Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 19:37
Prulleman schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:49:
ben benieuwd of er eindelijk betere (efficientere) hardware gebruikt gaat worden. Ik heb de 360 uiteindelijk laten liggen ivm de accuduur. Ik hoop dat ze een grotere sprong weten te maken en ook de snapdragon 400 overslaan
Ik snap niet wat iedereen nou een probleem heeft met de accuduur. Het ding gaat makkelijk twee dagen mee, terwijl de oh zo goede Gear Neo daar misschien drie dagen haalt. Het enige wat je niet moet doen is zo'n watchface gebruiken die van alles weergeeft, zoals kompas en batterijstatus.

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Grzzl schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:51:
[...]

Ik snap niet wat iedereen nou een probleem heeft met de accuduur. Het ding gaat makkelijk twee dagen mee, terwijl de oh zo goede Gear Neo daar misschien drie dagen haalt. Het enige wat je niet moet doen is zo'n watchface gebruiken die van alles weergeeft, zoals kompas en batterijstatus.
Ik heb zelf geen 360 maar vind het nog steeds een interessant onderwerp. Haal jij die 2 dagen met het scherm in always-on modus? En altijd op max brightness? Want dan wil ik namelijk m'n GWR wel omwisselen voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
belangrijkste voor mij is always on, dan moet ik nog met normaal gebruik een dag kunnen halen, wellicht duurt het nog wat meer generaties voor ik er 1 koop :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Yosecret schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:40:
[...]

Ik heb zelf geen 360 maar vind het nog steeds een interessant onderwerp. Haal jij die 2 dagen met het scherm in always-on modus? En altijd op max brightness? Want dan wil ik namelijk m'n GWR wel omwisselen voor de 360.
Ik gebruik maar twee watchfaces tw Minimal en Spotlight. Hij staat niet altijd aan, ik vind die ambient mode niet heel erg nuttig en helemaal aan zoals LG kent hij niet. Brightness staat op 'Automatic' en hij gaat aan bij polsbeweging. Brightness automatic is geweldig, alleen in het donker geeft hij nèt te weinig licht om een berichtje te kunnen lezen (ben al oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het maakt trouwens een flink verschil zeg tussen de standaard watchfaces en eentje van Facer of Watchmaker. Gisteren een hele dag Facer en tegen acht uur minder dan 15%, met een standaard watchface nu nog 50%.

Watchmaker vind ik trouwens een heerlijke app om zelf iets te maken, kon gisteren in no time twee mooie watchfaces maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
ocn schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:24:
[...]

Een smartwatch is een luxe product. Als je dit product niet in één keer kan betalen, raad ik je sowieso af om er een te kopen. Blijkbaar kan je het geld dan niet missen!
Situatie ligt helaas toch iets...gevoeliger.

Heb er 1 gekocht, Morgen hopelijk hier.

Zijn er nog apps die eigenlijk een must-have zijn?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

D'r zijn honderden apps, allemaal handig als je iets hebt met dat waar de functionaliteit van de app op aan sluit. Om achter de apps te komen die voor jou handig zijn moet je maar eens de post geschiedenis in het subreddit androidwear bekijken of in de diverse topics op tweakers over AW devices.

Must have is Wear mini launcher, voor custom watch faces watchmaker. Voor alle andere functionaliteiten springen er niet erg veel specifieke apps uit waarvan ik zou zeggen dat ze meteen een 'must have' zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Yosecret op 21-03-2015 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Walkman schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:38:
Het maakt trouwens een flink verschil zeg tussen de standaard watchfaces en eentje van Facer of Watchmaker. Gisteren een hele dag Facer en tegen acht uur minder dan 15%, met een standaard watchface nu nog 50%.

Watchmaker vind ik trouwens een heerlijke app om zelf iets te maken, kon gisteren in no time twee mooie watchfaces maken.
En watchmaker trekt ook je foon leeg. Was een beetje zonde van mijn geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Valt reuze mee. Ik gebruik standaard Watchmaker faces (voornamelijk van Badapps), gemiddeld is mijn batterij verbruik 5.5% per uur.

Met gewone faces 4.5% per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:15

Pinjataaa

Hit me!

Is er een mogelijkheid om de optie dat het scherm aan gaat door erop te tikken, uit te schakelen? Ik vind het super irritant dat het scherm aangaat als ik met de armen over elkaar sta.

[ Voor 6% gewijzigd door Pinjataaa op 23-03-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
Cinema mode, maar dan krijg je helemaal geen notificaties meer, is waarschijnlijk ook niet wat je wil.

Aanleren dat je je armen andersom over elkaar doet is nu je beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

RudolfR schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:09:
Cinema mode, maar dan krijg je helemaal geen notificaties meer, is waarschijnlijk ook niet wat je wil.

Aanleren dat je je armen andersom over elkaar doet is nu je beste optie.
Probeer dat maar eens, dat is lastiger dan je denkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
In Cinema (of eigenlijk Theater) mode ontvang je nog steeds notificaties, het is alleen zo dat de enige manier om het scherm aan te zettten is door op de knop te drukken.

[ Voor 7% gewijzigd door ulTimaS op 23-03-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
Mijn watch (LGGWR) trilt niet in Theater/Cinema (UK English?) mode.

http://www.reddit.com/r/A...low_the_watch_to_vibrate/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 18:45
Pinjataaa schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:05:
[...]
Probeer dat maar eens, dat is lastiger dan je denkt :P
Het is mij na drie maanden wel gelukt, merk dat het nu automatisme is geworden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 15:49
Tovenaar schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:44:
[...]

Het is mij na drie maanden wel gelukt, merk dat het nu automatisme is geworden... :)
Haha jij hebt serieus aangeleerd om nu je armen anders over mekaar heen te doen om zo het probleem met je horloge op te lossen?

Respect! _/-\o_ Das de echte Tweaker mentaliteit!

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Dat mag in V&A, niet hier

[ Voor 94% gewijzigd door PaT op 25-03-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
RudolfR schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:28:
Mijn watch (LGGWR) trilt niet in Theater/Cinema (UK English?) mode.

http://www.reddit.com/r/A...low_the_watch_to_vibrate/
Hmm, dan heb ik niks gezegd. Ik gebruik het zelf nooit en dacht dat theater mode inderdaad alleen het scherm niet zo maar meer aanzet. Op deze manier is theater mode dus in principe gewoon mute :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Laatst online: 01-09 16:15
heeft er hier iemand de steelconnect? Ik wil namelijk overgaan naar een metalen bandje, maar ik ben bang voor scheurtjes... ik heb al een tijdje een custom leren bandje en tot nu toe gaat het goed, maar wil het risico eigenlijk niet nemen...

Ik vraag me vooral heel erg af hoe ik de steelconnect vind staan, tot nu toe maar een paar foto's kunnen vinden maar dan vind ik het heel erg tegen vallen en om er dan 35 dollar tegenaan te smijten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Laatst online: 21:31

Dentist

Next patient please...

Theelichtje schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:13:
heeft er hier iemand de steelconnect? Ik wil namelijk overgaan naar een metalen bandje, maar ik ben bang voor scheurtjes... ik heb al een tijdje een custom leren bandje en tot nu toe gaat het goed, maar wil het risico eigenlijk niet nemen...

Ik vraag me vooral heel erg af hoe ik de steelconnect vind staan, tot nu toe maar een paar foto's kunnen vinden maar dan vind ik het heel erg tegen vallen en om er dan 35 dollar tegenaan te smijten....
Ik ben er erg tevreden over, maar combineer het met een leren (cognac) bandje. Vind het de uitstraling van de moto ten goede komen, veel meer horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Laatst online: 01-09 16:15
Dentist schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:17:
[...]

Ik ben er erg tevreden over, maar combineer het met een leren (cognac) bandje. Vind het de uitstraling van de moto ten goede komen, veel meer horloge.
Tja ik vind juist de hidden lugs een van de gave kanten van de moto, maar als het echt uitmaakt voor een metalen bandje dan doe ik het wel... wil namelijk de pebble steel band, hoe ver kan die buigen? anders zet ik er wel een dremel in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Sinds ik op lollipop zit met mijn HTC One m7, doet de pauze knop op mijn moto 360 het niet meer icm Netflix en de Chromecast. Als je de knop drukt dan veranderd de pauze icon wel naar de play icon, maar er gebeurt niks op de chromecast. De volume knoppen doen het wel. Heeft iemand anders hier ook last van met lollipop?

[ Voor 32% gewijzigd door ulTimaS op 25-03-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Aangezien google searches naar watchfaces bijna allemaal naar de facerepo site verwijzen, kwam ik deze thread tegen waarin er een aantal hele mooie staan (allemaal door dezelfde persoon gemaakt):
http://forum.xda-develope.../facer-skielbasa-t2882191

Kent iemand nog andere goede sites naast facerepo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:56
Kan er me iemand bevestigen of de witte led wel degelijk uitgaat onderdaan het laadstation wanneer de watch opgeladen is ?
Volgens de online handleiding zou dit moeten gebeuren.

Ik heb deze horloge gisteren gekocht maar ondanks de 100% status blijft de led branden en voelt de horloge warm aan. Een reset gaf geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
tuxken schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:08:
Kan er me iemand bevestigen of de witte led wel degelijk uitgaat onderdaan het laadstation wanneer de watch opgeladen is ?

Ik heb deze horloge gisteren gekocht maar ondanks de 100% status blijft de led branden en voelt de horloge warm aan. Een reset gaf geen verschil.
Bij mij blijft hij gewoon aan staan (wit). Het horloge is een heel klein beetje warm, maar niet gloeiend ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Walkman schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:16:
Aangezien google searches naar watchfaces bijna allemaal naar de facerepo site verwijzen, kwam ik deze thread tegen waarin er een aantal hele mooie staan (allemaal door dezelfde persoon gemaakt):
http://forum.xda-develope.../facer-skielbasa-t2882191

Die zien er echt wel tof uit. Voor mij heeft Facer het hoogste batterij verbuik dus dat is wel jammer. Zelf kijk ik ook op XDA voor faces en Google+. Daar zijn een aantal community's voor facer en watchmaker. Staan soms leuke tussen.

Deze is ook erg tof, Google Play: Zodiac Watch Face
Op de plaatjes ziet het er wat minder uit maar hij is erg customizable. Zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-OGcbDQa0LIs/VQyZbh6nKFI/AAAAAAAALbk/HUYizc7f75c/w1200-h800-no/Black.png

Nog een van dezelfde maker: Google Play: Watch Face - Minimal & Elegant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Walkman schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:16:...

http://www.badapps.fr. ook allemaal van dezelfde ontwikkelaar.

Deze faces draaien op Watchmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Iemand al een bandje verwisselt? Zie wel een handleiding op internet maar zodra ik zelf bezig ga heb ik wel zoiets: Nope nope nope.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:58
ik heb het al een aantal keer gedaan (moest horloge opsturen voor reparatie backplate die gebroken was). Het is prima te doen als je een goeie tool ervoor hebt. Bijvoorbeeld: http://www.amazon.com/gp/...5010_133335130_em_slvf_ih

Daarmee is het zo gepiept als je een beetje secuur en voorzichtig te werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Vandaag 1 besteld via Coolblue, nu maar 189,- , Heb nu een Pebble Steel maar deze moto 360 ziet er zoveel mooier uit.. Iemand al een tempered glass aangeschaft die bevalt? Deze heb ik besteld: http://www.tinydeal.com/e...Lqu7ZqT5cQCFQcewwodc1sAig

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:15
weszz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:50:
Iemand al een bandje verwisselt? Zie wel een handleiding op internet maar zodra ik zelf bezig ga heb ik wel zoiets: Nope nope nope.
ja al een tijd terug, is wel een priegelwerkje hoor :p

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik heb het bandje al eens veranderd. Is even zoeken, maar gaat wel relatief vlot eens je door hebt hoe het moet ... Maar nu vandaag gezien dat m'n backplate een stuk kapot is, de welgekende scheur (en waarschijnlijk sneller stuk gegaan door aanpassen lederen bandje naar metaal !! Zal ze dus moeten opsturen ter reparatie :(

Is via Bol.com aangekocht, hopelijk verloopt deze service vlot ! Zal vreemd doen, om zonder horloge rond te lopen en de gsm weer geluid horen maken!!! Het went enorm snel, de smartwatch!

[ Voor 8% gewijzigd door Blackminister op 09-04-2015 14:36 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
http://mobilesyrup.com/20...ple-watch-review-roundup/

Of, zoals in het commentaar onder het artikel: alle reviewers vinden het maar zo-zo, doch durven niets negatiefs te schrijven omdat ze dan geen nieuwe Apple gadgets meer krijgen om te reviewen.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
weszz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:50:
Ik heb de Pebble Steel band besteld en daar zit een heel handig klein schroevendraaiertje bij, was zo gepiept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Tovenaar schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:23:
[...]

Ik heb de Pebble Steel band besteld en daar zit een heel handig klein schroevendraaiertje bij, was zo gepiept...
Waar heb je die besteld als ik dat mag vragen?
barchettanl schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:46:
http://mobilesyrup.com/20...ple-watch-review-roundup/

Of, zoals in het commentaar onder het artikel: alle reviewers vinden het maar zo-zo, doch durven niets negatiefs te schrijven omdat ze dan geen nieuwe Apple gadgets meer krijgen om te reviewen.
Nou zou ik er niet snel intrappen maar ik zou het van Apple bijna gaan verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Waar heb je die besteld als ik dat mag vragen?
http://www.sporthorlogece...2034.782252610.1428658881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:30
tuxken schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:08:

Bij mij gaat het witte lampje uit zodra hij is opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:25
Bij niet hoor.
Het lampje gaat aan zodra de watch er op komt en gaat pas weer uit zodra deze er af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb erg veel interesse in deze smartwatch.

Is het nog erg buddy zoals in het begin? Zijn de grote fouten er nu wel uitgehaald?
Of kan ik beter wachten tot de nieuwe versie komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Grudgie schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:30:

Is het nog erg buddy zoals in het begin? Zijn de grote fouten er nu wel uitgehaald?
Ik heb die van mij nu een week of drie en heb er eigenlijk geen enkel probleem mee gehad. Alles werkt prima en doe meestal twee dagen met de batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Vandaag heb ik meermaals voorgehad 'Android Wear is gestopt'...
Ook opgemerkt dat die opstartanimatie recent gewijzigd is (oa nu een zonnetje bij de gele bol, en het blauw die een wijzerplaat vormt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Voor de 3e keer teruggestuurd voor reparatie van de achterplaat. Nu aan beide kanten scheurtjes. Heb m nu 12 uur niet om maar mis m echt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Ik heb 1 klein scheurtje (2 mm) aan 1 kant. Besloten het horloge niet terug te sturen, misschien niet voor het verlopen van de garantie een keer.

Ik heb geen last van het scheurtje en zolang het horloge gewoon goed functioneerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Sinds mijn update naar lollipop op de Galaxy Note 3 (met factory reset), heb ik een keer of 4 per dag dat mijn Moto disconnect/connect van de telefoon.

Opnieuw koppelen cq reset van het horloge bieden geen oplossing. Zijn er meer Moto360 dragers met dit 'probleem'?

Ps. Heeft iemand de nieuwe update al? - http://androidworld.nl/apps/android-wear-wifi-always-on/

[ Voor 15% gewijzigd door Sahi_NL op 20-04-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Stond in het Tweakers artikel: De LG Watch Urbane krijgt de software-update als eerste; andere horloges volgen in de komende weken.

Zal dus nog wel even duren.

Iemand die toevallig een winkel weet die de losse 23 mm dark metal band verkoopt? http://www.amazon.com/Mot...-Watch-Band/dp/B00OBHEV2Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
Sahi_NL schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:23:
Sinds mijn update naar lollipop op de Galaxy Note 3 (met factory reset), heb ik een keer of 4 per dag dat mijn Moto disconnect/connect van de telefoon.

Opnieuw koppelen cq reset van het horloge bieden geen oplossing. Zijn er meer Moto360 dragers met dit 'probleem'?
Ik heb het ook sinds lollipop, aantal keer per dag dattie disconnect. Maar de verbinding komt daarna direct vanzelf terug. Heb het ook bij verbinding van telefoon->carkit, dat ik een paar seconden niets hoor/niet hoorbaar ben. Denk ik bluetooth bug in lollipop.
Gisteren lolli 5.1 ontvangen via ota.(nexus4)
Mijn moto360 is nu retour voor reparatie en heb nog niet zoveel met carkit gebeld vandaag, dus weet ik niet of dit verholpen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Zojuist mijn update gehad. sneller dan verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
Grzzl schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:00:
Zojuist mijn update gehad. sneller dan verwacht
Wat ik me afvraag... Als je je telefoon niet bij je hebt (of bluetooth uit) en er is geen wifi... Wat dan? Hopelijk heeft de accuduur geen effect op deze update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Sahi_NL schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:23:

Dit heb ik ook, het duurt soms best lang voordat hij weer connect. Bluetooth uit- en inschakelen helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
djoudman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:05:
[...]

Wat ik me afvraag... Als je je telefoon niet bij je hebt (of bluetooth uit) en er is geen wifi... Wat dan? Hopelijk heeft de accuduur geen effect op deze update
Geen idee. tijd zal het leren. Maar ik heb kunnen vaststellen dat hij nu over wifi werkt. Je moet dat wel aanzetten. Geeft te denken over de veiligheid van wifi wachtwoorden, het gaat namelijk via de cloud bij Goooogle. Je hoeft op je klokkie niets in te stellen. Alleen een optie aanzetten in wear.

Oh ja, je kunt nu meerdere wear horloges gebruiken. Dat is cool.

[ Voor 5% gewijzigd door Grzzl op 22-04-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Pinjataaa schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:23:
[...]

Dit heb ik ook, het duurt soms best lang voordat hij weer connect. Bluetooth uit- en inschakelen helpt niet.
Dat heb ik inderdaad ook regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Mocht je handmatig willen updaten:

Versie: Android Wear 1.1.1.1867902

*knip*. Linken naar APK file is niet toegestaan.

Ik kreeg deze update in ieder geval nog niet via de playstore.

[ Voor 81% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Sahi_NL schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:00:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook regelmatig.
Ook toevallig een HTC (One)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 13:24
Ik heb een vraagje, ik heb vanmorgen een gloedjenieuwe moto 360 gekocht maar dat ding draait op versie 4.4w.2 en met geen mogelijkheid gaat hij naar lolipop die toch echt wel al een poosje uit is.
Motorola support begrijpt niet wat ik bedoel op de een of andere manier en zegt alleen: Als hij stuk ik kan hij geruild worden.
Iemand enig idee? Kan dat uren/dagen duren als ik zo een oude versie draai? Ik heb al reset geprobeert en opnieuw pairen, android wear weggooien en er op nieuw opzetten, werkt allemaal niet.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Pinjataaa schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:49:
[...]

Ook toevallig een HTC (One)?
Nee een Samsung Note 3
Philos31 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:21:
.... Kan dat uren/dagen duren als ik zo een oude versie draai? Ik heb al reset geprobeert en opnieuw pairen, android wear weggooien en er op nieuw opzetten, werkt allemaal niet.
Updaten op het horloge zelf heb je ook al geprobeerd? - Settings - About - System Updates.

Verder: Heb je de Motorola Connect App ook op je telefoon geinstalleerd?

[ Voor 56% gewijzigd door Sahi_NL op 23-04-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Gisteren moest ik mijn watch zelfs resetten.. Telefoon restarten, telefoon restarten, bluetooth unpairen, niks werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Grudgie schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:30:

Prima smartwatch.

Sommige reviews klagen zelfs om de omvang van het horloge maar ik vind hem zelfs persoonlijk nog te klein. Draag altijd grotere horloges dus hou daar ook rekening mee.

Hij is lekker vlot. Mooi design en doet wat die moet doen. Verder vind ik het een grote plus dat ik spotify ermee kan bedienen! _/-\o_

Ik heb mijn horloge trouwens bijna altijd op Theater mode staan(gaat die pas aan als je het knopje indrukt aan de zijkant) en zo gaat de horloge echt best lang mee(3/4 dagen) de 1 vindt het raar en de ander niet. Het is ook niet alsof ik om de 10min op mijn horloge kijk. En ik kijk er ook altijd alleen op wanneer ik mijn handen vrij heb. Dus zo heb ik geen risico dat de sensor reageert en aangaat terwijl ik dat niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09 18:15
Grzzl schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:30:
[...]

Geen idee. tijd zal het leren. Maar ik heb kunnen vaststellen dat hij nu over wifi werkt. Je moet dat wel aanzetten. Geeft te denken over de veiligheid van wifi wachtwoorden, het gaat namelijk via de cloud bij Goooogle. Je hoeft op je klokkie niets in te stellen. Alleen een optie aanzetten in wear.

Oh ja, je kunt nu meerdere wear horloges gebruiken. Dat is cool.
Heb de optie aangezet in de app androidweare ( laatste versie gedownload van de link hierboven)

maar hij werkt nog niet via wifi hoor , zodra ik buiten het Bluetooth bereik ben van mijn tel disconnect ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
jay enmo schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:14:
[...]

Heb de optie aangezet in de app androidweare ( laatste versie gedownload van de link hierboven)

maar hij werkt nog niet via wifi hoor , zodra ik buiten het Bluetooth bereik ben van mijn tel disconnect ie
I stand corrected. Bij mij dus ook, ik was te snel met die opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:03
Sahi_NL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:07:
[...]

Nee een Samsung Note 3

[...]

Updaten op het horloge zelf heb je ook al geprobeerd? - Settings - About - System Updates.

Verder: Heb je de Motorola Connect App ook op je telefoon geinstalleerd?
Wat is nu de nieuwste versie? Ik heb 5.0.2 en het horloge geeft aan dat dit de nieuwste versie is en er geen update beschikbaar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
weszz schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:16:
[...]

Prima smartwatch.

Sommige reviews klagen zelfs om de omvang van het horloge maar ik vind hem zelfs persoonlijk nog te klein. Draag altijd grotere horloges dus hou daar ook rekening mee.[knip]
Zo'n vreemde opmerking van die reviewers. Op één na, zijn al mijn gewone horloges groter en dikker (en vooral zwaarder) dan de Moto360

EDIT: Sommige wifi netwerken staan niet toe dat de apparaten met elkaar communiceren. Misschien is dat het probleem. Thuis even kijken dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Grzzl op 23-04-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Grzzl schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:37:
[...]

Zo'n vreemde opmerking van die reviewers. Op één na, zijn al mijn gewone horloges groter en dikker (en vooral zwaarder) dan de Moto360
Ja ik ook. Snap ook niet wat ze dan hadden verwacht.

Misschien hadden ze een plexiglas model verwacht die ook meteen net zo stevig is als aluminium :P Dan zit je kwa gewicht inderdaad erg zwaar als je hem om hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
weszz schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:41:
[...]

Ja ik ook. Snap ook niet wat ze dan hadden verwacht.

Misschien hadden ze een plexiglas model verwacht die ook meteen net zo stevig is als aluminium :P Dan zit je kwa gewicht inderdaad erg zwaar als je hem om hebt.
Als je niets met smartwatches hebt, moet je ze ook niet reviewen. (hardware.info) voorkomt flinke uitglijers.

Overigens verbaast het me dat iedere reviewer dat Apple geval zo goed vind... Traag, Hakkelend interface, maar wel het beste smartwatch die er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
En iedereen maar afgeven op de Moto360 ... 'traag', 'oude SOC', 'energieslurper', 'eerste generatie', 'Moto 270', 'flat tire', dik en groot.

Laat ze maar lachen, hij heeft toevallig wel WiFi! Oud nieuws wellicht, maar ik moest het even kwijt! (vooral in het licht van de aankomende Apple Watch gezien).

http://motorola-blog.blog...-its-time-for-update.html

[ Voor 26% gewijzigd door barchettanl op 23-04-2015 21:32 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
He, een Android Wear update in de Play Store: 1.1.1.1876095.
Ik zit nog op 1.0.5.1785466.

Ook zie ik bij de commentaren iemand zeggen: "DO NOT INSTALL - After install and reboot of your device it will be in a crash loop !!!! A reset of your device will NOT help", maar misschien sloeg dat op versie 1.1.1.1867902 die blijkbaar 1 dag eerder in omloop kwam.

[ Voor 70% gewijzigd door barchettanl op 24-04-2015 11:17 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
barchettanl schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:13:
He, een Android Wear update in de Play Store: 1.1.1.1876095.
Ik zit nog op 1.0.5.1785466.

Ook zie ik bij de commentaren iemand zeggen: "DO NOT INSTALL - After install and reboot of your device it will be in a crash loop !!!! A reset of your device will NOT help", maar misschien sloeg dat op versie 1.1.1.1867902 die blijkbaar 1 dag eerder in omloop kwam.
1.1.1.1867902 werkte bij mij zonder problemen. Dat was ook diegene die ik hierboven linkte :$

Met de nieuwe update merk ik nog geen verschil, helaas ook nog geen update op mijn moto 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:44
De scheurtjes in de achterkant, hoeveel mensen hebben daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
kwaazaar schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:20:
Yep.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

barchettanl schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:13:
En iedereen maar afgeven op de Moto360 ... 'traag', 'oude SOC', 'energieslurper', 'eerste generatie', 'Moto 270', 'flat tire', dik en groot.

Laat ze maar lachen, hij heeft toevallig wel WiFi! Oud nieuws wellicht, maar ik moest het even kwijt! (vooral in het licht van de aankomende Apple Watch gezien).

Met de huidige batterij zie ik voor wifi 0,0 meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 08:10

Reley

Zoom Zoom

Heb ook last van scheurtjes. Inmiddels voor de 2e keer...

Ook heb ik last van de wegvallende verbinding icm een Note 3 en Lollipop.
Heb nu de Cache gewiped. Tot op heden blijft hij stabiel....
Ik hou jullie op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Zenety schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:23:
[...]Met de nieuwe update merk ik nog geen verschil, helaas ook nog geen update op mijn moto 360.
Maar hij wil wel toegang tot m'n media en ... wifi-verbindingen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4humZ5h.png

[ Voor 8% gewijzigd door barchettanl op 24-04-2015 14:13 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:44
Reley schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:52:
Heb ook last van scheurtjes. Inmiddels voor de 2e keer...
Is dat niet iets wat Motorola inmiddels structureel verholpen heeft? Dus ook recente exemplaren hebben hier last van?

Qua prijs vind ik dit toestel interessant worden, maar dan moet ie niet in 2 stukken scheuren :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Dat zal toch wel meevallen. Ik denk dat hij hooguit niet meer waterdicht zal zijn. Maar ik doe 'm sowieso altijd af als ik onder de douche ga.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
barchettanl schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:09:
[...]

Maar hij wil wel toegang tot m'n media en ... wifi-verbindingen!

[afbeelding]
Android Wear is geupdate om wifi-instellingen te synchronisereren en om verbinding via wifi toe te staan. De Moto 360 zelf moet ook nog een update krijgen om wifi te activeren. Tot die tijd zal het nog niet werken

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:54
heb hem al een keer opgestuurd naar centralpoint voor haarscheurtjes en heb de eerste alweer te pakken wacht nog even tot het erger word...ik moet steeds 8 euro betalen om te retourneren naar centralpoint.
ik had eerst het stalen pebble bandje erom maar nu weer terug bij de orginele grijze maar dus ook hierbij scheurtjes in de achterkant.

[ Voor 14% gewijzigd door Michel242186 op 25-04-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 10:48
Ik heb mijn Moto 360 sinds begin oktober, dacht ik, dus nu ongeveer een half jaar. Draag 'm dagelijks en vrij strak om mijn pols maar nog absoluut geen teken van ook maar de kleinste scheur.

Heel lastig om het precieze aantal/percentage in te schatten, maar het is goed mogelijk dat een heel groot deel geen klachten heeft en een luide minderheid het probleem wel ervaart (dat wil trouwens niet zeggen dat het geen probleem is dat door Motorola aangepakt moet worden).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZFdRE2El.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/puHkweWl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:37
J.Appleseed schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:54:
[...]

Ik heb mijn Moto 360 sinds begin oktober, dacht ik, dus nu ongeveer een half jaar. Draag 'm dagelijks en vrij strak om mijn pols maar nog absoluut geen teken van ook maar de kleinste scheur.
Hier net zo, om maar even luid te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Hier ook sinds oktober, geen scheurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Hier sinds eeuh... Half jaartje of zo. Verschillende bandjes geprobeerd, maar geen scheurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
Michel242186 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:09:
[...]

heb hem al een keer opgestuurd naar centralpoint voor haarscheurtjes en heb de eerste alweer te pakken wacht nog even tot het erger word...ik moet steeds 8 euro betalen om te retourneren naar centralpoint.
ik had eerst het stalen pebble bandje erom maar nu weer terug bij de orginele grijze maar dus ook hierbij scheurtjes in de achterkant.
Ik kreeg deze keer een ups-retourlabel toegestuurd van CentralPoint, waardoor ik niet hoefde te frankeren. Pakketje afleveren bij een ups-afhaalpunt en geen verzendkosten dus deze keer.
2 dagen later bevestigden ze dat pakket binnen is gekomen en is doorgestuurd naar reparatie centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Heb hem vandaag ook maar besteld! Voor mijn verjaardag, de 28e :P
Krijg hem morgen binnen, ben erg benieuwd hoe de Moto bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 08:10

Reley

Zoom Zoom

Gisteren wederom naar Motorola's repair centrum gestuurd wegens een scheurtje. Ben benieuwd. Denk dat ik eens ga kijken voor die steel connect als hij terug is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:30
Is de officiele al ergens te krijgen, ik vind die van facerepo/xda maar niets.. Afbeeldingslocatie: http://cdn3.androidworld.nl/13bc6fa1e5/media/WatchfaceMoto360-8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
Die zit er al lang standaard in, is in werkelijkheid alleen niet zo uitgebreid geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
Grudgie schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:39:
Heb hem vandaag ook maar besteld! Voor mijn verjaardag, de 28e :P
Krijg hem morgen binnen, ben erg benieuwd hoe de Moto bevalt :)
En, bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Zakenblad Forbes:
http://www.forbes.com/sit...-thats-not-a-distraction/

Smartwatches, at their core, are notification machines [...] This is a basic mission, but one that many smartwatches do a pretty lousy job of tackling. While these devices seek to dial down the distractions, they end up being one themselves. A smartwatch should dissapear. Very few actually do.

The Apple Watch is the first LCD smartwatch that actually handles this issue in a sensible manner. With the Apple Watch, notifications cause your wrist to vibrate, but the screen does not light up at first. The genius touch: Thanks to clever use of an internal accelerometer, the screen only comes alive when you turn your wrist towards your face, so as to look at it.

In fact, Apple can’t get enough credit for its thought-through integration of the accelerometer into the Apple Watch. As a user, a quick flick of the wrist is a natural and discreet way of signaling to the device that I want to engage with the device.

:r :r :r

Gelukkig staan er comments onder:

I’m not so sure I would call it the “first”. It may do some things better, but I wouldn’t say it is the pioneer in many of them. Have you used the Motorola 360? Mine does most of the things you mentioned in the article by default.

At it again forbes SHAMELESSLY promoting everything apple. even when they launch this half baked watch. Forbes makes faux news tame. I dont know how much money apple pays forbes

I’m struggling to come to terms with the blatant favoritism in this article. You describe the features of the Apple watch, and how it “isn’t a distraction”, as if Android Wear never existed. I’ve used Android Wear exactly how you’re using this Apple Watch, for the better part of a year.

Nog een ander, leuker artikeltje:
http://www.ibtimes.co.in/...twatch-apple-watch-629936

[ Voor 3% gewijzigd door barchettanl op 27-04-2015 08:28 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
Geniaal toch blij zijn met een verkapte ik zit eigenlijk gewoon op mijn telefoon te kijken beweging. Maar ja er staat Apple op dus dan moet het standaard wel geniaal zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ja, hij bevalt mij erg goed! :)

Wie van jullie gebruikt de Moto 360 tijdens het sporten?

[ Voor 15% gewijzigd door Grudgie op 27-04-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Beste tweakers,

Gister heb ik voor 120 euro een bijna gloednieuwe moto 360 aangeschaft via Marktplaats. Moet zeggen dat ik eigenlijk graag een LG urbane of Huawei watch had gekocht maar 350 euro vind ik echt veel te veel geld. 120 euro is een mooi bedrag!

Vorig jaar heb ik een Pebble Steel & LG G watch gehad maar beide niet tevreden over (design & software) en daarom ook verkocht. Nu werd mijn aandacht toch weer getrokken door de prijsdaling van de moto 360 en de updates van android wear.

Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het horloge (behalve 1 ding, komt zo) en over Android Wear. Het design van het horloge is een stuk mooier dan mijn voorgangers en een ronde vormgeving is een must. Het zwarte stukje onderin zie ik al niet eens meer. Verder werkt de watch lekker vlot, berichten in spreken of commando’s geven gaat snel en de watch verwerkt dat allemaal heel goed (in tegenstelling tot de G watch vorig jaar). Het is nu ook mogelijk om te reageren in het Nederlands en dat werk erg goed tot mijn verbazing. Reageren op Whatsapp berichten via stem is ideaal en werkt super.

Al met al dus een positieve ervaring. Android Wear is een stuk beter geworden dan vorig jaar (sneller, meer opties) en ben tevreden over het design van de watch. Niet lelijk!

Het enige wat me tot nu toe enorm stoort is de batterij duur. Om 7:41 van de lader gehaald en op het moment van schrijven, zo’n 3 kwartier later heb ik nog maar 89%. Het scherm gaat continu uit (prima) en toch zo’n enorme drain. Heb een paar keer op whatsapp berichtjes geantwoord, af en toe op de whatsface gekeken en verder niks raars gedaan. Iemand nog tips hiervoor? Ben trouwens al helemaal tevreden als ik een dag haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:24
Hajo94 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:32:
Beste tweakers,

[lap tekst]

Het enige wat me tot nu toe enorm stoort is de batterij duur. Om 7:41 van de lader gehaald en op het moment van schrijven, zo’n 3 kwartier later heb ik nog maar 89%. Het scherm gaat continu uit (prima) en toch zo’n enorme drain. Heb een paar keer op whatsapp berichtjes geantwoord, af en toe op de whatsface gekeken en verder niks raars gedaan. Iemand nog tips hiervoor? Ben trouwens al helemaal tevreden als ik een dag haal...
De watch blijft nooit 100% tijdens het laden. Hij laat hem langzaam teruglopen en als hij onder een bepaald percentage komt gaat hij weer laden. Dit zou zomaar bijvoorbeeld 90-95% kunnen zijn. Als je hem dan op het 'verkeerde' moment van de lader haalt zal hij inderdaad sneller op 89% zijn.

Ik zou het gewoon even een dag aankijken.

[ Voor 40% gewijzigd door tweakG5 op 28-04-2015 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
tweakG5 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:36:
[...]

De watch blijft nooit 100% tijdens het laden. Hij laat hem langzaam teruglopen en als hij onder een bepaald percentage komt gaat hij weer laden. Dit zou zomaar bijvoorbeeld 90-95% kunnen zijn. Als je hem dan op het 'verkeerde' moment van de lader haalt zal hij inderdaad sneller op 89% zijn.

Ik zou het gewoon even een dag aankijken.
Thanks, ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

En het type watchface maakt ook een enorm verschil, watchmaker heeft erg veel invloed op de batterijduur.
Met de standaard moto360 watchface zit ik op 2.50% per uur t.o.v. 4% met watchmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
iBugged schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:55:
Is de officiele al ergens te krijgen, ik vind die van facerepo/xda maar niets.. [afbeelding]
Google Play: Pujie Black - Wear Watch Face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Zijn ze gestopt met de uitrol van de nieuwe firmware ofzo? Ik zit nog steeds te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Pinjataaa schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:13:
Zijn ze gestopt met de uitrol van de nieuwe firmware ofzo? Ik zit nog steeds te wachten.
Niemand heeft hem nog op de Moto 360 hoor. Er staat duidelijk bij, de update word in de komende weken uitgerold. Kan dus nog wel 2 weken duren bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Zenety schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:24:
[...]

Niemand heeft hem nog op de Moto 360 hoor. Er staat duidelijk bij, de update word in de komende weken uitgerold. Kan dus nog wel 2 weken duren bijvoorbeeld.
Oh jullie hadden het over de Wear App! Te snel gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Pinjataaa schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:27:
[...]

Oh jullie hadden het over de Wear App! Te snel gelezen :)
Yes, in de wear app kan je al wel cloud sync etc selecteren, maar helaas nog geen firmware update. Ben zeer benieuwd wanneer de uitrol begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:03
barchettanl schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:13:

Weet iemand of de Moto 360 2,4Ghz of ook 5Ghz WiFi heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
r_buren956 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 00:13:
[...]

Weet iemand of de Moto 360 2,4Ghz of ook 5Ghz WiFi heeft??
Volgens mij is er nog niks bekend over de opvolger.... Behalve dat er 2 maten komen

[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 29-04-2015 07:18 ]

Strava

Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports