[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.670 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Ik zie zelf nog geen verbetering in accugebruik. Sind 09:07 is hij van 78% naar 62% gegaan, met SSH open en redelijk veel screentime. Komt neer op zo'n 10% per uur dus.

Je plaatje doet het niet en neemt nogal veel ruimte in beslag. Dus verwijderd.

De verticale zwarte streep is downtime voor de update, de dip daarna het optimizen van de apps denk ik. Zoals je ziet loopt hij voor en na de update ongeveer evenhard naar beneden, met vergelijkbaar gebruik.

[ Voor 64% gewijzigd door RoD op 24-04-2015 10:05 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick.D
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08-2016
Graag inhoudelijk posten, dit heeft geen zin.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 24-04-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb de laatste erop gezet, en het lijkt alsof de ghost touches zijn verdwenen.. Heb em nu al sinds de ochtend weer op tape to wake, en prevent accidental wakeup staan, en tot nu toe geen enkel foutje gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Die update is alleen voor mensen met CM12S?
EDIT: nevermind.

[ Voor 17% gewijzigd door vinom op 23-04-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Nick.D schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:40:
nog steeds geen update :(
ik wil echt niet beginnen prutsen met manuele handelingen, begint nu toch echt lang te duren.
Hoe vaak moeten we nog zeggen dat je geduld moet hebben met OTA updates.
Heb je geen geduld flash de update handmatig. Er zijn zat handleidingen hiervoor.
Zolang je doet wat er staat kan het nooit mis gaan.

Of google gebruiken; http://www.androidpolice....-build-number-yng1tas17l/

[ Voor 14% gewijzigd door psyy138 op 23-04-2015 15:41 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
Nick.D schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:40:
nog steeds geen update :(
ik wil echt niet beginnen prutsen met manuele handelingen, begint nu toch echt lang te duren.
In essentie moet je alleen dit doen:
  1. Google ADB drivers installeren dmv SDK (gaat allemaal automatisch)
  2. fastboot oem unlock
  3. fastboot reboot
  4. fastboot flash recovery twrp.img
  5. fastboot reboot
That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:38
jimmy_dg schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:19:
[...]

In essentie moet je alleen dit doen:
  1. Google ADB drivers installeren dmv SDK (gaat allemaal automatisch)
  2. fastboot oem unlock
  3. fastboot reboot
  4. fastboot flash recovery twrp.img
  5. fastboot reboot
That's it.
In essentie hoef je alleen de juiste rom te downloaden met je OPO en het volgende doen (ervan uit gaan dat je geen root en etc... nodig hebt):

Dit downloaden: CM12 officiële build: http://builds.cyngn.com/c...G1TAS17L-bacon-signed.zip

REBOOT INTO RECOVERY
SELECT >> APPLY UPDATE
SELECT >> 0
SELECT >> INTERNAL STORAGE
SELECT >> cm-12.0-YNG1TAS17L-bacon-signed
SELECT >> APPLY UPDATE
SELECT >> YES

NOW RESTART AND ENJOY FEATURES LIKE OK ONEPLUS :).

Meer info hier: https://forums.oneplus.ne...review-change-log.304615/

[ Voor 3% gewijzigd door ShaneV op 23-04-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:21

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hij is nu aan het rebooten en optimizing apps, spannend! thanks :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Die rom flashen is echt geen drol werk. minder dan 10 klikjes geloof ik. Met CM12 lijkt het wel of de image stablisation bij filmpjes weg is. Ik kan hier nergens een optie over vinden. Mn filmpjes waren vroeger een stuk rustiger. Gaat om de hoofdcamera. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justdowner
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 09:14
Ik heb een weekje geleden zoals hierboven aangegeven mijn OPO naar CM12S geflashed (geen root, TRWP etc). Ik zit zodoende op YNG1TAS17L / LRX22G.

Echter krijg ik nu een OTA binnen met dezelfde versie informatie. Kan ik deze het beste negeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 11:09
Ik vind CM12S geen goed vervolg op de CM11S-versie. Voor mij zijn het de kleine dingen zoals de geluidsinstellingen die het minder aangenaam maken. Ik heb me al 2 keer verslapen deze week omdat ik het geluid op 'geen' had staan, wat ook betekent dat het wekker alarm niet werkte.

Ik vond het ook fijn om vanuit het snelmenu een icoontje met de accu te hebben, die vertelt hoe lang de telefoon op een acculading werkt. Die is ook verdwenen.

Verder was de telefoon traag met filmpjes afspelen. Het geluid loopt door, maar het beeld slaat vast.

Met Swype waren er haperingen in het slepen, omdat het spoor onderbroken werd.

Ik heb intussen de overstap naar Blisspop Lollipop 5.1 gemaakt, waar in ieder geval weer een normale 'silent' mode aanwezig is en de haperingen sindsdien niet meer zijn opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
justdowner schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:11:
Ik heb een weekje geleden zoals hierboven aangegeven mijn OPO naar CM12S geflashed (geen root, TRWP etc). Ik zit zodoende op YNG1TAS17L / LRX22G.

Echter krijg ik nu een OTA binnen met dezelfde versie informatie. Kan ik deze het beste negeren?
Een week geleden was 17L nog niet uit, die is wel degelijk nieuwer en lost een hoop bugs op.
O.a. De profielen werken nu weer als vanouds

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40
Hopelijk ontwikkelen ze direct door naar 5.1.1, dat zou toch veel eenvoudiger moeten zijn toch zodat het op korte termijn wel mogelijk is?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een heel irritant fenomeen met mijn OPO, als ik s'avonds in bed lig en ik lig te typen op het scherm verandert bij elke aanslag het scherm van helderheid. Een klein tikje, maar net genoeg om er een soort disco van te maken... meer mensen met dit probleem en enig idee of het te fixen is?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
DennusB schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:40:
Ik heb een heel irritant fenomeen met mijn OPO, als ik s'avonds in bed lig en ik lig te typen op het scherm verandert bij elke aanslag het scherm van helderheid. Een klein tikje, maar net genoeg om er een soort disco van te maken... meer mensen met dit probleem en enig idee of het te fixen is?
Dit heb ik dus ook dacht eerst dat het aan "Live Display" of "Ambient Display" lag, maar deze staan beide uit.
Misschien aan de instelling "reduce power consumption" onder "live display" staat bij mij aan.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
blavlaa schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:01:
[...]

Dit heb ik dus ook dacht eerst dat het aan "Live Display" of "Ambient Display" lag, maar deze staan beide uit.
Misschien aan de instelling "reduce power consumption" onder "live display" staat bij mij aan.
Hmm, could be. Heb je die laatste optie getest? En werkt t?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Laatst online: 21:50
DennusB schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:02:
[...]

Hmm, could be. Heb je die laatste optie getest? En werkt t?
Nog niet vanavond als ik het niet vergeet

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit die live display optie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 14-09 08:56

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:11:
Waar zit die live display optie :?
In cm12s staat het bij display and lights als ambient display

Live display hebben we niet! Maar wat de issue is, is adaptive backlight. Deze heeft nooit normaal gewerkt en als je die uitschakelt dan doet hij dat niet meer met dat gekke gedoe met dat helderheid constant verandert.

[ Voor 3% gewijzigd door Phntm op 24-04-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik heb een paar dagen terug handmatig CM12s geflasht. Daarom was ik best wel verbaasd toen ik gisteravond een nieuwe update kreeg aangeboden naar YNG1TAS17L.
Ik kan hem alleen niet flashen omdat ik custom recovery heb. Kom ik ook nog wel uit maar misschien willen jullie dit wel zien:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/295129/2015-04-24%2006.59.30.png

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Precies wat ik zocht Pierre! Bedankt.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhWolf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-09 11:44
Heeft iemand anders ook last van het niet functioneren van de play/pause/rwd/fwd knoppen op het lockscreen bij het afspelen van audio? Ik en mijn vriendin hebben dit allebei al maanden op onze OPO. Ik kan me herinneren dat het in het begin nog wel werkte.
We zitten nog op standaard CM11, niet mee geknoeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
dat is gefixt in CM12, dus ik zou updaten als je dat graag wil fixen ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Iemand anders ook last dat de nieuwe OTA via data is gedownload? Mijn vriendin heeft maar een abbonement van 500 MB, en dat is er nu dus in 1 klap doorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Zenety schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:47:
Iemand anders ook last dat de nieuwe OTA via data is gedownload? Mijn vriendin heeft maar een abbonement van 500 MB, en dat is er nu dus in 1 klap doorheen...
Is niet echt slim dan sorry hoor, dan doe je dat toch via Wifi

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 13-09 16:17
Het klinkt alsof het automatisch is gebeurd of heb ik dat fout?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Punkbuster schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:52:
Het klinkt alsof het automatisch is gebeurd of heb ik dat fout?
Pierre schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:51:
[...]

Is niet echt slim dan sorry hoor, dan doe je dat toch via Wifi
Klopt, is automatisch gegaan. Daarom vraag ik het ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartD95
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-08 23:21
Net geüpdatet naar ING1TAS17L. Werkt allemaal goed op een nogal irritante bug na: mijn stock camera werkt niet meer. Als ik hem open komt direct een melding "Camera is gestopt". Via WhatsApp kan ik wel normaal foto's nemen. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb toen ik hem geüpdatet heb wipe data & wipe cache gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Zenety schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:58:
[...]

[...]

Volgens mij krijg je een melding dat er een update beschikbaar is.
Deze zal niet automatisch binnengehaald worden. Toch... heb dat nog nooit gehad.
Krijg altijd netjes een melding dat er een systeem update beschikbaar is.
En dan kan ik kiezen om hem te downloaden of niet.

Misschien iets te enthousiast geweest met klikken?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

En dat was mijn databundel. Nog steeds doet wifi het niet zonder reboot. Ineens sinds een paar dagen. Geen system update, geen nieuwe apps... Natuurlijk wel tussendoor wat updates van apps maar dat kan ik niet meer herleiden.

Ik kan geen handige tips vinden om dit op te lossen. Heb o.a. de cache geleegd maar nog steeds krijg ik zonder reboot geen verbinding met wifi netwerken o.a. thuis en op kantoor...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 14:21

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Is het mogelijk om de nieuwe standaard e-mail app van de update opnieuw te installeren? heb hem per ongeluk verwijderd met m'n domme hoofd |:(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:09:
Is het mogelijk om de nieuwe standaard e-mail app van de update opnieuw te installeren? heb hem per ongeluk verwijderd met m'n domme hoofd |:(
Probeer gewoon de OTA nog een keer te sideloaden, of kijk anders of je de apk via google kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 18:42
Nyarlathotep schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:04:
En dat was mijn databundel. Nog steeds doet wifi het niet zonder reboot. Ineens sinds een paar dagen. Geen system update, geen nieuwe apps... Natuurlijk wel tussendoor wat updates van apps maar dat kan ik niet meer herleiden.

Ik kan geen handige tips vinden om dit op te lossen. Heb o.a. de cache geleegd maar nog steeds krijg ik zonder reboot geen verbinding met wifi netwerken o.a. thuis en op kantoor...
Alle wifi-verbindingen vergeten en opnieuw connecten (als je in de buurt bent :P) hielp bij mijn dochter...

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 18:42
Nyarlathotep schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:04:

Even in vliegtuig-modus zetten en weer terug werkt ook, is sneller dan rebooten...

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Wellicht begonnen met downloaden over wifi en daarna buiten wifi-bereik gekomen? Dat had ik bij de vorige update... met goede wifi-dekking de update aangezet en daarna zonder erbij na te denken de deur uit gelopen. Toen heeft hij de download niet gepauzeerd, maar is hij buiten gewoon over 3G verder gegaan. :X

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
dreamscape schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:28:
[...]

Wellicht begonnen met downloaden over wifi en daarna buiten wifi-bereik gekomen? Dat had ik bij de vorige update... met goede wifi-dekking de update aangezet en daarna zonder erbij na te denken de deur uit gelopen. Toen heeft hij de download niet gepauzeerd, maar is hij buiten gewoon over 3G verder gegaan. :X
Ze zegt inderdaad dat ze onderweg opeens zag dat hij aan het downloaden was, en ze geen idee had hoe ze hem moest stoppen. Misschien toch ergens op geklikt o.i.d. Ik zal er waarschijnlijk nooit achter komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 14:51
Ik krijg de hele tijd de melding Google play services is gestopt. Ik heb de cache al geleegd. Ik heb de hele service al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar kom er maar niet vanaf. Gisteren heb ik ook de nieuwe 17l erop geflashed helpt ook niet. Gisteren trouwens even op terrasje gezeten in de zon telefoon lag 5 minuten op tafel en heb daarna de hele dag last gehad dat me touchscreen niet wilde reageren of heel slecht. In de avond voelde het heel stroperig aan echt heel vaag nu overigens nergens meer last van...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
Die Google Play services die steeds stopt, dat heb ik ook. Ook met 17L. Vreemd...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

martijn_8519 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:43:
Ik krijg de hele tijd de melding Google play services is gestopt. Ik heb de cache al geleegd. Ik heb de hele service al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar kom er maar niet vanaf. Gisteren heb ik ook de nieuwe 17l erop geflashed helpt ook niet. Gisteren trouwens even op terrasje gezeten in de zon telefoon lag 5 minuten op tafel en heb daarna de hele dag last gehad dat me touchscreen niet wilde reageren of heel slecht. In de avond voelde het heel stroperig aan echt heel vaag nu overigens nergens meer last van...
heb ik ook.. dit terwijl ik op een custom rom zit. heb er alleen geen last van

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:53
martijn_8519 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:43:
Het slecht reageren van touchscreen heb ik nu ook nog op 4.4, laatst een dag in de tuin gewerkt en toen was het echt een ramp, toestel moest lang afkoelen voordat hij weer normaal reageerde.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:07
dreamscape schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:50:
Die Google Play services die steeds stopt, dat heb ik ook. Ook met 17L. Vreemd...
Had ik in de 0YL versie last van, maar nog niet gehad met 17L (ik heb wel bij privacybescherming ontwaken en ingeschakeld houden voor Google Play Services weer aan gezet, omdat 17L volgens mij de bekende accu bug niet meer heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Iedereen met google play services crashes: Jullie hebben waarschijnlijk allemaal sinds the service bug die keep awake enzo op denied gezet. Zet het aan, reboot je toestel en het is weg. Had ik bij de eerste OTA, na dat ik eraan dacht is het zo voor mij opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Phntm schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:24:
Iedereen met google play services crashes: Jullie hebben waarschijnlijk allemaal sinds the service bug die keep awake enzo op denied gezet. Zet het aan, reboot je toestel en het is weg. Had ik bij de eerste OTA, na dat ik eraan dacht is het zo voor mij opgelost.
Bij mij crashde Google Play Services omdat ik een nieuwere versie had, die bedoeld is voor Android 5.1, terwijl ik 5.0 draai :P
In ieder geval toen ik die terugzette en via Google Play updatete, crashde het niet meer..

[ Voor 8% gewijzigd door Pistolebob op 24-04-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het maken van foto's? Ik kan sinds ik naar 12.1 ben gegaan, geen enkele foto meer terugzien... Ook gemaakte foto's verschijnen niet in de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16
[...]

[...]

Zelfde probleem hier inderdaad, niet echt blij mee...

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:59
Vandaag is er een glas sinas over mijn opo gegaan.
Direct afgedroogd en eigenlijk leek er niets aan de hand te zijn (zit ook een silconen case omheen) want alles werkt zoals het hoort.

Tot ik daarstraks gebeld werd en ik niets hoorde.
nog even getest met mijn vriendin d'r telefoon en jawel hoor ik heb helemaal geen audio op mijn speakers ("oor" en "stereo") en de microfoon geeft ook niks meer dan wat kraakjes door.
Een reboot helpt helaas niet (had ik ook niet verwacht maar je weet nooit)
Maar ik zou het wel heel apart vinden dat alleen die drie dingen defect zijn maar verder werkt hij gewoon als vanoud. Alsof alleen de audiochip beschadigd is.

Iemand enig idee of dit zelf te fixen zou zijn of gewoon naar opo opsturen en afwachten wat hun conclusie is ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 14-09 12:38
Dat zijn de onderdelen die bloot liggen hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:59
Hmmm mp3 audio speelt hij niet af game audio ook niet. Maar de beltoon doet het wel.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Laatst online: 19:57
Ik merk wel dat ik de laatste tijd wat meer bel, en daarbij krijg ik van verschillende mensen te horen dat ze me ontzettend slecht kunnen verstaan. Ik hoor ze zelf gewoon prima en heb volledig bereik op de locaties waarbij dat gebeurt, dus het lijkt me niet aan het netwerk te liggen. Het probleem is ook voorgekomen onder verschillende softwareversies (CM11S en nu ook CM12S).

Ik heb dat probleem met sommige vrienden die ook een OnePlus One hebben ook, en op internet hoor ik ook wel vaker zulke klachten.

Ik heb nooit echt gebeld dus het is me nooit opgevallen, maar ik neig wel sterk naar een hardwaredefect, en als je met een telefoon niet kan bellen is dat wel erg lullig natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door BleuZ op 25-04-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:37
Hier nu ook 17L binnen.
Alles werkt OK maar ik zat al op lollipop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
Hier nog steeds geen OTA naar 5.0 gehad. Ik wacht gewoon af tot de OTA komt, aangezien ik eigenlijk niet echt onder de indruk ben van COS12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik heb het spel Trials Frontier geïnstalleerd en heb steeds zelfde vage probleem.
Zodra er een update komt en deze via de Play store wil binnen halen dan krijg ik de melding dat mijn apparaat niet compatibel is met de versie die ik wil binnen halen.

Elke keer was dit probleem weg zodra OPO een update kreeg, dan kon ik het spel zelf ook zonder probleem updaten.
Nu weer zelfde probleem, start spel op, update beschikbaar. En weer melding dat mijn apparaat niet compatibel is Grrrr

Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:55
J.Appleseed schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:03:
Ik merk wel dat ik de laatste tijd wat meer bel, en daarbij krijg ik van verschillende mensen te horen dat ze me ontzettend slecht kunnen verstaan. Ik hoor ze zelf gewoon prima en heb volledig bereik op de locaties waarbij dat gebeurt, dus het lijkt me niet aan het netwerk te liggen. Het probleem is ook voorgekomen onder verschillende softwareversies (CM11S en nu ook CM12S).

Ik heb dat probleem met sommige vrienden die ook een OnePlus One hebben ook, en op internet hoor ik ook wel vaker zulke klachten.

Ik heb nooit echt gebeld dus het is me nooit opgevallen, maar ik neig wel sterk naar een hardwaredefect, en als je met een telefoon niet kan bellen is dat wel erg lullig natuurlijk.
Heb je toevallig "OK Google" aanstaan? Dus in de Google Now app? Nadat ik dit heb uitgeschakeld verdwenen bij mij al mijn problemen.

Zelf heb ik ook een probleem sinds CM12S. Als ik video's kijk via Chrome of in sommige apps, dan haakt hij soms waarna hij na een aantal minuten wel het geluid verder speelt, maar het beeld helemaal stopt met bewegen... Meer mensen hier problemen mee? Op CM11s had ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Kartmans1 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:26:
[...]
Heb je toevallig "OK Google" aanstaan? Dus in de Google Now app? Nadat ik dit heb uitgeschakeld verdwenen bij mij al mijn problemen.

Zelf heb ik ook een probleem sinds CM12S. Als ik video's kijk via Chrome of in sommige apps, dan haakt hij soms waarna hij na een aantal minuten wel het geluid verder speelt, maar het beeld helemaal stopt met bewegen... Meer mensen hier problemen mee? Op CM11s had ik hier geen last van.
Ik heb de "OK Google"-functionaliteit nu eens uitgezet, ik hoop dat dat het probleem oplost! Verder herken ik je videoprobleem helaas niet. Gebeurt dit dus ook in andere apps zoals VLC of QuickPic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Laatst online: 21:55
J.Appleseed schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:50:
[...]

Ik heb de "OK Google"-functionaliteit nu eens uitgezet, ik hoop dat dat het probleem oplost! Verder herken ik je videoprobleem helaas niet. Gebeurt dit dus ook in andere apps zoals VLC of QuickPic?
Top! En in apps zoals bijvoorbeeld een YouTube met hun eigen player en in de galerij werkt het allemaal prima. Het lijkt alleen te gebeuren met de videoplayer die wordt gebruikt om flash(?) video's te streamen van websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Hmmm, sinds gisteren al 3 keer een bijzondere vorm van ghost touches gehad: zodra het optreedt wordt er een paar keer per seconde op een bepaalde plek op het scherm een aanraking geregistreerd. Middels double tap to wake gaat hij daardoor constant uit de slaapstand en het is vrijwel onmogelijk om iets met de telefoon te doen. Zelfs herstarten (wat het probleem tijdelijk oplost) is lastig, aangezien een ghost touch dat menu direct weer sluit. Voorheen nog nooit last van gehad... Nu 3 keer in 24 uur, waarvan 1 keer voordat ik de laatste OTA had geïnstalleerd.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Kartmans1 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:20:
[...]

Top! En in apps zoals bijvoorbeeld een YouTube met hun eigen player en in de galerij werkt het allemaal prima. Het lijkt alleen te gebeuren met de videoplayer die wordt gebruikt om flash(?) video's te streamen van websites.
Hm. Ik weet wel dat Android sinds versie 4.1 of zo native geen Adobe Flash meer ondersteunt, kan dat er mee te maken hebben? Of deden die websites/filmpjes het tot voor kort wel prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:08

Wish

ingwell

Eergisteren de OTA gekregen. Eindelijk kunnen installeren en het ziet er mooi uit. Ik heb wel 1 issue: al mijn telefoonnummers zijn blijkbaar niet meer verbonden met mijn contacten. Er lijkt een sync fout te zijn met Google voor zover ik kan zien. Dat betekent dat er wel een contact bestaat voor een vriendin, maar als die belt, ik wel het nummer zie, maar niet dat zij het is. Enige tips?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:21
Kartmans1 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:26:
Ik heb het probleem met het afspelen van video's ook. Ik heb het zelfs in de YouTube app gezien. Met 11s nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

renem schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:22:
[...]

Ik heb het probleem met het afspelen van video's ook. Ik heb het zelfs in de YouTube app gezien. Met 11s nooit last van gehad.
Geen last van hier. Heb het getest ook op 4g van t-mobile en ik heb gewoon problemen met het laden van de filmpjes. Ik gebruik 17L, zelf geflashed en geen Factory wipe. Wel root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:08

Wish

ingwell

Wish schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:34:
Eergisteren de OTA gekregen. Eindelijk kunnen installeren en het ziet er mooi uit. Ik heb wel 1 issue: al mijn telefoonnummers zijn blijkbaar niet meer verbonden met mijn contacten. Er lijkt een sync fout te zijn met Google voor zover ik kan zien. Dat betekent dat er wel een contact bestaat voor een vriendin, maar als die belt, ik wel het nummer zie, maar niet dat zij het is. Enige tips?
En dan vraag je hulp op Tweakers en vervolgens lost het zichzelf blijkbaar op. Magisch :)

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 23:40
Synchronisatie kwestie, even synchroniseren en gefixt. ;) Hier ging het upgraden soepel met Philz recovery.

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 25-04-2015 17:09 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hmm vorige week de lollipop upgrade gehad en nu weer een update.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Laatst online: 01-09 16:37
renem schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:22:
[...]

Ik heb nog 11s erop staan. Zolang ik de Oneplus heb, heb ik dit probleem al. Ik hoop dat met de update de problemen weg zijn. En anders ga ik op zoek naar een ander toestel. Ik gebruik dolphin browser en vaak moet ik het filmpje downloaden en dan kan ik het zien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

wilke77 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:18:
[...]

Ik heb nog 11s erop staan. Zolang ik de Oneplus heb, heb ik dit probleem al. Ik hoop dat met de update de problemen weg zijn. En anders ga ik op zoek naar een ander toestel. Ik gebruik dolphin browser en vaak moet ik het filmpje downloaden en dan kan ik het zien. :(
Klinkt ook alsof je niet echt een andere browser hebt geprobeert... Gewoon de standaard browser, Chrome, eens geprobeert? Ik heb geen issues met het streamen van filmpjes. Inmiddels al op 12s, maar dit gaf ik ook eerder aan. Gebruik eerst een andere browser en kijk of het probleem daar zich ook voor doet. Kan makkelijk aan de browser liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Phntm schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:53:
[...]

Klinkt ook alsof je niet echt een andere browser hebt geprobeert... Gewoon de standaard browser, Chrome, eens geprobeert? Ik heb geen issues met het streamen van filmpjes. Inmiddels al op 12s, maar dit gaf ik ook eerder aan. Gebruik eerst een andere browser en kijk of het probleem daar zich ook voor doet. Kan makkelijk aan de browser liggen.
Ik heb zoveel browsers geprobeerd. Opera, next, uc, Firefox, puffen, cm browser. Dan doet dolpin browser het nog het beste. En Chrome die gebruik ik ook, maar niet met filmpjes kijken. Daar gebruik ik dolpin voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

wilke77 schreef op zondag 26 april 2015 @ 00:29:
[...]

Ik heb zoveel browsers geprobeerd. Opera, next, uc, Firefox, puffen, cm browser. Dan doet dolpin browser het nog het beste. En Chrome die gebruik ik ook, maar niet met filmpjes kijken. Daar gebruik ik dolpin voor
Dus probeer Chrome dan om filmpjes te kijken? Ik heb anders persoonlijk geen problemen ermee. Heb je erover nagedacht om je phone ene factory wipe te geven misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Non-Flash filmpjes zouden gewoon in een fullscreen mp4 player moeten starten, bepaalde content kun je zelfs in MX Player laten afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 10:16

FFA

BlackEyedAngel schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:09:
Ga naar de root/beginmap op het toestel en dan naar /vendor/bundled-app/Boxer/ (met een file-explorer). Hier staat het installatiebestand van de email app.
Als dit niet lukt, het bestand staat ook als "cyanogen email" op apkmirror.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Phntm schreef op zondag 26 april 2015 @ 00:57:
[...]

Dus probeer Chrome dan om filmpjes te kijken? Ik heb anders persoonlijk geen problemen ermee. Heb je erover nagedacht om je phone ene factory wipe te geven misschien?
Ik ga mijn Phone een factory wipe geven, hopelijk is het probleem hiermee opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:21
wilke77 schreef op zondag 26 april 2015 @ 07:35:
[...]

Ik ga mijn Phone een factory wipe geven, hopelijk is het probleem hiermee opgelost :)
Ik had het probleem onder 11s niet. Het is begonnen met 12s. Deze had ik eerst geupdate vanaf 11s maar voor oa dit probleem afgelopen week een Factory reset gedaan, heeft helaas niets geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Laatst online: 18:46
Weet iemand toevallig wat het verschil is tussen de gebalanceerd en prestaties accumodus is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Trestry schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:28:
Weet iemand toevallig wat het verschil is tussen de gebalanceerd en prestaties accumodus is?
Balanced is hoe je mobiel normaal zou presteren en Performance/"Prestaties" laat je processor snellen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Laatst online: 18:46
jimmy_dg schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:44:
[...]

Balanced is hoe je mobiel normaal zou presteren en Performance/"Prestaties" laat je processor snellen draaien.
In principe gewoon hetzelfde als overklokken dus? En heeft het evt invloed op wifi/gsm prestaties oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Enkele dagen geleden 12S er op gezet want ik had geen zin om langer te wachten.

Veel ziet er net wat anders uit maar die mail app... Daar kan ik moeilijk aan wennen. Vindt het vooralsnog helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 13:59
S1NN3D schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:45:
Enkele dagen geleden 12S er op gezet want ik had geen zin om langer te wachten.

Veel ziet er net wat anders uit maar die mail app... Daar kan ik moeilijk aan wennen. Vindt het vooralsnog helemaal niets.
Dat heb ik ook. Heb telkens het idee dat me mails ongelezen staan omdat ze nu standaard vet gedrukt zijn, verder valt het me niks tegen, ik denk dat ik over een weekje ofzo niet anders meer gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
wilke77 schreef op zondag 26 april 2015 @ 07:35:
[...]

Vanmorgen een factory reset met wipe gegeven. Helaas... het probleem met de filmpjes nog aanwezig. Ik wacht nu maar op de update, hopelijk is dan het probleem opgelost, anders ga ik toch een andere phone aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
hiddit schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:48:
[...]

Dat heb ik ook. Heb telkens het idee dat me mails ongelezen staan omdat ze nu standaard vet gedrukt zijn, verder valt het me niks tegen, ik denk dat ik over een weekje ofzo niet anders meer gewend ben.
Je kan ook de Gmail app gebruiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Laatst online: 14-09 08:49
Ik kan het zo meteen niet terug vinden dus ik hoop dat het nog niet gesteld is maar ik heb een probleem met mijn contacten.

Wanneer ik via menu - contacten ga staan mijn contacten mooi opgelost gesorteerd op voornaam, voornaam eerst. Ga ik via dialer (telefoon) - contacten, staan ze allemaal gesorteerd op achternaam, achternaam eerst en ik stoor me er mateloos aan. Zet ik ze opnieuw via instellingen zoals ik ze wil worden ze ook weergegeven met voornaam eerst, sluit ik de dialer (telefoon) af wordt het opnieuw gezet op achternaam, achternaam eerst. Ook contacten van Skype bv. worden er ongevraagd ingezet hoewel ik deze niet laat weergeven (verborgen hou).

Iemand enige tip hoe ik dit moet juist krijgen? Whip en reset reeds uitgevoerd en zit op de laatste versie update zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 13:59
418O2 schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:40:
[...]

Je kan ook de Gmail app gebruiken toch?
Dan vind ik die nieuwe app toch prettiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Trestry schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:22:
[...]

In principe gewoon hetzelfde als overklokken dus? En heeft het evt invloed op wifi/gsm prestaties oid?
Ja zeker, hij laat de processor harder draaien dan normaal dus het is in zekere zin een overclock. Het heeft vziw geen invloed op wifi/gsm maar wel op je batterij, die gaat minder lang mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWSAH
  • Laatst online: 02-09 11:40
Sinds enkele dagen op CM12s, maar de batterij is minder. In stand-by geen klagen, maar zodra ik de telefoon gebruik schiet de batterij omlaag. Het accu-overzicht lijkt wel een trap met grote treden.

Google Services verbruikt vrijwel niks, volgens datzelfde overzicht. Het lijkt niet echt aan een app te liggen. Meer mensen hier last van? Zo ja, is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

CasperGraaf schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:53:
Sinds enkele dagen op CM12s, maar de batterij is minder. In stand-by geen klagen, maar zodra ik de telefoon gebruik schiet de batterij omlaag. Het accu-overzicht lijkt wel een trap met grote treden.

Google Services verbruikt vrijwel niks, volgens datzelfde overzicht. Het lijkt niet echt aan een app te liggen. Meer mensen hier last van? Zo ja, is er een oplossing?
Het lag aan de vorige update die niet goed was, het is inmiddels in 17L gepatched en batterij leven is gewoon weer normaal voor mij geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWSAH
  • Laatst online: 02-09 11:40
Sinds wanneer is die uitgerold? Degene die ik draai is van afgelopen donderdag/vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

CasperGraaf schreef op zondag 26 april 2015 @ 23:30:
Sinds wanneer is die uitgerold? Degene die ik draai is van afgelopen donderdag/vrijdag.
17L is deze week uitgerold. Kijk even zelf na in je systeem info welke update versie je op dit moment hebt geinstalleerd. Als het niet de nieuwste is, dan raad ik je aan om het te gaan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobM
  • Niet online
jimmy_dg schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:49:
[...]

Ja zeker, hij laat de processor harder draaien dan normaal dus het is in zekere zin een overclock. Het heeft vziw geen invloed op wifi/gsm maar wel op je batterij, die gaat minder lang mee :P
Overclock?
Balanced = processor snelheid wordt omhoog/omlaag geschaald wanneer nodig/mogelijk. Cores worden uit gezet als het kan (bij de stock kernel staan altijd minimaal 2 cores aan wanneer het scherm aan is).
Performance = alle cores draaien op 2.5 GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zenety schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:47:
Had hetzelfde probleem.

Download heb ik gestart op Wifi en vervolgens ben ik de deur uit gelopen. Helaas is de telefoon toen vrolijk door gegaan met het downloaden van de update.

Heb gelukkig een abbo van 1GB en er is nu nog 120MB over, dus is niet zo erg.

Wel vervelend dat CM hier niks voor heeft ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik neem aan dat de download niet vanzelf start maar dat je er goedkeuring voor moet geven toch?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bor schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:49:
Ik neem aan dat de download niet vanzelf start maar dat je er goedkeuring voor moet geven toch?
Ja klopt, er staat bovenin je scherm als notificatie 'er is een systeemupdate beschikbaar'
Als je niet bevestigd gaat hij ook niks downloaden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Bor schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:49:
Ja, maar die gaat vrolijk door als je wifi wegvalt en je overschakelt op data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
renem schreef op zondag 26 april 2015 @ 08:20:
[...]

Ik had het probleem onder 11s niet. Het is begonnen met 12s. Deze had ik eerst geupdate vanaf 11s maar voor oa dit probleem afgelopen week een Factory reset gedaan, heeft helaas niets geholpen.
Ik heb hetzelfde probleem sinds 12s.. speel (bijna) alles af in MX Player. Merk het voornamelijk wanneer ik dingen stream i.p.v. rechtstreeks afspelen als de video file op de telefoon zelf staat.

In MX Player kun je eventueel de decoder nog aanpassen, het lijkt dat als ik hem op SW zet i.p.v. HW dit wel goed gaat. Tevens gaat het met HW+ ook goed, alleen wordt dit ook sinds 12s niet meer voor elk videobestand ondersteund. Heb op het probleem zelf nog niet geGoogled, maar het HW+ probleem lijkt wel bekend.

Hoop dat het zich vanzelf oplost in een future update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Phntm schreef op zondag 26 april 2015 @ 23:22:
[...]

Het lag aan de vorige update die niet goed was, het is inmiddels in 17L gepatched en batterij leven is gewoon weer normaal voor mij geworden.
nou ik heb 17L er ook al paar dagen op en vindt het nog steeds niks. De accu gaat gewoon veel sneller als je hem minimaal gebruikt. Standby is nog wel ok, maar tis overall gewoon een stuk minder geworden. Ik heb volgens mij ook dat mn scherm soms btje aan gaat automatisch als ik n melding heb of dan zie je enkel de klok ff aan gaan... Heb dag dromen uitstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

jahallow schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:11:
[...]

nou ik heb 17L er ook al paar dagen op en vindt het nog steeds niks. De accu gaat gewoon veel sneller als je hem minimaal gebruikt. Standby is nog wel ok, maar tis overall gewoon een stuk minder geworden. Ik heb volgens mij ook dat mn scherm soms btje aan gaat automatisch als ik n melding heb of dan zie je enkel de klok ff aan gaan... Heb dag dromen uitstaan...
Dat is ambient display en die heb ik uit staan. Ik haal gewoon makkelijk nog steeds nu 2 dagen sinds de 17L update, geen flauw idee meer wat voor problemen iedereen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11-2020
Hallo ik heb een vraag. Hoe staat het er momenteel voor met de 4G functionaliteit van de OPO in Nederland? Een vriend van me heeft op Koningsavond helaas per ongeluk mijn Oppo Find 5 uit mijn handen gemept, is weinig van over, zit nu sterk te overwegen om de OPO te kopen. Ik zit bij KPN, gaat dat een beetje werken of nog altijd geen 4G met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Panzy schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:41:
Hallo ik heb een vraag. Hoe staat het er momenteel voor met de 4G functionaliteit van de OPO in Nederland? Een vriend van me heeft op Koningsavond helaas per ongeluk mijn Oppo Find 5 uit mijn handen gemept, is weinig van over, zit nu sterk te overwegen om de OPO te kopen. Ik zit bij KPN, gaat dat een beetje werken of nog altijd geen 4G met deze telefoon?
Grote steden geen probleem, op landweggetjes en dorpjes gaat hij terug naar 3g (ik heb Vodafone)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Laatst online: 26-08 03:28
Zit na wat CM12.1 omwegen terug op een leuke Calkulin build, v3.1 is net uit (cm12s 5.0.2 17L)

http://forum.xda-develope...hp?p=54021773&postcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Graag eerst even zelf zoeken voordat je hier een vraag komt stellen. Dit is al vaak genoeg beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartD95
  • Laatst online: 09-08 23:21
Als je 4G wilt ontvangen met de OnePlus One zit je het slechtste bij KPN. Je kunt het beste T-Mobile pakken, Tele2 is ook goed maar dan moet je nog een paar maanden wachten voor je 4G hebt. Met Vodafone heb je in de randstad 4G en KPN is bezig met 4G op 1800MHz uit te rollen (over een jaar verwachten ze 65% dekking). Zelf kan ik heel goed zonder 4G. Kijk anders op: http://www.oneplus-one.nl/4g-op-de-oneplus-one
Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.