Sinds 3 weken heb ik een ticket lopen bij OPO support met de vraag of bepaalde schade onder garantie valt. Het onderste deel van mijn touchscreen deed het niet meer na een hele kleine val(van mijn schoot tegen de versnellingspook

) en had een scheurtje over de breedte het scherm, was toch benieuwd hoe hun hierover dachten. Vind de scheur zelf nl. niet zo erg maar het niet kunnen gebruiken van mijn toestel wel!
Omdat het bij de support allemaal vreselijk lang duurde, had ik zelf maar wat spullen besteld bij een webshop gevestigd in chinaland. Afgelopen maandag heb ik in het ticket voor het laatst gereageerd, met antwoord op hun vragen en foto's. Nog altijd geen reactie terug...
Nu zat er toevallig vanmiddag iets in de brievenbus, de eerste van 3 bestelde items (een magnetisch schroevenbakje van 60 hele euro centen

). Ben hier blij om, maar vind het gek dat iets vanuit daar naar hier laten komen sneller gaat dan reageren op een vrij simpele vraag. En het zal echt niet zo zijn dat het bij een enkele medewerker in de vergetelheid is geraakt, in de eerste week is er door 3 verschillende mensen gereageerd in mijn ticket.
En al snap ik dat ze wat tijd nodig hebben met reageren ivm tijdzones, is 1 week, zonder iets te laten weten of te zeggen van "Hey, het duurt nu x weken" echt te lang. Toch jammer dat dit zo loopt want het toestel zelf is ontzettend prettig om mee te werken.