barrymossel schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:43:
Yep, Pete Lau, de oprichter van Oneplus, was VP bij Oppo.
Software zit overigens naar verwachting wel goed (CyanogenMod). En verder heb je natuurlijk gelijk: een startup betekent een risico. Maar je kunt ook zo denken: misschien heeft Lau geleerd van de fouten van Oppo

Zou natuurlijk ook kunnen. Vind CM niet heel speciaal zelf, maar het werkt in ieder geval wel. Hopen dat het een leuke telefoon word

Die "hetze" valt wel mee. Ik word er alleen een beetje chagrijnig ervan dat Oppo simpelweg negeert dat hun eerste vlaggenschip een belachelijk slechte accuduur heeft en het eerste half jaar dat Color OS gewoon troep was, en de skin die ze daarvoor hadden kon bar weinig maar deed het dan weer wel normaal. En als je vraagt wat je ze er aan gaan doen beginnen fanboys Oppo te verheerlijken omdat ze zo goed zijn

Maar dat is alleen op het Oppo forum, niet hier. Wat ik nog slechter vind is dat ze mensen die kritiek hebben van het forum bannen. Is mij nog niet gebeurd, maar anderen wel.
En dan nog het feit dat ze enorm veel beloftes hebben gemaakt waar ze misschien net de helft van nagekomen zijn. Of de hoeveelheid functies die het niet deden, crashten, buggy waren, dat soort dingen. Dat kan je gewoon niet maken op een vlaggenschip: zorg dan in ieder geval dat je iemand in huis hebt die ROMs kan maken. Iedereen mag natuurlijk kopen wat hij/ zij wil, maar ik behoed mensen graag voor dit soort troep. Overigens is de Find 5 nu best acceptabel, afgezien van de accuduur.
Edit: kijk voor de grap even hiernaar:
http://www.oppoforums.com...11293/page-22#post-167960
En dat is hoe ze alle problemen oplossen: "please wait for the next update." Waar ze weer meer problemen mee introduceren. Maar, dit word wel heel erg offtopic.
[
Voor 12% gewijzigd door
461943 op 16-04-2014 15:15
]