Al weer wat dingen opgelost door de laatste berichten door te nemen, met name die tip voor de tabbladen in chrome terug te brengen ben ik dankbaar voor
Ik kan alleen één ding maar niet voor elkaar krijgen en dat zal wel iets heel simpels zijn maar ik krijg het niet gevonden en dat is hoe ik mijn eigen mp3 instel als ringtone
Tussen de opties van een nummer, beetje zoals je een foto als achtergrond zet, zie ik het niet staan.
Als ik naar instellingen/geluiden/beltoon telefoon ga zie ik alleen maar standaard ringtones en zie ook geen optie om eventueel te bladeren naar iets anders.
Iemand heeft hier vast wel de oplossing voor die ik over het hoofd zie.
Ik vind verder overigens de update wel prettig werken, idd geen knop meer om het geluid uit te zetten maar daar schakel ik nu prioriteit voor in die dus helemaal stil blijft behalve als mijn vrouw belt dan gaat ie wel gewoon af. Dat is dus ideaal wat mij betreft, dat je apart kan instellen wie of wat er alsnog doorheen komt.
Ook vind ik het lekker werken dat smsjes of whatsapp berichten of andere updates op je wakeup screen staan en dat je die dan simpel wegswiped en dat die dan ook niet meer linksboven verschijnen op je scherm of mocht je het bericht verder willen lezen dan dubbel tik je er op en dan opent die app zich en je kan direct terug reageren.
wat de looks betreft, ik heb de gratis theme mono optical green erop gezet en het ziet er prachtig uit wat mij betreft. Nu alleen nog mijn eigen ringtone en ik ben weer helemaal happy
[
Voor 40% gewijzigd door
Scavy op 05-05-2015 02:18
]