Nieuwe pc games zijn qua waarde echt 3 keer niks.
Op wat games na op release etc. Als het 2 jaar oud is zijn de nieuwe pc games al niks waard.
Trouwens een erg speciale dag voor mij dus bij deze post ik mijn adds aan de collectie van de afgelopen twee weken.
koningsdag mocht een flop zijn geweest maargoed de betere deals haal ik toch elders dan rommel markten
De afgelopen twee weken zijn namelijk erg goed voor me geweest
Eerst wat gratis guides in de collectie weten toe te voegen enkel de netste exemplaren uitgezocht. Altijd leuk.
Yu gi oh gameboy game en king of fighters gba, megaman legends en star ocean zijn dan weer van 3 weken geleden maar dat zijn deals die ik er ook bij wou zetten.
De gameboy games hadden me 7,50 euro per stuk gekost wat ik graag betaal voor nette staat cib games en de complete ps1 games hebben me niks gekost
Nu weer naar de deals van afgelopen twee weken
Killer 7 shin megami tensei en een xbox game die me maar 5 euro hebben gekost
Konami krazy racers heeft me niks gekost en vreemd genoeg kwam dit met een ps3 deal.
Het was erg goedkoop en met veel verkoopbare games met een aardige waarde dat was vrij nice voor een ps3 console met game.
Ninokuni compleet krasvrij en een nette staat boxed ps3 slim 12 GB. Geen handleiding maar wel alle kartonnen inlays en dergelijken en voor gratis niet slecht. Verder maakt me niet echt uit dat dit de slechtse ps3 console is gezien het mij niks gekost heeft en ik het maar voor een select aantal spellen zal gebruiken.
Wat psp ps2 en een ds game die mij 20 hebben gekost allen cib in nette staat behalve castlevania psp dan. Na wat inruil tegeoed van slechte games die ik nooit voor zulke prijzen kon verkopen heeft het me niks gekost
Wat ps1 cib dark stalkers 3 en tiny tank die mij niks hebben gekost
De monster hunter 3 control pro pack in zeer nette staat alles zit erin inlay en dergelijken 27 euro
Eindelijk de mario gba sp console boxed in nette staat weten te adden voor niks. Deze console heeft mij jaren lang getreiterd de makkelijkste speciale versie voor de gba sp die je kan vinden. Altijd en overal misgelopen. Kort geleden een kunnen krijgen boxed voor 40 met een kapot knopje. Toch maar goed dat die deal niet door ging gezien deze in nog betere staat is en een gewone functionele console + de exclusieve vip kaart en al het andere papier werk
En natuurlijk de kers op de taart.
Castlevania chronicles psp compleet nette staat.
Onbekende webshop waarbij je met je facebook account moets betalen heel vaag. Gezien ze scheiding maakten tussen platinum en normaal had ik wel een redelijk grote kans om de normale versie te krijgen
Zelfs een platinum versie gaat tegenwoordig voor 20 a 30 euro dus ik had niet veel te verliezen voor 8,50 euro incl verz. En jawel hoor vandaag aangekomen blijkt het een normale versie te zijn
Vandaag eindelijk een cib NES set gevonden en opgehaald voor een schappelijke prijs van 60 euro. Altijd zie ik deze krengen voor 100+ euro gaan in nette staat en zelfs in slechtere staat voor 80 + euro. Geen leuke prijzen.
Het is meer dan ik er aan had willen uitgeven maar anders maak je geen kans om er een te kopen dus meteen 60 euro geboden. En met verzending maak je ook geen kans onder de 50 a 60 euro excl. Los uiteraard super makkelijk voor een paar tientjes maar als een cib collector doe ik het liever zo. met 40 a 50 euro heb je eigenlijk geen kans voor een nes in doos in degelijke staat misschien in slechte staat. 60 euro is niks voor mij ik heb eindelijk een NES in doos
De doos is echt in zeer nette staat boven verwachting aan alle kanten zeker de moeite waard geweest en natuurlijk het piepschuim
De boekjes zitten er dan niet meer bij maar deze zijn vrij gemakkelijk te vinden voor een paar euro
Erg mooie 2 weken geweest, de sombere koningsdag ben ik eigenlijk zowat al vergeten
[
Voor 86% gewijzigd door
gast7 op 29-04-2016 15:28
]