seninha schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:28:
Ik heb sinds een paar weken het probleem dat als ik aan een typen ben ik dan heel duidelijk in beeld een groene streep krijg alsof ik aan het swypen ben op mn toetsenbord.
Erg irritant. Vraag me af of dit onder het touch probleem valt?
Yup, heb ik ook. Download touch tester eens en doe eens 2 punten op dezelfde x-axis
Ik heb nu maar Paypal ingelicht. Niet in de hoop dat ik mijn geld terugkrijg, maar bescherming komt van 2 kanten.
Heb nu weer een email gekregen dat ik die remote sessie moet doen. Ik heb dus 2 problemen.
1 is het bekende touch probleem en 2 is dat mijn scherm zeer slecht is tegenover de 2 andere Opo's die hier nu liggen.
Met slecht scherm bedoel ik wazig, niet even, onscherp onderin. Het ding zit in een gigantische protected body met een glass screen protector erop en is niet van nieuw te onderscheiden, maw het ligt niet aan mezelf.
1) Ik neem geen vrije dag ervoor
2) in de EU hebben we strikte no .... policy
3) ik geef ze zeker geen remote access op de pc
En hoe kunnen ze de ondermaatse kwaliteit van mijn scherm bekijken als ik ze al een foto ervan heb doorgestuurd.
Was 100% van plan om de Two te kopen, maar dat is nu 0% geworden. De Nexus 6 staat momenteel in de aanbieding en deze begint toch wel aantrekkelijk te klinken.(mijn tijd is niet gratis want dat gaat van het family leven af)