Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.504 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak mij ff gek. Dacht ik met die Beidou Hot Pepper bij Pandawill het koopje van de eeuw te hebben voor $ 94.99, staat hij nu in de vaderdag aanbieding voor nog eens $ 9 minder!

Google maar eens op LA/Q1, dan vind je dit apparaat voor prijzen van tegen de $ 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens de iNew v3, Jiayu F1, Cubot X6 ook in de aanbieding:
Doogie dg350 voor $106 ;)
http://www.pandawill.com/landingpage/2014fatherday.html

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 15-05-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:49
dutchgio schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:26:
Zocht nog een dg350 voor het vrouwtje en zat op aanbieding te wachten. Maar uiteraard alleen de zwarte in de aanbieding en wil ze perse een witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror Factor
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-02 15:33
Heeft iemand ervaring met de prijsgarantie van banggood? Ze claimen dat ze het verschil terugstorten als je een voorwerp binnen de 72h na aankoop ergens anders goedkoper vinden.
Op een gewone pricematch kreeg ik geen antwoord, en dit was het antwoord op een mail naar het refundadres:
Dear x,

Thanks for your email.

We have confirmed with our salesman and they said the price for Jiayu G4S on our website is the last price.We are afraid that we couldn't refund you the price difference.

So sorry for the inconvenience.

Regards,

Vicky
Kan je het niet terugclaimen via paypal ofzo, aangezien het prijsverschil toch 20$+ is (jiayu g4s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:51
dutchgio schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:26:
Afgelopen zondag de Cubot X6 besteld bij Banggood. voor 141.93 euro (189,99 Dollar)
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
slommer schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:57:
[...]

Zocht nog een dg350 voor het vrouwtje en zat op aanbieding te wachten. Maar uiteraard alleen de zwarte in de aanbieding en wil ze perse een witte.
http://www.aliexpress.com...m-4gb-rom/1728251565.html
109$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zoek een redelijk nieuwe en vooral goede smartphone die van de chinese markt afkomstig is. Vooral aan het aspect 'goed' hecht ik veel belang aan omdat ik uit reviews en comments lees van bepaalde chinese smartphones dat deze meerdere bugs en minderheden bevatten. Als je heel tevreden bent van een smartphone die je hebt en die zeker aan te raden is zou ik het appreciëren mocht je dat mij zeggen (pm mag, maar liefst hier).

Ik dacht zelf aan de ZOPO Z998 of de POMP C6S, verder ook note 3 clones als de Elephone P8, N3+ of de H9008.

Bedankt alvast voor uw feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ik viel dus vandaag op mijn billen. Het scherm brak meteen van de Kvd N3+ terwijl deze in mijn voorbroekzak zat... poehoe... ;( ;w .. Reageert helemaal niet meer. Nu toch maar weer een Goophone n3/Elephone p8/kvd n3+ variant kopen.. prima apparaat verder eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:21
Voor de liefhebbers, de Doogee DG800 is ook bij GizChina gearriveerd! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 12:15
henkleerssen schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:31:
Ik viel dus vandaag op mijn billen. Het scherm brak meteen van de Kvd N3+ terwijl deze in mijn voorbroekzak zat... poehoe... ;( ;w .. Reageert helemaal niet meer. Nu toch maar weer een Goophone n3/Elephone p8/kvd n3+ variant kopen.. prima apparaat verder eigenlijk....
Das pech voor je. Ben je een beetje handig kun je zelf het scherm vervangen. Kijk op youtube voor de repair filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Edit: Sorry verkeerde topic

[ Voor 99% gewijzigd door Willian40 op 15-05-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:46:
Hallo,

Ik zoek een redelijk nieuwe en vooral goede smartphone die van de chinese markt afkomstig is. Vooral aan het aspect 'goed' hecht ik veel belang aan omdat ik uit reviews en comments lees van bepaalde chinese smartphones dat deze meerdere bugs en minderheden bevatten. Als je heel tevreden bent van een smartphone die je hebt en die zeker aan te raden is zou ik het appreciëren mocht je dat mij zeggen (pm mag, maar liefst hier).

Ik dacht zelf aan de ZOPO Z998 of de POMP C6S, verder ook note 3 clones als de Elephone P8, N3+ of de H9008.

Afgezien van de ZOPO zijn alle andere merken die je noemt b/c merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:50
@Willian
Die mi pad is toch geen smartphone? Een post in tablet topic is beter denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik wilde net vragen of je er mee kan bellen. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:21
Leuk ik heb een Jiayu G4 ;) heeft ING een actie dat ik wat kan wnnen, wil ik meedoen krijg ik dit te zien: :/

Tik 'm Aan app,
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/pushbullet-uploads/ujxmyuGuoXk-v5uLPlsqSvGuIdXKkTm7PzmBIR8s33Wp/Screenshot_2014-05-15-19-47-31.png

[ Voor 3% gewijzigd door supayoshi op 15-05-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Heb je hem geroot? Dat kan de oorzaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Root toegang waarschijnlijk ;)
Kun je wel verbergen met een app..

Als je al xposed hebt:
http://forum.xda-develope...letely-hide-root-t2574647

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
Kan ik dat zo installeren? vanuit de appstore? of moet ik eerst dat framework en alles erin knallen? Ziet er lastig uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

intraxi schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:39:
[...]

Das pech voor je. Ben je een beetje handig kun je zelf het scherm vervangen. Kijk op youtube voor de repair filmpjes!
Doorgaans heb ik geen problemen met dat spul te repareren. Maar dit scherm heb ik geen nieuwe vervanging online of op ebay gevonden.... helaas... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
Oke ik heb Xposed geinstalleerd, gewledig framework enzo ;) Alleen wat nu? Wat moet je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
in xposed de module Rootcloak installeren en activeren, daarna rebooten en klaar is kees.

Vanuit dat topic:
1) Make sure you have Xposed Framework v2.4.1+ installed (with XposedBridge v42+).
2) Install RootCloak.
3) Enable RootClock in the Xposed Installer app. Do this by opening Xposed Installer, going to Modules, and pressing the check box next to RootClock.
4) Reboot your phone.
5) Open RootClock settings (just open the app from the launcher), and then go to Add/Remove. This is where you will change which apps RootCloak hides root from.
6) FIRST TIME USERS ON VERSION 1.2 AND LOWER: Go to the menu (3 dots), and press "Reset to Default Apps".
7) If the app you want is not among the default apps, press the + button to add it. Find the app in the list, and press it to add it to the list.
8) Exit RootCloak settings. If the app you just added was already running, either FORCE CLOSE it, or reboot your phone.
9) Run the app to see if root was successfully hidden.
Even goed doornemen en uitvoeren.

[ Voor 84% gewijzigd door Quad op 15-05-2014 20:07 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
Het werkt ja ;) top! thnx, nu prijzen winnen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 17:16
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:46:
Hallo,

Tip: Zopo heeft een shop in Rotterdam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Zo. HTC Desire X verkopen op marktplaats van moeder de vrouw en de Beidou LA-Q1 besteld. Wat een prijs voor zo een toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
Ik heb nog een vraag!

Ik heb een Jiayu G4 Advanced, maar de interne opslag partitie is maar 1,4 GB groot.
Nu heb ik al zoveel mogelijk apps naar het Telefoongeheugen dat belachelijk groot is gebracht, maar veel apps kun je daar gewoon niet heen verplaatsen.

Nu begrijp ik niet waarom het interne geheugen zo klein moet zijn, ik geloof dat iemand daar een keer iets voor gepost had om dat op te lossen via jiayu.es maar ik kan daar helemaal niets over vinden op hun site!

Weet jij misschien raad??

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:48

two

supayoshi schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:17:
Ik heb nog een vraag!

Ik heb een Jiayu G4 Advanced, maar de interne opslag partitie is maar 1,4 GB groot.
Nu heb ik al zoveel mogelijk apps naar het Telefoongeheugen dat belachelijk groot is gebracht, maar veel apps kun je daar gewoon niet heen verplaatsen.

Nu begrijp ik niet waarom het interne geheugen zo klein moet zijn, ik geloof dat iemand daar een keer iets voor gepost had om dat op te lossen via jiayu.es maar ik kan daar helemaal niets over vinden op hun site!

Weet jij misschien raad??

Thanks!
dan met je via adb de partities groter / kleiner maken. Heb ik ook gedaan met mijn Mi2S.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
??? adb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
henkleerssen schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:57:
[...]

Doorgaans heb ik geen problemen met dat spul te repareren. Maar dit scherm heb ik geen nieuwe vervanging online of op ebay gevonden.... helaas... :'(
Kon er wel eentje vinden... http://m.ebay.com/itm?itemId=320699586777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
Gelukt! Anyway, ik heb nu het volgende ik heb de MIUI rom, ;) dat werkt heel leuk, maar ik wil het lockscreen snelkoppelingen aanpassen etc. weet iemand hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
supayoshi schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 01:39:
Gelukt! Anyway, ik heb nu het volgende ik heb de MIUI rom, ;) dat werkt heel leuk, maar ik wil het lockscreen snelkoppelingen aanpassen etc. weet iemand hoe dat moet?
Dat kan niet bij MIUI. Dat is thema afhankelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Momus op 16-05-2014 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb net een Lenovo S820 gekocht. Wat een heerlijke telefoon. Ik heb ook Samsung S4 mini maar die vind ik echt waardeloos omdat deze steeds in mijn zak noodoproep ging doen en andere rare dingen. De S820 voelt snel aan, goede camera met 13mp, quadcore, dual sim en ook notificatieled heeft dit toestel. Het is hopelijk goede vervanging van mijn Lenovo a65. Maar ik kan niets terug vinden maar ik zag in de APN lijst dat er mogelijkheid tot Lte was dus kan dit toestel ook 4G aan.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Een vraagje.

Mijn vriendin heeft nu de Sony Ericsson Xperia Pro MK16i Zwart

Maar deze telefoon raakt over de houdbaarheidsdatum.
De camera knop werkt niet meer. en de telefoon zeurt altijd dat het interne geheugen vol is.
Alles wat naar de SD kon is naar de SD overgezet.

Mijn vraag daarom is: Zijn er misschien ook Chinese telefoons met een fysiek qwerty toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lenovo s820 is een mt6589,Die doen geen 4G ondanks dat de APN'S daarvoor wel beschikbaar zijn ;)

@lekrutes
Helaas niet. Er is wel een "qwerty-androids" topic, daar zijn een aantal tweakers die een qwerty android telefoon importeren uit Amerika dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

dank je voor de moeite..alleen denk ik dat deze niet precies gaat passen. Trouwens ik probeer hem net open te maken..maar hij lijkt verlijmd te zitten ook nog eens... ik weet niet of de reparatie dan gaat lukken..met mijn scherm in gruzelementen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

messinian schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:10:
Iemand bekend met het merk Kingzone?

Dit is misschien wel een leuk alternatief voor de iocean X8 en jiayu G6, het is een uitvergrootte clone van een Huawei ascend p6 met (veel) betere specs en rond de 200 euro.

Kingzone K1 (turbo)
- MTK6592 Octa Core 1.7GHz
- 5.5 Inch 1920 * 1080 Pixel FHD LTPS OGS Screen
- 2GB Ram 16GB Rom
- 14.0MP Back Camera 8.0MP Front Camera
- Support 3G, WIFI, GPS, Bluetooth, NFC, OTG, Wireless Charging
- 2500mah Li-on battery
- Full aluminium body

Ze hebben ook een goedkopere versie, deze heeft een 720p scherm en 1 gb ram.

Ik ben wel geintresseerd om deze telefoon te kopen, maar ik ken het merk niet zo goed.

http://www.1949deal.com/k...eless-charging-black.html
[afbeelding]
daar zat ik ook naar te kijken. Als opvolger van mijn dode mtk6592...
Ik zag hem op dealextreme staan: http://www.dx.com/p/kingz...16gb-rom-otg-black-318037
betrouwbare leverancier. Alleen denk ik dat de de 2gb ram niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

intraxi schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:44:
[...]

Open schroeven en gps antenne fixen. Kijk op youtube voor filmpjes hierover.
heb je een linkje naar een goed werkende antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
dutchgio schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:08:
Lenovo s820 is een mt6589,Die doen geen 4G ondanks dat de APN'S daarvoor wel beschikbaar zijn ;)

@lekrutes
Helaas niet. Er is wel een "qwerty-androids" topic, daar zijn een aantal tweakers die een qwerty android telefoon importeren uit Amerika dacht ik..
Bedankt dan ga ik daar even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
sander817 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:17:
[...]

heb je een linkje naar een goed werkende antenne?
Staan diverse filmpjes over op youtube. Fix gps antenna. Meestal werkt een stukje kopendraad het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Ik heb als replace voor mijn kapotte Star N9800 / Goophone n3 / Elephone p8 / kvd n3+ .. Note 3 clone (2 maanden oud....), de Kingzone K1 gekocht van dealextreme. Ik dacht hem nog bij antelife te kopen (was die 198 euro tegenover 211 euro bij dealextreme), maar ik vind dealextreme een betrouwbaardere verzender.
Dus als iemand een nieuwe batterij of iets anders wilt van dit toestel dan hoor ik het graag..

[ Voor 34% gewijzigd door henkleerssen op 16-05-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
komt een sale aan op 1949deal! http://www.1949deal.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:55
Ik ben erg nieuwsgierig naar de review over de kinzone k1turbo als je hem hebt want ik ben heel nieuwsgierig naarmde bouwkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:07
Wordt een keer tijd dat ze die Heartbleed SSL bug fixen, niet echt prettig om zo wat te bestellen bij hun... :/

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messinian
  • Laatst online: 03-08-2023
Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe de kingzone is.
ik twijfel erg tussen de kingzone en jiayu g6.
De jiayu zal waarschijnlijk pas over een klein maandje beschikbaar zijn en kingzone is voor mij een onbekend merk maar heeft wel op papier een betere specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:08:
Toch zou het toestel Lenovo S820 wel HSPA+ ondersteunen. Ok dat is hier niet aanwezig maar wel in Duitsland dus:
Vodafone provides HSPA+ with data rate up to 21 Mbit/s in some areas with speeds up to 42 Mbit/s, geen 4G maar wel 3G supersnel internetnetten.

En ik ga naar Oostenrijk en daar is:

3 currently supplies DC-HSPA+ with speeds up to 42 Mbit/s.
A1 launched HSPA+ with 21 Mbit/s in April 2009. The company offers currently DC-HSPA+ with speeds up to 42 Mbit/s.
Orange provides HSPA+ with data rates up to 21 Mbit/s.
T-Mobile upgraded its network in July 2011 with DC-HSPA+ with speeds up to 42 MBit/s in populated areas.

Dus gaan we eens even kijken wat het toestel kan.

Bron:
Wikipedia: List of HSPA+ networks

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 18:51
Nu al de derde maal dat mijn klok volledig mis staat. Netwerk tijd is ingeschakeld maar hij verspringt dus nu en dan. Wel vervelend. Elephone p8 4.4.2.

Ligt dit aan de telefoon of aan de netwerk aanbieder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik zou om te beginnen de netwerktijd eens uitzetten. Zolang je niet constant tussen tijdzones reist, boeit dat niet zoveel lijkt me. ;) Lijkt me overigens een telefoonissue, want heb het zelf nog nooit meegemaakt met welke telefoon op welk netwerk dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
antimos schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 14:15:
[...]

Wordt een keer tijd dat ze die Heartbleed SSL bug fixen, niet echt prettig om zo wat te bestellen bij hun... :/
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een echte Tweaker weet wat dat is :+
nieuws: Bug OpenSSL maakt onderscheppen privacygevoelige gegevens mogelijk

Zullen ze in China wel niet zo van op de hoogte zijn O-)

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 17-05-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dutchgio schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:34:
[...]

Een echte Tweaker weet wat dat is :+
nieuws: Bug OpenSSL maakt onderscheppen privacygevoelige gegevens mogelijk

Zullen ze in China wel niet zo van op de hoogte zijn O-)
Haha, ik ben alleen een echte tweaker op tablet en smartphone gebied; )
thx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelposten is nadrukkelijk niet de bedoeling.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 17-05-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Hoe staat je APN ingesteld?

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 17-05-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet je verificatie eens op "PAP" bij de APN instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:24
Ik had een tijd geleden een TCL Idol X+ S960 besteld voor een vriend.
Na wat gedoe met een Paypal eCheck is nu eindelijk de betaling voltooid.

Krijg ik een mailtje van To2C dat hij alleen Engels/Chiness ondersteudn en niet Multilanguage is...
En na een vraag weet ik ook dat er geen Google Play Store voorgeïnstalleerd staat.

Wat moet ik nu doen? Toch laten doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
ivo001 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:16:
Ik had een tijd geleden een TCL Idol X+ S960 besteld voor een vriend.
Na wat gedoe met een Paypal eCheck is nu eindelijk de betaling voltooid.

Krijg ik een mailtje van To2C dat hij alleen Engels/Chiness ondersteudn en niet Multilanguage is...
En na een vraag weet ik ook dat er geen Google Play Store voorgeïnstalleerd staat.

Wat moet ik nu doen? Toch laten doorgaan?
Annuleren en voor de Mi3 16GB gaan heeft nagenoeg dezelfde prijs, maar is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Annuleren inderdaad, anders moet je weer een custom rom installeren, als die er uberhaupt is. Op stock roms kun je meestal geen gapps pushen, en een play store APK install werkt niet omdat de services niet geinstalleerd zijn. Dus ben je aangewezen op third party stores.

Dus annuleren en liever de Mi3 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror Factor
http://www.tmallbox.com/m...-core-19201080-2g16g.html

Deze is erg interessant. Scherm zou me iets te groot uitvallen, en wou niet zo 'duur' gaan qua telefoon, dus ik ben voor een jiayu g4s (1.4ghz) gegaan. Anders wel een prachtig ding voor dat geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
Terror Factor schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:03:

Deze is erg interessant. Scherm zou me iets te groot uitvallen, en wou niet zo 'duur' gaan qua telefoon, dus ik ben voor een jiayu g4s (1.4ghz) gegaan. Anders wel een prachtig ding voor dat geld!
Besteld! idd interessant. Ik zoek al een tijdje een foon met deze specs, met liever een veel betere camera maar deze kan evt ook naar mn vrouw die iets minder veeleisend is. .....to be continued

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Laatst online: 13:12
Terror Factor schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:03:

Is deze site betrouwbaar? Zo ja, dan kun je met de coupon code BIG5.1 ook nog 5.1% korting krijgen. Zo is de Xiaomi Hongmi 1S ook verkrijgbaar voor 148 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
site heeft goeie rep. heb de couponcode ook gebruikt. Accu is wat krap maar ik ga het meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror Factor
Zou betrouwbaar moeten zijn, heb mijn Jiayu er ook besteld. Via paypal betaald, dus moest er iets mislopen, kan je altijd een claim indienen.

(paypal is wel 4% extra, maar dat wordt gecompenseerd door de coupon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
DaBuzzzzz schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:20:
[...]

Besteld! idd interessant. Ik zoek al een tijdje een foon met deze specs, met liever een veel betere camera maar deze kan evt ook naar mn vrouw die iets minder veeleisend is. .....to be continued
Let op! Deze heeft de MTK6592H SoC die in tegenstelling tot de normale MTK6592 geen WCDMA (3G) maar TD-SCDMA ondersteunt (de Chinese versie van WCDMA).

"Recently we’ve seen a new MTK6592 version come out – The MTK6592H. MTK6592H is the TD-SCDMA version of MTK6592. Normally it will be compatible with the TD-SCDMA band which works only in China, and GSM."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Inderdaad, de Nibiru H1 gaat hier niet op 3G werken. Tmallbox heeft de specs verkeerd, iets wat wel vaker gebeurt bij Chinese webshops. De echte specs zijn:
Netwerk Type TD-SCDMA + GSM dual sim dual standby
Bron: zie de link naar de officiele website hierboven.

DaBuzzzzz, als je 3G verwacht, kan je beter je bestelling zsm annuleren.

[ Voor 13% gewijzigd door yodeluxe op 18-05-2014 11:09 ]

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Vraag: ik mag van mijn werkgever een nieuwe telefoon uitzoeken. Heb momenteel prive een Nexus 5, na 3 jaar een iPhone 4 te hebben gehad. Nu kan ik kiezen uit een Samsung S5/Note3, HTC One M8, iPhone 5S etc. Kortom, alle recente topmodellen.

Echter, ik neig er sterk naar om een dual sim toestel uit te kiezen zodat ik maar 1 telefoon hoef mee te sjouwen. Dan kan ik de Nexus wegdoen, wat ik overigens een toptoestel vind icm kitkat. Nu heb ik gelezen dat 4G icm dual sim bijna niet te doen is. Mediatek is nog niet zover met haar processor. Ik ben dan wel bereid om van 4G terug naar 3G te gaan als dat wel dual sim mogelijkheden geeft. Voorwaarde werkgever zal zijn: bestellen in NL, dus ik kan niet uit China wat gaan importeren. Mijn keuze lijkt te vallen op de Alcatel (TCL) One Touch Idol X+. Heeft iemand ervaringen met deze telefoon of zijn Chinese broer de TCL? Biedt deze zeker 3G ondersteuning in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mastermind schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:39:
[...]

Let op! Deze heeft de MTK6592H SoC die in tegenstelling tot de normale MTK6592 geen WCDMA (3G) maar TD-SCDMA ondersteunt (de Chinese versie van WCDMA).

"Recently we’ve seen a new MTK6592 version come out – The MTK6592H. MTK6592H is the TD-SCDMA version of MTK6592. Normally it will be compatible with the TD-SCDMA band which works only in China, and GSM."
Vond het sowieso al raar dat ie zowel TD-SCDMA als WCDMA zou ondersteunen, en dan ook nog 900/2100mhz. Ondanks dat ze wel de H versie noemen komt dat toch wat misleidend over...
Voor degene die m besteld hadden kunnen dus maar beter zo snel mogelijk annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 17:16
bramberk15 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:27:
Vraag: ik mag van mijn werkgever een nieuwe telefoon uitzoeken. Heb momenteel prive een Nexus 5, na 3 jaar een iPhone 4 te hebben gehad. Nu kan ik kiezen uit een Samsung S5/Note3, HTC One M8, iPhone 5S etc. Kortom, alle recente topmodellen.

Echter, ik neig er sterk naar om een dual sim toestel uit te kiezen zodat ik maar 1 telefoon hoef mee te sjouwen. Dan kan ik de Nexus wegdoen, wat ik overigens een toptoestel vind icm kitkat. Nu heb ik gelezen dat 4G icm dual sim bijna niet te doen is. Mediatek is nog niet zover met haar processor. Ik ben dan wel bereid om van 4G terug naar 3G te gaan als dat wel dual sim mogelijkheden geeft. Voorwaarde werkgever zal zijn: bestellen in NL, dus ik kan niet uit China wat gaan importeren. Mijn keuze lijkt te vallen op de Alcatel (TCL) One Touch Idol X+. Heeft iemand ervaringen met deze telefoon of zijn Chinese broer de TCL? Biedt deze zeker 3G ondersteuning in Europa?
Je zal ook naar een zopo kunnen kjken.
Ik ben er tevreden over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:55
http://www.pandawill.com/...re-android-42-p83786.html heb nu een prachtige telefoon gevonden voor ik denk de scherpste prijs die er bestaat maar ik heb alleen mijn twijvels of het gigantisch scherpe scherm de rest niet heel traag maakt. De proccesor is niet geweldig en gaat het laden van afbeelding en relatief lichte spelletjes
poolen en pokeren... ik zet er mijn zonnebril en el capone hoed maar bij op...
Op deze telefoon vloeiend verlopen of is hij daar te traag voor. Voor de rest denk ik dat specificaties heel goed zijn.
In openingspostmstaat dat mt6589t langzamere gpu heeft dan mtk6582...
Ik vindt dit raar want een 1.5 turbo maarliefst zou toch in principe sneller moeten zijn dan een 1.2?

Als iemant op e twe vragen antwoord kan geven mag hij door voor de 1000 gulden oef euro ik kom eigenlijk niet uit het smartphonetijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:27:

Goed idee.

Zijn toch ook NL webshops waar je Chinese dual-sims kunt bestellen?
Ken er overigens maar 1 met lokale voorraad, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Die zijn er, maar dan betaal je 2 tot 3x de prijs die je ervoor in China (incl. importkosten) zou betalen. Misschien hebben ze het op voorraad (meestal niet), maar de garantie houdt in dat zij het ook gewoon naar China opsturen.

In 99 van de 100 gevallen gaat het ook gewoon om dropshippers die zonder er iets voor te hoeven doen geld krijgen.

Dat zou je uit principe niet moeten doen.

Het maakt helemaal niks uit of je een chinese phone in NL bestelt of in China, behalve dat je in NL de tussenpersoon zijn portomonnee flink spekt zonder dat deze, behalve de bestelling doorsturen, er iets voor hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
Ehhh, als de NL tussenpersoon de telefoon niet snel kan leveren, betaald deze ook DHL of FedEx kosten om hem snel in NL te hebben. Een tussenpersoon die direct kan leveren (1-2 werkdagen) is dus geen dropshipper maar heeft die toestellen blijkbaar zelf op voorraad (of kent een leverancier die ze lokaal op voorraad hebben). Vind ik toch wat anders, want, persoon heeft risico (verkoopt misschien x aantal niet, x aantal defecten welke hij wellicht niet kan terug sturen), heeft zelf zeer waarschijnlijk ook btw betaald, etc. Neem er dan een stuk marge bij, dan zal de telefoon idd wel snel in € kosten wat hij in China in USD kost en meestal nog iets meer.

Maar al met al zijn er genoeg mensen die hem toch liever in NL bestellen en hem dan binnen 2 dagen hebben, 2 collega's van me incluis. Je kan natuurlijk ook altijd via DHL of FedEx kiezen, maar dan moet je wel hopen dat zo'n bedrijf niet Pandawill of Antelife heet, en eerst nog 3-4 dagen wacht met versturen + alle andere risico's die er verder nog aan kleven.

[ Voor 3% gewijzigd door Lord_Dain op 18-05-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
Ow kak! ik zag internationale versie en heb niet gechecked of het qua netwerk ook goed zat

en what about this: http://www.gizchina.com/2...phone-will-support-wcdma/ ??

en hier http://86digi.com/1282.html

Vermelden allemaal MTK6592H Nibiru H1 ( Multi-Language 1920*1080 2G/16G)

·Google Android 4.2
·CPU:MTK6592H, Cortex A7 octa core, 1.7GHz ,GPU:Power SGX544
·16GB ROM+2GB RAM
.2G:GSM 850/900/1800/1900MHz
3G:WCDMA 900/1900/2100MHz
3G:TD-SCDMA:1900/2100MHz
·Dual SIM Card Dual Standby
·WIFI:802.11b/g wireless internet
·Built in GPS
·5.0 inch IPS FHD screen:1920*1080
·Dual Camer:5.0mp front camera,13.0MP wifh Auto focus

[ Voor 95% gewijzigd door DaBuzzzzz op 18-05-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
DaBuzzzzz schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:03:
Ow kak! ik zag internationale versie en heb niet gechecked of het qua netwerk ook goed zat

·Google Android 4.2
·16GB ROM+2GB RAM
·Built in GPS
Tja, wat ik lees over de 6592H is het een chip voor de Chinese markt. Maar wie weet werkt het dan toch op ons 3G netwerk. Dus als je de gok wilt wagen, ik denk dat er heel wat mensen wel interesse hebben in je bevindingen!

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastermind schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:15:
...Het maakt helemaal niks uit of je een chinese phone in NL bestelt of in China, behalve dat je in NL de tussenpersoon zijn portomonnee flink spekt zonder dat deze, behalve de bestelling doorsturen, er iets voor hoeft te doen.
Dit is natuurlijk grote onzin.
1. Als leverancier in NL wordt je gezien als importeur dus ook verantwoordelijk voor NL ondersteuning
2. 24 maanden garantie (hoe wil je dat doen als je in China, maar 1 jaar max hebt?)
3. Risico van voorraad (kosten. Wat als je er mee blijft zitten?)
4. Reclame maken / kosten.
5. Voorraadbeheer. Enorm lastig met China Post tenzij je kiest voor sneller (meer zekerheid = meer kosten)
7. BTW!!!!!
8. Recht van retour!
9. Telefonische en mail bereikbaarheid
10. etc,

Kijk bijv naar de Doogee DG350, hier hoor je mensen over, voor €75 in huis!
Natuurlijk niet! Je bedoelt je hebt de vereiste 21% BTW en invoerkosten a €13 bij PostNL niet betaald, wat wettelijk wel vereist is.
Je Doogee kost je dus eigenlijk €103,75 !!!
Als je dan ziet dat je bijv dit model in NL (waar de BTW etc dus al voor is betaald) kunt krijgen voor zo'n, zeg, €120, dan betaal je dus €16,25 voor al die punten die ik eerder noemde.

.. portemonnee spekken zeg je?
Ook bij dropshipping hoort de BTW zie punt 1 en 7! De leverancier is namelijk wettelijk gezien ook de importeur, ook bij dropshipment.

Ben het met je eens dat er helaas tig lui zijn die enkel doorgeef luik zijn en dus bij vragen/klachten niet thuis geven en enkel in dat geval loont het om zelf te importeren.

my 2 cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogal sterke ondertoon in je comments over import.
Niet geheel toevallig...
Je slaat de plank aan het begin al mis, bij de prijs. Volgens mij is de kans nog altijd aanwezig dat je of helemaal niets boven die 75 euro betaald, of een door De vervoerder geschat bedrag, of 21% BTW en 13 euro inklaring aan de hand van de opgestuurde factuur... Of dat nou wettelijk zo is of niet; het gebeurd.

Bij een of andere 'nederlandse' dropshipper betaal je dan dus in jou voorbeeld mogelijk zelfs 50.- euro te veel. En als je als importeur/dropshipper het met chinapost laat versturen probeer je toch ook zo min mogelijk te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:33:
Nogal sterke ondertoon in je comments over import.
Niet geheel toevallig...
Je slaat de plank aan het begin al mis, bij de prijs. Volgens mij is de kans nog altijd aanwezig dat je of helemaal niets boven die 75 euro betaald, of een door De vervoerder geschat bedrag, of 21% BTW en 13 euro inklaring aan de hand van de opgestuurde factuur... Of dat nou wettelijk zo is of niet; het gebeurd.

Bij een of andere 'nederlandse' dropshipper betaal je dan dus in jou voorbeeld mogelijk zelfs 50.- euro te veel. En als je als importeur/dropshipper het met chinapost laat versturen probeer je toch ook zo min mogelijk te betalen...
Van de belastingdienst:
Uit een
niet-EU-land
Van € 22 tot € 150

Geen douanerechten
Wel omzetbelasting

-=-=-=-=-=-=

Dus 21% BTW moet eigenlijk en de €13 zijn kosten die PostNL rekent als administratie kosten.
Maar inderdaad, 'het gebeurt', en dat maakt het voor Tweakers interessant natuurlijk.

'Bij een of andere 'nederlandse' dropshipper betaal je dan dus in jou voorbeeld mogelijk zelfs 50.- euro te veel.'
Dat is niet helemaal waar, want de NL dropshipper moet wel wettelijk 21% BTW rekenen over de verkoopprijs en die dus afdragen. ..en heeft dus ook alle andere 'kosten' zoals eerder genoemd. Hoe anders vind je bijv zo'n dropshipper? Die moet ook reclame maken.

In geval van dropshippers zeg ik: Zelf importeren!

On topic: Veel mooie Chinese Smartphones te koop 'her en der' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Dat is fout. In Nederland bestaat er niet zoiets als als X maanden (wettelijke) garantie ;)
Je hebt "recht op een deugdelijk product", hoe lang dat recht duurt hangt van het product af.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
anandus schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:50:
[...]
offtopic:
Dat is fout. In Nederland bestaat er niet zoiets als als X maanden (wettelijke) garantie ;)
Je hebt "recht op een deugdelijk product", hoe lang dat recht duurt hangt van het product af.
Klopt. Waarbij een bewijsvermoeden geldt binnen zes maanden na aankoop. Blijkt dan dat het toestel niet deugdelijk is, dan heeft de verkopende partij het toestel te repareren, vervangen of je geld terug. Komt het na zes maanden na aankoop voor dan moet jij als koper het bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Joosie200 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:55:
[...]

Klopt. Waarbij een bewijsvermoeden geldt binnen zes maanden na aankoop. Blijkt dan dat het toestel niet deugdelijk is, dan heeft de verkopende partij het toestel te repareren, vervangen of je geld terug. Komt het na zes maanden na aankoop voor dan moet jij als koper het bewijzen.
Niet om het een of ander.. Praktijk wijst toch 9/10 keer anders uit.
Ook bij officiële dealers van bekende merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag deze offtopicdiscussie elders voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror Factor
DaBuzzzzz schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:03:

·Google Android 4.2
·16GB ROM+2GB RAM
·Built in GPS
Ik had er niet verder naar gezocht, omdat 'k hem al snel had afgeschreven omwille van de grootte. Maar dat artikeltje lijkt me toch betrouwbaarder dan de assumptie van een blogger, imo.
'k Ben wel benieuwd naar je bevindingen moest je er mee doorgaan, erg interessant ding imo, zou hem graag zelf is uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 17-09 22:32
Laten we even niet vergeten dat SittingDuck de eigenaar is van één van die nederlandse webshops...
Misschien netjes om dat toch te vermelden in je handtekening oid?

Over je '10 redenen':
1, 2 en 8 zijn: garantie, dit is dé reden om hem in Nederland te halen.
3 tm 5 zijn risico's voor de verkoper, die interesseren mij als klant niet.
reden 6 sla je over?
7 is leuk voor de Nederlandse staat, niet interessant voor mij als klant (wanneer gaan we nu eens naar een globale economie? Ik betaal de prijs die in China relevant is, waarom moet een 2e staat (NL) hier ook geld voor vangen? Ze doen hier toch niets voor?)
9 kan leuk zijn, maar eigenlijk alleen voor garantie (zie 1, 2 en 8 )
10 wordt niet gegeven.

Kortom: Waarom in NL kopen? Garantie. Is relevant als het ook daadwerkelijk een betrouwbare webshop is. Verder is er eigenlijk gewoon geen enkele reden om in NL te kopen... Gewoon goed inlezen en beslissen.

Edit: Sorry, zie de modbreak nu pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik ben zo af en toe eens rond aan het kijken naar een eventuele vervanger van mijn Xperia Mini Pro uit 2011. Helaas zijn er eigenlijk geen Android phones meer met hardware toetsenborden, want daar ben ik toch wel erg aan gewend. Verder gebruik ik mijn telefoon niet echt veel, dus op dit moment kan ik zo'n 2 dagen zonder opladen.

Voorwaarden voor een andere telefoon:
- Lange accutijd in standby. Het liefst langer dan 2 dagen
- Scherm niet groter dan ergens rond de 4.3" of 4.5". Ik vind 4.7" misschien al net iets te groot
- Het liefst een 720p scherm, maar niet perse noodzakelijk
- Ik hou niet zo van het 'Samsung' design, vind de Sony lijnen een stuk mooier
- Geroot of 'rootbaar', heb ik nu ook, ideaal om nog wat 'meuk' uit te schakelen
- Android het liefst zo clean mogelijk
- Camera bij voorkeur zo goed mogelijk (uiteraard ;) )
- 3G/Edge/Hsdpa is voor mij voldoende, dus geen 4G nodig
- Ow ja, de prijs.. ik vind zo'n 125-150 euro eigenlijk wel voldoende

Ik heb nog niet echt een hele grote zoektocht gedaan, maar kwam wel redelijk snel op de modellen van Jiayu, juist vanwege hun 3000mah accu's. Maar wat is nou de gebruikelijke accuduur van die modellen? Een dag of 2 lukt? En zijn er nog andere modellen die ik nog niet gezien heb?

[ Voor 13% gewijzigd door hars73 op 19-05-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messinian
De jiayi g3c is vandaag in de aanbieding bij pandawill, deze heeft inderdaad een accu van 3000 mAh, hier mee kan je met normaal gebruik ongeveer(lees; net aan) 2 dagen mee doen, dat is mijn ervaring met de jiayu g3t.
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=monday

Voor telefoons met echt een grote accu kom je al snel uit op minimaal een 5 inch telefoon, zoals de THL 4400
http://www.pandawill.com/...2-otg-4400mah-p89112.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nu tenminste wel wat meer dan 5 toestellen per dag, nog 294 welgeteld :)
96 euro is niet verkeerd voor de Jiayu G3C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dutchgio schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:20:
nu tenminste wel wat meer dan 5 toestellen per dag, nog 294 welgeteld :)
96 euro is niet verkeerd voor de Jiayu G3C.
Voor nog geen 10 euro meer heb je de G4C. Ik had het wel geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waar dat dan? :)
als dat zo is kun je inderdaad beter voor de G4C gaan, groter scherm in een kleinere, mooiere behuizing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Maar als je het hebt over langere standby tijden in combinatie met een 4.5" of 4.7" scherm, dan kom je dus eigenlijk automatisch wel in de Jiayu toestellen? Ik vind de G4C inderdaad mooier dan de G3C.

[ Voor 10% gewijzigd door hars73 op 19-05-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dutchgio schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:27:
waar dat dan? :)
als dat zo is kun je inderdaad beter voor de G4C gaan, groter scherm in een kleinere, mooiere behuizing..
http://www.aliexpress.com...C-3000mAh/1664144818.html

Van de week weer 1 besteld daar. Erg populair toestel in mijn kennissenkring, logisch, want het is echt een fijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

btw ik heb hier een soort van reviewtje gevonden van op een duitse site (google translated) van de kingzone k1 (koning zone..haha). Hij vond het van zeer goede bouwkwaliteit (hammermäßig).. Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messinian
henkleerssen schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:10:
btw ik heb hier een soort van reviewtje gevonden van op een duitse site (google translated) van de kingzone k1 (koning zone..haha). Hij vond het van zeer goede bouwkwaliteit (hammermäßig).. Ik ben benieuwd
Ah top, bedankt.

Ik heb de telefoon gisteravond toch maar gekocht. Ik kon toch niet wachten op de jiayu g6.Dus ik hoop hem over 3 weken te ontvangen. Ik zal misschien ook een (kleine) review maken over de kingzone.

Edit: ik heb de kingzone gekocht bij Pandawill is 1 van de goedkoopste, 270 dollar
http://www.pandawill.com/...otg-nfc-black-p89156.html

[ Voor 12% gewijzigd door messinian op 19-05-2014 12:20 . Reden: link erbij waar gekocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:21
Vandaag van DX bericht gekregen dat de Doogee DG800 is verzonden. Via Chinapost, dus dat zal nog wel een tijdje duren voor die aan de deur is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Kan snel gaan Stevo.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arneeuh
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-05 14:09
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn THL W8.

Voor mij belangrijk: 4G, Rapid-charging functie en een prijs onder de 300 euro.

Oppo find 7a is natuurlijk een topper, maar ik vroeg mij af of er niet iets goedkoper is?

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
arneeuh schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:54:
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn THL W8.

Voor mij belangrijk: 4G, Rapid-charging functie en een prijs onder de 300 euro.

Oppo find 7a is natuurlijk een topper, maar ik vroeg mij af of er niet iets goedkoper is?

Bedankt :)
Xiaomi Mi3 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Geen 4G en geen Rapid Charging.

[ Voor 7% gewijzigd door Momus op 19-05-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onder de 300 euro ga je dat dan ook niet vinden.
Of je budget bijstellen en een Nexus 5 halen, die tegenwoordig niet veel met dan 300 euro kost, of rapid charging laten v or wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arneeuh
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-05 14:09
Hm, misschien nog even doorsparen voor de Oppo Find 7a dan. Nexus 5 ziet er imo cheap uit, niet zo'n goeie batterij, en heeft geen rapid charge?

Misschien komen er de volgende maanden nog concurrenten voor de Oppo Find 7a uit, afwachten. Rapid charge is voor mij belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:24
Ik heb inmiddels de order van een TCL Idol X+ S960 om laten zetten naar een Xiaomi Mi3 met Multilanguage rom. Was maar $1 meer, en dan zat er ook een silicon case en fatsoenlijke leather case bij. Bij To2C waren ze daar gelukkig erg makkelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

messinian schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:56:
[...]

Ah top, bedankt.

Ik heb de telefoon gisteravond toch maar gekocht. Ik kon toch niet wachten op de jiayu g6.Dus ik hoop hem over 3 weken te ontvangen. Ik zal misschien ook een (kleine) review maken over de kingzone.

Edit: ik heb de kingzone gekocht bij Pandawill is 1 van de goedkoopste, 270 dollar
http://www.pandawill.com/...otg-nfc-black-p89156.html
Ik ben benieuwd wie hem eerder heeft. Ik heb er iets meer voor betaald dus ik hoop..ik.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ivo001 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:16:
Ik heb inmiddels de order van een TCL Idol X+ S960 om laten zetten naar een Xiaomi Mi3 met Multilanguage rom. Was maar $1 meer, en dan zat er ook een silicon case en fatsoenlijke leather case bij. Bij To2C waren ze daar gelukkig erg makkelijk in.
Die TCL had je nooit moeten bestellen, nogal overpriced die toestellen...
Xiaomi Mi3 is een veel betere keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
ivo001 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:16:
Dual sim was geen noodzaak?
Pagina: 1 ... 17 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!