Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.859 views

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

UMi + Jabra was bij mij ook heb succes.
Dit lag bij mij aan de Jabra

Ik heb voor mijn Street een Firmware update gedraaid en daarna mijn telfoon nogmaals gekoppeld. Het probleem was daarna verholpen. Wellicht was het geheugen van de headset vol, waardoor muziek erg stotterde.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
rik schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:55:
[...]

Had nog even research gedaan, de regio in buildprop lost dit niet op. Tegelijk kwam ik een nieuwe rom tegen, beta dat wel. Geïnstalleerd, getest. En ja hoor: alle genoemde apps zijn compatible, en de moto360 werkt ook! :>
Hm, dat laatste geeft hoop. :)
De LG G watch deed het bij mij op mediateks maar half. Hij connecte wel, maar notifications kwamen niet aan. Wellicht zit het hem in de Rom die ze van mediatek krijgen en wordt daar nu aan gewerkt. (en is de hardware gewoon ok)

[ Voor 23% gewijzigd door Hyp Hyper op 18-01-2015 19:29 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Techzine heeft een review over de Honor 3c geschreven, ze hebben behoorlijk wat kritiek erop, waar ikzelf niet helemaal in kan vinden.

http://m.techzine.nl/revi...echt-door-lage-prijs.html

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:35
Quad schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:17:
Techzine heeft een review over de Honor 3c geschreven, ze hebben behoorlijk wat kritiek erop, waar ikzelf niet helemaal in kan vinden.

http://m.techzine.nl/revi...echt-door-lage-prijs.html
Wat een zeik mensen daar
De 3c is echt een geweldig toestel, zeer goede accu en meeste games worden gewoon erg goed te spelen.
Totaal niet met hun zeikerige review eens

[ Voor 16% gewijzigd door krissie100 op 18-01-2015 20:38 ]

• Hyp Hyper
Waarom zou je ook de camera testen in een review, hè..

• krissie100
Hyp Hyper schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:51:
Waarom zou je ook de camera testen in een review, hè..
Ook de camera is gewoon erg goed...

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Koop eens een Samsung toestel en kijk eens hoeveel bloatware je daar gratis bij krijgt.. Daarnaast maakt het de gemiddelde gebruiker echt niet uit of ze nu android 4.2 of 4.4 hebben, de meeste zien het verschil echt niet.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Mwah, niet alles doorgelezen maar het lijkt niet heel erg negatief ofzo?

Een scherm is kwetsbaar voor vlekken, dat lijkt me niet zozeer telefoon-specifiek.
Dat je een ontwerp gedateerd vind is een persoonlijke keuze. Prestaties lijken me voor die prijs ook wel mee te vallen.

Maar met veel android 4.2, met veel bloatware en geen verlichte touchknoppen kun je ze toch geen ongelijk geven om dat als minpunten te noemen.
Het was misschien destijds qua import een goede aankoop, nu is het minder interessant en scoort ie dus ook lager. Ik zie het probleem niet. ;)

• krissie100
dutchgio schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:59:
Mwah, niet alles doorgelezen maar het lijkt niet heel erg negatief ofzo?

Een scherm is kwetsbaar voor vlekken, dat lijkt me niet zozeer telefoon-specifiek.
Dat je een ontwerp gedateerd vind is een persoonlijke keuze. Prestaties lijken me voor die prijs ook wel mee te vallen.

Maar met veel android 4.2, met veel bloatware en geen verlichte touchknoppen kun je ze toch geen ongelijk geven om dat als minpunten te noemen.
Het was misschien destijds qua import een goede aankoop, nu is het minder interessant en scoort ie dus ook lager. Ik zie het probleem niet. ;)
Ik vind ze erg negatief, maar vooral gewoon erg zeikerig, vand die punten van pffff, veel woorden als "gaat wel" "is mee te leven".
Niet mijn soort review ;)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:20
John Rambo schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:57:
Koop eens een Samsung toestel en kijk eens hoeveel bloatware je daar gratis bij krijgt.. Daarnaast maakt het de gemiddelde gebruiker echt niet uit of ze nu android 4.2 of 4.4 hebben, de meeste zien het verschil echt niet.
Het zou feitelijk gezien wel uit moeten maken nu Google de webview bug niet gaat fixen. Vroeg of laat heb je een slimmerik die door heeft hoe je dit lek kunt uitbuiten en dan zijn de rapen gaar.

• John Rambo
Miki schreef op zondag 18 januari 2015 @ 21:03:
[...]

Het zou feitelijk gezien wel uit moeten maken nu Google de webview bug niet gaat fixen. Vroeg of laat heb je een slimmerik die door heeft hoe je dit lek kunt uitbuiten en dan zijn de rapen gaar.
Dat ben ik met je eens, maar 80% van de mensen heeft geen idee waar je het over hebt. ;) Desalniettemin zou het bedrijf daar wel rekening mee moeten houden, ben ik met je eens.

Voor mensen die het interessant vinden, een interview met Hugo Bara van Xiaomi over de ambities van Xiaomi: http://www.bbc.com/news/technology-30842468

Verwijderd

John Rambo schreef op zondag 18 januari 2015 @ 21:06:
[...]

Dat ben ik met je eens, maar 80% van de mensen heeft geen idee waar je het over hebt. ;) Desalniettemin zou het bedrijf daar wel rekening mee moeten houden, ben ik met je eens.

Voor mensen die het interessant vinden, een interview met Hugo Bara van Xiaomi over de ambities van Xiaomi: http://www.bbc.com/news/technology-30842468
Xiaomi komt niet naar Nederland/Europa!!

Maar we kunnen wel lekker goedkoop hun toestellen kopen en natuurlijk importeren. 8)

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:23
Wat ik er van begrijp doen ze dat niet omdat de westerse markten veel concurrentie hebben en te snel gaan. Ze hebben een goed product met de Mi4, maar je ziet ook dat ze traag verbeterde/andere versies leveren, zoals in het zwart, met 4G, etc. Zodra ze vertrouwen hebben mee te kunnen doen(waar ze nu ervaring mee opdoen in andere markten), komen ze vast naar de westerse wereld.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

LED-Maniak schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:39:
Wat ik er van begrijp doen ze dat niet omdat de westerse markten veel concurrentie hebben en te snel gaan. Ze hebben een goed product met de Mi4, maar je ziet ook dat ze traag verbeterde/andere versies leveren, zoals in het zwart, met 4G, etc. Zodra ze vertrouwen hebben mee te kunnen doen(waar ze nu ervaring mee opdoen in andere markten), komen ze vast naar de westerse wereld.
Die traagheid valt behoorlijk mee. Alleen die 3G / 4G versies voor de 'Westerse' netwerken komen wat later maar dat is ook te begrijpen. Die modellen zijn totaal niet interessant voor Xiaomi, daar de meeste markten die zij bedienen de Chinese standaard gebruiken.
Xiaomi richt zit nu eerst op verdere uitbreiding in China en vooral India. Europa is al helemaal niet interessant door zijn constructies met providers waar gewoon te veel tijd / moeite / geld in gaat zitten.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:40

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:27:
Xiaomi komt niet naar Nederland/Europa!!
Ze zullen wel komen als hun productiecapaciteit 10x verhoogd is. Ze zijn nu al nummer 3 van de wereld in het aantal phones per jaar dat ze verkopen en kunnen simpelweg niet genoeg phones produceren om de verkoop in nog een ander Aziatisch land op te starten.

Dat levert een zware MIUI-verslaving op zodat ze op termijn meer duurdere toestellen met de vertrouwde OS kunnen verkopen.

Er zit veel "goed gevonden", "daaraan hadden ze ook gedacht", "dat is een vendor die kan programmeren",... dingen in MIUI. En de accu gaat blijkbaar dubbel zo lang mee in vergelijking met de stock roms van de andere Chinese merken.

Verwijderd

Sowieso verwacht ik dat de prijzen wel wat hoger zullen liggen als ze hierheen komen. Europeanen hebben toch wat meer geld te besteden dan de mensen in de landen waar ze nu opereren en dan wel je wel gek als je je prijzen niet aanpast aan het lokale welvaartsniveau.

Ik verwacht niet dat we Xiaomi hier ooit gaan zien als de prijsvechter die het nu is.

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:19

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb 2 weken geleden mijn Umi C1 de nieuwe officiële firmware (versie 2.08, was 2.06) gegeven (staat hier) en daarmee lijkt het batterij probleem verholpen. Ben nog steeds erg tevreden met het toestel :)

Discogs

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2j2xhyr.jpg

De foto is niet van mij. Maar bij mijn redmi note verschijnt af en toe een gele vlek op precies de zelfde plek.
Niet dat het erg is, maar soms wel storend.

Weet iemand of je daar zelf iets tegen kan doen?

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 17:55
Marijnsp schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:06:
[afbeelding]

De foto is niet van mij. Maar bij mijn redmi note verschijnt af en toe een gele vlek op precies de zelfde plek.

Dit heb ik ook al ruim een jaar bij mijn Xiaomi Mi2s. Volgens mij is dit echt een hardware defect en dus vrij weinig aan te doen (tenzij je zin hebt om het volledige scherm te gaan vervangen). Het kan zijn dat ik er naast zit, ik heb mijzelf er dan ook nooit echt in verdiept.

Mij stoort het inmiddels niet meer. :9

• Hyp Hyper
Marijnsp schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:06:
[afbeelding]

Komt me wel bekend voor. Ziet het eruit als back light bleeding, maar dan ergens 'midden' op het scherm? Dat heb ik al op diverse telefoons gehad. (ook niet-Chinees)

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

hilgo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:03:
Ik heb 2 weken geleden mijn Umi C1 de nieuwe officiële firmware (versie 2.08, was 2.06) gegeven (staat hier) en daarmee lijkt het batterij probleem verholpen. Ben nog steeds erg tevreden met het toestel :)
Bedankt voor de tip. Deze komt dus niet via OTA binnen, aangezien ik het vorige maand nog een keer probeerde te updaten.
Mijn review was overigens volledige gebaseerd op UMiC1.V2.06. Tijd voor een update van de telefoon en bekijken of de bugs zijn opgelost.

Verwijderd

Heb net Iuni U2 binnen gekregen!
Maar mijn simkaart kan geen verbinding met het netwerk maken. iemand hier ervaring mee? of weet iemand hier een oplossing voor?

• John Rambo
Hier nog wat plaatjes gepubliceerd door Antutu waarin te zien is wat de populairste smartphones zijn wereldwijd, 2013 en 2014:

Afbeeldingslocatie: http://wp-up.s3.amazonaws.com/aw/2015/01/Smartphone-popolari-2014-AnTuTu-1-658x409.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wp-up.s3.amazonaws.com/aw/2015/01/Smartphone-popolari-2014-AnTuTu-2.jpg

Samsung met veel noteringen in de top 10, nette 1e en 4e plaats voor Xiaomi en een mooie 5e plek voor Asus met de zenfone 5

Hier het originele artikel waarin je de resultaten ook per land kunt zien: http://www.antutu.com/en/view.shtml?id=7983

[ Voor 12% gewijzigd door John Rambo op 19-01-2015 12:02 ]

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:58:
Heb net Iuni U2 binnen gekregen!
Maar mijn simkaart kan geen verbinding met het netwerk maken. iemand hier ervaring mee? of weet iemand hier een oplossing voor?
Je hebt wel de WCDMA-versie van de telefoon?

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:38:
[...]

Je hebt wel de WCDMA-versie van de telefoon?
Ja ik heb de WCDMA-versie, als ik probeer conectie te maken met netwerk krijg ik deze foutmelding; "your sim card does not allow a connection to this network" verder lijkt hij de simkaart wel te accepteren.

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:27

Qon

Wellicht even: *#*#4636#*#* typen in je belscherm. Dan gewoon alle opties aanzetten (dat is volgens mij de onderste optie) voor netwerk/radio (weet ff niet meer hoe het heet) en kijken of hij het dan wel pakt. Bij mij pakt hij dan automatisch de juiste instelling als hij verbinding maakt.

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:56
John Rambo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:59:
Hier nog wat plaatjes gepubliceerd door Antutu waarin te zien is wat de populairste smartphones zijn wereldwijd, 2013 en 2014:

[afbeelding]

[afbeelding]

Samsung met veel noteringen in de top 10, nette 1e en 4e plaats voor Xiaomi en een mooie 5e plek voor Asus met de zenfone 5

Hier het originele artikel waarin je de resultaten ook per land kunt zien: http://www.antutu.com/en/view.shtml?id=7983
Op welke manier bepaald dit onderzoek wat 'populair' is?
Dat wordt niet uitgelegd, ik zou me voor kunnen stellen dat ze kijken naar hoe vaak met een bepaald type toestel een test gedraaid wordt? Dan zou je juist een interessante statistiek kunnen maken over de verhouding tussen aantal verkochte toestellen en aantal keer dat de test gedraaid wordt. Dan zie je iets als 'hoe belangrijk vindt een koper van model X de benchmark resultaten van zijn toestel?'
Verder zie ik niet helemaal hoe dit aangeeft welk toestel populair is...? :?

Verwijderd

Wat is een Xiaomi 4? Ik neem aan dat ze Mi 4 bedoelen, maar het komt de schijn van nauwkeurigheid niet ten goede.

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:49:
[...]

Ja ik heb de WCDMA-versie, als ik probeer conectie te maken met netwerk krijg ik deze foutmelding; "your sim card does not allow a connection to this network" verder lijkt hij de simkaart wel te accepteren.
Vreemd.. al geprobeerd handmatig jouw netwerk/provider te kiezen bij de netwerken/mobiele providers?

• Hyp Hyper
Smobbo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:14:
Populair onder nerds die Antutu interessant vinden. :P

(oeps.. excusez voor de opvolgende posts)

[ Voor 9% gewijzigd door Hyp Hyper op 19-01-2015 14:16 ]

• John Rambo
Smobbo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:14:
[...]

Op welke manier bepaald dit onderzoek wat 'populair' is?
Dat wordt niet uitgelegd, ik zou me voor kunnen stellen dat ze kijken naar hoe vaak met een bepaald type toestel een test gedraaid wordt? Dan zou je juist een interessante statistiek kunnen maken over de verhouding tussen aantal verkochte toestellen en aantal keer dat de test gedraaid wordt. Dan zie je iets als 'hoe belangrijk vindt een koper van model X de benchmark resultaten van zijn toestel?'
Uiteraard zal dit de verdeling zijn in toestellen die een Antutu benchmark draaien en is dit slechts een indicatie van de totale smartphone verdeling. Uiteraard moet Antutu het doen met de gegevens die ze zelf binnenhalen. Statistiek doen met verkoopcijfers van toestellen is voor hen wellicht minder interessant.
Als je iets wilt zeggen over de populariteit van toestellen dan moet je een aanname doen dat alle smartphonegebruikers allemaal even geïnteresseerd zijn in benchmarks. Het zou best kunnen dat een bepaalde groep gebruikers meer geïnteresseerd is dan andere gebruikers. Bijvoorbeeld high-end gebruikers zullen meer interesse hebben dan budget gebruikers.

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11 22:43
KlaasKlaas schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:51:
Deze was ik hier nog niet tegen gekomen : Zopo ZP920

MTK6752 64 bits octa core, 2Gb RAM, 16Gb ROM, 5.2 inch, full HD, de juiste 4G banden, 8MP front, 13.2MP back, 2300mAh accu, GPS/Glonass/BDS. Voor z'n €250

En wat de telefoon echt uniek maakt zijn de leuke motiefjes. Een zwart/grijze die niet eens echt lelijk is. En een lichtere met roze en oranje :X .

En in presale bij geekbuying : Zopo ZP720

MTK6732 64bits quad core, 1Gb Ram, 16Gb ROM, 5.3inch, 720p, de juiste 4G banden, 5MP front, 13.2MP back, 2330mAh voor z'n €175,- in zwart of wit.

En voor de mensen die de ZP920 interessant vinden is de iOcean M6752 dat vast ook wel.
Even een berichtje van gister
Maar de ZOPO ZP920 is nu in de Happy Hour bij Pandwill: klik

Kwam ik toevallig tegen, dus mocht de poster hem willen (of iemand anders) dan is ie nu ietjes goedkoper :P

Verwijderd

Qon schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:55:
Wellicht even: *#*#4636#*#* typen in je belscherm. Dan gewoon alle opties aanzetten (dat is volgens mij de onderste optie) voor netwerk/radio (weet ff niet meer hoe het heet) en kijken of hij het dan wel pakt. Bij mij pakt hij dan automatisch de juiste instelling als hij verbinding maakt.
Dank je ik ga vanavond ff kijken of het werkt en dan hopen dat hij werkt. maar alvast bedankt!!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Vreemd.. al geprobeerd handmatig jouw netwerk/provider te kiezen bij de netwerken/mobiele providers?
Ja automatisch vind hij niks en met handmatig krijg ik die foutmelding, en helaas ben ik zelf niet zo'n genie met telefoons.

• rikkieking
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:17
Mijn eerste ervaringen met de ZTE V5 Red Bull 2/8Gb zijn niet erg positief te noemen; ik heb veel last van spontane reboots, zelfs midden in de nacht. Zijn er meer mensen met deze problemen, en is er een oplossing voor?

• Hyp Hyper
rikkieking schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:32:
Mijn eerste ervaringen met de ZTE V5 Red Bull 2/8Gb zijn niet erg positief te noemen; ik heb veel last van spontane reboots, zelfs midden in de nacht. Zijn er meer mensen met deze problemen, en is er een oplossing voor?
Ik had dat issue niet, maar Flowdesign wel eens als hij de telefoon te hard neerlegde.
Misschien de batterij wat proberen te klemmen? Anders andere ROM flashen wellicht. (welke heb je nu?)

[ Voor 16% gewijzigd door Hyp Hyper op 19-01-2015 15:50 ]

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:26
rikkieking schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:32:
Afgezien van dat de accu er wat te los inzat heb ik met firmware 1.15 totaal geen last meer van spontane reboots. Versie 1.12 had dit wel soms.

Welke versie heb jij erop?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:16
Jammer dat Xiaomi weer heeft gekozen voor niet uitbreidbaar geheugen :'(

Anders had ik de Xiaomi Note Zeker besteld ..

Maar goed ik zie dat ze bij Panda al in de schappen liggen (met een korreltje zout mischien )

Prijs is niet eens zo slecht als je het niet erg vind om maar 16GB te kunnen gebruiken .

http://www.pandawill.com/...h-130mp-white-p97869.html

• Quad
  • Nu online
Prijs is niet best, als het om de 801 SoC gaat.. Dan is de OnePlus One nog altijd de betere keuze, met de 64GB als je geen dual sim benut.
En dan nog zijn er volgens mij wel betere opties dan de Xiaomi Note.

Jammer dat er geen custom ROM's beschikbaar zijn voor de Zorro.. evenals root.

[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 19-01-2015 19:53 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• John Rambo
Ik heb de Redmi 2 binnen! Mooi dingetje, nu proberen de multi lang rom er op te zetten.

Verwijderd

John Rambo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:19:
Ik heb de Redmi 2 binnen! Mooi dingetje, nu proberen de multi lang rom er op te zetten.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/58248946.jpg

• John Rambo
Lol :*)

Erg mooi ding hoor die Redmi 2. Heb zojuist de laatste multi lang er op gezet met de MIUI updater app, loopt als een trein. Mooi helder scherm, scherp. Ik vind hem vrij licht, maar ik ben dan ook een zware Note 4G gewend. De witte achterkant is iets ruwer dan bij de Note 4G, wat op zich een pluspunt is.

De vrouw is er blij mee, zit nu de hele thema shop door te spitten op zoek naar leuke thema's. Ik mag er morgen pas weer mee spelen :X

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

John Rambo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:19:
Wacht even met alles erop gooien en doe een factory restore uitvoeren na de ML upgrade.
Ik kan het allemaal herhalen, maar ik heb het hier ook als tip aan een andere gebruiker gegeven:

Kiswum in "[Xiaomi Redmi 2] Ervaringen & Discussie"

• rikkieking
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:17
FlowDesign schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:27:
[...]

Afgezien van dat de accu er wat te los inzat heb ik met firmware 1.15 totaal geen last meer van spontane reboots. Versie 1.12 had dit wel soms.

Welke versie heb jij erop?
Ik had Versie 1.12 inderdaad, gistereren geflashed naar custom rom gebaseerd op V1.16 van Needrom.com. Tot nu toe geen last weer van gehad, hij voelt ook een stuk sneller aan en geen chinese meuk meer _/-\o_

• John Rambo
Voor de mensen met een Mi4, Xiaomi heeft nu ook houten back covers:
Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/xiaomi-mi4-wood-covers-options.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ibuygou.com/webbjq/attached/20151171451551943149.jpg

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:35

Hoogie2004

Whohooooo

Ziet er op zich niet verkeerd uit, vind het wel wat toevoegen. Had zelf al een hout-textuur backcover besteld die erbij past. Misschien dat ik ook nog wel een originele bestel.

My iRacing profile | Strava

• Kaizah
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 09:59
Tip voor medetweakers.

Op tinydeals hebben ze de UMI Zero nu voor 70 euro inclusief verzenden! 76% discount.

Ik heb hem net besteld, ben benieuwd of ik hem goed ontvang.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:11
Kaizah schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:02:
Tip voor medetweakers.

Op tinydeals hebben ze de UMI Zero nu voor 70 euro inclusief verzenden! 76% discount.

wow je zou hem maar toevallig afgelopen weken voor de volle pond hebben gekocht.

ben benieuwd of ze niet de terug gestuurde telefoons gewoon voor 70 euro ff snel willen verkopen

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11 16:27

Blord

Hello Kitty !

Kaizah schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:02:
Tip voor medetweakers.

Bedankt voor de info. Ik heb ook maar eentje besteld. Er zijn toch maar 100 stuks beschikbaar.
Welke firmware zal ik flashen op deze zero ?

[ Voor 5% gewijzigd door Blord op 20-01-2015 18:03 ]

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:04
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:57:
[...]

wow je zou hem maar toevallig afgelopen weken voor de volle pond hebben gekocht.

ben benieuwd of ze niet de terug gestuurde telefoons gewoon voor 70 euro ff snel willen verkopen
Ik heb even kort getwijfeld. Deze laat ik schieten, alleen maar negatieve reviews op internet. Ik denk dat de toestellen van € 70 niet helemaal 'nieuw' zijn.

• Kaizah
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 09:59
Ik zou gewoon de xda forum volgen. Ik heb bijna alles gelezen. Er is iemand van umi actief daarop. Komt android 5 op en voor 70 wil ik wel Een avontuur aangaan. Ben zelf wel goed met android en rooten etc. Je koopt gewoon een product met garantie dus dat is wel prima.

Tevens mijn tweede chinese gadget. Ik merk vaak wel dat je sneller geneigd bent om negatieve berichten achter te laten als iets niet werkt dan andersom. Voor elke probleemgeval zijn er wel 20 probleemlozen alleen zeggen zij niets.

[ Voor 30% gewijzigd door Kaizah op 20-01-2015 18:20 ]

Zijn hier ook wel een aantal die m hebben, maar die hebben wel gewoon de volledige prijs betaald..
Voor die 70 euro zeker een goed toestel.

• Quad
  • Nu online
Het neigt naar een prijsfout gezien de huidige prijs nu op 220 dollar staat.

Edit: Is op de mobiele website, kan zijn dat het daar niet correct op doorgevoerd is.

[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 20-01-2015 18:48 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vlizzjeffrey
Quad schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:25:
Het neigt naar een prijsfout gezien de huidige prijs nu op 220 dollar staat.
er waren er maar 100 beschikbaar voor die prijs van 70 euro

edit:

nog steeds 70 euro op mijn browser:

http://www.tinydeal.com/u...athin-phone-p-140496.html

[ Voor 23% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 20-01-2015 18:42 ]

Dek dat Quad bedoeld dat de huidige prijs gewoon 220 dollar is, bij andere shops.
Dan is dit wel een heel erg goede deal, en lijkt het dus om een prijsfout te gaan...

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:52:
Dek dat Quad bedoeld dat de huidige prijs gewoon 220 dollar is, bij andere shops.
Dan is dit wel een heel erg goede deal, en lijkt het dus om een prijsfout te gaan...
Is het niet als je namelijk 76% van de $343.99 afhaalt kom je nagenoeg op de gevraagde $82.44. Misschien een deal met UMI o.i.d was bij de launch ook iets met 50% korting. Maar goed laten we de prijs discussie van de UMI zero in de levertijden en prijzen topic doen, voordat een mod boos wordt :9

[ Voor 7% gewijzigd door benbaba op 20-01-2015 18:59 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:41:
[...]

er waren er maar 100 beschikbaar voor die prijs van 70 euro

edit:

nog steeds 70 euro op mijn browser:

http://www.tinydeal.com/u...athin-phone-p-140496.html
is nu van site af.

• krissie100
Ja, en nog steeds een flash deal... Lijkt nu toch wel op een prijsfout?

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 13:53

The Wizard

Moderator Mobile
Modbreak:Let op het topic report, geen prijzen/winkels in dit topic...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• MaximVe
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-11 14:13
welk deel van de modbreak hier boven jouw post snap je niet?

[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 21-01-2015 08:51 ]

• Vlizzjeffrey
Zo'n modbreak staat er niet voor niets

[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 21-01-2015 08:50 ]

Verwijderd

rapture schreef op maandag 19 januari 2015 @ 03:02:
[...]
Ze zullen wel komen als hun productiecapaciteit 10x verhoogd is. Ze zijn nu al nummer 3 van de wereld in het aantal phones per jaar dat ze verkopen en kunnen simpelweg niet genoeg phones produceren om de verkoop in nog een ander Aziatisch land op te starten.

Dat levert een zware MIUI-verslaving op zodat ze op termijn meer duurdere toestellen met de vertrouwde OS kunnen verkopen.

Er zit veel "goed gevonden", "daaraan hadden ze ook gedacht", "dat is een vendor die kan programmeren",... dingen in MIUI. En de accu gaat blijkbaar dubbel zo lang mee in vergelijking met de stock roms van de andere Chinese merken.
Extra ICT banen in Nederland. :9

Verwijderd

hallo :)

Vorig jaar een jiake V8 gekocht, maar nu voor de tweede maal het scherm op zwart. Dus nu toch maar op oek naar een ander, toen k het vorig jaar aan het uitzoeken was was de mt6592 een goede keuze, de opvolger zou problemen hebben met gps ..
Kan iemand mij vertellen hoe dat nu is, welke chips hebben problemen?
Dan kan ik van daar uit verdere zoeken :)

• Quad
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:33:
hallo :)

Vorig jaar een jiake V8 gekocht, maar nu voor de tweede maal het scherm op zwart. Dus nu toch maar op oek naar een ander, toen k het vorig jaar aan het uitzoeken was was de mt6592 een goede keuze, de opvolger zou problemen hebben met gps ..
Kan iemand mij vertellen hoe dat nu is, welke chips hebben problemen?
Dan kan ik van daar uit verdere zoeken :)
Een Qualcomm chip in elk geval niet, en de nieuwe 64bits SoC's zien er ook vrij goed uit in de reviews.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-11 09:50
Ik zie de axgio neon n3 voor leuke prijs op tinydeal staan. Hoe verhoudt zo'n mediatek processor zich ten opzichte van de snapdragon 410 uit de hongmi 2?
Beetje eigen research en je weet het antwoord...
Net als dat je dan niet voor zo'n axgio moet gaan.

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05:52
Iemand ervaring met de iPhone 6 MT6795 (hele mooie clone)? Deze is via chinaecards te bestellen (knip). Op youtube staan voornamelijk fimpjes van de site zelf en niet van "echte" gebruikers.

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 23-01-2015 07:13 ]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Bart1983 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:03:
Iemand ervaring met de iPhone 6 MT6795 (knip). Op youtube staan voornamelijk fimpjes van de site zelf en niet van "echte" gebruikers.
Persoonlijk zou ik ver weg blijven van dit soort replica's.
Ten eerste zou je je geld kwijt raken bij de douane.
Ten tweede, heeft een replica vaak wel de looks van een high end telefoon, maar geen stabiele software/community.
Ten derde, ik vind de prijs belachelijk hoog voor een replica, je zou beter uit zijn met andere telefoons met dergelijke specs.

Leuk voor in de kast, maar ik zou hem niet als dagelijkse telefoon gaan gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 23-01-2015 07:14 ]

• John Rambo
Iemand ervaring met de iPhone 6 MT6795 (hele mooie clone)? Deze is via chinaecards te bestellen (knip). Op youtube staan voornamelijk fimpjes van de site zelf en niet van "echte" gebruikers.
Je kunt er bij de douane enorm gelazer mee krijgen, zoals eerder in dit topic al besproken. Sommige mensen krijgen na invoer van een dergelijk product advocaten van Apple aan zich aan en boetes. Mocht je je er toch aan willen wagen, veel succes en laat even weten hoeveel geld je kwijt was d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 23-01-2015 07:14 ]

Verwijderd

Sowieso, voor 250 euro koop je beter een tweedehands maar fatsoenlijke echte Apple. Als je dat spul mooi vindt is dat waarschijnlijk een betere optie dan een (ik gok slecht gemaakte) look-a-like.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 15:28 ]

• Hyp Hyper
En je moet maar hopen dat die specs kloppen. Het zou me niks verbazen als ze er een gaar qHD-schermpje injassen etc.

• Dekay99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 13:42
MPai 809t geeft vaak de onnodige melding onder in het scherm dat "de Simkaart is ingeschakeld"

Het is helaas geen notificatie boven in het scherm, maar een melding die dwars over het toesenbord verschijnt en waar je niks mee kan... behalve dat die het zicht belemmerdt. Hij popt op willekeurige momenten op.

Weet iemand hoe die vervelende melding uitzetten? :?

Specs: Het is MPAI 8097, android 4.4.2. En volgen mij zit er nog de standaard Rom op.
Er zit maar 1 sim in. ding doet verder wat ie moet doen :)

Hulp is zeer welkom.
Dekay

• eddie02
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 19:20
Hallo

Ik kom tegenwoordig Ulepone als merk tegen. Iemand hier al ervaring mee? De specs voor zo n 140 euro liegen er niet om.

Verwijderd

Ik zou zoiets absoluut niet kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 23-01-2015 07:14 ]

Don't feed the troll, 3 keer uitgebreid noemen dat dat niet zo slim is lijkt me wel voldoende toch? ;)

@eddie
Qua specs misschien wel, kwalitatief gezien niet.

• FlowDesign
Dekay99 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:38:
MPai 809t geeft vaak de onnodige melding onder in het scherm dat "de Simkaart is ingeschakeld"

Het is helaas geen notificatie boven in het scherm, maar een melding die dwars over het toesenbord verschijnt en waar je niks mee kan... behalve dat die het zicht belemmerdt. Hij popt op willekeurige momenten op.

Weet iemand hoe die vervelende melding uitzetten? :?

Specs: Het is MPAI 8097, android 4.4.2. En volgen mij zit er nog de standaard Rom op.
Er zit maar 1 sim in. ding doet verder wat ie moet doen :)

Hulp is zeer welkom.
Dekay
Een optie is een andere ROM installeren
http://www.needrom.com/category/others/m-n-o-p/mpai/

• FlowDesign
Vraag meteen de douane of ze een filmpje willen maken en opsturen wanneer ze 'm met een hamer aan gruzelementen slaan :)

Serieus, clones worden hier niet besproken en ook niet gewaardeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 23-01-2015 07:15 ]

Verwijderd

FlowDesign schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:56:
Serieus, clones worden hier niet besproken en ook niet gewaardeerd.
Bespreken kan prima :Y
Nee gewoon niet.
Vroeger stond dat ook nog in de topicwarning, maar dat is vervangen door de importkosten regel aangezien dat vaker ongewenst werd besproken...

Clones importeren mag niet, en daarnaast kun je er ook alleen maar gezeur en veel extra kosten van krijgen omdat het verboden is, zoals een paar posts eerder al uitgebreid beschreven is. ;)

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:28:
Nee gewoon niet.
Vroeger stond dat ook nog in de topicwarning
Geen topicwarning, geen probleem :Y) Let wel, ik heb het over bespreken, verder niets.

• Quad
  • Nu online
Een discussie over clones lijkt mij niet ongewenst, het is ook niet verboden namelijk. Wat wel verboden is, vertellen waar, hoe en voor welke prijs je ze kan kopen. Alsmede het omzeilen van de douane etc.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• FlowDesign
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:30:
[...]

Geen topicwarning, geen probleem :Y) Let wel, ik heb het over bespreken, verder niets.
Gewoon nee.
Ga je nu echt door lopen drammen totdat een modje je het ook zegt of ga je het gewoon aannemen van de mensen die al wat langer meelopen in dit topic? Just saying ;)

Verwijderd

Dat je het er niet mee eens bent maakt het geen drammen. Dit topic is voor Chinaphones. Ik ben best benieuwd wat er aan clones te vinden is, puur vanuit technologisch en designtechnisch standpunt gezien. Dat heeft verder niets met importeren of wat dan ook te maken, alleen met het niet ontkennen dat die dingen bestaan.

Laten we het gezeur achterwege laten en het over Chinese smartphones hebben :)
FlowDesign schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:41:
[...]
Gewoon nee.
Ga je nu echt door lopen drammen totdat een modje je het ook zegt of ga je het gewoon aannemen van de mensen die al wat langer meelopen in dit topic? Just saying ;)
Jammer dat wij nog niet erkend worden als in ieder geval mod's van dit topic. :+

[ Voor 65% gewijzigd door dutchgio op 22-01-2015 23:58 ]

• FlowDesign
dutchgio schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:57:
[...]

Jammer dat wij nog niet erkend worden als in ieder geval mod's van dit topic. :+
Ik weet niet zeker of ik goed om zou kunnen gaan met zulke macht Moewhahahahaaaaa >:)

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Zeg Peppi en Kokki, uit deel 1 van dit topic:
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
Mag dus wel besproken worden :).

• FlowDesign
Domokun schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 00:15:

[...]

Ik schets even het gebruikelijke scenario:
Stap 1 newbie post een linkje naar een iPhone kloon
Stap 2 iedereen hier geeft duidelijk aan waarom je die beter niet kunt kopen
Stap 3 dat was het eigenlijk wel...

Nou, slaap lekker :)

Verwijderd

FlowDesign schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 00:41:
Ik schets even het gebruikelijke scenario:
Stap 1 newbie post een linkje naar een iPhone kloon
Stap 2 iedereen hier geeft duidelijk aan waarom je die beter niet kunt kopen
Stap 3 dat was het eigenlijk wel...
Stap 4 we hebben een interessante discussie over de techniek
Stap 5 er wordt overloos gezwamd over of Chinese smartphones nu in het Chinese smartphonetopic thuishoren.

Open anders even een aparte thread, het is hier al twaalf posts niet op zijn plek.
Domokun schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 00:15:

[...]

Zeg Domo en Kun,
We zitten in een nieuw deel, het oude deel was verouderd. Dan veranderd er nog wel eens wat. Hierbij. ;)

Een linkje is toch ook al genoeg in de richting van "vragen hoe je eraan komt"? Of houdt dat in het vertellen
hoe je op bestellen drukt en je gegevens invoert. :o

Flow, Zo ging het ook totdat newbie camacha roet in het eten gooide en terwijl het antwoord al gegeven was het nog eens nieuw leven in bracht, en huidige discussie starte.
Camacha heeft het ook nog niet helemaal door, zelf de discussie starten nadat de reacties op een nietswetende Tweaker al duidelijk maakte dat een cloon 'not done' is. En dan zelf praten over offtopic reacties. |:(
Daarnaast sla je ook nog eens de plank mis, het gaat er niet om dat het niet in dit topic mag, maar op geheel Tweakers niet. 8)7
Trusten, morgen is dit bericht vast weggemod, ik was het niet. >:)

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
dutchgio schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 01:27:
[...]

Zeg Domo en Kun,
We zitten in een nieuw deel, het oude deel was verouderd. Dan veranderd er nog wel eens wat. Hierbij. ;)

Een linkje is toch ook al genoeg in de richting van "vragen hoe je eraan komt"? Of houdt dat in het vertellen
hoe je op bestellen drukt en je gegevens invoert. :o

Flow, Zo ging het ook totdat newbie camacha roet in het eten gooide en terwijl het antwoord al gegeven was het nog eens nieuw leven in bracht, en huidige discussie starte.
Camacha heeft het ook nog niet helemaal door, zelf de discussie starten nadat de reacties op een nietswetende Tweaker al duidelijk maakte dat een cloon 'not done' is. En dan zelf praten over offtopic reacties. |:(
Daarnaast sla je ook nog eens de plank mis, het gaat er niet om dat het niet in dit topic mag, maar op geheel Tweakers niet. 8)7
Trusten, morgen is dit bericht vast weggemod, ik was het niet. >:)
Als ze het toestaan in deel 1, gaan ze het heus niet zomaar verbieden in deel 2 hoor. En het gaat er zeker wel om dat het in dit topic wel mag, daar is dit topic juist voor. Dus nogmaals: bespreken en plaatjes posten mag wel, linken naar het product zelf mag niet. Simpel genoeg? :+

• Dekay99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 13:42
Dankje.
Een neiuwe rom +zou idd de volgende optie zijn. Ik ga het web wel verder afstruinen. Het is immers een android melding... 'sim kaart x heeft verbinding'.
Je kan bij de sim instellingen aangeven dat je meldingen wil krijgen als ie gaat roamen. t lijkt wel of daar iets mis gaat.
Ach nieuwe rom dan maar. :-)

Dekay99

• FlowDesign
Dekay99 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:15:
Dankje.
Een neiuwe rom +zou idd de volgende optie zijn. Ik ga het web wel verder afstruinen. Het is immers een android melding... 'sim kaart x heeft verbinding'.
Je kan bij de sim instellingen aangeven dat je meldingen wil krijgen als ie gaat roamen. t lijkt wel of daar iets mis gaat.
Ach nieuwe rom dan maar. :-)

Dekay99

[...]
Ik zag op needrom dat de nieuwste custom ROM meer sterretjes heeft gekregen dan de stock official ROM, dus het lijkt me sowieso wel een interessante update :)

• elroy_b1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-01-2023
Inew V7 besteld..

Ben benieuwd hoe de 16mpixel camera het doet...

Verder ooit een Pulid F11 4,5" gekocht. €40,- nu reeds een half jaar in gebruik. Geen problemen!
En natuurlijk m'n eigen Iocean 7 Turbo. die nog steeds erg goed bevalt na +-2 jaar.

• krissie100
Geen prijzen... Zie topicwaarschuwing

[ Voor 85% gewijzigd door The Wizard op 23-01-2015 19:08 ]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 13:53

The Wizard

Moderator Mobile
Modbreak:Discussie over de wannabee modgedrag over de clone toestellen is nu ten einde, er wordt niks voor deze modbreak weggemod, maar alles wat hierna nog komt, wel. Zie topic waarschuwing, discussie toegestaan, voor de rest niet.

En denk aan de andere opmerking, geen prijzen vermelden, daar hebben we een hele mooie andere topic voor.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:58
Hoi kan iemand mij helpen.
Mijn nexus 5 is stuk. Ik ben op zoek naar een telefoon voor ca 100 euro.
Ik zie door de bomen even het bos niet meer, heeft iemand een advies voor een goede telefoon?
Ik heb Tele2 met 4G, het liefst eentje die de juiste 4G frequenties ondersteund, of moet ik dan toch echt in een hogere prijscategorie gaan zoeken?

*edit
4G is niet per sé een vereiste, liever wel gewoon een goede telefoon, een goede camera zou wel fijn zijn.
Is de iNew V7 een goed idee??
Of de Elephone P6000 (4G)

*edit 2

Wat ik me ook afvraag ... hebben china phone's eigenlijk ook al Android 5 ... nee he? Moet dat nog komen? Is er een merk wat goede updates geeft voor de bestaande telefoons, dat deze een uitrol kan krijgen naar Android 5??

[ Voor 37% gewijzigd door Whiskey48 op 23-01-2015 22:55 ]

Verwijderd

maurits82 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 22:36:
Wat ik me ook afvraag ... hebben china phone's eigenlijk ook al Android 5 ... nee he? Moet dat nog komen? Is er een merk wat goede updates geeft voor de bestaande telefoons, dat deze een uitrol kan krijgen naar Android 5??
Ik zou eens kijken naar de Xiaomi RedMi 2. Veel waar voor je geld, een hele degelijke telefoon en 4g. Alleen de 800-band ontbreekt, maar dat is helaas bij veel telefoons zo. Mocht er geen officiële uitrol komen worden er erg veel custom ROMs voor gemaakt als hij ook maar een klein beetje op zijn voorganger lijkt. De camera is voor zijn prijsklasse ook meer dan prima.

iNew of Elephone kunnen prima zijn, maar zijn qua bouwkwaliteit wel net even van een andere orde dan het prima Xiaomi.

Edit: ik realiseer me net dat aankoopadvies hier niet hoort, maar nu staat het er toch al :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2015 23:01 ]

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:21

RobertowNL

For your gear!

maurits82 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 22:36:
Hoi kan iemand mij helpen.
Mijn nexus 5 is stuk. Ik ben op zoek naar een telefoon voor ca 100 euro.
Ik zie door de bomen even het bos niet meer, heeft iemand een advies voor een goede telefoon?
Ik heb Tele2 met 4G, het liefst eentje die de juiste 4G frequenties ondersteund, of moet ik dan toch echt in een hogere prijscategorie gaan zoeken?

*edit
4G is niet per sé een vereiste, liever wel gewoon een goede telefoon, een goede camera zou wel fijn zijn.
Is de iNew V7 een goed idee??
Of de Elephone P6000 (4G)

*edit 2

Jiayu S3? Is wel duurder. Maar ik denk 1 van de nieuwere modellen met 800mhz 4g.
Daarnaast vrij zeker dat die een update naar 5.0 gaat krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door RobertowNL op 23-01-2015 23:23 ]

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-11 22:13
Ik heb m'n THL 4000 immidels weten te rooten.

Dit is m'n eerste android, wat zijn nou de must have apps en/of instellingen die je moet hebben?

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 18:46
Goron schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 00:43:
Ik heb m'n THL 4000 immidels weten te rooten.

Dit is m'n eerste android, wat zijn nou de must have apps en/of instellingen die je moet hebben?
Addblock
Pagina: 1 ... 89 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!