Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 20:20
Prulleman schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:18:
[...]

Volgens mij is er nog niks bekend over de opvolger.... Behalve dat er 2 maten komen
Daar vraag hij toch helemaal niet om. Hij vraag van welke wifi band de moto 360 gebruik kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
r_buren956 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 00:13:
[...]

Weet iemand of de Moto 360 2,4Ghz of ook 5Ghz WiFi heeft??
Na wat ge-google en de ifixit-Teardown nog eens goed gelezen te hebben zou het onderdeel dat voor de Wi-Fi zorgt de WL18G 31 46C1VRI moeten zijn.
Ik kom wat resultaten tegen dat het (vrijwel) identiek zou zijn aan de WL1831. Vervolgens kwam ik op een hoop fora de uitspraak tegen dat het enkel 2,4GHz zonder betrouwbare bron.

En zojuist kom ik nog een document van de FCC tegen die inderdaad spreekt over 2,4GHz. En op pagina 42/43 van een ander document van de FCC zit een tabel met enkel 2,4GHz gegevens.

Naar mijn weten zijn alle onderdelen van de moto 360 ook lichtelijk verouderd, dus zou het erg opvallend zijn als ze er wel een 5GHz-module in hadden geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04
tweakG5 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:39:
[...]

Daar vraag hij toch helemaal niet om. Hij vraag van welke wifi band de moto 360 gebruik kan maken.
excuus, ik las moto 360 2 ipv moto 360 2,4 Ghz

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:28
Mijn Moto 360 is binnen, heb alleen wel een probleempje met spraak. Als ik bijvoorbeeld "How old is Barack Obama" zeg, krijg ik geen antwoord maar een webpagina van theonion.com.. Heeft iemand hier ook last van / gefixt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Nog steeds een grote battery drain bij mij. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Hajo94 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:56:
Nog steeds een grote battery drain bij mij. Iemand tips?
Heb je dit al geprobeerd?

So, my M360 was one of those with poor battery life. Even with ambient screen off and light usage, I was seeing 6-8 hours of battery, which was disappointing. But now I'm starting to see much better battery life, even with heavy usage. Here's what really helped me.
I realized that I had never run the battery to zero. I always tossed it on the charger when it hit somewhere between 12 and 20%. So I decided to let the battery run out and have the device shut off. Once I hit like 10%ish, it took wayyyyyy longer to drop even one percent. Fit example, it took almost an hour to go from 2% to zero. This led me to believe that the battery is not truly calibrated until let the battery see the really low percentages. So, I let it die, then charged the watch up to 100, uninterrupted. Now, I'm getting battery life that will last me all day! The kind of battery life reported by places like droidlife. I suggest you guys with poor battery life try this, then post your results here!
tl;dr Shitty battery life? Run battery to zero, charge uninterrupted to 100, battery will last all day long.

http://www.reddit.com/r/m...ip_for_those_of_you_with/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Laatst online: 09-05-2023
Sloeser schreef op woensdag 29 april 2015 @ 19:21:
[...]

Heb je dit al geprobeerd?

So, my M360 was one of those with poor battery life. Even with ambient screen off and light usage, I was seeing 6-8 hours of battery, which was disappointing. But now I'm starting to see much better battery life, even with heavy usage. Here's what really helped me.
I realized that I had never run the battery to zero. I always tossed it on the charger when it hit somewhere between 12 and 20%. So I decided to let the battery run out and have the device shut off. Once I hit like 10%ish, it took wayyyyyy longer to drop even one percent. Fit example, it took almost an hour to go from 2% to zero. This led me to believe that the battery is not truly calibrated until let the battery see the really low percentages. So, I let it die, then charged the watch up to 100, uninterrupted. Now, I'm getting battery life that will last me all day! The kind of battery life reported by places like droidlife. I suggest you guys with poor battery life try this, then post your results here!
tl;dr Shitty battery life? Run battery to zero, charge uninterrupted to 100, battery will last all day long.

http://www.reddit.com/r/m...ip_for_those_of_you_with/
Bedankt, ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb net ook de Moto360 binnen..
Moet nog uitvogelen hoe alles werkt...
Ben benieuwd naar batterij bij mij dan. Ik doe thuis meestal horloge af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:37

Pinjataaa

Hit me!

Heeft iemand eigenlijk nog een paar must-have apps ontdekt?
Ik zag vandaag dat de Albert Heijn app ook een leuke funtie heeft, dat je je boodschappen lijst op je horloge kan zien gesorteerd op looprichting.

Nu ben ik benieuwd of er nog meer van deze leuke must-haves zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Is google Now activeren een 'must'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Eek2nd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:10:
Is google Now activeren een 'must'?
Nee, ik gebruik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Pinjataaa schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:11:
[...]

Nee, ik gebruik het ook niet.
Ahh ok.. weet ook niet wat ik er precies mee moet...
Ziet er wel handig uit though, maar kost weer veel stroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:37
iBugged schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:44:
Mijn Moto 360 is binnen, heb alleen wel een probleempje met spraak. Als ik bijvoorbeeld "How old is Barack Obama" zeg, krijg ik geen antwoord maar een webpagina van theonion.com.. Heeft iemand hier ook last van / gefixt gekregen?
Nope, ik krijg een wikipedia pagina

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
iBugged schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:44:
Toestel taal staat op engels:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KKbVdsZ.jpg?1

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Pinjataaa schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:25:
Heeft iemand eigenlijk nog een paar must-have apps ontdekt?
Ik zag vandaag dat de Albert Heijn app ook een leuke funtie heeft, dat je je boodschappen lijst op je horloge kan zien gesorteerd op looprichting.

Nu ben ik benieuwd of er nog meer van deze leuke must-haves zijn.
Stocard - is wel handig, gebruik ik om barcodes van pasje te laten scannen van me 360.
Yatse - om Kodi (xbmc) mee te besturen.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Grzzl schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:31:
[...]

Nope, ik krijg een wikipedia pagina
Ah, ik heb mijn S6 Edge op Nederlands staan, even testen of Engels helpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
iBugged schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:43:
[...]

[...]

Mijn oude Note Ii staat op Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
[...]

[...]

[...]

[...]

Mij foon is ook Nederlands ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Grzzl schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:47:
[...]

Hmm, ik krijg nu wel de Wikipedia-pagina, maar niet zo'n mooie card met in het groot "53" en geboortedatum.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M4YA8ph.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Ik krijg het antwoord 53, met foto, in het Nederlands. ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
Heb hem nu ook een dagje binnen, vind het een geinig ding al moet ik wel erg wennen aan de dikte, zon plakkaat van 1cm dikte op je pols, vind het niet echt mooi staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat zijn er een heleboel mooie watch faces zeg! Hahah.. elke dag kom ik er steeds weer mooie tegen :D

Is het anders een leuk idee om een apart topic aan te maken voor watch faces? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Grudgie schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:22:
Wat zijn er een heleboel mooie watch faces zeg! Hahah.. elke dag kom ik er steeds weer mooie tegen :D

Is het anders een leuk idee om een apart topic aan te maken voor watch faces? :)
Je kan ze hier toch ook kwijt? Show it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Sloeser schreef op donderdag 30 april 2015 @ 23:39:
Heb hem nu ook een dagje binnen, vind het een geinig ding al moet ik wel erg wennen aan de dikte, zon plakkaat van 1cm dikte op je pols, vind het niet echt mooi staan
Hoor van veel mensen vaker dat ze hem dik of groot vinden, dit is sinds tijden weer een kleiner horloge voor mij. Meeste horloges die ik droeg waren groter, en even dik.

Ik draag eigenlijk 99% van de tijd deze watchface:

Afbeeldingslocatie: https://d13yacurqjgara.cloudfront.net/users/685396/screenshots/2033098/dribble.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:45
Zenety schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:06:
[...]

Hoor van veel mensen vaker dat ze hem dik of groot vinden, dit is sinds tijden weer een kleiner horloge voor mij. Meeste horloges die ik droeg waren groter, en even dik.

Ik draag eigenlijk 99% van de tijd deze watchface:

[afbeelding]
Waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
iBugged schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:51:
[...]

Hmm, ik krijg nu wel de Wikipedia-pagina, maar niet zo'n mooie card met in het groot "53" en geboortedatum.

[afbeelding]
Als je je telefoon als primaire taal op nl hebt staan kun je gewoon in het Nederlands vragen hoe oud Barack Obama is, dan krijg je 53, met z'n foto in het Nederlands. Als ik in Engels vraag krijg ik ook wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
Oeps, vraag is al beantwoord..

[ Voor 173% gewijzigd door Sloeser op 01-05-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hebben jullie ook Ambient screen aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:51
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
djoudman schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:22:
[...]

Als je je telefoon als primaire taal op nl hebt staan kun je gewoon in het Nederlands vragen hoe oud Barack Obama is, dan krijg je 53, met z'n foto in het Nederlands. Als ik in Engels vraag krijg ik ook wiki
Als ik het in het Nederlands vraag, krijg ik alleen de Nederlandse wiki..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
Hoe kunnen jullie dan in twee talen vragen stellen? Mijn systeem staat op Engels, en talen op Engels (voorkeur) en NL. Als ik op een whatsappje reageer kan hij wel Nederlands en Engels verstaan, maar als ik hem een actie wil laten uitvoeren (speak now/Ok Google) dan doet hij enkel Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Ben laat maar wil even de mijne showen. Heb ik ook in blauw en met puntjes ipv streepjes
Afbeeldingslocatie: http://roniki.nl/Moto360.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Grzzl op 02-05-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
Is het eigenlijk mogelijk om een bericht te krijgen gebasseerd op je locatie? Dus bijv een automatische reminder die getoond wordt zodra ik thuis kom?

En nog een vraag, ik kan notes maken door ze in te spreken en hij saved ze dan, maar waar blijven ze? Ik zie niets terug in mn memo app en op de watch zelf heb ik alleen de optie om ze in te spreken, niet om ze te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Laatst online: 16-09 10:36

Dentist

Next patient please...

Sloeser schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:59:
Is het eigenlijk mogelijk om een bericht te krijgen gebasseerd op je locatie? Dus bijv een automatische reminder die getoond wordt zodra ik thuis kom?
Kun je doen met IF (de oude IFTTT) of Google's inbox (note maken, snoozen tot een bepaalde plek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
Sloeser schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:59:
En nog een vraag, ik kan notes maken door ze in te spreken en hij saved ze dan, maar waar blijven ze? Ik zie niets terug in mn memo app en op de watch zelf heb ik alleen de optie om ze in te spreken, niet om ze te bekijken.
Die reminders zijn gekoppeld aan Google Keep en je agenda dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Mijn notes komen in Google Keep inderdaad. In Google keep kun je ook locatie gebaseerde reminders aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Grzzl schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 16:35:
Ben laat maar wil even de mijne showen. Heb ik ook in blauw en met puntjes ipv streepjes
[afbeelding]
Ik ben binnenkort ook in het bezit van een 360. Waar haal je deze vandaan? En die blauwe lijkt me ook wel prachtig.
Dan kan ik me vast orienteren op verschillende klokjes :)

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Sloeser schreef op donderdag 30 april 2015 @ 23:39:
Ik zelf vind de horloge zelfs nog te klein en dun :') Ben grotere horloges gewend en aangezien veel mensen zeurde over de grote dacht ik half impulsief(Wilde er altijd al 1) kopen! Maar nog dik tevreden. Knalde laatste wel tegen een muur aan en hoppa glas krassen...dus nu opsturen :(

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Weet iemand hoe je maps op de moto krijgt?

Heb Engels en Nederlands geprobeerd. Maar geen resultaat.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
wackidth schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:00:

Maps op je telefoon starten en navigatie starten naar bestemming, vervolgens zie je op je moto over hoeveel meter je links/rechts moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
wackidth schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:00:

In android wear kun je apps koppelen aan bepaalde acties, bij navigatie kun je dan google maps selecteren bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Frans92 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:35:
[...]

Ik ben binnenkort ook in het bezit van een 360. Waar haal je deze vandaan? En die blauwe lijkt me ook wel prachtig.
Dan kan ik me vast orienteren op verschillende klokjes :)
Er staat een watchface op die "Mine Design heet". IK heb geen idee waar deze vandaan komt Het kan zijn dat het een standaard face is (ik dacht het niet) anders is hij meegeleverd bij 500px watchface. Je kunt bij deze een aantal achtergronden kiezen en een aantal wijzers en nummers. Een aantal heeft de stying van minimal. Ik heb de achtergrond gemaakt in een grafische editor (De meesten kunnen dit Paint.net en The Gimp) en gebruikt in de watchface customisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 21:34
2 vragen:
Knalde laatste wel tegen een muur aan en hoppa glas krassen...dus nu opsturen :(
1. Is het horloge niet van saffierglas voorzien en dus zeer krasbestendig?

2. Iemand een idee hoe het staat met de koppeling tussen het horloge en een Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
edwardmila schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:52:
2 vragen:

[...]

2. Iemand een idee hoe het staat met de koppeling tussen het horloge en een Iphone?
Moto360 (en iedere andere smartwatch met Android Wear) is (nog) niet compatible met iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

2 vragen:

[...]

Het horloge is niet van saffierglas voorzien, maar ik heb zelf nog geen krassen op het glas of het metalen deel. Apple doet graag alsof saffierglas de heilige graal is, maar dat wil niet zeggen dat de rest bagger is. Ik verwacht eerlijk gezegd dat het metalen deel krasgevoeliger is dan het glas. De onderkant is van plastic, die is wel al redelijk bekrast bij mij, maar daar zit ik zelf niet mee.

Mijn broertje heeft een 360 gekocht terwijl hij iOS gebruiker is. Je kunt hem nu eindelijk gebruiken met iOS (zonder jailbreak ofzo) maar je zult daarvoor wel de 360 eerst moeten pairen met een Android apparaat om deze app te installeren op het horloge:
Google Play: Wear Connect for iOS

Op je iOS toestel moet je vervolgens LightBlue installeren, staat gewoon in de Apple Store omdat het een generieke BT app is. Vraag me niet hoe je het verder moet instellen allemaal, ik heb geen iOS apparaten dus heb niet verder doorgevraagd :+

Je krijgt dan alleen notifications en je kunt standalone apps draaien die je eerder vanaf een Android toestel geinstalleerd hebt. Je kunt niet b.v. je muziek ermee bedienen nog, voor zover ik begrijp. Er schijnen alleen problemen te zijn met de Bluetooth stack dus de verbinding is niet stabiel, men hoopt dat Google nog een officiële Wear Connect uitbrengt voor iOS waarin dat opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Myedvyed schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:22:
[...]

Het horloge is niet van saffierglas voorzien, maar ik heb zelf nog geen krassen op het glas of het metalen deel. Apple doet graag alsof saffierglas de heilige graal is, maar dat wil niet zeggen dat de rest bagger is. Ik verwacht eerlijk gezegd dat het metalen deel krasgevoeliger is dan het glas. De onderkant is van plastic, die is wel al redelijk bekrast bij mij, maar daar zit ik zelf niet mee.

Mijn broertje heeft een 360 gekocht terwijl hij iOS gebruiker is. Je kunt hem nu eindelijk gebruiken met iOS (zonder jailbreak ofzo) maar je zult daarvoor wel de 360 eerst moeten pairen met een Android apparaat om deze app te installeren op het horloge:
Google Play: Wear Connect for iOS

Op je iOS toestel moet je vervolgens LightBlue installeren, staat gewoon in de Apple Store omdat het een generieke BT app is. Vraag me niet hoe je het verder moet instellen allemaal, ik heb geen iOS apparaten dus heb niet verder doorgevraagd :+

Je krijgt dan alleen notifications en je kunt standalone apps draaien die je eerder vanaf een Android toestel geinstalleerd hebt. Je kunt niet b.v. je muziek ermee bedienen nog, voor zover ik begrijp. Er schijnen alleen problemen te zijn met de Bluetooth stack dus de verbinding is niet stabiel, men hoopt dat Google nog een officiële Wear Connect uitbrengt voor iOS waarin dat opgelost is.
Kijk...dit is wat ik bedoel.
Ik weet dat er IOS mogelijkheden zijn / komen voor dit horloge. Feit dat je aangeeft dat het al kan, maakt mij happy !!!
Is er een mogelijkheid dat ik via email / whatsapp contact krijg met je broertje om eea verder te bespreken?

Bedankt (zeker ook voor je reactie) in ieder geval alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Wat het glas betreft: Ik heb al meerdere keren tegen een muur aan gezeten met mn moto, maar ik heb nog geen enkel krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Pinjataaa schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:50:
Wat het glas betreft: Ik heb al meerdere keren tegen een muur aan gezeten met mn moto, maar ik heb nog geen enkel krasje.
Ik heb bij mijn Moto 360 direct een screen protector besteld, ik weet uit ervaring dat ik soms niet even goed oplet waar ik mijn arm laat bijvoorbeeld, en daar zijn wel eens hele lelijke krassen van ontstaan op normale horloge's.

Deze: http://www.amazon.com/Pro...R-Resistant/dp/B00N2WDC3K

Niet enorm blij mee eerlijk gezegd, vind het glas net iets te klein, waardoor je nog meer last hebt van de lelijke omranding van applicaties. Heb een keer langs een muur gekrast waardoor er in de rechterhoek nu een hoekje is afgebroken. Voor de rest is hij wel zeer krasbestendig.

Snel even een foto gemaakt, met mobiel dus niet bepaald scherp. Maar geeft even idee van de rand.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X8JTF10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 09:31
Zenety schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:06:
[...]

[...]

Ik heb bij mijn Moto 360 direct een screen protector besteld, ik weet uit ervaring dat ik soms niet even goed oplet waar ik mijn arm laat bijvoorbeeld, en daar zijn wel eens hele lelijke krassen van ontstaan op normale horloge's.

Deze: http://www.amazon.com/Pro...R-Resistant/dp/B00N2WDC3K

Niet enorm blij mee eerlijk gezegd, vind het glas net iets te klein, waardoor je nog meer last hebt van de lelijke omranding van applicaties. Heb een keer langs een muur gekrast waardoor er in de rechterhoek nu een hoekje is afgebroken. Voor de rest is hij wel zeer krasbestendig.

Snel even een foto gemaakt, met mobiel dus niet bepaald scherp. Maar geeft even idee van de rand.

[afbeelding]
Ik heb ook de Spigen, en net mijn tweede beschadiging eraan gehad. Heb het idee dat die rand wel erg kwetsbaar is: allebei de keren veegde ik met het horloge langs de (redelijk zachte) rand van een bureau.

Aan de andere kant is het gelukkig maar de screenprotector, ik weet niet hoe het daadwerkelijke glas ermee zou zijn omgegaan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CMT7M9Vl.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door BleuZ op 06-05-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik heb gisteren mijn Moto 360 ontvangen. Ik had de grijze, maar god, wat is dat bandje dat er bij zit lelijk. Een soort paarsachtig grijs. Ik heb direct een ander bandje er op gezet die ik nog had liggen en een gewone lederen besteld in Nederland en via Aliexpress een stalen versie.

Verder heb ik facer gekocht, maar kwam er later achter dat via Watchmaker toch meerdere mooiere watchfaces te vinden zijn. Dus die misschien ook maar aanschaffen.

Wel ben ik nog aan het kijken voor die steelconnects, maar die staan op backorder en verder nergens te krijgen. Ik kan er ook niet veel over vinden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mi-six
  • Laatst online: 24-02-2022
Hallo,
Ik ben een happy moto 360 drager al vanaf het begin.
Nu ben ik op zoek naar een origineel cognac bandje van Motorola.

Is er een manier om hier aan te komen in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
J.Appleseed schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:58:
[...]

Ik heb ook de Spigen, en net mijn tweede beschadiging eraan gehad. Heb het idee dat die rand wel erg kwetsbaar is: allebei de keren veegde ik met het horloge langs de (redelijk zachte) rand van een bureau.

Aan de andere kant is het gelukkig maar de screenprotector, ik weet niet hoe het daadwerkelijke glas ermee zou zijn omgegaan.
Inderdaad, liever die spigen kapot dan het echte glas ;)
dangerousp schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:08:
Ik heb gisteren mijn Moto 360 ontvangen. Ik had de grijze, maar god, wat is dat bandje dat er bij zit lelijk. Een soort paarsachtig grijs. Ik heb direct een ander bandje er op gezet die ik nog had liggen en een gewone lederen besteld in Nederland en via Aliexpress een stalen versie.
Net gisteren de Pebble steel band ontvangen. Heeeeel klein beetje eraf geveild en hij past. Het verwijderen van 4 schakels kostte enorm veel kracht en moeite.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y1xw9WO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Hoezo moest je een stuk er af vijlen dan? Mijne paste gewoon zonder aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
jip_86 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:33:
Hoezo moest je een stuk er af vijlen dan? Mijne paste gewoon zonder aanpassingen.
Bij mij viel hij er net niet netjes in, het paste wel maar moest behoorlijk door drukken, en last veel over dat de achterkant gebroken word door een Pebble bandje. Heb jij ook schakels eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Ik had geen problemen met het bevestigen. Schakels er uit halen is wel tricky maar lukte opzich wel met schroevendraaiertje dat er bij zat. Zoek anders even op YouTube iets als "pebble steel band adjustment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Zojuist bij de MM wezen kijken, zegt mevrouw dat het tegenwoordig zonder problemen werkt met de Iphone.
Dan neem ik er een mee dacht ik. Mocht het niet werken breng ik het wel terug.

Wat denk je? Hebben ze er geen meer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
edwardmila schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:06:
Zojuist bij de MM wezen kijken, zegt mevrouw dat het tegenwoordig zonder problemen werkt met de Iphone.

Nou.. Volgens mij wordt dat nog hard aan gewerkt, maar is het nog niet af, laat staan officieel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
edwardmila schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:06:

Daarom nooit voor advies aan MM medewerkers vragen :+ Er zijn best capabele mensen maar ook hun willen gewoon snel van je vraag af.

De koppeling met iOS is inderdaad nog in Alpha en al helemaal niet officieel.

Info:

http://forum.xda-develope...ios-connectivity-t3052524
https://twitter.com/shiitakeo/status/575713237091516416

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik heb nu de moto360 een paar dagen, maar ik heb nu al voor de 2e keer dat ik wel verbonden ben, dat geeft mijn telefoon en de 360 aan. Ook staan alle meldingen gewoon aan, maar toch ontvang ik niet de whatsapp berichten op mijn 360. Soms wel, maar soms ook niet. Ik baal er van, want ik durf mijn telefoon nu ook niet op stil te zetten. Er lijkt puur willekeur te zijn. Iemand een idee?

De telefoon is trouwens een Nexus 5.

[ Voor 4% gewijzigd door dangerousp op 08-05-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Laatst online: 25-07 15:03
Ik heb eindelijk mijn Super Engineer II band binnen gehad van Amazon. Mijn 360 voelt gelijk echt als een horloge en geeft het horloge meteen een betere uitstaling. De band zelf is best zwaar maar dat ben ik gewend. Had helaas geen dremel, dus ik heb de bekende twee plastic stukjes moeten weghalen van de body on het te laten passen. Maar ben er super tevreden mee.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/anLZrEm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:53
Wow, ziet er echt tof uit. Heb je er ook nog een foto van als de horloge om je pols zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Cryostorm schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:01:
De band zelf is best zwaar maar dat ben ik gewend.
Ziet er mooi uit!

Heb nu hetzelfde met mijn Pebble Steel Band, doordat hij zwaarder is voelt het meer aan als een echt horloge. Vond hem eerder te licht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
Arn0uDz schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:04:
[...]

Wow, ziet er echt tof uit. Heb je er ook nog een foto van als de horloge om je pols zit?
Sure.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZTffwQQ.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SY5wzgX.jpg

Zie wel dat ik ff die eerste schoefjes goed moet vastmaken :+ . Overigens is het fijne van de band is dat de eerste link van de band echt niet kan bewegen en dat de tweede link gewoon vrij kan bewegen zonder dat hij tegen de body van het horloge aan komt (cracking issue).

Dit is hem overigens. Kost wat, maar dan heb je ook wat ;)

http://www.amazon.co.uk/2...ds=super+engineer+ii+20mm

[ Voor 14% gewijzigd door Cryostorm op 08-05-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
denk de 22mm versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik heb sinds gisteren dit bandje erom heen. Erg tevreden :)

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_366339_6.jpg

http://www.dx.com/p/tochi...black-366339#.VUyYQfntmQl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
Heb de 20 MM genomen. Anders kan je te moeiljk bij de pinnen komen om hem vast te maken in de body.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Heb je foto's met de 360 erin geklikt en om je pols? Ziet er goed uit namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:41
Heb een vraag. Heb net de moto 360 gekocht, en ik wil hem verbinden met android wear app. Maar de app zegt de hele tijd dat de software moet worden vernieuwd, en ik de app moet verwijderen en opnieuw moet installeren. Ik kan nu dus niks met mijn horloge.. heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
Die heb ik ook maar dan in het zilver:
Moto360

Heb wel een klein beetje vijlen aan de eerste schakels want het paste net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
drusloos schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:20:
Heb een vraag. Heb net de moto 360 gekocht, en ik wil hem verbinden met android wear app. Maar de app zegt de hele tijd dat de software moet worden vernieuwd, en ik de app moet verwijderen en opnieuw moet installeren. Ik kan nu dus niks met mijn horloge.. heeft iemand tips?
misschien overbodig, maar heb je de app ook verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
drusloos schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:20:
Screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Prulleman schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:46:
[...]

misschien overbodig, maar heb je de app ook verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Jaa al 4 keer gedaan. Maar zegmaar het opstarten ging aemaal, toen verbonden met mijn moto 360. Daarna wil ik de app gebruiken en dan werkt het dus niet. Zal zo een screenshot plaatsen. Maar de smartwatch kan ik wel gewoon alles mee. Maar ik ging naar software updates, en nu is die al 1 uur aan hert downloaden. Ik denk de softwarenupdate, maar hij zegt niet wat hij download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Hier is een screenshot. De app kan ik dus niet gebruiken Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/59zyia.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:53
Bedankt voor de foto's en het linkje, super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Please kan iemand helpen? Want ik heb het horloge nu gereset, en om hem te activeren heb ik de app nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus728
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-06 13:51
drusloos schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 18:08:
Please kan iemand helpen? Want ik heb het horloge nu gereset, en om hem te activeren heb ik de app nodig...
Probeer dit eens:

Settings --> apps --> android wear app aanklikken. In dat menu dan clear data en clear cache. Daarna verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Bertus728 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:21:
[...]

Probeer dit eens:

Settings --> apps --> android wear app aanklikken. In dat menu dan clear data en clear cache. Daarna verwijderen en opnieuw installeren.
Probleem is opgelost. Je moet de google zoeken app inschakelen. Ik heb standaard alle google apps (behalve play store en play services en gmail) uitgeschakeld op mijn One omdat dat veel batterij scheelt. Maar helaas moet de google zoeken app ingeschakeld zijn. Alsnog bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Is het mogelijk om met de moto 360 bijvoorbeeld te zeggen: call ...., of om ook daadwerkelijk te bellen? Dat je dus als een bluetooth apparaatje kan bellen zegmaar?
Heb al veel gezocht maar niks gevonden. Ben er trouwens wel over te spreken. Heb hem nu zo'n 10 uur, en alles werkt goed. Je kan heel de chat lezen van whatsapp dus dat is fijn. Alleen de accu valt me nog wat tegen. Na 3 uur op m'n nachtkastje te hebben gelegen met maar 4 notificaties en dus maar 4 keer scherm aan gehad is hij op 81% daar waar die met 100% begon 3 uur eerder. Vraag mij af hoe ik daar de dag mee doorkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb d moto 360 ook gehad alleen accu duur is erg slecht,bij mij ging max 9 uurtjes op lichte gebruik.Wat ook kan helpen zet automatische helderheid uit want dat kost veel batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Daar ben ik weer met een vraag. Is hrt zo dat je moto 360 alleen trilt alsndat ook aanstraat op je telefoon? Want ik heb op whatsapp altijd trillen uitstaan en alleen geluid aan, maar ik krijg wel de melding te zien op mn moto, maar niet een trilling. Ik wil eigenlijk dat mn moto 360 altijd trilt, ook als mn telefoon op stil staat. Weet iemand hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet hem op show all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Dan geeft hij wel alle meldingen, maar hij trilt niet. Als je whatsapp trillen op lang zet dan trilt je horloge ook lang. Zet het uit, dan trilt je horloge ook niet. Maar als je het op tril zet bij whatsapp en je telefoon staat op stil, dan trilt je horloge alsnog wel, dus dat is wel chill. Ben weer wat wijzer (get it?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu g watch r betere accuduur maar moto 360 is wel stukken mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
edwardmila schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:34:
[...]

Kijk...dit is wat ik bedoel.
Ik weet dat er IOS mogelijkheden zijn / komen voor dit horloge. Feit dat je aangeeft dat het al kan, maakt mij happy !!!
Is er een mogelijkheid dat ik via email / whatsapp contact krijg met je broertje om eea verder te bespreken?

Bedankt (zeker ook voor je reactie) in ieder geval alvast _/-\o_
Volgens mij is het al gelukt. Ik heb zojuist enkele meldingen binnengekregen op de Moto 360, gekoppeld aan de Iphone >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
Ik heb hem teruggestuurd, had hem gekoppeld met mijn iPhone, maar binnen t uur was de verbinding weg en kreeg ik hem niet meer verbonden.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
carpebios schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:59:
Ik heb hem teruggestuurd, had hem gekoppeld met mijn iPhone, maar binnen t uur was de verbinding weg en kreeg ik hem niet meer verbonden.
Jammer...het is best een prettig horloge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Weet iemand (ik kan dat nergens terug vinden) of de trillingen van het horloge aan te passen zijn?
Ik voel het bijna niet trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
Is er een manier om audioberichten te sturen via whatsapp wear? Dicteren in een luide omgeving gaat niet altijd goed, en soms is het leuk om bijvoorbeeld een liedje te laten horen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:20:
Ik heb d moto 360 ook gehad alleen accu duur is erg slecht,bij mij ging max 9 uurtjes op lichte gebruik.Wat ook kan helpen zet automatische helderheid uit want dat kost veel batterij
Met auto brightness aan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iknt0nu.jpg
Vind ik nog wel te doen.
edwardmila schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:12:
Weet iemand (ik kan dat nergens terug vinden) of de trillingen van het horloge aan te passen zijn?
Ik voel het bijna niet trillen.
Google Play: Wear Custom Vibration

[ Voor 48% gewijzigd door Zenety op 12-05-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
Ik kwam laatst in een YouTube filmpje van een moto360, volgens mij over de komende update, iets tegen wat leek op een Whatsapp icoontje. Ik zoek een app waarmee ik Whatsapp berichten met contactpersonen kan starten, en niet alleen antwoorden. Is dat er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 16:21
Nu dat ie blijkbaar beschikbaar is in combinatie met iOS ( niet per se jailbreaken hoorde ik ) vind ik opeens zeer interessant. Apple watch is me véél te duur, en vind deze dan ook weer prachtig.

Is het een goed idee om deze dan aan te schaffen om hem te verbinden met iPhone 6S? Aantal mensen die het al geprobeerd hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
jmignolet schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:29:
Nu dat ie blijkbaar beschikbaar is in combinatie met iOS ( niet per se jailbreaken hoorde ik ) vind ik opeens zeer interessant. Apple watch is me véél te duur, en vind deze dan ook weer prachtig.

Is het een goed idee om deze dan aan te schaffen om hem te verbinden met iPhone 6S? Aantal mensen die het al geprobeerd hebben ?
Zou er even mee wachten, tis allemaal experimenteel, onofficiëel en niet future proof

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 16:21
Prulleman schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:13:
[...]

Zou er even mee wachten, tis allemaal experimenteel, onofficiëel en niet future proof
True true, ik was een beetje overexcited. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
mijn moto 360 blijft maar connectie verliezen met m'n telefoon het is dan vaak een heel gedoe om de moto te resetten en weer fatsoenlijk connected te krijgen, anderen die ditzelfde probleem ervaren? :|

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
papegaai01 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:10:
Als je geen gebruikt maakt van Facer of custom watchfaces dan scheelt dat aanzienlijk in batterijtijd.

Onderstaande is een screenshot van de moto360 zonder de Facer app.

[afbeelding]
Maar welke watchfaces gebruiken het minste energie? Alleen de Motorola faces?

En hoe kom ik nou van die OK Google tekst af? Ik heb dat wel 20x lopen schreeuwen, maar hij verdwijnt niet.

[ Voor 11% gewijzigd door kwaazaar op 14-05-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Iemand een idee wanneer android wear 5.1 beschikbaar is? Er zijn al genoeg mensen op youtube die het hebben. Velen spreken over sinds 12 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
jimz93 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:35:
mijn moto 360 blijft maar connectie verliezen met m'n telefoon het is dan vaak een heel gedoe om de moto te resetten en weer fatsoenlijk connected te krijgen, anderen die ditzelfde probleem ervaren? :|
Ik heb dit inderdaad ook gehad.. lijkt erop dat het nu goed gaat. Soms krijg ik alleen een whatsapp berichtje instant en soms duurt het een minuut. Aan de stabiliteit kan nog wel wat verbeterd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:38
Voor de iOS gebruikers. Er is een update van Wear connect for iOS.
Ik heb nu toch al 4u verbinding met mijn iphone 6 zonder onderbrekingen.

GuiyeC's new version (1.7) just published: Google Play: Aerlink: Wear Connect for iOS
Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports