Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.663 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Glaanie schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:00:
[...]

Toen ik op zoek ging naar de reden waarom LJN Thundercats zo bijzonder is, kwam ik dit tegen: http://button-bashers.nl/viewtopic.php?f=16&t=1711. Blijkbaar wilt hij best verkopen, als de prijs maar juist is ;)
hmm dan maar even wachten tot hij reageerd!
Mantus schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:05:
Ga morgen deze ophalen voor de Nintendo 64, alles compleet in doos en boekjes. Voor 100 euro is het geen megadeal maar er zitten al drie spellen bij die samen 100 euro zijn in deze staat.

Ik denk goeie deal!

F1 world gran prix
Zelda Ocarina of Time
Quake
Forsaken
Wave Race 64
Army Men: Sarge's Heroer
Havest Body
Armorines
Super Mario 64
Command & Conquer
Turok 2
Turok
Turok 3
F-zero X
Perfect Dark
Worms Blast
007 goldeneye
007 the world is not enough
Nuclear Strike 64
AllStar Tennis '99
Nog een die ik niet kan lezen
netjes hoor er zitten een paar parels bij maar vben benieuwd naar de kwaliteit van de doosjes

[ Voor 50% gewijzigd door copywizard op 17-11-2014 15:14 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:00
copywizard schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:13:
netjes hoor er zitten een paar parels bij maar vben benieuwd naar de kwaliteit van de doosjes
Dat denk ik ook, op de foto ziet het er best strak uit eigenlijk.

Vooral erg blij met F-zero, Quake en Zelda. De rest heb ik al veel van, maar nog niet met doos en boekjes. Zal snel ff een foto plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

xelfer schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:12:
[...]

Ben je er al achter waarom LJN Thundercats zo bijzonder is? :)
Nee, ik moest weer aan het werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Xyphoid schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:19:
Kid Icarus is rond de €70 waard.

Megaman (als dit degene is die ze heeft) staat vanaf €45 op Ebay.

Maar prijs hangt natuurlijk ook af van de staat van de spellen.
Als ik nog budget had, dan had ik ze wel gekocht.
Thanks! Die Kid Icarus hadden we op ebay gevonden en was ook meteen de enige die we zagen. Megaman hadden we niet gevonden. Het is inderdaad dezelfde versie als van die link, dus deel 1 als ik het goed heb.
gast7 schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:22:
[...]

hangt ervan af welke megaman? megaman 1 2 of 3 etc

in welke taal of talen zijn de doosjes

bij Gameboy spellen bepalen de doosjes de waarde

de cardridges zijn vaak waardeloos tenopzichte van de doosjes

voor de cardridges kan je per stuk maar ongeveer 10 euro krijgen die zijn vaak niet zo gek veel waard

laat het mij maar weten welke versie je hebt zitten redelijke prijs verschillen in
De taal van de doosjes en boekjes zijn van beide spellen in het Nederlands. De doosjes zijn ook in zeer goede staat voor zover ik kon zien. Ik zal nog wel vragen of ze er even betere foto's van maakt.

-edit-
Hierbij de foto's van de spellen:
Kid Icarus:
http://i544.photobucket.c...9EC-A121-041A1D229E2C.jpg

Megaman:
http://i544.photobucket.c...D8B-8024-10D663FC407B.jpg
http://i544.photobucket.c...1AE-B865-ECACA4514824.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Bianca op 17-11-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:22

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Mantus schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:05:
Ga morgen deze ophalen voor de Nintendo 64, alles compleet in doos en boekjes. Voor 100 euro is het geen megadeal maar er zitten al drie spellen bij die samen 100 euro zijn in deze staat.

Ik denk goeie deal!

F1 world gran prix
Zelda Ocarina of Time
Quake
Forsaken
Wave Race 64
Army Men: Sarge's Heroer
Havest Body
Armorines
Super Mario 64
Command & Conquer
Turok 2
Turok
Turok 3
F-zero X
Perfect Dark
Worms Blast
007 goldeneye
007 the world is not enough
Nuclear Strike 64
AllStar Tennis '99
Nog een die ik niet kan lezen
Ik ben best benieuwd welke drie games volgens jou al 100 euro samen moeten maken.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 18:47
copywizard schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:46:
als we het dan toch over uit de oude doos hebben ! vond deze laatst nog

[afbeelding]

als hij te klein is dan hier nog een download linkje want dan kan je inzoomen!

https://www.dropbox.com/s/mvyhcue0ovblp89/5pH1gS5.jpg?dl=0

maar zijn van die lekker oude advertenties uit speelgoed boekjes waar ik als klein kind helemaal wild van werd als die weer op de mat viel rond december.
en dan alleen maar oude consoles :) in al hun glorie!
Dat plaatje komt mij heel bekend voor... omdat ik die namelijk zelf op 16 feb in een vorig topic gepost had. :)

En ik had die weer gemaakt van losse plaatjes die TheInsider ooit gepost had (althans ik wist het zelf niet meer, maar dat zei hij dus ik geloof dat :) )

Ik vroeg hem toen of hij het boekje op hogere resolutie kon inscannen, maar daar kreeg ik helaas geen reactie op.

Maar ik zie dat hij nu weer gereageerd heeft op jouw post, dus wie weet gaat het ooit nog lukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
aaa wist dat ik het ergens vandaan had maar geen idee waar het was thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 23:00
Bianca schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:47:
[...]

Thanks! Die Kid Icarus hadden we op ebay gevonden en was ook meteen de enige die we zagen. Megaman hadden we niet gevonden. Het is inderdaad dezelfde versie als van die link, dus deel 1 als ik het goed heb.

[...]

De taal van de doosjes en boekjes zijn van beide spellen in het Nederlands. De doosjes zijn ook in zeer goede staat voor zover ik kon zien. Ik zal nog wel vragen of ze er even betere foto's van maakt.

-edit-
Hierbij de foto's van de spellen:
Kid Icarus:
http://i544.photobucket.c...9EC-A121-041A1D229E2C.jpg

Megaman:
http://s544.photobucket.c...1AE-B865-ECACA4514824.jpg
http://s544.photobucket.c...D8B-8024-10D663FC407B.jpg
Beste je hebt erg geluk dat je juist deze versie hebt van de spellen deze zijn het meeste waard. dit komt met name door de franstalige tekst op de doosjes van de spellen, Deze schijnen best zeldzaam te zijn omdat er meer duitse varianten en amerikaanse varianten van beide spellen waren gemaakt en zelfs hier verkocht in Nederland ipv nederlandse varianten.

verder de kid Icarus voorbeeld is een amerikaanse variant hier in Europa zijn deze veel minder gewild dan de europese versie alsnog wel meer waard dan de duitse variant. amerikaanse varianten zijn over het algemeen veel minder waard dan europese versie.

voorbeeld van een duitse megaman zit niemand op te wachten kom je overal tegen is het minste waard van alle varianten die er zijn. er zit een zeer groot prijsverschil in de varianten

Die voorbeelden die gegeven zijn zijn zeer slecht vergelijkings materiaal. voor die prijzen zou ik het zonder na te denken meteen van je overnemen.

De megaman foto werkt niet maar gezien de staat van de kid Icarus die zeer netjes denk ik dat de megaman ook wel in een mooie staat is hier kan je wel een mooie prijs krijgen.

voor de kid Icarus omdat het een frans nederlandse versie is en in zeer nette staat kun je er gemakkelijk meer dan 120 euro voor krijgen. denk max zo'n 160 maar ergens rond die prijzen zit je goed neem dat van mij aan.

ik neem verder aan dat je met megaman 1 megaman de wily's revenge bedoeld als deze ook de nederlands franse versie als kid Icarus in zeer nette staat is kan je hier makkelijk 80 max zo'n 120 euro voor krijgen. tussen in zit je goed

het zijn vooral de franse verzamelaars die hier de hoofdprijzen voor betalen en de prijzen hiervoor opdrijven, als het enkel nederlandstalige doosjes waren was het waarschijnlijk veel minder waard geweest.

raad ebay aan om dit te verkopen maar marktplaats is dit ook wel mogelijk mits je daar de juiste kopers aan de haak krijgt. maar op marktplaats mits je dus niet de juiste kopers krijgt zul je er maar ongeveer 80 euro ps voor krijgen raad ebay aan veel meer publiek en serieuze kopers die er op marktplaats vaak niet zijn

bij adverteren raad ik je aan om er (fah version) achter te zetten er zijn specifieke verzamelaars die alleen hier voor verzamelen en er hoofdprijzen voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
gast7 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:57:
[...]

Beste je hebt erg geluk dat je juist deze versie hebt van de spellen deze zijn het meeste waard. dit komt met name door de franstalige tekst op de doosjes van de spellen, Deze schijnen best zeldzaam te zijn omdat er meer duitse varianten en amerikaanse varianten van beide spellen waren gemaakt en zelfs hier verkocht in Nederland ipv nederlandse varianten.

verder de kid Icarus voorbeeld is een amerikaanse variant hier in Europa zijn deze veel minder gewild dan de europese versie alsnog wel meer waard dan de duitse variant. amerikaanse varianten zijn over het algemeen veel minder waard dan europese versie.

voorbeeld van een duitse megaman zit niemand op te wachten kom je overal tegen is het minste waard van alle varianten die er zijn. er zit een zeer groot prijsverschil in de varianten

Die voorbeelden die gegeven zijn zijn zeer slecht vergelijkings materiaal. voor die prijzen zou ik het zonder na te denken meteen van je overnemen.

De megaman foto werkt niet maar gezien de staat van de kid Icarus die zeer netjes denk ik dat de megaman ook wel in een mooie staat is hier kan je wel een mooie prijs krijgen.

voor de kid Icarus omdat het een frans nederlandse versie is en in zeer nette staat kun je er gemakkelijk meer dan 120 euro voor krijgen. denk max zo'n 160 maar ergens rond die prijzen zit je goed neem dat van mij aan.

ik neem verder aan dat je met megaman 1 megaman the wily wars bedoeld als deze ook de nederlands franse versie als kid Icarus in zeer nette staat is kan je hier makkelijk 80 max zo'n 120 euro voor krijgen. tussen in zit je goed

het zijn vooral de franse verzamelaars die hier de hoofdprijzen voor betalen en de prijzen hiervoor opdrijven, als het enkel nederlandstalige doosjes waren was het waarschijnlijk veel minder waard geweest.

raad ebay aan om dit te verkopen maar marktplaats is dit ook wel mogelijk mits je daar de juiste kopers aan de haak krijgt. maar op marktplaats mits je dus niet de juiste kopers krijgt zul je er maar ongeveer 80 euro ps voor krijgen raad ebay aan veel meer publiek en serieuze kopers die er op marktplaats vaak niet zijn

bij adverteren raad ik je aan om er (fah version) achter te zetten er zijn specifieke verzamelaars die alleen hier voor verzamelen en er hoofdprijzen voor betalen.
Thanks! Hier kan ze wel wat mee. Het gaat om megaman: dr. Wily's revenge. Ik ging ervan uit dat dat deel 1 was. Ze is niet bekend met ebay, maar toch maar eens aan haar voorleggen wat ze er nu precies mee wil. Ebay klinkt dan toch wel heel aantrekkelijk. De linkjes zijn overigens in mijn oorspronkelijke post gefixt

Zulke mooie retro vondsten heb ik nou nooit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
geen probleem dat zijn inderdaad zeer mooie vondsten.

en inderdaad mijn fout het is inderdaad dr wily's revenge ipv wily wars haal die twee altijd door de war terwijl ik het spel wel gewoon cib heb

zeker niet de slechtste spellen om tegen te komen op zolder of op een rommelmarkt

[ Voor 47% gewijzigd door gast7 op 17-11-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Die megaman heb ik hier denk ik nog ergens liggen. Toen ik klein was heb ik die gehad. Een van mijn eerste gameboy spellen. Ik denk dat ik het doosje niet meer heb. ;(

Ach ja, er zijn toch nog een heleboel doosjes bewaard gebleven gelukkig. Helaas de meeste wel opgevouwd en dus de inlay weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
ik vind het eigenlijk best wel raar dat mensen vaak de doosjes etc weggooien.

vooral omdat je er vroeger waarschijnk een vermogen aan hebt uitgegeven of er erg lang voor hebt gespaard.

je zou verwachten dat je er toch iets netter mee om zou gaan dan dat de doosjes er af werden geragd voor de cardridges of dat het ergens geplet wordt achter gelaten bedoel het zag er niet uit als reclame materiaal zag er toch best wel mooi uit. verder waren de doosjes niet gemaakt om meteen weg te gooien je kan deze gewoon open en dicht doen zonder de doosjes te beschadigen.

wel heb ik gehoord dat je vroeger niet altijd je spellen cib kreeg als je deze nieuw in de winkel kocht. je kon dus een losse cardridge krijgen.

prijs was alsnog hetzelfde maar toch wel interssant om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gast7 schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:18:

vooral omdat je er vroeger waarschijnk een vermogen aan hebt uitgegeven of er erg lang voor hebt gespaard.

je zou verwachten dat je er toch iets netter mee om zou gaan dan dat de doosjes er af werden geragd voor de cardridges of dat het ergens geplet wordt achter gelaten bedoel het zag er niet uit als reclame materiaal zag er toch best wel mooi uit. verder waren de doosjes niet gemaakt om meteen weg te gooien je kan deze gewoon open en dicht doen zonder de doosjes te beschadigen.

wel heb ik gehoord dat je vroeger niet altijd je spellen cib kreeg als je deze nieuw in de winkel kocht.

prijs was alsnog hetzelfde maar toch wel interssant om te weten.
Ik kocht al mijn NES/SNES/GB spellen CiB tussen 1989 en 1994 anders. Sealed waren ze vaak niet. Doosjes in de bak om te kijken wat het was, kocht ik hem en het was de laatste was het compleet maken en verkopen. Of ruilen werd nooit moeilijk gedaan, dat begon pas in de PS1 tijd met kopiëren.

Good old times, lekker bij de Intertoys van mn spaargeld een spel uitzoeken als ik genoeg had. Blij met m'n Turtles II voor de NES, destijds een koopje voor 25 Gulden nieuw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
Zag net een pc bundel met de game pulstar erin, zag eruit als een leuke twin stick shooter ala geo wars dus ff een review op gezocht, kwam op 33.6% uit ofzo dus die sla ik over, maar toen zag ik dat er ook een pulstar voor de neo geo was.....toch ff fimpje gechecked. Blijft toch geweldig, was echt 'geinspireerd' door rtype (las ook dat het gemaakt was door ex irem mensen) maar die gfx! Mocht ik ooit de loterij winnen dan wordt het mijn levensmissie al deze games te sparen...in de tussentijd deze toch maar is emuleren (of natuurlijk toch maar r-type spelen die moet ook nog steeds uitgespeeld :X ).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Hoe weten ze welke er opgegraven zijn en welke niet?
Ik heb hier eentje in seal liggen. Als ik daar een beetje modder op smeer, is ie dan ook 1230 Euro waard? :P

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Wahloh schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:53:
[...]

Ik ben best benieuwd welke drie games volgens jou al 100 euro samen moeten maken.
Goed, wellicht iets te enthousiast >:) F-zero, Mario Kart, Zelda en Perfect Dark zijn samen over de 100 volgens de prijzen op marktplaats.

Overigens zijn de doosjes boven verwachting! Zeker F-zero en Zelda en nog een paar zijn helemaal gaaf inclusief boekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
gast7 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:57:
[...]

Goeie tips allemaal! Dat laatste wist ik ook niet.

En verder, ik doe eigenlijk voor namelijk kopen op marktplaats en veelal verkopen op ebay. Inderdaad vanwege meer serieuzere kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-10 22:48
gast7 schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:18:

Vroeger werden spellen niet gekocht om als verzamelobject in de kast te zetten. Het spel werd gespeeld, en verpakkingsmateriaal was veelal niet meer dan dat... ik denk dat menig tiener destijds niet veel beter met de doosjes omging als tegenwoordig, getuige de vele erbarmelijk slechte doosjes van disc-based systemen. :)

Desalniettemin, zijn mijn (mint) doosjes en handleidingen pas gesneuveld toen ik in mijn eigen huis introk. Bij verhuizing nooit gedacht die doosjes nog als verzamelobject te willen hebben. Ik heb voor een kapitaal bij het oud papier gezet blijkt 10 jaar later... 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Flozem op 17-11-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Flozem schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:36:
[...]

Vroeger werden spellen niet gekocht om als verzamelobject in de kast te zetten. Het spel werd gespeeld, en verpakkingsmateriaal was veelal niet meer dan dat... ik denk dat menig tiener destijds niet veel beter met de doosjes omging als tegenwoordig, getuige de vele erbarmelijk slechte doosjes van disc-based systemen. :)

Desalniettemin, zijn mijn doosjes en handleidingen pas gesneuveld toen ik in mijn eigen huis introk. Bij verhuizing nooit gedacht die doosjes nog als verzamelobject te willen hebben. Heb voor een kapitaal bij het oud papier gezet blijkt 10 jaar later... 8)7
dit weet ik uiteraard ook wel, als je bij veel mensen kijkt zijn de game doosjes in slechte staat zelfs dvd doosjes. dus het is logisch dat die kartonnen doosjes sneuvelen

ja ik zou wel verwachtten dat die doosjes vaak bij het oud papier werden gezet veel mensen ging het echt enkel om de cardridge wat uiteraard wel logisch is.

ben persoonlijk blij dat ik mijn grote pokemon ruby doos voor de limited edition pokemon ruby console die ik vroeger voor mijn verjaardag kreeg goed heb bewaard. Dit omdat de doos voor deze console er erg mooi uit zag vond ik zelf. was best wel zuinig vroeger blijkbaar want heb hem maar aan een kant geopend en de rest verzegeld gelaten verder ook gewoon normal bewaard dus geen deuken etc :)

nu als verzamelaar blijkt de doos van de groudon gba sp zeer moeilijk te vinden in nette staat wat ik nu dus nog wel heb. Mijn moeder wou altijd dat ik de kartonnen dozen van speelgoed weggooide waaronder deze maar ik zei dat ik dat niet wou en het mooi vond en mijn vader vond het ook zonde en heb hem hierdoor nog in mijn bezit zelfde gold voor de enkele gba games die ik vroeger had.

vaak gooien vooral de moeders de kartonnen dozen weg, dit omdat ze het als Rommel zagen en het weg wilden hebben dit was zeer irritant 8)7. Dit weet ik vrijwel zeker want dat zag ik wel meerdere keren terug bij vrienden en bij mij zelf. |:(

[ Voor 33% gewijzigd door gast7 op 18-11-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 10:30
Heb ook weer een paar pareltjes gevonden!

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/Mobile%20Uploads/image_zps6f23fe50.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Super Mario World voor de SNES, hoe zeldzaam is het spel eigenlijk CIB?

Vroeger zat het spel namelijk in een pakket met de SNES. En zou daarom CIB zeldzaam zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 06-10 13:28
Bianca schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:21:
[...]

Thanks! Hier kan ze wel wat mee. Het gaat om megaman: dr. Wily's revenge. Ik ging ervan uit dat dat deel 1 was. Ze is niet bekend met ebay, maar toch maar eens aan haar voorleggen wat ze er nu precies mee wil. Ebay klinkt dan toch wel heel aantrekkelijk. De linkjes zijn overigens in mijn oorspronkelijke post gefixt

Zulke mooie retro vondsten heb ik nou nooit. :P
Laat het in ieder geval even weten als je ze online hebt gezet. Kunnen we ook een bod uitbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
Flozem schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:36:
[...]

Desalniettemin, zijn mijn (mint) doosjes en handleidingen pas gesneuveld toen ik in mijn eigen huis introk. Bij verhuizing nooit gedacht die doosjes nog als verzamelobject te willen hebben. Ik heb voor een kapitaal bij het oud papier gezet blijkt 10 jaar later... 8)7
Niet alleen erbarmelijk slechte doosjes. Laatst nog ergens voor wat games langsgeweest en ze niet gekocht. Weet zeker dat 50% van die games niet meer functioneerde, zo ontzettend beroerd zagen die cd's eruit :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:38
Gisteren toch maar mijn Atari Lynx II verkocht.
Lag hier stof te happen en nu is iemand anders er blij mee. :)

Hopelijk heb ik dit weekend even tijd om naar mijn dreamcast probleem te kijken. (vmu beeld, tv geen beeld)
Heb een aantal handleidingen gevonden op internet.
Kwam gisteren trouwens de vishengel voor de dreamcast tegen met opruimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
gast7 schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:47:
[...]

dit weet ik uiteraard ook wel, als je bij veel mensen kijkt zijn de game doosjes in slechte staat zelfs dvd doosjes. dus het is logisch dat die kartonnen doosjes sneuvelen

ja ik zou wel verwachtten dat die doosjes vaak bij het oud papier werden gezet veel mensen ging het echt enkel om de cardridge wat uiteraard wel logisch is.
Van de weinige spellen die ik nog van vroeger heb, zijn de meeste doosjes in hele goede staat.
Juist omdat ze zo duur waren en ik er niet zo veel kreeg en kon kopen, deed ik heel voorzichtig met de doosjes. Helaas heb ik alleen nog maar mijn originele N64 spellen. Al mijn SNES spellen had ik vroeger verkocht. Waarschijnlijk om de copybox (ProFighterX) te betalen. Stom, stom, stom 8)7 nu ik er op terug kijk...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:27
Helaas heb ik ook vroeger mijn NES (Alles in Mint staat) met games verkocht om de SNES aan het einde van het SNES tijdperk heb ik bijna al mijn SNES games (in Mint staat) verkocht, de SNES en enkele games behouden (Super Mario World, Super Probotector, Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest en Jammit). Vanaf de Nintendo 64 heb ik alles bewaard (in Mint staat). Dit heeft gewoon te maken met wat je te besteden hebt, en je wilt als je jong bent toch met je generatie mee vernieuwen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Xyphoid schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:34:
[...]

Hoe weten ze welke er opgegraven zijn en welke niet?
Ik heb hier eentje in seal liggen. Als ik daar een beetje modder op smeer, is ie dan ook 1230 Euro waard? :P
Ik heb geen idee, misschien aan de hand van de verkoper? Ze zijn opgegraven door Microsoft als ik het goed heb. Diegene wat dan door hun of een affiliate online zijn gegooid zijn dus opgegraven :p

Ik weet niet hoe uitgebreid ze het er over gaan hebben in die documentaire, maar die komt over een aantal dagen op Xbox Video. Die is sowieso wel het kijken waard :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
van de week weer een kartonnen doos ontvangen met Retail zegels op het karton. :( Nu heb ik ze voorzichtig eraf gehaald, maar is er sticker plaksel achtergebleven (de doos is verder in tact). Hoe kan ik dit het allerbeste verwijderen, zonder dat het in de verpakking trekt (het is glossy karton, console verpakking). Met plakband deppen werkt niet. Je hebt natuurlijk stickerverwijderaar, wasbenzine en terpentine etc., maar wat is de beste oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:26:
van de week weer een kartonnen doos ontvangen met Retail zegels op het karton. :( Nu heb ik ze voorzichtig eraf gehaald, maar is er sticker plaksel achtergebleven (de doos is verder in tact). Hoe kan ik dit het allerbeste verwijderen, zonder dat het in de verpakking trekt (het is glossy karton, console verpakking). Met plakband deppen werkt niet. Je hebt natuurlijk stickerverwijderaar, wasbenzine en terpentine etc., maar wat is de beste oplossing?
dood normale fohn gebruiken er goed op houden dan rol je het met je vinger er zo vanaf zonder schade dit omdat de plak laag weer iets vloeibaar word het beste is dit al te doen terwijl de sticker er nog opzit dan trek je vaak ook de gehele plak laag mee

p.s. geen vloeistoffen op het karton doen of op plastic zoals ps1 doosjes met nagellak remover (aceton) is een grote bende omdat het plastic weg smelt! eventueel kan je nog wel een licht vochtige doek doen met 90% alcohol! dat werkt dan weer wel ook op karton maar niet te vochtig maken dan kan het erin trekken maar op plastic laat dit vaak weer een witte waas achter!

[ Voor 18% gewijzigd door copywizard op 18-11-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
copywizard schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:41:
[...]

dood normale fohn gebruiken er goed op houden dan rol je het met je vinger er zo vanaf zonder schade dit omdat de plak laag weer iets vloeibaar word het beste is dit al te doen terwijl de sticker er nog opzit dan trek je vaak ook de gehele plak laag mee

p.s. geen vloeistoffen op het karton doen of op plastic zoals ps1 doosjes met nagellak remover (aceton) is een grote bende omdat het plastic weg smelt! eventueel kan je nog wel een licht vochtige doek doen met 90% alcohol! dat werkt dan weer wel ook op karton maar niet te vochtig maken dan kan het erin trekken maar op plastic laat dit vaak weer een witte waas achter!
Top! Ga het vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ik heb met lijmresten op kartonnen verpakkingen goede ervaringen met een beetje WD40 op een doekje en wegwrijven. Gaat er verrassend snel mee af, en bijt niet in tegenstelling tot alcohol... dat gebruik je liefst nooit op karton / drukwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Flozem schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:10:
Ik heb met lijmresten op kartonnen verpakkingen goede ervaringen met een beetje WD40 op een doekje en wegwrijven. Gaat er verrassend snel mee af, en bijt niet in tegenstelling tot alcohol... dat gebruik je liefst nooit op karton / drukwerk.
WD-40 is superspul. Gebruik ik ook om vet van mijn handen te halen, scharnieren te smeren, vastzittende schroeven los te krijgen en mijn gitaarsnaren te beschermen tegen roest. Misschien werkt het ook om je console schoon te maken, maar heb niet zulke vieze consoles, dat ik ze niet meer schoon krijg met wat zeep en water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Xyphoid schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:51:
[...]

WD-40 is superspul. Gebruik ik ook om vet van mijn handen te halen, scharnieren te smeren, vastzittende schroeven los te krijgen en mijn gitaarsnaren te beschermen tegen roest. Misschien werkt het ook om je console schoon te maken, maar heb niet zulke vieze consoles, dat ik ze niet meer schoon krijg met wat zeep en water.
consoles/controllers gaan bij mij altijd in de vaatwasser geheel uit elkaar gehaald en dan de shell van de controllers of console huppakee zo in de vaatwasser tussen de borden en kopjes doet wonderen!
helpt ook top tegen klevende playstation 1 knoppen enzo!

zeker voor die lekkere vieze vet randjes die tussen de controllers komt te zitten na tijden gebruik.

[ Voor 3% gewijzigd door copywizard op 18-11-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
copywizard schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:12:
[...]

consoles/controllers gaan bij mij altijd in de vaatwasser geheel uit elkaar gehaald en dan de shell van de controllers of console huppakee zo in de vaatwasser tussen de borden en kopjes doet wonderen!
helpt ook top tegen klevende playstation 1 knoppen enzo!

zeker voor die lekkere vieze vet randjes die tussen de controllers komt te zitten na tijden gebruik.
Hahaha, helemaal niet aan gedacht! Zit ik daar met mijn sponsje en een sopje...
Heb gewoon een vaatwasser staan. Volgende keer maar eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
Bangsa schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:54:
Super Mario World voor de SNES, hoe zeldzaam is het spel eigenlijk CIB?

Vroeger zat het spel namelijk in een pakket met de SNES. En zou daarom CIB zeldzaam zijn?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Niet. Alleen gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
is zeker niet zeldzaam ook niet cib.

als het echt zeldzaam is dan was het wel een heel stuk meer waard dan 30 tot 70 euro voor een cib versie. gele engelse variant gaat meer richting de 70 euro rode meer richting de 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Xyphoid schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:12:
[...]

Hahaha, helemaal niet aan gedacht! Zit ik daar met mijn sponsje en een sopje...
Heb gewoon een vaatwasser staan. Volgende keer maar eens uitproberen.
Inderdaad! Wat een idee! :De

Die ga ik van de week ook even uitvoeren, echt nog nooit over na gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ligt er maar net aan hoe smerig de console is. Soms is met beleid schuren de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
Xyphoid schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:12:
Zit ik daar met mijn sponsje en een sopje...
Zo doe ik het ook hoor. Een controller (of iets als een SNES) schroef ik helemaal uit elkaar. Vervolgens even een sopje maken en met een tandenborstel alle randjes, hoekjes etc. schoonmaken.

Zoals copywizard ook al zei, worden met name die 'gleuven' aan de zijkant van de controllers erg ranzig. Een sopje + tandenborstel is dan ook een prima oplossing. ;-)

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
c4ke schreef op woensdag 19 november 2014 @ 07:56:
[...]

Zo doe ik het ook hoor. Een controller (of iets als een SNES) schroef ik helemaal uit elkaar. Vervolgens even een sopje maken en met een tandenborstel alle randjes, hoekjes etc. schoonmaken.

Zoals copywizard ook al zei, worden met name die 'gleuven' aan de zijkant van de controllers erg ranzig. Een sopje + tandenborstel is dan ook een prima oplossing. ;-)
of de vaatwasser ! maar doe geen kook/steriele was (vaak aangegeven door een baby flesje) want dan gaat het niet goed ik heb nes/snes/n64/psx controllers en consoles getest tot 60 graden en ze komen er als nieuw uit maar ik doe hem nu op 45 graden max

[ Voor 3% gewijzigd door copywizard op 19-11-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Tijd geleden heb ik 2 gloednieuwe NES controllers weten te krijgen via videogameworld.nl.
Helaas is Steve ermee gekapt en kan je daar ook niks meer bestellen.

Toch zou ik nog graag die old new stock willen vinden en nog een setje controllers erbij kopen.
Iemand een idee waar ik het zou moeten zoeken?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
kaos- schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:16:
Tijd geleden heb ik 2 gloednieuwe NES controllers weten te krijgen via videogameworld.nl.
Helaas is Steve ermee gekapt en kan je daar ook niks meer bestellen.

Toch zou ik nog graag die old new stock willen vinden en nog een setje controllers erbij kopen.
Iemand een idee waar ik het zou moeten zoeken?
Ik vermijd webshops zo veel mogelijk voor games omdat ik de prijzen daar vaak veels te hoog vind. Maar voor controllers ga ik daar altijd wel kijken.

Er zijn zat webshops die controllers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Mantus schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:46:
[...]
Er zijn zat webshops die controllers hebben.
Ik heb het over originele nieuwe controllers he. Geen replica's of gebruikte.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Iemand een idee of 250€ voor een MVS arcade kast incl Aero Fighters 2, King of Monsters 2 en mutation nation een geode prijs is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 13:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ekfad schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:45:
Iemand een idee of 250€ voor een MVS arcade kast incl Aero Fighters 2, King of Monsters 2 en mutation nation een geode prijs is?
Hele nette prijs mits de monitor in goede staat is.
Mutation Nation op MVS is volgens mij ook nog een game van rond de 50 euro

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Verwijderd

Vraagje!

Wat is een beetje de prijs van Mario Kart & Donkey Kong Country 3 voor de SNES CIB?
Doosjes zien er prima uit, niet mint, maar zeker wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Laatst online: 12:21
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:26:
Vraagje!

Wat is een beetje de prijs van Mario Kart & Donkey Kong Country 3 voor de SNES CIB?
Doosjes zien er prima uit, niet mint, maar zeker wel goed :)
Bepaal eerst voor jezelf wat het minimum bedrag is waarvoor je het wilt verkopen.
bv. €10 ben blij dat het weg is en mooi 10 euro in mijn zak. €9 voel mij bedrogen, hou het liever zelf. €20 jahoeowiiee...!!! echt blij, heb er veel meer voor gekregen dan ikzelf had begroot.

Staar je niet blind op belachelijke handelaars prijzen. Voor een snellere verkoop ga je meer naar je minimum bedrag en vice versa.

Nogmaals bepaal eerst voor jezelf waar je genoegen mee neemt. De spellen zijn niet uniek en er is nog veel te koop. Compleet en in nette staat kan zeker het dubbele in waarde toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ingelogd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:20:
[...]
Staar je niet blind op belachelijke handelaars prijzen. Voor een snellere verkoop ga je meer naar je minimum bedrag en vice versa.
Ik zou idd niet naar de prijzen van handelaren gaan kijken, maar je wilt je spullen natuurlijk ook niet voor niets weg doen.

Zelf zou ik ook nooit bij een handelaar überhaupt maar iets kopen, aangezien ik altijd moe word van de partijen die op die manier de markt proberen te verzieken. Uiteraard zullen er wel handelaren zijn die eerlijke prijzen vragen, maar als ik op die Bonami Retro Beurzen rond kijk dan zie ik vaak dingen dingen die toch wel belachelijk geprijsd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Net op de rommelmarkt een Videopac G7000 met 2 controllers en 2 spellen (Videopac 1 en 4) voor €5 gekocht.
Dacht dat het wel wat waard zou zijn, maar valt toch tegen. Nou ja, leuk voor de verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Xyphoid schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 14:09:
Net op de rommelmarkt een Videopac G7000 met 2 controllers en 2 spellen (Videopac 1 en 4) voor €5 gekocht.
Dacht dat het wel wat waard zou zijn, maar valt toch tegen. Nou ja, leuk voor de verzameling.
de console van dit system is enkel en alleen wat waard als deze cib. als losse console krijg je er niet zo gek veel voor.

verder moet je het van bepaalde cib spellen hebben die wel enige waarde kunnen hebben.

maar dat is bij die console zo moelijk te herkennen dat dit haast niet te doen is. is een erg specialistische markt waarbij minder dan 1% van de spellen ook maar enige waarde heeft, grootste gedeelte is vrijwel onverkoopbaar zelfs voor rommelmarkt prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
gast7 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:24:
is zeker niet zeldzaam ook niet cib.

als het echt zeldzaam is dan was het wel een heel stuk meer waard dan 30 tot 70 euro voor een cib versie. gele engelse variant gaat meer richting de 70 euro rode meer richting de 30
Bedankt voor de advies!

Heb er 1 kunnen scoren op Ebay, en is inderdaad richting de €30.

Ik snap alleen niet waarom de Classic Series (ook rode doos) soms duurder zijn dan de eerdere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Bangsa schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 18:06:
[...]

Bedankt voor de advies!

Heb er 1 kunnen scoren op Ebay, en is inderdaad richting de €30.

Ik snap alleen niet waarom de Classic Series (ook rode doos) soms duurder zijn dan de eerdere versies.
geen problem

het klopt inderdaad dat classic varianten ook wel platinum etc tegenwoordig veel minder waard zijn dan de originele releases en dat haast niemand deze verzameld.

maar bij kartonnen varianten zoals bij de snes en nes zijn er hier best wel wat verzamelaars voor.

verder zijn de classic series hier best wel moeilijk te krijgen zelfs moelijker dan de originele eerste releases dit mede omdat de kartonnen doosjes vaak kapot gaan en dat er waarschijnlijk minder van zijn gemaakt dan de eerste release games.

kort gezegd de classic series bij de snes zijn zeldzamer dan de originele eerste release van de game. Het is moeilijker te vinden en omdat er alsnog veel vraag naar is ondanks dat het een tweede release is ligt daardoor de prijs hoger dan het oirgineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Zijn er mensen die ervaring hebben met de BitBox doosjes voor de NES? http://www.stoneagegamer.com/more/novelties/game-cases/

Zelf gebruik ik Universal Video Game Cases voor alle cartridges behalve de NES (deze past er niet in) en die bevallen zeer goed, maar ik zoek nog een goede oplossing voor mijn NES cartridges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrouwlief heeft zich weer uitgeleefd :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GpcCIzADPlict2nvPnGdimd7/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
xelfer schreef op zondag 23 november 2014 @ 09:33:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de BitBox doosjes voor de NES? http://www.stoneagegamer.com/more/novelties/game-cases/

Zelf gebruik ik Universal Video Game Cases voor alle cartridges behalve de NES (deze past er niet in) en die bevallen zeer goed, maar ik zoek nog een goede oplossing voor mijn NES cartridges.
Die zoek ik ook nog! Ik heb nu alle losse cartridges in zo'n zwart hoesje zitten maar het opstapelen van die ziet er niet zo mooi uit..

Die BitBox zien er wel goed uit eigenlijk, alleen weet ik nu al dat ik er 50 nodig ga hebben en zelf de prints moet gaan maken..

Je hebt voor NES games wel van die rekjes maar daar passen er maar 10 in.
http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Mantus schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:11:
[...]

Die zoek ik ook nog! Ik heb nu alle losse cartridges in zo'n zwart hoesje zitten maar het opstapelen van die ziet er niet zo mooi uit..

Die BitBox zien er wel goed uit eigenlijk, alleen weet ik nu al dat ik er 50 nodig ga hebben en zelf de prints moet gaan maken..

Je hebt voor NES games wel van die rekjes maar daar passen er maar 10 in.
http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr
Zijn die BitBox dingen alleen bij Stoneagegamer te koop of kan je ook bij een retailer in Europa terecht? Ik kan het zelf niet zo goed vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Laatst online: 10-10 22:41

Metro2002

Memento mori

Exorcist schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:07:
Vrouwlief heeft zich weer uitgeleefd :)

[afbeelding]
Gaaf! Goed gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 02-10 13:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

xelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:43:
[...]

Zijn die BitBox dingen alleen bij Stoneagegamer te koop of kan je ook bij een retailer in Europa terecht? Ik kan het zelf niet zo goed vinden.
Als je zoiets alleen in de US kan krijgen zit je wel gelijk met flinke verzendkosten.
Ik zoek zo ook nog steeds een retailer voor MVS shockboxes (en professioneel geprinte inserts).
Die zijn ook te verkregen in de US maar die verzendkosten.. 8)7 :(

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ja verzendkosten idd, en sommige shops versturen überhaupt niet buiten Noord-Amerika...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
ricost schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:05:
[...]

Als je zoiets alleen in de US kan krijgen zit je wel gelijk met flinke verzendkosten.
Ik zoek zo ook nog steeds een retailer voor MVS shockboxes (en professioneel geprinte inserts).
Waren het maar alleen verzendkosten. Met wat pech mag je ook invoerrechten en btw betalen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Flozem schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:14:
[...]

Waren het maar alleen verzendkosten. Met wat pech mag je ook invoerrechten en btw betalen... :'(
Ja dat is al helemaal vervelend dan. Gelukkig kon ik mijn Universal Video Game Cases uit Europa halen. Wat dat betreft is de EU toch wel een zegen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
xelfer schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:49:
[...]

Ja dat is al helemaal vervelend dan. Gelukkig kon ik mijn Universal Video Game Cases uit Europa halen. Wat dat betreft is de EU toch wel een zegen :).
Dat is dan ook meteen het enige :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versterker vervangen in de gameroom:

oud: Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.eu/images/eur/Pressrelease/2005/VSX1015_1b.jpg

(Pioneer VSX-1015-S)

nieuw: Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/GoT/Pioneer/2012_modellen/VSX-922-S/VSX-922-S_frontpanel.jpg

(Pioneer VSX-922-S)

De 1015 had ik nog niet zolang (begin dit jaar), toen gekocht als vervanger van de Pioneer VSX-516-S daar ik aansluitingen te kort kwam (component, optical, coaxial). Sinds het weekend staat er in de garage ook een PlayStation TV, en die heeft geen optical out. Geluid via een TV vind ik verschrikkelijk, dus op zoek gegaan naar een andere versterker. Deze heeft 6 HDMI aansluitingen, hetgeen me veel kabels gaat schelen daar ik twee PS3's, een 360, de PS TV, laptop en een Humax 5300 via HDMI heb aangesloten en bij allen het geluid optisch of coaxial heb aangesloten.

Nadeel is dat deze maar 1 component input heeft, terwijl ik er drie gebruik (Xbox, PS2 en Wii). Even kijken wat ik daarmee doe, ik denk ouderwets wisselen..gebruik ze allen niet vaak. Nog even getwijfeld om de Onkyo NR-509 in de woonkamer met deze te wisselen, maar dat ding is prima en heb in die ruimte maar 4 HDMI aansluitingen nodig ipv. 6.

De 1015 staat te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Good stuff, maar wat heeft dit te maken met oude retro consoles?
Of is dit gewoon een verkapte "kijk eens hoe blij ik ben met dit stukje tech" post ;)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:35
kaos- schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:36:
Of is dit gewoon een verkapte "kijk eens hoe blij ik ben met dit stukje tech" post ;)
Het komt toch in de gameroom :P

Lekker veel inputs op die pioneers, toch iets meer dan de vergelijkbare denons/onkyos, maar wat een vreselijke remote zit er toch bij (heb m zelf ook -__-). Je oude 1015-S lijkt me een veel fijnere remote te hebben, kun je die ook op de 922 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:36:
Uh, evenveel als TV's. Het ding is het centrale component voor al mijn retro-spelcomputers.
zzattack schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:48:
[...]

Lekker veel inputs op die pioneers, toch iets meer dan de vergelijkbare denons/onkyos, maar wat een vreselijke remote zit er toch bij (heb m zelf ook -__-). Je oude 1015-S lijkt me een veel fijnere remote te hebben, kun je die ook op de 922 gebruiken?
Weet ik niet, niet geprobeerd. Maar de 1015 en bijbehorende DVD speler gaan als set verkocht worden, inc. de originele AB. Vind het prima verder :)

[ Voor 44% gewijzigd door Exorcist op 26-11-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:59

nwagenaar

God, root. What's the differen

ricost schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:05:
[...]

Een alternatief voor de Shockbox: http://www.jammaplus.co.u...-mvs-pgm-atomiswave-naomi

Ik ben nu ook bezig om mijn Poor Man's Shockbox te maken. Maar helaas zijn mijn eerste tests wat mislukt :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Vandaag binnengekregen :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eYwkYJC.jpg

Voornamelijk blij met Probotector 2 die ik voor weinig kon krijgen :7

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Laatst online: 12:21
kaos- schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:07:

Voornamelijk blij met Probotector 2 die ik voor weinig kon krijgen :7
Probotector 2 is inderdaad prijzig aan het worden al vind ik Power blade een beter spel, heerlijke gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ingelogd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:49:
[...]

Probotector 2 is inderdaad prijzig aan het worden al vind ik Power blade een beter spel, heerlijke gameplay.
Beide zijn cool. Probotector is echt een game opzich, Powerblade is stiekem gewoon een megaman ripoff.

Soundcloud

Verwijderd

yo,

ik heb thuis nog een sega master system waarvan er 3 voorgeinstalleerd zijn in de sega zelf nl hang-on, bij aansluiten van de light phaser een jager spel, en een doolhof spel met een slakje.Ik heb ook nog een 15 tal games ter mijn beschikking, zoals mortal kombat, moonwalker, supertennis, mickey mouse,enz. Heeft er iemand een idee wat dit allemaal nog waard is?

• Jumpman
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:01:
yo,

ik heb thuis nog een sega master system waarvan er 3 voorgeinstalleerd zijn in de sega zelf nl hang-on, bij aansluiten van de light phaser een jager spel, en een doolhof spel met een slakje.Ik heb ook nog een 15 tal games ter mijn beschikking, zoals mortal kombat, moonwalker, supertennis, mickey mouse,enz. Heeft er iemand een idee wat dit allemaal nog waard is?
Met Google, Marktplaats en eBay is dat toch zelf wel te bepalen? Het ligt ook aan de mate van compleetheid en de staat van de items.

Vind het niks. Voor "ons" (?) sowieso niet. Liever een SNES met Super GameBoy. Ik begrijp de term "HD" dan ook niet, want het is nauwelijks meer dan een simpel 8-bit spelletje min of meer geupscaled naar 1920x1080. Dat verandert vrijwel niets aan de graphics, los van de originele charme van de spellen en hun uitstraling die verloren gaan.

Dus nee, not for me :)

• ChokingHazard
Ik denk er inderdaad hetzelfde over. Leuk project, dat wel, maar met een SNES bereik je exact hetzelfde.

Vraag me overigens ook af hoe het zit met input lag en dergelijke.

Mijn Cardmarket-profiel

• Xyphoid
Voor mij ook niet. Dan gooi ik het spel wel in een Super Gameboy. Of in mijn DS.

• gast7
Ze doen dit niet voor niks dus ik zeg ja. Wie weet is het beter dan een snes Gameboy player.

Waarom zou je anders zo een project doen als je hetzelfde zou bereiken met een snes Gameboy player, dat vind ik niet echt logisch.

Denk dat ze zelf wel op de hoogte zijn van de Gameboy player en dat ze dit dus echt wel beter zullen gaan doen en het gaan verbeteren.

Bovendien kan je nu met minder geld meer dingen doen qua technolgie grapics dan vroeger Omdat we nu al een heel stuk verder zijn. 8 bit spelletjes hebben vroeger miljoenen gekost om te maken nu kan je het gewoon thuis maken voor weinig met de nodige software zelfde geldt voor verebteringen om het af te spelen. Dit zal ook gewoon gebeuren met ps4 games etc in de toekomst.

Denk dat er wel wat aan te verbeteren valt niks is perfect.

• Xyphoid
gast7 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:15:
Ze doen dit niet voor niks dus ik zeg ja. Wie weet is het beter dan een snes Gameboy player.

Waarom zou je anders zo een project doen als je hetzelfde zou bereiken met een snes Gameboy player, dat vind ik niet echt logisch.

Denk dat ze zelf wel op de hoogte zijn van de Gameboy player en dat ze dit dus echt wel beter zullen gaan doen en het gaan verbeteren.

Bovendien kan je nu met minder geld meer dingen doen qua technolgie grapics dan vroeger Omdat we nu al een heel stuk verder zijn. 8 bit spelletjes hebben vroeger miljoenen gekost om te maken nu kan je het gewoon thuis maken voor weinig met de nodige software zelfde geldt voor verebteringen om het af te spelen. Dit zal ook gewoon gebeuren met ps4 games etc in de toekomst.

Denk dat er wel wat aan te verbeteren valt niks is perfect.
Ze doen dit, omdat ze het kunnen. Het is tof dat ze het kunnen, maar ze gaan er geen geld mee verdienen. Maar ja, niet geschoten is altijd mis.

• gast7
Xyphoid schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:20:
[...]

Ze doen dit, omdat ze het kunnen. Het is tof dat ze het kunnen, maar ze gaan er geen geld mee verdienen. Maar ja, niet geschoten is altijd mis.
Geld zul je hier zeker niet mee verdienen. veel te klein publiek die het ook echt gaat kopen of er intersse in heeft etc.

Ik bedoel dat het wel mogelijk is om het misschien te verbeteren het is meer een hobby project.

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:24
zzattack schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:48:
[...]

Ik sluit mij aan bij het Pioneer Remote verhaal, enige voordeel dat hij heeft (nieuwe model) is dat ik mijn "2nd screen" ermee kan inschakelen en input kan selecteren zodat het een extra remote op tafel scheelt :D .Bedenk me dat zo rond deze tijd 15 jaar geleden mijn SEGA Saturn in het ouderlijk huis kwam, tegenwoordig staat hij in mijn eigen woonkamer te pronken met in de kast een berg games, reservecontrollers en wat AV-kabels mocht de toekomst mijn SCART connector wegnemen :*)

• Flozem
Xyphoid schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:20:
[...]

Voor mij alleen interessant als je dan alle multicart multiplayer spellen met één cartridge multiplayer kan spelen, en het apparaat niet te duur is. Dan kan ik alle dubbele spellen verkopen. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Flozem op 27-11-2014 19:21 ]

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Het lijkt me wel leuk en ik zou het zeker aanschaffen als het een paar tientjes zou kosten maar op de Kickstarter pagina vragen ze 115 tot 125 euro voor één printplaatje.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
net een op de kop getikt!!!

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-11-28152621_zpse04fe548.jpg

stukje moeten fietsen maar is het dubbel en dwars waard!

zelda is helemaal compleet incl. secrets boekje en map en bij SoM alleen de map die ontbreekt.
er zat ook nog een snes bij in goede conditie maar die heb ik direct op de terug weg verkocht aan de lokale next lvl voor 20 euro.

dus totaal hebben ze me maar 55 euro gekost! lijkt mij een koopje als ik de prijzen overal zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Netjes...

Ik heb geen geld meer voor retro deze maand: Zojuist een Smashbros Gamecube controller, Link en Samus Amiibo's, en Smashbros gekocht voor WiiU bij Mediamarkt in Roermond.

Leuk dat de nieuwe GC/WiiU controller cib goedkoper is dan de "retro"... Het is overigens dezelfde bouwkwaliteit.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0211s.jpg

[ Voor 111% gewijzigd door Flozem op 28-11-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flozem schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:57:
Netjes... Geen geld meer voor retro deze maand... Zojuist een Smashbros Gamecube controller, Link en Samus Amiibo's, en Smashbros gekocht voor WiiU bij Mediamarkt in Roermond. Leuk dat de nieuwe GC/WiiU controller cib goedkoper is dan de "retro"... Zelfde bouwkwaliteit.
Hoe zit dat met die Amiibo poppetjes?! Ik zat zelf te denken aan een pikachu amiibo maar kan je die dan ook gebruiken bij andere games zoals mario party 10 e.d.?

Want als dat niet zo is dan lijkt me het dat je aan bijvoorbeeld een Mario Amiibo veel meer hebt, aangezien die in bijna ieder spel wel terug komt.. Weet iemand of dat zo is of dat ze nu de amiibo's er zijn ook de spellen met characters zullen uitbreiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ik heb Zelda en Samus gewoon nog in de doos. Het zijn mijn favoriete gameseries, dus heb ik ze meer voor de show gekocht. Toon Link, en Zero suit Samus volgen...

Helaas zitten de Amiibo's in een soort blister. Mochten ze genoeg toevoegen qua gameplay, pak ik ze misschien ooit uit.

Alleen jammer van de opvallende oranje-gele sokkels.... Ziet niet zo mooi uit bij Link - hij staat bovendien ver naar voren gekanteld...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0208s.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Flozem op 28-11-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
copywizard schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:31:

[afbeelding]

stukje moeten fietsen maar is het dubbel en dwars waard!

zelda is helemaal compleet incl. secrets boekje en map en bij SoM alleen de map die ontbreekt.
er zat ook nog een snes bij in goede conditie maar die heb ik direct op de terug weg verkocht aan de lokale next lvl voor 20 euro.

dus totaal hebben ze me maar 55 euro gekost! lijkt mij een koopje als ik de prijzen overal zo zie.
Dat is wel een hele goeie deal! Mooi man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
:X
copywizard schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:31:

.....

Ik heb net een Zelda CIB voor 100€ verkocht, dusja je hebt een nette prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Flozem schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:13:
Helaas zitten de Amiibo's in een soort blister. Mochten ze genoeg toevoegen qua gameplay, pak ik ze misschien ooit uit.
Die verpakkingen zijn echt verschrikkelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
xelfer schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:23:
[...]

Die verpakkingen zijn echt verschrikkelijk :X
Ja bij nader inzien lomp groot. Ik was net ff op zolder wat aan het inruimen, maar als ik alle Legend of Zelda en Metroid characters wil, ben ik meteen alle plaats voor retro games kwijt... }:O

Misschien toch maar een klein plankje ophangen uit de Besta serie om ze los ten toon te stellen. Kan ik ze nog gebruiken ook.

[ Voor 31% gewijzigd door Flozem op 29-11-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Laatse paar weken niet zo gek veel retro weten te vinden ook niet al te veel tijd voor gehad maar heb wel wat kleinere deals bij elkaar weten te sprokkelen.

alles los van de kof gratis in de collectie weten toe te voegen na verkoop van spullen in de deals waar ze bijzaten.

de kof max impact heeft me maar 1,50 gekost en het was erg in de buurt tevens in uitsteknde staat en mint disks en beide handleidingen aanwezig. niet echt een fan van de kof 3d ps2 exclusive games.

verder nog goede gba en Gameboy plastic doosjes en een gamecube geheugen kaart. vooral de goede gba doosjes zijn moeilijk te vinden aangezien het overgrote deel te krap is voor de cardridges en je ze er niet uit kan krijgen.

gba sp console blauw uitstkende staat zelfs de behuizing vrijwel geen krassen. erg handig om te gebruiken aangezien ik hiervoor enkel limited edition consoles had. ook nog een mooie kleur dus deze houd ik liever dan dat ik hem verkoop voor wat extra geld.

street fighter alpha 1 gbc als reserve cardridge.

pokemon gold silver soundtrack cd mint disc.

risky woods cib zelfs met reclame folder uitstkende staat.

phantasy star II hintboek zeer goede staat inhoud ook alles in kleur wat ook wel leuk is aangezien de normale handleiding zwart wit is.

gamecube geheugen kaart en een ds console tasje.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UFzLfsJ.jpg?1

nog wat gratis cib stuff in de collectie weten toe te voegen.

Zelda oracle of the ages komt zelfs met de poster
Riviera met alle inlay
advance wars deel 2 met vip points
dragonball z

ook nog kof 98 um voor 10 euro incl verz.

Erg leuke game Heb ik al de nodige uurtjes aan besteed. Best wel nice box art voor een ps2 game. zeker wel een van de betere ps2 games naar mijn mening.

uitstkende staat cib mint disk engelse handleiding en doos erg tevreden om deze in de collectie toe te voegen in deze mooie staat.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kulKutH.jpg?1

los van retro heb ik wel de super smash wii u gamecube adapter combo pak aangeschaft bij game12.com was daar nog goedkoop incl verz tevens ook niet meer verkrijgbaar daar, ben benieuwd wanneer die aankomt zou er daar pas 5 dec zijn daar.

denk dat ik zelf eerst voor de marth amiibo ga. verder denk ik dat je de amiibo doosjes ergens moet ophangen met hangertjes anders nemen ze teveel ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
KoF is een leuke serie. Op ééntje na heb ik alle releases voor de Dreamcast. Nu prefereer ik wel de releases van SNK. De latere releases door Playmore hebben naar mijn idee iets minder liefde gekregen, zoals de menugraphics die toch wel erg middelmatig zijn.

Aangezien m'n eerder bestelde NTSC/J PS One tijdens het verzenden spoorloos is verdwenen, heb ik opnieuw een PS1 moeten ritselen en gisteren ontvangen.

Het model is een NTSC/J SCPH-7000. De doos en de Playstation zijn nog in goede staat en kwam met een RF-adapter. Gelukkig werkt een Europese Scart RGB-kabel ook probleemloos.

Kan ik eindelijk m'n Japanse imports spelen op het originele systeem. :-)

Nu nog even bezwaar maken tegen de inklaringskosten en omzetbelasting, aangezien men bij het inklaren hebben besloten dat het object dierlijke producten lijkt te bevatten en de waarde hiervan ook veel te hoog hebben ingeschat. Komop, het is nog geen tientje waard! :')

[ Voor 9% gewijzigd door c4ke op 07-09-2016 20:17 ]

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nou, een teleurstelling, vandaag 3 dorpen afgeweest om Super Smash Bros Wii U te pakken te krijgen met de Gamecube Controller Adapter en die special edition GC Controller maar nergens meer te krijgen. Enige wat ik aan de haak heb kunnen slaan was de Link en Samus Amiibo. Kirby was nergens te bekennen terwijl deze wel 21/11/2014 als release date heeft volgens de Nintendo Amiibo pagina.

Dan maar eens bestellen via Marktplaats of Gamemania, helaas is op die websites nergens de GC Controller te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:09
Wahloh schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:44:
Dan maar eens bestellen via Marktplaats of Gamemania, helaas is op die websites nergens de GC Controller te vinden.
Kijk eens aan en hier heb je misschien ook wat aan :)

[ Voor 20% gewijzigd door G-Meister op 30-11-2014 19:10 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Het spel met de adapter kon ik wel vinden, de controller alleen niet. Heb inmiddels een bestelling bij Gamemania geplaatst, daar hebben ze de Kirby Amiibo blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 22:50

StrongArmLance

Endless flow

Nu bezig met terug naar mijn oude Gamecube collectie, voor zover dat retro is. Veel discjes zijn kapot gegaan.

Ik had ook zo'n mooie gouden zelda gameboy SP, maar die heeft mijn broertje 10 jaar geleden stukgegooid...

Nou ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
StrongArmLance schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:19:
Nu bezig met terug naar mijn oude Gamecube collectie, voor zover dat retro is.
Ik denk dat de meningen over wanneer iets retro is heel erg verschillen. De een zegt dat alles ouder dan de huidige generatie retro is, de andere vindt het weer ouder dan 2.. Het is maar net wat je zelf wil.

Ik vind de Gamecube iig aardig retro.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ieder geval is Gamecube verzamelen goed betaalbaar, de markt voor de oudere Nintendo platforms worden sterk verziekt door "webshops" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
c4ke schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 22:24:
KoF is een leuke serie. Op ééntje na heb ik alle releases voor de Dreamcast. Nu prefereer ik wel de releases van SNK. De latere releases door Playmore hebben naar mijn idee iets minder liefde gekregen, zoals de menugraphics die toch wel erg middelmatig zijn.

Aangezien m'n eerder bestelde NTSC/J PS One tijdens het verzenden spoorloos is verdwenen, heb ik opnieuw een PS1 moeten ritselen. Gisteren ontvangen:

[afbeelding]
[afbeelding]

Het model is een NTSC/J SCPH-7000. De doos en de Playstation zijn nog in goede staat en kwam met een RF-adapter. Gelukkig werkt een Europese Scart RGB-kabel ook probleemloos.

Kan ik eindelijk m'n Japanse imports spelen op het originele systeem. :-)

Nu nog even bezwaar maken tegen de inklaringskosten en omzetbelasting, aangezien men bij het inklaren hebben besloten dat het object dierlijke producten lijkt te bevatten en de waarde hiervan ook veel te hoog hebben ingeschat. Komop, het is nog geen tientje waard! :')
Dierlijke producten? Konden ze geen Japans lezen of zo? :D
Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.