Na net android wear te hebben geüpdatet. , is dat irritante 'ok google' wegkwaazaar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:04:
[...]
Maar welke watchfaces gebruiken het minste energie? Alleen de Motorola faces?
En hoe kom ik nou van die OK Google tekst af? Ik heb dat wel 20x lopen schreeuwen, maar hij verdwijnt niet.
Ik heb helaas dat de verbinding compleet verloren gaat en ook niet terugkomt, echt om te jankendangerousp schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:54:
[...]
Ik heb dit inderdaad ook gehad.. lijkt erop dat het nu goed gaat. Soms krijg ik alleen een whatsapp berichtje instant en soms duurt het een minuut. Aan de stabiliteit kan nog wel wat verbeterd worden.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Daarstraks 5.1.1 update gekregen op mijn zenwatch
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Ik had verwacht dat de moto 360 ook wel een van de eersten zou zijn. Maar ik vermoed dat pas na het weekeinde de updste volgt. Jammer, had graag dit weekend alle verbeteringen zitten uitpuzzlenGunth schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:55:
Daarstraks 5.1.1 update gekregen op mijn zenwatch
titelfixje:
[Android Wear] Motorola Moto360 Smartwatch -> [Android Wear] Motorola Moto 360 Smartwatch
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
*Heavy breathing* Aaargh, k moet dat ding hebben !!tuxken schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:14:
Voor de iOS gebruikers. Er is een update van Wear connect for iOS.
Ik heb nu toch al 4u verbinding met mijn iphone 6 zonder onderbrekingen.
GuiyeC's new version (1.7) just published: Google Play: Aerlink: Wear Connect for iOS

Mijn zus heeft een Galaxy S4, heb zelf een iPhone 6. Ik neem aan dat ik even haar S4 nodig heb om mijn iPhone te kunnen verbinden met de watch ? Of moet men permanent de Android Phone dichtbij hebben ?
[ Voor 17% gewijzigd door jmignolet op 17-05-2015 18:01 ]
Ik heb die van mij vrijdag terug gebracht. Verbinding knalde er te vaak uit.jmignolet schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:59:
[...]
*Heavy breathing* Aaargh, k moet dat ding hebben !!![]()
![]()
Mijn zus heeft een Galaxy S4, heb zelf een iPhone 6. Ik neem aan dat ik even haar S4 nodig heb om mijn iPhone te kunnen verbinden met de watch ? Of moet men permanent de Android Phone dichtbij hebben ?
Ik volg het echter op de voet. Zodra de verbinding stabieler is koop ik een nieuwe (en dan de zilvere ipv de zwarte)
Moet zeggen dat de accuduur mij erg meevalt in tegenstelling tot reviews. Gister ochtend 7 uur van de lader, al die tijd om gehad (ik slaap er ook mee om, scheelt weer dat kutbandje los priegelen) en net op de lader met 7%. Scherm altijd aan modus uit, maar wel helderheid op automatisch. En elke 15 minuten een berichtje zegmaar. Benieuwd hoe 5.1 dit gaat verbeteren, of misschien verslechteren
Ik heb dit forum over de moto 360 doorgelezen en mijn interesse is er niet minder op geworden, ik lees toch hier en daar wat probleempjes maar volgens mij te verwaarlozen.
Het enige waar ik zelf momenteel mee zit is ik zal overgaan tot aanschaf van de moto 360 of wachten tot de nieuwe model die er aan zit te komen. Ik heb er een klein beetje over kunnen lezen maar het is me er niet duidelijker op geworden. Nu zijn er hier gebruikers van de moto 360 die me misschien in kunnen adviseren. Dus deze aanschaffen of toch wachten tot de nieuwe op de markt komt.
Het enige waar ik zelf momenteel mee zit is ik zal overgaan tot aanschaf van de moto 360 of wachten tot de nieuwe model die er aan zit te komen. Ik heb er een klein beetje over kunnen lezen maar het is me er niet duidelijker op geworden. Nu zijn er hier gebruikers van de moto 360 die me misschien in kunnen adviseren. Dus deze aanschaffen of toch wachten tot de nieuwe op de markt komt.
Als je geld hebt: Koop deze, en als de nieuwe uitkomt de nieuwe.reinhold schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:46:
Ik heb dit forum over de moto 360 doorgelezen en mijn interesse is er niet minder op geworden, ik lees toch hier en daar wat probleempjes maar volgens mij te verwaarlozen.
Als geen geld heb: Koop deze niet, en de nieuwe ook niet.
Als je een beetje geld hebt: koop deze.
Als je redelijk veel geld hebt: Koop deze, en als de nieuwe uitkomt opnieuw de afweging maken om je huidige tweedehands te verkopen en de nieuwe aan te schaffen.
Je hebt mijns inziens het meeste baat bij een geupdate Android Wear, en op welk kastje het staat maakt toch net wat minder uit.
Ik weet momenteel weinig af van android wear en daarom vraag ik hier om een mening en niet om de kosten. Ik hoopte dus ook op een redelijk antwoord waar ik wat aan heb hier heb ik niets aan sorry.
Wat wil je dan horen? Ik neem de moeite om voor jou te denken om zo tot een beslissing te komen en dan vind je dat blijkbaar geen "redelijk antwoord".reinhold schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:00:
Ik weet momenteel weinig af van android wear en daarom vraag ik hier om een mening en niet om de kosten. Ik hoopte dus ook op een redelijk antwoord waar ik wat aan heb hier heb ik niets aan sorry.
Je kunt toch niet zomaar aan mensen vragen wat je moet doen en dan verwachten dat iedereen hier weet wat je situatie is? Het is afhankelijk van nogal wat variabelen wat voor jou de beste keuze is (áls die er al is). Als ik je dan advies probeer te geven wimpel je me af?

Als je op internet kijkt zie je dat er nog niets bekend is over de opvolger, behalve een gelekte foto van verschillende formaten behuizingen. De rest betreft alleen maar speculaties. Het is dus onmogelijk om een advies te geven aangezien er niets bekend is over specificaties, prijzen en (last but not least) de releasedatum.
Over het algemeen is een opvolger beter, maar in het begin duurder. Maar hoelang je zult moeten wachten is onbekend. Het blijft een keuze die je zelf moet maken, maar aan dit topic te zien zijn er zat die voor het huidige model hebben gekozen (mijzelf inclusief) in de afgelopen 2 maanden.
Over het algemeen is een opvolger beter, maar in het begin duurder. Maar hoelang je zult moeten wachten is onbekend. Het blijft een keuze die je zelf moet maken, maar aan dit topic te zien zijn er zat die voor het huidige model hebben gekozen (mijzelf inclusief) in de afgelopen 2 maanden.
Uw advertentie hier?
Nieuw model zal beter zijn (verbeteringen aangebracht, zo moet ik het zeggen), maar zal ook weer duurder zijn.
Volgens mij kost het huidige model rond de €180 en dat is volgens mij helemaal niet duur voor een dergelijke smartwatch.
Ik wacht daarom tot de connectie met IOS goed is (er vanuit gaande dat dit in mei / op korte termijn goed komt) en koop dan de huidige versie (nogmaals).
Volgens mij kost het huidige model rond de €180 en dat is volgens mij helemaal niet duur voor een dergelijke smartwatch.
Ik wacht daarom tot de connectie met IOS goed is (er vanuit gaande dat dit in mei / op korte termijn goed komt) en koop dan de huidige versie (nogmaals).
Ik heb vorige week de moto aangeschaft. Een leuke gadget voor een m.i. leuke prijs. De nieuwe zal qua hardware waarschijnlijk beter zijn, maar de vraag is hoeveel invloed de hardware op de totale ervaring heeft. Minder dan bij een smartphone, vermoed ik. Vandaar dat ik niet voor de betere LG Watch R ben gegaan, maar voor de fraaiere moto 360.
Hardware die overigens wel verschil maakt is de accu. Altijd aan, en dan niet een "schrale" variant van de watchface zou wel leuk zijn. Tot op heden kan geen van de smartwatches dat, voor zover ik weet.
Overigens heeft mijn telefoon nog wel wat problemen. Misschien ligt dat aan het feit dat ik een custom ROM draai waar Google services regelmatig crashes.
@reinhold: vreemde reactie geef je, terwijl iedereen z'n best doet om je te adviseren.
Hardware die overigens wel verschil maakt is de accu. Altijd aan, en dan niet een "schrale" variant van de watchface zou wel leuk zijn. Tot op heden kan geen van de smartwatches dat, voor zover ik weet.
Overigens heeft mijn telefoon nog wel wat problemen. Misschien ligt dat aan het feit dat ik een custom ROM draai waar Google services regelmatig crashes.
@reinhold: vreemde reactie geef je, terwijl iedereen z'n best doet om je te adviseren.
Ik vond dit een rare reactie.Als je geld hebt: Koop deze, en als de nieuwe uitkomt de nieuwe.
Als geen geld heb: Koop deze niet, en de nieuwe ook niet.
Als je een beetje geld hebt: koop deze.
Als je redelijk veel geld hebt: Koop deze, en als de nieuwe uitkomt opnieuw de afweging maken om je huidige tweedehands te verkopen en de nieuwe aan te schaffen.
Mijn vraag was bedoeld aan gebruikers van de moto 360 of ze aan de hand van hun ervaringen(ik heb totaal geen ervaring) me zouden adviseren even te wachten met aanschaf van de moto 360. Aangezien het een heel ander apparaat is dan een smartfone en dus totaal anders in elkaar zit qua hardware.
Was de vraag bedoeld of er grote veranderingen aan kunnen komen die dus de moeite zijn of dat de veranderingen minimaal zullen zijn.
Nou, ik ben die gebruiker en ik geef je adviesreinhold schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:43:
[...]
Ik vond dit een rare reactie.
Mijn vraag was bedoeld aan gebruikers van de moto 360 of ze aan de hand van hun ervaringen(ik heb totaal geen ervaring) me zouden adviseren even te wachten met aanschaf van de moto 360. Aangezien het een heel ander apparaat is dan een smartfone en dus totaal anders in elkaar zit qua hardware.
Was de vraag bedoeld of er grote veranderingen aan kunnen komen die dus de moeite zijn of dat de veranderingen minimaal zullen zijn.
Geld is toch altijd een belangrijke factor? En de laatste zin knip je uit mn quote, maar die is zeer essentieel en beantwoord op een zeer weloverwogen manier je vraag.
Ik ben hiermee wel aan het googelen geweest over de update en ik heb tot zover wel onderzoek gedaan naar "het kastje" en daarom ben ik op de moto 360 uit gekomen en heb deze forum treat door gelezen alleen ik zelf zat nog in twijfel omdat ik zelf nog nooit een android wear in handen heb gehad of in het echt heb gezien of de hardware zoveel beter zal worden of dat het een grote meer waarde zou hebben om op de opvolger te gaan wachten.Je hebt mijns inziens het meeste baat bij een geupdate Android Wear, en op welk kastje het staat maakt toch net wat minder uit.
Daarom zette ik mijn vraag hier neer en vond je reactie over het geld een beetje raar vallen.
Mijn tip.. Ga naar een mediamarkt en kijk wat hij kan. Vind je dat te weinig, dan kun je beter wachten, als de functies er op komen die je wel wil, zal de 360 ook goedkoper zijn. Vind je het een geinig apparaatje en wil je het voor 170 euro een keer proberen.. Zeker doen.reinhold schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:46:
[...]
Ik ben hiermee wel aan het googelen geweest over de update en ik heb tot zover wel onderzoek gedaan naar "het kastje" en daarom ben ik op de moto 360 uit gekomen en heb deze forum treat door gelezen alleen ik zelf zat nog in twijfel omdat ik zelf nog nooit een android wear in handen heb gehad of in het echt heb gezien of de hardware zoveel beter zal worden of dat het een grote meer waarde zou hebben om op de opvolger te gaan wachten.
Daarom zette ik mijn vraag hier neer en vond je reactie over het geld een beetje raar vallen.
Ben normaal ook niet zo van het wachten, maar ben nu wel benieuwd naar de volgende generatie socs, speciaal voor wearables. Wellicht dat daar het meeste accu duur te winnen valt. Ook scherm techniek kan beter bij komende generaties. Zo heb je altijd wat, maar wellicht dat het verschil tussen 1st gen en 2nd het grootst is.
Ik had wel gelezen dat het zwarte balkje onder scherm weg moet zijn maar is dat hinderlijk?
Nee, je ziet drie hey hij is niet rond en daarna niet meer. Misschien nog een keer als je een andere watchface instelt of als je er een keer een hebt die daar evt mooi rekening mee houd valt het je een keer op, maar dat is het wel.
Ik zat ook te twijfelen, maar heb hem 2 weken geleden toch gekocht. De nieuwe zal sws heel duur zijn, wat het niet waard is voor een gadget die je meer als eyecatcher hebt. Ik moet zeggen dat de moto 360 prima werkt, en voor 160 euro (was aanbieding bij mediamarkt) vond ik het wel leuk om te hebben. Waarschijnlijk zal hij nog wel een half jaar tot een jaar worden geupdated met android wear. Personelijk denk ik dat je beter de oude kan kopen omdat ik 250 tot misschien wel 350 euro voor de nieuwe moto 360 gewoon veel geld is voor iets wat eigenlijk een verlengde is van je telefoon. Maar ik kan niet in je portomonee kijken, wel denk ik dat je een goede keuze hebt met de huidige 360reinhold schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:46:
[...]
Ik ben hiermee wel aan het googelen geweest over de update en ik heb tot zover wel onderzoek gedaan naar "het kastje" en daarom ben ik op de moto 360 uit gekomen en heb deze forum treat door gelezen alleen ik zelf zat nog in twijfel omdat ik zelf nog nooit een android wear in handen heb gehad of in het echt heb gezien of de hardware zoveel beter zal worden of dat het een grote meer waarde zou hebben om op de opvolger te gaan wachten.
Sinds zaterdag in bezit van de stalen versie. Ik vind het een erg mooi horloge. Goed gefabriceerd en ontworpen. Ook veel stijlvoller dan andere smartwatches zoals die van LG, Samsung en Apple.
Ik heb echter weinig geluk bij de aankoop van mijn Androidspullen en nu dus ook niet. Mijn Moto 360 blijft steeds de connectie verliezen of stopt gewoonweg met het doorgeven van notificaties na een uur of drie. Heb steeds de 360 gereset, aantal keer Android Wear gewist en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft terugkomen. Erg jammer allemaal, blijft een mooi apparaat. De Asus Zenwatch vind ik ook mooi, maar daar werkt de hartslagmeter abonimabel en kan niet serieus gebruikt worden.
Moet wel zeggen dat de batterij prima is. Kan makkelijk een dag mee. Bij mij niet, maar dat komt omdat ik vawege de problemen tweemaal per dag moet resetten. Uiteindelijk stuur ik deze terug. Wanneer hij het doet, dan doet hij het goed. Maar dat is 10% van de tijd. Kan echter ook goed aan mijn Xperia Z2 liggen waar ik echt absurd veel problemen mee heb gehad.
Ik heb echter weinig geluk bij de aankoop van mijn Androidspullen en nu dus ook niet. Mijn Moto 360 blijft steeds de connectie verliezen of stopt gewoonweg met het doorgeven van notificaties na een uur of drie. Heb steeds de 360 gereset, aantal keer Android Wear gewist en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft terugkomen. Erg jammer allemaal, blijft een mooi apparaat. De Asus Zenwatch vind ik ook mooi, maar daar werkt de hartslagmeter abonimabel en kan niet serieus gebruikt worden.
Moet wel zeggen dat de batterij prima is. Kan makkelijk een dag mee. Bij mij niet, maar dat komt omdat ik vawege de problemen tweemaal per dag moet resetten. Uiteindelijk stuur ik deze terug. Wanneer hij het doet, dan doet hij het goed. Maar dat is 10% van de tijd. Kan echter ook goed aan mijn Xperia Z2 liggen waar ik echt absurd veel problemen mee heb gehad.
Wanneer je vier keer "ok google" zei, was ie ook weg, maar irri was ie zeker.Eek2nd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:05:
[...]
Na net android wear te hebben geüpdatet. , is dat irritante 'ok google' weg
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.
Ja, dan is ie even weg, bij mij komt die "ok google" telkens weer terug...Grzzl schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:31:
[...]
Wanneer je vier keer "ok google" zei, was ie ook weg, maar irri was ie zeker.
Ik zie hem altijd eenmalig als ik mijn moto heb gereset (na een rom update bijv.) en dan hoef ik maar 1 keer "ok google" te zeggen en dan is hij weg. Het schijnt gewoon een onderdeel van de tutorial te zijn. Zou trouwens ook wel fijn zijn om die gewoon te kunnen skippen.Pinjataaa schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:22:
[...]
Ja, dan is ie even weg, bij mij komt die "ok google" telkens weer terug...
Draag 1 dag een Apple Watch wearface en direct 3 mensen die vragen of het een Apple Watch is... Normaal is het maximaal 1 iemand in de week die naar mijn horloge vragen

Deze: http://wearfaces.com/pear-watchface-uhrart/
[ Voor 3% gewijzigd door Zenety op 19-05-2015 14:40 ]
Er is ook een launcher met die 'bubbles'.Zenety schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:37:
[...]
Ik zie hem altijd eenmalig als ik mijn moto heb gereset (na een rom update bijv.) en dan hoef ik maar 1 keer "ok google" te zeggen en dan is hij weg. Het schijnt gewoon een onderdeel van de tutorial te zijn. Zou trouwens ook wel fijn zijn om die gewoon te kunnen skippen.
Draag 1 dag een Apple Watch wearface en direct 3 mensen die vragen of het een Apple Watch is... Normaal is het maximaal 1 iemand in de week die naar mijn horloge vragen
Deze: http://wearfaces.com/pear-watchface-uhrart/
Ik heb nu deze watch-face: Google Play: Matrix face for Android Wear
Echt MEGA cool!
Klopt inderdaad:kwaazaar schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:03:
[...]
Er is ook een launcher met die 'bubbles'.
Ik heb nu deze watch-face: Google Play: Matrix face for Android Wear
Echt MEGA cool!
https://play.google.com/s...yna.logix.bookmarkbubbles
Maar voor de leuke functies moet je betalen
heb zonet een update van Wear ontvangen. Binnen een uur was de accu leeg 😭 (van 34% naar 0).
Gisteren ook, wear bleef steeds crashen op het horloge. Zag er uit alsof hij twee watchfaces over elkaar wilde draaien. Na een reset bleef hij weer gewoon draaien zonder te crashen. Wellicht helpt dat voor jou ook.kwaazaar schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:15:
heb zonet een update van Wear ontvangen. Binnen een uur was de accu leeg 😭 (van 34% naar 0).
Hij update ook de software op het horloge, volgens mij (companion app). Die heeft dan blijkbaar een restart nodig.
Met welke app kan je gratis .watch bestanden importeren? WatchMaker kost geld om bestanden te importeren, ik koppel liever geen betalingsdiensten aan Google.
Verwijderd
Je bent niet de enige, al die reviews in de Play Store zijn 1 ster reviews geworden na de laatste update. Ik wacht met updates altijd even een paar dagen (behalve, met niet-essentiële apps) voordat ik 'm download. Zo kan ik zien of er wel of geen negatieve reacties op komen.kwaazaar schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:15:
Hopelijk brengen ze snel een nieuwe update uit, of kun je je 360 fixen met een reset o.i.d.
Sinds de herstart werkt het weer prima.
Ik heb Facer gekocht (kan gewoon via paypal, hoeft volgens mij niet gekoppeld te zijn) Echter kunnen sommige watchfaces wel via facer en niet via watchmaker en vise versa.iBugged schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:50:
Met welke app kan je gratis .watch bestanden importeren? WatchMaker kost geld om bestanden te importeren, ik koppel liever geen betalingsdiensten aan Google.
De uitrol van wear 5.1 is begonnen vandaag, heeft iemand al iets binnen?
Ik heb nog niets. Hij zegt dat mijn systeem up-to-date is met 5.0.2.drusloos schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:37:
XBL: DonFrans
Bij LG en Asus ja. Helaas nog niet bij Motorola.. Gisteren iemand gesproken van Motorola en die vertelden mij dat het in ieder geval niet deze week word.drusloos schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:37:
Vaak brengen ze de updates uit op een woensdag, dus dat word volgende hopelijk.
Iemand nog een idee waar ik de moto 360 even live in de winkel (omgeving Dordrecht) kan bekijken?
Mediamarkt Rotterdam Alexandrium had 'm niet liggen en de BCC Alexandrium alleen een nep model die alleen even om de pols kan
Mediamarkt Rotterdam Alexandrium had 'm niet liggen en de BCC Alexandrium alleen een nep model die alleen even om de pols kan
Hier in België ook niet altijd zo makkelijk om eentje te bezichtigen..
vandaag mijn moto 360 paar uurtjes in gebruik 
maar probleempje: ik wil android wear op smartphone installeren en krijg deze error:
android moet worden vernieuwd. verwijder de software en installeer deze opnieuw via de play store.
iemand raad ?
maar probleempje: ik wil android wear op smartphone installeren en krijg deze error:
android moet worden vernieuwd. verwijder de software en installeer deze opnieuw via de play store.
iemand raad ?
Ik denk dat je ongeveer 2-3 pagina's terug moet. iemand had ook dat probleempje.razerBE schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:51:
vandaag mijn moto 360 paar uurtjes in gebruik
iemand raad ?
Heb het even voor je opgezocht :
Probleem is opgelost. Je moet de google zoeken app inschakelen. Ik heb standaard alle google apps (behalve play store en play services en gmail) uitgeschakeld op mijn One omdat dat veel batterij scheelt. Maar helaas moet de google zoeken app ingeschakeld zijn. Alsnog bedankt!
[ Voor 26% gewijzigd door jmignolet op 21-05-2015 21:27 ]
yep bedanktjmignolet schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:25:
[...]
Ik denk dat je ongeveer 2-3 pagina's terug moet. iemand had ook dat probleempje.
Heb het even voor je opgezocht :
Probleem is opgelost. Je moet de google zoeken app inschakelen. Ik heb standaard alle google apps (behalve play store en play services en gmail) uitgeschakeld op mijn One omdat dat veel batterij scheelt. Maar helaas moet de google zoeken app ingeschakeld zijn. Alsnog bedankt!
moest google app inschakelen ( had die uitgeschakeld)
best wennen die controls van de 360
Medimarkt in dordrecht? Daar heb ik hem een tijdje terug zien liggen.Riczun schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:16:
Iemand nog een idee waar ik de moto 360 even live in de winkel (omgeving Dordrecht) kan bekijken?
Oke, bedankt. Dan ga ik daar nog even langs!Sparkiezz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:24:
Medimarkt in dordrecht? Daar heb ik hem een tijdje terug zien liggen.
Op de website staat dat mediamarkt de Moto 360 tijdelijk niet op voorraad heeft. Ben benieuwd het nu toeval is of dat de meeste winkels geen voorraad meer hebben.
OneDrive beta komt met eigen watchface: http://www.androidpolice....-and-a-native-pdf-viewer/
Ook Buienradar komt met een wear app (watchface?): Google Play: Buienradar
Ook Buienradar komt met een wear app (watchface?): Google Play: Buienradar
[ Voor 45% gewijzigd door kwaazaar op 22-05-2015 14:13 . Reden: Toevoeging over buienradar ]
Ik kan je meedelen dat mediamarkt geen nieuwe krijgt. Toen ik mijn zwarte kocht twee weken geleden toen was die al gebruikt, dus ik ging hem ruilen. Maar ze zouden geen nieuwe meer krijgen omdat het product uit het assortiment is. Vandaar dat toen ook een kortingsactie was. Ik heb toen maar een zilvere genomen. Maar ze komen niet meer bij mediamakarktRiczun schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:31:
[...]
Oke, bedankt. Dan ga ik daar nog even langs!
Op de website staat dat mediamarkt de Moto 360 tijdelijk niet op voorraad heeft. Ben benieuwd het nu toeval is of dat de meeste winkels geen voorraad meer hebben.
Na een jaar de Pebble Steel gedragen te hebben, ben ik over op de 360. Geweldig ding om te zien! Zeker met de Pebble steelband erbij. Maar manmanman wat was ik met de Pebble verwend met de accuduur zeg. Ik kom nauwelijks tot helemaal niet de dag door
Wat doe ik verkeerd? Wie heeft de gouden tip?
- Geen actief scherm;
- Kantel om het scherm te activeren aan;
- Ik draai geen custom watchface. Wel een aantal gekocht maar toen was de battery drain alleen nog maar erger;
- Google Now uitgeschakeld in de hoop dat dat wat helpt;
- Google Fit uitgeschakeld.
Erg jammer dat alles wat het horloge zo leuk maakt, uitgeschakeld moet worden. Althans, voor mijn gevoel. Ik heb de batterij ook al 'gekalibreerd' door 'm helemaal leeg te laten lopen en helemaal op te laden. Wie o wie?
- Geen actief scherm;
- Kantel om het scherm te activeren aan;
- Ik draai geen custom watchface. Wel een aantal gekocht maar toen was de battery drain alleen nog maar erger;
- Google Now uitgeschakeld in de hoop dat dat wat helpt;
- Google Fit uitgeschakeld.
Erg jammer dat alles wat het horloge zo leuk maakt, uitgeschakeld moet worden. Althans, voor mijn gevoel. Ik heb de batterij ook al 'gekalibreerd' door 'm helemaal leeg te laten lopen en helemaal op te laden. Wie o wie?
Groningen
Ik heb alles standaard, dus aan. Tot nu toe haal ik van 7:30 t/m 23:00 met dan nog 15% over. Ik gebruik het dan vooral als horloge (1 a 2x per uur op kijken) en krijg 15-20 notificaties binnen. Daarbij zit ik 2u per dag in de auto, waarbij het horloge regelmatig aangaat door het draaien van het stuur en daarmee dus ook mn pols (daar zouden ze nog wat op moeten verzinnen!).Graizie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:13:
Erg jammer dat alles wat het horloge zo leuk maakt, uitgeschakeld moet worden. Althans, voor mijn gevoel.
Heb vandaag Ambient-screen voor het eerst ook aan. Best handig, maar ipv dat ik nu rond 70% zit, zit ik nu op 54%. Die 23:00 ga ik dus niet halen, al geeft Wear Battery Stats toch nog 21:57 aan, maar dat betwijfel ik dus.
Kortom: features uitzetten moet echt niet nodig zijn! Probeer anders eens op een volle batterij het horloge niet te gebruiken, dus gewoon van de lader af neerleggen, standaard watchface. Zonder dragen zou je niet boven de 4 a 5% per uur mogen verliezen. Andere optie is nog proberen met een ander z'n telefoon of helemaal disconnected. Misschien dat je telefoon beetje maf doet het het horloge wakker houdt.
En dat is het hem juist, hij verliest zo 10% als ik 'm een uur niet gebruik. Thanks voor de tips in ieder geval. Ik denk dat ik 'm ten eerste maar weer ga resetten..kwaazaar schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:25:
[...]
Zonder dragen zou je niet boven de 4 a 5% per uur mogen verliezen.
Edit: ik dacht ik reset 'm even. Maar het wordt steeds dramatischer. Hij loopt vast, wordt ontzettend heet en gaat met een procent per minuut omlaag.
Editedit: Iemand enig idee hoe het kan dat de mijne altijd bij 9% al uitvalt?
[ Voor 25% gewijzigd door Graizie op 22-05-2015 16:05 ]
Groningen
Ik wil graag de pebble steel black band voor m'n moto 360 halen maar is overal uitverkocht.
is dit een betrouwbare https://smartwatchkopen.nu/pebble-steel-horlogebandje-zwart of toch uit het buitenland importeren?
is dit een betrouwbare https://smartwatchkopen.nu/pebble-steel-horlogebandje-zwart of toch uit het buitenland importeren?
Orgin limited199
Ik denk dat er iets mis is met je 360. Heb je wel de laatste update? Ik moet zeggen bij liep die in het begin ook snel leeg en liep vast enzo. Maar nu heb ik het horloge om van 7 in de ochtend, en de volgende dag in de avond is die nog een kleine 10%. Elk kwartier even kijken, soms wat vaker. En ik slaap er dan ook mee dus dan gaat hij toch wel ook afentoe aan door bewegen. Google fit heb ik wel aan en now ook. Ambiant mode wel uit. Dit is zo'n verschil met jou dat ik denk dat je een nieuwe moet krijgenGraizie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:32:
[...]
En dat is het hem juist, hij verliest zo 10% als ik 'm een uur niet gebruik. Thanks voor de tips in ieder geval. Ik denk dat ik 'm ten eerste maar weer ga resetten..
Edit: ik dacht ik reset 'm even. Maar het wordt steeds dramatischer. Hij loopt vast, wordt ontzettend heet en gaat met een procent per minuut omlaag.
Editedit: Iemand enig idee hoe het kan dat de mijne altijd bij 9% al uitvalt?
Doe jij echt zo'n 36u met je moto!??? En heb je de verlichting niet op de laagste stand staan en theater-mode uit??drusloos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:35:
[...]
Maar nu heb ik het horloge om van 7 in de ochtend, en de volgende dag in de avond is die nog een kleine 10%.
Dat haal ik dus nooit! Ik vond het al knap dat ik savonds 23:00 haalde, wat overeen lijkt te komen met de screenshots van Wear Battery Status die anderen hier al hadden gepost.
Nee verlichting op automatische helderheid. Jaa ik ben best te spreken over de batterijkwaazaar schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:51:
[...]
Doe jij echt zo'n 36u met je moto!??? En heb je de verlichting niet op de laagste stand staan en theater-mode uit??
Dat haal ik dus nooit! Ik vond het al knap dat ik savonds 23:00 haalde, wat overeen lijkt te komen met de screenshots van Wear Battery Status die anderen hier al hadden gepost.
Heb gisteren Watchmaker geüpdate naar de laatste versie, maar ik krijg nu de melding dat de versies niet overeenkomen. Al diverse keren en resync gedaan met de Android Wear app, maar het versie nummer verandert niet. Iemand die een oplossing weet?
Verwijderen en opnieuw installeren van Watchmaker, apps opnieuw synchroniseren of evt de watch resetten.
Aaaww yissss. Mijn moto 360 is vandaag toegekomen met de post, dus na het werk even checken !
Kun je vertellen hoe het nu gaat met de verbinding?tuxken schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:14:
Voor de iOS gebruikers. Er is een update van Wear connect for iOS.
Ik heb nu toch al 4u verbinding met mijn iphone 6 zonder onderbrekingen.
GuiyeC's new version (1.7) just published: Google Play: Aerlink: Wear Connect for iOS
Kijk eens wat ik gevonden heb! Al een tijdje naar opzoek. Nu nog even wachten tot de prijs zakt. Vind 23 euro nog iets te veel.
http://www.aliexpress.com...Moto-360/32351646864.html
Hmm mijn 360 liep vast en heeft zich daarna hard gereset..
[ Voor 4% gewijzigd door dangerousp op 24-05-2015 12:47 ]
Kun je hem niet beter onder garantie laten vervangen? Volgens mij zit dat klepje vastgelijmd.M-slayer schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:30:
Kijk eens wat ik gevonden heb! Al een tijdje naar opzoek. Nu nog even wachten tot de prijs zakt. Vind 23 euro nog iets te veel.
https://youtu.be/5TutR8FaaD4
Die van mij gaat ook 2 dagen mee en bij licht gebruik soms zelfs 2,5 (af en toe Whatsappberichten lezen, tijd aflezen, kijken wie er belt). Brightness staat op automatisch en ambient uit.kwaazaar schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:51:
[...]
Doe jij echt zo'n 36u met je moto!??? En heb je de verlichting niet op de laagste stand staan en theater-mode uit??
Ik heb door problemen met m'n telefoon zowel Android 4.3, 4.4 als nu 5.1 gebruikt. Voor de batterij duur van de moto lijkt dat niets uit te maken. Ik draai verder en standaard Motorola watchface, dus die zal ook niet erg inefficiënt zijn. Dan kan het niet anders dan dat de accu's onderling niet 100% gelijk zijn.Dvyss schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:46:
[...]
Die van mij gaat ook 2 dagen mee en bij licht gebruik soms zelfs 2,5 (af en toe Whatsappberichten lezen, tijd aflezen, kijken wie er belt). Brightness staat op automatisch en ambient uit.
Overigens heb ik vanochtend hard gelopen met de Strava app continue aan, dus ook continue het scherm aan. Leuke feature trouwens, want je hebt continue zicht op de afstand, snelheid en hartslag (ik gebruik en losse BT hartslagmeter). Gevolg voor batterij: in 1u05m van 97% naar 20%. Vond ik eigenlijk nog best meevallen.
Meevallen? Voor mij een reden nog even te wachten met smartwatcheskwaazaar schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:12:
[...]
Ik heb door problemen met m'n telefoon zowel Android 4.3, 4.4 als nu 5.1 gebruikt. Voor de batterij duur van de moto lijkt dat niets uit te maken. Ik draai verder en standaard Motorola watchface, dus die zal ook niet erg inefficiënt zijn. Dan kan het niet anders dan dat de accu's onderling niet 100% gelijk zijn.
Overigens heb ik vanochtend hard gelopen met de Strava app continue aan, dus ook continue het scherm aan. Leuke feature trouwens, want je hebt continue zicht op de afstand, snelheid en hartslag (ik gebruik en losse BT hartslagmeter). Gevolg voor batterij: in 1u05m van 97% naar 20%. Vond ik eigenlijk nog best meevallen.
Iemand een idee hoe het na de update is met de verbinding voor IOS?
Voor echt always on (dus niet zo'n tussenvorm als andere smartwatches nu kiezen) zullen we waarschijnlijk nog best lang moeten wachten. Accu-capaciteit zal de bottleneck zijn; er is simpelweg nauwelijk plek voor een grotere accu. Accu's moeten dus beter en/of schermen moeten efficienter.Prulleman schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:29:
[...]
Meevallen? Voor mij een reden nog even te wachten met smartwatches
Zonnepaneel in het scherm wat niet het zicht wegneemt van het scherm is opkomende techniek, verder snap ik niet waarom ze niet zoals bij "gewone" horloges een mechanisme inbouwen wat de accu oplaad d.m.v. bewegingen van je pols. Nu is dat vrij weinig energie wat je opwekt, maar het is ook een vrij kleine accu. Dus ik vermoed dat ze 2 keer de huidige batterij duur kunnen bereiken met allerlei technieken om op te ladenkwaazaar schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:51:
[...]
Voor echt always on (dus niet zo'n tussenvorm als andere smartwatches nu kiezen) zullen we waarschijnlijk nog best lang moeten wachten. Accu-capaciteit zal de bottleneck zijn; er is simpelweg nauwelijk plek voor een grotere accu. Accu's moeten dus beter en/of schermen moeten efficienter.
Mijn scherm licht niet meer op als ik op het horloge kijk.
Als ik ambiant aan zet werkt dat wel, maar de complete verlichting werkt pas als ik het scherm aanraak of de knop aan de zijkant.
Theater mode staat uit.
Iemand bekend met dit probleem?
Als ik ambiant aan zet werkt dat wel, maar de complete verlichting werkt pas als ik het scherm aanraak of de knop aan de zijkant.
Theater mode staat uit.
Iemand bekend met dit probleem?
Iemand een goede webshop voor het metalen zwarte band ( origineel ) te bestellen ? lees hier & daar dat die van de Pebble watch er wel op gaat .. maar andere zeggen dat men toch voorzichtig moet zijn.
Op officiële website van Motorola kan je enkel de zilveren hebben.. Niet echt mooi vind ik op een zwarte horloge.
Op officiële website van Motorola kan je enkel de zilveren hebben.. Niet echt mooi vind ik op een zwarte horloge.
heeft iemand de update naar de nieuwe android wear al?
Nee moet nog uitrollen voor moto 360. Het gekke is dat de android wear app in de playstore wel als omschrijving de nieuwe functies van android wear 5.1.1 beschrijft, en er als laatste update data ook staat: 26mei. Maar er is helemaal geen update geweest en ik kan ook nog steeds niet updaten naar 5.1.1. Ik vermoed dus dat vandaag of morgen de update beschikbaar komtsgouman schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:34:
heeft iemand de update naar de nieuwe android wear al?
De Android Wear applicatie staat los van de firmware upgrade van Motorola. Ik heb de 26 mei versie van Android Wear gisteren al ontvangen. Het wachten is nu op de Firmware upgrade naar 5.1.1 van Motorola.drusloos schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:17:
[...]
Nee moet nog uitrollen voor moto 360. Het gekke is dat de android wear app in de playstore wel als omschrijving de nieuwe functies van android wear 5.1.1 beschrijft, en er als laatste update data ook staat: 26mei. Maar er is helemaal geen update geweest en ik kan ook nog steeds niet updaten naar 5.1.1. Ik vermoed dus dat vandaag of morgen de update beschikbaar komt
Volgens mij update je via de wear applicatie, omdat de moto 360 geen verbinding heeft met wifi of iets zonder je telefoonPierre_nr1 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:04:
[...]
De Android Wear applicatie staat los van de firmware upgrade van Motorola. Ik heb de 26 mei versie van Android Wear gisteren al ontvangen. Het wachten is nu op de Firmware upgrade naar 5.1.1 van Motorola.
Mijn batterij-issues zijn op wonderbaarlijke wijze zomaar opgelost.Graizie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:32:
[...]
En dat is het hem juist, hij verliest zo 10% als ik 'm een uur niet gebruik. Thanks voor de tips in ieder geval. Ik denk dat ik 'm ten eerste maar weer ga resetten..
Elke dag komen mijn notificaties ineens niet meer binnen. Het enige wat helpt is het horloge opnieuw opstarten, wat na een aantal dagen al behoorlijk irriteert. Soms helpt het ook om de watchface te veranderen of bluetooth uit/aan te zetten op mijn telefoon. Dan ineens komen de Now kaarten en de whatsappjes weer binnen. Mijn moto blijft wel verbonden de hele dag, het is niet dat hij de connectie verliest, dat is het gekke.
Kan iemand dat plaatsen en wellicht de oplossing hiervoor bieden?
Groningen
Ik heb dit ook gehad. Het lijkt nu wel goed te gaan, maar geen idee waardoor dit komt.Graizie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:22:
[...]
Mijn batterij-issues zijn op wonderbaarlijke wijze zomaar opgelost.Een derde hard-reset heeft het 'm gedaan. De batterij gaat nu makkelijk een dag mee. Kom ik gelijk op het volgende probleem:
Elke dag komen mijn notificaties ineens niet meer binnen. Het enige wat helpt is het horloge opnieuw opstarten, wat na een aantal dagen al behoorlijk irriteert. Soms helpt het ook om de watchface te veranderen of bluetooth uit/aan te zetten op mijn telefoon. Dan ineens komen de Now kaarten en de whatsappjes weer binnen. Mijn moto blijft wel verbonden de hele dag, het is niet dat hij de connectie verliest, dat is het gekke.
Kan iemand dat plaatsen en wellicht de oplossing hiervoor bieden?
Ik had dit vanochtend voor het eerst, echter de 'incoming call'-notificaties kwamen wel aan! Dit is makkelijk te reproduceren door de test-functie in Android Wear te gebruiken. Verkeer, weer etc komt niet aan, incoming call wel. Misschien verloopt dat op een technisch andere manier. Herstart van de watch loste het weer op.dangerousp schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:23:
[...]
Ik heb dit ook gehad. Het lijkt nu wel goed te gaan, maar geen idee waardoor dit komt.
Ik heb de nieuwe android wear binnen Cloud sync over Wi-Fi is nu aan te zetten op mijn moto. Ben benieuwd wat dit doet voor de batterij duur. Gok vooral invloed als de watch niet connected is met je telefoon. (Bij Bluetooth connectie staat Wi-Fi uit gok ik)
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Volgens mij is dat niet de nieuwe wear 5.1, maar nog 5.0.2., eigenlijk de "oude versie" dus. Maar het werkt in deze versie alleen nog als je op hetzelfde netwerk zit volgens mij. Maar met 5.1 zal het op ieder netwerk mogelijk zijnice-T106 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:53:
Ik heb de nieuwe android wear binnen Cloud sync over Wi-Fi is nu aan te zetten op mijn moto. Ben benieuwd wat dit doet voor de batterij duur. Gok vooral invloed als de watch niet connected is met je telefoon. (Bij Bluetooth connectie staat Wi-Fi uit gok ik)
In 5.02 werkt wifi nog helemaal niet. Ergens komende weken komt de nieuwe firmware uit. Van Motorola dus, want Android Wear is er al klaar voor.drusloos schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:13:
[...]
Maar het werkt in deze versie alleen nog als je op hetzelfde netwerk zit volgens mij. Maar met 5.1 zal het op ieder netwerk mogelijk zijn
Verwijderd
Ik heb dit ook en voor mijn gevoel komt dit voor op het moment dat mijn telefoon (grote broer, Moto X 2) met wifi is verbonden. Want als ik namelijk op straat loop of op mijn werk ben, en dus via 3G verbonden ben, dan komt alles de hele dag lekker binnen, maar zodra ik thuis ben en op wifi zit is het tamelijk dramatisch af en toe.dangerousp schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:23:
[...]
Ik heb dit ook gehad. Het lijkt nu wel goed te gaan, maar geen idee waardoor dit komt.
Weet iemand al iets over de nieuwe 360 2nd generatie die er aan schijnt te komen??
Wellicht vandaag meer info op het Google i/o 2015 event. Ben benieuwd.
[ Voor 30% gewijzigd door hjoels op 29-05-2015 09:59 . Reden: Aanvulling ]
Er is helemaal niks bekend over een 2nd gen, is allemaal gebaseerd op een paar foto's met kleine bezels volgens mij.hjoels schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:26:
Weet iemand al iets over de nieuwe 360 2nd generatie die er aan schijnt te komen??
Ik ben mijn Moto vandaag vergeten om te doen, niet verwacht dat ik hem zo zou missen.
[ Voor 10% gewijzigd door Pinjataaa op 29-05-2015 10:53 ]
Yes eindelijk gelukt duurde 2 uur om bandje erop te krijgen maar resultaat mag er zijn

[ Voor 9% gewijzigd door Mr Eekii op 30-05-2015 13:54 ]
Orgin limited199
je was me net voor Edit: pebble steel bandje
Orgin limited199
En dan laat je een foto zien (bijna) zonder bandjeErik1994 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:54:
Yes eindelijk gelukt duurde 2 uur om bandje erop te krijgen maar resultaat mag er zijn![]()
[afbeelding]
Aah, ik dacht dat je over de watchface had, die me niet heel veel tijd leek te kosten om te maken
The devil is in the details.
wow, gaaf man!
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ik heb gisteren deze ontvangen.
Ziet er wel aardig uit.
En qua prijs goedkoop
http://www.aliexpress.com...ml?orderId=67345079739554
Enveloppe stonk wel naar mottenballen, maar gelukkig de band goed in folie gewikkeld
Ziet er wel aardig uit.
En qua prijs goedkoop
Enveloppe stonk wel naar mottenballen, maar gelukkig de band goed in folie gewikkeld
Heb vandaag de stainless steel versie besteld, ben benieuwd.Eek2nd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:27:
Ik heb gisteren deze ontvangen.
Ziet er wel aardig uit.
En qua prijs goedkoop
hoe bevalt die van jou?
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Weet iemand waar wordt aangekondigd dat de update 5.1.1. voor de moto 360 wordt uitgerold? Is er een plek waar dat wordt aangekondigd? Elke keer op die stomme check updates knop drukken word ik ook moe van. Elke keer is die zogenaamd weer up to date. Zit echt te wachten op die update, hij zou al 3 weken geleden worden uitgerold
Er is een plek waar je het altijd heel handig kunt zien, en het is altijd dichtbij: op je smartwatch! Dan komt er een popup waar in staat dat er een systeemupdate beschikbaar is; echt een ideale feature! Tot die tijd hoef je je eigenlijk nergens druk om te maken...drusloos schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:15:
Weet iemand waar wordt aangekondigd dat de update 5.1.1. voor de moto 360 wordt uitgerold? Is er een plek waar dat wordt aangekondigd? Elke keer op die stomme check updates knop drukken word ik ook moe van. Elke keer is die zogenaamd weer up to date. Zit echt te wachten op die update, hij zou al 3 weken geleden worden uitgerold
Android, I love it.
het grappige is dat ik dat dus niet bij de 5.0.2. update heb gehad. En op mijn htc one krijg ik ook nooit een melding ookal zeggen ze dat hij zelf controlleerd. Ik heb er een hard hoofd in.Luapper schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:43:
[...]
Er is een plek waar je het altijd heel handig kunt zien, en het is altijd dichtbij: op je smartwatch! Dan komt er een popup waar in staat dat er een systeemupdate beschikbaar is; echt een ideale feature! Tot die tijd hoef je je eigenlijk nergens druk om te maken...
Android, I love it.
Het bevalt mij goed, ziet er mooi uit. Gewicht is best licht inclusief horloge.wimstradamus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:38:
[...]
Heb vandaag de stainless steel versie besteld, ben benieuwd.
hoe bevalt die van jou?
zat beetje te struggelen met het verstellen van de band (maar bleek dus beste te gaan met een punaise en een tang (die je als hamer kan gebruiken) of hamer om die pinnetjes eruit te tikken (Ja, duh.. maar dacht dat met die tool makkelijk hoorde te zijn, eerste keer zo'n band verstellen voor mij)
Dat band verwisselen is wel een eitje met de tool (Alleen vraag ik mij af hoe ik die Stainless steel bandje nu eraf kan halen als ik dat wil
Ff snel foto gemaakt

(Ik heb dunne polsen, dus vandaar korte band
[ Voor 6% gewijzigd door Eek2nd op 04-06-2015 14:38 ]
Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports