Toon posts:

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 100 101 Laatste
Acties:
  • 542.584 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
Beste allemaal,

Mijn OPO staat al vanaf dag 1 op trilstand aangezien ik niet zo van de ringtones ben en het voor mijn werk ook niet handig is om geluid te produceren soms.
Sinds de update heb ik echter een probleem: meldingen komen nog gewoon door, maar als ik gebeld wordt trilt hij 1x en daarna helemaal niet meer 8)7 dus hierdoor mis ik regelmatig een oproep. heb gekeken bij profiles en geluiden maar kan nergens die trilstand veranderen. hebben meer mensen daar problemen mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 11:43
Quad schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:55:
[...]

Ik durf het niet te zeggen of het een combinatie van 5.0 en OPO is. Met KitKat heb ik nooit geen touchissues gehad namelijk. Van de week ga ik denk ik nadenken over CM12.1.
Doe geen moeite, hier CM12.1 en precies dezelfde touchscreen issues. Terug naar 4.4 ga ik misschien nog proberen maar volgens het OPO forum maakt dat ook niet uit..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:03
Heeft niks met 12s te maken, ik had geen problemem, tot hij 1x ide zon gelegen had, lijkt dus echt met de temperatuur te maken. Meest waarschijnlijk het verhaal de van de lijm die zacht wordt door de hogere temperatuur, waardoor de kabel van het scherm een beetje loskomt, kortsluiting maakt...en dus ook niet meer vanzelf terug...
Na een warme zonnige dag zullen er dus weer een hoop nieuwe klachten bijkomen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:29
Ik heb de touchscreen problemen ook al een maand. Uiteindelijk terugegaan naar CM11S, maar helaas.
Het is nog even afwachten wat voor update ze hiervoor gaan uitbrengen, anders maar een RMA aanvragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 15:49
Ik merk ook wel dat het Touchscreen minder is als het warmer wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:35

Phntm

Tlingelingeling

Ik heb geen last van touchscreen problemen. Batch van 26 december 2014. Tijdens werk check ik mijn telefoon wel eens voor de tijd omdat ik niet met mijn horloge wil werken, anders kras ik het. Ik heb geen last van touchscreen problemen, en met multi touch test kan ik zonder probleem 10 vingers op mijn scherm leggen en die worden allemaal herkend, ook wanneer ik het doe na langdurig in mijn broekzak te hebben gezeten met nog een case eromheen die ook de hitte ietsjes meer kan laten stijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kees_je
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Toch wel blij met 12. Want eindelijk zie ik LTE staan bij de verbindings indicator (met KPN). Ligt dat aan de nieuwe rom of aan KPN?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 15:25
Kees_je schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:07:
Toch wel blij met 12. Want eindelijk zie ik LTE staan bij de verbindings indicator (met KPN). Ligt dat aan de nieuwe rom of aan KPN?
KPN :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-06 14:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Kees_je schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:07:
KPN is 'as we speak' bezig met de uitrol van het 1800Mhz netwerk naar de 'grote steden'. Dat is een van de frequenties waarop je met je OPO wél 4G kan krijgen. Daar zou het ook heel goed aan kunnen liggen. En dan is het natuurlijk lekker toevallig dat die twee dingen op hetzelfde moment gebeuren.. :9

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb laatst deze reactie gekregen:
Kian Jov (OnePlus)
May 5, 15:14

Hi There,

Good day, my name is Kian and I will take over your concern from here.
By the way, Patch fix is CM11s 44s version, the reason we would like you to flash back your phone to CM11s 44s version. For the device would be able to get back the right firmware version for Hardware, Display and Network setting and after that you can update phone back to CM12s or Oxygen Os. However, if this wont work, we would like you to try another earlier Firmware version in this link. which contains JDI firmware Display that might fix your Touch Screen concern.

https://s3.amazonaws.com/...ort/OPO-Display-patch.zip

Just let me know if nothing seems to be working.

Thanks,
Kian
Dus je hoeft niet op CM11s te blijven. Alleen de update installeren voor de firmware update. Daarna kan je weer terug naar CM12s.

MSI P35 neo2-FR / Intel Quad Q6600 @2,8Ghz / 8gb DDR2 1600 / Intel x25m 80gb SATA SSD / ATI Radeon X800GTO

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
Hier gaat vandaag mijn tweede OnePlus terug naar Engeland, dit omdat ik weer die vervelende ghosttouches had.

Ik heb ook een nieuwe update gehad; https://s3.amazonaws.com/...ort/OPO-Display-patch.zip

Nu hoop ik binnen twee weken een nieuw toestel te hebben waarbij ik geen last heb van de ghosttouches.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 11:43
MaNDaRK schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:39:
Hier gaat vandaag mijn tweede OnePlus terug naar Engeland, dit omdat ik weer die vervelende ghosttouches had.

Ik heb ook een nieuwe update gehad; https://s3.amazonaws.com/...ort/OPO-Display-patch.zip

Nu hoop ik binnen twee weken een nieuw toestel te hebben waarbij ik geen last heb van de ghosttouches.
Ik heb hetzelfde antwoord van Oneplus gehad op mijn RMA. No way dat ik die patch (=CM11s + touchscreen calibration fix) ga installeren, dit doet precies hetzelfde als de fix op XDA en is puur symptoombestrijding voor een hardware probleem.

Zoek het lekker uit Oneplus, ik wil een OPO zonder hardware problemen. Als dat niet kan dan hoop ik op een refund.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 144052
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Grimmie187 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:44:
[...]

Als dat niet kan dan hoop ik op een refund.
Ik wens je veel succes daarmee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:37
Hmm, verhalen worden steeds treuriger hier.. Ik heb overigens alleen in het begin wat touch problemen gehad, die altijd na een reboot weer verdwenen. Tot nu toe, met laatste update, nergens last van. Maar, ik heb nog niet echt met 't ding in de zon gezeten.
Wel heb ik sinds de laatste update wat 'problemen' met m'n geluid, het algehele volume uit de speakers lijkt wat te zijn afgenomen, en bovendien is de geluidskwaliteit via bluetooth audio verslechterd denk ik. Zou dit komen doordat die equalizer meuk verdwenen is? Niet dat ik die aan had staan maar toch... Ik moet mijn auto radio nu een aantal volumepunten harder zetten dan ik gewend was, en het klinkt gewoon minder lekker...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23-05 12:27
BT werkt bij mij helemaal brak. Om de paar minuten moet ik reconnecten met mijn speaker omdat het begint te stotteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:00
Ben ik dan de enige die geen problemen heeft? Misschien goed om ook even te horen van mensen die geen problemen hebben, voordat het lijkt alsof iedereen met een brakke OPO zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:28
floriz87 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:38:
Ben ik dan de enige die geen problemen heeft? Misschien goed om ook even te horen van mensen die geen problemen hebben, voordat het lijkt alsof iedereen met een brakke OPO zit.
Goed nieuws is geen nieuws ;)

Hier ook de touchscreen problemen, benieuwd hoe het deze week zal zijn met dit mooie weer

PSN: Europhea

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cypher21
418O2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:32:
BT werkt bij mij helemaal brak. Om de paar minuten moet ik reconnecten met mijn speaker omdat het begint te stotteren.
BT werkt bij mij juist weer perfect met CM12s
Bij CM11s 05q had ik problemen met de carkit, soms verbrak de verbinding of kon ik de telefoon opnieuw starten om überhaupt te kunnen verbinden met de carkit. Speaker verbond ie ook de helft van de tijd niet mee.

Met CM12s (17L versie) heb ik echt 0 problemen meer met bluetooth.
Ook niet met het touchscreen trouwens.

Ik heb al een "vrij oude" opo van eind juli 2014

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:14
Met Bluetooth ervaar ik tot dusver geen problemen met mijn carkit.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marciej123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:55
Toevallig had ik hier gisteren ontzettend veel last van (ik wist nog niet van dit probleem), ik zat gewoon buiten in de zon en na een tijdje reageerde mijn OPO vrijwel nergens meer op.
Paar keer aan en uit gezet en hij bleef raar doen. Telefoon maar binnen gelegd, toen ik hem een half uurtje later pakte was er niks aan de hand.

Ik heb trouwens nog Android versie 4.4.4 (11.0-XNPH05Q)
De rede dat ik nog niet geupgrade heb is dat ik wil dat bepaalde xposed framework apps blijven werken.
Het ligt dus niet alleen aan android versie 5 wat ik op het fora lees.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-06 13:24
cypher21 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:41:
[...]

BT werkt bij mij juist weer perfect met CM12s
Bij CM11s 05q had ik problemen met de carkit, soms verbrak de verbinding of kon ik de telefoon opnieuw starten om überhaupt te kunnen verbinden met de carkit. Speaker verbond ie ook de helft van de tijd niet mee.

Met CM12s (17L versie) heb ik echt 0 problemen meer met bluetooth.
Ook niet met het touchscreen trouwens.

Ik heb al een "vrij oude" opo van eind juli 2014
Hier geen enkel probleem met een opo van begin augustus, alhoewel dat in het begin wel anders was. Dit jaar nog helemaal geen touch of bluetooth problemen gehad. Ik zit wel al sinds dat ze uit zijn op L nightlies. Mijn vader heeft een opo van eind augustus op stable CM, die heef op het moment nog wel een aantal bluetooth problemen, zelfs op 5.0. Geen touch screen problemen meer voor zover ik weet, alhoewel ik al een tijd zijn telefoon niet in de handen heb gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• killerq
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 14:01
Hoi Tweakers

Hier heb ik ook last van het touchscreen, naar het proberen van andere roms is dit probleem verholpen.
Zelf vermoed ik dat het aan de rom software ligt van oneplus one.
Nu zelf cm 12 draaien en ervaar dan geen problemen.

Het volgende probleem wat ik ook ervaar is dat de mail software van oneplus one genaamd (boxer)
Niet goed werkt met exchange, zijn er meer mensen die hier last van hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 12:04

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Boxer is er hier na 2 dagen proberen en testen ook afgegooid, wat een bagger. Heb nu gewoon een snelkoppeling naar hotmail op m'n desktop staan, lekker makkelijk en dat werk tenminste 100% :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
De multitouch wordt ook niet meer goed geregistreerd:

Vanaf 3 vingers kan die behoorlijk flippen.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-06 02:33
floriz87 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:38:
Geen problemen op de lollipop radio battery drain na, maar dat blijkt zo te zijn voor mensen met Samsung S6 en dergelijke ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Quad schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:57:
De multitouch wordt ook niet meer goed geregistreerd:

[video]

Vanaf 3 vingers kan die behoorlijk flippen.
Dat is normaal met deze software, komt omdat die cirkels en vingers in de buurt komen van elkaar. Dus hoe vinger afdrukken geregistreerd worden met de huidige touchscreen technologiën zal hij zodra de vingers in de buurt komen van elkaar denken dat het 1 vinger is. Dit is dus niet het probleem wat andere hebben maar gewoon hoe het hoort te zijn. Misschien dat je resultaten variëren met dergelijke multi touch testers. Oh en als duidelijke weggeef tip om jezelf gerust te stellen, pak een ander android toestel, download dezelfde multi touch tool en houd je kaken op elkaar zodra je ziet dat ook daar je scherm van 2 vingers 1 touch herkent zodra ze heel dicht op elkaar zitten (Gesloten vingers, alsof je iemand's hand gaat schudden)

TL;DR: Niks mis met jouw touch screen. 8)7

[Voor 17% gewijzigd door Phntm op 11-05-2015 14:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
als je gezegend bent met 'het' probleem, registreert hij geen 2 vingers op hetzelfde punt op de x-as

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

418O2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:56:
als je gezegend bent met 'het' probleem, registreert hij geen 2 vingers op hetzelfde punt op de x-as
Moet je mij wijs maken wat het nut er van is om 2 vingers op 1 punt te hebben op de x-as op een touchscreen. Double the precision?_O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
Phntm schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:00:
[...]

Moet je mij wijs maken wat het nut er van is om 2 vingers op 1 punt te hebben op de x-as op een touchscreen. Double the precision?_O-
Ander punt op de Y-as dan he slimme.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
418O2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:56:
Verrek, je hebt gelijk!
Als ik twee vingers naast elkaar houd dan krijg je geflikker, houd ik ze boven elkaar is er niets aan de hand.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Quad schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:05:
[...]

Verrek, je hebt gelijk!
Als ik twee vingers naast elkaar houd dan krijg je geflikker, houd ik ze boven elkaar is er niets aan de hand.
Lees mijn uitleg even, dan kun je weer even gaan genieten van het weertje. Overigens denk ik dat het probleem erg verschilt per batch van de toestellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
Phntm schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:07:
[...]

Lees mijn uitleg even, dan kun je weer even gaan genieten van het weertje. Overigens denk ik dat het probleem erg verschilt per batch van de toestellen.
Als ik dus met mijn duimen type aan weerszijden van het scherm, dan flipt hij ook. En hij registreert touch-sleep bewegingen ook als touch, waardoor je dingen per ongeluk aanklikt.

[Voor 12% gewijzigd door 418O2 op 11-05-2015 14:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
Phntm schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:07:
[...]

Van het weer genieten met mijn toestel is er anders niet echt bij. Zon erop en hij doet het helemaal niet meer.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
Quad schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:10:
[...]

Van het weer genieten met mijn toestel is er anders niet echt bij. Zon erop en hij doet het helemaal niet meer.
heb je root? Dan moet je die touchfixer even installeren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• appelthee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-06 14:43
418O2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:10:
[...]

Sinds ik inderdaad alle 'tap to wake' functies heb uitgeschakeld en touchfixer heb geinstaleerd ongeveer een week geleden heb ik geen last meer gehad van onverklaarbare touchscreen problemen. Gister heeft mijn telefoon twee uur in de zon gelegen in het park, geen enkel probleem.
Het enige wat ik wel heb is dat naar mijn idee, sinds ik touchfixer geinstalleerd heb ik om de zoveel minuten een lichte vibratie krijg van de reset van touchfixer.. moet nog even kijken hoe ik dat weg krijg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• demichiel
  • Laatst online: 12:57
De touchfixer geeft een vibratie elke keer je scherm aangaat, ter bevestiging dat de driver opnieuw is ingeladen. Als je Tasker hebt en zelf de regels hiervoor maakt kan je het trillen gemakkelijk overslaan denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-06 22:09

Releases

Ja maar!

Word helemaal gestoord van mijn OnePlus, alleen maar problemen met touch zoals waar het forum ondertussen mee overspoeld word. Erg jammer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Quad schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:10:
[...]

Maar multi touch test tool vertoont gewoon normale registratie zoals te zien is in je filmpje en werkt zoals het hoort. Ik had gedacht dat je gewoon bang werd omdat de actieve mensen in dit topic allemaal problemen hebben, maar de rest niet en dus ook vanuit ging dat elke kleine teken betekende dat je telefoon het niet 100% goed doet. :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
418O2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:10:
[...]

Doel je op onderstaande?

Om jouw verhaal even te bevestigen:
[YouTube: https://youtu.be/gCIwOVmw1qw]

Bevestigd ook waarom het typen zo lastig gaat, je typt snel en veel letters staan ook nog eens op dezelfde hoogte.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
Quad schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:39:
[...]

Doel je op onderstaande?

[...]

Om jouw verhaal even te bevestigen:
[video]

Bevestigd ook waarom het typen zo lastig gaat, je typt snel en veel letters staan ook nog eens op dezelfde hoogte.
nee deze

http://forum.xda-develope...uch-screen-fixer-t3079029

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 16:18
DigitalError schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:25:
Beste allemaal,

Mijn OPO staat al vanaf dag 1 op trilstand aangezien ik niet zo van de ringtones ben en het voor mijn werk ook niet handig is om geluid te produceren soms.
Sinds de update heb ik echter een probleem: meldingen komen nog gewoon door, maar als ik gebeld wordt trilt hij 1x en daarna helemaal niet meer 8)7 dus hierdoor mis ik regelmatig een oproep. heb gekeken bij profiles en geluiden maar kan nergens die trilstand veranderen. hebben meer mensen daar problemen mee?
Van dit probleem heb ik ook last: overigens, als het scherm unlocked is, blijft hij wel trillen bij een oproep. Nieuwste CM12 staat er op, probleem is sinds de update naar Andriod 5. Het lijkt dus met het vernieuwde lockscreen te maken te hebben

Iemand die dit kan bevestigen/hier een suggestie voor heeft?

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Quad schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:05:
[...]

Verrek, je hebt gelijk!
Ik heb het even getest en mijn toestel kampt ook met dit probleem...
Is dit iets sinds de laatste Cyanogen versie?

Wellicht dat dit dan mijn typegebrek van de afgelopen tijd verklaart.

Overigens heb ik geen last van Ghost Touches. Daar heb ik vooralsnog gelukt mee :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:23
Ahhhhh, dus dat is het probleem. Een fout in de hardware van het scherm. Mijn vriendin had er al regelmatig last van (ook OPO) en ik sinds het weer wat beter is ook. Ghost touches zijn het ergste. Ik zie mijn telefoon de raarste dingen doen soms. Tot nu toe nog geen dataverlies maar of dat zou blijft.....

[Voor 32% gewijzigd door BartOtten op 11-05-2015 17:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
Deze oplossing werkt voor mij iig niet. Probleem blijft bestaan. Als ik er de tijd voor heb ga ik een custom ROM erop flashen.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:54
Als ik dit zo lees lijkt het er dus(?) op dat de ghost touches zit allemaal voordoen in de CMxS roms...
Niemand last van ghost touches op CM12.1? Want dan vind ik bovenstaande best een goed idee!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 21:19
fwiw, ik draai hier 12.1 en ik heb geen last van ghost touches of een niet reagerende OPO in de zon oid. Ding werkt perfect.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik draai met mijn oneplus one nog steeds op stock rom uit de fabriek (Gekocht midden Juli 2014). Nooit behoefte gehad om te updaten omdat ik geen problemen heb.

Nu kom ik hier terecht omdat er problemen beginnen te ontstaan. Ik blijk ook last te hebben van de ghost touches of een touchscreen wat niet of nauwlijks reageert.

Zo is het bijna onmogelijk om af en toe de telefoon van het lock pattern af te halen. Ik lees hier meer over maar nog geen duidelijke oplossing ?

Is er vanuit oneplus al iets officieel bevestigd en een fix inzicht ? Of moeten we aan de gang met 3th party APP's om een workaround te forceren ?

Ik zie dat het updaten naar Android 5.0 ook niet altijd de oplossing is. Is deze update uberhaubt de moeite waard ? Ik draai alles nog stock en heb niet het idee dat ik iets mis.

Zijn er performance verschillen tussen de verschillende software releases ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
Andere ROM geïnstalleerd, problemen blijven bestaan. Spijtig.. :((
Kan ik een RMA gaan aanmaken.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
pimsaint schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:51:
Als ik dit zo lees lijkt het er dus(?) op dat de ghost touches zit allemaal voordoen in de CMxS roms...
Niemand last van ghost touches op CM12.1? Want dan vind ik bovenstaande best een goed idee!
Op reddit heb ik een aantal mensen voorbij zien komen die ook met OxygenOS en CM12.1 Nightlies last hebben van ghost touches.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dani_!
  • Laatst online: 31-05 09:16
Het probleem zal niet verdwijnen door het wisselen van ROM o.i.d.

Als je er eenmaal last van hebt zul je er altijd last van krijgen op welke manier dan ook.

Beste manier is om een claim aan te maken via Paypal, zo krijg je binnen 10 dagen het aanbod je telefoon terug te sturen en een refund te ontvangen. Veel makkelijker dan het omslachtige, lange en vervelende RMA proces wat Oneplus zelf hanteert.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
Claim zal niet veel helpen, dit is een telefoon welke ik gekregen heb na RMA.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
Dani_! schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:01:

Als je er eenmaal last van hebt zul je er altijd last van krijgen op welke manier dan ook.

Beste manier is om een claim aan te maken via Paypal, zo krijg je binnen 10 dagen het aanbod je telefoon terug te sturen en een refund te ontvangen. Veel makkelijker dan het omslachtige, lange en vervelende RMA proces wat Oneplus zelf hanteert.
Ook na langere tijd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
pimsaint schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:51:
Ik heb de ghosttouches ook gehad op OxygenOS, CM xS, 12 en 12.1

Echt hardware dus.

Hebben jullie ook dat OP niet meer reageerd in een dag? Was voorheen wel...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FRJor12
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-03-2020
Helaas ook hier last van het touchscreen wat niet goed reageerd, OPO word warm (als ik heel even met mn telefoon bezig ben) heb ik hier al last van ook lijkt het dat droge handen ook niet te goede komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:28
MisterX1992 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:13:
[...]

Van dit probleem heb ik ook last: overigens, als het scherm unlocked is, blijft hij wel trillen bij een oproep. Nieuwste CM12 staat er op, probleem is sinds de update naar Andriod 5. Het lijkt dus met het vernieuwde lockscreen te maken te hebben

Iemand die dit kan bevestigen/hier een suggestie voor heeft?
Jullie hebben vast en zeker de flip cover. Moet je voor de gein de cover open leggen, dan werkt het wel. Ergo, ik heb mijn cover eraf gehaald en een case besteld :). Bekend Android probleem, nog steeds niet gefixt (ook andere toestellen last van).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:32
Dani_! schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:01:

Werkt niet als je telefoon ouder is dan 180 dagen.

Heb 3 Opo's liggen hier, Die van mij, mijn vrouw en die van een vriend (februari dit jaar) die FC's geeft.
Dus via TWRP mijn telefoon gecloned naar die van hem.
Zijn scherm een pak helderder, scherper, niks gele waas onderaan en ook niks problemen met het touchscreen. Zit nochthans hetzelfde merk van touchscherm in.
Dus mijn bescheiden mening is het puur een kwaliteits issue met de schermen.
Gisteren een call gemist omdat ik gewoon mijn telefoon niet kon unlocken. 21C en het ging al niet meer.
Als een idioot staan swypen om op te nemen.

Blijkbaar reageren ze niet meer op tickets sinds vorige week. Morgen paypal inlichten en even kijken wat ECC, diegene die waken over de EU waarborg princiepes, hierover te zeggen hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 19:16
Helaas een 'ik ook' antwoord op deze thread.

Touch screen issue vandaag plots ontstaan, kan inderdaad liggen aan het warme weer?

CM12.1 (Android 5.1.1) nightlies (build 06/05/2015).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dani_!
  • Laatst online: 31-05 09:16
Luke-san schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:02:
[...]

Werkt niet als je telefoon ouder is dan 180 dagen.

Heb 3 Opo's liggen hier, Die van mij, mijn vrouw en die van een vriend (februari dit jaar) die FC's geeft.
Dus via TWRP mijn telefoon gecloned naar die van hem.
Zijn scherm een pak helderder, scherper, niks gele waas onderaan en ook niks problemen met het touchscreen. Zit nochthans hetzelfde merk van touchscherm in.
Dus mijn bescheiden mening is het puur een kwaliteits issue met de schermen.
Gisteren een call gemist omdat ik gewoon mijn telefoon niet kon unlocken. 21C en het ging al niet meer.
Als een idioot staan swypen om op te nemen.

Blijkbaar reageren ze niet meer op tickets sinds vorige week. Morgen paypal inlichten en even kijken wat ECC, diegene die waken over de EU waarborg princiepes, hierover te zeggen hebben.
Sinds 29 Januari is de limiet inderdaad verschoven naar 180 dagen, maar daarvoor moet je dus je Oneplus One na 29 Januari hebben gekocht. Anders zit je met een limiet van 45 dagen, die natuurlijk al snel overschreden is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cult60
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02 19:30
Sinds een vakantie in Azie,waar het kreng vandaan komt notabene last met het scherm als het warm is!
Zo ook vandaag hier in Nederland,een beetje zon en hij gaat te keer en doet wat hij/zij wil....maar alles behalve wat ik wil.
Gelukkig hielp een restart,maar ik hoop dat er een oplossing voor komt,want dit is geen werken zo!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
The__Virus schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:48:
[...]

Jullie hebben vast en zeker de flip cover. Moet je voor de gein de cover open leggen, dan werkt het wel. Ergo, ik heb mijn cover eraf gehaald en een case besteld :). Bekend Android probleem, nog steeds niet gefixt (ook andere toestellen last van).
Heb inderdaad de flipcover en ontdekte vanochtend dat als hij open ligt het wel gewoon doet... Zo jammer weer dit :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luke-san
Cult60 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 01:29:
Sinds een vakantie in Azie,waar het kreng vandaan komt notabene last met het scherm als het warm is!
Zo ook vandaag hier in Nederland,een beetje zon en hij gaat te keer en doet wat hij/zij wil....maar alles behalve wat ik wil.
Gelukkig hielp een restart,maar ik hoop dat er een oplossing voor komt,want dit is geen werken zo!!!
Puur een hardware issue. Heb al met verschillende roms getest op mijne en ze hebben het allemaal.

Zoals gezegd heb ik er nu 3 (2 om fulltime mee te testen). 1 ervan is het scherm veel egaler, geen gele waas onderin, die het beeld bij mij zelfs wazig maakt onderin. Trouwens is die ook veel feller.
Deze heeft 0,0 schermproblemen. Gisteren bij 26C mijne met moeite unlockable, die van een vriend ging perfect.

Vandaag ga ik er eens tijd insteken om mijn rechten als EU consument te bekomen. Ik heb er genoeg van dat ik video's moet maken, volledige, nota bene oude, roms moet flashen die alles wipen, covers moet afhalen om dan nu plots geen enkel antwoord meer te kirijgen.

Je hebt gelukkig rechten in de EU. Voor diegene met even tijd, maar wat zeer interessant is om te weten kan je ECC warranty googlen en daar alles openbaar lezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EeePC
Als het schermprobleem inderdaad een echte hardware issue is, die inderdaad blijkbaar ontstaat als de One een keertje warm is geworden, gaat iedereen het krijgen... En dat is heel slecht nieuws voor ons én voor OnePlus. Een grote recall of refund zullen ze waarschijnlijk niet overleven.
Ik heb die van mij sinds eind september 2014, en tot nu toe nog amper touchscreen issues gehad. Maar hij heeft bij mij dan ook nog nooit lang in de zon gelegen.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luke-san
EeePC schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:18:
Als het schermprobleem inderdaad een echte hardware issue is, die inderdaad blijkbaar ontstaat als de One een keertje warm is geworden, gaat iedereen het krijgen... En dat is heel slecht nieuws voor ons én voor OnePlus. Een grote recall of refund zullen ze waarschijnlijk niet overleven.
Ik heb die van mij sinds eind september 2014, en tot nu toe nog amper touchscreen issues gehad. Maar hij heeft bij mij dan ook nog nooit lang in de zon gelegen.....
Dit weekend gaan fietsen in Duitsland en hij zat in een zijzak van mijn broek.
Nu zondag was het nog niet extreem warm, zon, wolken, wind. Ik zag dus 21C op de meter.
Ik had al prijs en kon hem niet meer unlocken toen ik hem uit mijn zak nam. Volgens mij is het echt een combinatie van hardware factoren.
Gisteren 26C hier ... het feest begon. Je begint schrik te krijgen dat je emails verstuurd, foto's delete etc ... ja zo onvoorspelbaar wordt hij dan.

En om te zeggen dat het exemplarisch is ... wel die van mij, van juli 2014 deed het goed tot enkele weken geleden.

Dit is mijne
YouTube: VID 20150503 184454
Was letterlijk en figuurlijk op kamertemperatuur. Je kan duidelijk zien dat de onderste touch soms gewoon niet registreerd.

Dit is degene van een vriend
YouTube: VID 20150503 185532
smooth zoals het hoort.

Er staan identiek dezelfde rom en config op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:03
Dani_! schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:29:
[...]

[...]

Sinds 29 Januari is de limiet inderdaad verschoven naar 180 dagen, maar daarvoor moet je dus je Oneplus One na 29 Januari hebben gekocht. Anders zit je met een limiet van 45 dagen, die natuurlijk al snel overschreden is.
Die van mij is van 30 december :'( dan helaas maar de normale RMA procedure in .....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 16:18
The__Virus schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:48:
[...]

Dat klopt, flip-cover inderdaad... En dat terwijl die door anderen weer wordt aangegeven als fix voor een falend scherm (waar is overigens geen last van heb (nog)) -.-

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:28
MisterX1992 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:54:
[...]

Dat klopt, flip-cover inderdaad... En dat terwijl die door anderen weer wordt aangegeven als fix voor een falend scherm (waar is overigens geen last van heb (nog)) -.-
Sinds deze week is mijn vertrouwen in één klap weggevaagd, uit wanhoop (drukke dag, veel bellen, veel gemiste oproepen) de cover verwijderd en sinds dit weekend uiteraard een minder responsief scherm toen ik buiten zat. Dan ga je lezen over de ellende die bij iedereen speelt, waarbij je hoog, laag of ver kunt springen, maar geen werkend toestel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EeePC
Moeten we al een Class Action Lawsuit voorbereiden, voordat ze straks failliet zijn? :P :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 21:40
De angst dat een €300 toestel toch kwalitatief minder is dan een €600 toestel is voor velen toch werkelijkheid geworden. Ik heb vooralsnog nergens last van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• floriz87
Zijn er mensen met een "oude" OPO (zeg vóór september 2014) die last hebben van touchscreen issues?

Edit: Even voor de duidelijkheid, ik vraag me af of er verband is tussen de gele waas en de touchscreen issues. Wellicht dat ze na de eerste gele waas problemen een aanpassing hebben gedaan aan het scherm, die de touchscreen problemen veroorzaakt. Gewoon even een vage hypothese :) .

[Voor 59% gewijzigd door floriz87 op 12-05-2015 09:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 15:29

GurbY{nl}

GurbY{nl}

floriz87 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:28:
Zijn er mensen met een "oude" OPO (zeg vóór september 2014) die last hebben van touchscreen issues?
Ik. Alhoewel met de touchfix het probleem zo goed als weg is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
Ik, juli 2014
GurbY{nl} schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:41:
[...]

Ik. Alhoewel met de touchfix het probleem zo goed als weg is.
Als je je scherm langere tijd aan hebt komt het niet terug?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

418O2 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:45:
[...]

Ik, juli 2014

[...]

Als je je scherm langere tijd aan hebt komt het niet terug?
Nee. Gisteren een tijd in de zon gezeten, wat games gedraaid (toestel werd, vooral aan de achterkant, behoorlijk warm) maar so far so good. (OMG, waar is dat stuk ongeverfd hout....)
En nu heb ik ook ook 'double tap to wake" etc gewoon weer aanstaan. Dat was mijn eerste remedie: die onzin uitzetten, en dan was het dik in orde. Nadat ik de fix heb gedraaid heb ik dat allemaal weer aangezet (prevent accidental wakeup en zo) maar voorlopig happy camper hier.

Edit
Overigens geeft de multi-touch tester inderdaad een fout bij twee vingers naastelkaar op de x-as.

[Voor 7% gewijzigd door GurbY{nl} op 12-05-2015 09:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:32

HaTe

haat niet

Ik met een OnePlus uit september heb ook nergens last van, had wel lichtelijk een gele waas.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snuurtje
Heb behoorlijk last ook, waar kan ik die touchfix vinden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Snuurtje schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:13:
Heb behoorlijk last ook, waar kan ik die touchfix vinden?
Ik zou zeggen, kijk eens in dit topic. Sterker nog: op deze pagina, gisteren gepost door Catch22....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shwam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-02 09:56

shwam

okdoei

Ik heb zelf mijn toestel sinds februari, nog vrij nieuw dus. Gister heb ik met ongeveer 24 graden heerlijk buiten gezeten met mijn toestel. Vooralsnog heb ik totaal geen last van ghost touches of een slecht functionerend touch-screen.

Ik denk echt dat het vooral de oudere toestellen zijn die dit probleem hebben. Correct me if im wrong ofcourse.

Verder draai ik CM12s, heb ik een flipcover van Oneplus, heb ik double tap to wake uitstaan en verder geen speciale dingen.

| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cypher21
shwam schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:36:
Ik denk echt dat het vooral de oudere toestellen zijn die dit probleem hebben. Correct me if im wrong ofcourse.
juli 2014, dus ik ga je corrigeren ;)

Vorig jaar op vakantie met 30+ graden ook geen last van gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luke-san

Edit: Even voor de duidelijkheid, ik vraag me af of er verband is tussen de gele waas en de touchscreen issues. Wellicht dat ze na de eerste gele waas problemen een aanpassing hebben gedaan aan het scherm, die de touchscreen problemen veroorzaakt. Gewoon even een vage hypothese :) .
Zoals op de vorige pagina gepost.

Heb er hier 3. Mijne = juli 2014 ... vrouw = September 2014 .... vriend = februari 2015

mijne = gele waas . check touchscreen issues sinds 2 weken . check

vrouw = durf niet

vriend = perfect wit scherm, veel helderder. Ook TPK touchscreen ... perfecte touchscreen

Zou me niet verwonderen moest die lijm ....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shwam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-02 09:56

shwam

okdoei

cypher21 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:01:
[...]

juli 2014, dus ik ga je corrigeren ;)

Vorig jaar op vakantie met 30+ graden ook geen last van gehad.
Vreemd, dan vraag ik me af of je gewoon geluk hebt gehad of dat de telefoon langere tijd bloot moet worden gesteld aan de warmte.
Luke-san schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:03:
[...]

Heb er hier 3. Mijne = juli 2014 ... vrouw = September 2014 .... vriend = februari 2015

vrouw = durf niet

vriend = perfect wit scherm, veel helderder. Ook TPK touchscreen ... perfecte touchscreen

Naar de hand van deze post ga ik er stiekem een beetje van uit dat lets say de 2015 modellen geen/verminderde kans hebben op de touch issues.

| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cypher21
shwam schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:11:
[...]

Vreemd, dan vraag ik me af of je gewoon geluk hebt gehad of dat de telefoon langere tijd bloot moet worden gesteld aan de warmte.
geen idee, maatje van mij heeft met mijn invite er een gekocht, die had een fabriesdatum van eind augustus 2014, ook hij heeft nergens last van

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Mijn toestel is van februari, afgelopen donderdag teruggestuurd voor RMA ivm touchproblemen en zojuist bericht gehad dat ze een nieuwe terugsturen.
je moet even geduld hebben met de klantenservice van oneplus, maar schijnbaar wordt het wel geregeld. Nu even afwachten tot de nieuwe er is en hoe snel ik daar touchproblemen mee ga krijgen.

Mijn paludarium // iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• floriz87
Luke-san schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:03:
[...]

vrouw = durf niet

OK, dan kan die hypothese in de prullenbak.

Tot zo ver wordt er dus gekeken naar productiedatum (hardware) en ROM (software). Kunnen we misschien een overzicht maken? (gewoon deze post quoten en aanvullen)

Productiedatum + (uitgeprobeerde) ROM(s):
Juni 2014 + 44S (Geen issues)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 327300
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Ook juli 2014. Geen last maar moet hem wel opsturen ivm een ander probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:54
Ik heb er gisteren eentje binnengekregen uit Februari 2015, meteen CM12.1 nightly erop gezet. Hij is nog niet echt warm geweest maar lijkt bij het spelen in multi touch tester met 6 vingers geen enkele touch te missen/verzinnen. :)

Ook niet wanneer 2/3/4 vingers elkaar kruisen op de X-as

[Voor 11% gewijzigd door pimsaint op 12-05-2015 11:33]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

floriz87 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:28:
[...]

OK, dan kan die hypothese in de prullenbak.

Tot zo ver wordt er dus gekeken naar productiedatum (hardware) en ROM (software). Kunnen we misschien een overzicht maken? (gewoon deze post quoten en aanvullen)

Productiedatum + (uitgeprobeerde) ROM(s):
Juni 2014 + 44S (Geen issues)
Dat had ik ook opgemerkt, dat het misschien ligt aan een batch die gewoon niet 100% goed is. Mijn toestel komt uit de batch van 26 december 2014. Zelf handmatig geflashed naar CM12S 17L, geen issues behalve bestaande software glitches zoals ambient display die niet weet wat er aan de hand is. :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:08
Tot nu toe heb ik de touchscreen issue slechts twee keer gehad, dit was op vakantie (warm en vochtig) en zat in de broekzak. De telefoon was niet merkbaar warm, maar nadat ik de telefoon een half uurtje uit had gezet was het probleem weer weg. Dir is nu 4 weken geleden en heb het probleem niet meer gehad.
Dit zou dus in lijn liggen met het gestelde hitte probleem en de lijm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snuurtje
Ik heb maar niet afgewacht op een fix, en een RMA ingediend. Dit lijkt mij keihard een hardware probleem. Kan bijna niet anders door het verband met de omgevingstemperatuur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 08-06 11:41
Al meerdere keren de touchscreen bug gehad. Op bepaald ogenblik zelfs zo erg dat mijn gsm gewoon begon andere mensen te bellen. Met heel veel moeite hem kunnen rebooten waarna het meestal terug een stuk beter gaat. Valt me nu idd telkens op dat het voorkomt als ik me in een warme omgeving bevind. Hopelijk komt er snel een update uit maar ik begin te vrezen dat dit niet op te lossen is via software.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
Snuurtje schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:52:
Ik heb maar niet afgewacht op een fix, en een RMA ingediend. Dit lijkt mij keihard een hardware probleem. Kan bijna niet anders door het verband met de omgevingstemperatuur.
Ik ga geen RMA indienen omdat de toestellen die ze leveren die bug soms ook hebben. Dan raak je van de regen in de regen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
ik heb ook een ticket ingediend, snap alleen niet wat ze met deze informatie willen doen:
Please send me clear photos of your OnePlus from different angle in a bright environment. (the front side with IMEI showed on the display(type *#06#) , back side, left side ,right side , the top and the bottom of your OnePlus One)
Maar goed, vanavond maar even doen dus.

Edit: Ik denk dat ik het snap, op deze manier kunnen ze zien of er wel of geen zichtbare schade aanwezig is.

[Voor 12% gewijzigd door Quad op 12-05-2015 13:20]

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:04
Een aantal dagen geleden heb ik dus mijn systeem kompleet hersteld, nieuwe OS erop, weer geroot en exposed er op gegooit. Nu heb ik sinds gister dat mijn touch screen enorm traag reageert en bij het typen soms aanrakingen niet geregistreerd worden. Geen idee of dit software-matig is of mijn telefoon nu gewoon defect begint te raken. Maar lees op internet dat mensen hier wel vaker last van hebben.

Kan alleen geen oplossingen vinden, iemand ideeën wat voor stappen ik kan ondernemen want ik kan momenteel de telefoon amper bedienen.

*edit*

Het voelt trouwens niet alsof er een hardware defect zit, lijkt soms gewoon alsof de telefoon aan het laggen is en nog de vorige aanraking aan het verwerken is. Heb al eens CPU op max geforced maar dit geeft hetzelfde effect. Andere app voor toetsenbord blijft ook hetzelfde resultaat geven. Ander thema ook niet. Is ook geen memory leak dat de telefoon vol blijft staan o.i.d.

[Voor 26% gewijzigd door Valandin op 12-05-2015 13:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snuurtje
418O2 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Ik ga geen RMA indienen omdat de toestellen die ze leveren die bug soms ook hebben. Dan raak je van de regen in de regen :P
Kans op beter, anders hetzelfde. Liever dat.

Die procedure met fotos en video is standaard geloof ik. Zal vanavond ook ff een goed filmpje maken, OPO maar even op de verwarming dan 8-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Valandin schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:37:
Een aantal dagen geleden heb ik dus mijn systeem kompleet hersteld, nieuwe OS erop, weer geroot en exposed er op gegooit. Nu heb ik sinds gister dat mijn touch screen enorm traag reageert en bij het typen soms aanrakingen niet geregistreerd worden. Geen idee of dit software-matig is of mijn telefoon nu gewoon defect begint te raken. Maar lees op internet dat mensen hier wel vaker last van hebben.

Kan alleen geen oplossingen vinden, iemand ideeën wat voor stappen ik kan ondernemen want ik kan momenteel de telefoon amper bedienen.

*edit*

Het voelt trouwens niet alsof er een hardware defect zit, lijkt soms gewoon alsof de telefoon aan het laggen is en nog de vorige aanraking aan het verwerken is. Heb al eens CPU op max geforced maar dit geeft hetzelfde effect. Andere app voor toetsenbord blijft ook hetzelfde resultaat geven. Ander thema ook niet. Is ook geen memory leak dat de telefoon vol blijft staan o.i.d.
Ik heb met die touch tester geen enkel probleem.

wel heb ik met swiftkey het probleem dat aanslagen soms totaal niet gezien worden. En sommige spelletjes pakken touches ook niet

Burp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
Snuurtje schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:54:
[...]

Kans op beter, anders hetzelfde. Liever dat.

Die procedure met fotos en video is standaard geloof ik. Zal vanavond ook ff een goed filmpje maken, OPO maar even op de verwarming dan 8-)
Maar wel 2 weken of langer zonder telefoon

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
418O2 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:04:
[...]

Maar wel 2 weken of langer zonder telefoon
Dat maakt mij niet uit, vorige keer duurde het iets meer dan een week geloof ik. Ik stap hierna van de OnePlus One af helaas.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:35
Ik heb echt geen enkel probleem met het touchscreen. Ik heb er 1 uit Oktober2014

automation fanboy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:10
Tot nu toe ook nog geen problemen met het touchscreen. Heb de telefoon begin november binnen gekregen. In november wel een keer touch isues gehad, maar dat was softwarematig, want na een directe restart werkte alles weer normaal, en na een update nooit meer gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-06 20:38
Ik heb regelmatig dat het scherm spontaan uitgaat waarna ik moet double tappen of de powerknop moet indrukken om het scherm weer aan te krijgen.
Als ik vervolgens naar boven swipe om het scherm te unlocken gaat het scherm weer uit.
Pas na dit een aantal keren te hebben herhaald blijft het scherm aan.
Zijn hier meer die hier last van hebben?
Misschien dat het aan de double tap to wake functie ligt (na de update), ik heb nog niet geprobeerd die uit te zetten.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snuurtje
Quad schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:11:
[...]

Dat maakt mij niet uit, vorige keer duurde het iets meer dan een week geloof ik. Ik stap hierna van de OnePlus One af helaas.
Ja, ik zie ook wel een weekje of 2 af met mn oude telefoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:04

Dit uitgevoerd en nu zit m'n OPO vast in een bootloop. Lekkere tech support daarzo dus..
Pagina: 1 ... 99 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~[/html]

[OnePlus One] ~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee