[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.663 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Mij valt na de laatst OTA iets raars op.

Als ik wordt gebeld haal ik de telefoon uit mijn zak en zie een zwart scherm. Als ik 2x kort op aan/uit druk kan ik pas opnemen 8)7

Voor de rest redelijk tevreden. Moet nog een paar dingen uitzoeken oa waarom ik nu ongevraagd een ander toontje hoor als ik een afspraak heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Bor schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:43:

- Afwezigheid silent mode is een enorm gemis
Even de volumeknop ingedrukt houden.
Keuze uit Geen, Prioriteit of Alle

Bij Geen of Prioriteit krijg je de keuze voor Onbepaalde Tijd of
kan je het aantal uren opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het zou mooi zijn als ik gewoon een soort schedule in kan stellen die mijn telefoon van b.v. 23:00 tot 07:00 helemaal op stil zet. M.u.v. het alarm dan.
Dat gedoe met die profiles is zo omslachtig.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
Phntm schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:33:
Phntm in "[OnePlus One] Ervaringen & Discussie"

Echt jongens, even gewoon doorbladeren in het topic en je vind het antwoord zo. :/
dankjewel, heeft gewerkt, maar ik was niet van plan 393 pagina's te gaan doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35
Nyarlathotep schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:56:
Het zou mooi zijn als ik gewoon een soort schedule in kan stellen die mijn telefoon van b.v. 23:00 tot 07:00 helemaal op stil zet. M.u.v. het alarm dan.
Dat kon in CM11s perfect, incl uitschakelen LED, nu kan dat helaas niet.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Thunder00x schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 08:06:
Heeft niemand battery drain issues? De afgelopen 6 pagina's doorgelezen en zie er geen woord over. Toch vreemd.
Ik hou het tegenwoordig geen 18 uur meer vol op een accu.
Het is dramatisch slecht geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Tasker gebruiken

https://play.google.com/s...dinglisch.android.taskerm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Phntm schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:33:
Echt jongens, even gewoon doorbladeren in het topic en je vind het antwoord zo. :/
Helaas is de helft van dit topic ondertussen gevuld met zulke reacties.

Groot deel van de "problemen" zijn op te lossen via oneplus forums, google, xda of eens een submenu open te drukken op de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
webgangster schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:05:
[...]

Ik hou het tegenwoordig geen 18 uur meer vol op een accu.
Het is dramatisch slecht geworden!
Ik ook. En mijn touchscreen is onwijs vaag. Typen is een crime geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

418O2 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:44:
[...]

Ik ook. En mijn touchscreen is onwijs vaag. Typen is een crime geworden
Was bij mij ook zo. Topic gelezen en DEZE fix toegepast. Werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
GurbY{nl} schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:12:
[...]

http://forum.xda-develope...uch-screen-fixer-t3079029

Die dus? Heb hem geïnstalleerd, hoop dat t werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik had sinds een week of wat continue ellende, ghosttouches en weet ik wat. Dat stopte als ik double tap to wake uitzette.
Na de L update even goed geweest, maar begon weer. Deze fix erop gezet (week geleden of zo), alles weer aan en so far geen enkel probleem meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:37
Als ik de comments daar lees komt het na een paar dagen of een week weer net zo hard terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 11:59
Dat kan wel maar zit wat mij betreft goed verborgen.
Volume down > bij priorty onderaan op Indefinitely > menu klapt uit > tandwieltje. Je komt dan uit in Interruptions. Onderaan Kun je downtime (priority unterruptoins only instellen met day, start time en end time.

Heb nog niet gevonden hoe je via settings rechtstreeks in het interruptions menu komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik heb de optie aanpasbare helderheid eens uitgezet, en wat blijkt, de accuduur gaat weer mee zoals vanouds. Waar ik eerder onder de 20% accu capaciteit terecht kwam is het nu een stukje hoger met 35%-40%.

En ik zit weer op ongeveer 10%-15% verlies per uur schermtijd.

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 06-05-2015 09:21 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Heb je CM11S of 12S? Ik zie optie namelijk ook onder 11S zitten, maar ik vind het toch altijd wel prettig dat het scherm zelf de helderheid aanpast aan de hand van de hoeveelheid licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:44

TommieW

Numa numa.

damouzer schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:34:
[...]

Dat kan wel maar zit wat mij betreft goed verborgen.
Volume down > bij priorty onderaan op Indefinitely > menu klapt uit > tandwieltje. Je komt dan uit in Interruptions. Onderaan Kun je downtime (priority unterruptoins only instellen met day, start time en end time.

Heb nog niet gevonden hoe je via settings rechtstreeks in het interruptions menu komt.
Instellingen -> Categorie "device" -> Sounds -> Onder "Notification tone" staat "Interruptions", deze aantikken -> Tadaah. :>

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
vinom schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:40:
Heb je CM11S of 12S? Ik zie optie namelijk ook onder 11S zitten, maar ik vind het toch altijd wel prettig dat het scherm zelf de helderheid aanpast aan de hand van de hoeveelheid licht.
CM12S, in CM11S had ik het ook gewoon aan, maar daar had ik geen problemen met snellere leegloop van accu. In CM12S gaat het mij te snel leeg. Ik heb als extraatje wel mijn data uitgezet wanneer ik op WiFi kan zitten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Quad schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:20:
Ik heb de optie aanpasbare helderheid eens uitgezet, en wat blijkt, de accuduur gaat weer mee zoals vanouds. Waar ik eerder onder de 20% accu capaciteit terecht kwam is het nu een stukje hoger met 35%-40%.

En ik zit weer op ongeveer 10%-15% verlies per uur schermtijd.
Die optie lijkt onder CM12 sowieso agressiefer te reageren dan voorheen. Bij mij werkt het prima behalve in het lockscreen. Wanneer de telefoon uit een donkere omgeving in het licht wordt gehouden met deze optie aan is mijn scherm bijna onleesbaar.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb die incremental update gedownload en heb nu de 5.0 update klaarstaan. Hij komt steeds terug in de notificatie drawer. Is er een mogelijkheid hem permanent niet te installeren, hij komt steeds terug met een herinnering en ik wil niet per ongeluk updaten als ik al deze verhalen zo lees..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
Ik weet niet of het in 4.x werkt, maar in 5.x kan je op zo'n notificatie lang gedrukr houden en dan kiezen voor "App info" (of een tandwieltje) en dan "Block" zeggen. Zo laat hij niet meer notificaties tonen van die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Dit soort lmgtfy hulp is geen hulp. Stoor je je ergens aan, maak dan een topicreport aan, niet dit soort "hulp".

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 06-05-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepvork.nl
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-08 16:38
Nu bijna het hele forum gelezen te hebben toch maar besloten om de update niet te installeren, was het eigenlijk vandaag van plan. Hopelijk komt er snel een fix voor de mensen die er ontevreden over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem2409
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-05 10:36
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 06-05-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
*snip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 06-05-2015 14:20 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasmachine
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:40
Mijn touchscreen problemen worden steeds heftiger.
Het begon met de welbekende maar nog net acceptabele ghost touches (let vooral op de "d" toets):

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pFStGR80RWo]

Op dit moment is het echt te erg geworden:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=omg5p4oEfiI]

en

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dFOOHSk8iSw]

Contact met de support loopt ook niet echt soepeltjes.
Eerst kreeg ik een patch, die overigens niet geholpen heeft maar wel al mijn data verwijderd, en de volgende dag kreeg ik weer een andere patch die weer mijn data liep te verwijderen.

Als je de telefoon terugzet naar fabrieksinstellingen dan doet hij het de eerste twee dagen goed en daarna is het weer net zo erg als op de laatste twee video's.

Nu willen ze als volgende stap foto's van mijn device hebben:

Please send us a few clear pictures of the device from all angles ( the front side , back side, left side , right side , the top and the bottom of your device)

en ook moet ik de achterkant eraf halen en daar een foto van maken:

Please send the clear pictures of the warranty seal at back of the phone when you remove the back cover.To learn how to remove the back cover from your OnePlus One you can watch the video from the link below

YouTube: OnePlus How To: Change StyleSwap Cover

Once we receive these pictures from you, we would be happy to assist you further.

Ik krijg helaas de achterkant met geen mogelijkheid eraf, net als twee andere mensen hier in huis.

Heeft iemand hier dezelfde ervaring gehad omtrent dit probleem?
Ik hoop in ieder geval dat het bij jullie niet zo ver komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Quad schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:19:
[...]

Dat kon in CM11s perfect, incl uitschakelen LED, nu kan dat helaas niet.
Nee ik snap het nut van die verschillende profielen ook niet zo en die instellingen die je bij de verschillende profielen kan kiezen, helpen mij ook niet echt verder. :/
Ik heb nu trillen uitgezet, maar nu knippert die led ook niet meer. :F

[ Voor 9% gewijzigd door mark de man op 06-05-2015 14:49 ]

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
nick95 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:38:
Het begon met de welbekende maar nog net acceptabele ghost touches (let vooral op de "d" toets):
Je moet een koptelefoonstekker een paar mm in de ingang stoppen, dan schuin houden zodat de cover iets los komt. Dan kan je met een plectrum of een bot mes die opening langs de hele rand groter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
mark de man schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:42:
[...]

Nee ik snap het nut van die verschillende profielen ook niet zo en die instellingen die je bij de verschillende profielen kan kiezen, helpen mij ook niet echt verder. :/
Profielen zijn juist super! Vooral wanneer je de triggers gebruikt om ze in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 17:07
SolarOrbiter schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:49:
OTA gisternacht ontvangen.. eerst een 8MB bestand om CM11s te updaten.
vervolgens kreeg ik 500+mb om CM12 er op te zetten.
ging allemaal vlekkeloos. ik vind het een vooruitgang, qua design, en berichten op lockscreen.
zeer tevreden.
zoek nog een manier om de app-drawer " appje" op mijn scherm te verplaatsen, dit lukte wel op CM11s. iemand een idee of dit uberhaupt kan? (wil geen andere launcher, dus dat is geen optie).
ergens nog een tweaker die een oplossing heeft voor de " app-drawer" issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasmachine
418O2 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:44:
[...]

Je moet een koptelefoonstekker een paar mm in de ingang stoppen, dan schuin houden zodat de cover iets los komt. Dan kan je met een plectrum of een bot mes die opening langs de hele rand groter maken.
Hmja er komt dan inderdaad een klein randje maar ben bang dat ik mijn telefoon dan sloop :')
Vind het een belachelijke vraag van oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
nick95 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:01:
[...]

Hmja er komt dan inderdaad een klein randje maar ben bang dat ik mijn telefoon dan sloop :')
Kan prima hoor, klikt gewoon netjes los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasmachine
418O2 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:02:
[...]
Kan prima hoor, klikt gewoon netjes los.
Bij mij in ieder geval dan alleen de bovenkant, de rest zit op dat moment nog muurvast :o
(ook als ik de rest probeer los te krijgen)

Inmiddels gelukt, thanks!

[ Voor 12% gewijzigd door Wasmachine op 06-05-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
SolarOrbiter schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:51:
[...]

ergens nog een tweaker die een oplossing heeft voor de " app-drawer" issue?
Dit kan met oa Nova Launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokalmevissen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 00:19
Welke screentimes halen jullie op cm12s? Hier gaat het van kwaad naar erger. Eerst 2 uur screentime na de instalatie van cm12s, factoryreset gedaan, daarna 4 uur screentime, maar nu terug maar 2 uur op een hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
nick95 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:01:
[...]

Hou vol! Ze doen dit om te kijken of er geen gekke schade aan je toestel is en of het een officiële OPO is enz. Hierna volgt een RMA aanvraag en binnen een week heb je een nieuw toestel in handen vanuit GB :*) Zo ging het bij mijn OPO ook. Overigens duurt het een paar weken langer voor dat je nieuwe USB-kabel en simkaart tooltje opgestuurd worden, vanuit Hongkong per roeiboot ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasmachine
PsycoHero schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:35:
[...]

Hou vol! Ze doen dit om te kijken of er geen gekke schade aan je toestel is en of het een officiële OPO is enz. Hierna volgt een RMA aanvraag en binnen een week heb je een nieuw toestel in handen vanuit GB :*) Zo ging het bij mijn OPO ook. Overigens duurt het een paar weken langer voor dat je nieuwe USB-kabel en simkaart tooltje opgestuurd worden, vanuit Hongkong per roeiboot ofzo |:(
O tof :D
Had je ook dit probleem?
Ze zeggen namelijk op hun forum dat dit een software bug is, ik vermoed toch echt dat dit een hardware probleem is. Denk je dat een nieuwe telefoon deze problemen verhelpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
nick95 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:39:
[...]

O tof :D
Had je ook dit probleem?
Ze zeggen namelijk op hun forum dat dit een software bug is, ik vermoed toch echt dat dit een hardware probleem is. Denk je dat een nieuwe telefoon deze problemen verhelpt?
Nee ik had een microfoon probleem, welke mij ook een software probleem leek. Maar na de standaard procedures van nieuwe software flashen, wipes en reboots werkte het nog steeds niet. Zolang je volhoudt dat het probleem spontaan is ontstaan (en niet door eigen onjuist gebruik) en je netjes alle foto's en video's aanlevert, kunnen ze niks anders dan een nieuwe opsturen.
En een nieuwe foon is een nieuwe foon met misschien weer nieuwe probleempjes ;)
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasmachine
PsycoHero schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:49:
[...]

Nee ik had een microfoon probleem, welke mij ook een software probleem leek. Maar na de standaard procedures van nieuwe software flashen, wipes en reboots werkte het nog steeds niet. Zolang je volhoudt dat het probleem spontaan is ontstaan (en niet door eigen onjuist gebruik) en je netjes alle foto's en video's aanlevert, kunnen ze niks anders dan een nieuwe opsturen.
En een nieuwe foon is een nieuwe foon met misschien weer nieuwe probleempjes ;)
Succes :)
A tof :D
Ja dat laatste snap ik, alleen ze hebben ondertussen toch ook al nieuwe telefoons gefabriceerd waar zelfs het cyanogen logo weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony_
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 09:23
Sinds ik heb geupdate naar CM12S heb ik het probleem dat ik niet meer kan inloggen bij wifi hotspots. In CM11 kreeg ik bij meldingen altijd al een optie met inloggen en dan kon ik in Chrome inloggen.

Sinds de update krijg ik dat niet meer en als ik naar Chrome ga om iets te proberen zegt hij geen verbinding.

Nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Nog steeds problemen met filmpjes die haken en na een halve minuut of wat langer helemaal stoppen met afspelen, terwijl de audio doorspeelt... Zie er meer klachten over op het internet. Hopen dat het in de volgende update gefixed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Kartmans1 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:04:
Nog steeds problemen met filmpjes die haken en na een halve minuut of wat langer helemaal stoppen met afspelen, terwijl de audio doorspeelt... Zie er meer klachten over op het internet. Hopen dat het in de volgende update gefixed wordt.
Ja klopt, hier ook.
Alle video's via chrome stoppen na een tijdje. Geluid loopt wel door.
Geen idee of het een chrome bug of aan de OPO ligt.
Video's via de videospeler gaan wel goed. Mja lastig youp**n kijken natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Hm.. en ik denken dat het aan m'n internet ligt. Ik heb trouwens ondervonden dat het afspelen via de officiele youtube app beter gaat, is dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
youtube app werkt idd prima, interne videospeler ook. Alleen video's via chrome niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
-verkeerd

[ Voor 91% gewijzigd door Aggressor op 07-05-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Ten aanzien van de touchscreen problemen probeer eens het volgende:

Alle gestures uitzetten, zoals double tap enzv.
Schermvergrendeling aanzetten met: patroon

Ik draai op nog op Cyanogenversie AS0YL en sinds ik bovenstaande heb toegepast heb ik nauwelijks nog last van screen issue's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Ik kom er echt niet uit. Ik probeer nu na de nieuwe update weer in te stellen dat de telefoon 1 keer heel kort trilt als ik een bericht krijg via whatsapp. Bij 1 bericht lukt dat wel, maar als ik 2 of meerdere berichten achter elkaar binnen krijg, dan trilt hij eerst 1 keer heel kort, maar de tweede keer weer twee keer langer achter elkaar.

Bij de instellingen > geluiden heb ik "Ook trillen voor oproepen" al uitgezet en via de app Good Vibrations dus ingesteld dat hij 1 keer kort moet trillen.

Als ik de Interruptie op "geen" zet, maakt dit ook niks uit.

Ik denk dat het iets te maken heeft met de nieuwe manier van notificaties weergeven, maar zelfs als ik die notificaties uitschakel, blijft het probleem bestaan. De verschillende instellingen in Whatsapp zelf lijken ook niet te werken.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubkeh01
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 09:58
heb m van de week binnengekregen op cm11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
cypher21 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:00:
youtube app werkt idd prima, interne videospeler ook. Alleen video's via chrome niet.
https://jira.cyanogenmod.org/browse/BACON-3397 Hier staat het probleem ook vermeld. Je kan als je een account maakt op het probleem stemmen, zodat het volgens mij een hogere prioriteit krijgt om te fixen. Hopen dat we dan binnenkort een update krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
De touch gate begint wel trieste proporties aan te nemen. Ik zou iig niet snel weer een oneplus product kopen. Die hackapp maakt het iets beter maar nog steeds niet goed werkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-09 20:14
Een vraagje: Ik gebruik normaal gesproken een tablet op reis om filmpjes/series op te kijken. De OnePlus 64gb is echter ook wel prima om te gebruiken; scheelt weer een apparaat op reis.

Als ik gewoon een 1080p of 720p film/serie op de telefoon zet (Movies map), speelt de phone dit dan gewoon prima zonder haperen af? Ik weet dat ik het kan testen; maar misschien is het bij langdurig gebruik anders oid als recourses toenemen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Met Mxplayer of zo moet zoiets prima werken

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:31
nick95 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:38:

.....

Heeft iemand hier dezelfde ervaring gehad omtrent dit probleem?
Ik hoop in ieder geval dat het bij jullie niet zo ver komt.
Wauw of ik mijn eigen verhaal lees. Heb al jou stappen doorlopen and then some. Twee vingers gekneusd, toen gezegd dat ze het zelf maar moeten doen, maar nee. Gezegd dat ik het met liefde doe met andere tools maar ik niet verantwoordelijk wil zijn voor eventuele schade (niet normaal hoe vast dat ding zit). Maar goed uiteindelijk gedaan met achterkant van een theelepel. En dan verzinnen ze weer iets nieuws.

Ik heb weinig last van ghost touches (laatste keer na een workout van een uur) en het houd maar 30 seconden aan, maar moet het per sé filmen. Ik kan filmen met de telefoon van mijn vriendin maar kan die moeilijk 24/7 meenemen.

Ik had al een film van YAMTT laten zien waarin je duidelijk zag dat meer dan 1 vinger zorgde voor het niet registreren van touches als deze op dezelfde Y as zaten. Wat ze doen klopt voor geen meter en dat heb ik ze gezegd ook.

Anyway, ik draaide zojuist die fix en ongeloofelijk maar waar YAMTT heeft geen issues meer. Ik was 100% overtuigd dat het hardware is, maar is gewoon software :X

In ieder geval nooit meer een OnePlus voor mij. Support staat gelijk aan geen support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Welke fix bedoel je dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
GurbY{nl} schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:12:
[...]

Deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Die doet het bij mij ook. Alleen moet je elke keer 2 seconde wachten voor je de telefoon kan gebruiken en als je de telefoon te lang gebruikt komt het weer terug.

Wat die app doet is bij het aanzetten van het scherm de touchscreen opnieuw initializen. Die raakt van streek en zo reset hij dat. Alleen is dat meer een workaround dan een oplossing.

Je kan het testen in YAMMT door 2 vingers op je scherm van boven naar beneden te bewegen, 1 van boven en 1 van beneden. Je zal zien dat wanneer ze elkaar kruisen op de x-as, 1 vinger niet meer geregistreerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ah okey, dan hadden we het over dezelfde. Ik heb hem vandaag ook geinstalleerd, maar ik moet langer teste om te kijken of het daadwerkelijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
418O2 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:21:
[...]

Je kan het testen in YAMMT door 2 vingers op je scherm van boven naar beneden te bewegen, 1 van boven en 1 van beneden. Je zal zien dat wanneer ze elkaar kruisen op de x-as, 1 vinger niet meer geregistreerd wordt.
Dit is inderdaad wat ik had. Bij mij werden zelfs beide vingers niet meer herkent en stond er: Please, touch me.

Maar dat is nu dus met de fix (tijdelijk) weg.

Uiteraard geen oplossing maar wel een eye opener. Ik dacht dat dit echt een hardware issue was/is, maar het lijkt nu toch meer softwarematig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Die fix is onzin, kalibreert alleen je scherm opnieuw. Zoals de comments in dat topic al aangeven, het probleem blijft gewoon bestaan.

Zoals ik eerder al aangaf, bij mij komen de touchscreen problemen zodra het toestel warm wordt. Ik ben er dan ook van overtuigd dat het een hardware probleem is (helaas). Het vervelendste is dat de mensen die via RMA een vervangend toestel hebben gekregen na een paar weken weer een defect touchscreen hebben.

Het lijkt dus op een structureel hardware probleem, sterker nog: na verloop van tijd schijnen alle OPO touchscreens dit probleem te hebben. Als dat waar is voor mij ook geen Oneplus meer..

[ Voor 7% gewijzigd door Grimmie187 op 08-05-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
OVERLORD_1982 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:25:
[...]

Dit is inderdaad wat ik had. Bij mij werden zelfs beide vingers niet meer herkent en stond er: Please, touch me.

Maar dat is nu dus met de fix (tijdelijk) weg.

Uiteraard geen oplossing maar wel een eye opener. Ik dacht dat dit echt een hardware issue was/is, maar het lijkt nu toch meer softwarematig te zijn.
Het is wel een hardware issue, die app reset de input even waardoor het probleem weg is. De digitizer geeft geen goede data meer door na een tijdje, de app 'calibreert' de digitizer weer even, tot hij de weg weer kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
Oh ok! Ik hoop dat deze fix het in ieder geval weer bruikbaar maakt. Van de support hoef je het in ieder geval niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Voor mij al weken geen ellende meer. Ik laat de fix er dus fijn op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:20
ik had ook touchproblemen, gisteren is mijn telefoon opgehaald voor een RMA.
Wel nadat ik de hele riedel heb moeten doorlopen via de klantenservice...
video maken, foto's maken, zogenaamde fix installeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
Die support slaat echt nergens op. Hij gaat nu weer vervelend doen, maar krijg geen support omdat men per se, een filmpje wil zien van de ghost input. Dat gebeurd gewoon te sporadisch om het vast te leggen.
Die hele eis slaat überhaupt nergens op. Ze kunnen zelf toch testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
OVERLORD_1982 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:37:
Die support slaat echt nergens op. Hij gaat nu weer vervelend doen, maar krijg geen support omdat men per se, een filmpje wil zien van de ghost input. Dat gebeurd gewoon te sporadisch om het vast te leggen.
Die hele eis slaat überhaupt nergens op. Ze kunnen zelf toch testen?
Tijd rekken he... Ik heb eigenlijk geen zin om een ticket aan te maken, want er zijn gevallen bekend waarin het replacement device hetzelfde probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
418O2 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:38:
[...]

Tijd rekken he... Ik heb eigenlijk geen zin om een ticket aan te maken, want er zijn gevallen bekend waarin het replacement device hetzelfde probleem heeft.
Ik eigenlijk ook niet, maar als het echt een structureel probleem is dan hebben we geen keus. Als straks mijn garantie termijn verstrijkt kan ik niets meer. Heb dus maar besloten een vervangende telefoon te gebruiken en bereid me voor op een hele lange procedure.. Als ik een vervangende telefoon krijg met opnieuw touchscreen issues maak ik vrolijk een nieuwe RMA aan.

Tot ik een goede OPO krijg of mijn geld terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Er is iets wat ik niet helemaal begrijp.

Ik verwijder iets uit de download folder via een filemanager. Zowel bij ES File Explorer als File Manager gezien.

Als ik dan later via de drawer in het downloads dingetje kijk, zie ik het verwijderde bestand nog steeds staan.

Hetzelfde als ik een bestand uit de downloadfolder verplaats, die staat er ook nog steeds als in via het download dingetje kijk.

Verwijder/verplaatst zo'n filemanager een bestand niet daadwerkelijk of alleen uit een soort index of zo?
Kan iemand dat kort verduidelijken wat ik niet snap?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:43:
Er is iets wat ik niet helemaal begrijp.

Ik verwijder iets uit de download folder via een filemanager. Zowel bij ES File Explorer als File Manager gezien.

Als ik dan later via de drawer in het downloads dingetje kijk, zie ik het verwijderde bestand nog steeds staan.

Hetzelfde als ik een bestand uit de downloadfolder verplaats, die staat er ook nog steeds als in via het download dingetje kijk.

Verwijder/verplaatst zo'n filemanager een bestand niet daadwerkelijk of alleen uit een soort index of zo?
Kan iemand dat kort verduidelijken wat ik niet snap?
Volgens mij is het niet zo gek dat het bestand in het 'download dingetje' blijft staan. Die app krijgt een 'berichtje' binnen, zodra jij aangeeft iets te downloaden; dan wordt die bepaalde filename en link naar het bestand in geladen. Als jij vervolgens dat bestand verwijderd of verplaatst, verandert er toch niets aan dit log; zo kan je het volgens mij het beste zien, dat bijhoudt wat jij allemaal hebt gedownload.

Wat jij voorstelt of in ieder geval denkt dat het is, is dat het een lijst is dat live update; maar dat is een beetje tegen de functie van die app in en het is natuurlijk onnodig resource intensief (er moet nu telkens weer een berichtje naar die app worden gestuurd dat een bestand is verplaatst of verwijderd en dan zou deze lijst geupdated moeten worden en hoe ga je om met een bestand dat via de file explorer aan de downloads folder wordt toegevoegd, verwacht je die weer in deze lijst terug te zien en zo ja, waar dan? Als je tegelijkertijd ook iets aan het download bent ofzo. Er zit simpelweg te veel logica zitten in een simpele app.)

Kortom, geen (schuine?) filmpjes meer downloaden op je telefoon... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Grimmie187 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:43:
[...]

Ik eigenlijk ook niet, maar als het echt een structureel probleem is dan hebben we geen keus. Als straks mijn garantie termijn verstrijkt kan ik niets meer. Heb dus maar besloten een vervangende telefoon te gebruiken en bereid me voor op een hele lange procedure.. Als ik een vervangende telefoon krijg met opnieuw touchscreen issues maak ik vrolijk een nieuwe RMA aan.

Ja dat kan ook. Ik ben al aan het rondkijken voor iets vervangend (Elephone P6000/P7000, Umi Hammer) zodat ik niet zonder telefoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

moh.moh schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:51:
[...]

Volgens mij is het niet zo gek dat het bestand in het 'download dingetje' blijft staan. Die app krijgt een 'berichtje' binnen, zodra jij aangeeft iets te downloaden; dan wordt die bepaalde filename en link naar het bestand in geladen. Als jij vervolgens dat bestand verwijderd of verplaatst, verandert er toch niets aan dit log; zo kan je het volgens mij het beste zien, dat bijhoudt wat jij allemaal hebt gedownload.

Wat jij voorstelt of in ieder geval denkt dat het is, is dat het een lijst is dat live update; maar dat is een beetje tegen de functie van die app in en het is natuurlijk onnodig resource intensief (er moet nu telkens weer een berichtje naar die app worden gestuurd dat een bestand is verplaatst of verwijderd en dan zou deze lijst geupdated moeten worden en hoe ga je om met een bestand dat via de file explorer aan de downloads folder wordt toegevoegd, verwacht je die weer in deze lijst terug te zien en zo ja, waar dan? Als je tegelijkertijd ook iets aan het download bent ofzo. Er zit simpelweg te veel logica zitten in een simpele app.)

Kortom, geen (schuine?) filmpjes meer downloaden op je telefoon... :9
Ik dacht idd gewoon rechtstreeks in die folder te zitten waar dingen werden gedownload, en dat bestanden direct daaruit verwijderd werden blijkbaar niet. Nou ja dan maar elke keer het download dingetje handmatig legen elke keer, GF zou het niet waarderen als ze de schuine filmpjes ziet waar je het over hebt :P

Heb het icoontje van de downloads gewoon hidden gedaan, lang leve Nova Launcher, die filemanager snapt ze toch niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door BlackEyedAngel op 08-05-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
418O2 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:53:
[...]

Ja dat kan ook. Ik ben al aan het rondkijken voor iets vervangend (Elephone P6000/P7000, Umi Hammer) zodat ik niet zonder telefoon zit.
Off-topic: Hier al voor aangemeld: http://www.elephone.hk/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasmachine
Okay, mijn ticket wordt eindelijk geforward naar een RRR specialist zoals zij dat verwoorden :')
Ik hoop dat een nieuw toestel het probleem verhelpt, maar ik heb mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:20
een update van Carl Pei (oprichter OnePlus) over de touch issues

https://forums.oneplus.ne...issues-we-hear-you.309395

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Goed dat ze het tenminste erkennen en er ook daadwerkelijk mee bezig zijn. Het is namelijk om gek van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik hoop dat het werkt. Ik ben echt heel teleurgesteld in hun afhandeling en mijn OPO. Hij deed het net echt lekker soepel en relatief zuinig met COS12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:18
cypher21 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:00:
Same here.. ook met MX Player loopt het niet altijd vloeiend (en HW+ wordt niet meer altijd ondersteund)
Via Mozilla Firefox als browser heb ik geen problemen, wellicht dat het toch een probleem is met Chrome + CM12s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Probeer anders eens Archos? Die heeft bij mij bijna nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
x3rius schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:17:
[...]

Same here.. ook met MX Player loopt het niet altijd vloeiend (en HW+ wordt niet meer altijd ondersteund)
Via Mozilla Firefox als browser heb ik geen problemen, wellicht dat het toch een probleem is met Chrome + CM12s
Ik heb al problemen met dit toestel toen ik het net had. Nu hoopte ik met de update naar cm12 dat het niet meer aanwezig was. Maar nog steeds. Ook heb ik al vele browsers geprobeerd. Nu download ik het filmpje eerst met browser dolphin. Dan kan ik het bekijken. Nu de laatste tijd na de update cn12, als ik dan met de App nos kijk wil het filmpje ook vaak niet. Steeds aan het steamen en beeld blijft staan, muziek gaat verder. Vaak ook met de App NPO. YouTube filmjes kan ik wel kijken. Ik ben aan het kijken naar een andere Smartphone. Deze gaat eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Helaas heb ik nog steeds het probleem dat mijn telefoon af en toe vast hangt bij het afspelen van GIFs (en wellicht filmpjes). Het is hetzelfde probleem als een paar weken geleden met de Android WebView bug, echter heeft het uninstallen en opnieuw updaten niet geholpen :( De enige oplossing is het rebooten van de telefoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Pimorez op 08-05-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Verdomme, wil morgen ff spelen met de gopro, krijg met geen mogelijkheid connectie met de wifi van de gopro. Op andere apparaten werkt het prima. Ligt 100% aan de oneplus en waarschijnlijk CM12.... heel kut dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 12-09 11:45
Grimmie187 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:28:
Die fix is onzin, kalibreert alleen je scherm opnieuw. Zoals de comments in dat topic al aangeven, het probleem blijft gewoon bestaan.

Zoals ik eerder al aangaf, bij mij komen de touchscreen problemen zodra het toestel warm wordt. Ik ben er dan ook van overtuigd dat het een hardware probleem is (helaas). Het vervelendste is dat de mensen die via RMA een vervangend toestel hebben gekregen na een paar weken weer een defect touchscreen hebben.
die van mij heeft gisteren een half uurtje buiten op tafel gelegen en was ook warm geworden door de zon, niet heet, maar wel warmer dan normaal (~40 graden) touchschreen was echt ruk, reageerde nergens meer op, na afkoelen nog steeds niet helemaal lekker, na een reboot uiteindelijk alles weer normaal....

hopelijk blijft het bij deze ene ervaring, voor de rest nergens last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
weertenaar schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 07:59:
[...]

die van mij heeft gisteren een half uurtje buiten op tafel gelegen en was ook warm geworden door de zon, niet heet, maar wel warmer dan normaal (~40 graden) touchschreen was echt ruk, reageerde nergens meer op, na afkoelen nog steeds niet helemaal lekker, na een reboot uiteindelijk alles weer normaal....

hopelijk blijft het bij deze ene ervaring, voor de rest nergens last.
Reboot en telefoon afkoelen lost het probleem tijdelijk op inderdaad.

Maargoed, als ik nu mn telefoon een half uurtje in mijn broekzak heb is het touchscreen al zo slecht dat ik nauwelijks het lockscreen kan unlocken..

RMA loopt inmiddels, zoals gezegd hou ik vol tot ik een goede OPO heb of mijn geld terug. Erg jammer want ik ben 6 maanden super enthousiast geweest over deze telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:43:
[...]

Ik ben al sinds 4 april bezig met een reboot probleem. Sinds het begin al aangegeven dat het geen software probleem was waar uiteraard niks mee gedaan werd. Er is mij wel verteld dat wanneer de fix die installeren tijdens de remote support sessie (wat echt super slecht geregeld is trouwens) niet zou helpen dat ik dan een vervangend toestel zou krijgen.

Ik heb ook het gevoel dat ze mensen aan het lijntje houden. Ik heb op dit moment nog iets meer dan 2 maand garantie maar ik heb zo'n gevoel dat nu ik een vervangend toestel eis dat het wel langer duurt voordat ik een reactie terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 12-09 11:45
Grimmie187 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:44:
[...]

Reboot en telefoon afkoelen lost het probleem tijdelijk op inderdaad.

Maargoed, als ik nu mn telefoon een half uurtje in mijn broekzak heb is het touchscreen al zo slecht dat ik nauwelijks het lockscreen kan unlocken..

RMA loopt inmiddels, zoals gezegd hou ik vol tot ik een goede OPO heb of mijn geld terug. Erg jammer want ik ben 6 maanden super enthousiast geweest over deze telefoon...
shit...ik was ook te snel met conclusie...hij werkt een half uur prima, maar als hij in mijn broekzak heeft gezeten is er niet mee te werken, hele onderste gedeelte reageert bijna niet.

Lijkt toch sterk op dat hardware probleem wat al een keer beschreven is (lijm ipv tape, die na een keer warm worden of door tijd zijn vorm verliest).....dat wordt RMA :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:01:
[...]

Ik ben al sinds 4 april bezig met een reboot probleem. Sinds het begin al aangegeven dat het geen software probleem was waar uiteraard niks mee gedaan werd. Er is mij wel verteld dat wanneer de fix die installeren tijdens de remote support sessie (wat echt super slecht geregeld is trouwens) niet zou helpen dat ik dan een vervangend toestel zou krijgen.

Ik heb ook het gevoel dat ze mensen aan het lijntje houden. Ik heb op dit moment nog iets meer dan 2 maand garantie maar ik heb zo'n gevoel dat nu ik een vervangend toestel eis dat het wel langer duurt voordat ik een reactie terug krijg.
Je hebt 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
renem schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:32:
[...]

Je hebt 2 jaar garantie.
Dit inderdaad, en ik neem aan dat de datum dat je de RMA indient geldt voor de garantie. Mochten ze de boel proberen te vertragen kan je altijd nog een conflict bij paypal openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renem schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:32:
[...]

Je hebt 2 jaar garantie.
Ah dat is beter. Ik ging er vanuit dat omdat het buiten de EU is gekocht dat ik maar 1 jaar garantie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Dit zat in de vorige versie van Cyanogen op een iets betere plek.
In de meest recente versie heb ik deze functie gevonden op de volgende plek:

Geluiden > Onderbrekingen

Bovenin kan je de prioriteitsonderbrekingen instellen en onderin de downtime van deze functie.

Edit: Dacht deze oplossing nog niet gepost was. Kom er nu achter dat deze post al van 5 mei is.

[ Voor 8% gewijzigd door Farmir op 09-05-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet meer te gebruiken. Na CM12S en een beetje warmte is mijn Oneplus One de weg kwijt.

Support adviseerde om CM11 er weer op te zetten. Ik had net lang op CM12S zitten wachten 8)7. Doe ik dus niet.

Support nu:

Hi ******,
Thanks for the reply and for the video. I will now forward this information to our department who can further assist you.
Kind Regards,
Roel San Jose (OnePlus)

Even afwachten nog...

https://www.dropbox.com/sh/8br8r2n3x6lz3d3/AADSISS8_T4REIdvPkKsi9Jwa?dl=0

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2015 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
Ik ben nog zeer tevreden met cm11, helemaal geen klachten. Waarom wil je niet terug johan? Is het niet hip genoeg om kitkat te draaien? Er zit toch geen tot weinig voordeel aan CM12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Dus ze dachten laten we voor de gein een update uitbrengen waar je eigenlijk niks aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik sta in volle zon, lekker temperatuurtje maar telefoon is onwerkbaar. :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
jimmy_dg schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:22:
Dus ze dachten laten we voor de gein een update uitbrengen waar je eigenlijk niks aan hebt?
Zowat elke telefoon heeft problemen met updates die na verloop van tijd worden opgelost, geduld, terug naar kitkat of andere custom roms proberen is de enige oplossing op dit moment.
Kijk maar eens rond bij andere toestellen op het forum, de meeste hebben wel wat problemen met lollipop.

Ik ben het verder wel met je eens dat het zo niet hoort te gaan maar het is toch wel een beetje de geschiedenis en toekomst van android. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik weet niet of het klopt, maar als ik de reacties hier lees dan lijkt het alsof de touchscreen problemen de laatste tijd zijn toegenomen. Wordt de oneplus op den duur gewoon slechter? Hier is het probleem iets minder nadat ik de update ter voorbereiding van cm12 heb geïnstalleerd. Ik moet nog wel een paar keer per dag rebooten, maar het is nu wel dragelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
pgs010 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:42:
Ik weet niet of het klopt, maar als ik de reacties hier lees dan lijkt het alsof de touchscreen problemen de laatste tijd zijn toegenomen. Wordt de oneplus op den duur gewoon slechter? Hier is het probleem iets minder nadat ik de update ter voorbereiding van cm12 heb geïnstalleerd. Ik moet nog wel een paar keer per dag rebooten, maar het is nu wel dragelijk.
Ik durf het niet te zeggen of het een combinatie van 5.0 en OPO is. Met KitKat heb ik nooit geen touchissues gehad namelijk. Van de week ga ik denk ik nadenken over CM12.1.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
pgs010 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:42:
Ik heb misschien geluk maar ik heb tot nu toe maar 1 of 2x mee gemaakt dat de touchscreen raar deed en dat was geloof ik in 33(s?). Ik heb die voorbereiding ook niet geinstalleerd, ik weet niet wat die voorbereiding doet en was niet van plan om up te daten. Jammer dat je niet een settings tabel kan exporten zodat je het kan vergelijken, misschien is het wel een feature in cm die touchcreen problemen veroorzaakt, die ik uit heb staan. Kan een combinatie zijn van settings, geen idee.

Ik reboot of reset android ook nooit, misschien 1x per maand omdat ik de batterij helemaal leeg heb getrokken. Blijft altijd stabiel dus voor mij geen reden voor reboots.

[ Voor 11% gewijzigd door Sunrise op 10-05-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastor
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09-2022
Hier ook sinds vandaag touchscreen issues. Was de enige in mijn omgeving die er nog geen last van had.

Lijkt met dus niet dat de "percentage-wise very small" is, zoals Carl beweert.

Of het aan de hardware ligt of CM12S, no idea, feit is wel dat al m'n issues (battery problems, ghost touches, swipe issues) begonnen na die OTA ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Idem hier dus. Ik ga van de week van CM12S afstappen.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 99 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.