Hetzelfde hier, ik speel om de gameplay en niet de grapics.Waah schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:19:
[...]
Ik speel het toch het liefst op de BeamerMaar spellen voor de NES worden tegelijk weergegeven op een CRT en op de beamer (vanwege duckhunt)
![]()
Ik speel nieuwe games niet eens om de graphics, laat staan oude games
Heb net de contactpunten van de cartridge schoongemaakt met een wattenstaafje en alcohol, zonder hem open te maken, maar het probleem van het verstoorde beeld is er nog steeds.
Zijn er nog meer dingen die kan proberen om de game weer goed werkend te krijgen?
Zijn er nog meer dingen die kan proberen om de game weer goed werkend te krijgen?
Bij onze SNES hielp het uitblazen (met perslucht) van de cartridge slot in de SNES zelf.flyboarder schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:59:
Heb net de contactpunten van de cartridge schoongemaakt met een wattenstaafje en alcohol, zonder hem open te maken, maar het probleem van het verstoorde beeld is er nog steeds.
*buisje perslucht kost 3 euro bij de Action
Goed idee, busje perslucht heb ik nog wel.
Deze drie weken geleden besteld: 3.8mm + 4.5mm Security Screwdriver Tool Bit for Nintendo NES SNES N64 Game Boy $ 1.53 (inclusief verzending).gast7 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:56:
[...]
Vrij gemakkelijk te vinden op ebay of een retrogamezaak.
Je zult 5 a 10 euro kwijt zijn. 2-3 euro gaat hem niet worden
Voor $ 3.24 (inclusief verzenden) heb je echte schroevendraaiers, deze heb ik ook. Link: http://www.ebay.com/itm/121950008967.
Net zag ik dat N64 Conker's Bad Fur Day CIB (wel in perfecte staat) nu in Nederland zelfs al voor € 207,50 is verkocht als ik de advertentie mag geloven. Ik dacht altijd dat de Nederlandse markt (Marktplaats) nuchterder was, dan de wereldwijde markt (eBay bijvoorbeeld).
[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 26-05-2016 14:38 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Wat kan ik doen?
Ik bestelde een klein pakketje GBA carts bij Nedgame en kreeg netjes een T&T nr.
De status van het pakketje is bezorgt 14:53.
Ik was thuis en er is niet aangebeld en er ligt ook geen briefje in de brievenbus.
Ik bestelde een klein pakketje GBA carts bij Nedgame en kreeg netjes een T&T nr.
Ik was thuis en er is niet aangebeld en er ligt ook geen briefje in de brievenbus.
Volgens mij kan je met het T&T nummer tegenwoordig ook inzien als het bij de buren bezorgd zou zijn? Tenminste dat dacht ik.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:59:
Wat kan ik doen?
Als de PostNL medewerker dit uiteraard heeft aangegeven.
[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 26-05-2016 16:07 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Er is in Nederland een winkel die dat spel CiB voor maar 150 verkooptJumpman schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:16:
[...]
Deze drie weken geleden besteld: 3.8mm + 4.5mm Security Screwdriver Tool Bit for Nintendo NES SNES N64 Game Boy $ 1.53 (inclusief verzending).
Voor $ 3.24 (inclusief verzenden) heb je echte schroevendraaiers, deze heb ik ook. Link: http://www.ebay.com/itm/121950008967.
Net zag ik dat N64 Conker's Bad Fur Day CIB (wel in perfecte staat) nu in Nederland zelfs al voor € 207,50 is verkocht als ik de advertentie mag geloven. Ik dacht altijd dat de Nederlandse markt (Marktplaats) nuchterder was, dan de wereldwijde markt (eBay bijvoorbeeld).
Ik verklap het in ieder geval niet, hij mag daar liggen tot iemand hem wil, ik zal het in ieder geval niet wezen veel te duur voor mij.
Aangezien er toch wel heel veel bijgekomen/veranderd is in de kast toch maar even de moeite genomen om wat nieuwe foto's te schieten 
Onder protest zijn er toch 2 kleinere elementen aan de kast toegevoegd omdat het stiekem toch niet meer in 1 boekenkast paste
De boxed consoles liggen nu ook in 1 van de lades onder mijn bed om wat ruimte te creëren in de kast. Mocht ik ooit een mancave krijgen komen ze bovenop de kast te staan. Momenteel staat de kast in de slaapkamer dus voor de lieve vrede doen we dat nu nog even niet.
Overzicht:

Snes:

Toch wel de trots van mijn verzameling geworden eigenlijk, veel naar mijn mening goede titels kunnen bemachtigen.
Nes:

Puur jeugd sentiment aangevuld met toppers.
N64:

Nooit gehad dus hier alleen spellen die ik vroeger bij vrienden speelde plus de echte must have’s.
Playstation 1:

Waar de verzamelwoede weer mee begonnen is, zoals te zien een stuk uitgedund maar de toppers staan er nog steeds tussen.
Ps2/Ps3/PSP/Vita:

NDS/3DS:

MegaDrive:

Alleen games die sega exclusief waren
Gameboy:

Alle spellen terug die ik als kind ook had en nu het meeste weer netjes in doos
GBA:

Wii:

Import:

Spellen voor de super famicom en Famicom, paar exclusives en games die in deze vorm gewoon een stuk goedkoper zijn als de westerse variant
Onder protest zijn er toch 2 kleinere elementen aan de kast toegevoegd omdat het stiekem toch niet meer in 1 boekenkast paste
Overzicht:

Snes:

Toch wel de trots van mijn verzameling geworden eigenlijk, veel naar mijn mening goede titels kunnen bemachtigen.
Nes:

N64:

Nooit gehad dus hier alleen spellen die ik vroeger bij vrienden speelde plus de echte must have’s.
Playstation 1:

Waar de verzamelwoede weer mee begonnen is, zoals te zien een stuk uitgedund maar de toppers staan er nog steeds tussen.
Ps2/Ps3/PSP/Vita:

NDS/3DS:

MegaDrive:

Gameboy:

GBA:

Wii:

Import:

Spellen voor de super famicom en Famicom, paar exclusives en games die in deze vorm gewoon een stuk goedkoper zijn als de westerse variant
Verwijderd
Het is gelukkig goed gekomen; Er is net een ander pakket bezorgt en toen de bezorger weg was en ik keek in de brievenbus lagen daar (zomaar ineens) 8 gba carts in een bubbeltjes envelop.icy schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:07:
[...]
Volgens mij kan je met het T&T nummer tegenwoordig ook inzien als het bij de buren bezorgd zou zijn? Tenminste dat dacht ik.
Als de PostNL medewerker dit uiteraard heeft aangegeven.
Blijft een raar verhaal (misschien had de bezorger het al op bezorgd gezet omdat hij te laat was en niet wilde dat post.nl dat wist) maar iig heb ik ze nu dus (3 uur later dan vermeld op de website) alsnog binnen.
@brickvansteen: Earthworm Jim is geen Sega exclusive
Mooi dat je 2 a 3 euro hebt kunnen besparenJumpman schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:16:
[...]
Deze drie weken geleden besteld: 3.8mm + 4.5mm Security Screwdriver Tool Bit for Nintendo NES SNES N64 Game Boy $ 1.53 (inclusief verzending).

Besparen doe ik persoonlijk zelf met andere dingen waar het toch wel een stukje meer scheelt

@brickvandersteen
Dat is een prachtige collectie met pracht titels. Mooie unieke titels bij vooral je ps1 collectie die je in weinig ps1 collecties tegen komt. Uiteraard zijn die snes games ook helemaal niet mis zeker cib.
Klopt maar was wel als eerste uitgekomen op de mega driveVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:35:
[...]
Het is gelukkig goed gekomen; Er is net een ander pakket bezorgt en toen de bezorger weg was en ik keek in de brievenbus lagen daar (zomaar ineens) 8 gba carts in een bubbeltjes envelop.
Blijft een raar verhaal (misschien had de bezorger het al op bezorgd gezet omdat hij te laat was en niet wilde dat post.nl dat wist) maar iig heb ik ze nu dus (3 uur later dan vermeld op de website) alsnog binnen.
@brickvansteen: Earthworm Jim is geen Sega exclusive
Als het als buspakketje is verzonden dan wordt niet door de pakketdienst maar door de gewone postbezorger gebracht. T&T werkt dan helaas niet verder dan de voorbereidingslokatie.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:35:
Het is gelukkig goed gekomen; Er is net een ander pakket bezorgt en toen de bezorger weg was en ik keek in de brievenbus lagen daar (zomaar ineens) 8 gba carts in een bubbeltjes envelop.
Erg mooie collectie, met een aantal schaarse items.brickvansteen schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:08:
Aangezien er toch wel heel veel bijgekomen/veranderd is in de kast toch maar even de moeite genomen om wat nieuwe foto's te schieten
Onder protest zijn er toch 2 kleinere elementen aan de kast toegevoegd omdat het stiekem toch niet meer in 1 boekenkast pasteDe boxed consoles liggen nu ook in 1 van de lades onder mijn bed om wat ruimte te creëren in de kast. Mocht ik ooit een mancave krijgen komen ze bovenop de kast te staan. Momenteel staat de kast in de slaapkamer dus voor de lieve vrede doen we dat nu nog even niet.
Overzicht:
[afbeelding]
Snes:
[afbeelding]
Nes:
[afbeelding]
N64:
[afbeelding]
Playstation 1:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ps2/Ps3/PSP/Vita:
[afbeelding]
NDS/3DS:
[afbeelding]
MegaDrive:
[afbeelding]
Gameboy:
[afbeelding]
GBA:
[afbeelding]
Wii:
[afbeelding]
Import:
[afbeelding]
Je zegt in de eerste post 2 á 3 euro gaat hem niet worden, ik geef alleen aan dat het voor dat bedrag wel kan. En dan jou reactie.gast7 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:51:
[...]
Mooi dat je 2 a 3 euro hebt kunnen besparen![]()
Besparen doe ik persoonlijk zelf met andere dingen waar het toch wel een stukje meer scheelt

[ Voor 73% gewijzigd door Jumpman op 27-05-2016 00:34 ]
Heb je nou om bijna alles een plastic hoesje?brickvansteen schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:08:
Onder protest zijn er toch 2 kleinere elementen aan de kast toegevoegd omdat het stiekem toch niet meer in 1 boekenkast pasteDe boxed consoles liggen nu ook in 1 van de lades onder mijn bed om wat ruimte te creëren in de kast. Mocht ik ooit een mancave krijgen komen ze bovenop de kast te staan. Momenteel staat de kast in de slaapkamer dus voor de lieve vrede doen we dat nu nog even niet.
Overzicht:
[afbeelding]
Snes:
[afbeelding]
Nes:
[afbeelding]
N64:
[afbeelding]
Playstation 1:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ps2/Ps3/PSP/Vita:
[afbeelding]
NDS/3DS:
[afbeelding]
MegaDrive:
[afbeelding]
Gameboy:
[afbeelding]
GBA:
[afbeelding]
Wii:
[afbeelding]
Import:
[afbeelding]
PSN: Bellerophon-
Ja dat klopt, om alle doosjes van karton zit een extra boxprotector. om te beschermen maar ook omdat de doosjes dan veel mooier ogenHeb je nou om bijna alles een plastic hoesje?
Ook makkelijk voor het onderhoud. Waar haal je die?brickvansteen schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:32:
[...]
Ja dat klopt, om alle doosjes van karton zit een extra boxprotector. om te beschermen maar ook omdat de doosjes dan veel mooier ogen
Je kan ze tegenwoordig op meerdere plekken krijgen, zelfs bij NedgameBellerophon schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:03:
[...]
Ook makkelijk voor het onderhoud. Waar haal je die?
Maar ik haal de mijne meestal bij Retrogamefreak. Niet de allergoedkoopste maar wel de zekerheid dat ik de goede protectors heb. Voordeel is ook dat hij ook protectors heeft voor de wat meer obscure consoles. Tot aan vectrex aan toe. In mijn geval ook voor super famicom. Reken wel dat ze ongeveer 90 cent per stuk kosten. Ben blij dat ik het al vanaf het begin gedaan hebt anders zou het wel een flinke hap geld in een keer zijn

Net voor 20 euro een megadrive incl controller, kabels en games opgehaald. De volgende spellen zaten erbij:

Volgens de verkoper deed de Sega het niet meer. Thuis aangekomen bleek dat de resetknop bleef hangen. Deze "los gemaakt" en toen deed te megadrive het weer
Nu heb ik alleen 2 megadrives hier staan

Volgens de verkoper deed de Sega het niet meer. Thuis aangekomen bleek dat de resetknop bleef hangen. Deze "los gemaakt" en toen deed te megadrive het weer
Nu heb ik alleen 2 megadrives hier staan
Je hebt gelijk ik overdrijf.Jumpman schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 00:30:
[...]
[...]
Je zegt in de eerste post 2 á 3 euro gaat hem niet worden, ik geef alleen aan dat het voor dat bedrag wel kan. En dan jou reactie.![]()
Maargoed het is onzinnig dat ze het voor die prijs met gratis verzending doen heb het met meer dingen gezien.
Normaal gesproken is verzending alleen al veel meer dan die verkoop prijs van de draaiers zelf.
Verwijderd

Mijn beste aankoop ooit, ik kan niet wachten tot 'ie op mijn deurmat ligt
Wat vinden jullie? Een top aankoop of een verwerpelijke aktie?
Het betreft een Chinese pirate cart voor de NES waarvan je wel kunt stellen dat het de NES greatest hits zijn.
Bij elke game die je op laat lichten in het menuscherm verschijnt er een screenshot van de game, het menu ziet er geweldig uit.
Japan only releases, de beste releases en zelfs de games die onbetaalbaar zijn zoals Flintstones dinosaur peak en Little Samson.
Veel goedkoper dan een flashcart, je bent ook van de loading af en 10x proberen of een cart het eindelijk eens gaat doen behoort straks ook tot het verleden voor me
Daar hebben we Marktplaats, V&A, Ebay etc voor toch?
Ik heb ook nog 6 SNESsen, 5 N64s, 4 MegaDrives en 2 NESsen liggen die op marktplaats moeten bijvoorbeeld. Zovaak dat ik een console koop welke zogenaamd 'defect' is, waar bij thuiskomst niets aan de hand mee blijkt te zijn.
Mooi cart, welke heb je gekocht? Ik ben zelf ook nog op zoek naar een goede flashcart, maar voor mij teveel gedoe dus dit zou een prima uitkomst zijn.
Ik vind het dus een goede aankoop van je, maar geen puristische aankoop. Wel een hoog fun gehalte en daar draait het volgens mij om met retro gamen, fun hebben zoals vroeger
Ik vind het dus een goede aankoop van je, maar geen puristische aankoop. Wel een hoog fun gehalte en daar draait het volgens mij om met retro gamen, fun hebben zoals vroeger
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Verwijderd
boombes schreef op zondag 29 mei 2016 @ 10:14:
Mooi cart, welke heb je gekocht? Ik ben zelf ook nog op zoek naar een goede flashcart, maar voor mij teveel gedoe dus dit zou een prima uitkomst zijn.

Aliexpress.com verspreidt deze cart, zelf heb ik 'em van Marktplaats.
Je zult de cart wel meer gaan zien, hij is een klein jaartje uit en begint inmiddels aardig bekend te worden.
Het enige dat ik niet begrijp is hoe je zoveel titels (en dan geen simpele meuk maar veelal de meer complexere games) op 1 cartridge weet te krijgen. Zowel vriend als vijand moet toegeven dat het erg knap gedaan is.
Edit; Om eerlijk te zijn voel ik me als collector toch een beetje schuldig met m'n aankoop.
Origineel kost alles samen dik boven de €5000,- en dat heb ik niet en dat heb ik er ook niet voor over al zou ik het wel hebben, bovendien heb ik +1500 originele games liggen en geen kastruimte genoeg voor ook nog eens een paar honderd NES carts.
Ik kan wel zeggen dat Rockboard deels vertaald is waardoor de game voor Megaman fans die geen Japans kunnen lezen eindelijk te begrijpen is en dat de nooit op console verschenen Adventure Island 4 er ook op staat maar het is en blijft natuurlijk een pirate cart.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2016 11:26 ]
Het geheugen is nu natuurlijk vele malen groter dan vroeger. Met wat truckjes kun je de nes wel laten denken dat het maar 1 spel is. Geen idee wat de beperkingen van de nes zijn met het geheugen in carts.
Ik vermoed dat het met page swapping werkt. Je hebt een deel geheugen wat je kunt zien vanaf de processor van de console. Vervolgens stuur je een signaal naar de controller van de cartridge waarmee je zegt dat je nu niet deel 1 wil benaderen, maar deel 5. De controller zet dat deel klaar en de processor leest gewoon uit wat er klaar staat. Datzelfde principe zorgde voor het tweede leven van de cartridges op de Commodore 64, daar kwamen ineens megabit cartridges als Last Ninja 2 voor uit terwijl de computer nooit meer dan 64 kB ter beschikking had.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:03:
[...]
Het enige dat ik niet begrijp is hoe je zoveel titels (en dan geen simpele meuk maar veelal de meer complexere games) op 1 cartridge weet te krijgen. Zowel vriend als vijand moet toegeven dat het erg knap gedaan is.
oh nice. 150games op 1cart. 
ik heb nu een 128gb microSD in mijn PSP gezet en daar staan nu echt bijna alle denkbare games en consoles op.
ik heb nu een 128gb microSD in mijn PSP gezet en daar staan nu echt bijna alle denkbare games en consoles op.
[ Voor 5% gewijzigd door Zakkenwasser op 29-05-2016 16:50 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Micro SD in een PSP?AyeAyeCaptain! schreef op zondag 29 mei 2016 @ 16:50:
oh nice. 150games op 1cart.
Hoe? En daarnaast is het zo dat je de software moet modificeren of leest hij dat gewoon uit?
http://www.consolepro.nl/...-stick-pro-duo-p-216.htmlMizgala28 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:47:
[...]
Micro SD in een PSP?
Hoe? En daarnaast is het zo dat je de software moet modificeren of leest hij dat gewoon uit?
SoftmodMizgala28 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:47:
[...]
Micro SD in een PSP?

Het leuke van CFW is dat je zelf homebrew, plugins, thema's en games (illegaal) op je PSP kan zetten .
(ik heb trouwens nog 54GB vrij...)
[ Voor 32% gewijzigd door Zakkenwasser op 29-05-2016 19:47 ]
Verwijderd
Ik speel al mijn games gemod op de psp ook al heb ik ze origineel. Alles laad sneller, batterij gaat een stuk langer mee, je kan je clocksnelheid hoger forceren, je kan je eigwn muziek op de achtergrond draaien, je hebt die takke herrie van de umd drive niet etc etc. Maar emulators zijn zoals altijd gewoon zwaar bagger. Kan nog geen harvest moon spelen zonder lag. Erg jammer.
Welke emulators gebruik je? De SNES emulator die ik gebruik werkt bijvoorbeeld van geen kant.AyeAyeCaptain! schreef op zondag 29 mei 2016 @ 19:40:
[...]
SoftmodIk maak gebruik van CFW en daar zit het limiet op 2TB. Met OFW zat het limiet dacht ik op 32GB.
Het leuke van CFW is dat je zelf homebrew, plugins, thema's en games (illegaal) op je PSP kan zetten .
(ik heb trouwens nog 54GB vrij...)
Welke gebruik jij? SNES9xTYL werkt bij mij al jaren prima?Flozem schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:00:
[...]
Welke emulators gebruik je? De SNES emulator die ik gebruik werkt bijvoorbeeld van geen kant.
Mijn SNES emulator werkt gewoon uitstekend!Flozem schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:00:
[...]
Welke emulators gebruik je? De SNES emulator die ik gebruik werkt bijvoorbeeld van geen kant.
Deze emulatoren heb ik er nu op staan:
SNES9xTyl
Capcom Play System 1
Capcom Play System 2
NeoGeo MVS
Colecovision
Sega Genesis
Vectrex
NesterJ
Atari5200
Atari2600
DaeDalus (N64)
Commodore 64
Atari Lynx
Gameboy
GBA
[ Voor 13% gewijzigd door Zakkenwasser op 29-05-2016 21:25 ]
Die dus, maar spellen als Supper Turrican, Turrican 2 of welk andere degelijke sidescroller dan ook laggen ontzettend. Earthbound kan ik dan wel weer spelen.Exorcist schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:18:
[...]
Welke gebruik jij? SNES9xTYL werkt bij mij al jaren prima?
De Megadrive emulator werkt overigens wel goed, net als de NES emulator.

Via marktplaats heb ik vandaag de Sega incl Sonic ingeruild op een N64 met 11 spellenxelfer schreef op zondag 29 mei 2016 @ 10:13:
[...]
Daar hebben we Marktplaats, V&A, Ebay etc voor toch?
Ik heb ook nog 6 SNESsen, 5 N64s, 4 MegaDrives en 2 NESsen liggen die op marktplaats moeten bijvoorbeeld. Zovaak dat ik een console koop welke zogenaamd 'defect' is, waar bij thuiskomst niets aan de hand mee blijkt te zijn.
Nu moet ik alleen nog 2 nieuwe pookjes bestellen aangezien die vrij lam zijn.
Ook moet ik ergens een memory pak vandaan zien te toveren
Dat is een aardige deal, daar de N64 an sich al wat waardevoller is dan een MD. Welke spellen krijg je erbij? En een Memory Pak is vaak niet echt nodig tenzij spellen niet op de cart kunnen saven. Zou dan liever een Exp. Pak hebben, al gebruiken ook niet veel spellen de 4MB extrasarlo schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:23:
[...]
Via marktplaats heb ik vandaag de Sega incl Sonic ingeruild op een N64 met 11 spellen
Nu moet ik alleen nog 2 nieuwe pookjes bestellen aangezien die vrij lam zijn.
Ook moet ik ergens een memory pak vandaan zien te toveren
/los van Total NBA 96 (PS1), Ghost Master en Paparazzi op de PS2 en Perfect Dark voor de GBC na heb ik bij Nedgame ook Babysitting Mama besteld voor de Wii (toch aardig retro, en anders over xx jaar sowieso
:

Kende het principe niet, maar voor de (nieuw)prijs lijkt me het een leuk spel om eens te proberen, voor m'n dochters. Als het niets is is het sowieso geen verkeerde aankoop in toekomstig retroperspectief. Origineel idee voor de Wii controller. Je steekt de Wii controller dus op de rug van de babyknuffel en daarmee kun je wiegen etc. op beweging. 's wat anders dan zwiepen en zwaaien zonder doel.
[ Voor 36% gewijzigd door Exorcist op 29-05-2016 23:14 ]
Ik heb hier ook zo'n "spel" rondlopen, daar ben je echt dagen zoet mee!
Ruilen met jouw Wii game?
Dank je de koekkoek, blij dat die van mij de babytijd ontgroeid zijnAyeAyeCaptain! schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:18:
Ik heb hier ook zo'n "spel" rondlopen, daar ben je echt dagen zoet mee!
Precies wat ik dit weekend heb gedaan. Die dingen kosten geen drol meerWaah schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:31:
Ik hoor het al.... Psp halen dus 😜
Alleen nu nog een nieuwe accu. Die zal vast wel na al die tijd op zijn.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb wel iets bij moeten leggen op de MegadriveExorcist schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:55:
[...]
Dat is een aardige deal, daar de N64 an sich al wat waardevoller is dan een MD. Welke spellen krijg je erbij? En een Memory Pak is vaak niet echt nodig tenzij spellen niet op de cart kunnen saven. Zou dan liever een Exp. Pak hebben, al gebruiken ook niet veel spellen de 4MB extra
/los van Total NBA 96 (PS1), Ghost Master en Paparazzi op de PS2 en Perfect Dark voor de GBC na heb ik bij Nedgame ook Babysitting Mama besteld voor de Wii (toch aardig retro, en anders over xx jaar sowieso)
: [afbeelding]
Kende het principe niet, maar voor de (nieuw)prijs lijkt me het een leuk spel om eens te proberen, voor m'n dochters. Als het niets is is het sowieso geen verkeerde aankoop in toekomstig retroperspectief. Origineel idee voor de Wii controller. Je steekt de Wii controller dus op de rug van de babyknuffel en daarmee kun je wiegen etc. op beweging. 's wat anders dan zwiepen en zwaaien zonder doel.
Ik een megadrive, 1 controller en Sonic 1 + €25 ingeruild voor een N64 met de volgende spellen:
Super Mario 64; Pokemon Snap; Turok; Roadsters; World cup 98; Wayne Gretzky's 3d Hockey 98; Fifa 99; NBA pro 99; Lego Racers; Excite bike; 1080 ten eighty snowboading
[ Voor 6% gewijzigd door sarlo op 30-05-2016 09:21 ]
Zag em idd op aliexpress staan. Laat maar even weten of de games goed zijn, en de titels e.d. ook, dan bestel ik 1tje via aliexpressVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:03:
[...]
[afbeelding]
Je zult de cart wel meer gaan zien, hij is een klein jaartje uit en begint inmiddels aardig bekend te worden.
Edit; Om eerlijk te zijn voel ik me als collector toch een beetje schuldig met m'n aankoop.
Origineel kost alles samen dik boven de €5000,- en dat heb ik niet en dat heb ik er ook niet voor over al zou ik het wel hebben, bovendien heb ik +1500 originele games liggen en geen kastruimte genoeg voor ook nog eens een paar honderd NES carts.
Ik kan wel zeggen dat Rockboard deels vertaald is waardoor de game voor Megaman fans die geen Japans kunnen lezen eindelijk te begrijpen is en dat de nooit op console verschenen Adventure Island 4 er ook op staat maar het is en blijft natuurlijk een pirate cart.
Sommige games wil ik graag spelen, maar zijn domweg te duur om los te halen, dan is zo'n piratecart wel aantrekkelijk.
Ben eigenlijk ook nog opzoek naar een betere accu dan de standaard die ik nu heb (en die nog werkt).Touchdomex schreef op maandag 30 mei 2016 @ 07:18:
[...]
Precies wat ik dit weekend heb gedaan. Die dingen kosten geen drol meer
Alleen nu nog een nieuwe accu. Die zal vast wel na al die tijd op zijn.
Hij mag alleen niet uitsteken!
Replacedirect heeft er eentje maar ga nu nog niet blind bestellen. Straks blijkt de accu wel goed te zijnAyeAyeCaptain! schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:02:
[...]
Ben eigenlijk ook nog opzoek naar een betere accu dan de standaard die ik nu heb (en die nog werkt).
Hij mag alleen niet uitsteken!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
China geen optie voor die dingen? Haal daar vaak zat accus en zijn vaak sterker dan de originele accu's (nee niet alleen in opdruk... Ook in daadwerkelijke capaciteit).
Ook 3 gopro accus daar besteld en die gaan langer mee dan de originele
Toch maar even die 150 in 1 cartridge via Ali aangeschaft. Staan gigantisch veel games op die ik graag een keer wil spelen, maar die per cartridge domweg teveel kosten.
Meh twijfel erover. Optie is om het via replacedirect te doen maar moet eerst weten welke PSP ik nu precies heb, of het is zoals geadverteerd.Waah schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:13:
China geen optie voor die dingen? Haal daar vaak zat accus en zijn vaak sterker dan de originele accu's (nee niet alleen in opdruk... Ook in daadwerkelijke capaciteit).
Deze is wel echt foeilelijk op mijn witte psp1000Touchdomex schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:40:
[...]
Meh twijfel erover. Optie is om het via replacedirect te doen maar moet eerst weten welke PSP ik nu precies heb, of het is zoals geadverteerd.
http://www.replacedirect....?subid=102081&prrel=75862
Bestaan er eigenlijk hogere capaciteit accu's (zie niet uitsteken) voor de PSP1000?
Verwijderd
Ik heb ook even gezocht via de Aliexpress en ik kwam ook cards tegen met meer dan 400 games, maar ik krijg wel de indruk dat jouw keuze meer toppers lijkt te bevatten, waar de anderen deels meuk bevatten die niet meer van deze tijd zijn. Btw, klopt het trouwens dat er aan het eind van je lijst enkele games op staan die bedoeld zijn voor de Zapper?Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:03:
[...]
[afbeelding]
Verder viel me eigenlijk op dat er veel meer licentiegames waren (ook van kleinere films en series).
Zoiets wil ik juist niet. Tenzij je aan beide kanten zo'n blok erbij krijgt. Liever dan via een kabeltje hem opladen terwijl je speelt. Of met losse accu's.AyeAyeCaptain! schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:21:
[...]
Deze is wel echt foeilelijk op mijn witte psp1000
http://www.replacedirect....?subid=102081&prrel=75862
Bestaan er eigenlijk hogere capaciteit accu's (zie niet uitsteken) voor de PSP1000?
Verwijderd
De laatste 3 games op de super 150 in 1 cart voor de NES zijn inderdaad exclusief voor de NES zapper.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:55:
[...]
Ik heb ook even gezocht via de Aliexpress en ik kwam ook cards tegen met meer dan 400 games, maar ik krijg wel de indruk dat jouw keuze meer toppers lijkt te bevatten, waar de anderen deels meuk bevatten die niet meer van deze tijd zijn. Btw, klopt het trouwens dat er aan het eind van je lijst enkele games op staan die bedoeld zijn voor de Zapper?
Verder viel me eigenlijk op dat er veel meer licentiegames waren (ook van kleinere films en series).
De 8e game is de Japanse versie van little Samson.
Zodra ik de cart binnen heb zal ik deze uitgebreid testen en mijn bevindingen hier op het forum met iedereen delen*
Uit een klein vooronderzoekje dat ik al gedaan heb en mensen die ik over de cart heb gesproken blijkt dat de cart moeilijk kan doen als je NES systeem een flashcart heeft en de cart is ook niet speelbaar op de Retron 5 (Retron 3 schijnt de cart wel af te kunnen spelen) Super Mario 3 heeft een glitch (misschien is het wel een doelbewuste romhack) Zodra je een ster pakt blijft deze het gehele level aktief en Kirby komt als enige met een battery save functie.
*De cart zal ik uittesten op een origineel NES systeem met een onklaar gemaakte lock out chip. Of de 2-player functie werkt bij de games met een 2 player mode zal ik ook uittesten.
De mogelijkheid om de 3 zapper games te testen heb ik helaas niet. (geen geschikt toestel voor) en of game genie zal werken kan ik ook niet testen omdat ik die niet heb, ik zal de cart wel testen op de werkzaamheid van de normale cheat codes.
Wordt vervolgt...
Ben benieuwd wat eruitkomt, aan de ene kant is dit natuurlijk de droom van vroeger in de speelgoedwinkel, waar je van die demo nes jukebox systemen had, met 9 of 12 games erin ofzo.....aan de andere kant. Je hebt toch ook van die nes cartridges waar je een sd kaartje in kan doen? Dan kan je zelf helemaal kiezen welke games je wil. Verder zie ik hier dan ook weer weinig voordelen op t.o.v. helemaal emuleren. Maar hoop dat je er veel plezier van gaat hebben
10 second ninja DONE
Ben ik het mee eens aangezien dit slechts een gedeelte is of dat je de games eigenlijk op andere manieren goedkoper zou kunnen spelen doormiddel van emulatie.
Of je koopt natuurlijk een everdrive NES cardridge.
Heb je in een keer de gehele library Amerika, europa en Japan
Tevens ook met extra opties zoals save states.
Wel bijna 4 keer zo duur maar dan heb je wel meteen alles zonder veel gedoe IPV een gedeelte.
Ik zelf zou een multcard niet al te gauw kopen maar dat is enkel omdat ik toch nog zat games heb die ik nog moet spelen en waarschijnlijk niet aan al mijn games toe zal komen.
Waarom extra geld uitgeven als ik nog vele top games heb liggen die ik nog niet heb gespeeld voor mij is het geen optie is een beetje zonde voor mij.
Ik snap de aankoop wel omdat je dan dure toppers zoals little samson op echte hardware kan spelen en dat is toch wel een vrij dure game.
Of je koopt natuurlijk een everdrive NES cardridge.
Heb je in een keer de gehele library Amerika, europa en Japan
Tevens ook met extra opties zoals save states.
Wel bijna 4 keer zo duur maar dan heb je wel meteen alles zonder veel gedoe IPV een gedeelte.
Ik zelf zou een multcard niet al te gauw kopen maar dat is enkel omdat ik toch nog zat games heb die ik nog moet spelen en waarschijnlijk niet aan al mijn games toe zal komen.
Waarom extra geld uitgeven als ik nog vele top games heb liggen die ik nog niet heb gespeeld voor mij is het geen optie is een beetje zonde voor mij.
Ik snap de aankoop wel omdat je dan dure toppers zoals little samson op echte hardware kan spelen en dat is toch wel een vrij dure game.
De ultieme flashcart zou dan natuurlijk alle expansion chips volledig ondersteunen, zodat we met wat audio-mods, de JAP games met bv VRC exp. kunnen spelen.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Of gewoon harder werken en minder geld uitgeven aan onnodige dingen zodat je al die games lekker origineel kunt kopen. YOLO
.

In de everdrive nes carts zit wat jij noemt er volgens mij ook bijMichael Knight schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:00:
De ultieme flashcart zou dan natuurlijk alle expansion chips volledig ondersteunen, zodat we met wat audio-mods, de JAP games met bv VRC exp. kunnen spelen.
Compromis, en voor mij geen van beiden. Ik geef relatief veel geld uit aan (originele) games, maar niet zo veel dat ik mezelf of mijn gezin tekort doe laat komen. Het moet wel leuk blijven. Emuleren is en blijft niet mijn ding; op de PSP vind ik het tijdens vakanties sporadisch leuk (beetje SimCity, beetje Mario) maar meer om ideeën op te doen om spellen origineel te kopen ná de vakantie. Cartridges met 50+ spellen boeien me helemaal niet, heb liever gewoon een cart/disc per spel.AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:51:
Of gewoon harder werken en minder geld uitgeven aan onnodige dingen zodat je al die games lekker origineel kunt kopen. YOLO.
Harder werker hoeft niet, efficiënt met je financiën omgaan wel
Games = onnodige dingen. Maar ze maken het leven wel erg leuk
10 second ninja DONE
Tenzij je de Neo Geo AES kant opgaatExorcist schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:02:
[...]
Een cartridge met 50+ spellen IS toch efficiënter met je financiën omgaan?Exorcist schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:02:
[...]
Compromis, en voor mij geen van beiden. Ik geef relatief veel geld uit aan (originele) games, maar niet zo veel dat ik mezelf of mijn gezin tekort doe laat komen. Het moet wel leuk blijven. Emuleren is en blijft niet mijn ding; op de PSP vind ik het tijdens vakanties sporadisch leuk (beetje SimCity, beetje Mario) maar meer om ideeën op te doen om spellen origineel te kopen ná de vakantie. Cartridges met 50+ spellen boeien me helemaal niet, heb liever gewoon een cart/disc per spel.

Emuleren vind ik ook niks. Speel het liefst met de originele hardware/controller. Maar of die cartridge nu 1 game bevat, of 100.... dat boeit me dan weer niks.
Als je verzamelaar bent, snap ik de logica van "de echte cartridge" willen. Als je het puur voor het gamen doet, snap ik niet dat je 1000 euro gaat neertellen voor allerlei rare-cartridges..... als het ook voor 15 euro kan
Voor mijn 3Ds heb ik ook een cartridge waar een Micro-sd in kan. Niet omdat ik de games niet wil kopen, maar omdat ik op vakantie niet 10 cartridges ga meenemen/kwijtraken (zelfkennis). Die enkele cartridge komt nooit uit mijn 3Ds
Volgens mij snap je hem niet helemaal.Waah schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:03:
[...]
Een cartridge met 50+ spellen IS toch efficiënter met je financiën omgaan?
Wat hij volgens mij bedoeld is dat je met het geld dat je nu al binnen krijgt efficienter te werk gaat zodat er meer over blijft voor originele games.
Zo moet ik bijvoorbeeld ooit eens Sunset Riders origineel kopengast7 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:10:
[...]
Volgens mij snap je hem niet helemaal.
Wat hij volgens mij bedoeld is dat je met het geld dat je nu al binnen krijgt efficienter te werk gaat zodat er meer over blijft voor originele games.
Je snapt mijn punt volgens mij nietgast7 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:10:
[...]
Volgens mij snap je hem niet helemaal.
Originele cartridges (zeker de dure, zoals Conker's bad fur day) zijn uberhaupt niet efficient voor je portomonnee. Een clone-copy cartridge zal waarschijnlijk net zo goed spelen, op originele hardware.
Hij wil de cartridges, omdat hij op originele hardware wil spelen. Maar dan kan zo'n 50+ cartridge dus ook prima. Het speelt namelijk exact hetzelfde, met dezelfde console, op dezelfde controller.
Daarom nogmaals mijn punt: Originele cartridges zijn vooral voor de verzamelaar, niet de gamer
[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 03-06-2016 08:16 ]
Ik begrijp je, maar voor mij is het spelen met een originele cart/disc ook prettiger voor het gevoel. Ik speel dan ook eigenlijk geen andere games (die ik dusn iet heb) maar ook niet aanschaf (te duur). Enige uitzondering tot nog toe is Rule of Rose (PS2), staat op de HDD van m'n dikke PS2. 250 Euro zal ik nooit neerleggen voor dat spel, maar wilde deze toch wel checkenWaah schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:14:
[...]
Je snapt mijn punt volgens mij niet![]()
Originele cartridges (zeker de dure, zoals Conker's bad fur day) zijn uberhaupt niet efficient voor je portomonnee. Een clone-copy cartridge zal waarschijnlijk net zo goed spelen, op originele hardware.
Daarom nogmaals mijn punt: Originele cartridges zijn vooral voor de verzamelaar, niet de gamer
Dat kan ik ook wel begrijpen hoor
heb zelf een heel bescheiden collectie, maar sommige games wil ik graag origineel hebben. De Kingdom hearts serie bijvoorbeeld. Die heb ik graag origineel en de niet-platinum aub.
Maar ik ben mij wel terdege bewust dat dat mijn verzamelingskant is.... Dat heeft niks met het gamen te maken. Want zelfs op een emulator + PS3 controller ziet het er mooier uit en speelt het "alsof het originele hardware is".
Op een originele cart spelen geeft een ander gevoel, maar dat is wel het verzamel-gevoel. Want voor het gamen maakt het natuurlijk niks uit
Met verzamelen is trouwens niks mis hoor
. Maar de dure originele carts koopt met puur voor het hebben en verzamelen. Niet omdat het gamen er anders van wordt. want dan kan je dus ook met een (goede) copy-cart werken voor veel minder. Nintendo benadeel je er ook niet mee, want die verdienen niks aan deze handel.
De enige mensen die verdienen aan deze handel zijn verzamelaars en vooral handelaars.
Sterker zelfs: Ik denk dat copy-carts een hele goede ontwikkeling zijn. Over pakweg 20-30 jaar zullen sommige games überhaupt niet meer te vinden zijn. Of te duur zijn om nog te durven spelen. Dan zijn dit soort cartridges de ideale manier om de oude classics niet verloren te laten gaan.
Maar ik ben mij wel terdege bewust dat dat mijn verzamelingskant is.... Dat heeft niks met het gamen te maken. Want zelfs op een emulator + PS3 controller ziet het er mooier uit en speelt het "alsof het originele hardware is".
Op een originele cart spelen geeft een ander gevoel, maar dat is wel het verzamel-gevoel. Want voor het gamen maakt het natuurlijk niks uit
Met verzamelen is trouwens niks mis hoor
De enige mensen die verdienen aan deze handel zijn verzamelaars en vooral handelaars.
Sterker zelfs: Ik denk dat copy-carts een hele goede ontwikkeling zijn. Over pakweg 20-30 jaar zullen sommige games überhaupt niet meer te vinden zijn. Of te duur zijn om nog te durven spelen. Dan zijn dit soort cartridges de ideale manier om de oude classics niet verloren te laten gaan.
[ Voor 38% gewijzigd door Waah op 03-06-2016 08:24 ]
Ik meende dat ze al een tijdje bezig met een Neo Geo AES en MVS multicart die je zelf kunt voorzien van games. Hetzelfde principe als de CPS2 multigame board.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat de prijs van zo'n cart toch wel zeker $500+ gaat kosten. Dan nog is het goedkoper dan menig Neo Geo AES titel
Crappitycrap, mijn SNES doet het niet meer. Heeft een paar jaar stilgestaan, maar hij doet het mooi spontaan niet meer. En daar heb ik er maar eentje van. 
Toch gaat er soms nog weleens een console kapot zo. Een Xbox 360 met een RROD, een overleden Wii waar Super Mario Allstars nog in zit, een PSOne die slecht leest..
maar daar heb ik er dan nog 2 van tenminste (of 3 in het geval van die PSX/PSOne, en dan ga ik m'n PS2 maar de PSX-games laten afspelen denk ik)
Toch gaat er soms nog weleens een console kapot zo. Een Xbox 360 met een RROD, een overleden Wii waar Super Mario Allstars nog in zit, een PSOne die slecht leest..

[ Voor 15% gewijzigd door Cyphax op 03-06-2016 10:22 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Mijn Snes werkt alleen als ik de kabel om de adapter oprol... Verbinding van de adapter is blijkbaar niet helemaal lekker. Misschieb dat je daarnaar kan kijken?Cyphax schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:21:
Crappitycrap, mijn SNES doet het niet meer. Heeft een paar jaar stilgestaan, maar hij doet het mooi spontaan niet meer. En daar heb ik er maar eentje van.
Toch gaat er soms nog weleens een console kapot zo. Een Xbox 360 met een RROD, een overleden Wii waar Super Mario Allstars nog in zit, een PSOne die slecht leest..maar daar heb ik er dan nog 2 van tenminste (of 3 in het geval van die PSX/PSOne, en dan ga ik m'n PS2 maar de PSX-games laten afspelen denk ik)
Its a long shot....
Dat klopt helemaal echter had ik het uiteraard over de originele weg niet de multi card weg.nwagenaar schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:48:
[...]
Ik meende dat ze al een tijdje bezig met een Neo Geo AES en MVS multicart die je zelf kunt voorzien van games. Hetzelfde principe als de CPS2 multigame board.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat de prijs van zo'n cart toch wel zeker $500+ gaat kosten. Dan nog is het goedkoper dan menig Neo Geo AES titel
@Waah
Het uberhaubt verzamelen van retrogames zelfs met een multi cart is niet efficiënt. Je zou beter geen hobby kunnen hebben en je geld ergens anders moeten spenderen.
Verder hadden we het er over hoe je een (originele) verzameling beter op zou kunnen bouwen door bijvoorbeeld harder te werken of efficiënter om te gaan met de middelen die je hebt zodat je meer geld overhoudt om aan de hobby te spenderen dit in combinatie van het vinden van een leuke deal kan ook zeker geen kwaad, Multi carts vallen hier niet onder is niet origineel ondanks dat het veel goedkoper is en qua digitale inhoud uiteindelijk hetzelfde is.
[ Voor 37% gewijzigd door gast7 op 03-06-2016 11:13 ]
Ik weet het. Zowel voor AES als MVS gaat het enorm hard. Het is niet leuk meer. Maar ja, de MVS is nog redelijk betaalbaar. Voor sommige AES titels moet je bijna één van je nieren verkopengast7 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:04:
[...]
Dat klopt helemaal echter had ik het uiteraard over de originele weg niet de multi card weg.
Het is niet dat ie geen signaal geeft. Het beeld wordt wel een iets andere tint zwart als ik 'm aanzet zeg maar. Maar alle cartridges doen het niet, dus dat is verdacht. Ze hebben wel allemaal gewerkt. Ik ben ook bang dat het niet aan het contact ligt, dan zou er wel eentje íets meer doen dan helemaal niks.Waah schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:50:
[...]
Mijn Snes werkt alleen als ik de kabel om de adapter oprol... Verbinding van de adapter is blijkbaar niet helemaal lekker. Misschieb dat je daarnaar kan kijken?
Its a long shot....
En geluid maakt ie ook niet, dus met de videodoorvoer mag het ook niet te maken hebben. En deze TV (CRT) en de SNES hebben het vroegah ook prima samen kunnen doen.
Ik heb er naar gezocht maar ik ben bang dat dit een soort RROD-equivalent is van de SNES. Er is een Youtuber die heel veel van die dingen precies dit probleem heeft zien geven maar ondanks dat ie zo'n beetje elk onderdeel heeft vervangen zit er geen leven meer in. Het vermoeden is dat het aan de GPU ligt, dat die kapot is.
Maarja, 'k zou ook eens kunnen kijken naar zo'n retro-replica. Op zich is het ook wel goed als ik m'n originele cartridges en controllers kan gebruiken zonder te moeten emuleren. 'k Zie dat ik voor een nieuwe snes toch ook wel een euro of 50 verder ben, gekeken op MP althans.
Saved by the buoyancy of citrus
Net eens even gekeken naar Neo Geo. Ik kan me herinneren dat het vroeger al niet te betalen was, maar nu zijn de prijzen ook behoorlijk hoog, tot extreem hoog. Gelukkig heb ik het vroeger niet gehad, dus heeft het ook geen nostalgische waarde voor mij. Maar als je het wel verzameld, dan kan je je geld er aardig in kwijt.nwagenaar schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:09:
[...]
Ik weet het. Zowel voor AES als MVS gaat het enorm hard. Het is niet leuk meer. Maar ja, de MVS is nog redelijk betaalbaar. Voor sommige AES titels moet je bijna één van je nieren verkopen
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 03-06-2016 12:10 ]
Je ondersteunt nog altijd mijn punt dusgast7 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:04:
[...]
Dat klopt helemaal echter had ik het uiteraard over de originele weg niet de multi card weg.
@Waah
Het uberhaubt verzamelen van retrogames zelfs met een multi cart is niet efficiënt. Je zou beter geen hobby kunnen hebben en je geld ergens anders moeten spenderen.
Verder hadden we het er over hoe je een (originele) verzameling beter op zou kunnen bouwen door bijvoorbeeld harder te werken of efficiënter om te gaan met de middelen die je hebt zodat je meer geld overhoudt om aan de hobby te spenderen dit in combinatie van het vinden van een leuke deal kan ook zeker geen kwaad, Multi carts vallen hier niet onder is niet origineel ondanks dat het veel goedkoper is en qua digitale inhoud uiteindelijk hetzelfde is.
Originele carts zijn voor de verzamelaar....
Als het je puur gaat om het spelen van de games gaat op de originele manier (dus op oude console+controller) kan je met een multi-cart uit de voeten als gamer. Dat is namelijk goedkoper, scheelt wisselen van cartridges etc.
Als verzamelaar is alles wat niet origineel is waardeloos, dus niet efficient (maar weggegooid geld). Voor de gamer ligt dat toch anders.
Voor sommigen is verzamelen een hobby (zoals jij)
Voor anderen is het spelen van de retro-games de hobby (o.a. ik)
Dat een verzamelaar de games speelt maakt hem niet minder een verzamelaar
dat een gamer spellen een aantal spellen verzamelt maakt hem nog niet een verzamelaar
Maar goed, dat is wat off-topic volgens mij
Verwijderd
Testresultaten nes super 150 in 1 cart:
In principe doen alle 150 games het vlekkeloos zowel in singel player als in co-op mode.
De enige problemen die ik vond: Turtles 3: Lichte flikkering. Double dragon 1: iets zwaardere flikkering. Power Blade 1: Zware flikkering.
Met de D-pad druk je omlaag om de volgende game op te lichten, opzij om een pagina verder of terug te gaan in de gamelist en met de B en A knoppen scroll je meteen 50 games verder of terug.
De Konami code invoeren (Heb het nooit gedaan wat het extra lastig maakt) probeerde ik bij Contra 1 en is me vooralsnog niet geluk.
De cart is van goede kwaliteit plastic en het label ziet er ook mooi (met glanslaag) uit.
In principe doen alle 150 games het vlekkeloos zowel in singel player als in co-op mode.
De enige problemen die ik vond: Turtles 3: Lichte flikkering. Double dragon 1: iets zwaardere flikkering. Power Blade 1: Zware flikkering.
Met de D-pad druk je omlaag om de volgende game op te lichten, opzij om een pagina verder of terug te gaan in de gamelist en met de B en A knoppen scroll je meteen 50 games verder of terug.
De Konami code invoeren (Heb het nooit gedaan wat het extra lastig maakt) probeerde ik bij Contra 1 en is me vooralsnog niet geluk.
De cart is van goede kwaliteit plastic en het label ziet er ook mooi (met glanslaag) uit.
Verwijderd
Nog nooit zo snel iemand 150 games 'zien' testen!Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:03:
Testresultaten nes super 150 in 1 cart:
Fijn dat je het zo snel liet weten. Het is trouwens wel erg snel binnen. Ik had ook iets gekocht, maar dat duurde toch zeker 2 maanden eerst dat ik het in huis had. Andere verzendoptie gebruikt?
Verwijderd
@Butch_NL; Gisteren middag had ik 'em binnen, mijn cart komt van Marktplaats.
Gisteren tussen 21:00 en 00:30 heb ik uitgebreid zitten testen.
Dat voetbal spel waarvan ik dacht dat het een filler was is super cool: Je speelt met Chibi manga figuurtjes en als je schiet veranderd de bal soms in een ninja ster. Ook heb ik dwars door het net gescoord met een soort Ryu (Streetfighter) wervelwind trap.
De meeste spellen heb ik nog maar een minuutje aan gehad puur om te kijken of het beeld scherp is, de controlls goed reageerde, de co-op en of er geen lag was.
Dat voetbal spel waarvan ik dacht dat het een filler was is super cool: Je speelt met Chibi manga figuurtjes en als je schiet veranderd de bal soms in een ninja ster. Ook heb ik dwars door het net gescoord met een soort Ryu (Streetfighter) wervelwind trap.
De meeste spellen heb ik nog maar een minuutje aan gehad puur om te kijken of het beeld scherp is, de controlls goed reageerde, de co-op en of er geen lag was.
Al de Nekketsu games zijn in mijn ogen tof.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:44:
PSN: Alvanosa
Verwijderd

@Alvanosa; Je klinkt bekend met de franchise, weet je of bovenstaande game uit dezelfde franchise is? Zo ja dan ga ik 'em nmlk halen.
Verwijderd
Oh, my bad. Ik was daar even aan voorbij gegaan. Dat komt omdat ik in mijn enthousiasme direct op de Aliexpress app was gaan kijken. Daar iets bestellen, vraagt heel wat meer levertijd.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:44:
Ik vind het een beetje onterecht om meteen een scheiding te maken met het stereo type van de gamer en verzamelaar.Waah schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:13:
[...]
Je ondersteunt nog altijd mijn punt dus![]()
Als het je puur gaat om het spelen van de games gaat op de originele manier (dus op oude console+controller) kan je met een multi-cart uit de voeten als gamer. Dat is namelijk goedkoper, scheelt wisselen van cartridges etc.
Als verzamelaar is alles wat niet origineel is waardeloos, dus niet efficient (maar weggegooid geld). Voor de gamer ligt dat toch anders.
dat een gamer spellen een aantal spellen verzamelt maakt hem nog niet een verzamelaar![]()
Ik besteed zeker wel wat tijd aan het verzamelen maar veel meer aan het gamen zelf. Tevens ben ik de betere gamer onder mijn vrienden, als ik enkel voor de ervaring eventjes een game aanzet zal ik niet echt goed zijn in het spel zelf.
Dat iemand een verzamelaar is wil nog niet zeggen dat de games enkel worden gespeeld even voor de ervaring.
De stereo type verzamelaar zoals jij het noemt. Mensen die alles in uitstekende tot perfecte staat kopen origineel en het heel af en toe spelen puur voor de ervaring gaat wel heel ver om dat meteen tegen alle verzamelaars te zeggen aangezien dat in de meeste gevallen niet het punt is. Dat is niet een heel grote groep mensen met het stereo type die jij noemt waarvan ook nog eens een groot deel puur de games kopen als investering dan het verzamelen zelf.
Wat wel klopt is dat er een stuk minder mensen zijn die het verzamelen echt als een hobby zien en liever zo snel mogelijk de toppers willen spelen in wat voor staat dan ook daar geef ik je gelijk in.
Maar dat iemand dan in de kleinere groep valt en van het verzamelen een hobby maakt zeggen dat het geen gamers zijn en slechts af en toe een spel er bij pakken vind ik toch wel erg ver gaan omdat ook veel van deze mensen waaronder ik toch wel erg veel tijd besteden aan het spelen van de games zelf en zeker niet slechter hoeven te zijn in skill met de gamers naar mijn mening.
Wat ik wel leuk vond van de cart discussie, is little samson,ik had van die game nog nooit gehoord, vergeten of (wat ik hoorde in een yt filmke erover) destijds gedacht dat het een reli game was! En er zullen vast goede reli games zijn, maar normaliter niet mijn kopje thee. Deze toch maar is proberen!
10 second ninja DONE
Sluit ik me bij aan! Ik kan het verzamelen van 100% origineel best begrijpen, sterker nog, als je er goed mee op weg bent, kan ik het heeel goed snappen.Waah schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:13:
[...]
Je ondersteunt nog altijd mijn punt dus![]()
dat een gamer spellen een aantal spellen verzamelt maakt hem nog niet een verzamelaar![]()
Echter, naast dat ik het begrijp, ben ik van de categorie "een beetje verzamelen maar vooral lekker spelen".
Een spelletje kopen om het vervolgens in folie te houden of stoppen vind ik voor mezelf onzin, spellen zijn gemaakt om.... Te spelen
Adjust non olet, plerumque...
Met de laatste aankopen in gedachten toch maar een een foto gemaakt van de games die ik nu heb voor de Nes, Snes, N64 en Sega 
Super Mario World heb ik 2x en ik wil proberen om die te ruilen tegen Mario Kart (cartridge).
Dus als iemand nog interesse heeft in een dergelijke ruil
Sega Megadrive

Nintendo 64

Nes

Snes (donkey kong country 3 mist op de foto)
Super Mario World heb ik 2x en ik wil proberen om die te ruilen tegen Mario Kart (cartridge).
Sega Megadrive

Nintendo 64

Nes

[ Voor 17% gewijzigd door sarlo op 04-06-2016 11:46 ]
^^^Nice!
Mijn dochtertje heeft nieuwe Megablocks gekregen en daar zaten leuke stickertjes bij!
Gelijk maar even ingepikt en op mijn PSP geplakt.
Kijk hoe vet:

Mijn dochtertje heeft nieuwe Megablocks gekregen en daar zaten leuke stickertjes bij!
Gelijk maar even ingepikt en op mijn PSP geplakt.
Kijk hoe vet:

[ Voor 21% gewijzigd door Zakkenwasser op 04-06-2016 21:23 ]
Mooie verzameling!sarlo schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:43:
Met de laatste aankopen in gedachten toch maar een een foto gemaakt van de games die ik nu heb voor de Nes, Snes, N64 en Sega
Sega Megadrive
[afbeelding]
[afbeelding]
Nintendo 64
[afbeelding]
Nes
[afbeelding]
[afbeelding]
Super Mario World ruilen voor Super Mario Kart wordt denk ik wel lastig, Super Mario World heeft bijna iedereen en Super Mario Kart is wat lastiger en wat meer aan de prijs.
Verwijderd
Om nog een keertje terug te komen op de pirate cart discussie:
Vanuit mijn directe omgeving heb ik felle kritiek gekregen omdat ik de hobby kapot zou maken en dit is wat ik terug zei: "Welke hobby maak ik dan kapot"?
"We kunnen het ook omdraaien". "Wie maakt de hobby dan kapot"?
"Diegene die graag gamed en de toppers hoe dan ook kosten wat het kost op de originele hardware wil spelen of diegene die bereid is om honderden euro's voor een een cartridge neer te tellen die hij 9 van de 10 keer puur voor de heb aanschaft en daarmee mede verantwoordelijk is voor het in stand houden van achterlijk hoge prijzen".
Persoonlijk vind ik dat als je klaagt over te hoge prijzen en vervolgens die prijzen wel betaalt dat je dan nogal hypocriet bezig bent.
Zodra niemand meer bereid is honderden euro's voor een cart neer te tellen dan wordt de prijs binnen de hobby vanzelf weer gezond.
Helaas gebeurd dit niet omdat de retrogame hobby vol zit met mensen die bij een goede zeldzame game, de game niet zien maar alleen dollar-tekentjes.
Vanuit mijn directe omgeving heb ik felle kritiek gekregen omdat ik de hobby kapot zou maken en dit is wat ik terug zei: "Welke hobby maak ik dan kapot"?
"Diegene die graag gamed en de toppers hoe dan ook kosten wat het kost op de originele hardware wil spelen of diegene die bereid is om honderden euro's voor een een cartridge neer te tellen die hij 9 van de 10 keer puur voor de heb aanschaft en daarmee mede verantwoordelijk is voor het in stand houden van achterlijk hoge prijzen".
Persoonlijk vind ik dat als je klaagt over te hoge prijzen en vervolgens die prijzen wel betaalt dat je dan nogal hypocriet bezig bent.
Zodra niemand meer bereid is honderden euro's voor een cart neer te tellen dan wordt de prijs binnen de hobby vanzelf weer gezond.
Helaas gebeurd dit niet omdat de retrogame hobby vol zit met mensen die bij een goede zeldzame game, de game niet zien maar alleen dollar-tekentjes.
Wauw kritiek gekregen op het gebruik van multicards?Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 06:23:
Om nog een keertje terug te komen op de pirate cart discussie:
Bij zeldzame games zijn er waarschijnlijk niet eens genoeg voor iedereen om er een te hebben.
Voor mijn part mag de waarde omlaag gaan dan is het makkelijker om voor leukere prijzen wat leuke games te vinden.
Maargoed ik ben dan ook niet de persoon die veel geld uitgeeft aan retrogames, ik ben juist de gast die uiteindelijk voor een kwartje op de eerste rij zit
Ik denk persoonlijk dat als je een persoon bent die echt veel geld heeft gespendeerd aan de hobby het toch wel vanuit een ander perspectief bekijkt.
Persoonlijk denk ik dat de multicard markt uiteindelijk enkel effect zal hebben op de bekende games zoals mario megaman castlevania en misschien titels als little samson en dan enkel als losse carts. Cib zal toch wel altijd aardig aan de prijs blijven.
Als je nog geen kids hebt zou ik het er zeker nog van nemen. Pakken wat je pakken kan!!!!1111
Verwijderd
@gast7: Het verhaal gaat nog verder, ik denk dat het een beetje een soort wraak was:
Vorig jaar benaderde hij me waaruit de volgende discussie ontstond.
"John, jij weet toch veel van oude games"?
Ik: "Veel, veel? ik weet wel het een en ander ja, wat wil je weten dan"?
Hij: "Kun je voor mij lijstjes maken voor NES, SNES, MD en PS One met de goeie, zeldzamere games erop"?
IK: "Ik denk wel dat ik een heel eind kan komen voor je, ga je zeldzame retro toppers sparen dan"?
Hij: "Nee, ik kom als handelaar vaak ook oude games tegen en als ik nu weet op welke titels ik moet letten dan kan ik daar flink aan verdienen".
Ik: "In dat geval help ik je niet, door mensen als jij gaat mijn hobby kapot en daar help ik je niet aan mee".
Hij: "Maar kom ik iets tofs tegen dat jij nog zoekt dan reken ik maar 10% op de inkoopsprijs voor jou".
Ik: "Vergeet het nou maar gewoon, end of discussion"!
Ik denk dat hij daar nog altijd een beetje ziek van is, ik help graag een ander, zeker als ik Je persoonlijk ken en het goed met je kan vinden.
Het was dan ook een van de weinige keren dat ik (uit principe) een bekende heb geweigerd te helpen en hij was toen erg beledigd.
Hij: "Kun je voor mij lijstjes maken voor NES, SNES, MD en PS One met de goeie, zeldzamere games erop"?
IK: "Ik denk wel dat ik een heel eind kan komen voor je, ga je zeldzame retro toppers sparen dan"?
Hij: "Nee, ik kom als handelaar vaak ook oude games tegen en als ik nu weet op welke titels ik moet letten dan kan ik daar flink aan verdienen".
Ik: "In dat geval help ik je niet, door mensen als jij gaat mijn hobby kapot en daar help ik je niet aan mee".
Hij: "Maar kom ik iets tofs tegen dat jij nog zoekt dan reken ik maar 10% op de inkoopsprijs voor jou".
Ik denk dat hij daar nog altijd een beetje ziek van is, ik help graag een ander, zeker als ik Je persoonlijk ken en het goed met je kan vinden.
Het was dan ook een van de weinige keren dat ik (uit principe) een bekende heb geweigerd te helpen en hij was toen erg beledigd.
Verwijderd
[quote]AyeAyeCaptain! schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:00:
Als je nog geen kids hebt zou ik het er zeker nog van nemen. Pakken wat je pakken kan!!!!1111
Nee, kids heb ik niet en komen er ook niet *zucht* (Een groot gemis in m'n leven)
Kids dwingen je om positief te zijn/blijven en een voorbeeldfunctie rolmodel te zijn
Ik zou het erg leuk vinden, maar heb een Chronische botziekte die (bijna) al het werken onmogelijk maakt, vanacht ook geen oog dicht gedaan van de pijn.
Heb altijd als kok gewerkt maar kan dat al 3 jaar niet meer nu.
Ik vind dat als je aan kids begint, je ze financieel alles moet kunnen geven wat ze nodig hebben en dat je fysiek ook in orde moet zijn, op bijde vlakken schiet ik te kort dus omdat ik niet de papa kan zijn die ik zou willen zijn begin ik er maar niet aan.
Desondanks vind ik het wel erg leuk om te zien hoe jij en bv excorcist er mee om gaat (foto meisje met goomba muts was Epic)
Geniet van je vaderschap en maak er iets moois van, niet iedereen die dat pad ook ook zou willen bewandelen krijgt de kans om dit op een goede juiste manier te doen
Nee, kids heb ik niet en komen er ook niet *zucht* (Een groot gemis in m'n leven)
Kids dwingen je om positief te zijn/blijven en een voorbeeldfunctie rolmodel te zijn
Ik zou het erg leuk vinden, maar heb een Chronische botziekte die (bijna) al het werken onmogelijk maakt, vanacht ook geen oog dicht gedaan van de pijn.
Heb altijd als kok gewerkt maar kan dat al 3 jaar niet meer nu.
Ik vind dat als je aan kids begint, je ze financieel alles moet kunnen geven wat ze nodig hebben en dat je fysiek ook in orde moet zijn, op bijde vlakken schiet ik te kort dus omdat ik niet de papa kan zijn die ik zou willen zijn begin ik er maar niet aan.
Desondanks vind ik het wel erg leuk om te zien hoe jij en bv excorcist er mee om gaat (foto meisje met goomba muts was Epic)
Geniet van je vaderschap en maak er iets moois van, niet iedereen die dat pad ook ook zou willen bewandelen krijgt de kans om dit op een goede juiste manier te doen
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2016 11:28 ]
Dat ja...Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:02:
@gast7: Het verhaal gaat nog verder, ik denk dat het een beetje een soort wraak was:
Ik zelf verzamel vooral Vita games maar samen met mijn partner sparen wij wel in het algemeen games dus ook retro.
Ik zelf ben weleens vaker afgekraakt met mijn partner door mensen dat wij bepaalde games via een mini PC emuleren, vooral de hele dure titels die wij niet hebben dus tijdje terug met een verzamelaar een ruzie over gehad en hij zo van dat als je de echte ervaring wilt je alleen de echte game moet spelen anders ben je geen verzamelaar.
Ik daarop dat dat onzin is waarop ik meteen direct in de aanval ging met dat hij paar weken terug een game verkocht voor 150 euro en dat door mensen zoals hij ik dus genoodzaakt ben om bepaalde games te emuleren omdat ze te duur of zelfs onbetaalbaar zijn.
Hij dus meteen in de aanval dat als verzamelaar je het geld voor over moet hebben, ja hoor ik heb wel 50 euro over voor een goede game, misschien zelfs 100 als het een retro titel is die ik hebben wil, maar je ziet mij niet 180 euro meersmijten voor bijvoorbeeld een game, de zeldzame games die wij hebben verkopen wij niet, wij zijn dus echte verzamelaars en niet typetjes zoals hij die verzamelaar beweren te zijn maar wel regelmatig de zeldzame titles doorverkopen voor top prijzen omdat het veel waard is, ik zag ook weleens zijn collectie en en dure titels zijn in topconditie achter slot en grendel, die zijn ook voor de verkoop bestemd zei hij destijds met een "big smile".
Dat mensen zoals hij het voor top prijzen verkopen is hun probleem, maar het is wel zo dat dat soort typetjes de markt slopen.
Maar niet alleen in de retro wereld merk ik dat, zoals ik net zei verzamel ik PS Vita games en ook daar genoeg "golddiggers" ik heb meerdere titels heel goedkoop kunnen scoren waar tegenwoordig doodleuk 50 of zelfs 100 euro voor wordt gevraagd, en dat is niet eens een retro console want de Vita is nog gewoon op de markt, het zijn de mensen die het bewust voor hoge prijzen verkopen.
*de meeste van die titels heb ik dan ook uit winkels, meeste winkels boeit te prijs niet en verkopen ze Vita games goedkoop om er vanaf te zijn, maar dit soort gasten razen erop om het op te kopen en 2x duurder of meer door te verkopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 05-06-2016 13:15 ]
Ik vind het onzin. Dat je 'moet' spelen op org hardware. Vroeger moest ik lachen om pc users die dan met toetsenbord mario gingen spelen. Maar tegenwoordig...je zou zelfs kunnen stellen dat het een meerwaarde is. N64 of ps1 games op hogere resolutie, eigen joypads kunnen kiezen. Of bvb jap games vertaald kunnen spelen. Ik denk dat je idd meer en meer een scheiding krijgt, spelers en verzamelaars. Tussen kunnen verzamelaars ook spelers zijn. Maar die boxed (factory sealed) game laat je dicht. Het enige wat ik wel mis is naar de kast lopen en een game uitzoeken. Dat blijft leuker dan een windows map openen.
Maar daarom heb je dan weer front ends.
Maar daarom heb je dan weer front ends.
10 second ninja DONE
Ik loop wel eens per toeval tegen gratis everdrive carts of andere console applicaties aan waardoor ik zowat alle games van bepaalde consoles kan afspelen. Ondanks dat het niet origineel is toch wel erg handig en leuk als je de games nog niet hebt. Bij verre van waardeloos.
Het enige punt is natuurlijk dat ik er geen extra geld aan ga spenderen tenopzichte van het origineel maar als het toch gratis is hoor je mij niet klagen. De carts of applicaties zijn namelijk namelijk toch wel aardig aan de prijs. Als investering veel goedkoper dan alles origineel maargoed over het algemeen toch wel 70+ euro om te emuleren op een makkelijke manier op originele hardware.
Als je al veel hebt en je verzameld vooral originele games dan geef je niet al te gauw extra geld uit aan een flash kaart als je nog een hele hoop games hebt die gespeeld moeten worden. In mijn geval is er geen reden om er echt geld aan uit te geven maar ik kom ze wel eens gratis tegen. Leuk om te hebben en erg handig, maar wel vaag hoe vooral de nieuwere everdrive carts in dit soort lotjes terecht komen hoewel de oudere console applicaties dan wel weer erg tof waren geweest als je deze vroeger had
Het enige punt is natuurlijk dat ik er geen extra geld aan ga spenderen tenopzichte van het origineel maar als het toch gratis is hoor je mij niet klagen. De carts of applicaties zijn namelijk namelijk toch wel aardig aan de prijs. Als investering veel goedkoper dan alles origineel maargoed over het algemeen toch wel 70+ euro om te emuleren op een makkelijke manier op originele hardware.
Als je al veel hebt en je verzameld vooral originele games dan geef je niet al te gauw extra geld uit aan een flash kaart als je nog een hele hoop games hebt die gespeeld moeten worden. In mijn geval is er geen reden om er echt geld aan uit te geven maar ik kom ze wel eens gratis tegen. Leuk om te hebben en erg handig, maar wel vaag hoe vooral de nieuwere everdrive carts in dit soort lotjes terecht komen hoewel de oudere console applicaties dan wel weer erg tof waren geweest als je deze vroeger had
Verwijderd
Gratis flashcarts? Doe je goed. Ben nog wel van plan om er een paar te halen. Een famicom en pc engine cart zijn er ook van everdrive en dan is het slechts 1x een flinke investering uit japan voor de consoles, zonder fixe verzendkosten vanuit japan voor games iedere keer
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2016 20:14 ]
Het is zeker vaag ik kan soms ook niet geloven wat ik in de deals tegenkom . Maargoed veel deals die ik maak zijn ook vreemdVerwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:13:
Gratis flashcarts? Doe je goed. Ben nog wel van plan om er een paar te halen. Een famicom en pc engine cart zijn er ook van everdrive en dan is het slechts 1x een flinke investering uit japan voor de consoles, zonder fixe verzendkosten vanuit japan voor games iedere keer
Ik ben verder niet van plan om extra flash carts te halen tenzij ik er toevallig tegen aanloop.
Ik verzamel enkel speelbare titels en ik krijg er toch altijd weer aardig wat binnen voor leuke prijzen waaronder echte top titels.
Met de games die ik al origineel heb is er niet echt een behoefte om extra geld uit te geven aan flash carts, heb zelfs de afgelopen week gratis betere cib europese neo geo pocket games toegevoegd, wat betere ps1 games en wat nette staat cib shoot em up non duitse gameboy classic games maar vooral veel ongewonere shoot em ups voor de ps2
Tevens dit weekend een cib dreamcast op de kop getikt met een paar betere games voor minder dan 50 euro
Ben zelf op het moment bezig met shinobi X voor de saturn en fire shark, shining force II op de megadrive
Ik wil ook een gratis everdrive, waar kan ik tekenen?
Hmm, wist niet dat na Street Gangs er nog dergelijke titels zijn verschenen. Zeker niet in PAL?Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:43:
[afbeelding]
@Alvanosa; Je klinkt bekend met de franchise, weet je of bovenstaande game uit dezelfde franchise is? Zo ja dan ga ik 'em nmlk halen.
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:17:
[ Voor 29% gewijzigd door Exorcist op 05-06-2016 20:59 ]
Dit topic is gesloten.