Ik wou dat ik als kind zijnde geen spel voor de Playstation wilde kopen en daarom voor 25 gulden m'n Atari 2600 in doos heb verkocht aan een vriendFiresphere schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:57:
Zijn er n.a.v. het E.T. nieuws, nog meer mensen (zoals ik) die zijn/haar Atari 2600 weer uit het stof gehaald?
Waar heb jij in je kindertijd gewoond? Klinkt heel bekend...
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Firesphere schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:57:
Zijn er n.a.v. het E.T. nieuws, nog meer mensen (zoals ik) die zijn/haar Atari 2600 weer uit het stof gehaald?
Heb je profiel bekeken, doesn't ring a bellFiresphere schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:45:
Waar heb jij in je kindertijd gewoond? Klinkt heel bekend...
Hopelijk wordt mijn gesealde versie van E.T. niet minder waard
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Dat was ik me dus ook af aan het vragen. Wat gebeurt er met de waarde nu er zoveel exemplaren zijn teruggevonden? Blijft de waarde van de exemplaren die er al waren ongeveer gelijk? Die teruggevonden exemplaren zien er niet uit natuurlijkXyphoid schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:38:
Hopelijk wordt mijn gesealde versie van E.T. niet minder waard
die minish cap is een fake helaas en de battery is dood maar weet het niet zeker omdat hij gewoonb compleet geen game wil starten op de een of andere manier ik hoop dat het de battery is
ik moet een keer zo bulk battery,s kopen op ebay denk ik zodat ik ook me pokemons kan redden!
maar ik heb zeker tot een uur of drie nog dingen gescoord
ik moet een keer zo bulk battery,s kopen op ebay denk ik zodat ik ook me pokemons kan redden!
maar ik heb zeker tot een uur of drie nog dingen gescoord
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ik heb helaas ook niks kunnen vinden betreft NES SNES etc. op Koningsdag.
Wel heel veel PS1 en PS2 spellen en hier en daar een verdwaalde xbox.
Zag wel een soort "Pong" apparaat die je via de antenne kon aansluiten op je tv.
Je kon tennis en hockey spelen en nog wat andere sporten.
Leek mij niet de moeite waard.
Voor de andere tweakers die wel wat hebben gescoord: NICE
Zag wel een soort "Pong" apparaat die je via de antenne kon aansluiten op je tv.
Yup, ik heb ook niet echt iets gevonden, inderdaad her en der een verdwaalde PS1 of PS2 maar veel ouder dan dat niet. Paar weken terug op een rommelmarkt nog wel een gamecube en N64 maar ik wil geen extra consoles erbij.Bangsa schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:15:
Ik heb helaas ook niks kunnen vinden betreft NES SNES etc. op Koningsdag.
Maar het is ook wel logisch dat je dat soort dingne minder snel vindt op vrijmarkten ed. Daar zitten vaak kinderen van een jaar of maximaal 11-12 jaar oud max en tja, die zijn dus geboren in 2002 en hebben alleen een PS1 of PS2 gehad. De SNES , MD ed zijn voor hun geen nostalgie maar apparaten van 12 jaar vóór hun geboorte
Op Rommelmarkten ed kom ze wat meer tegen omdat daar vaak volwassenen staan .
Meen je niet. Heb de game gisteren besteldksborg schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:08:
[...]
Dat is me ook opgevallen ja. Ik had ook een ticket gemaakt op de website, maar je hoort er nooit meer iets van terug. Blijkbaar wanneer de order op "completed" staat dan issie wel verzonden... Maar gewoon heel slordig dat ze niets laten horen. Zeker als een klein bedrijfje moet je niet zo met klanten omgaan.
Ter indicatie: mijn bestelling was van 15 april.
Zal een poging wagen om contact met ze op te nemen.
Nja ik heb hem wel gekregen. C4ke niet3style schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:26:
[...]
Meen je niet. Heb de game gisteren besteld
Zal een poging wagen om contact met ze op te nemen.
Ok mooi! ik heb wel geduldksborg schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:28:
[...]
Nja ik heb hem wel gekregen. C4ke niet. Wellicht gewoon ff afwachten. Duurt ongeveer een week.
@3style: Geduld is een schone zaak. Zeker bij Redspotgames.
Ik heb eind vorige week bij Paypal een geschil geopend. Tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Redspotgames. Niet vanuit hun eigen support-systeem of Paypal. Ik wacht nog even met het doorzetten naar een claim.
Had 'm net zo goed via een reseller kunnen kopen. Ben nu al een maand aan 't wachten...zucht.
Ondertussen maar gewoon lekker aan 't racen met Sega Rally 2.
Ik heb eind vorige week bij Paypal een geschil geopend. Tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Redspotgames. Niet vanuit hun eigen support-systeem of Paypal. Ik wacht nog even met het doorzetten naar een claim.
Had 'm net zo goed via een reseller kunnen kopen. Ben nu al een maand aan 't wachten...zucht.

[ Voor 8% gewijzigd door c4ke op 29-04-2014 22:16 ]
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Exact dit. Kinderen staan vaak op/bij dit soort gelegenheden. Die hebben geen NES of SNES gehad, zelfs een PS1 is zeldzaam in dat geval. Dus dat zal alleen maar verschuiven.Metro2002 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:34:
[...]
Yup, ik heb ook niet echt iets gevonden, inderdaad her en der een verdwaalde PS1 of PS2 maar veel ouder dan dat niet. Paar weken terug op een rommelmarkt nog wel een gamecube en N64 maar ik wil geen extra consoles erbij.
Maar het is ook wel logisch dat je dat soort dingne minder snel vindt op vrijmarkten ed. Daar zitten vaak kinderen van een jaar of maximaal 11-12 jaar oud max en tja, die zijn dus geboren in 2002 en hebben alleen een PS1 of PS2 gehad. De SNES , MD ed zijn voor hun geen nostalgie maar apparaten van 12 jaar vóór hun geboorte(ofwel: ja we worden oud
)
Op Rommelmarkten ed kom ze wat meer tegen omdat daar vaak volwassenen staan .
Ik ben verder eigenlijk nog het meest tevreden met PS1, maar dat was dit jaar ook erbarmelijk (heb ik me laten vertellen, had andere bezigheden).
Verder wel via MP nog Koudelka (PS1) en The Note binnen. The Note heb ik een tijd naar gezocht maar lijkt erg lastig te lokaliseren. Goed om die alvast binnen te hebben. Verder nog wat PS2 Singstars, maar die gebruik ik zelfs nog met enige regelmaat.
Gisteren toch wel even gevloekt. Eerst een advertentie van een stopzetting hobby op een haar na gemist (NES, SNES, N64, SATURN, GC, boxed met een 40-tal spellen, waarvan een 30tal CIB voor 155€ op 5 min van mijn deur, grrr) Je moet er echt snel bij zijn tegenwoordig. (Dat is dan het nadeel van Dark Souls 2 te spelen
)
Daarna ging ik een Wild Arms en BOF III ophalen, blijkt dat het 2ex-rental exemplaren zijn. Heb die dan maar laten liggen, die Game Mania stickers zijn echt te walgelijk.
Daarna ging ik een Wild Arms en BOF III ophalen, blijkt dat het 2ex-rental exemplaren zijn. Heb die dan maar laten liggen, die Game Mania stickers zijn echt te walgelijk.
game mania verhuurt toch geen games?Ekfad schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:44:
Gisteren toch wel even gevloekt. Eerst een advertentie van een stopzetting hobby op een haar na gemist (NES, SNES, N64, SATURN, GC, boxed met een 40-tal spellen, waarvan een 30tal CIB voor 155€ op 5 min van mijn deur, grrr) Je moet er echt snel bij zijn tegenwoordig. (Dat is dan het nadeel van Dark Souls 2 te spelen)
Had ik laatst met een hele grote Wii set. Stond erop voor 40 Euro. Gereageerd. "Ja ik heb al een hoger bod, voor 60 mag je het ophalen". En dat was 10 minuten nadat de advertentie erop stondEkfad schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:44:
Gisteren toch wel even gevloekt. Eerst een advertentie van een stopzetting hobby op een haar na gemist (NES, SNES, N64, SATURN, GC, boxed met een 40-tal spellen, waarvan een 30tal CIB voor 155€ op 5 min van mijn deur, grrr) Je moet er echt snel bij zijn tegenwoordig. (Dat is dan het nadeel van Dark Souls 2 te spelen)
Overigens wil ik geen Wii, maar resell was het wel een leuke voor geweest
Verwijderd
Vroeger wel...tot aan het verbod op verhuur van videogames in Nederland.
Btw, kan natuurlijk ook van een Belgische Game Mania zijn.
Was Belgisch (en hier trouwens ook een verbod, alleen nog niet ten tijde van de PS1)
Tja, ze had mijn telefoonnummer nog genoteerd voor het geval de andere koper niet zou opdagenksborg schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:33:
[...]
Had ik laatst met een hele grote Wii set. Stond erop voor 40 Euro. Gereageerd. "Ja ik heb al een hoger bod, voor 60 mag je het ophalen". En dat was 10 minuten nadat de advertentie erop stond.
Overigens wil ik geen Wii, maar resell was het wel een leuke voor geweest

Deze gekocht via Marktplaats voor 10 euro. Het doosje valt helaas nu al uit elkaar. Die oude kartonnen doosje gaan natuurlijk ook niet zo heel lang mee. De game is nog altijd erg tof om te doen.

Ik wil de andere Super Mario Advance games er ook graag bij hebben. En Zelda The Minish Cap en A link to the Past. Ik koop in vervolg denk ik maar losse cartridges. Of de prijs moet al flink laag zijn met een doosje in goede staat.

Ik wil de andere Super Mario Advance games er ook graag bij hebben. En Zelda The Minish Cap en A link to the Past. Ik koop in vervolg denk ik maar losse cartridges. Of de prijs moet al flink laag zijn met een doosje in goede staat.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Ik heb nog kartonnen doosjes van de NES die er als nieuw uit zien. Hangt er van af hoe je er mee omgaat.Robolokotobo schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:03:
Deze gekocht via Marktplaats voor 10 euro. Het doosje valt helaas nu al uit elkaar. Die oude kartonnen doosje gaan natuurlijk ook niet zo heel lang mee. De game is nog altijd erg tof om te doen.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Je kan het treffen dat snap ik. Maar ik denk dat je in de meeste gevallen dat het doosje nog helemaal goed is ook een flinke prijs betaald voor populaire games. Bedragen van 50 euro voor tweedehands GBA games zijn me toch echt te gek.
Voor liefhebbers van NES games:
Vandaag bij used products in Geleen wezen kijken. Helaas niets nieuws voor Gameboy, maar ze hadden wel een kleine 20 NES games cart + sleeve waaronder drie Zelda (gold) carts en Castlevania 3 die nog redelijk mint leken.
Helaas ook aardig aan de prijs, maar wanneer je in de buurt woont misschien toch interessant.
Vandaag bij used products in Geleen wezen kijken. Helaas niets nieuws voor Gameboy, maar ze hadden wel een kleine 20 NES games cart + sleeve waaronder drie Zelda (gold) carts en Castlevania 3 die nog redelijk mint leken.
Helaas ook aardig aan de prijs, maar wanneer je in de buurt woont misschien toch interessant.
Bedankt voor de tip Flozem. Ik woon in Geleen dus ga binnenkort eens een kijkje nemen.
Hebben ze nog meer retro spul daar?
Flozem schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:52:
Voor liefhebbers van NES games:
http://www.marktplaats.nl...07847.html?categoryId=356Patryk schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:02:
Bedankt voor de tip Flozem. Ik woon in Geleen dus ga binnenkort eens een kijkje nemen.Hebben ze nog meer retro spul daar?
Verwijderd
Toch bijzonder dat de zogenaamde Thriftshops in Nederland belachelijke prijzen vragen en in USA is het vaak 1-2-3 dollar werk.
Thriftshop is eerder iets als de kringloopVerwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:21:
Toch bijzonder dat de zogenaamde Thriftshops in Nederland belachelijke prijzen vragen en in USA is het vaak 1-2-3 dollar werk.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Ook qua pawnshops zie je enorme prijsverschillen. Vind ze hier in NL nooit interessant.Touchdomex schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:23:
[...]
Thriftshop is eerder iets als de kringloopDit is meer een soort pawnshop.
Kringloopwinkels vragen ook steeds meer voor spellen lijkt het.. hier in de buurt vroegen ze 2-3 euro voor de meeste pc-spellen.. terwijl op marktplaats vaak partijen worden aangeboden voor 0,50 per spel of nog minder... op rommelmarkten betaal ik ook nooit meer dan 1 euro voor een pc-spel.. paar weken terug nog een partijtjetje overgenomen via marktplaats met onder meer Megaman X3 + X4 en een Aziatische Resident Evil, voor nog geen 0,50 per spel... Denk dat Dr. Retro en co lagen te slapen toen, of dat die alleen big box verzamelen want deze waren zonder doos
[ Voor 46% gewijzigd door Cooler_King op 30-04-2014 20:29 ]
voor mijn eigen collectie koop ik alleen big box, maar voor de verkoop wil ik ook cd/dvd casesCooler_King schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:13:
Kringloopwinkels vragen ook steeds meer voor spellen lijkt het.. hier in de buurt vroegen ze 2-3 euro voor de meeste pc-spellen.. terwijl op marktplaats vaak partijen worden aangeboden voor 0,50 per spel of nog minder... op rommelmarkten betaal ik ook nooit meer dan 1 euro voor een pc-spel.. paar weken terug nog een partijtjetje overgenomen via marktplaats met onder meer Megaman X3 + X4 en een Aziatische Resident Evil, voor nog geen 0,50 per spel... Denk dat Dr. Retro en co lagen te slapen toen, of dat die alleen big box verzamelen want deze waren zonder doos
echter, kijk ik nagenoeg nooit op marktplaats, dus grote kans dat het aan mij voorbij gaat
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Je bent nog aardig actief op je dc dusc4ke schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:14:
@3style: Geduld is een schone zaak. Zeker bij Redspotgames.
Ik koop eigenlijk geen dreamcast games meer, heb nog een mega verzameling liggen op zolder die ik nog een keer van de hand wil doen voor een goede prijs. Zitten aardig wat juweeltjes bij. Zo heb ik destijds bijna alle shmups verzameld. Vandaar deze aankoop
Yep - die verkopen meer retro spul. Voor SNES en NES zijn ze aardig aan de prijs, maar af en toe haal ik er nog tegen acceptabele prijzen wat Gameboy en Gameboy Advance spellen uit al dan niet CiB. Ze hebben een actie drie halen = 2 (duurste) betalen voor Gameboy. Dus loop ik er eens per twee weken op goed geluk binnen.
Ik heb het grootste deel van mijn Gameboy verzameling van Marktplaats, maar het wordt steeds moeilijker om de ontbrekende titels te vinden. Sets opkopen om vervolgens het gros weer door te verkopen, doe ik nu alleen nog maar als ik er een kleine marge op zou kunnen maken, of veel spellen in die set nog niet heb.
Ik bied nog wel, en heb soms mazzel, maar de rem zit er een beetje op nu. Het voelt inmiddels productiever om iedere maand een paar spellen bij de bekende retro shops te kopen. Via MP aanbieders loop je namelijk risico dat je bootlegs koopt, en veel aanbieders zijn te lamlendig om iets voor je na te kijken.
[ Voor 39% gewijzigd door Flozem op 30-04-2014 23:18 ]
Ik koop heel af en toe een set op, maar stelt me vaker teleur dan dat ik er vrolijk van word. Voor NES/SNES/N64 lijkt iedereen er bovenop te zitten, en die prijzen betaal ik niet. Dan zoek ik leuke, betaalbare sets voor bijv. PS1 en 2. Maar, ik heb voor beide consoles ruim over de 200 spellen dus de kans dat er echt iets leuks voor me bijzit wordt steeds kleiner.
Soms zie je echter sets waar je niet omheen kan, en dan koop ik het wel. Verkopen kost me wel moeite, omdat ik niet voor een habbekrats dingen op MP zet. Nu een stapel dubbele spellen aan mn zus meegegeven, die verkoopt ze dan weer. De moeite voor een paar Euro ga ik iig niet doen.
Soms zie je echter sets waar je niet omheen kan, en dan koop ik het wel. Verkopen kost me wel moeite, omdat ik niet voor een habbekrats dingen op MP zet. Nu een stapel dubbele spellen aan mn zus meegegeven, die verkoopt ze dan weer. De moeite voor een paar Euro ga ik iig niet doen.
Yep herkenbaar - en dan heb je de particuliere MP aanbieders die webshop prijzen vragen. Ik heb zojuist maar Super Turrican via een webshop gekocht, want er was geen enkele particuliere aanbieder die er minder voor wilde accepteren. En uitgerekend die game wilde ik voor mijn SNES hebben.
Heb er meteen wat redelijk geprijsde Gameboy spellen bij gekocht die ik in sets nauwelijks terug zie.
Heb er meteen wat redelijk geprijsde Gameboy spellen bij gekocht die ik in sets nauwelijks terug zie.
Maar dan houdt je de situatie toch zelf in stand?Exorcist schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:37:
Ik koop heel af en toe een set op, maar stelt me vaker teleur dan dat ik er vrolijk van word. Voor NES/SNES/N64 lijkt iedereen er bovenop te zitten, en die prijzen betaal ik niet. Dan zoek ik leuke, betaalbare sets voor bijv. PS1 en 2. Maar, ik heb voor beide consoles ruim over de 200 spellen dus de kans dat er echt iets leuks voor me bijzit wordt steeds kleiner.
Zelf heb ik een hele waslijst games via MP verkocht, en ook niet voor een habbekrats. Mega Max X voor € 150, Super Metroid voor € 100 en Super Turrican voor € 60 bv. Ja, het is absurd, maar er is kennelijk nog steeds vraag naar.
Er is een verschil tussen wat winst maken omdat de spullen het waard zijn, en meteen de hoofdprijs vragen.
Pokemons cart only bied ik inmiddels ook vanaf 8 euro aan, en een gb classic cib vanaf 50. Daarna is het wat de bieder ervoor geeft. Voor dat soort items wacht ik minimaal het weekend af voordat ik een bod accepteer. Maar 15+ respectievelijk 100+ voor die spullen vind ik dan weer overdreven.
Pokemons cart only bied ik inmiddels ook vanaf 8 euro aan, en een gb classic cib vanaf 50. Daarna is het wat de bieder ervoor geeft. Voor dat soort items wacht ik minimaal het weekend af voordat ik een bod accepteer. Maar 15+ respectievelijk 100+ voor die spullen vind ik dan weer overdreven.
Mijn zoon krijgt een gameboy advance sp lite (de laatste sp, die kleine die geen orginele gb cartridges meer lust) voor zijn verjaardag, ook een mooie test om te kijken hoe hij er mee om gaat, dan krijgt ie als ie wat ouder wordt misschien wel iets recenters, hij wordt immers pas 6, maar vooral omdat hij dol is op mario. En ik hem graag kennis laat maken met de klassiekers.
Enig idee hoe makkelijk ik een cart only super mario advance 4 (dat was toch 'onze' super mario 3) kan vinden en wat ik daar dan kwijt voor ga zijn?
S.m.a.2 (onze 4) blijft natuurlijk ook een topper, wat zou die mogen kosten?.
Oh en hij is ook helemaal gek van donkey kong country, maar daar is geen GBA versie van toch? * Sagat gaat googlen
edit:
lol, en dan vind ik van mezelf dat ik aardig bekend ben met games
gba heeft dus versies (remakes?) van donkey kong 1 tm 3 en ook nog king of swing en mario vs donkey.....binnenkort maar is wat kijken op mp en wat reviews checken.
Enig idee hoe makkelijk ik een cart only super mario advance 4 (dat was toch 'onze' super mario 3) kan vinden en wat ik daar dan kwijt voor ga zijn?
S.m.a.2 (onze 4) blijft natuurlijk ook een topper, wat zou die mogen kosten?.
Oh en hij is ook helemaal gek van donkey kong country, maar daar is geen GBA versie van toch? * Sagat gaat googlen
edit:
lol, en dan vind ik van mezelf dat ik aardig bekend ben met games
gba heeft dus versies (remakes?) van donkey kong 1 tm 3 en ook nog king of swing en mario vs donkey.....binnenkort maar is wat kijken op mp en wat reviews checken.
[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 01-05-2014 14:56 ]
10 second ninja DONE
dus hij krijgt een gameboy micro! die zijn best gewild hoor en vrij zeldzaam aan het worden wat betreft games die mario games zijn redelijk goed verkrijgbaar maar de prijzen zijn vaak best hoog omdat het een first party game is 
wat betreft donkey kong ook zeker een setje musthaves!
nieuw aanwinst voor me gameroom erg blij mee!

Micro! ik kon er niet opkomen........ja die is het. Ik heb die ooit voor mijn vrouw gekocht maar die doet er niets meer mee dus hij is over. Geen idee wat die waard is, maar liever dat mijn jongen er lol van heeft dan dat ik er een paar tientjes voor vang.copywizard schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:59:
dus hij krijgt een gameboy micro! die zijn best gewild hoor en vrij zeldzaam aan het worden wat betreft games die mario games zijn redelijk goed verkrijgbaar maar de prijzen zijn vaak best hoog omdat het een first party game is
10 second ninja DONE
Ik heb mijn dochter van vijf voor de verjaasrdag een roze sp met twee efa linker kaartjes gekocht. En daar was ze super blij mee. Ik laat haar natuurlijk niet de originele cartridges uit mijn verzameling spelen... 
Donkey kong 1 t/m 3 speelt ze het liefst, maar beide Cars en Mario Kart doen het ook goed. Ik heb alle Mario en Wario spellen erbij gezet, maar DKC blijkt leuker. Spel blijft beperkt tot rennen, springen en voornamelijk muziek luisteren. Maar een kind van 5+ kan er goed mee overweg.
Het voordeel van de normale SP is dat je die voor een prikje kunt kopen, en er nog veel onderdelen voor te krijgen zijn. Micro's doen met doos overigens nog makkelijk 40 a 50 euro op MP.
Nadeel: ieder retro spel dat ik koop, vraagt mijn dochter: "is die voor mij pappa?"
Donkey kong 1 t/m 3 speelt ze het liefst, maar beide Cars en Mario Kart doen het ook goed. Ik heb alle Mario en Wario spellen erbij gezet, maar DKC blijkt leuker. Spel blijft beperkt tot rennen, springen en voornamelijk muziek luisteren. Maar een kind van 5+ kan er goed mee overweg.
Het voordeel van de normale SP is dat je die voor een prikje kunt kopen, en er nog veel onderdelen voor te krijgen zijn. Micro's doen met doos overigens nog makkelijk 40 a 50 euro op MP.
Nadeel: ieder retro spel dat ik koop, vraagt mijn dochter: "is die voor mij pappa?"
[ Voor 11% gewijzigd door Flozem op 01-05-2014 16:44 ]
Nou, ik heb inmiddels Skyward Sword binnen voor de wii die ik sinds koningsdag heb, maar klopt het dat sommige stukken eruitzien alsof ik naar een jpg plaatje zit te kijken met artifacts van hier tot tokyo? Ok, de wii heeft geen geweldige graphics, maar het lijkt me toch dat ze geen textures hebben met daarin dat soort afzichtelijke dingen?

Sorry voor de slechte kwaliteit, maar die vloer is bijv. één groot artifact op het scherm. Komt dus niet door de foto. Is er iets mis met de wii, is dit normaal voor de wii of is dit iets van skyward sword?

Sorry voor de slechte kwaliteit, maar die vloer is bijv. één groot artifact op het scherm. Komt dus niet door de foto. Is er iets mis met de wii, is dit normaal voor de wii of is dit iets van skyward sword?
Verwijderd
Klopt en dat komt mede door de game, maar ook door de console.Orian schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:09:
Nou, ik heb inmiddels Skyward Sword binnen voor de wii die ik sinds koningsdag heb, maar klopt het dat sommige stukken eruitzien alsof ik naar een jpg plaatje zit te kijken met artifacts van hier tot tokyo? Ok, de wii heeft geen geweldige graphics, maar het lijkt me toch dat ze geen textures hebben met daarin dat soort afzichtelijke dingen?
[afbeelding]
Mijn vriend heeft van mij (hij is een grote zelda-fanaat) een hele tijd geleden ook skyward sword voor de wii gekregen. Maar hij heeft hem nog steeds niet uitgespeeld (als enige zelda-game ooit) omdat hij het beeld ook zo verschrikkelijk vond dat hij niet wilde doorspelen. Toen hij de wii aansloot op de HDTV is hij er helemaal mee gestopt omdat het toen niet meer om aan te zien was. Maar goed de beeldbuis moest toch een keer de deur uit. Trouwens heeft dat laatste de wii in het algemeen geen goed gedaan want sinds hij aan de HDTV hangt is dat ding niet meer aan geweest. Misschien maar eens een component kabel kopen... dan is het beeld al wat beter.Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:36:
[...]
Klopt en dat komt mede door de game, maar ook door de console.
Nieuwe aanwinst,
Geruild tegen GBA games die ik dubbel had:

weet niet of het de meest zeldzaamste spellen zijn maar ben er wel blij mee
Geruild tegen GBA games die ik dubbel had:

weet niet of het de meest zeldzaamste spellen zijn maar ben er wel blij mee
Who`s afraid of a little thunder?
Metal Gear was een zeer stoere game vroeger. Goeie herinneringen aan.
Yep - Snake's revenge was cool. Een van de weinige games op de NES die ik meerdere keren heb uitgespeeld.
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:36:
[...]
Klopt en dat komt mede door de game, maar ook door de console.
Ik heb 'gelukkig' nog een beeldbuis, dus die hd-tv problemen heb ik niet. Maar het is echt om van te huilen ja. Ik ben benieuwd hoe dat met andere games zit. Binnenkort maar eens een beetje gaan rondkijken...CrystalViriS schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:42:
[...]
Mijn vriend heeft van mij (hij is een grote zelda-fanaat) een hele tijd geleden ook skyward sword voor de wii gekregen. Maar hij heeft hem nog steeds niet uitgespeeld (als enige zelda-game ooit) omdat hij het beeld ook zo verschrikkelijk vond dat hij niet wilde doorspelen. Toen hij de wii aansloot op de HDTV is hij er helemaal mee gestopt omdat het toen niet meer om aan te zien was. Maar goed de beeldbuis moest toch een keer de deur uit. Trouwens heeft dat laatste de wii in het algemeen geen goed gedaan want sinds hij aan de HDTV hangt is dat ding niet meer aan geweest. Misschien maar eens een component kabel kopen... dan is het beeld al wat beter.
Zou het beter zijn via de WiiU vraag ik me dan af... zou voor mij een reden zijn om op termijn toch maar eentje aan te schaffen.
Ik zag tijdens de introductie een vergelijking van dezelfde game op de Wii U, PS3 en Xbox 360 (kan zijn dat dit een Batman game was). De conclusie daarbij was dat de game er op de Wii U het minst goed uitzag en het minst soepel speelde.Flozem schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:07:
Zou het beter zijn via de WiiU vraag ik me dan af... zou voor mij een reden zijn om op termijn toch maar eentje aan te schaffen.
Maar goed, da's een cross platform game. Wellicht dat het met exclusives wel heel anders is gesteld.
simpel op te lossen door ipv van je rood geel wit (composiet kabel) een betere RGB (component kabel) rood groen blauw (wit rood audio) te kopen voor de wii dat scheelt enorm in de beeld kwaliteit ik heb nog wel een wii RGP kabel naar scart voor je liggen mocht je hem willen kopen hij is nog geheel in verpaking nooit open geweest?
YouTube: Como mejorar la definición de video del nintendo Wii (480p)
lees net dat je nog een crt hebt dat is voor de wii helaas een nadeel dan kan je hem beter met een goede kabel op een lcd aansluiten dat ziet er vaak straker uit
YouTube: Como mejorar la definición de video del nintendo Wii (480p)
lees net dat je nog een crt hebt dat is voor de wii helaas een nadeel dan kan je hem beter met een goede kabel op een lcd aansluiten dat ziet er vaak straker uit
Orian schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:09:
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door copywizard op 02-05-2014 09:42 ]
Ik heb een Japanse Famicom staan, maar heb geen spanningsomvormer.
Als ik hem met een spanningsomvormer en via een NES kabel op mijn tv aansluit, zou hij dan moeten werken?
Ik heb een Samsung UE46C6600.
Ik heb al een NTSC NES op mijn tv aangesloten en die werkt gewoon.
Ik wil graag weten of ik alleen een spanningsomvormer nodig heb of dat ik nog meer moet kopen om het te laten werken op een PAL tv.
Als ik hem met een spanningsomvormer en via een NES kabel op mijn tv aansluit, zou hij dan moeten werken?
Ik wil graag weten of ik alleen een spanningsomvormer nodig heb of dat ik nog meer moet kopen om het te laten werken op een PAL tv.
Bij mij staat de (non U) ook nog regelmatig aan, wel op een plasma die toch meer crt-achtig is dan lcd.
En dan ook nog via composiet (1 enkel geel tulpje voor het beeld
)
Maar ik vind de gfx prima te doen van zowel mario als donkey kong. Vanaaf na het werk kijken of ik skyward sword nog kan vinden voor weining, die wil ik toch wel hebben voor de verzameling, al hoewel ik meer van de 2d zelda's ben
En dan ook nog via composiet (1 enkel geel tulpje voor het beeld

Maar ik vind de gfx prima te doen van zowel mario als donkey kong. Vanaaf na het werk kijken of ik skyward sword nog kan vinden voor weining, die wil ik toch wel hebben voor de verzameling, al hoewel ik meer van de 2d zelda's ben
10 second ninja DONE
Hmm, ik zag laatst een filmpje van ClassicGameRoom. Die zit in de VS en had een Famicom op een CRT TV aangesloten. Nou schijnt het dat er maar slechts een heel beperkt aantal TV's op de markt te zijn geweest in de VS die dat frequentiebereik aankonden. Hij had daarnaast ook een ontzettende brom in het geluid zitten, maar dat schijnt ook één van de bijwerkingen te zijn.Xyphoid schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:48:
Ik heb een Japanse Famicom staan, maar heb geen spanningsomvormer.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe groot dit probleem op een moderne LCD TV is. De laatste keer dat ik zenders ging zoeken is alweer enige tijd geleden (toevallig een keer met m'n Mega Drive)
Heb gelezen dat de frequentie van de Famicom net tussen twee frequenties inzit. Dus kan dat niet instellen op mijn TV.ksborg schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:32:
[...]
Hmm, ik zag laatst een filmpje van ClassicGameRoom. Die zit in de VS en had een Famicom op een CRT TV aangesloten. Nou schijnt het dat er maar slechts een heel beperkt aantal TV's op de markt te zijn geweest in de VS die dat frequentiebereik aankonden. Hij had daarnaast ook een ontzettende brom in het geluid zitten, maar dat schijnt ook één van de bijwerkingen te zijn.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe groot dit probleem op een moderne LCD TV is. De laatste keer dat ik zenders ging zoeken is alweer enige tijd geleden (toevallig een keer met m'n Mega Drive)
Maar dat is alleen als je het via RF kabel aansluit.
Ik wil het via AV kabel doen. NTSC NES (uit de VS van A) werkt namelijk wel gewoon via AV kabel.
Zou denken dat de Famicom het ook zou moeten doen...
Ik zie net dat een omvormer maar een tientje kost.
Ga er gewoon eentje kopen en testen.
- Edit -
Met randaarde is 2 tientjes.
als ik het goed heb heeft de famicom geen AV aansluiting en beschikt deze alleen over RF nou dacht ik wel dat er wat mods beschikbaar zijn net als voor de SMSII (is heel simpel zelf ook gedaan)
helaas is nesRGB ook nog niet compatible met de famicom
ik heb trouwens nog geen famicom maar wil er nog wel graag een hebben!
helaas is nesRGB ook nog niet compatible met de famicom
ik heb trouwens nog geen famicom maar wil er nog wel graag een hebben!
Xyphoid schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:27:
[...]
Heb gelezen dat de frequentie van de Famicom net tussen twee frequenties inzit. Dus kan dat niet instellen op mijn TV.
Maar dat is alleen als je het via RF kabel aansluit.
Ik wil het via AV kabel doen. NTSC NES (uit de VS van A) werkt namelijk wel gewoon via AV kabel.
Zou denken dat de Famicom het ook zou moeten doen...
Ik zie net dat een omvormer maar een tientje kost.
Ga er gewoon eentje kopen en testen.
- Edit -
Met randaarde is 2 tientjes.
zelf heb ik ook een "HD" tv, maar daar sluit ik mijn nes niet aan.
ik heb zelf een klein rot oud tv'tje gevonden die ik eigelijk naar de stort zou doen, werkt prima voor een nes.
want ik kreeg het maar niet aan de praat op mijn "HD" tv

ik heb zelf een klein rot oud tv'tje gevonden die ik eigelijk naar de stort zou doen, werkt prima voor een nes.

Who`s afraid of a little thunder?
Da's wel een handig TV'tjeCyberUmbreon schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:05:
zelf heb ik ook een "HD" tv, maar daar sluit ik mijn nes niet aan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelda gekocht check
realiseren dat wii motion plus nodig is check
maar pas als je in de auto zit
Maar is beetje op mp sheumen

10 second ninja DONE
Heb daar ook een oude iiyama 19 voor staan, in verticale stand voor shooters net een arcade.ksborg schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:16:
[...]
Da's wel een handig TV'tje. Heb zelf voor de Dreamcast inmiddels een oude 19 inch PC monitor. In combinatie met een VGA box + Logitech Z4 speakerset is dat een leuke combi die prima wegspeelt.
Ja, dat is wel een nadeel ja. Controllers zijn voor mijn gevoel (zowel plus als gewoon) behoorlijk aan de prijs. Ik heb er nu eentje met ingebouwde plus, maar het zou wel leuk zijn om een 2e gewone te hebben (met/zonder plus) voor wii sports. Iemand enig idee wat een realistische prijs is?Sagat schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:06:
Zelda gekocht check
Je moet ook uitkijken, want er is een hele hoop namaak op de markt. Ikzelf heb een neppe rode Wii mote met Motion Plus ingebouwd en die leek niet altijd helemaal lekker te werken. Sommige stukjes in Skyward Sword dan moet je ritmisch bewegen en daar heb ik een uur op vastgezeten, zonder goede reden waarom het uiteindelijk wel werkte, dus dat kon zo de Motion Plus zijn.Sagat schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:06:
Zelda gekocht check
Ik heb een winkel gevonden waar ze 2e hands wiimotes verkopen, heb het maar geprobeerd, als het echt dramatisch is stuur ik het terug via wet koop op afstand.
Ik heb er inderdaad een gekocht met motion plus ingebouwd, heb ik nu gelijk ook 3 wiimotes, leuk om mijn vrouw en kids door mario heen te zien worstelen straks
Ik heb er inderdaad een gekocht met motion plus ingebouwd, heb ik nu gelijk ook 3 wiimotes, leuk om mijn vrouw en kids door mario heen te zien worstelen straks
10 second ninja DONE
Laatst een Gamecube gekocht op de rommelmarkt, geweldige console die had ik eerder moeten hebben.
Ik heb eens gekeken voor een component kabel, die prijzen wordt ik niet vrolijk van.
Voor de Wii zijn ze wel goedkoop te krijgen. Iemand hier die Gamecube spellen speelt op de Wii die aangesloten is via een component kabel?
Dat kan nietPatryk schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:03:
Laatst een Gamecube gekocht op de rommelmarkt, geweldige console die had ik eerder moeten hebben.Ik heb eens gekeken voor een component kabel, die prijzen wordt ik niet vrolijk van.
Voor de Wii zijn ze wel goedkoop te krijgen. Iemand hier die Gamecube spellen speelt op de Wii die aangesloten is via een component kabel?
Overigens haal een RGB kabel en zelfs op een LCD is dat prima.
http://www.ebay.nl/itm/SN...ure-Quality-/151248191337?
Deze heb ik hier op een 32 inch Sony LCD en draait als een trein.
[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 03-05-2014 16:07 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
RGB is wat anders dan Component he?
Sommige modellen Cube hebben er de aansluiting voor, het kán wel, maar de kabel is afschuwelijk duur.
Sommige modellen Cube hebben er de aansluiting voor, het kán wel, maar de kabel is afschuwelijk duur.
Ik heb de aansluiting ervoor. Maar omdat dat kabeltje zo duur is, vroeg ik me af of iemand hier GC games op de Wii speelt die aangesloten is via component en of dat wel mogelijk is.
Dat werkt prima, ook op 60Hz al blijft het interlaced wat m'n monitor soms niet helemaal kan volgen met een licht rafelig beeld tot gevolg.Patryk schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:03:
Iemand hier die Gamecube spellen speelt op de Wii die aangesloten is via een component kabel?
Werkt gewoon hoor, logischerwijsPatryk schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:32:
Ik heb de aansluiting ervoor. Maar omdat dat kabeltje zo duur is, vroeg ik me af of iemand hier GC games op de Wii speelt die aangesloten is via component en of dat wel mogelijk is.
Min NES had last van wat storing af en toe. Een soort geflikker van zwarte horizontale lijnen. Op internet weinig over kunnen vinden. De stoute schoenen aangetrokken en alle condensators vervangen. Et Voila! Probleem opgelost. Voor het eerst dat ik zoiets deed met een soldeerbout, maar ging eigenlijk hartstikke goed!
Stiekem verbaasd dat de NES het nog deed.
Ik denk dat iedereen die verbazing deelt na zijn eerste soldeerwerkje.
Doet me eraan denken dat ik vroeger met zo'n soldeergun op een draagbaar mono radiootje los ging als beginnende puber... Dat ding ging van niet naar beter werkend, en toen ik overmoedig werd de prullenbak in...
Twee nieuwe aanwinsten van Marktplaats. Zelda The Minish Cap (20 euro) en Mario Advanced 4 (10 euro). The Minish Cap was moeilijk om een beetje voordelig te vinden.

Mijn DS Lite heeft wel wat problemen. Vandaag na een hele tijd prutsen met de batterij omdat hij niet opstarten wou, uiteindelijk er maar een flinke tik op gegeven en tot mijn verbazing doet hij het nou weer goed.

Mijn DS Lite heeft wel wat problemen. Vandaag na een hele tijd prutsen met de batterij omdat hij niet opstarten wou, uiteindelijk er maar een flinke tik op gegeven en tot mijn verbazing doet hij het nou weer goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Robolokotobo op 03-05-2014 20:18 ]
Twintig euro voor Minish Cap vind ik een beetje teveel van het goede, ik wacht wel tot ik ergens een steal vind.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Er staat nog wel een VS cartridge op mp voor 8 euro. Maar ik wou graag de uitvoering die hier verkocht is. Het is één van de duurdere GBA games. A link to the past/four swords is veel minder waard.
Hoe zit het eigenlijk met die batterijtjes in die cartridges? Laden die ook weer bij? Deze games willen wel saven maar ik heb hier ook wel eens gelezen dat de batterij de geest kan geven. Gebeurt dat als de game veel gebruikt is? Ouderdom?
Hoe zit het eigenlijk met die batterijtjes in die cartridges? Laden die ook weer bij? Deze games willen wel saven maar ik heb hier ook wel eens gelezen dat de batterij de geest kan geven. Gebeurt dat als de game veel gebruikt is? Ouderdom?
[ Voor 38% gewijzigd door Robolokotobo op 03-05-2014 22:18 ]
Wat ook wel eens wil helpen is de pin connector even koken.PluueeR schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:22:
Min NES had last van wat storing af en toe. Een soort geflikker van zwarte horizontale lijnen. Op internet weinig over kunnen vinden. De stoute schoenen aangetrokken en alle condensators vervangen. Et Voila! Probleem opgelost. Voor het eerst dat ik zoiets deed met een soldeerbout, maar ging eigenlijk hartstikke goed!
2 games gescoord, jet force gemini en beetle adventure racing, samen €10
Ja, dat dacht ik ook al, een maandje of vier geleden voor €7,50 gekocht. Maar ik geef sowieso niet te veel uit voor retro spellen, wil graag de spellen kopen, maar het moet allemaal wel leuk blijven. Enige uitzondering heb ik gemaakt voor Link's Awakening in doos compleet voor €40,- was mijn allereerste spel die ik kocht als kind, maar voor de rest betaal ik er niet te veel voor.Wahloh schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 21:08:
Twintig euro voor Minish Cap vind ik een beetje teveel van het goede, ik wacht wel tot ik ergens een steal vind.
Minish Cap heeft helemaal geen batterij, gebruikt een flash module, als je Minish Cap wel een batterij heeft dan is het een pirate copy helaas.Robolokotobo schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 21:20:
Er staat nog wel een VS cartridge op mp voor 8 euro. Maar ik wou graag de uitvoering die hier verkocht is. Het is één van de duurdere GBA games. A link to the past/four swords is veel minder waard.
[ Voor 36% gewijzigd door Koldur op 03-05-2014 22:24 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Bij mijn weten saven alle legitieme gba games op chip zonder batterij. Wanneer een gba game een batterij heeft, is dat voor gebruik van realtime clock. Zo niet, is het waarschijnlijk een bootleg.Robolokotobo schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 21:20:
Hoe zit het eigenlijk met die batterijtjes in die cartridges? Laden die ook weer bij? Deze games willen wel saven maar ik heb hier ook wel eens gelezen dat de batterij de geest kan geven. Gebeurt dat als de game veel gebruikt is?
20 euro voor een losse Zelda Minish cap en 10 euro voor een losse Mario Bros 3 vind ik duur betaald. Ik heb voor 5 euro bij bovenstaande used products een cib Mario Advance 4 uitgehaald twee weken geleden.
Ik hoop Zelda MC nog eens cib voor 20 euro uit te halen....
Maar ik heb recent een hoop spellen via nedgame gekocht en wat duurder betaald, dus wie ben ik om jou de les te lezen...
Hoofdzaak is dat je blij bent met je aankoop.
[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 03-05-2014 22:34 ]
Zo is dat. Ik heb mijn doel gesteld op de GBA games die ik eerder noemde. En ik heb niet veel geduld. Wel flink mijn best gedaan met zoeken naar een zo laag mogelijke prijs. Ik ben ook nog maar net een beetje begonnen met verzamelen van oude klassiekers dus ik moet mijn weg ook nog een beetje vinden. Maar het is natuurlijk ook maar net of je iets koopt wat je goedkoop tegen het lijf loopt of dat je iets koopt wat je op een bepaald moment graag hebben wil. Ik heb beide games wel bij één persoon gekocht dus ik hoefde maar één keer verzendkosten te betalen. En probeer deze versie van The Minish Cap maar eens te vinden op internet voor twintig euro. Hij is het echt wel waard.
ik heb de cartridges niet uit elkaar gehad maar ik ging er van uit dat er batterijtjes in zitten. Goed om te horen dat er flash geheugen in zit. Gaat dat wel eens stuk bij deze cartridges?
@ Koldur
Link's awakening wil ik ook nog een keer cib aanschaffen. Ik heb daar ook goede herinneringen aan en het zeer fraaie doosje er van stond altijd bij mij in een kast achter een glazen deur. Ik was al wel achttien toen ik het speelde. Maar als je de doosjes van die game nu bekijkt op internet is altijd het zwarte aangetast. Link's Awakening DX heb ik het over trouwens.
Super Mario Bros 3 ziet er verrassend goed uit op DS.
ik heb de cartridges niet uit elkaar gehad maar ik ging er van uit dat er batterijtjes in zitten. Goed om te horen dat er flash geheugen in zit. Gaat dat wel eens stuk bij deze cartridges?
@ Koldur
Link's awakening wil ik ook nog een keer cib aanschaffen. Ik heb daar ook goede herinneringen aan en het zeer fraaie doosje er van stond altijd bij mij in een kast achter een glazen deur. Ik was al wel achttien toen ik het speelde. Maar als je de doosjes van die game nu bekijkt op internet is altijd het zwarte aangetast. Link's Awakening DX heb ik het over trouwens.
Super Mario Bros 3 ziet er verrassend goed uit op DS.
[ Voor 24% gewijzigd door Robolokotobo op 04-05-2014 01:18 ]
Ik moest lachen. http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Wow! Een echte Nintendo 3!!!! Die zijn zeldzaam
Zo denk ik er ook over. Zeker wanneer je op zoek bent naar een spel dat wat minder vaak wordt aangeboden. Als de staat van een dergelijk item dan ook nog (zeer) goed is, ben ook ik best bereid om daar iets meer voor te betalen.Robolokotobo schreef op zondag 04 mei 2014 @ 00:16:
En ik heb niet veel geduld. Wel flink mijn best gedaan met zoeken naar een zo laag mogelijke prijs. [...] Maar het is natuurlijk ook maar net of je iets koopt wat je goedkoop tegen het lijf loopt of dat je iets koopt wat je op een bepaald moment graag hebben wil.
Veel plezier met je nieuwe aanwinsten. :-)
Dank je. Ik heb met Super Mario Bros 3 in ieder geval al veel lol gehad. Ook Super Mario World heb ik al een paar uur gespeeld. Zelda MC nog niet veel gespeeld. Daar wil ik binnenkort even goed voor gaan zitten.
Als je die gaat kopen moet je uitkijken je hebt namelijk Medabots Rokusho/Metabee en Medabots Rokusho AX/Metabee AX.Kryptex schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:16:
Medabots is ook leuk de GBA =]
Het verschil is dat de Non-AX een turn-based kinda game is en AX een realtime fighting game. Heb ooit de verkeerde gekocht, alhoewel ze allebei leuk zijn vind ik AX leuker toch raar als je merkt dat je de game hebt gekocht die je niet verwachte.
Gisteren weer lekker geslaagd op de vrijmarkt
Gameboy printer voor 2eu compleet en netjes in doos en final fantasy vii super mint voor 1,50.
Jammer dat er alleen ook veel handelaren waren. Die stuk voor stuk ook aan het jagen waren. Ik vind dat als je besluit om te gaan jagen je dan niet met de "juiste" prijzen op dezelfde markt tekoop moet gaan staan.
"Wat kosten de games per stuk?"
- "Prijs staat achterop..."
Jammer dat er alleen ook veel handelaren waren. Die stuk voor stuk ook aan het jagen waren. Ik vind dat als je besluit om te gaan jagen je dan niet met de "juiste" prijzen op dezelfde markt tekoop moet gaan staan.
"Wat kosten de games per stuk?"
- "Prijs staat achterop..."

[ Voor 25% gewijzigd door Zakkenwasser op 06-05-2014 09:22 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Tja... Daarom blijven mijn aankopen beperkt tot marktplaats deals. Op markten vind ik zelden iets interessants omdat ik er pas laat kan zijn.
Afgelopen week 2x een set met CiB Gameboy classic misgelopen omdat de verkoper een bieding te snel had geaccepteerd. Jammer...
Afgelopen week 2x een set met CiB Gameboy classic misgelopen omdat de verkoper een bieding te snel had geaccepteerd. Jammer...
Sturmwind is binnen! best nog snel moet ik zeggen.ksborg schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:28:
[...]
Nja ik heb hem wel gekregen. C4ke niet. Wellicht gewoon ff afwachten. Duurt ongeveer een week.
Wow, dan heb je 'm bijzonder snel binnengekregen 3style. Veel plezier ermee in ieder geval.
Ik heb tot op heden nog steeds niets gehoord. Heb 't maar opgeschaald naar een 'claim' bij Paypal. Ze hebben t/m 16 mei de tijd om te reageren. Ben benieuwd hoe het daarna verder gaat.
Ondertussen wel weer wat andere import meuk ontvangen;
Dead or Alive 2, Daytona USA 2001, Fire Pro Wrestling D (heb ik er gratis bijgekregen) en tot slot JoJo's Bizzare Adventure for Matching Service. De laatste is dacht ik een re-release met VGA-ondersteuning, dat de reguliere JoJo's Bizzare Adventure niet heeft.
Ik ben eigenlijk ook aangenaam verrast door Dead or Alive 2. Dit spel ziet er nog steeds erg goed uit.
Ik heb tot op heden nog steeds niets gehoord. Heb 't maar opgeschaald naar een 'claim' bij Paypal. Ze hebben t/m 16 mei de tijd om te reageren. Ben benieuwd hoe het daarna verder gaat.
Dead or Alive 2, Daytona USA 2001, Fire Pro Wrestling D (heb ik er gratis bijgekregen) en tot slot JoJo's Bizzare Adventure for Matching Service. De laatste is dacht ik een re-release met VGA-ondersteuning, dat de reguliere JoJo's Bizzare Adventure niet heeft.
Ik ben eigenlijk ook aangenaam verrast door Dead or Alive 2. Dit spel ziet er nog steeds erg goed uit.
[ Voor 20% gewijzigd door c4ke op 07-09-2016 21:16 ]
Mooie games! Daytona blijft een classic, vroeger veel gespeeld op de arcade kast.c4ke schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:02:
Wow, dan heb je 'm bijzonder snel binnengekregen 3style. Veel plezier ermee in ieder geval.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze versie, wat een zeer goede port van de arcade-versie is, werkt gelukkig perfect met de VGA-kabel in mijn setup. En daar ben ik in ieder geval erg blij mee.
Dat met vga ondersteuning ken ik nog wel ja. Zo heb ik destijds skies of Arcadia naast de pal versie de US versie gekocht
Ben wel benieuwd, wat zijn je meest bijzondere Dreamcast objecten?
Daytona was echt een gruwleke arcade kast
Ik weet nog goed dat ik in Disneyland Parijs een arcade tegenkwam met oa Daytona. Ik had toen geen muntjes bij me, maar de volgende dag ben ik er naartoe gerend, muntje erin ... en het stuur was lam. Er stonden 4 kasten naast elkaar, allemaal lamme stuurtjes
Wat was ik teleurgesteld zeg.
Het is de laatste tijd wat rustiger qua verzamelen, voornamelijk vanwege de beschikbare ruimte in huis. Af en toe kom je iets tegen voor een leuke prijs en dan moet het toch gekocht worden. 
Ben meer hardware verzamelaar dan software, maar zonder software is de hardware vrij nutteloos.

Ik kwam deze Master System II uit Brazilië tegen, en wie wil er nu geen doos waar Master System III op staat?

Een mooie aanvulling voor de eenzame Nomad.

Voor de juiste prijs kan er altijd nog een Saturn bij.
Ben meer hardware verzamelaar dan software, maar zonder software is de hardware vrij nutteloos.

Ik kwam deze Master System II uit Brazilië tegen, en wie wil er nu geen doos waar Master System III op staat?

Een mooie aanvulling voor de eenzame Nomad.

Voor de juiste prijs kan er altijd nog een Saturn bij.

Ik werd net door iemand benaderd waarvan ik een grote set gb spellen heb gekocht laatst:
MegaSega Drive 2+Megadrive CD
Plus ongeveer 35 spellen compleet met doos en boekjes.
2 adapters en 2 controllers
Zelf spaar ik die niet, maar ik wil de contactgegevens best doorspelen via pm.
MegaSega Drive 2+Megadrive CD
Plus ongeveer 35 spellen compleet met doos en boekjes.
2 adapters en 2 controllers
Zelf spaar ik die niet, maar ik wil de contactgegevens best doorspelen via pm.
Laat maar weten dan !
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Pm verstuurd.Copycat schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:38:
Laat maar weten dan !
Er was vroeger ook een arcade kast met een autorace game die helemaal mee bewoog. Beetje zelfde graphics als daytona. Je kon vrij ver buiten de baan zonder dat je echt snelheid verloor. Iemand enig idee welke game dat is? Wat ook één van mijn favorieten is is hang on geloof ik dat ie heet. Een motorrace game waarbij je op een motor zat waar je echt aan moest hangen om door de bocht te komen.
@DCFreak
Mooi zo'n nieuwe Saturn ook al ben ik er totaal niet bekend mee. Is dat de voorloper van de Dreamcast? Heb je die uit Japan besteld? Wel grappig dat je zo'n oude console nog nieuw kan kopen. En al helemaal als het voor een paar centen is. En je hebt wat gekocht voor een Nomad? Geen flauw idee wat dat is. Is dat misschien ook niet een beetje de fout van Sega geweest dat ze teveel hardware hebben uitgebracht? Uitbreidingen voor de Mega Drive enz? Ook was er voor veel producten niet veel marketing voor zover ik me herinner.
@DCFreak
Mooi zo'n nieuwe Saturn ook al ben ik er totaal niet bekend mee. Is dat de voorloper van de Dreamcast? Heb je die uit Japan besteld? Wel grappig dat je zo'n oude console nog nieuw kan kopen. En al helemaal als het voor een paar centen is. En je hebt wat gekocht voor een Nomad? Geen flauw idee wat dat is. Is dat misschien ook niet een beetje de fout van Sega geweest dat ze teveel hardware hebben uitgebracht? Uitbreidingen voor de Mega Drive enz? Ook was er voor veel producten niet veel marketing voor zover ik me herinner.
[ Voor 40% gewijzigd door Robolokotobo op 08-05-2014 01:46 ]
laat je ff weten of het doorging? en voor hoeveel? en natuurlijk foto,s!!!! we love pictures!Copycat schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:38:
Laat maar weten dan !
Dit topic is gesloten.