar dagen verder en gaat het met de batterij een stuk beter inderdaad! Ik heb ambient mode nu uitgezet, want het scherm gaat anders te vaak onnodig aan. Theater mode aanzetten tijdens autorijden is trouwens wel een goeie tip, ga ik ook even proberen.

Ik was er trouwens vanuit gegaan dat de Moto 360 uit zichzelf een melding zou geven als je uit het bereik van je telefoon komt, maar dit is niet zo. Ik heb hiervoor de app "Wear Aware" gevonden, erg simpel en doeltreffend. Misschien een goeie tip voor mensen die zoiets zoeken: Google Play: Wear Aware - Phone Finder – Android Apps on Google Play
Thanks! Superhandig. Vooral op werk vergeet ik vaak mijn telefoon te pakken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Huh? Ik krijg steeds twee trillingen als ik verbinding met mijn telefoon verlies en een keer trillen als de verbinding herstelt is?

Heb daar volgens mij niets extra voor hoeven installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
GroeneThee schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:44:
Huh? Ik krijg steeds twee trillingen als ik verbinding met mijn telefoon verlies en een keer trillen als de verbinding herstelt is?

Heb daar volgens mij niets extra voor hoeven installeren.
Sommige watchfaces doen dit zelf. Misschien komt het daardoor. De standaard watchfaces kunnen dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Wat wel weer opmerkelijk is, is dat de watch wel erg vaak de verbinding verliest. Al sowieso paar keer op een dag. Iemand anders daar problemen mee? Want ik denk dat het aan de Moto360 ligt (Anders aan m'n Note 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:13

Reley

Zoom Zoom

Cygnitr0n schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:33:
Wat wel weer opmerkelijk is, is dat de watch wel erg vaak de verbinding verliest. Al sowieso paar keer op een dag. Iemand anders daar problemen mee? Want ik denk dat het aan de Moto360 ligt (Anders aan m'n Note 3).
Heeft je Note 3 de update naar Lollipop gehad?
Zo ja, dan ligt het aan je Note 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Reley schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:51:
[...]

Heeft je Note 3 de update naar Lollipop gehad?
Zo ja, dan ligt het aan je Note 3...
Dat dus.. ;( Bedankt voor je antwoord!

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 14-07-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Laatst online: 18-09 15:18
Ik ben voor die disconnects overgegaan naar een custom rom van mijn note3 (Temasek's cyanogenmod 12.1). Sinds dien geen last meer van disconnects!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 16:21
Heb tot nu toe nog steeds het standaard leather bandje in het zwart. Moet wel zeggen dat hij al een beetje plooien vertoont na een anderhalve maand, maar goed. Voor de rest, echt een supermooie horloge en krijg altijd complimentjes van mijn horloge. :)

Heb deze besteld zi : https://www.etsy.com/nl/l...=moto360&ref=sr_gallery_1
Buiten die lelijke watchface ( die ik dus niet niet zal installeren :p ) ben ik echt benieuwd. Wou altijd zo'n bruin bandje. Ik denk wel dat het mooi zal passen met de zwarte Moto360 :)

[ Voor 14% gewijzigd door jmignolet op 15-07-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

jmignolet schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:34:
Heb tot nu toe nog steeds het standaard leather bandje in het zwart. Moet wel zeggen dat hij al een beetje plooien vertoont na een anderhalve maand, maar goed. Voor de rest, echt een supermooie horloge en krijg altijd complimentjes van mijn horloge. :)

Heb deze besteld zi : https://www.etsy.com/nl/l...=moto360&ref=sr_gallery_1
Buiten die lelijke watchface ( die ik dus niet niet zal installeren :p ) ben ik echt benieuwd. Wou altijd zo'n bruin bandje. Ik denk wel dat het mooi zal passen met de zwarte Moto360 :)
Er mooi stukje leer, maakt het wel een stuk duurder in aanzien. Heb nu ook al een paar maanden mijn watch gedragen, maar hey het blijft leer. Dus slijtage is normaal. Alleen begint het leer langzaam wel te rieken(stinken). Desondanks dat, beter dan een plasticen.

De complimenten herken ik. Altijd maar de vraag: Hey, is dat eene smartwatch? Gevolgd door, is het nou een gimmick of gebruik je het veel?. Ik vind het superhandig, vooral tijdens vergaderingen. Dan hoef ik alleen maar naar m'n pols te kijken ipv m'n koelkast erbij te pakken.

Erg mooie straps hoor! Damn :9

[ Voor 12% gewijzigd door DutchWalnut op 15-07-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Cygnitr0n schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:55:
[...]

Er mooi stukje leer, maakt het wel een stuk duurder in aanzien. Heb nu ook al een paar maanden mijn watch gedragen, maar hey het blijft leer. Dus slijtage is normaal. Alleen begint het leer langzaam wel te rieken(stinken). Desondanks dat, beter dan een plasticen.

De complimenten herken ik. Altijd maar de vraag: Hey, is dat eene smartwatch? Gevolgd door, is het nou een gimmick of gebruik je het veel?. Ik vind het superhandig, vooral tijdens vergaderingen. Dan hoef ik alleen maar naar m'n pols te kijken ipv m'n koelkast erbij te pakken.

Erg mooie straps hoor! Damn :9
Wel een collega heeft een gewone horloge en het lijkt alsof hij exact hetzelfde bandje heeft maar dan op een analoge, en het ziet er ook zo wat stijlvoller uit. Het zwarte bandje zou ik nog gebruiken tijdens het lopen. Stinken valt nog mee, haha. :D

Jep same here, veel die vragen of het nuttig is, en ik vind van wel hoor. Super handig tijdens het typen op het werk en gewoon even links checken. Tuurlijk is het een soort van : " wauw, kan je dan niet even je GSM bijhalen ? ". Sjah , het is gewoon makkelijk, punt uit. :)

Edit : met links bedoel ik dat mijn horloge op mijn linkerpols zit uiteraard. :P

[ Voor 3% gewijzigd door jmignolet op 15-07-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Cygnitr0n schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:59:
[...]

Dat dus.. ;( Bedankt voor je antwoord!
Ik had na de updates van android wear en ook S6 last van disconnecties met BT
factory reset op moto 360 hielp niet.
Toen had ik android wear gedeinstalleerd op mn telefoon en BT van moto360 laten 'vergeten'
En alles opnieuw laten verbinden/installeren, nu heb ik er geen (of weinig) last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Eek2nd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:16:
[...]

Toen had ik android wear gedeinstalleerd op mn telefoon en BT van moto360 laten 'vergeten'
En alles opnieuw laten verbinden/installeren, nu heb ik er geen (of weinig) last van
Dank je wel! Dat ga ik ook maar eens proberen. Wie weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 21:18
Is het nog waard om nu een moto 360 te kopen? Het design vind ik erg mooi, maar de hardware is helaas al best oud.

Zeker met alle geruchten over de moto 360 v2 is het misschien slimmer om te wachten.

De g watch r is ook mooi, maar lang niet zo mooi. De watch urbane is dan weer wat duur.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 14:34
Iekozz schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:24:
Is het nog waard om nu een moto 360 te kopen? Het design vind ik erg mooi, maar de hardware is helaas al best oud.

Zeker met alle geruchten over de moto 360 v2 is het misschien slimmer om te wachten.

De g watch r is ook mooi, maar lang niet zo mooi. De watch urbane is dan weer wat duur.
Ligt eraan of je het waard vindt om meer te betalen voor de laatste hardware. Ik wacht zelf wel op de nieuwe generatie. De eerste generatie is nog net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Iemand een idee of dit past?

http://www.allesvoorhorlo...-met-studs-22mm-k-469-11/

Ik vind het bandje erg mooi en de prijs lijkt me prima.
Vraag is echter of alles zomaar past qua dikte?

[ Voor 35% gewijzigd door edwardmila op 15-07-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:24
Ik heb ook sinds 2 weken een Moto 360 (grijs), maar ben er erg tevreden over! :)
Heb al jaren geen horloge meer gedragen, dus vond het leuk om een smartwatch eens te proberen.

Ik heb 1 week het leren bandje gedragen en nu 1 week een RVS bandje. Het is even wennen, maar het is praktischer met zweet e.d. en eenvoudiger omdoen.

Accuduur kan ik goed 2 dagen halen. Heb 'm gekoppeld met m'n Nexus 5 en nog nooit de verbinding verloren!

Verhalen over verouderde hardware vind ik eigenlijk geen punt, de Moto loopt als een speer en merk ik dus niks van. Zeker na de laatste Android Wear update loopt die een stuk fijner.

Inderdaad krijg je veel (positieve) reacties op de Moto, hoop mensen denken dat dit ook een Apple Watch is ;)

Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd, wil de Moto 360 onder andere gaan gebruiken voor het hardlopen, maar tot nu toe ben er tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Eek2nd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:16:
[...]

Bedankt Eek2nd! Ik heb normaal gesproken wel om het uur een verbroken verbinding. Maar na het bovenstaande uitgevoerd te hebben werkt mijn moto360 weer naar behoren! Na 24 uur geen verbreking meer gehad. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door DutchWalnut op 16-07-2015 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Good to hear, dat het heeft geholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
edwardmila schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:29:
Iemand een idee of dit past?

http://www.allesvoorhorlo...-met-studs-22mm-k-469-11/

Ik vind het bandje erg mooi en de prijs lijkt me prima.
Vraag is echter of alles zomaar past qua dikte?
Standaard gaat dit niet passen, de Moto 360 vereist namelijk een inkeping in het bandje bij de push pins. Zie: Afbeeldingslocatie: http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2014/12/moto-360-watch-bands-12.jpg

Je kunt er natuurlijk voor kiezen om dit zelf te maken met een scherp mesje oid, dat moet niet al te moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
JunkO schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:51:
[...]

Standaard gaat dit niet passen, de Moto 360 vereist namelijk een inkeping in het bandje bij de push pins. Zie: [afbeelding]

Je kunt er natuurlijk voor kiezen om dit zelf te maken met een scherp mesje oid, dat moet niet al te moeilijk zijn.
Ah oke, dank voor je reactie.
Ik had gezocht op internet en heb daar gevonden dat elk 22 mm bandje zou passen. Toch twijfelde ik over de dikte van het bandje.

Blijkbaar is (ook) de uitsnede een aandachtspunt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
In principe past elk 22mm bandje, dat klopt. Mits rekening houdend met die inkeping dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:13
Het is ook belangrijk om rekening te houden met de dikte. Ik heb er ook een ander bandje onder gezet maar deze paste alleen maar na wat afschaven. Ander kreeg ik hem niet tussen de plastic kap aan de onderkant en het horloge zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:50

Pinjataaa

Hit me!

Het is niet aan te raden om te gaan zwemmen met je moto 360. Ik ben per ongeluk in het zwembad gesprongen met mn watch nog om. Ik kwam er na een kwartiertje achter en hij was al defect.
Ben niet eens diep gegaan, maar hij kan schijnbaar maar weinig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:52
Pinjataaa schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:34:
Het is niet aan te raden om te gaan zwemmen met je moto 360. Ik ben per ongeluk in het zwembad gesprongen met mn watch nog om. Ik kwam er na een kwartiertje achter en hij was al defect.
Ben niet eens diep gegaan, maar hij kan schijnbaar maar weinig hebben.
De Moto360 is toch IP67-gecertificeerd? Zou het dus gewoon moeten overleven als je niet al te diep gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

iBugged schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:39:
[...]

De Moto360 is toch IP67-gecertificeerd? Zou het dus gewoon moeten overleven als je niet al te diep gaat.
Spatwaterdicht betekent het toch? Of misschien kwam het door de scheurtjes dat hij niet meer waterdicht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Pinjataaa schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:45:
[...]

Spatwaterdicht betekent het toch? Of misschien kwam het door de scheurtjes dat hij niet meer waterdicht was.
Bij scheurtjes in je behuizing kan je waterdichtheid wel vergeten ja..

Maar IP67 staat in principe voor stofdicht en waterbestendig voor tenminste een half uur op 1 meter diepte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:24
Weet iemand of je de standaard antwoorden van whatsapp/hangout kan aanpassen of toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Motorola heeft voor 28 juli a.s. hun event aangekondigd en waarschijnlijk komen ze met de nieuwe Moto 360 2nd generation.

Het event is live te volgen.

http://phandroid.com/2015/07/16/motorola-event-july-28th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Laatst online: 13:08
hjoels schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:00:
Motorola heeft voor 28 juli a.s. hun event aangekondigd en waarschijnlijk komen ze met de nieuwe Moto 360 2nd generation.

Het event is live te volgen.

http://phandroid.com/2015/07/16/motorola-event-july-28th/
Hopelijk wel ja, en dan ook na niet al te lange tijd beschikbaar. 2e generatie mocht van mij onderhand wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik ga mijn horloge terugsturen ter reparatie, heeft iemand anders dat ook al met hun eGlobal Moto360 gedaan? Via DrMobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Sinds gisteren ook in het bezit van een Moto 360. Tot nu toe werkt ie heel fijn en ziet ie er strak uit!
Heeft iemand nog tips qua must-have-apps of iets dergelijks? B.v.d.

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
eerder een verzameling van geruchten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Rasmalluin schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:55:
Sinds gisteren ook in het bezit van een Moto 360. Tot nu toe werkt ie heel fijn en ziet ie er strak uit!
Heeft iemand nog tips qua must-have-apps of iets dergelijks? B.v.d.
Wat mij betreft is Watchmaker een must (Facer kan je in principe overslaan, want daar wordt veel minder voor gemaakt) en zelf vind ik ook de app Playback een handige, waarmee je, als je meerdere muziekspelers hebt of een specifieke podcast app, kan kiezen welke moet gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:45
Snelle vraag aangezien ik de moto wellicht wil. Ik kan het nergens goed vinden, maar kun je hiermee ook bellen net als bij de Samsung Gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
nope... en zie ook echt niet in waarom je dat zou willen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Is de tijd enlink al bekend van het event van Motorola?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrstndm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 07:08
Hier staat om 9 AM ET : http://phandroid.com/2015/07/16/motorola-event-july-28th/

Volgens mij is dit Amerikaanse tijd dus 3 uur vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
lrstndm schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:09:
Hier staat om 9 AM ET : http://phandroid.com/2015/07/16/motorola-event-july-28th/

Volgens mij is dit Amerikaanse tijd dus 3 uur vanmiddag.
zie nergens in dat artikel 9 am staan.. of ben ik zo scheel of werkt mijn find niet in chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrstndm
vegetto1983 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:14:
[...]

zie nergens in dat artikel 9 am staan.. of ben ik zo scheel of werkt mijn find niet in chrome
Staat in het plaatje onderaan de kaart in de grijze balk. Zag m eerst ook niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Spannend! Zijn er nog mensen die bij grote wijzigingen de oude met de nieuwe Moto gaan vervangen?
Zo ja, welke wijzingen moeten er dan minstens zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrstndm
http://indianexpress.com/...-could-be-launched-today/

In bovenstaande link staat dat het event om 3:30 PM begint (India tijd) Dit is dus 12u nederlandse tijd. Ik weet niet wat ik nu moet geloven?

Nog een: http://www.ibtimes.co.uk/...tream-where-watch-1512739

Parijs: 3pm

[ Voor 17% gewijzigd door lrstndm op 28-07-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Pinjataaa schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:21:
Spannend! Zijn er nog mensen die bij grote wijzigingen de oude met de nieuwe Moto gaan vervangen?
De processor van de nieuwe Moto 360 zal veranderen, volgens de geruchten naar een Snapdragon 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Pinjataaa schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:21:
heb m niet gekocht vanwege de flat tire ik vind dat gewoon echt lelijk no offense, als ze dat weghalen en net als de lg watch r zon always on mode hebben dan wil k hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

vegetto1983 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:50:
[...]

heb m niet gekocht vanwege de flat tire ik vind dat gewoon echt lelijk no offense, als ze dat weghalen en net als de lg watch r zon always on mode hebben dan wil k hem wel
Het is een feit dat het afdoet van het ontwerp, maar je went eraan.
Voor mij is de batterijduur een belangrijk punt, maar ook zou ik hem graag écht waterdicht zien zodat ik ermee in het zwembad kan.
Ook zou het fijn zijn als hij GPS zou hebben zodat je de telefoon niet bij je hoeft te hebben om de statistieken bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrstndm
Livestream: http://www.motorola.com/us/live-stream.html

Start om 15:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
net zitten kijken maar dit was het denk na de telefoons... niks geen watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 21:16
Inderdaad.. niets over de nieuwe moto 360... Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Laatst online: 13:08
Er zal nog te weinig concurrentie zijn op smartwatch gebied met ronde schermen, wel een bummer. Nouja hopen dan maar dat Samsung binnenkort een mooie galaxy A aankondigd. Gemiste kans Motorola...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Ik begrijp die Management sukkels bij Motorola niet. Geen aankondiging van de Moto 360 2nd generation.
Had een geweldige concurrent voor de andere grote merken kunnen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door hjoels op 28-07-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Laatst online: 18-09 15:18
Ook de andere merken hebben geen nieuwe watches aangekondigd.

Daarbij: De 360 doet het nog super! Blijft de mooiste watch tot nu toe. Met een dag aan accu capaciteit heb ik niet te klagen (anders zou je al minimaal 2 dagen moeten hebben).

Ik ben nog steeds super tevreden met de 1st gen 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 17:48

Tammesp

Next is now

Sahi_NL schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:12:
Ook de andere merken hebben geen nieuwe watches aangekondigd.

Daarbij: De 360 doet het nog super! Blijft de mooiste watch tot nu toe. Met een dag aan accu capaciteit heb ik niet te klagen (anders zou je al minimaal 2 dagen moeten hebben).

Ik ben nog steeds super tevreden met de 1st gen 360.
De Gear A van Samsung komt eraan. Waarschijnlijk ook op 13 augustus ;) Maar daarbij is de Moto 360 nog steeds een pracht ding.

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik ga me niet meer wagen aan Samsung's proprietary OSes. Echt jammer inderdaad dat de nieuwe Moto 360 niet meer aangekondigd was na de telefoons. Had er graag één hebben gewild. Dan maar een nieuwe analoge horloge kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
GroeneThee schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:02:
nope... en zie ook echt niet in waarom je dat zou willen. 8)7
Waarom ik dat zou willen, voornamelijk voor in de auto.. Ik vind dat echt een must voor zo'n smartwatch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Maar het mooie van de 2e generatie Moto is (als ik de gelekte info mag geloven) dat er 2 uitvoeringen zouden komen, een 38- en een 42 mm, de "flat tyre" zou weg zijn en een hogere resolutie 360 x 360 en een plattere uitvoering alsmede een langere batterijduur. Ik zou hem gelijk willen kopen, maar helaas.

De Gear A van Samsung is weer zo'n dik ding. Wat te denken van de Asus Zenwatch 2e generatie die ook is aangekondigd???

We wachten maar af wat het allemaal gaat brengen. 1 ding is zeker: Motorola heeft de slag gemist t.o.v. bijvoorbeeld de Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 17:48

Tammesp

Next is now

hjoels schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:11:
Maar het mooie van de 2e generatie Moto is (als ik de gelekte info mag geloven) dat er 2 uitvoeringen zouden komen, een 38- en een 42 mm, de "flat tyre" zou weg zijn en een hogere resolutie 360 x 360 en een plattere uitvoering alsmede een langere batterijduur. Ik zou hem gelijk willen kopen, maar helaas.

De Gear A van Samsung is weer zo'n dik ding. Wat te denken van de Asus Zenwatch 2e generatie die ook is aangekondigd???

We wachten maar af wat het allemaal gaat brengen. 1 ding is zeker: Motorola heeft de slag gemist t.o.v. bijvoorbeeld de Apple Watch.
Nou die 2e gen van de Moto 360 kan nog wel eens even duren.. helaas jammer!

Hoe kom jij erbij dat de Gear A een dik ding is? Heb je het al gezien dan? ;)

Mja, de Apple Watch vind ik ook niet alles, ze hebben geluk met een goed kopend achterban..!

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Maar goed dat mijn oude Moto vervangen is door een nieuwe. Goede service van Motorola. Kan ik er weer een tijdje mee door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Als ik watchfaces van internet download in .zip bestandsformaat, hoe kan ik deze dan op de moto krijgen? Het is me nog even onduidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

pixels66 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:20:
Als ik watchfaces van internet download in .zip bestandsformaat, hoe kan ik deze dan op de moto krijgen? Het is me nog even onduidelijk..
Die zip files bevatten layout / scripts / plaatjes, maar niet de feitelijke code om dit ook op het horloge te tonen. Daarvoor heb je een app nodig zoals b.v. Facer of WatchMaker, waarmee je zelf compleet nieuwe watchfaces kunt maken, maar ook die zip files kunt inlezen. Het is daarbij wel handig om te weten welke je precies nodig hebt :9 Dat zou vermeld moeten zijn ergens op de plek waar je die zip files gevonden hebt.

Een paar van die apps zijn onderling compatible. Zelf gebruik ik WatchMaker, die kan b.v. ook de meeste Facer zips gewoon inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Oke, dat wordt dan watchmaker denk ik! Wanneer deze geinstalleerd is moet ik de zip mappen handmatig uploaden in de app neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Dat kan, maar je kunt meestal ook rechtstreeks de zip file vanuit de browser van je telefoon downloaden en dan voor WatchMaker kiezen bij het openen ervan. Soms werkt (werkte?) dat bij mij niet,dan moest ik de zip eerst opslaan en handmatig openen. Maar meestal werkte het gelijk vanuit de browser al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Hij is net binnen, dus ik ga er direct mee aan de slag, top!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-ZT8XABLR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Edit, was een stom delay probleempje... Alles werkt oke!!

Nieuw vraagje, welke app gebruiken de Moto'ers om interessante nieuwsbericht notificaties te krijgen op de Moto?

[ Voor 132% gewijzigd door pixels66 op 30-07-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik ben benieuwd wat de impact is op de batterij van je telefoon als je bluetooth hebt ingeschakeld en de Moto 360 heb verbonden?

Als ik muziek afspeel via bluetooh in de auto dan vind ik dat vrij snel gaat.. zal dat met de 360 ook zo hard gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Impact is niet noemenswaardig, het feit dat je minder je telefoon pakt, aanzet om elke notificatie te bekijken etc Is een veel grotere besparing dan dat je Bluetooth connectie kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
xabre16v schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:35:
Ik ben benieuwd wat de impact is op de batterij van je telefoon als je bluetooth hebt ingeschakeld en de Moto 360 heb verbonden?

Als ik muziek afspeel via bluetooh in de auto dan vind ik dat vrij snel gaat.. zal dat met de 360 ook zo hard gaan?
Ik heb niet het idee dat de batterij sneller gaat met Moto360 om, dan dat BT uit staat op mijn foon (LG G3)

Ook gaat de batterijen harder met koptelefoon aangesloten op de jack van de foon, dan via BT. Maar dat zou kunnen omdat ik hem zo hard zet dat mijn oogballen door mijn schedel stuiteren

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Net mijn origneel zwart lederband verwisseld met een niet origineel bruin lederband. Geslaagd vind ik persoonlijk !

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Vi6OAu.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door jmignolet op 02-08-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Ziet er goed uit, waar heb je de lederen band vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zie dat veel mensen hem hebben besteld bij Eglobel, mijn vraag aan die mensen is krijg je hier wel een lader bij met euro stekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
k5052 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:35:
Ziet er goed uit, waar heb je de lederen band vandaan?
Op Etsy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
hjoels schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:11:

Het punt is, zoals zo vaak met Apple, dat ze de boel een beetje aankijken en vervolgens met iets komen dat gewoon beter werkt dan dat van de concurrentie. Omdat ze goed afkijken en beter nadenken voor ze iets op de markt gooien.

Neem nu de Motorola 360. Prachtig ding, daar niet van, maar op heel veel vlakken gewoon niet goed doordacht. Bijvoorbeeld het niet kunnen voeren van handsfree gesprekken is echt een gemis, bijvoorbeeld in de auto. Ook de flat tyre en de matige processor doen het ding geen goed. Gebrek aan echte waterdichtheid. Allemaal dingen die het gewoon niet 'af' maken.

Om die redenen zou het goed zijn als er snel een opvolger komt. Maar om nu te zeggen dat ze echt de slag hebben gemist..... De Apple watch is wel gewoon ruim 2x zo duur en dan heb je pas de goedkoopste versie. Ik vind dat een totaal andere categorie apparaat daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

xabre16v schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 16:30:
Zie dat veel mensen hem hebben besteld bij Eglobel, mijn vraag aan die mensen is krijg je hier wel een lader bij met euro stekker?
Nee, maar het is gewoon micro usb dus je kan een eigen telefoonlader gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik heb hem inmiddels een paar dagen, dus even een korte update..

Leuk item, leuke gadget, met wat kleine hickups hier en daar.. Wanneer ik bijvoorbeeld een twitter notificatie lees en wegswipe, komt het even later weer terug, maar dan kun je hem niet openen en lezen, alleen wegswipen.. Vermoedelijk zit dat in de tweet app zelf..

Batterij, gaat net geen hele dag mee, dus dat is op zich mooi voor een dag op werk.
De hartslagmeter is helemaal ruk, op de rug van je pols doet dat (natuurlijk) niks.. Hij kan simpelweg niet meten, heel af en toe pakt hij wat.

Veel goede reacties, het ding valt echt iedereen op! Moet wel zeggen dat ik hem niet "onmisbaar" vind zoals ik veel las.. Leuk om te hebben, maar een dag niet dragen vind ik ook wel best.

Leuke ontdekking waarvan ik niet wist dat het kon; mijn telefoon is verbonden via Bluetooth met de watch, maar kan ondertussen ook nog eens met mijn carkit via Bluetooth verbonden worden, anders dan bij WiFi dus meerdere apparaten, top!

Vraag aan de Moto360 gebruikers:

In de lader gaat hij op een nachtklok stand, kan het beeldscherm met deze klok ergens gedimd worden? De hele slaapkamer is snachts blauw..
Pagina: 1 ... 23 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports