Nu je het zegt, ik heb hetzelfde. Die toggles zijn sinds CM12s verdwenen.
Kben blij dak nie de enige benMegalo schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:38:
Nu je het zegt, ik heb hetzelfde. Die toggles zijn sinds CM12s verdwenen.
Maar de toggle staat gewoon rechts bovenin bij het rechter plaatje.....WIFI iig
[ Voor 5% gewijzigd door hrt op 21-04-2015 08:46 ]
24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017
Ja, maar niet meer in het instellingen overzicht (zoals voorheen)hrt schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:45:
Maar de toggle staat gewoon rechts bovenin bij het rechter plaatje.....WIFI iig
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nope. Als je drukt op wifi of bluetooth, dan krijg je in het volgende scherm wel die toggle. Maar in het overzicht niet.
Is ook niet heel hard nodig: je komt bij die instellingen door in het meldingenpaneel op het tandwieltje te drukken. En in dat meldingenpaneel zitten ook de toggles voor bluetooth, wifi et cetera.
Onder CM11s had ik daar nog een toggle voor 'synchronisatie' staan... die kan ik nu niet meer toevoegen en dat is wel jammer...
Is ook niet heel hard nodig: je komt bij die instellingen door in het meldingenpaneel op het tandwieltje te drukken. En in dat meldingenpaneel zitten ook de toggles voor bluetooth, wifi et cetera.
Onder CM11s had ik daar nog een toggle voor 'synchronisatie' staan... die kan ik nu niet meer toevoegen en dat is wel jammer...
Punctuality is the politeness of kings
Gisteren kreeg ik melding dat ik over m'n datalimiet (500MB) ben gegaan. Erg vreemd, want ik verstook nooit veel data over 3G, dat beperk ik tot WiFi. Met dank aan de Yes! MB Meter (zelfde als de oude KPN MB Meter) heb ik precies kunnen zie hoelaat en hoeveel dit was. Dit was gisteren een keer of 4 of 5. En iedere keer 63,5MB. Vanmorgen heb ik het weer gehad, 63,6MB, dit zou van Facebook (voorgrond) komen, terwijl dit was terwijl ik in de auto naar m'n werk zat en Facebook vandaag nog niet eens gebruikt had.
Op deze manier heb ik gisteren gedurende de dag 323MB verstookt over 3G, terwijl ik de hele dag op m'n werk was... Viel me ook op dat er een aantal keer een uitroepteken bij het WiFi symbooltje in de statusbalk stond...
Voor zover ik kan zien gebeurt dit pas sinds gisteren, daarvoor zie ik nergens hoog dataverbruik over 3G (ik kan tot een jaar terug kijken).
Ik draai CM12S (manual installatie)
Op deze manier heb ik gisteren gedurende de dag 323MB verstookt over 3G, terwijl ik de hele dag op m'n werk was... Viel me ook op dat er een aantal keer een uitroepteken bij het WiFi symbooltje in de statusbalk stond...
Voor zover ik kan zien gebeurt dit pas sinds gisteren, daarvoor zie ik nergens hoog dataverbruik over 3G (ik kan tot een jaar terug kijken).
[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 21-04-2015 09:12 ]
Ik heb de update nog steeds niet binnen. Niet geroot whatsoever. Meer mensen die dit nog niet hebben? Anders toch maar handmatig de update er op pleuren...Duurt wel erg langs. Vorige keren was het met 2 dagen wel binnen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Fabrieksinstellingen. Duidelijk toch?Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:06:
Waardeloos begint dit toestel te worden .
Vorige maand werd de accu helemaal leeg getrokken door het Android besturingssysteem, en sinds afgelopen vrijdag is het de Mediaserver. Die staat sinds vrijdag op 32% in mijn acculijst!! Ik heb geen update uitgevoerd via zip bestanden, OTA etc. Ik heb mijn cache geheugen constant geleegd, maar niets helpt.
Screentime is echt dramatisch geworden. Loopt gewoon met 35% terug.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
Ik ben een noob verder, dus liever geen advies in jargon taal .
Helemaal te gek voor woorden want die tweets daarover zijn ondertussen alweer verwijderd. Waar slaat dat nu op?Blastpe schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:02:
OTA on hold tot midden deze week. https://mobile.twitter.com/getpeid/status/590134519295946752
Het enige echte voordeel van Lollipop t.o.v. Kitkat is een hoger versienummer. Alles wat in Kitkat super handig geregeld was en gemakkelijk te gebruiken of te vinden was, is in Lollipop lastiger gemaakt.
Ik heb de boel nu redelijk moeten customizen om het zo te krijgen zoals ik dat wil hebben, maar als iemand een mogelijkheid heeft om terug te stappen naar CM11S (Android 4.4.4, Kitkat), graag!
Oh, het enige dat ik wel tof vind is de Gast gebruiker, erg handige functie, maar telkens als ik dan terug wil naar mijn eigen account, crashen er allerlei services en hangt de telefoon.
Ik heb de boel nu redelijk moeten customizen om het zo te krijgen zoals ik dat wil hebben, maar als iemand een mogelijkheid heeft om terug te stappen naar CM11S (Android 4.4.4, Kitkat), graag!
Oh, het enige dat ik wel tof vind is de Gast gebruiker, erg handige functie, maar telkens als ik dan terug wil naar mijn eigen account, crashen er allerlei services en hangt de telefoon.
Vorige week een ticket aangemaakt bij OnePlus ivm problemen Touch-screen. Tot voorheen leken die steeds op te lossen met fixes en kernels maar nu ben ik op het punt aangekomen dat niets meer helpt. Hij registreert vaak mijn aanraking niet.
Ik moet zeggen dat ze steeds netjes en consequent binnen 24 uur reageren (steeds weer een ander) maar het wordt nu wel een flink process:
1. Ticket aangemaakt met omschrijving touchscreen problemen
-> Gelieve een screen-cast video te maken met pointer coordinates wanneer het issue zich voordoet
2. Aangegeven dat het maken van een screen-cast video lastig wordt want als het issue zich voordoet is de telefoon onbestuurbaar tot een reboot of 2, 3
-> Roep er dan een vriend/kennis bij wanneer het issue zich voordoet en vraag hem/haar het te filmen
3. Lastig maar vooruit, hier is je video
-> Run dit .bat script dat echt alles op je telefoon opnieuw flasht. Partitiegegevens, stock rom en kernel, recovery, bootloader, etc. Zeker weten dat het dan allemaal weer netjes werkt. Oh wel windows only trouwens.
4. Weer alles kwijt en issue niet verholpen
-> Maak nu scherpe foto's van het toestel vanuit alle hoeken. Mét en zonder achterklepje
5. Hier zijn je foto's. Wat nu?
-> We willen nu remote toegang tot je computer voor een fastbootsessie met je telefoon. Pak dit .rar bestandje vast uit op je computer en download Teamviewer. Kies hier een tijdstip voor de remote session. Ohja, windows only.
Zucht... pik dat ding nou toch gewoon op joh
Ik moet zeggen dat ze steeds netjes en consequent binnen 24 uur reageren (steeds weer een ander) maar het wordt nu wel een flink process:
1. Ticket aangemaakt met omschrijving touchscreen problemen
-> Gelieve een screen-cast video te maken met pointer coordinates wanneer het issue zich voordoet
2. Aangegeven dat het maken van een screen-cast video lastig wordt want als het issue zich voordoet is de telefoon onbestuurbaar tot een reboot of 2, 3
-> Roep er dan een vriend/kennis bij wanneer het issue zich voordoet en vraag hem/haar het te filmen
3. Lastig maar vooruit, hier is je video
-> Run dit .bat script dat echt alles op je telefoon opnieuw flasht. Partitiegegevens, stock rom en kernel, recovery, bootloader, etc. Zeker weten dat het dan allemaal weer netjes werkt. Oh wel windows only trouwens.
4. Weer alles kwijt en issue niet verholpen
-> Maak nu scherpe foto's van het toestel vanuit alle hoeken. Mét en zonder achterklepje
5. Hier zijn je foto's. Wat nu?
-> We willen nu remote toegang tot je computer voor een fastbootsessie met je telefoon. Pak dit .rar bestandje vast uit op je computer en download Teamviewer. Kies hier een tijdstip voor de remote session. Ohja, windows only.
Zucht... pik dat ding nou toch gewoon op joh
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Remote toegang geven tot je pc vind ik wel een erg nare eis... En wat nou als je geen windowsbak hebt staan?
Maar ik had ook al gemerkt dat overtuigen tot een RMArequest erg moeizaam is. Patches, videos, gedoe...
Maar ik had ook al gemerkt dat overtuigen tot een RMArequest erg moeizaam is. Patches, videos, gedoe...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Er zijn ondertussen heel wat mensen die er van overtuigd zijn dat het een hardware probleem is (touchscreen connector maakt kortsluiting met het frame).pimsaint schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:36:
Vorige week een ticket aangemaakt bij OnePlus ivm problemen Touch-screen. Tot voorheen leken die steeds op te lossen met fixes en kernels maar nu ben ik op het punt aangekomen dat niets meer helpt. Hij registreert vaak mijn aanraking niet.
Heeft iemand hier al eens geprobeerd of de voorgestelde oplossing helpt?
Vanaf vandaag is de OPO trouwens vrij beschikbaar zonder invites. voor altijd
https://blog.oneplus.net/2015/04/open-sales-for-the-oneplus-one-forever/
https://blog.oneplus.net/2015/04/open-sales-for-the-oneplus-one-forever/
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
Ik ben er nog niet zo hard van overtuigd. Als ik prevent wakeup en double tap to wake uitzet is het issue bij mij weg. Zet ik dat aan dan duurt het niet lang of de boel slaat op hol.Condor70 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:03:
[...]
Er zijn ondertussen heel wat mensen die er van overtuigd zijn dat het een hardware probleem is (touchscreen connector maakt kortsluiting met het frame).
Heeft iemand hier al eens geprobeerd of de voorgestelde oplossing helpt?
Ik zit op CM12 15-04-2015 en ik zie ze welMaditude schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 04:49:
Weet er iemand hoe je in CM12 de sliders naast WIFI - Bluetooth - Mobiele netwerken in het instellingenmenu zichtbaar kan maken. Ik mis deze sliders want in CM11 zaten deze er wel nog in. Heb me al suf zitten zoeken zowel op de telefoon als op internet maar ik vind het niet. Misschien is deze optie er gewoon uitgelaten in CM12 :-) Als jullie niet begrijpen over welke sliders ik het heb, zal onderstaande foto dit wel duidelijk maken (het zijn de sliders die omcirkeld zijn):
[afbeelding]
Het thema wat ik gebruik heet 'Forto', maar ik weet niet of dat iets uitmaakt.
Heel raar. heb soms LTE verbinding met KPN in Eindhoven op het TU terrein en op sommige plaatsen in de binnenstad. Ze laten er echter niks over weten dus ik zou niet te veel hopen.traxxion schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:24:
Vanmiddag had ik LTE op het KPN netwerk in Nijmegen. Is KPN aan het uitbreiden?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Mogelijk een bug in Lollipop of mijn MB teller app werkt niet lekker met Lollipop. Hmmm, betreffende app staat ook niet meer in Playstore, zal wel hopeloos outdated zijn.FastFred schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:10:
Gisteren kreeg ik melding dat ik over m'n datalimiet (500MB) ben gegaan. Erg vreemd, want ik verstook nooit veel data over 3G, dat beperk ik tot WiFi. Met dank aan de Yes! MB Meter (zelfde als de oude KPN MB Meter) heb ik precies kunnen zie hoelaat en hoeveel dit was. Dit was gisteren een keer of 4 of 5. En iedere keer 63,5MB. Vanmorgen heb ik het weer gehad, 63,6MB, dit zou van Facebook (voorgrond) komen, terwijl dit was terwijl ik in de auto naar m'n werk zat en Facebook vandaag nog niet eens gebruikt had.
Scenario: CM12s handmatig geinstalleerd, toestel is half jaar oud, nooit geroot of wat ook. Ik gebruik Nova Launcher. Ik gebruik Yes MB Meter om dataverbruik te monitoren. Gister kreeg ik melding dat ik over mijn limiet van 500MB was.
Uit nazoeken van de logs blijkt dat dit sinds gisteren speelt en het voorkomt op het moment dat ik WiFi connectie kwijt ben er ineens data verstookt wordt. Dit zijn in veel gevallen stukken van 68.6MB (2x), 68.3MB (1x), 63.7MB (1x), 63.6MB (2x), 63.5MB (1x). Niet specifiek in die volgorde.
De standaard Android MB-teller laat niks van dit alles zien, gebruik daarin lijkt normaal. Als ik inlog in de webomgeving van Simyo, zie ik een data verbruik van 369MB deze maand
weet iemand wat ik nodig heb om een externe hd aan te sluiten op de Oneplus One (ivm films meenemen op vakantie) ?
Mijn dataverbruik gegevens in CM12s komt nagenoeg overeen met die van Vodafone.
telefoon geeft aan deze maand 4,19gb verstookt te hebben.
Vodafone geeft aan dat dit 4,17gb is
Echter moet je een externe hdd met eigen voeding hebben, anders werkt het niet
telefoon geeft aan deze maand 4,19gb verstookt te hebben.
Vodafone geeft aan dat dit 4,17gb is
USB OTG kabel.Ben1987 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:09:
weet iemand wat ik nodig heb om een externe hd aan te sluiten op de Oneplus One (ivm films meenemen op vakantie) ?
Echter moet je een externe hdd met eigen voeding hebben, anders werkt het niet
[ Voor 47% gewijzigd door cypher21 op 21-04-2015 11:10 ]
Root, stickmount en usb female naar micro usb male kabel.Ben1987 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:09:
PSN & XBL: Denkoyugo
heb m niet gerootDenko schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:10:
[...]
Root, stickmount en usb female naar micro usb male kabel.
Oeh, vast wel hoor, maar ik ken alleen deze methode.Ben1987 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:21:
[...]
heb m niet gerootbalen, kan dit niet anders ?
Ik heb zo'n dingetje:Ben1987 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:09:

Misschien heb je deze ook in grotere formaten (als in: meer GB). Weet niet in wat voor formaat/kwaliteit je de films wilt meenemen, en hoeveel.
Heb deze gewoon aan mijn sleutelbos zitten, werkt prima.
Edit: Die van Kingston gaat tot 64GB.
Edit 2: Inmiddels ook gezien van 128GB (volgens mij van sandisk). Daarnaast kan je ook een gewone USB stick (flash drive) aansluiten met dit kabeltje: https://oneplus.net/nl/oneplus-one-otg-cable . En root is hiervoor niet nodig.
[ Voor 19% gewijzigd door floriz87 op 21-04-2015 11:57 ]
Wat Denko zegt klopt niet.
CM ondersteunt deze feature out-of-the-box zonder fratsen.
Heb al meerdere malen verschillende USB drives en sticks er aan gehangen zonder root.
Aangezien OnePlus zelf ook zo'n OTG kabel verkoopt mogen we er vanuit gaan dat dit out-of-the-box en dus zonder root werkt, toch?
Ja, dat werkt. Ik heb het net even getest met een USB stick met een paar films er op, en je kunt er met de File Manager gewoon naar toe, een file selecteren en dan afspelen met een videospeler naar keuze. Zonder root!pimsaint schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:19:
Aangezien OnePlus zelf ook zo'n OTG kabel verkoopt mogen we er vanuit gaan dat dit out-of-the-box en dus zonder root werkt, toch?
Ik heb het nog niet getest, maar ik denk dat afspelen via een ChromeCast stick ook prima werkt. Dan kan je
op vakantie ook naar een groot scherm kijken!
Als je i.p.v. een USB stick een hard disk wilt gebruiken, zal de stroomvoorziening niet voldoende zijn vanuit je telefoon. Dus dan een HD met externe voeding gebruiken.
[ Voor 11% gewijzigd door ReneK op 21-04-2015 12:45 ]
Fix
[ Voor 98% gewijzigd door Styx_ op 21-04-2015 12:59 ]
Ik snap het niet, wat heb ik gezegd dat niet klopt?Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:56:
[...]
Wat Denko zegt klopt niet.
CM ondersteunt deze feature out-of-the-box zonder fratsen.
Heb al meerdere malen verschillende USB drives en sticks er aan gehangen zonder root.
Rooten om media van een USB device af te kunnen spelen.Denko schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:49:
Ik snap het niet, wat heb ik gezegd dat niet klopt?
Maar je laatste reactie kwam destijds niet tevoorschijn en had ik gemist.
(Waar je zegt dat het inderdaad vast ook mogelijk is zonder root, maar je alleen met de root methode bekend was.)
Heb hier nu ook sinds 2 dagen last vanSP4G schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:46:
Wellicht is dat al vaker aan de orde gekomen in dit forum maar ik heb de mobiel nu 3 weken. En sinds vandaag last van ghost touches! Ik heb sterk vermoeden dat het met het warme weer te maken heeft. (lees ik ook op andere forums). Hebben jullie hier ook last van? Hoe hebben jullie dit verholpen?

Denk dat ik maar RMA moet gaan aanvragen.
[This space is for rent]
Iemand een idee? Als ik bij mijn battery status kijk staat Screen met een hoge 25% wat de batterij leeg zou maken. Ik heb de brightness nu op auto gezet maar het batterij gebruik bij screen schijnt zich dus niet te veranderen?
Zoveel kijk ik eigenlijk niet op het scherm eigenlijk

Waar stond het eerst op dan? En wat is een hoge 25%?Hailfall schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:55:
Iemand een idee? Als ik bij mijn battery status kijk staat Screen met een hoge 25% wat de batterij leeg zou maken. Ik heb de brightness nu op auto gezet maar het batterij gebruik bij screen schijnt zich dus niet te veranderen?
Ik vind 25% hoog vandaar dat ik het zo schreef, en ik meende bij mijn vorige telefoon (wel een andere soort) altijd een stuk lager te zitten. Of laten we het zo zeggen, het lijkt mij hoog qua percentage?
Voorheen had ik de auto uit en echt heel erg donker gezet eigenlijk omdat ik dat voor mijzelf ook wat fijner vind ipv een heel hel scherm.
Voorheen had ik de auto uit en echt heel erg donker gezet eigenlijk omdat ik dat voor mijzelf ook wat fijner vind ipv een heel hel scherm.
Die procenten zeggen niet zoveel. Het gaat vooral om de absolute waardes. Laad je batterij op tot 100% en gebruik hem zoals je hem normaal zou gebruiken totdat de telefoon bij ongeveer 2-10% is. Vervolgens kun je 3 screenshots posten (1 van je battery settings, 1 met je grafiek en 1 met je battery settings-screen). Op basis van deze 3 screenshots kan je al redelijk inschatten of je een probleem hebt met je battery-gebruik.Hailfall schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:43:
Ik vind 25% hoog vandaar dat ik het zo schreef, en ik meende bij mijn vorige telefoon (wel een andere soort) altijd een stuk lager te zitten. Of laten we het zo zeggen, het lijkt mij hoog qua percentage?
Voorbeeld: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43086606
[ Voor 3% gewijzigd door floriz87 op 21-04-2015 16:20 ]
Dan ga ik dat vanaf morgen eens in de gaten houden, dank jefloriz87 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:17:
[...]
Die procenten zeggen niet zoveel. Het gaat vooral om de absolute waardes. Laad je batterij op tot 100% en gebruik hem zoals je hem normaal zou gebruiken totdat de telefoon bij ongeveer 2-10% is. Vervolgens kun je 3 screenshots posten (1 van je battery settings, 1 met je grafiek en 1 met je battery settings-screen). Op basis van deze 3 screenshots kan je al redelijk inschatten of je een probleem hebt met je battery-gebruik.
Aangezien Eindhoven omsingeld is met 2600Mhz masten van Tele2 zouden tele2 gebruikers daar binnenkort ook wel eens LTE kunnen vangen met de OPO. Zij hebben vannacht een hoop 2600Mhz masten geactiveerd.spartacusNLD schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:55:
[...]
Heel raar. heb soms LTE verbinding met KPN in Eindhoven op het TU terrein en op sommige plaatsen in de binnenstad. Ze laten er echter niks over weten dus ik zou niet te veel hopen.
Alleen wat sowieso jammer is, is dat in CM12s het batterijverbuik niet wordt uitgebeeld in hoe lang die aan staat, maar hoe lang je het nog kunt gebruiken.floriz87 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:17:
[...]
Die procenten zeggen niet zoveel. Het gaat vooral om de absolute waardes. Laad je batterij op tot 100% en gebruik hem zoals je hem normaal zou gebruiken totdat de telefoon bij ongeveer 2-10% is. Vervolgens kun je 3 screenshots posten (1 van je battery settings, 1 met je grafiek en 1 met je battery settings-screen). Op basis van deze 3 screenshots kan je al redelijk inschatten of je een probleem hebt met je battery-gebruik.

Wat je nog wel kunt doen is via wakelock detector kijken naar hoe lang je hem gebruikt. Dan krijg je nog wel enige indicatie van je verbruik. Echter blijft het nadeel dat voor velen deze app niet zal werken i.v.m. het feit datroot een requirement is.

Jammer dat ze vonden dat het verandert moest worden in de standaard settings, maar gelukkig bestaat wakelock detector nog.
Ah, dat wist ik niet, zit zelf nog op 44sPhntm schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:47:
[...]
Alleen wat sowieso jammer is, is dat in CM12s het batterijverbuik niet wordt uitgebeeld in hoe lang die aan staat, maar hoe lang je het nog kunt gebruiken.
[afbeelding]
Wat je nog wel kunt doen is via wakelock detector kijken naar hoe lang je hem gebruikt. Dan krijg je nog wel enige indicatie van je verbruik. Echter blijft het nadeel dat voor velen deze app niet zal werken i.v.m. het feit datroot een requirement is.
[afbeelding]
Jammer dat ze vonden dat het verandert moest worden in de standaard settings, maar gelukkig bestaat wakelock detector nog.Mijn batterij zal ik toch nog even moeten recalibraten na de nieuwe update, 1,5 dag wordt al problematisch
Weet iemand wat dit kan zijn, mijn dochter heeft wel al de update, en ik nog niet, dus kan weinig vergelijken....Phntm schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:47:
[...]
Alleen wat sowieso jammer is, is dat in CM12s het batterijverbuik niet wordt uitgebeeld in hoe lang die aan staat, maar hoe lang je het nog kunt gebruiken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ze vonden dat het verandert moest worden in de standaard settings, maar gelukkig bestaat wakelock detector nog.Mijn batterij zal ik toch nog even moeten recalibraten na de nieuwe update, 1,5 dag wordt al problematisch
Haar batterij vliegt omlaag opeens...
https://plus.google.com/p...lbums/6140211750038115889
24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017
Het batterij verbruik is sowieso anders in 5.0 vind ik zelf. En hoe lang doet dit zich al voor bij je dochter? En hoe lang doet ze met 1 volle batterij? Dit zijn toch allemaal onbeantwoorde vragen, en die informatie is niet zo makkelijk te halen uit de screenshot.hrt schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:19:
[...]
Weet iemand wat dit kan zijn, mijn dochter heeft wel al de update, en ik nog niet, dus kan weinig vergelijken....
Heb op de een of andere m'n manier NB naast m'n ontvangst icoon in de status balk en nieuw icoon staan een cirkel met een steepje van links boven naar rechts onder. Soort block icoontje alleen is er volgens mij niks geblokt. Al het in en uitgaande verkeer werkt gewoon. Na reboot nog steeds aanwezig...
Screenshot ervan?paragon schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:00:
Heb op de een of andere m'n manier NB naast m'n ontvangst icoon in de status balk en nieuw icoon staan een cirkel met een steepje van links boven naar rechts onder. Soort block icoontje alleen is er volgens mij niks geblokt. Al het in en uitgaande verkeer werkt gewoon. Na reboot nog steeds aanwezig...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Email 14%? Staat de hele dag die app open of wordt er steeds handmatig refreshed? Mijn email app is gekoppeld aan werk en gmail en staat op de hoogste frequentie. 2% in 14 uur.hrt schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:19:
[...]
Weet iemand wat dit kan zijn, mijn dochter heeft wel al de update, en ik nog niet, dus kan weinig vergelijken....

Ik ben nog niet zo tevreden over de update. Het voelt log en slomer aan, ik moet veel preciezer zijn met mijn aanrakingen op het scherm en mijn batterij gaat veel minder langer mee. Wellicht dat een factory reset nog uitkomst zal bieden, maar anders ga ik terug naar 11S.
Er is een reden waarom zij de OTA offline hebben gehaald voor nu. Ik denk dat er een patch aan komt. De ROM is alsnog online te verkrijgen. Ik heb zelf mijn toestel geflashed en het enige waar ik tegen aan loop is dat app drawer scrolling niet altijd even smooth is (50/50) en batterij die zo vaag is als ik weet niet wat.vinom schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:03:
Ik ben nog niet zo tevreden over de update. Het voelt log en slomer aan, ik moet veel preciezer zijn met mijn aanrakingen op het scherm en mijn batterij gaat veel minder langer mee. Wellicht dat een factory reset nog uitkomst zal bieden, maar anders ga ik terug naar 11S.
Ik heb hem inderdaad handmatig geflashed, omdat ik de Franko kernel draaide. Maar inderdaad, de app drawer scrolling was ook totaal niet smooth.
Ik heb nog geen update. Maakt mij ook niet zoveel uit. Kom er alleen nu achter dat wanneer ik een selfie maak, deze in spiegelbeeld is. Hebben jullie dat ook? Kan ik hier iets aan doen?
Volgens mij is dat normaal toch. Je ziet spiegelbeeld als die gemaakt wordt en dan wordt die weer ontspiegeld.
Hij wordt niet ontspiegeld.paragon schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:32:
Volgens mij is dat normaal toch. Je ziet spiegelbeeld als die gemaakt wordt en dan wordt die weer ontspiegeld.
Gaat mis in de app Happening, ben de enige met spiegelbeeld.
Wait.... wut? 3 dagen? Ik doe er al weinig mee en kom (soms met moeite) op 2 volle dagen. Dat is dan met ~5 uur scherm gebruik , geen games, geen YouTube, hooguit Whatsapp, Facebook, paar keer bellen, foto maken etc....
GoT

Tot nu toe niet veel soeps die 5.02.
Nog even wachten op een afgewerkte versie van http://forum.xda-develope...?p=60151243&postcount=823
[ Voor 30% gewijzigd door anessie op 22-04-2015 04:17 ]
Verwijderd
De problemen met de mediaserver blijven doorgaan. Ik heb verschillende stappen gezet, zoals verwijderen van MB in de mediaopslag via de instellingen, legen van cachegeheugen, maar de mediaserver blijft de accu totaal leegtrekken.
Het is echt te bizar van woorden!!!! Constant maar problemen met de accu en One Plus doet gewoon helemaal niets om het op te lossen. Geen updates, geen berichtgeving op hun website etc.
Iemand nog een idee wat ik kan doen? Via internet wordt er gesproken over kleine KB bestanden die ervoor kunnen zorgen, maar ik heb geen idee hoe ik die kan vinden. Resetten is voor mij echt de allerlaatste optie, want kan ik alles opnieuw instellen en ben ik een week bezig om het vertrouwd te hebben staan. Ik tilt al als er 1 instelling anders ingesteld staat, zoals ik gewend ben.
Het is echt te bizar van woorden!!!! Constant maar problemen met de accu en One Plus doet gewoon helemaal niets om het op te lossen. Geen updates, geen berichtgeving op hun website etc.
Iemand nog een idee wat ik kan doen? Via internet wordt er gesproken over kleine KB bestanden die ervoor kunnen zorgen, maar ik heb geen idee hoe ik die kan vinden. Resetten is voor mij echt de allerlaatste optie, want kan ik alles opnieuw instellen en ben ik een week bezig om het vertrouwd te hebben staan. Ik tilt al als er 1 instelling anders ingesteld staat, zoals ik gewend ben.
Ik heb dit volgens mij een keer met mijn vorige HTC gehad, toen was het een corrupt JPG bestand waarop de MediaServer bleef hangen in een infinite loop...Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 07:17:
De problemen met de mediaserver blijven doorgaan. Ik heb verschillende stappen gezet, zoals verwijderen van MB in de mediaopslag via de instellingen, legen van cachegeheugen, maar de mediaserver blijft de accu totaal leegtrekken.
Dat betekent dat je je telefoon op stil hebt gezet en dat echt ALLES wordt genegeerd ("None"). Dus ook je alarm en inkomende telefoongesprekken. Ikzelf zet hem altijd op Priority en dan wijzig ik in de instellingen ook nog dat calls wel binnen mogen komen.
Gisteren dus een normale dag gehad met 2,5 uur on screen time.
15 minuten gamen en voor de rest puur en alleen social media (zonder camera gebruik) en messengers.
06:30 van de lader.
17:15 compleet dood.
Gisteren avond Franco kernel (R42) en Calkulin's Google Play Service fix geflashed.
Vanochtend 06:30 van de lader.
Zie echter nu al weer dat ik op 78% procent zit met nog geen 45 minuten on screen time...
15 minuten gamen en voor de rest puur en alleen social media (zonder camera gebruik) en messengers.
Gisteren avond Franco kernel (R42) en Calkulin's Google Play Service fix geflashed.
Zie echter nu al weer dat ik op 78% procent zit met nog geen 45 minuten on screen time...

Ik zit met een stock kernel en haal al meer batterij leven dan jij. Ik vond franco nooit handig voor cyanogen aangezien het al zat kon doen. Franco is geweldig op bone-stock roms net als Oxygen OS. Maar Cyanogen had altijd een goeie kernel mee. Ga maar is terug naar je stock kernel.Darkwolf_1982 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:25:
Gisteren dus een normale dag gehad met 2,5 uur on screen time.
Dat kan ik doen, maar dat zal het batterij probleem niet oplossen, me dunkt.Phntm schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:31:
Ik zit met een stock kernel en haal al meer batterij leven dan jij. Ik vond franco nooit handig voor cyanogen aangezien het al zat kon doen. Franco is geweldig op bone-stock roms net als Oxygen OS. Maar Cyanogen had altijd een goeie kernel mee. Ga maar is terug naar je stock kernel.
Het enige wat ik mij nog kan bedenken is het volgende:
Geen complete wipe gedaan toen ik handmatig naar Lollipop heb geflashed. Gewoon van CM11S naar CM12S middels een zip file.
Daarna heb ik de boot loader unlocked om te kunnen rooten, wat toen wel heeft geresulteerd in een complete wipe. Echter heb daarna niet opnieuw de ROM opnieuw geflashed, want dit leek mij overbodig.
Met een complete wipe is de huidige geflashte ROM dan toch ook automatisch clean? Of zie ik dit verkeerd?
Je hebt een klein punt, echter is Franco gebaseerd op CM nightlies. Franco kernel heeft dus nieuwere patches en fixes die niet in de standaard CM12s kernel zitten. Dus voor CM12s is het zeker een verbeteringPhntm schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:31:
[...]
Ik zit met een stock kernel en haal al meer batterij leven dan jij. Ik vond franco nooit handig voor cyanogen aangezien het al zat kon doen. Franco is geweldig op bone-stock roms net als Oxygen OS. Maar Cyanogen had altijd een goeie kernel mee. Ga maar is terug naar je stock kernel.
Dat is de niet storen functie van Android 5. Als je op de volumetoets drukt, komt er een schermpje tevoorschijn. Daar kan je de modus selecteren -> none, priority, all.
It's not a bug, it's a feature!qwerty1 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:29:
Ik heb nog geen update. Maakt mij ook niet zoveel uit. Kom er alleen nu achter dat wanneer ik een selfie maak, deze in spiegelbeeld is. Hebben jullie dat ook? Kan ik hier iets aan doen?
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Als je opstart in recovery en dalvik cache wist en daarnaast fix permissions doet. Ben je 100% van het probleem af.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 07:17:
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Onder Lollipop krijg ik trouwens de app 9292 niet in het Nederlands, ongeacht de setting blijft deze op English staan.
Hebben hier meer mensen last van?
(Mijn OnePlus staat overigens in het Engels, maar dit was op CM11S echter nooit een issue en had ik 9292 gewoon op Nederlands gezet.)
(Mijn OnePlus staat overigens in het Engels, maar dit was op CM11S echter nooit een issue en had ik 9292 gewoon op Nederlands gezet.)
Verwijderd
Hoe heb je die gevonden?DRAFTER86 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 07:26:
[...]
Ik heb dit volgens mij een keer met mijn vorige HTC gehad, toen was het een corrupt JPG bestand waarop de MediaServer bleef hangen in een infinite loop...
Heb je de app al afgesloten, uit je app switcher gehaald en opnieuw geopend?Darkwolf_1982 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:27:
Onder Lollipop krijg ik trouwens de app 9292 niet in het Nederlands, ongeacht de setting blijft deze op English staan.
https://www.reddit.com/r/...ns_in_twrp_when_youre_on/Falastine schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:03:
[...]
Als je opstart in recovery en dalvik cache wist en daarnaast fix permissions doet. Ben je 100% van het probleem af.
Hmm...
Sterker nog, volledig gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.jimmy_dg schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:58:
Heb je de app al afgesloten, uit je app switcher gehaald en opnieuw geopend?
Verwijderd
Thnx voor je message.Falastine schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:03:
[...]
Als je opstart in recovery en dalvik cache wist en daarnaast fix permissions doet. Ben je 100% van het probleem af.
Een aantal vragen .
Hoe start ik hem op in recovery?
Ik heb via opslag >>> gegevens in opslaggeheugen gewist. Is dit cache?
Wat is dalvik?
Ik ben nogmaals een leak. Top dat je me helpt, maar als je termen gebruikt. Liever toelichten hoe ik daar kom..
Je kan het eerlijk gezegd ook prima op Googlen... Delete dalvik cache recovery, zijn zomaar een aantal woorden waar je fatsoenlijke hits op krijgt.
We zitten op Tweakers, daar wordt enig initiatief verwacht. (begrijp je het niet helemaal, Google, leer en probeer).
We zitten op Tweakers, daar wordt enig initiatief verwacht. (begrijp je het niet helemaal, Google, leer en probeer).
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ik heb dat ook gedaan omdat ik een melding kreeg dat ik geen rechten had om screenshots te maken, ging gewoon goed (cm12s)
Geen update nog. Maar... Wifi doet raar sinds vandaag. Hij maakt niet meer automatisch verbinding met mijn voorkeursnetwerken. En... Handmatig gaat ook niet. Na klikken op connect gebeurt er niets! Pas na een reboot gaat het goed en maakt hij automatisch verbinding. Totdat bv bij mijn pa thuis kom. Weer hetzelfde... Wat kan dit zijn? Ik heb helemaal niets veranderd...
Omdat ik vaak ver van de wifi-router in huis zit heb ik wifi uit staan.
Mobile netwerken en Gegevenstoegang heb ik onder instellingen aan staan omdat ik toch een behoorlijke databundel van T-mobile heb. In de bovenste balk zie ik binnenshuis een volledig gevuld wit driehoekje met een "G" erbij staan.
Maar daar ben ik ook niet tevreden over. Nu.nl in de browser laden duurt 1 minuut. Ook de play store laden duurt een minuut. Het is net of er een time-out is.
Zijn er dingen die ik kan controleren om de snelheid wat op te krikken?
Mobile netwerken en Gegevenstoegang heb ik onder instellingen aan staan omdat ik toch een behoorlijke databundel van T-mobile heb. In de bovenste balk zie ik binnenshuis een volledig gevuld wit driehoekje met een "G" erbij staan.
Maar daar ben ik ook niet tevreden over. Nu.nl in de browser laden duurt 1 minuut. Ook de play store laden duurt een minuut. Het is net of er een time-out is.
Zijn er dingen die ik kan controleren om de snelheid wat op te krikken?
Ik had er wel pech mee (cm12s), na de fix permissions in twrp kwam mijn opo in een bootloop terecht.418O2 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:22:
[...]
ik heb dat ook gedaan omdat ik een melding kreeg dat ik geen rechten had om screenshots te maken, ging gewoon goed (cm12s)
Gelukkig had ik nog een recente backup.
Ja, ik heb geen 3G in huis.Quad schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:23:
Je zit dan op het 2G netwerk van T-Mobile, dus niet over 3G/4G. Verklaard de snelheid. Wellicht is de dekking niet voldoende?
Anders een of twee accesspoints strategisch plaatsen.
Maar gaat 2G zoooooooo traag dat ik niet eens normaal een website kan openen?
Op de camping kon ik met 2G prima de krant op mijn telefoon lezen
Ervaren jullie sinds de update dat het scherm veel meer unresponsive is? Ik merk duidelijk dat sommige aanslagen niet geregistreerd worden en mijn aanrakingen minder accuraat worden herkend. Dit had ik op CM12S, vervolgens clean flash naar CM11S gedaan en ik ervaar het nog steeds. Gekke is dat voordat ik op CM12S zat, nooit dit probleem had, maar nu wel, ookal zit ik weer terug op CM11S. Op het forum van OnePlus is er ook het een en ander over terug te vinden: "I flashed CM12S from CM11 44S and now I've this problem that I didn't have before."
Krijg net een nieuwe update binnen.
YNG1TAS17L
Met batterij en beveiliging fixes
YNG1TAS17L
Ha, awesome, meteen proberensigilens schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:40:
YNG1TAS17L

Hierzo downloadable zipjes.
edit: Hier een link van cyanogen zelf, msischien betrouwbaarder
[ Voor 20% gewijzigd door Chakotay op 23-04-2015 08:45 ]
Ah mooi! Verbeterde versie. Neem aan de ze nu weer verder gaan met de uitrol van de OTA? Ik heb nog steeds niks binnen hier in ieder geval, maar gezien de vele problemen die hier genoemd worden vind ik dat niet erg...
Ik heb lollipop nog niet eens binnensigilens schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:40:
YNG1TAS17L

Gewoon een backup maken van je stuff en handmatig updaten, kan in de toekomst sowieso nog van pas komen toch
automation fanboy
Backup niet persé nodig haha. foto's gaan naar dropbox, en alles wat ik ontvang via whatsapp en dat soort dingen is vaak toch ongein, kan ik wel missen en vult zich binnen de kortste keren weer aan. Vanmiddag maar s kijken.Punkbuster schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:53:
Gewoon een backup maken van je stuff en handmatig updaten, kan in de toekomst sowieso nog van pas komen toch
Die vorige OTA-uitrol is na maar een paar procent bereik stopgezet vanwege o.a. de batterij-issues. Deze komt ervoor in de plaats en zou als het goed is wel breed verspreid moeten wordenMu.siQ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:50:
[...]
Ik heb lollipop nog niet eens binnenIk ben steeds verder richting zelf maar handmatig upgraden. Zit te wachten op OTA maar duurt dit keer toch wel echt heel lang
Maar, wat houdt je tegen om gewoon zelf het zipje te downloaden & te flashen? Dat kan gewoon met de stock build en kost misschien 10 minuten, die van mij is ook nog steeds niet geroot.
Vanmorgen ging de telefoon een paar keer, maar ik hoor niemand. Ik dacht eerst diegene die mij probeert te bellen heeft vast slecht ontvangst. Ik terug gebeld, weer hoorde ik niets, geen kiestoon. Nog geprobeerd of de luidspreker het wel doet. Die doet het. Ik kan dus alleen bellen met luidspreker aan. Wat denken jullie, is mijn oneplus kapot?
Als je die link van chakotay download en je opo uitschakelt , opstarten in fastboot, update installeren, herstarten . Geef je telefoon 10 minuten om alle apps te installeren en je hebt cm12 met alle gegevens behouden.Mu.siQ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:55:
[...]
Backup niet persé nodig haha. foto's gaan naar dropbox, en alles wat ik ontvang via whatsapp en dat soort dingen is vaak toch ongein, kan ik wel missen en vult zich binnen de kortste keren weer aan. Vanmiddag maar s kijken.
Hier is hij successvol geflasht, ik draai nu 12.0-YNG1TAS17L / LRX22G. Builddate van 21 april 
Ik ben heel benieuwd wat de accu nu doet. Staat nu op 78%, de laatste dagen had ik al moeite om een werkdag door te komen, vooral als JuiceSSH de hele dag open staat wat ik meestal heb.
Ik ben heel benieuwd wat de accu nu doet. Staat nu op 78%, de laatste dagen had ik al moeite om een werkdag door te komen, vooral als JuiceSSH de hele dag open staat wat ik meestal heb.
Mijn batterij was al goed, ik haal makkelijk 5 uur sot.
Kan ik YNG1TAS17L in één keer flashen over 4.4.4? Of eerst de andere / buggy update er eerst overheen? Ongeroot overigens.
Dit is de verbeterde versie dus je kan deze flashen.
Voor zover ik kan bekijken is deze in de plaats van de vorige "buggy" update zoals jij het nomet, dus in 1 keer moet werken.Mu.siQ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:10:
Kan ik YNG1TAS17L in één keer flashen over 4.4.4? Of eerst de andere / buggy update er eerst overheen? Ongeroot overigens.
Ik zou wel zorgen voor een backup van zaken die je lief zijn, je weet maar nooit
Heb ik ook een keer gehad, maar na de telefoon opnieuw opgestart te hebben werkt het weer prima.wilke77 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:56:
Vanmorgen ging de telefoon een paar keer, maar ik hoor niemand. Ik dacht eerst diegene die mij probeert te bellen heeft vast slecht ontvangst. Ik terug gebeld, weer hoorde ik niets, geen kiestoon. Nog geprobeerd of de luidspreker het wel doet. Die doet het. Ik kan dus alleen bellen met luidspreker aan. Wat denken jullie, is mijn oneplus kapot?
ik heb sinds een tijdje het vervelende issue dat ik de OPO opnieuw moet opstarten wanneer ik van wi-fi switch tussen werk en thuis. hij pikt em gewoon op maar kan geen data verzenden... zit overigens nog op 4.4.4
Ik heb de update nog niet, maar mijn vertrouwen in de updates van OPO is niet groot meer. Elke keer zitten er wel enkele (nieuwe) zeer vervelende bugs in, ze krijgen dat maar niet onder controle...jammer.
Nu ben ik inmiddels op de Nightly builds overgestapt, maar fijn om nu te lezen dat er eindelijk een fantsoenlijke uitrol aan het plaats vinden is.
Tot grote blijdschap merkte ik dat de LED notificaties weer werken als het profiel op None staat.
None heeft nu tevens in de instellingen de optie "None is silent mode" waarbij wekkers als uitzondering wel worden toegelaten. De term "None" verdwijnt en deze heet nu daadwerkelijk "Silent". Perfect!
Tevens zie ik nu ook bij de telefoon instellingen (onder geluid) een slider om het volume van de notificatie geluiden te regelen, wat ook een groot gemist was.
Nu ben ik heel benieuwd of jullie deze gigantisch gemiste features van de vorige "buggy" OTA nu ook eindelijk hebben? Zou iemand dit aub kunnen bevestigen?
Tot grote blijdschap merkte ik dat de LED notificaties weer werken als het profiel op None staat.
None heeft nu tevens in de instellingen de optie "None is silent mode" waarbij wekkers als uitzondering wel worden toegelaten. De term "None" verdwijnt en deze heet nu daadwerkelijk "Silent". Perfect!
Tevens zie ik nu ook bij de telefoon instellingen (onder geluid) een slider om het volume van de notificatie geluiden te regelen, wat ook een groot gemist was.
Nu ben ik heel benieuwd of jullie deze gigantisch gemiste features van de vorige "buggy" OTA nu ook eindelijk hebben? Zou iemand dit aub kunnen bevestigen?
Ik gok dat jij de nightlies van 12.1 (android 5.1.x) draait. OTA is 12.0 (android 5.0.2)Darkwolf_1982 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:09:
Nu ben ik inmiddels op de Nightly builds overgestapt, maar fijn om nu te lezen dat er eindelijk een fantsoenlijke uitrol aan het plaats vinden is.
Dus nee, die zitten niet in de laatste OTA
Klopt. De laatste build om precies te zijn.cypher21 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:12:
Ik gok dat jij de nightlies van 12.1 (android 5.1.x) draait. OTA is 12.0 (android 5.0.2)
Dus nee, die zitten niet in de laatste OTA
Dat is erg jammer trouwens. Fijn dat de battery issues gefixed zijn, maar dit hadden ze dan ook wel even mogen meenemen onder 12.0. Zijn de verbeteringen die ik heb waargenomen dan echt specifiek voor 12.1?

Je haalt dingen door elkaar, die batterij fixes zitten nu in in de laatste OTA van cm12s (gebaseerd op CM12.0)Darkwolf_1982 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:23:
[...]
Klopt. De laatste build om precies te zijn.
Dat is erg jammer trouwens. Fijn dat de battery issues gefixed zijn, maar dit hadden ze dan ook wel even mogen meenemen onder 12.0. Zijn de verbeteringen die ik heb waargenomen dan echt specifiek voor 12.1?
De verbeteringen die je noemt zijn nieuwe features, zitten in android 5.1 (dus cm12.1)
Ben errrg benieuwd hoeveel weken het nu weer gaat duren, begin ook het vertrouwen een beetje te verliezen in alle mooie woorden.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Daarom ga ik ook testen hoe de batterij performance is onder deze branch. Als ik vooralsnog blijf hangen op nog geen 2-3 uur OST per dag, dan toch maar deze OTA (met Xposed framework en de module True Silent.)cypher21 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:31:
Je haalt dingen door elkaar, die batterij fixes zitten nu in in de laatste OTA van cm12s (gebaseerd op CM12.0)
De verbeteringen die je noemt zijn nieuwe features, zitten in android 5.1 (dus cm12.1)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.